Samnanger kommune – Avdelingsleiar Samnanger barneskule (søknadsfrist 26.01.2025)

Barneskulen

Avdelingsleiar Samnanger barneskule

 

 
 
Om stillinga

Ønskjer du å vidareutvikla Samnanger barneskule til å vera ein god stad å vera og ein god stad å læra?

Då søkjer du på 100 % fast stilling som avdelingsleiar ved Samnanger barneskule i dag!

Samnanger barneskule er ein barneskule med 213 elevar i dag. Leiinga på skulen er rektor, avdelingsleiar 5.-7. trinn, avdelingsleiar 1.-4. trinn og leiar for SFO. I tillegg har me ein konsulent som tar seg av mange av dei administrative oppgåvene. Skulen har, i ulike stillingsprosentar, 21 dyktige lærarar og 10 dyktige assistentar/fagarbeidarar.

Skulen har stort fokus på å sjå heile mennesket og vektlegg både sosiale og faglege mål gjennom tidleg innsats, kjerneverdiar som inkluderande fellesskap og godt samarbeid. Me har fem kjerneverdiar som me ønskjer skal prega kvardagen vår. Det er ein Vi-skule der alle tilsette har eit ansvar for alle elevane våre. Me er leksebevisste, samarbeider og arbeider for eit inkluderande fellesskap på skulen. Me legg òg vekt på verdien livsmeistring for elevane. Me er ein skule i utvikling og har godt kvalifiserte tilsette som trivst på arbeidsplassen sin. Me har eit stort og innhaldsrikt bibliotek som me ønskjer skal vera hjarta i skulen vår.

Samnanger barneskule arbeider med eit utviklingsarbeid med støtte og rettleiing frå Høgskulen i Vestland, kalla desentralisert kompetanseutvikling (DEKOMP). Temaet me har valt er: Inkluderande læringsmiljø, med vekt på verdiar. Samnanger kommune ønskjer å leggja vekt på  «Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderande praksis». Me ønskjer å satsa på inkluderande læringsmiljø gjennom elevsyn/verdisyn og haldningar i vaksenrolla.

 

Arbeidsoppgåver

Har saman med rektor det faglege, pedagogiske og administrative ansvaret på skulen:

  • Personalforvaltning
  • Dagleg vikarbruk
  • Pedagogisk utviklingsarbeid
  • Skal sikra at kommunen utøver opplæringa i tråd med opplæringslova med forskrifter, føresegner, avtalar, vedtekne retningslinjer og planar, også kommunale
  • Samordne ressursutnyttinga i eininga

Avdelingsleiar har også undervisningstimar som del av si stilling.

 

Kvalifikasjonar

Krav

  • Godkjent pedagogisk utdanning frå høgskule eller universitet
  • Erfaring med undervisning på barnetrinnet, i tråd med LK20
  • Kunna driva endrings- og utviklingsprosessar på ein involverande måte, i tråd med skulen og kommunen sine målsetjingar
  • God munnleg og skriftleg framstillingsevne 
  • Har ein leiarstil som er prega av involvering, tydeleg kommunikasjon og samarbeid
  • Er strukturert og tenker heilskapleg
  • Har ein ansvarleggjerande og samlande måte å leia på
  • Relevant leiarerfaring, gjerne rektorskule og avdelingsleiarerfaring
  • I tråd med opplæringslova stiller me krav om tilfredsstillande politiattest

Nynorsk er administrasjonsmålforma i Samnanger kommune.

 

Ønskjer

  • Du er visjonær, målretta og ein synleg leiar som motiverer til felles innsats for elevane si læring og utvikling
  • Du skal opplevast som handlekraftig og kan fatta gode avgjerder

 

Personlege eigenskapar

  • Har god pedagogisk forståing og er oppteken av skuleutvikling
  • Er strukturert og løysingsorientert
  • Likar å leia og dela med andre
  • Er god på samarbeid, relasjonsbygging og kommuniserer godt med skulen sine tilsette, elevar og føresette
  • Har god formidlings- og gjennomføringsevne.
  • Er oppteken av elevane si læring gjennom motivasjon, meistring og utvikling
  • Er sjølvstendig, fleksibel, tolmodig og omstillingsdyktig
  • Trivst med høgt tempo, og har evne til å prioritera i ein hektisk kvardag
  • Er trygg vaksen med godt humør og pågangsmot

 

Me tilbyr

  • Godt arbeidsmiljø
  • Godt tverrfagleg samarbeid med PPT, helse og barnevernsteneste
  • Gode tilhøve for praktiske læringsarenaer
  • Godt kvalifiserte og engasjerte kolleger
  • Eit fagleg miljø med utfordrande oppgåver, gode moglegheiter for fagleg og personleg utvikling og høve til å vera med å forme ein kommune i positiv utvikling og vekst
  • Lønn, offentleg pensjon og arbeidsvilkår etter gjeldande lov- og avtaleverk
  • Gunstige pensjonsordningar, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
  • Fleksible arbeidstidsordningar
  • Gode velferdsordningar

 

Arbeidstilhøve

Me ønskjer eit arbeidsmiljø prega av mangfald, og at våre tilsette skal spegla folkesetnaden elles. Me oppfordrar alle som er kvalifisert til å søkja jobb hjå oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn eller minoritetsbakgrunn. All utanlandsk utdanning må vera NOKUT godkjent. Me legg vekt på å leggja til rette arbeidsforholda dersom du har behov for det. 

Administrasjonsmålet i kommunen er nynorsk. Alle nytilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månader.
Me gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort, sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort, og vil ha moglegheit til å trekkja søknaden. 

Som tilsett i Samnanger kommune vil du bli innmeldt i KLP si pensjonsordning. KLP tilbyr pensjon, bank og forsikringstenester og er Norges største pensjonsselskap. Ordninga dekker alderspensjonar, AFP, uførepensjon, etterlattepensjon, yrkesskade- og gruppelivsforsikring.

Søknadar må leverast innan fristen og må sendast inn via rekrutteringssystemet vårt JobbNorge.

 

Om oss

Skulen ligg vakkert til og har funksjonelle og miljøvenlege bygg. Skulen har eit stort og variert uteområde, eit flott skulebibliotek, digitale tavler i alle klasserom og kort veg ut i naturen.

Skulen har fokus på å sjå heile mennesket og vektlegg både sosiale og faglege mål gjennom tidleg innsats og kjerneverdiane våre. Me ynskje å sjå engasjerte elevar og kollegaer i praksis. Me er ein skule i utvikling og har godt kvalifiserte tilsette som trivst på arbeidsplassen sin.

Nøkkelord: vår skule, våre elevar, kommunikasjon og relasjon

 

Samnanger kommune

I hjarta av gamle Hordaland, midt mellom Bergen og Hardanger, ligg Samnanger kommune som ein naturleg skjønnheit. Med relativ kort veg til både by- og naturopplevelsar, er Samnanger perfekt for deg som ønskjer både i pose og sekk. Kraftkommunen med sine 2 500 innbyggjarar er i vekst, og potensialet er stort. Me treng deg som ser dette potensialet og vil vera med på den spanande reisa vidare.

Oppvekstområdet omfattar to kommunale barnehagar, to kommunale skular samt vaksenopplæring. I tillegg er det ein privat barnehage med i samarbeidet vårt. Oppvekstområdet verdet mangfold og berekraftige løysingar, og har som visjon at høg kvalitet på tenestetilboda skal sikre gode oppvekstvilkår for barn og unge i Samnanger kommune.

 

Spørsmål om stillinga

Eli Kristin Berge
Rektor
+4790740850
[email protected]

 

 

Søk stillinga

 

 

Søknadsfrist: 26. januar 2025
Arbeidsgivar: Samnanger kommune
Kommune: Samnanger
Omfang: Heiltid
Varigheit: Fast
Arbeidsstad: Nesjavegen 17, 5650 Tysse

Del stillingen

Selskap

Samnanger kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Tysse

Søknadsfrist

Januar 26, 2025

Barnehagelærer, Blomli barnehage (søknadsfrist 26.01.2025)

Senja kommune - Blomli barnehage

 

Barnehagelærer – Blomli barnehage

 

 

Om stillingen 

Senja kommune har 17 barnehager fordelt over hele kommunen. Vi jobber hver dag med å skape en helsefremmende oppvekst gjennom aktivitet, lek, mestring og sunt kosthold. Vi ønsker å komme i kontakt med gode stabile voksenpersoner som har ett ønske om å jobbe med å utvikle fremtidens viktigste ressurs, barna våre.

I Blomli barnehage er det 72 plasser fordelt på to etasjer. Den ledige stillingen er en 100% fast stilling.

 

Arbeidsoppgaver

  • Iverksette og lede pedagogisk arbied, i tråd med godt faglig skjønn
  • Sørge for at barnehagelov og rammeplan oppfylles gjennom det pedagogiske arbeidet
  • Ulike oppgaver innenfo planlegging, gjennomføring, dokumentasjon, vurdering og utvikling
  • Å tilby gode lekemiljøer for barn, og å bruke prosjektarbeid som arbeidsform
  • Ha kunnskap om å skape inkluderende felleskap, der barn er meningsfulle aktører og bidragsytere
  • Foreldresamarbeid

 

Kvalifikasjonskrav 

  • Godkjent utdanning som barnehagelærer
  • Må beherske norsk godt, både skriftlig og muntlig nivå A2 og B1
  • Kompetanse i bruk av digitale verktøy  

For mere informasjon om barnehager finner du på vår nettside 

 

Personlige egenskaper

Senja kommunes verdier er Raus, Fremoverlent og Bærekraftig. Vi søker ansatte som etterlever disse verdiene.

Spesifikt for stilling en søker vi en ansatt som:

  • Er en tydelig og trygg omsorgsperson, som liker å leke og være i aktivitet sammen med barn
  • Er åpne og lyttende for å følge barns initiativ og styrke deres mestringsopplevelser
  • Er faglig engasjert og har gode samarbeidsevner
  • Er selvstendig, ansvarsfull og med god gjennomføringsevne
  • Er åpen, nysgjerrig og har evne til å skape engasjement

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr 

  • En kommune som har barn som satsingsområde
  • Lønn- og arbeidsvilkår fastsatt i lov og avtaleverk
  • Varierte,spennende og utviklende oppgaver i et godt arbeidsmiljø.
  • Gode pensjonsordninger gjennom KLP 

For stillingen gjelder

  • Lønn etter tariff og kvalifikasjoner.
  • Politiattest, ikke eldre enn 3 måneder kreves ved tilsetting.
  • Kopi av vitnemål attester fremlegges ved intervju. Kopier blir ikke returnert
  • Søker må oppgi minst to referanser, helst fra siste arbeidsforhold
  • Alle arbeidstakere er ansatt i Senja kommune med arbeidssted p.t. som anvist i utlysningsteksten. 
  • I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søker har anmodet om søknad unntatt offentlighet.

Bli bedre kjent med oss her:

 

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Troms
Søknadsfrist: 26.01.2025
Tiltredelse: 01.03.25.
Arbeidssted: Blomli barnehage

 

Kontaktpersoner:

Andreas Johannessen
mob: +47 92371737

Toril Sissel Bjørkli
mob: 95272561

 

Hjemmeside:

www.senja.kommune.no

 

Adresse:

øvre hamna 34 a 9300 Finnsnes

 

Senja kommune – Blomli barnehage

Blomli barnehage eies av Senja kommune og ligger nært Finnsnes barneskole, Finnsnes ungdomsskole og Distrikts medisinske senter. Det er gangavstand til skogen, fjæra og Finnsnes sentrum. Vi har mulighet til å bruke nærområdene aktivt i våre aktiviteter.
Barnehagen sto ferdig i 2013, er i to etasjer og har 72 barnehageplasser til barn i alder 1 – 6 år.

Del stillingen

Selskap

Senja kommune

Kontaktinfo

  • Andreas Johannessen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 92371737
  • Toril Sissel Bjørkli
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 95272561

Lokasjon

  • Rossfjordstraumen

Søknadsfrist

Januar 26, 2025

Senja kommune – Pedagogisk leder, Blomli barnehage (søknadsfrist 31.01.2025)

Senja kommune - Blomli barnehage

Pedagogisk leder – Blomli barnehage

 

 

Om stillingen

Det er ledig 100% fast stilling som pedagogisk leder i Blomli barnehage med tiltredelse 01.05.2025.

Blomli barnehage har 72 barnehageplasser, og ligger i Finnsnes sentrum.

 

Vi søker en leder som:

  • Opptrer i samsvar med kommunens verdier
  • Jobber fokusert og målrettet
  • Kan ta beslutninger og evner å gjennomføre vedtak og bestemmelser
  • Er løsningsorientert i møte med utfordringer og forventninger
  • Evner å begeistre og motivere
  • Kan samarbeide tett for å skape helhetlig utvikling og kvalitet

 

Arbeidsoppgaver og ansvar 

  • Overordnet ansvar for kvalitet og det pedagogiske arbeidet i avdelingen 
  • Veilederansvar for barnehagelærere og øvrige ansatte 
  • Pedagogisk leder deltar i barnehagens ledergruppe
  • Gjennomføring av pedagogisk tilbud til førskolebarn etter fastsatte målsettinger og tiltak i barnehagens årsplan
  • Tilrettelagt barnehagetilbud 
  • Delta i barnehagens hverdagsliv

 

Kvalifikasjonskrav

  • Godkjent utdanning som barnehagelærer
  • Forståelse for lederrollen og motivasjon for å utvikle seg som leder
  • Gode datakunnskaper
  • Gode evner til kommunikasjon, både muntlig og skriftlig
  • Må beherske norsk godt, både skriftlig og muntlig

 

Senja kommune tilbyr

  • Gode pensjonsordninger i KLP
  • Gode muligheter for å bidra til og påvirke arbeidet med å utvikle barnehageområdet i Senja kommune
  • Varierte og faglig spennende oppgaver og utfordringer

 

For stillingen gjelder

Senja kommunes verdier er raus, fremoverlent og bærekraftig. Vi ønsker ansatte som etterlever disse verdiene.

Lønn etter avtale og kvalifikasjoner. Ansettelser skjer etter kommunale vilkår, på de lønns- og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.

Politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, kreves.

I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om søknad unntatt offentlighet. Kopi av attester og vitnemål skal framlegges ved intervju. Kopiene blir ikke returnert.

Vi ber om minimum 2 referanser fra siste arbeidsforhold, en må være fra overordnet.

Bli bedre kjent med oss her

 

 

 

Søk her

 

 

 

Fylke: Troms
Søknadsfrist: 31.01.2025
Tiltredelse: 01.05.25.
Arbeidssted: Blomli barnehage – Finnsnes

 

Kontaktpersoner:

Andreas Johannessen
mob: +47 92371737

Toril Sissel Bjørkli
mob: 95272561

 

Hjemmeside:

www.senja.kommune.no

 

Adresse:

øvre hamna 34 a 9300 Finnsnes

 

Senja kommune – Blomli barnehage

Blomli barnehage eies av Senja kommune og ligger nært Finnsnes barneskole, Finnsnes ungdomsskole og Distrikts medisinske senter. Det er gangavstand til skogen, fjæra og Finnsnes sentrum. Vi har mulighet til å bruke nærområdene aktivt i våre aktiviteter.
Barnehagen sto ferdig i 2013, er i to etasjer og har 72 barnehageplasser til barn i alder 1 – 6 år.

Del stillingen

Selskap

Senja kommune

Kontaktinfo

  • Andreas Johannessen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 92371737
  • Toril Sissel Bjørkli
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 95272561

Lokasjon

  • Senjahopen

Søknadsfrist

Januar 31, 2025

Kvinnherad kommune – Psykolog / psykologspesialist 100% fast i tverrfagleg psykologteam (søknadsfrist 09.02.2025)

 

Psykolog/psykologspesialist 100% fast i tverrfagleg psykologteam

 

 

Omtale av stillinga

Er du vår nye kollega?

Kvinnherad kommune har ledige 100% fast stilling som psykolog/psykologspesialist frå 1. april 2025, eller etter nærare avtale. Psykologteamet består av 3 psykolog/psykologspesialist, det er tilsett 2 psykologspesialistar i psykologteamet, som byrjar i april 2025.

Kvinnherad kommune ynskjer å etablere eit tverrfagleg psykologteam som arbeider med barn, unge og vaksne. Teamet skal samarbeide tett med kommunens rus-og psykiske helsetenester og Eining Barn og familie. Teamet skal ha ansvar for etablering og framdrift for utvikling av psykologtenesta i kommunen.

Psykologen skal gjennom psykologfagleg arbeid bidra i utforming og implementering av tiltak på ulike nivå innan psykisk helse for barn, unge og vaksne. Helsefremjande og førebyggjande arbeid og tidleg innsats er hovudoppgåvene.

Psykologen skal medverke til å styrke det kommunale arbeidet for å fremje god psykisk helse. Det vil vere oppgåver knytt til rettleiing internt i einingane og til skular og barnehagar. Stillingane er og del av lågterskeltilbod til barn, unge og deira familiar og vil ha samarbeid med avdeling for familiestøtte. Psykologen kan og få oppgåver knytt til det overordna planarbeid for kommunen si tenesteutvikling på målområdet psykisk helse/ oppvekst.

Det er rom for å utforme stillingsinnhaldet i samarbeid med dei som vert tilsett.

 

Arbeidsoppgåver i psykologteamet

  • Ta del i førebygging og tidleg innsats, og bidra til koordinerte tenester for barn, unge og familiar, samt vaksne med psykiske vanskar og/eller rusproblem
  • Tverrfagleg samarbeid
  • Bidra til kompetanseheving gjennom konsultasjon/rettleiing, rådgjeving og undervisning til aktuelle grupper av personell og tenester i sektor oppvekst, og sektor omsorg, helse og sosial
  • Utgreiing/behandlingsoppgåver
  • Klinisk/terapeutisk arbeid med barn, unge og vaksne
  • Behandling av lettare til moderate psykiske vanskar, samt rusproblematikk for vaksne
  • Diagnostisk vurdering og utgreiing for å kunne leggje til rette for behandlingstiltak
  • Råd og rettleiing til pårørande, barn, unge og deira foreldre

 

Kvalifikasjonar

Vi søkjer etter psykolog/ psykologspesialist.

Det vil bli lagt særleg vekt på;

  • evne til samarbeid
  • evne til å arbeide sjølvstendig
  • arbeide målretta, systematisk og strukturert
  • at ein er eigna for arbeid med foreldre, barn og ungdom
  • vilje til å tenke alternativt og tverrfagleg
  • gode kommunikasjonsevner, norsk munnleg og skriftleg

Den som vert tilsett må ha sertifikat og disponera bil.

 

Vi tilbyr

  • Eit positivt arbeidsmiljø med høve til faglege utfordringar
  • Utfordrande og varierte arbeidsoppgåver
  • Løn etter avtale
  • Høve til relevante kurs og spesialisering/vedlikehald
  • Veiledning
  • Tilsetjing skjer etter gjeldande vilkår for kommunale arbeidstakarar i samsvar med HTA og AML
  • Pensjonsordning, ulykkes- og gruppelivsforsikring gjennom KLP.
  • Kvinnherad kommune er ei IA-verksemd
  • Dekning av flytteutgifter etter nærare reglar
  • Gode høve til friluftsliv både sommar og vinter
  • Varierte kulturtilbod
  • Gode oppveksttilhøve for barn

Det er krav om gyldig politiattest før du tiltrer i stillinga. Kravet er heimla i lov om barnevern § 12-11, opplæringslova § 17-11, lov om barnehagar § 30, Helsepersonellova § 20 og helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 09.02.2025
Tiltreding: 01.04.2025
Arbeidsstad: Husnes tenestesenter

 

Kontaktpersonar:

Linn Stene Hellås
mob: +47 95960651

Randi Pedersen
mob: +47 45288088

 

Heimeside:

www.kvinnherad.kommune.no

 

Adresse:

Sentrumsvegen 29 5460 Husnes

 

Kvinnherad kommune Barn og familie

Kvinnherad kommune har 13.100 innbyggjarar og ligg i Sunnhordland, mellom Bergen, Haugesund og Odda.
Rosendal er administrativt senter, Husnes er største tettstaden og har vidaregåande skule og handelssenter.
Kvinnherad tilbyr gratis SFO og søskenmoderasjon i barnehagen.
Naturen rundt byr på sjø, skog, fjell og bre. Nyleg vart Kvinnherad Arena opna, som er den største aktivitetshallen i kommunen. Idrettslag og kulturskule gir moglegheiter for både sports- og kulturinteresserte.
Handelsmoglegheiter finn du på Husnes storsenter og i Rosendal, og det er gode transporttilbod både til Bergen og Haugesund.
Kvinnherad kommune har per i dag ikkje eigedomsskatt for hus, hytter og næring.

Del stillingen

Selskap

Kvinnherad kommune

Kontaktinfo

  • Randi Pedersen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 45288088
  • Randi Pedersen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 45288088

Lokasjon

  • Husnes

Søknadsfrist

Februar 9, 2025

Hå kyrkjelege fellesråd – Byggdrifter (søknadsfrist 02.02.2025)

 

Byggdrifter

 

 

  • Hå kyrkjelege fellesråd
  • Ånestadvegen 12, 4360 Varhaug, Hjemmekontor ikke mulig

 

Om jobben

Stillingstittel: Byggdrifter
Type ansettelse:Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest søndag 2. februar

 

 

Gå til søknad

 

 

Hå kyrkjelege fellesråd har ledig nyopprettet stilling som Byggdrifter.

Hovedarbeidet vil foregå i forbindelse med de fem kirkene i Hå kommune. Nærbø kyrkje, Nærbø gamle kyrkje, Varhaug kyrkje, Kapellet på Varhaug gml. kyrkjegard og Ogna kyrkje. I tillegg sørge for forsvarlig drift og vedlikehold av de tilhørende bygg som fellesrådet disponerer.

Hå kyrkjelege fellesråd har rundt 30 personer ansatt i ulike stillinger. Både innen menighetsarbeid og gravplassforvaltning. Der er tre personer som har sitt hovedarbeid på gravplassene.

 

Arbeidsoppgaver

  • Oppfølging av eksisternde, og etablering av nye, tjenesteavtaler
  • HMS arbeid, internkontroll, risikovurdering m.m. i alle bygg
  • Tilstandsanalyser og oppfølging av kirkens byggningsmasse
  • Enkle vaktmesteroppgaver og småreparasjoner
  • Budsjettansvar for vedlikeholdstiltak på bygg.
  • Ansvar for å beskrive og prosjektere tiltak og prosjekt
  • Være kirkens representant i større byggeprosjekter
  • Arbeide for kontinuerlig forbedring i fagområdet og interne prosesser

 

Kvalifikasjoner

  • Ønskelig med kompetanse innen eiendomsforvaltning, byggfag, eller tekniske fag, minimum utdanningsnivå er fagbrev.
  • Stort engasjement for verdibevarende og verdiøkende vedlikehold av eiendomsmasser
  • Relevant erfaring fra byggebransjen som eiendomsforvalter, rådgiver eller utførende vektlegges.
  • Gode kunnskaper i sentrale lov- og regelverk og forskrifter innen fagområdet er en fordel, deriblant kulturminneloven og bygningsloven.
  • Gode digitale ferdigheter
  • Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter i norsk
  • Utdannelse fra utlandet må være godkjent av NOKUT
  • Førerkort kl BE er en forutsetning

 

Personlige egenskaper

Vi søker deg som er analytisk, systematisk, initiativrik, ansvarsfull og som bidrar til et godt arbeidsmiljø.
Du bør være en person som er serviceinnstilt, tillitsvekkende og innehar gode samarbeids- og kommunikasjonsegenskaper.
Du har gode evner til å skape gode relasjoner både internt og eksternt.
Du må ha god evne i å arbeide både selvstendig og i teamarbeid. Hos oss må du evne å jobbe langsiktig, men likevel klare å «snu deg rundt» og ta raske beslutninger når det er nødvendig.

 

Vi tilbyr

  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling i en innovativ organisasjon med stort samfunnsansvar
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lønn etter avtale og KA s tariffer.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger i KLP
  • Trygghet i ansettelsen hos en solid og stabil arbeidsgiver
  • Meningsfullt samfunnsoppdrag i arbeidet med å ta vare på flotte og viktige kirkelige eiendommer og kulturinstitusjoner i Hå kommune
  • Engasjerte og dedikerte medarbeider
  • Arbeidssted f.t. Hå kyrkjekontor, Varhaug

 

Kontaktinformasjon

Svein Olav Nesse, Kyrkjeverje, 920 22 874

 

Arbeidsstad

Ånestadvegen 12
4360 Varhaug

 

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgivar: Hå kyrkjelege fellesråd
Referansenr.: 4902897980
Stillingsprosent: 100%, Fast
Søknadsfrist: 02.02.2025

 

Om bedriften

Sektor: Offentlig

Nettsted: http://www.kirken.no

Del stillingen

Selskap

Hå kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Svein Olav Nesse
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 920 22 874

Lokasjon

  • Nærbø

Søknadsfrist

Februar 2, 2025

Sandefjord kommune – Brannforebygger, Sandefjord brannstasjon (søknadsfrist 24.01.2025)

 

Brannforebygger

 

 

Om tjenestested

Du vil inngå i et team med fire andre engasjerte medarbeidere. Sandefjord brann og redning fører tilsyn og foretar skorsteinsfeiing i ca. 14.000 husstander. Besøk av oss innebærer også informasjon om bruk av fyringsanlegget og generell brannsikkerhet i bolig.

 

Stillingsinformasjon

Stillingsstørrelse: 100%
Stillingstype: Fast
Stilling ledig fra: Etter avtale

 

Arbeidsoppgaver

  • Feiing og boligtilsyn
  • Informere og veilede publikum
  • Registrering og ajourhold av feieregister

Andre arbeidsoppgaver kan tillegges stillingen.

 

Kvalifikasjoner

  • Det er ønskelig med svennebrev i feierfaget og/eller fagbrev som murer, tømrer eller annen relevant bakgrunn
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Førerkort klasse B er en forutsetning

 

Personlige egenskaper

  • Serviceinnstilt og gode samarbeidsevner
  • Ansvarsbevisst og selvstendig
  • Tilfredstillende politiattest må kunne fremlegges før eventuell ansettelse

Personlige egenskaper tillegges stor vekt.

 

Vi tilbyr

  • Spennende faglige utfordringer
  • Arbeid i et trivelig miljø
  • Arbeidsplass som utfører samfunnsnyttige tjenester i et godt arbeidsmiljø
  • Fleksitidsordning
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

 

Lønn

Lønn etter avtale.

Som ansatt er du medlem av Sandefjord kommunale pensjonskasse. Sandefjord kommune har en av markedets beste pensjonsordninger og betaler inn over 10 % av den enkeltes bruttolønn. Den ansatte trekkes 2 % i pensjonsinnskudd.

 

Andre opplysninger

Gjensidig prøvetid er 6 måneder.
Kommunen følger offentlighetsloven § 25 ved eventuell offentliggjøring av søkerliste.
Du må benytte elektronisk søknadsskjema.
Du skal ikke sende inn vitnemål og attester. Ta med kopier av disse til et eventuelt intervju.

Brann- og redningsvesenet ligger til Kommunalområdet miljø og plan sammen med kommunalteknisk seksjon, havneseksjon, klima og miljø seksjon samt byggesak og arealforvaltning.
Seksjon brann og redning har 62 stillingshjemler fordelt på beredskap og forebyggende enhet.
Forebyggende enhet består pr. i dag av leder, fem branningeniører/inspektører og fem brannforebyggere/feiere. Enheten skal gjennom målrettet forebyggende arbeid bidra til å redusere risikoen for branner og konsekvensen av uønskede hendelser.

For stillingen er det krav om politiattest. Godkjent attest fremvises før ansettelse.

 

Er dette en stilling å flytte til?

Bor du ikke i Sandefjord og tenker at dette er interessant for deg, så legger vi ved et par linker til aktuell informasjon om Sandefjord kommune, i tillegg til at du har link til kommunens egne nettsider tilgjengelig i utlysningen.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestfold
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 24.01.2025
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Sandefjord brannstasjon

 

Hjemmeside:

www.sandefjord.kommune.no/

 

Adresse:

Rådhuset Sandefjordsveien 3 3202 Sandefjord

 

Sandefjord kommune Brannvesenet, Feie

Sandefjord er en kommune med stor tilflytting, rask ekspansjon og spennende utviklingsmuligheter. Sandefjord kommune er den største kommunen i regionen Vestfold og Telemark. Vi har over 65 000 innbyggere og over 5000 ansatte.

Sandefjord ligger sentralt i Vestfold og kun en times tid fra Oslo. Det er særdeles gode forbindelser til inn- og utland via fly, tog, buss og båt. Kommunen har flott natur, et aktivt kulturliv og er et godt sted å bo. Se gjerne www.sandefjord.kommune.no for mer informasjon.

Del stillingen

Selskap

Sandefjord brannstasjon

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Sandefjord

Søknadsfrist

Januar 24, 2025

Gulen kommune – Miljøterapeut, 100% fast (søknadsfrist 09.02.2025)

Røyrfjellsnipa

Miljøterapeut, 100% fast 

Om stillinga

Kom til Gulen kommune! Du er hjartleg velkomen.

Gulen kommune har ledig 100% fast stilling som miljøterapeut (vernepleiar eller annan relevant høgskuleutdanning) frå snarast/etter avtale. For tida vil dette vere ei stilling med langvaktturnus med komprimert arbeidstid og periodar med langfri. Det er mogleg med overnatting på arbeidsstaden. For meir informasjon om denne stillinga og turnusordninga, ta kontakt med kontaktperson i annonsen.

  • Kommunen tilbyr, for tida, løn over tariff for arbeid i turnus for kvalifisert utdanning 
  • Kommunen har også, for tida, ekstra tillegg med 50kr/t på helg

Miljøtenesta har base på Dalsøyra, men yter bistand til brukarar i heile kommunen.

Arbeidsoppgåver 

  • Arbeid knytt til Helse- og omsorgstenestelova kap. 9
  • Legge til rette for og bistå personar med ulike funksjonsnivå i daglege gjeremål og fritidsaktivitetar
  • Følgje opp dei daglege rutinene
  • Andre oppgåver etter behov

Kvalifikasjonskrav 

  • Godkjent autorisasjon som vernepleiar eller anna tilsvarande høgskuleutdanning. Andre kan verte vurdert for mellombels stilling
  • Kan delta på ulike aktivitetar, som til dømes; turar, bading i basseng, gardsbesøk og andre aktivitetstilbod
  • Førarkort klasse B (manuell gir)
  • Kommuniserer godt på norsk

Personlege eigenskapar 

  • Er engasjert og har fokus på målretta miljøarbeid og vert motivert av å yte gode tenester til personar med særskilde behov
  • Kan bidra til sjølvbestemmelse, inkludering og deltaking
  • Er stabil, fleksibel og reflektert over eigen arbeidspraksis
  • Har gode samarbeidsevner, er positiv til endring og utvikling og bidrar til eit godt arbeidsmiljø
  • Å vere personleg eigna kan verte vektlagt ved tilsetjing

Anna 

  • Tenestespråket i Gulen kommune er nynorsk
  • Tilsetjing etter gjeldande lover, føresegner og avtalar
  • For tilsetjing innan pleie og omsorg, Miljøtenesta, i skule og i barnehage, vert det stilt krav om politiattest
  • Vi gjer merksam på at søkjarlister med namn, kjønn, alder og noverande stilling er offentleg informasjon. Dersom søkjarar likevel ber om konfidensiell handsaming, og grunnen for å unnta offentleggjering ikkje vert godkjent, får søkjaren høve til å trekke søknaden sin før offentleggjering.
  • Kommunen tilbyr løn over tariff for arbeid i turnus. Dette er eit mellombels tiltak, og skal evaluerast ved seinare høve. Kommunen har også innført ekstra tillegg med 50kr/t på helg – ei ordning som skal evaluerast ved rullering av lønspolitisk plan.
Om oss
Gulen kommune ligg vakkert til ved innløpet til Sognefjorden. Kommunen består av både fjell- og kystlandskap, med 1500 øyer, holmar og skjær, som innbyr til eit aktivt friluftsliv både på land og ved sjøen.
Kommunen har 2230 innbyggjarar, ledige barnehageplassar, og er eit godt oppvekstmiljø for barn og unge. Sjå Gulen kommune for meir informasjon.
Spørsmål om stillinga

Carolyn Westervik
Einingsleiar Miljøtenesta
94190490
[email protected]

 

 

Søk stillinga

 

 

Søknadsfrist: 9. februar 2025
Arbeidsgivar: Gulen kommune
Kommune: Gulen
Omfang: Heiltid
Varigheit: Fast
Arbeidsstad: Gulafjordvegen 1521, 5960 Dalsøyra

Del stillingen

Selskap

Gulen kommune

Kontaktinfo

  • Carolyn Westervik
  • Tittel: Einingsleiar miljøtenesta
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 94190490

Lokasjon

  • Dalsøyra

Søknadsfrist

Februar 9, 2025

Øvre Namdal landbruk og utmark (ØNLU) – Rådgiver / konsulent jord 100% fast (søknadsfrist 19.01.2025)

 

Rådgiver / konsulent jord

 

 

Som en del av Øvre Namdal landbruk og utmark (ØNLU) får du muligheten til å jobbe med
landbruksforvaltning i Lierne, Røyrvik og Namsskogan.

Som en del av teamet i ØNLU jobber du med et bredt oppgavespekter, med hovedansvar for:

– Forvaltningen av ordningen for produksjonstilskudd
– Forvaltning av ordningen regionalt miljøtilskudd
– Saksbehandling av søknader om konsesjon
– Saksbehandling av søknader om ny-dyrking
– Du får jobbe tett på næringa og med veiledning på oppdukkende saker innen jordbruk og
miljøfaget, og kan få oppgaver knyttet til prosjektarbeid innenfor landbruksnæringen.

 

Øvre Namdal landbruk og utmark

Siden 2019 har landbruksforvaltningen i Lierne, Røyrvik og Namsskogan vært samlet som en enhet.
Øvre Namdal landbruk og utmark løser forvaltningsoppgaver for de tre samarbeidskommunene
innen fagområdene; jord, skog, utmark, vilt, miljø og motorferdsel. Landbrukskontoret har i overkant
av 4 årsverk og aktiv tilstedeværelse i alle samarbeidskommunene.

 

Ønskede kvalifikasjoner:

– Relevant høyere utdanning (bachelor) eller relevant realkompetanse innen
landbruksforvaltning. Formalkompetansen avgjør om det blir tilsetting som rådgiver eller
konsulent.

 

Vi tilbyr:

– Bistand til å finne jobb til partner, og bolig.
– Fleksibel arbeidstid
– Varierte arbeidsdager, inkludert oppsøkende virksomhet ute i landbruksnæringen i alle
kommunene.
– Faglig felleskap

 

Praktisk info:

– Stillingsprosent: 100 %
– Kontorsted: Lierne
– Lønn: Etter avtale i henhold til kvalifikasjon
– Søknad: Elektronisk søknadsskjema på https://www.lierne.kommune.no/tjenester/om-kommunen/ledige-stillinger 
– Søknadsfrist: 19.01.2025
– Stillingen er ledig fra 1. mars. Oppstart etter avtale.

Dersom du har spørsmål som gjelder stillingen kan du gjerne ta kontakt daglig leder ØNLU,
Stig Håvard Freland, tlf.: 959 18 607 eller e-post; [email protected] 

Del stillingen

Selskap

Øvre Namdal landbruk og utmark (ØNLU)

Kontaktinfo

  • Stig Håvard Freland
  • Tittel: Daglig leder ØNLU
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 959 18 607

Lokasjon

  • Nordli

Søknadsfrist

Januar 19, 2025

Rana kommune – Prosjektledere, Byggdrift (søknadsfrist 31.01.2025)

Rana kommune

 

Prosjektledere Byggdrift

 

 

Avdelingen har i dag 75 ansatte og består av daglig leder med sekretærer og seksjonsledere for bolig, renhold og drift-og vedlikehold. Avdelingen har også egne prosjektledere i stabsfunksjon som gjennomfører store og små investeringsprosjekter innen bygningsforvaltningen i byggdrift.

 

I stab for prosjektstyring har vi ledig:

2 100 % faste stillinger som prosjektledere i hovedsak innenfor nybygg og større ombyggingsprosjekter

 

Arbeidsoppgaver

  • Prosjektledelse
  • Byggeledelse
  • Utarbeidelser og gjennomgang av anbudsunderlag
  • Avtale-/kontrakts oppfølging, inkl. økonomistyring
  • Medvirkning til utvikling av avdelingens internkontrollsystem
  • Eventuelt annet arbeid innenfor avdelingen

 

Kvalifikasjonskrav

  • Relevant utdanning fra universitet eller høyskole.
  • Bred erfaring fra byggeprosjekter inkl. økonomistyring
  • Søker med annen utdanning og relevant praksis kan i særskilte tilfelle komme i betraktning
  • Gode datakunnskaper
  • Det er ønskelig med innkjøpskompetanse innen offentlige anskaffelser.
  • Beherske norsk muntlig og skriftlig
  • førerkort for bil

 

Personlig egnethet:

  • Gode kommunikasjonsferdigheter
  • Gode samarbeidsevner
  • evne til selvstendig arbeid og at du er initiativrik og målrettet.

 

Vi kan tilby:

  • Opplæring og gode muligheter for å utvikle kunnskap og kompetanse.
  • Et godt arbeidsmiljø med trivelige kollegaer.
  • Flexitid ordning.
  • En av arbeidslivets beste pensjons- og forsikringsordninger

Lønn og arbeidsbetingelser reguleres av KS tariffavtale.

Attester, vitnemål og vedlegg må legges ved søknaden. Se her om beregning av lønnsansiennitet.

Vi oppfordrer til å benytte Vitnemålsportalen. Utdanning gjennomført utenfor Norge må være godkjent av NOKUT.

Referanser må oppgis i søknaden, der en må være fra arbeidsgiver.

Rana kommune er en åpen og inkluderende arbeidsgiver, hvor søkere blir vurdert likeverdig. Vi oppfordrer alle kvalifiserte til å søke. Kommunen praktiserer meroffentlighet. I henhold til Offentlighetsloven §25 kan opplysninger om søker bli offentliggjort selv om søker ber om anonymitet.

Søknad skal sendes via elektronisk søknadsskjema, se link på denne side.

 

 

Søk her

 

 

Referansenummer: 2024/29932
Fylke: Nordland
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Sektor: Teknisk
Søknadsfrist: 31.01.2025
Tiltredelse: snarest
Arbeidssted: Rana kommune

 

Kontaktpersoner:

Jon Einar Tuven
tlf: +47 95254381
mob: +47 95254381

 

Hjemmeside:

www.rana.kommune.no/Sider/siden.aspx

 

Adresse:

Mellomvika 51 8622 Mo i Rana

 

Rana kommune

Rana kommune Teknisk avd. byggdrift har i dag ansvaret for forvaltning, drift og vedlikehold av kommunes bygningsmasse. Byggdrift er organisert med administrasjon pr. tiden plassert på Campus Helgeland, renholdere fordelt i soner, driftsteknikere fordelt i distrikt og i en drift/vedlikeholds enhet med base i Kongsveien.

Del stillingen

Selskap

Rana kommune

Kontaktinfo

  • Jon Einar Tuven
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 95254381 mob: +47 95254381

Lokasjon

  • Mo I Rana

Søknadsfrist

Januar 31, 2025

Trysil kommune – Beredskapsleder, Samfunnsutvikling (søknadsfrist 27.01.2025)

Trysilfjellet vinter

Beredskapsleder

 

 

Trysil kommune prioriterer beredskapsarbeid og oppretter en ny stilling som beredskapsleder. Som beredskapsleder i Trysil kommune spiller du en sentral rolle i å sikre innbyggernes trygghet og samfunnets robusthet i møte med uforutsette hendelser og kriser. Dette kan inkludere alt fra naturkatastrofer som flom og skred til større ulykker, pandemier eller teknologiske svikt. Stillingen handler om å lede og koordinere kommunens beredskapsarbeid, der målet er å forebygge risiko, minimere konsekvenser og sikre en rask og effektiv håndtering når kriser oppstår. Gjennom planlegging, risikoanalyser, øvelser og samarbeid med andre aktører, bidrar beredskapslederen til at kommunen er best mulig forberedt.

Som beredskapsleder er du en strategisk rådgiver for kommunens ledelse og en brobygger mellom ulike aktører, inkludert politi, brannvesen, helsevesen og frivillige organisasjoner. Din evne til å tenke helhetlig, handle under press og lede i usikre situasjoner, er avgjørende for å styrke kommunens evne til å håndtere fremtidige utfordringer. Beredskapsleder vil i perioder hvor det er kapasitet til det bli tildelt andre relevante oppgaver. Beredskapsleder er organisatorisk plassert under kommunalsjef samfunnsutvikling.

 

Søknadsfrist: 27.01.2025
Arbeidsgiver: Trysil kommune
Stillingstittel: Beredskapsleder
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4897250306

 

Arbeidsoppgaver

  • Utvikle, vedlikeholde og implementere kommunens beredskapsplaner og ros-analyse
  • Sørge for at ansatte og andre er kjent med rutiner og prosedyrer og drive intern opplæring i bruk av ulike verktøy
  • Koordinere arbeidet mellom ulike aktører i en krisesituasjon
  • Informere om beredskap og egenberedskap utad
  • Jobbe for å styrke kommunens og lokalsamfunnets robusthet med tanke på kriser og krisehåndtering
  • Delta i kommunenes kriseledelse, være kommunens representant i møte med statsforvalteren og andre, samt å legge til rette for øvelser, evalueringer m.m.

 

Kvalifikasjoner

  • Høyere utdanning (minimum bachelor) innen fagområder som samfunnssikkerhet og beredskap, eller andre relevante fagområder
  • Erfaring fra koordinering og/eller tverrfaglig arbeid
  • Erfaring fra krise- og beredskapsarbeid er en fordel
  • Førerkort klasse B

 

Personlige egenskaper

  • Interesse for fagområdet
  • God rolle- og oppgaveforståelse
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne på norsk
  • Strukturert, løsningsorientert og målrettet
  • God til å samarbeide og kommunisere

 

Vi tilbyr

  • En spennende og variert stilling med mye ansvar
  • En dynamisk organisasjon med kompetente medarbeidere.
  • Gode betingelser – lønn etter avtale og god offentlige pensjonsordning.
  • God offentlig tjenestepensjon
  • Tilsetting i henholdt til lov- og avtaleverk som gjelder for Trysil kommune.

 

Storvegen 5, 2420 Trysil, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Hans Martin Aas
Avdelingsleder
 Telefon:99042524

 

Opplysninger om søknaden og prosessen videre.

Søknader skal leveres via vår stillingsportal i Webcruiter. Husk å beskriv alt som kan være relevant, både arbeidserfaringer og utdanninger.

Du må dokumentere både utdanning og erfaring med egne vedlegg. Vi baserer saksbehandlingen vår på den dokumentasjon du har lastet opp i søknaden, så sørg for å legge ved attester, vitnemål og annet du vil vi skal vurdere deg ut fra.

Kommunikasjonen i ansettelsesprosessen vil som hovedregel skje via epost til/fra Webcruiter-løsningen. Det er viktig at du oppgir en epostadresse du følger jevnlig med på. Du kan også logge deg på løsningen og se status på søknaden din.

Trysil kommune ønsker mer mangfold. Vi oppfordrer alle kvalifiserte personer til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, alder, funksjonshemming, etnisk eller nasjonal bakgrunn.

Nåværende og tidligere ansatte kan ha fortrinnsrett etter lov- og avtaleverk. Fortrinnsretten er betinget av at vedkommende er kvalifisert til stillingen.

Offentlig søkerliste
Trysil kommune er for mest mulig åpenhet. Derfor vil alle søkere i utgangspunktet få sitt navn på den offentlige søkerlista.

Vi kan gjøre unntak dersom søker oppgir helt spesielle grunner til at vedkommende ikke ønsker navnet sitt offentliggjort. At man ikke ønsker at dagens arbeidsgiver skal få kjennskap til at man er søker, er som hovedregel ikke god nok grunn til at vi unntar søkerens navn fra offentligheten. Innvilges man ikke unntak må man trekke søknaden dersom man ikke vil stå på den offentlige søkerlista.

 

Oppdag Trysil: Naturens egen fornøyelsespark!

Trysil ligger i Innlandet fylke, 200 kilometer nord for Oslo via Elverum og bare 40 kilometer fra Scandinavian Mountains flyplass i Sälen, Sverige.

Kommunen er et attraktivt sted for arbeid, bosted og tilflytting, og det pågår en stor tilrettelegging av nye boligtomter sentralt i kommunesenteret Innbygda.

Med en jevn befolkningsvekst de siste årene, har vi nå cirka 6 600 innbyggere. Om vinteren blir vi en av Innlandets største «byer» takket være den nesten tidoblete befolkningen som følger av aktiviteten rundt Trysilfjellet. Vi er Norges største skidestinasjon og en av Skandinavias fremste sykkeldestinasjoner.

Trysil er et moderne bygdesamfunn med et bredt næringsliv og rike tradisjoner innen kultur og idrett. Innbygda tilbyr et rikt utvalg av handel og tjenester. Rundt Trysilfjellet finnes et mangfold av aktiviteter for både vinter og sommer. Alle husstander vil ha tilgang til høyhastighetsbredbånd innen utgangen av 2024.

I Trysil finner du seks kommunale og fire private barnehager, tre kommunale og en privat barneskole, en ungdomsskole og en videregående skole. Vi er stolte av å ha læreplassgaranti!

Kommunen ledes av kommunedirektør med tre kommunalsjefer for helse og mestring, oppvekst, og samfunnsutvikling, samt egne stabs- og støttefunksjoner for HR, økonomi og kommunikasjon. Trysil er vertskommune for IKT-samarbeidet med Stor-Elvdal, Åmot og Engerdal (SÅTE-samarbeidet).

Våre omtrent 800 ansatte utgjør til sammen 630 årsverk.

Sammen yter vi tjenester med respekt, likeverd, medvirkning, åpenhet og en vilje til endring.

Del stillingen

Selskap

Trysil Kommune

Lenke til firma

www.trysilkommune.no/

Kontaktinfo

  • Hans Martin Aas
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 99042524

Lokasjon

  • Trysil

Søknadsfrist

Januar 27, 2025