Klepp kommune, Orstad skule – Lærarar, Vikariat, Fast (Søknadsfrist 01.05.2025)

 

 

Lærarar

 

Lærarar Orstad skule

Orstad skule er på jakt etter nye lærarar. Det er ledig to faste stillingar og eit vikariat hausten 2025.

 

NB! Vi har også ledig denne stillingen:

Lærar Orstad skule, Fast (Søknadsfrist 09.05.2025)

 

Orstad skule er en 1-10 skole med læringssenter som er lokalisert like ved Kverneland og Klepp stasjon. Det er totalt ca 320 elever og 65 ansatte. Skulen ligg i flotte omgjevnadar like ved flotte turområde slik som Kalbergskogen og Frøylandsvatnet.

Skulen er oppteken av å utvikle eit inkluderande fellesskap som fremjer helse, trivsel og læring for alle. Me er opptekne av at alle elevane og dei tilsette skal ha eitr trygt og godt lærings-og arbeidsmiljø. Orstad skule bruker smart oppvekst som skal bidra til robuste barn og ungdom som taklar det livet byr på i medgang og motgang.

I Kleppskulen er kjernekomponentane den engasjerte eleven, profesjonelle læringsfellesskap og læreplanforståing. Me jobbar med profesjonsutvikling gjennom Lesson Study, og me bruker læringsbrett i opplæringa. Skulen sin visjonen er «Ein trygg stad å vera, ein god stad å læra», og verdiane våre er å vere godt fagleg førebudd, ha eit trygt, ope og positivt læringsfellesskap, klare mål og forventningar til elevane og tydelege vaksne.

 

Søknadsfrist: 01.05.2025
Arbeidsgivar: Klepp kommune
Stad: Klepp Stasjon
Stillingstittel: Lærar
Stillingar: 3
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast, Vikar
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4954083002
Startdato: 01.08.2025

 

Arbeidsoppgåver

  • vere faglærar / kontaktlærar
  • planleggja og gjennomføra ei variert, utforskande og inkluderande undervisning med vekt på å utvikla den faglege og sosiale kompetansen til elevane
  • sørgja for eit trygt, inkluderande og godt skule – og klassemiljø for alle
  • delta aktivt i profesjonsfellesskapet

 

Kvalifikasjonar

  • du har formell undervisningskompetanse og erfaring frå grunnskolen, 1.-7. trinn
  • det er ønskeleg med kompetanse i matematikk, norsk og engelsk
  • du har god forståing og kjennskap til  læreplanverket
  • du har god kunnskap i norsk både munnleg og skriftleg
  • personlege eigenskapar vil bli vektlagt

I tråd med opplæringslova er tilfredstillande politiattest ei forutsetning før tilsetting.

 

Attestar og vitnemål

Vi ber om at du lastar opp attestar og vitnemål, i PDF-format, saman med søknaden din. Utenlandske vitnemål må vera NOKUT-godkjende (hkdir.no) og utenlandske attestar oversatte til eit skandinavisk språk eller engelsk. Vi gjør oppmerksom på at dokumentasjon på blant annet avtjent verneplikt og omsorg for barn, eldre eller syke også kan gi uttelling på lønnsansiennitet.

 

Personlege eigenskapar

  • du vert motivert av å gjere ein forskjell for elevane
  • du er ein dyktig klasseleiar
  • du er ein trygg relasjonsbyggar med eit positivt elevsyn
  • du er god til å samarbeide med både elevar, føresette, kollegaer og andre samarbeidspartnarar
  • du er fagleg oppdatert og trivst med utviklingsarbeid
  • du er løysningsorientert, fleksibel og sjølvstendig
  • du har godt humør

 

Vi tilbyr

  • ein spanande, krevande og viktig jobb i eit energisk og positivt arbeidsmiljø
  • gode muligheter for fagleg og personleg utvikling

Klepp kommune har diverse velferdsordninger og gode pensjons – og forsikringsordninger. Ansettelse skjer for øvrig på de vilkår og med de plikter som fremgår av utlysning, og de til en hver tid gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Lønn i henhold til lokal lønnspolitikk.

 

Skogvegen 26, 4353 Klepp Stasjon, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Randi Harveland
Rektor
Telefon:+47 41292877

 

Klepp er den største av kommunane på Jæren, med over 20 000 innbyggarar og om lag 1700 tilsette. Me ligg ein kort køyretur frå Stavanger og Sandnes.
Kommunen vår har dei flottaste strendene i heile regionen, me har ein spennande kulturhistorie, og ei god blanding av landbruk, industri og varehandel.

Visjonen vår er «Med blikk for alle». Me ønskjer tilsette som tek i eit tak, bryr seg og tenkjer fritt.

Nettsted: http://www.klepp.kommune.no

 

Del stillingen

Selskap

Klepp kommune

Kontaktinfo

  • Randi Harveland
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 412 92 877

Lokasjon

  • Kleppe

Søknadsfrist

Mai 1, 2025

Lyngen kommune – Leder for rus- og psykisk helsetjeneste (søknadsfrist 11.05.2025)

Lyngentrappa

 

 

Leder for rus- og psykisk helsetjeneste

 

 

Ledig stilling som leder for rus- og psykisk helsetjeneste

Rus- og psykisk helsetjeneste er et frivillig tilbud til personer med rus og psykiske utfordringer, og består av oppsøkende utetjeneste, nattjeneste og møteplass/ aktivitetstilbud.

Leder er organisert under kommunalsjef i helse og omsorg, har dagarbeidstid med 50 % administrativ del og 50 % klinisk del. 

Enheten har ca. 15 årsverk med ansatte som jobber i 2- delt turnus, og egne nattevakter i åpen omsorg i samarbeid med øvrig omsorgstjeneste.

Den som tilsettes må fremlegge politiattest.

Intervju kan bli foretatt.

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlige selv om søkeren har oppmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten, jf. Lov om rett til innsyn i dokumenter i offentleg verksemd (offentleglova) § 25.

Søknad sendes elektronisk via Jobbnorge.

 

Arbeidsoppgaver: 

  • Ansvar for daglig drift og den faglige utviklingen       
  • Personalansvar og budsjettansvar
  • Brukerkontakt 
  • Utvikle gode samarbeidsmodeller hvor brukerne er i fokus
  • Samarbeid med kommunal ledergruppe og interkommunale samarbeidspartnere

 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • 3 årig helse- og sosialfaglig utdanning på høyskole-/universitetsnivå
  • Videreutdanning i psykisk helsearbeid eller rus er ønskelig
  • Ønskelig med lederutdanning / ledererfaring
  • Faglig engasjert og oppriktig engasjement for brukergruppen
  • Kan jobbe selvstendig og samtidig samarbeide med andre
  • Kommunen bruker Acos WebSak som saksbehandlersystem og Profil som pasientjournal
  • IT-kompetanse
  • Gode muntlige og skriftlige norskkunnskaper 
  • Kjennskap til velferdsteknologi i helse og omsorg
  • Det er ønskelig at søker har førerkort klasse B

 

Egenskaper:

Vi søker deg som har gode samarbeid- og kommunikasjonsevner, evne til å motivere medarbeidere og brukere samt stor grad av fleksibilitet. 

Være bevisst på bruk av kommunens samlede ressurser. 

Personlig egnethet vil bli sterkt vektlagt.

Ved å jobbe i vår avdeling kan vi love deg krevende utfordringer, spennende mennesker, ny kunnskap både om andre og ikke minst om deg selv.

 

Vi tilbyr: 

Stillingen avlønnes i stillingskode 9451

Lønn etter avtale

God pensjonsordning i KLP

Variert arbeid i et positivt og stabilt arbeidsmiljø

 

Økonomiske fordeler med å bo i Lyngen

Arbeidstakere i Lyngen tilhører tiltakssonen for Finnmark og Nord-Troms, med økonomiske fordeler som bidrar til å skape attraktiv bolyst.

Dette innebærer årlig nedskriving av studielån, ettergivelse av studielån for kvalifiserte grunnskolelærere, fritak for el-avgift på forbruk, redusert skatt og gratis barnehage. I tillegg gode pensjonsordninger og lånevilkår i KLP og SPK. De økonomiske fordelene med å jobbe i Lyngen er betydelige. Bruk regjeringens «Fordelskalkulator for innsatssonen» for å regne ut hvor mye du kan spare på å flytte til Lyngen.

 

Om oss

Rus- og psykisk helsetjeneste er et frivillig tilbud til personer med rus- og psykisk helseutfordringer eller deres pårørende.

Tjenesten er et lavterskeltilbud og jobber oppsøkende.

Lyngen kommune, «Alpekommunen i nord», har ca. 2 700 innbyggere og er kjent for sine majestetiske fjell. Kommunesenteret ligger på Lyngseidet og reisetid fra Tromsø med buss/bil er ca. 1 ½ time.

Kommunen har et aktivt og variert næringsliv med landbruk, fiskeri, industri, reiseliv og varehandel som viktigste næringsveier.

Kommunen har et bredt og godt tjenestetilbud til alle aldersgrupper. Lyngen har noe for enhver smak og det er mange gode grunner til å søke jobb her: en spennende og vakker natur, et mangfoldig og levende kulturliv og ikke minst – trivelige lyngsværinger.

Velkommen som arbeidssøker i Lyngen!

 

 

Spørsmål om stillingen

Liv-Merethe Sørensen
kommunalsjef helse og omsorg
+4740028523
[email protected]

Ingunn Johannessen
leder rus- og psykisk helsetjeneste
+4740028630
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: 11. mai 2025
Arbeidsgiver: Lyngen kommune
Kommune: Lyngen
Omfang: Heltid
Varighet: Fast
Arbeidssted: Rus og psykisk helse, Solhovlia 6, 9060 Lyngseidet

 

Del stillingen

Selskap

Lyngen kommune

Kontaktinfo

  • Liv-Merethe Sørensen
  • Tittel: Kommunalsjef helse og omsorg
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 400 28 523
  • Ingunn Johannessen
  • Tittel: Leder rus- og psykisk helsetjeneste
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 400 28 630

Lokasjon

  • Lyngseidet

Søknadsfrist

Mai 11, 2025

Krødsherad kommune: Driftsoperatør teknisk – 100 % fast stilling (søknadsfrist 30.04.2025)

Krødsherad kommune Avdeling for Samfunns- og næringsutvikling

 

 

Driftsoperatør teknisk – 100 % fast stilling

 

 

Krødsherad er en liten kommune med ca. 2250 innbyggere, og ligger sentralt plassert med kort vei til Hønefoss, Drammen og Oslo. Kommunen kan beskrives som Østlandets Hardanger med umiddelbar nærhet til både fjord og fjell. Krødsherad kommune satser betydelig på vekst og utvikling, og er opptatt av å tilby gode og faglig oppdaterte tjenester til sine innbyggere.
Stillingen er plassert i virksomhet Eiendom og infrastruktur, som har ansvar for kommunale bygg & veier og offentlig vann & avløp. Virksomheten er organisert med fagrådgivere for disse områdene, egne driftsoperatører, samt innleide entreprenører som jobber ute. Total er det ca. 14 årsverk ansatt i sektoren.  

 

Ansvar og oppgaver:

Vi søker fleksibel og løsningsorientert medarbeider til vår tekniske utedrift. Vår nye medarbeider må være forberedt på varierende arbeidsdager og være med å bidra der det trengs.

 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Kjennskap til kommunal drift og forvaltning.
  • Bruk av styringsanlegg (SD-anlegg).
  • Erfaring med koordinering og administrering av andre fagområder, samt innkjøp.
  • Fagbrev innen relevant fagområde, fagbrev som tømrer vil bli vektlagt.

Det er tenkt at vår nye medarbeider i hovedsak skal bidra med bygg vedlikehold og mindre oppussingsprosjekter. Ansvarsområder vil bli tilpasset når en kandidat er på plass, også opp mot øvrig kompetanse blant øvrige medarbeidere i virksomheten. Det vil bli en blanding av drifts- og prosjektoppgaver.

Det er stor aktivitet i virksomheten, med både store og små prosjekter, samt et høyt press i den daglige driften for å sikre gode tjenester til publikum. Målet med en ny medarbeider er

  • støtte oppunder medarbeidere innen driften som allerede er i avdelingen.
  • bygge robusthet i virksomheten slik at vi har flere å spille på.

Stillingen rapporter til avdelingsleder teknisk utedrift.

 

Øvrige forhold:

Virksomheten har en teknisk vaktordning utenfor arbeidstid. Den som ansettes må være forberedt på delta i denne.

Førerkort klasse B er et krav. Kommunen stiller med bil i tjenesten. Det er positivt om søkere har førerkort klasse BE, men dette kan også løses etter ansettelse.

 

Vi vil legge vekt på at du

  • er fleksibel i det daglige arbeidet og at du ønsker å bidra til et godt arbeidsmiljø.
  • er praktisk anlagt.
  • vil være med å ta ansvar i driften av kommunens bygg og anlegg.
  • har noe datakunnskap og at du kan lære deg å bruke digitale styringssystemer som overvåker drift.
  • er forberedt på noe arbeid i høytider og fellesferie. Kommunen skal etter beste evne legge til rette for ferie og fritid, men når skolen er stengt og fritidsinnbyggerne er på fjellet – ja, da er det ofte noe behov for arbeid på anleggene våre.
  • behersker både muntlig og skriftlig norsk.

Du må være forberedt på endringer i arbeids- og ansvarsforhold i stillingen; det vil være varierende behov over tid.

Kvinner oppfordres til å søke.

 

Nøkkelord

Bygg, vedlikehold, renovering og styringsanlegg.

 

Vi tilbyr:

  • En utfordrende jobb i et aktivt og trivelig arbeidsmiljø.
  • Lønn etter gjeldende satser for driftsoperatører.
  • Gode pensjons- og forsikringsvilkår i KLP. 

 

Søkere bes om å oppgi referanser.

Elektronisk søknad skal benyttes.

 

 

 

Søk her

 

 

Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 30.04.2025
Tiltredelse: Snarest
Arbeidssted: Krødsherad kommune

 

Kontaktpersoner:

Ståle Karlsson
mob: +47 976 11 475

 

 

Hjemmeside:

www.krodsherad.kommune.no

 

Adresse:

Ringnesveien 10 3536 Noresund

 

Krødsherad kommune Avdeling for Samfunns- og næringsutvikling

Krødsherad er en liten kommune med 2250 innbyggere, og ligger sentral plassert med kort vei til Hønefoss, Drammen og Oslo. Kommunen kan beskrives som Østlandets Hardanger med umiddelbar nærhet til både fjord og fjell. Krødsherad kommune satser betydelig på vekst og utvikling, og er opptatt av å tilby gode og faglig oppdaterte tjenester til sine innbyggere.

Del stillingen

Selskap

Krødsherad kommune

Kontaktinfo

  • Ståle Karlsson
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 976 11 475

Lokasjon

  • Noresund

Søknadsfrist

April 30, 2025

Sigdal kommune – Sommervikarer 2025, Sigdalsheimen (søknadsfrist 01.05.2025)

 

 

Sommervikarer 2025

 

 

Ved Sigdalsheimen det behov for sommervikarer, lønn etter avtale. Stillingene innebærer turnusarbeid på dag, kveld og helg. Eventuelt natt.

 

Vi søker etter:

Vi trenger deg som liker og ønsker å jobbe med mennesker og som planlegger å jobbe litt ekstra i sommer.

Vi søker etter studenter innen fagene fagarbeidere og sykepleiere til våre tjenester; sykepleie studenter ferdig med 1. året. Ufaglærte kan også søke.

Personlig egnethet for stillingene vektlegges. Herunder også at man er ansvarsbeviste, positiv og fleksibel.

 

Kvalifikasjoner:

Søkere må være over 18 år.

Opplæring etter avtale.

Personlige egenskaper:

Motivert for å jobbe helhetlig.

Strukturert og ansvarsbevisst.

Selvstendig og samarbeidsvillig.

Løsningsorientert.

Viser respekt for brukere og kollegaer, og har tålmodighet og tydelighet i kommunikasjonen.

 

Vi tilbyr:

Arbeid i en IA bedrift.

Gode pensjons – og forsikringsordninger.

Kroner 15 000 i bonus for faktisk arbeid 5 uker gjennom sommerturnusen for sykepleiestudenter ferdig med 2. året med bestått medikamenteksamen.

Kroner 10 000 i bous for arbeid 5 uker gjennom sommerturnusen for sykepleierstudenter ferdig med 1. året og helsefagarbeidere som gjennomfører og består kurs i legemiddelhåndtering.

Eventuelt kroner 2 000 i bonus pr. arbeidet uke for minimum 3 uker sommerjobb i sommerturnusen.

Lønn etter avtale.

 

Språk:

Søkeren må beherske norsk muntlig og skriftlig.

 

Politiattest:

Vi gjør oppmerksom på at det vil bli krevd politiattest ved tilsetting slik Helse- og omsorgstjenestelovens § 5-4 krever.

 

Søknad:

Ved ønske om unntatt offentlighet av søknaden forbeholder Sigdal kommune seg retten til å vurdere om dette kan gjøres, jfr. Offentlighetsloven §25.

Sigdal kommune benytter elektronisk søknadsprosess. Søkere får fortløpende tilbakemeldinger.

 

 

Søk her

 

 

Jobbtype: Vikariat
Heltid/Deltid: Ved behov
Arbeidstid: Skift / turnus / arbeidstidsordning
Søknadsfrist: 01.05.2025
Tiltredelse: 16.06.2025
Arbeidssted: Sigdalsheimen

 

Kontaktpersoner:

Ester Nes Ramstad
mob: 48223493

 

 

 

Hjemmeside:

www.sigdal.kommune.no

 

Adresse:

Holmenjordet 3350 Prestfoss

 

 

Helse og sosial

Gøy på landet, men bare en time fra byen
Prestfoss, Sigdals kommunesenter, ligger en times tid unna Drammen, Kongsberg og Hønefoss. Med bil kommer du deg til Oslo på halvannen time, eller du kan ta toget fra Hokksund. Sigdals beliggenhet gjør kommunen til et tilgjengelig område.

Drømmen om det gode liv i Kunstnerdalen
Drømmer du om å bo landlig, med god plass rundt deg? Omgivelsene i Sigdal inspirerte kunstnere som Theodor Kittelsen og Christian Skredsvig så mye at de begge valgte å bosette seg her. Husene deres her i Kunstnerdalen er åpne for besøk i sesong.

En del av Kongsbergregionen
Sigdal er en del av Kongsbergregionen. Regionsamarbeidet skal styrke regionen som en bærekraftig, attraktiv og konkurransedyktig region. Sammen er vi store nok.

Bo rimeligere
Sammenlignet med byene, får du mye husrom for pengene i Sigdal. Du kan få enebolig med romslig tomt og suveren utsikt til samme pris som en liten leilighet i hovedstaden. I Sigdal finnes det ledige tomter for de som ønsker å bygge.

Verdens beste treningssenter rett utenfor døra
Her er skog, elv, fjord og fjell – alt lett tilgjengelig for deg som liker å bruke naturen til trening eller rekreasjon. Det er ikke uten grunn at Sigdal er landets femte største hyttekommune, med Norefjell og Haglebu som to av de mest kjente områdene.

Fyll fritiden med det som gir deg glede og energi
I Sigdal er det et rikt tilbud med fritidsaktiviteter. Er du av den eventyrlystne typen, kan du bli med Sigdal Aktiv på Norges morsomste elverafting. Eller hva med å suse av gårde i gokart hos Sigdal Motorsenter?

Det er flere idrettslag i kommunen, kor, korps og 4H-klubber. Slike aktiviteter har vi takket være godt samhold og dugnadsånd. I Sigdal får du muligheten til å påvirke og bidra til at kommunen skal fortsette å være et trygt sted å bo og vokse opp.

Sigdal kommune har ca. 3.500 innbyggere og 5 000 hytter. Kommunen har et godt utbygd privat barnehagetilbud og gode
oppvekstsvilkår. Vi vil være en resultatretta, åpen og serviceinnstilt organisasjon som utvikler kreative medarbeidere. Sigdal kommune er en MOT kommune.

Del stillingen

Selskap

Sigdal kommune

Kontaktinfo

  • Ester Nes Ramstad
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 482 23 493

Lokasjon

  • Prestfoss

Søknadsfrist

Mai 1, 2025

Osterøy kommune – Rektor Fotlandsvåg skule (søknadsfrist 01.05.2025)

Osterøybrua

 

Rektor Fotlandsvåg skule

 

 

Om Fotlandsvåg skule

Visjonen til Osterøyskulen er lærelyst og meistring for framtida.

Hos oss på Fotlandsvåg er tryggleik, trivnad, inkludering og læring for alle elevane viktig, og me arbeider for å gjere kvarandre gode i dag, og i framtida.

Skulen har eit aktivt elevråd som arbeidar for at alle elevane på skulen skal få ein best mogleg skulekvardag.

Fotlandsvåg skule er ein fådelt barneskule. Me ligg vegg-i-vegg med Fotlandsvåg barnehage og har gode føresetnader for eit godt samarbeid, og ein trygg og god overgang i frå barnehage til barneskule for elevane.

Me er heldige og har kort veg til Fotlandsvåg Arena, Herlandsvatnet og eit opparbeida uteområde i skogen. Det er kort veg til naturområde som vert nytta til utflukter, som fjelltur og fiske- og kanodagar.

 

 

Om stillinga

Osterøy kommune har ledig 100% stilling som rektor på Fotlandsvåg skule frå 01.08.2025. 

Er du varm, tydeleg og strukturert skuleleiar vil vi gjerne ha deg med på laget! 

Fotlandsvåg skule er ein fådelt skule med 48 elevar skuleåret 2024-2025 emd 10 tilsette inkludert leiing som består av rektor og avdelingsleiar. 

Skulen ligg vakkert til i Fotlandsvågbygda og har eit flott idrettsanlegg i umiddelbar nærleik til skulen. Det er gode moglegheitar for flotte turopplevingar i nærområde. 

Osterøyskulen har felles kvalitetsutviklingsplan med satsingsområda, Trygt og godt læringsmiljø, elevmedverknad og lesing. Vår felles visjon er: «Lærelyst og meistring for framtida».

 

Arbeidsoppgåver 

  • Leie verksemda og sikre utvikling og vekst i eigen organisasjon
  • Syte for eit godt og inkluderande læringsmiljø
  • Leie utviklingsarbeidet ved skulen i tett samarbeid med avdelingsleiar
  • Fremme ein god arbeidskultur, eit godt læringsmiljø og bidra til eit lærande profesjonsfellesskap
  • Bidra aktivt til god måloppnåing i høve til mål og føringar
  • Økonomiansvar for eininga
  • Samarbeid med føresette og faginstansar

 

Vi tilbyr 

  • Inkluderande og positive kollegaer
  • Spanande og utfordrande oppgåver
  • Du får vere med å utvikle Osterøyskulen i fellesskap med skuleleiinga i heile kommunen
  • Rom for fagleg og personleg utvikling
  • Løn og arbeidsvilkår etter gjeldande lov- og avtaleverk, samt lokal lønspolitikk
 

Kvalifikasjonskrav 

  • Krav om godkjent pedagogisk utdanning, jf. Kap. 14 i Forskrift til opplæringslova
  • Tilleggsutdanning innan leiing og/eller organisasjonsutvikling er ønskjeleg. Har du ikkje dette ønskjer vi at du er villig til å tileigne deg kompetansen etter avtale med arbeidsgjevar
  • Relevant leiarerfaring, fortrinnsvis skuleleiing. Grunnleggande realkompetanse om offentleg forvaltning og økonomistyring
  • God relasjonskompetanse
  • Kunne drive endringsarbeid og utvikling på ein involverande måte, i tråd med skulen og kommunen sine målsettingar

 

Kven er du?

Du har eit:  

  • Elevsyn i tråd med overordna del i LK20.
  • Brenn for elevane si læring og har eit hjarte for elevane våre
  • Trivast med samarbeid som metode
  • Er strukturert, effektiv, fleksibel, løysingsorientert og tydeleg når det er trong for det
  • Toler å stå i utfordringar og har stor arbeidskapasitet
  • Forstår kva det vil seie å leie, vise tillit, gje ansvar og følgje opp
  • Har erfaring som tydeleg klasseleiar og undervisning og har evne til å rettleie andre
  • Du er synleg i organisasjonen
 

Lærarar er medlem av Statens pensjonskasse! 

I tillegg til livsvarig alderspensjon og AFP, kan du ha rett på økonomisk stønad om du skulle bli sjuk eller uføre. Du får og gode betingelsar på boliglån, og dine næraste kan dessutan ha rett til etterlattepensjon når du døyr.

Tryggleik for deg som lærar – får du redusert inntektsevna di på grunn av sjukdom eller skade, kan du ha rett til uførepensjon. 

Tryggleik for familien din – Din ektefelle, partnar eller barn kan ha rett til etterlattepensjon når du døyr. 

Gunstig boliglån – Boliglånsrenta til SPK ligg i gjennomsnitt under marknadsrenta! 

Livsvarig alderspensjon og AFP – Som medlem i SPK får du ei god alderspensjon når du pensjonera deg!

 

Spørsmål om stillinga

Renate Macpherson
Tenesteleiar for skule
[email protected]

 

 

Søk stillinga

 

 

Søknadsfrist: 1. mai 2025
Arbeidsgivar: Osterøy kommune
Kommune: Osterøy
Omfang: Heiltid
Varigheit: Fast
Arbeidsstad: Osterøyvegen 2689, 5283 Fotlandsvåg

Del stillingen

Selskap

Osterøy kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Valestrandsfossen

Søknadsfrist

Mai 1, 2025

Nes kommune Miljøarbeidertjenesten – Ledig stilling som Avdelingsleder (søknadsfrist 28.04.2025)

Nes kommune Miljøarbeidertjenesten

 

Ledig stilling som Avdelingsleder

 

 

Miljøarbeidertjenesten skal tilsette avdelingsleder for avdeling 1.

Stillingen er 100 % fast.

Miljøarbeidertjenesten består av 5 avdelinger hvor det gis livsløpstjenester til mennesker med behov for tilrettelegging i hverdagen. Tjenestene omfatter bistand i egen bolig, dag- og aktivitetstilbud, fritidskontakt, avlastningsordninger, BPA, råd og veiledning. Miljøarbeidertjenesten har sammen med andre kommunale virksomheter mål om å bidra til ressursmobilisering og egenmestring. Stillingen som avdelingsleder er sentral for å få dette til.

Miljøarbeidertjenesten har stort fokus på å bygge et fagmiljø på tvers av avdelinger for å utnytte det potensiale som allerede er der, samt gi økt utvikling slik at vi er robuste til å møte fremtidens behov for tjenester. Vi jobber kunnskapsbasert, er opptatt av å styrke kompetansen og samarbeidet innad og på tvers, legge til rette for et utviklende fagmiljø og skape muligheter både for brukere og medarbeidere som sikrer gode tjenester inn i framtida.

Avdeling 1 består av avlastningstilbud for barn i institusjon og i hjemmet. I tillegg er Miljøarbeidertjenestens aktivitetssenter organisert i denne avdelingen. Avdelingen har i dag turnus som dekker et behov gjennom hele døgnet. Aktivitetssenteret har åpent på dagtid alle virkedager. Til sammen utgjør dette 22 årsverk.

Stillingen innebærer administrativt, faglig og økonomisk ansvar for avdelingen, og et medansvar for at vi når våre felles mål på tvers av avdelingene.
Som avdelingsleder er du en del av virksomhetens ledergruppe. Vi ser etter deg som er god til å skape resultater gjennom tillitsbasert ledelse og som kan vise til erfaring fra endringsledelse på en måte som vil bidra til at vi fremover kan levere på krav til resultat samtidig som vi leverer på kvalitet til faglig gode tjenester.

For tiden utredes et nytt kommunalområde, og organisatoriske endringer kan bli vurdert for denne stillingen.

 

Arbeidsoppgaver

• Koordinere driften og sikre at tjenesten utøves i samsvar med mål, kvalitetskrav og lovverk
• Inneha personal-, økonomi- og fagansvar for sin avdeling
• Bidra til endringsarbeid for å skape helsefremmende og forebyggende tjenester
• Være en aktiv deltager i virksomhetens ledergruppe
• Tilrettelegge for et godt arbeidsmiljø med myndiggjorte medarbeidere
• Tilrettelegge for god fagutvikling på tvers av virksomhetens andre avdelinger samt andre virksomheter

Det tas forbehold om endringer i arbeidsoppgaver.

 

Kvalifikasjoner

• Det er krav om utdanning innen helse – og sosialfag på høgskolenivå
• Du må ha lederutdanning og erfaring med ledelse innenfor målgruppen
• Du må kunne vise til kunnskap, erfaring og resultat innen endringsledelse og resultatledelse, dette vektlegges
• Det er ønskelig med erfaring fra arbeid med barn
• Du må ha kjennskap til helse og omsorgstjenestelovens kap 9.
• Du må ha gode IKT- kunnskaper, gjerne erfaring fra GAT, Visma, Framsikt og Cosdoc
• Du har gode skriftlige og muntlige norskkunnskaper

Godkjent politiattest ikke eldre enn 3 mnd. må fremvises før tiltredelse.

 

Personlige egenskaper

• Du må være synlig og kunne engasjere
• Du har gode relasjonsferdigheter
• Du har gode samarbeidsevner
• Du har evne til å kunne jobbe selvstendig og i team
• Du motiveres av å jobbe med endring og utvikling
• Du har evne til å balansere gode tjenester opp imot de ressurser vi til enhver tid forvalter
• Du er ryddig, strukturert og systematisk

 

Vi tilbyr

• Et godt arbeidsmiljø med fokus på kvalitet og utvikling
• En spennende arbeidshverdag hvor tjenesten står i endring
• Kommunen har sitt eget lederutviklingsprogram
• Gode forsikrings- og pensjonsordninger
• Lønn etter avtale

 

Annet

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Minst to referanser må oppgis

Attester og vitnemål lastes opp i søkeprosessen. Originale vitnemål og attester tas med til et eventuelt intervju.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

Velkommen som søker!

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Akershus
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Sektor: Helse og omsorg
Søknadsfrist: 28.04.2025
Tiltredelse: 01.07.2025
Arbeidssted: Miljøarbeidertjenesten avd 1.

 

Kontaktpersoner:

Lena Olsen
Stilling: virksomhetsleder
mob: 91783981

 

Hjemmeside:

www.nes.kommune.no/tjenester/helse-omsorg-og-velferd/

 

Adresse:

Rådhusgata 2 2150 Årnes

 

Nes kommune Miljøarbeidertjenesten

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har straks 25.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud. I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen.

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Lena Olsen
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 917 83 981

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

April 28, 2025

Vang Kommune – Stabsmedarbeidar – Service og kommunikasjon 60-80 % fast stilling (Søknadsfrist 30.04.2025)

Kommunehuset- ca 3000

 

Stabsmedarbeidar – Service og kommunikasjon 60-80 % fast stilling

 

Vang kommune har ledig 60-80 % fast stilling som stabsmedarbeidar. Skriv gjerne kva stillingsprosent som er mest aktuell for deg.

Hovudarbeidsoppgåva di vil vere ansvar for sentralbord og servicetorg, du vil også ha andre stabsoppgåver relatert til arkiv og informasjons/kommunikasjonsarbeid.

Me søkjer deg som er serviceorientert og nøyaktig, god på kommunikasjon og samhandling, glad i å arbeide med data og system, og som har stor arbeidskapasitet. Me ynskjer også at du er god til å formulere deg skriftlig og er kjent med informasjonsdeling i digitale kanalar.

Me held til i kommunehuset i Vang, avdelinga består av 5 tilsette og me har ansvar for deler av kommunen sine sentrale støttefunksjonar som HR, arkiv, politisk møtesekreteriat, servicetorg mm.

Vang kommune nyttar nynorsk som målform.

 

Me tilbyr:

  • Eit inkluderande arbeidsmiljø med hjelpsame og gode kollegaer
  • Ein jobb der ein får arbeide med «heile organisasjonen»
  • Løn etter tariff og arbeidsvilkår etter gjeldande lov – og avtaleverk
  • Gode pensjons- og forsikringsordningar
  • I Vang er det godt å bu! (sjå mange fordeler nedst i annonsen)

 

Søknadsfrist: 30.04.2025
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: Vang i Valdres
Stillingstittel: Stabsmedarbeidar – Service og kommunikasjon 60-80 % fast stilling
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 60
Webcruiter-ID: 4948672742

 

Arbeidsoppgåver

  • Sentralbord/servicetorg med tilhøyrande oppgåver (ta imot telefonar og besøkjande/ bistå tilsette,innbyggjarar og andre med diverse oppgåver).
  • Postmottak m.m
  • Oppgåver knytt til digitalt arkiv
  • Oppgåver knytt til informasjons-og kommunikasjonsarbeid (blant anna publisering av informasjon, ajourhald av nettsider og facebook mm)
  • Ansvar for møterom
  • Andre merkantile tenester
  • Andre oppgåver kan bli lagt til stillinga

 

Kvalifikasjonar

  • Ynskjeleg med relevant erfaring
  • Gode digitale kunnskapar, systemforståelse og interesse for IKT
  • Gode norskkunnskapar munnleg og skriftleg

 

Personlege eigenskapar

Me ynskjer at du er; 

  • Positiv, effektiv og serviceorientert 
  • God på å veksle mellom oppgåver
  • Nøyaktig 
  • Nysgjerrig på system og opptatt av å finne gode effektive løysingar
  • Fleksibel og sjølvstendig
  • Er god på samarbeid og kommunikasjon
  • Strukturert og endringsvillig
  • God på skriftleg framstilling
  • Ein god lagspelar!

Personleg eignaheit vil bli vektlagt

 

Tyinvegen 5161, 2975 Vang i Valdres, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Solfrid Jordalen Jægersborg
Leiar HR, organisasjon og service
 Telefon:90367172
E-post:[email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!
  • Vang kommune har nynorsk som skriftspråk.

 

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres.
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

  • Solfrid Jordalen Jægersborg
  • Tittel: Leiar HR, organisasjon og service
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 903 67 172

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

April 30, 2025

Tynset kommune – Miljøarbeider TFF – 100 % fast stilling (søknadsfrist 27.04.2025)

Tynset kommune

 

Miljøarbeider TFF – 100 % fast stilling

 

 

Kort om stillingen

Tynset kommune har ledig 100% fast stilling som miljøarbeider i turnus. Arbeidssted er for tiden ved Tjenesten for funksjonshemmede. Stillingen er ledig fra august 2025. Eventuell ytterligere ledighet tas med i søkerrunden.
Vi ønsker oss engasjerte, dyktige og nytenkende medarbeidere som kan være bidragsytere til å utvikle vårt framtidige tjenestetilbud.

 

Arbeidsoppgaver:

–       Miljøarbeid ved bruk av FagAdministrativt System innen tjenesten
–       Rolle som personlig koordinator / primærkontakt med tilhørende oppfølgingsansvar overfor brukere
–       Dokumentasjon gjennom vårt journalsystem cosdoc
–       Fokus på trivsel for brukere og ansatte
–       Bidra til et åpent, inkluderende og konstruktivt arbeidsmiljø

 

Kvalifikasjoner:

–       Helsefagarbeider / aktivitør
–       Erfaring innen fagområdet

 

Personlige egenskaper

–       Fokus på muligheter og ressurser
–       Godt utviklede relasjonelle ferdigheter
–       Høy grad av fleksibilitet
–       Personlig egnethet vil bli tillagt avgjørende betydning

 

Særskilte krav til stillingen

–       Ved tilsetting kreves politiattest, ikke datert eldre enn tre måneder.

 

Dersom søker ønsker å reservere seg fra offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort, selv om søker har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Søkeren varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge. 

Vi ønsker ikke kontakt med annonseselgere/rekrutteringsbyråer.

NB: Søkere må aldri oppgi BankID-informajson i søknadsprosessen. Dersom du du blir spurt om dette, er det et svindelforsøk.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Skift / turnus / arbeidstidsordning
Søknadsfrist: 27.04.2025
Arbeidssted: Tjenesten for funksjonshemmede

 

Kontaktpersoner:

Knut Aaseng, virksomhetsleder TFF
mob: +47 402 14 995

 

Hjemmeside:

www.tynset.kommune.no

 

Adresse:

Torvgata 1 2500 Tynset

 

Tynset kommune

Velkommen til fjellbyen Tynset. Tynset kommune er en by og et regionsenter i vekst. Kommunen preges av gode oppvekstsvilkår, et rikt kulturliv, et omfattende idrettstilbud, et ekspanderende næringsliv og gode jobbmuligheter. Kommunen har god barnehagedekning og bra boligtilgang. Kommunen jobber etter verdiene trygghet, inkludering, puls og optimisme og er et godt sted å bo for alle.

Del stillingen

Selskap

Tynset kommune

Kontaktinfo

  • Knut Aaseng
  • Tittel: Virksomhetsleder TFF TFF
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 402 14 995

Lokasjon

  • Tynset

Søknadsfrist

April 27, 2025

Tynset kommune – Miljøterapeut TFF – 100 % fast stilling (søknadsfrist 27.04.2025)

Tynset kommune

 

Miljøterapeut TFF – 100 % fast stilling

 

Tynset kommune har ledig 100 % fast stilling ved tjenestsom en for funksjonshemmede TFF.

Stillingen er i 2-delt turnus.
Stillingen er ledig fra august 2025.
Andre eventuelt ledige stillinger vil tas med i søkerrunden.

 

Kvalifikasjoner:

–       Offentlig godkjent vernepleier. Eventuelt annen relevant høgskoleutdanning
–       Erfaring innen fagområdet

 

Personlige egenskaper:

–       Fokus på muligheter og ressurser
–       Godt utviklede relasjonelle ferdigheter
–       Høy grad av fleksibilitet
–       Personlig egnethet vil bli tillagt avgjørende betydning

 

Arbeidsoppgaver:

–       Miljøterapeutisk arbeid ved bruk av FagAdministrativt System innen boligavdelinger i tjenesten
–       Rolle som personlig koordinator / primærkontakt med tilhørende oppfølgingsansvar overfor brukere
–       Dokumentasjon gjennom vårt journalsystem cosdoc
–       Fokus på trivsel for brukere og ansatte
–       Bidra til et åpent, inkluderende og konstruktivt arbeidsmiljø

 

Særskilte krav til stillingen:
Ved tilsetting kreves politiattest, ikke datert eldre enn tre måneder.

 

Dersom søker ønsker å reservere seg fra offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort, selv om søker har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Søkeren varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.

Vi ønsker ikke kontakt med annonseselgere/rekrutteringsbyråer.

NB! Søkere må aldri oppgi BankID-informasjon i søknadsprosessen! Dersom du blir spurt om dette, er det et svindelforsøk.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Skift / turnus / arbeidstidsordning
Søknadsfrist: 27.04.2025
Arbeidssted: Tjenesten for funksjonshemmede

 

Kontaktpersoner:

Knut Aaseng, virksomhetsleder TFF
mob: +47 402 14 995

 

Hjemmeside:

www.tynset.kommune.no

 

Adresse:

Torvgata 1 2500 Tynset

 

Tynset kommune

Velkommen til fjellbyen Tynset. Tynset kommune er en by og et regionsenter i vekst. Kommunen preges av gode oppvekstsvilkår, et rikt kulturliv, et omfattende idrettstilbud, et ekspanderende næringsliv og gode jobbmuligheter. Kommunen har god barnehagedekning og bra boligtilgang. Kommunen jobber etter verdiene trygghet, inkludering, puls og optimisme og er et godt sted å bo for alle.

Del stillingen

Selskap

Tynset kommune

Kontaktinfo

  • Knut Aaseng
  • Tittel: Virksomhetsleder TFF
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 402 14 995

Lokasjon

  • Tynset

Søknadsfrist

April 27, 2025

Hamar katedralskole – Undervisnings – stilling innen Salg, service og reiseliv (søknadsfrist 24.04.2025)

Innlandet fylkeskommune Hamar katedralskole

 

Hamar katedralskole – Undervisningsstilling innen Salg, service og reiseliv

 

 

Beskrivelse

Hamar katedralskole har ledig 150 % fast undervisningsstilling i programfagene innen Salg, service og reiseliv, og Service, administrasjon og sikkerhet. Undervisning i programfagene krever relevant høyere utdanning innen markedsføring og ledelse, økonomi og sikkerhet.

 

 Vi søker deg som

  • har undervisningserfaring og kompetanse i fagområdene innen salg og markedsføring 
  • liker å samarbeide med ungdom og er en tydelig og trygg lærer
  • utøver god klasseledelse og setter elevenes læring og læringsmiljø i sentrum
  • ser muligheter og er ambisiøs på elevenes vegne
  • har et godt etablert nettverk som kan kobles til opplæringen
  • er positiv, fleksibel og utviklingsorientert
  • har gode samarbeidsevner og bidrar inn i profesjonsfellesskapet

 

Vi tilbyr

  • et aktivt og godt arbeidsmiljø
  • et stort faglig fellesskap
  • lønn etter gjeldene avtaleverk
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

 

Om stillingene

  • 150 % fast stilling er ledig fra 01.08.2025

 

Arbeidsoppgaver

  • følge opp elevenes læring
  • samarbeid om planlegging, gjennomføring og evaluering av undervisning

 

Kvalifikasjoner

  • formell faglig og pedagogisk utdannelse i henhold til beskrivelse
  • gode ferdigheter innen kommunikasjon og klasseledelse
  • ønskelig med undervisning i flere fag skolen tilbyr

 

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen. 

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jfr offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og må begrunnes i tekstfeltet til søknaden.              

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Stillingsnivå: Undervisning
Stillingstype: Fast stilling
Arbeidsområde: Videregående skole
Søknadsfrist: 24.04.2025
Tiltredelse: 01.08.2025
Arbeidssted: Hamar

 

Kontaktpersoner:

Assisterende rektor Hilde Turmo
mob: +47 91 10 16 26

Avdelingsleder Wenche Hoel Ulvin
mob: +47 92 60 17 80

 

Hjemmeside:

www.hamar-katedral.vgs.no/

 

Adresse:

Ringgata 235 2315 Hamar

 

Innlandet fylkeskommune Hamar katedralskole

Hamar katedralskole er den største videregående skolen i Innlandet fylkeskommune med ca. 1300 elever og i overkant av 200 ansatte. Vi holder til i moderne lokaler med flotte fasiliteter et par kilometer nord for idylliske Hamar sentrum.

Vi har et bredt skoletilbud innenfor studieforberedende og yrkesfag, og har opplæringstilbud innen kunst, design og arkitektur, medier og kommunikasjon, studiespesialisering, håndverk, design og produktutvikling med søm og tekstil, elektro og datateknologi, frisør, blomster, interiør og eksponeringsdesign, informasjonsteknologi og medieproduksjon, salg, service og reiseliv, teknologi- og industrifag. I tillegg har vi grunnskole for minoritetsspråklige elever.

Skolen eies og drives av Innlandet fylkeskommune.

Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Hilde Turmo
  • Tittel: Assisterende rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 91 10 16 26
  • Wenche Hoel Ulvin
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 92 60 17 80

Lokasjon

  • Hamar

Søknadsfrist

April 24, 2025