Leiar førebyggande Kvam Brann og redningsteneste Fast (Søknadsfrist: 03.04.2022)

Øystese kan mista lokalt stasjonert brannberedskap

Kvam Brann og redningsteneste

Leiar førebyggande

 

Vil du bli vår nye leiar førebyggande?

Kvam brann- og redningsteneste er på jakt etter ny leiar for brannførebyggande avdeling i kommunen. Du vil få i oppgåve å leia kommunen gjennom ei spanande tid, og ta vare på det gode arbeidet som er utført i avdelinga tidlegare, samstundes som det og må leggjast til rette for ei best mogleg utnytting av det førebyggande informasjonsarbeidet som vert utført gjennom Vest brann- og redningsregion. Stillinga er spannande, omfattande og gjev moglegheit for personleg utvikling.

For meir informasjon om korleis Kvam brann- og redningsteneste er organisert, sjå brannordninga til kommunen. Brannordning Kvam

Søknadsfrist: 03.04.2022
Arbeidsgivar: Kvam herad
Stad: Norheimsund
Stillingstittel: Leiar førebyggande
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4496801820

Arbeidsoppgåver

Brannsjefen sin stedfortredar og fagleg rådgjevar i førebyggande spørsmål
Planleggja, koordinera og leia brannførebyggande aktivitetar og sakshandsaming.
Systematisk forbetringsarbeid for å sikra etterleving av krav i lover, forskrifter, avtaleverk og interne rutinar
Delta i arbeid med risiko- sårbarheitsanalyse, førebyggande- og beredskapsanalysar.
Bidra til eit godt samarbeid og auka kompetanse innan brannførebygging hjå kommunen og andre aktørar
Oppfølging og samarbeid med feiar i kommunen
Delta i operativ beredskap, inkludert inngå i rullerande vaktordning som innsatsleiar brann i kommunen
Andre arbeidsoppgåver relatert til brannførebyggande arbeid og administrasjon av brann og redningstenesta

Kvalifikasjonar

Oppfylla krav i «Forskrift om organisering, bemanning og utrustning av brann- og redningsvesen og nødmeldesentralene (brann- og redningsvesenforskriften)»§ 43, eller vera i stand til å oppfylla desse krava innan kort tid.
Det er ynskeleg med universitets- eller høgskoleutdanning på bachelornivå
Førarkort kl. B og kompetansebevis for utrykningskøyring (kode 160), eller er villig til å tilegna seg dette.
Det er ynskeleg med kjennskap til offentleg sakshandsaming, risikoanalysar og beredskapsplanar.
Det er ynskeleg med erfaring med bruk av lovverk og forskrifter.
Ved tilsetjing må det leggjast fram utvida politiattest
Det er krav om tilfredsstillande helseattest

Personlege eigenskapar

Evne og vilje til å ta ansvar og jobba sjølvstendig og strukturert
Høg interesse for systemarbeid og analyse
Gode kommunikasjonsevner, munnleg og skriftleg
God på samarbeid og relasjonsbygging
God operativ forståing og handlekraft
Resultatorientert med evne til strategisk og heilskapleg tenking
Personlege eigenskapar vert vektlagt

Vi tilbyr

Ei spennande stilling med utfordrande og varierte arbeidsoppgåver
Løn etter gjeldande tariffavtale og lokalt lønssystem
Godt arbeidsmiljø

Generell informasjon:

Den kommunale organisasjonen skal i størst mogleg grad spegla mangfaldet i befolkinga. Målet er difor å oppnå ei balansert samansetjing når det gjeld alder, kjønn og kulturell bakgrunn. I Kvam herad er det offisielle styringsmålet nynorsk. Me gjer merksam på at etter offentleglova § 25 kan opplysningar om søkjaren bli offentlege sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje vert teke til følgje, vert søkjaren varsla om dette.

 

Grovagjelet 16, 5600 Norheimsund, Norge

 

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Torleif Ones, Leiar Kvam brann og redning
901 46 975

Lars Ese Ur, Teknisk sjef
979 55 054

 

Kvam er inngangsporten frå Bergen for alle som ønskjer å oppleva Hardanger. Berre ein times køyring via Kvamskogen – eit område for aktiv fritid både sommar og vinter, ligg kommunen ved Hardangerfjorden. Me har eit variert næringsliv med jordbruk, industri og handel. Kopla med eit rikt kultur og organisasjonsliv gjev dette eit mangfaldig og levande samfunn for dei 8500 innbyggjarane våre. Me har eit godt utbygd skuletilbod med to vidaregåande skular. Norheimsund er regionsenteret i kommunen og vart i 2013 tildelt «Statens pris for attraktiv stad». Her kan du oppleva «bygda med bypuls», handlegate, strandveg og bystrand. Les meir

 

Del stillingen

Selskap

Kvam herad

Lenke til firma

https://www.kvam.no/

Kontaktinfo

  • Torleif Ones
  • Tittel: Leiar Kvam brann og redning
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 901 46 975
  • Lars Ese Ur
  • Tittel: Teknisk sjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 979 55 054

Lokasjon

  • Norheimsund

Søknadsfrist

April 3, 2022

*Serviceleder *Rørlegger (søknadsfrist snarest)

(klikk pr stilling for mer informasjon og for å søke på stillingen)

 

Dale Rør AS
Vi søker Serviceleder I 100 % stilling

Vi søker etter en person som er klar for nye utfordringer, fagkompetanse innenfor VVS-faget er en klar fordel.

Søknadsfrist snarest

 

Dale Rør AS
VVS Røyrleggar

Dale Rør søker dyktig og sjølvstendig rørlegger som ynskjer å være med på laget vårt. Grunna
aukande ordremengde og større satsingsområde treng vi fleire kollegaer.

Søknadsfrist 31.03.2022

 

Del stillingen

Selskap

DALE RØR AS

Kontaktinfo

  • Kenneth Fagerlid
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 974 26 042

Lokasjon

  • Dale I Sunnfjord

Søknadsfrist

April 15, 2022

Sjømannsprest i Dubai Fast (Søknadsfrist: 27.03.2022)

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.

 

Sjømannsprest i Dubai

 

Å være sjømannsprest i denne regionen er spennende, og gir rom for å by på seg selv. Her kan du få du gode erfaringer, som også kan gi nye perspektiver på livet.

Byen og region kan tilby en stor bredde av kultur, religion og folkeslag.

Du vil være en del av stabsfellesskapet i Dubai, og rapporterer til daglig leder ved kirken. Det vil være noe reisevirksomhet i denne stillingen til andre land i området. Vi søker deg som kan trives med å være prest på bortebane, og som er god til å skape tillit og trygghet i møte med andre i staben, de du oppsøker, frivillige og brukerne av kirkens tilbud.

Hvis du vil vite mer om hvordan det er å leve og bo i Dubai, har vi laget en liten video.

Søknadsfrist: 27.03.2022
Arbeidsgiver: Sjømannskirken
Stillingstittel: Sjømannsprest
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4487292990

Oppgaver og ansvarsområder:

Hovedansvar for kirkelige handlinger og sjelesorg.
Hovedansvar for trosopplæring og øvrig barne- og ungdomsarbeid.
Være med i arbeidet som skjer på kirken, samt det oppsøkende arbeidet.
Være med i arbeidet med arrangementer som 17. mai, julebasar, høytidsfeiringer og andre arrangementer som er viktige for nordmenn og svensker i UAE.
Være med på arrangementer og møter utenfor Sjømannskirkens eget arbeid.
Være med i beredskapsarbeid.
Være med å ivareta de til enhver tid inkluderte land i regionen (per i dag Saudi-Arabia, Qatar, Bahrain, Kuwait, Jemen, Oman). Reisevirksomhet til andre land i området kan være aktuelt.
Annet praktisk og menighetsbyggende arbeid som er aktuelt i henhold til strategi for kirken.
Les mer om kirken på Dubai sine nettsider.

Kvalifikasjoner:

Cand.theol eller tilsvarende utdanning (inkl. kirkelig utdanning (vigslet), pastorutdanning i frikirke, teolog uten praktikum).
Presteerfaring eller erfaring fra tilsvarende tjeneste er ønskelig (inkl. pastor i frikirke, vigslet kirkelig tjeneste). I en omskiftelig tjeneste kreves det trygghet som prest og menneske.
Erfaring fra arbeid med mennesker i ulike aldre og livssituasjoner, og gjerne i form av en oppsøkende tjeneste.
Førerkort for bil kl. B.

Victoria i Dubai | Sjømannskirken - Norsk kirke i utlandet

Stilling for eventuell medreisende ektefelle/samboer:

Det tilbys 50 % stilling som diakonal medarbeider for eventuell medreisende ektefelle/samboer.
Dette er en kirkelig stilling, der oppgavene avhenger av kompetansen og interessene til den som kommer inn i stillingen, og blir tilpasset de behov kirken har.
Vennligst legg ved CV hvis ektefelle/samboer ønsker å bli vurdert for stilling.

Viktige tilleggskrav:

Det vises til Sjømannskirkens formelle krav til ansettelse.
Søkere må kunne identifisere seg med Sjømannskirkens visjon og verdigrunnlag.
Hvis ikke søker eller ektefelle er medlem i Den norske kirke, vennligst opplys i søknaden hvilket kirkesamfunn.
Den som tilsettes vil bli bedt om å fremlegge tilfredsstillende politiattest (barneomsorgsattest) i medhold av Politiregisterforskriften § 34-1. Gjelder også eventuell ektefelle/samboer som ønsker stilling.
Kontraktsvilkårene for utstasjonerte er betinget av medlemskap i norsk folketrygd. Ansatte som på ansettelsestidspunktet mangler medlemskap kan ansettes på særskilte vilkår (lokal kontrakt).
Sjømannskirkens stillinger i utearbeidet er faste stillinger med tre års bindingstid, og med fire måneders oppsigelse. Oppsigelse før utløp av bindingstiden vil kunne medføre at deler av flytteutgiftene må dekkes av den ansatte.

Vi vektlegger:

Du har evne og vilje til å drive med oppsøkende arbeid.
Du liker mennesker, og evner å snakke med, møte og omgås mennesker, også dem som er ulik deg selv.
Du er flink på samhandling og samspill med andre.
Du evner å jobbe selvstendig, tenke selv, ta ansvar og ta grep når det kreves.
Du har evne til å tilpasse deg nye situasjoner.
Du har en fleksibel innstilling til arbeidstid og oppgaver, samtidig som du evner å sette nødvendige grenser.
Hvis dette høres ut som deg, og en arbeidshverdag du kan trives i, er du hjertelig velkommen som søker!

Vi tilbyr

Lønn etter organisasjonens lønnsplaner for sjømannsprester.
En spennende lokasjon med et rikt kulturliv og mange muligheter på fritiden.
Arbeidsveiledning (ABV).
God, tariffestet pensjonsordning i Statens pensjonskasse.
Gode og utvidede forsikringsordninger.
Tjenestebolig på kirkeområdet (se bo- og levebeskrivelsen).
Tilbud om 50 % stilling for eventuelt medreisende ektefelle/samboer.
Her er en beskrivelse av hvordan det er å leve og bo som sjømannskirkeansatt i Dubai, med utfyllende informasjon om kirken.

OBS! Alle må søke elektronisk gjennom lenken «Søk på stillingen» under for å komme i betraktning. Fyll ut komplett søknad og skriv inn jobberfaring og utdanning i feltene i søknadsskjemaet. Vennligst last opp vitnemål fra Vitnemålportalen. Vi godtar ikke søknader per e-post eller post.

 

Norwegian Seamen’s Center, 5004 , Forente Arab. Emirater

 

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Espen Ingebrigtsen, Operativ leder
902 94 934
[email protected]

Ann Kristin KarlsenDaglig leder
+971 505589653
[email protected]

Elisabeth Gillebo Skiftun, Administrasjonskonsulent
410 26 549
[email protected]

 

Sjømannskirken har vært i Dubai siden midten av 70-tallet, og er en næringslivskirke. Våre målgrupper er i stor grad tilknyttet norske og internasjonale bedrifter som er etablert i UAE.

Dubai sover aldri. Det er en by og en region i enorm utvikling på mange områder. Byen er et sentrum for internasjonal handel, og en hub for samarbeid på tvers av verdensdeler. Dubai og vår region er et viktig sted også for norske selskapers verdiskaping. Viktigheten av Sjømannskirkens tilstedeværelse bekreftes jevnlig gjennom menneskemøtene vi får ha.

Sjømannskirken er en viktig støttespiller for norsk og svensk UD, og vi får være medvandrere for mange.
Sjømannskirken er aktivt til stede, både på hjemme- og bortebane. Vi møter mennesker der de er, og slik de er. Det er det som beriker og gjør arbeidet så motiverende. Teamet i Dubai er opptatt av å spille hverandre gode, og å la den enkelte få bruke sine evner og sin lyst til å være Sjømannskirke i verdens hverdag.

 

Del stillingen

Selskap

Sjømannskirken

Kontaktinfo

  • Ann Kristin Karlsen
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +971 505589653
  • Elisabeth Gillebo Skiftun
  • Tittel: Administrasjonskonsulent
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 410 26 549

Lokasjon

Ingen lokasjon registrert

Søknadsfrist

Mars 27, 2022

Menighetspedagog / trosopplærer, fast 63% stilling Fast (Søknadsfrist: 17.04.2022)

 

Menighetspedagog/trosopplærer, fast 63% stilling

 

Kragerø kirkelige fellesråd

Kragerø kirkelige fellesråd søker medarbeider til ovennevnte stilling, med tiltredelse så snart som mulig. Arbeidet vil foregå i Kragerø, Helle, Skåtøy og Sannidal menigheter.

Søknadsfrist: 17.04.2022
Arbeidsgiver: Kragerø kirkelige fellesråd
Sted: Kragerø
Stillingstittel: Menighetspedagog/trosopplærer
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 63
Webcruiter-ID: 4496751541

Arbeidsoppgaver

Lede, planlegge, koordinere og gjennomføre trosopplæringstiltak for aldersgruppen 0-18 år, i tråd med vedtatte trosopplæringsplaner, og i samarbeid med menighetsråd, ansatte og frivillige medarbeidere.

Kvalifikasjoner

Det er ønskelig at du har pedagogisk- og kristendomsfaglig utdanning.
Vi ser gjerne at du har erfaring fra kristent barne- og ungdomsarbeid.
Annen relevant utdanning og/eller erfaring kan også bli vurdert.

Personlige egenskaper

Du liker å se, lytte til, samtale med og formidle til barn og unge.
Du har god evne til å motivere, inspirere og koordinere frivillige medarbeidere.
Du har evne til å jobbe strukturert, selvstendig og i samarbeid med ansatte og frivillige.
Det legges vekt på personlig egenhet og evne til fleksibilitet.

Vi tilbyr

En variert og utfordrende jobb med muligheter til å påvirke egen arbeidshverdag.
Fleksibel arbeidstid med noe kvelds- og helgearbeid.
Lønn og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende regulativ og tariffavtale for kirkelig sektor.

Annet

Den som tilsettes må framlegge tilfredsstillende politiattest (barneomsorgsattest),
og kunne jobbe etter Den norske kirkes rettingslinjer.
Den som tilsettes må være medlem av Den norske kirke.
Søkere må beherske norske skriftlig og muntlig godt.
Det stilles krav om førerkort og disponibel bil.

 

Postboks 128, 3791 Kragerø, Norge

 

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Anne-Mette Bamle, Kirkeverge
907 42 826 / 918 10 148

Harald Monsen, Sogneprest
900 76 544

 

Del stillingen

Selskap

Kragerø kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Anne-Mette Bamle
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 907 42 826 / 918 10 148
  • Harald Monsen
  • Tittel: Sogneprest
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 900 76 544

Lokasjon

  • Kragerø

Søknadsfrist

April 17, 2022

Kyrkjerverje (søknadsfrist 03.04.2022)

 

Kyrkjeverje

 

Sunnfjord kyrkjelege fellesråd

Fast stilling 100%

Sunnfjord kommune har rundt 22000 innbyggjarar, med Førde som kommunesenter. Her er storslått natur med flotte fjell, elvar, vatn og fjordar. Kyrkja står sterkt i bygdene våre. Vi har god oppslutning på gudstenester, til dåp og konfirmasjon, og vi har godt samarbeid med kommunen. Vi har hovudkontoret i Førde, og lokale kyrkjekontor på Vassenden, Sande og i Naustdal.

Det er rundt 40 tilsette i fellesrådet – mange i små stillingsstorleikar, knytt til aktivitet i dei 12 kyrkjene og på dei 14 gravplassane våre. I arbeidslaget har vi med 4 sokneprestar, 1 kapellan, 1 prostiprest og prost.

Kyrkja skal vere ein møteplass for alle, der menneske kjenner at dei høyrer til og vert utfordra til tru og teneste. Kyrkja skal vere ein viktig ressurs for å skape gode lokalsamfunn, prega av nærleik, omsorg identitet og kultur. Vi er opptekne av nyskaping, utviklingsarbeid, god involvering og inkludering av frivillege.

Søknadsfrist:  03.04.2022
Arbeidsgiver:  Sunnfjord kyrkjelege fellesråd
Sted:  FØRDE
Stillingstittel:  Kyrkjeverje
Stillinger:  1
Heltid / Deltid:  Heltid
Ansettelsesform:  Fast
Stillingsprosent:  100
Webcruiter-ID:  4494259970

Arbeidsoppgaver

Dagleg leiar for fellesrådet si verksemd
Personalansvar for dei tilsette i fellesrådet
Ansvar for HMS-arbeid
Ansvar for økonomi og langtidsplanlegging
Ansvar for drift og vedlikehald av kyrkjebygg og kyrkjegardar/gravplassar
Ansvar for gravplassforvaltninga i kommunen
Sekretær og sakshandsamar for fellesråd og utval
Ha god kontakt med offentlege myndigheiter og andre samarbeidspartnarar

Kvalifikasjoner

Erfaring som leiar med personalansvar – blir lagt stor vekt på
Erfaring innan organisasjonsutvikling
God innsikt, interesse og engasjement for kyrkjeleg verksemd, og kjennskap til Den norske kyrkja
som organisasjon, samt krav om medlemskap i Den norske kyrkja.
God økonomi- og IKT-kunnskap
Universitets-/høgskuleutdanning, gjerne innan økonomi og leiing, – søkjarar utan
høgskuleutdanning blir også vurderte.
Evne til å kunna arbeida målretta og systematisk
God skriftleg og munnleg framstillingsevne
God kjennskap til offentleg forvaltning

Personlige egenskaper

Ha gode evner til kommunikasjon og samarbeid
Lagbyggar som skaper relasjonar internt og eksternt
Likar å arbeide målretta og systematisk
Vere fleksibel og kunna møta utfordringar

Vi tilbyr

Ei interessant og utfordrande stilling
Kollegafellesskap med andre kyrkjeverjer i prostiet og i bispedømet
Løn etter avtale.
Tilsetjing og arbeidsvilkår i samsvar med gjeldande lover, forskrifter og avtalar innan KA sitt tariffområde
Pensjonsordning i KLP
Arbeidsrettleiing og ulike kurs for kyrkjeverjer

 

Kyrkjevegen 23F, 6809 FØRDE, Norge

 

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Nils Gjerland, Leiar i fellesrådet
950 74 007

Inger Hageberg Øvrebø, Kyrkjeverje
416 94 472

 

Del stillingen

Selskap

Sunnfjord kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Inger Hageberg Øvrebø
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 416 94 472

Lokasjon

  • Førde

Søknadsfrist

April 3, 2022

*Avdelingsleiar idrett, friluftsliv og fysisk aktivitet *Rådgjevar idrett, friluftsliv og fysisk aktivitet (Søknadsfrist: 03.04.2022)

Ålesund kommunale eigedom KF: Handverkarar 1-2 stillinger (Søknadsfrist: 27.03.2022)

 

Handverkarar

 

Ålesund kommunale eigedom KF, Ålesund kommune

Ålesund kommunale eigedom KF søkjer 1, kanskje 2 handverkarar/tømrarar til avd. Eigedomsdrift, gruppe Bygg Vest (gamle Ålesund). Eigedomsdrift har 6 grupper som dekkjer heile kommuna. Dersom vi får godt kvalifiserte søkjarar, kan det vere aktuelt å styrke kapasiteten med eigne handverkar i andre delar av kommuna.
Som handverkar i ÅKE KF vil du få ein spanande og utfordrande jobb. Vi opplever at desse stillinga er attraktive, og kan by på variert arbeid. Du ser på deg sjølv som ein dyktig handverkar, som «problemløysar» der du trivast med nye utfordringar og moglegheiter. Viktig er fokus på godt handverk, men også nøgde brukarar. Du blir ein del av eit sterkt fagleg og godt fungerande team med gode og løysingsorienterte kollegaer.

Avdelinga har serviceoperatørar, driftsteknikarar og handverkarar. Dei siste har mest med rehabilitering og klargjering av ulike utleigebustader, men også vedlikehald av andre kommunale bygg. I Eigedomsdrift er det totalt 55 medarbeidarar. Alle gruppene har ein gruppeleiar. I Bygg Vest er det 7 handverkarar. Til stillinga høyrer det med ein høveleg varebil.

Vi set stor fokus på at våre tilsette skal ha kompetanse innan deira fagområde. Dette inneber blant anna oppgåver med variasjon, og god moglegheit for fagleg og personleg utvikling.

Vi ser på oss som ein profesjonell og attraktiv arbeidsgjevar med stor spennvidde i fagområde innan bygg og eigedomsforvaltning. Det faglege miljøet vil vere breitt med mellom anna (sivil)ingeniørar, (sivil)arkitektar, (sivil)økonomar, byggmeistrar, fagarbeidarar og andre medarbeidarar innan merkantile og andre fagfelt. Til saman er det 181 tilsette i føretaket.

Søknadsfrist: 27.03.2022
Arbeidsgivar: Ålesund kommune
Stad: Ålesund
Stillingstittel: Handverkarar
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4485921017

Arbeidsoppgåver

Vedlikehald og rehabiliteringsoppgåver på kommunale byggutleigebustader og andre kommunale bygg.
Andre oppgåver under spesielle omstende, eller ved fråvær.

Kvalifikasjonar

Vi søkjer primært etter nokon med relevant svennebrev eller tilsvarande utdanning som tømrar eller snekkar. Relevant bakgrunn/erfaring (omfang og type) kan kompensere for manglande utdanning. Du har erfaring og kompetanse frå bygging og -eller rehabilitering.
Litt kunnskap om- og interesse for digitale verktøy.

Personlege eigenskapar

Personlege eigenskapar vil bli vektlagt. Blant anna evne til samarbeid (både internt og med våre kundar) og kunne snakke og skrive godt norsk.

Vi tilbyr

Vi tilbyr løn etter avtale med kommunale tilsettingsvilkår
Pensjonsordning i KLP
IA-bedrift
Fleksibel arbeidstidsordning
Fagleg utvikling
Varierte og utfordrande arbeidsoppgåver i eit tverrfagleg og godt arbeidsmiljø.

Borgundvegen 501, 6015 Ålesund, Norge

 

Søk på stilling her.

 

Kontaktinformasjon

Bjarne Hundsnes, Leiar
954 62 591

 

Ålesund kommune er den største kommunen mellom Bergen og Trondheim, og eit regionsenter for Nordvestlandet. Kommunen har rundt 67.000 innbyggarar. Området rundt byr på rike moglegheiter for et aktivt friluftsliv for alle, jakt og fiske, og kommunen har eit rikt og blomstrande kultur- og næringsliv. Ålesund er universitetsby og har landets største universitet, NTNU.

Kommunen er ein stor arbeidsgjevar med sine over 5.400 dyktige og engasjerte medarbeidarar som utfører viktige samfunnsoppdrag. I det daglege arbeidet vektlegg vi verdiane våre: open, engasjert og modig. Visjonen for kommunen er «nasjonal slagkraft, regional attraktivitet og lokal identitet».

Ønsker du ein meiningsfylt jobb med varierte og utfordrande oppgåver, er Ålesund kommune eit spennande alternativ.

 

Del stillingen

Selskap

Ålesund kommune

Kontaktinfo

  • Bjarne Hundsnes
  • Tittel: Leiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 954 62 591

Lokasjon

  • Ålesund

Søknadsfrist

Mars 27, 2022

Elverum vgs: Undervisningsstillinger (søknadsfrist 29.03.2022)

Avdelingsleder psykisk helse og rus døgn (Søknadsfrist: 21.03.2022)

Avdelingsleder psykisk helse og rus døgn

 

Vi har et ledig et 100 % sykevikariat med mulighet for fast ansettelse som avdelingsleder psykisk helse og rus døgn ledig hos oss i Enhet for helse og livsmestring.
Vi søker en leder som er redelig, nyskapende og som har et engasjement for å lede døgnenheten vår i psykisk helse og rus. Avdelingen har i dag 21,8 årsverk med 26 flotte medarbeidere. De fleste medarbeiderne har en arbeidstidsordning med 14 timers vakter dag/kveld, samt 10 timers vakter på natt. Lederstillingen er en 37,5 timers dagstilling uten turnus.

Du vil bli en del av lederteamet i Enhet for Helse og Livsmestring, hvor avdelingsleder for rehabilitering, legetjeneste, og psykisk helse og rus ambulant deltar i sammen med enhetsleder.

Søknadsfrist: 21.03.2022
Arbeidsgiver: Flekkefjord kommune
Sted: Flekkefjord
Stillingstittel: Avdelingsleder psykisk helse og rus døgn
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Vikariat
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4484354346

Arbeidsoppgaver

Sikre at avdelingen leverer gode helsetjenester i henhold til gjeldende lover og faglige anbefalinger
Personalledelse
Bidra til at enheten holder de budsjettmessige rammene.
Ansvar for det psykososiale kriseteamet
Sikre fag- og kvalitetsutvikling
Sikre brukermedvirkning og pårørendestøtte
Pådriver for å ta i bruk velferdsteknologi og digitale løsninger
Tverrfaglig samarbeid og samskaping med frivillighet og innbyggere

Kvalifikasjoner

Autorisert vernepleier
Arbeidserfaring i fra fagområdet psykisk helse og rus
Ledererfaring, og gjerne lederutdannelse. Dokumentert ledererfaring og gode lederegenskaper kan kompensere for studiepoeng innen ledelse.

Personlige egenskaper

Even til å lytte og involvere medarbeiderne
Evnen til å inspirere og viser tydelige verdier og retning for avdelingen
Fleksibel og omstillingsdyktig
Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Evne til å arbeide selvstendig , strukturert og målrettet
Interesse for digitalisering, målstyring og samskaping
Takle utfordringer og finne gode løsninger.
Positiv og arbeidsvillig og ønske å bidra til et positivt arbeidsmiljø
Grunnleggende IKT kunnskaper
Gode norskkunnskaper og god skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Vi tilbyr

Ansettelse på kommunale vilkår.

 

Søk på stillingen her.

 

Kirkegaten 50, 4400 Flekkefjord, Norge

 

Kontaktinformasjon

Britt Monika Strømland, Enhetsleder
945 21 407

 

Flekkefjord kommune har ca. 9 000 innbyggere og ligger like ved E39 omtrent midt mellom Kristiansand og Stavanger. Byen ligger idyllisk til langs fjorden, omfavnet av små fjelltopper.

Uansett hvor du bosetter deg i Flekkefjord har du fantastiske turløyper og opplevelser like utenfor stuedøra. Heiene rundt byen blir flittig brukt av byens befolkning til både fotturer og sykkelturer. Og båtfolket nyter fjorden til både bading og fisking. I sentrum finner du et rikt næringsliv med butikker, kaffebarer, restauranter og en god dose kultur med konserter, teater, kino og festivaler. Byen har også et rikt lag- og foreningsliv som passer de aller fleste.

Flekkefjord er et godt sted å jobbe, bo og leve! Bli med på laget vårt!

 

Del stillingen

Selskap

Flekkefjord kommune

Kontaktinfo

  • Britt Monika Strømland
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 945 21 407

Lokasjon

  • Flekkefjord

Søknadsfrist

Mars 21, 2022

Undervisningsstillinger barne- og ungdomsskole (søknadsfrist 20.03.2022)