Karriere Innlandet Hadeland, Karriereveileder og koordinator for rådgivernettverket i regionen
Beskrivelse
Karriere Innlandet Hadeland har ledig 100 % fast stilling som karriereveileder og koordinator for rådgivernettverket i regionen.
Om enheten
Karriere Innlandet Hadeland er en del av enhet for Voksnes læring og Innlandet fylkeskommune sin satsing på karriereveiledning og voksnes læring. Karrieresenteret tilbyr karriereveiledning, videregående opplæring for voksne og tilrettelegging for desentral fagskole-/høyere utdanning. Karrieresenteret samarbeider om veilednings- og opplæringstjenester med arbeids- og næringslivet, kommuner og NAV. Tilbudet om karriereveiledning skal ivareta behovet for karriereveiledning til innbyggere over 19 år, nye bosatte flyktninger, flyktninger fra Ukraina og søkere og deltagere i videregående opplæring for voksne. Koordinering av karriereveiledning i grunnopplæringen (koordinering av rådgivernettverk) skal sikre økt samarbeid, samhandling og kompetansedeling mellom ulike veiledningsaktører og partene i arbeidslivet. Målet er at koordineringen skal bidra til sammenheng i karriereveiledningstilbudene.
Vi søker deg som
- er team-orientert, og liker å spille de rundt deg gode
- er lærevillig, og klar til å bruke kollegiet og fellesskapet til å øke egen kompetanse
- er opptatt av å arbeide strukturert og bevarer roen selv når det er hektisk
- er opptatt av å gi profesjonell karriereveiledning av høy kvalitet
- evner å arbeide strukturert og selvstendig i daglig oppgaveløsning
Vi tilbyr
- en avgjørende rolle, der din kunnskap kan få stor innvirkning på utviklingen av profesjonelle karriereveiledningstjenester i Innlandet fylkeskommune
- god opplæring
- muligheten til å bidra til forandringer i enkeltmenneskers liv
- et nettverk av gode og dyktige kollegaer hvor hjelp og støtte aldri er langt unna
- lønn etter gjeldende avtaler
- fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger
Om stillingen
- 100 % fast stilling som karriereveileder og rådgiverkoordinator
- tiltredelse så snart som mulig
- noe reisevirksomhet må påregnes
- den som tilsettes i stillingen vil bli innplassert i stillingskode avhengig av krav til stillingen, utdanning og erfaring jf. lov- og avtaleverk
- enheten har arbeidssted Karriere Innlandet Hadeland
Arbeidsoppgaver
- stillingen har to ansvarsområder
- karriereveiledning tilpasset karrieresenterets målgrupper
- koordinator for rådgivernettverket i regionen
- gjennom nettverksarbeid vil du ha ansvar for å samordne arbeidet med videreutvikling av rådgivningstjenestene i den videregående skolen og ungdomsskolene
- du vil ha ansvar for å koordinere aktiviteter i forbindelse med overganger i utdanningsløpet
- du vil benytte deg av offentlig og kvalitetssikret informasjon
- du vil samarbeide tett og bredt med ulike fagmiljøer og aktører i arbeidslivet
- du bidrar til en sterk læringskultur og deling av kunnskap og erfaring
Ønskede kvalifikasjoner
- Høyere relevant utdannelse på minimum bachelornivå, eksempelvis innen samfunnsfag, humanistiske fag, HR, pedagogikk eller annet
- Søker må ha minimum 60 stp. i rådgiver-relatert videreutdanning, fortrinnsvis innenfor karriereveiledning. Særdeles lang og relevant arbeidserfaring kan i noen tilfeller kompensere for manglende formell utdannelse. Søkere som ikke oppfyller kvalifikasjonskravet kan vurderes, forutsatt at det utarbeides en plan for hvordan kompetansekravet kan innfris.
- Minimum tre års erfaring fra en veilederrolle innen tema knyttet til valgsituasjoner, arbeid og utdanning, eksempelvis fra veilederroller i ungdoms-/videregående skole, NAV, universitets- og høyskolesektoren, voksenopplæring, introduksjonsprogram eller annet.
Ønskede egenskaper
- god kjennskap til den nasjonale satsningen på kvalitet i karriereveiledning
- kjennskap til utdanningssystemet og arbeidsmarkedet i Norge og internasjonalt
- kjennskap til, eller erfaring med, arbeidstakere i omstillingsprosesser
- kjennskap til, eller erfaring med arbeid med flyktninger
- kjennskap til, eller erfaring fra offentlig sektor
- erfaring med å jobbe med digitale verktøy
Søknad
Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.
Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.
Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.
Fylkeskommunen er en virksomhet i utvikling og endring. Arbeidsoppgaver, ansvarsområder og organisering vil derfor kunne utvikle og endre seg i takt med organisasjonens behov.
Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.
Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.
Vi ser fram til å motta søknaden din.
Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Stillingsnivå: Rådgiver
Stillingstype: Fast stilling
Arbeidsområde: Administrativt
Hjemmekontorstatus: Ikke mulighet for hjemmekontor
Søknadsfrist: 06.05.2025
Tiltredelse: Snarest
Arbeidssted: Hadeland
Kontaktpersoner:
Adresse:
Skolelia 3 2750 Hadeland
Karriere Innlandet Hadeland, Karriereveileder og koordinator for rådgivernettverket i regionen
Karrieresenteret er en del av fylkeskommunes satsing på karriereveiledning og voksnes læring.
Karrieresenteret og funksjonene i senteret skal møte de kort- og langsiktige utfordringene regionen har i forhold til kompetanse, øke utdanningsnivået, sikre god tilgang på kvalifisert arbeidskraft, kvalifisere arbeidskraftreserven, styrke omstillingsevnen i næringslivet og tilrettelegge for gode rutiner for elevers utdannings- og yrkesvalg.
