Nes kommune – Kommuneadvokat – kontoret – Juridisk rådgiver (søknadsfrist 17.06.2025)

Nes kommune -  Kommuneadvokatkontoret

 

Juridisk rådgiver – Kommuneadvokatkontoret

 

 

Innledning

Er du samfunnsengasjert og har lyst til å jobbe som juridisk rådgiver innenfor helse- og oppvekstområdet? Vi søker deg som er faglig dyktig, ansvarsbevisst og som har interesse for varierte juridiske og samfunnsmessige problemstillinger. 

Kommuneadvokatkontoret i Nes søker nå en juridisk rådgiver tilknyttet vårt kontor i et 12 måneders engasjement, med mulighet for fast ansettelse.

Stillingen inngår i et målrettet arbeid for å styrke saksbehandlingen innen helse- og oppvekstfeltet. Oppgavene vil blant annet bestå i saksbehandling i enkeltsaker og klagesaker der det vurderes formålstjenlig, gi løpende veiledning til ansatte innen helse- og oppvekst, samt bidra til kvalitets- og forbedringsarbeid ved å utvikle malverk, veiledere og rutiner.  

Stillingen som juridisk rådgiver er valgt organisert under Kommuneadvokatkontoret for å sikre et faglig nettverk og løpende faglig veiledning. Kommuneadvokatkontoret består i dag av kommuneadvokaten som leder av kontoret, samt en advokat og en advokatfullmektig. Stillingen rapporterer til kommuneadvokat Mina Østmo Rabo.  

Kommuneadvokatkontorets oppgave er å bistå organisasjonen i juridiske problemstillinger for å forebygge og løse tvister, fremme rettsikkerhet, samt representere kommunen i rettslige prosesser for fylkesnemnd og domstol innenfor et bredt spekter av rettsområder, herunder særlig forvaltnings- og kommunalrett, kontrakts- og eiendomsrett, arbeidsrett, helserett og barnevernrett. Som juridisk rådgiver tilknyttet kommuneadvokatkontoret vil du derfor inngå i et engasjert og spennende fagmiljø.  

Engasjementet som juridisk rådgiver retter seg mot kommunalområdene helse og velferd, samt oppvekst og utdanning.Det er derfor ønskelig at du har erfaring og/eller interesse for helserett, barnerett, opplæringsrett og tilgrensende rettsområder, herunder forvaltningsrett. Det er en fordel om du har erfaring som saksbehandler eller juridisk rådgiver innen offentlig sektor, men dette er ikke et krav. Også nyutdannede oppfordres til å søke.  
 
Kontoret ligger plassert på rådhuset, i Årnes sentrum, med 2 minutter gangavstand til togstasjonen. 

 

Arbeidsoppgaver

Oppgavene vil blant annet bestå i løpende juridisk rådgivning til ansatte innen helse- og oppvekst, saksbehandling i enkeltsaker og klagesaker der det vurderes formålstjenlig, samt kvalitets- og forbedringsarbeid ved utvikling av malverk, veiledere og rutiner.  

 

Kvalifikasjoner

  • Master i rettsvitenskap/cand.jur 
  • Interesse for relevante rettsområder, herunder helserett, barnerett, opplæringsrett, forvaltningsrett mm. 
  • Det er ønskelig med relevant erfaring  

 

Personlige egenskaper

  • Du må kunne jobbe selvstendig, og ta initiativ 
  • Du må være utviklings- og løsningsorientert 
  • Du må være strukturert og ha god arbeidskapasitet 
  • Du må være positiv og like nye utfordringer 
  • Du må være lærevillig 
  • Du må være samarbeidsvillig, serviceinnstilt og god på relasjoner 
  • Du må ha gode IKT kunnskaper 
  • Du må ha god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne, og ha fokus på klart språk 

Personlig egnethet vektlegges.

 

Vi tilbyr 

  • Godt tverrfaglig arbeidsmiljø og spennende arbeidsoppgaver 
  • En variert hverdag 
  • Lønn etter avtale 
  • Fleksibel arbeidstid 
  • Medlemskap i kommunal pensjonsordning 
  • Sentral beliggenhet på øvre Romerike 
  • Gratis parkering i arbeidstiden
  • Kort avstand til kollektivknutepunkt 

 

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.

Det er 6 mnd. prøvetid i faste stillinger. I midlertidige stillinger er prøvetid halvparten av ansettelsesperioden, maksimalt 6 mnd.

 

Praktisk informasjon om søkerprosessen 

Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Her finner du viktig informasjon om hvordan du søker på stilling hos oss.

Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskrav som er beskrevet i annonsen.

Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju. 

Minst to referanser skal oppgis.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

Velkommen som søker!

 

 

Søk her

 

 

Referansenummer: 2025/2076
Fylke: Akershus
Jobbtype: Engasjement
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Sektor: Administrasjon
Søknadsfrist: 17.06.2025
Tiltredelse: 04.08.2025
Arbeidssted: Årnes

 

Kontaktpersoner:

Mina Østmo Rabo
Stilling: Kommuneadvokaten

 

Hjemmeside:

nes.kommune.no

 

Adresse:

Rådhusgata 2 2150 Årnes

 

 

Nes kommune – Kommuneadvokatkontoret

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har straks 25.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud. I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen.

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Juni 17, 2025

Vestnes kommune – Miljøveileder 100 % mellombels stilling – PPT (søknadsfrist 04.08.2025)

Vestnes kommune PPT

 

Miljøveileder 100 % mellombels stilling

 

 

Har du lyst til å bidra til tryggare og betre skulemiljø?

Vi søkjer ein engasjert og kompetent miljøveileder som vil ha ei viktig rolle i eit nyoppretta skulemiljøteam i kommunen. Stillinga er del av eit prosjekt finansiert gjennom tilskotsmidlar til skulemiljøarbeid i kommunar. Stillinga er mellombels, og knytt til tilskotsperioden på tre år. Miljøveilederen vil ha arbeidsstad ved PPT-kontoret, med leiar for PPT som næraste leiar.

 

Arbeidsområde

Miljøveilederen vil vere ein sentral ressurs i skulemiljøteamet og vil arbeide både sjølvstendig og i tett samarbeid med skuleleiing, PPT og andre relevante tenester. Miljøveilederen vil bistå skulane direkte i skulemiljøsaker, men hovudfokuset er å utvikle og implementere langsiktige system for trygge og gode skulemiljø, som inkluderer å utvikle felles rutinar, malar, og evidensbaserte tiltak. 

 

Kvalifikasjonar

  • Utdanning som vernepleiar, sosionom, barnevernspedagog eller tilsvarande sosialfagleg utdanning.
  • Erfaring frå arbeid med psykososialt miljø og skulemiljøarbeid.
  • Kompetanse i førebygging av mobbing, krenkingar og utrygge skulemiljø.
  • Kjennskap til opplæringslova kapittel 12 og barnets beste-vurderingar.
  • Gode samarbeidsevner og evne til å arbeide både sjølvstendig og i team.
  • God skriftleg og munnleg framstillingsevne på norsk.
  • Må ha førarkort klasse B og disponere eigen bil

 

Personlege eigenskapar

  • Du er initiativrik, trygg og god til å skape relasjonar.
  • Du har evne til å arbeide systematisk og målretta.
  • Du er fleksibel og løysingsorientert.
  • Du har eit godt humør og evne til å motivere andre.

 

Vi tilbyr

  • Eit spennande og meiningsfylt arbeid i eit fagleg utviklande miljø.
  • Moglegheit til å påverke skulemiljøarbeidet i kommunen.
  • Løn etter gjeldande avtaleverk.
  • Pensjons- og forsikringsordningar etter tariffavtale.

 

Tilsettingsvilkår

Tilsetjing skjer i samsvar med gjeldande avtaleverk. Det vert trekt 2 % av lønna i pensjonsinnskot. Politiattest må framleggjast ved tilsetjing, denne ska ikkje vere eldre enn 3 månader. Aktuelle søkjarar vert innkalla til samtale eller intervju.

Referansar

Oppgi referansar

 

Søknad

Send søknad via elektronisk søknadsportal. Attestar og vitnemål må takast med til intervju.

Søkjarlista kan bli offentleggjort.

 

 

Søk her

 

 

Referansenummer: 25/7226
Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Engasjement
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Stillingstype: Engasjement
Søknadsfrist: 04.08.2025
Tiltreding: Etter avtale
Arbeidsstad: PPT

 

Kontaktpersonar:

Kjetil Ytreberg
mob: 92821868

 

Heimeside:

www.vestnes.kommune.no

 

Adresse:

Ressurssenteret, Myra 23 6390 Vestnes

 

Vestnes kommune PPT

PP-tenesta skal hjelpe skulen i arbeidet med kompetanseutvikling og organisasjonsutvikling for å leggje opplæringa betre til rette for elevar med særlege behov, samt utarbeide sakkunnig vurdering der lova krev det. Ansvar for spesialpedagogisk hjelp til førskulebarn er lagt til PPT.
PP-tenesta ligg i Ressurssenteret sentralt i kommunen.

Del stillingen

Selskap

Vestnes kommune

Kontaktinfo

  • Kjetil Ytreberg
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 928 21 868

Lokasjon

  • Tresfjord

Søknadsfrist

August 4, 2025

Vestnes kommune – Einingsleiar kultureininga / rektor Vestnes kulturskule (søknadsfrist 10.08.2025)

Vestnes kommune Kulturskule

 

Einingsleiar kultureininga/ rektor Vestnes kulturskule

 

 

Stillingstype

Vestnes kommune søkjer etter ein utviklingsorientert og samlande einingsleiar for kultureininga/ rektor for Vestnes kulturskule. Einingsleiar vil ha personalansvar og budsjettansvar for Kulturskulen, Frivilligsentralen, Biblioteket og Myra kulturbygg m/behandlingsbasseng.

Som einingsleiar vil du ha ansvar for det samlande arbeidet på kulturfeltet i kommunen. Kultureininga i Vestnes er aktiv og framoverlena når det gjeld å skape aktivitet og gode opplevingar for innbyggarane i kommunen. Eininga samarbeider med næringsforum og andre aktørar om utvikling av Vestnes som ein attraktiv stad å busette seg, og har mellom anna ansvar for «velkomstpakke for nye innbyggarar», samt utvikling og drift av nettsida www.ivestnes.no.  

