Driftskoordinator idrett, Idrett og friluftsliv Førde (søknadsfrist 20.11.2024)

 

 

Driftskoordinator idrett

 

 

Eininga idrett og friluftsliv er ei engasjert og inkluderande eining med eit stort potensiale for utvikling. Vi består av leiar, 3 på administrasjon ,banemeister og 5 badevakter.

 

Vi har ansvar for:

  • utleige av kommunale idrettsanlegg inne og drift av idrettsanlegg ute
  • offentleg bading
  • samarbeid med lag og organisasjonar innafor idrett og friluftsliv
  • sakshandsaming av spelemidlar for idrett, forvaltning av motorferdsel i utmark og oppfølging knytt til verna område og tre naturreservat
  • statleg sikra friluftsområde, drift av dagsturhyttene og toppturparkering og oppfølging av friluftslivprosjekt

 

Vi har ledig stilling:

  • Idrettskonsulent, 100 % fast stilling

Kontorstad er ved Førdehuset, men arbeidsoppgåver er også knytt til idretten i heile kommunen. Arbeidstid er i hovudsak på dagtid, men arbeid i helg og på kveldstid må påreknast.

 

Krav til søkar:

  • 3-årig høgare utdanning eller meir. Anna relevant utdanning og erfaring kan kompensere for manglande høgare utdanning
  • erfaring frå eit eller fleire av områda idrett, frivilligarbeid, økonomi og administrasjon, eller liknande område
  • erfaring med budsjett og fakturering
  • har datakunnskap og erfaring med digitale kommunikasjonsplattformer
  • gode kommunikasjonsevner på norsk, både munnleg og skriftleg
  • førarkort klasse B
  • vilje og evne til å vere med å utvikle tilbodet og til å lære nye arbeidsoppgåver
  • kunne jobbe strukturert, strategisk og praktisk

 

Du bør:

  • ha livreddarprøve, eller ta den
  • vere engasjert i idrett og/ eller frivillig arbeid
  • vere initiativrik, løysingsorientert og ha gode samarbeidsevner
  • ha erfaring med idrettsanlegg
  • vere kreatid ov sjå mogelegheiter
  • god gjennomføringsevne

 

Vi tilbyr:

  • faglege utfordringar
  • ein arbeidsplass du kan vere stolt av
  • gode pensjons- og forsikringsordningar

 

 

Søk her

 

Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Sektor: Administrasjon
Stillingstype: Konsulent
Søknadsfrist: 20.11.2024
Tiltreding: 01.01.2025
Arbeidsstad: Førde

 

Kontaktpersonar:

Anne-Grete Nøttingsnes Rognsøy
tlf: +47 57726114

 

Heimeside:

www:sunnfjord.kommune.no

 

Adresse:

Hafstadvegen 42 0000 Førde

 

Sunnfjord kommune Idrett og friluftsliv

Sunnfjord kommune ligg sentralt i Vestland fylke, og tilbyr rike naturopplevingar frå fjord til bre. Kommunen har om lag 22 000 innbyggarar, og er sentrum for handel, service og utdanning i regionen. Kulturlivet er variert med teater, kino, konsertar og utstillingar. I kommunen er det breitt tilbod av bustadar og tomter.

Del stillingen

Selskap

Sunnfjord kommune

Kontaktinfo

  • Anne-Grete Nøttingsnes Rognsøy
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 57726114

Lokasjon

  • Førde

Søknadsfrist

November 20, 2024

Daglig leder i Bergens Indremisjon (søknadsfrist 03.12.2024)

 

 

Daglig Leder

 

 

Bergens Indremisjon

Frist: 3.12.2024
Ansettelsesform: Fast

 

Daglig leder i Bergens Indremisjon

Ønsker du en meningsfylt jobb hvor du kan kombinere ledelse, strategisk utvikling og bidra til å gjøre Bergen til en bedre by?

Bergens Indremisjon ser etter en daglig leder i 70-100% stilling, som er engasjert, selvstendig og strukturert med gode personlige lederegenskaper som kan bidra til å løfte arbeidet i Bergens Indremisjon.

 

Kvalifikasjoner

– Ledelseserfaring

– Relevant utdannelse på høyskole-nivå

– Økonomi- og administrativ erfaring

– Kjennskap til forsamlings- og menighetsliv

– Selvstendig og strukturert

– Ønskelig med erfaring fra strategi-arbeid

– Ønskelig med personalledelseserfaring

– Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Arbeidsoppgaver

– Lede og delta i Bergens Indremisjons daglige virksomhet i tråd med foreningens formål, og i henhold til styrets vedtak.

– Lede Bergens Indremisjons strategiske arbeid og utvikling i samarbeid med pastor og styret

– Ha økonomiansvar

– Ha personalansvar for ansatte i Bergens Indremisjons sin menighet, Betlehem, og styre daglig drift

– Representere Bergens Indremisjon utad og internt

– Bistå Bergens Indremisjons institusjoner ved Indremisjonshjemmet og Omsorgssenteret ved behov, samt samarbeide med deres ledere for strategisk utvikling

– Forberede styremøter og være styrets sekretær

 

Vi kan tilby:

– Et godt og inkluderende arbeidsmiljø

– En meningsfull arbeidshverdag med varierte oppgaver

– Spennende og mangfoldige oppgaver i en ressurssterk organisasjon

– Mulighet til å videreutvikle Bergens Indremisjon sammen med engasjerte og kompetente mennesker

– Lønn etter avtale

 

Oppgi gjerne referanser i søknaden.

 

Om arbeidsgiveren

Betlehem, Bergens Indremisjon, er en forsamling tilknyttet Indremisjonsforbundet og driver et omfattende arbeid i Bergen. Formålet til Betlehem er å vekke og nære sant kristelig liv i Bergen. Betlehem bygger sin virksomhet på Guds ord og den evangelisk-lutherske bekjennelse.

Gjennom institusjonene Indremisjonshjemmet og Omsorgssenteret bidrar Bergens Indremisjon til viktig diakonalt arbeid for rusomsorgen og eldreomsorgen i byen vår.

Nettverk: Facebook
Sektor: Organisasjoner
Lederkategori: Leder
Sted: Vestre Murallmenningen 15, 5011 Bergen
Bransje: Organisasjoner
Stillingsfunksjon: HR, personal og rekrutteringLedelseØkonomistyring og budsjettering
Arbeidsspråk: Norsk

 

Spørsmål om stillingen

Andreas Sævig
Styreleder
48 17 01 02

 

 

Søk her

 

 

Hjemmeside

Del stillingen

Selskap

Bergens Indremisjon

Lenke til firma

https://www.betlehem.no/

Kontaktinfo

  • Andreas Sævig
  • Tittel: Styreleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 48 17 01 02

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Desember 3, 2024

Midt-Finnmark Barneverntjeneste – 100% Barnevernskonsulent (vikariat) (søknadsfrist 14.11.2024)

Nordkapplatået i midnattsol

 

Barnevernskonsulent, vikariat i Nordkapp

 

 

Om tjenesten:

Midt-Finnmark barnevernstjeneste er interkommunal tjeneste som består av kommunene Porsanger, Nordkapp, Gamvik og Lebesby. Porsanger kommune er vertskommune for samarbeidet.

 

Midt-Finnmark Barneverntjeneste har et ledig vikariat som barnevernskonsulent i Nordkapp

 

  • 100 % vikariat i Nordkapp fra 01.10.24 – 31.03.26 med mulighet for forlengelse.

 

Midt-Finnmark barnevernstjeneste er en ny tjeneste som startet den 1.8.23. Barnevernstjenesten består av 18 årsverk, inklusive leder og merkantil.

Tjenesten er fordelt på fire kontor, et i hver av kommunene. Barnevernleder sitter i Porsanger sammen med merkantil, i tillegg til tre fagledere, 12 barnevernskonsulenter og en tiltakskonsulent. Barnevernkonsulentene jobber som generalister, og skal som hovedregel jobbe i kommunen de har kontorsted, men utviklingen i tjenesten gjør at barnevernskonsulentene kan jobbe på tvers av kommunene som en felles tjeneste.

Midt-Finnmark barnevernstjeneste er en utviklingsorientert tjeneste. Vi er et stort team sammen, med faste digitale møter og fysiske samlinger der fagutvikling står i fokus. Alle nyansatte får ukentlig veiledning fra sin fagleder, og senere annen hver uke.

Vi søker nå en barnevernskonsulent til Nordkapp i vikariat.

 

Vi leter etter deg som:

  • Er strukturert, selvstendig og planmessig i ditt arbeid.
  • Er tydelig i din kommunikasjon, med god formuleringsevne muntlig og skriftlig.
  • Er god til å samarbeide både internt og eksternt
  • Er aktivt deltakende, fleksibel, kreativ og faglig engasjert
  • Trives med en hektisk hverdag med varierte oppgaver
  • Har stor arbeidskapasitet

 

Om Nordkapp kommune:

Nordkapp kommune er Norges nordligste kommune og ligger i Troms og Finnmark fylkeskommune. Kommunen grenser til Lebesby, Måsøy og Porsanger.

Honningsvåg, kommunesenteret i Nordkapp kommune ligger 34 kilometer med bil fra Nordkapp platået, som er en av Norges største turistdestinasjoner. Nordkapp platået omtales som det mest nordlige punktet i Europa, og er spesielt populært blant bil- og cruiseturister på sommerstid.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Arbeid iht. barnevernsloven
  • Delta i tverrfaglig samarbeid og bidra til utvikling av forebyggende arbeid rettet mot barn og unge.
  • Stillingen medfører en del reisevirksomhet

 

Kvalifikasjoner:

  • Bachelor i barnevern eller sosialt arbeid, eller annen relevant høyere utdanning.
  • Mastergrad i barnevern vektlegges
  • Relevant videreutdanning vektlegges
  • Erfaring fra kommunalt barnevern vektlegges
  • God IT-kompetanse
  • Førerkort klasse B

Personlig egnethet vektlegges.

 

Vi kan tilby:

  • Lønn etter avtale
  • Gode pensjonsmuligheter
  • Kompetente og engasjerte kollegaer
  • Godt arbeidsmiljø
  • Fagutvikling
  • Politiattest må fremlegges før tiltredelse.

