Helsefagarbeidar ved Vangsheimen- 75 % fast stilling (søknadsfrist 20.10.2024)

Kommunehuset- ca 3000

Helsefagarbeidar ved Vangsheimen- 75 % fast stilling

 

 

Vang kommune har ledig 75 % fast stilling for helsefagarbeidar ved Vangsheimen. Stillinga er ledig frå 1.november 2024.

Stillinga har tredelt turnus.

 

Søknadsfrist: 30.09.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: VANG I VALDRES
Stillingstittel: Helsefagarbeidar ved Vangsheimen – 75 % fast stilling
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 75
Webcruiter-ID: 4857150369
Startdato: 20.10.2024

 

Arbeidsoppgåver

  • Utøve helsehjelp i tråd med gjeldande krav og lovverk
  • Praktisk bistand og rettleiing til brukarar
  • Bidra til positivt samarbeid med pårørande
  • Bidra til samarbeid på tvers av einingar i etaten
  • Dokumentere i fagsystemet Profil

 

Kvalifikasjonar

  • Helsefagarbeidar med norsk autorisasjon
  • Gode norskkunnskapar både skriftleg og munnleg
  • Erfaring frå kommunal pleie- og omsorgsteneste
  • Kunnskap om bruk av IKT som verktøy.

Stillinga krev politiattest jf. helsepersonell-loven § 5-4. Attesten må leggjast fram før tiltreding.

 

Personlege eigenskapar

  • Ha evne til å gje omsorg og tryggleik
  • Vera fleksibel og ha tilpassingsevne
  • Vera motivert, engasjert og strukturert
  • Ha gode evner til samarbeid
  • Sjølvstendig og ha evne til å ta ansvar, til å ta initiativ og til å sette seg raskt inn i nye arbeidsoppgåver
  • Evne til å sjå, tenkje og arbeide heilskapleg

 

Vi tilbyr

  • Eit godt og spanande fagmiljø med varierte arbeidsoppgåver
  • Eit positivt og triveleg arbeidsmiljø saman med dyktige kollegaer
  • Opplæring og rettleiing
  • Me tek atterhald om at faste tilsette med rettar etter HTA § 2.3 har førerett til utviding av stilling.
  • Ved intern tilsetjing blir eventelle andre ledige stillingar å tilby søkjarane.
  • Tilsetting skjer på vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor.
  • Lønn etter tariff i hht hovudtariffavtala, gode pensjonsvilkår og forsikringsavtalar.
  • Kommunen kan hjelpe til med å skaffe bustad

 

Tyinvegen 5150, 2975 VANG I VALDRES, Norge

 

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Stine Solemsli
Leiar Vangsheimen og heimetenesta
 Telefon:90896012
E-post:[email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Lenke til firma

Kontaktinfo

  • Stine Solemsli
  • Tittel: Leiar Vangsheimen og heimetenesta
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 90896012

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

Oktober 20, 2024

Kyrkjelydspedagog 60% vikariat (søknadsfrist 30.10.2024)

 

Kyrkjelydspedagog i Fjell sokn- 60% vikariat

 

Øygarden kyrkjelege fellesråd

Tytebærbrekko 2, 5353 Straume

Stillingstittel Kyrkjelydspedagog i Fjell sokn- 60% vikariat

Type ansettelse Vikariat, deltid 60%

Arbeidsspråk Norsk

Antall stillinger

Søk senest søndag 27. oktober

Øygarden kyrkjelege fellesråd søkjer ein kyrkjelydspedagog i 60% stilling (i perioden 01.01.2025-31.12.2025). Saman med gode medarbeidarar vil du jobbe for dele tru, håp og kjærleik til barn, ungdom og familiar i Øygarden. Stillinga er primært knytt til Fjell sokn.

Ønskjer du å dele bibelforteljingane, trua og dei gode tradisjonane i kyrkja til barn og unge i Øygarden? Vere med å ruste barn og unge til å møte verda ved å bli kjent med og få kunnskap om Jesus? Då er du personen vi søkjer.

Kyrkjelyden sin visjon er:  

«Ei kyrkje for alle.» Dette er ein open og imøtekomande visjon både for dei 7031 medlemane i Fjell sokn, og alle andre som er velkomne i og oppsøkjer kyrkja.
I sokneteamet i Fjell vil du saman med andre medarbeidarar utgjere den lokale staben. 
Du vil også vere ein del av ein fagseksjon «Seksjon for barn og unge», der alle pedagogar og ungdomsarbeidarar i heile fellesrådet tek del og møtest jamleg.

Arbeidsområde

Leie trusopplæringa i Fjell sokn for målgruppa 0-18 år. Ansvar for planlegging, gjennomføring og evaluering av trusopplæringa
Kyrkjelydspedagog har hovudansvar for gjennomføring av trusopplæringsprogrammet, T-dagen, i soknet, i tett samarbeid med kyrkjelydspedagogane i Foldnes og Landro.
Målgruppe- Barn, ungdom og familiar
Samarbeide med sokneråd, tilsette og frivillige medarbeidarar for at barn, unge og familiar skal finne ein fellesskap i kyrkja som dei kan vekse i og kjenne tilhøyrsle og eigarskap til
Samarbeid i tverrfagleg sokneteam

Representere barn, unge og familiar inn i det tverrfaglege arbeidet i sokneteamet Fjell sokn, og jobbe saman med ulike medarbeidarar for å styrkje gudstenestefellesskap og kyrkjelydsbygging lokalt.  

Barnehagar og skular

Planlegging, gjennomføring og evaluering av kyrkja sitt samarbeid med barnehage og skule i soknet, saman med sokneprest, sokneteamsleiar, diakon og organist

Tweens og Tweens+

Klubb frå 5.klasse og oppover, annankvar fredag i Fjell kyrkje. Kyrkjelydspedagog har hovudansvar for planlegging, gjennomføring og evaluering av Tweensklubben. Dette er ein viktig møtestad og tiltak for barn og unge i Fjell sokn.
Ha ansvar for rekruttering og ivaretaking av frivillige i samband med tiltak for barn og unge i Fjell sokn.

Kvalifikasjonar

Pedagogisk og/eller teologisk/kristendomsfagleg utdanning på bachelornivå
Erfaring frå arbeid med barn og unge i kyrkja og/eller frivillige organisasjonar. 
Gode norskkunnskapar, skriftleg og munnleg. Administrasjonsspråket i Øygarden kyrkjelege fellesråd er nynorsk
Førarkort klasse B 
Krav om medlemskap i Den norske kyrkja. 

Personlege eigenskapar

Gode samarbeidsevner. Vi legg vekt på at kompetanse og eigenskapar hos dei tilsette i sokneteamet utfyller kvarandre
Evner til god kommunikasjon og formidling i møte med barn og unge
Evne til å arbeide strukturert, sjølvstendig og langsiktig
Evne til å byggje gode relasjonar
Tydeleg etisk bevisstheit rundt det å vere eit førebilete for barn og unge

Vi tilbyr

Utfordrande og meiningsfulle arbeidsoppgåver i eit stort og kreativt arbeidsfellesskap.
Arbeide med fagleg dyktige og engasjerte kollegaer og frivillige
Tilsetting på dei vilkår som går fram av lover og reglement
Løn etter KA sine tariffavtalar. 

Anna

Noko kvelds- og helgearbeid må påreknast.
Ein må rekne med å kunne få oppgåver i andre sokn i Øygarden kyrkjelege fellesråd
Den som vert tilsett, må leggje fram politiattest utan merknad, jf. Lov om trus- og livssynssamfunn, kapittel 4, §20.
Det er ønskjeleg med eit overlapp
Øygarden kyrkjelege fellesråd ønskjer mangfald med omsyn til kjønn, alder, funksjonshemming, kulturell bakgrunn og/eller hol i CV-en, og oppfordrar alle som er kvalifiserte til å søkje stillinga.

 

Søk på stillinga her.

 

Kontaktinformasjon

Annlaug Børve, Kyrkjeverje, 47304530

Erlend Femdal, Personalleiar, 90949360

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgivar: Øygarden kyrkjelege fellesråd

Referansenr.: 4867831631

Stillingsprosent: 60% Vikar

Søknadsfrist: 27.10.2024

Adresse: Tytebærbrekko 2, 5353 Straume, Norge

 

«Nær Gud, nær menneske.»

Slik lyder kyrkja i Øygarden sin visjon. I alt vårt arbeid og i alle våre møte med menneske skal vi både kvile i, og strekkje oss etter denne visjonen.

Øygarden kyrkjelege fellesråd er eit stort fellesråd, med om lag 40 000 innbyggarar og 28 600 medlemer. Fellesrådet har om lag 50 tilsette som er organisert i fagseksjonar. Dei tilsette er i tillegg delt inn i 5 tverrfaglege sokneteam som samarbeider med kvar av dei 5 sokneprestane og sokneråda i fellesrådsområdet. Fellesrådet yter administrativ og diakonal hjelp overfor 16 tilsette knytt opp mot ungdomsdiakonitiltaket Basecamp, som er eigd av kyrkja, kommunen og Sartor storsenter i fellesskap.

Takknemlegheit, og det å vere tenande og frimodige i arbeidet er sentrale verdiar i Øygarden kyrkjelege fellesråd. Vi ønskjer medarbeidarar som vågar å reflekterer over om praksisen vår samsvarar med dei verdiane vi forkynner og ønskjer å etterleve.

Besøk nettsida vår her og bli betre kjend med oss, eller kom innom for ein prat på vårt trivelege kyrkjekontor på Straume.

Del stillingen

Selskap

Øygarden kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Annlaug Børve
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 473 04 530

Lokasjon

  • Straume

Søknadsfrist

Oktober 30, 2024

Diakon / seksjonsleiar (søknadsfrist 30.10.2024)

Diakon/seksjonsleiar diakoni

 

Øygarden kyrkjelege fellesråd

Ønsker du å vise Guds kjærleik i praktisk handling overfor medmenneske og skaparverket? Er du villig til å stille spørsmålet «Kva vil du at eg skal gjere for deg?» – og handle ut frå det?

Dersom svaret på desse spørsmåla er ja, håpar vi du vil søkje på denne stillinga som seksjonsleiar for diakoni/diakon. Hos oss vil du få vide rammer til å utvikle det diakonale arbeidet i heile fellesrådsområdet. Som seksjonsleiar for diakoni vil du få ein unik mogelegheit til å byggje vidare på det diakonale arbeidet vårt.

Ta kontakt med oss, så fortel vi deg meir om dette.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 30.10.2024
Arbeidsgivar: Øygarden kyrkjelege fellesråd
Stad: Straume
Stillingstittel: Diakon/seksjonsleiar diakoni
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4867770712

Arbeidsoppgåver

Leie og utvikle det diakonale arbeidet i kyrkje og lokalsamfunn
Vere kyrkja sitt strategiske auge ut mot lokalsamfunnet sitt behov
Vere pådrivar for at nestekjærleik, inkluderande fellesskap, vern om skaparverket og kamp for rettferd vert innarbeidd i alle delar av kyrkja sitt arbeid
Vere ein aktiv pådrivar for samhandling og vidareutvikling av eksisterande samarbeid med kommunen og andre aktørar
Fagleg- og personalleiing overfor tilsette i seksjon for diakoni
Vere styremedlem av og rettleiar for Basecamp ungdomsdiakonitiltak når det gjeld diakonal tenking og praksis
Leie eitt av sokneteama i fellesrådsområdet i samarbeid med soknepresten
Vere eit konstruktivt medlem av leiargruppa
Andre arbeidsoppgåver som diakon, t.d. samtalar, sorggrupper, osv.

Kvalifikasjonar

Utdanning i høve til tenesteordning for diakonar
Andre med relevant høgare utdanning kan òg søkje, til dømes utdanning på bachelornivå innan helse- og sosialfag eller pedagogikk. Den som vert tilsett må vere villig til å ta master i diakoni som fører fram til godkjent grad som diakon, jfr. tenesteordning for diakonar. Oppstart på master må vere innan eitt år frå tiltredingstidspunkt
Erfaring frå diakonalt arbeid vil verte vektlagt
Ønskeleg med formell leiarutdanning, men arbeidserfaring som leiar kan kompensere
Erfaring med å leie strategisk arbeid er ein fordel
Kjennskap til kyrkja sine fellessystem er ønskjeleg
Noko økonomi- og budsjetterfaring er ønskjeleg

Personlege eigenskapar

Du er flink til å tenkje fagleg strategisk
Du ser mogelegheiter framfor avgrensingar
Du er ein utprega lagspelar, og er flink til å spele andre gode
Du er dyktig til å motivere og inspirere dine medarbeidarar og drive målretta arbeid gjennom seksjonen
Du er målbevisst
Du er inkluderande, raus og glad i menneske

Vi tilbyr

Stort spelerom til å utvikle stillinga i samarbeid med fellesråd og medarbeidarar
Eit godt arbeidsfellesskap der det er mange å spele på lag med
Høve til personleg og fagleg utvikling
Stor grad av autonomi og fleksibilitet
Løn i samsvar med KA sin tariffavtale
Inntil 20% av arbeidstida i fire år kan brukast til å ta master i diakoni

Anna:

Du må vere medlem av Den norske kyrkja
Den som blir tilsett må leggje fram tilfredsstillande politiattest, jfr. trossamfunnslova §20
Tilsetjing skjer med atterhald om vigsling, og at biskopen gir tenestebrev
Stillinga er ledig frå 01.04.2025. Det er ønskjeleg med eit overlapp mellom noverande og ny seksjonsleiar
Øygarden kyrkjelege fellesråd ønskjer mangfald med omsyn til kjønn, alder, funksjonshemming, kulturell bakgrunn og/eller hol i CV-en, og oppfordrar alle som er kvalifiserte til å søkje stillinga.

 

Søk på stillinga her.

 

Adresse: Tytebærbrekko 2, 5353 Straume, Norge

Kontaktinformasjon

Annlaug Børve, Kyrkjeverje
Telefon:  473 04 530

Astrid Fylling, seksjonsleiar for diakoni
Telefon:   971 75 733

 

«Nær Gud, nær menneske.»

Slik lyder kyrkja i Øygarden sin visjon. I alt vårt arbeid og i alle våre møte med menneske skal vi både kvile i, og strekkje oss etter denne visjonen.

Øygarden kyrkjelege fellesråd er eit stort fellesråd, med om lag 40 000 innbyggarar og 28 600 medlemer. Fellesrådet har om lag 50 tilsette som er organisert i fagseksjonar. Dei tilsette er i tillegg delt inn i 5 tverrfaglege sokneteam som samarbeider med kvar av dei 5 sokneprestane og sokneråda i fellesrådsområdet. Fellesrådet yter administrativ og diakonal hjelp overfor 16 tilsette knytt opp mot ungdomsdiakonitiltaket Basecamp, som er eigd av kyrkja, kommunen og Sartor storsenter i fellesskap.

Takknemlegheit, og det å vere tenande og frimodige i arbeidet er sentrale verdiar i Øygarden kyrkjelege fellesråd. Vi ønskjer medarbeidarar som vågar å reflekterer over om praksisen vår samsvarar med dei verdiane vi forkynner og ønskjer å etterleve.

Besøk nettsida vår her og bli betre kjend med oss, eller kom innom for ein prat på vårt trivelege kyrkjekontor på Straume.

Del stillingen

Selskap

Øygarden kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Annlaug Børve
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 473 04 530

Lokasjon

  • Fjell
  • Straume

Søknadsfrist

Oktober 30, 2024

Sjukepleiar/vernepleiar, 2×100% fast stilling (Søknadsfrist 27.10.2024)

Sone Eivindvik – Gulen sjukeheim

Sjukepleiar/vernepleiar, 2×100% fast stilling

 

Om stillingane:

Gulen kommune har ledig 2 x 100% faste stillingar som sjukepleiar/vernepleiar frå snarast/etter avtale, for tida ved Sone Eivindvik – Gulen sjukeheim.

  • 100% fast stilling med arbeid kvar 3. helg
  • 100% fast stilling med arbeid kvar 3. helg, langvakter kvar 4. helg kan vurderast

Me tilbyr:

  • Løn over tariff for arbeid i turnus
  • Bonus på 100 000,- ved binding i to år (ratevis utbetaling)
  • Ekstra helgekompensasjon
  • Godt arbeidsmiljø
  • Gode pensjons- og forsikringsordningar

Om Sone Eivindvik – Gulen sjukeheim

Sone Eivindvik – Gulen sjukeheim er ei av tolv einingar i kommunen. Eininga yter pleie- og omsorgstenester til heimebuande personar i Eivindvik- krinsen, samt til personane på sjukeheimen, som ligg i Eivindvik. Stillingane vil i fyrste omgang vere knytt til sjukeheimen, men det kan vere aktuelt med oppgåver både i heimetenesta og på sjukeheimen ved behov.

Arbeidsoppgåver

Hjelp og bistand til brukarar med ulike funksjonsnivå
Følgje opp dei daglege rutinene i avdelingane
Medikamentadministrasjon
Andre sjukepleiefaglege oppgåver
Andre oppgåver som måtte kome til
Avløysar for avdelingssjukepleiar
Arbeidsoppgåvene vil verte tilpassa om det er ein sjukepleiar eller vernepleiar som får tilbod om stillingane

Kvalifikasjonar

Autorisasjon som sjukepleiar eller vernepleiar
Førarkort klasse B
God skrifleg og munnleg framstillingsevne (norsk)
Gyldig politiattest

Personlege eigenskapar

Er fleksibel og kommuniserer/samhandlar godt med brukarar, påførande og kollegaer
Vert motivert av å yte gode tenester til brukarane våre, og kan vere med å gje dei ein stabil og god kvardag
Bidrar til eit godt arbeidsmiljø
Å vere personleg eigna kan verte vektlagt ved tilsetjing

Anna

Tenestespråket i Gulen kommune er nynorsk
Tilsetjing etter gjeldande lover, føresegner og avtalar
For tilsetjing innan pleie og omsorg, Miljøtenesta, i skule og i barnehage, vert det stilt krav om politiattest. Det er også krav om negativ MRSA/TBC før oppstart for arbeid ved arbeid i institusjon.
Vi gjer merksam på at søkjarlister med namn, kjønn, alder og noverande stilling er offentleg informasjon. Dersom søkjarar likevel ber om konfidensiell handsaming, og grunnen for å unnta offentleggjering ikkje vert godkjent, får søkjaren høve til å trekke søknaden sin før offentleggjering

Om oss

Gulen kommune ligg vakkert til ved innløpet til Sognefjorden. Kommunen består av både fjell- og kystlandskap, med 1500 øyer, holmar og skjær, som innbyr til eit aktivt friluftsliv både på land og ved sjøen.

Kommunen har 2230 innbyggjarar, ledige barnehageplassar, og er eit godt oppvekstmiljø for barn og unge. Sjå Gulen kommune for meir informasjon.

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 27. oktober 2024

Arbeidsgivar Gulen kommune

Kommune Gulen

Omfang Heiltid (2 stillingar)

Varigheit Fast

Arbeidsstad Eivindvikvegen 1149, 5966 Eivindvik

 

Spørsmål om stillinga

Nina Haveland, Einingsleiar Sone Eivindvik – Gulen sjukeheim

458 71 550

[email protected]

 

Del stillingen

Selskap

Gulen kommune

Kontaktinfo

  • Nina Haveland
  • Tittel: Einingsleiar Gulen sjukeheim - Sone Eivindvik
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 458 71 550

Lokasjon

  • Eivindvik

Søknadsfrist

Oktober 27, 2024

Grimstad kommune – Farmasøyt 2 stillinger 100% fast (søknadsfrist 23.10.2024)

Header GK

Nyopprettede stillinger som farmasøyter

 

Hjemmetjenester og rehabilitering, Grimstad kommune

Vi søker to farmasøyter i hjemmesykepleien og kommunens korttidsavdeling.

Enhet hjemmetjenester og rehabilitering ønsker nå å løfte oppgavedeling til et nytt nivå!. Enheten har vært organisert etter oppgavedeling i noen år og ser nå at det er hensiktsmessig med en ny profesjon inn i tjenestene. Enheten har endret to sykepleiestillinger til stillinger som farmasøyt

Hjemmesykepleien i Grimstad kommune skal ved årsskifte samorgansieres i nytt Helsesenter Campus. Vi søker nå etter to engasjerte og nytenkende medarbeidere som ønsker å være med på en spennende utvikling.

Vi hører gjerne fra deg!

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 23.10.2024
Arbeidsgiver: Grimstad kommune
Sted: Grimstad
Stillingstittel: Farmasøyt to stillinger i 100%
Stillinger: 2
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4855459622
Startdato: 02.01.2025

Arbeidsoppgaver

Tett samarbeid med tjenesten
Delta i utarbeidelsen av organisatoriske løsninger for hvordan arbeidet med legemiddelhåndtering organiseres på best mulig måte.
Dosering og kontroll av legemidler.
Oppfølging av multidoser.
Tett dialog og samarbeid med Onemed.
Ansvar for å følge opp avvik innen legemiddelhåndtering sammen med avdelingsleder.
Ansvar for praktisk opplæring av ansatte i legemiddelhåndtering
Ansvar for opplæring ved delegering av fullmakter.
Gjennomføre internkontroller innen legemiddelhåndtering for å sikre kvalitetsforbedring og brukersikkerhet.
Heve kvaliteten på legemiddeldokumentasjon i tiltaksplan.
Samstemme legemiddellister og følge opp medisinendringer.
Behov for og gjennomføring av legemiddelgjennomgang, samt følge opp tiltak i etterkant.
Dialog og samarbeid med fastleger, sykehus og korttidsopphold.
Arbeide tverrfaglig og nært med alle grupper og samarbeidspartnere.

Kvalifikasjoner

Provisorfarmasøyt
God kunnskap i bruk av dataverktøy.
Ha god innsikt i relevant lovverk
Ønskelig med erfaring innen undervisning, opplæring og veiledning.
Du må kommunisere godt på norsk både muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper

Du må:

  • være endringsvillig, løsningsorientert og faglig oppdatert
  • ha et genuint interesse og engasjement for fagfeltet.
  • gode samarbeidsevner, men også like å arbeide selvstendig.
  • ha evne til å ivareta og bidra til et godt arbeidsmiljø
  • være faglig engasjert
  • kunne jobbe i et hektisk fagmiljø og evne å jobbe med flere arbeidsoppgaver samtidig.

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

Være med på å utvikle tjenestene- rett kompetanse til rett tjeneste
Spennende og variert arbeid
Gode lønns og pensjonsbetingelser
En arbeidsplass preget av trivsel og høy faglig standard
Bedriftsidrettslag med blant annet tilgang til svømmebasseng, trimrom og lagsport
Leasingavtale på elsykkel
Dagarbeid

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse:NAV Grimstad, Grøm Næringspark 19, 4887 Grimstad, Norge

Kontaktinformasjon

Eva Irene Ødegård, Enhetsleder
Telefon:  +47 911 08 442

 

Velkommen til Grimstad kommune!

Mennesker med ideer og tro på framtiden har gjort Grimstad til en kommune som er preget av en sterk maritim sektor, et IKT-miljø som er verdensledende på sine felt, mange småbedrifter, et framtidsrettet utdanningsmiljø og en offensiv landbruksnæring.

Grimstad er i tillegg en universitetsby og en teknologiby, som har tett samarbeid med næringslivet i kommunen og regionen.

«Skjærgårdsbyen Grimstad» har store områder som er disponible for fastboende og gjester, og gjennom «Sykkelbyen Grimstad» er det et godt utbygd nett av sykkelstier for sykling til jobb, for tur og trening.
Grimstad kommune er en kunnskapsbedrift hvor medarbeiderne utgjør den viktigste ressursen. Våre verdier er mot, åpenhet, redelighet og respekt. Verdiene skal gjenspeiles i møte med medarbeidere og innbyggere.

Grimstad kommune ønsker et mangfold blant våre ansatte, vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av kjønn, kulturell bakgrunn, alder, nedsatt funksjonsevne eller hull i CV’en.

Kommunen arbeider for å bli en heltidskommune og ansetter derfor fortrinnsvis i hele stillinger.

I henhold til offentlighetslovens paragraf 25. gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig, selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.

For stillinger som arbeider direkte med barn, må det foreligge tilfredsstillende politiattest, jf. Barnevernloven § 6-10, opplæringslova § 10-9 og barnehageloven § 20. Krav om tilfredsstillende politiattest gjelder også for ansatte som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven, jf. § 5-4

 

Del stillingen

Selskap

Grimstad kommune

Kontaktinfo

  • Eva Irene Ødegård
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 911 08 442

Lokasjon

  • Grimstad

Søknadsfrist

Oktober 23, 2024

Miljøterapeut, medlever (søknadsfrist 22.10.2024)

 

Miljøterapeut

 

Stiftelsen Hiimsmoenkollektivet

Frist 22.10.2024

Ansettelsesform Fast

Er du nysgjerrig på en unik bo- og arbeidssituasjon?

Stiftelsen Hiimsmoenkollektivet er på jakt etter engasjerte medlevere som ønsker en annerledes livsstil og som har et hjerte for ungdommer som trenger en forandring. Ønsker du å bli en del i vårt arbeid med å skape denne forandringen bør du lese videre!

Kort om stillingen

Du blir en ønskelig del av et spennende team, som jobber og bor med ungdommer i alderen 14 – 20 år, som er plassert etter lov om barneverntjenester grunnet vedvarende problematisk bruk av rusmidler. Sammen motiverer vi og legger til rette for at ungdommer får de beste mulighetene til en positiv forandring, slik at de kan komme på rett spor med livene sine.

Hvordan er stemningen på jobben?

«Ingen dag er den andre lik og arbeidet føles svært givende. Man har store muligheter til å påvirke arbeidstiden sin og hvor mye ansvar man vil ha, noe jeg setter stor pris på!»

«Vi lever sammen i et herlig fellesskap og bruker mye tid sammen, både i løpet av arbeidsdagene og på fritiden. Det kan være alt fra å trene, reise, quiz, gå på kino osv.»

Flere ting som gjør livet ekstra hyggelig hos oss

Et miljø der vi med nysgjerrighet og kreativitet skaper en forandring
Et bredt tilbud av tradisjoner, turer og aktiviteter
Gode lønnsforhold og god forsikrings- og pensjonsordning
Gode sabbat/permisjonsordninger med blant annet mulighet for 3 måneder fri med lønn etter 3 år

Hvem er vår nye kollega?

Du er nysgjerrig og trives med å samarbeide i et stort fellesskap og kan i tillegg jobbe målrettet og selvstendig.
Du ønsker å gi deg selv en unik mulighet for å lære og vokse som menneske ved å bo i kollektiv med ungdommer og andre medlevere i en turnus hvor du har 35 døgn ferie og 82,5 døgn avspasering pr. år.
Du har 3-årig høyskole eller universitetsutdanning som sosionom, barnevernspedagog, vernepleier eller annen relevant bachelorgrad (eksempelvis lærer, sykepleie, pedagogikk, fysioterapi og psykologi). Relevant erfaring eller utdanning under dette nivå kan også vurderes, ta en telefon til oss om du er i tvil.
Du kan uttrykke deg godt både skriftlig og muntlig.
Du har førerkort klasse B
Det er et pluss om du liker ulike typer aktiviteter, enten det er sportslige eller mer kreative.
Har du videreutdanning eller erfaring innen rus- og avhengighet og/eller psykisk helsearbeid blir vi ekstra glad

For alle stillinger gjelder følgende:

Spørsmål rettes til Hanne Lund-Johansen på tlf. 958 41 567 eller Johan Hàgglund på tilf. 94873587

Som miljøterapeut i medleverskap hos oss får du hybel/leilighet. Denne kan du også disponere i fri- og ferieperiodene.

Aktuelle søkere vil bli innkalt til besøk og intervju på Hiimsmoenkollektivet i Suldal.

Kopi av vitnemål, attester og referanser må leveres ved intervju.

Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse, denne skal ikke legges ved søknaden, men leveres før tiltredelse.

Søknad med vedlagt CV sendes til [email protected]

 

Søk på stillingen her.

 

Om arbeidsgiveren

Hiimsmoenkollektivet ligger 5 km fra tettstedet Sand i Ryfylke. Bofellesskapet har et stort tun med et hovedhus og flere nærliggende bygninger, blant annet Hiimsmoen skole, kontorer, verksted, festsal, treningsrom, stall og leiligheter. Plassen har store utearealer med ridebane, klatresopp, skateområde, sandvolleyballbane, plener og terrasse. Her bor inntil 8 ungdommer, men vanligvis 5 – 6. Det er mellom 7 – 8 miljøterapeuter/medlevere på turnus til en hver tid. Vi trenger 2 miljøterapeuter/medlevere med på laget her.

Gata 6 er et mindre bofellesskap i Stiftelsen. Huset er lokalisert midt i Sand sentrum og har stor terrasse og plen utenfor. Avdelingen ble gjenåpnet i juni. Her bor inntil 3 ungdommer og det er 2 – 4 miljøterapeuter/medlevere på turnus til en hver tid. Vi trenger 1 miljøterapeut/medlever med på laget her.

For mer info – se vår hjemmeside

Sektor: Privat
Antall stillinger: 3
Sted: Him 63, 4230 Sand
Bransje: Helse og omsorg
Stillingsfunksjon: Barnevernspedagog, Sosionom, Vernepleier/miljøterapeut
Arbeidsspråk: Norsk

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson: Hanne Lund-Johansen, Administrasjon
Mobil:   95 84 15 67

Kontaktperson: Johan Hàgglund
Stillingstittel: Avdelingsleder på Hiimsmoen
Mobil:   94 87 35 87

Del stillingen

Selskap

Stiftelsen Hiimsmoenkollektivet

Lenke til firma

https://hiimsmoen.no/

Kontaktinfo

  • Hanne Lund-Johansen
  • Tittel: Administrasjon
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 958 41 567

Lokasjon

  • Sand

Søknadsfrist

Oktober 22, 2024

Kirkelig fellesråd i Trondheim – Prosjektleder Bygg og eiendom, 100% fast (søknadsfrist 27.10.2024)

Byggeleder

Prosjektleder Bygg og eiendom, 100% fast

Kirkelig fellesråd i Trondheim

Er du engasjert i restaurering og nyetablering av primært grøntanlegg, men også bygg?

Ved avdeling Bygg og eiendom er det ledig en meget spennende stilling, for deg med ekte engasjement, og som liker å jobbe i spennet mellom historiske «middelalderske kirkegårder og bygg», til moderne gravplassanlegg og nybygg.

Gravplassene i Trondheim har de senere år mottatt flere utmerkelser for blant annet utforming og estetikk.

Drift og utvikling av våre gravplasser og kirkebygg utøves med fokus på bærekraft, samfunnsnytte, innovative løsninger og ivaretakelse av kulturarven gjennom mange spennende og varierte prosjekt. Vi søker deg som kan være med å forsterke og komplettere vårt team på 12 dedikerte fagpersoner.

For å styrke vår kapasitet, kompetanse og utvikling, søker vi etter ny Prosjektleder.

Arbeidsoppgaver

  • Fylle rollen som Prosjekt- og byggeleder for større og mindre prosjekter, primært innen gravplassanlegg og infrastruktur til disse – både rehabilitering av eksisterende og etablering av nyanlegg
  • Arbeide med plan- og prosjektutvikling, saksbearbeiding, økonomioppfølging og framdrift
  • Være faglig støtte og pådriver for bærekraftige tekniske- og miljøtekniske løsninger
  • Gjennomføre anbudskonkurranse, kontraktsinngåelse, innkjøp for aktuelle prosjekter (offentlige anskaffelsesregler)
  • Bidra til samhandling og gode løsninger

Kvalifikasjoner

  • Vi søker deg som har master/bachelor med relevant universitets- eller høgskoleutdanning
  • Om du ikke oppfyller det beskrevne kompetansekravet, kan du likevel komme i betraktning, om du er villige til å forplikte deg til vårt kompetansehevingsprogram
  • Vi søker deg som har erfaring og kjennskap til byggebransjen, relevant norsk lov- og regelverk, samt byggekontrakter
  • Du har din styrke i å utarbeide ryddige og presise saksfremstillinger på norsk, både muntlig og skriftlig
  • Du innehar gode IKT-kunnskaper

Det er ønskelig med:

  • Erfaring fra arbeider med grøntanlegg og infrastruktur
  • Erfaring fra (offentlig) saksbehandling og planarbeid
  • Erfaring fra prosjekt- og byggeledelse på tverrfaglig nivå
  • Interesse for bærekraft og utvikling
  • Erfaring med kulturminner og verneverdige bygg og anlegg

Personlige egenskaper

  • Den som tilsettes må være engasjert, strukturert og ha gode samarbeidsevner.

Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.

Vi tilbyr

  • Selvstendige, spennende, utviklende og varierte arbeidsoppgaver hvor du kan jobbe med verneverdige kulturminner, utvikling av bygg og nye kirkegårdsanlegg
  • Lønn etter avtale
  • Fast stilling i 100%
  • Offentlig tjenestepensjon samt gode gruppelivs- og forsikringsordninger.
  • Et godt og variert tverrfaglig miljø med gode muligheter for faglig utvikling og opplæring
  • Fleksitidsordning

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 27.10.2024
Arbeidsgiver: Kirkelig fellesråd i Trondheim
Sted: Trondheim
Stillingstittel: Prosjektleder Bygg og eiendom, 100% fast
Stillinger: 1
Ansettelsesform: Fast
Heltid / Deltid: Heltid
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4867396650

 

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Kristian Svardal, Plankoordinator
Telefon:  416 43 185
E-post:  [email protected]

Kjell Inge Nordgård, Kirkeverge
Telefon:  +47 905 41 832
E-post: [email protected]

Adresse: Munkegata 6, 7013 Trondheim, Norge

Om arbeidsgiveren

Kirkelig Fellesråd i Trondheim har ca. 170 medarbeidere tilknyttet administrasjon samt drift av 16 menigheter og 18 kirkegårder/gravplasser. Fellesrådet har ansvar for utvikling og vedlikehold av 21 kirkebygg, fire kapeller, ett krematorium og flere driftsbygg/bårehus. Vi skal ivareta kulturarven og utføre gravferdstjenesten på en verdig måte.

 

Del stillingen

Selskap

Trondheim kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Kristian Svardal
  • Tittel: Plankoordinator
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 416 43 185
  • Kjell Inge Nordgård
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 905 41 832

Lokasjon

  • Trondheim

Søknadsfrist

Oktober 27, 2024

Diakoni – medarbeider 100% fast i Nidelven menighet, Fast (Søknadsfrist 22.10.2024)

Fellesskap

 

Diakonimedarbeider 100% fast i Nidelven menighet

 

Kirkelig fellesråd i Trondheim

Liker du å jobbe med mennesker?

Ønsker du å jobbe sammen med engasjerte og dyktige kollegaer for å formidle kristen tro gjennom nestekjærlighet, inkluderende fellesskap, vern om skaperverket og kamp for rettferd?

Da er dette noe for deg!

Nidelven menighet søker etter en diakonimedarbeider, og stillingen er ledig omgående.

Nidelven menighet er en av Trondheims største menigheter og har nærmere 15.300 medlemmer. Menigheten har et mangfold av aktiviteter og har god kirkesøkning, og vi søker deg som ønsker å jobbe som diakonimedarbeider i denne bydelen. Vi tror at du har et stort hjerte for medmenneskelig omsorg, fellesskapsbyggende aktiviteter og ønsker å virkeliggjøre menighetens vedtatte visjon: «Nidelven menighet: Mangfoldig i tro, håp og kjærlighet».

Menigheten ønsker å rette fokus på frivillighet, og du vil være en sentral del av dette arbeidet. Vi har en godt innarbeidet plan for diakoni og Grønn kirke, og driver et byomfattende arbeid for mennesker med assistansebehov.

Du blir en del av et team som jobber med diakonale oppgaver, og som ønsker å tenke helhet i det vi tilbyr. Det diakonale arbeidet ledes av diakon, som vil være din nærmeste fagleder og samarbeidspartner.

Arbeidsoppgaver

  • Sammen med diakonen ha ansvar for det diakonale arbeidet i menigheten, i sammenheng med menighetens vedtatte strategiplan og Plan for diakoni
  • Helhetlig arbeid med frivillighet som blant annet inneholder administrasjon, koordinering og rekruttering.
  • Ansvar for arrangement og enkelte gudstjenester sammen med øvrig stab
  • Samtaler med mennesker i alle aldre og livssituasjoner, samt delta i byomfattende satsninger blant annet sorgarbeid
  • Noe konfirmantarbeid
  • Noe kommunikasjonsarbeid
  • Diakonimedarbeideren sitter, sammen med diakon, i menighetens Diakoniutvalg

Kvalifikasjoner

  • Treårig høyskoleutdanning innen diakoni, sosialfag, helsefag, teologi eller pedagogikk
  • Erfaring fra diakonalt arbeid, gjerne med flere aldersgrupper
  • Ønskelig med erfaring fra frivillighetsarbeid
  • Fortrolig med bruk av IT som arbeidsverktøy
  • God norsk muntlig og skriftlig framstillingsevne
  • Tilfredsstillende politiattest må fremlegges ved ansettelse, jfr. Trossamfunnslovens § 20.
  • Det kreves også medlemskap i Den norske kirke.
  • Arbeidstid på ettermiddag/kveld og i helger må påregnes

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner og lett for å ta initiativ
  • Kan ta ledelse og har evner til å lede andre, og inspirere og dyktiggjøre de frivillige
  • Trives med å arbeide selvstendig, og i team
  • God på å etablere kontakt, både med enkeltpersoner, store og små, og samarbeidspartnere
  • Strukturert, samtidig som du er fleksibel
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

Vi tilbyr

  • Et godt faglig miljø med engasjerte kolleger
  • Meningsfullt og viktig diakonalt arbeid i møte med enkeltmennesker og grupper i menigheten
  • En unik mulighet til å være en pådriver for utviklingen av grønne og bærekraftige løsninger for kirken og lokalmiljøet
  • Varierte arbeidsoppgaver og god innflytelse over egen arbeidssituasjon
  • Lønn i henhold til gjeldende avtaleverk
  • Offentlig pensjons- og forsikringsordninger

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 22.10.2024
Arbeidsgiver: Kirkelig fellesråd i Trondheim
Sted: Trondheim
Stillingstittel: Diakonimedarbeider 100% fast Nidelven menighet
Stillinger: 1
Ansettelsesform: Fast
Heltid / Deltid: Heltid
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4867308233

 

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Elisabeth Lund, Daglig leder Nidelven menighet
Telefon:  +47 905 63 689
Adresse: Nordre Risvolltun 2, 7036 Trondheim, Norge

 

Om arbeidsgiveren

Det er fire kirkebygg i soknet: Hoeggen kirke, Tempe kirke, Bratsberg kirke og Leira kapell. Staben består av 14 ansatte i fellesråd/menighetsråd og 4 prester, og vi har kontorer i Hoeggen kirke med flotte nyoppussede lokaler. Menigheten er vertskapsmenighet for det byomfattende satsingsprosjektet uKirke, som er et samskapingsprosjekt med byens ungdommer, Trondheim kommune og andre aktører. Tre ansatte i staben har dette som hovedarbeidsfelt.

 

Del stillingen

Selskap

Trondheim kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Elisabeth Lund
  • Tittel: Daglig leder Nidelven menighet
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 905 63 689

Lokasjon

  • Trondheim

Søknadsfrist

Oktober 22, 2024

Fysioterapeut 80 % – driftstilskott (Søknadsfrist 20.10.2024)

 

Fysioterapeut 80 % driftstilskott

 

Vang Kommune, Helseavdelinga

80 % driftstilskudd for fysioterapeut ledig i Vang kommune frå 1.1.2025

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 20.10.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: Vang i Valdres
Stillingstittel: Fysioterapeut 80% driftstilskott
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 80
Webcruiter-ID: 4840144378

Arbeidsoppgåver

Arbeidet som avtalefysioterapeut omfattar undersøkelsar, behandling og rehabilitering, rettleiing og opplæring.
Pasientgruppa er mangfoldig, og som fysioterapeut ved Vang Fysikalske Institutt er det forventa at du behandlar alle typar pasientar.
Verksemda skal utøvast i tett samarbeid med kommunal fysioterapeut, andre kommunale tenestar og andre aktuelle samarbeidspartnarar.
Avtalefysioterapeut har kommunale oppgåver.
Ved behov skal fysioterapi tilbys i brukers hjem/på brukers arena.
Det forventes også deltakelse i videreutviklinga av gode fysioterapitenestar for befolkninga i tråd med framtidig behov.

Kvalifikasjonar

Norsk autorisasjon som fysioterapeut
Relevant erfaring og relevant vidareutdanning er eit føremonn, men ikkje eit krav
Erfaring frå kommunefysioterapi, spesielt frå arbeid med born og unge er eit føremonn
God norsk skriftleg og muntleg formidlingsevne
Gyldig politiattest er ein føresetnad for tilsetjing, jfr. Lov om helsepersonell §20a.

Personlege eigenskapar

Me søkjer deg som

Har engasjement for faget og evne til å bygge relasjonar med brukarar og kolleger
Er initiativrik, løysingsorientert og fleksibel
Har evne til å jobbe sjølvstendig og strukturert og med god gjennomføringsevne
Meistrar å prioritere og omfordele arbeidsoppgåver
Kan samarbeide og jobbe tverrfagleg
Me vektlegg personleg eignaheit.

Vi tilbyr

Ein arbeidsplass med eit godt arbeidsmiljø
Faglege utfordringar
Det ligg godt til rette for tverrfagleg samarbeid, då Vang fysikalske institutt er samlokalisert med ergoterapitenesta, frisklivssentral, legekontor, helsestasjon og psykisk helseteneste.
Me tilbyr gunstig leigeavtale ved Vang fysikalske institutt. Det er to andre fysioterapeutar ved instituttet.
Driftsavtala regulerast av den til eikvar tid gjeldande ASA 4313

Kva får du ved å flytte til Vang? Sjå Vangsfilmen: 

Kommunen kan hjelpe med å skaffe bustad, men sjekk også ut: www.vangivaldres.no/arbeid-og-bustad/bustader-og-tomter

 

Søk på stillinga her.

 

Adresse:Tyinvegen 5151, 2975 Vang i Valdres, Norge

 

Kontaktinformasjon

Seija Johanna Kumpula, Leiar for helseavdeling
Telefon:  977 43 775
E-post:  [email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar:

Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!
Å bu i Vang kommune:
Ei storstilt satsing på barn og unge!
Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
Helse og omsorgstenester av god kvalitet
Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete, med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg! Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima», og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det.

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

  • Seija Johanna Kumpula
  • Tittel: Leiar for helseavdeling
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 977 43 775

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

Oktober 20, 2024

Rektor ved Austafjord skole (søknadsfrist 20.10.2024)

bannerbilde webcruiter ottersøy

 

Rektor ved Austafjord skole

 

Oppvekst og familie, Nærøysund kommune

Austafjord skole ligger på ytre Vikna i naturskjønne omgivelser.
Skolen er et naturlig og viktig samlingspunkt i lokalsamfunnet sammen med butikken og barnehagen. Skolen har lysløype med gapahuk og lavvo i umiddelbar nærhet og et flott uteområde der store deler nylig er etablert.

Austafjord skole er en fådelt 1-10 skole med skolefritidsordning, der SFO er lokalisert i barnehagen. Skolen har i underkant av 60 elever. Trinnene er organisert slik at 1-3.trinn, 4-5.trinn, 6-7.trinn og 8-10.trinn fungerer sammen som grupper.

Skolen har klasseledelse og grunnleggende ferdighet i lesing som satsingsområder for skoleåret 2024-25.
Skolen har tett og godt samarbeid med foresatte blant annet gjennom et aktivt og engasjert FAU som har en mangeårig tradisjon med å bidra i skolen.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 20.10.2024
Arbeidsgiver: Nærøysund kommune
Sted: Austafjord
Stillingstittel: Rektor ved Austafjord skole
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4866926548

Arbeidsoppgaver

  • Vi søker en tydelig og utviklingsorientert rektor som setter elevens læring i fokus.
  • Som rektor er du øverste leder for i underkant av 9 årsverk fordelt på 10 ansatte.
  • Rektor deltar i et skoleledernettverk internt i kommunen, i tillegg til å delta i kommunalsjefens ledergruppe. Rektor rapporterer direkte til kommunalsjef for oppvekst og familie.
  • Undervisning i ca. 30 % stilling inngår i arbeidsoppgavene.

Kvalifikasjoner

  • Høyere utdanning og formell pedagogisk kompetanse
  • Relevant ledererfaring, herunder personal og økonomi er ønskelig
  • Erfaring fra grunnskolen og kjennskap til tilhørende lovverk
  • Gode kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig, på norsk og engelsk er ønskelig
  • Digitale ferdigheter forutsettes

Personlige egenskaper

  • Resultatorientert leder med god gjennomføringsevne
  • Gode relasjonelle egenskaper og en motiverende lederstil preget av samarbeid, dialog og tillit
  • Du setter eleven i fokus, er positiv og nytenkende
  • Du er synlig, tilgjengelig og en inkluderende leder
  • Du arbeider strukturert og systematisk og følger opp planer

Vi tilbyr

  • Nærøysund kommune er en arbeidsgiver som investerer i sine ansatte, ved å gi tillit, trygghet og mulighet for utvikling, og legge til rette for at du skal lykkes i jobben som leder.
  • En spennende, krevende og utviklende jobb i et fagmiljø med god kompetanse
  • Et godt, trygt og inkluderende arbeidsmiljø i en moderne skole
  • Et ledernettverk for faglig og sosial kontakt, samt god støtte av ressurser internt i kommunen
  • Lønn etter avtale, god pensjons- og forsikringsordning.

Ta gjerne kontakt med oss om du vurderer å søke på stillingen eller som du har spørsmål.

Alle henvendelser behandles konfidensielt.

Dersom søker ønsker å reservere seg fra offentlig søkerliste må dette begrunnes. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort, selv om søker har bedt om å ikke bli oppført på offentlig søkerliste. Søkeren varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse:Austafjord skole, Nermølnveien 1, 7924 Austafjord, Norge

Kontaktinformasjon

Kirsti Fjær, Kommunalsjef oppvekst og familie
Telefon:  +47 99023216

 

Nærøysund er en kommune i Namdalen – midt på Norskekysten. Her bor nesten 10 000 personer. Omtrent halvparten av disse bor på de to kommunesentrene Kolvereid og Rørvik, mens resten bor i ulike grendesamfunn fordelt over hele kommunen.

Vi har et rikt og variert kultur- og idrettsmiljø. Kommunen har egen flyplass med flere daglige avganger mot Trondheim. Rørvik er dessuten anløpssted for Hurtigruten og Kystruten med avganger både nord- og sørover hver dag.

Nærøysund er en kommune i vekst og utvikling. Vi er Norges største havbrukskommune, og denne sektoren er drivkraften i lokal vekst. Men kommunen har også mange arbeidsplasser innen IKT, service og handel.

Vi i Nærøysund kommune sysselsetter rundt 1000 personer som jobber på kommunens mange enheter. Nærøysund er en moderne og fremoverlent kommune. Det satses blant annet på digitale og fremtidsrettede tiltak i alle deler av organisasjonen.

Se for øvrig kommunens hjemmeside.

Del stillingen

Selskap

Nærøysund kommune

Kontaktinfo

  • Kirsti Fjær
  • Tittel: Kommunalsjef oppvekst og familie
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 990 23 216

Lokasjon

  • Rørvik

Søknadsfrist

Oktober 20, 2024