Lærer fast og vikariat, Batnfjord skule (søknadsfrist 31.10.2023)

Gjemnes kommune

Lærer

 

  • Gjemnes kommune Batnfjord skule
  • Skulvegen 3, 6631 Batnfjordsøra

Om kommunen

Gjemnes kommune ligger på Nordmøre sentralt plassert midt mellom Kristiansund og Molde i Møre og Romsdal. Gjemnes har ca. 2600 innbyggere og et areal på ca. 381 km2. Kommunesenteret ligger i tettstedet Batnfjordsøra hvor Batnfjord skule befinner seg. Kommunen ligger i naturskjønne omgivelser med rike muligheter for friluftsliv i alle årstider. Vi har godt arbeidsmiljø, der verdibasert ledelse bygd på lagånd, ansvarliggjøring, lojalitet og brukerfokus ligger til grunn for virksomheten.

Batnfjord skule er grunnskole og voksenopplæring med 44 ansatte. Barne- og ungdomsskolen har ca. 230 elever og voksenopplæringa har ca 50 elever. Høsten 2021 ble skolen renovert og påbygd. Vår visjon er: «Vi lar flammen brenne!» Vi ønsker å være en skole som bidrar til å gi elevene godt selvbilde, elever som er trygge i samhandling med andre, elever som er reflekterte med kompetanse og lyst til videre utdanningsløp. Vi er del av Oppvekstnettverk Nordmøre og er underveis i læringsløype om inkluderende praksis og spesialundervisning med fokus på matematikk. Vi er del av prosjekt innen programmering, inkluderende skolehverdag og læring i friluft. Opplæringsmålet er bokmål.

Vi har ledig fast og midlertidig stillinger som lærer i grunnskolen og i voksenopplæringa.

Kvalifikasjonskrav

  • lærer med godkjent lærerutdanning etter opplæringslovens § 10-1

Personlige egenskaper

  • Du har et positivt elevsyn og evner å etablere, og holde på, relasjoner til elevene
  • Du er en inkluderende, tydelig og omsorgsfull klasseleder
  • Du er utviklingsorientert og endringsvillig
  • Du har gode samarbeidsevner
  • Du er engasjert og motivert
  • Du har gode digitale ferdigheter
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr

  • Tillegg for kontaktlærer 30000,-
  • Lønn etter gjeldende regelverk
  • Medlemskap i Statens Pensjonskasse
  • Yrkesskade- og gruppelivsforsikring

Søknad

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

Link til søknadsskjema: Søk her

 

Om arbeidsgiveren

Gjemnes kommune ligger på Nordmøre sentralt plassert midt mellom byene Kristiansund og Molde i Møre og Romsdal fylke. Gjemnes har ca 2600 innbyggere og et areal på ca 381 km2. Kommunesenteret ligger i tettstedet Batnfjordsøra.

 

Om stillingen

  • Antall stillinger: 3
  • Ansettelsesform: Fast
  • Prosent: 100 %
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Offentlig

 

Søk på jobben

 

Søknadsfrist: 31. oktober 2023

 

Kontaktperson for stillingen

Kjerstin Alvheim Bjerkås
+47 40075067
[email protected]

Del stillingen

Selskap

Gjemnes kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Gjemnes

Søknadsfrist

Oktober 31, 2023

Helsefagarbeider ved Høgtun skole (søknadsfrist løpende)

 

Solnedgang halvbredde

Helsefagarbeider på skolen

 

Om oss

Liker du rå natur, fantastisk utsikt, nordlys, midnattsol, fisk, reinsdyr og ørn? Da kan Loppa kommune være noe for deg. Et lite samfunn med et stort hjerte. Her blir du tatt godt i mot av innbyggerne og dine nye kollegaer. Perleturer, skattejakt, randone, scooterkjøring, hiking, isbrevandring, fiske, grilling og bading i alle slags temperaturer er bare noe av det Loppa kommune har å by på.

Loppa kroa og Støa kan friste med hjemmelagde middager, kaker og diverse annet godt.

Innimellom arrangerer de musikkbingo/quiz eller andre morsomme aktiviteter. Her kan du sove i dagsturhytta på Øksfjordfjellet og nyte både midnattsol og nordlys i løpe av året. Med kort vei til jobb, skole og barnehage kan du nyte døgnets timer med aktiviteter, sosialt lag eller i fred og ro. Loppa kommune grenser til Kvænangen kommune i sør, Alta kommune i øst og Hasvik kommune i nord.

Om stillingen

  • Vi har ledig en fast stillinger som helsefagarbeider ved Høgtun skole.
  • Høgtun skole ligger i Øksfjord, og har ca. 50 elever i 1. til 10. trinn.
  • Vi søker helsefagarbeider med på laget. I skoleåret er stillingen knyttet til skolen, i skolens ferier følger stillingen barnet.
  • Du må like å være ute og i aktivitet, og du må være engasjert og tålmodig i jobben.
  • Dokumentasjon på godkjent utdanning/vitnemål, attester og referanser må legges ved søknaden.
  • Ansettelse av stillingen vil skje fortløpende.

Vi tilbyr

  • Lønn etter tariff. (Nyansatte lønnes etter min. 10 år ansiennitet).
  • Videreutdanning (innenfor prioriterte områder, med utanningsavtale).
  • Gratis barnehage.
  • Gratis kjernetid på SFO.

Økonomisk fordel ved å bo i Finnmark:

Sjekk ut kalkulatoren på linken under for å se hva du kan spare ved å flytte til oss:

Finnmarkskalkulator

Arbeidsoppgaver

  • Arbeidsoppgaver er knyttet opp mot enkeltelev, som har helseutfordringer som gjør at eleven trenger assistent hele skoledagen.
  • Du følger skoletiden gjennom hele skoleåret, inkludert tid til samarbeid og planlegging sammen med skolens personale. I perioder hvor det er skolefri, følger du elevenpå dagtid. Det utarbeides en årsplan for fordelingen av arbeidet mellom skole og annen oppfølging av eleven.

Kvalifikasjonskrav

  • Norsk autorisasjon som helsefagarbeider
  • Har gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig
  • Relevant erfaring fra tilsvarende arbeid vil være en fordel
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ser etter en person som er:

  • selvstendig
  • løsningsorientert
  • fleksibel
  • har gode kommunikasjonsevner
  • er lærevillig
  • har gode samarbeidsevner
  • er positiv
  • våger å stå i og løse situasjoner som kan være utfordrende

Generell info

  • Loppa kommune tar deg godt imot og kan være behjelpelig med å skaffe bolig. Send e-post til [email protected] ved forespørsler som omhandler bolig.
  • Politiattest av ny dato må fremlegges før tiltredelse.
  • Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid går frem av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
  • Ved overtallighet har fast ansatte i Loppa kommune fortrinnsrett.
  • Søkere må være forberedt på å stille til intervju.
  • Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon ved intervju/frammøte.
  • Minst to referanser bes oppgitt i søknaden.
  • Gode pensjonsordninger gjennom KLP.
  • I Finnmark gjelder statlige virkemiddelordninger som lavere skatt og nedskriving av studielån i Statens Lånekasse i Norge.

Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25

Spørsmål om stillingen

Kommunalleder oppvekst- og kultur Elin M.Olsen, epost [email protected]
Saksbehandler koordinerende enhet Solgunn Hansen, epost [email protected]
HR og organisasjonsleder Ann-Kathrine Holst-Olsen, e-post [email protected].

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist Løpende

 

Arbeidsgiver Loppa kommune
Kommune Loppa
Omfang Heltid
Varighet Fast

Arbeidssted Loppa kommune, 9550 Øksfjord

Del stillingen

Selskap

Loppa kommune

Kontaktinfo

  • Elin M.Olsen
  • Tittel: Kommunalleder oppvekst- og kultur
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf:
  • Solgunn Hansen
  • Tittel: Saksbehandler koordinerende enhet
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf:
  • Ann-Kathrine Holst-Olsen
  • Tittel: HR og organisasjonsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Loppa

Søknadsfrist

November 1, 2023

Sykepleiere i 100% faste stillinger (søknadsfrist løpende)

Utsikt annonsebilde fullbredde

 

Sykepleiere i 100% faste stillinger

 

 

Om oss

Liker du rå natur, fantastisk utsikt, nordlys, midnattsol, fisk, reinsdyr og ørn? Da kan Loppa kommune være noe for deg. Et lite samfunn med et stort hjerte. Her blir du tatt godt i mot av innbyggerne og dine nye kollegaer. Perleturer, skattejakt, randone, scooterkjøring, hiking, isbrevandring, fiske, grilling og bading i alle slags temperaturer er bare noe av det Loppa kommune har å by på.

Loppa kroa og Støa kan friste med hjemmelagde middager, kaker og diverse annet godt.

Innimellom arrangerer de musikkbingo/quiz eller andre morsomme aktiviteter. Her kan du sove i dagsturhytta på Øksfjordfjellet og nyte både midnattsol og nordlys i løpe av året. Med kort vei til jobb, skole og barnehage kan du nyte døgnets timer med aktiviteter, sosialt lag eller i fred og ro. Loppa kommune grenser til Kvænangen kommune i sør, Alta kommune i øst og Hasvik kommune i nord.

 

Om stillingene

Vi søker inntil 2 sykepleiere i 100% faste stillinger og vikariater med mulighet for fast tilsetting, i to delt turnus ved Øksfjord alders og sykehjem.

Vi ser etter deg som har erfaring fra eller interesse innenfor velferdsteknologi, kreftomsorg, klinisk sykepleie eller distriktssykepleie.

  • Du må kunne jobbe i team samtidig som du må være selvstendig, og trygg i rollen som sykepleier.
  • Du må kunne håndtere både akutte situasjoner, planlegging og langsiktig behandling.
  • Vi er opptatt av kompetanseheving og har flere pågående prosjekter i tråd med nasjonale satsningsområder.
  • Den som tilsettes må påregnes å bidra til gjennomføring av kompetansehevende tiltak.

Sykehjemmet består av skjermet enhet, KAD/sykestueplass, habilitering/rehabilitering, avlastning, samt plasser for kort og langtidsopphold.
Hjemmetjenesten yter tjenester etter vedtak for hjemmeboende med ulike behov, og har bland annet omsorgsbolig med fellesområde og dagsenter.
Rus og psykiatritjeneste, fysioterapi og legekontor er tjenester lokalisert i samme bygg og muliggjør godt tverrfaglig samarbeid. Flexibilitet og personlig egnethet vektlegges ved tilsetting i alle stillinger, herunder selvstendighet, faglig trygghet, evne til tverrfaglig samarbeid og generelt gode samarbeidsevner.

Loppa kommunes brosjyre

 

Vi tilbyr

  • Lønn etter tariff og 80 000 kr i tillegg på grunnlønna
  • Videreutdanning innenfor de prioriterte områdene, med utdanningsavtale.
  • Veiledning for nyutdannede
  • Gratis SFO for førsteklassinger
  • Nedskriving av studielån (inntil 30 000kr i året)
  • Gratis barnehage (fra august 2023)
  • Lavere skatt (Finnmarksfradraget)

Økonomisk fordel ved å bo i Finnmark:
Sjekk ut kalkulatoren på linken under for å se hva du kan spare ved å flytte til oss:

Finnmarkskalkulatoren – så mye kan jeg spare

 

Arbeidsoppgaver

  • Faglig ansvarlig på vakt
  • Observere, vurdere og behandle og gi omsorgsfull pleie til pasientene/beboerne
  • Utdele medikamenter og kliniske observasjoner av somatisk tilstand
  • Utføre medisinske prosedyrer og behandling på avdeling
  • Ansvarlig for spesielle fagområder som nevnt over
  • Ansvarlig for KAD plass
  • Aktiv deltakelse i utarbeidelse av behandlingsplan- og behandlingsopplegg rundt pasient
  • Deltakelse i basisteam og behandlingsmøter der sykepleieren har en sentral rolle i oppsummering og videreutvikling av aktuelle behandlingsopplegg
  • Fagutvikling
  • Oppfølging av pårørende

 

Kvalifikasjonskrav

  • Norsk autorisasjon som sykepleier
  • God norsk skriftlig og muntlig framstillingsevne, samt ferdigheter i bruk av dataverktøy er nødvendig
  • Førerkort klasse B

 

Generell info

  • Loppa kommune kan være behjelpelig med å skaffe bolig – Send e-post til [email protected] ved boligspørsmål
  • Politiattest av ny dato må fremlegges før tiltredelse
  • Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid går frem av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler
  • Ved overtallighet har fast ansatte i Loppa kommune fortrinnsrett
  • Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.
  • Intervju kan skje over Teams
  • Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon ved tilsetting Minst to referanser bes oppgitt i søknaden
  • Gode pensjonsordninger
  • I Finnmark gjelder statlige virkemiddelordninger som lavere skatt og nedskriving av studielån i
  • Statens Lånekasse i Norge
  • Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25

 

Spørsmål om stillingen

 

 

Søk stillingen

 

 

  • Søknadsfrist: Løpende
  • Arbeidsgiver: Loppa kommune
  • Kommune: Loppa
  • Omfang: Heltid (2 stillinger)
  • Varighet: Fast
  • Arbeidssted: Loppa kommune, 9550 Øksfjord

Del stillingen

Selskap

Loppa kommune

Kategorier

sykepleier

Kontaktinfo

  • Ann-Kathrine Holst-Olsen
  • Tittel: HR og organisasjonsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Loppa

Søknadsfrist

November 1, 2023

Rektor / Daglig leder ved Steinerskolen i Fredrikstad Arbeidsgiver (søknadsfrist 17.10.2023)

Kan være et bilde av tekst

 

 

Rektor / Daglig leder Steinerskolen i Fredrikstad

 

 

  • Arbeidsgiver: Stiftelsen Steinerskolen i Fredrikstad
  • Stillingstittel: Rektor
  • Frist: 17.10.2023
  • Ansettelsesform: Fast

 

Steinerskolene er blant de få skolene i Norge som har en alternativ pedagogikk som grunnlag for undervisningen. Skolene mottar statsstøtte og baserer seg på sin egen læreplan. I læreplanen beskrives innholdet og kompetansemålene for hvert klassetrinn, både på grunnskolen og videregående. Elever fra Steinerskolen er likestilt og like kvalifisert til høyere utdanning og offentlig videregående skole som elever fra vanlig skole.

Steinerskolen i Fredrikstad er et spennende pedagogisk alternativ og en viktig arena for utdanning i Fredrikstad. Skolen ligger i naturskjønne omgivelser på Rolvsøy, og har et sterkt lærerkollegium, solid kunstnerisk og musikalsk tradisjon, engasjerte foreldre og stor oppslutning fra 180 lærevillige elever mellom 1. og 10. klasse.

Skolen er en stiftelse. Daglig leder er skolens øverste leder og rapporterer til stiftelsens styre. Daglig leder har det øverste ansvaret for elever, medarbeidere, HMS, samarbeid med FAU, rekruttering av lærere og elever, kvalitetssikring av undervisning, økonomistyring og skolens bygningsmasse.

Vi søker etter en ny rektor / daglig leder, og ønsker en leder som kan videreutvikle Steinerskolen i Fredrikstad som et pedagogisk alternativ. Som daglig leder i Steinerskolen har du, sammen med med kollegiet stor frihet til innenfor steinerpedagogiske rammer å drive utviklingsarbeid. Du jobber tett med alle skolens ansatte og er også nært knyttet til elevene og foresatte. Vi henvender oss til rektorer, inspektører, seksjonsledere og andre med lederbakgrunn fra undervisningssektoren eller annen relevant lederbakgrunn.

 

Som daglig leder har du ansvar for at skolen drives og utvikles

  • I overensstemmelse med de lover, forskrifter og regler som gjelder for friskoler, og innenfor rammer fastsatt av styret.
  • I tråd med steinerskolenes læreplan og det steinerpedagogiske grunnlaget som skolen bygger på.
  • Innenfor de pedagogiske mål og ambisjoner som settes av kollegiet.
  • I samsvar med foreldrenes forventninger til en god steinerskole.
  • I team med pedagogisk leder.

 

Dine sentrale arbeidsoppgaver vil være

  • Støtte lærerkollegiet i å sikre god steinerpedagogisk kvalitet og fortløpende utvikling.
  • Bidra til et godt psykososialt miljø både for medarbeidere og elever, og sørge for at skolen er et godt sted å arbeide.
  • Samarbeide med eksterne instanser.
  • Rekruttere nye medarbeidere i tråd med skolens behov.
  • Sikre god økonomistyring.
  • Sikre god internkontroll og at skolen drives i henhold til privatskoleloven og det øvrige regelverket for friskoler.
  • Sørge for et godt fysisk arbeidsmiljø for elever og medarbeidere, gjennom utvikling og oppfølging av skolens bygningsmasse og investeringer knyttet til denne.
  • Bidra til at løpende utfordringer på skolen håndteres på en god måte.
  • Delta i timeplanlegging.
  • Personalansvar

 

Kvalifikasjoner vi ser etter hos deg

  • Minimum 3-årig relevant høyere utdanning.
  • Godkjent undervisningskompetanse fra grunnskolen.
  • Ønskelig med lederutdanning.
  • Du har ledererfaring, primært fra undervisningssektoren, men vi vurderer også annen relevant ledererfaring.
  • Du har kjennskap til og interesse for steinerpedagogikk.
  • Du har god økonomiforståelse og evne til økonomistyring.
  • Du har god kjennskap til lovverk, forskrifter og regler som gjelder for privatskoler.
  • Du har god strategisk forståelse.
  • Du har organisatorisk kompetanse.
  • Du har gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig.

 

Egenskaper vi ser etter hos deg

  • Du er beslutningsdyktig og handlekraftig.
  • Gode samarbeidsevner.
  • Du har god struktur, og er ikke redd for å delegere.
  • Du er analytisk.
  • Du er strategisk.
  • Du er motiverende.
  • Du har en lederstil som preges av involvering, tydelig kommunikasjon og mot.
  • Personlig egnethet for stillingen vil bli tillagt vekt

 

Vi tilbyr

  • Utfordrende og givende oppgaver på en skole i vekst.
  • Kompetente og engasjerte kolleger.
  • Et styre som jobber ansvarlig for skolens utvikling.
  • Begeistrede elever og foreldre.
  • Et godt støtteapparat i administrasjonen.
  • Lønn etter avtale.
  • Medlemskap i Statens Pensjonskasse med gode pensjonsvilkår

 

 

  • Nettverk: Facebook
  • Sektor: Privat
  • Lederkategori: Leder
  • Sted: Gunbjørgsvei 1, 1664 Rolvsøy
  • Bransje: Barn, skole og undervisning
  • Stillingsfunksjon: Undervisning og pedagogikk / Rektor / Ass. Rektor

 

Spørsmål om stillingen

Silje Treimo Persson
Styreleder Stiftelsen Steinerskolen i Fredrikstad
90 07 45 15

Siw Reiss
Nestleder Stiftelsen Steinerskolen i Fredrikstad
41 42 08 78

 

 

Søk her

 

 

Hjemmeside

 

Gunbjørgsvei 1, 1664 Rolvsøy

Del stillingen

Selskap

Steinerskolen i Fredrikstad

Kontaktinfo

  • Silje Treimo Persson
  • Tittel: Styreleder Stiftelsen Steinerskolen i Fredrikstad
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 90 07 45 15
  • Siw Reiss
  • Tittel: Nestleder Stiftelsen Steinerskolen i Fredrikstad
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 41 42 08 78

Lokasjon

  • Fredrikstad
  • Rolvsøy

Søknadsfrist

Oktober 17, 2023

Trosopplærer 50% fast (søknadsfrist 18.10.2023)

 

Trosopplærer

 

 

 

  • Nordre Land kommune Den norske kirke
  • Storgata 30, 2870 Dokka

 

Med utgangspunkt i vår felles trosopplærerplan og det lokale menighetsarbeidet søker vi etter trosopplærer i 50% stilling fra 01.01.2024.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Planlegge og lede våre trosopplæringstiltak for barn og unge i alderen 0-18 år i alle våre fire menigheter
  • Revidere og utvikle menighetens trosopplæringsplan, sammen med trosopplæringsutvalget
  • Samarbeide med prestene med hensyn til trosopplæringstiltak
  • Delta på stabsmøter og samarbeide med hele kirkestaben

Kvelds- og helgearbeid må påregnes.

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • Utdanning på høyskolenivå, helst med pedagogikk og/eller kristendom
  • Realkompetanse kan erstatte formell utdanning
  • Erfaring med ledelse og arbeid med barn og unge
  • Gode digitale ferdigheter

Søkere må ha førerkort klasse B og kunne disponerer bil i tjenesten

 

Personlige egenskaper

  • Gode evner i å kommunisere med barn og ungdom
  • Ha et sterkt engasjement for barn og ungdom
  • Være komfortabel med å formidle tro
  • God på samarbeid
  • God til å motivere
  • Flink til å sette realistiske mål
  • Må kunne jobbe selvstendig og være en god teamarbeider
  • Kunne videreutvikle allerede eksisterende arbeid og samtidig ha visjoner for fremtiden
  • Nytenkende og kreativ
  • Fleksibel og effektiv med god arbeidskapasitet

Personlig egnethet for stillingen vektlegges.

 

Vi tilbyr

  • En variert og spennende jobb
  • Fleksibel arbeidstid innenfor stillingens ramme
  • Kontor og fellesskap sammen med kirkens øvrige ansatte
  • Ordnende lønns- og arbeidsvilkår, KAs tariffavtale
  • Pensjonsordning i KLP

 

For stillingen gjelder:

Vitnemål og attester skal ikke oversendes, men medbringes ved et evt. intervju.
Søkere må være medlem av Den norske kirke og kunne identifisere seg med mål og visjoner innenfor Den norske kirke.
Godkjent politiattest (barneomsorgsattest) med hjemmel i trossamfunnsloven §20 må fremlegges før tiltredelse.

 

Link til søknadsskjema: Søk her

 

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver: Nordre Land kommune Den norske kirke

Nordre Land kirkelige fellesråd i Hadeland og Land prosti består av fire sokn, Østsinni, Nordsinni, Torpa og Lunde, og fellesrådet har ansvar for 7 kirker og 8 kirkegårder. Staben består av to sokneprester i full stilling, to kirkemusikere, kirkeverge/daglig leder, menighetssekretær, trosopplærer, tre klokkere, tre kirkegårdsarbeidere og fire renholdere. I kommunen er det syv kirker, hovedkirkene Østsinni kirke, Nordsinni kirke, Lunde kirke og Åmot kirke, og de tre mindre kirkene Vølstad kirke, Haugner kirke og Kinn kirke. Kommunen består av flere større og mindre bygder. Torpa er et bygdesamfunn med tre adskilte områder; Aust-Torpa, Nord-Torpa og Vest -Torpa . Aust-Torpa er senteret i Torpa med skole 1.-10. klasse, barnehage, legesenter og omsorgssenter. Nær halvparten av befolkningen bor på Dokka, som er kommunens senter og handelssentrum. Her finnes barneskole, ungdomsskole, videregående skole, idrettsanlegg mm. Kommunen har et variert kulturtilbud, og spesielt friluftsliv og jakt står sterkt. Området har ca. 6.900 innbyggere, av disse er i overkant 1.100 i målgruppen 0-18 år.

 

Om stillingen

  • Antall stillinger: 1
  • Ansettelsesform:  Fast
  • Prosent: 50 %
  • Heltid/deltid: Deltid
  • Sektor: Offentlig

 

 

Søk på jobben

 

 

Søknadsfrist: 18. oktober 2023

 

Kontaktperson for stillingen

Grethe Sveen
951 17 667
[email protected]

 

Del stillingen

Selskap

Nordre Land kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Dokka

Søknadsfrist

Oktober 18, 2023

Diakon 100% fast Ål kyrkjelege fellesråd (Søknadsfrist 12.10.2023)

 

Diakon

 

 

 

  • Ål kyrkjelege fellesråd
  • Sundrevegen 64, 3570 Ål

 

Vil du å vera med å utvikle ei levande og aktiv folkekyrkje i Ål?

Me har ledig 100% fast stilling som diakon.

Kyrkjekontoret og Ål kyrkje held til sentralt på Ål, og det er soknekyrkjer i Leveld og på Torpo. I tillegg til kyrkjeverje består staben av diakon, kyrkjelydspedagog, tre kyrkjetenarar, to sekretærar og to kyrkjemusikarar. Prost, sokneprest og prostiprest har også kontorfellesskap her.

 

Ansvars- og arbeidsoppgåver

Diakonen vil få ansvar for:

  • Leie det diakonale arbeidet i tråd med lokale diakoniplanar
  • Oppfølging og utvikling av eksisterande oppgåver der arbeid med eldre, integrering av framandkulturelle og arbeid med born og unge er prioritert.
  • Oppfølging av frivillige
  • Diakonen tek del i trusopplæringa og gudstenestene i sokna.

 

Ønska kvalifikasjonar

Utdanning i samsvar med tenesteordninga for diakonar.

 

Personlege eigenskapar

Søkjaren må vera personleg skikka til stillinga og det vil bli lagt vekt på personlege eigenskapar som:

  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Omgjengeleg og ha evne til å bygge gode relasjonar
  • Kunne motivere og vidareutvikle diakonarbeidet i Ål
  • Målretta og samtidig fleksibel

 

Me tilbyr

  • Ein variert jobb der ingen dagar er like
  • Godt arbeidsmiljø
  • Lønn etter avtaleverk i kyrkjeleg sektor
  • Pensjonsordning i KLP

Den som vert tilsett vil være med på å utforme diakoniarbeidet i samarbeid med diakoninemndene.

Politiattest må leggast fram ved tilsetjing.
Målform i Ål kommune er nynorsk.

Meir om stillinga hjå leiar i fellesrådet Torfinn Slåtto tlf 99513142

Søknad sendes via link i annonsen på kirkejobb.no.

Søknadsfrist 12. oktober

 

Kontaktinformasjon

Torfinn Slåtto, Leiar i Fellesrådet, 995 13 142

 

Arbeidssted

Sundrevegen 64
3570 Ål

 

Nøkkelinformasjon:

  • Arbeidsgiver: Ål kyrkjelege fellesråd
  • Referansenr.: 4713721060
  • Stillingsprosent: 100%
  • Fast
  • Søknadsfrist: 12.10.2023

 

Om arbeidsgiveren

 

Om stillingen

  • Stillingstittel: Diakon
  • Antall stillinger: 1
  • Ansettelsesform: Fast
  • Prosent: 100 %
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Offentlig

 

 

Søk på jobben

 

 

Søknadsfrist: 12. oktober 2023

Del stillingen

Selskap

Ål kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Torfinn Slåtto
  • Tittel: Leiar i Fellesrådet
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 995 13 142

Lokasjon

  • Ål

Søknadsfrist

Oktober 12, 2023

Sykepleier / vernepleier / Helsefagarbeider Stonglandet Sykehjem, Senja (søknadsfrist 14.10.2023)

 

Sykepleier/vernepleier/Helsefagarbeider

 

 

 

Vil du jobbe i et godt arbeidsmiljø med faglig dyktige kollegaer og samtidig oppleve vakre Senja? Senja kommune har rundt 15 000 innbyggere og er størst innen fiskeri- og sjømat i Nord-Norge. Det er en positiv utvikling innen landbruk, industri, energi, handel og service. Innen reiseliv opplever Senja den største veksten i landsdelen med ideelle forhold for å oppleve naturen. Stonglandseidet ligger på sørsiden av Senja, 45 km fra kommunesenteret Finnsnes. Padling med kajakk, øyhopping med sykkel, toppturer/turløper og rekreasjon i mektig natur gir minneverdige opplevelser. Sykehjemmet har 22 plasser, hvorav 7 plasser på skjermet avdeling og 15 plasser på somatisk avdeling.

 

 

Vi har ledig:

2×100% fast stilling for sykepleier/vernepleier.

1x 80% fast stilling for helsefagarbeider

1 x 75% fast stilling for helsefagarbeider

Turnus kan tilpasses etter behov.

Vi er behjelpelig med å skaffe bolig.

 

 

Arbeidsoppgaver

  • Daglig pleie og omsorg for våre pasienter, der en bidrar til å skape et miljø med trivsel og trygghet i fokus.
  • Planlegge og gjennomføre aktiviteter ut fra tanken om å ta vare på pasientens ressurser og personlig ønsker.
  • Inkludere og ivareta pårørende.

 

Kvalifikasjonskrav:

  • Autorisasjon som sykepleier/vernepleier- Fagbrev som helsefagarbeider
  • Krav til å beherske norsk språk både skriftlig og muntlig, samt benytte digitale verktøy
  • Ønskelig med erfaring fra pleie og omsorg.

 

Personlige egenskaper

  • Senja kommunes verdier er raus, fremoverlent og bærekraftig. Vi ønsker ansatte som etterlever disse verdiene.
  • Evne til helhetstenkning og se muligheter innenfor gitte rammer
  • Vilje og evne til nytenkning
  • Interesse for å oppdatere seg innen eget fag
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Du er løsnings – beslutnings og resultatorientert
  • Gode evner til å jobbe med syke eldre i en tverrfaglig setting og et tverrfaglig miljø
  • Gode samarbeidsevner
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt. Herunder faglighet, kommunikasjonsferdigheter, samarbeidsevner og selvstendighet.

 

Vi kan tilby

  • En spennende arbeidsplass med variert og utfordrende arbeidsoppgaver i et fagområde i stadig endring.
  • Et positivt og flerkulturelt arbeidsmiljø med kompetente og dyktige medarbeidere
  • En kommune i stor utvikling og endring
  • Gode pensjonsordninger i KLP

 

For stillingene gjelder

Lønn etter kvalifikasjoner. Ansettelsens skjer etter kommunale vilkår, på lønns- og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldene lover, reglement og tariffavtaler. Deltagelse i kommunal pensjonsordning.

 

I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om søknad unntatt offentlighet.

 

Det kreves politiattest ved alle tilsetninger.

 

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. Minst to referanser må oppgis.

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Troms og Finnmark
  • Søknadsfrist: 14.10.23
  • Tiltredelse: snarest
  • Arbeidssted: Senja

 

Kontaktpersoner:

Cecilie Halsnes

 

Hjemmeside:

www.senja.kommune.no

 

Adresse:

Stongelandseidet 9392 Stongelandseidet

 

Stonglandet sykehjem

Senja kommune har i underkant av 15 000 innbyggere og er en av de største innen fiskeri‐ og sjømat i Norge. Kommunen yter tjenester til innbyggere og brukere i ulike livsfaser – med andre ord fra krybbe til grav. Hovedoppgaver er å bidra til god samfunnsutvikling, levere velferdstjenester til innbyggerne og legge til rette for lokaldemokratiet.
Vi er en nasjonalparkkommune og ble Årets fyrtårnkommune for barn og unge 2022, kåret til årets skandinaviske reisemål av National Geographic og tildelt hederlig omtale for sin kommunikasjonsstrategi og formidling i 2022 – som en av tre finalekandidater til Nordnorsk kommunikasjonspris. I år ble Ski Classic finalen i 2023, Summit 2 Senja, utpekt til det beste arrangementet blant velkjente løp som Marcialonga og Vasaloppet.
Senja kommune opplever en positiv utvikling i næringsliv, industri – eks. ferrosilisiumproduksjon – sjømat og fiskeri, landbruk, energi, reiseliv, handel og service. Sterkt lokalt eierskap og aktører som tar et betydelig samfunnsansvar, er viktig for utvikling av hele samfunnet.
Vi har mål om å være en raus, framoverlent og bærekraftig kommune, og bruker verdiene våre aktivt for å skape gode tjenester for brukere, innbyggere og samarbeidspartnere.
Vi forventer av våre medarbeidere at de skal være bevisste på sin del av ansvaret for kommunens samfunnsoppdrag, og oppmerksomme på sin betydning for brukernes opplevelse i møtet med kommunen. Sammen utvikler vi kvalitet og effektivitet i tjenestetilbudet, gjennom å satse på medarbeiderne våre sin kompetanse og et godt samarbeid mellom de folkevalgte, lederne og de ansatte.
Du finner mer informasjon om tjenestene våre og nyheter fra kommunen her på vår hjemmeside og i sosiale medier Facebook, Instagram, Linkedin og YouTube.

 

Del stillingen

Selskap

Senja kommune

Kontaktinfo

  • Cecilie Halsnes
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Stonglandseidet

Søknadsfrist

Oktober 14, 2023

100 % fast stilling som faglærer i maritime fag, Honningsvåg (søknadsfrist 16.10.2023)

 

 

100 % fast stilling som faglærer i maritime fag

 

 

 

Om stillingen og arbeidsoppgaver:

100 % fast stilling som faglærer maritime fag ved Nordkapp videregående skole.

Om stillingen og arbeidsoppgaver:
Det lyses ut fast stilling som programfaglærer i Maritime fag 100 % med fagkompetanse innenfor matrosfaget. Andre oppgaver kan bli tillagt ut fra kvalifikasjoner og behov skolen måtte ha.

 

Kvalifikasjonskrav:

Undervisningskompetanse på videregående nivå.

Kvalitetsorientert sett opp mot pedagogisk tilnærming og ressursforvaltning.

 

Personlige egenskaper:

  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
  • Må være strukturert, tydelig og inneha gode relasjonskunnskaper
  • Evne til god klasseledelse
  • Høyt faglig engasjement
  • God digital kompetanse

 

Vi tilbyr:

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Å bo og jobbe i tiltakssonen gir mange økonomiske fordeler. Les mer om fordelene på våre nettsider
  • En raus organisasjonskultur hvor vi vil hverandre vel, ser hverandre og bidrar til fellesskapet
  • Mentorordning for nye lærere
  • Dekking av flytteutgifter, jfr. Fylkeskommunens reglement

 

Søknaden skal inneholde:

  • Søknadsbrev og CV, vitnemål, attester 
  • Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse (www.hkdir.no). 
  • 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer)  

 

Søknad skal sendes elektronisk i vårt rekrutteringssystem EasyCruit.  

 

Søknadsfrist og andre opplysninger:

Fra 01.01.2024 deles fylkeskommunen opp i Finnmark fylkeskommune og Troms fylkeskommune

 

Søknadsfrist:16.10.2023

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

Intervjuer vil bli gjennomført i uke: Etter avtale

 

Viktig informasjon til deg som skal søke

 

Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf.offentleglova §25.

Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste sendes ut ved forespørsel.  

Før eventuell tilsetting i Troms og Finnmark fylkeskommune sine skoler og PPT/OT må politiattest fremlegges jf. opplæringslova sine regler. 

En politiattest skal ikke være eldre enn tre måneder. Politiattest skal ikke legges ved søknaden. 

 

 

Søk her

 

  • Fylke: Troms og Finnmark
    Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 16.10.2023
  • Tiltredelse: Etter avtale
  • Arbeidssted: Honningsvåg

 

Kontaktpersoner:

Jan-Magne Gaare
mob: +47 94890219

 

Hjemmeside:

/nordkapp.vgs.no/

 

Adresse:

Klubbveien 9 9751 Honningsvåg

 

Troms og Finnmark fylkeskommune Nordkapp videregående skole

Nordkapp videregående skole og Maritime fagskole Nord avdeling Honningsvåg ligger sentralt i Honningsvåg – byen ved Nordkapp. Nordkapp videregående skole har tilbud innen naturbruk, fiske og fangst, akvakultur, restaurant- og matfag, konditorfaget, elektrofag, maritime fag samt studiespesialisering. Skolen har i tillegg ansvaret for distanseundervisning til 8 kystkommuner – Veksling LOSA.

I tillegg har skolen ansvaret for Nettskolen Finnmark som er under stadig utvikling.
Gjennom skolens kursavdeling arrangeres mange utadrettede kurs og utdanningstilbud for skolens elever, private og næringslivet.

Skolen og skolemiljøet er tuftet på felles strategi for videregående opplæring i Finnmark (Bærekraftig opplæring i Finnmark – med hjertet rundt eleven og lærlingen), med verdigrunnlag der eleven er i sentrum.
Alle ansatte, uansett stilling, skal bidra til oppnåelse av felles mål i henhold til skolens samfunnsoppdrag. Våre nye faglærere må derfor være glad i mennesker og bidra i utviklingsarbeidet av organisasjonen.
Mer om skolen finner du på https://nordkapp.vgs.no 

Del stillingen

Selskap

Troms og Finnmark fylkeskommune

Lenke til firma

https://www.tffk.no/

Kontaktinfo

  • Jan-Magne Gaare
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 94890219

Lokasjon

  • Honningsvåg

Søknadsfrist

Oktober 16, 2023

Virksomhetsleder tekniske tjenester (søknadsfrist 12.10.2023)

 

Tekniske tjenester – Lyngdal kommune

Virksomhetsleder tekniske tjenester

 

Vår visjon er å fornye og forene!

Lyngdal kommune har en stolt historie som strekker seg tilbake til 1837, da herredene Undal og Lyngdal ble grunnlagt. Gjennom årene har kommunen gjennomgått betydelige endringer og sammenslåinger, og i dag er vi en moderne og inkluderende kommune som setter vår visjon «fornye og forene» i sentrum for det vi gjør.

Vi søker nå en dyktig Virksomhetsleder for tekniske tjenester som ønsker å være en katalysator for denne visjonen. Som en viktig del av vårt lederteam vil du ikke bare ha ansvaret for våre tekniske tjenesteområder, men også bidra til å fornye våre tilnærminger og forene våre krefter for å forme en enda mer levedyktig fremtid for Lyngdal.

Bli med oss på denne spennende reisen der vi fornyer våre tjenester, vårt samfunn og vår kommune som helhet. Vi tror på forening av talenter og ideer for å skape en sterkere og mer innovativ fremtid.

Er du klar for denne utfordringen? Les videre for å lære mer om stillingen som Virksomhetsleder for tekniske tjenester i Lyngdal kommune, og bli en del av vårt engasjerte team som arbeider for å fornye og forene.

Din oppgave:

Du blir leder for et allsidig tjenesteområde og rapporterer til kommunedirektøren innen:

Renhold
Vaktmestertjenester
Samferdsel
Vann, avløp og renovasjon (VAR)
Vedlikehold av kommunal eiendom
Brannvern og mer

Du er god på og har erfaring innen:

Ledelse
Budsjettmestring og økonomisk styring
Kreativ strategisk- og digital tenkning
HMS
Kommunikasjon og omstilling

Vi ønsker at du har:

Utdanning innen tekniske fag, bygg, arealplanlegging, ingeniør på bachelor eller høyere
Søkere med teknisk fagskole i kombinasjon med relevant erfaring vil bli vurdert
Søkere med annen relevant erfaring kan vurderes

Ditt ansvar:

Utvikle tjenestene våre og fremme kultur for oppfinnsomhet
Bygge en sterk, motivert gjeng
Holde budsjettene
Jobbe med HMS
Utnytt mulighetene for vekst
Samspill med andre ledere på tvers i kommunen
Yte rask og god service
Ta i bruk Klart språk i saksbehandlingen

Vi kan tilby:

Godt faglig og sosialt arbeidsmiljø
Utfordrende oppgaver innenfor et spennende fagområde
Gode pensjonsordninger
Lønn etter avtale
Mulighet for hjemmekontor i del av stilling

 

Søknadsfrist 12.10.2023

 

Lyngdal kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av bakgrunn. For alle stillinger i kommunen legges det ved ansettelse stor vekt på personlige egenskaper slik som engasjement, selvstendighet, fleksibilitet og evne til samarbeid..

 

Har du spørsmål angående stillingen, vennligst kontakt Kommunedirektør Kjell Olav Hæåk på telefon 41696564 eller på epost [email protected].

 

Søk på stillingen her.

Fylke: Agder

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

 

Søknadsfrist: 12.10.2023

 

Arbeidssted: Tekniske tjenester

 

Kontaktpersoner:

Kjell Olav Hæåk

 

Hjemmeside:
www.lyngdal.kommune.no

Tekniske tjenester – Lyngdal kommune

Lyngdal kommune er en sørlandskommune med en geografisk nærhet til både Stavanger og Kristiansand. Kommunen med sine ca. 10 300 innbyggere strekker seg fra Korshamn lengst sør i Lyngdal til Sveindal nord i Grindheim. Næringslivet er preget av utvikling innen handel og turisme. Samtidig er det stor sysselsetting innen treindustri, jordbruk og skogbruk. Slagordene fornye, forbedre, forenkle og forene er fire verdiord som bærer i seg kjernen til hvordan kommunen skal bygges videre. Innbyggerne og de ansatte skal ha med seg verdiordene i arbeidet sitt. Kommunen har bortimot tusen ansatte med høy kompetanse som har stort fokus på oppfinnsomhet og innovasjon. I vår arbeidsgiverpolitikk har vi fokus på tillit og inkludering, og tilstreber å gjenspeile mangfoldet i samfunnet. Vi oppfordrer derfor alle til å søke våre stillinger.

 

Del stillingen

Selskap

Lyngdal kommune

Kontaktinfo

  • Kjell Olav Hæåk
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Lyngdal

Søknadsfrist

Oktober 12, 2023

Vernepleiere – Miljøterapeut Vikariat, Fast ved Skurva bofelleskap (søknadsfrist snarest)

 

Vernepleiere-Miljøterapeut

 

Skurva bofellesskap, Lillehammer kommune

Om stillingen

Er DU den vi er på utkikk etter og ønsker DU å være med på laget vårt?

Vi søker etter deg som ønsker å jobbe i Tilrettelagte Tjenester.

Vi har ledig 2 faste 100% Vernepleierstillinger ved Skurva bofellesskap. Begge stillingene er forbeholdt Vernepleiere, men det åpnes for at sykepleiere kan søke på den ene av de to stillingene. Vi har også ledig et vikariat i 100%. I denne stillingen åpnes det for at andre med 3 års relevant helse og sosialfaglig kan søke

Ordinært turnusarbeid, dag og kveldsvakter med arbeid hver 3. helg.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 27.09.2023
Arbeidsgiver: Lillehammer kommune
Sted: Lillehammer
Stillingstittel: Vernepleier ved Skurva bofelleskap
Stillinger: 3
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast, Vikariat
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4703620828

Arbeidsoppgaver

Primære arbeidsoppgaver vil blant annet være:

  • Veiledning og motivasjon av kollegaer, kartlegging, utarbeidelse av tiltak, tilrettelegging, daglig gjennomføring og oppfølging/evaluering av de individuelle tjenestene.
  • Målretta miljøarbeid med tanke på utvikling og opprettholdelse av ferdigheter.
  • Selvstendighetstrening og Mestring hele livet
  • På Skurva bor det i dag 10 mennesker som er like ulike som meg og deg, dette gir vernepleieren hos oss en variert og spennende hverdag.

I tillegg vil du ha et spesielt ansvar for:

  • Kollegaveiledning.
  • Legemiddelhåndtering
  • Fagansvar for en eller flere beboere
  • Bidra til kompetanseheving av tjenesten.
  • Skrive vedtak etter kapittel 9 i Helse og omsorgstjenesteloven.
  • Skrive vedtak etter kapittel 4a i Pasient og brukerrettighetsloven
  • Samarbeid med pårørende
  • Delta på alle oppgaver i dagliglivet til beboerne. ADL
  • Samarbeid på tvers av instanser
    Koordinering

Kvalifikasjoner

  • Bachelorutdanning med godkjent autorisasjon som vernepleier i Norge. Kandidater med utdanning som sykepleier kan også tas i betraktning.
  • Det åpnes opp for at andre med 3 års relevant helse og sosialfaglig høyskoleutdanning i vikariat stillingen, kan søke.
  • Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig for å kunne:

• yte forsvarlig helsehjelp
• dokumentere- og rapportere i de verktøy som Lillehammer kommune benytter.

  • Bestått norsk språkprøve B2-nivå.
  • Generelle dataferdigheter, minimum beherske nødvendige dataverktøy etter opplæring.
  • Ha faglig interesse, være ansvarlig, handlekraftig, endringsvillig, kommuniserende, motiverende og helhetstenkende.
  • Førerkort klasse B
  • Erfaring med målretta miljøarbeid

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner
  • Være fleksibel og ha gode kommunikasjon- og formidlingsevner.
  • Være en bidragsyter inn mot å jobbe for et godt arbeidsmiljø
  • Være ansvarsbevisst, kunne jobbe effektivt og selvstendig.
  • Ønske om å jobbe strukturert og målrettet.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr

  • Individuelt tilpasset opplæring.
  • Egen kontaktperson under opplæringen.
  • Variert arbeidshverdag.
  • Utfordrende fagmiljø med fokus på kvalitet og utvikling
  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver der du får god bruk for relasjonskompetanse og vernepleiefaglig kompetanse.
  • Elektronisk kvalitetsverktøy med avviksbehandling.
  • Ansattportalen MinGat
  • Gerica som journalsystem
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Lønn etter lokal lønnsstige med lønnssats fra 482400-576000 avhengig av ansiennitet.
  • Kompetansetillegg for relevant etter/-videreutdanning i hht. lokal avtale.

Ansettelse skjer på de vilkår som til enhver tid gjelder i kommunal sektor.

Lillehammer kommune skal i størst mulig grad avspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer kandidater til å søke uansett alder, kjønn, nedsatt funksjonsevne, kulturell og etnisk bakgrunn. Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtaler og reglement. (Ifølge Offentlighetsloven §25 kan søkers navn bli offentliggjort, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søker vil i såfall bli forespurt om dette. Attesterte kopier av vitnemål og attester kan legges elektronisk ved søknaden eller tas med ved et evt. intervju.)
Lillehammer kommune har ca. 28. 000 innbyggere og er kjent både som OL-by, vintersportsby og kulturby. Byen ligger ved Mjøsa, har et stabilt innlandsklima og et fantastisk turterreng for både sommer- og vinteraktiviteter. Vil du vite mer om hvordan det er å bo og jobbe i Lillehammerregionen, trykk her

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse:Gartnerhagen 7, 2615 Lillehammer, Norge

Kontaktinformasjon

Inger Lise Holen, Leder Skurva bofelleskap
Telefon:  +47 418 43 174
E-post:  [email protected]

 

Tjenesteområde tilrettelagte tjenester

Tjenesteområdet består av avlastning, dag- og aktivitetstilbud og boliger, og gir tjenester til mennesker med nedsatt funksjonsevne og sammensatte utfordringer. Tjenesteområdet har fokus på individuelle tjenester, og at den enkelte bruker skal oppleve mestring ut fra egne forutsetninger. Tjenesteområdet er under stadig utvikling slik at tjenestetilbudet utvikles i tråd med behov og etterspørsel.

Godkjent politiattest må fremlegges ved tiltredelse i stillingene.

 

Del stillingen

Selskap

Lillehammer kommune

Kontaktinfo

  • Inger Lise Holen
  • Tittel: Leder Skurva bofelleskap
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: +47 418 43 174

Lokasjon

  • Lillehammer

Søknadsfrist

Oktober 25, 2023