Visste du at: Som bosatt i tiltakssonen for Nord-Troms og Finnmark får du redusert personbeskatning, gratis barnehageplass og nedskrivning av studielån med inntil 30 000,- per år

Praktisk informasjon:
Spørsmål om stillingen kan rettes til:

Barnevernleder: Anette Haugli: tlf: 92 63 08 26

Fagleder Porsanger: Katrine Jolma: tlf 41 34 99 50

 

Praktisk informasjon:

  • Aktuelle søkere bli innkalt til intervju
  • Politiattest må leveres før tiltredelse
  • 2 referanser bes oppgitt i søknaden
  • Vitnemål og attester må vedlegges søknaden.

Søknad på stillingen sendes elektronisk via lenke på denne siden, «søk stillingen».

Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknaden. Opplysninger kan bli offentlig, selv om du har bedt om å ikke bli oppført på søkerlista, jfr. Offentlighetsloven § 25. Du vil i så tilfelle bli varslet om dette, og få anleding til å trekke din søknad før publisering av offentlig søkerliste.

 

Om Porsanger kommune:

Porsanger kommune er en spennende kommune midt i Finnmark med gode muligheter for vekst og utvikling. Som vertskommune for et forsvar under oppbygging, har vi i dag i underkant av 4 000 innbyggere og forventer flere i årene som kommer.Vi er en trespråklig kommune med norsk, samisk og kvensk som offisielt anerkjente språk. I tillegg har vi innbyggere fra mange ulike nasjoner.

Lakselv er regionsenter i Midt Finnmark, som med sine 2 600 innbyggere er kommunens største tettsted og administrasjonssted.

Kulturtilbudet i kommunen er stort med gode muligheter til deg som liker musikk, sang, håndarbeid, duodji, sport og idrett.
Dersom du i tillegg er glad i friluftsliv, jakt og fiske er Porsanger kommune stedet for deg.

 

Les mer:

Bo i Porsanger

Porsanger kommunes hjemmeside

Arbeidsgiverstrategi

 

 

Søk stillingen

 

Søknadsfrist: 14. november 2024
Arbeidsgiver: Porsanger Kommune
Kommune: Nordkapp
Omfang: Heltid
Varighet: Vikariat/Midlertidig
Arbeidssted: Kontorsted Nordkapp kommune, 9751 Honningsvåg

Del stillingen

Selskap

Midt-Finnmark Barneverntjeneste

Kontaktinfo

  • Anette Haugli
  • Tittel: Barnevernleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 92 63 08 26
  • Katrine Jolma
  • Tittel: Fagleder Porsanger
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 41 34 99 50

Lokasjon

  • Honningsvåg

Søknadsfrist

November 14, 2024

Skjervøy sokn: Kirkeverge – 100 % fast stilling Fast (Søknadsfrist: 24.11.2024)

 

Kirkeverge – fast stilling

 

 

  • Skjervøy sokn
  • Strandveien 50 H, 9180 Skjervøy, Hjemmekontor ikke mulig

 

Om jobben

Stillingstittel: Kirkeverge – fast stilling
Type ansettelse: Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest søndag 24. november

 

Gå til søknad

 

Vi søker kirkeverge for Skjervøy sokn – 100 % fast stilling

Vi søker deg med kunnskap og engasjement for kirka til å lede vårt administrative og praktiske arbeid. Kirkevergestillingen er en fast, 100 % stilling, med bredt ansvarsområde og en variert og givende arbeidshverdag.

 

Arbeidsoppgaver

Kirkevergen har det overordnede ansvaret for drift og forvaltning av Skjervøy sokn.

  • Daglig drift av kirkelige handlinger og gravferdsforvaltningen – i tråd med lover og regelverk, samt de vedtak menighetsrådet fatter.
  • Personalansvar for soknets ansatte, inkludert rekruttering, oppfølging og utvikling.
  • Økonomistyring med budsjett- og regnskapsansvar.
  • Forvaltning av soknets to kirker og gravplasser.
  • Sekretær for menighetsrådet, herunder utredning av tiltak og prosjekter.
  • Samarbeid med menighetsrådet, prest og egen stab til beste for kirkelivet i soknet.
  • Representere soknet i ulike fora og samarbeid med lokalsamfunnet.
  • Støtte kirketjenerne ved behov, enkle oppgaver knyttet til kirker, kirkegård eller menighetshus.

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning – helst på høyskolenivå – innen administrasjon, økonomi, ledelse eller tilsvarende.
  • Erfaring fra administrativt arbeid og økonomistyring.
  • Ledererfaring, gjerne fra kirkelig eller annen ideell virksomhet.
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
  • Evne til å arbeide selvstendig og strukturert.
  • Fleksibel og løsningsorientert.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.

 

Personlige egenskaper

  • Vi søker en kirkeverge med hjerte for kirken og menigheten, og som kan bidra til å videreutvikle vårt arbeid og vår tilstedeværelse i lokalsamfunnet.
  • Gode samarbeidsevner og evne til å se sine medarbeidere.
  • Det kreves medlemskap i Den norske kirke.

