Kyrkjelydspedagog / diakonimedarbeidar fast stilling 100 % (søknadsfrist 15.12.2024)

 

Fast 100 % stilling som kyrkjelydspedagog (40%) / diakonimedarbeidar (60%)
 

Trusopplæring og diakoni i Stord og Nysæter.    
Fast 100 % stilling som kyrkjelydspedagog (40%) / diakonimedarbeidar (60%)
Tilsetjing etter avtale.   

 

Arbeidsområde

  • Oppgåver innan kyrkjeleg undervisning og i skjæringspunktet mellom diakoni og trusopplæring.
  • Konfirmantar og tiltak innan ungdomsdiakoni.
  • Samtalar, sorgarbeid, fellesskapsbyggande arbeid mm.
  • Fordelinga av oppgåver innan trusopplæring og diakoni vil bli vurdert ut frå kvalifikasjonar m.m 

Kvalifikasjonar

  • Utdanning som kyrkjelydspedagog, kateket eller diakon.
  • Søkjarar med utdanning innan kristendom, teologi, pedagogikk, sosiale fag o.l., vil også bli vurdert. 
  • Erfaring med kyrkjeleg arbeid for barn og unge.
  • Erfaring med å bruka IT-verktøy og sosiale medier i arbeidet.
  • Den som vert tilsett, skal leggja fram tilfredsstillande politiattest jfr. Kyrkjelova § 29.
  • Du må vera medlem i Den norske kyrkja.
  • Personlege eigenskapar vil verta vektlagde.

 

Personlege eigenskapar

  • Hjarte for barn og unge.
  • God formidlingsevne.
  • God evne til å planlegga og drifta ulike aktivitetar og tiltak.
  • God relasjonsbyggjar.
  • Kreativ og nyskapande.
  • God evne til å arbeida sjølvstendig og under leiing/rettleiing i team.
  • Evne og vilje til samarbeid.

 

Me kan tilby

  • Utfordrande og meiningsfylte arbeidsoppgåver i eit godt, tverrfagleg stabsfellesskap med kompetente og engasjerte medarbeidarar
  • Fagleg og personleg utvikling
  • Løn etter gjeldande KA-tariff.
  • Pensjonsordning i KLP

 

Anna

  • Tilsetjing skjer med Stord kyrkjelege fellesråd som arbeidsgjevar og med sokna Stord og Nysæter som arbeidsområde.
  • Kontorstad: Stord kyrkjekontor i Leirvik sentrum.
  • Du må trivast med ein del kveld- og helgejobbing. Avspasering etter avtale. 

Det er mogleg å søkje på deler av stiillinga. Ynskjer du å søkje som kun kyrkjelydspedagog eller kun diakonimedarbeidar?  Send oss gjerne ein søknad likevel.                                                                                                                                

Nærare opplysningar om stillinga kan ein få ved å venda seg til  

kyrkjeverje/dagleg leiar, Liv Kari Bru 473 50 754, [email protected]

 

Søknad med CV og to referansar kan sendast til

[email protected]

 

Søknadsfrist: 15. desember 

Tilsetjing våren 2025 / etter avtale

Stord kommune ligg sentralt i Sunnhordland, og har om lag 19.000 innbyggjarar. Fellesrådsområdet femner om Stord og Nysæter sokn, med 2 kyrkjer og Huglo bedehuskapell. Dei komande åra står kyrkja føre spanande endringar og nye utfordringar. Fellesrådet er arbeidsgjevar for 14 tilsette; diakon, diakonimedarbeidar, kantor, kyrkjemusikar, kyrkjelydspedagogar, gravplassarbeidarar, kyrkjetenarar og administrativt personell, til saman om lag 14 årsverk. I tillegg er det 2 sokneprestar og ein ungdomsprest. Administrasjonsmålet er nynorsk.

 

Del stillingen

Selskap

Stord kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Liv Kari Bru
  • Tittel: kyrkjeverje/dagleg leiar
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 473 50 754

Lokasjon

  • Stord

Søknadsfrist

Desember 15, 2024

Kateket / Kyrkjelydspedagog, fast stilling 100 % (søknadsfrist 15.12.2024)

 

Fast 100 % stilling som kateket/kyrkjelydspedagog 

Trusopplæring i Stord og Nysæter.
Fast 100 % stilling som kateket/kyrkjelydspedagog.
Tilsetjing etter avtale.

        

Arbeidsområde

  • Oppgåver innan trusopplæring og kyrkjeleg undervisning med eit særleg fokus på aldersgruppa  0-18 år.
  • Fordelinga av oppgåver innan trusopplæring vil bli vurdert ut frå kvalifikasjonar m.m

 

Kvalifikasjonar

  • Utdanning som kyrkjelydspedagog eller kateket.
  • Søkjarar med utdanning innan kristendom, teologi og pedagogikk vil også bli vurdert.
  • Erfaring med kyrkjeleg arbeid for barn og unge.
  • Erfaring med å bruka IT-verktøy og sosiale medium i arbeidet.
  • Den som vert tilsett, skal leggja fram tilfredsstillande politiattest jfr. Kyrkjelova § 29.
  • Du må vera medlem i Den norske kyrkja.
  • Personlege eigenskapar vil verta vektlagde.

 

Personlege eigenskapar

  • Hjarte for barn og unge.
  • God formidlingsevne.
  • God evne til å planlegga og drifta ulike aktivitetar og tiltak.
  • God relasjonsbyggjar.
  • Kreativ og nyskapande.
  • God evne til å arbeida sjølvstendig og under leiing/rettleiing i team.
  • Evne og vilje til samarbeid.

 

Me kan tilby

  • Utfordrande og meiningsfylte arbeidsoppgåver i eit godt, tverrfagleg stabsfellesskap med kompetente og engasjerte medarbeidarar
  • Fagleg og personleg utvikling
  • Løn etter gjeldande KA-tariff.
  • Pensjonsordning i KLP

 

Anna

  • Tilsetjing skjer med Stord kyrkjelege fellesråd som arbeidsgjevar og med sokna Stord og Nysæter som arbeidsområde.
  • Kontorstad: Stord kyrkjekontor i Leirvik sentrum.
  • Du må trivast med ein del kveld –og helgejobbing. Avspasering etter avtale.

Nærare opplysningar om stillinga kan ein få ved å venda seg til

kyrkjeverje/dagleg leiar, Liv Kari Bru tlf. 473 50 754, [email protected]

 

Søknad med CV og to referansar kan sendast til

[email protected]

 

Søknadsfrist: 15. desember 

Tilsetjing våren 2025 / etter avtale

Stord kommune ligg sentralt i Sunnhordland, og har om lag 19.000 innbyggjarar. Fellesrådsområdet femner om Stord og Nysæter sokn, med 2 kyrkjer og Huglo bedehuskapell. Dei komande åra står kyrkja føre spanande endringar og nye utfordringar. Fellesrådet er arbeidsgjevar for 14 tilsette; diakon, diakonimedarbeidar, kantor, kyrkjemusikar, kyrkjelydspedagogar, gravplassarbeidarar, kyrkjetenarar og administrativt personell, til saman om lag 14 årsverk. I tillegg er det 2 sokneprestar og ein ungdomsprest. Administrasjonsmålet er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Stord kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Liv Kari Bru
  • Tittel: Kyrkjeverje/dagleg leiar
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 473 50 754

Lokasjon

  • Stord

Søknadsfrist

Desember 15, 2024

Ullensvang kommune – 100% stilling som sakshandsamar ved Hardanger barnevern (søknadsfrist 15.12.2024)

 

Ullensvang kommune Hardanger barnevern

100% stilling som sakshandsamar ved Hardanger barnevern

 

 

HARDANGER BARNEVERN

Hardanger barnevern er ein interkommunal teneste som omfattar kommunane Eidfjord, Ullensvang og Ulvik. Ullensvang er vertskommune, med lokaler i Odda.

 

Barneverntenesta har 15 tilsette.

Tenesta er delt opp i flere team

Team tiltak og akuttberedskap, team melding/undersøkelse og familieterapeutar.

Barneverntenesta skal bidra til at barn og unge får tryggja oppvekstvilkår, ved å sikra at barn og unge som lever under forhold som kan skada deira helse og utvikling, får naudsynt hjelp og omsorg til rett tid.

Har du lyst å jobba med barn, unge og deiras familiar? Blir du motivert av å jobba strukturert og målretta og vil bidra til å gjera forskjell for barn, unge og familiar som strevar? Dersom du er ein person som brenn for å jobba med barn, unge og deiras familiar, ser moglegheiter, er positiv og god på relasjonar, så er dette stillinga akkurat for deg.

 

Ledig fast stilling som sakshandsamar – stillingsstorleik 100%

 

Tiltredelse så snart som mulig.

 

Arbeidsoppgåver:

  • Saksbehandling og fagleg oppfølging av barnevernssaker etter Lov om barneverntenester
  • Samtaler med barn
  • Samarbeid og kontakt med barna sine foreldre, fosterforeldre og andre viktige samarbeidspartnarar
  • Forvaltningsoppgaver og skriftleg dokumentasjon i samsvar med barnevernlova og forvaltningslova
  • Representere kommunane i saker for Barneverns- og Helsenemnda eller andre rettsinnstansar
  • Delta i barnevernstenesta sitt utviklingsarbeid
  • Delta i tverrfagleg samarbeid
  • Aktivt bidra til eit trygt og godt arbeidsmiljø
  • Du må rekna med noko reiseverksemd

 

Ynskte kvalifikasjonar:

  • Du må ha universitet/høgskuleutdanning som barnevernspedagog/sosionom. Anna 3 årig sosialfagleg utdanning kan vurderast då gjerne saman med erfaring frå kommunalt barnevern.
  • Det er ønskjeleg at du har erfaring frå arbeid med barn og unge
  • Det er ein fordel om du har erfaring frå nemndsaker
  • Det er ønskjeleg at du har relevant vidareutdanning eller relevant master.
  • Fordel med kjennskap til Visma flyt barnevern, eventuelt andre tilsvarende system.
  • Du må ha god skriftleg og munnleg framstillingsevne
  • Digital kunnskap
  • Du må ha førarkort
  • Du bør ha eigen bil.

 

Personlege eigenskapar:

  • Du må kunna etablera god kontakt med barn og familiar i ein vanskeleg situasjon
  • Du er audmjuk, tydeleg og verdset samarbeid
  • Du kan jobba sjølvstendig og i team
  • Du jobbar målretta og systematisk
  • Har evne til å skapa god framdrift
  • Du har evne til fagleg og etisk refleksjon
  • Du er fleksibel, selvstedig og ansvarsmedvite
  • Du er lærevillig, taklar ein variert og tidvis uføreseieleg kvardag og høgt arbeidstempo

 

Me tilbyr:

  • Lønn etter hovedtariffavtalen
  • Ein arbeidsplass med interessante arbeidsoppgåver
  • Eit godt sosialt og fagleg arbeidsmiljø med spennande utfordringar.
  • Fokus på kvalitet og fagleg utvikling
  • Gode moglegheiter for kompetanseheving med støtte frå kommunen
  • Ullensvang kommune har inkluderande arbeidsliv (IA), fleksibel arbeidstid og gode permisjons- og pensjonsvilkår.

 

Annet:

  • Ved tilsetjing vil det bli lagt vesentleg vekt på personlege eigenskapar. Aktuelle søkjarar blir innkalla til intervju.
  • Utvida politiattest av nyare dato må leggjast fram før tiltreding.

 

Nærare opplysningar om stillinga kan ein få ved å ta kontakt med barnevernleiar nestleiar Terje Solvi mob 975 58 511

 

Til orientering om Offentleglova:

Utgangspunktet er at alle søkjarnamn er offentlege etter Offentleglova. Det betyr at ditt namn vert gjort offentleg på kommunen si postliste når du har søkt ledig stilling.
For å gjera unntak må kommunen ha heimel i lova og vurdera konkret i kvar sak kva som er grunnen til unntaket.
I følgje offentleglova § 25 vert det stilt følgjande krav for å få unntak:
«Det kan likevel gjerast unntak frå innsyn for opplysningar om ein søkjar dersom vedkommande sjølv ber om det. Ved vurderinga av om ei slik oppmoding skal takast til følgje, skal det leggjast vekt på om det knyter seg særleg offentleg interesse til stillinga. I utlysinga skal det gjerast oppmerksam på at opplysningar om søkjaren kan bli gjort offentlege sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje blir teke til følgje, skal søkjaren varslast om dette.

 

Arbeidsavtalar i Ullensvang kommune:

Dei som vert tilsett i Ullensvang kommune får tilsendt arbeidsavtale til digital signering. Du får tilsendt sms og e-post med link til digital arbeidsavtale. Viss du har fått munnleg melding om at du er tilsett vil du få tilsendt arbeidsavtale. Viss du ikkje får e–post i innboksen din, sjekk uønska e-post/søppelpost, eller fylge følgjande link: https://signering.posten.no/ 

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 15.12.2024
Arbeidsstad: Odda

 

Kontaktpersonar:

Elin Fossåen
mob: +47 97558510

 

Heimeside:

ullensvang.kommune.no

 

Adresse:

Opheimsgata 31 5750 Odda

 

Ullensvang kommune Hardanger barnevern

– ein ny, livskraftig og attraktiv kommune i Hardanger.

Ullensvang kommune er ein attraktiv stad å bu, arbeida og starta næringsverksemd! Vi kan tilby spennande og meiningsfulle arbeidsoppgåver i ein kommune som er i utvikling. Her finn du fjord, fjell, fonn, frukt, landbruk, havbruk og verdsleiande industri i ein og same kommune. Kommunen har omlag 11 100 innbyggjarar, der Odda er administrasjonssenter i kommunen omkransa av sterke bygder.

Oppdraget vårt er å levera gode tenestar, vera ein god samfunnsutviklar og arbeide for vidare vekst og utvikling i kommunen. Gjennom motiverte og dyktige medarbeidarar løyser vi dette viktige samfunnsoppdraget, og ynskjer å ha fleire med på laget.

Vi ønsker medarbeidarar med ulik bakgrunn, fagkombinasjonar, kompetanse, livserfaring og perspektiv. Det gir oss eit mangfaldig arbeidsmiljø som set oss betre i stand til å løysa oppgåvene. I Ullensvang kommune er vi opptekne av mangfald og inkludering, det er viktig for oss å ha ein arbeidsstyrke som representerer befolkninga. Vi oppmodar alle som er kvalifisert til å søkja, uavhengig av alder, kjønn og kjønnsidentitet, funksjonsevne, livssyn eller etnisk bakgrunn. Vi legg til rette arbeidsplassen ved behov.

Tar du utfordringa ?

Lenkjetekst: Tilgjengelegheitserklæring for nettsidsa

Lenkje: https://uustatus.no/nn/erklaringer/publisert/bac52677-0999-4760-90dd-d3d03abdaf49 

Del stillingen

Selskap

Ullensvang kommune

Kontaktinfo

  • Elin Fossåen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97558510

Lokasjon

  • Odda

Søknadsfrist

Desember 15, 2024

Sykepleier med supre betingelser (søknadsfrist 09.12.2023)

 

LEDIGE STILLINGER FOR SYKEPLEIER

 

Søknadsfrist er mandag 9. desember

Vi ansetter nå sykepleiere i den kommunale pleie- og omsorgstjenesten.

 

Merk at stillingene i kan slås sammen/justeres til ønsket stillingsstørrelse –

skriv gjerne hva du foretrekker i søknaden.

 

70 % stilling i hjemmetjenesten ledig for snarlig tiltredelse

79 % stilling ved institusjon ledig fra 01.02.2025

76 % stilling ved institusjon ledig fra 01.02.2025

15 % nattstilling ved institusjon ledig for snarlig tiltredelse

100 % stilling som vikar for ansatt i fødsels-/foreldrepermisjon ledig for snarlig tiltredelse

 

·         Ansvar og oppgaver sykepleier      

o    Selvstendig, direkte pasientrettet arbeid, enten på institusjon eller hjemme hos brukere

o    Medikamenthåndtering i tråd med forskrifter og vedtatte rutiner

o    Iverksetting og oppfølging av medisinsk ordinert behandling

o    Sørge for faglig forsvarlighet i sykepleiertjenesten

o    Dokumentasjon og rapportering

 

·         Kvalifikasjonskrav          

o    Autorisert sykepleier

o    Relevant erfaring

o    Må kunne jobbe selvstendig, og være ansvars- og kvalitetsbevisst

o    Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner

o    Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig

o    Førerkort klasse B

o    Merknadsfri politiattest

o    Ved utvelgelse av kandidater til stillingen(e) kommer personlig egnethet til å bli vektlagt

 