Karrieresenteret tilbyr blant annet karriere- og studieveiledning, videregående opplæring for voksne, og tilrettelegging for fagskole-/høgere utdanning.
Karrieresenteret på Hadeland dekker tjenestene for innbyggerne i Gran, Lunner og Jevnaker kommune, og er lokalisert på Hadeland videregående skole.
Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a
Karriere Innlandet Hamar – Karriereveileder 100% fast stilling (søknadsfrist 13.05.2025)
Karriere Innlandet Hamar, Karriereveileder 100% fast stilling
Bekrivelse
Karriere Innlandet Hamar har ledig 100 % fast stilling som karriereveileder.
Om Karriere Innlandet Hamar
Karriere Innlandet Hamar er en del av Karriere Innlandet og Innlandet fylkeskommunes satsing på karriereveiledning og opplæring for voksne. Karrieresenteret tilbyr karriereveiledning, videregående opplæring for voksne, samt tilrettelegging for desentralisert fagskole-/høyere utdanning.
Karrieresenteret samarbeider om veilednings- og opplæringstjenester med arbeids- og næringslivet, kommuner og NAV. Tilbudet om karriereveiledning skal ivareta behovet for karriereveiledning til innbyggere over 19 år, nye bosatte flyktninger, flyktninger fra Ukraina og for søkere og deltagere i videregående opplæring for voksne.
Vi søker deg som er
- team-orientert, og liker å spille de rundt deg gode
- lærevillig, og klar til å bruke kollegene og fellesskapet til å øke egen kompetanse
- opptatt av å arbeide strukturert og bevarer roen selv når det er hektisk
- opptatt av å gi brukerne profesjonell veiledning av høy kvalitet
- evner til å arbeide strukturert og selvstendig i daglig oppgaveløsning
Vi tilbyr
- din kunnskap kan få stor innvirkning på utviklingen av profesjonelle karriereveiledningstjenester i Innlandet fylkeskommune
- nødvendig opplæring
- muligheten til å bidra til forandringer i enkeltmenneskers liv
- et nettverk av gode og dyktige kollegaer hvor hjelp og støtte aldri er langt unna
- lønn etter gjeldende avtaler
- fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger
Om stillingen
- 100 % fast stilling som karriereveileder
- tiltredelse 01.09.2025
- du vil bli ansatt i Innlandet fylkeskommune med arbeidssted Karriere Innlandet Hamar
- du må regne med noe reisevirksomhet
- den som tilsettes i stillingen vil bli innplassert i stillingskode avhengig av krav til stillingen, utdanning og erfaring jf. lov- og avtaleverk
Arbeidsoppgaver:
- karriereveiledning tilpasset karrieresenterets målgrupper
- tett samarbeid med Nav
- du vil samarbeide tett og bredt med ulike fagmiljøer og aktører i arbeidslivet.
- du bidrar til en sterk læringskultur og deling av kunnskap og erfaring, både lokalt, regionalt og nasjonalt
- du vil benytte deg av offentlig og kvalitetssikret informasjon
Kvalifikasjoner
- høyere relevant utdannelse på minimum bachelornivå, eksempelvis innen samfunnsfag, humanistiske fag, HR, pedagogikk eller annet
- søker må ha minimum 60 stp. i rådgiver-relatert videreutdanning, fortrinnsvis innenfor karriereveiledning. Særdeles lang og relevant arbeidserfaring kan i noen tilfeller kompensere for manglende formell utdannelse. Søkere som ikke oppfyller kvalifikasjonskravet kan vurderes, forutsatt at det utarbeides en plan for hvordan kompetansekravet kan innfris.
- minimum tre års erfaring fra en veilederrolle innen tema knyttet til valgsituasjoner, arbeid og utdanning, eksempelvis fra veilederroller i ungdoms-/videregående skole, NAV, universitets- og høyskolesektoren, voksenopplæring, introduksjonsprogram eller annet
- gode skriftlige og muntlige norskkunnskaper og formidlingsevne.
- god digital kompetanse.
- førerkort klasse B
Det er også en fordel med:
- god kjennskap til den nasjonale satsningen på kvalitet i karriereveiledning.
- kjennskap til utdanningssystemet og arbeidsmarkedet i Norge og internasjonalt
- kjennskap til, eller erfaring med, arbeidstakere i omstillingsprosesser
- kjennskap til, eller erfaring fra offentlig sektor
- erfaring med å jobbe med digitale verktøy
- kjennskap til, eller erfaring med arbeid med flyktninger
Søknadsfrist: 13.mai 2025
Kontaktpersoner: Tove Spikkerud, leder Karriere Innlandet Hamar
Ellen Persvold, enhetsleder Karriere Innlandet (konstituert)
Søknad
Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.
Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.
Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.
Fylkeskommunen er en virksomhet i utvikling og endring. Arbeidsoppgaver, ansvarsområder og organisering vil derfor kunne utvikle og endre seg i takt med organisasjonens behov.
Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.
Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.
Vi ser fram til å motta søknaden din.
Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Stillingsnivå: Rådgiver
Stillingstype: Fast stilling
Arbeidsområde: Videregående skole
Hjemmekontorstatus: Ikke mulighet for hjemmekontor
Søknadsfrist: 06.05.2025
Tiltredelse: 01.09.2025
Arbeidssted: HAMAR
Kontaktpersoner:
Leder Tove Spikkerud
mob: 90 72 69 13
Hjemmeside:
Adresse:
Torggata 72 2317 Hamar
Innlandet fylkeskommune Karriere Innlandet Hamar
Karrieresenteret er en del av fylkeskommunes satsing på karriereveiledning og voksnes læring.