 

Vi tilbyr

  • En meningsfull og utfordrende stilling i en aktiv og engasjert menighet.
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling.
  • Et godt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer.
  • Konkurransedyktige lønn med god pensjonsordning gjennom KLP.

 

Om Skjervøy sokn:

Soknet har fem ansatte; kirkeverge, kantor, to kirketjenere som også er kirkegårdsarbeidere, sekretær og trosopplærer, til sammen 3,8 årsverk. I tillegg har kirkekontoret kontorfellesskap med soknepresten.

Kirke- og gudstjenestelivet i Skjervøy er levende og aktivt, mye takket være den sterke tilstedeværelsen av den lutherske læstadianske bevegelsen. Forsamlingene i bedehusene og stevner i kirka er en viktig del av menighetslivet.

Skjervøy sokn ligger i vakre omgivelser i Nord-Troms og er en av seks menigheter i Nord-Troms prosti, i Nord-Hålogaland bispedømme. Skjervøy har ca 2800 innbyggere og er en ett-soknskommune hvor menighetsrådet også ivaretar fellesrådets oppgaver.

 

Om Skjervøy kommune:

Skjervøy kommune er med ca.2800 innbyggere en øykommune i Nord-Troms med spennende turterreng og gode muligheter for fiske og friluftsliv. Kommunesenteret Skjervøy med ca 2.500 innbyggere er en kystby med framtidsretta sjømatindustri og allsidig handelsvirksomhet. Tettstedet har avgiftsfri fastlandsforbindelse via undersjøisk tunnel, daglig hurtigruteanløp, hurtigbåt til Tromsø flere ganger pr. uke og småflyplass i nabokommunen.

Kommunen har gode oppvekstsvilkår for barn og unge med kulturskole, kulturhus, idretts- og svømmehall, skøytebane, kunstgressbane og videregående skole. Kommunen har også godt utbygde helse- og omsorgstjenester.

Skjervøy er med i virkemiddelsonen for Troms og Finnmark som gir en rekke økonomiske fordeler: nedskriving av studielån, lavere skatt, gratis barnehage mm.
Informasjonsbrosjyre om kommunen: https://www.visbrosjyre.no/Skjervoy_kommune/MailView/ 

 

Søknadsprosess:

For spørsmål om stillingen, kontakt kirkeverge Magnar Solbakken på telefon 41 21 98 69 eller [email protected]
Tiltredelse og lønn etter avtale. Søk via Webcruiter innen 24. november.
Vi ser frem til å motta din søknad!

 

Kontaktinformasjon

Magnar Solbakken, Kirkeverge, +47 41219869

 

Arbeidssted

Strandveien 50 H
9180 SKJERVØY

 

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Skjervøy sokn

Referansenr.: 4881709835
Stillingsprosent: 100%, Fast
Søknadsfrist: 24.11.2024

 

Om bedriften

Sektor: Offentlig

Nettsted: http://www.kirken.no 

Del stillingen

Selskap

Skjervøy sokn

Kontaktinfo

  • Magnar Solbakken
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 412 19 869

Lokasjon

  • Skjervøy

Søknadsfrist

November 24, 2024

Kirkelig fellesråd i Trondheim – Gravplassleder ved gravplass øst i Trondheim (søknadsfrist 24.11.2024)

Navnet minnelund Moholt

 

Gravplassleder ved gravplass øst i Trondheim

 

NB! For stilling som miljøarbeider klikk videre her.

Har du lyst til å bli en del av et kompetent lederteam som skal drifte og utvikle Trondheims gravplasser/kirkegårder?

Gravplassavdelingen i Kirkelig fellesråd forvalter til sammen ca 900 mål med gravplasser, flere av disse er med høy parkmessig standard. Avdelingen har godt omdømme for sin faglige dyktighet, kreativitet og evne til å møte mennesker i ulike livssituasjoner.

Vi søker ny operativ leder av Gravplass øst i Trondheim som har sin hovedbase ved Moholt kirkegård. Leder har drifts-, økonomi- og personalansvar. Avdelingen består av seks faste medarbeidere, i tillegg tilkommer 15 – 20 sesongarbeidere i sommerhalvåret.

Gravplass øst har helårsdrift og vedlikehold av tre gravplasser på østsiden av byen. Dette er Ranheim, Charlottenlund og Moholt. I tillegg til å lede arbeidet er det forventet at leder også deltar i den daglig driften. Gravplassleder rapporterer til Avdelingsleder gravplass.

 

Arbeidsoppgaver

  • Forvalte arbeidsgiveransvaret overfor ansatte i sitt område i henhold til fellesrådets personalpolitikk og reglementer. Derigjennom drive kompetanse- og stabsutvikling.
  • Lede, utvikle og bevare et trygt og forsvarlig fysisk og psykososialt arbeidsmiljø.
  • Ansvarlig for god økonomiforvaltning og -styring innenfor delegerte budsjettrammer.
  • Realisere strategi og planer for ansvarsområdet.
  • Bidra til samhandling og kompetanseheving i samarbeid med fire andre lokale ledere og
  • Avdelingsleder gravplass
  • Delta i de daglige arbeidsoppgavene bl.a. forberede gravferder og gjennomføre urnenedsetting.

 

Kvalifikasjoner

  • Lederkompetanse med utdannelse på høyskole eller universitetsnivå.
  • Ledererfaring fra endrings- og utviklingsprosesser.
  • Utdanning innen relevant fagkrets, fortrinnsvis innen grønn forvaltning og bærekraft er ønskelig.
  • Spesielt relevant yrkeserfaring kan kompensere for manglende formell kompetanse.
  • God innsikt i og erfaring med økonomi, økonomistyring, innkjøp og offentlig anskaffelse er ønskelig.
  • Gode referanser som personalleder er ønskelig.
  • Gode datakunnskaper.

 

Personlige egenskaper

  • Du må ha gode lederegenskaper og evner å oppnå respekt
  • Du må evne å bygge relasjoner og motivere dine medarbeidere
  • Du må ha gode samarbeids- og kommunikasjonsegenskaper
  • Du må være strukturert, initiativrik og ansvarlig
  • Du må beherske norsk språk, både skriftlig og muntlig

Personlig egnethet vil bli tillagt vekt.

 

Vi tilbyr

Hvorfor skal du velge oss?

  • Hos oss finner du fremtidsrettede og bærekraftige løsninger
  • Hos oss vil du oppleve krevende og varierte lederoppgaver som gir muligheter for personlig utvikling
  • Hos oss møter du faglig sterke og engasjerte kolleger
  • Vi har gode fasiliteter, miljøvennlig maskinpark og grønne omgivelser
  • Du får lønn etter kvalifikasjoner og kompetanse
  • Hos oss får du offentlig pensjons- og forsikringsordninger

 

Søknadsfrist: 24.11.2024
Arbeidsgiver: Kirkelig fellesråd i Trondheim
Sted: Trondheim
Stillingstittel: Leder ved gravplass øst i Trondheim
Stillinger: 1
Ansettelsesform: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4877228841

Kontaktinformasjon

Gunnar Hansen
Avdelingsleder Gravplass
 Telefon:+47 91566365

 

Brøsetvegen 147A, 7069 Trondheim, Norge

 

 

Søk her

 

 

Om arbeidsgiveren
Kirkelig fellesråd i Trondheim har arbeidsgiver ansvar for 170 medarbeidere tilknyttet 16 menigheter, 21 kirker og 18 kirkegårder/gravplasser med tilhørende bygninger. Gravplassansvaret er for alle innbyggere i Trondheim uavhengig av tro – og livssyn. Vi har stort fokus på de kulturhistoriske verdier som gravplassene og gravminner representerer, i tillegg til bærekraft, miljø og digitalisering.

Arbeidsoppgavene ved gravplassene våre er varierte, spenner bredt og kan oppsummeres innen tre hovedområder:

  • Møte med publikum og mennesker i sorg og legge til rette for gravferd og og gjennomføring urnenedsettinger
  • Drift og vedlikehold av gravplasser/kirkegårder med parkmessig standard
  • Drift og vedlikehold av teknisk ut styr og anlegg.

Gravplassleder er ansvarlig for at oppgavene blir utført på en samvittighetsfull måte, slik at pårørende og besøkende ved gravplassene vil oppleve å bli møtt med vennlighet og respekt.

Del stillingen

Selskap

Trondheim kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Gunnar Hansen
  • Tittel: Avdelingsleder Gravplass
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 91566365

Lokasjon

  • Trondheim

Søknadsfrist

November 24, 2024

Byggdriftar, Bygg- og eigedoms – forvaltning Sunnfjord (søknadsfrist 24.11.2024)

 

Byggdriftar

 

 

Bygg- og eigedomsforvaltning har ansvar for forvaltning, drift og vedlikehald av alle bygningar som Sunnfjord kommune eig. Dette er administrasjonslokale, skular, barnehagar, institusjonar, kulturbygg, idrettsanlegg, symjebasseng og kommunale bustader. Vi administrerer og utfører dagleg tilsyn, drift og vedlikehald av bygningar og tekniske installasjonar, samt tilknytt uteområde for våre bygg. Eininga har 34 tilsette der 23 er byggdriftar/vaktmeister.

 

Vi søker etter:

  • byggdriftar i 100 % fast stilling

Ansvarsområde er i første omgang lokalisert til byggdriftar- base på Skei, som til saman har 3,6 årsverk. Men stillinga kan også omfatte andre oppgåver andre stadar i kommunen, og byggdriftarane vikarierer for kvarandre ved ferie og fråvær. Område og byggansvar kan bli endra på. Arbeidet er på dagtid mandag til fredag, men behov for å vere til stades på andre tidspunkt kan førekomme. Sunnfjord kommune praktiserer fleksitid og byggdriftar disponerer arbeidstid innanfor råma av fleksitid.

