Fibermontør

Vest-Telemark Kraftlag søkjer etter fibermontør
Likar du teknologi, utfordringar og ein jobb som betyr noko? Hos VTK AS jobbar me med utbygging, vedlikehald og beredskap av fiber sambandet i seks kommunar i Vest-Telemark, og me treng framtidas fagfolk!
Som fylgje av høg aktivitet søker VTK AS etter ein erfaren fibermontør. Bør ha fagbrev som telekommunikasjonsmontør, – energimontør eller elektrikar i tillegg er fordelaktig. Relevant erfaring kan vega opp for manglande formell kompetanse. Arbeidsoppgåver vil m.a. vera omlegging/utviding av eksisterande fibernett, kundeinstallasjonar til privat og næring og feilretting.
Kvifor velje energibransjen?
✅ Moderne teknologi – me brukar dei nyaste løysingane i bransjen
✅ Samfunnskritisk arbeid – fibersamband er viktig for alle
✅ Trygg jobb – kompetansen din vil alltid vere etterspurd
Kvalifikasjonar/eigenskapar:
✅ God erfaring i fiberbransjen
✅ Gode PC ferdighetar
✅ Godt fargesyn
✅ Førarkortklasse B(E)
Personlege eigenskapar me ser etter er at du kan arbeide sjølvstendig, er serviceinnstilt, glad i utfordringar og har gode samarbeidsevner.
Me kan tilby:
✅ Ei spennande, sjølvstendig og fagleg interessant stilling i eit energikonsern
✅ Konkurransedyktig løn og gode forsikrings-, pensjons- og velferdsordningar
✅ Godt arbeidsmiljø, her får du dyktige kollegaer, støtte og fellesskap
Spørsmål om stillinga kan rettast til VTK AS ved fiberansvarleg Gunnulf Grimstvedt (977 18 757) samt dagleg leiar i VTK AS Svenn-Erik Rafoss (tlf. 912 47 429)
Søknad med CV og kopi av dei viktigaste vitnemål/attestar kan du sende på e-post til [email protected]. Merk: Søknad fibermontør
Søknadsfrist: 20.Mars
Straumsfjordnes skole – Ledige stillinger som lærer fra høsten 2025 (søknadsfrist 14.03.2025)
Lærer Straumfjordnes skole
Frist 14.3.2025
Ansettelsesform Fast
Ledige stillinger som lærer fra høsten 2025
På Straumfjordnes skole søker vi lærere som ikke bare underviser, men også engasjerer, motiverer og skaper en positiv forskjell i hverdagen til våre elever. På vår skole er omsorg og engasjement kjernen i alt vi gjør. Vi tror på at en god skolehverdag handler om mer enn faglig læring – det handler om å skape et trygt og inkluderende miljø hvor hver enkelt elev kan trives, utfolde seg og vokse. Her er elevene i sentrum, og vi jobber sammen for å gi dem både faglig mestring og en positiv skoleopplevelse.
Hva tilbyr vi?
En skole med engasjerte kollegaer som bidrar til et godt skolemiljø.
Uteskole og First Lego League som sentrale satsningsområder, hvor vi bruker naturen som klasserom og teknologi som verktøy for kreativitet og problemløsning.
Små klasser og høy lærertetthet, som gir deg mulighet til å virkelig se og støtte hver enkelt elev.
Et inkluderende og humoristisk arbeidsmiljø med stor takhøyde og høy arbeidsmoral.
Gode pensjonsordninger i SPK og konkurransedyktig lønn etter gjeldende tariff.
Fordeler ved å bo i Nord-Troms, inkludert gratis barnehage, skattefradrag og mulighet for nedskriving av studielån.
Hva ser vi etter i deg?
En engasjert og trygg lærer som brenner for å hjelpe elever med å nå sitt fulle potensiale, både faglig og sosialt.
En strukturert og tydelig voksenperson som kan skape gode relasjoner med elever, kollegaer og foresatte.
En utviklingsorientert lagspiller som trives med å samarbeide og bidra til et lærende fellesskap.
En lærer som liker å bruke naturen som klasserom og som har kompetanse innen norsk, matematikk, musikk eller naturfag.
En person med god digital kompetanse og kjennskap til fagfornyelsen
Dine arbeidsoppgaver vil inkludere:
Planlegging, gjennomføring og vurdering av variert og relevant undervisning.
Skape et trygt og godt læringsmiljø hvor elevene opplever mestring både faglig og sosialt.
Samarbeid med kollegaer, ledelse og foresatte for å sikre et godt skole-hjem samarbeid.
Delta i og bidra til lærende fellesskap ved skolen.
Personlige egenskaper:
Positivt elevsyn og evne til å skape gode relasjoner.
Engasjert for å skape gode læringsresultater og utvikle et kreativt læringsmiljø.
Faglig kompetent og utviklingsorientert.
Gode samarbeids- og formidlingsferdigheter.
Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.
Interessert?
Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. Søknad med CV, dokumentasjon på utdanning og praksis, samt minst to referanser sendes til rektor Vilde W. Steinsvik på e-post: [email protected] eller mobil: 918 01 336 eller med enkel søknad her på finn.
Velkommen til en arbeidsplass hvor du kan gjøre en forskjell hver dag!