·         Vi tilbyr

o    En spennende og meningsfylt arbeidshverdag

o    Godt arbeidsmiljø, og inspirerende og bredt fagmiljø

o    Mulighet til å bidra til utvikling av tjenester og organisasjon

o    Lønn etter tariff, samt gode pensjons- og forsikringsavtaler

o    Det gis 6 års antesipert lønnsansiennitet.

o    Sykepleier i tredelt turnus får et årlig nattarbeidstillegg på kr 18 000 i tillegg til sentrale tillegg for ubekvem arbeidstid

o    Dekning av flytteutgifter med inntil kr 12 000

o    Ved fast ansettelse tilbys kr 100 000 mot bindingstid på 2 år, samt nedskriving av studielån med inntil kr 100 000

 

·         Søknad

o    Søknadsfrist 09.12.2024

o    Søknad med CV, attester og referanser sendes til [email protected]

o    For spørsmål kan du kontakte kommunalsjef Helga Bogen Størseth på telefon 936 92 634, eller e-post  [email protected]

Del stillingen

Selskap

Leka kommune

Kontaktinfo

  • Helga Bogen Størseth
  • Tittel: Kommunalsjef
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 936 92 634

Lokasjon

  • Leka

Søknadsfrist

Desember 9, 2024

Fusa vgs: Undervisningsstilling, særskilt tilrettelagt opplæring (Søknadsfrist 08.12.2024)

10648976_385825608242557_6701348902785636375_o

Undervisningsstilling, særskilt tilrettelagt opplæring

 

Fusa Vidaregåande skule tilbyr: Studiespesialisering, 4 yrkesfaglege utdanningsprogram; helse- og oppvekstfag, teknikk og industriell produksjon, naturbruk og restaurant- og matfag. I tillegg har vi tilbod innan TAF/YSK og HTH/HTA. Skulen har om lag 300 elevar og 50 tilsette som kvar dag arbeider mot visjonen om å vere modige- opne og kompetente.Tett samarbeid med næringslivet er ein sentral del av skulen sitt arbeid for ei relevant opplæring.

Sjå skulen si heimeside https://www.fusa.vgs.no og skulen sin film https://youtu.be/37e8hMyhHnA
Fusa vidaregåande skule legg stor vekt på trivsel og eit godt læringsmiljø. Skulen vil møta eleven med respekt, fleksibilitet og ei positiv innstilling. Ut i frå ulike føresetnader vil vi bidra til at kvar elev vert ein god medborgar, og får tileigna seg relevant fagkunnskap.

Fusa vidaregåande er ein MOT skule som bidreg til inkludering for alle elevar.

Skulen tilbyr særskilt tilrettelagt opplæring i arbeidstrening, kvardagslivstrening og i ordinære klassa.

Vi søker ein engasjert, kunnskapsrik og kompetent vernepleiar med pedagogikk/spesial pedagog i 100 % fast stilling til å supplere laget vårt. Stillinga er ledig frå snarast.

 

Søknadsfrist: 08.12.2024
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Eikelandsosen
Stillingstittel: Undervisningsstilling, særskilt tilrettelagt opplæring
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4887226418

 

Arbeidsoppgåver

  • Spesialpedagogiske oppgåver knytta til undervisning, planar, tilrettelegging og veiledning
  • Undervisningsstillinga inneber både praktisk og teoretisk undervisning i fag på abeidstrening og kvardagslivstrening
  • Tverrfagleg samarbeid med tilsette rundt den enkelte elev og andre samarbeidspartnara
  • Stillinga kan omfatte kontaktlærarfunksjon
  • Særskilt tilrettelagt opplæring i ordinære klassar kan også bli aktuelt

 

Kvalifikasjonar

  • Vi søker vernepleiar fortrinnsvis med pedagogikk eller spesial pedagog
  • Erfaring med planlegging og tilrettelegging for ungdom med særskilte behov
  • Erfaring frå undervisning er eit føremon
  • Du har god skriftleg og munnleg framstillingsevne

 

Personlege eigenskapar

  • Du er løysingsorientert og har evne til omstilling
  • Du har ei god pedagogisk forståing i tråd med skulen sitt elevsyn
  • Du har gode evner til samarbeid, og kommuniserer godt både med elevar, tilsette og andre
  • Du er ein trygg og tydeleg vaksen, med evne til å skapa gode relasjonar til elevane og føresette
  • Du har stort engasjement for faget ditt

 

Vi tilbyr

  • Nært samarbeid med kollegaer
  • God delingskultur
  • Gode vidareutdanningsmoglehheiter
  • Lønn og lønnsutvikling i tråd med Vestland fylkeskommune sin lønnspolitikk
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninga

 

Andre opplysningar:

Administrasjonsmålet i fylkeskommunen er nynorsk. Alle tilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månader. Den som skal tilsetjast må legge fram politiattest.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova §25.2.ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort.

 

Leiro 43, 5640 Eikelandsosen, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Lene Tveit
 Telefon:93853301

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Lene Tveit
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 93853301

Lokasjon

  • Eikelandsosen

Søknadsfrist

Desember 8, 2024

3-årig helse – og sosialfaglig 2x 100% faste stillinger, Tilrettelagte tjenester (søknadsfrist 29.12.2024)

 

 

3-årig helse- og sosialfaglig 2x 100% faste stillinger

 

 

Arbeidssted:

Stillingen er en del av kommunalområdet Helse og mestring. Kommunalområdets mål og strategier er forankret i dokumentet «Ny velferd 2040», og fokuserer rundt mestring, selvstendighet, tilhørighet og deltakelse.

Tjenesteområdet Tilrettelagte tjenester er ett av 5 tjenesteområder i Helse og mestring. Tilrettelagte tjenester består av 5 avdelinger. Det gis bistand til hjemmeboende med særskilte behov for tilrettelegging. Det arbeidet med målrettet arbeid mot at de som har behov for tjenester skal mestre sin hverdag og oppnå en meningsfull tilværelse. Tjenestene gis som helsehjelp i hjemmet, praktisk bistand og opplæring/veiledning. Den gis både i døgnkontinuerlige tiltak og punktvise tjenester.

Disse stillingene tilhører for tiden avdeling 5.

Avdeling 5 er døgnbemannede boliger med til sammen tre leiligheter.

 

Om stillingen:

Stillingene innebærer arbeid på dag/kveld og helg i årsturnus.

Som ansatt vil du ha en viktig rolle i å delta i utvikling av gode tjenester. Vi er opptatt av gode holdninger og verdier i tjenesteutøvelsen vår. Vi utviser respekt, er nytenkende og seriøse. Vi er ambisiøse, målrettede og resultatorientert. Vi samarbeider godt og er opptatt av gode relasjoner på jobb. Fagutvikling og kvalitet i tjenesten er viktige prioriteringer for oss.

Intervjuer vil foretas fortløpende.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Følge opp tjenesteyting etter vedtak.
  • Målrettet miljøarbeid.
  • Samarbeid med pårørende og verger.
  • Fagansvar.
  • Utarbeide og ajourholde mål- og tiltaksplaner og individuelle planer.
  • Opplæring og veiledning av brukere og medarbeidere.
  • Legemiddelhåndtering; herunder medisinering.
  • Koordinering og ansvar som koordinator for en eller flere brukere.
  • Lede og delta i tverrfaglig samarbeid, ansvarsgrupper og samarbeidsmøter.
  • Bidra i planlegging, iverksetting og gjennomføring av nye- og eksiterende tiltak.
  • Ansvar for brukers fagperm og følge opp samarbeidet med ulike instanser.
  • Arbeidsoppgaver i stillingen kan endres etter behov.

 

Kvalifikasjoner:

Må-krav:

  • Autorisasjon som vernepleier/ sykepleier eller annen relevant helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning.
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig og ha god fremstillingsevne.
  • Førerkort kl B.
  • Godkjent politiattest.

 

Ønskelige krav:

  • Erfaring i målrettet miljøterapeutisk arbeid og/eller arbeid med mennesker med funksjonsnedsettelse.
  • Kompetanse i å møte og håndtere krevende atferdsutfordringer.
  • Erfaring fra og kompetanse i lovverket for bruk av tvang og makt/ nødverge.
  • Kvalifiserte personer oppfordres til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse eller kulturell bakgrunn.

 

Personlige egenskaper

  • Du har bevisste og gode holdninger til det å jobbe med mennesker med omfattende bistandsbehov og funksjonsnedsettelser.
  • Du er lojal, tar ansvar og jobber godt sammen med dine kollegaer.
  • Du er samarbeidsorientert og har gode kommunikasjonsevner.
  • Du er robust fysisk og psykisk og må kunne takle atferdsutfordringer.
  • Du er opptatt av faglig utvikling, er fleksibel og omstillingsdyktig og ser helhet og bidrar til kvalitet i tjenesten.

Personlig egnethet vil bli vektlagt. Menn oppfordres til å søke.

 

Vi tilbyr:

  • En spennende arbeidshverdag med varierte oppgaver.
  • En tjeneste i endring med spennende utfordringer og mulighet til å være med å bygge et utvidet tiltak.
  • Gode muligheter til faglig utvikling.
  • Trivelig arbeidsmiljø.

Som ansatt i Østre Toten kommune vil du omfattes av en god pensjons- og forsikringsordning. Vi har spennende, meningsfulle og varierte arbeidsoppgaver og et inkluderende arbeidsmiljø. Arbeidstakere tilsettes i Østre Toten kommune på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglementer og Hovedtariffavtalen. Det trekkes 2% av bruttolønn til pensjon.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Skift / turnus / arbeidstidsordning
Søknadsfrist: 29.12.2024
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Østre Toten kommune

 

Kontaktpersoner:

Therese Haugen Brodalen
tlf: +47 97547922

 

Hjemmeside:

/www.ostre-toten.kommune.no/

 

Adresse:

Rådhusgata 20 2850 Lena

 

Østre Toten kommune Helse, omsorg og velferd

Østre Toten kommune er én av 46 kommuner i Innlandet fylke, og har ca. 15 000 innbyggere. Vår visjon er «Livskvalitet ved Mjøsa». Vi leverer gode tjenester til innbyggerne våre takket være arbeidstakere med engasjement og høy kompetanse. Vi kan tilby utfordrende og meningsfulle arbeidsoppgaver innenfor et stort spekter av fagområder. Vi har en god pensjonsordning og et inkluderende arbeidsliv.

Del stillingen

Selskap

Østre Toten kommune

Lenke til firma

https://www.ototen.no/

Kontaktinfo

  • Therese Haugen Brodalen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97547922

Lokasjon

  • Lena

Søknadsfrist

Desember 29, 2024

Helgeseter søker sykepleier / vernepleier og helsefagarbeider (forskjellige søknadsfrister)

 

Sykepleier

 

Stiftelsen Virksomheten Helgeseter

Frist 8.12.2024
Ansettelsesform Fast

Helgeseter søker sykepleier/vernepleier og helsefagarbeider

Stiftelsen Virksomheten Helgeseter søker etter motiverte medarbeidere til flere av våre bofellesskap. Vi søker deg som vil være med å skape helse, trivsel og utvikling for beboerne i henhold til vårt verdigrunnlag. Du blir en del av et miljø med høy kompetanse innen målrettet miljøarbeid, og du vil ha mulighet til å kunne utfolde all din kunnskap og erfaring, slik at beboerne får et godt faglig tilbud, god omsorg og trygge rammer.

Vi har nå ledig:

Fast 100% stilling som vernepleier eller sykepleier
Vikariat 100% stilling som vernepleier eller sykepleier fra 1. januar 2025 til juni 2026
Fast 75% stilling som helsefagarbeider

Stillingene består av turnusarbeid med kombinert langvakter og kortvakter, samt arbeid hver fjerde helg.

Ved ansettelse vil man bli tilknyttet en av boligene, men medarbeidere som blir ansatt på Helgeseter må regne med å være en ressurs for hele tunet.

Arbeidsoppgaver

Vernepleie- og sykepleiefaglige oppgaver
Primærkontakt oppgaver
Inspirere til aktiviteter som fremmer beboernes helse, trivsel og utvikling
Følge opp mål og tiltak i det daglige, samt evaluere og rapportere
Utarbeide og evaluere tiltak etter Helse og omsorgstjenesteloven kap. 9
Samarbeide med pårørende, interne og eksterne relasjoner

Kvalifikasjoner

Offentlig godkjent vernepleier eller sykepleier
Erfaring fra målgruppen
Du er en dyktig fagperson med fokus på målrettet miljøarbeid
Interesse for å arbeide i henhold til vårt verdigrunnlag
God norsk muntlig og skriftlig framstillingsevne
God fysisk og psykisk helse

Personlig egnethet

At du er en trygg, stødig og solid person
At du kan arbeide selvstendig og i team
At du viser engasjement og interesse
At du er tålmodig, ansvarsbevisst og vennlig
At du er klar for å ta ansvar i krevende situasjoner som oppstår akutt

VI KAN TILBY

Et utviklende og tverrfaglig arbeidsmiljø med en dyktig personalgruppe med høy formalkompetanse, stort engasjement for beboerne, og tydelige ambisjoner for tilbudene i huset
100 % fast stilling
Lønn etter tariff
Turnus med langvakter hver fjerde helg
Et arbeidssted i naturskjønne omgivelser og nærhet til dyr

Aktuelle kandidater kalles inn til intervju fortløpende.

Om arbeidsgiveren

Stiftelsen Virksomheten Helgeseter befinner seg i naturskjønne omgivelser øverst i Sædalen, 10 km fra Bergen sentrum. Virksomheten tilbyr bolig, arbeid, terapi, kultur og fritidstilbud til 30 mennesker med spesielle behov, med utgangspunkt i et antroposofisk menneskesyn og en sosialterapeutisk tilnærming. Virksomheten har 6 bofellesskap og dagsentertilbud.

Sektor: Privat
Antall stillinger: 3
Sted: Øvre Sædalsveien 257, 5099 Bergen
Bransje: Helse og omsorg
Stillingsfunksjon: Helsefagarbeider/hjelpepleier, Sykepleier, Vernepleier/miljøterapeut
Arbeidsspråk: Norsk

 

Søk på stillingene her.

 

Spørsmål om stillingen

Benedicte Jordan Baksvær, Avdelingsleder Lerkhaugen
Telefon: 55 27 38 47

Julianne Bakk, Avdelingsleder Villa Vally
Telefon: 55 27 38 61

Hjemmeside
Flere stillinger fra Stiftelsen Virksomheten Helgeseter

Øvre Sædalsveien 257, 5099 Bergen

 

Del stillingen

Selskap

Helgeseter

Kontaktinfo

  • Benedicte Jordan Baksvær
  • Tittel: Avdelingsleder Lerkhaugen
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 55 27 38 47
  • Julianne Bakk
  • Tittel: Avdelingsleder Villa Vally
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 55 27 38 61

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Desember 8, 2024

Helgeseter søker avdelingsleder, sykepleier / vernepleier og helsefagarbeider (forskjellige søknadsfrister’)

Del stillingen

Selskap

Helgeseter

Kategorier

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Desember 8, 2024

Miljøterapeut i familie- og oppfølgingsavdeling, Bergen (søknadsfrist 01.01.2025)

 

 

Miljøterapeut

 

 

Haraldsplass Serio Ung

Frist: 1.1.2025
Ansettelsesform: Fast

 

Miljøterapeut i familie- og oppfølgingsavdeling

Haraldsplass Serio Ung har avdelinger i Vestland, Agder og i Rogaland. Vi har tiltak innenfor områdene hjemmebaserte oppfølgingstjenester, institusjonsplasser, avlastning og ettervern. Vi har en tydelig ambisjon om videre vekst og utvikling som ideell leverandør av tjenester innen barnevern.

 

MILJØTERAPEUT FAMILIE- OG OPPFØLGINGSTJENESTER:

Arbeid med hjemmeboende barn og unge og ungdom på ettervern med tiltak fra barnevernstjenesten eller Barne- og familiehjelpen. Miljøterapeutiske tiltak i form av systematisk og metodisk arbeid mot mål i den enkeltes tiltaksplan.

 

Arbeidsoppgaver:

Bistå med individuell tilpasset støtte og veiledning til barn/ungdom/familier på deres forskjellige livsarenaer som hjem, skole, arbeid, familie og fritid. Ungdommen får tildelt en av våre godt kvalifiserte miljøterapeuter som setter i gang en prosess med kartlegging, målsetting og handlingsplan i samarbeid med barnet/ungdommen og eventuelt foresatte. Med utgangspunkt i systemisk tenkning jobber vi med familieveiledning, nettverksarbeid, konfliktløsning og styrking av familierelasjoner.

Det kreves relevant fagutdanning på bachelornivå. Erfaring og formalkompetanse innen psykisk helsearbeid vil bli vektlagt.

 

Behov:

  • 100% stilling – fleksibel arbeidstid 35,5 timer uke.
  • Deltid/ringevikarer

 

Vi ønsker oss fleksible og løsningsorienterte medarbeidere som:

  • Setter barnas behov i sentrum og har evne til å få kontakt med unge og støtte deres utvikling
  • Er en trygg voksenperson
  • Har gode kommunikasjonsferdigheter og samarbeidsevner
  • Evner å jobbe selvstendig og samtidig er en god teamarbeider
  • Har godt humør og engasjement
  • Har erfaring fra arbeid med atferdsutfordringer, psykiske lidelser, autisme og familieveiledning/helhetlig arbeid i familie
  • Har kunnskap om systematisk miljøterapi og traumebasert omsorg
  • Har sertifisering i bruk av ulike kartleggingsverktøy, feks Euroadad-Aseba
  • Evner å stå i krevende situasjoner over tid

 

Vi tilbyr

  • Aktiv, fleksibel og kreativ arbeidshverdag
  • Engasjerte medarbeidere med høy fagkompetanse.
  • Godt arbeidsmiljø med god oppfølging og veiledning
  • En unik mulighet for deg som vil utvikle deg og lære nye ting
  • Inkluderende arbeidsliv (IA) bedrift
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Grunnlønn kr 440 000 – 545 000, utover dette fast tillegg for arbeid kveld/helg kr 75 000 pr. år

På grunn av personalgruppens sammensetning oppfordres menn til å søke.

Kun personer med godkjent kompetanse/relevant erfaring vil bli vurdert.

Arbeidstedet vil være i Bergensområdet eller omliggende kommuner

Merk søknaden om du søker heltid eller deltidsstilling

Det er krav om politiattest ved ansettelse

Tilsetting skjer etter gjeldende vilkår som fremgår av lover, forskrifter og reglement

 

Det vil bli gjennomført gruppeintervju fredag 10.1.25 og mandag 13.1.25.

Aktuelle kandidater vil bli kontaktet. De som er aktuelle etter gruppeintervju vil få tilbud om individuelt intervju i etterkant.

 

Om arbeidsgiveren

Haraldsplass Serio Ung er en del av Stiftelsen Diakonova Haraldsplass, et konsern med virksomheter innenfor sykehus, barnevern, høgskole, eldreomsorg og psykiatri. Barnevernet har tiltak innenfor områdene hjemmebaserte oppfølgingstjenester, institusjonsplasser, avlastning og ettervern. Stiftelseskonsernet vil fortsette å utvikle sin relevans for samfunnet gjennom å tilknytte seg høyt kvalifiserte, engasjerte og profesjonelle medarbeidere. Hovedkontoret til Stiftelsen ligger i Bergen.

Nettverk: Facebook
Sektor: Organisasjoner
Antall stillinger: 2
Sted: Ulriksdal 8, 5009 Bergen
Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
Bransje: Helse og omsorgIdeelle organisasjoner
Stillingsfunksjon: BarnevernspedagogOmsorg og sosialt arbeidVernepleier/miljøterapeut
Arbeidsspråk: Norsk

 

Spørsmål om stillingen

Lene Thorgersen
Avdelingsleder
40 02 72 81

Anette Johansen
Miljøterapeut
40 02 72 86

 

 

Søk her

 

 

Hjemmeside

 

 

Ulriksdal 8, 5009 Bergen

Del stillingen

Selskap

Haraldsplass Serio Ung

Kontaktinfo

  • Lene Thorgersen
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 40 02 72 81
  • Anette Johansen
  • Tittel: Miljøterapeut
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 40 02 72 86

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Januar 1, 2025

Fag- og kvalitetskonsulent – Enhet tilrettelagte tjenester (Søknadsfrist 04.12.2024)

 

Fag- og kvalitetskonsulent

 

 

Enhet tilrettelagte tjenester i Ullensaker kommune er fordelt på 14 tjenestesteder som gir praktisk bistand og opplæring til mennesker med psykisk utviklingshemming, funksjonsnedsettelser og mennesker med behov for tjenester i forbindelse med rus og psykiatri. Tjenestestedene er lokalisert sentralt på Jessheim, med et nærområde som byr på fine turmuligheter og god offentlig kommunikasjon.

Vi har godt utviklede fagadministrative systemer som skal bidra til informasjonsflyt, som grunnlag for lik praksis og kvalitetssikring av tjenester. Det arbeides etter prinsipper i anvendt atferdsanalyse og målrettet miljøarbeid, for å oppnå utvikling og gode resultater. Det legges stor vekt på kompetansehevende tiltak og veiledning. Vi er særlig opptatt av at den enkelte bruker skal ha et individuelt tilpasset tjenestetilbud, og at ansatte skal ha et trygt, godt og utviklende arbeidsmiljø. Vi har de siste årene jobbet mye med fag- og kvalitetsutvikling, gjennom oppbygning av internkontroll, utvikling av prosedyrer og etablering av fagadministrative systemer. Vi jobber etter målrettet miljøarbeid og lik praksis. Ansatte med høgskoleutdanning og ledergruppen er nære samarbeidspartnere for fag- og kvalitetskonsulenten, og sammen jobber vi kontinuerlig for å forbedre tjenestetilbudet til brukergruppen.

Vi jobber etter Ullensaker kommunes verdier; Modig, Endringsdyktig og Raus – Sammen skaper vi kraft for vekst og utvikling, sammen vil vi MER.

 

Søknadsfrist: 04.12.2024
Arbeidsgiver: Ullensaker kommune
Stillingstittel: Fag- og kvalitetskonsulent
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4886651684

 

Arbeidsoppgaver

  • Planlegging og gjennomføring av enhetens utvikling, forbedring og kvalitetsarbeid
  • Bidra i internundervisning og arbeid med kompetanseutvikling i enheten
  • Oppfølging og kvalitetssikring av enhetens prosesser, rutiner og prosedyrer
  • Delta i og representere enheten i prosjekter og arbeidsgrupper internt og eksternt
  • Være lederstøtte til avdelingsledere i utvikling, forbedring og kvalitetsarbeid
  • Bidra inn i å lede og koordinere faglig forum for høyskoleutdannede i enheten
  • Intern superbrukerfunksjon for IKT-verktøy enheten bruker
  • Andre oppgaver vil tilkomme

 

Kvalifikasjoner

  • Krav om treårig høyere utdanning og autorisasjon som vernepleier eller sykepleier
  • Søkere bør ha tilleggsutdanning innen enten målretta miljøarbeid, prosjektledelse, atferdsanalyse og komplekse systemer, eller annen videreutdanning innen fagfeltet
  • Ønskelig med kompetanse innen kunnskapsbasert praksis
  • Erfaring fra fagområdet er et krav
  • Erfaring i kursing/undervisning
  • Veiledningskompetanse
  • Søker må ha god formidlingsevne, god skriftlig fremstillingsevne, dataferdigheter, kunne jobbe systematisk, kunne jobbe selvstendig og samarbeide godt

 

Personlige egenskaper

  • Ha gode kommunikasjonsevner, og god muntlig og skriftlig framstillingsevne
  • Ha gjennomføringsevne, være proaktiv og tydelig
  • Være utviklings- og endringsorientert
  • Vekke tillit og ha høy integritet
  • Evne til å jobbe strukturert både individuelt og i team
  • Stor arbeidskapasitet

 

Vi tilbyr

  • Du blir en del av enhetens fag- og ledergruppe, organisert i enhetsleders stab med 3 ansatte
  • Du vil samarbeide med dyktige ledere og medarbeidere som har fokus på fag – og bygger forbedringskultur

 

Lønn etter avtale

Vi har gode pensjonsordninger og et godt arbeidsmiljø med dyktige og hyggelige kollegaer. Vi har faglig oppdatering gjennom årlige tverrsektorielle og enhetsvise opplæringsplaner. Tilsetting skjer for øvrig på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglementer og tariffavtaler, herunder 6 mnd. prøvetid. Ved tilsetting må gyldig politiattest iht. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 første ledd, fremvises.

Ullensaker kommune gjør søkeren oppmerksom på at det i forhold til ansettelse i barnehage, grunnskole, helsepersonell som arbeider med barn eller personer med utviklingshemming, barne- og ungdomstjenesten, fosterhjem og andre personer som oppholder seg regelmessig i barnehagene som vaktmester og renholder vil bli krevet politiattest ved ansettelse, godkjenning eller oppnevnelse. Det gjøres oppmerksom på at attesten ikke skal legges ved søknaden. Attest skal kun kreves av den søkeren som tilbys stillingen eller som skal oppnevnes eller godkjennes til å utføre de oppgaver som omfattes av krav om politiattest. Politiattesten skal ikke være eldre enn 3 måneder.

Kopier av vitnemål og attester lastes opp som vedlegg i den elektroniske søknaden.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om å ikke bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jf. offentleglova § 25.

Ullensaker kommune har behov for medarbeidere med ulike kompetanser, erfaringer og perspektiver for å kunne løse samfunnsoppdraget vårt på en god måte. Kommunen ønsker å gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, legning, religion eller etnisk bakgrunn.

 

Ringvegen 77, 2066 Jessheim, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Brit F Larsen
Rådgiver stab
 Telefon:46449064

Anita Nordstrand
Enhetsleder
 Telefon:95303706
E-post:[email protected]

 

 

Ullensaker – mulighetslandet

Ullensaker er en av Norges raskest voksende kommuner, med snart 45 000 innbyggere. Vi er vertskommune for Oslo Lufthavn Gardermoen og ligger sentralt på Østlandet, nordøst for Oslo.

Vi er stolte av å være en fremtidsrettet kommune som jobber for fellesskapets beste, etter visjonen «Ullensaker – mulighetslandet». Vi skal gi muligheter og omtanke for alle; både dagens innbyggere og framtidige generasjoner. Over 3 000 ansatte i kommunen jobber for at Ullensaker skal være et godt sted å bo og leve.

I Ullensaker kan du velge om du vil bo landlig, bynært eller urbant. Vi har et rikt idretts- og fritidstilbud, mangfoldig kulturtilbud og flotte naturområder. Med toget er det bare 40 minutters reisevei til Oslo fra Jessheim.

Ullensaker – en god, fremtidsrettet og mangfoldig kommune

Trygg og god arbeidsplass: Vi satser på utvikling og trivsel på arbeidsplassen gjennom kontinuerlig organisasjons-, medarbeider- og lederutvikling.

Fremtidsrettet: Vi viser synlig vilje og evne til fremtidsrettet tanke- og handlekraft. Våre verdier er «modig», «endringsdyktig» og «raus».

Mangfold og inkludering: Vi ønsker mangfold og våre ansatte skal gjenspeile befolkningen i kommunen. Vi har nulltoleranse for diskriminering og ønsker å skape en arbeidsplass hvor alle føler seg inkludert og verdsatt.

Velkommen til oss!

Del stillingen

Selskap

Ullensaker kommune

Kontaktinfo

  • Brit F Larsen
  • Tittel: Rådgiver stab
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 46449064

Lokasjon

  • Jessheim

Søknadsfrist

Desember 4, 2024