 

Ønske om kvalifikasjonar:

  • relevant handverks fagbrev, t.d. byggdrift, tømrar, røyrleggar, elektrikar
  • erfaring med oppgåver innan byggdrift
  • liftkurs
  • stillaskurs

 

Vi søker deg som:

  • har gode samarbeidsevner, men som og kan arbeide sjølvstendig på eige initiativ
  • likar fysisk arbeid og taklar ein hektisk og variert arbeidskvardag
  • er positiv til å tileigne seg ny kunnskap og kompetanse
  • er serviceinnstilt, ansvarsfull, påliteleg og omgjengeleg
  • har grunnleggande datakunnskap
  • kommuniserer godt på norsk
  • har førarkort klasse BE

Vi kan tilby ein arbeidskvardag med varierte arbeidsoppgåver i eit godt arbeidsmiljø. Ordna arbeidsforhold med medlemskap i KLP og løn etter tariff.

Velkomen som søkar, vi ser fram til å høyre frå deg!

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Sektor: Teknisk
Søknadsfrist: 24.11.2024
Arbeidsstad: Sunnfjord

 

Kontaktpersonar:

 

Heimeside:

/www.sunnfjord.kommune.no

 

Adresse:

Hafstadvegen 42 6800 Førde

 

Sunnfjord kommune Bygg- og eigedomsforvaltning

Sunnfjord kommune ligg sentralt i Vestland fylke, og tilbyr rike naturopplevingar frå fjord til bre. Kommunen har om lag 22 000 innbyggarar, og er sentrum for handel, service og utdanning i regionen. Kulturlivet er variert med teater, kino, konsertar og utstillingar. I kommunen er det breitt tilbod av bustadar og tomter.

Del stillingen

Selskap

Sunnfjord kommune

Kontaktinfo

  • Dag Inge Roska
  • Tittel: Einingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 907 93 592
  • Olav J. Årskaug
  • Tittel: Koordinator
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 480 82 034

Lokasjon

  • Førde
  • Skei I Jølster

Søknadsfrist

November 24, 2024

Sunnfjord kommune – Teknikar / kulturvert, Kultur og ungdom (søknadsfrist 17.11.2024)

 

 

Teknikar/ kulturvert

 

 

Eininga kultur og ungdom har ledig stilling for teknikar/ kulturvert. Arbeidsstad er i Førdehuset.

 

Vi har ledig:

  • 100 % fast stilling som teknikar/ kulturvert

Stillinga inngår i turnus, med dag, kvelds og helgevakter.

 

Arbeidsoppgåver:

  • drift av Førdehuset, kultur og idrettsbygg
  • oppgåver med lyd- og lysteknikk
  • tilsyn, vedlikehald, publikumsservice, rigging og andre varierte oppgåver

 

Krav til søkar:

  • fagbrev innan eit teknisk fag er ein fordel
  • kompetanse og/ eller erfaring innan felta lydteknikk og/eller lysteknikk. Kjennskap til AV-teknikk og byggdrift er ein fordel.
  • god norsk munnleg og skrifteleg framstillingsevne

Du må ha fysikk til å utføre riggeoppgåver.

 

Du bør:

  • like å jobbe med varierte oppgåver
  • like å møte publikum og legge til rette for kulturopplevingar og idrettsaktivitetar

 

Vi tilbyr:

  • ein arbeidsplass der folk likar seg og blir lenge
  • regulert arbeidstid, løn og tariffavtale.

 

 

Søk her

 

 

Referansenummer: 24/13904
Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Varierande arbeidstid
Sektor: Teknisk
Søknadsfrist: 17.11.2024
Tiltreding: 01.01.2025
Arbeidsstad: Førde

 

Kontaktpersonar:

Bengt Johan Bengtsson
tlf: +47 57612762
mob: +47 97121400

 

Heimeside:

/fordehuset.no

 

Adresse:

Hafstadvegen 42 6800 Førde

 

Sunnfjord kommune Kultur og ungdom

Sunnfjord kommune ligg sentralt i Vestland fylke, og tilbyr rike naturopplevingar frå fjord til bre. Kommunen har om lag 22 000 innbyggarar, og er sentrum for handel, service og utdanning i regionen. Kulturlivet er variert med teater, kino, konsertar og utstillingar. I kommunen er det breitt tilbod av bustadar og tomter.

Del stillingen

Selskap

Sunnfjord kommune

Kontaktinfo

  • Bengt Johan Bengtsson
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 57612762 mob: +47 97121400

Lokasjon

  • Førde

Søknadsfrist

November 17, 2024

Nes kommune – Tospråklig lærer i arabisk, Vormsund ungdomsskole (Søknadsfrist 18.11.2024)

 

Tospråklig lærer i arabisk

 

 

Har du lyst på jobb i Nesskolen?

Ved Nes kommunes innføringstilbud for minoritetsspråklige elever ved Vormsund Ungdomsskole, og ved to av nærskolene er det et nå behov for grunnleggende lese, skrive og regneopplæring i arabisk. Stillingen er en midlertidig stilling på 85%. Stillingens varighet er ut skoleåret. Opplæringen vil foregå fra kl. 8.30 til kl. 11. 30 hver dag. Det vil også ligge et ansvar for tilsyn i friminutt i stillingen. Undervisningen vil foregå på Årnes.

 

Søknadsfrist: 18.11.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Vormsund
Stillingstittel: Tospråklig lærer i arabisk
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Vikariat
Stillingsprosent: 85
Webcruiter-ID: 4873465311

 

Arbeidsoppgaver

  • Planlegge og gjennomføre undervisning på elevenes morsmål
  • Støtte elevene med beskjeder og andre praktiske utfordringer
  • Samarbeide med norsklærerne om undervisningen

 

Kvalifikasjoner

Vi søker en person som behersker morsmålet godt, og som også har gode norskkunnskaper

  • Det er ønskelig med Pedagogisk utdanning jf. forskrift til opplæringsloven, og med kunnskap om grunnleggende lese-og skriveopplæring.
  • Dersom ingen kvalifiserte kandidater med godkjent pedagogisk utdanning søker, vil annen kompetanse bli vurdert.
  • Relevant erfaring er ønskelig
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
  • Det er ønskelig med førerkort klasse B
  • Det kreves IKT-kompetanse i stillingen

Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder. Ihht. opplæringsloven § 10-9

 

Personlige egenskaper

  • Gode kommunikasjonsferdigheter muntlig og skriftlig
  • Evne til fleksibilitet og til selvstendig arbeid i en hektisk hverdag
  • Ansvarsbevisst, løsningsorientert og pålitelig
  • Du må kunne arbeide selvstendig, men også samarbeide godt med andre

 

Vi tilbyr

  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver
  • Muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Samarbeid med faglig dyktige kolleger
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Minst to referanser må oppgis
  • Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid
  • Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25

 

Doktorbakken 6, 2160 Vormsund, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Knut Wilsgård
Rektor
 Telefon:63 91 13 00

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Knut Wilsgård
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 63 91 13 00

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

November 18, 2024

Kyrkjelydspedagog i Haram (søknadsfrist 15.02.2024)

 

Kyrkjelydspedagog i Haram

 

 

  • Haram Kyrkjelege Fellesråd
  • Årsundvegen 11, 6270 Brattvåg

 

Om jobben

Stillingstittel: Kyrkjelydspedagog i Haram
Type ansettelse: Fast
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest torsdag 1. desember

 

Gå til søknad

 

Det er ledig 100% fast stilling som kyrkjelydspedagog i Haram kyrkjelege fellesråd.

I Haram er det 6 kyrkjer og 5 sokn. Kommunen ligg ved kysten og inkluderer 4 øyer; Lepsøy, Haramsøy, Flemsøy/Skuløy og Fjørtoft, som no er landfaste gjennom Nordøyvegen. På fastlandet ligg tettstadane Vatne, Brattvåg og Søvik. Kyrkjekontoret er i Brattvåg, 40 km frå Moa, 50 km frå Ålesund og 50 km frå Vigra flyplass.

Haram kommune har omlag 9300 innbyggarar og er ei av dei store industrikommunane på Sunnmøre. Her er eit rikt idretts- og kulturliv med stor aktivitet innan m.a kor, korps og teater. Fjord, fjell og nydeleg natur gir mange moglegheiter for ulike typar friluftsliv overalt i kommunen.

Kyrkjestaben i Haram har 3 prestar, 2 organistar, kyrkjelydspedagog, diakon og kateket.

 

Arbeidsoppgåver

  • Administrere, planlegge og gjennomføre trusopplæringstiltak for born og unge etter oppsett plan, samt ha ansvar for rapportering
  • Delta i planlegging og gjennomføring av gudstenester der born, unge og familier er målgruppa
  • Planlegge og gjennomføre enkelttiltak saman med tilsette og frivillige medarbeidarar
  • Delta i konfirmantarbeidet
  • Følge opp, inspirere og motivere frivillige medarbeidarar

 

Kvalifikasjonar

  • Minimum 3-årig høgare utdanning innan kristendom/teologi og pedagogikk
  • Relevant erfaring kan vege opp for formell utdanning. Vi kan vurdere støtte til auka kompetanse innan trusopplæring
  • Erfaring frå arbeid med born og unge
  • Kan bruke dataverktøy som arbeidsredskap
  • Medlem i Den norske kyrkja

 

Personlege eigenskapar

  • Evne til å arbeide sjølvstendig og strukturert
  • Likar å arbeide i team og samarbeide godt med andre
  • Har ei kreativ og fleksibel tilnærming til ulike formidlingsformer
  • Trivst i lag med, og har evne til å formidle kristen tru til born og unge
  • Raus og inkluderande
  • Personlege eigenskapar vil bli vektlagt

 

Anna

For å bli tilsett må ein ha førarkort klasse B og kunne disponere eigen bil i arbeidet.
Den som får tilbod om stillinga, må legge fram barneombodsattest (politiattest), jfr Lov om tros- og Livssynsamfunn §20.

 

Vi tilbyr

  • For stillinga gjeld reglement og tariffavtalar i kyrkjeleg sektor. Pliktig pensjonsordning i KLP, 2% av løna vert trekt i pensjonsinnskot.
  • Lønn ut frå kvalifikasjonar og i tråd med tariffavtalen. Moglegheit til å drøfte stillingsprosent.
  • Søknadsfrist 31. oktober 2024
  • Tiltreding etter avtale
  • Kontakt: Kyrkjeverge Jarle Løken 975 49 55

 

Kontaktinformasjon

Jarle Løken, Kyrkjeverge, +47 97549559

 

Arbeidssted

Årsundvegen 11
6270 BRATTVÅG

 

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Haram Kyrkjelege Fellesråd
Stillingsprosent: 100%, Fast
Søknadsfrist: 01.12.2024

 

Om bedriften

Sektor: Offentlig

Nettsted: http://www.kirken.no

Del stillingen

Selskap

Haram kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Jarle Løken
  • Tittel: Kyrkjeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97549559

Lokasjon

  • Brattvåg

Søknadsfrist

Februar 15, 2025

Haram kyrkjelege fellesråd – Kateket (søknadsfrist 01.1.2024)

 

Kateket i Haram

 

 

  • Haram Kyrkjelege Fellesråd
  • Årsundvegen 11, 6270 Brattvåg

 

Om jobben

Stillingstittel: Kateket i Haram
Type ansettelse: Fast
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest torsdag 1. desember.

 

Gå til søknad

 

Det er ledig 100% fast stilling som kateket i Haram kyrkjelege fellesråd.

I Haram er det 6 kyrkjer og 5 sokn. Kommunen ligg ved kysten og inkluderer 4 øyer; Lepsøy, Haramsøy, Flemsøy/Skuløy og Fjørtoft, som no er landfaste gjennom Nordøyvegen. På fastlandet ligg tettstadane Vatne, Brattvåg og Søvik. Kyrkjekontoret er i Brattvåg, 40 km frå Moa, 50 km frå Ålesund og 50 km frå Vigra flyplass.

Haram kommune har omlag 9300 innbyggarar og er ei av dei store industrikommunane på Sunnmøre. Her er eit rikt idretts- og kulturliv med stor aktivitet innan m.a kor, korps og teater. Fjord, fjell og nydeleg natur gir mange moglegheiter for ulike typar friluftsliv overalt i kommunen.

Kyrkjestaben i Haram har 3 prestar, 2 organistar, kyrkjelydspedagog, diakon og kateket.

Vår kateket gjennom mange år går av med pensjon hausten 2024, og det blir derfor ledig ei 100% stilling som kateket.

 

Arbeidsoppgåver

  • Hovudansvar for kyrkjelydane si undervisning og opplæring for barn og unge.
  • Delta i plan- og utviklingsarbeid for trusopplæring for alle døypte i alderen 0-18 år
  • Koordinere og leie kyrkjelydane sitt konfirmantarbeid.
  • Delta i planlegging og gjennomføring av gudstenester der konfirmantar, ungdom og barn er målgruppa
  • Følge opp frivillige medarbeidarar i trusopplæringsutvala
  • Ansvarleg for kyrkjelydane sitt skule-/barnehage og kyrkjesamarbeid

 

Kvalifikasjonar

  • Utdanning i samsvar med Tenesteordning for kateketar i Den norske kyrkja.
  • Søkjarar som har utdanning innan kristendom/teologi og pedagogikk, eller anna relevant utdanning vert oppfordra til å søke. Vi kan også vurdere støtte til kompetanseutvikling.
  • Erfaring frå barne- og ungdomsarbeid i kyrkjelyd er ønskeleg.
  • Søkjarar må vere medlem i Den norske kyrkja, og arbeide etter kyrkja sitt trus- og verdigrunnlag

 

Personlege eigenskapar

  • Engasjement for arbeid med undervisning og formidling til barn og unge.
  • Gode pedagogiske og administrative evner.
  • God på formidling, kommunikasjon og relasjonsbygging.
  • Evne til å arbeide både sjølvstendig og i team, og til å leie andre, både tilsette og frivillige.
  • Raus og inkluderande.
  • Personlege eigenskapar vil bli vektlagt.

 

Anna:

For å bli tilsett må ein ha førarkort klasse B og kunne disponere eigen bil i arbeidet.
Den som får tilbod om stillinga, må legge fram barneombodsattest (politiattest), jfr Lov om tros- og Livssynsamfunn §20.

 

Vi tilbyr

  • For stillinga gjeld reglement og tariffavtalar i kyrkjeleg sektor. Pliktig pensjonsordning i KLP, 2% av løna vert trekt i pensjonsinnskot.
  • Lønn ut frå kvalifikasjonar og i tråd med tariffavtalen. Høve til å drøfte stillingsprosent.
  • Søknadsfrist 31.oktober 2024
  • Tiltreding etter avtale
  • Kontakt: Kyrkjeverge Jarle Løken 975 49 559

 

Kontaktinformasjon

Jarle Løken, Kyrkjeverge, +47 97549559

 

Arbeidssted

Årsundvegen 11
6270 BRATTVÅG

 

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Haram Kyrkjelege Fellesråd
Stillingsprosent: 100%, Fast
Søknadsfrist: 01.12.2024

 

Om bedriften

Sektor: Offentlig

Nettsted: http://www.kirken.no

 

Del stillingen

Selskap

Haram kyrkjelege fellesråd

Kategorier

kateketkirke

Kontaktinfo

  • Jarle Løken
  • Tittel: Kyrkjeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 97549559

Lokasjon

  • Brattvåg

Søknadsfrist

Desember 31, 2024