Me søkjer etter
Assisterande rådmann – fast 100 % stilling
Kort om stillinga
Modalen kommune skal tilsetje ny assisterande rådmann. Du vert ein sentral del av rådmannen si strategiske toppleiing med stort handlingsrom. Ass. rådmann fungerer som rådmannen sin stedfortredar.
Om arbeidsstaden
Stillinga er lokalisert til sentraladministrasjonen kor me i desse dagar flyttar inn i nytt og moderne kommunehus.
Arbeidsoppgåver og ansvar
Overordna personalansvar for alle tilsette i kommunen. Dette inneber m.a. råd og oppfølging av leiarane i personalsaker, inkl. ein del sakshandsaming.
Personalpolitikk, HMT, kompetanseutvikling, rekruttering.
Samarbeid med tillitsvalde, vernetenesta og bedriftshelsetenesta.
Hovudansvar for å sikre at kommunen har velfungerande internkontroll og kvalitetsutviklingssystem.
Ansvar for oppfølging av oppvekstnettverk, inkl. barnevern og den kommunale NAV-tenesta (NAV Fensfjorden).
Initiere og skrive saker til politisk handsaming, samt følge opp desse.
Særleg ansvar for kommunal planstrategi, samt følgje opp arbeidet knytt til denne.
Ansvar for kommunen sitt arbeid knytt til næringsutvikling.
Fungerer som kommunalsjef for sektoren helse og omsorg i eksterne fora som t.d. interkommunalt samarbeid.
Det er ei forventning at du er utviklingsorientert, finn moglegheiter og har blikk for endring. Du er rådmannen sin næraste sparringspartnar, ein pådrivar og ei drivande kraft i rådmannen si leiargruppe.
Øvrige oppgåver som vert gjevne av rådmannen og som høyrer til leiing og drift av kommunen.
Kompetansekrav
Relevant utdanning frå universitet/høgskule på min. bachelornivå. Aktuelle retningar kan vere leiing, innovasjon, økonomi og adminstrasjon m.m.
Erfaring med leiing i offentleg verksemd.
God IKT-kompetanse
God munnleg og skriftleg framstillingsevne. Må meistre nynorsk som skriftspråk.
Sertifikat kl. B, må disponere eigen bil.
Våre ynskje om deg
Evne til å stå i krevjande situasjonar, handtere høgt arbeidspress.
Evne til å byggje relasjonar, støtte og motivere leiarar og andre kollegaer.
Høg grad av gjennomføringsevne og beslutningsevne.
Særs gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
Evne til å stå i krysspress og samstundes vere ein ressurs for andre. Du roer ned medan andre fyk opp.
Du er proaktiv og ofte eit steg framom situasjonen.
Du arbeider godt sjølvstendig, leier deg sjølv på effektivt vis og er ein medviten rollemodell.
Høg grad av integritet – når det bles godt står du støtt.
Du har tolmod, er reflektert, raus og inviterande. Klokskap er eit ideal.
Me kan tilby
Ei fast 100 % stilling i ein veldrifta utviklingsorientert liten kommune.
Eit særs godt arbeids- og utviklingsmiljø.
Store moglegheiter for personleg utvikling og fagleg kompetanseutvikling.
Ei stor spennvidde av mangfaldige arbeidsoppgåver.
Ein veldig god pensjonsavtale i KLP.
Hjelp til å skaffe bustad dersom du ynskjer å prøvebu / flytte til Modalen.
Moglegheit for heimekontor etter avtale med rådmannen.
Løn etter avtale, samt tariffavtale.
Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 07.12.2021
Tiltreding: 01.03.2022
Arbeidsstad: Mo nærings- og tenestesenter
Kontaktpersonar:
Jo Bjarte Nordanger Tømmerbakke
tlf: 56 59 90 03 mob: 47462610
Heimeside:
www.modalen.kommune.no/
Adresse: Mo 3 5729 Modalen
Vil du trivast i ein liten kommune med oversiktlege forhold? Då er Modalen plassen for deg. Her vil du koma tett på den enkelte innbyggjar og saman med oss kunna nyta det gode livet på landsbygda. Samstundes er ikkje byen langt borte, berre ein time køyring til Bergen. Modalen er ein liten kommune med stor kraft. Dersom dykk er 2 eller fleire som vurderer å flytte til Modalen vil me oppmode om å ta kontakt med vår samarbeidspartnar Uni Micro AS for evt. ledige stillingar. Besøk verksemda på www.unimicro.no
Operasjonssjukepleiar- vi tilbyr rekrutteringstillegg (Søknadsfrist: 12.12)
Operasjonssjukepleiar- vi tilbyr rekrutteringstillegg
AAM Lærdal sjukehus, Helse Førde
Lærdal sjukehus er eit lokalsjukehus for Indre Sogn. Lærdal ligg inst ved Sognefjorden med god kommunikasjon til Oslo og Bergen, ferjefritt samband med reisetid på hhv. 4,5 og 3 timar. Her er typisk vestlandsnatur med flott turterreng i nærområdet, sommar som vinter. Vi har skule og barnehage i nærområdet og det er full barnehagedekning i kommunen. Les meir om Helse Førde HF
Avdeling for akuttmedisin ved Lærdal sjukehus søkjer operasjonssjukepleiar i 100% fast stilling snarast. Vi gjer merksam på at det i tillegg til lønn etter overeinskomst vert gitt rekrutterings-/stabiliseringstillegg på 100.000 kr pr.år i 100% stilling.
Søknadsfrist: 12.12.2021
Arbeidsgivar: Helse Førde
Stad: Lærdal
Stillingstittel: Operasjonssykepleier
Stillingar: 2
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4447562579
Arbeidsoppgåver
Operasjonssjukepleie til operasjonar innan ortopedi med hovedfokus på proteseoperasjonar
Sterilsentraloppgåver
For tida dagarbeidstid og fri kvar helg
Kvalifikasjonar
Norsk autorisasjon som sjukepleiar
Spesialutdanning innanfor operasjonssjukepleie vert kravd for spesialsjukepleiar
Må beherske godt norsk både munnleg og skriftleg
Gode språkkunnskapar er heilt avgjerande for forsvarleg pasientbehandling. Ikkje-nordiske statsborgarar må minimum ha bestått Bergenstesten eller anna norsktest på B2-nivå. Dokumentasjon må leggjast ved søknad (gjeld berre for helsepersonell)
Erfaring med ortopediske proteseoperasjonar og 1. assistanse er ein fordel
Personlege eigenskapar
Evne til å arbeide målretta med arbeidsoppgåver
Vere ein god lagspelar
Må kunne arbeide sjølvstendig
Trivast med å jobbe i eit tverrfagleg team, med høgt arbeidstempo
Ansvarsbevisst og rasjonell
Trives med utfordringer
Løysningsorientert
Vi tilbyr
Lønn i samsvar med gjeldande overeinskomst
Rekrutterings-/stabiliseringstillegg på kr. 100.000 per år i 100 % stilling
Gode pensjons- og forsikringsordningar
Triveleg arbeidsmiljø.
Lite miljø med oversiktlege forhold
Etter ønske kan det avtalast at ein mindre del av stillinga vert lagt til operasjonsavdelinga ved FSS
Sjukehuset kan legge til rette for leige av bustad etter behov. Oppgi i søknaden dersom det er ønskeleg.
Mangfoldserklæring
Føretaksgruppa i Helse Vest ønskjer å spegle mangfaldet i befolkninga i rekrutteringa vår. Vi oppmodar alle som er kvalifiserte til å søkje ledige stillingar uansett kjønn, alder, funksjonshemming og fleirkulturell bakgrunn. Det same gjeld dersom ein har hatt eit lengre opphald frå arbeidslivet. Føretaksgruppa i Helse Vest ønskjer å leggje til rette for inkluderande rekruttering.
Sjukehusvegen 9, 6887 Lærdal
Kontaktinformasjon
Tom Nordstrand, Seksjonsleiar
(+47) 474 14 650
Helse Førde HF har ansvar for spesialisthelsetenestene i Sogn og Fjordane. Føretaket arbeider for å gje pasientar og brukarar eit godt og heilskapeleg tilbod innanfor gjeldande rammer. Helse Førde sine institusjonar og prehospitale tenester er organisert i eit heilskapleg nettverk, og samarbeidet med andre instansar som m.a. kommunane er høgt prioritert. Føretaket har om lag 3 000 tilsette og eit budsjett på 2,8 milliardar kroner og er den største verksemda i fylket. Helseføretaket er eigd av det statlege Helse Vest RHF. Helse Førde skal så langt råd spegle mangfaldet i befolkninga. Det er difor eit personalpolitisk mål å oppnå ein balansert alders- og kjønnssamansetnad, og å rekruttere kvalifiserte personar med innvandrarbakgrunn.
Sykepleiere, helsefagarbeidere og studenter – Bamble Sone Vest og Hjemmetjenesten øst (søknadsfrist 30.11 og 05.12)
VF-Hjemmetjenesten Øst-Sykepleiere-90% og 100% vikariat
Sykepleier vikariat 90% og 100% stilling, oppstart januar 2022.
Søknadsfrist 30.11.21
VF-Vest-Bamble bolig/hjemmetj.-vikariat 60%-helsefagarbeider
Ledig fra d.d.
Søknadsfrist 30.11.21
VF-Hj.tj.DB boliger-Spl/helsef.arb/spl-student/ ass.-17% eng
Søknadsfrist 30.11.21
VF-Tilkallingsvikarer/studenter-Krogshavn omsorgsboliger
Søknadsfrist 05.12.21
VF-Hjemmetjenesten Øst-Helsefagarbeider-37% fast
Helsefagarbeider 37% fast stilling. Ledig fra 01.02.2022.
Søknadsfrist 30.11.21
VF-Hjemmetjenesten Øst-Sykepleiere 11% og 14% fast
Sykepleier fast helgestilling – arbeid hver 4. helg (11% og 14%), oppstart i januar 2022.
Søknadsfrist 30.11.21
Sportssjef rifleskyting (søknadsfrist 30.11)
ER DU VÅR NYE SPORTSSJEF I RIFLESKYTING
Arbeidsgiver Norges Toppidrettsgymnas Kongsvinger
Stillingstittel Sportssjef rifleskyting
Frist 30.11.2021
Ansettelsesform Fast
Norges Toppidrettsgymnas Kongsvinger søker sportssjef i rifleskyting. Det er en 100% stilling. Ansvarsoppgaver blir kvalitetssikring av idrettstilbudet, sørge for helhetlig oppfølging av elevene, tett samarbeid med skyttermiljøene og rekruttering av nye elever.
Ønskede kvalifikasjoner
• Kompetanse innen konkurranse og trening for rifleskyttere
• Undervisningskompetanse
• Ledererfaring
Personlige egenskaper
• Forståelse for kombinasjon toppidrettssatsing/skole
• Strukturert, mål- og resultatorientert
• Bidra til et godt samarbeid internt og eksternt
• Gode kommunikasjonsegenskaper
Søknadsfrist: 30. november 2021
Spørsmål om stillingen rettes til Åge Steen på mobilnr. 957 65 722
Lønn etter avtale.
Vi tilbyr medlemskap i Statens pensjonskasse.
Tiltredelse 15.2.2022
Om arbeidsgiveren
Stiftelsen Norges Toppidrettsgymnas (NTG) driver videregående – og ungdomsskoler i Bærum, Geilo, Lillehammer, Tromsø, Bodø, Bergen og Kongsvinger. Siden vi startet vår første avdeling i Bærum i 1981, har vi bidratt til at elever ved skolene har fått over 500 medaljer i OL og VM.
NTG-Kongsvinger ble etablert i 1999 og har i dag 150 elever fordelt på tre trinn. Skolen har følgende idretter: Fotball, håndball, sykling, rifleskyting og dans. Våre elever er dedikerte, ivrige og talentfulle. De har som mål å bli toppidrettsutøvere samtidig som de kvalifiserer seg til ønskede studier på høgskoler og universitet. 120 av våre elever bor på hybel rett ved skolen.
Høsten 2016 startet vi Norges Toppidrettsgymnas Ungdomsskole Kongsvinger som er et skoletilbud med idrettsprofil der vi har 95 elever. Begge skolene er samlokalisert i Kongsvingerhallen.
Norges Toppidrettsgymnas Kongsvinger As
Spørsmål om stillingen
Åge Steen, Toppidrettssjef/daglig leder
Mobil 957 65 722
Sandnes videregående skole søker rektor (søknadsfrist 21.11)
Sandnes videregående skole søker rektor
Rogaland fylkeskommune gir opplæring til 17000 elever ved de videregående skolene, og 6000 lærlinger. Fylkeskommunen har 4000 medarbeidere, der 3400 arbeider med videregående opplæring.
Sandnes videregående skole er en stor og attraktiv skole med ca 1000 elevplasser innen utdanningsprogram for studiespesialisering og utdanningsprogram for idrettsfag.
Det er en tradisjonsrik skole med historie tilbake til 1896. Skolen har siden 1971 ligget på Trones ved Idrettsparken i gangavstand fra Sandnes sentrum. Sandnes videregående skole har i dag ca 110 ansatte. Skolen gjennomgikk i 2014-16 en total rehabilitering av det gamle bygget og fikk et nybygg for å huse flere elever og framstår i dag som en moderne skole. I en årrekke har skolen aktivt søkt utvikling gjennom internasjonalt skolesamarbeid og lokale partnerskap. Skolen startet i 2016 opp tilbud med forskerklasse innen realfag.
Fylkeskommunen tilbyr utfordrende og spennende oppgaver i et utviklende fellesskap og nettverk for faglig og sosial kontakt mellom ledere i Rogaland fylkeskommune. Ved tilsetting vektlegges en helhetsvurdering av søkernes formal- og realkompetanse samt personlig egnethet. Søkere må kunne vise til gode referanser fra tidligere lederstillinger.
Vi krever:
- Utdanning på universitetsnivå
- Lederutdanning og/eller ledererfaring fra skole
- Administrativ og økonomisk kompetanse
- Pedagogisk utdanning og erfaring fra undervisning
- Gode kunnskaper i lov- og avtaleverket som gjelder for skolen
- Godkjent politiattest
Ønskede kvalifikasjoner:
- Erfaring med å bruke det profesjonsfaglige fellesskapet for å videreutvikle skolens praksis
Vi ser etter en leder som:
- Er samlende, bygger relasjoner og bidrar til godt samarbeid
- Setter tydelige mål både for deg selv og for medarbeidere
- Leder utviklingen av skolens organisasjon og pedagogiske praksis
- Setter tydelige mål for elevenes læring, og bruke tilgjengelige data i analyse av om målene nås
- Leder i samsvar med nasjonal skolepolitikk, fylkeskommunale vedtak og fylkeskommunen sin plattform for ledelse.
Kontakt fylkesopplæringssjef Eiliv Fougner Janssen, mob: 481 22 517 for mer informasjon om stillingen
Tiltredelse etter avtale
Søknadsfrist: 21. november 2021
Rogaland fylkeskommune er en av fylkets største arbeidsgivere med rundt 4300 ansatte. Vi jobber for en bærekraftig utvikling og sterkere fellesskap i hele Rogaland.Vil du være med å bygge et bedre Rogaland sammen med flinke og engasjerte kollegaer?
Diakon (søknadsfrist 01.12)
Vestre Toten kirkelige fellesråd
Diakon
I Vestre Toten er det 3 kirker/menigheter og 19 ansatte, inkl. 3 prester og 2 diakoner. Raufoss er kommunesenteret og over halvparten av innbyggere bor her. Kirken som er sentralt plassert i «bybildet», er betydelig oppgradert de siste årene: Kirkerommet er renovert og til 75 årsjubileet i 2014 åpnet nye menighetslokaler i kjelleren med flere møterom, kjøkken, toaletter og ny inngang. Våre menigheter har egne diakoniplaner, men det samarbeides også en god del på tvers av menighetsgrensene. Folketallet i kommunen øker, Raufoss har nylig fått bystatus og en felles ungdomsskole ble åpnet forrige skoleår. Samarbeidet kirke/skole og kirke/kommune er godt og vårt diakonale arbeid blir verdsatt i lokalsamfunnet.
For å øke vår diakonale innsats blant ungdom har vi nå opprettet en ny stilling:
Diakon – Raufoss. Fast stilling – 60%, med muligheter for utvidelse
Søknadsfrist: 01.12.2021
Arbeidsgiver: Vestre Toten kirkelige fellesråd
Sted: Raufoss
Stillingstittel: Diakon
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 60
Webcruiter-ID: 4450292559
Arbeidsoppgaver
Ha kontakt med ungdom gjennom enkeltsamtaler og åpne fellestiltak.
Samhandle med kommunale aktører og frivillige organisasjoner.
Bidra til rekruttering, opplæring og veiledning av frivillige medarbeidere
Utøve selvstendig ansvar ihht vedtatt diakoniplan, fellestiltak koordineres av ledende diakon.
Støtte konfirmantarbeid og ungdomsmiljø i kirkens regi, med hovedvekt på arbeidet i Raufoss menighet.
Kvalifikasjoner
Kvalifikasjoner i henhold til «Tjenesteordning og kvalifikasjonskrav for diakoner».
Søkere med tilsvarende utdanning i kombinasjon med relevant erfaring er også velkommen til å søke.
Gode formidlings- og kommunikasjonsevner.
Erfaring med å bruke IT-verktøy og kjennskap til bruk av sosiale medier.
Det er ønskelig med erfaring fra utviklingsarbeid, strategiarbeid og ledelse av frivillige.
Personlige egenskaper
Selvstendig, strukturert og god lagspiller.
Inspirerende, engasjert og kreativ.
God arbeidskapasitet og evne til å håndtere flere oppgaver samtidig.
Den som ansettes har kirkens trosgrunnlag som fundament for sitt virke. Personlig egnethet tillegges stor vekt.
Kontor på Raufoss sammen med sokneprest, daglig leder/menighetssekretær, menighetspedagog, kantor, sekretær, kirkeverge og diakon i 40% stilling. Vi kan tilby ordnede arbeidsforhold, lønns- og arbeidsvilkår i henhold til tariffavtale. Pensjonsordning gjennom KLP. Ved eventuell tiltredelse kreves politiattest.
Søknadsfrist: 1. desember.
Vi ønsker at du leverer din søknad elektronisk, se: www.kirken.no/vestretoten
Kirkevegen, 2830 Raufoss, Norge
Kontaktinformasjon
Margrethe Vang Nedregård, diakon
916 46 131
Gunnstein Endal, kirkeverge
920 42 659
Kantor / Organist (søknadsfrist 03.12)
Vestre Slidre Kyrkjeleg Fellesråd, Vestre Slidre
Kantor/Organist 60% stilling
Vestre Slidre kyrkjelege fellesråd søkjer kantor/organist i 60%stilling Vikariat med god moglegheit for fast stilling. 2.gongs utlysing.
Arbeidsoppgåver:
Delta i planlegging og gjennomføring av gudstenester, kyrkjelege handlinger og andre arrangement saman med presten, øvrige tilsette og frivillige
Bidra inn i menighetens trusopplæring og skule/kyrkje-samarbeid
Ansvarleg for menighetens musikalske liv i samsvar med kyrkjemusikalsk plan
Samarbeide med lokalt musikkliv
Delta i stabsmøter og vere ein del av teamarbeidet i staben
Ettersyn og vedlikehald av menighetens instrument
Personlege eigenskapar:
Gode samarbeids-, planleggings- og gjennomføringsevner
Personleg eignaheit vil bli vektlagt
Kvalifikasjonar:
Utdanning ihht kvalifikasjonskrav for kantor/organist
Beherske allsidig spel på orgel og piano både solo og i samspel med andre
Kunne arbeide både sjølvstendig og i team
Kommunisere og samarbeide godt med barn, unge og frivillige medarbeidare
Beherske norsk bra både munnleg og skriftleg
Den som tilsetjast må vere medlem i Den norske kyrkje
Disponere bil
Politiattest må fremleggast ved tilsettig
Vi tilbyr:
60% vikariat med *god moglegheit for fast stilling.*Ved evnt fast stilling vil det kunne bli tilbod om etterutdanning.
Ein hyggeleg arbeidsfellesskap
Løn og arbeidsvilkår ihht gjeldande tariff og pensjonsordning i KLP
Deler av arbeidstida er lagt til kveld, helg og høgtid
Det blir lagt opp til prøvespeling i samband med intervju. Stillinga er ledig frå 1.januar 2022 eller etter avtale. For meir informasjon: Kontakt kyrkjeverje Veslemøy Kvamme, tlf. 613450 95 /958 68 588, e-post: [email protected]. I tillegg til heimesida vår, sjå også vår facebookside: kyrkja i Vestre Slidre.
Søknad og CV med kopiar av attestar/vitnemål sendast: Vestre Slidre kyrkjeleg fellesråd, Slidrevegen 20, 2966 Slidre, eller på e-post innan 03. desember 2021.
Søknadsfrist: 03.12.2021
Send søknad til:
[email protected]
Om stillingen
Stillingstittel: Kantor/Organist
Sted: Slidrevegen 20, 2966 Slidre
Ansettelsesform: Vikariat
Prosent: 60 %
Heltid/deltid: Deltid
Antall stillinger: 1
Arbeidsdager: Ukedager Lørdag Søndag
Arbeidstid: Dagtid Kveld
Oppstart: 01.01.2022
Kontaktperson for stillingen’
Veslemøy Kvamme, Kyrkjeverje
Telefon: 958 68 588 Epost: [email protected]
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver: Vestre Slidre Kyrkjeleg Fellesråd
Adresse:Slidrevegen 20, 2966 Slidre
Hjemmeside:
https://kirken.no/vestre-slidre
Facebook:
https://www.facebook.com/Kyrkja-i-Vestre-Slidre-842335192540706
Vestre-Slidre kyrkjeleg fellesråd har ansvarsområde i Vestre Slidre kommune i Valdres Prosti. Kommunen har ca 2.200 innbyggjarar fordelt på 464km2 med variert natur. Landruk og turisme er dei viktigaste næringsvegane. Det er gode moglegheiter for friluftsliv som fisking og fotturar. I fjellet er det godt tilrettelagt for sykling. Kommunen har eit godt skule- og barnehagetilbod, og ein kulturskule med godt og variert tilbod. Vestre Slidre har 3 sokn og 4 kyrkjer og 1 kapell. Av kyrkjene er det 1 stavkyrkje, Lomen, og 1 mellomalderkyrkje, Slidredomen. I tillegg er det ein kyrkje-ruin. I tilknyting til kyrkjene er det 4 kyrkjegardar. Fellesrådet har ein stillingsressurs på ca 3 årsverk fordelt på 9 tilsette.
Kyrkja har gode kontor på Slidretun og bruker nynorsk som administrasjonsspråk.
Barne- og ungdomsdiakon 100% (Søknadsfrist: 01.12)
Kongsberg kirkelige fellesråd
Barne- og ungdomsdiakon 100%
Kongsberg kirkelige fellesråd søker etter barne- og ungdomsdiakon i 100 % fast stilling. Kongsberg kommune har rundt 27 000 innbyggere fordelt på en bykjerne og bygdene rundt. Fellesrådet består av fem menigheter; Kongsberg og Jondalen, Hedenstad, Efteløt, Komnes og Tuft. De ansatte i fellesrådet er delt i to avdelinger, en i Kongsberg og en i Efteløt. Du vil i hovedsak arbeide for de 4 menighetene i Sandsvær; Hedenstad, Efteløt, Komnes og Tuft. Det vil også være samarbeid med de ansatte i Kongsberg og Jondalen menighet.
Stillingen vil være delt, med 50% innen diakoni og 50% innen trosopplæring. Stillingen er felles for alle fire menighetene, men vi ønsker å prioritere nyskapende arbeid blant barn og unge i Hvittingfoss. Her er det en unik mulighet til å være med på å bygge opp et nytt arbeid!
Alle menighetene har vedtatt lokale planer for både diakoni og trosopplæring. Som barne- og ungdomsdiakon er du del av et faglig team bestående av administrasjonsansatte, sogneprester, kantor og diakon.
Søknadsfrist: 01.12.2021
Arbeidsgiver: Kongsberg kirkelige fellesråd
Sted: Kongsberg
Stillingstittel: Barne- og ungdomsdiakon 100%
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4449894691
Arbeidsoppgaver
Drive oppsøkende og utadrettet arbeid innen diakoni og trosopplæring utifra plan og vedtak i menighetsrådene
Søke samarbeid med kommunale aktører og andre kirkesamfunn
Være med på å utvikle og gjennomføre samarbeidsprosjekter som kan komme flere av menighetene til gode
Utvikle og følge opp nyskapende diakonalt arbeid blant barn og unge i Hvittingfoss
Planlegge, promotere, gjennomføre og videreutvikle trosopplæring for barn og ungdom i alderen 0-18 år
Rekruttere og veilede frivillige i samarbeid med staben og menighetsråd
Plan- og økonomiarbeid
Kvalifikasjoner
Plan- og økonomiarbeid
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper
Det vises til «Kvalifikasjonskrav og tjenesteordning for diakoner» fastsatt av Kirkemøtet 20.10.2004
Evne til selvstendig og målrettet arbeid
Evne til å fremme kirkens plass i lokalsamfunnet
Erfaring med å bygge nettverk, rekruttere, motivere og lede frivillige
Vi søker etter deg som liker å tenke nytt og kreativt om diakoni og trosoppplæring
Den tilsatte vil ha kontor på Sandsvær kirkekontor i Efteløt. Vi kan tilby et godt arbeidsmiljø, engasjerte og dyktige medarbeidere i en raus og inkluderende folkekirke. Personlig egnethet vil bli vektlagt. Lønn etter tariffavtale og pensjonsordning i KLP. Søkere må være medlem av Den norske kirke, gyldig politiattest må framvises.
Hasbergsvei 36, 3616 Kongsberg, Norge
Kontaktinformasjon
Randi Lie Viken, daglig leder for Sandsvær kirkekontor
90 11 63 65
Oddvar Etnestad, kirkeverge
975 99 446
Fibermontør (søknadsfrist 12.11)
Fibermontør
Montøren vil ha hovedoppgaver innenfor etablering, drift og vedlikehold av Notodden Energi sitt bredbåndsnett. Arbeidet vil blant annet bestå av følgende:
Etablering, montering, service og vedlikehold av fibernettverk.
Skjøting, terminering, test og dokumentasjon.
Kundeoppkoblinger innenfor både privat- og bedriftsmarkedet.
Hos aktuelle søkere vil det bli lagt avgjørende vekt på:
· Erfaring fra lignende arbeid.
· Bør ha fagbrev gr. L/S/IKT, telekommunikasjonsmontør, energimontør eller lignende.
· Må ha minimum førerkort klasse B med mulighet for å kjøre tilhenger (klasse E).
· Gode analytiske evner og en løsningsorientert og strukturert arbeidsstil, samt teknisk innsikt og grundighet.
· Generelt gode PC ferdigheter og evne til å benytte ulike datasystemer som er relevante for stillingen.
· Evne til å håndtere mange parallelle arbeidsoppgaver.
· Utadvendt, kundevennlig og resultatorientert.
· Være villig til å reise noe utover vanlig arbeidssted og tid.
Vi tilbyr:
· Spennende arbeidsoppgaver og utfordringer
· Utviklings- og karrieremuligheter
· Stabilt og meget godt arbeidsmiljø
· Konkurransedyktige betingelser
· God pensjonsordning i KLP
· Solid selskap i vekst
· En bransje i stor utvikling
Hvis du har den bakgrunnen vi er på jakt etter, samt trives med varierte arbeidsoppgaver og en hektisk hverdag, så ikke nøl med å sende oss din søknad!
Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til: Avdelingsleder Jon Vegheim på tlf. 48 08 33 41.
Arbeidsgiver Notodden Energi AS
Stillingstittel Fibermontør
Frist 12.11.2021
Ansettelsesform Fast
Om arbeidsgiveren
Notodden Energi AS er en del av Notodden Energi konsern, med kontor og virkeområde i Notodden kommune. Notodden Energi (NE) har en sterk posisjon, forankring og merkevare i Notodden. Med utgangspunkt i den tradisjonelle rollen som distributør og leverandør av elektrisk kraft i konsesjonsområdet Notodden kommune, er virksomheten i dag etablert som et konsern med nettvirksomhet, kraftformidling, bredbåndstjenester og fjernvarme. Det er selskapets mål å videreutvikle sin posisjon til å bli den naturlige og selvskrevne partner på energi og digitale tjenester i konsesjonsområdet og i regionen der det er naturlig. Konsernet består av 50 høyt kvalifiserte og motiverte medarbeidere.
Notodden Energi AS bygger ut fremtidens kommunikasjonsløsninger i Notodden og Seljord kommune. Selskapet er også medeier i Midt-Telemark Breiband AS – et selskap som står for utbygging og drift av telekommunikasjonsløsninger i tre kommuner. En av våre ansatte går av med pensjon, vi har derfor ledig stilling som Fibermontør.
Brakanes barne- og ungdomsskule: Lærarar, fagarbeidar / assistent og konsulent SFO (søknadsfrist 14.11)
Fleire ledige stillingar ved Brakanes barne- og ungdomsskule- lærarar, fagarbeidar/assistent og konsulent
Brakanes skule er ein 1 – 10 skule, med 123 elevar.
Skulen legg vekt på god klasseleiing/læringsleiing og klassemiljøarbeid. Skulen er ein trivselsleiar-skule, og me har 30 min. fysisk aktivitet for alle elevar – kvar dag! Det digitale har me arbeidd mykje med dei siste åra.
Søknadsfrist for desse stillingane er 15.11.2021
Framover skal me ha auka fokus på lesing, både på digitale flater og i bøker.
Me skal innføra eit dynamisk kartleggingsprogram som heiter Leselos. På uteleikeplassen vår har me fått ny ballbinge og ny aktivitetsløype.
Me har eit tett samarbeid mellom skule, kulturskule og SFO.
Lærarstillingar
På Brakanes skule har me ledig 3 lærarstillingar i inntil 100 % frå 01.01.2022 og ut skuleåret (20.06.2022). 2 av stillingane er vikariat i inntil 100 %, medan 1 stilling er eit engasjement i inntil 100 %.
Me ynskjer ein røynd kontaktlærar til ein av klassane på småtrinnet. Me har elles bruk for lærarar med brei undervisningskompetanse. Det er viktig med god relasjonskompetanse og at du er ein trygg klasseleiar. Personlege eigenskapar vil verta vektlagt.
Løn og arbeidstid følgjer sentrale avtalar. Bruk referanse 21/564 når du søkjer på lærarstillingane.
Fagarbeidar/assistent
Det er ledig eit 89 % engasjement som fagarbeidar/assistent i perioden 01.01.2022 til 20.06.2022. Arbeid på alle trinn er aktuelt, i tillegg til arbeid på SFO. Stillinga følgjer skuleruta. Bruk referanse 21/565 når du søkjer på stillinga.
Vikarar
Me har behov for kvalifiserte og røynde vikarar til kortare eller lengre oppdrag, både som lærar og assistent. Bruk referanse 21/566 dersom du søkjer som tilfeldig vikar.
Konsulentstilling skule/SFO, 80 – 100 % fast stilling
Konsulenten vår har søkt nye utfordringar i annan kommune, og me søkjer hennar etterfølgjar.
Me søkjer ein person med utdanning som fagarbeidar innan kontor og administrasjon eller tilsvarande utdanning på høgskulenivå. Stillinga skal ivareta ulike administrative og praktiske støttefunksjonar i skule og SFO.
Arbeidsoppgåver som er lagt til stillinga er mellom anna:
- Administrativt ansvar for SFO, m.a. søknadsprosess og tildeling av plassar på SFO
- Ansvar for skuleskyss
- Vedlikehald av digitale elevmapper, samt elevmapper i papirarkiv
- Vera superbrukar i Visma Flyt skule, Websak Fokus og andre administrative program som skulen/heradet nyttar
- Koordinering av GDPR-arbeidet
- Organisering og tilrettelegging av møteverksemd
- Dagleg førefallande kontorarbeid og telefonteneste
- Oppgåver etter avtale med rektor
Du må vera sjølvstendig, fleksibel i høve til arbeidsoppgåver og ha pågangsmot og godt humør i ein hektisk kvardag. Digital kompetanse er viktig for stillinga. Personlege eigenskapar vil verta vektlagt.
Lønn som konsulent/spesialkonsulent, etter kompetanse. Bruk referanse 21/554 når du søkjer på stillinga.
Søknadsfrist for alle stillingane er 15.11.2021
Aktuelle søkjarar vert kalla inn til intervju. Tilsetjing snarast råd.
Attestar og vitnemål må leggjast ved søknaden.
Gyldig politiattest må leggjast fram før arbeidsstart.
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS