Arealplanleggar (søknadsfrist 25.05)

 

Arealplanleggar

 

Vil du vere med på laget?

Bykle kommune er staden for faglege utfordringar i kombinasjon med moglegheiter til eit moderne kvardagsliv og rike moglegheiter til fjell- og friluftsliv på fritida. Vi har eit fagmiljø som arbeider i spennet frå store utbyggingsprosjekt med investorar til sikring av natur, og samhandling med regionale styresmakter. Kommunen arbeider med stadutvikling og balansert arealbruk, til beste for fastbuande og tilreisande. Hos oss kan du vere med og legge til rette og legge premisser for utviklinga. Vi har mange plansaker og høgt utbyggingstempo. Vi søker ein erfaren planleggar med på laget. Hos oss vil du vere ein del av planavdelinga på Bykle rådhus. I stillinga vil du få trivelege kollegaer som arbeider med kart, plan, matrikkel, særlovssaker innafor jord og skogbruk, vilt, utmark og motorferdsel i utmark, miljø og forureining, vassdrag, byggesak osv.

Arbeidsoppgåver

Planarbeid på ulike nivå i medhald av plan- og bygningslova. Reguleringsplaner primært.
Sakshandsaming med involvering av andre einingar internt, sektor- og regionale styresmakter.
Utarbeiding av eigne planer, samarbeide med konsulentar om private reguleringsplaner.
Framlegg av plansaker, dispensasjonssøknader, klagesaker, delingssaker, høyringsuttaler innafor avdelinga sine fagområde m.v.
Utviklingsarbeid, prosjekt-/prosessleiing, deltaking i politiske møte mv.
Andre oppgåver kan bli aktuelt

Kvalifikasjonar

Relevant utdanning frå universitet/høgskule (min.bachelornivå) med fagområde innanfor areal-/samfunnsplanlegging e.l.
Fagområde med plan- og bygningsrett, forvaltingslov og offentlegheitslova vil bli vektlagt. Dette kan ev kompenserast gjennom relevant praksis.
Relevant arbeidserfaring frå offentleg forvalting er ein fordel
God munnleg og skriftleg framstillingsevne
God kjennskap til digitale verktøy, kart og plan og sakshandsamingssystem.
Det blir lagt vekt på at den som blir tilsett er skikka for stillinga, er fleksibel, har evne til å samarbeide og til å arbeide sjølvstendig.
Den som blir tilsett må ha førarkort minimum klasse B

Personlege eigenskapar

Ryddig og serviseinnstilt
Fagleg trygg
Gode kommunikasjonsevner både skriftleg og munnleg

Vi tilbyr

Spennande arbeidsoppgåver i ein kommune med høg aktivitet
Mulegheit til fagleg utvikling og vekst
Fleksibel arbeidstid
Løn etter kvalifikasjonar, og etter avtale
God pensjons- og forsikringsordning
Kommunen kan vere hjelpsam med å skaffe bustad
Flyttegodgjersle etter eige reglement

 

Søknadsfrist: 25.05.2020

 

Arbeidsgivar: Bykle kommune
Stad: Bykle
Tittel: Arealplanleggar
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent:100
Webcruiter-ID: 4230276285
Stillingar: 1
Arbeidsstad  Sarvsvegen 14, 4754 Bykle

 

Kontaktinformasjon

Signe Sollien Haugå, Plansjef
482 37 300
[email protected]

 

Bykle kommune har om lag 970 innbyggjarar og ligg øvst i Setesdal. Det er 18 mil til Kristiansand, 18 mil til Stavanger (sommar) og 30 mil til Oslo og Bergen. Kommunesenteret er Bykle, medan Hovden er eit godt utbygd turistsenter. Barnehagen, skulen og SFO er godt utbygd. Vi har og vidaregåande skule. Fritidstilboda er mange og varierte både sommar og vinter, med mellom anna godt utbygde anlegg vintersportsenteret Hovden.

 

 

 

Del stillingen

Selskap

Bykle kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Bykle

Søknadsfrist

Mai 25, 2020

Seniorrådgivere anskaffelse fast og vikariat (søknadsfrist 11.05)

 

Har du lyst til å bli vår nye kollega i anskaffelsesteamet?

 

Om avdelingen

Avdeling for Tjenester og rådgivning skal være en pådriver for utvikling, standardisering, og digitalisering innen fagområdene HR, økonomi, anskaffelser og informasjonssikkerhet for fylkesmannsembetene. Vi gjennomfører anskaffelser på vegne av embetene og egen virksomhet. Vi søker to medarbeider til å være med på å løse avdelingens spennende og varierte arbeidsoppgaver. Den ene stillingen er midlertidig med en varighet på ett år som seniorrådgiver, med krav om minimum tre års høyskole. Den andre stillingen er fast som seniorrådgiver med krav om juridisk embetseksamen. Begge stillingene har kontorsted Oslo eller Arendal. Vi ønsker deg velkommen inn i en trivelig avdeling med 12 ansatte fra 8 ulike kontorsteder rundt om i Norge. Vi samarbeider mye digitalt via Skype og i Teams, og har også samlinger hvor vi møtes fysisk.

Vi har som mål at vår arbeidsstyrke i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av kjønn, kulturell bakgrunn, alder, nedsatt funksjonsevne eller hull i CV-en. De to sistnevnte kan bli brukt til statistikkformål i forbindelse med regjeringens inkluderingsdugnad.

Arbeidsoppgaver

Fast stilling:

  • Utarbeide kontrakter og kontraktsmaler
  • Rådgivning, veiledning og støtte knyttet til anskaffelser og kontrakt
  • Bistå med å utvikle rutiner, maler og kvalitetssikringsarbeid
  • Kvalitetssikring innen fagområdet
  • Gjennomføring av anskaffelser

Midlertidig stilling:

  • Planlegge og gjennomføre anskaffelser på vegne av fylkesmannsembetene og FMFA
  • Lede tverrfaglig anskaffelsesteam (TAT)
  • Bidra med evaluering og valg av leverandør(er)
  • Kontraktsoppfølging
  • Bidra til utvikling av anskaffelsesområdet, herunder standardisering og kvalitetssikring av prosesser, rutiner og maler

 

Kruseduller

 

Kvalifikasjonskrav

Fast stilling:

  • juridisk embetseksamen eller master i rettsvitenskap

Midlertidig stilling:

  • relevant høyere utdanning fra høyskole/universitet, minimum 3 år
  • relevant etterutdanning/videreutdanning/faglig oppdatering

Arbeidserfaring som gjelder for begge stillingene:

  • God kunnskap om og erfaring med offentlige anskaffelser
  • God faglig innsikt i offentlig forvaltning
  • God kunnskap om kontraktsrett ( juriststillingen)

Kvalifikasjoner som er ønskelige

For begge stillingene er det ønskelig med erfaring fra:

  • statens standardavtaler
  • anskaffelser av varer og tjenester innenfor IKT-området
  • gjennomføring av forhandlinger i offentlige anskaffelser
  • bruk av miljø som kriterier og krav i offentlige anskaffelser
  • bruk av innovasjon og åpne spesifikasjoner i offentlige anskaffelser
  • erfaring med bruk av konkurransegjennomføringsverktøy ( KGV ) – gjelder kun den midlertidige stillingen
  • sertifisering i offentlige anskaffelser – gjelder kun midlertidige stillingen

Personlige egenskaper

Vi søker deg som er imøtekommende, serviceinnstilt og omgjengelig. Du har gode samarbeidsevner, men kan også jobbe selvstendig med krevende saker. Du har en evne til å jobbe analytisk og nytenkende, og har en ‘stå-på’-vilje som er med på å bidra positivt i et hektisk arbeidsmiljø. Det er viktig at du også har god skriftlig og muntlig fremstillingsevne.

Vi tilbyr

  • faglig og personlig utvikling
  • godt arbeidsmiljø
  • fleksibel arbeidstid
  • gode pensjons- og boliglånsordninger
  • trening i arbeidstiden
  • Stillingene lønnes seniorrådgiver stillingskode 1364. Lønn ligger normalt i lønnsspennet kr. 580 000 – 660 000, avhengig av kvalifikasjoner. For spesielt godt kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes. Fra lønnen trekkes 2 % innskudd til Statens pensjonskasse. Det er 6 måneders prøvetid.

 

Generelle opplysninger

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på offentlig søkerliste. Søkeren blir varslet dersom reservasjonen ikke blir imøtekommet, jf. offentleglova § 25. For spørsmål om stillingen, vennligst kontakt avdelingsdirektør Francoise Bratland på telefon 22 00 38 86/ 918 89 768, eller fagkoordinator Erik Drivdal på telefon 38 17 61 43 / 90 609 831.

 

Om oss

Fylkesmennenes fellesadministrasjon (FMFA) er en nyetablert virksomhet, som er underlagt Kommunal- og moderniseringsdepartementet (KMD). FMFA leverer administrative tjenester til alle fylkesmannsembetene innenfor IKT, dokumentforvaltning, økonomi, anskaffelser, HR/personalforvaltning og informasjonssikkerhet.

Hovedkontoret ligger i Arendal, mens medarbeiderne sitter fordelt på 18 kontorsteder sammen med fylkesmannsembetenes lokasjoner. FMFA har omlag 200 årsverk.

 

Søknadsfrist 11. mai 2020

 

Arbeidsgiver Fylkesmennenes fellesadministrasjon
Kommune Oslo Arendal
Omfang Heltid (2 stillinger)

Varighet Fast

Arbeidssted Oslo eller Arendal

 

Del stillingen

Selskap

Fylkesmennenes fellesadministrasjon (FMFA)

Kontaktinfo

  • Francoise Bratland
  • Tittel: Avdelingsdirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 22 00 38 86/ 918 89 768
  • Erik Drivdal
  • Tittel: Fagkoordinator
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 38 17 61 43 / 90 609 831

Lokasjon

  • Arendal
  • Oslo

Søknadsfrist

Mai 11, 2020

Psykolog (søknadsfrist 20.05)

 

Psykolog

 

Sosialtenesta

Er du psykolog og på utkik etter den ultimate muligheita til å kombinere jobb og eit aktivt friluftsliv – ja då er Stranda rette plassen for deg. Vi kan tilby unik natur, fjord og fjell, og har eit av dei beste Offpisteanlegga i Norge.

Stranda kommune har ledig nyoppretta 100% fast stilling som psykolog for snarleg tilsetjing.

Aktuelle søkjarar kan/ vil bli innkalla til intervju. Tilsetting skjer etter gjeldande lover, reglement og tariffavtalar, herunder 6 mnd. prøvetid og 2% pensjonsinnskot.

Vitnemål, attestar og autorisasjonsdokument/HPR-nr. skal leggast ved søknaden. Den som vert tilsett må framvise politiattest av nyare dato.

Vi gjer merksam på at opplysningar om søkjaren kan bli offentleggjort sjølv om søkjaren har oppmoda om å ikkje bli ført opp på søkjarliste. Søkjar vert varsla om dette vert gjort. Jf. offentleglova § 25.

  • I samsvar med nasjonale tilrådingar skal psykologen jobbe både på individ og systemnivå.
  • Stillinga blir i utgangspunktet delt i 50% klinisk arbeid og 50% systemretta arbeid. Dette inneber direkte pasientarbeid, rettleiing av personell i kommuna og systemarbeid
  • Undervisning om psykisk helse til pasientar, pårørande og fagpersonar
  • Stillinga vil ha særleg betydning i arbeid med å styrke fagutvikling innen psykisk helsetilbod/rus
  • Autorisert psykolog/psykologspesialist, kandidatar med master i psykologi vert ikkje vurdert
  • Forståing for tidleg intervensjon, forebyggande og helsefremmande arbeid
  • Gode norskkunnskapar både skriftleg og munnleg
  • Relevant erfaring frå arbeid med menneske med psykiske lidingar og/eller rusproblematikk
  • Den som vert tilsett må ha førarkort og disponere bil til tenestekøyring mot godtgjering etter staten sitt reiseregulativ
  • Evne til å ta iniativ og vere løysingsorientert
  • Evne til å samarbeide med andre profesjonar om tenesteutøving
  • Evne til å arbeide sjølvstendig og i team
  • Personlege eigenskapar blir vektlagt
  • Godt arbeidsmiljø med trivelege kollegaer
  • Muligheit for å vere med på å utvikle psykologrolla i kommunalt psykisk helse- og rusarbeid
  • Fagleg utvikling gjennom erfaring og deltaking i nasjonale og kommunale nettverkssamlingar for kommunepsykologar
  • Gunstige låne- og forsikringsordningar gjennom KLP
  • Lønn etter sentrale avtalar

 

Søknadsfrist: 20.05.2020

 

Arbeidsgivar:Stranda kommune

Stad: Stranda
Tittel: Psykolog
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4226110904
Stillingar: 1
Arbeidsstad Øyna 13, 6200 Stranda

 

Kontaktinformasjon

Aina Holmberg, Einingsleiar
(+47) 464 11 065

Stranda kommune med bygdene Stranda (kommunesenter), Hellesylt, Geiranger og Liabygda ligg på indre Sunnmøre, ca. 1 times reisetid frå Ålesund. Kommunen har ca.4.600 innbyggjarar, eit variert næringsliv med høg sysselsetting, godt utbygd barnehage- og skuletilbod inkl. 2 vidaregåande skular, eit aktivt idretts- og foreiningsliv og gode vilkår for friluftsliv sommar og vinter. Vi har det største skisenteret på Nordvestlandet, regionalt kulturhus og treningssenter. Les meir

Del stillingen

Selskap

Stranda kommune

Kontaktinfo

  • Aina Holmberg
  • Tittel: Einingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: (+47) 464 11 065

Lokasjon

  • Stranda

Søknadsfrist

Mai 20, 2020

PP- rådgiver x 2 i 100 % fast stilling (søknadsfrist 12.05)

Gjøvik kommune PPT

 

PP- rådgiver x 2 i 100 % fast stilling

 

Beskrivelse av arbeidsstedet

PP-tjenesten og logopedtjenesten har til sammen 14,4 stillinger fordelt på ulike faggrupper. PP-tjenesten inngår i Barn-og Familie (PP-tjenesten, Helsestasjonen, Tverrfaglig familieteam, Ung i Gjøvik m/ helsestasjon for ungdom), som er en del av sektor Oppvekst.

Arbeidsoppgaver

Alle ansatte i PPT samarbeider med barnehager og skoler og med andre instanser slik at barn og unge får helhetlige og samordnede tiltak.
Tidlig innsats er sentralt.
Arbeid vil i hovedsak rettes mot grunnskolen og barna der.
En systemisk forståelse ligger til grunn for arbeidet.
Tverrfaglig samarbeid er sentralt.
Sørge for nødvendig kartlegging som grunnlag for veiledning og sakkyndighetsarbeid.
Være sakkyndig instans der opplæringsloven krever det.
Gi veiledning til foreldre og barn.
Gi veiledning til ansatte i barnehage og skole.
Bidra til kompetanse- og organisasjonsutvikling i samarbeid med skole- og barnehage.
PP-ansatte skal bidra til å skape et godt samarbeidsklima.

Kvalifikasjoner

PP-rådgiver med utdanning som spesialpedagog/tilpasset opplæring (masternivå), psykolog eller annen relevant utdanning og erfaring.

Gode kunnskaper om og helst erfaring fra arbeid med barn i grunnskolen.
Erfaring og kompetanse i veiledning vektlegges: Erfaring fra PP-tjenesten eller annen veiledning/rådgivningstjeneste.
Vilje og evne til å initiere/være pådriver i systemrettet arbeid mot barnehager og skoler
Krav om godkjent politiattest.
Egen bil må kunne benyttes i tjenesten.

Vi kan tilby

Meget varierte og utfordrende arbeidsoppgaver.
Fokus på faglighet og at vår samlede kompetanse skal være i stadig utvikling.
Godt arbeidemiljø-
Gode faglige utviklingsmuligheter.
Gjøvik kommune legger til rette for spesialisering om det er ønskelig.
Unntatt offentlighet må begrunnes
Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11.

Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste.

Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.

Søknad

  • Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem. Se www.gjovik.kommune.no
  • Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig avkjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne, alder og seksuell orientering.

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast  Heltid/Deltid: Heltid  Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 12.05.2020

 

Tiltredelse: 01.08.2020

Arbeidssted: PP-tjenesten og logopedtjenesten i Gjøvik

 

Kontaktpersoner:

Karin Ugland mob: +47 97539149

 

Hjemmeside:
https://www.gjovik.kommune.no/

 

Gjøvik kommune PPT

Gjøvik er en fremtidsrettet og mangfoldig servicekommune, en kommune som setter sine innbyggere i sentrum. Våre ansatte leverer kvalitetstjenester, med bakgrunn i god kunnskap og erfaring.Vi arbeider aktivt med kompetanseutvikling for våre ansatte, med visjonen «Universitetsbyen Gjøvik – ledende i bærekraftig vekst og utvikling». Vi søker engasjerte medarbeidere, med bred kompetanse, som ønsker en inkluderende arbeidsgiver med rom for utvikling.

 

Del stillingen

Selskap

Gjøvik kommune

Kontaktinfo

  • Karin Ugland
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 975 39 149

Lokasjon

  • Gjøvik

Søknadsfrist

Mai 10, 2020

Sjukepleiarar 4×100% (søknadsfrist 10.05)

 

Sjukepleiarar

 

Heimetenesta på Nordfjordeid og i Selje/Stadlandet

Heimetenesta i Stad kommune har fleire ledige stillingar som offentleg godkjend sjukepleiar med tenestestader både på Nordfjordeid og i Selje/Stadlandet. Stillingane har tredelt turnus. Heimetenesta har årsarbeidsplan som gir god fleksibilitet i forhold til å planlegge arbeidstid. Det kan bli lagt til frie timar i arbeidsplan.

Vi har ledig:

100 % fast stilling som sjukepleiar i heimetenesta Nordfjordeid frå d.d.
100 % fast stilling i Fossevegen bufellesskap frå 15.06.20. Stillinga er inkludert 20 % frie timar.*
100 % fast stilling i heimetenesta Selje/Stadlandet frå d.d.
100 % fast stilling i heimetenesta Selje/Stadlandet frå d.d. Stillinga er inkludert 20 % frie timar.
*Fossevegen bufellesskap er eit bufellesskap for eldre, med heildøgnsbemanning, som er organisert under heimetenesta Nordfjordeid.

Stad kommune har som overordna mål å bli fleire. Vi treng deg som ønskjer å flytte til kommunen vår og vi treng deg som har budd ute ei stund og som ønskjer å flytte heim. Vi ønskjer å utvikle eit livskraftig og trygt samfunn der vi alle dreg i lag. Vi ønskjer deg med på laget!

Arbeidsoppgåver

Sjukepleiefaglege oppgåver, omsorg og behandling
Kartlegge og vurdere behov
Følge opp og dokumentere tenesteytinga etter kvalitetskrav, lovverk og kommunale retningslinjer
Rettleie studentar, lærlingar og andre

Kvalifikasjonar

Offentleg godkjend sjukepleiar
Gjerne relevant vidareutdanning og kurs
Gode språkkunnskapar i norsk både munnleg og skriftleg
Aktuelle kandidatar må ha førarkort og kunne disponere bil
Politiattest skal leggjast fram før start i stillinga

Personlege eigenskapar

Gode kommunikasjonsevner,
Likar utfordringar og varierte arbeidsoppgåver
Er fleksibel og interessert i forbetringsarbeid
Tek initiativ og ansvar
Kan arbeide sjølvstendig og saman med andre

Vi tilbyr

Godt tverrfagleg samarbeid og godt arbeidsmiljø
Høve til fagleg utvikling
Løn- og arbeidsvilkår i samsvar med gjeldande lov- og avtaleverk
Gode pensjons- og forsikringsordningar
Det er mogleg å inngå avtale om å arbeide fleire helgar i årsarbeidsplan mot ekstra kompensasjon
Vi ber om at attestar, vitnemål og relevante referansar vert lagt ved søknaden.

Stad kommune har 6 månader prøvetid.

Vi gjer merksame på at etter § 25 i offentleglova kan opplysningar om søkjaren bli offentlege sjølv om søkjar oppmodar om ikkje å bli ført opp på søkjarlista. Oppmoding om unnatak må grunngjevast.

For meir informasjon om stillingane på Nordfjordeid kan du ta kontakt med einingsleiar heimetenesta Anne Iren Naustdal.

For informasjon om stillingane i Selje/på Stadlandet kan du ta kontakt med assisterande einingsleiar Åshild Bruland.

 

Søknadsfrist: 10.05.2020

 

Arbeidsgivar: Stad kommune
Stad: Nordfjordeid
Tittel: Sjukepleiarar
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4225370096
Stillingar: 4
Arbeidsstad Rådhusvegen 11, 6770 Nordfjordeid

 

Kontaktinformasjon

Åshild Bruland, assisterande einingsleiar heimetenesta
97 99 04 62
[email protected]

Anne Iren Naustdal, einingsleiar heimetenesta
92412748
[email protected]

 

Stad kommune har om lag 9 500 innbyggjarar og ligg i Nordfjord i Vestland fylke. Kommunen vart oppretta 1. januar 2020 då kommunane Eid og Selje og bygdene Maurstad og Bryggja vart slått saman. Kommunen består av fleire livskraftige tettstader og strekkjer seg frå storhavet i vest til fjell- og fjordlandskap i aust. I kommunen finn du Vestkapp, surfemiljø i Hoddevika, Selja kloster, Harpefossen skisenter, vikingsenteret Sagastad, Malakoff rockfestival, Opera Nordfjord og Europas djupaste innsjø, Hornindalsvatnet. Kommunen har ledige bustadtomter, gode kommunale tenester, eit spanande næringsliv og innbyggjarar med initiativ og pågangsmot. Stad kommune har som overordna mål å bli fleire. Vi treng deg som ønskjer å flytte til kommunen vår, og vi treng deg som har budd ute ei stund og ønskjer å flytte heim. Vi ønskjer å utvikle eit livskraftig og trygt samfunn der vi alle dreg i lag. I Stad kommune vil du møte lokalsamfunn som skil seg ut. Kommunen er stor nok til å gje deg rom og la deg leve ut draumane dine, og liten nok til å sjå deg og ta vare på deg. Vi ønskjer deg med på laget!

 

 

Del stillingen

Selskap

Stad kommune

Lenke til firma

https://stad.kommune.no/

Kontaktinfo

  • Åshild Bruland
  • Tittel: Assisterande einingsleiar heimetenesta
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 979 90 462
  • Anne Iren Naustdal
  • Tittel: Einingsleiar heimetenesta
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 924 12 748

Lokasjon

  • Nordfjordeid

Søknadsfrist

Mai 10, 2020

Sjukepleiarar vikariat 3×100% (søknadsfrist 11.05)

 

Sjukepleiar 100%

 

Pleie og omsorg, Sande kommune

Arbeidsstad f.t. Pleie og omsorg, heimetenesta, men arbeid i andre avdelingar kan verte aktuelt

Arbeidsoppgåver

Utføre sjukepleiefaglige prosedyrer og oppgåver
Sikre god dokumentasjon, samt ivareta retningslinjer og krav til god sjukepleie
Oppfølging, kartlegging og vurdering av pasientar
Samarbeide med andre relevante yrkesgrupper inn mot pasientane

Kvalifikasjonar

Autorisert sjukepleiar
Krav om førarkort
Kan jobbe sjølvstendig og i team, samt ta ansvar
Tilsettinga krever tilfredsstillande politiattest

Personlege eigenskapar

Ansvarsbevisst, sjølvstendig, og ha evne til å ta avgjerdsler basert på fagleg kompetanse
Vere fleksibel og serviceinnstillt med god evne til samarbeid og kommunikasjon
Jobbe effektivt, strukturert og bidra til eit godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr

Ein spennande og utfordrande arbeidskvardag som sjukepleiar
Konkurensedyktig lønn
Trivelig arbeidsmiljø
God pensjonsprdning gjennom KLP
Tilsetjing i samsvar med gjeldande lover, reglement og tariffavtale

 

Søknadsfrist: 11.05.2020

 

Arbeidsgivar: Sande kommune
Stad: Larsnes
Tittel: Sjukepleiar 100%
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4227271726
Stillingar: 1
Startdato: 01.06.2020
Sluttdato: 31.08.2021
Arbeidsstad Prestegardsvegen 31, 6084 Larsnes

 

Kontaktinformasjon

Kari Johanne Skarmyr
Einingleiar
95918965

 

 

—————————————————————————————————————————-

 

Sjukepleiar 100%

 

Pleie og omsorg, Sande kommune

Arbeidsstad f.t. Pleie og omsorg, sjukeheimsavdeling. Arbeid i andre avdelingar kan verte aktuelt.

Arbeidsoppgåver

  • Utføre sjukepleiefaglige prosedyrer og oppgåver
  • Sikre god dokumentasjon, samt ivareta retningslinjer og krav til god sjukepleie
  • Oppfølging , kartlegging og vurdering av pasientar
  • Samarbeide med andre relevante yrkesgrupper inn mot pasientar

Kvalifikasjonar

  • Autorisert sjukepleiar
  • Krav om førarkort
  • Kan jobbe sjølvstendig og i team, samt ta ansvar
  • Tilsettinga krev at tilfredsstillande politiattest vert framlagt før tiltreding

Personlege eigenskapar

  • Ansvarsbevisst, sjølvstendig og ha evne til å ta avgjerdsler basert på faglig kompetanse
  • Være fleksibel og serviceinnstillt med god evne til samarbeid og kommunikasjon
  • Jobbe effektivt, strukturert og bidra til eit godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr

  • Ein spennande og utfordrande arbeidskvardag som sjukepleiar
  • Konkuransedyktig lønn
  • Trivelig arbeidsmiljø
  • God pensjonsordning i KLP
  • Tilsetjing i samsvar med gjeldande lover, reglement og tariffavtale

 

Søknadsfrist: 11.05.2020
Arbeidsgivar: Sande kommune
Stad: Larsnes
Tittel: Sjukepleiar 100%
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4227275957
Stillingar: 1
Startdato: 01.06.2020
Sluttdato: 30.04.2021:
Arbeidsstad Prestegardsvegen 31, 6084 Larsnes

 

Kontaktinformasjon

Kari Johanne Skarmyr
Einingleiar
959 18 965

 

 

—————————————————————————————————————————-

 

Sjukepleiar 100%

 

Pleie og omsorg, Sande kommune

Arbeidsstad f.t. Pleie og omsorg, Heimetenesta. Arbeid i andre avdelingar kan verte aktuelt.

Arbeidsoppgåver

Utføre sjukepleiefaglige prosedyrer og oppgåver
Sikre god dokumentasjon, samt ivareta retningslinjer og krav til god sjukepleie
Oppfølging , kartlegging og vurdering av pasientar
Samarbeide med andre relevante yrkesgrupper inn mot pasientar

Kvalifikasjonar

Autorisert sjukepleiar
Krav om førarkort
Tilsettinga krev at tilfredsstillande politiattest vert framlagt før tiltreding

Personlege eigenskapar

Ansvarsbevisst, sjølvstendig og ha evne til å ta avgjerdsler basert på faglig kompetanse
Være fleksibel og serviceinnstillt med god evne til samarbeid og kommunikasjon
Jobbe effektivt, strukturert og bidra til eit godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr

Ein spennande og utfordrande arbeidskvardag som sjukepleiar
Konkuransedyktig lønn
Trivelig arbeidsmiljø
God pensjonsordning i KLP
Tilsetjing i samsvar med gjeldande lover, reglement og tariffavtale

 

Søknadsfrist: 11.05.2020

 

Arbeidsgivar: Sande kommune
Stad: Larsnes
Tittel: Sjukepleiar 100%
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4227275147
Stillingar: 1
Arbeidsstad Prestegardsvegen 31, 6084 Larsnes

 

Kontaktinformasjon

Kari Johanne Skarmyr
Einingleiar
959 18 965

Sande kommune er ein kystkommune i Møre og Romsdal med ca. 2500 innbyggarar. Sandesamfunnet inngår i ein felles bu- og arbeidsregion for Søre Sunnmøre med om lag 50.000 innbyggarar. Innanfor ei reisetid på 30–45 min. har ein tilgang til det ein treng av arbeid, til sjukehus, høgskule, flyplass, handel og opplevingar. Kommunen har eit variert og innovativt næringsliv, med hovudvekt på næringar knytt til den verdsleiande maritime klynga på Sunnmøre. Alt dette med utgangspunkt i unike naturmessige omgjevnader, i oversiktlege og trygge miljø med plass til alle.

 

 

—————————————————————————————————————————-

 

Helsefagarbeidar 60%

 

Pleie og omsorg, Sande kommune

Arbeidsstad f.t. i Pleie og omsorg, for tida i sjukeheimsavdeling. Arbeid i andre avdelingar kan verte aktuelt.

Arbeidsoppgåver

  • Utføre prosedyrer og oppgåver
  • Sikre god dokumentasjon, samt ivareta retningslinjer og krav til god pleie
  • Oppfølging av pasientar
  • Samarbeide med andre relevante yrkesgrupper inn mot pasientar

Kvalifikasjonar

  • Autorisert helsefagarbeidar
  • Krav om førarkort
  • Kan jobbe sjølvstendig og i team, samt ta ansvar

Tilsettinga krev at tilfredsstillande politiattest vert lagt fram før tiltreding

Personlege eigenskapar

  • Ansvarsbevisst, sjølvstendig og ha evne til å ta avgjerdsler basert på faglig kompetanse
  • Være fleksibel og serviceinnstillt med god evne til samarbeid og kommunikasjon
  • Jobbe effektivt, strukturert og bidra til eit godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr

  • Ein spennande og utfordrande arbeidskvardag som helsefagarbeidar
  • Konkuransedyktig lønn
  • Trivelig arbeidsmiljø
  • God pensjonsordning i KLP
  • Tilsetjing i samsvar med gjeldande lover, reglement og tariffavtale

 

Søknadsfrist: 11.05.2020

 

Arbeidsgivar: Sande kommune
Stad: Larsnes
Tittel: Helsefagarbeidar 60%
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4227295558
Stillingar: 1
Startdato: 01.06.2020
Arbeidsstad Prestegardsvegen 31, 6084 Larsnes

 

Kontaktinformasjon

Kari Johanne Skarmyr, Einingleiar
959 18 965

Sande kommune er ein kystkommune i Møre og Romsdal med ca. 2500 innbyggarar. Sandesamfunnet inngår i ein felles bu- og arbeidsregion for Søre Sunnmøre med om lag 50.000 innbyggarar. Innanfor ei reisetid på 30–45 min. har ein tilgang til det ein treng av arbeid, til sjukehus, høgskule, flyplass, handel og opplevingar. Kommunen har eit variert og innovativt næringsliv, med hovudvekt på næringar knytt til den verdsleiande maritime klynga på Sunnmøre. Alt dette med utgangspunkt i unike naturmessige omgjevnader, i oversiktlege og trygge miljø med plass til alle.

 

 

Del stillingen

Selskap

Sande kommune i Møre og Romsdal

Kontaktinfo

  • Kari Johanne Skarmyr
  • Tittel: Einingleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 959 18 965

Lokasjon

  • Larsnes

Søknadsfrist

Mai 11, 2020

Sykepleiere 100 og 90% (søknadsfrist 15.05)

Holmestrand kommune Sande bo- og behandlingssenter

 

Sykepleier – 100% fast stilling

 

Sande bo- og behandlingssenter ligger sentralt i Sande sentrum. Sykehjemmet har 54 plasser fordelt på rehabiliteringsavdeling, 3 langtidsavdelinger, demensavdeling og en forsterket skjermet enhet. Sykehjemmet er delt opp i små og oversiktlige avdelinger. Vi har god fagdekning, men vi ønsker oss enda flere sykepleiere i demensenheten. Nåværende arbeidstidsordning er todelt turnus med dag-/aftenvakter, og arbeid hver 3. helg.

Vi har ledige fast 100% stilling i avdeling for personer med demens.

For tiden er Sande kommune i en svært spennende prosess hvor vi sammen med Holmestrand kommune skal bygge en ny kommune, hvor våre brukere vil stå i fokus. Dette gir oss muligheter og utfordringer. Vi ønsker i vår virksomhet å være fremtidsrettet både i forhold til utvikling av tjenester, men også i forhold til kompetansebygging og nytenkning. Er du en som har lyst å videreutvikle kommunens tjenester sammen med oss, bør du søke omgående.

Arbeidsoppgaver

  • Fokus på miljøarbeid og personsentrert omsorg
  • Utøve direkte sykepleie til pasientene
  • Veilede, undervise og informere pasienter, pårørende og kollegaer
  • Sykepleiefaglige oppgaver i tråd med gjeldende krav til kvalitet
  • Tverrfaglig samarbeid
  • Medisinering og klargjøring av medikamenter
  • Dokumentasjon og oppdatering av tiltaksplaner

Kvalifikasjoner

  • Autorisert sykepleier
  • Må beherske godt norsk, både skriftlig og muntlig
  • Nyutdannede sykepleiere oppfordres også til å søke
  • Interesse for å arbeide med geriatriske pasienter og personer med demens
  • Gode kunnskaper i bruk av dokumentasjonssystemer, bl.a. Cosdoc

Personlige egenskaper

  • Bidra til kvalitet og faglig utvikling av tjenesten
  • Er fleksibel, serviceinnstilt og har gode samarbeidsevner
  • Interesse for arbeid med personer med demens
  • Ha gode kommunikasjonsevner
  • Personlig skikkethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

  • En faglig utfordrende hverdag
  • Godt arbeidsmiljø
  • Fagmiljø i utvikling
  • Sykehjemmet tar imot studenter, elever og lærlinger
  • En arbeidsplass med fokus på kvalitet i tjenesten
  • Trivelige lokaler og uteområder

Lønn i henhold til avtale /tariff. Medlemskap i pensjonsordning og gode personalforsikringer. Fra lønnen trekkes 2% innskudd til pensjonsordning. Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og med de rettigheter og plikter som følger av overenskomster, reglementer og lover.

Med hjemmel i Lov om helsepersonell mv., Kap. 4 (helsepersonelloven) §20a, er tilsetting betinget av at det legges fram gyldig politiattest. Attest skal bare kreves av den søkeren som får tilbud om stillingen, attest skal ikke legges ved søknaden.

Attester og vitnemål tas med ved et eventuelt intervju.

Kommunen er opptatt av mangfold og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi er en IA-virksomhet og jobber sammen for et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig i hht Offentlighetsloven. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge vil søkeren varsles om dette.

Fylke: Vestfold og Telemark
Jobbtype: Fast  Heltid/Deltid: Heltid  Arbeidstid: Skift / turnus / arbeidstidsordning

 

Søknadsfrist: 15.05.2020

 

Arbeidssted: Sande

 

Kontaktpersoner:
Avd. leder Esma Smailhodzic

mob: 48266127

 

Hjemmeside:
www.holmestrand.kommune.no
Adresse: Revåveien 32 3070 Sande i Vestfold

 

Holmestrand kommune har ca. 24 000 innbyggere og ca. 1 800 årsverk. Kommunen ligger vakkert til med lang kystlinje, flott natur, innsjø, elver, skog og fjell. Jernbanen og E18 går gjennom kommunen og gir god kommunikasjon både nordover og sørover.

 

————————————————————————————————————————–

 

Sykepleier – 90 % fast stilling

 

Sande bo- og behandlingssenter ligger sentralt i Sande sentrum. Sykehjemmet har 54 plasser fordelt på rehabiliteringsavdeling, 3 langtidsavdelinger, demensavdeling og en forsterket skjermet enhet. Sykehjemmet er delt opp i små og oversiktlige avdelinger. Vi har god fagdekning, men vi ønsker oss enda flere sykepleiere i demensenheten. Nåværende arbeidstidsordning er todelt turnus med dag-/aftenvakter, og arbeid hver 3. helg.

Vi har ledige fast 90 % stilling i avdeling for personer med demens.

For tiden er Sande kommune i en svært spennende prosess hvor vi sammen med Holmestrand kommune skal bygge en ny kommune, hvor våre brukere vil stå i fokus. Dette gir oss muligheter og utfordringer. Vi ønsker i vår virksomhet å være fremtidsrettet både i forhold til utvikling av tjenester, men også i forhold til kompetansebygging og nytenkning. Er du en som har lyst å videreutvikle kommunens tjenester sammen med oss, bør du søke omgående.

Arbeidsoppgaver

  • Fokus på miljøarbeid og personsentrert omsorg
  • Utøve direkte sykepleie til pasientene
  • Veilede, undervise og informere pasienter, pårørende og kollegaer
  • Sykepleiefaglige oppgaver i tråd med gjeldende krav til kvalitet
  • Tverrfaglig samarbeid
  • Medisinering og klargjøring av medikamenter
  • Dokumentasjon og oppdatering av tiltaksplaner

Kvalifikasjoner

  • Autorisert sykepleier
  • Må beherske godt norsk, både skriftlig og muntlig
  • Nyutdannede sykepleiere oppfordres også til å søke
  • Interesse for å arbeide med geriatriske pasienter og personer med demens
  • Gode kunnskaper i bruk av dokumentasjonssystemer, bl.a. Cosd

Personlige egenskaper

  • Bidra til kvalitet og faglig utvikling av tjenesten
  • Er fleksibel, serviceinnstilt og har gode samarbeidsevner
  • Interesse for arbeid med personer med demens
  • Ha gode kommunikasjonsevner
  • Personlig skikkethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

  • En faglig utfordrende hverdag
  • Godt arbeidsmiljø
  • Fagmiljø i utvikling
  • Sykehjemmet tar imot studenter, elever og lærlinger
  • En arbeidsplass med fokus på kvalitet i tjenesten
  • Trivelige lokaler og uteområder

Lønn i henhold til avtale /tariff. Medlemskap i pensjonsordning og gode personalforsikringer. Fra lønnen trekkes 2% innskudd til pensjonsordning. Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og med de rettigheter og plikter som følger av overenskomster, reglementer og lover.

Med hjemmel i Lov om helsepersonell mv., Kap. 4 (helsepersonelloven) §20a, er tilsetting betinget av at det legges fram gyldig politiattest. Attest skal bare kreves av den søkeren som får tilbud om stillingen, attest skal ikke legges ved søknaden.

Attester og vitnemål tas med ved et eventuelt intervju.

Kommunen er opptatt av mangfold og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi er en IA-virksomhet og jobber sammen for et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig i hht Offentlighetsloven. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge vil søkeren varsles om dette.

Fylke: Vestfold og Telemark
Jobbtype: Fast  Heltid/Deltid: Deltid  Arbeidstid: Skift / turnus / arbeidstidsordning

 

Søknadsfrist: 15.05.2020

 

Arbeidssted: Sande

 

Kontaktpersoner:
Avd. leder Esma Smailhodzic

mob: 48266127

Hjemmeside:
www.holmestrand.kommune.no
Adresse: Revåveien 32 3070 Sande i Vestfold

Holmestrand kommune har ca. 24 000 innbyggere og ca. 1 800 årsverk. Kommunen ligger vakkert til med lang kystlinje, flott natur, innsjø, elver, skog og fjell. Jernbanen og E18 går gjennom kommunen og gir god kommunikasjon både nordover og sørover.

Del stillingen

Selskap

Holmestrand kommune

Kontaktinfo

  • Esma Smailhodzic
  • Tittel: Avd. leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 482 66 127

Lokasjon

  • Holmestrand

Søknadsfrist

Mai 15, 2020

PP-rådgiver / Spesialpedagog (søknadsfrist 13.05)

Rauma kommune har ledig 100 % fast stilling som

PP-rådgiver/Spesialpedagog i PP-tjenesten

 

Rauma kommune har ledig 100 % fast stilling som pedagogisk- psykologisk rådgiver i PP-tjenesten fra 01.08.20/15.08.20.

Vi ser etter deg som er engasjert og opptatt av barn og unges utvikling og læring. Ønsker du å være del av et inspirerende og utviklende fagmiljø med muligheter til å samarbeide med skoler og barnehager om barn og unges opplæringssituasjon? Da er du muligens vår nye kollega.

PP-tjenesten er organisert til tjenesteområdet skole og er en del av stab/støttefunksjonen til Skolesjefen. PPT skal utføre lovpålagte tjenester til kommunens 6 grunnskoler, 10 barnehager, voksenopplæring og en videregående skole. Tjenesten holder til på Rådhuset på Åndalsnes.
I PP-tjenesten er det 4 ansatte. PP-tjenesten er i endring, og vi samarbeider tett med skoler og barnehager slik at tilbudet til barn og unge er kvalitativt godt. Vi arbeider for at så mange som mulig i målgruppen får hjelp i form av tidlig innsats og tilpasset tilbud. Vi jobber målrettet og langsiktig innenfor kunnskapsbaserte innsatsområder.

Arbeidsoppgaver

Arbeidsoppgavene i stillingen vil omfatte i hovedsak 50 % for grunnskoleområdet og 50 % videregående skole.

• støtte skoler i arbeidet med kompetanse- og organisasjonsutvikling
• veiledning og rådgivning til ansatte i grunnskole og videregående skole
• sakkyndighetsarbeid og utredningsarbeid
• delta i utviklingsarbeid internt i tjenesten og i samarbeid med skoler
• tverrfaglig samarbeid

Utdanning og erfaring
Vi søker en medarbeider som

• har utdanning på fortrinnsvis mastergrads- eller hovedfagsnivå innenfor spesialpedagogikk, pedagogikk eller lignende
• har erfaring fra skole/og eller PPT
• test og utredningskompetanse
• har erfaring, kompetanse og interesse for systemrettet arbeid
• god veiledningskompetanse
• godkjent politiattest
• god muntlig og skriftlig kommunikasjon

Vi ser etter deg som

• er en medarbeider som er samarbeids- og serviceorientert med tydelig kommunikasjonsform
• er fleksibel, nytenkende og løsningsorientert
• har en strukturert arbeidsform med krav til kvalitet og resultat
• er i stand til å takle høyt arbeidspress og har stor arbeidskapasitet
• kan arbeide selvstendig
• er positiv og bidrar til et godt arbeidsmiljø
• er personlig egnet til jobben
• disponerer egen bil

Vi tilbyr

• lønn etter avtale
• hyggelige kolleger i et inkluderende, godt og stabilt arbeidsmiljø
• et utviklingsorientert arbeidsmiljø
• 100 % fast stilling
• God pensjons- og forsikringsordning
• Bedriftshelsetjeneste

Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til fagleder Lise Brandli på tlf. 71166433/ 95083197 eller til Skolesjef Aina Øyen Henden på tlf. 71166445/ 48891938

 

Søknad sendes:

Rauma kommune tar kun imot elektroniske søknader. Dette betyr at kun søknader sendt via vårt elektroniske søknadsskjema vil bli tatt i betraktning ved tilsetting. På grunn av at vi har tatt i bruk nytt program for søknader/rekruttering i mars 2020 er verken nåværende eller tidligere ansatte registrert som brukere. Interesserte må derfor opprette ny bruker for å få søkt.

Det er viktig at du tar deg tid til å besvare spørsmålene vi stiller og registerer/oppdaterer din CV med utdannelse og kompetanse i søknadsskjemaet. Du trenger ikke legge ved attester og vitnemål til elektronisk søknad, men vi ber om at disse taes med på evt intervju.

Lønn-/personaldrift kan kontaktes for rettledning vedr elektronisk søknad, tlf 7116 6544 (9-11.30 ma-to), evt pr mail [email protected]. Vi får ikke tildele eller endre på passord, men for øvrige spørsmål er vi behjelpelig med det vi kan.

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søker kan bli offentliggjort selv om søker har bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste, samt at for ansettelse i skolen kreves at gyldig politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, fremlegges ved tilsetting. Politiattest kreves bare av søkere som får tilbud om stilling, og skal derfor ikke legges ved søknaden.

Referansenr:  2020 2910 (230420)

Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Fast  Heltid/Deltid: Heltid  Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist:  13.05.2020

 

Tiltredelse: 01.08.2020

 

Kontaktpersoner:

Lise Brandli, fagleder PPT

tlf:  71 16 64 33  mob:  950 83 197

Aina Øyen Henden, skolesjef 

tlf: 71 16 64 45  mob: 488 91 938

 

Hjemmeside:
www.rauma.kommune.no
Adresse: Rådhuset, Vollan 8a 6300 Åndalsnes

 

Rauma kommune

Verdens beste kommune for naturglade mennesker!
Visjonen tilhører hele Raumasamfunnet. Den er inkluderende for alle som bor i eller besøker Rauma, og forplikter oss til å ta vare på naturen og være et bærekraftig samfunn.
Vi SER hverandre og er Samarbeidsvillige, Ekte og Rause. Vi ønsker oss kollegaer som vil bidra positivt til å nå våre mål og holde kommunens visjon levende.
Rauma kommunes vel 750 medarbeidere utfører tilsammen vel 580 årsverk. Vi har varierte og spennende arbeidsoppgaver. Våre dyktige kollegaer arbeider på mange ulike arbeidssteder, har forskjellige yrker og kompetanse, med et felles ansvar for å bidra aktivt til å gi gode tjenester til innbyggerne våre.

Del stillingen

Selskap

Rauma kommune

Kontaktinfo

  • Lise Brandli
  • Tittel: Fagleder PPT
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: 71 16 64 33 mob: 950 83 197
  • Aina Øyen Henden
  • Tittel: Skolesjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: 71 16 64 45 mob: 488 91 938

Lokasjon

  • Åndalsnes

Søknadsfrist

Mai 13, 2020

HR-sjef (søknadsfrist 10.05)

Holmestrand kommune

 

HR-sjef

 

Fremtidens tjenester i kommunen bygges med god og relevant kompetanse, godt medarbeiderskap, godt lederskap og samarbeid for å nå mål. Holmestrand kommune søker nå en engasjert HR-sjef som kan bidra til å imøtekomme dagens og fremtidens krav på personalområdet.

Vi ønsker en tydelig HR-sjef som evner å skape en sterk HR-avdeling med høy grad av trivsel og faglig dyktighet. HR-sjef må ha gode strategiske evner, delta aktivt i organisasjonsutvikling og være et profesjonelt kontaktledd til arbeidstakerorganisasjonene i kommunen. Vi søker en leder med solid erfaring innen personal- og organisasjonsarbeid som kan bidra til at Holmestrand kommune fortsetter å utvikle seg i positiv retning.

HR-sjefen inngår som sekretær/fasilitator i kommunedirektørens ledergruppe og vil ha en sentral rolle i å utvikle Holmestrand kommune som arbeidsgiver. HR-sjefen skal bidra til å styrke kommunen sin arbeidsgiver-kompetanse gjennom utvikling og implementering av arbeidsgiverstrategi, samt bidra til helhetsfokus i kommunen.

HR-sjefen har også budsjett – og personalansvar på eget område, og ansvar for blant annet månedsrapportering.

Arbeidsoppgaver:

Overordnet ansvar for HR-funksjonen i kommunen
Bidra og legge til rette for kompetanseutvikling for ledere og medarbeidere
Organisasjonsutvikling
HMS, nærværsarbeid og sykefraværsoppfølging
Bistå i personalsaker
Bistå i rekrutteringsprosesser
Videreutvikle kommunens lønnspolitikk og øvrige reglementer
Lede lønnsforhandlinger
Bidra aktivt til å utvikle og ivareta en god organisasjonskultur.
Bidra til kontinuerlig prosessforbedringer, automatisering og kompetanseheving med ansvar for utviklingen av digitale HR-tjenester
Sørge for tett og godt samarbeid med administrasjonen og politikere
Legge fram politiske saker og møte i politiske utvalg
Samarbeid med arbeidstakerorganisasjonene

Krav til kvalifikasjoner:

Utdanning på masternivå relevant for fagområdet. Kandidater uten master vil bli vurdert dersom de har annen relevant utdanning på høgskole-/universitetsnivå og særskilt relevant erfaring
Lederutdanning og ledererfaring
Bred erfaring innenfor HR-området, gjerne fra kommunal eller annen offentlig sektor
Erfaring med samarbeid med arbeidstakerorganisasjonene
Kunnskap og innsikt om offentlig forvaltning og relevant lov og avtaleverk
Erfaring fra endringsprosesser samt god digital kunnskap og interesse
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Personlige egenskaper:

Glød og interesse for utvikling av kompetanse, medarbeiderskap og lederskap for å nå kommunens mål.
God evne til helhetlig, analytisk og strategisk tenking innenfor HR-område
Dyktig relasjonsbygger som trives i dialog med fagmiljøer og egne medarbeidere
Involverende og engasjert med gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
Robust, tillitsvekkende, omsorgsfull og varm væremåte
Synlig og tydelig
Godt humør

Vi tilbyr:

En spennende stilling i en organisasjon med viktige og meningsfylte oppgaver. Stor frihet og handlingsrom innen eget ansvarsområde. Stor innflytelse i strategiske diskusjoner om utvikling av kommunen. En sentral plass i en organisasjon med dyktige medarbeidere, tillitsvalgte og ledere.

Lønn etter avtale. Medlemskap i god pensjonsordning i KLP. Fra lønnen trekkes 2% innskudd til pensjonsordning. Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og med de rettigheter og plikter som følger overenskomster, reglementer og lover.

Attester og vitnemål tas med ved et eventuelt intervju. Kommunen er opptatt av mangfold og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi er en IA-virksomhet og jobber sammen for et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig i hht Offentlighetsloven. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge vil søkeren varsles om dette.

Fylke: Vestfold og Telemark
Jobbtype: Fast  Heltid/Deltid: Heltid  Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 10.05.2020

 

Arbeidssted: Holmestrand

 

Kontaktpersoner:

Ass. kommunedirektør/ Kommunalsjef Strategi og samfunnsutvikling Janne Visnes Melgaard

mob: 97747539

Kommunedirektør Hans Erik Utne

mob: 46444771

 

Hjemmeside:
www.holmestrand.kommune.no
Adresse: Rådhusgaten 11 3080 Holmestrand

 

Holmestrand kommune

Holmestrand kommune har ca. 24 000 innbyggere og ca. 1 800 årsverk. Kommunen ligger vakkert til med lang kystlinje, flott natur, innsjø, elver, skog og fjell. Jernbanen og E18 går gjennom kommunen og gir god kommunikasjon både nordover og sørover.

 

Del stillingen

Selskap

Holmestrand kommune

Kontaktinfo

  • Janne Visnes Melgaard
  • Tittel: Ass. kommunedirektør/ Kommunalsjef Strategi og samfunnsutvikling
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 977 47 539
  • Hans Erik Utne
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 464 44 771

Lokasjon

  • Holmestrand

Søknadsfrist

Mai 10, 2020

Barnevernskonsulent (søknadsfrist 03.05)

 

Barnevernkonsulent Ålesund og Fjord barnevernteneste

 

Barneverntenesten søkjer etter nye engasjerte og framoverlente barnevernkonsulentar til avdelingskontor Nordre, lokalisert i Brattvåg sentrum. Vi har ledig både faste stillinger og vikariat. Avdelingskontoret tilbyr for tida barneverntenester til Fjord kommune i tillegg til dei tidlegare kommunane Haram, Skodje og Ørskog.

Arbeidsoppgåver

Barnevernkonsulentar har saksbehandlingsansvar etter Lov om barneverntenester, og arbeider i samsvar med reglane for offentleg forvaltning. Barnevernkonsulentane skal følge opp familiane med råd og rettleiing i utfordrande livssituasjonar, og samarbeider med .
Som barnevernkonsulent har du kontaktpersonansvar for barn og unge som har behov for barneverntenester, og for barnet sine føresette. Du har ansvar for at barnet får rett hjelp til rett tid. Dette inneber å undersøke barn sine omsorgsbehov og føresette sin omsorgskapasitet, setje iverk tiltak, evaluere og gjere endringar slik at tiltaket til ei kvar tid er best mogleg for barnet. Dette omfattar mykje samhandling med andre som er viktige for barnet. Som barnevernkonsulent må du ta faglege, etiske og juridiske vurderingar, du må ha mot til setje barnets interesser fremst. Vi nyttar Visma sitt fagsystem for barnevernet, Familia, som saksbehandlingssystem.

Kvalifikasjonar

Bachelor i barnevernpedagogikk eller sosionom.
Relevant vidareutdanning.
Rettleiingskompetanse.
Erfaring frå barnevernteneste.
Kunnskap om offentleg forvaltning.
Norsk skriftelg og munnleg framstillingsevne.
Arbeid utover normal arbeidstid kan bli kravd i periodar.
Førarkort klasse B. Barneverntenesta har tenestebilar, men tilsette må kunne disponere eigen bil.
Gyldig politiattest vert krevd ved tilsetjing.

Personlege eigenskapar

Alltid sette barnet i sentrum.
God relasjonskompetanse.
Strukturert og handlekraftig.
Utviklingsorientert og lærevillig.
Sjølvstendig og trygg på eigen kompetanse.
Trives med å arbeide i prosessar saman med barn/unge og deira familiar.
Trives med å løyse utfordringar heilskapleg og fleirfagleg, der det trengs.
Mot til å ivareta barnet sine behov.
Evne til å tole pressa situasjonar og kjenslemessige utfordringar.
Ha god sjølvinnsikt Det vert lagt vekt på at den som vert tilsett skal vere særleg egna og at personen skal komplementere teamet.

Vi tilbyr

Stilling i ei teneste i utvikling, der det krevst sjølvinnsikt, respekt for medmenneske og handlekraft.
Gode kollegaer i eit arbeidsmiljø der barn blir møtt med «åpenhet, ydmykhet, medbestemmelse og kjærlighet».
Systematisk rettleiing.
Inkluderande arbeidslivsverksemd.
Nye, flotte arbeidslokale.
Parkering i parkeringshus.
Løn etter krav om 3-årig høgskule, med tillegg for relevant utdanning.
Gode pensjons- og forsikringsordningar.
Gode muligheter for vidareutdanning i tråd med kompetanseplanen.

 

Søknadsfrist: 03.05.2020

 

Arbeidsgivar: Ålesund kommune
Stad: Brattvåg
Tittel: Barnevernkonsulent
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4205007745
Startdato: 01.04.2020
Arbeidsstad Brattvåg tenestehus, 6270 Brattvåg

 

Kontaktinformasjon

Ann Katrin Soleng Stephansen, Avdelingsleiar
975 91 785
[email protected]

Lene Solheim, Verksemdsleiar
919 11 966

 

Ålesund kommune er den største kommunen mellom Bergen og Trondheim, og eit regionsenter for Nordvestlandet. Kommunen har rundt 67.000 innbyggarar. Området rundt byr på rike moglegheiter for et aktivt friluftsliv for alle, jakt og fiske, og kommunen har eit rikt og blomstrande kultur- og næringsliv. Ålesund er universitetsby og har landets største universitet, NTNU.

Kommunen er ein stor arbeidsgjevar med sine over 5.400 dyktige og engasjerte medarbeidarar som utfører viktige samfunnsoppdrag. I det daglege arbeidet vektlegg vi verdiane våre: open, engasjert og modig. Visjonen for kommunen er «nasjonal slagkraft, regional attraktivitet og lokal identitet».

Ønsker du ein meiningsfylt jobb med varierte og utfordrande oppgåver, er Ålesund kommune eit spennande alternativ.

 

 

Del stillingen

Selskap

Ålesund kommune

Kontaktinfo

  • Ann Katrin Soleng Stephansen
  • Tittel: Avdelingsleiar
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 975 91 785
  • Lene Solheim
  • Tittel: Verksemdsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 919 11 966

Lokasjon

  • Ålesund

Søknadsfrist

Mai 3, 2020