Nes kommune – Er du en dyktig lærer og klar for nye utfordringer? (søknadsfrist 27.01.2025)

 

Er du en dyktig lærer og klar for nye utfordringer?

 

 

Er du genuint opptatt av hvert enkelt barns faglige- og sosiale utvikling? Da er en av skolene i Nes kommune noe for deg!  Vi ønsker oss lærere som evner å se helheten i elevenes opplæring slik at hvert enkelt barn opplever trivsel, mestring og tilhørighet. Du er en tydelig klasseleder som opparbeider gode relasjoner til elevene. I tillegg er du ambisiøs på elevenes vegne.
Vi har stort fokus på læringsmiljø, grunnleggende ferdigheter og utvikling av profesjonsfellesskapet. Vi har mange dyktige og engasjerte lærere, men vi trenger flere. Fra skoleåret 2025/2026 har vi behov for lærere i faste og midlertidige stillinger innenfor de fleste fag. Dette er nærmere beskrevet på den enkelte skoles hjemmeside. Du finner oversikt over våre åtte barneskoler og to ungdomsskoler her: https://www.nes.kommune.no/tjenester/skole-og-oppvekst/nes-skole/

Nes-skolen er i svært positiv utvikling. Bli med på oppturen!

 

Kvalifikasjoner:

Vi søker lærere som:

  • Har godkjent undervisningskompetanse for grunnskolen med vekt på grunnleggende ferdigheter
  • Har gode digitale ferdigheter
  • Svært gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig
  • Er tydelige og engasjerte klasseledere som skaper et godt læringsmiljø
  • Skaper læringstrykk og arbeider systematisk med læringsutbytte
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

De som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder. Ihht. opplæringsloven § 17-11.

 

Personlige egenskaper

  • Vi søker etter deg som er en positiv, raus, varm og tydelig lærer og en god klasseleder
  • Du er trygg og selvstendig, har gode samarbeidsevner og ser verdien av å arbeide i team
  • Du er utviklingsorientert og strukturert og trives med en dynamisk arbeidshverdag
  • Gjennom deling av erfaringer og med kritisk blikk på effekt og læring, bidrar du til at vi sammen videreutvikler vår praksis til det beste for elevens læring
  • Du har høye ambisjoner på elevens vegne, og jobber systematisk med elevens læringsutbytte og læringsmiljø

 

Vi tilbyr:

  • Konkurransedyktig lønn med solid kontaktlærertillegg
  • Mentorordning for nyutdannede
  • Tett og strukturert samarbeid med PPT, og satsing på tverrfaglig samarbeid i hele kommunen
  • Vi prioriterer tidlig innsats og små grupper på småskoletrinnet
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.                                                                                                    

Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Akershus
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Sektor: Oppvekst og utdanning
Søknadsfrist: 27.01.2025
Tiltredelse: 01.08.2025

 

Kontaktpersoner:

Margareth Myrlund

mob: +47 90012147

 

Hjemmeside:

www.nes.kommune.no/tjenester/skole-og-oppvekst/

 

Adresse:

Rådhusgata 2 2150 Årnes

 

Nes kommune

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har straks 25.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud. I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen.

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Margareth Myrlund
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 90012147

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Januar 27, 2025

Nes kommune – Assisterende rektor, Skogbygda skole (søknadsfrist 02.02.2025)

Nes kommune Skogbygda skole

 

Assisterende rektor Skogbygda skole

 

 

Nes kommune kan tilby en utfordrende og spennende lederstilling, og du vil bli inkludert i en fagsterk, aktiv og positiv ledergruppe.
Stillingen som assisterende rektor ved Skogbygda skole er ledig for tiltredelse fra 1.april 2025 eller etter avtale.

Skogbygda skole ligger landlig til i den nordlige delen av kommunen.
Skolen har 210 elever og 30 ansatte.

Satsningsområder for skolen er grunnleggende ferdigheter, tverrfaglighet og inkluderende læringsmiljø. Lokalmiljøet gir skolen gode muligheter til aktiviteter i skog og mark.   Romslige og varierte utearealer motiverer til aktivitet og lek gjennom hele året.      

Skolen har etablert rutiner og tradisjoner som skaper trivsel og samhold. Fellessamlinger i gymsalen og andre felles temadager og aktiviteter bidrar til dette.

Skolens visjon: Raus-Innsats-Kunnskap-Trivsel (RIKT)

 

 Arbeidsoppgaver

  • Sikre god inkludering, trivsel, læring og utvikling hos alle elever
  • Tverrfaglig samarbeid om barn og unges oppvekst
  • Koordinere individuell tilpasset opplæring
  • Bidra aktivt i ledelse av lærings- og utviklingsarbeid
  • Ivareta administrative oppgaver som f.eks vikarhåndtering, personalansvar, ledelse av HMS-arbeid
  • Følge opp SFO i samarbeid med SFO-leder
  • 25% undervisning

 

Kvalifikasjoner

  • Du har relevant høyere utdanning og pedagogisk kompetanse
  • Utdanning i skoleledelse gjerne på masternivå
  • Erfaring fra arbeid med læringsmiljø vektlegges
  • Erfaring fra begynneropplæring er ønskelig
  • Ledererfaring fra grunnskole der du kan vise til gode resultater
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
  • Svært gode norskkunnskaper både skriftlig og muntlig
  • Politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, må fremlegges før tilsetting, jf. Oppl.loven § 17.11.     

 

 Personlige egenskaper

  • Er tydelig og har klare visjoner for læring i framtidas skole
  • Du er målrettet og motiverer til felles innsats for elevenes læring og utvikling
  • Du er beslutningsdyktig, resultatorientert og en god strateg
  • Du har en lederstil som preges av involvering og tydelig kommunikasjon
  • Du har evne til å skape en kollektiv kultur der alle bidrar
  • Du takler høyt tempo, samtidig som du evner å prioritere i en hektisk arbeidsdag

 

 Vi tilbyr:

  • Et arbeidsmiljø som er preget av raushet, delingskultur og høy kompetanse
  • En velorganisert skole med gode rutiner og systemer.
  • En spennende og utfordrende jobb hvor du skal utvikle skolen i tråd med kommunens planverk bl.a et LØFT i Nes-skolen
  • Et aktivt og godt skoleleder-nettverk i kommunen med møtepunkter for faglig utvikling
  • Gode støttesystemer for barn og unge
  • Lønn etter avtale
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Minst to referanser må oppgis

 

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.                     

Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.   

 

 

Søk her

 

 

 

Fylke: Akershus
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Sektor: Oppvekst og utdanning
Søknadsfrist: 02.02.2025
Tiltredelse: 01.04.2025
Arbeidssted: Skogbygda skole

 

Nes kommune Skogbygda skole

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har straks 25.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud. I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen.

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Februar 2, 2025

Nes kommune – Teamleder, Barnevern (søknadsfrist 29.01.2025)

Nes kommune Barnevern

 

Teamleder

 

 

Brenner du for barn og unge innenfor barnevernfeltet? Da vil vi at du leser videre!

Vi har en nyopprette stilling som Teamleder i vår ledergruppe.  Vi ser etter deg som ser dine medarbeidere, løfter frem deres gode prestasjoner, viser retning og sikrer utvikling gjennom tilbakemeldinger og veiledning. Du må like å jobbe mot kvalitet i barneverntjenester og være med å videreutvikle gode arbeidsmetoder, for å nå nye krav og forventninger! 

Hos oss får du jobbe i en utviklingsorientert barneverntjeneste hvor vi aktivt satser på systematisk fagutvikling, internkontroll og inkluderende ledelse. Du må like utvikling, samarbeid og sette barnet i sentrum. Nærhet til barn-unge og deres familier og være engasjert og synlig er vesentlig for jobben. Det er det vi mener skaper de beste tjenestene for barn og unge i barnevernet.

Tjenesten har totalt 25,5 ansatte inkludert barnevernleder. Vi jobber i tråd med de faglige anbefalingene og sentralt hos oss er å skape gode relasjoner til barn, familier, deres nettverk og samarbeidene instanser. Nes kommune er en TIBIR kommune og satser på PMTO og BTI – bedre tverrfaglig samarbeid. Dette er sentralt for kommunalområdet oppvekst og utdanning.

Det er viktig for oss å holde et faglig høyt nivå og ha god internkontroll. Vi har utviklet systematisk veiledning av ansatte og lederutvikling er sentralt hos oss.
Vi har et godt og raust arbeidsmiljø og jobber aktivt for å opprettholde dette.

Barneverntjenesten er organisert under kommunalområdet oppvekst og utdanning, og er en del av familiens hus sammen med helsestasjon, helsestasjon for ungdom, skolehelsetjeneste, barnehagehelsetjeneste, psykisk helse- og familietjeneste, Home-start og åpen barnehage. Familiens hus legger stor vekt på samarbeid og kompetanse- og erfaringsutveksling på tvers av tjenestene. Vi driver felles kompetanseutvikling i tillegg til internt i barneverntjenesten.
Barneverntjenesten etterlever Nes kommune sine verdier nærhet, engasjement og synlighet. 

Arbeidsoppgaver som teamleder

  • Teamleder har ansvar for å sikre faglig kvalitet for sitt team
  • Ansvar for at sakene undersøkes og følges opp etter gjeldene frister og lovverk
  • Godkjenne vedtak og øvrig dokumenter
  • Opplæring og veiledning av saksbehandlere
  • Fokus på fag og organisasjonsutvikling, og bidra til et velfungerende lederteam i tjenesten

Faglig ansvar for implementering og effektivisering av nye arbeidsformer og prosesser. Ansvarlig for at ansatte er faglig oppdatert ihht. nye føringer og forventninger.

Samarbeid internt og eksternt  – innovasjon og utvikling. Endring og utvikling knyttet til innspill fra kontaktpersoner og samarbeidende instanser.  Noe utadrettet virksomhet. 

Faglig og organisatorusk utvikling av team og tjenesten forøvrig. Være en del av barneverntjenestens ledergruppe.

Tett samarbeid med andre teamledere i tjenesten og barnevernleder.

Bistå barnevernleder med ulike oppgaver.

 

Oppgavene er ett utvalg av hva du kan forvente deg på nåværende tidspunkt.
Nes kommune ønsker å være innovative og fremoverlente så det kan oppstå endringer i oppgavene med tiden. 

 

Kvalifikasjoner for stillingen

  • Bachelor i barnevern eller annen sosialfaglig utdanning, gjerne med videreutdanning og/eller relevant mastergrad
  • Ønskelig med lederutdanning og/eller erfaring
  • Erfaring med saksbehandling fra 1.linjentjenesten
  • God innsikt og forståelse for offentlig forvaltning og solid erfaring fra barnevernsfeltet
  • Erfaring med oppfølging og veiledning av ansatte
  • Ønskelig med god økonomiforståelse
  • Gode språkkunnskaper, skriftlig og muntlig
  • Førerkort klasse B

Gyldig politiattest må fremlegges før tiltredelse.

 

Personlige egenskaper

Personlig egnethet vektlegges høyt i vurderingen av kandidater. Det vil særlig legges vekt på gode samarbeids- og kommunikasjonsevner og sterke mellommenneskelige relasjonskvaliteter. Det er viktig for oss å finne en trygg og tydelig teamleder som har god innsikt og erfaring med barneverntjenestens oppgaver. Vi har også et ønske om at du både er tydelig, lyttende og samvittighetsfull, samt med evne til å motivere, engasjere og løfte frem andres gode prestasjoner.

  • Omsorgsfull og trygg
  • Tør å stille krav og følge opp med tydelige, avklarte forventninger
  • Modig – Tør å ta risiko, innrømmer egne feil og svakheter, og utfordrer andre
  • Integritet – Prinsippfast og ærlig, både mot seg selv og andre
  • Strategisk – Evner å se muligheter, være analytisk, jobbe strukturert og holde fokus
  • God til å kommunisere – Er tydelig, god til å lytte, har en sterk framtoning og er overbevisende
  • Er en lagspiller – Evner å motivere og spille andre gode
  • Stor gjennomføringsevne – Bryter gjennom når det trengs, og fullfører oppgaver
  • Kreativ og nytenkende

 

Vi tilbyr

  • Fast 100 % stilling
  • En utviklingsorientert tjeneste
  • Faglig kompetanseutvikling
  • Et hyggelig arbeidsmiljø med fokus på trivsel og effektivitet
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Fleksitid 
  • Lønn etter avtale jf hovedtariffavtalen

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.

Det er 6 mnd. prøvetid i faste stillinger. I midlertidige stillinger er prøvetid halvparten av ansettelsesperioden, maksimalt 6 mnd.

Prakitisk informasjon om søkerprosessen 

Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskrav som er beskrevet i annonsen.

Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju. 

Minst to referanser skal oppgis.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

Velkommen som søker!

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Akershus
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Sektor: Oppvekst og utdanning
Søknadsfrist: 29.01.2025
Tiltredelse: etter avtale
Arbeidssted: Familiens hus barneverntjenesten

 

Kontaktpersoner:

Line Mundal
tlf: +47 90979795
mob: +47 90979795

 

Hjemmeside:

www.nes.kommune.no/tjenester/skole-og-oppvekst/

 

Adresse:

Rådhusgata 2 2150 Årnes

 

Nes kommune Barnevern

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har straks 25.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud. I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen.

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Line Mundal
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 90979795 mob: +47 90979795

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Januar 29, 2025

Senja kommune – Stillinger ved sykehjemmene i Senja kommune (forskjellige søknadsfrister)

 

Klikk på aktuell utlysing under:

 

Skaland Sykehjem
Senja Kommune
16.02.2025
 
Skaland Sykehjem
Senja Kommune
16.02.2025
 
Stonglandet Sykehjem
Senja
02.02.2025
 
Stonglandet Sykehjem
Senja
02.02.2025
 
Stonglandet Sykehjem
Senja
02.02.2025
 
Finnsnes Sykehjem
Senja Kommune
17.02.2025

 

Del stillingen

Selskap

Senja kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell stilling for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Finnsnes

Søknadsfrist

Februar 15, 2025

Kirkelig fellesråd i Trondheim – Sommerjobb på kirkegård / gravplass (søknadsfrist 26.01.2025)

Team logo

 

Sommerjobb på kirkegård/gravplass

 

Har du lyst på en utfordrende og spennende sommerjobb?

Vi søker deg som er fylt 18 år, og som ønsker å jobbe ved en av byens flotteste parkanlegg. Du må kunne jobbe i hele dager i hele sommerhalvåret fra tidlig april til ut oktober.

Angi i søknaden hvilken dato du kan starte og hvilken dato du kan jobbe til. Eventuell ferie må avtales før oppstart. Har du spesifikke ønsker om Gravplass, så angir du også det.

Høres dette interessant ut?

Send oss en søknad. 

Søknaden blir vurdert ut fra informasjonen du gir oss. Sørg derfor for at søknaden din tydelig viser hvilke ferdigheter og erfaringer du har.

 

Arbeidsoppgaver

Arbeidstid: Mandag til fredag kl 07:30 til 15:00.

Av arbeidsoppgaver kan nevnes: Gressklipping, stell av busker, m.m. samt annet forefallende arbeid ved våre gravplasser.

 

Kvalifikasjoner

  • Entusiasme og motivasjon.
  • Søkere over 18 år vil bli foretrukket.
  • Oppgi om du har førerkort av klasse B og/eller T (Traktor)
  • Du må beherske norsk muntlig og skriftlig

 

Personlige egenskaper

  • Vi forventer at du er lærevillig, pliktoppfyllende, selvstendig og god til å organisere deg selv.
  • Gode samarbeidsevner og pålitelighet er en forutsetning.
  • Serviceinnstilt overfor kolleger og besøkende ved gravplassene.
  • Du må være forberedt på at arbeidet kan være tungt, er utendørs og i godt og ekte trøndersk sommervær.

 

Vi tilbyr

  • Trivelig arbeidsmiljø i flotte omgivelser og med god opplæring, arbeidsveiledning og oppfølging.
  • Gode personalfasiliteter. Lønn etter tariff.
  • Dersom du har ønske om et bestemt arbeidssted/bydel, så angi det i søknaden.
  • Arbeidsklær og nødvendig verneutstyr utdeles ved oppstart.
 

Søknadsfrist: 26.01.2025
Arbeidsgiver: Kirkelig fellesråd i Trondheim
Sted: Trondheim
Stillingstittel: Sommerhjelp ved våre kirkegårder og gravlunder i Trondheim
Stillinger: 10
Ansettelsesform: Engasjement
Heltid/Deltid: Heltid
Stillingsprosent: 100
Startdato: 01.04.2025
Sluttdato: 31.10.2025
Webcruiter-ID: 4901206356

 

Kontaktinformasjon

Runar Holm
Gravplassleder
 Telefon:+4797157215
E-post:[email protected]

Gunnar Hansen
Avdelingsleder Gravplass
 Telefon:+47 91566365
E-post:[email protected]

 

Munkegata 6, 7013 Trondheim, Norge

 

 

Søk her

 

 

Om arbeidsgiveren

Kirkelig fellesråd i Trondheim har 170 medarbeidere tilknyttet drift av 16 menigheter og 19 kirkegårder/gravplasser. Fellesrådet har også ansvar for drift, vedlikehold og utvikling av 21 kirkebygg, 4 kapeller og ett krematorium med seremonirom, samt økonomiske og administrative servicefunksjoner for alle menigheter i Trondheim.

Fellesrådet skal ivareta kulturarven og utføre gravferdstjenesten på en verdi måte. Sammen med menighetene har vi som mål å virkeliggjøre at byens befolkning møter en bekjennende, åpen, tjenende, misjonerende og tilstedeværende folkekirke, og at gravferdstjenester blir utført på en verdig måte. Mål og strategiplan for Fellesrådet legger stor vekt på å være en kirke hvor folk er.

Del stillingen

Selskap

Trondheim kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Gunnar Hansen
  • Tittel: Avdelingsleder Gravplass
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 91566365

Lokasjon

  • Trondheim

Søknadsfrist

Januar 26, 2025

Lyngen kommune – Kommunefysioterapeut (søknadsfrist snarest)

Lyngentrappa

 

Kommunefysioterapeut

 

 

Om stillingen

Lyngen kommune har ledig 100 % vikariat som kommunefysioterapeut i perioden 01.03.2025 – 28.02.2026. 

Kommunefysioterapeuten er per tiden lokalisert ved Lyngstunet helse og omsorgssenter, og er delaktig i kommunens rehabiliteringstjeneste som består av ergoterapeuter, hverdagsrehabilitering og frisklivssentral.  

Rehabiliteringstjenesten er samlokalisert med øvrige tjenester som legetjenesten, helsestasjon, fellesfunksjon, omsorgsboliger/ korttidstilbud og sykehjem.

Utenom den kommunale fysioterapeuten, har Lyngen kommune 4 hele- og deltidsstillinger for fysioterapeuter med driftstilskudd. 

Lyngen kommune har fokus på læring og mestring med økt vektlegging på forebygging og folkehelsearbeid. Spesielt viktig er forebyggende tiltak for barn og unge. Vi ønsker å styrke det forebyggende arbeid for alle aldersgrupper, samt legge bedre til rette for rehabilitering.

Den som tilsettes må fremlegge politiattest. 

Intervju kan bli foretatt.

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlige selv om søkeren har oppmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten, jf. Lov om rett til innsyn i dokumenter i offentleg verksemd (offentleglova) § 2

Søknad sendes elektronisk via Jobbnorge

 

Ønskede kvalifikasjoner

Vi søker etter fysioterapeut som ønsker å utvikle gode fysioterapitjenester i tråd med kommunens fremtidige behov, og som har: 

  • Norsk autorisasjon som fysioterapeut
  • Kompetanse og erfaring i kunnskapsbasert vurdering, behandling og oppfølging innen et bredt spekter av pasientgrupper
  • Erfaring fra lignende arbeid 
  • Grunnleggende IT-kunnskaper
  • Førerkort kl. B
  • God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne 

 

Personlige egenskaper vi vektlegger:

Du må kunne jobbe selvstendig og i team, ha gode samarbeidsevner, være fleksibel og mestre varierte arbeidsoppgaver.

 

Arbeidsoppgaver

  • Barn som har behov for langvarig oppfølging av fysioterapeut
  • Oppfølging av pasienter på Rehabiliteringsavdeling og Langtidsavdeling sykehjem
  • Hverdagsrehabilitering
  • Oppfølging av pasienter som må ha fysioterapi hjemme
  • Arbeid i Frisklivssentralen
  • Kontroll av 4 mnd. gamle barn på helsestasjonen
  • Lavterskeltilbud til barn som henvises fra helsestasjonen
  • Deltar i tiltak-tildelingsteam
  • Folkehelsekoordinator

 

Vi tilbyr

Lønn etter avtale
Årlig tillegg på inntil kr. 20 000 for relevant videreutdanning
Gode pensjonsordninger i KLP
Variert arbeid i et positivt og stabilt arbeidsmiljø
Faglige utfordringer

Helse og omsorg jobber aktivt med velferdsteknologi. 

 

Økonomiske fordeler med å bo i Lyngen

Arbeidstakere i Lyngen tilhører tiltakssonen for Finnmark og Nord-Troms, med økonomiske fordeler som bidrar til å skape attraktiv bolyst.

Dette innebærer årlig nedskriving av studielån, ettergivelse av studielån for kvalifiserte grunnskolelærere, fritak for el-avgift på forbruk, redusert skatt og gratis barnehage. I tillegg gode pensjonsordninger og lånevilkår i KLP og SPK. De økonomiske fordelene med å jobbe i Lyngen er betydelige. Bruk «Nord-Norge kalkulator» for å regne ut hvor mye du kan spare på å flytte til Lyngen.

 

Om Lyngen kommune 

Ved Lyngstunet helse- og omsorgssenter er følgende deltjenester samlokalisert: Hjemmetjenesten, helsestasjon, langtidsavdeling (24 plasser), omsorgsboliger (16), korttidsavdeling/KAD/rehabilitering (13 plasser), legekontor/legevakt, fysioterapitjeneste, ergoterapitjeneste, fellesfunksjoner (administrasjon/merkantilt) og hovedkjøkken. 

Lyngen kommune, «Alpekommunen i nord», har ca. 2 700 innbyggere og er kjent for sine majestetiske fjell. Kommunesenteret ligger på Lyngseidet og reisetid fra Tromsø med buss/bil er ca. 1 ½ time.

Kommunen har et aktivt og variert næringsliv med landbruk, fiskeri, industri, reiseliv og varehandel som viktigste næringsveier.

Kommunen har et bredt og godt tjenestetilbud til alle aldersgrupper. Lyngen har noe for enhver smak og det er mange gode grunner til å søke jobb her: en spennende og vakker natur, et mangfoldig og levende kulturliv og ikke minst – trivelige lyngsværinger.

Velkommen som arbeidssøker i Lyngen!

 

Spørsmål om stillingen

Liv-Merethe Sørensen
Kommunalsjef helse og omsorg
40028523
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: 4. februar 2025
Arbeidsgiver: Lyngen kommune
Kommune: Lyngen
Omfang: Heltid
Varighet: Vikariat/Midlertidig
Arbeidssted: Lyngstunet helse- og omsorgssenter, Kjosveien 20, 9060 Lyngseidet

Del stillingen

Selskap

Lyngen kommune

Kontaktinfo

  • Liv-Merethe Sørensen
  • Tittel: Kommunalsjef helse og omsorg
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 40028523

Lokasjon

  • Lyngseidet

Søknadsfrist

Februar 15, 2025

Karriereveileder, Karriere Innlandet Gudbrandsdal (søknadsfrist 28.01.2025)

 

Karriereveileder

 

 

Beskrivelse

Karriere Innlandet Gudbrandsdal har ledig vikariat som karriereveileder  fra 1. februar 2025. 

 

Om enheten

Karriere Innlandet Gudbrandsdal er en del av enhet for Voksnes læring og Innlandet fylkeskommune sin satsing på karriereveiledning og voksnes læring. Karrieresenteret tilbyr karriereveiledning, videregående opplæring for voksne og tilrettelegging for desentral fagskole-/høyere utdanning. 

Karrieresenteret samarbeider om veilednings- og opplæringstjenester med arbeids- og næringslivet, kommuner og NAV. Tilbudet om karriereveiledning skal ivareta behovet for karriereveiledning til innbyggere over 19 år, nye bosatte flyktninger, flyktninger fra Ukraina og søkere og deltagere i videregående opplæring for voksne.   

Koordinering av karriereveiledning i grunnopplæringen (koordinering av rådgivernettverk) skal sikre økt samarbeid, samhandling og kompetansedeling mellom ulike veiledningsaktører og partene i arbeidslivet. Målet er at koordineringen skal bidra til sammenheng i karriereveiledningstilbudene.

 

Vi søker deg som er

  • team-orientert, og liker å spille de rundt deg gode  
  • lærevillig, og klar til å bruke kollegiet og fellesskapet til å øke egen kompetanse  
  • opptatt av å arbeide strukturert og bevarer roen selv når det er hektisk  
  • opptatt av å gi profesjonell karriereveiledning av høy kvalitet og har gode fagkunnskaper  
  • evner å sette den voksne deltakeren i sentrum  
  • initiativrik og trives i å samarbeide med andre 
  • inkluderende og utviklingsorientert 

 

Vi tilbyr

  • en avgjørende rolle, der din kunnskap kan få stor innvirkning på utviklingen av profesjonelle karriereveiledningstjenester i Innlandet fylkeskommune  
  • god opplæring  
  • muligheten til å bidra til forandringer i enkeltmenneskers liv  
  • et nettverk av gode og dyktige kollegaer hvor hjelp og støtte aldri er langt unna  
  • lønn etter gjeldende avtaler
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger 

 

Om stillingen

  • 100 % vikariat 01.02.2025 til 31.12.2025 
  • Inntil 100 % vikariat som karriereveileder og rådgiverkoordinator. Avhengig av kompetanse kan stillingen kombineres med andre oppgaver i senteret.   
  • Tiltredelse 01.02.2025 eller etter avtale. 
  • Du vil bli ansatt i Innlandet fylkeskommune med arbeidssted Karriere Innlandet Gudbrandsdal. 
  • Du må regne med noe reisevirksomhet.  

 

Arbeidsoppgaver

  • Stillingen har to ansvarsområder 
  • Karriereveiledning tilpasset karrieresenterets målgrupper. 
  • Koordineringsstøtte for rådgivernettverket i regionen. 
  • Gjennom nettverksarbeid vil du ha ansvar for å samordne arbeidet med videreutvikling av rådgivningstjenestene i den videregående skolen og ungdomsskolene.  
  • Du vil ha ansvar for å koordinere aktiviteter i forbindelse med overganger i utdanningsløpet.  
  • Du vil samarbeide tett og bredt med ulike fagmiljøer og aktører i arbeidslivet.  
  • Administrative oppgaver, inkl. dokumentasjon og bruk av Innlandet fylkeskommune sine systemer. 

 

Kvalifikasjonskrav

  • Høyere relevant utdannelse på minimum bachelornivå. 
  • Søker med rådgiver-relatert videreutdanning, fortrinnsvis innenfor karriereveiledning vil bli prioritert. Lang og relevant arbeidserfaring kan i noen tilfeller kompenseres for manglende formell utdannelse. 
  • Søkere som ikke oppfyller kvalifikasjonskravet kan vurderes, forutsatt at det utarbeides en plan for hvordan kompetansekravet kan innfris.  
  • Erfaring fra en veilederrolle innen tema knyttet til valgsituasjoner, arbeid og utdanning, eksempelvis fra veilederroller i ungdoms-/videregående skole, NAV, universitets- og høyskolesektoren, voksenopplæring, introduksjonsprogram eller annet. 

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • god kjennskap til den nasjonale satsningen på kvalitet i karriereveiledning.   
  • kjennskap til utdanningssystemet og arbeidsmarkedet i regionen og Norge.  
  • kjennskap til, eller erfaring med, arbeidstakere i omstillingsprosesser.  
  • kjennskap til, eller erfaring med arbeid med flyktninger. 
  • kjennskap til, eller erfaring fra offentlig sektor.  
  • erfaring med å jobbe med administrative oppgaver og digitale verktøy. 

 

Ønskede egenskaper

  • Teamorientert 
  • Fleksibel 
  • Strukturert 
  • Imøtekommende 
  • Inkluderende 

 

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen. 

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.              

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Vikariat
Søknadsfrist: 28.01.2025
Tiltredelse: 01.02.2025
Arbeidssted: Otta

 

Kontaktpersoner:

 

Hjemmeside:

/www.karriereinnlandet.no

 

Adresse:

Skansen 7 2670 Otta

 

Innlandet fylkeskommune Karriere Innlandet Gudbrandsdal

Karrieresenteret er en del av fylkeskommunes satsing på karriereveiledning og voksnes læring.

Karrieresenteret og funksjonene i senteret skal møte de kort- og langsiktige utfordringene regionen har i forhold til kompetanse, øke utdanningsnivået, sikre god tilgang på kvalifisert arbeidskraft, kvalifisere arbeidskraftreserven, styrke omstillingsevnen i næringslivet og tilrettelegge for gode rutiner for elevers utdannings- og yrkesvalg.

Karrieresenteret tilbyr blant annet karriere- og studieveiledning, videregående opplæring for voksne, og tilrettelegging for fagskole-/høgere utdanning.

Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Ellen Persvold
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 99031511
  • Lene Jevnheim
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 48 95 66 89

Lokasjon

  • Otta

Søknadsfrist

Januar 28, 2025

Kompetanse og tannhelse – Kvalitetsrådgiver- Tannhelse Hamar (søknadsfrist 28.01.2025)

Innlandet fylkeskommune Tannhelse

Kompetanse og tannhelse-Kvalitetsrådgiver

 

 

Beskrivelse

Vi søker etter en kvalitetsrådgiver innen elektronisk pasientjournal til seksjon tannhelse i Innlandet fylkeskommune. Tannhelsetjenesten inngår i avdelingen Kompetanse og tannhelse. 

Om enheten

Tannhelsetjenesten i Innlandet fylkeskommune består av 39 tannklinikker med ca. 300 ansatte. Tjenesten er inndelt i 6 distrikter, som ledes av hver sin overtannlege. Fylkeskommunen er en virksomhet i utvikling og endring. Arbeidsoppgaver, ansvarsområder og organisering vil derfor utvikle og endre seg i takt med organisasjonens behov. 

 

Vi søker deg som

  • har et stort engasjement og kjennskap til den offentlige tannhelsetjenesten
  • har digitalt kompetanse og ser nytten av å bruke dette
  • har praktisk erfaring med å bruke OPUS journalsystem
  • er flink på utvikling av digitale løsninger

 

Vi tilbyr

  • spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • gode muligheter for utvikling
  • fleksibel arbeidstidsordning
  • lønn etter avtale
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

 

Om stillingen

  • 100 % fast stilling 
  • arbeidssted Hamar
  • enheten har arbeidssted på Hamar, men vi kan tilby ulike former for fleksibilitet for deg med den rette kompetansen

 

Arbeidsoppgaver

  • OPUS/EPJ fagansvarlig
  • ansvarlig for rutiner og kurs i Opus/EPJ 
  • jobbe med å integrere kvalitetsverktøy i arbeidsoppgavene
  • vedlikehold av Opus/EPJ 
  • bistå klinikkene med oppdatering i OPUS/EPJ
  • klinikkregnskap
  • korrigering i journal Helfo
  • ansvarlig for tekster og takster i OPUS/EPJ
  • utvikling av digitale lønsninger for effektivisering av tjenesten
  • kontaktperson ut mot klinikkene i forhold til Opus/EPJ
  • ansvar for administrering av timebok
  • nasjonale kvalitetsfora

 

Kvalifikasjonskrav

  • norsk autorisasjon som tannhelsepersonell
  • erfaring fra den offentlige tannhelsetjenesten
  • kommuniserer og formidler godt på norsk, både skriftlig og muntlig
  • gode ferdigheter innen digitale verktøy og Opus systemet

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • fordel med utdannelse innen offentlig administrasjon

 

Ønskede egenskaper

  • samarbeidsvillig og flink til tverrfaglig samarbeid
  • endringsvillig og utviklingsorientert
  • selvstendig og selvdreven
  • god formidlingsevne
  • nøyaktig
  • personlig egnethet vil tillegges stor vekt

 

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen. 

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.              

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Stillingsnivå: Rådgiver
Stillingstype: Fast stilling
Arbeidsområde: Tannhelse
Hjemmekontorstatus: Etter avtale
Søknadsfrist: 28.01.2025
Tiltredelse: 01.03.2025
Arbeidssted: Hamar

 

Kontaktpersoner:

Fylkestannlege Kristin Lunde
mob: 99 23 68 83

 

Hjemmeside:

/www.innlandetfylke.no/

 

Adresse:

Parkgata 64 2317 HAMAR

 

Innlandet fylkeskommune Tannhelse

Tannhelsetjenesten i Innlandet fylkeskommune har over 300 stillinger fordelt på 39 tannklinikker i 6 distrikter. Vårt personell behandler alle kategorier pasienter fra prioriterte grupper til betalende klientell. Tannhelsetjenesten i Innlandet fylkeskommune har prøvetid på 6 måneder for nyansatte i faste stillinger.

www.innlandetfylke.no/tannklinikker

Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Kristin Lunde
  • Tittel: Fylkestannlege
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 99 23 68 83

Lokasjon

  • Hamar

Søknadsfrist

Januar 28, 2025

Kriminalomsorg Evje fengsel – Spesialrådgiver – stilling – psykolog Agder fengsel (søknadsfrist 31.01.2025)

Spennende spesialrådgiverstilling – psykolog Agder fengsel – Evje Ungdomseining

 

Om stillinga

Agder fengsel, Evje avdeling skal bli Noregs største soningsinstitusjon for mindreårige. Frå og med 2025 skal avdelinga kunne ta imot inntil 11 mindreårige til soning. Avdelinga er ei avdeling med høg sikring, der det er mogleg å differensiere tilbudet til ungdommane ut frå behovet for den enkelte. Tilbudet vi skal gi, skal være i tråd med FNs barnekonvensjon sine føringar.

Agder fengsel består av 4 lokasjonar: Froland avdeling (200 plassar for menn – høg sikring), Mandal avdeling (100 plassar for menn – høg sikring), Solholmen overgangsbolig i Kristiansand (15 plassar) og Evje avdeling (11 plassar for mindreårige 15-18 år). Agder fengsel vil ha omlag 400 tilsette fordelt på desse lokasjonane. Ca 70 av desse på Evje.

Vi etablerer eit særs spennande fagmiljø på Evje, der fokus er høg kompetanse og trygge rammer for ungdom med fokus på god omsorg og god rehabilitering. Avdelinga skal ha tverrfagleg bemanning, og bemanninga skal istandsetjast til å kunne handtere mindreårige med svært avgrensa fridom på ein så god måte som mogleg. Fokus skal være på relasjonsbygging, miljløterapeutisk tilnærming og førebuing av overgangen til samfunnet, endringsarbeid med tanke på soning i samfunn eller førebuing til vidare soning i vaksenfengsel.

Det er viktig med god vegleiing av dei tilsette, både individuelt og i gruppe. Dette vil både handle om styrking av eigenskapar, styrking av gruppe og fellesskap, vegleiing knytt til metodisk / miljøterapeutisk tilnærming til den einskilde innsatte og til grupper av innsatte. Vegleiaren vi er på jakt etter, må være nysgjerrig på fagfeltet ungdom, ha stor interesse for gruppevegleiing og individuell vegleiing og ha eit ynskje om å påverke den faglege utviklinga til Evje avdeling. 

Er det kapasitet utover Evje avdeling, vil det være mogleg for Agder fengsel å bruke denne kapasiteten også i høve vegleiing i grupper eller individuelt også i andre avdelingar.

Stillinga blir avlønna som seniorrådgjevar. Stillinga vil innebære å ha ansvar for vegleiing av tilsette knytt til ivaretaking av ein sjølv og ivaretaking av gruppa ein som tilhøyrer. Vi føreset ein sjølvstendig jobb der ein må ta initiativ, leie prosessar, evaluere prosessar, drive fagutvikling i dialog med lokal leiing og være opptatt av aktiv deling. 

Stillinga vil inngå i tverretatleg team, som i tillegg består av fagressursar ved eksterne samarbeidspartnarar, lokal leiing og andre sentrale aktørar. Tverretatleg team vil kunne gje vegleiing både knytt til inntak til avdelinga, tilbod til den einskilde innsette og vegleiing til tenesteapparatet knytt til rehabiliteringsprosessen.

Stillinga er eit 100% engasjement over to år, men vi er også interessert i henvendelsar frå søkjarar som kan arbeide deltid (til dømes med opptrapping til full stilling).

 

Arbeidsoppgåver

  • bistand til tilsette i planleggingsarbeidet rundt kartlegging av innsatte
  • bistand til vurdering av innsatte under soning
  • vegleiing og rådgivning av tilsette knytt til miljøterapeutisk arbeid og progresjonsarbeid
  • vegleiing, rådgivning og undervisning av personell individuelt og i grupper knytt til fag og metodisk tilnærming
  • vegleiing av tilsette knytt til sjølv-ivaretaking

Den som blir tilsett, må rekne med endringar i ansvars- og arbeidsområde.

 

Utdanning og erfaring

Du må ha:

  • utdanning som psykolog – enten med relevant klinisk erfaring frå arbeid med mindreårige, eller med relevant vegleiingserfaring av tilsette innan fagetatar som arbeider med ungdom
  • relevant høgskule- eller universitetsutdanning på masternivå, og 5 års relevant erfaring, eller bachelorgrad og lang særlig relevant erfaring kan unntaksvis erstatte kravet om utdanning på masternivå. Særleg relevant erfaring i denne samanhengen innebærer spisskompetanse innan fagområda vi etterspør, og dokumentert erfaring frå vegleiing
  • særskild god skriftleg og munnleg framstillingsevne
  • skal inneha kompetanse på høgt nivå, god rolleforståelse og evne til å sjå heilheten i saker
  • skal kunne utføre sjølvstendig problemløysing og analyse innanfor eit spesialisert fagområde, vise initiativ, planlegge, organisere og dele kunnskap
  • god kunnskap og erfaring i bruk av IKT – system eller verktøy
  • plettfri vandel (ein må kunne framvise uttømmande politiattest)
  • førarkort klasse B 

Det er ønskjeleg at du har:

  • Interesse for vidareutdanning
  • Interesse for internundervisning av ansattegrupper i fengselet

 

Personlege eigenskapar

  • er sjølvstendig, initiativrik og har god gjennomføringsevne
  • evne til å samarbeide på tvers av fag- og avdelingar
  • har verdiar i tråd med etatens verdiar
  • jobbar systematisk, effektivt og nøyaktig
  • evne til å planleggje og strukturere ein arbeidskvardag med mange oppgåver og prosessar
  • er positiv og ein god lagspelar
  • arbeidssom og fleksibel
  • er nytenkande – og flink til å utfordre

     

Vi tilbyr

  • meiningsfulle oppgåver i ein etat med eit viktig samfunnsoppdrag
  • gode pensjons-, forsikrings- og låneordningar i Statens pensjonskasse.
  • gode treningsmuligheter, gratis parkering, mulighet for overnatting i pendlarbustad
  • avlønning som seniorrådgivar kode 1364 – 615 700 – 692 400 kr per år. For særskilt godt kvalifiserte søkjarar kan høgare avlønning vurderast.  Det blir trekt 2 % innskot til Statens pensjonskasse.

 

Generell informasjon

Kriminalomsorga meiner at inkludering og mangfald er ei styrke. Vi ønskjer oss medarbeidarar med ulik kompetanse, livserfaring og perspektiv for å kunne bidra til ei enda betre oppgåveløysing.  

Dersom det er kvalifiserte søkjarar med funksjonsnedsetjing, hol i CV-en eller innvandrarbakgrunn, skal vi kalle inn minst éin søkjar i kvar av desse gruppene til intervju.

Kjenner du deg igjen i ein av desse kategoriane, kan du krysse av i jobbsøkjarportalen vår. Du kan lese meir om krava for å bli vurdert som søkjar i desse gruppene her. 

Det må ikkje vere noko å utsetje på vandelen til den som blir tilsett. Dette må dokumenterast med ein uttømmande politiattest før tilsetjing.

Vi gjer merksam på at opplysningar om søkjarar kan bli offentleggjorde sjølv om søkjar har bede om å vere unnateke søkjarlista. Søkjar vil i så fall bli varsla om dette og gjeve høve til å trekkje søknaden.

Den som blir tilsett, må rette seg etter organisasjonsmessige eller andre endringar som blir bestemte om arbeidsområdet.

Nærare opplysningar om stillinga får du ved å vende deg til stadleg leiar Ragnhild Nomeland tlf. 99496504.

Søknad og CV sender du elektronisk via linken «Søk stillingen» på denne sida. Fullstendige opplysningar om relevant utdanning og arbeidserfaring skal fyllast inn i det elektroniske skjemaet. Vitnemål og attestar må følge søknaden. Vi ber om at du henter vitnemål fra vitnemålsportalen direkte i jobbnorge når du søkjer stillinga. Dersom dokumentasjon manglar, kan søknaden bli utelatt frå vurdering. Ved utanlandsk utdanning må det leggast ved godkjenning frå NOKUT.

For spørsmål om elektronisk utfylling av CV kan Jobbnorge kontaktast på 75 54 22 20.

 

Om kriminalomsorga

Kriminalomsorga sitt samfunnsoppdrag er å gjennomføre varetektsfengsling og straffereaksjonar på ein måte som er tillitvekkjande for samfunnet og som motverkar strafflagde handlingar. Målet vårt er at den domfelte etter soning skal velje å leve eit kriminalitetsfritt liv. Visjonen vår er «Straff som endrar» og verdiane våre er: tryggleik, openheit og nytenking som er førande for åtferda vår og som organisasjon.

Les meir om verksemdsstrategien vår her. Kriminalomsorga består av Kriminalomsorgsdirektoratet (KDI), Høgskolen og utdanningssenteret for kriminalomsorga KRUS og fem regionar med cirka 60 lokale fengsel og friomsorgskontor.
 
Spørsmål om stillinga

Ragnhild Nomeland
Stedlig leder
99496504
[email protected]

 

 

Søk stillinga

 

 

Søknadsfrist: 31. januar 2025
Arbeidsgivar: Kriminalomsorga
Kommune: Evje og Hornnes
Omfang: Heiltid
Varigheit: Engasjement
Arbeidsstad: Sanitetsstien 7, 4735 Evje

Del stillingen

Selskap

Kriminalomsorgen

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Evje

Søknadsfrist

Januar 31, 2025

Kontaktlærere, Jessheim skole og ressurssenter (Søknadsfrist 22.01.2025)

 

Kontaktlærer

 

 

 

Vil du ha fast stilling og være kontaktlærer for våre flotte elever ved Jessheim skole?

Vi trenger to kontaktlærere på 1. – 4. trinn og én kontaktlærer på 5.-7. trinn!

Jessheim skole og ressurssenter er en 1-7 skole beliggende i Jessheim sentrum med ca. 500 elever. Skolen gir et forsterket skoletilbud til ca. 40 elever med sammensatte vansker. Vi har et engasjert og faglig meget kompetent personale med nærmere 100 ansatte. Skolen er organisert i trinnteam 1-7, vi har et godt arbeidsmiljø og et profesjonelt læringsfellesskap med vekt på kollektiv læring. Faglig og sosial læring og utviklingen for den enkelte elev står i sentrum for alt vi gjør. Målet vårt er at alle elevene skal bli den beste utgaven av seg selv.

Inkludering, mangfold og fellesskap er viktige verdier for oss. Skolen jobber systematisk med elevenes læringsmiljø og benytter verktøy som Det er mitt valg, klassetrivsel.no, LINK (Livsmestring i norske klasserom), trivselsledere og fadderordning. Skolens øvrige satsingsområder er utvikling av lærende profesjonsfellesskap gjennom refleksjon, erfaringslæring og medvirkning. Vi er opptatt av et godt samarbeide med foresatte, og FAU er en viktig ressurs for skolen vår. Skolens ledergruppe består av rektor og fire avdelingsledere.

 

Søknadsfrist: 22.01.2025
Arbeidsgiver: Ullensaker kommune
Sted: Jessheim
Stillingstittel: Kontaktlærer
Stillinger: 3
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4903576066
Startdato: 01.08.2025

 

Arbeidsoppgaver

  • Klasseledelse
  • Planlegge, tilrettelegge, tilpasse og evaluere opplæringen til den enkelte elev
  • Oppfølging av elevenes læringsutbytte og progresjon
  • Samarbeid med hjemmet 
  • Skape et trygt og godt læringsmiljø for elevene
  • Være en aktiv bidragsyter i skolens profesjonsfellesskap og utviklingsarbeid

 

Kvalifikasjoner

  • Godkjent lærerutdanning
  • Erfaring med klasseledelse og elevoppfølging er ønskelig
  • Gode norskferdigheter, skriftlig og muntlig
  • God digital kompetanse

 

Personlige egenskaper

  • Vi søker etter deg som er en positiv, raus, varm og tydelig lærer og en god klasseleder
  • Du er trygg og selvstendig, har gode samarbeidsevner og ser verdien av å arbeide i et profesjonelt læringsfellesskap
  • Du er utviklingsorientert og strukturert og trives med en dynamisk arbeidshverdag
  • Du er fleksibel og løsningsorientert og søker løsninger til det beste for elevene
  • Du er oppdatert på forskning innenfor skolefeltet og benytter kunnskapsbaserte metoder
  • Du benytter aktivt kartleggingsresultater til å forbedre egen undervisningspraksis
  • Du evner å skape gode relasjoner til elever, foreldre og kollegaer

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

 

Vi tilbyr

Arbeids- og lønnsbetingelser iht. gjeldende lover og tariffavtaler. Lønn: SKO 7961-7966, etter utdanning og ansiennitet.

Vi har gode pensjonsordninger og et godt arbeidsmiljø med dyktige og hyggelige kollegaer. Vi har faglig oppdatering gjennom årlige tverrsektorielle og enhetsvise opplæringsplaner. Tilsetting skjer for øvrig på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglementer og tariffavtaler, herunder 6 mnd. prøvetid.

Ved tilsetting må gyldig politiattest iht. §17-11 i opplæringsloven, fremlegges. Det gjøres oppmerksom på at attesten ikke skal legges ved søknaden. Attest skal kun kreves av den søkeren som tilbys stillingen eller som skal oppnevnes eller godkjennes til å utføre de oppgaver som omfattes av krav om politiattest. Politiattesten skal ikke være eldre enn 3 måneder.

Kopi av vitnemål og attester lastes opp som vedlegg i den elektroniske søknaden.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jf. offentlig § 25.

Ullensaker kommune har behov for medarbeidere med ulike kompetanser, erfaringer og perspektiver for å kunne løse samfunnsoppdraget vårt på en god måte. Kommunen ønsker å gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjøn legning, religion eller etnisk bakgrunn.

 

Leiv Holthes veg, 2050 Jessheim, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Nina Helene Rognerud Grønlie
Rektor
 Telefon:91119747

Hedda Ramstad Simonsen
Avdelingsleder 5.-7.trinn
 Telefon:41506713

Anne Kristine Skyrud
Avdelingsleder 2.-4. trinn
 Telefon:92456428

 

Ullensaker – mulighetslandet

Ullensaker er en av Norges raskest voksende kommuner, med snart 45 000 innbyggere. Vi er vertskommune for Oslo Lufthavn Gardermoen og ligger sentralt på Østlandet, nordøst for Oslo. 

Vi er stolte av å være en fremtidsrettet kommune som jobber for fellesskapets beste, etter visjonen «Ullensaker – mulighetslandet». Vi skal gi muligheter og omtanke for alle; både dagens innbyggere og framtidige generasjoner. Over 3 000 ansatte i kommunen jobber for at Ullensaker skal være et godt sted å bo og leve.

I Ullensaker kan du velge om du vil bo landlig, bynært eller urbant. Vi har et rikt idretts- og fritidstilbud, mangfoldig kulturtilbud og flotte naturområder. Med toget er det bare 40 minutters reisevei til Oslo fra Jessheim. 

Ullensaker – en god, fremtidsrettet og mangfoldig kommune

Trygg og god arbeidsplass: Vi satser på utvikling og trivsel på arbeidsplassen gjennom kontinuerlig organisasjons-, medarbeider- og lederutvikling. 

Fremtidsrettet: Vi viser synlig vilje og evne til fremtidsrettet tanke- og handlekraft. Våre verdier er «modig», «endringsdyktig» og «raus». 

Mangfold og inkludering: Vi ønsker mangfold og våre ansatte skal gjenspeile befolkningen i kommunen. Vi har nulltoleranse for diskriminering og ønsker å skape en arbeidsplass hvor alle føler seg inkludert og verdsatt. 

Velkommen til oss!

Del stillingen

Selskap

Ullensaker kommune

Kontaktinfo

  • Nina Helene Rognerud Grønlie
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 91119747
  • Hedda Ramstad Simonsen
  • Tittel: Avdelingsleder 5.-7.trinn
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 41506713
  • Anne Kristine Skyrud
  • Tittel: Avdelingsleder 2.-4. trinn
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 92456428

Lokasjon

  • Jessheim

Søknadsfrist

Januar 22, 2025