Karrieresenteret og funksjonene i senteret skal møte de kort- og langsiktige utfordringene regionen har i forhold til kompetanse, øke utdanningsnivået, sikre god tilgang på kvalifisert arbeidskraft, kvalifisere arbeidskraftreserven, styrke omstillingsevnen i næringslivet og tilrettelegge for gode rutiner for elevers utdannings- og yrkesvalg.
Karrieresenteret tilbyr blant annet karriere- og studieveiledning, videregående opplæring for voksne, og tilrettelegging for fagskole-/høgere utdanning.
Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a
Karriere Innlandet Gudbrandsdal – Undervisnings – stilling helsefag (søknadsfrist 13.05.2025)
Karriere Innlandet Gudbrandsdal – undervisningsstilling helsefag
Beskrivelse
Karriere Innlandet Gudbrandsdal har ledig stilling som programfagslærer i helsefag.
Om enheten
Karriere Innlandet Gudbrandsdal er en del av enhet for Voksnes læring og Innlandet fylkeskommune sin satsing på karriereveiledning og voksnes læring. Karrieresenteret tilbyr karriereveiledning, videregående opplæring for voksne og tilrettelegging for desentral fagskole-/høyere utdanning.
Karrieresenteret samarbeider om veilednings- og opplæringstjenester med arbeids- og næringslivet, kommuner og Nav. Tilbudet om karriereveiledning skal ivareta behovet for karriereveiledning til innbyggere over 19 år, nye bosatte flyktninger, flyktninger fra Ukraina og søkere og deltagere i videregående opplæring for voksne.
Vi søker deg som
- er opptatt av å være en løsningsorientert lagspiller
- deler kunnskap og erfaringer
- er arbeidsom og kan jobbe med komplekse arbeidsoppgaver innenfor videregående opplæring for voksne
- evner å arbeide strukturert og selvstendig i daglig oppgaveløsning
- er lærevillig, og klar til å bruke kollegene og fellesskapet til å øke egen kompetanse
- har evne til å bygge gode relasjoner til deltagerne
- har god forståelse for og bruk av informasjonsteknologi som arbeidsverktøy
- har gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig
Vi tilbyr
- varierte oppgaver og muligheter til å delta i spennende utviklingsprosesser
- et godt arbeidsmiljø og kompetent faglig miljø
- lønn etter gjeldende avtaleverk
- fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger
Om stillingen
- inntil 40% midlertidigstilling som programfaglærer innen helsefag på dag- og kveldstid
- stillingen er ledig for snarlig tiltredelse
- du vil bli ansatt i Innlandet fylkeskommune med arbeidssted Karriere Innlandet Gudbrandsdal
- en del av stillingen vil være oppfølging av deltagere ute i bedrift, må man regne med noe reisevirksomhet
Arbeidsoppgaver
- undervisning i programfag innenfor helse- og oppvekstfag
- oppfølging av deltagere ute i bedrift gjennom modulstrukturert læreplan
- tett samarbeid med ulike fagmiljøer og aktører i arbeidslivet
- kontinuerlig faglig oppdatering
- bistå med veiledning og realkompetansevurdering i senteret og ute i bedrift
- bistå i den daglige driften av karrieresenteret
Kvalifikasjonskrav
- har relevant 3-årig utdanning fra høyskole/universitet innen helsepedagogisk utdanning – Søker uten pedagogisk utdanning må gjennomføre dette innen 3 år
- kjennskap til utdanningssystemet og arbeidsmarkedet i Norge
- gode digitale ferdigheter – kunnskap om studieadministrative verktøy som for eksempel Visma InSchool
- god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- lang og relevant arbeidserfaring kan i noen tilfeller kompensere for manglende formell utdannelse
- kunnskap om videregående opplæring og Karriere Innlandet
- personlig egnethet vektlegges
- førerkort klasse B
Søknad
Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.
Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.
Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.
Fylkeskommunen er en virksomhet i utvikling og endring. Arbeidsoppgaver, ansvarsområder og organisering vil derfor kunne utvikle og endre seg i takt med organisasjonens behov.
Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.
Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.
Vi ser fram til å motta søknaden din.
Fylke: Innlandet
Jobbtype: Vikariat
Heltid/Deltid: Deltid
Arbeidstid: Varierende arbeidstid
Stillingsnivå: Undervisning
Stillingstype: Deltid
Søknadsfrist: 13.05.2025
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Otta
Kontaktpersoner:
Adresse:
Skansen 7 2670 Otta
Innlandet fylkeskommune Karriere Innlandet Gudbrandsdal
Karrieresenteret er en del av fylkeskommunes satsing på karriereveiledning og voksnes læring.
Karrieresenteret og funksjonene i senteret skal møte de kort- og langsiktige utfordringene regionen har i forhold til kompetanse, øke utdanningsnivået, sikre god tilgang på kvalifisert arbeidskraft, kvalifisere arbeidskraftreserven, styrke omstillingsevnen i næringslivet og tilrettelegge for gode rutiner for elevers utdannings- og yrkesvalg.
Karrieresenteret tilbyr blant annet karriere- og studieveiledning, videregående opplæring for voksne, og tilrettelegging for fagskole-/høgere utdanning.
Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a
Karriere Innlandet Gudbrandsdal – Undervisnings – stilling fellesfag (søknadsfrist 13.05.2025)
Karriere Innlandet Gudbrandsdal – undervisningsstilling fellesfag
Beskrivelse
Karriere Innlandet Gudbrandsdal har ledig undervisningsstilling i fellesfag, videregående opplæring.
Om enheten
Karriere Innlandet Gudbrandsdal er en del av enhet for Voksnes læring og Innlandet fylkeskommune sin satsing på karriereveiledning og voksnes læring. Karrieresenteret tilbyr karriereveiledning, videregående opplæring for voksne og tilrettelegging for desentral fagskole-/høyere utdanning.
Karrieresenteret samarbeider om veilednings- og opplæringstjenester med arbeids- og næringslivet, kommuner og Nav. Tilbudet om karriereveiledning skal ivareta behovet for karriereveiledning til innbyggere over 19 år, nye bosatte flyktninger, flyktninger fra Ukraina og søkere og deltagere i videregående opplæring for voksne.
Vi søker deg som
- team-orientert, og liker å spille de rundt deg gode
- lærevillig, og klar til å bruke kollegiet og fellesskapet til å øke egen kompetanse
- opptatt av å arbeide strukturert og bevarer roen selv når det er hektisk
- er arbeidsom og kan jobbe med komplekse arbeidsoppgaver innenfor videregående opplæring for voksne
- evner å sette den voksne deltakeren i sentrum
- initiativrik og trives i å samarbeide med andre
- inkluderende og utviklingsorientert
Vi tilbyr
- varierte oppgaver og muligheter til å delta i spennende utviklingsprosesser
- et godt arbeidsmiljø og kompetent faglig miljø
- god opplæring
- muligheten til å bidra til forandringer i enkeltmenneskers liv
- et nettverk av gode og dyktige kollegaer hvor hjelp og støtte aldri er langt unna
- lønn etter gjeldende avtaler
- fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger
Om stillingen
- inntil 20 % fast undervisningsstilling i engelsk på kveldstid
- inntil 80 % fast undervisningsstilling i norsk, norsk som 2.språk, dag- og kveldstid
- ledig fra 1. august 2025
- du vil bli ansatt i Innlandet fylkeskommune med arbeidssted Karriere Innlandet Gudbrandsdal
- du må regne med noe reisevirksomhet
Arbeidsoppgaver
- bidra i den daglige driften av senteret
- undervisning i fellesfag yrkesfaglig opplæring og for generell studiekompetanse
- andre oppgaver må påberegnes, avhengig av karrieresenteret behov
- veiledning og realkompetansevurdering av voksne deltagere i opplæringsløp
Kvalifikasjonskrav
- fagkompetanse på minimum 60 studiepoeng og PPU i fagene du skal undervise i på videregående nivå
- det er en fordel om du har undervisningskompetanse i flere fag
- har du erfaring fra spesialundervisning eller fra å undervise minoritetsspråklige elever, er det en fordel
- søkere som ikke oppfyller kvalifikasjonskravet kan vurderes, forutsatt at det utarbeides en plan for hvordan kompetansekravet kan innfri
Søknad
Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.
Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.
Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.
Fylkeskommunen er en virksomhet i utvikling og endring. Arbeidsoppgaver, ansvarsområder og organisering vil derfor kunne utvikle og endre seg i takt med organisasjonens behov.
Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.
Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.
Vi ser fram til å motta søknaden din.
Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Deltid
Arbeidstid: Varierende arbeidstid
Stillingsnivå: Undervisning
Stillingstype: Deltid
Søknadsfrist: 13.05.2025
Tiltredelse: 01.08.2025
Arbeidssted: Otta
Kontaktpersoner:
Hjemmeside:
Adresse:
Skansen 7 2670 Otta
Innlandet fylkeskommune Karriere Innlandet Gudbrandsdal
Karrieresenteret er en del av fylkeskommunes satsing på karriereveiledning og voksnes læring.
Karrieresenteret og funksjonene i senteret skal møte de kort- og langsiktige utfordringene regionen har i forhold til kompetanse, øke utdanningsnivået, sikre god tilgang på kvalifisert arbeidskraft, kvalifisere arbeidskraftreserven, styrke omstillingsevnen i næringslivet og tilrettelegge for gode rutiner for elevers utdannings- og yrkesvalg.
Karrieresenteret tilbyr blant annet karriere- og studieveiledning, videregående opplæring for voksne, og tilrettelegging for fagskole-/høgere utdanning.
Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a
Helland barneskule/SFO – Miljøveileder – 85 % fast – (søknadsfrist 12.05.2025)
Miljøveileder – 85 % fast – Helland barneskule/SFO
Stillingstype
Det er ledig inntil 85 % faste miljøveilederstilling ved Helland barneskule/SFO frå 01.08.2025. Vi søkjer etter miljøveileder som kan hjelpe og støtte opp i læringsprosessar for elevar med særskilte behov i skule og SFO.
Vi tek atterhald om endringar elles i organisasjonen.
Arbeidsoppgåver
– tett oppfølging av enkeltelevar med særskilte behov
– følgje elevane i ulike aktivitetar i skulen og på SFO
– legge til rette for eit godt læringsmiljø
– rettleie og motivere elevar fagleg og sosialt
– tverrfagleg samarbeid med andre faginstansar der det er behov
– samarbeide med elevar, føresette og kollegaer
Kvalifikasjonar
– vi søkjer særskilt etter vernepleiar, men andre med høgskule- eller universitetsutdanning som kvalifiserer til arbeid som miljøveileder kan også søkje
– erfaring frå arbeid med barn i grunnskulealder
– ønskjeleg med kompetanse i arbeid med sosiale ferdigheiter og innan autismespekter
– beherske norsk munnleg og skriftleg. Kravet til språk er minimum bestått språkopplæring på nivå B2
– ha god kommunikasjonsevne
– digital kompetanse
– det blir stilt krav om politiattest
– personlege eigenskapar vil og bli vektlagt
Personlege eigenskapar
– fagleg engasjert
– er stabil og fleksibel
– har evne til å arbeide både sjølvstendig og i team
– er forutsigbar og opptrer som ein trygg og tydeleg vaksen
Vi tilbyr
– allsidig utfordringar i eit godt fagmiljø med dyktige medarbeidarar
– løn etter gjeldande regelverk
– pensjon og forsikringsordningar etter tariffavtale
– kommunen er IA-bedrift og har fokus på nærværsarbeid
Tilsettingsvilkår
Løns- og tilsetjingsvilkår i samsvar med gjeldande avtaleverk. Det vert trekt 2 % av lønna i pensjonsinnskot. Kommunen har prøvetidsevaluering. Prøvetida er 6 månader i faste stillingar.
Ved tilsetting som krev politiattest skal denne ikkje vere eldre enn 3 månader.
Aktuelle søkjarar vert innkalla til samtale eller intervju.
Referansar
Oppgi referansar
Søknad
Vestnes kommune nyttar elektronisk søknadsprosess. Det betyr at det berre er søknader sendt via vårt elektroniske søknadssystem som vil bli tatt i betraktning.
Det er viktig at du tar deg tid til å svare på spørsmåla vi stiller og registrerer din CV i søknadsskjemaet. Det er ikkje mogleg å sende vedlegg. Attestar og vitnemål må takast med til intervju.
Søkjarlista kan bli offentleggjort.
Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Deltid
Arbeidstid: Dag
Stillingstype: Heiltid/Deltid
Søknadsfrist: 12.05.2025
Tiltreding: 01.08.2025
Arbeidsstad: Helland barneskule og SFO
Kontaktpersonar:
Gisela Stene Smith-Nilsen
mob: +47 99441455
Ingrid Elin Malin
mob: +47 97520706
Heimeside:
Adresse:
Skulevegen 2 6390 Vestnes
Vestnes kommune
Helland barneskule har ca. 280 elevar på 1.-7.årssteg. Skulen har skulefritidsordning med ca. 120 barn. Helland barneskule ligg sentralt i Vestnes kommune. Skulen ligg i eit flott naturområde nær sjø, skog og fjell. Skulen nyttar seg ofte av den flotte naturen til turar og aktivitetar.
Helland barneskule – Undervisnings – stillingar 2 x 100 % fast (søknadsfrist 12.05.2025)
Undervisningsstillingar 2 x 100 % fast – Helland barneskule
Stillingstype
Det er ledig 2 x 100 % faste undervisningsstillingar ved Helland barneskule frå 01.08.2025. Vi søkjer etter lærarar som kan undervise på 1.-7.stega. Vi søkjer og etter lærarar som kan ta på seg kontaktlærarfunksjon.
Om ein søkjer på fleire ledige undervisningsstillingar ved andre skular, så hugs å skrive dine ønskjer i prioritert rekkefølge.
Utover våren kan det bli ledige lærarstillingar ved skulen som følge av oppseiingar og/eller permisjonar. Desse stillingane vil bli tatt med i tilsettingsprosessen. Vi tek atterhald om endringar elles i organisasjonen.
Arbeidsoppgåver
– undervisning og rettleiing av elevar
– vurderingsarbeid vert lagt vekt på gjennom ulike former for elevvurdering
– motivere elevane til innsats for eiga læring
– tverrfagleg samarbeid med andre faginstansar
– samarbeid med elevar, føresette og kollegaer
– rettleie elevar fagleg og sosialt
Kvalifikasjonar
– Følgande fag er av særleg interesse: norsk 30 stp., matematikk 30 stp., engelsk 30 stp. og kroppsøving
– andre fagområde er også aktuelle
– beherske norsk munnleg og skriftleg. Kravet til språk er minimum bestått språkopplæring på nivå B2
– ha god kommunikasjonsevne
– digital kompetanse
– bidra til teamutvikling
– engasjert og fagleg dyktig
– det blir stilt krav om politiattest
– det vert stilt krav til allmennlærarutdanning eller tilsvarande pedagogisk utdanning
– personlege eigenskapar vil og bli vektlagt
Personlege eigenskapar
– kan jobbe sjølvstendig og strukturert
– er opptatt av barn og unge si læring og utvikling
– kan rettleie elevane til godt læringsutbytte
– har fokus på klasseleiing
– opptrer som ein trygg og tydeleg vaksen
– er løysingsfokusert og utviklingsorientert
– er fleksibel, omgjengeleg og har god samarbeidsevne
Vi tilbyr
– eit godt arbeidsmiljø og dyktige kollegaer
– ein arbeidsplass med fokus på utvikling
– ein kommune som er IA-bedrift og har fokus på nærværsarbeid
– gode pensjons- og forsikringsordningar i tråd med tariffavtale
– funksjonstillegg kontaktlærar kr 40.000,- pr. år
Tilsettingsvilkår
Løns- og tilsetjingsvilkår i samsvar med gjeldande avtaleverk. Det vert trekt 2 % av lønna i pensjonsinnskot. Kommunen har prøvetidsevaluering. Prøvetida er 6 månader i faste stillingar.
Ved tilsetting som krev politiattest skal denne ikkje vere eldre enn 3 månader.
Aktuelle søkjarar vert innkalla til samtale eller intervju.
Referansar
Oppgi referansar
Søknad
Vestnes kommune nyttar elektronisk søknadsprosess. Det betyr at det berre er søknader sendt via vårt elektroniske søknadssystem som vil bli tatt i betraktning.
Det er viktig at du tar deg tid til å svare på spørsmåla vi stiller og registrerer din CV i søknadsskjemaet. Det er ikkje mogleg å sende vedlegg. Attestar og vitnemål må takast med til intervju.
Søkjarlista kan bli offentleggjort.
Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Stillingstype: Heiltid/Deltid
Søknadsfrist: 12.05.2025
Tiltreding: 01.08.2025
Arbeidsstad: Helland barneskule
Kontaktpersonar:
Adresse:
Skulevegen 2 6390 Vestnes
Vestnes kommune
Helland barneskule har ca. 280 elevar på 1.-7.årssteg. Skulen har skulefritidsordning med ca. 120 barn. Helland barneskule ligg sentralt i Vestnes kommune. Skulen ligg i eit flott naturområde nær sjø, skog og fjell. Skulen nyttar seg ofte av den flotte naturen til turar og aktivitetar.
Notodden kommune – Helsesykepleiere i skolehelsetjenesten (søknadsfrist 04.05.2025)
Helsesykepleiere i skolehelsetjenesten
Presentasjon av arbeidssted
Notodden helsestasjon trenger flere medarbeidere i skolehelsetjenesten. Skolehelsetjenesten er en del av helsestasjon og forebyggende helsetjeneste og innholder følgende områder:
Svangerskapsomsorg, helsestasjon 0-5 år, skolehelsetjeneste med UngHelse, barnefysioterapi, åpen barnehage, tilrettelagt fritid/støttekontakt for barn og unge, kommunepsykolog, frisklivssentral og rask psykisk helsehjelp.
Vi er ca. 30 stykker ansatt i tjenesten.
Tjenesten er samlokalisert med ppt og barnevern.
Kort om stillingene
Det er ledig to årsverk i skolehelsetjenesten. Stillingene er knyttet opp mot grunnskoler og videregående skole.
Arbeidsoppgaver
Skolehelsetjeneste innbefatter helseundersøkelser, undervisning, gruppevirksomhet, vaksinering og helsesamtaler. Det er tett samarbeid med ansatte i skolene, pårørende til elever, ppt, barnevern, og spesialisthelsetjenesten.
Kvalifikasjonskrav
Utdannede helsesykepleiere eller helsesykepleierstudenter vil bli proritert, men det kan være aktuelt å ansette psykiatrisk sykepleier eller fysioterapeut med erfaring fra arbeid med barn og unge i en av stillingene.
Sykepleiere med interesse for forebyggende arbeid med barn og unge og som søker helsesykepleierutdanning, kan bli konstituert i vakariat for et år.
- Førerkort klasse B
- Ansatte må kunne stille bil i tjenesten.
Personlige egenskaper
- Vi ønsker medarbeidere som er engasjerte, kreative, har evne til å jobbe selvstendig og tverrfaglig og som liker utfordringer
- Dere skal delta aktivt for å skape og videreføre en sterk faglig tjeneste og et godt arbeidsmiljø
- Vi ønsker helsesykepleiere som evner å skape tillit ovenfor brukere av tjenesten, medarbeidere og samarbeidspartnere. Stabilitet og personlig egnethet vil derfor være viktig.
- Det forutsettes at dere kommuniserer godt både skriftlig og muntlig på norsk og har relevante datakunnskaper
Vi tilbyr
- Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver i et spennende tverrfaglig arbeidsmiljø.
- Kollegaer som er sterkt opptatt av fag og utvikling og som har lang erfaring og høy kompetanse
- Positivt arbeidsmiljø.
- Veiledning med kommunepsykolog
- Kompensasjon for bruk av bil i tjenesten
Lønn
Etter gjeldende regulativ.
Søknad sendes
- Søknad sendes elektronisk. Benytt linken i annonsen
- For enkelte stillinger kreves det politiattest ved tilsetting.
- Søkere som ønsker å unntas offentlighet, må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vurderes i henhold til Offentlighetslovens bestemmelser. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger særskilt grunn, vil søkeren bli kontaktet før en eventuell offentliggjøring
Fylke: Telemark
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 04.05.2025
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Skolehelsetjenesten
Kontaktpersoner:
Åshild Bergstøl
mob: +47 97050325
Hjemmeside:
Adresse:
Teatergata 3 3674 Notodden
Notodden kommune
Notodden ligger idyllisk til ved Heddalsvannet. Vi er Europas blueshovedstad og er på UNESCO’s verdensarvliste med bakgrunn i vår unike industrihistorie. Heddal stavkirke, som er Norges største, ligger i kommunen vår.
Kommunen er sentralt plassert i Telemark og har et innovativt og fremtidsrettet næringsliv med gode etableringsmuligheter. Vi har universitet, sykehus og flyplass, og det er kort avstand til hovedstaden og andre byer i regionen.
Innbyggertallet i Notodden er passert 13000 og vi ønsker nye innbyggere velkommen. Kommunen har attraktive boligområder og tilbyr gode oppvekstvilkår med et rikt utvalg av kultur- og aktivitetstilbud. Mulighetene er mange for flotte naturopplevelser i nærmiljøet året rundt.
Vi søker dyktige og motiverte medarbeidere som vil være med på å videreutvikle Notodden kommune til det beste for innbyggerne.
Sykkylven kommune – Kulturskulelærar i dans – 15% fast stilling (Søknadsfrist 21.04.2025)
Kulturskulelærar i dans – 15% fast stilling
Vi har ledig 15 % fast stilling som kulturskulelærar innan dans (hiphop-stil) ved Sykkylven kulturskule frå 01.08.2025.
Vi søkjer ein dyktig og engasjert lærar som ynskjer å delta i utviklinga av eit godt lærings- og utviklingsmiljø.
Sykkylven kulturskule held til i nye lokale i eigen avdeling i Nye Aure barneskule i Sykkylven sentrum. Her er administrasjon, undervisingsrom og arbeidsplassar for lærarane samlokalisert. Danseundervisninga er lagt til dansesal ved Sykkylven kulturhus.
Skulen har i dag 3,5 årsverk fordelt på 12 tilsette og har inneverande skuleår 220 elevar. Kulturskulen er inne i ein spanande utviklingsfase og fagtilbodet er under utvikling. Den nye rammeplanen for Kulturskulen vert lagt til grunn for dette arbeidet.
Søknadsfrist: 21.04.2025
Arbeidsgivar: Sykkylven kommune
Stad: Sykkylven
Stillingstittel: Kulturskulelærar i dans – 15% fast stilling
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 15
Webcruiter-ID: 4945687317
Arbeidsoppgåver
Kvalifikasjonar
- Det er ynskjeleg med minimum bachelorutdanning innan dans med kunnskap om danseforma HipHop
- Andre med relevant utdanning/praksis kan bli vurdert til stillinga
- Det er ønskjeleg med praktisk-pedagogisk utdannning eller tilsvarande pedagogisk utdanning og relevant praksis
- Den som vert tilsett må levere politiattest av nyare dato, jf. opplæringslova § 10-9
Personlege eigenskapar
- Interesse for å arbeide med barn og unge
- Gode pedagogiske evne
Personlege eigenskapar vert vektlagt.
Vi tilbyr
- Utfordrande og varierte arbeidsoppgåver ved ein skule i utvikling
- Eit godt arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer
- Tilsetting i samsvar med offentleg avtaleverk/tariff
- Obligatorisk tenestepensjonsordning
- Gode forsikringsvilkår og låneordningar
- Gratis parkering
Offentlegheit
Vi gjer merksam på at det er offentleg søkjarliste. Unntak frå offentlegheit må grunngjevast jf. offentleglova § 25 andre ledd.
Vitnemål og attestar
Vi ber om at søkjar leverer vitnemål og attestar slik at det blir rekna ut rett ansiennitet og løn. Vitnemål kan hentast inn frå Vitnemålsportalen under vedlegg i søknaden.
Aure Barneskule, Dalevegen 47, 6230 Sykkylven, Norge
Kontaktinformasjon
Tom Venås-Gontier
Rektor kulturskulen
Telefon:48113353
E-post:[email protected]
Halstein Kurseth
Kultursjef
Telefon:41605528
E-post:[email protected]
Sykkylven ligg sentralt i hjartet av Sunnmørsalpane og har ca. 7 630 innbyggjarar. Sykkylven har eit godt utbygd barnehage- og utdanningstilbod med vidaregåande skule, eit breitt og aktivt idretts- og kulturliv og eit framgangsrikt næringsliv. Kommunen og kommuneorganisasjonen set fokus på å vere opne, innovative og venlege i all framferd og planlegging, med ei solid forankring i kommunen si rike historie og gode tradisjonar. Skaparglede er kommunen sin visjon.
Sykkylven er i Randersboka skildra som kanskje den finaste av alle sunnmørske kommuner. Vi har eit fantastiske turterreng for allsidig friluftsliv alle årstider, og vi har eit rikt og variert kulturliv.
Sjå meir frå Sykkylven her:
Sykkylven kommune – Kulturskulerektor – 60% fast stilling – Kultur (Søknadsfrist 27.04.2025)
Kulturskulerektor – 60 % fast stilling
Vi har ledig 60% fast stilling som Kulturskulerektor frå 01.08.2025.
Som kulturskulerektor vil du ha ansvar for fagleg og administrativ leiing av skulen, samt strategisk planlegging for at kulturskulen skal utvikle seg i tråd med føringar og behov. Sykkylven kulturskule er ei fagavdeling innan kultureininga og rektor er med i einingsleiar si leiargruppe.
Arbeidsstad
Sykkylven kulturskule flytta hausten 2023 inn i nye og tilpassa lokale for musikk- og kunstundervisning ved nye Aure barneskule. Medan danseundervisninga foregår på Sykkylven kulturhus. Rektor har kontorplass i adm.avd. ved barneskulen som ligger i sentrum av kommunen.
Kulturskulen har i dag rundt 4 årsverk, fordelt på 11 tilsette og har dette skuleåret vel 220 elevar. Kulturskulen har tilbod innan musikk, dans og kunstfag. Den har ein god pedagogisk stab med fagleg høgt nivå og vert sett på som eit lokalt ressurssenter som yter tilbod primært til born og unge mellom 0 – 18 år. I 2017 vart det vedteke lokal rammeplan som er førande for kulturskulen sitt arbeid.
Kulturlivet i Sykkylven er aktivt og mangfaldig med mange kor, korps og storband med lange tradisjonar og høgt nivå. Kulturskulen er også inne med korpsundervisning i grunnskulen. Rektor samarbeider med kultureininga sin musikkleiar som har ansvar for det frivillige musikkliv, konsertar og anna kulturformidlling.
Kultureininga og kulturskulen er inne i ein spanande utviklingsfase og det er forventa at rektor tek del utviklingsarbeid i nettverk med kulturskulerektorar i fylket og regionen. Og arbeider for at kulturskulen er ein relevant og inkluderande aktør i lokalsamfunnet og samarbeider godt med aktørar i lokalt musikk og kulturliv.
Søknadsfrist: 27.04.2025
Arbeidsgivar: Sykkylven kommune
Stad: Sykkylven
Stillingstittel: Kulturskulerektor – 60% fast stilling
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 60
Webcruiter-ID: 4950872203
Arbeidsoppgåver
- Fagleg og administrativ leiing
- Personalleiing i kulturskulen
- Økonomikontroll
- Samarbeide i Kulturforum om Den kulturelle skulesekken
- Samarbeid med kultureininga om ulike kulturproduksjonar
Kvalifikasjonar
- Minimum 3-årig høgare utdanning innan musikk- og kulturfag, og med pedagogikk i utdanninga (PPU)
- Erfaring frå kulturskule eller anna relevant verksemd
- Relevant leiarutdanning og/eller leiarerfaring
- Erfaring med å administrere små og store kulturproduksjoner
Personlege eigenskapar
- Vi søkjer ein rektor som er fleksibel og initiativrik og som har evne til å engasjere og samtidig vere lyttande til medarbeidarane sine
Personlege eigenskapar vil bli vektlagt
Vi tilbyr
- Eit godt arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer
- Ei spennande stilling med utfordrande og varierte arbeidsoppgåver
- Tilsetting i samsvar med offentleg avtaleverk/tariff
- Obligatorisk tenestepensjonsordning
- Gode forsikringsvilkår og låneordningar
- Gratis parkering
Offentlegheit
Vi gjer merksam på at det er offentleg søkjarliste. Unntak frå offentlegheit må grunngjevast jf. offentleglova § 25 andre ledd.
Vitnemål og attestar
Vi ber om at søkjar leverer vitnemål og attestar slik at det blir rekna ut rett ansiennitet og løn. Vitnemål kan hentast inn frå Vitnemålsportalen under vedlegg i søknaden.
Aure barneskule, Dalevegen 47, 6230 Sykkylven
Kontaktinformasjon
Halstein Kurseth
Kultursjef
Telefon:41605528
E-post:[email protected]
Sykkylven ligg sentralt i hjartet av Sunnmørsalpane og har ca. 7 630 innbyggjarar. Sykkylven har eit godt utbygd barnehage- og utdanningstilbod med vidaregåande skule, eit breitt og aktivt idretts- og kulturliv og eit framgangsrikt næringsliv. Kommunen og kommuneorganisasjonen set fokus på å vere opne, innovative og venlege i all framferd og planlegging, med ei solid forankring i kommunen si rike historie og gode tradisjonar. Skaparglede er kommunen sin visjon.
Sykkylven er i Randersboka skildra som kanskje den finaste av alle sunnmørske kommuner. Vi har eit fantastiske turterreng for allsidig friluftsliv alle årstider, og vi har eit rikt og variert kulturliv.
Sjå meir frå Sykkylven her
Sjå meir frå Sykkylven her:
Eidfjord kommune – Rådgjevar IKT – fast, 100 % (Søknadsfrist 08.05.2025)
Rådgjevar IKT – fast, 100 %
Søknad
- Rådgjevar på IKT – 100% Fast
- Søknadsfrist: 08.05.2025
- Oppstartsdato: etter avtale
- Arkivsak nr.: 25/603
- Søknad med CV sender du på elektronisk skjema.
Eidfjord kommune er i spanande utvikling, og er ei aktiv bygd omgjeven av flott natur. Me treng fleire med på laget som kan vera med på å skapa vekst og utvikling i kommunen. Saman med andre dyktige medarbeidarar skal me levera gode tenester og løysa samfunnsoppdraget.
Om stillinga
Eidfjord kommune har ledig fast stilling i 100 % som rådgjevar IKT . Stillinga inngår som ein av to stillingar i IKT-avdelinga.
Eidfjord kommune har eit nært IT-samarbeid med kommunane Ulvik og Kvam basert på felles Tennant, Intune, Entra , VM, Microsoft og Veeam servermiljø. IT har ansvar for drift og utvikling av kommunen sin infrastruktur og utstyr med
nærare 1000 einingar.
Tilsette i kommunen nyttar Microsoft 365 produkta som basis arbeidsverktøy. Auka digitalisering går føre seg i alle sektorane, og IT vil ha ei sentral rolla i digitaliseringsarbeidet med å gje råd, planleggja, tilretteleggja og fylgja opp
einingane si digitale utvikling.
Arbeidsoppgåver
- Kartlegging, planlegging og tilrettelegging av kommunen og einingane sine behov. Vurdera implementering av sentrale føringar frå stat, KS, Helsecirt, NSM. m fl
- Digitalisering og tilpassa IT-løysingar
- Sikra stabil IT-drift og brukarstøtte
- Bidra til at tenestene nyttar digitale løysingar
- Ivareta informasjonstryggleik
- Forvalta IT- system portefølje
Ynskte kvalifikasjonar
- Høgare utdanning innan IT eller liknande (relevant erfaring kan kompensera for utdanning). God forståing for IT-infrastruktur og tryggleik
- Gode evner til å tileigna seg djupnekunnskap om behov og vurdera løysingar
- Gode samarbeidsevner
- Førarkort klasse B
Me tilbyr
- Ei utfordrande stilling med faglege utviklingsmogelegheiter.
- Forma framtida sine digitale tenester i Eidfjord kommune
- Eit godt arbeidsmiljø med fleksibel arbeidstid
- Gode mogelegheiter for fagleg og personleg utvikling
- Konkurransedyktige vilkår og løn etter avtale
- God pensjonsavtale (KLP)
- Eidfjord er ein av kommunane du kan søkja om nedskriving av studielån
Tilsetting skjer på dei vilkår og med dei plikter som til einkvar tid fylgjer av gjeldande lover og tariffavtalar.
Tilsetjingsvilkår
Gyldig politiattest må leggjast fram ved tilsetjing.
Velkomen som søkjar!
Anna info
Arbeidsspråk er nynorsk.
Spørsmål
For spørsmål om stillinga kontakt:
- Rådgivar Olav Arne Stuland, mob.: 91342913
- HR-sjef Eivind Gregersen, mob.: 9848879
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS