Tønsberg kommune søker eiendomslandmåler / geodataingeniør (søknadsfrist 20.06.2023)

 

Er du vår nye eiendomslandmåler?

 

 

Bli med på utviklingen av Tønsberg kommune og Norges eldste by.

Veksten i kommunens innbyggertall er blant de høyeste i landet og vi har mange spennende prosjekter og utviklingsoppgaver. Geodataavdelingen har 12 medarbeidere og hører til i virksomhet for areal, bygg og landbruk med totalt 52 ansatte. Det er ledig fast stilling i 100% som eiendomslandmåler/geodataingeniør. Geodataavdelingen forvalter kommunens digitale kart- og planbaser og er en pådriver i utvikling av digitale døgnåpne tjenester. Vi har god kompetanse innen droneteknologi og 3D-modeller.

 

Følgende oppgaver tilligger stillingen:

  • Gjennomføring av oppmålingsforretninger og matrikkelføring.
  • Andre geodatarelaterte arbeidsoppgaver kan være aktuelle for søkere som har spesiell kompetanse.

 

Kvalifikasjoner for stillingen:

  • Utdanning fra universitet eller høyskole innen landmåling, eiendomsfag, kartfag eller annen relevant geomatikkutdanning.
  • Nyutdannede kan gjerne søke på den ledige stillingen og det vil bli lagt til rette for opplæring som tilfredsstiller autorisasjonsordningen for eiendomslandmålere.
  • Det er i utgangspunktet ønskelig med noe erfaring fra gjennomføring av oppmålingsforretninger.
  • God kompetanse innen IT.
  • God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor betydning.

 

Ved ansettelse vil vi vektlegge personlige egenskaper, som at du

  • er kvalitetsbevisst og har stor arbeidskapasitet
  • er faglig nysgjerrig og reflektert
  • har god rolleforståelse og gode samarbeidsferdigheter
  • bidrar til godt faglig og sosialt miljø

 

Vi tilbyr:

  • Spennende faglige utfordringer.
  • Godt tverrfaglig arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere
  • Fleksibel arbeidstid
  • hjemmekontorordning

 

Lønnsvilkår

Lønn etter avtale. Innmelding i pensjonsordning. I tillegg til arbeidsgivers andel av pensjonsinnskudd, blir arbeidstaker trukket 2% av lønnen til pensjonsinnskudd.

Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig ihht Offentlighetsloven. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søkeren varsles om dette.

Kommunen ber aldri om kontaktinformasjon eller kontoopplysninger i rekrutteringsfasen, verken over SMS, e-post eller i brev via Digipost.

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Vestfold og Telemark
  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 20.06.2023
  • Tiltredelse: 1.10.2023
  • Arbeidssted: Tønsberg kommune

 

Kontaktpersoner:

Anne Hekland

mob: +47 99329663

Kåre Conradsen
mob: +47 90725905

 

Hjemmeside:

https://tonsberg.kommune.no

 

Adresse:

Halfdan Wilhelmsens Alle 1c 3110 TØNSBERG

 

Tønsberg kommune Areal, bygg og landbruk

Tønsberg ligger i hjertet av Vestfold. Med sin vakre skjærgård, rike kulturliv og sentrale beliggenhet, er Tønsberg et attraktivt sted å bo. Kommunen har 58 000 innbyggere og er i stadig vekst.

Tønsberg kommune er en stor arbeidsgiver med 3800 årsverk. Vi har dyktige og motiverte ansatte som jobber med å løse viktige samfunnsoppgaver. Planverket i kommunen gir føringer for innovativt arbeid.

Kommunen er en IA-virksomhet som legger vekt på samarbeide om et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Del stillingen

Selskap

Tønsberg kommune

Kontaktinfo

  • Anne Hekland
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 99329663
  • Kåre Conradsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 90725905

Lokasjon

  • Tønsberg

Søknadsfrist

Juni 20, 2023

Assistenter Neskollen skole og SFO (Søknadsfrist 14.06.2023)

 

Assistenter Neskollen skole og SFO

 

Liker du å jobbe med barn og være mye sammen med dem? Vi søker etter assistenter i faste stillinger ved Neskollen skole.

Vi ønsker oss en kreativ og initiativrik kollega. Vi gode forbilder og viktige bidragsytere til barns sosiale og faglige utvikling. Du må ha et ønske og en evne til å aktivisere barn i lek og gjennom aktiviteter, med utgangspunkt i egne interesser og ferdigheter.

Arbeidstiden kan variere noe ved behov.

 

  • Søknadsfrist: 14.06.2023
  • Arbeidsgiver: Nes kommune
  • Sted: Hvam
  • Stillingstittel: Assistenter
  • Stillinger: 4
  • Heltid/Deltid: Heltid, Deltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100, 40
  • Webcruiter-ID: 4671150336
  • Startdato: 31.07.2023

 

Arbeidsoppgaver

  • Planlegge, lede, veilede og aktivisere barn på en trygg, tydelig og positiv måte
  • Støtte og hjelpe barn med ulike behov
  • Delta og bidra i et lærende fellesskap i skole og SFO
  • Bidra til et godt samarbeid med foreldre
  • Legge til rette for at barn og foreldre opplever trygghet, omsorg og trivsel.
  • Være en aktiv bidragsyter til et inkluderende skolemiljø

 

Kvalifikasjoner

  • Det er ønskelig med fagbrev som Barne- og ungdomsarbeider. Annen relevant kompetanse eller erfaring kan kompensere for dette kravet
  • Erfaring med å jobbe med barn er ønskelig
  • Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du har evne til å skape et positivt leke- og læringsmiljø
  • Du er serviceinnstilt og god på foreldresamarbeid
  • Personlig egnethet vektlegges

Den som tilsettes må levere politiattest i henhold til opplæringsloven § 10-9 før tiltredelse.

 

Personlige egenskaper

  • Du er en autoritativ voksen som utstråler tydelighet og varme
  • Du er strukturert og god til å planlegge
  • Du har godt humør er god på samarbeid
  • Du er engasjert, tar ansvar og ønsker å bidra med din fagkompetanse
  • Du bidrar til et godt skole- og arbeidsmiljø.

 

Vi tilbyr

  • Inkluderende kolleger og et godt arbeidsmiljø
  • En variert jobb med mange muligheter til å forme hverdagen
  • Tid til planlegging
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Veiledning og tett oppfølging
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.

Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Neskollen skole, Melkevegen 1, 2165 Hvam, Norge

 

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Kristine Rudsbråten
Rektor
 Telefon:91175054
E-post:kristine.rudsbrå[email protected]

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Juni 14, 2023

Undervisningsstillinger i TIF og bygg og anleggsteknikk (søknadsfrist 08.06.2023)

Undervisningsstilling, lærer, vgs, videregående skole, videregåande skule, restaurant- og matfag, miljøarbeider

Rådgiver / Seniorrådgiver for UD på områdene ikke-spredning, nedrustning og eksportkontroll (søknadsfrist 04.06.2023)

 

 

Rådgiver/Seniorrådgiver

 

 

Seksjon Internasjonal Atomsikkerhet har hovedansvar for DSAs direktoratsrolle overfor Utenriksdepartementet. DSA er fagdirektorat for Utenriksdepartementet på områdene internasjonal atomsikkerhet, ikke-spredning, nedrustning og eksportkontroll. Vi søker etter en person som kan bistå oss i arbeidet med rådgivning og samarbeid med UD på disse områdene. DSA bistår med faglige råd, forbereder innspill og talepunkter til internasjonale møter og konferanser. Det er tett dialog og samarbeid i det daglige.

En del av arbeidet er å bistå Utenriksdepartementet med oppfølging av aktiviteter overfor det internasjonale atomenergibyrået IAEA i Wien og med oppfølging av internasjonale konvensjoner og avtaler på områdene ikke-spredning, nedrustning og eksportkontroll, inkludert Ikkespredningsavtalen (NPT). Oppfølging av aktiviteter innen utvikling av verifikasjon av kjernefysisk nedrustning gjennom International Partnership for Nuclear Disarmament Verification og oppfølging av firepartssamarbeidet innen verifikasjon med USA, Storbritannia og Sverige vil inngå i arbeidsoppgavene.
Arbeidet inngår i et tverrfaglig team på DSA og deler av arbeidet uføres i samarbeid med andre nasjonale og internasjonale fagetater.
Seksjonen forbereder saker og deltar i ulike internasjonale fora. Seksjonen har ansvar for å forvalte tilskuddsmidlene i Regjeringens handlingsplan for atomsikkerhet og miljø (atomhandlingsplanen). Seksjonen følger opp internasjonale fora og konvensjoner som Norge er tilsluttet og skal sikre god koordinering av det internasjonale arbeidet ved DSA. Seksjonen er også donorprosjekt-partner for flere EØS-prosjekter innen atomsikkerhet, dekommisjonering og atomberedskap.

 

  • Søknadsfrist: 04.06.2023
  • Arbeidsgiver: Direktoratet for strålevern og atomsikkerhet
  • Sted: Østerås
  • Stillingstittel: Rådgiver/Seniorrådgiver
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4668295189

 

Arbeidsoppgaver

  • Rådgivning for UD på områdene ikke-spredning, nedrustning og eksportkontroll
  • Deltagelse i internasjonalt samarbeid og på internasjonale konferanser
  • Utarbeiding av faglig grunnlag samt bakgrunn og talepunkter for UD
  • Følge opp DSAs arbeidsoppgaver på dette fagfeltet som beskrevet i belastningsfullmakt, herunder rapportering og økonomioppfølging
  • Bidra i planlegging og gjennomføring av seminarer og konferanser i inn og utland.
  • Deltagelse i seksjonens øvrige oppgaver
  • Reising må påregnes

 

Vi krever

  • Har relevant utdanning på mastergradsnivå eller tilsvarende.
  • Har noen års arbeidserfaring av relevans for angitte arbeidsoppgaver
  • Har svært god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
  • Må kunne sikkerhetsklareres for nasjonalt Hemmelig

 

Det er en fordel at du:

  • Har utdanning eller erfaring fra arbeid med ikke-spredning, nedrustning og eksportkontroll
  • Har erfaring fra arbeid i offentlig forvaltning
  • Har erfaring fra prosjektstyring
  • Har erfaring fra internasjonalt samarbeid

 

Personlige egenskaper

  • God til å sette seg inn i faglige problemstillinger
  • Gode analytiske evner
  • Evne til å arbeide strukturert og selvstendig
  • Gode samarbeidsevner

 

Vi tilbyr

  • Foruten å kunne være med på å utvikle håndtering av noe av det mest samfunnskritiske avfallet vi har i dette landet, får du følgende:
  • Solid opplæring og gode utviklingsmuligheter
  • Anerkjente og engasjerte fagmiljøer, nasjonalt og internasjonalt
  • Lønn som rådgiver/seniorrådgiver NOK 550 000 – 630 000 / 630 000 – 830 000 brutto per år. For spesielt kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes
  • God pensjons- og forsikringsordning gjennom Statens pensjonskasse
  • Fleksitid
  • Trening i arbeidstiden

 

Mangfold i DSA

I DSA tror vi at mangfold gir oss bredere perspektiver. Medarbeidere med ulik livserfaring, fagkombinasjoner og perspektiver vil gjøre oss i stand til å finne enda flere gode løsninger på våre oppdrag. Vi oppfordrer derfor alle til å søke jobb hos oss uten hensyn til alder, kjønn, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn. Du er også velkommen til å søke selv om du ikke kan vise til en sammenhengende yrkeskarriere. Våre lokaler er universelt utformet, og vi legger forholdene til rette for personer med nedsatt funksjonsevne. I Webcruiter, hvor du søker på denne stillingen, oppfordrer vi deg til å krysse av for det dersom du har funksjons-nedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn. Avkrysningene danner grunnlag for anonymisert statistikk som alle statlige virksomheter rapporterer på i sine årsrapporter. Vi vil også kalle inn minst én kvalifisert søker i hver av disse gruppene til intervju. For å bli vurdert som søker i disse gruppene, det vil si positivt særbehandlet på denne måten, må søkerne oppfylle visse krav. (https://arbeidsgiver.difi.no/positivsaerbehandling)

 

Grini Næringspark, Grini Næringspark 13, 1361 Østerås, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Ingar Amundsen
Seksjonssjef
 Telefon:+47 92046233

Styrkaar Hustveit
Seniorrådgiver
 Telefon:90691172

 

Om DSA

Direktoratet for strålevern og atomsikkerheit, DSA, er underlagt Helse- og omsorgsdepartementet, Klima- og miljødepartementet og Utanriksdepartementet. Vi er fag- og forvaltningsmyndigheit og arbeider for å redusere negative følger av stråling i samfunnet. Vi jobbar for riktig og forsvarleg handtering av strålekjelder, medisinsk strålebruk og radioaktivt avfall og utslepp. Vi har også som oppgåve å sørge for at folk blir mindre utsette for radon innandørs og for UV-stråling frå sol og solarium. Vi arbeider for auka atomsikkerheit nasjonalt og internasjonalt og for ikkje-spreiing av radioaktivt materiale. Vi er ansvarlege for den nasjonale atomberedskapen og for god krisehandteringsevne. Vi er 130 tilsette, med hovudkontor på Østerås i Bærum og ein seksjon i Tromsø og Pasvikdalen i Finnmark.

For meir informasjon sjå www.dsa.no

Del stillingen

Selskap

Direktoratet for strålevern og atomsikkerhet (DSA)

Lenke til firma

https://www.dsa.no/

Kontaktinfo

  • Ingar Amundsen
  • Tittel: Seksjonssjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 92046233
  • Styrkaar Hustveit
  • Tittel: Seniorrådgiver
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 90691172

Lokasjon

  • Østerås

Søknadsfrist

Juni 4, 2023

Menighetssekretær, Alta kirkelige fellesråd (Søknadsfrist: 18.06.2023)

 

Menighetssekretær

 

 

Menighetssekretær i 100 % stilling søkes for snarlig tiltredelse.

Alta sokn og Talvik sokn er tjenesteområde. Hver av disse har 5 prekensteder, med Nordlyskatedralen Alta kirke som hovedkirke i Alta sokn.

Menighetssekretæren arbeider i team med menighetenes øvrige ansatte. Vi har prost og 5 prester, kateket, 1 diakon, 1 diakonimedarbeider, 2 menighetspedagoger, 2 kantorer, 2 kirketjenere og 4 administrative stillinger i kontorfellesskapet i Nordlyskatedralen Alta kirke, midt i Alta sentrum. Menighetssekretæren inngår i de administrative stillingene.

Vår visjon er: Nær Gud – nær mennesker!

 

  • Søknadsfrist: 18.06.2023
  • Arbeidsgiver: Alta kirkelige fellesråd
  • Sted: Alta
  • Stillingstittel: Menighetssekretær
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4669892310

 

Arbeidsoppgaver

  • Saksbehandler og sekretær for menighetsrådene.
  • Praktiske oppgaver knyttet til planlegging og gjennomføring av gudstjenester og andre kirkelige handlinger og arrangementer, herunder rekruttere og administrere frivillige til blant annet klokkertjeneste.
  • Bistå andre ansatte ved behov i forbindelse med menighetens aktiviteter.
  • Kommunikasjons- og informasjonsarbeid for menighetene, herunder ansvar for oppdateringer av hjemme- og facebooksiden.
  • Utarbeide årsstatistikk for menighetsrådene.
  • Ha ansvar for utleievirksomhet av kirker og menighetshus.
  • Praktisk ansvarlig for kirkevalgene (hvert 4. år).
  • Ansvarlig for utgivelse av Alta og Talvik Menighetsblad sammen med frivillige.
  • Delta i fellesrådets administrative oppgaver/resepsjonsarbeid.

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning og arbeidserfaring.
  • Gode datakunnskaper.

 

Personlige egenskaper

  • Ansvarsfull, selvstendig, ryddig og strukturert.
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.
  • Engasjement for det som skjer i kirkene.
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne.

 

Vi tilbyr

  • Krav om medlemskap i Den norske kirke.
  • Politiattest må fremlegges ved ansettelse, jfr. trossamfunnsloven § 30.
  • 6 måneders prøvetid.
  • Det er en fordel i Alta med bilsertifikat og bil på grunn av lange avstander.
  • Noe ettermiddags- og kveldsarbeid må påregnes da en del møter må avholdes etter ordinær arbeidstid.

 

Vi tilbyr:

  • En variert og spennende jobb med engasjerte ansatte og frivillige i et av Norges nyeste og flotteste kirkebygg, Nordlyskatedralen.
  • Godt arbeidsmiljø og tverrfaglig samarbeid.
  • Lønns- og arbeidsvilkår i hht. kirkelige arbeids- og tariffavtale.
  • Kollektiv pensjonsordning i KLP.

 

Markedsgata 30, 9510 Alta, Norge

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Inger Elisabeth Haug
kirkeverge
 Telefon:95781458

 

Alta kirkelige fellesråd består av Alta og Talvik menigheter. Alta er Finnmarks største kommune med over 21.000 innbyggere. Kommunen har et allsidig nærings- og kulturliv, og kan by på unike friluftsmuligheter. Alta er et utdanningssenter med egen avdeling av det arktiske universitet (campus Alta) og videregående skoler. Tilhørigheten i tiltakssonen for Nord-Troms og Finnmark gir fordeler som lavere personskatt enn resten av landet og gunstig nedskriving av studielån etter Stortingets bestemmelser.

Del stillingen

Selskap

Alta kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Inger Elisabeth Haug
  • Tittel: kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 95781458

Lokasjon

  • Alta

Søknadsfrist

Juni 18, 2023

Diakon / Menighetspedagog (søknadsfrist 18.06.2023)

 

Diakon/Menighetspedagog

 

 

Ansvarsområdet/arbeidsoppgaver:

70% diakon/30% menighets pedagog.

  • Ha ansvaret for menighetens diakonale arbeid med ansatte og frivillige medarbeidere.
  • Rekrutering og oppfølging av frivillige medarbeidere/kirkevenner.
  • Videreutvikle og gjennomføre lokal diakoniplan sammen med diakoniutvalg og stab i henhold til sentral/lokal plan for diakoni.
  • Delta i planlegging og gjennomføring av spesialgudstjenester/diakonale gudstjenester
  • Bidra i samtale og sjelesorgtilbudet i soknet, i samarbeid med prestene.
  • Koordineringsansvar for de ulike diakonale/trosopplæringstiltak
  • Bidra inn i trosopplærings tilbudet eks. jule- og påskevandringer, konfirmant arbeid.
  • Noe kvelds-og helgearbeid kan påregnes.

 

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning i samsvar med Tjenesteordningen for diakoner i Den norske kirke, eller annen relevant utdanning/som pedagog med kristendom i fagkretsen. Eller være villig til å starte på et utdanningsløp som diakon.
  • Erfaring i arbeid med frivillige
  • Relevant praksis er ønskelig
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.
  • Søker må beherske norsk muntlig og skriftlig godt.
  • Førerkort, disponere egen bil.
  • Politiattest må fremlegges før ansettelse.

 

Personlige egenskaper:

  • Initiativrik, kontaktskapende
  • Fleksibel og løsningsorientert
  • Evnen til å arbeide selvstendig og i team

 

Vi kan tilby:

Meningsfylte og varierte arbeidsoppgaver. Flere engasjerte frivillige og aktive menigheter. Hyggelige kollegaer i et inkluderende miljø, opplæring i våre systemer, behjelpelig med bolig. Lønn og godtgjørelse i henhold til tariffavtale kirkelig sektor og KLP. Den ansatte må være medlem av Den Norske kirke.

 

Om stillingen

Stillingstittel: Diakon
Antall stillinger: 1
Oppstart: Etter avtale
Ansettelsesform: Fast
Heltid/deltid: Heltid
Sektor: Offentlig
Arbeidsdager: Ukedager
Arbeidstid: Dagtid, Kveld

 

Søknadsfrist: 18. juni 2023

 

 

Send søknad til: [email protected]

 

 

Kontaktperson for stillingen

Ellinor Torsgård Solheim
Kirkeverge
71227470
[email protected]

 

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver: Rauma Kirkelige Fellesråd
Adresse: Vollan 6, 6300 Åndalsnes
Hjemmeside: https://[email protected]

Rauma kirkelige fellesråd består av 6 menigheter, har 9 kirker – har ca 5500 medlemmer. 3 prester, 1 diakon, 1 trosopplærer, 2 organister, kirkeverge og sekretær i felles strab lokalisert på Åndalsnes kirkekontor. Samt lokale ansatte i de forskjellige kirkene.

Rauma kommune har ca 7000 innbyggere. Byen Åndalsnes ligger nede ved Romsdalsfjorden med høye fjell rundt. I naturskjønne omgivelser kan vi nevne Trollstigen, Romsdalseggen og etter hvert så kjente Rampestreken som kjente turistattraksjoner.

Del stillingen

Selskap

Rauma kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Ellinor Torsgård Solheim
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 71227470

Lokasjon

  • Åndalsnes

Søknadsfrist

Juni 18, 2023

100% fast stilling som fysioterapeut i Ulvik herad (søknadsfrist 18.06.2023)

 

 

Helse – og omsorg i Ulvik har ledig fast 100% stilling som fysioterapeut med oppstart snarast.

 

 

Me søker etter ein medarbeidar som er nysgjerrig, motivert, positiv og pliktoppfyllande. Me har mange spanande arbeidsoppgåver i kommunen og ser etter ein fysioterapeut som likar varierte oppgåver, er fleksibel og likar å arbeide sjølvstendig, men også i team.

Kommunen har eige lokale for kurativ behandling i Ulvik sentrum. Fysioterapeuten vil inngå i eit tett samarbeid med helsestasjon, skulehelseteneste, rehabilitering, omsorgstun og arbeide i tverrfaglege team.

 

Sentrale arbeidsoppgåver

  • Setje seg inn i og følgje opp retningsliner og planar for fysioterapitenesta i heradet.
  • Følgje opp henviste pasientar i tråd med fysioterapitenesta si tenesteplan og prioriteringsnøkkel
  • Driva eit aktivt tilbod om fysioterapi for ulike pasientgrupper etter behov på institutt.
  • Oppfølging av pasientar innan helsestasjon og skulehelseteneste, kommunelege og i institusjon
  • Kartlegging, testing og funksjonsvurdering av pasientar
  • Rettleiing av pasientar individuelt og i gruppe
  • Fokus på tverrfagleg samarbeid og teamarbeid, samt koordinerande arbeid.
  • Utøve kunnskapsbasert fysioterapi.
  • Bidra i utviklinga av fysio- og ergoterapitenesta og til ein kvar tid vera fagleg oppdatert.
  • Det må påreknast behandling heime hjå brukar

 

Ynskja kvalifikasjonar

  • Offentleg godkjend fysioterapeut.
  • Du må ha god skriftleg og munnleg framstillingsevne.
  • Du må vera fleksibel, fagleg engasjert, løysningsorientert og ha gode kommunikasjonsevner.
  • Du må kunne arbeide strukturert og målretta
  • Personlege eigenskapar og evne til å gjennomføre arbeidsoppgåver vil verte særleg vektlagt.
  • Du må ha evne til å jobbe i team og ha erfaring med å jobbe tverrfagleg.
  • Det er ynskjeleg med kunnskap/kompetanse i lymfødem

 

Me kan tilby:

  • Eit godt arbeidsmiljø
  • Ei verksemd i utvikling
  • Utfordrande og spennande arbeidsoppgåver
  • Fleksibel arbeidstid

 

Søknadsfrist innan 18.06.2023

Ulvik herad er opptatt av å reflektere mangfaldet i befolkninga og oppmodar alle kvalifiserte kandidatar til å søke, uavhengig av alder, kjønn, nedsett funksjonsevne, nasjonal eller etnisk bakgrunn.

Har du ynskje om unntatt offentligheit må dette grunngjevast i søknaden, jf. offentleglova § 25, andre ledd. Du vert varsla dersom ønsket ikkje kan takast til følge. Politiattest jf. Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må leggast fram ved tilsetting.

Tilsetjing vil skje på dei vilkår og med dei plikter som føl av gjeldande lovverk, reglement og tariffavtaler.

 

 

Send søknad elektronisk her.  Merk søknaden 23/316

 

 

Kontaktperson ved spørsmål om stillinga:

Torstein Kvåle Hellesnes

4007136

[email protected]

Del stillingen

Selskap

Ulvik herad

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Ulvik

Søknadsfrist

Juni 18, 2023

Spesialpedagog, barnehagelærer og pedagog barnehage (forskjellige søknadsfrister)