Sted: Straumfjordnes 191, 9158 Storslett
Spørsmål om stillingen
Kontaktperson: Vilde W Steinsvik
Stillingstittel: Rektor
Mobil: 91 80 13 36
Kyrksæterøra vgs – Fagleder med ansvar for tekniske fag (søknadsfrist 11.03.2025)
NY STILLING Fagleder 100%
Kyrksæterøra videregående skole (323201), Trøndelag fylkeskommune
Om stillingen
Har du lyst til å bli vår nye fagleder ved Kyrksæterøra videregående skole? Vi søker en fagleder som vil få ansvar for tekniske fag hos oss. Videre er HMS-ansvar, ansvar for internkontroll og ansvar for forvaltning, drift og vedlikehold av verkstedene tillagt stillingen.
Nøkkelinformasjon
Søknadsfrist:11.03.2025
Arbeidsgiver:Trøndelag fylkeskommune
Sted:Kyrksæterøra
Stillingstittel:Fagleder
Stillinger:1
Heltid / Deltid:Heltid
Ansettelsesform:Fast
Stillingsprosent:100
Webcruiter-ID:4920492634
Arbeidsoppgaver
Fagleder inngår i skolens ledergruppe og bidrar til å løse skolens oppgaver til enhver tid. Etter tilsetting av fagleder, vil arbeidsoppgavene innad i ledergruppa for skolen bli fordelt etter følgende prinsipper: Den enkelte medarbeider i lederteamet skal få utnytte sine sterkeste sider, og teamet skal utføre skolens samlede lederoppgaver.
Administrative oppgaver og lederoppgaver som omfatter hele skolen, personalansvar.
Medansvar for pedagogisk utviklingsarbeid, planlegging og utvikling i tråd med føringer gitt sentralt og fylkeskommunalt
Ansvar for utvikling av et trygt og godt læringsmiljø
Sikre og videreutvikle skolens nettverk, samarbeid med næringsliv, kommuner og andre samarbeidspartnere
Det må påregnes undervisning som en del av stillingen.
Kvalifikasjoner
Relevant pedagogisk utdanning
Kompetanse og erfaring innenfor de nevnte arbeidsoppgavene
God kjennskap til og gjerne erfaring med skoleledelse
God kjennskap til videregående opplæring er en fordel
Høyskole- eller universitetsutdanning
God digital kompetanse
Lederutdanning er ønskelig. Fylkeskommunen har vedtatt at alle skoleledere skal ha minimum 30 studiepoeng i ledelse. Det forutsettes at den som tilsettes oppfyller dette kravet, eller etter nærmere avtale skaffer seg slik kompetanse
God systemforståelse og gode samarbeidsevner
Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner, både på norsk og engelsk
Personlige egenskaper
Du er god til å bygge relasjoner og tillit med og mellom ansatte, elever, skole og foresatte
Du er engasjert, samskapende og endringsvillig
Du er en tydelig og positiv leder
Du har stor faglig og personlig integritet
Du har stor arbeidskapasitet
Du tenker strategisk og er god til å lede utviklings- og endringsprosesser
Du er ambisiøs i den videre utviklingen av skolen
Du er fleksibel, har god omstillingsevne og et ønske om å utvikle deg
Du setter elevenes læring og utvikling i sentrum
Du er selvstendig, strukturert, nøyaktig og ansvarsfull
Du har evne til å skape motivasjon og bidrar positivt til arbeidsmiljøet ved skolen
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
- En spennende stilling i en skole under utvikling
- Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
- Trivelig arbeidsmiljø
- Lønn etter avtale, gode forsikrings- og pensjonsordninger
Kyrksæterøra videregående skole ligger på Kyrksæterøra som er kommunesenteret i Heim kommune. Skolen har opplæringstilbud innen teknologi- og industrifag, bygg- og anleggsteknikk, helse- og oppvekstfag, studiespesialisering og påbygging til generell studiekompetanse. Skolen er utviklingsorientert, dynamisk og er en spydspiss innen arbeid med internasjonalisering. I samarbeid med KIL/Hemne tilbyr vi toppidrett fotball under optimale treningsforhold i Sodvinhallen- en av Norges største fotball- og friidrettshaller. Skolen ligger i et område der prosessindustri og oppdrettsnæringa står sterkt. To av våre satsningsområder er kjemiprosess- og laboratoriefaget og landbasert akvakultur. Vi holder til i nye og moderne lokaler med det nyeste innen teknologi. Ved Kyrksæterøra videregående skole jobber alle for at elevene skal få best mulig forutsetninger for et godt arbeids- og voksenliv. KVS er en relativt liten skole, med omtrentlig 140 elever. Læringsarbeidet som foregår hver dag, i klasserom, på verksteder, i laboratorier og ute i yrkespraksis er derimot stort.
Adresse: Trondheimsveien 18, 7200 Kyrksæterøra, Norge
Kontaktinformasjon
Ingrid Hoftun, Rektor
Telefon: 95826563
E-post: [email protected]
Vår visjon er «Vi skaper historie». Vi lever etter verdiene: Åpen og nysgjerrig i holdning, Modig og ansvarlig i handling.
Trøndelag fylkeskommune er en kunnskapsorganisasjon med stor tverrfaglighet og rundt 4500 medarbeidere. Vi leverer tjenester som er viktig for folks hverdag. De største ansvarsområdene er utdanning, tannhelse og samferdsel. Vi er en stor samfunnsutvikler innen kultur, folkehelse, plan- og næringsutvikling.
Fylkeskommunen er politisk styrt med fylkestinget som øverste politiske organ. Vi har to administrasjonssteder: Steinkjer og Trondheim.
Fylkeskommunen ønsker en mangfoldig sammensetning av ansatte. For den som tilsettes i videregående skole kreves fremlagt politiattest. Vi gjør oppmerksom på at vi utarbeider offentlige søkerlister, men du kan søke om unntak fra denne.
Gjemnes kommune – Lærar til Angvik skule (søknadsfrist 16.03.2025)
Lærar til Angvik skule
Vil du vere med på laget?
Gjemnes kommune ligg på Nordmøre, sentralt plassert midt mellom byane Kristiansund og Molde i Møre og Romsdal fylke. Gjemnes har omlag 2600 innbyggjarar og eit areal på omlag 381 km2. Kommunesenteret ligg på Batnfjordsøra.
Kommunen ligg i naturskjøne omgjevnader med rike moglegheiter for friluftsliv til alle årstider.
Vi har eit godt og triveleg arbeidsmiljø, der verdibasert leiing bygd på lagånd, ansvarleggjering, lojalitet og brukarfokus ligg til grunn for verksemda.
Angvik skule er ein fådelt barneskule som ligg sentralt i Angvik. Skulen har omlag 40 elevar og 11 tilsette som saman jobbar for å skape eit godt læringsmiljø. Elevane kjem frå ulike bygder i indre Gjemnes som Flemma, Fagerlia, Osmarka og Angvik. Skulen vart renovert i 2016 og 2024.
Visjonen for oppvekst i Gjemnes kommune er: «Vi lar flammen brenne!» Vi ønskjer å gje elevane eit godt sjølvbilde, tryggleik i samhandling med andre og lyst til vidare utdanningsløp. Vi er ein del av Oppvekstnettverk Nordmøre der vi deltek aktivt i læringsløypa språk og skriv i perioden 2025-2027. Opplæringsmålet ved skulen er nynorsk.
Vi har ledig 2 faste stillingar i 100 % som lærar frå 1.8.2025 med atterhald om endringar.
Arbeidsoppgåver:
Undervisning
Kvalifikasjonskrav for stillinga:
Lærar som har godkjent lærarutdanning etter opplæringslova § 17-3.
Ønskeleg kompetanse:
Kompetanse i matematikk og engelsk på mellomtrinnet
Andre søkjarar med relevant utdanning som til dømes førskulelærar og spesialpedagogisk bakgrunn kan vurderast.
Personlege eigenskapar:
Du har eit positivt elevsyn og evne til å etablere og halde på, relasjonar til elevane
Du er inkluderande, tydeleg og omsorgsfull, og har god klasseleiing
Du er utviklingsorientert, fleksibel og endringsvillig
Du har gode samarbeidsevner
Du er engasjert og motivert
Du har gode digitale ferdigheiter og evne til å sette deg inn i ny teknologi i undervisninga
Du bidreg til eit godt arbeidsmiljø
Vi tilbyr:
Ein spannande og variert arbeidskvardag med dyktige medarbeidarar
Gode utviklingsmoglegheiter
Løn etter gjeldande regelverk
Medlemskap i Statens Pensjonskasse
Yrkesskade- og gruppelivsforsikring
Søknad:
Vi ønskjer eit arbeidsmiljø prega av mangfald, og at våre tilsette skal spegle befolkninga. Vi oppmodar alle som er kvalifiserte til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legg vekt på å leggje til rette arbeidsforholda om du har behov for det.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp ei offentleg søkjarliste som inneheld namn, alder, stilling eller yrkestittel og bustads- eller arbeidskommune for kvar søkjar. Det kan bli gjort unntak frå innsyn for opplysningar om ein søkjar om vedkommande sjølv ber om det. Opplysningar om ein søkar kan bli gjort offentlege sjølv om søkjaren har bedt om å ikkje bli ført opp på den offentlege søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje blir teke til følgje, vil søkjaren bli varsla om dette, jf. Offentleglova § 25.
Busette i Gjemnes kommune får nedskriving på studielånet frå og med januar 2026.
Det er krav om godkjent politiattest for stillinga.
Velkomen som søkar hos Angvik skule!
Referansenummer: 25/241
Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Søknadsfrist: 16.03.2025
Tiltredelse: 01.08.2025
Arbeidssted: Angvik skule
Kontaktpersoner:
Therese Hvattum Asphol
tlf: +47 99789781
Hjemmeside:
/www.gjemnes.kommune.no/
Adresse: Angvikvegen 53 6636 Angvik
Kvinnherad kommune – Leiar PP-tenesta 100% fast (søknadsfrist 16.03.2025)
Kvinnherad kommune Barn og familie
Leiar PP-tenesta 100% fast
Eining Barn og familie – er ei av 21 einingar i sektor oppvekst. Eininga er delt inn i seks avdelingar: barnevern, helsestasjon, PPT, avdeling Familiestøtte, Villatoppen Avlastningsbustad og Butiltak Barn og unge. Eininga held til på Husnes tenestesenter.
Omtale av stillinga
Kvinnherad kommune har ledig 100% fast stilling som leiar av PP-tenesta for snarleg tilsetting eller etter avtale. Leiaren er avdelingsleiar i eininga Barn og familie.
Kvinnherad kommune ynskjer ei teneste med stort fokus på systemretta arbeid mot barnehagar og skular. Saman med einingsleiar, sektorleiar og staben vert PP-tenesta ein viktig støttespelar i utvikling av oppvekstsektoren i kommunen.
Tidleg innsats, tverrfagleg samarbeid og førebygging vil vera sentralt fokus for leiaren som vert tilsett.
PPT-leiar vil ha det daglege faglege ansvaret innan fagområdet, økonomi og personale. I tillegg inneber stillinga oppgåver knytt til sakshandsaming som PP-rådgjevar, både på system- og individnivå. Som ei del av ei større eining vert det forventa tett samarbeid med andre tenester.
Kommunen har starta eit arbeid for å implementere Betre tverrfagleg innsats (BTI-modellen). I tillegg ønskjer eininga å halde fram satsing på å bygge opp kompetanse på kartlegging og ei verktøykasse med ulike metodar innan veiledning, som PMTO, MarteMeo og Circle of Security.
Kvalifikasjonar
Pedagogisk-psykologisk kompetanse på master/hovudfagsnivå. Andre med brei spesialpedagogisk /pedagogisk bakgrunn kan bli vurdert.
Det er ein fordel om du har leiarutdanning
Erfaring frå arbeid med organisasjonsutvikling og kompetanseutvikling i skule og barnehage.
Kompetanse og erfaring frå både leiing og arbeid innan spesialpedagogikk.
Erfaring frå praksisfeltet.
Personlege eigenskapar
Det vil bli lagt avgjerande vekt på personleg eigenskapar
- Tydeleg leiar
- Utviklingsorientert
- God arbeidskapasitet
- Evne til å leia og motivera medarbeidarar
- God organisasjonsforståing
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Fokus på tverrfagleg samarbeid
- Evne til å vera handlingsrett
- Eigna for arbeid med foreldre, barn og ungdom
- Gode evner til å uttrykkja seg skriftleg og munnleg
- Den som vert tilsett må ha sertifikat og disponera bil.
Vi tilbyr
Tilsetjing skjer etter gjeldande vilkår for kommunale arbeidstakarar i samsvar med HTA og AML.
Pensjonsordning, ulykkes- og gruppelivsforsikring gjennom KLP.
Kvinnherad kommune er ei IA-verksemd.
Gode arbeidstilhøve i eit godt arbeidsmiljø.
Dekning av flytteutgifter etter nærare reglar.
Fagleg og personleg utvikling
Fleksibel arbeidstid
Oppfølging og støtte frå leiinga.
Løn etter avtale i kapittel 4 i HTA
Det er krav om gyldig politiattest før du tiltrer i stillinga. Kravet er heimla i lov om barnevern § 12-11, opplæringslova § 17-11, lov om barnehagar § 30, Helsepersonellova § 20 og helse- og omsorgstenestelova § 5-4.
Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 16.03.2025
Tiltreding: Snarleg tilsetting
Arbeidsstad: Husnes tenestesenter
Kontaktpersonar:
Randi Pedersen
mob: +47 45288088
Heimeside:
www.kvinnherad.kommune.no
Adresse: Sentrumsvegen 29 5460 Husnes
Kvinnherad kommune Barn og familie
Kvinnherad kommune har 13.100 innbyggjarar og ligg i Sunnhordland, mellom Bergen, Haugesund og Odda.
Rosendal er administrativt senter, Husnes er største tettstaden og har vidaregåande skule og handelssenter.
Kvinnherad tilbyr gratis SFO og søskenmoderasjon i barnehagen.
Naturen rundt byr på sjø, skog, fjell og bre. Nyleg vart Kvinnherad Arena opna, som er den største aktivitetshallen i kommunen. Idrettslag og kulturskule gir moglegheiter for både sports- og kulturinteresserte.
Handelsmoglegheiter finn du på Husnes storsenter og i Rosendal, og det er gode transporttilbod både til Bergen og Haugesund.
Kvinnherad kommune har per i dag ikkje eigedomsskatt for hus, hytter og næring.
Kvinnherad kommune -Spesialpedagog i barnehagane 100% fast (søknadsfrist 16.03.2025)
Spesialpedagog i barnehagane 100% fast
Eining Barn og familie – er ei av 21 einingar i sektor oppvekst. Eininga er delt inn i seks avdelingar: barnevern, helsestasjon, PPT, avdeling Familiestøtte, Villatoppen Avlastningsbustad og Butiltak barn og unge. Eininga held til i lokalar i Husnes tenestesenter på Husnes.
Omtale av stillinga
Kvinnherad kommune har ledig 100% fast stilling som spesialpedagog i barnehagane for tilsetting frå 01.08.25.
Barnehageteamet er knytt til barnehagane i Kvinnherad kommune med eit særskilt fokus på tidleg innsats og spesialpedagogisk hjelp og har ei utøvande og veiledande rolle innan spesialpedagogisk arbeid.
Spesialpedagogane har oppmøtestad i inntil to barnehagar. Styrar i den enkelte barnehage er spesialpedagogen sin næraste leiar. Oppmøtestad vil endrast kvart tredje år. Spesialpedagogane vil ha ein koordinator i PPT som har ansvar for rekruttering og oppfølging ved langtids sjukefråvær, i tett samarbeid med styrarane. Spesialpedagogane vil delta i eit spesialpedagogisk nettverk med møter kvar 6. veke for faglege drøftingar og påfyll. Ut over detta vil spesialpedagogen ha sin fulle arbeidsdag i to barnehagar. Spesialpedagogane vil ikkje være del av grunnbemanninga i barnehagane.
Arbeidsoppgåver
Er ein fagleg ressurs innan spesialpedagogisk område for barnehagen
Arbeide med førebygging og tidleg innsats på individ og systemnivå
Observasjon og kartlegging
Rettleiing på individ- og systemnivå
Styrking av det systematiske språkarbeidet.
Ansvar for spesialpedagogisk hjelp etter §31 i barnehagelova.
Utarbeide individuell utviklingsplan (IUP) og årsrapport i samarbeid med pedagogisk leiar.
Tverrfagleg samarbeid med andre hjelpetenester
Kvalifikasjonar
Godkjent barnehagelærarutdanning. Vidareutdanning innan spesialpedagogikk eller pedagogikk, 2.avdeling spes.ped. eller anna relevant utdanning. Det er ønskjeleg med rettleiarkompetanse.
Personlege eigenskaper
Personlege eigenskapar vert vektlagt ved tilsetjing
Erfaring frå arbeid med rettleiing er ei føremon
God samarbeidsevne, god kommunikasjon og relasjonsbyggjar
Eigna for arbeid med barn og foreldre
Evne til å arbeide effektivt, sjølvstendig, målretta og strukturert
Evne til fleksibilitet og endringsvilje
Krev gode norskkunnskapar
Har god skriftleg og munnleg framstillingsevne
Å kunne arbeide tverrfagleg
Vi forventar at søkjar har vilje til å auke sin kompetanse innanfor relevante områder og ut frå tenesta sitt behov.
Den som vert tilsett må ha sertifikat og disponera bil.
Vi tilbyr
Tilsetjing skjer etter gjeldande vilkår for kommunale arbeidstakarar i samsvar med HTA og AML.
Pensjonsordning, ulykkes- og gruppelivsforsikring gjennom KLP.
Kvinnherad kommune er ei IA-verksemd.
Faglege utfordringar i eit godt arbeidsmiljø.
Utfordrande og varierte arbeidsoppgåver.
Rettleiing.
Løn etter kvalifikasjonar.
Dekning av flytteutgifter etter nærare reglar.
Kvinnherad kommune har gratis SFO.
Det er krav om gyldig politiattest før du tiltrer i stillinga. Kravet er heimla i lov om barnevern § 12-11, opplæringslova § 17-11, lov om barnehagar § 30, Helsepersonellova § 20 og helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.
Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 16.03.2025
Tiltreding: 01.08.2025
Arbeidsstad: Barnehagane i Kvinnherad
Kontaktpersonar:
marianne Lyngnes Bjørnebøle
mob: +47 90211091
Randi Pedersen
mob: +47 45288088
Heimeside:
www.kvinnherad.kommune.no
Adresse: Sentrumsvegen 29 5460 Husnes
Kvinnherad kommune Barn og familie
Kvinnherad kommune har 13.100 innbyggjarar og ligg i Sunnhordland, mellom Bergen, Haugesund og Odda.
Rosendal er administrativt senter, Husnes er største tettstaden og har vidaregåande skule og handelssenter.
Kvinnherad tilbyr gratis SFO og søskenmoderasjon i barnehagen.
Naturen rundt byr på sjø, skog, fjell og bre. Nyleg vart Kvinnherad Arena opna, som er den største aktivitetshallen i kommunen. Idrettslag og kulturskule gir moglegheiter for både sports- og kulturinteresserte.
Handelsmoglegheiter finn du på Husnes storsenter og i Rosendal, og det er gode transporttilbod både til Bergen og Haugesund.
Kvinnherad kommune har per i dag ikkje eigedomsskatt for hus, hytter og næring.
Vestnes kirkelige fellesråd – Kyrkjeverge i Vestnes (søknadsfrist 10.03.2025)
Stilling ledig som kyrkjeverge
Vestnes kyrkjelege fellesråd søkjer ny kyrkjeverje i 100% stilling frå 1.juli 2025
Vestnes kyrkjelege fellesråd omfattar dei 5 sokna i Vestnes kommune med om lag 7000 innbyggarar. Kommunen ligg sentralt i Møre og Romsdal mellom Molde og Ålesund.
Kvalifikasjonskrav til stillinga:
- Relevant utdanning på høgskulenivå.
Særleg relevant realkompetanse kan i noko grad kompensere for manglande formell utdanning. - Erfaring med personalleiing, administrasjon, planarbeid, økonomistyring og rekneskap.
- Gode digitale ferdigheiter.
- God formuleringsevne både skriftleg og munnleg.
- Medlemskap i Den norske kyrkja.
Søkjer må disponere eigen bil.
Arbeidsoppgåver
- Dagleg leiing av fellesrådet si verksemd og sekretærfunksjon for fellesrådet
- Personalansvar for fellesrådet sine tilsette
- Ansvar for økonomistyring og administrasjon
- Ansvarleg for drift av fem kyrkjer og fem gravplassar
- Igangsetting og oppfølging av prosjekt knytt til vedlikehald av bygg og gravplassar
- Plan- og strategiarbeid
Kyrkjeverja skal vere ein synleg representant for fellesrådet og bidra til dialog og samarbeid med kommunen, prestane, prost, bispedømmeråd, sokneråd og andre relevante organisasjonar.
Vi søkjer ein samlande leiar. Du må vere ein løysingsorientert, ryddig, motiverande og trygg leiar. Erfaring med økonomistyring og drift kombinert med gjennomføringsevne vil bli vektlagt.
Du bør ha kunnskap om offentleg forvaltning og kyrkjeleg verksemd. Du må dessutan ha engasjement for kyrkja sitt samfunnsoppdrag.
Personlege eigenskapar vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- Ei variert og utfordrande leiarstilling
- Lønn etter avtale
- God pensjonsordning
- Tilbod om kurs og leiarutvikling gjennom KA
- Prøvetid på 6 mnd
Spørsmål om stillinga kan rettast
Leiar av Vestnes kyrkjelege fellesråd; Thor Ringsby tlf 957 26965 eller kyrkjeverje Olav Egil Tomren, tlf 916 29416
Søknad med cv kan sendast til [email protected]
Søknadsfrist 10.03.2025
Østre Toten kommune – Saksbehandler vann og avløp 100% vikariat (søknadsfrist 23.03.2025)
Østre Toten kommune – Vann og avløp – Spennende stilling i fremtidsrettet miljøforvaltning.
Saksbehandler vann og avløp 100% stilling vikariat
Vann, avløp og renovasjon er organisert som eget tjenesteområde. Sammen med tjenesteområdene bygg og eiendom, byggesak og landbruk, brann og redning, kultur og strategi og utvikling, utgjør disse kommunalområdet samfunn og strategi.
Vann, avløp og renovasjon har 23 ansatte fordelt i en avdeling som drifter ledningsnett, en avdeling som drifter prosess samt en stab som ivaretar utbyggingsprosjekter og saksbehandling. Saksbehandler kan ha arbeidssted både på Lena eller ved driftssentralen på Kraby.
Enheten skal sørge for å levere rent og trygt drikkevann, samt sikre forsvarlig håndtering av avløpsvann og avfall.
Fakta om stillingen
Vi søker nå etter saksbehandler innenfor Vann, avløp og renovasjon. Dette er et vikariat i 100 % stilling med varighet frem til våren 2026.
Du vil jobbe i team og inngå i stabsgruppen. Stillingene krever en stor grad av nøyaktighet og selvstendighet. Vi praktiserer selvledelsesprinsipper. Det er fordel med erfaring fra saksbehandling og kunnskap om offentlig forvaltning. Du må være forberedt på å «stå i stormen» og håndtere løpende saker på en profesjonell måte, både på telefon og i møter med innbyggere og andre aktører. Et grunnleggende miljøengasjement vil være en styrke i arbeidet. Det kreves meget god skriftlig formuleringsevne og muntlige egenskaper.
Du vil inngå i et variert arbeidsmiljø bestående av både ingeniører, fagarbeidere og saksbehandlere.
Arbeidsmiljøet preges i stor grad av god takhøyde og korte beslutningslinjer.
Arbeidsoppgaver
Saksbehandling i vann og avløpssaker.
Sende ut og følge opp pålegg og vedtak om utbedring av private avløpsanlegg, stikkledninger, næringvirksomhet og andre relaterte saker som inngår i forvaltningen.
Kommunikasjon og veiledning med innbyggere i saksbehandling.
Delta i planlegging og driftsmøter for effektiv forvaltning innenfor området samt i samarbeid med andre avdelinger og saksbehandlere i kommunen.
Kontroll og tilsyn av private avløpsanlegg, vannmålere, vanndemninger, næring eller annen relatert virksomhet.
Utarbeidelse av dokumenter, prosedyrer og maler som relevant til myndighetsområdet.
Utarbeidelse av saker for politisk behandling.
Arbeidet er variert og består av kontor- og feltarbeid.
Stillingen vil også kunne tillegges andre ulike oppgaver innenfor ansvarsområdet i forvaltningen.
Kvalifikasjoner
Må-krav:
Relevant teknisk eller miljøfaglig høyere utdanning eller annen tilsvarende utdanning. Søkere med god og relevant realkompetanse kan kompensere for kravet
Førerkort kl. B
Meget gode fremstillings- og formidlingsevner i norsk, både skriftlig og muntlig
Ønskelige krav:
Erfaring fra saksbehandling er en fordel
Gode akademiske skriveferdigheter
Gode IT-kunnskaper og kunne arbeide effektivt med ulike saksbehandlingssystemer
Kvalifiserte personer oppfordres til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse eller kulturell bakgrunn. Vi oppfordrer også nyutdannede til å søke.
Personlige egenskaper
Gode kommunikasjonsevner
God forståelse av myndighetsrollen
Strukturert og effektiv med god gjennomføringsevne
Positiv, ansvarsbevisst og nøyaktig
Utadvendt og med pågangsmot
Miljøfaglig interesse
Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.
Opplæring vil bli gitt.
Vi kan tilby
Som ansatt i Østre Toten kommune vil du omfattes av en god pensjons- og forsikringsordning gjennom KLP. Vi har meningsfulle arbeidsoppgaver og et inkluderende arbeidsmiljø.
Arbeidstakere tilsettes i Østre Toten kommune på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglementer og hovedtariffavtalen. Det trekkes 2% av bruttolønn til pensjon.
Søknaden skal registreres i vårt elektroniske søknadssystem. Følg bruksanvisningen på vår hjemmeside www.ostre-toten.kommune.no. Ufullstendige søknader som er sendt utenom vårt system, kan ikke besvares. Trenger du hjelp til registreringen, eller til å opprette brukernavn og passord, kontakt vår personalavdeling, tlf. 61 14 17 26.
Attester og vitnemål skal ikke legges ved den elektroniske søknaden, men tas med ved et evt. intervju.
Østre Toten kommune praktiserer meroffentlighet
Som hovedregel oppføres alle søkere på offentlig søkerliste. Søkere som anmoder om å bli unntatt fra denne bes begrunne dette i søknaden. Dette er et krav i henhold til Offentlighetsloven §25. Du vil bli varslet dersom din anmodning ikke kan tas til følge.
Fylke: Innlandet
Jobbtype: Vikariat
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 23.03.2025
Tiltredelse: Snarest
Arbeidssted: Østre Toten kommune
Kontaktpersoner:
Vegard Aass
tlf: +47 97696477
Hjemmeside:
/www.ototen.no/
Adresse: Rådhusgata 20 2850 Lena
Østre Toten kommune – Vann og avløp
Østre Toten kommune er én av 46 kommuner i Innlandet fylke, og har ca. 15 000 innbyggere. Vår visjon er «Livskvalitet ved Mjøsa». Vi leverer gode tjenester til innbyggerne våre takket være arbeidstakere med engasjement og høy kompetanse. Vi kan tilby utfordrende og meningsfulle arbeidsoppgaver innenfor et stort spekter av fagområder. Vi har en god pensjonsordning og et inkluderende arbeidsliv.
Østre Toten kommune – Prosjektleder / byggeleder 100% fast – Vann, avløp og renovasjon (søknadsfrist 23.03.2025)
Østre Toten kommune – Vann og avløp – Spennende stilling med utviklingsmuligheter i vann og avløpsforvaltning
Prosjektleder eller byggeleder – 100% fast stilling
Vann, avløp og renovasjon er organisert som eget tjenesteområde. Sammen med tjenesteområdene bygg og eiendom, byggesak og landbruk, brann og redning, kultur og strategi og utvikling, utgjør disse kommunalområdet samfunn og strategi.
Vann, avløp og renovasjon har tilholdssted på Kraby og har 23 ansatte fordelt i en del som drifter ledningsnett og en del som drifter prosess, samt en stab med personell som ivaretar prosjekter og saksbehandling.
Tjenesteområdet skal sørge for å levere rent og trygt drikkevann, samt sikre forsvarlig håndtering av avløpsvann og avfall.
Fakta om stillingen
Østre Toten kommune har ca 500 km ledningsnett for vann og 200 km avløpsledning og en mengde vann og avløpsinstallasjoner som kontinuerlig vedlikeholdes, oppgraderes eller saneres. Vi har høyt aktivitet og har en egen faggruppe bestående av 3 prosjektledere. En av disse går nå over i ny stilling og vi søker hans etterfølger.
Vi har ledig fast 100 % stilling som prosjektleder eller byggeleder. Stillingen vil inngå i en faggruppe med fagleder og 2 andre prosjektledere.
Stillingen krever en stor grad av selvstendighet og vi praktiserer selvledelsesprinsipper.
Jobben er variert og setter krav til at du er nøyaktig, løsningsorientert og selvstendig.
Du vil inngå i et arbeidsmiljø bestående av både ingeniører og fagarbeidere.
Arbeidsmiljøet preges i stor grad av god takhøyde og korte beslutningslinjer.
Arbeidsoppgaver:
Prosjektledeler eller byggeleder innen vann- og avløp i all faser i henhold til regelverk for gjennomføring av investeringsprosjekter.
Saksbehandling, økonomistyring og rapportering innenfor arbeids- og ansvarsområdet, rapportering i henhold til regelverk for prosjektgjennomføring og porteføljestyring.
Forvaltningsoppgaver og saksbehandling ovenfor politiske organer, næring og innbyggere.
Utarbeidelse av konkurransegrunnlag og tilbudsprosess i henhold til lov om offentlig anskaffelser.
Styring og koordinering av eksterne rådgivere, konsulenter og entreprenører.
Utstrakt kommunikasjon med grunneiere, utbyggere og fagmiljø, både skriftlig og muntlig.
Bistå i andre relevant oppgaver etter behov.
Bidra til effektivisering og nyskaping i vår drift.
Gjennomføre ulike prosjekter i løpende drift og andre administrative prosjekter.
Bidra til ajourhold av kommunens digitale ledningskart.
Arbeide i ulike fagprogram som hører til stillingen.
Kvalifikasjoner
Må-krav:
Relevant bachelor eller minimum 2-årig teknisk fagskole.
Omfattende erfaring i faget og realkompetanse om prosjektering kan kompensere for kravet.
Førerkort klasse B.
Ønskelige krav:
Det er fordel med erfaring fra arbeid med prosjektgjennomføring, saksbehandling, byggeledelse og drift samt kunnskap om offentlig forvaltning.
Kvalifiserte personer oppfordres til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse eller kulturell bakgrunn. Vi oppfordrer også nyutdannede til å søke.
Personlige egenskaper:
Du er faglig engasjert, interessert og er positivt innstilt.
Du har høy arbeidskapasitet og er selvstendig, men har samtidig gode samarbeidsegenskaper.
Du har vilje og evne til god planlegging, nytenking, kvalitetsutvikling og er nøyaktig og strukturert.
Du har god faglig teknisk forståelse.
Du er lærevillig, kan håndtere arbeidspress og har gjennomføringsevne.
du kan kommunisere godt med kolleger, innbyggere og andre samarbeidspartnere.
Du har god norsk formuleringsevne, skriftlig og muntlig.
Du har god kjennskap med IKT som verktøy.
Du har økonomiforståelse.
Du bør ha kunnskap og erfaring om lovverk, kontraktforståelse og erfaring fra rapportering i henhold til ulike aktuelle regelverk.
Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.
Vi kan tilby
- Som ansatt i Østre Toten kommune vil du omfattes av en god pensjons- og forsikringsordning gjennom KLP. Vi har meningsfulle arbeidsoppgaver og et inkluderende arbeidsmiljø.
- Arbeidstakere tilsettes i Østre Toten kommune på de vilkår som til enhver tid kommer frem av gjeldende lover, reglementer og hovedtariffavtalen. Det trekkes 2% av bruttolønn til pensjon.
Attester og vitnemål skal ikke legges ved den elektroniske søknaden, men tas med ved et evt. intervju.
Østre Toten kommune praktiserer meroffentlighet
Som hovedregel oppføres alle søkere på offentlig søkerliste. Søkere som anmoder om å bli unntatt fra denne bes begrunne dette i søknaden. Dette er et krav i henhold til Offentlighetsloven §25. Du vil bli varslet dersom din anmodning ikke kan tas til følge.
Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 23.03.2025
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Østre Toten kommune
Kontaktpersoner:
Kåre Ravnsborg
mob: +47 90853649
Vegard Aass
tlf: +47 97696477
Hjemmeside:
/www.ototen.no/
Adresse: Rådhusgata 20 2850 Lena
Østre Toten kommune – Vann og avløp
Østre Toten kommune er én av 46 kommuner i Innlandet fylke, og har ca. 15 000 innbyggere. Vår visjon er «Livskvalitet ved Mjøsa». Vi leverer gode tjenester til innbyggerne våre takket være arbeidstakere med engasjement og høy kompetanse. Vi kan tilby utfordrende og meningsfulle arbeidsoppgaver innenfor et stort spekter av fagområder. Vi har en god pensjonsordning og et inkluderende arbeidsliv.
Nome Legesenter – Kombinert stilling fastlege / tilsynslege (Søknadsfrist 07.03.2025)
Kombinert stilling fastlege/tilsynslege
Dette er en spennende mulighet i en nyopprettet stilling. Vi søker ny legekollega som vil være med på laget og bidra til gode legetjenester for Nome kommunes innbyggere.
Nome legesenter er en kommunalt drevet praksis med moderne utstyr og funksjonelle lokaler. Driften har egen enhetsleder, 7 fastleger, Lis1, sykepleiere og helsesekretærer.
Fastlegene er lokalisert på Nome Helsesenter sentralt på Ulefoss, i samme bygg som jordmor, helsestasjon og ambulansetjeneste.
Det er et godt og formalisert samarbeid mellom fastlegene og kommunens øvrige helsetjeneste. Nome har et interkommunalt legevaktsamarbeid med Skien kommune, som har en velfungerende legevakt i nytt og moderne bygg. Den enkelte lege har 2 legevakter pr. mnd.
Kommunen har sykehjem, institusjoner, flyktninghelsetjeneste, psykisk helsetjeneste og hjemmetjenester
Tilsynslegen er medisinskfaglig ansvarlig på sykehjemmet som har følgende tilbud:
- Langtidsplass
- Korttidsplass
- Avlastningsopphold
- Avdeling for aldersdemente
Denne stillingen vil innebære en kombinasjon av tilsynslegefunksjon på Nome sjukeheim, og kommunal fastlegepraksis
Nome har egen kommuneoverlege og disponerer KAD plasser på Nome sjukeheim
Legesenteret bruker WebMed journalsystem
Søknadsfrist: 07.03.2025
Arbeidsgiver: Nome kommune
Sted: Ulefoss
Stillingstittel: Kombinert stilling fastlege/tilsynslege
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4915299476
Arbeidsoppgaver
- Fastlegepraksis etter gjeldende lover, forskrifter og avtaleverk. Listestørrelse etter avtale
- Interkommunal legevakt
- Institusjonsrettede oppgaver:
Behandling og oppfølging av pasienter
Prosedyrer i forbindelse med inn- og utskriving til og fra sykehus
Prosedyrer for henvisning til spesialisthelsetjenesten
Medisinsk faglig rådgivning til ledelsen
Delta i utvikling og gjennomføring av internkontroll og kvalitetssystemer
Bidra til/delta i undervisning av de ansatte
Samhandlingsrettede oppgaver
Tilsynslegen bidrar til utarbeidelse av retningslinjer, oppgavefordeling, samhandling og kommunikasjon med andre aktører som fastlege, kommuneoverlege, spesialisthelsetjeneste og smittevern.
Kvalifikasjoner
- Lege med godkjent autorisasjon og gjennomgått turnustjeneste
- Spesialist i allmennmedisin eller ønske om spesialisering (ALIS)
- Fordel med erfaring fra allmennpraksis
- Rett til refusjon fra Helfo
- Beherske norsk skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper
- Interesse for allmennmedisin
- Interesse for geriatri
- Gode samarbeidsevner og kommunikasjonsferdigheter
- Relevant kompetanse, erfaring, fleksibilitet og personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
- Vi gir våre nye leger en god start med gode vilkår.
- Vi legger til rette for deg som vil starte i et ALIS løp.
- Stillingen er plassert i kommunens lønnsregulativ i henhold til gjeldende tariffavtale
- Som ansatt i Nome kommune er du omfattet av meget gode pensjon- og forsikringsordninger
Stårrvegen 14, 3830 Ulefoss, Norge
Kontaktinformasjon
Lars Kristian Lunden
Fastlege
Telefon:416 16 360
E-post:[email protected]
Zafar G. Ali
Tillitsvalgt lege
Telefon:452 70 839
E-post:[email protected]
Berit Lindberg Spange
Enhetsleder HO
Telefon:+47 90940691
Kanalkommunen Nome ligger «midt i smørøyet» og er en kommune med flere vakre steder å bosette seg. Største del av befolkningen bor i eller omkring Lunde og Ulefoss sentrum.
Det er kort veg til Grenlandsregionen i sør og til Bø i Midt-Telemark med vakre Lifjell i nord. Det er kun 30-60 minutters kjøring til sjø og fjell, og kun 2 timer til Oslo.
Sørlandsbanen stopper i Lunde.
Kommunen har ca. 6600 innbyggere og et areal på 434 km². Nome har barnehager, ledige boligtomter, videregående skoler og kort veg til universitetet i Sørøst-Norge (Bø, Porsgrunn og Notodden).
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS