Rektor Beitstad skole (søknadsfrist 06.08.2023)

 

Rektor Beitstad skole

 

 

Beitstad skole og SFO er en 1.-7.-skole som ligger på Vellamelen i Beitstad, ca. 17 km fra Steinkjer sentrum. Skolen har 25 ansatte med bred kompetanse som pedagoger, assistenter, fagarbeidere, miljøterapeut, inspektør, merkantil, lærling og rektor.

Beitstad skole og SFO er organisert i sektor skole i etat oppvekst og inkludering i Steinkjer kommune. Sektorens mål er å gi alle elever «røtter til å vokse, vinger til å fly».

I skolens sin pedagogiske plattform er det lagt til grunn et positivt elevsyn, åpent læringssyn og at ansatte er aktivt til stede sammen med elevene. Skolen er aktiv bruker av uteskole som læringsarena, og er eier av naust i nærheten av skolen. Skolen har en aktiv partsgruppe og engasjerte ansatte.
Skolen har et pågående utviklingsarbeid knyttet til lese- og skriveutvikling, og samarbeider med andre skoler i kommunen i arbeidet.

Skolen har et aktivt elevråd og ønsker å ivareta elevstemmen i hverdagen.
God ledelse i kommunal sektor er avgjørende for å levere gode tjenester til innbyggerne. Rektor ved Beitstad skole og SFO er en lederstilling som, hver dag, bidrar til at 145 elever skaper «røtter til å vokse, vinger til å fly».

 

Elevene på Beitstad skole ønsker seg en rektor som:

  • er blid, sier hei og kommer innom i klasserommene
  • en rektor som lytter og snakker til alle elevene
  • jobber aktivt for felleskapet og læringsmiljøet
  • er tilgjengelig for elevene og tar ting seriøst
  • sørger for at elevene er motiverte for å gå på skolen
  • er positiv til tverrfaglig og temabasert arbeid.
  • skaper stolthet for Beitstad skole

 

  • Søknadsfrist: 06.08.2023
  • Arbeidsgiver: Steinkjer kommune
  • Sted: Beitstad, Steinkjer
  • Stillingstittel: Rektor Beitstad skole
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4667572736

 

Arbeidsoppgaver

Rektor har økonomi-, fag- og personalansvar i enheten. Delegasjon etter kommunens delegasjonsreglement. Rektor rapporterer til sektorleder skole

 

Kvalifikasjoner

  • Den som tilsettes må ha godkjent lærerutdanning, erfaring fra klasserommet og ledererfaring fra skole.
  • Lederutdanning er ønskelig.
  • Sektor skole legger, ved behov, til rette for videreutdanning innenfor ledelse i skolen.

 

Personlige egenskaper

Vi søker en inkluderende og engasjert rektor med:

  • god dialog og godt samarbeid med elever, ansatte og lokalsamfunnet
  • gode lederegenskaper og relasjonskompetanse
  • mål om et trygt og godt læringsmiljø, og bidrar til å styrke elevenes læring
  • evne til å utvikle det profesjonelle læringsfellesskapet ved skolen og i kommunen
  • god arbeidskapasitet, som arbeider analytisk, systematisk og målrettet for å bedre læring og læringsmiljø
  • kompetanse på utvikling og samhandling i egen enhet og i oppvekstetaten
  • fokus på å skape en «vi»-kultur og et godt arbeidsmiljø

 

Vi tilbyr

Lønns- og arbeidsvilkår i følge lov, forskrifter og avtaleverk. Tilsatte i skoleverket har medlemskap i Statens pensjonskasse.
Tilsettingen er betinget av at det framlegges politiattest i samsvar med opplæringslovens § 10-9.
Referanser bes oppgitt.
Steinkjer kommune er IA-bedrift og opptatt av mangfold, og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonalitet eller etnisk bakgrunn.
Vi gjør oppmerksom på at også søkere som ber om å bli unntatt offentlighet, kan bli ført opp på søkerliste. Nærmere opplysninger om hvordan kommunen forvalter offentleglova, gis av personaltjenesten.

 

Beitstad skole, Vellamelen 70, 7730 Beitstad, Norge

 

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Gisle Kristian Almlid-Larsen
Sektorleder oppvekst
 Telefon:90206874
E-post: [email protected]

 

Steinkjer er administrasjonssenteret i Trøndelag fylke. Kommunen ligger innerst i Trondheimsfjorden 12 mil nord for Trondheim og er Norges geografiske midtpunkt. Steinkjer har ca. 25.000 innbyggere, og ligger 2 timer med bil fra Trondheim og rundt 1 time og 40 minutter til flyplassen på Værnes.

Det er togforbindelse både nord og sørover med Nordlandsbanen som passerer gjennom Steinkjer.

Steinkjer er en av landets største jordbrukskommuner, er universitetsby og har et aktivt handelssentrum med et spennende næringsliv. Vi har helsehus med bl.a. legevakt og Distrikts Medisinsk Senter for Inn-Trøndelag.

Her er et godt aktivitets-, kultur- og idrettsmiljø med blant annet skimuligheter sommer som vinter. På Guldbergaunet idrettspark finner du både håndball, fotball og friidrettsbane både inne og ute, samt videregående utdanning med satsing på toppidrett.

Muligheter for gode tur- og aktivitetsopplevelser i skog, fjell og ved sjø for alle aldersgrupper.

Årlig er det mange kulturarrangementer i Steinkjer, som Steinkjerfestivalen, Hilmarfestivalen samt mange andre musikk og kulturbegivenheter. Vi har kino og kulturhus, samt kulturskole.

Kommunes motto er «åpen, lys og glad», med sterke historiske røtter og store framtidsambisjoner. Vi har sterk satsing på kultur, helse og oppvekst.

Steinkjer kommune er IA-bedrift og opptatt av mangfold, og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonalitet eller etnisk bakgrunn.

Vi gjør oppmerksom på at også søkere som ber om å bli unntatt offentlighet, kan bli ført opp på søkerliste. Nærmere opplysninger om hvordan kommunen forvalter Offentleglova gis av personaltjenesten.

 

Del stillingen

Selskap

Steinkjer kommune

Kontaktinfo

  • Gisle Kristian Almlid-Larsen
  • Tittel: Sektorleder oppvekst
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 90206874

Lokasjon

  • Steinkjer
  • Beitstad

Søknadsfrist

August 6, 2023

Avdelingsleiar i bustad Leirdalen og Askebærhaugen, Habiliteringstenesta (Søknadsfrist 17.07.2023)

 

Avdelingsleiar i bustad

 

Leirdalen og Askebærhaugen, Habiliteringstenesta

Om stillinga

Habiliteringstenesta har ledig 100 % stilling som administrativ avdelingsleiar med oppstart medio september.

Habiliteringstenesta i Bømlo kommune gjev tilbod til personar med utviklingshemming som har behov for omfattande og langvarige tenester. Me har for tida 128 årsverk som yt heildøgnstenester til personar i 9 burettslag, samt dagtilbod.

Burettslaga Askebærhaugen og Leirdalen har ei stabil og fagleg engasjert personalgruppe og yt heildøgnstenester for tilsaman 8 bebuarar.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 17.07.2023
Arbeidsgivar: Bømlo kommune
Stad: Bremnes
Stillingstittel: Avdelingsleiar i bustad
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4681908890

Arbeidsoppgåver

  • Ansvar for å yta tenester etter gjeldande lovverk.
  • Utarbeide, setje i verk og evaluere tiltak og prosedyrar kring enkeltbrukarar og fagleg rettleiing av medarbeidarar med fokus på målretta miljøarbeid.
  • Yta praktisk bistand og rettleiing i daglege gjeremål, samt legge til rette for miljø som gjev høve til god livskvalitet og personleg vekst hjå den einskilde brukar
  • Personalansvar og aktiv oppfølging av kommunen sin arbeidsgjevar-, løns- og personalpolitikk
  • Sikre systematisk internkontroll
  • Utarbeide arbeidsplanar
  • Legge til rette for godt samarbeid med pårørande, medarbeidarar, brukarar og studentar gjennom dialog og rettleiing
  • Andre oppgåver kan bli tillagt stillinga avhengig av den tilsette sin kompetanse og interesser.
  • Endringar i arbeidsområdet må kunne påreknast.

Kvalifikasjonar

  • 3-årig helse- og sosialfagleg eller pedagogisk utdanning på bachelornivå
  • God norskkunnskap, både skriftleg og munnleg.
  • I tillegg er det ein fordel dersom du har:
  • Erfaring med personar med utviklingshemming og målretta miljøarbeidLeiarutdanning og/eller leiarerfaring
  • Kunnskap/erfaring med å utarbeide og følge opp turnusplanar
  • Sertifikat kl. B.

Ved vurdering av den best kvalifiserte, legg me vekt på utdanning, erfaring og personlege eigenskapar, samt din motivasjon for stillinga.

Personlege eigenskapar

  • Me søkjer deg som er imøtekommande, venleg og serviceinnstilt
  • Du er lojal, målretta og ansvarsfull
  • Du er strukturert og fleksibel
  • Du har evne til å motivere, rettleie og skape engasjement
  • Du er sjølvstendig, men arbeider også godt i team
  • Du innehar god relasjonskompetanse, og er i tillegg strategisk og analytisk

Me tilbyr

  • Varierte og spennande arbeidsoppgåver i ein flott kommune
  • Faglege og personlege utfordringar i eit godt og inspirerande arbeidsmiljø
  • Gode offentlege pensjons- og forsikringsordningar
  • Løn og arbeidsvilkår i samsvar med gjeldande lov og avtaleverk
  • Stilling i ei inkluderande arbeidslivsverksemd (IA-verksemd)
  • Medlemskap med tilsettegoder i velferdsklubben

Anna informasjon:

Bømlo kommune ser på inkludering og mangfald som ein styrke, og vil oppmode alle kvaliserte søkjarar om å søkje stilling uavhengig av bakgrunn. For denne stillinga oppmodar me spesielt menn til å søkja.
Me gjer merksam på at søkjarar vert ført opp på offentleg søkerliste. Det er mogleg å søkje om anonymitet, men det må vere særskilte omstende for å få innvilga unntak, jf. Offentleglova § 25.
Etter helse og omsorgstenestelova § 5-4 vert det stilt krav til godkjend politiattest før tiltreding i stillinga.
Synes du stillinga ser interessant ut, og samsvarar med kvalifikasjonane dine, sender du oss søknaden din elektronisk via Webcruiter.no med CV, vitnemål og attestar vedlagt. Ved førespurnad må du kunna skaffa bekrefta kopiar av dokumentasjonen din.

Dersom du har spørsmål om stillinga eller rekrutteringsprosessen, kan du ta kontakt med avdelingsleiar Line Skrede Habbestad.

 

Søk på stillinga her.

 

Adresse: Kyrkjevegen 1, 5430 Bremnes, Norge

Kontaktinformasjon

Line Skrede Habbestad, Avdelingsleiar
Telefon:  948 10 927
E-post:  [email protected]

 

Berekraftige Bømlo er vår visjon!

Bømlo kommune har 12 000 innbyggjarar og ligg plassert mellom Stavanger og Bergen, i regionen Sunnhordland. Me har eit aktivt næringsliv, med stort fokus på utvikling av grøn teknologi. Eit godt kulturtilbod saman med eit yrande lag- og organisasjonsliv gjer Bømlo til ein god plass å bu.

Kommunen med sine 1000 tilsette, er utviklingsorientert, har eit sterkt fokus på samhandling, det grøne skiftet og ei berekraftig samfunnsutvikling. Dei tilsette er vår viktigaste ressurs og me ynskjer oss rause, modige og engasjerte medarbeidarar.

Raus – hos oss er det takhøgde, det er lov å prøva og feila. Me er lyttande, møter menneske med respekt, er inkluderande i vår omgang med andre og i utøving av arbeidet vårt. Me byggjer relasjonar og ser på mangfald som ein ressurs
Modig – me vågar å tenkje utanfor boksen, me er kreative, prøver, ser moglegheiter, me er handlekraftige, står for det me gjer, tek nye utfordingar, toler endring, ser at omstilling er nødvendig og er opptatt av utvikling som betrar tenestene.
Engasjert – driftige medarbeidarar som er opptekne av jobben sin, av å yte gode tenester og utvikle seg og sine kollegaer for å yte sitt beste. Dette får ein til igjennom samarbeid internt og samskaping eksternt.

Pensjon

I denne stillinga har du rett på ein av Norges sikraste pensjonsordningar: offentleg tenestepensjon. Der dei fleste tenestepensjonar berre vert utbetalt i 10 år, er offentleg tenestepensjon ein utbetaling som vare frå den dagen du sluttar i jobb og livet ut. Pensjon inkludera og uføre- og etterlatnepensjon dersom noko uventa skulle skje. Med pensjonsrett i Bømlo kommune får du medlemspris og gunstige vilkår på ei rekkje bank, forsikring og spareprodukt.

 

Del stillingen

Selskap

Bømlo kommune

Kontaktinfo

  • Line Skrede Habbestad
  • Tittel: Avdelingsleiar
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 948 10 927

Lokasjon

  • Bømlo

Søknadsfrist

Juli 17, 2023

Flyktningkonsulent Gildeskål kommune (Søknadsfrist 11.07.2023)

 

Flyktningkonsulent

 

Gildeskål kommune, Familie, oppvekst og kultur

Om stillingen

Vil du gjøre en forskjell for andre? Søker du en meningsfull hverdag der din innsats blir verdsatt og setter spor? Har du samtidig lyst til å jobbe i en kommune som byr på vakker natur, varme og inkluderende mennesker og gode utviklingsmuligheter? Da må du lese videre!

Gildeskål kommune har siden mai 2022 tatt imot ca. 100 flyktninger og flere er på vei. Vi har behov for å utvide staben slik at bosetting og inkluderingsprosessene skal kunne skje på en tilfredsstillende måte. Flyktningetjenesten samarbeider tett med Gildeskål voksenopplæring og har felles lokaler på Inndyr.

Flyktningkonsulenten har ansvar for det praktiske arbeidet med bosetting av flyktninger samt oppfølging og veiledning av den enkelte. Stillingen innebærer en fleksibel arbeidshverdag der en må påberegne en del kjøring innad i kommunen, men også til nærliggende kommuner som Meløy og Bodø. Gode integreringsprosesser og tett oppfølging av flyktninger har stor betydning for en vellykket bosetting, noe som ligger sentralt i denne stillingen.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 11.07.2023
Arbeidsgiver: Gildeskål kommune
Sted: INNDYR
Stillingstittel: Flyktningkonsulent
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4682866131

Arbeidsoppgaver

Legge til rette og bidra i det praktiske i forbindelse med bosetting av flyktninger samt oppfølging/veiledning den første tiden
Saksbehandling i forbindelse med flyktninger og integreringsarbeid
Informere om introduksjonsordningen
Bistå i samordning av ulike tiltak fra forskjellige instanser, for eksempel helsevesen, voksenopplæring, barnevern, bank og NAV
Øvrige oppgaver knyttet til flyktningetjenesten

Kvalifikasjoner

Det er ikke krav om formell utdannelse for å bli flyktningkonsulent, men fagbrev eller tilsvarende er et minstekrav
Gode ferdigheter innen praktisk bruk av IKT/elektronisk saksbehandling
Søker må beherske norsk muntlig og skriftlig godt
Førerkort klasse B

Ønskede kvalifikasjoner

Det er ønskelig med sosialfaglig eller pedagogisk bakgrunn
Andre språkferdigheter er en fordel

Personlige egenskaper

Personlig egnethet vil bli vektlagt
Du må ha gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
Du tenker positivt og er løsningsorientert
Du er serviceinnstilt og kan arbeide selvstendig og målrettet i en hektisk hverdag
Du har evne til å tenke helhetlig.
Du er tolerant og åpen og er glad i folk
Du har kjennskap til samfunnsliv, utdanningssystem og arbeidsliv

Vi tilbyr

Faglige utfordringer og utviklingsmuligheter i et kreativt og trivelig arbeidsmiljø
En spennende arbeidshverdag der ingen dager er like
Møte med et mangfold av mennesker og muligheter for å bety noe for andre
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Flyttegodtgjørelse etter Gildeskål kommunes reglement
Behjelpelig med å finne bolig
Lønn i henhold til tariff/avtale

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse:Postboks 54, 8138 INNDYR, Norge

Kontaktinformasjon

Hilde Ragny Wiik, Kommunalsjef Familie, oppvekst og kultur
Telefon:  909 55 599
E-post:[email protected]

 

Om arbeidsgiveren

Flykningetjenesten i Gildeskål kommune er en liten enhet under Familie, oppvekst og kultur. Flyktningtjenesten samarbeider tett med Gildeskål Voksenopplæring og har felles lokaler på Inndyr.

Med flyplass, universitet og byen Bodø en svipptur unna, kan du bli med i vårt ambisiøse team der Gildeskål skal være «tøffingen i Salten». Å eg veit meg eit land handler om vår stolte historie, flotte folk i variert natur fra hav til fjell, og spenstige visjoner for framtida. Bli med da vel!

Om du liker gode naturopplevelser er definitivt Gildeskål stedet for deg. Topptur eller liten tur, fjellklatring eller mer rusle i skogen tur, kajakkturer eller båtturer i vår vakre skjærgård. Vi garanterer at her finner du turen som passer deg.

 

Del stillingen

Selskap

Gildeskål kommune

Kontaktinfo

  • Hilde Ragny Wiik
  • Tittel: Kommunalsjef Familie, oppvekst og kultur
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 909 55 599

Lokasjon

  • Inndyr

Søknadsfrist

Juli 11, 2023

Fast undervisningsstilling innen programområdet Elektro og datateknologi Sande videregående skole (Søknadsfrist 10.7.2023)

 

Fast undervisningsstilling innen programområdet Elektro og datateknologi

 

For deg som ønsker å bidra til utdanningen av dyktige fagarbeidere for fremtiden.

Stillingstype: Fast
Stillingsstørrelse: Heltid
Søknadsfrist: 10.07.2023

Sande videregående skole har f.o.m. 25.09.2023 ledig 100 % fast stilling som lærer i elektro og datateknologi. Til stillingen ligger det kontaktlæreransvar. Sande videregående skole har to Vg1 klasser innen elektro og datateknologi og én klasse Vg2 elenergi og ekom.

Kvalifikasjoner

Undervisningskompetanse i energi og styresystemer og yrkesfaglig fordypning.
Fagbrev i elektrikerfaget.
Minimum to års høyere utdanning etter fagbrev.
Godkjent iht NS 3960 (brannalarmanlegg) er ønskelig, men ikke et krav.
Søker bør ha bestått praktisk pedagogisk utdanning (PPU). Søkere uten PPU oppfordres også til å søke da det er mulighet i løpet av 2 år til å fullføre PPU.
Det forventes at du har digital kompetanse til å utnytte fylkeskommunens IKT-løsninger, ser muligheter i ny teknologi og er motivert for å ta i bruk nye digitale løsninger.

Personlige egenskaper

At du er en dyktig klasseleder
At du har høye ambisjoner på elevenes vegne
At du har solid fagkompetanse
At du anerkjenner og ser elevene
At du er god til å samarbeide
Personlig egnethet vektlegges.

Fylkeskommunen skal være en omstillingsdyktig organisasjon, og arbeidsgiver tar forbehold om at arbeidssted og arbeidsoppgaver kan endres ved behov.

Vi tilbyr

Lønn etter gjeldende regulativ.
Tilsetting og prøvetid

Tilsetting skjer på grunnlag av de til enhver tid gjeldende lover, tariffavtaler og reglement. Ved tilsetting i undervisningsstilling, må du ha relevant faglig og pedagogisk kompetanse jf Opplæringslova. Vi krever godkjent politiattest av nyere dato (ikke eldre enn tre måneder). Som hovedregel praktiserer vi 6 måneders prøvetid fra tiltredelsesdato.

Søke stilling

Søknad sendes via elektronisk søknadsskjema. Vitnemål og attester tas med til eventuelt intervju. Vi gjør oppmerksom på at alle våre søkere kommer på offentlig søkerliste jf Offentleglova § 25. Ønske om fritak fra offentliggjøring må du begrunne i søknaden. Dersom ditt ønske ikke innvilges, varsler vi deg om dette. Fylkeskommunen er opptatt av at arbeidsstyrken i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert til å søke uansett alder, kjønn, eventuell funksjonshemming, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn.

Om fylkeskommunen

Fylkeskommunen er politisk styrt med fylkesordfører som øverste politiske leder. Fylkesdirektøren er øverste administrative leder.

Vestfold og Telemark fylkeskommune skal bidra til verdi for framtida gjennom kompetanse, samarbeid og åpenhet. Vi bidrar til samfunnsutvikling og verdiskaping i regionen, og har ansvar for viktige oppgaver innen bla videregående opplæring, kultur, folkehelse, tannhelse, kollektivtrafikk, fylkesveier, samfunnsutvikling samt regional- og arealplanlegging. Vi jobber tverrfaglig og setter innbyggernes behov i sentrum. Til dette oppdraget søker vi profesjonelle, inkluderende og modige medarbeidere som er gode relasjonsbyggere og løsningsorienterte lagspillere.

Sande videregående skole

Vi er primært en nærmiljøskole for Sande, Hof, Holmestrand og Svelvik. Våre ansatte jobber for å skape gode faglige prestasjoner og utvikle talentet i hver enkelt. Ca 400 elever fordeler seg på seks utdanningsprogram.

Mer informasjon på våre nettsider.

Vår adresse er:
Hans Kristian Evensens vei 53,
3076 Sande i Vestfold

Arbeidssted Sande i Vestfold
Stillingstype Fast
Stillingsstørrelse Heltid

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist: 10.07.2023

Spørsmål om stillingen

Tone Vatle Johansen, Avdelingsleder undervisning
33 78 50 50  920 24 623

 

Vil du være med og utvikle regionen vår sammen med dyktige og engasjerte kollegaer? Vi skaper verdi for framtida og utvikler fylket gjennom kompetanse, samarbeid og åpenhet. Vi har ansvar for viktige oppgaver innen blant annet videregående opplæring, kultur, folkehelse, tannhelse, kollektivtrafikk, fylkesveier, samfunnsutvikling samt regional- og arealplanlegging.

 

Del stillingen

Selskap

Vestfold og Telemark fylkeskommune

Lenke til firma

https://www.vtfk.no/

Kontaktinfo

  • Tone Vatle Johansen
  • Tittel: Avdelingsleder undervisning
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 33 78 50 50 920 24 623

Lokasjon

  • Sande I Vestfold

Søknadsfrist

Juli 10, 2023

Avdelingsleder, Auli skole (Søknadsfrist 31.07.2023)

 

Avdelingsleder

 

 

Har du lyst på skolelederjobb i Nes? Da er dette jobben for deg! Du vil være en del av skolens lederteam bestående av rektor, to avdelingsledere og SFO-leder. Du vil lede et kompetent og faglig sterkt personale.

Auli skole ligger 15 km unna Årnes sentrum i retning Lillestrøm. Skolen er plassert midt i byggefeltet på Auli og er et naturlig samlingspunkt for lokalmiljøet med gode fasiliteter for aktiviteter i nærmiljøet.

I mars 2025 vil en nytt og moderne skolebygg stå ferdig på skoleplassen, tiltenkt å romme 1.-4. trinn, mat og helse, samt SFO. Auli skole har også tilgang til en ny aktivitetshall som ligger vegg i vegg med skolen.

Auli skole kjennetegnes av et profesjonelt læringsmiljø med dyktige og omsorgsfulle kollegaer. Skolen vektlegger elevmedvirkning, både faglig og i arbeidet med et trygt og godt skolemiljø. Implementeringen av fagfornyelsen og læringsmiljøløftet er sentrale i skolens utviklingsarbeid.

 

  • Søknadsfrist: 31.07.2023
  • Arbeidsgiver: Nes kommune
  • Stillingstittel: Avdelingsleder
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4681027452

 

Arbeidsoppgaver

Auli skole søker en dedikert kollega til skolens ledergruppe. Vi har behov for en avdelingsleder som liker å ha store ansvarsområder med høy grad av autonomi, og samtidig har evnen til å samarbeide godt med ledergruppa og skolens personale.

Vår nye kollega bør trives med å jobbe strukturert med ulike administrative oppgaver, samt å delta i pedagogisk utviklingsarbeid ved skolen.

Stillingen som avdelingsleder har mange spennende oppgaver med stor mulighet for å påvirke egen arbeidshverdag.
Noen av hovedoppgavene er som følger:

  • Ansvar for 1.-4. trinn/5.-7. trinn, herunder oppfølging av elever og det pedagogiske arbeidet på trinnet.
  • Arbeid med skolens psykososiale miljø.
  • Delta i skolens pedagogiske utviklingsarbeid.
  • Samarbeid med eksterne instanser og foreldre.
  • Personalansvar og ledelse.
  • Vikarorganisering.
  • Oppfølging og analysearbeid av undersøkelser og elevkartlegging.
  • Arbeid i skolens økonomi- og administrasjonssystemer
  • Det er noe undervisning tilknyttet stillingen.

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning på universitets-/høyskolenivå og godkjent undervisningskompetanse. Gjerne lederutdanning
  • Relevant ledererfaring og erfaring fra pedagogisk utviklingsarbeid og endringsledelse er ønskelig
  • Søkere som ikke har skolelederutdanning, må påregne å gjennomføre dette
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
  • Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder. Ihht. opplæringsloven § 10-9

 

Personlige egenskaper

  • Vi ønsker en selvstendig medarbeider som kan jobbe strukturert og systematisk
  • Du er fleksibel, løsningsorientert og har gode samarbeidsevner
  • Du må like å jobbe i team, og ha et ønske om å bidra til skolens utviklingsarbeid
  • Du er en leder med et inkluderende og positivt elevsyn, og bygger gode relasjoner
  • Vi trives med hyggelige medarbeidere som har et godt og smittende humør

 

Vi tilbyr

  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver
  • Muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Samarbeid med faglig dyktige kolleger
  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.

Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Grensevegen 18, 1929 Auli, Norge

 

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Joakim Westerbakk
Rektor
 Telefon:91776147
E-post:[email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune i Akershus

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Juli 31, 2023

Kantor 100% stilling med hovedarbeidssted Lillehammer kirke (søknadsfrist 31.07.2023)

 

Er du vår nye kantor?

 

 

LEDIG STILLING – LILLEHAMMER KIRKELIG FELLESRÅD.

Kantor 100% stilling med hovedarbeidssted Lillehammer kirke.
Ønsket tiltredelse: 1.oktober

Lillehammer, byen med ca 28.000 innbyggere ved nordenden av Mjøsa, byr på rike muligheter til allsidig kultur- og friluftsliv. Naturen som omkranser byen, gir gode muligheter til naturopplevelser både sommer og vinter. Med sin hyggelige atmosfære er byen et godt sted å bo. Det er 6 kirker i kommunen.

Vår kantor i Lillehammer kirke går av med pensjon til høsten, og vi søker derfor hans etterfølger.

Vi søker etter en person som har engasjement i arbeid med gudstjenester og andre kirkelige handlinger, korledelse, konsert og kulturaktiviteter.
Den som blir ansatt må ha kirkemusikalsk utdanning.

Lillehammer kirke er hovedkirken i Sør-Gudbrandsdal prosti. Dette er en populær kirke for ulike konserter.
Kirken har et 41 stemmers Rieger orgel fra 2001 og Steinway konsertflygel.

Hovedoppgaver for kantor i Lillehammer kirke:
Spille på:

  • Gudstjenester
  • Begravelser
  • Vielser
  • Skolegudstjenester
  • Andakter på institusjoner
  • Sommerstid: Kveldsgudstjenester på onsdager i stavkirken på Maihaugen
    Her er det et nytt Allen orgel.

Andre oppgaver:

  • Dirigent for Lillehammer kirkekor (ca 25 sangere)
  • Ansvar for å arrangere og delta i de årlige sommerkonsertene (ca 10 konserter)
  • Spille på orgelhalvtimen en gang pr måned.

Annet:

  • Den som blir ansatt skal samarbeide med 2 andre heltidsmusikere i fellesrådsområdet.
  • Du må ha førerkort kl B
  • Du må være medlem i Den norske kirke.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.
  • Det må fremlegges politiattest ved ansettelse.

Vi tilbyr:

  • Et godt kirkemusikalsk miljø.
  • Moderne kontorfasiliteter sentralt i byen i fellesskap med øvrige ansatte i fellesrådet.
  • Lønns- og arbeidsvilkår etter gjeldende avtaleverk i KAs tariffområde
  • Pensjonsinnskudd i KLP med 2% av brutto lønn.
  • Arbeidsbeskrivelsen blir fastlagt i samarbeid med den som blir ansatt

Den ansatte har 6 måneders prøvetid.

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju og prøvespill.

Etter søknadsfristens utløp vil det utarbeides offentlig søkerliste. Ønske om å bli unntatt i denne lista må grunngis.

Nærmere opplysninger om stillingen får du ved å kontakte:

Kantor Tim Collins, tlf 466 57 910, epost: [email protected]
Kirkeverge Morten Halling (fram til 14.juli) tlf 907 93 177 epost:  [email protected]
Ass.kirkeverge Reidun Bjørke tlf 971 57 115 epost: [email protected]

 

Søknadsfrist: 13.august

Søknad sendes via Webcruiter – www.kirkejobb.no

Del stillingen

Selskap

Lillehammer kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Lillehammer

Søknadsfrist

August 13, 2023

Avdelingsingeniør eiendom og samfunn (søknadsfrist 01.08.2023)

 

Avdelingsingeniør

 

Vi søker nå etter en dyktig avdelingsingeniør som kan gjennomføre og lede små og store nybyggings-, ombyggings- og rehabiliteringsprosjekter for å utvikle kommunens eiendomsmasse, både teknisk og funksjonelt til beste for brukeren, innbyggerne og de ansatte.

Vi søker en som kan lede prosjektene fra behovs- og konseptfasen til gjennomføring, og sikre at de blir gjennomført på en effektiv og kostnadseffektiv måte. Du vil også samarbeide med RIIK, regionalt innkjøp i Kongsvingerregionen, for å sikre at prosjektene følger anskaffelsesregelverket og oppfyller kommunens krav til kvalitet og bærekraft. Videre vil du kunne være en viktig bidragsyter i kommunens digitale transformasjon, med mål om å ta i bruk digitale verktøy og teknologier for å modernisere og forbedre kommunens tjenester.

 

  • Søknadsfrist: 01.08.2023
  • Arbeidsgiver: Nord-Odal kommune
  • Sted: Sagstua
  • Stillingstittel: Avdelingsingeniør
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4677815572

 

Arbeidsoppgaver

  • Planlegging og gjennomføring av små og store nybyggings-, ombyggings- og rehabiliteringsprosjekter
  • Gjennomføre byggeledelse, ha økonomisk og teknisk kontroll av kontraktsarbeider, kvalitet og SHA, gjennomføre byggemøter og følge opp kontraktsvilkår.
  • Koordinering av arbeidet sammen med andre involverte og brukere/ansatte som å prosjektere og utarbeide anskaffelsesdokumenter alene eller i samarbeid med eksternt prosjekteringsfirma.
  • Som avdelingsingeniør vil du inngå i team-arbeid på enheten og delta i regionale samarbeidsprosjekter.

Det kan også være andre oppgaver som blir lagt til stillingen avhengig av behov og søkers kompetanse.

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant høyere utdanning innen bygg, tilsvarende bachelorgrad eller mer, innen relevante fag som bygg, anlegg, energi og miljø, teknologi.
  • Lang og relevant praksis innen prosjektledelse og bygg og anleggsteknikk kan kompensere for hele eller deler av utdanningskravet.
  • God muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk.
  • God digital kompetanse
  • Førerkort og bil

 

Øvrige kvalifikasjoner som vil bli vektlagt

  • Erfaring med gjennomføring av store og små prosjekter, fra behovs- og konseptfasen til gjennomføring.
  • God forståelse av byggeprosessen og byggfaglige utfordringer
  • Erfaring fra prosjektutvikling basert på brukerbehov og med brukerinvolvering
  • Erfaring/kunnskap om innkjøpsregler og offentlige anskaffelser samt gjeldende standarder, utførelse og entrepriserett.
  • Erfaring med bruk av relevante IKT – verktøy

 

Personlige egenskaper

  • Gode kommunikasjonsferdigheter og evne til å samarbeide med ulike interessenter og samarbeidspartnere, både internt og eksternt
  • Evne til å arbeide systematisk, strukturert og selvstendig med flere parallelle prosesser.

Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.

 

Vi tilbyr

Vi kan tilby en spennende og utfordrende stilling i en organisasjon som ønsker å ta i bruk digitale verktøy og teknologier for å forbedre sine tjenester. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og gode utviklingsmuligheter i et hyggelig og engasjert arbeidsmiljø. Vi kan tilby gode pensjons- og forsikringsordninger og lønn etter avtale.

Hvis dette høres ut som en stilling for deg, send oss din søknad med CV og andre relevante dokumenter snarest mulig. Vi ser fram til å høre fra deg!

 

Annet

Vi ønsker mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av alder, kjønn, etnisitet og funksjonsnedsettelse.

Vi henstiller søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg.

Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Søknaden vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd.

Dersom attester og vitnemål ikke legges ved den elektroniske søknaden, ber vi om at disse tas med til et
eventuelt intervju.

 

Herredsvegen 2, 2120 Sagstua, Norge

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Ellisiv Hovig
Kommunalsjef for eiendom og samfunn
 Telefon:90790128
E-post:[email protected]

 

Nord-Odal ligger midt på Østlandet og har ca. 5.000 innbyggere. Administrasjonssenteret Sand, ligger vakkert til ved Storsjøen med kort vei til Kongsvinger, Hamar og Gardermoen. Kommunen er kjent for å ha et rikt kultur- og idrettsmiljø. Milepelen, som er kommunens kulturhus, tilbyr festivaler, teaterforestillinger, kinoforestillinger og konserter. Det nye, særpregede bygget Samling rommer foruten kommunens bibliotek også Odal Sparebank og 10 selveierleiligheter.

Nord-Odal har et interessant næringsliv som skaper arbeidsplasser både for egne innbyggere og for folk utenfor kommunen. Kommunen er den største arbeidsgiveren, og nummer to er Mapei AS som er markedsledende innen kjemiske byggevarer. Andre større bedrifter finner du blant annet innen transport og bygg og anlegg.

Ønsker du å bosette deg her, har kommunen over 30 byggeklare tomter med god beliggenhet på store, rimelige tomter. Det er ledige leiligheter i nye bygg sentralt i kommunen.

Kontakt oss på [email protected]

Del stillingen

Selskap

Nord-Odal kommune

Kontaktinfo

  • Ellisiv Hovig
  • Tittel: Kommunalsjef for eiendom og samfunn
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 90790128

Lokasjon

  • Sagstua

Søknadsfrist

August 1, 2023

Ballangen sykehjem: Sykepleier 2 x 100% og 90% fast (søknadsfrist 23.08.2023)

Del stillingen

Selskap

Narvik kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell stilling for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Ballangen

Søknadsfrist

August 23, 2023

Lærarvikarar Samnanger barneskule (søknadsfrist 20.08.2023)

 

Lærarvikarar

 

 

Samnanger barneskule treng lærarvikarar for skuleåret 23-24. I tillegg treng me ringevikarar.
Utlysinga gjeld vikariat for skuleåret 2023-2024. Er du den me ser etter som ynskjer å vera med oss på laget for å utvikla skulen vår vidare med desse verdiane? Skriv ein kortfatta søknad som skildrar kven du er.

Barneskulen er ein skule med om lag 210 elevar. Les meir her: http://www.minskole.no/samnanger

 

Dette er Samnanger barneskule:

  • Ligg flott til, ca 45 min frå Bergen, med nydeleg natur rundt skulen
  • Ungt og engasjert kollegie som løfter i flokk
  • Gode bygg og godt utstyrt skule
  • Trafikksikker skule med hjartesone
  • Visjonen er ein god stad å vera og ein god stad og læra

 

Me har saman arbeidd fram kjerneverdiar som skal visa att i vår praksis;

  • «Vi-skule», der vennskap og fellesskap står sterkt.
  • Leksebevisst skule, der meistring og motivasjon har fokus.
  • Samarbeid med andre. Me har eit felles ansvar for våre elevar.
  • Inkluderande skule gjennom anerkjenning, respekt, aksept for ulikskap og lyttar til elevane si røyst.
  • Livsmeistring ved å anerkjenna kjensler, god kommunikasjon og bry seg.

 

Nøkkelord: vår skule, våre elevar, kommunikasjon og relasjonar.

Skulen har fokus på å sjå heile mennesket og vektlegg både sosiale og faglege mål gjennom tidleg innsats og kjerneverdiane våre. Engasjerte elevar og kollegaer er verdiar me ynskjer å sjå i praksis Me er ein skule i utvikling og har godt kvalifiserte tilsette som trives på arbeidsplassen sin.

 

Arbeidsoppgåver

  • Kontaktlærar
  • Spesialpedagogikk
  • Undervisning i ulike fag

 

Kvalifikasjonar

  • Godkjent lærarutdanning
  • Politiattest. jfr. Opplæringslova § 10-9
  • God nynorsk framstilling
  • God digital kompetanse

 

Personlege eigenskapar

  • Du har fokus på eleven sitt beste
  • Du likar å leika, både ute og inne
  • Du er ein motivert og engasjert pedagog og kollega
  • Du er god på å skapa gode relasjonar
  • Du er ein tydeleg og varm klasseleiar og vaksenperson
  • Du er bevisst på eigne haldningar og verdiar
  • Du er nytenkande og opptatt av pedagogisk utviklingsarbeid
  • Du bidreg på ein positiv måte i personalet, med humor og faglege innspel
  • Du samarbeider og kommuniserer godt
  • Personlege eigenskapar blir vektlagt

 

Me tilbyr

  • Godt arbeidsmiljø og ein utviklingsorientert organisasjon
  • Lønn, offentleg pensjon og arbeidsvilkår etter gjeldande lov- og avtaleverk
  • Mentorordning og nettverk for nyutdanna lærarar i tråd med sentral avtale
  • Gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
  • Eit godt og inkluderande arbeidsmiljø, og god samarbeidsånd
  • Gode velferdsordningar

 

Me ønskjer eit arbeidsmiljø prega av mangfald, og at våre tilsette skal spegla folkesetnaden elles. Me oppfordrar alle som er kvalifisert til å søkja jobb hjå oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn eller minoritetsbakgrunn. All utanlandsk utdanning må vera NOKUT godkjent. Me legg vekt på å leggja til rette arbeidsforholda dersom du har behov for det.

Administrasjonsmålet i kommunen er nynorsk. Alle nytilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månader.
Me gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort, sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort, og vil ha moglegheit til å trekkja søknaden.

Som tilsett i Samnanger kommune vil du bli innmeldt i SPK si pensjonsordning. SPK tilbyr pensjon, bank og forsikringstenester og er Norges største pensjonsselskap. Ordninga dekker alderspensjonar, AFP, uførepensjon, etterlattepensjon, yrkesskade- og gruppelivsforsikring.

Ynskje to relevante referanser.

Søknadar må leverast innan fristen og må sendast inn via rekrutteringssystemet vårt EasyCruit.

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Vestland
  • Jobbtype: Vikariat
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 20.08.2023
  • Arbeidsstad: Tysse

 

Kontaktpersonar:

Eli Kristin Berge
mob: +47 907 40 850

 

Heimeside:

/www.samnanger.kommune.no/innhald/skule-og-utdanning/skulane-vare/

 

Adresse:

Nesjavegen 17 5650 Tysse

 

Samnanger kommune Samnanger barneskule

Skulen ligg vakkert til og har funksjonelle og miljøvenlege bygg. Me har ca. 210 elevar. Skulen har eit stort og variert uteområde, eit flott skulebibliotek, digitale tavler i alle klasserom og kort veg ut i naturen.

Del stillingen

Selskap

Samnanger kommune

Kontaktinfo

  • Eli Kristin Berge
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 907 40 850

Lokasjon

  • Tysse

Søknadsfrist

August 20, 2023

Tilrettelagte tjenester: *Vernepleier/ sykepleier medlever faste stillinger *Helsefagarbeidere og assistenter faste stillinger (søknadsfrist 10.07.2023)

 
 
Helse, omsorg og velferd
Østre Toten kommune
10.07.2023
 
 
Helse, omsorg og velferd
Østre Toten kommune
10.07.2023
 

Del stillingen

Selskap

Østre Toten kommune

Kontaktinfo

  • Therese Brodalen Haugen tlf: +47 97547922
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 975 47 922

Lokasjon

  • Lena

Søknadsfrist

Juli 10, 2023