80% vikariat som musikklærar ved Jondal skule og kulturskole, Jondal skule (søknadsfrist 29.11.2024)

Ullensvang kommune Jondal skule

80% vikariat som musikklærar ved Jondal skule og kulturskole

 

 

Ledig vikariat 80% som musikklærar ved Jondal skule og kulturskule 1.1.25 – 16.04.25

 

Jondal skule er ein 1.-10. skule i Ullensvang kommune. Skulen har 137 elevar, og ca 30 tilsette i alle aldrar. Me ligg fint til i sentrum av bygda Jondal, i nær tilknyting til både barnehage og kulturskule. Skulen er nyleg rehabilitert, og har fått fleire nybygg.

Ullensvang kulturskule, avd. Jondal, er samlokalisert med Jondal skule. Avdelinga i Jondal har ca. 75 elevar der fleire av elevane deltek på fleire aktivitetar i kulturskulen. Kulturskulen har gode undervisningslokale i sambruk med musikkavdelinga i grunnskulen.

Me søkjer etter musikklærar som kan jobba både på skule (30%) og kulturskule (50%). I skule har lærar ansvar for musikkundervisninga i 5.-9. klasse. I kulturskulen har lærar ansvar for instruksjon i hovudsakleg bandinstrument (gitar, bass og slagverk). Det blir gitt undervisning individuelt og i grupper.

Stillinga kan søkjast på samla, eller ein kan søkje på stilling knytt til den eine verksemda.

 

Kvalifikasjonar:

  • godkjent undervisningskompetanse i musikk
  • erfaring som lærar
  • gode digitale ferdigheiter
  • personlege eigenskapar vil bli vektlagt

 

Personlege eigenskapar:

  • er ein god klasseleiar
  • har god relasjonskompetanse
  • har god formidlingsevne
  • samarbeidar godt i lærande fellesskap
  • er lojal og ansvarsfull mot skulen og kulturskulen sitt formål
  • er løysingsorientert og fleksibel

 

Me tilbyr:

  • eit godt arbeidsmiljø
  • eit godt pedagogisk utviklingsmiljø
  • lønn etter avtaleverk
  • hjelp til å finna bustad
  • varierte arbeidsoppgåver
  • spennande arbeid
  • lønn etter hovudtariffavtalen
  • gode moglegheiter for kompetanseheving med støtte frå kommunen
  • Ullensvang kommune har inkluderande arbeidsliv (IA), fleksibel arbeidstid og gode permisjons- og pensjonsvilkår.

 

Krav:

  • politiattest

 

Til orientering om Offentleglova:

Utgangspunktet er at alle søkjarnamn er offentlege etter Offentleglova. Det betyr at ditt namn vert gjort offentleg på kommunen si postliste når du har søkt ledig stilling.
For å gjera unntak må kommunen ha heimel i lova og vurdera konkret i kvar sak kva som er grunnen til unntaket.
I følgje offentleglova § 25 vert det stilt følgjande krav for å få unntak:
«Det kan likevel gjerast unntak frå innsyn for opplysningar om ein søkjar dersom vedkommande sjølv ber om det. Ved vurderinga av om ei slik oppmoding skal takast til følgje, skal det leggjast vekt på om det knyter seg særleg offentleg interesse til stillinga. I utlysinga skal det gjerast oppmerksam på at opplysningar om søkjaren kan bli gjort offentlege sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje blir teke til følgje, skal søkjaren varslast om dette.

 

Arbeidsavtalar i Ullensvang kommune:

Dei som vert tilsett i Ullensvang kommune får tilsendt arbeidsavtale til digital signering. Du får tilsendt sms og e-post med link til digital arbeidsavtale. Viss du har fått munnleg melding om at du er tilsett vil du få tilsendt arbeidsavtale. Viss du ikkje får e–post i innboksen din, sjekk uønska e-post/søppelpost, eller fylge følgjande link: https://signering.posten.no/ 

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestland
Jobbtype: Vikariat
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 29.11.2024
Arbeidsstad: Jondal

 

Kontaktpersonar:

Sarah Marie Røstbø

mob: +47 95122615

 

Heimeside:

ullensvang.kommune.no

 

Adresse:

Opheimsgata 31 5750 Odda

 

Ullensvang kommune Jondal skule

– ein ny, livskraftig og attraktiv kommune i Hardanger.

Ullensvang kommune er ein attraktiv stad å bu, arbeida og starta næringsverksemd! Vi kan tilby spennande og meiningsfulle arbeidsoppgåver i ein kommune som er i utvikling. Her finn du fjord, fjell, fonn, frukt, landbruk, havbruk og verdsleiande industri i ein og same kommune. Kommunen har omlag 11 100 innbyggjarar, der Odda er administrasjonssenter i kommunen omkransa av sterke bygder.

Oppdraget vårt er å levera gode tenestar, vera ein god samfunnsutviklar og arbeide for vidare vekst og utvikling i kommunen. Gjennom motiverte og dyktige medarbeidarar løyser vi dette viktige samfunnsoppdraget, og ynskjer å ha fleire med på laget.

Vi ønsker medarbeidarar med ulik bakgrunn, fagkombinasjonar, kompetanse, livserfaring og perspektiv. Det gir oss eit mangfaldig arbeidsmiljø som set oss betre i stand til å løysa oppgåvene. I Ullensvang kommune er vi opptekne av mangfald og inkludering, det er viktig for oss å ha ein arbeidsstyrke som representerer befolkninga. Vi oppmodar alle som er kvalifisert til å søkja, uavhengig av alder, kjønn og kjønnsidentitet, funksjonsevne, livssyn eller etnisk bakgrunn. Vi legg til rette arbeidsplassen ved behov.

Tar du utfordringa ?

Lenkjetekst: Tilgjengelegheitserklæring for nettsidsa

Lenkje: https://uustatus.no/nn/erklaringer/publisert/bac52677-0999-4760-90dd-d3d03abdaf49 

Del stillingen

Selskap

Ullensvang kommune

Kontaktinfo

  • Sarah Marie Røstbø
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 95122615

Lokasjon

  • Odda

Søknadsfrist

November 29, 2024

Avdelingsleder fellestjenester (søknadsfrist 27.11.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

Avdelingsleder fellestjenester

 

 

Vil du være med å utvikle Nes kommune?

Nes kommune har ledig en interessant og utfordrende stilling som leder av fellestjenester. Fellestjenester inneholder blant annet fagområdene dokumentsenter, politisk sekretariat, servicetorg, digitalisering, innbyggerdialog og internkontroll. Dette er viktige tverrfaglige tjenester som berører alle kommunalområdene. Stillingen er organisatorisk plassert i kommunalområde Administrasjon og styring.