Vestnes kulturskule arbeider under visjonen «Kulturskule for alle.», og rammeplan for kulturskulen – Mangfald og fordjuping- er styrande for kulturskulen si verksemd. Kulturskulen samarbeider tett med korpsa i kommunen i form av instrumentopplæring og sal av dirigentteneste. Den kulturelle skulesekken og Den kulturelle spaserstokken samt UKM ligg og under kulturskulen sitt ansvarsområde.

 

Arbeidsoppgåver

  • Ansvar for det samlande arbeidet på kulturfeltet i kommunen
  • Oppfølging av ulike prosjekt
  • Personalleiing og arbeidsmiljøutvikling
  • Forvaltning og kvalitetsutvikling
  • Økonomistyring og resultatkontroll
  • Samarbeid med andre kommunale einingar, kulturlivet og næringsliv

 

Kvalifikasjonar

  • Minimum 3 -års relevant høgskuleutdanning
  • Formell pedagogisk utdanning
  • Leiarutdanning er ønskeleg
  • Leiarerfaring frå kulturskule er ønskeleg
  • God fagleg kunnskap om kulturområdet
  • God framstillingsevne, både skriftleg og munnleg. Må meistre både nynorsk og bokmål
  • Gode IKT-kunnskapar
  • Erfaring frå endringsleiing og kulturbygging
  • Beherske norsk munnleg og skriftleg. Kravet til språk er minimum bestått språkopplæring på nivå B2

 

Personlege eigenskaper

  • Kan motivere og inspirere tilsette innanfor eit breitt arbeidsfelt
  • God på dialog og kommunikasjon 
  • Kan vere synleg i møte med elevar, tilsette og føresette
  • Har evne til å etablere godt samarbeid mellom partane i kulturlivet og til å skape gode relasjonar
  • Har evne til å leggje til rette for innovasjon og nyskaping
  • Har evne til å planlegge og gjennomføre tiltak
  • Kan arbeide strategisk og langsiktig med gjennomføringskraft

Personlege eigenskapar blir og vektlagt.

 

 Vi tilbyr

  • Eit godt arbeidsmiljø og dyktige kollegaer
  • Ein arbeidsplass med fokus på utvikling
  • Løn etter avtale
  • Ein kommune som er IA-bedrift og har fokus på nærværsarbeid
  • Gode pensjons- og forsikringsordningar i tråd med tariffavtale

 

Tilsettingsvilkår

Løns- og tilsetjingsvilkår i samsvar med gjeldande avtaleverk. Det vert trekt 2 % av lønna i pensjonsinnskot. Kommunen har prøvetidsevaluering, prøvetida er 6 månader i faste stillingar. Ved tilsetting som krev politiattest skal denne ikkje vere eldre enn 3 månader. Aktuelle søkjarar vert innkalla til intervju

 

Referansar

Oppgi referansar

 

Søknad

Vestnes kommune nyttar elektronisk søknadsprosess. Det betyr at det berre er søknader sendt via vårt elektroniske søknadssystem som vil bli tatt i betraktning. Det er viktig at du tar deg tid til å svare på spørsmåla vi stiller og registrerer din CV i søknadsskjemaet. Det er ikkje mogleg å sende med vedlegg. Attestar og vitnemål må derfor takast med til intervju.

Søkjarlista kan bli offentleggjort.

 

 

Søk her

 

 

 

Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Stillingstype: Heiltid/Deltid
Søknadsfrist: 10.08.2025
Tiltreding: Etter avtale
Arbeidsstad: Vestnes kulturskule

 

Kontaktpersonar:

Ronny Engan
Stilling: Kommunalsjef oppvekst og kultur
tlf: +47 95102115
mob: 95102115

 

Heimeside:

www.vestnes.kommune.no

 

Adresse:

Rådhuset, Brugata 10 6390 Vestnes

 

Vestnes kommune Kulturskule

Vestnes kommune ligg sentralt i Møre og Romsdal fylke. Kort reisetid til byane Molde, Åndalsnes og Ålesund. Vestnes har eit rikt og variert organisasjons- og kulturliv og har mykje å by på for den som er interessert i friluftsliv og natur. Vestnes kommune er ein arbeidsgjevar som er «midt i blinken» for tilsette som vil arbeide i ein fremtidsretta og utviklingsorientert organisasjon. Saman skal vi utvikle betre tenester som er enkle å bruke. Kommunen har fokus på å nytte digitale verktøy og deltek i det interkommunale samarbeidet ROR-IKT.

Del stillingen

Selskap

Vestnes kommune

Kontaktinfo

  • Ronny Engan
  • Tittel: Kommunalsjef oppvekst og kultur
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 95102115 mob: 95102115

Lokasjon

  • Vestnes

Søknadsfrist

August 10, 2025

Austrheim vgs – Lærar – Maritime fag (3.gongs utlysing) (Søknadsfrist 17.06.2025)

 

 

Lærar – Maritime fag (3.gongs utlysing)

 

 

  • AUH – AUSTRHEIM VGS, Vestland fylkeskommune
  • 5943 Austrheim, Hjemmekontor ikke mulig

 

Om jobben

Stillingstittel: Lærar vg2 Maritime fag
Type ansettelse: Fast, heltid 100%
Arbeidstid: Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest tirsdag 17. juni

 

 

Gå til søknad

 

 

Austrheim vidaregåande skule ligg i Mastrevikane i Austrheim kommune. Vi er ein skule med om lag 200 elevar som kjem frå kommunar i Nordhordland, samt Gulen og Solund. Skulen har studiespesialisering og ulike yrkesretta studietilbod. Austrheim vidaregåande skule har eit tett og godt samarbeid med næringslivet i Fensfjordområdet med fyrtårna Mongstad og Sløvåg og med kommunane i vårt område. Austrheim vgs set eleven i sentrum under mottoet «Me bryr oss!» ut frå ein filosofi om at trivsel er viktig for læring. Resultata frå elevundersøkingar viser at elevane skårar høgt på trivsel og at dei får faglege utfordringar. 

 

Austrheim vidaregåande skule har frå 01.08.2025 ledig stilling i 100% som lærar vg2 maritime fag. 

Arbeidsoppgåver:
* Undervisning på vg2 maritime fag. Aktuelle fag er: Skipstekniske tenester, Dokumentasjon og kvalitet, Dekk og Yrkesfagleg fordjuping for maritime fag.
* Kontaktlærar kan bli lagt til stillinga.  
* Pedagogisk samarbeid, mellom anna i fagteam og klasseteam. 
* Noko arbeid med kvalitetssystem kan bli lagt til stillinga. 

 

Det er ynskjeleg med:
* Fagbrev som matros eller skipsmotormekanikar eller høgskuleutdanning i nautikk.
* Dekks- eller maskinoffiserutdanning på fagskule eller høgskuleutdanning i nautikk. 
* Sertifikat, D5/M4 eller høgare
* Pedagogisk kompetanse jf. forskrift til Opplæringslova §14-4. 

Pedagogisk utdanning kan takast i kombinasjon med jobb seinare.

Den som skal tilsetjast i vidaregåande skule må leggje fram godkjent politiattest.
 

 

Som vår nye lærar på maritime fag bør du: 
* Vere god på relasjonsbygging og samarbeid. 
* Ha eit sterkt elevengasjement og er opptatt av eleven sitt beste.
* Ynskje å bidra aktivt i pedagogisk samarbeid og arbeidsmiljø. 
* Vere strukturert og kunne arbeide sjølvstendig. 
* Vere kreativ, fleksibel og løysingsorientert. 

 

  • * Eit aktivt, stimulerande og utviklingsorientert fagmiljø
    * Nært samarbeid med kollegaer og særs godt arbeidsmiljø
    * God delingskultur
    * Løn og lønsutvikling i tråd med Vestland fylkeskommune sin lønspolitikk
  • * Gode forsikrings- og pensjonsordningar

    Tilsetjing skjer på grunnlag av lov- og avtaleverk. Alle nytilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månadar.
    Vi gjer merksam på at ifølgje offentleglova §25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste, vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.
     

 

Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Referansenr.: 4983083420
Stillingsprosent: 100%, Fast
Søknadsfrist: 17.06.2025

 

 

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg  søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort. 

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

Sektor: Offentlig

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Frode Hervik
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 905 65 217
  • Helge Dyrkolbotn
  • Tittel: Avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 416 62 610

Lokasjon

  • Austrheim

Søknadsfrist

Juni 17, 2025

Stord vgs – Undervisnings – stilling Elektrofag – fast (Søknadsfrist 22.06.2025)

 

Undervisningsstilling Elektrofag – fast

 

 

  • STO – STORD VGS, Vestland fylkeskommune
  • 5411 Stord, Hjemmekontor ikke mulig

 

 

Om jobben

Stillingstittel: Undervisningsstilling Elektrofag – fast
Type ansettelse: Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest søndag 22. juni

 

 

Gå til søknad

 

 

Stord vgs. er ein framtidsretta og mangfaldig regionskule med breitt fagtilbod. Me tilbyr ei rekkje yrkesfaglege og studieførebuande utdanningsprogram, opplæring for vaksne, innføringstilbod, og me er i tillegg knutepunktskule for individuelt tilrettelagt opplæring. Stord vidaregåande skule ligg flott plassert midt i sentrum av Leirvik, med eitt skulebygg på Saghaugen og eit heilt nytt og moderne skulebygg på Vabakkjen. Skulen har lange tradisjonar for tett og godt samarbeid med næringslivet og bidreg med dette til å utvikla regionen.

Stord vgs. er skulen som førebur deg for framtida – FRAMTIDA LIGG OPEN

Skulen har ei ledig 100 % fast stilling innan Elektro og datateknologi. Me søkjer deg som har relevant kompetanse innan elektro eller automasjonsfag og som er nyfiken på ny teknologi.

 

  • Planleggja, gjennomføra og evaluera undervisning
  • Oppfølging, rettleiing og vurdering av elevar i praksis
  • Samarbeida med andre på skulen
  • Samarbeid med næringsliv og opplæringskontor om formidling av læreplass til elevane
  • Halde seg orientert om utvikling i bransjen og i fag- og yrkesopplæringa

 

  • Me søkjer deg som har bakgrunn frå elektrofag og eventuelt automasjonsfag, gjerne erfaring med opplæring av andre
  • Fagbrev/sveinebrev i det aktuelle faget, samt 4 års yrkespraksis etter fullført utdanning 

Alle undervisningsstillingar krev relevant fagleg og praktisk utdanning. Fylkeskommunen legg til rette for å ta yrkesteori og pedagogikk i stillinga. Søkjarar som ikkje oppfyller krava, kan tilsetjast på vilkår. Den som vert tilsett i Vestland fylkeskommune må leggja fram godkjent politiattest. 

 

  • Har gode evner til å kommunisera, rettleia og motivera
  • Kan arbeida både sjølvstendig og saman med andre
  • Likar å omgåast ungdom
  • Er systematisk og nøyaktig

 

  • Lønn og lønnsutvikling i tråd med Vestland fylkeskommune sin lønnspolitikk
  • Gode pensjons- og låneordningar i Statens pensjonskasse
  • Engasjert fag- og arbeidsmiljø
  • Spennande arbeid i samspel med elevar, føresatte og kollegaer

 

Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Referansenr.: 4976320100
Stillingsprosent: 100%, Fast
Søknadsfrist: 22.06.2025

 

 

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg  søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort. 

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Per Inge Stensletten
  • Tittel: Avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 994 53 450

Lokasjon

  • Stord

Søknadsfrist

Juni 22, 2025

Ål kommune – Barnehagestyrar, Skattebøl barnehage (søknadsfrist 25.06.2025)

 

 

Barnehagestyrar

 

 

Styrar er fagleg og administrativ leiar for barnehagen og rapporterer direkte til kommunalsjef for oppvekst.

Skattebøl barnehage blir frå hausten -25 ein fem-avdelings barnehage i Granhagen/Nossgrenda, ca. 3 km frå Ål sentrum. Barnehagen har eit stort og variert uteområde, med gode turalternativ i nærmiljøet. Barnehagen skal nytte både lokale og uteområde ved Skattebøl barnehage og Skattebøl skule.

I Skattebøl barnehage set vi «den gode kvardagen» i høgsetet; ein kvardag der personalet arbeider tett på barna, og der barnas leik er høgt verdsett. Barnehagen skal frå hausten -25 etablere ei avdeling som ute/friluftsbarnehage.

 

Arbeidsoppgåver

  • Overordna ansvar for drift av barnehagen.
  • Personal-, fag- og økonomiansvar.
  • Vidareutvikle barnehagen.
  • Leie og utvikle det pedagogiske arbeidet.
  • Styrke samarbeidet på tvers av avdelingar og andre aktørar i kommunen.
  • Sikre godt samarbeid med føresette.

 

Kvalifikasjonar

  • Pedagogisk utdanning på høgskule-/universitetsnivå.
  • Leiarerfaring.
  • Digital kompetanse.
  • Gjerne vidareutdanning innan administrasjon eller styrarutdanning-
  • Gjerne vidareutdanning/erfaring innan friluftsliv.

 

Personlege eigenskapar

Det blir lagt stor vekt på personlege eigenskapar. Vi søkjer etter deg som:

  • Brenn for barnehageyrket og barnas beste.
  • Er innovativ, har evne til planlegging og gjennomføring, både på kort og lang sikt.
  • Er oppdatert innanfor barnehagefeltet.
  • Er resultat- og løysingsorientert.
  • Har god økonomisk forståing.
  • Har evne til å arbeide strukturert og sjølvstendig.
  • Har erfaring med og evne til leiing i utviklingsarbeid.
  • Er ein tydeleg, trygg og synleg leiar som har evne til å engasjere, motivere, inkludere og inspirere til felles innsats.
  • Er raus, fleksibel, har godt humør og trivst med ein travel kvardag med varierte oppgåver.
  • Har evne og vilje til kommunikasjon og samarbeid med barn, tilsette, føresette og andre samarbeidspartar.
  • Er oppteken av og interessert i fysisk og psykisk helse gjennom arbeid i og med naturen.
  • Har god formidlingsevne muntleg og skriftleg.
  • Likar å vere ute i all slags vêr, året rundt.

Ål kommune nyttar nynorsk som målform.

 

Vi tilbyr

  • Ein framtidsretta, variert og utfordrande jobb.
  • Eit solid og sterkt fagmiljø med gode vilkår for fagleg utvikling.
  • Fokus på natur, friluftsliv og kultur.
  • Eit triveleg arbeidsmiljø med dyktige og erfarne medarbeidarar.
  • Eit godt etablert tverrfagleg samarbeid.
  • Eit godt samarbeid mellom barnehagane i kommunen.
  • Leiarstøtte, stor tillit, ansvar og nødvendig mynde.
  • Moglegheit for vidareutdanning og leiarutvikling.
  • Gode lønsvilkår og pensjonsordning.

 

Søknad og politiattest

  • Vitnemål og attestar legg du inn saman med søknaden.
  • Den som vert tilsett må legge fram politiattest ikkje eldre enn tre månader.
  • Kommunen følgjer offentleglova § 25 ved eventuell offentleggjering av søkjarlista.

Ta gjerne kontakt med oss om du har spørsmål til stillinga!

Velkomen som søkjar!

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Buskerud
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 25.06.2025
Tiltreding: 01.08.2025
Arbeidsstad: Skattebøl barnehage

 

Kontaktpersonar:

Sissel Skrindo
mob: 99287896

 

Heimeside:

www.aal.kommune.no

 

 

Adresse:

Branesvegen 2, 3570 ÅL

 

Ål kommune Skattebøl barnehage

Ål kommune har ein desentralisert barnehage- og skulestruktur med både små og litt større skular og barnehagar. Frå 8. trinn blir alle elevane samla på Ål ungdomsskule. Gjennom målretta arbeid med kompetanseutvikling og lokale handlingsplanar ynskjer kommunen å utvikle gode profesjonsfellesskap i barnehagane og skulane våre. Betre læring er vår lokale oppvekstplan og visjonen er «Alle som veks opp i Ål skal bli rotfaste og flygedyktige». Hovudmålsettinga «I eit inkluderande oppvekstmiljø der alle ser og blir sett, får kvar einskilld kraft til å meistre eigne liv» skal vere grunnleggande for drifta i sektoren.

Del stillingen

Selskap

Ål kommune

Kontaktinfo

  • Sissel Skrindo
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 992 87 896

Lokasjon

  • Ål

Søknadsfrist

Juni 25, 2025

Nes sykehjem – Kjøkkenassistent med helg i pleien (søknadsfrist 23.06.2025)

Nes sykehjem

 

Kjøkkenassistent med helg i pleien

 

 

Vil du jobbe på et sykehjem i utvikling.

Fast 70% stilling som kjøkkenassistent med ansvar for ett avdelingskjøkken og jobb hver tredje helg i pleien 35,5t/uke.

Arbeidstid: Dagtid ukedager, inkludert aften på helg.

Vi søker deg som er kreativ, liker å bake, lage småretter som er appetittvekkende og næringsrike. Du er faglig engasjert, opptatt av- og har gode kunnskaper i kost og ernæring, spesielt tl eldre mennesker.

Du må være opptatt av god omsorg og kvalitet i tjenesten.

Du må like å jobbe selvstendig i en hektisk arbeidshverdag.

Du blir en del av et team hvor samarbeid, trygge læringsprosesser og gode relasjoner er i fokus.

 

 Arbeidsoppgaver

  • Bestillerfunksjon
  • Overholde hygieniske prinsipper på kjøkken etter retningslinjer
  • Tilberedning av måltider, frokost, lunsj, mellommåltider og middag
  • Være kreativ
  • Delta i å dekke pasientenes ernæringsbehov
  • Tilrettelegge for god atmosfære ved måltider
  • Utføre stell og pleie til gamle syke mennesker

 

Kvalifikasjoner

  • Erfaring fra kjøkken, kantine og servering
  • Erfaring fra stell og pleie
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig meget godt
  • Beherske grunnleggende dataverktøy
  • Ryddig og strukturert
  • Gode samarbeidsevner, kunne jobbe både selvstendig og i team
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Ha en fleksibel og positiv innstilling
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
  • Den som tilsettes må levere politiattest før oppstart og den må ikke være eldre enn 3 mnd

 

Vi tilbyr

  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Minst 2 referanser må oppgis
  • Ansettelse skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, 6 mnd prøvetid
  • Kopier av attester og vitnemål tas med  ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
  • Opplysning om søkeren kan bli offentliggjortselv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opppå søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentliglova §25

 

 

 

Søk her

 

Referansenummer: 2025/2207
Fylke: Akershus
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Deltid
Arbeidstid: Skift / turnus / arbeidstidsordning
Sektor: Helse og omsorg
Søknadsfrist: 23 juni 2025
Tiltredelse: Snarest
Arbeidssted: Nes sykehjem

 

 

 

Nes sykehjem

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har straks 25.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud. I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen.

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Nina Ihlang
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Juni 23, 2025

Nes kommune FACT – Sykepleier / vernepleier (søknadsfrist 25.06.2025)

Nes kommune FACT

 

Sykepleier/vernepleier

 

 

Innledning

I samarbeid med DPS Kongsvinger og Glåmdalskommuner, samt Nes kommune, er FACT-team etablert. 

Nes kommune er vertskommune for Case managere i teamet. Teamet er organisatorisk plassert ved DPS Kongsvinger med åpningstid fra kl 08.00 til 15.30, mandag til fredag. Det er DPS Kongsvinger som har det daglige ansvaret for drift av teamet. Oppmøte er Kongsvinger DPS. 

FACT står for Flexibel Assertive Community Treatment og kan oversettes til fleksibelt, aktivt oppsøkende behandling, som arbeider med personer med alvorlig psykiske lidelser og sammensatte, langvarige hjelpebehov fra kommune og spesialisthelsetjeneste. 

Teamet jobber tverrfaglig og ambulant hvor behandlere foretar hjemmebesøk hos pasienter, og samarbeider tett med psykiater/psykologspesialist og andre instanser. Kjernen i teamets arbeidsmetode er lokalbasert behandling med vekt på brukermedvirkning og brukerens ressurser. Det er også et utstrakt samarbeid med pårørende og andre tjenester, integrert behandling av ROP-lidelser, jobb og boligstøtte.

Det presiseres at Fact-teamet er i en oppstartsfase, og dermed er arbeidet også knyttet opp mot etablering. Utviklingsarbeid innad i teamet, er derfor en del av arbeidsoppgavene.    

Det er en ledig stilling i teamet, for kandidater med godkjent Bachelor i sykepleie eller vernepleie og med erfaring direkte rettet opp mot målgruppen. 

 

Arbeidsoppgaver

  • Bidra til fagutvikling i teamet
  • Funksjon som primærkontakt for pasienter
  • Nært samarbeid med tjenester innenfor spesialisthelsetjenesten og kommune
  • Samarbeid og veiledning av pårørende
  • Administrering av depotinjeksjoner, også knyttet opp mot TPH og aktuelt lovverk. 
  • Forebygge og intervensjon ved krise
  • Bidra til Recovery-orientert behandlingstilbud
  • Kartlegging av både somatisk og psykisk helse

 

Kvalifikasjoner

  • Treårig bachelor innen sykepleie eller vernepleie
  • Videreutdanning innen psykisk helse og/eller rus
  • Relevant erfaring over tid kan kompensere for formell videreutdanning
  • Erfaring innen psykosebehandling og/eller rusbehandling
  • Ønskelig med erfaring fra arbeid direkte rettet mot ROP-pasienter 
  • Ivareta helhetlig helse og omsorgsbehov. Utføre somatiske vurderinger og sette inn tiltak rundt dette
  • Gode muntlige og skriftlige norskkunnskaper
  • Gode dokumentasjonsferdigheter
  • Norsk autorisasjon
  • Førerkort klasse B

For å kunne tiltre i stillingen må det leveres gyldig politiattest ikke eldre enn tre måneder.

 

Personlige egenskaper

  • Trygg i egen yrkesrolle
  • Evne til å prioritere arbeidsoppgaver i en hektisk hverdag
  • Være selvstendig, samtidig kunne jobbe godt i team
  • Evne til å håndtere akutte hendelser som krever omorganisering av arbeidshverdagen
  • Gode samarbeidsegenskaper, både kollegialt og opp mot samarbeidspartnere, pasienter og pårørende
  • Løsningsorientert og fleksibel
  • Lojalitet til beslutninger og avklarte forhold
  • Kunne gi veiledning, men samtidig ta i mot veiledning
  • Evne til å jobbe i en arbeidshverdag, der teamet er nyoppstartet og alt ikke er avklart. 
  • Bidra til et trygt og positivt arbeidsmiljø, både i team, og hos pasient

Personlig egnethet vektlegges.

 

 Vi tilbyr 

  • Et aktivt og høyt kvalifisert fagmiljø i tverrfaglig team, med gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Varierte arbeidsoppgaver med faglige utfordringer
  • Unik sjanse til å bidra i videreutviklingen av en kunnskapsbasert modell, med gode nasjonale resultater
  • Deltakelse inn i et nyetablert team, der ansatte aktivt er med i utvikling
  • Opplæring og veiledning i FACT-modellen
  • Lønn etter avtale/Lønn i henhold til tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

 Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.

Det er 6 mnd. prøvetid i faste stillinger. I midlertidige stillinger er prøvetid halvparten av ansettelsesperioden, maksimalt 6 mnd.

 

Praktisk informasjon om søkerprosessen 

Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Her finner du viktig informasjon om hvordan du søker på stilling hos oss.

Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskrav som er beskrevet i annonsen.

Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju. 

Minst to referanser skal oppgis.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 Velkommen som søker!

 

 

Søk her

 

 

Referansenummer: 2025/2200
Fylke: InnlandetAkershus
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Sektor: Helse og omsorg
Søknadsfrist: 25.06.2025
Tiltredelse: 01.08.2025
Arbeidssted: DPS Kongsvinger

 

Kontaktpersoner:

Inger Lill Grøtte
Stilling: Avdelingsleder
mob: +47 47458966

 

Hjemmeside:

www.nes.kommune.no/tjenester/helse-omsorg-og-velferd/

 

Adresse:

Rådhusgata 2 2150 Årnes

 

Nes kommune FACT

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har straks 25.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud. I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen.

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Inger Lill Grøtte
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 47458966

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Juni 25, 2025

Leka kommune – Barnehagelærer – 100 % vikariat (søknadsfrist 27.06.2025)

 

Barnehagelærer – 100 % vikariat

 

Leka barnehage har ett ledig års vikariat i 100 % stilling som barnehagelærer, med oppstart i august 2025.

Vi ser etter en engasjert og tilstedeværende barnehagelærer som ønsker å bidra til barns utvikling i et faglig sterkt miljø. Hos oss får du jobbe tett med barn, kollegaer og foresatte i naturskjønne omgivelser.

 

 Kvalifikasjoner:

  • Godkjent barnehagelærerutdanning eller annen relevant høyere utdanning med barnehagepedagogikk.
  • Erfaring fra barnehage er ønskelig
  • Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Arbeidsoppgaver:

  • Planlegge, gjennomføre, dokumentere og vurdere pedagogisk arbeid med enkeltbarn og barnegrupper.
  • Bidra til å skape et trygt, stimulerende og inkluderende miljø i barnehagen.
  • Støtte barns fantasi og skaperglede gjennom varierte aktiviteter.
  • Samarbeide tett med kollegaer og foreldre/foresatte.
  • Aktivt bidra til et godt leke- og læringsmiljø.
  • Delta på personalmøter (en gang per måned på ettermiddag/kveldstid – obligatorisk oppmøte).
  • Være aktiv i evalueringsarbeid og videre inn i barnehagens kontinuerlige utviklingsarbeid
  • Aktiv deltagelse i lek og hverdagsaktiviteter. Ivareta barnas behov gjennom lek og omsorg

 

Personlige egenskaper:

  • Du er samarbeidsorientert og trygg i rollen som pedagog.
  • Du tør å ta opp vanskelige temaer når det er nødvendig.
  • Du er tydelig i kommunikasjon og skaper tillit.
  • Du har evne til å skape gode relasjoner og bidrar til positivt samspill mellom barn og voksne.
  • Viser et genuint engasjement for Lek, barns utvikling og læring
  • Du er positiv og har godt humør
  • Du kommuniserer godt med både barn, foresatte og kollegaer

 

 

Vi tilbyr:

  • Et inkluderende arbeidsmiljø
  • Et utviklende og lærende fagmiljø
  • Støtte, veiledning og oppfølging i barnehagehverdagen
  • En naturskjønn beliggenhet med nærhet til sjø og skog- perfekt for uteaktiviteter og turer.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • Mulighet for dekning av flyttekostnader etter kommunens retningslinjer.
  • Lønn etter gjeldende tariffavtale.

 

Søknad:

Send søknad med CV og referanser til: [email protected]
Søknadsfrist: 27.06.2025

Stillingen krever godkjent politiattest. Aktuelle kandidater vil bli innkalt til intervju.

 

Spørsmål?
Kontakt styrer Erik Holmen Ekrem
📞 Telefon: 950 40 961
📧 E-post: [email protected]

Del stillingen

Selskap

Leka kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Leka

Søknadsfrist

Juni 27, 2025

Revisjon Øst IKS – Regnskapsrevisor (søknadsfrist 20.6.2025)

 

Regnskapsrevisor

 

 

Revisjon Øst IKS

  • Frist: 20.6.2025
  • Ansettelsesform: Fast

 

 

Er du strukturert, kontaktskapende og humørfylt?

 

Vi søker etter en utøvende regnskapsrevisor som kan være med å utvikle fagfeltet og selskapet videre.

Som utøvende regnskapsrevisor må du ha en master eller bachelor innen revisjon/økonomi/ regnskap, eller annen relevant utdanning.

Vi tilbyr et humørfylt og uformelt arbeidsmiljø hvor kompetanse, faglig dyktighet og leveringsdyktighet har høyt fokus. Fagfeltet omfatter regnskapsrevisjon, bistand, forenklet etterlevelseskontroll og ikke minst et sammensatt avgiftsområde innenfor ordinær mva. og mva.kompensasjon.

Kontorsted er Kongsvinger.

 

Arbeidsoppgaver for en utøvende revisor:

  • Planlegge og gjennomføre regnskapsrevisjon og forenklet etterlevelseskontroll

  • Utarbeide forslag til revisjonsrapporter, årsavslutningsbrev og revisjonsberetning mm.

  • Samarbeide nært med og rapportere faglig til oppdragsansvarlige revisorer

  • Presentere resultat av eget arbeid for kontrollutvalg

  • Gi råd og veiledning til kunder

 

Forventninger til søker:

  • God skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne

  • Analytisk, evne til å omsette teori til praksis

  • Liker å jobbe med og videreutvikle KI, papirløse fagsystemer som bl.a Descartes, IDEA og saks- og arkivsystem Therefore

  • Selvgående

  • Gode samarbeidsevner

  • Ansvarsbevisst

  • Strukturert

  • Serviceinnstilt

  • Førerkort klasse B

 

Vi tilbyr:

  • Utfordrende og selvstendige arbeidsoppgaver

  • Godt, mangfoldig og inkluderende arbeidsmiljø

  • Teamarbeid

  • Fleksibilitet og store muligheter til å bidra til selskapets utvikling

  • Stor takhøyde og gode muligheter til egenutvikling

  • Konkurransedyktig lønn etter avtale.

 

Vi gjør også det vi kan for å skape en balanse mellom arbeid og fritid, med muligheter for å kunne benytte hjemmekontor.

Ferdigheter
 
Beta
  • Årsoppgjøraudit
  • Merverdiavgift
  • Revisjon

 

Om arbeidsgiveren

Revisjon Øst IKS er et interkommunalt revisjonsselskap som utfører regnskapsrevisjon, forvaltningsrevisjon og eierskapskontroll i 16 kommuner. I tillegg er vi valgt som revisor for kommunale foretak, interkommunale selskaper, fellesråd, menighetsråd og stiftelser. Revisjon Øst IKS har 22 ansatte, 13 i Løten og 9 ved kontoret i Kongsvinger.

 

Sektor: Offentlig
Sted: Fjellgata 4, 2212 Kongsvinger
Hjemmekontor:
 Delvis hjemmekontor
Bransje:
 Konsulent og rådgivningØkonomi og regnskap
Stillingsfunksjon:
 RegnskapRevisjon
Arbeidsspråk:
 Norsk

 

 

Del stillingen

Selskap

Revisjon Øst IKS

Kontaktinfo

  • Morten Alm Birkelid
  • Tittel: daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 91 10 04 13
  • Tommy Pettersen
  • Tittel: Oppdragsansvarlig regnskapsrevisor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil: 92 02 47 31

Lokasjon

  • Løten
  • Kongsvinger

Søknadsfrist

Juni 20, 2025