Sykepleier – natt, ved hjemmebasert tjeneste Helse og mestring (Søknadsfrist 03.09.2023)

 

Sykepleier – natt, ved hjemmebasert tjeneste

 

Helse og mestring, Kongsvinger kommune

Vil du bli vår nye medarbeider på natt?

Hjemmebaserte tjenester yter hjemmesykepleie til de som har behov for det på natt. Det jobbes etter hjemme-best perspektivet og tilrettelegges for hverdagsmestring og hverdagsrehabilitering. Målsetningen er at innbyggerne skal kunne klare seg lengst mulig i egen bolig. Kommunen har som mål å møte framtidens utfordringer med god kvalitet og ressurseffektive tjenester.

Vi søker deg som trives med å jobbe selvstendig og i team, er løsningsorientert og tar utfordringer på strak arm!

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 03.09.2023
Arbeidsgiver: Kongsvinger kommune
Sted: Kongsvinger
Stillingstittel: Sykepleier
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 63,38
Webcruiter-ID: 4689755149

Arbeidsoppgaver

Utøve direkte sykepleie i henhold til gjeldende krav til kvalitet
Kartlegge, iverksette og evaluere tiltak i tråd med hverdagsmestring og brukermedvirkning
Iverksette tiltak for å optimalisere hjemmesituasjonen
Samarbeide med andre tjenesteutøvere og samarbeidspartnere
Veilede, undervise og informere pasienter, pårørende og kolleger
Aktivt bidra til at arbeidsmiljøet er fullt forsvarlig, helsefremmende og inkluderende

Kvalifikasjoner

Autorisert sykepleier
Relevant praksiserfaring som sykepleier er ønskelig
Stor interesse for brukermedvirkning og ivareta pasientens ressurser
Generelt gode IKT-ferdigheter og vilje til å lære aktuelle fagsystemer
Førerkort klasse B

Personlige egenskaper

Faglig dyktig og evner å jobbe selvstendig
Gode kommunikasjonsevner som fremmer tillit
Pålitelig og har høy arbeidskapasitet
Fleksibel og med rask omstillingsevne
Må tåle i perioder høyt arbeidstempo, og kunne prioritere de viktigste oppgavene først
Evne til å jobbe selvstendig og i team
Bidra til et godt arbeidsmiljø, har gode samarbeidsevner og god arbeidsmoral
Robust og med evne til å stå i vanskelige saker
Personlig egnethet vektlegges særskilt

Vi tilbyr

Mulighet for relevant kompetanseutvikling
Fokus på arbeidsmiljø, nærvær, hverdagsmestring og rehabilitering
Lønn etter relevante kvalifikasjoner og gjeldende avtaleverk
Mulighet for rekrutteringstilskudd på inntil 30.000 kr.
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Helsefremmende turnus
Tiltredelse etter avtale
Mentoroppfølging av nyansatte
Samarbeid med faglig dyktige kollegaer

Annet

Gyldig politiattest må fremlegges før tiltredelse
Kommunen har leasingbiler til disposisjon

Kongsvinger kommune ønsker å gjenspeile befolkningen for øvrig og være en mangfoldig organisasjon. Kvalifiserte kandidater uansett alder, kjønn eller etnisitet oppfordres til å søke.

Kommunen mottar alle søknader elektronisk. Vi henstiller søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg.
Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd. Dersom attester og vitnemål ikke legges ved den elektroniske søknaden, ber vi om at disse tas med til et eventuelt intervju.

Vi gjør oppmerksom på at mailutvekslingen mellom deg og kommunen kan havne i søppelpost/spam/trash. Dersom du ikke mottar mail med bekreftelse på mottatt søknad kan dette være årsaken. Avsenderadressen vil være @webcruitermail.no

Søk på stillingen her.

Adresse: Otervegen 35, 2211 Kongsvinger, Norge

Kontaktinformasjon

Anne Marie Johansen, Avdelingsleder
Telefon: 913 52 120

 

Om arbeidsgiveren

Kongsvinger kommune ligger i Norges grønne hjerte med småbyens kvaliteter. Vi har et rikt idretts- og kulturliv og jobber for å videreutvikle et levende og urbant sentrum og et næringsliv i vekst. Mangfold, inkludering og livsmestring er også viktige elementer i vår strategi for å være en attraktiv kommune.

 

Del stillingen

Selskap

Kongsvinger kommune

Kontaktinfo

  • Anne Marie Johansen
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon :913 52 120

Lokasjon

  • Kongsvinger

Søknadsfrist

September 3, 2023

Fagansvarlig politisk sekretariat (Søknadsfrist 16.08.2023)

NES-Webcruiter-1170x300

Fagansvarlig politisk sekretariat

 

Er du opptatt av politikk og administrasjon, og i tillegg god på kommunikasjon?

Nes kommune har ledig en spennende og utfordrende nøkkelstilling som fagansvarlig for politisk sekretariat. Stillingen er helt sentral i samhandlingen mellom politikk og administrasjon. Du vil være en viktig støttespiller for kommunens politiske og administrative ledelse. Stillingen er organisatorisk plassert i kommunalområdet Administrasjon og styring, avdeling Fellestjenester.

Vi søker en engasjert, tillitsskapende og samfunnsinteressert rådgiver som ønsker å ta ansvar for sekretariatets daglige arbeid og videre utvikling av saksområdet. Du vil jobbe både overordnet med strategier, planer og utviklingsoppgaver og ta del i det operative arbeidet.

Den rette kandidaten er uredd, med et genuint ønske om å løfte eget fagområde, samtidig som du er løsnings- og samarbeidsorientert, og har god rolleforståelse.

 

  • Søknadsfrist: 16.08.2023
  • Arbeidsgiver: Nes kommune
  • Sted: Årnes
  • Stillingstittel: Fagansvarlig politisk sekretariat
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4691262819

 

Arbeidsoppgaver

  • Fag- og utviklingsansvar for politisk sekretariat
  • Sekretariatsfunksjon for ordfører, formannskap, kommunestyre og andre folkevalgte organer i samarbeid med ordfører og kommunedirektør
  • Ansvar for oppfølging av politisk møteportal for folkevalgteorganer og tilhørende saksdokumenter, herunder publisering, kunngjøring, innkalling og protokollering
  • Ansvarlig for organisering og gjennomføring av kommune- og stortingsvalg
  • Være bindeleddet mellom politikere og administrasjon i kommunen
  • Generell saksbehandling innenfor fagfeltet
  • Politiske møter foregår delvis på kveldstid, og du må derfor påregne noe kveldsarbeid

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdannelse fra universitet eller høyskole, f.eks. samfunnsvitenskap, humanistiske- eller juridiske fag, minimum på bachelornivå. Særlig lang og relevant erfaring kan veie opp for utdanningskravet
  • Erfaring offentlig sektor/forvaltning
  • Kjennskap til kommunal virksomhet og politiske prosesser
  • Det er en fordel med erfaring fra valggjennomføring og prosjektledelse
  • Kjennskap til bruk av elektronisk saksbehandlingsverktøy, gjerne Acos Websak er ønskelig
  • Kjennskap til relevant lovverk er ønskelig
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Personlige egenskaper

  • Du må kunne arbeide selvstendig, ha stor arbeidskapasitet og gode samarbeidsegenskaper
  • Du må være serviceinnstilt og strukturert, og klare å ha mange baller i lufta på en gang
  • Du må ha god norsk skriftlig og muntlig framstillingsevne

 

Vi tilbyr

  • Selvstendige arbeidsoppgaver
  • Hyggelige kollegaer
  • Fleksibel arbeidstidsordning
  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Rådhusgata 2, 2150 Årnes, Norge

 

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Hege Holth
Kvalitetssjef
 Telefon:90852293
E-post:[email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

August 16, 2023

Avdelingsleder veg (søknadsfrist 27.08.2023)

Vefsn kommune

Avdelingsleder veg – Vefsn kommune – avdeling Teknisk drift

 

Vefsn kommune har ledig 100 % stilling som avdelingsleder veg.

Teknisk drift har ansvar for drift og nyanlegg innen veg, vann, avløp og parkanlegg.

Avdelingsleder veg har daglig ledelse av ansatte på vei og verksted samt drift av avdelingens maskinpark. Det er bygd nytt verksted som ferdigstilles høsten 2023.Veiavdelingen har 14 ansatte, med arbeidsledere for veg og verksted. Saksbehandling innen avdelingen skjer i samarbeid med kollegaer.

Avdelingsleder veg må kunne delta i kommunens beredskapsordning.

 

Arbeidsoppgaver/ansvarsområde:

  • ansvar for drift og vedlikehold av kommunale veger og verksted
  • utarbeidelse av planer for drift og utbedring av kommunale veger
  • oppfølging av avdelingens økonomi og gjennomføre innkjøp
  • deltagelse i tverrfaglige prosesser for reguleringsplaner og kommuneplaner
  • noe saksbehandling innen fagområdet i samarbeid med kolleger
  • budsjett- og personalansvar

 

Vi søker etter deg som har:

  • bachelorgrad med relevante fag innen veg, bygg og anlegg eller kommunalteknikk
  • Søkere uten høyskoleutdanning, men med solid realkompetanse vil også bli vurdert
  • praksis innen fagområdet
  • erfaring fra ledelse
  • førerkort kl B
  • gode samarbeidsevner samt evne til å arbeide både selvstendig og i team
  • personlig egnethet vil bli vektlagt

Referanser bes oppgitt i søknad.

 

Vi kan tilby:

  • gode pensjons og forsikringsvilkår
  • spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • et godt arbeidsmiljø
  • tilgang på tjenestebil

 

Lønnsvilkår:

Lønn etter avtale.

 

For stillinger i Vefsn kommune:

Vefsn kommune benytter elektronisk søknad, og vi ønsker at søkere på våre stillinger bruker dette via våre internettsider: www.vefsn.kommune.no. Bekreftede kopier av vitnemål og attester vedlegges elektronisk eventuelt bringes med til intervju.

Ansettelse i kommunen skjer på de vilkår som til enhver tid går frem av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Kvalifiserte arbeidstakere med fortrinnsrett etter hovedtariffavtalens og arbeidsmiljølovens bestemmelser vil kunne gå foran eksterne søkere. Kvalifiserte søkere uansett alder, funksjonsnedsettelse eller kulturell bakgrunn oppfordres til å søke våre ledige stillinger. Søkerlister blir offentliggjort. Ved tilsetting i enkelte stillinger må det legges fram tilfredsstillende helse- og politiattest (gjelder hovedsakelig stillinger innen helse og oppvekst).

 

Søk her

 

 

  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 27.08.2023

 

Kontaktpersoner:

Harald Hoel Hammer
tlf: 97967299

 

Hjemmeside:

www.vefsn.kommune.no

 

Adresse:

Skjervgata 34 8657 Mosjøen

 

Vefsn kommune

Vefsn kommune har 13 300 innbyggere hvorav ca 10.000 bor i Mosjøen. Byen er et trivelig service- og industrisenter på Helgeland med gode kommunikasjoner gjennom flyplass, jernbane og E6. Stedet og kommunen har et variert arbeidsmarked og et bredt utdanningstilbud innenfor videregående skoler. Kommunen har for øvrig et omfattende og spennende kulturtilbud, og byr ellers på ulike fritids- og rekreasjonsmuligheter i storslagen og variert natur. Vefsn kommune søker hele tiden å drive utviklings- og forbedringsarbeid. Den samlede virksomheten har ca 1000 årsverk og er organisert med 20 selvstendige driftsenheter. Kommunen er veldrevet med vekt på positiv samhandling mellom politisk og administrativt nivå. Vår visjon er: Et steg foran som administrativt betyr å være modig i utvikling med verdisettene: Humør, Ansvarlighet, Nysgjerrighet og Engasjement

Del stillingen

Selskap

Vefsn kommune

Kontaktinfo

  • Harald Hoel Hammer
  • Tittel: Driftssjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Tlf: 75 10 18 80

Lokasjon

  • Mosjøen

Søknadsfrist

August 27, 2023

Helsesykepleier / sykepleier for flyktninger Heltid (søknadsfrist 21.08.2023)

 

Helsesykepleier/sykepleier for flyktninger

 

Om stillingen

Som helsesykepleier for flykninger bruker du fagkunnskapen din til å hjelpe mennesker som har flyktet fra krig, fra Ukraina og andre land. Du vil ha kontor på Steigentunet, der alle helsetjenestene i kommunen er samlet. Vi har godt samarbeid på tvers mellom avdelinger og fagpersoner, som gjør av vi tilbyr gode tjenester til befolkningen i Steigen.

Steigen kommune har lang fartstid med å bosette flykninger, som vi har jobbet med siden tidlig 2000. Vi kan vise til gode resultater innen integrering og oppfølging. Du vil samarbeide tett med skole, barnehager, Nav og flykningetjenesten, i et givende arbeid. Du vil få god opplæring, og god tilgang til tolketjenester.

 

Arbeidsoppgaver

I forbindelse med bosetting av nye flykninger søker vi etter helsesykepleier/sykepleier i 100% stilling som ønsker å arbeide med tilbud og oppfølging av denne gruppen. Arbeidet er tilknyttet helsestasjonen. Stillingen er opprettet som midlertidig stilling for ett år med mulighet for fast ansettelse

 

Hovedoppgaver:

  • Helsekartlegging og identifisering av oppfølgingsbehov, videre henvisning.
  • Veiledning, støttesamtaler og undervisning til familier, i gruppe og individnivå. Hjemmebesøk.
  • Foreldreveiledning blir en oppgave gjennom denne stillingen, og i samarbeid med PMTO-veileder.
  • Tett samarbeid med flyktningetjenesten, voksenopplæringen/skole, lege foreldreveileder og andre helsetjenester.
  • Bidra til å utvikle bedre samhandling mellom tjenestene.

Helsestasjonen er samlokalisert på Steigentunet med de andre helsetjenestene hvor barnevern, psykisk helse, jordmor, fysio- og ergoterapeut er samlokalisert. Her jobber vi med flere prosjektarbeid for å best mulig sikre barn og unge en trygg og robust oppvekst i Steigen.

 

Kvalifikasjonskrav

  • Offentlig godkjent sykepleier med videreutdanning som helsesykepleier / psykisk helsearbeid.
  • Andre med sosialfaglig utdanning kan vurderes.
  • Erfaring med barn og unge
  • Gode norskkunnskaper , skriftlig og muntlig
  • Førerkort kl B

 

Personlige egenskaper:

  • Gode samarbeidsevner
  • Evne til å jobbe helhetlig med barn og deres familie
  • Evne til å jobbe selvstendig og i team

 

Vi tilbyr

  • Spennende stilling med selvstendig og varierte arbeidsoppgaver
  • Muligheter for å påvirke og utvikle tjenestetilbudet
  • Godt etablert samarbeid med mange faggrupper
  • Fleksibel arbeidstid
  • Jobbe med trivelige kollegaer
  • Tilbud om PMTO-terapeut-utdanning gjennom jobb
  • Vilde Hjertholm LundeHelsesykepleier for flykninger tverrfaglig møte

 

Spørsmål og informasjon om stillingen

  • Spørsmål om stillingen rettes til Fagleder for helsestasjon og skolehelsetjenesten,
    Hilde Husøy tlf: 959 43 047
  • Referanser ønskes oppgitt i søknaden. Politiattest må forevises før tiltredelse.
  • Tiltredelse etter avtale

 

Om oss

Steigen kommune har ca. 2700 innbyggere, og ligger nord for Bodø, ut mot Vestfjorden. Næringslivet domineres av landbruk, fiske og aquakultur.

Kommunen har mange muligheter for rekreasjon og friluftsliv. Et rikt kulturliv, godt utbygd skole- og barnehagetilbud gjør kommunen til et godt sted å bo. Les mer om Steigen på levisteigen.no

 

 

Søk stillingen

 

 

  • Søknadsfrist: 20. august 2023
  • Arbeidsgiver: Steigen kommune
  • Kommune: Steigen
  • Omfang: Heltid
  • Varighet: Vikariat/Midlertidig
  • Arbeidssted: Steigentunet, Øyra 5, 8283 Leinesfjord

Del stillingen

Selskap

Steigen kommune

Kontaktinfo

  • Hilde Husøy
  • Tittel: Fagleder for helsestasjon og skolehelsetjenesten
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: 959 43 047

Lokasjon

  • Leinesfjord

Søknadsfrist

August 21, 2023

Sykepleiere (søknadsfrist løpende)

Hoppende folk i Steigen

SYKEPLEIERE

 

Om oss

Steigen kommune har ca. 2700 innbyggere, og ligger nord for Bodø, ut mot Vestfjorden. Næringslivet domineres av landbruk, fiske og aquakultur.

Kommunen har mange muligheter for rekreasjon og friluftsliv. Et rikt kulturliv, godt utbygd skole- og barnehagetilbud gjør kommunen til et godt sted å bo.

 

LEDIGE STILLINGER SOM SYKEPLEIER I STEIGEN KOMMUNE

Er du en kreativ og faglig dyktig sykepleier som ønsker å jobbe i et godt team? Sykepleierne hos oss jobber i sykepleierteam med fokus på fag og gode trygge tjenester både på sykehjem og i hjemmetjenesten.
Vi ønsker deg som kan jobbe selvstendig og ta ansvar, som tenker innovativt og bidra til å videreutvikle det faglige miljøet.
Vi ønsker å ivareta det gode arbeidsmiljøet med ansatte som er faglig fokusert, er positive, inkluderende og har godt humør.
Vi søker deg som har interesse og engasjement for å jobbe med mennesker med forskjellige utfordringer.
Det å jobbe i vårt sykepleierteam kan være travelt og utfordrende, med mange spennende problemstillinger. Vi vektlegger et sterkt fagmiljø og godt samarbeid med alle
våre samarbeidspartnere.
Sykepleierteamet har høy kompetanse.

Vi har for tiden flere ledige stillinger som sykepleier, både fast og midlertidig.

For rette søker kan vi tilby midlertidig kommunal bolig i 1 år. Boligen er 84 kvm, har 2 soverom, 2 store inneboder, terrasse og hage. Det er plass til 2 biler på gårdsplass.

Stillingsgrad etter avtale.

 

Vi kan tilby:

  • Nyansatte sykepleiere i fast stilling tilbys rekrutteringsbonus tilsvarende kr 100.000,- ved bindingstid på 2 år.
  • Faglige utfordringer i et positivt arbeidsmiljø.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • Generelle lønnsplasseringer i henhold til Hovedtariffavtalen.
  • Tredelt turnus.
  • Individuell opplæring.
  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver.
  • Et spennende og lærerikt arbeidsmiljø i stadig utvikling.
  • Store muligheter for faglig og personlig utvikling.
  • Arbeid i sykepleierteam med stort faglig fokus.

 

Ansvarsområde:

  • Arbeide som sykepleier i sykepleierteam med varierte oppgaver.
  • Ansvarlig for egen yrkesutøvelse.
  • Vaktleder på aktuelle vakter, med ansvar for sykepleieoppgaver.
  • Sykepleierkontakt for enkelte brukere.
  • Samarbeid med sykehjemsleger og fastleger.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Sørge for at brukerne opplever trygghet, verdighet og blir behandlet med respekt.
  • Tverrfaglig samarbeid.
  • Stell og pleie.
  • Medisinadministrering.
  • Håndtere medisinteknisk utstyr.
  • Samarbeid med brukerne, pårørende og spesialisthelsetjenesten.
  • Forbedringsarbeid Dokumentasjon.
  • Veiledning.
  • Delta i forbedringsteam og pasientsikkerhetsarbeid.

 

Kvalifikasjoner:

  • Offentlig godkjent sykepleier, 3 års sykepleierstudenter oppfordres til å søke.
  • Beherske norsk godt både muntlig og skriftlig, på B2 nivå.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.
  • Førerkort kl B

 

Kontaktinformasjon

Virksomhetsleder sykehjem: Inger-Åse Ovesen tlf. 40 45 34 60 mail: [email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

  • Søknadsfrist: Løpende
  • Arbeidsgiver: Steigen kommune
  • Kommune: Steigen
  • Omfang: Heltid
  • Varighet: Vikariat/Midlertidig
  • Arbeidssted: Leinesfjord, 8283 Leinesfjord

Del stillingen

Selskap

Steigen kommune

Kategorier

sykpleier

Kontaktinfo

  • Inger-Åse Ovesen
  • Tittel: Virksomhetsleder sykehjem
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: tlf. 40 45 34 60

Lokasjon

  • Leinesfjord

Søknadsfrist

Desember 1, 2023

Nordland politidistrikt har ledig fast stilling som seniorrådgiver / rådgiver innen bygg og eiendom (Søknadsfrist 20.08.2023)

 

Nordland politidistrikt har ledig fast stilling som seniorrådgiver/rådgiver innen bygg og eiendom
SVS – Stab for virksomhetsstyring, Nordland politidistrikt

 

Vil DU jobbe med bygg og eiendom i Nordland politidistrikt?

Vi har ledig fast stilling som seniorrådgiver (SKO 1364) eller rådgiver (SKO 1434) med arbeidsoppgaver innen oppfølging og utvikling av bygg og eiendom i Nordland politidistrikt. Stillingen er organisatorisk plassert i Stab for virksomhetsstyring og er stedsplassert til Bodø. Nordland politidistrikt har stor aktivitet på eiendomsfeltet og skal i løpet av de nærmeste årene realisere flere større eiendomsprosjekter og videreutvikle forvaltningen av våre bygg. Politidistriktet har ansvar for prioritering av tilpasning og utvikling av den samlede eiendomsporteføljen for Nordland politidistrikt.

Politiets fellestjeneste (PFT) har ansvaret for anskaffelse og løpende forvaltning, samt drift og vedlikehold av politiets samlede bygningsmasse. Distriktet har en egen EBA ansvarlig som er faglig ansvarlig for distriktets prioriteringer og behov innenfor eiendom. Stillings som seniorrådgiver/ rådgiver er faglig underlagt EBA ansvarlig. Arbeidsoppgavene vil være innenfor planlegging, rådgivning, oppfølging og prosjektledelse knyttet til distriktets eiendomsportefølje.

Vi søker etter en kunnskapsrik og selvstendig medarbeider som vil en sentral rolle i forbindelse med oppfølging og kvalitetssikring av intern behovsvurdering og leveransene på våre bygge- og eiendomsprosesser fra planlegging til sluttføring.

Stab for virksomhetsstyring bistår politimesteren i gjennomføringen av de sentrale virksomhetsstyringsprosessene i politidistriktet (planlegging, gjennomføring, oppfølging og rapportering). Staben skal vegne av politimesteren kontrollere at driftsenhetene utfører sine oppgaver i samsvar med gitte mål og føringer og i henhold til gjeldende lov og regelverk.

Stab for virksomhetsstyring har for tiden 14 årsverk med en bredt sammensatt oppgaveportefølje. I staben jobber medarbeidere som har fag- og premissgiveransvar innenfor følgende områder: Økonomi- og virksomhetsstyring, eiendomsforvaltning, anskaffelser og materiell, dokumentforvaltning og arkiv, strategisk analyse, strategisk rådgivning, IKT-rådgiving og sikkerhetsledelse.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 20.08.2023
Arbeidsgiver: Nordland politidistrikt
Sted: Bodø
Stillingstittel: Seniorrådgiver/rådgiver
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4685774979

Arbeidsoppgaver

Hovedoppgaver:

  • Følge opp forvaltning og drift av eiendommene i politidistriktet
  • Oppfølgings- og prosjektansvar på vegne av distriktet i gjennomføring av byggeprosjekter og bygningsmessige tiltak
  • Være politidistriktets kontaktledd med PFT Eiendom på byggeprosjekter og FM oppdrag
  • Delta i intern sikkerhetsorganisasjon i forbindelse med fysisk sikring av bygg
  • Bidra i effektivisering innenfor EBA, både ved realisering av nye bygg og drift og forvaltning av eksisterende bygningsmasse.
  • Bidra i møter med enhetsledere og andre brukerne om langsiktig arealbehov
  • Foreta analyser og bistå med løsningsforslag som optimaliserer arealbruk i både eksisterende og nye leieforhold
  • Følge opp meldte behov fra driftsenhetene og vurdere disse i forhold til prioritering
  • Rådgivning og bistand innen eiendom og bygg ovenfor ledere og brukere

Kvalifikasjoner

Det vil bli vurdert tilsetting enten som seniorrådgiver eller rådgiver avhengig av søkergrunnlag.

Nødvendige som seniorrådgiver:

  • Høyere teknisk og/eller økonomisk utdanning på masternivå innenfor relevant fagområde. Ved lang og relevant erfaring kan deler av utdanningskravet fravikes.
  • Relevant erfaring fra tilsvarende arbeid innen eiendomsforvaltning og/eller eiendomsutvikling i offentlig eller privat sektor.
  • Erfaring med prosjektledelse og prosjektstyring
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Førerkort kl B
  • Gode IKT ferdigheter

Nødvendige som rådgiver

  • Høyere teknisk og/eller økonomisk utdanning på bachelornivå innenfor relevant fagområde.
  • Erfaring med prosjektledelse og prosjektstyring
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Førerkort kl B
  • Gode IKT ferdigheter

Ønskede:

  • Kunnskap om offentlig forvaltning og saksbehandling, samt regelverk for offentlige anskaffelser
  • Kunnskap om fysisk sikring av bygg
  • Kjennskap til politiets virksomhet
  • For tilsetting som rådgiver vil faglig sterke kandidater uten lang erfaring også bli vurdert.

Du må ha plettfri vandel og være skikket for tjeneste i politiet. Politiattest (uttømmende og utvidet) må innhentes ved ev. ansettelse, jf. politiloven § 18 og politiregisterloven § 41. Den som ansettes må kunne sikkerhetsklareres for HEMMELIG.

Personlige egenskaper

  • Gjennomføringsevne og evne til å ta ansvar for fremdrift og kvalitet
  • Analytisk og strukturert
  • Evne til å jobbe selvstendig
  • Opptatt av å dokumentere prosesser, beslutninger og resultater
  • Initiativrik og løsningsorientert
  • God evne til å kommunisere og samspille godt med kollegaer og samarbeidspartnere

Vi tilbyr

  • En utfordrende og spennende arbeidsplass for deg som vil være med på å forme fremtidens politi.
    Stillingen lønnes som rådgiver (stillingskode 1434), lønnstrinn 60 – 65, kr 584 500 – 635 400 brutto per år eller seniorrådgiver (stillingskode 1364), lønnstrinn 70 – 78, kr 692 400 – 821 100 brutto pr. år avhengig av kvalifikasjoner.
  • For spesielt kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes.
  • Medlemskap i Statens pensjonskasse, med blant annet gode pensjons- og forsikringsordninger (se https://www.spk.no/ for mer info).
  • Fleksibel arbeidstid med mulighet for trening i arbeidstiden.
  • Bedriftshelsetjeneste

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse:Gidsken Jakobsens vei 14, 8008 Bodø, Norge

Kontaktinformasjon

Terje Almendingen, EBA ansvarlig
Telefon:  916 34 340
E-post:    terje. [email protected]

Anita Eriksen, Avdelingsdirektør Stab for virksomhetsstyring
Telefon:  957 07 733
E-post:   [email protected]

 

Om arbeidsgiveren

Nordland politidistrikt omfatter hele Nordland fylke – i tillegg til Gratangen i Troms, og bortsett fra Bindal kommune i sør. Det er et langstrakt politidistrikt med et areal på 37 200 km2. Politidistriktet omfatter 41 kommuner i Nordland med om lag 240.000 innbyggere. Heidi Kløkstad er politimester i Nordland politidistrikt. Hun har sitt kontorsted og sin administrasjon lokalisert ved distriktets hovedsete i Bodø. Det er omlag 660 ansatte i Nordland politidistrikt.

Tilsetting vil skje i henhold til personalreglementet for politiet og vanlige tilsettingsvilkår for statens tjenestemenn, herunder 6 mnd prøvetid. Fra lønnen går 2% lovbestemt trekk til Statens pensjonskasse. Ved tilsetting vil det bli foretatt en konkret vurdering av lønnsplassering etter kvalifikasjoner.

Med bakgrunn i personalpolitiske mål i Staten om at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen, oppfordrer Nordland politidistrikt kvalifiserte kandidater med nedsatt funksjonsevne, hull i cvèn, kvinner, søkere med innvandrerbakgrunn og ellers ulik livserfaring til å søke.

Opplysninger om nedsatt funksjonsevne eller hull i CV kan bli brukt til anonymiserte registeringsformål.

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. Ved intervju må bekreftede kopier av vitnemål, attester og lignende medbringes. Dette gjelder også for interne søkere. Det må oppgis minimum to referanser i søknaden. Den som blir tilsatt må ha plettfri vandel.

Søkerne gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om å få søknaden unntatt offentlighet, jfr off.l. § 25.

 

Del stillingen

Selskap

Nordland politidistrikt

Lenke til firma

https://www.politiet.no/

Kontaktinfo

  • Terje Almendingen
  • Tittel: EBA ansvarlig
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 916 34 340
  • Anita Eriksen
  • Tittel: Avdelingsdirektør Stab for virksomhetsstyring
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 957 07 733

Lokasjon

  • Bodø

Søknadsfrist

August 20, 2023

Avdeling sykehjem: Sykepleiere (søknadsfrist 03.09.2023)

Sykepleiere og helsefagarbeider (forskjellige søknadsfrister)

Sykepleier / Vernepleier – hjemmebaserte tjenester (søknadsfrist 27.08.2023)

 

Sykepleier/Vernepleier – hjemmebaserte tjenester

 

Vil du bli vår nye medarbeider?

Hjemmebaserte tjenester i Kongsvinger består av hjemmesykepleie, ambulerende natt tjeneste, personlig assistanse, seniorsenter og dagsenter for eldre. Hjemmesykepleie sone Brandval er stasjonert på Roverud og yter tjenester til hjemmeboende i distriktet Roverud – Brandval – Lunderseter. Det jobbes etter hjemme-best perspektivet og tilrettelegges for hverdagsmestring og hverdagsrehabilitering. Målsetningen er at innbyggerne skal kunne klare seg lengst mulig i egen bolig. Kommunen har som mål å møte framtidens utfordringer med god kvalitet og ressurseffektive tjenester.

Vi søker deg som trives med å jobbe selvstendig og i team, er løsningsorientert og tar utfordringer.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 27.08.2023
Arbeidsgiver: Kongsvinger kommune
Sted: Roverud
Stillingstittel: Sykepleier /Vernepleier
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4691661084

Arbeidsoppgaver

Utøve direkte sykepleie i henhold til gjeldende krav til kvalitet
Kartlegge, iverksette og evaluere tiltak i tråd med hverdagsmestring og brukermedvirkning
Iverksette tiltak for å optimalisere hjemmesituasjonen
Samarbeide med andre tjenesteutøvere og samarbeidspartnere
Veilede, undervise og informere pasienter, pårørende og kolleger
Aktivt bidra til at arbeidsmiljøet er fullt forsvarlig, helsefremmende og inkluderende

Kvalifikasjoner

Autorisert sykepleier /vernepleier
Relevant praksiserfaring som sykepleier er ønskelig
Kjennskap til hverdagsmestring og -rehabilitering
Stor interesse for brukermedvirkning og ivareta pasientens ressurser
Generelt gode IKT-ferdigheter og vilje til å lære aktuelle fagsystemer
Førerkort klasse B

Personlige egenskaper

Faglig dyktig og engasjert
Gode kommunikasjonsevner som fremmer tillit
Pålitelig og har høy arbeidskapasitet
Fleksibel og med rask omstillingsevne
Må tåle i perioder høyt arbeidstempo, og kunne prioritere de viktigste oppgavene først.
Evne til å jobbe selvstendig og i team
Bidra til et godt arbeidsmiljø
Personlig egnethet vektlegges særskilt

Vi tilbyr

Mulighet for relevant kompetanseutvikling
Lønn etter relevante kvalifikasjoner og gjeldende avtaleverk.
Gode pensjons,- og forsikringsordninger
Fokus på helsefremmende turnus
Tiltredelse etter avtale
Mentoroppfølging av nyansatte
Et godt arbeidsmiljø med fokus på økt nærvær

Annet

Gyldig politiattest må fremlegges før tiltredelse
Enheten har leasingbiler
Snarlig tiltedelse
Kongsvinger kommune ønsker å gjenspeile befolkningen for øvrig og være en mangfoldig organisasjon. Kvalifiserte kandidater uansett alder, kjønn eller etnisitet oppfordres til å søke.
Kommunen mottar alle søknader elektronisk. Vi henstiller søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg.

Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd. Dersom attester og vitnemål ikke legges ved den elektroniske søknaden, ber vi om at disse tas med til et eventuelt intervju.

Vi gjør oppmerksom på at mailutvekslingen mellom deg og kommunen kan havne i søppelpost/spam/trash. Dersom du ikke mottar mail med bekreftelse på mottatt søknad kan dette være årsaken. Avsenderadressen vil være @webcruitermail.no

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse:John Ruudsvei 5, 2216 Roverud

Kontaktinformasjon

Anne Marie Johansen, Avdelingsleder
Telefon:   913 52 120

 

Om arbeidsgiveren

Kongsvinger kommune ligger i Norges grønne hjerte med småbyens kvaliteter. Vi har et rikt idretts- og kulturliv og jobber for å videreutvikle et levende og urbant sentrum og et næringsliv i vekst. Mangfold, inkludering og livsmestring er også viktige elementer i vår strategi for å være en attraktiv kommune.

 

Del stillingen

Selskap

Kongsvinger kommune

Kontaktinfo

  • Anne Marie Johansen
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 913 52 120

Lokasjon

  • Kongsvinger

Søknadsfrist

August 27, 2023

Sykepleier / vernepleier i hjemmebaserte tjenester (Søknadsfrist 04.09.2023)

 

Sykepleier/vernepleier

Om stillingen

Vil du være med på å utvikle tjenestene i Helse og mestring?

Hjemmebaserte tjenester består av hjemmesykepleien, ambulerende natt-tjeneste i kommunen, personlig assistanse, seniorsenter og dagsenter for eldre. Brukerne tildeles tjenester etter behov og funksjonsnivå. Det jobbes etter hjemme-best perspektivet der det tilrettelegges for hverdagsmestring og vi har en utstrakt bruk av velferdsteknologi for at innbyggerne skal kunne klare seg lengst mulig i egen bolig. Vi jobber for at innbyggerne skal kunne ivareta sin egen helse, få mulighet til å leve og bo selvstendig og ha en aktiv og meningsfull tilværelse i fellesskap med andre.

Hjemmebaserte tjenester har ledig to stillinger, som sykepleier og vernepleier. Begge stillinger er 100 % og fast. Hos oss vil du ha en variert arbeidshverdag med oppgaver i enhetens base og hjemme hos pasientene. Her får du mulighet til å jobbe både selvstendig og i team. Våre sykepleiere og vernepleiere jobber i hovedsak med sykepleiefaglige oppgaver. Å arbeide hos oss vil gi deg faglig utvikling og du får opparbeidet deg spisskompetanse i en variert og faglig spennende hverdag.

Vi søker deg som har interesse for og kompetanse til å jobbe med denne pasientgruppen og som samtidig ønsker å bidra til et bredt og godt fagmiljø med engasjerte kollegaer.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 04.09.2023
Arbeidsgiver: Kongsvinger kommune
Sted: KONGSVINGER
Stillingstittel: Sykepleier/vernepleier i hjemmebaserte tjenester
Stillinger: 2
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4688351175

Arbeidsoppgaver

Utøve direkte sykepleie i tråd med gjeldende krav til kvalitet
Kartlegge, iverksette og gjennomføre tiltak i tråd med hverdagsmestring og brukermedvirkning
Iverksette tiltak for å optimalisere hjemmesituasjonen
Samarbeide med andre tjenesteutøvere og samarbeidspartnere
Veilede, undervise og informere pasienter, pårørende og kolleger

Kvalifikasjoner

Autorisert sykepleier eller vernepleier
Relevant praksiserfaring som sykepleier/vernepleier er ønskelig
Kjennskap til hverdagsmestring er en fordel
Stor interesse for brukermedvirkning og ivareta pasientens ressurser
Generelt gode IKT-ferdigheter og vilje til å lære aktuelle fagsystemer
Førerkort klasse B

Personlige egenskaper

Høy arbeidskapasitet og evner å jobbe selvstendig
Gode samarbeids,- og kommunikasjonsevner
God serviceinnstilling
Motivasjon til videreutvikling
Bidra til et godt arbeidsmiljø
Personlig egnethet vektlegges særskilt

Vi tilbyr

Mulighet for å jobbe selvstendig med varierte arbeidsoppgaver
Mulighet for å jobbe med hovedsaklig sykepleiefaglige oppgaver
Et godt arbeidsmiljø med fokus på økt nærvær
Lønn etter relevante kvalifikasjoner og gjeldende avtaleverk
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Fokus på helsefremmende turnus, med to-delt turnusordning

Annet:

Gyldig politiattest må framlegges før tiltredelse
Enheten har leasingbiler, men det må påregnes å bruke egen bil i tjenesten ved behov
Snarlig tiltredelse.
Kongsvinger kommune ønsker å gjenspeile befolkningen for øvrig og være en mangfoldig organisasjon. Kvalifiserte kandidater uansett alder, kjønn eller etnisitet oppfordres til å søke.

Kommunen mottar alle søknader elektronisk. Vi henstiller søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg.

Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd. Dersom attester og vitnemål ikke legges ved den elektroniske søknaden, ber vi om at disse tas med til et eventuelt intervju.

Vi gjør oppmerksom på at mailutvekslingen mellom deg og kommunen kan havne i søppelpost/spam/trash. Dersom du ikke mottar mail med bekreftelse på mottatt søknad kan dette være årsaken. Avsenderadressen vil være @webcruitermail.no.

 

Søk på stillingene her.

 

Adresse:Otervegen 26, 2211 KONGSVINGER, Norge

Kontaktinformasjon

Linda Mari Aarskog, Enhetsleder
Telefon:  456 35 950

Sara Trøftbråten, Avdelingsleder
Telefon:  400 31 098

 

Om arbeidsgiveren

Kongsvinger kommune ligger i Norges grønne hjerte med småbyens kvaliteter. Vi har et rikt idretts- og kulturliv og jobber for å videreutvikle et levende og urbant sentrum og et næringsliv i vekst. Mangfold, inkludering og livsmestring er også viktige elementer i vår strategi for å være en attraktiv kommune.

 

Del stillingen

Selskap

Kongsvinger kommune

Kontaktinfo

  • Linda Mari Aarskog
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon 456 35 950
  • Sara Trøftbråten
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon 400 31 098

Lokasjon

  • Kongsvinger

Søknadsfrist

September 4, 2023