Som leder for fellestjenester rapporterer du direkte til kommunedirektøren og inngår hans ledergruppe.

Stillingen innebærer at du må kunne jobbe overordnet samtidig som du tar del i det operative arbeidet for fagområdene. Du må videre kunne lede et bredt spekter av oppgaver, der evnen til å lede og motivere er sentralt. Du vil samhandle og kommunisere med ulike fagmiljøer, innbyggere og politikere.

Den rette kandidaten er uredd, med et genuint ønske om å løfte egne fagområder, samtidig som du er løsnings- og samarbeidsorientert. Organisasjonen er i kontinuerlig utvikling, slik at fagområdene tillagt stillingen kan endres.

 

Søknadsfrist: 27.11.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Avdelingsleder – fellestjenester
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4882172727

 

Arbeidsoppgaver

Ansvar for:

  • Videreutvikle kommunens kvalitets- og avvikshåndteringssystem.
  • Utvikle innbyggerservice og innbyggerkontakt (herunder servicetorget til kommunen).
  • Ansvar for rådgivere med spesialkompetanse innen bl.a, folkehelse, beredskap, personvern, IKT sikkerhet og digitalisering.
  • Videreutvikle dokumentsenter og politisk sekretariat, samt sikre god kommunikasjon og samhandling mellom administrasjon, politikere og innbyggere.
  • Kompetanseutvikling og opplæring av kommunens ledere/saksbehandlere innenfor avdelingens fagområder.
  • Budsjett-, fag- og personalansvar for egen avdeling.
  • Sørge for et godt samarbeid med øvrige ledere, avdelinger og fagområder.

 

Kvalifikasjoner

  • Høgskole eller universitetsutdanning
  • Må ha ledererfaringer (leder med personalansvar)
  • Må ha erfaring fra offentlig sektor generelt, og særlig ønskelig innenfor avdelingens fagområder.
  • God kjennskap til relevant lov og avtaleverk
  • Gode samarbeidsegenskaper med vekt på god kommunikasjon
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Personlig egnethet vil vektlegges

 

Personlige egenskaper

  • Evne til å bygge gode relasjoner og samarbeid på tvers i organisasjonen
  • Arbeider selvstendig, er analytisk og strukturert
  • Har gjennomføringskraft og høy arbeidskapasitet
  • Evner å tenke helhetlig, orientere deg mot framtiden og se organisasjonens behov og muligheter.

 

Vi tilbyr

  • En spennende lederjobb med varierte og utfordrende oppgaver
  • Godt arbeidsmiljø
  • Mulighet til å delta i kommunen sitt eget lederutviklingsprogram
  • Fleksibel arbeidstidsordning
  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Attester og vitnemål lastes opp søknaden. Originale dokumenter/bekrefta kopier tas med til et evt. intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Nes kommune, Rådhusgata 2, 2150 Årnes, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Jon Sverre Bråthen
Kommunedirektør
 Telefon:415 34 358

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Jon Sverre Bråthen
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 415 34 358

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

November 27, 2024

Spesialkonsulent / konsulent, Personal/lønn (søknadsfrist 01.12.2024)

Notodden kommune

 

Spesialkonsulent/konsulent

 

 

Vi ønsker å styrke vår avdeling innenfor HR/lønn. Nå ser vi etter deg som er klar til å ta fatt på spennende arbeidsoppgaver og utfordringer i en organisasjon som setter mennesker i fokus. Dette er en stilling hvor du skal jobbe «bredt», og få muligheten til å lære og vokse i en HR-karriere. Avdelingen er organisert i rådmannens stab, og består av 8 dedikerte medarbeidere.

 

Aktuelle arbeidsoppgaver

  • Forvaltning av aktuelt lov- og avtaleverk
  • Faglig kontakt hovedsakelig med ledere
  • Lønnsarbeid, herunder fravær, refusjoner og pensjonskasser
  • Lærlinger
  • Rekruttering
  • Bidra til implementering av nytt lønns- og personalsystem

Oversikten er ikke uttømmende.

 

Vi tilbyr

  • Interessante og varierte arbeidsoppgaver
  • Kompetanseutvikling innenfor aktuelle fagfelt
  • Kunnskapsrike kollegaer som ønsker å dele sin kompetanse
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Fleksibel arbeidstid
  • Stillingen avlønnes som konsulent/spesialkonsulent, avhengig av kompetanse. For spesielt kvalifiserte søkere, kan en høyere lønn vurderes

 

Kvalifikasjoner/kompetanse

  • Relevant utdanning, realkompetanse fra arbeidsområdet kan kompensere for utdanningskravet
  • Det er ønskelig med arbeidserfaring, gjerne fra offentlig forvaltning, men er du nyutdannet, er du også velkommen til å søke
  • Gjerne prosjekt-/prosjektledererfaring
  • God fremstillingsevne på norsk, både muntlig og skriftlig, er en forutsetning

 

Personlige egenskaper

Vi søker deg som er positiv av natur, har gode samarbeidsevner og kan identifisere deg med våre verdier; Tillit, Glede og Samskaping. Du må være opptatt av kvalitet i arbeidet og ha et øye for å finne nye løsninger der dagens praksis ikke fungerer godt nok.

 

Søknad sendes

  • Søknad sendes elektronisk. Benytt linken i annonsen

 

Annet

For enkelte stillinger kreves det politiattest ved tilsetting.

Søkere som ønsker å unntas offentlighet, må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vurderes i henhold til Offentlighetslovens bestemmelser. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger særskilt grunn, vil søkeren bli kontaktet før en eventuell offentliggjøring.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Telemark
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 01.12.2024
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Notodden

 

Kontaktpersoner:

Pål Vik
mob: +47 90888824

 

Hjemmeside:

www.notodden.kommune.no

 

Adresse:

Teatergata 3 3674 Notodden

 

Notodden kommune

Notodden ligger idyllisk til ved Heddalsvannet. Vi er Europas blueshovedstad og er på UNESCO’s verdensarvliste med bakgrunn i vår unike industrihistorie. Heddal stavkirke, som er Norges største, ligger i kommunen vår.

Kommunen er sentralt plassert i Telemark og har et innovativt og fremtidsrettet næringsliv med gode etableringsmuligheter. Vi har universitet, sykehus og flyplass, og det er kort avstand til hovedstaden og andre byer i regionen.

Innbyggertallet i Notodden er passert 13000 og vi ønsker nye innbyggere velkommen. Kommunen har attraktive boligområder og tilbyr gode oppvekstvilkår med et rikt utvalg av kultur- og aktivitetstilbud. Mulighetene er mange for flotte naturopplevelser i nærmiljøet året rundt.

Vi søker dyktige og motiverte medarbeidere som vil være med på å videreutvikle Notodden kommune til det beste for innbyggerne.

Del stillingen

Selskap

Notodden kommune

Kontaktinfo

  • Pål Vik
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 90888824

Lokasjon

  • Notodden

Søknadsfrist

Desember 1, 2024

Miljøarbeider Ranheim og Charlottenlund, Fast (Søknadsfrist 28.11.2024)

 

Miljøarbeider

 

Har du lyst til å være med å bygge en levende folkekirke med sosial bærekraft og grønne løsninger?

Ranheim og Charlottenlund menighet er Trondheims største menighet med mer enn 15.000 medlemmer. Vi ønsker at menigheten skal være en relevant samfunnsaktør som bygger sine aktiviteter på sunne og bærekraftige verdier.

Ranheim og Charlottenlund menighet har utviklet en strategi som har tre hovedmål:

  • Inkludere barn og unge
  • En levende og aktiv hverdagskirke
  • Kompetansesenter for bærekraft og grønne løsninger

Menigheten har som hovedsatsningsområder å bygge ny kirke «Den grønne katedralen» og være en pådriver lokalt og regionalt i arbeid for bærekraftige og grønne løsninger.

Har du lyst til å være med på laget?

Det er vårt mål at miljøarbeideren får en sentral rolle i det praktiske arbeidet med tiltakene for å nå våre målsettinger.

 

Arbeidsoppgaver

Hovedoppgavene vil være:

  • Miljøarbeid med praktisk tilrettelegging i menighetens fritidstilbud og ungdomsmesse.
  • Miljøarbeid blant barn og unge, i samarbeid med Trondheim kommune og lokale aktører.
  • Arbeide i samlinger for hjemmeværende med små barn, eksempelvis babysang, sammen med fagansatte i menigheten.
  • Bidra inn i konfirmantarbeidet, bl.a. ved deltakelse på konfirmantleirer.
  • Bidra til menighetens bærekraftssatsning.
  • Miljøarbeid i ulike tilbud og tiltak til alle aldersgrupper i menigheten.

Arbeidstid på ettermiddag/kveld og i helger må påberegnes.

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant fagbrev som barne- og ungdomsarbeider, helsefagarbeider, aktivitør e.l.
  • Spesiell relevant erfaring vil bli vektlagt, og kan kompensere for manglende fagbrev.
  • Erfaring med miljøarbeid, gjerne med flere aldersgrupper, men spesielt barn og ungdom vektlegges.
  • Erfaring med og interesse for grønne løsninger og sosial bærekraft er ønskelig.
  • God kjennskap til Den norske kirke er en fordel.
  • ​God norsk muntlig og skriftlig framstillingsevne.
  • Fortrolig med bruk av IT som arbeidsverktøy.
  • Den som ansettes må være medlem i Den norske kirke og kunne fremvise godkjent politiattest.

 

Personlige egenskaper

  • Engasjement og interesse for menighetens hovedssatsninger, deriblant den byomfattende bærekraftssatsningen.
  • Initiativrik og løsningsorientert. Positiv og fremoverlent i møte med utvikling av menighetens aktivitet.
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, spesielt i møte med barn og unge.
  • Rolig, tydelig, trygg og imøtekommende også i utfordrende sosiale situasjoner.
  • Evne til å rekruttere, motivere og støtte frivillige.
  • ​Personlig egnethet vil bli tillagt vekt.

 

Vi tilbyr

  • Vi tilbyr en unik mulighet til å være med på utviklingen av et kompetansesenter for grønne og bærekraftige løsninger for kirken og lokalmiljøet.
  • Vi tilbyr et meningsfullt og viktig arbeid i møte med enkeltmennesker og grupper i menigheten.
  • Vi tilbyr et godt faglig miljø med engasjerte kollegaer.
  • Du får lønn i samsvar med avtaleverk for DNK.
  • Vi har offentlige pensjons- og forsikringsordninger.

Dagens kontorsted er Ingrid Kiærs veg 1, Ranheim.

 

Søknadsfrist: 28.11.2024
Arbeidsgiver: Kirkelig fellesråd i Trondheim
Sted: Ranheim
Stillingstittel: Miljøarbeider ved Ranheim og Charlottenlund menighet
Stillinger: 1
Ansettelsesform: Fast
Heltid/Deltid: Deltid
Stillingsprosent: 60
Webcruiter-ID: 4878358501

 

Kontaktinformasjon

Arne Reidar Vik Selven
Daglig leder Ranheim og Charlottenlund menighet
 Telefon:97031819
E-post:[email protected]

 

 

Søk her

 

 

Ingrid Kiærs veg 1, 7055 Ranheim, Norge

 

 

Kirkelig fellesråd i Trondheim har 170 medarbeidere tilknyttet drift av 16 menigheter og 19 kirkegårder/gravplasser. Fellesrådet har også ansvar for drift, vedlikehold og utvikling av 21 kirkebygg, 4 kapeller og ett krematorium med seremonirom, samt økonomiske og administrative servicefunksjoner for alle menigheter i Trondheim.

Fellesrådet skal ivareta kulturarven og utføre gravferdstjenesten på en verdi måte. Sammen med menighetene har vi som mål å virkeliggjøre at byens befolkning møter en bekjennende, åpen, tjenende, misjonerende og tilstedeværende folkekirke, og at gravferdstjenester blir utført på en verdig måte. Mål og strategiplan for Fellesrådet legger stor vekt på å være en kirke hvor folk er.r

Del stillingen

Selskap

Trondheim kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Arne Reidar Vik Selven
  • Tittel: Daglig leder Ranheim og Charlottenlund menighet
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 97031819

Lokasjon

  • Trondheim

Søknadsfrist

November 28, 2024

Austrheim sokn og Fedje sokn: Kyrkjeverje / dagleg leiar for Austrheim og Fedje Sokn (søknadsfrist 02.12.2024)

 

Kyrkjeverje/dagleg leiar for Austrheim og Fedje Sokn

 

 

  • Austrheim Sokn og Fedje Sokn
  • Austrheimsvegen 1258, 5943 Austrheim, Fedje, Hybridkontor

 

Om jobben

Ledig 100% fast stilling som kyrkjeverje for Austrheim og Fedje sokn frå 1.april 2025.
Stillingstittel: Kirkeverge
Oppstart: 1. april 2025
Type ansettelse: Fast, heltid 100%
Arbeidstid: Dagtid og kveld, alle dager
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest mandag 2. desember

Send søknad til: [email protected]

 

Hva vi ser etter

  • Du må kunna arbeida sjølvstendig og strukturert
  • Ha gode kommunikasjons og samarbeidsevner
  • Vera fleksibel og løysingsorientert
  • Relevant høgskuleutdanning.
  • Relevant erfaring kan kompensera for høgare utdanning
  • Ønskjeleg med erfaring frå administrativt arbeid og økonomistyring
  • Ha kjennskap til kyrkja som organisasjon
  • Må vera medlem i Kyrkja den norske

 

Arbeidsoppgaver

  • Dagleg leiar for sokneråda si verksemd i samsvar med vedtatte planar og budsjett
  • Sakshandsamar for sokneråda/fellesråda
  • Personalansvar for dei tilsette i fellesråda
  • Ansvarleg gravplassmyndigheit for Austrheim og Fedje kommunar
  • Drift og vedlikehaldsansvar for kyrkjer, gravplassar og soknet sin øvrige eigedom
  • Budsjett og økonomiansvar for sokneråda si verksemd
  • I samarbeid med sokneråda utvikla det strategiske arbeidet kyrkja lokalt skal driva med
  • Representera kyrkja i møte med andre kyrkjelege organ, lokalpolitikarar, lokaladministrasjonar, media og andre

 

Vi tilbyr

  • Sjølvstendig og svært variert leiarstilling
  • Arbeid i to kystkommunar med sterk lokal identitet og rikt kulturliv.
  • Løn etter avtale
  • Pensjonsordning i KLP
  • Gode kontorfasilitetar på Austrheim. Høve til nokon grad av heimekontor.
  • Gode digitale verktøy
  • Tilbod om ABV (arbeidsvegleiing for kyrkjeverjer)
  • Tilrettelegging for annan kursing/opplæring etter nærare avtale

 

Kontaktperson for stillingen

Leif Arne Økland
Kyrkjeverje
40065231
[email protected]

 

Om bedriften

Medlemmar i kyrkja i Austrheim sokn i forhold til folketallet: 76%

Medlemmar i kyrkja i Fedje sokn i forhold til folketallet: 79%

Begge sokna ligg i kvar sin kommune. Sokneråda er også fellesråd og behandlar både sokneråds og fellesrådssaker.

Sokna er gravplassmyndigheit i begge kommunane for alle innbyggjarane, uavhengig av medlemsskap i kyrkja.

Ansvar for 2 kyrkjer og 5 gravplassar

Utfører gudstenester og kyrkjelege handlingar (dåp, konfirmasjon, vigslar, gravferder)

Sokna driv eit utbreidt frivillig (og i nokon grad betalt) arbeid innanfor trusopplæring og diakoni.

Sektor: Offentlig

Del stillingen

Selskap

Austrheim og Fedje sokn

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Austrheim
  • Fedje

Søknadsfrist

Desember 2, 2024

Sandefjord kommune: Avdelingsleder, Avdeling A Nygård bo- og behandlingssenter (søknadsfrist 01.12.2024)

 

 

Avdelingsleder

 

 

Vi lyser ut for andre gang for å gi nettopp deg en mulighet. Du som brenner for kvalitet og verdighet i eldreomsorgen og vil jobbe for dette gjennom ledelse. Vi søker en engasjert og dyktig avdelingsleder som vil være med på å lede og utvikle vårt team. Nygård bo- og behandlingssenter er i en spennende sertifiseringsprosess for å bli et Livsgledehjem. Vi har sterkt fokus på personsentrert omsorg, hvor vi setter beboerens trivsel og livskvalitet i sentrum.

 

Du blir avdelingsleder for dyktige medarbeidere og blir en del av en ledergruppe med engasjerte kolleger som samarbeider tett om oppgaver og utvikling. Vi er en gjeng som står på og yter mye, og samtidig har vi rom for humor og latter og setter pris på sosiale sammenkomster. Hos oss blir du utfordret og tatt vare på, og du bidrar til å ivareta andre. Som avdelingsleder vil nettopp du være med å skape en trygg og god hverdag for våre beboere.

Som avdelingsleder bistår du enhetsleder med å etablere, drifte og utvikle enheten. Du har delegert personal-, økonomi- og resultatansvar for ditt område og deltar i institusjonenes ledergruppe. Å være medlem i ledergruppen innebærer å være en del av et team hvor det forventes at alle medlemmene har ansvar for helheten. Avdelingsleder skal aktivt delta i arbeidet med å sette hele enhetens ansvarsområde i stand til å nå sine mål. Vi bruker 10-Faktor som forbedringsverktøy og vektlegger partssamarbeid. En viktig satsning er heltidskultur, der arbeid med bemanningsplaner og turnus er sentralt og involverer parts- og arbeidsgrupper i prosesser. Du bør være en tydelig og inspirerende leder som evner å skape et godt arbeidsmiljø.

 

Om avdeling A

Avdelingen har 18 langtidsplasser for personer med demenssykdom og driftes med 14,25 årsverk i turnus dag/kveld, foruten ett årsverk til ledelse. Nattpersonalet er organisert i egen avdeling som dekker hele institusjonen. Avdelingene har sykepleiere og vernepleier med tjenesteansvar og som også inngår i sykepleiefaglig team på kveld og i helger. Du vil møte medarbeidere med et bredt spekter av kompetanse, erfaring og samhold i et trivelig arbeidsmiljø. Vi har stort fokus på fagutvikling og er opptatt av høy kvalitet i tjenesten som blir gitt. Mer om Nygård bbs og seksjon bo- og behandlingssentra kan du lese lenger nede i annonsen.

 

Stillingsinformasjon

Stillingsstørrelse: 100%
Stillingstype: Fast
Stilling ledig fra: Etter avtale

 

Arbeidsoppgaver

  • Lede og motivere avdelingens ansatte
  • Sikre høy kvalitet på tjenestene i samsvar med gjeldende lovverk, politiske vedtak, målsettinger og verdier i seksjonen
  • Bidra til implementering av Livsgledehjem-konseptet
  • Samarbeide tett med beboere, pårørende og ansatte
  • Samarbeide ned tillitsvalgte og verneombud
  • Administrativt ansvar, inkludert turnusplanlegging og budsjettoppfølging

 

Kvalifikasjoner

  • Offentlig godkjent 3-årig utdannelse fra helse- og/eller sosialfaglig utdannelse ved høyskole/universitet
  • Lederutdanning på høyskole/universitetsnivå eller at du vil tilegne denne kompetansen
  • Relevant erfaring
  • Interesse for fagfeltet og målgruppen i avdelingen
  • God økonomikunnskap og forståelse for rammebetingelser
  • Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter
  • God kjennskap til kommunale helse- og omsorgstjenester
  • Relevante IKT-kunnskaper og interesse for velferdsteknologi
  • Kjennskap til turnus og elektronisk turnusverktøy
  • Kunnskap og forståelse for prosessene mot heltidskultur

 

Vi tilbyr

  • Spennende faglige utfordringer
  • Opplæring og mentorordning for nyansatte
  • Engasjerte kollegaer med fokus på personsentrert omsorg
  • Arbeid i et trivelig og positivt miljø
  • Støtteordninger for kompetanseheving
  • Tverrfaglig samarbeid internt og eksternt
  • Fleksitidsordning
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Bedriftsidrettslag med bredt tilbud
  • Personalhytter

 

Lønn

Stillingen er plassert i kommunens lønnsregulativ i henhold til gjeldende tariffavtale og i stillingskode 9453 .

Som ansatt er du medlem av Sandefjord kommunale pensjonskasse eller KLP for sykepleiere.

 

Andre opplysninger

Gjensidig prøvetid er 6 måneder.
Kommunen følger offentlighetsloven § 25 ved eventuell offentliggjøring av søkerliste.
Du skal ikke sende inn vitnemål og attester. Ta med kopier av disse til et eventuelt intervju.

For stillinger der det er krav om politiattest, må godkjent attest fremvises før ansettelse.

Om Nygård BBS og seksjon Bo- og behandlingssentre

Nygård bbs har i dag 144 plasser fordelt på 7 avdelinger. I løpet av de nærmeste årene øker dette til 180 plasser fordelt på 9 avdelinger. De ulike avdelingene er tilrettelagt for personer med demens og somatisk sykdom, med noen plasser for rullerende avlastning. Bygget er nyrenovert i kombinasjon med nybygg og det er satset på teknologi som en naturlig del i utviklingen av tjenesten. Vi har fokus på fagutvikling, miljøarbeid og aktivitet gjennom å se og tilrettelegge for den enkelte beboers behov. Gruppeaktiviteter tilbys i samarbeid med miljøarbeidere og frivillige. Vårt eget produksjonskjøkken har en viktig rolle i arbeidet med matglede og ernæring. Lege er tilknyttet senteret.

Seksjon bo- og behandlingssentre i Sandefjord kommune består av flere enheter med pasienter på forskjellig omsorgsnivå innen eldreomsorg. Bo- og behandlingssentre er lokalisert med ett i Andebu, ett i Stokke, to i Sandefjord samt tre bofellesskap for mennesker med demenssykdom i Sandefjord. Til sammen 324 plasser fordelt på korttid/avlastning og langtidsplasser. Sandefjord kommune er vertskommune for Utviklingssenter for sykehjem og hjemmetjenester i Vestfold, og har stort fokus på fagutvikling og tjenesteutvikling innen eldreomsorgen i kommunen.

Er dette en stilling som gir deg lyst til å flytte til Sandefjord?

 

Bor du ikke i Sandefjord og tenker at dette er interessant for deg, så legger vi ved et par linker til aktuell informasjon om Sandefjord kommune, i tillegg til at du har link til kommunens egne nettsider tilgjengelig i utlysningen.

Tenk stort, tenk Sandefjord
Sandefjord kommune | Facebook
Foresatteportalen i Sandefjord kommune
Sandefjord kommune på YouTube

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestfold
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 01.12.2024
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Nygård bo- og behandlingssenter

 

Kontaktpersoner:

Unni Stensvold
tlf: 93065294

 

Hjemmeside:

www.sandefjord.kommune.no/

 

Adresse:

Kvartsveien 6 3214 Sandefjord

 

Sandefjord kommune Avdeling A

Sandefjord er en kommune med stor tilflytting, rask ekspansjon og spennende utviklingsmuligheter. Sandefjord kommune er den største kommunen i regionen Vestfold og Telemark. Vi har over 65 000 innbyggere og over 5000 ansatte.

Sandefjord ligger sentralt i Vestfold og kun en times tid fra Oslo. Det er særdeles gode forbindelser til inn- og utland via fly, tog, buss og båt. Kommunen har flott natur, et aktivt kulturliv og er et godt sted å bo. Se gjerne www.sandefjord.kommune.no for mer informasjon.

Del stillingen

Selskap

Sandefjord kommune

Kontaktinfo

  • Unni Stensvold
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 93065294

Lokasjon

  • Sandefjord

Søknadsfrist

Desember 1, 2024

Flora vidaregåande skule – Lærar – Elektro og datateknologi (søknadsfrist 24.11.2024)

 

Lærar – Elektro og datateknologi Vg1 og Vg2 El-energi og ekom

 

 

Flora vidaregåande skule, ligg i Florø og har sju utdanningsprogram innan både studieførebuande- og yrkesfag.
Vi er omlag 100 tilsette som kvar dag bidreg til læring, inspirasjon og trivsel for 520 ungdommar og vaksne.
Meir informasjon om skulen finn du på flora.vgs.no.
Frå 01.02.2025 har vi ledig stilling som faglærar i elektrofag.

 

Søknadsfrist: 24.11.2024
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: FLORØ
Stillingstittel: Lærar – Elektro og datateknologi Vg1 og Vg2 El-energi og ekom
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4884454585

 

Arbeidsoppgåver

  • Undervisning i aktuelle programfag på vg1 og vg2 etter kompetanse og behov.
  • Stillinga kan verte tillagt kontaktlæraroppgåver.
  • Flora vgs har VG1 Elektro og datateknologi og VG2 El-energi og ekom.

 

Kvalifikasjonar

Relevant fagbrev og praksis innan faget.
Gode tekniske og faglege ferdigheiter, brei erfaring frå installasjonsarbeid og arbeid med elektronisk kommunikasjon.
Kompetanse innan IT og relevant programvare.
God munnleg og skriftleg framstillingsevne.
Kjennskap til lokalt næringsliv.

For undervisningsstillingar på yrkesfag er det krav til praktisk- pedagogisk utdanning og to års yrkesteoretisk utdanning utover fagbrevnivå, eller bachelor som yrkesfaglærar. Søkjarar som ikkje har godkjent utdanning kan tilsetjast på vilkår. Ved manglande pedagogisk og/eller fagleg kompetanse vil det bli lagt til rette for etterutdanning

 

Personlege eigenskapar

  • Det vert lagt vekt på personlege eigenskapar og vi ønskjer ein medarbeidar som likar å arbeide med
    ungdom og er ein god rollemodell for ungdom som ønskjer ei karriere fagområdet.
  • Du må framstå som ein vaksen, trygg og tydeleg leiar i klasserommet/verkstaden.
  • Som lærar må du vere besvisst ansvaret som ligg i å leie arbeidet for elevane, og legge til rette for deira utvikling og dermed kvaliteten på opplæringa.
  • Evne og vilje til å planlegge, gjennomføre og å evaluere undervisninga både sjølvstendig og i samarbeid med andre
  • Vilje og evne til utvikling.
  • God munnleg og skriftleg framstillingsevne.
  • Kunne arbeide strukturert og systematisk og ha kjennskap og erfaring med tidsriktig planlegging av arbeidsflyt i næringa.
  • God digital kompetanse også i digital teikning.
  • Variert og omfattande erfaring knytt til elektro og datateknologi, el-energi og ekorn og kjennskap til lokalt næringsliv.

 

Vi tilbyr

Lønn etter avtale og gode offentlege pensjons- og forsikringsvilkår.

Søknadsfrist: 24.11.2024
For meir informasjon om stillinga kantakt avdelingsleiar Ole Hartvik Hennøy tlf 918 72 726 eller kst.rektor Lars Anders Nybu tlf 41 53 06 04

 

Professor Gjeldsviksv 22, 6900 FLORØ, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Lars Anders Nybu
Rektor ( vikariat)

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Lars Anders Nybu
  • Tittel: Rektor ( vikariat)
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Florø

Søknadsfrist

November 24, 2024

Kantor / kyrkjemusikar Ellingsøy sokn 50% (Søknadsfrist 01.12.2024)

 

Ellingsøy sokn ligg i Ålesund kommune og utgjer saman med Borgund sokn eitt samarbeidsområde. Soknet er langstrakt og er i endring med mykje utbygging og tilflytting. Det er kort avstand mellom Ellingsøy og Ålesund sentrum.

Ellingsøy sokn har ca. 2100 medlemer. Soknet har ei arbeidskyrkje vigsla i 1998 med ca. 400 sitjeplassar, stor kyrkjelydssal med nytt lyd og lysanlegg, og kontor for tilsette. Orgelet er bygget av Ryde & Berg i 2002 og har 16 stemmer.

Soknerådet ønskjer seg ein musikar som kan engasjere seg i arbeid retta mot barn og unge. Soknet har eit stort potensiale med mange ungdomar knyta til ungdomsklubb og speidararbeid. Soknerådet ønskjer seg ein musikar som kan engasjere seg i denne aldersgruppa og som kan vere med å vidareutvikle song- og musikklivet som ein del av arbeidet med å bygge kyrkjelyd. Samarbeid med lokale musikkutøvarar for deltaking i gudstenester og andre kyrkjelege arrangement er viktig.

Heimeside: https://www.ellingsoy.kyrkjelyd.no 

  • Tenestegjere ved gudstenester og kyrkjelege handlingar.
  • Lede og utvikle kyrkjelydens musikk og kulturarbeid.
  • Vere ein kyrkjemusikalsk ressurs for kyrkjelyd, stab og fellesråd.
  • Delta i stabs- og fagmøte og andre administrative møtepunkt.
  • Gi støtte til kyrkjelydens øvrige arbeid og inngå i tverrfaglege satsingar.
  • Nokre tenester, t.d. gravferder i andre kyrkjelydar må ein rekne med.
  • Fortrinnsvis utdanning i samsvar med Tjenesteordning for kantorer, eventuelt kyrkjemusikar med anna relevant utdanning/realkompetanse/kirkemusikalsk utdanning
  • Erfaring med musikalsk arbeid med barn og unge 
  • Allsidig og trygg i ulike musikalske uttrykk.
  • Gode norskkunnskapar, skrifteleg og munnleg.
  • Du er engasjert og kreativ, og har eit ønskje om å bidra i kyrkjelydens musikalske arbeid.
  • Evne til samarbeid og fleksibilitet.
  • Personlege eigenskapar vil bli vektlagt.
  • Hyggelege kollegar i ein stab som har fokus på eit godt og sosialt arbeidsmiljø.
  • Spennande og varierte arbeidsoppgåver og gode moglegheiter for fagleg utvikling.
  • Eit engasjert sokneråd dei tilsette kan samarbeide med.
  • Lønn etter KAs tariffavtale
  • Pensjons- og forsikringsordningar

Anna

  • For å bli tilsett må ein ha førarkort klasse B og kunne disponere eigen bil i arbeidet.
  • Den som får tilbod om stillinga må legge fram barneombodsattest (politiattest), jfr Lov om tros- og Livssynssamfunn § 20
  • Tilsetting i Ålesund kyrkjelege fellesråd med for tida Ellingsøy sokn som arbeidsstad.

Oppstart etter nærare avtale.

Hans Roar Aas, Avdelingsleiar kyrkjelyd, 943 23 279
Oddvar Bjørge, Soknerådsleiar, 917 29 177
Kristin Smehus, Dagleg leiar, 936 79 421

Langelandsvegen 17
6010 Ålesund

Arbeidsgiver: Ålesund kyrkjelege fellesråd
Referansenr.: 4883833247
Stillingsprosent: 50%
Fast
Søknadsfrist: 01.12.2024

 
 
Etter kommunesamanslåing frå 1.1.2020 har Ålesund  65 000 innbyggarar. Ålesund kyrkjelege fellesråd har arbeidsgivaransvar for meir enn 70 tilsette i sokna, på kyrkjegardane og i fellesrådets administrasjon. Fellesrådet har forvaltningsansvar for 16 kyrkjer og 24 kyrkjegarder, i tillegg til eit krematorium, gravkapell og ei  rekke driftsbygningar. Drifts- og investeringsbudsjettet i 2020 er på over 90 millionar kroner.

 

Del stillingen

Selskap

Ålesund kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Hans Roar Aas
  • Tittel: Avdelingsleiar kyrkjelyd
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 94 32 32 79

Lokasjon

  • Ålesund
  • Ellingsøy

Søknadsfrist

Desember 1, 2024

Ullensvang kommune – 100 % fast kommunepsykologstilling (Søknadsfrist 16.12.2024)

Ullensvang kommune HR

 

100% stilling som kommunepsykolog i Ullensvang kommune

 

Ullensvang kommune har ledig 100 % fast kommunepsykologstilling

Ullensvang kommune lyser ut fast 100% kommunepsykologstilling. Stillinga er organisert på helsestasjonen under sektor for oppvekst- og utdanning.

Kommunen satser på forebygging og kvalitet i psykisk helse til barn og unge 0-23 år. I stillinga inngår det varierende arbeidsoppgåver, med førebyggjande og helsefremjande arbeid til målgruppa, klinisk behandling samt eit tverrfagleg samarbeid etter BTI- modellen. Meir info på BTI-modellen sjå: https://www.forebygging.no/BTI/

Stillinga sitt formål:

Styrka psykologkompetansen og bidra til å styrke det samla kommunale arbeidet på psykisk helsefelt. I dette ligg helsefremjing og førebyggjande arbeid, tidleg oppdaging og intervensjon. Tverrfagleg samarbeid, rettleiing og gjensidig kompetanseutvikling står sentralt i arbeidet.

Ny opptrappingplan for psykisk helse (2023 – 2033) skal bidra til at fleire får oppleve god psykisk helse og livskvalitet og at sosiale forskjellar i psykisk helse vert redusert. Ein av tre innsatsområder i planen skal dekkje både det helsefremjande og det førebyggjande arbeidet. Opptrappingsplan for psykisk helse (2023–2033). Du vil være med på å forme dine arbeidsoppgåver i tråd med kommunen sin plan for stillinga. Kommunepsykolog vil jobbe tett med deler av kommunens rus- og psykiatriteneste, legetenesta, PPT, Barnevern, helsesjukepleiarar, Bup samt andre naturlege samarbeidspartnarar.

Ansvarsområder/arbeidsoppgåver

Førebyggjande og helsefremjande arbeid retta mot barn og unge
Klinisk/terapautisk arbeid med brukere
Behandling av lettare til moderate psykiske og åtferdsmessige vansker, samt med rus problematikk.
Være kommunen sin hovedressurs innan arbeidet med psykisk helse til barn og unge og deira familie
Diagnostiske vurderinger og utredninger for å kunne tilrettelegge behandlingstiltak
Bidra fagleg gjennom rettleiing, undervisning og teamarbeid
Undervisning til barn si psykiske helse, rettleiing av føresette og personell som arbeider i barnehage og skule
Delta i fagleg utviklingsarbeid og planlegging
Bidra inn til kommunens deltakelse i oppretting av “Psykisk helseteam”

Systemarbeid:

Samarbeide og rettleiar helsesjukepleiarar i konkrete saker
Samarbeide med tilsett kommunepsykolog på helsestasjonen
Samarbeide med kommunale hjelpeinstansar ved behov (PPT, barnevernteneste, psykiatriteneste, fastlegar m.fl ) samt familiekontor og spesialisthelsetenesta
Rettleiing til andre fagpersonell i konkrete saker
Arbeida systematisk for god fagleg samarbeidsrutinar og styrka fagleg arbeid på helsestasjonen

Ynskja kvalifikasjoner

Offentlig godkjenning/autorisasjon som psykolog
Videreutdanning og/ eller erfaring fra familieterapi eller kognitiv terapi og arbeide med barn/ ungdom er svært ønskelig.
Erfaring fra primær- eller spesialisthelsetjenesten er ein fordel
Erfaring med barn og unge
Grunnleggjande IKT-kompetanse
Interesse for fagutvikling
Gode norskkunnskaper både skriftlig og muntlig, med god framstillingsevne
Vi oppfordrer også sisteårs studenter å søkje på stillinga
Attest norsk språk B1-B2, gjeld for søkjarar utanfor norden
Profesjonsstudium i psykologi, gjerne med spesialistutdanning
Organisasjonspsykologi og organisasjonsutvikling
Systemkompetanse og kompetanse innan organisasjon- og endringsleiing
Rettleiing og rådgjevningskompetanse

Personlige egenskaper

God samarbeidsevne
Evne til å arbeide fleksibelt, målretta og løysingsorientert
Evne til å inspirere og engasjere
Evne til å arbeide sjølvstendig og i team samt kunne skriftleggjere sitt arbeid
Evne til god og tillitsbyggjande kommunikasjon med mennesker i vanskelege livssitusjonar, kollegaer og samarbeidsinstanser
Det vert lagt stor vekt på personleg kvalifikasjonar.

Me tilbyr

Ein spanande stilling der du får bidra til å videreutvikle tenestetilbodet til målgruppa
Moglegheit for personleg og fagleg utvikling
Løn i tråd med tariff
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Gode arbeidsforhold med eit aktivt og engasjert arbeidsmiljø
Dekning av reiseutgifter etter avtale
Gode pensjons- og forsikringsordninger i KLP
Kommunen er behjelpelig med å skaffe bolig

Ynskjer du å veta meir?

Spørsmål om stillinga rettes til:

Kommunepsykolog Julia Sabine Kulla, mail: [email protected] mobil: 480 30 062

Kommunalsjef for Oppvekst- og utdanning Anna Maria Kråkevik, mail: [email protected] mobil: 970 78 337

Vil du veta meir om Ullensvang helsestasjon, sjå heimsida vår på ullensvang.kommune.no/seksjon/oppvekst-og-utdanning/helsestasjonstenesta/

Tiltreding er ynskja så snart som mogleg.

Til orientering om Offentleglova:

Utgangspunktet er at alle søkjarnamn er offentlege etter Offentleglova. Det betyr at ditt namn vert gjort offentleg på kommunen si postliste når du har søkt ledig stilling.
For å gjera unntak må kommunen ha heimel i lova og vurdera konkret i kvar sak kva som er grunnen til unntaket.
I følgje offentleglova § 25 vert det stilt følgjande krav for å få unntak:
«Det kan likevel gjerast unntak frå innsyn for opplysningar om ein søkjar dersom vedkommande sjølv ber om det. Ved vurderinga av om ei slik oppmoding skal takast til følgje, skal det leggjast vekt på om det knyter seg særleg offentleg interesse til stillinga. I utlysinga skal det gjerast oppmerksam på at opplysningar om søkjaren kan bli gjort offentlege sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje blir teke til følgje, skal søkjaren varslast om dette.

Arbeidsavtalar i Ullensvang kommune:

Dei som vert tilsett i Ullensvang kommune får tilsendt arbeidsavtale til digital signering. Du får tilsendt sms og e-post med link til digital arbeidsavtale. Viss du har fått munnleg melding om at du er tilsett vil du få tilsendt arbeidsavtale. Viss du ikkje får e–post i innboksen din, sjekk uønska e-post/søppelpost, eller fylge følgjande link: signering.posten.no/

 

Søk oå stillinga her.

Fylke: Vestland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

Søknadsfrist: 16.12.2024

Arbeidsstad: Odda

Kontaktpersonar:

Torbjørg Krogh Larsen

mob: +47 91140736

Heimeside:
ullensvang.kommune.no
Adresse: Opheimsgata 31 5750 Odda

 

Ullensvang kommune 

– ein ny, livskraftig og attraktiv kommune i Hardanger.

Ullensvang kommune er ein attraktiv stad å bu, arbeida og starta næringsverksemd! Vi kan tilby spennande og meiningsfulle arbeidsoppgåver i ein kommune som er i utvikling. Her finn du fjord, fjell, fonn, frukt, landbruk, havbruk og verdsleiande industri i ein og same kommune. Kommunen har omlag 11 100 innbyggjarar, der Odda er administrasjonssenter i kommunen omkransa av sterke bygder.

Oppdraget vårt er å levera gode tenestar, vera ein god samfunnsutviklar og arbeide for vidare vekst og utvikling i kommunen. Gjennom motiverte og dyktige medarbeidarar løyser vi dette viktige samfunnsoppdraget, og ynskjer å ha fleire med på laget.
Tar du utfordringa ?

Lenkjetekst: Tilgjengelegheitserklæring for nettsidsa

Lenkje: https://uustatus.no/nn/erklaringer/publisert/bac52677-0999-4760-90dd-d3d03abdaf49

Del stillingen

Selskap

Ullensvang kommune

Kategorier

Kontaktinfo

  • Torbjørg Krogh Larsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 911 40 736

Lokasjon

  • Odda

Søknadsfrist

Desember 16, 2024

Pedagogiske ledere – Søndre barnehage avdeling Lille- Børøya (søknadsfrist 01.12.2024)

Hadsel kommune Lille-Børøya barnehage

 

Pedagogiske ledere – Søndre barnehage avdeling Lille- Børøya

 

 

Søndre barnehage avdeling Lille-Børøya har ledig 2 faste 100 % stilling som pedagogisk leder fra 01.01.25.

 

Om barnehagen

Søndre barnehage avdeling Lille-Børøya er en 4 avdelings barnehage med barn i alderen 0-6.år Vi har primært to småbarnsavdelinger og to storbarn-avdelinger. Aldersgruppene på avdelingene kan variere fra år til år, basert på sammensetting av barnegruppen og tildelte plasser.

Vi har gymsal med scene, storkjøkken med kjøkkenassistent og god plass i vårt bygg. På uteområdet vårt har vi stor lekeplass med mange lekeapparater, vi har sykkelbane og akebakke og vi har oppvarmet grillhytte og gapahuk. Barnehagen tilbyr også svømmeopplæring for 5-åringene i barnehagen. Barnehagen er også Forut-barnehage, her deltar vi i innsamlingsaksjon hvert år. Barnehagen er også en helsefremmende barnehage vi er opptatt av både fysisk og psykisk god helse. Fra 2018 har også barnehagen vært trafikksikker. Satsningsområder i 2024/2025 er livsmestring og leken i barnehagen.

 

Arbeidsoppgaver

  • Være en del av barnehagens lederteam
  • Ansvar for å planlegge, iverksette og lede det pedagogiske arbeidet
  • Sørge for at rammeplanen og barnehageloven oppfylles i tråd med godt faglig skjønn
  • Sørg for at interne og kommunale rutiner implementeres
  • Bidra til barnas helhetlige utvikling gjennom trivsel, lek og vennskap

 

Krav til kompetanse

  • Barnehagelærere må ha utdanning som førskolelærer/barnehagelærer, jf. barnehageloven § 18 med forskrift.
  • Likeverdig med førskolelærerutdanning er annen treårig pedagogisk utdanning på høgskolenivå med videreutdanning i barnehagepedagogikk (60 studiepoeng).

 

Personlige egenskaper

  • Like å jobbe med barn – engasjert og fleksibel
  • God relasjonskompetanse
  • Tilstedeværende voksen med blikk for barn
  • Gode og tydelige lederegenskaper
  • Evne og vilje til samarbeid for et godt faglig og utviklende miljø
  • Faglig engasjert
  • Vi ønsker mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, etnisitet og funksjonsnivå.

 

Språkkunnskaper

  • Norsk er arbeidsspråk i Hadsel kommune, som søker må du kunne gjøre deg forstått på et nordisk språk skriftlig og muntlig

 

Vi tilbyr

  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • Utviklende og spennende stilling der få dager er like
  • Et godt fagmiljø
  • Etterutdanning etter avtale
  • Flyttegodtgjørelse etter kommunens reglement
  • Vi kan være behjelpelig med barnehageplass

I denne stillingen har du rett på en av Norges sikreste pensjonsordninger: offentlig tjenestepensjon. Der de fleste tjenestepensjoner kun utbetales i 10 år, er offentlig tjenestepensjon en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å jobbe og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon hvis noe uventet skulle skje. Med pensjonsrett i KLP får du medlemspris og gunstige betingelser på en rekke bank, forsikring og spareprodukter.

Les mer her: https://www.klp.no/pensjon/offentlig-tjenestepensjon-kort-fortalt 

Hadsel kommune skal preges av mangfold, og våre ansatte skal gjenspeile kommunens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder,funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn.
Hadsel kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

 

Intervju

Kvalifiserte søkere vil bli innkalt til intervju.

 

Ansettelse

  • Tilsettingen skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og avtaleverk.
  • Lønn etter avtale i forhold til utdanning og praksis.
  • Politiattest uten anmerkning jf. Opplæringsloven § 10-9 må dokumenteres før signering av arbeidsavtale.

 

Offentlighet

Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på offentlig søkerliste jf. Offentlighetslovens § 25.

 

Søknaden

  • Søknaden må inneholde søknadsbrev og CV, legg gjerne ved attester og vitnemål.
  • Referanser kan oppgis i søknaden.
  • Søknader sendes elektronisk ved bruk av «Søk her».

Velkommen som søker til Hadsel kommune – Et hav av muligheter!

https://www.hadsel.kommune.no/ny-i-hadsel/ 

 

 

Søk her

 

 

  • Referansenummer: 24/2953
    Fylke: Nordland
    Jobbtype: Fast
    Heltid/Deltid: Heltid
    Arbeidstid: Dag
    Søknadsfrist: 01.12.2024
    Tiltredelse: Etter avtale
    Arbeidssted: Hadsel

 

Kontaktpersoner:

 

Hjemmeside:

/www.hadsel.kommune.no/

 

Adresse:

Børøyveien 10 8450 Stokmarknes

 

Hadsel kommune Lille-Børøya barnehage

Lille-Børøya barnehage ligger på Stokmarknes i Hadsel kommune. Søndre barnehage og Lille Børøya barnehage drives i samdrift. Inntil videre er barnehagene delt i to ulike lokasjoner. Foreløpig skal barnehagen driftes i lokaler der den alltid har vært. Lokalet er en tidligere høgskole, men bygget er blitt tilpasset en barnehage. Bygget er stort og med mange muligheter; Vi har gymsal med scene, stor-kjøkken, språkrom, sykkelbane, gapahuk og grillhytte. Barnehagen har egen kokk og serverer varmmat 3 ganger i uka. Vi har siden 2012 hatt 4 avdelinger med ca. 60 barn. Vår visjon er «rom og muligheter for alle».

Del stillingen

Selskap

Hadsel kommune

Kontaktinfo

  • Niklas Jørstad
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 41505727

Lokasjon

  • Stokmarknes

Søknadsfrist

Desember 1, 2024