Kyrkjeverje / dagleg leier i Sirdal (søknadsfrist 11.02.2024)

 

Kyrkjeverje / dagleg leier i Sirdal

 

 

100% stilling som kyrkjeverje/dagleg leiar med tilsetting 1. aug. 2024, eller etter avtale

Vår kyrkjeverje vert pensjonist og vi søkjer hans etterfølgjer

Sirdal er ein kraftkommune i Vest-Agder med eitt sokn, fire kyrkjer og fire gravplassar og med vel 1850 innbyggjarar. Gode barnehage- og skuletilbod, kommunal kulturskule og vidaregåande skule med internat. Rike høve for sport, naturopplevingar og ulike kulturtilbod. På kommunesenteret Tonstad ligg Kyrkjesenteret med kontorfellesskap for sokneprest, kantor/organist, kyrkjelydsarbeidarar og kyrkjeverje/dagleg leiar, til saman 4,2 stilling. I tillegg kjem kyrkjetenarer og reinhalderar. Kyrkjelyden driv eit omfattande arbeid for ulike aldersgrupper med to kor, diverse trusopplæringstiltak for barn og unge, aktivt ungdomsarbeid samt ulike kulturtiltak. Det er eit godt og nært samarbeid mellom kyrkja og kommunen. Det er under planlegging nytt kyrkjesenter.

Kyrkjeverja er administrativ leiar for soknerådet, jf. Trussamfunnslova, og får arbeidsoppgåvene sine fastsett av soknerådet. Kyrkjeverja er og dagleg leiar for kyrkjelyden. Kyrkjeverja skal vere ein pådrivar for å vidareutvikle den lokale kyrkje.

 

  • Søknadsfrist: 11.02.2024
  • Arbeidsgiver: Sirdal sokneråd
  • Sted: TONSTAD
  • Stillingstittel: Kyrkjeverje / dagleg leier i Sirdal
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4755622542

 

Stillinga inneber

  • Personalleiing
  • Budsjett og økonomistyring
  • Drift og vedlikehald av kyrkjer/kapell
  • Administrativt arbeid knytt til gravplassar. Kommunen utfører alt det praktiske arbeidet ved bruk av kommunalt tilsette
  • Samarbeid med kommunale einingar og leiinga i kommunen. Kommunen utfører tenester på regnskapsføring og lønnskøyring.
  • Informasjonsarbeid
  • Arbeid ifm. kyrkjelydsblad
  • Sakshandsamar og sekretærfunksjon for soknerådet, samt iverksetting av vedtak
  • Vera med å driva prosessen fram i mot nytt kyrkjesenter

 

Ønska kvalifikasjonar:

  • Relevant utdanning frå universitet / høgskule
  • Allmenn god datakunnskap. IT verktøyet er public 360. IT plattform hos Kirkepartner
  • Erfaring frå personalleiing, strategi, budsjett og økonomi
  • God kjennskap til Den norske kyrkje si verksemd og organisasjon
  • Innsikt i offentleg politikk og forvaltning
  • Erfaring frå frivillig arbeid i lokal kyrkjelyd, idretts- og annet organisasjonsliv, er ein fordel

Me søkjer ein fleksibel og engasjert medarbeidar som kan vere med å utvikle den kyrkjelege verksemda i Sirdal.
Personleg eignaheit vil verta vektlagt.
Den som vert tilsett må vera medlem av Den norske kyrkje.

Søkjarar må snakke og skrive godt norsk. Det er ikkje krav til målform.
Søkjarar må disponere eigen bil i jobbsamanheng.

 

Kva kan vi tilby

Dette er ei spennande, mangfaldig , meiningsfull, interessant og sjølvstendig stilling. Det er eit raust arbeidsmiljø prega av tilsette som i stor grad arbeider sjølvstendig, men og mykje i team.

Lønn etter avtale. Øvrige arbeidsvilkår etter gjeldande lov og tariffavtale. Offentleg tenestepensjon gjennom KLP.
Eit samarbeid i ein overgangsfase kan avtales nærmare.

 

Søknadsfrist: 11.02.24

Nærare opplysningar ved kyrkjeverje Yngve Bjørn Søyland, tlf. 41282700 eller leiar av Sirdal sokneråd Sissel Agathe Bø tlf. 90559490.
Søknad med CV og bekreftande vitnemål og attester sendes: Søknad via Webcruiter.

 

Tonstadveien 25, 4440 TONSTAD, Norge

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Yngve Bjørn Søyland
Kyrkjeverje
 Telefon:41282700

Sissel Agathe Bø
Leiar av Sirdal sokneråd
 Telefon:90559490

Del stillingen

Selskap

Sirdal kyrkjelyd

Kontaktinfo

  • Yngve Bjørn Søyland
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 41282700
  • Sissel Agathe Bø
  • Tittel: Leiar av Sirdal sokneråd
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 90559490

Lokasjon

  • Tonstad

Søknadsfrist

Februar 11, 2024

Ferievikar for sjukeheimslege (søknadsfrist 18.02.2024)

 

Ferievikar for sjukeheimslege

 

 

 

Ønskjer du å arbeidde i eit engasjert team som har hjarte for eldreomsorg?

 

Vi søker legevikar for sommaren 2024 på sjukeheimane i Rosendal og Husnes

Kvinnherad kommune ligg i Hardanger og Sunnhordland, omkransa av vakker natur med fjord, fjell og bre. Kommunen har vel 13.200 innbyggjarar. Her er eit rikt friluftsliv både til fjells og til sjøs og eit levande kulturliv med blant anna Baroniet i Rosendal.

Rosendalstunet er ein moderne sjukeheim som opna i 2018. Det er 60 plassar fordelt på 6 avdelingar. 2 langtidsavdelingar, 2 korttid/rehabiliteringsavdelingar, 2 demensavdelingar der den eine er ei forsterka demensavdeling.

Husnestunet har 45 plassar fordelt på ei korttid/KAD avdeling, ei langtid og ei demensavdeling.

Halsnøytunet har 19 plassar fordelt på ei demensavdeling og ei korttid/langtids-avdeling.

 

Om stillinga

100 % stilling som sjukeheimslegevikar frå 17.06.24 til 16.08.24.

Arbeidsstad er trinnvis på Rosendalstunet og Husnestunet. Arbeidstida er 37,5 t/veike på dagtid.

Kommunen har i dag 3 sjukeheimslegar og 2 tilsynslegar som også arbeider som fastlegar. Det er eit godt medisinskfagleg miljø og eit godt samarbeid med fastlegane.

Du får ei grundig opplæring som vil sørga for at du føler deg trygg og komfortabel med å jobbe som sjukeheimslege.

Kvinnherad kommune gir SVÆRT GODE BETINGELSER – både for sommarvikarar og annet engasjement. Ta kontakt med oss for nærmare avklaring rundt dette.

 

Arbeidsoppgåver

  • Medisinsk oppfølging av pasientane på sjukeheimen og kommunikasjon med pårørande
  • Samarbeid med spesialisthelsetenesta og den kommunale helsa og omsorgstenesta
  • Sjukeheimslegen er knytt til eit tverrfagleg team beståande av sjukepleiarar, ergoterapeut og fysioterapeutar

 

Kvalifikasjonar

  • Norsk autorisasjon som lege
  • Dersom du har anna morsmål enn norsk må du dokumentera at du har språknivå tilsvarande B2. Gjelder ikkje søkarar med eit skandinavisk språk som morsmål.
  • Interesse for eldremedisin og palliasjon
  • Erfaring frå eldremedisin eller allmennmedisin er ønskeleg
  • Beherske dei vanlegaste IKT-verktøya, samt har god kunnskap i dokumentasjonsverktøy.
  • Du må kunna disponera eigen bil

 

Personlege eigenskapar

  • Fagleg sterk, strukturert og evne til å arbeidde sjølvstendig
  • Løysingsorientert og stor arbeidskapasitet
  • Gode relasjons- og kommunikasjonsevner

 

Vi tilbyr

  • Eit godt tverrfagleg arbeidsmiljø der ein får utvikla seg fagleg
  • Variert og sjølvstendig arbeid
  • Opplæringsdag med fast sjukeheimslege
  • Hjelp med bolig
  • Løn etter avtale

 

Tilsetjing

Tilsettinga skjer i samsvar med gjeldande lovar, reglement og avtaleverk. Lønn etter avtale i forhold til utdanning og praksis.

Politiattest må leverast i samsvar med helse- og omsorgstenestelova § 5-4. Politiattest skal ikkje leggast ved søknad, men skaffast etter at tilbod blir gitt, jf. politiregisterforskrifta § 36-1 nummer 3.

 

Offentligheit

Opplysningar om søkjar kan bli gjort offentlege sjølv om søkjaren har bedt om ikkje å bli oppført på søkjarlista, jamfør Offentligheitsloven § 25.

 

Nærare opplysningar om stillinga, økonomiske vilkår m.m. kan ein få hos:

Einingsleiar Helse Irina Zimina tlf. 488 94 055, [email protected]

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Vestland
  • Jobbtype: Vikariat
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 18.02.2024

 

Kontaktpersonar:

Irina Zimina
mob: +47 488 94 055

 

Heimeside:

www.kvinnherad.kommune.no

 

Adresse:

Rosendalsvegen 10 5470 Rosendal

 

Kvinnherad kommune Helse

Kvinnherad kommune har 13.100 innbyggjarar.

Kommunen ligg i Sunnhordland, mellom Bergen, Haugesund og Odda.

Rosendal er administrativt senter, Husnes er største tettstaden og har vidaregåande skule og handelssenter. Kvinnherad har eit mangfaldig kulturliv. Sjø, skjærgard, fjell og bre gjev naturtilhøve for friluftsliv heile året.

 

Del stillingen

Selskap

Kvinnherad kommune

Kontaktinfo

  • Irina Zimina
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 488 94 055

Lokasjon

  • Rosendal

Søknadsfrist

Februar 18, 2024

Ingeniør med oppmåling og geodata-ansvar 100% fast stilling (søknadsfrist 11.02.2024)

 

Ingeniør med oppmåling og geodata-ansvar 100% fast stilling

 

Beskrivelse av arbeidssted.

Stillingen er plassert i avdeling Arealforvaltning, Hov i Søndre Land kommune, som omfatter lokal landbruksforvaltning, vilt- og miljøforvaltning, arealplanlegging, bygge- og delingssaker og oppmåling/geodata. Avdelingen har i dag sju stillinger.

Fakta om stillingen:

  • Det søkes medarbeider i 100 % fast stilling som oppmålings- og geodataingeniør for snarlig tiltredelse.
  • Vi søker deg som har motivasjon for å jobbe med oppmåling og geodata, og som liker en kombinasjon av selvstendig arbeid og samarbeid.

Arbeidsoppgaver

  • Kjerneoppgaver som oppmålingsingeniør vil være gjennomføring av oppmålingsforretninger inkl. matrikkelføring, eventuelt bestillerkompetanse på oppmåling der andre utfører oppmålingen.
  • Veiledning av publikum/private aktører i oppmålings- og delingssaker, samt øvrige eiendomsforhold inngår i stillingen.
  • Det tilligger stillingen geodata-ansvaret i kommunen som innebærer oppdatering av ulike kartbaser og deltagelse i regionalt geodatasamarbeid og mot Kartverket. Dette er ventet å være et interessant fagfelt i utvikling siden geodatateknologi gjør seg gjeldende i stadig flere områder i samfunnet.
  • Kommunen samarbeider med andre kommuner i Gjøvikregionen bl.a. nettverk for oppmåling og geodata. Dette bidrar til faglig utvikling i et større fagmiljø.
  • Avdelingen er liten og det kan påregnes andre gjøremål utover kjerneoppgavene, alt etter avdelingens behov og kompetanse/interesse hos søker.

Må-krav:

  • Høyere utdanning innenfor oppmåling/geodatafag, relevant erfaring og interesse for egen faglig utvikling og oppdatering.
  • God kjennskap til aktuelt lovverk med vekt på matrikkelloven
  • Gode IT-kunnskaper og erfaring med digitale kartverktøy
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
  • Førerkort klasse B. Avdelingen har tjenestebil

Bør-krav:

  • Kjennskap til offentlig forvaltning og eiendomsrett
  • Kvalifiserte personer oppfordres til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funkjonsevne og alder.

Personlige egenskaper:

  • Engasjement og interesse for fag innenfor geodata
  • Har godt humør og bidrar til godt fellesskap
  • Gode samarbeidsevner, samtidig selvstendig, strukturert og initiativrik
  • Serviceinnstilt/kundeorientert
  • Lærevillig, effektiv og løsningsorientert
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Varierte og interessante oppgaver i samarbeid på kommunenivå og i regionalt nettverk.
  • Muligheter for faglig påfyll og opplæring.
  • Mulighet for å arbeide både mot innbyggere og med utvikling av geodatafagfeltet i kommunen.
  • Kommunen har målsetting om at ansatt i stillingen skal bli autorisert landmåler i løpet av 2025 om ikke autorisasjonen allerede er på plass.
  • Det vil tilbys matrikkelførerkurs om dette ikke er gjennomført tidligere.
  • Et godt og tverrfaglig arbeidsmiljø.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger gjennom KLP.
  • Tilsetting på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglement og avtaleverk. Det trekkes 2 % av bruttolønn til pensjon.
  • Høgskoletillegg
  • Fleksitidsordning og kantine

Andre opplysning:

Vi ber om at elektronisk søknad registreres på vår hjemmeside: www.sondre-land.kommune.no

Bekreftede kopier av vitnemål og attester fremlegges ved intervju og forespørsel.

Ta kontakt med avdelingsleder Lars Harald Weydahl (41 33 75 60) ved spørsmål.

Unntatt offentlighet må begrunnes

Søndre Land kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. offentleglova § 11. Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste. Det må særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. offentleglova § 25.

 

Søk på stillingen her.

Referansenummer: 24/149

Fylke: Innlandet

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 11.02.2024

 

Tiltredelse: Snarlig

Arbeidssted: Arealforvaltning

 

Kontaktpersoner:

Lars Harald Weydahl

mob: 443 37 560

 

Hjemmeside:
www.sondre-land.kommune.no
Adresse: Hovsbakken 1 2860 Hov

Søndre Land kommune

Søndre Land hører til Gjøvikregionen og er en perle med 30 minutter til byen vår Gjøvik, en time til snaufjell og halvannen time til Gardemoen og til hovedstaden. Sentralt, men unna byens larm, svevestøv, trafikkork, kassakøer og manglende parkeringsplass. Vi har stillhet, frisk luft, rikt kulturliv og flotte muligheter for friluftsliv på åsene og Randsfjorden.

Søndre Land kommune

Del stillingen

Selskap

Søndre Land kommune

Kontaktinfo

  • Lars Harald Weydahl
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 441 37 560

Lokasjon

  • Hov

Søknadsfrist

Februar 11, 2024

Fastleger søkes til nytt kommunalt legesenter i Lillehammer (søknadsfrist 31.01.2024)

banner

Fastleger søkes til nytt kommunalt legesenter i Lillehammer – faste stillinger

 

 

Vil du være med å bygge opp et nytt legesenter i Lillehammer?

Midt i Lillehammer sentrum, noen få meter fra gågata, ligger Bryggerigata der det nye legesenteret ligger. Senteret er tilrettelagt for 8-9 leger, LIS1 og helsesekretærer, og vil være besatt av kommunalt ansatte. Legesenteret vil stå ferdig og åpner i mai/juni. Fram til senteret åpner vil Anders Sandvig legesenter være arbeidsstedet.

Senteret blir over to etasjer på ca 1000 m2. Legesenteret ligger i 1. etasje med 9 legekontorer, resepsjon, akuttrom, skiftestue, smitterom, egen ambulanseinngang, laboratoriet og EKG rom. Senteret blir lyst og moderne med hyggelig miljø.

Her vil du kunne jobbe som allmennlege med en praksis i trygge rammer, med arbeidsvilkår som gjør det mulig å kombinere det å være fastlege samt å ha tid til familie og fritid. Vi ønsker å videreutvikle driften i senteret til beste for pasientene og ansatte.

 

Vi søker spesialist i allmennmedisin eller ALIS til 2 faste stillinger. Liste vil være på 6-850 pasienter.

Lillehammer kommune er godkjent som utdanningsvirksomhet for spesialisering i allmennmedisin, og tilbyr et spesialiseringsløp i tråd med nasjonale krav. ALIS vil få veiledning av veileder på legesenteret. Hele ALIS forløpet kan tilbys i kommunen. Kurs blir dekket av kommunen. Det er fellesundervisning i smågruppe annen hver uke.

Det er pliktig deltakelse i legevakt. Lillehammer er vertskommune for den interkommunale legevakta med et nedslagsfelt på ca 70 000 innbyggere. Annen kommunalt arbeid som dagberedskap og flyktningehelsetjenesten må påberegnes.

Lillehammer kommune jobber med prosjektet Bo trygt hjemme, med integrerte tjenester. Det er i første fase etablert legevaktsbil og trygghetspatrulje. Vi er i oppstarten av å utvikle samarbeid med sykehuset og prehospitale tjenester, og vil jobbe for sømløse overganger mellom tjenestene. Målet er integrerte helsetjenester for innbyggerne våre.

Det kan tilkomme andre ledige stillinger ved andre legesentre under prosessen, og vi ønsker da å benytte samme søkermasse for tilsetting i disse.

 

  • Søknadsfrist: 31.01.2024
  • Arbeidsgiver: Lillehammer kommune
  • Sted: Lillehammer
  • Stillingstittel: Fastlege Lillehammer
  • Stillinger: 2
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4751359485

 

Arbeidsoppgaver

  • Oppgaver og ansvar i tråd med lover, forskrifter og avtaleverk.
  • Deltakelse i Lillehammer interkommunale legevakt. Vaktbelastning med min 1-3 vakter pr måned.
  • Kollegial fraværsdekning innad på legesenteret i ferie og annet fravær.
  • Kommunale oppgaver som dagberedskap og helsestasjon for flyktningehelsetjenesten.

 

Kvalifikasjoner

  • Fullført LIS1.
  • Norsk autorisasjon med godkjenning for arbeid i fastlegepraksis og legevakt
  • Behersker norsk språk godt, både skriftlig og muntlig
  • Spesialist i allmennmedisin eller ALIS.
  • Politiattest må fremlegges før tiltredelse.

 

Personlige egenskaper

  • Vi søker en positiv og fleksibel kollega som kan bidra til å skape et godt arbeidsmiljø.
  • Faglig engasjement og dyktighet vil bli vektlagt.
  • Søker må ha gode samarbeidsevner, være strukturert og ansvarsbevisst.
  • Personlig egnethet tillegges betydelig vekt.

 

Vi tilbyr

Muligheten til å være med å utforme og skape et godt kollegialt og tverrfaglig arbeidsmiljø med engasjerte fagpersoner i et nytt og stort legesenter.
ALIS avtale med Lillehammer kommune. Kommunen legger til rette for videre spesialiseringsløp med veileder og mulighet for institusjonsplass.
Faglig fellesskap og hyggelige kolleger.
Dyktige helsesekretærer.
Avdelingsleder for legesenteret.

 

Bryggerigata 8, 2609 Lillehammer, Norge

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Miriam Tvedt
Tjenesteleder Legehelsetjenesten
 Telefon:+4791705889
E-post:[email protected]

 

Lillehammer kommune skal i størst mulig grad avspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, kulturell og etnisk bakgrunn. Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtaler og reglement. Ifølge Offentlighetsloven § 25 kan søkers navn bli offentliggjort, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkeren vil i så fall bli forespurt om dette. Attesterte kopier av vitnemål og attester kan legges elektronisk ved søknaden eller tas med ved et eventuelt intervju.

Vil du vite mer om hvordan det er å bo og arbeide i Lillehammer-regionen, og se andre jobbmuligheter, trykk her

Del stillingen

Selskap

Lillehammer kommune

Kontaktinfo

  • Miriam Tvedt
  • Tittel: Tjenesteområdeleder Legehelsetjenesten
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: +47 917 05 889

Lokasjon

  • Lillehammer

Søknadsfrist

Januar 31, 2024

Omsorgssenteret Bergens Indremisjon – Sykepleier/ vernepleier fast ca. 50-60% stilling – aften (søknadsfrist snarest)

 

Er du vår nye kollega? Ledig stilling som sykepleier/ vernepleier fast ca. 50-60% stilling – aften

 

  • Arbeidsgiver: Omsorgssenteret Bergens Indremisjon
  • Stillingstittel: Sykepleier/ Vernepleier
  • Frist: Snarest
  • Ansettelsesform: Fast

Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som sykepleier/ vernepleier
  • Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig
  • Du er faglig engasjert, ansvarsbevisst og har gode samarbeidsevner
  • Det er en fordel med erfaring fra geriatri

Spesielle forhold:

  • For denne stillingen er det et krav om politiattest
  • Den ansatte må respektere Bergens Indremisjons kristne livssyn

Arbeidstid:

Fortrinnsvis aftenvakter (14.30-21.30) med arbeid hver tredje helg

Arbeidsoppgaver:

  • Gi god omsorg, stell og pleie til våre beboere
  • Ivareta beboerens identitet, egenverd og selvstendighet
  • Bidra til å skape et godt hjem for den enkelte beboer
  • Dokumentasjon i pasientjournalsystemet GBD

Vi tilbyr:

  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
  • En trygg arbeidsplass i kontinuerlig utvikling
  • Mulighet for faglig oppdatering, internundervisning og kurs
  • Lønn etter tariff i Virke
  • Offentlig pensjonsavtale i KLP

Om arbeidsgiveren

Bergens Indremisjon har drevet denne aldersinstitusjonen i over 75 år. Omsorgssenteret er en privat ideell institusjon med kommunal driftsavtale. Institusjonen gir et tilbud til eldre som trenger institusjonsplass, men er for friske for sykehjem. Omsorgssenteret er delt inn i tre grupper med 12, 12 og 11 beboere, totalt 35 plasser. Alle gruppene har eget postkjøkken.. Alle beboere har enerom med eget bad.

  • Sektor: Privat
  • Sted: Welhavens gate 76, 5006 Bergen
  • Bransje: Helse og omsorg
  • Stillingsfunksjon: Helsepersonell / Vernepleier/miljøterapeut,Sykepleier,Sykepleier / Eldreomsorg
  • Arbeidsspråk: Norsk

 

Spørsmål om stillingen

Dag Henning Reksten, Styrer
Telefon: 55 31 91 50
Mobil: 93 25 19 31

 

Søk på stillingen her.

 

Hjemmeside

Arbeidssted: Welhavens gate 76, 5006 Bergen

 

Del stillingen

Selskap

Omsorgssenteret Bergens Indremisjon

Kontaktinfo

  • Dag Henning Reksten
  • Tittel: Styrer
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 55 31 91 50 Mobil: 932 51 931

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Februar 18, 2024

Røst kirkelige fellesråd: Kirkeverge/ daglig leder (Søknadsfrist 30.11.2023)

 

Kirkeverge

 

RØST SOKN

Røst kirkelige fellesråd søker en engasjert person som vil være med å lede og videreutvikle kirken i Røst.

Vikariat: Kirkeverge/ daglig leder i 60% stilling med mulighet til å kombinere med 10% stilling som trosopplærer i perioden 01.02-31.12.2024.

Arbeidsoppgaver

  • Daglig leder for fellesrådets virksomhet
  • Personalansvar for ansatte i fellesrådet
  • Økonomisk og administrativt lederansvar
  • Drift og vedlikehold av kirke og gravplasser
  • Sekretær- og saksbehandlingsoppgaver for fellesråd og andre utvalg
  • Kontakt med og rapportering til offentlige myndigheter

Kvalifikasjoner

  • Relevant høyere utdanning, gjerne innen økonomi og ledelse. Relevant erfaring kan erstatte manglende formell utdanning.
  • Ledererfaring og samarbeidsegenskaper
  • Kunnskap om offentlig forvaltning og kirkelig organisering er en fordel.
  • Innsikt, interesse og engasjement for kirkelig virksomhet er ønskelig.
  • Personal og økonomierfaring samt erfaring i bruk av ulike dataverktøy.

Personlige egenskaper

  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
  • Jobbe selvstendig

Vi tilbyr

  • Kontorlokaler på Røst rådhus i fellesskap med sokneprest i 50% stilling.
  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Lønn etter avtale
  • Medlemskap i KLP

 

Kontaktinformasjon

  • Tove Andreassen, leder av fellesrådet (+47) 930 85 853
  • Hilde-Beate Johansen, kirkeverge (+47) 932 82 799

 

Søknadsfrist: 31.januar 2024

Søknad og CV sendes pr.e-post til: [email protected]

eller pr post til: Røst kirkelige fellesråd – Røstlandveien 37, 8064 Røst

 

Om arbeidsgiveren

  • Arbeidsgiver: RØST SOKN, Røst kirkelige fellesråd, Sør-Hålogaland bispedømme

Om stillingen

  • Stillingstittel: Kirkeverge
  • Antall stillinger: 1
  • Oppstart: Etter avtale
  • Ansettelsesform: Vikariat
  • Heltid/deltid:Deltid
  • Sektor: Offentlig
  • Arbeidsdager: Ukedager
  • Arbeidstid: Dagtid

Søk på jobben

Del stillingen

Selskap

Røst kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Hilde-Beate Johansen
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: (+47) 932 82 799
  • Tove Andreassen
  • Tittel: leder av fellesrådet
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: (+47) 930 85 853

Lokasjon

  • Røst

Søknadsfrist

Januar 31, 2024

Kommunalsjef helse og omsorg (søknadsfrist 02.02.2024)

Ullensvang kommune Ullensvang kommune

100% stilling som kommunalsjef Helse- og omsorg

 

 

Ledig 100% stilling som kommunalsjef Helse og omsorg frå d.d

 

Ullensvang kommune har ledig stilling som kommunalsjef innan helse og omsorg.

Dette er ei spennande stilling med utfordrande oppgåver, der du vil få ei sentral rolle i utvikling av framtidas helse- og omsorgstenester i kommunen. Du vil vera ansvarleg for plan- og strategiarbeid i sektoren.

Kommunalsjef er ein del av rådmannen si leiargruppa, med rådmann som næraste leiar, og dei i fellesskap har ein viktig rolle i strategisk utvikling av kommunen og lokalsamfunn.

 

Kommunalsjef har vidare ansvar for si leiargruppe med verksemdsleiarar med ansvar for heimetenesta, institusjon, demensomsorg, fysio- og ergoterapiteneste, teneste for funksjonshemma, legeteneste og rus- / psykiatriteneste, tildelingskontor, stab: rådgjevarar, merkantil helse, kreft- og demenskoordinator. Helse- og omsorg er i endring, ei viktig oppgåve vil vera å leia og driva omstilling og utviklingsarbeid.

 

Vi søker ein strukturert person som legg vekt på samarbeid og relasjonsbygging med sine medarbeidarar, og er tydeleg i utøving av leiing. Ein leiar som har evne til å sjå kommunen heilskapeleg, og kunne arbeide godt i samspel med administrasjon og politisk leiing.

 

Hovudarbeidsoppgåver for stillinga:

  • Leie, utvikle og tydleggjere sektorens mål og retning innan kommunalområdet.
  • Koordinere økonomioppfølginga, analyse og bistå verksemda. Fylgje opp vedtekne planer, budsjettvedtak og nasjonale føringar
  • Personal-, økonomi og resultatansvar for eige område
  • Representere rådmannen i politiske organer
  • Pådrivar for innovativ tenesteutvikling innan kommunalområdet

 

Ønska kvalifikasjonar:

  • Høgare relevant utdanning på masternivå med god kompetanse innan leiing, økonomi og administrasjon.
  • Kompetanse og erfaring frå helse og omsorg
  • Leiarerfaring frå offentleg forvaltning
  • Gode datakunnskaper er naudsynt
  • God forståing samspel politikk-administrasjon

 

Eigenskapar:

  • Resultat- og utviklingsorientert, og er beslutningsdyktig
  • Godt humør og er ein samlande relasjonsorientert leiar
  • Gode samarbeidsevner og evne til å tenkja heilskapeleg
  • Evne til å stå i krevjande situasjoner over tid
  • Personlege eigenskapar vil verta vektlagt

 

Vi kan tilby:

  • Ei strategisk leiarstilling i ein ny kommune med høgt aktivitetsnivå i næringsliv og offentleg forvaltning.
  • Ei utfordrande stilling med gode moglegheiter for fagleg utvikling
  • Ei viktig og spennande stilling i kommunen
  • Kommunale tilsettingsvilkår .

 

Gode pensjons- og forsikringsordningar

Konkurransedyktig lønn med fri for inntil 10 “ leiardager» .

 

Kontaktinfo: Headviser Per Jorem, tlf.: 400 21 560 eller e-post: [email protected]

 

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Vestland
  • Jobbtype: Fast
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 02.02.2024
  • Arbeidsstad: Odda

 

Kontaktpersonar:

Ole-Jørgen Jondahl
mob: +47 97558471

 

Heimeside:

ullensvang.kommune.no

 

Adresse:

Opheimsgata 31 5750 Odda

 

 

Ullensvang kommune Ullensvang kommune

– ein ny, livskraftig og attraktiv kommune i Hardanger.

Ullensvang kommune er ein attraktiv stad å bu, arbeida og starta næringsverksemd! Vi kan tilby spennande og meiningsfulle arbeidsoppgåver i ein kommune som er i utvikling. Her finn du fjord, fjell, fonn, frukt, landbruk, havbruk og verdsleiande industri i ein og same kommune. Kommunen har omlag 11 100 innbyggjarar, der Odda er administrasjonssenter i kommunen omkransa av sterke bygder.

Oppdraget vårt er å levera gode tenestar, vera ein god samfunnsutviklar og arbeide for vidare vekst og utvikling i kommunen. Gjennom motiverte og dyktige medarbeidarar løyser vi dette viktige samfunnsoppdraget, og ynskjer å ha fleire med på laget.
Tar du utfordringa ?

 

Del stillingen

Selskap

Ullensvang kommune

Kontaktinfo

  • Ole-Jørgen Jondahl
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97558471

Lokasjon

  • Odda

Søknadsfrist

Februar 2, 2024

Flere stillinger ved Ullensaker barnevernstjeneste (forskjellige søknadsfrister)

Undervisningsstillinger – Gjerdrum ungdomsskole – skoleåret 2024-2025 (søknadsfrist 04.02.2024)

Mikkelbekken Gjerdrum

 

Undervisningsstillinger ved Gjerdrum ungdomsskole

 

 

Er du vår nye kollega? Vi ser etter faglig dyktige lærere som har hjerte for elevenes læring og utvikling.

V har ledige faste og midlertidige undervisningsstillinger fra 01.08.2024. Vi ser etter deg som har kompetanse til å undervise i gjerne to eller flere av følgende fag: matematikk, naturfag, norsk, kroppsøving, engelsk og samfunnsfag.

Vi har Norges flotteste skole, bare en halvtimes kjøring fra Oslo. Gjerdrum er nær byen, men på landet – midt mellom Oslo og Gardermoen. Kommunen er liten; det skaper god oversikt og et levende lokalmiljø. Mange av innbyggerne jobber i Oslo, og ser på byens tilbud som en naturlig del av livet her. Det gir Gjerdrum eventyrblandingen av natur og kultur, modernitet og tradisjon.

Kommunen er i vekst, og det satses på systematisk og helhetlig skoleutvikling i tråd med felles strategi for skolene i Gjerdrum. Vi har et samarbeid med professor Thomas Nordahl fra SePu (Senter for praksisrettet Utdanningsforskning) og vi er med i Læringsmiljøprosjektets pulje 7 for å sikre et inkluderende, trygt og godt skolemiljø. Fra våren 2024 har skolen på plass to ungdomsveiledere som skal veilede og hjelpe elever, samt bidra med miljøskapende og trivselsfremmende tiltak.
Gjerdrum ungdomsskole har plass, farger, utstyr og rom som innbyr til trivsel og varierte læringsaktiviteter. Uteområdet har mange læringsarenaer, vi har nærhet til skogen, og idrettsparken er vår nærmeste nabo. Alle elever på Gjerdrum ungdomsskole får utdelt hver sin PC, og dette bidrar til at skolens profesjonsfaglige digitalkompetanse utvikles i tråd med LK-20. Skolens visjon er «vi skaper varig lærelyst».
På skolen vår er det ca 285 elever og 40 ansatte. Vi har dyktige og engasjerte lærere som setter elevens læring og utvikling i sentrum, og som samarbeider tett i team. Du blir en del av et profesjonsfaglig fellesskap med sterkt faglig fokus.

 

  • Søknadsfrist: 04.02.2024
  • Arbeidsgiver: Gjerdrum kommune
  • Stillingstittel: Undervisningsstillinger – Gjerdrum ungdomsskole – skoleåret 2024-2025
  • Stillinger: 3
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4753636448
  • Startdato: 01.08.2024

 

Arbeidsoppgaver

  • Undervisning og oppfølging i fagene, tett samarbeid på trinn og i fagseksjoner, for å sammen skape de beste forutsetninger for læring for alle våre elever
  • Du engasjerer deg i LK-20, og legger til rette for dybdelæring gjennom praktisk, variert og relevant opplæring
  • Skape trygge og gode læringsmiljø der alle våre elever er inkludert faglig og sosialt
  • Aktiv og engasjert deltakelse i skolens pedagogiske utviklingsarbeid
  • Samarbeid med andre relevante instanser i kommunen
  • Stillingene kan bli tillagt kontaktlæreransvar

 

Kvalifikasjoner

  • Du må tilfredsstille kravene opplæringsloven stiller for å bli ansatt som lærer. For undervisning i matematikk, norsk og engelsk kreves 60 studiepoeng. I øvrige fag kreves 30 studiepoeng
  • Ønskelig med erfaring fra undervisning i grunnskolen
  • Du må ha god IKT-kompetanse, og være opptatt av god digital læringsledelse for at dette skal bidra til å realisere intensjonen i fagfornyelsen
  • Vi legger vekt på god pedagogisk bakgrunn og faglig tyngde

 

Personlige egenskaper

  • Vi trenger lærere som er gode klasseledere, og som er rause og inkluderende i møte med alle våre elever
  • Du må like ungdom, intensitet og utfordringer, og du må være løsningsorientert
  • Du liker å samarbeide, og tenker helhetlig rundt elevers oppvekst- og læringsmiljø
  • Du er engasjert, ambisiøs og har godt humør
  • Gode kommunikasjonsferdigheter
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

 

Vi tilbyr

  • Vi tilbyr jobb i et positivt og inkluderende arbeidsmiljø, der vi samarbeider på tvers av trinn og fag, for å utvikle skolens profesjonsfaglige fellesskap. Hos oss er vi opptatt av å realisere intensjonen med læreplanene, slik at elevene våre opplever skolen som helhetlig, sammenhengende og relevant, og der alle elever opplever å være inkludert i læringsfellesskapet.
  • Veiledning og oppfølging av nyutdannede
  • Nye og moderne undervisningslokaler
  • Trivelig arbeidsmiljø, dyktige kolleger, engasjerte og hyggelige elever og foresatte
  • Lønn etter gjeldene tariff
  • Kontaktlærertillegg på inntil 40 000 kr
  • Pensjonsordninger i SPK

Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke stilling uavhengig av kjønn, alder, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn. Kopier av attester og vitnemål må lastes opp digitalt med søknaden. Gjerdrum kommune praktiserer meroffentlighet ved tilsetninger. Dersom det etter kommunens vurdering ikke foreligger særskilt grunn for å bli unntatt offentlighet, vil søknaden bli offentliggjort. Søkeren blir orientert og får muligheten til eventuelt å trekke søknaden sin før offentliggjøring jf. offentleglova §25.
Tilfredsstillende politiattest må fremlegges før tiltredelse.

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Guro Melheim
Rektor
 Telefon:90758613
E-post:[email protected]

 

Gjerdrum er en kommune i sterk vekst, sentralt på Romerike og midt mellom Oslo og Gardermoen. Kommunen har rundt 7 000 innbyggere og er en meget attraktiv bokommune. Gjerdrum er geografisk sett en liten kommune ­- 10 km fra sør til nord, og fra øst til vest. Kommunesenteret er Ask, med flere dagligvarebutikker, kafeer og restauranter og et antall spesialforretninger. Gjerdrum ligger landlig til og byr på unike muligheter for friluftsliv med turstier, fiskevann og skiløyper. Kommunen har et bredt og aktivt idrettstilbud og et mangfoldig kulturliv med Gjerdrum kulturhus, kulturuker, egen festival, teater, korps og kulturskole.

Vi ser etter ledere og medarbeidere som er framtidsretta, rause, entusiastiske og modige. Vi tenker helhet, ser muligheter og handler sammen. Les mer om kommunen på våre hjemmesider.

Del stillingen

Selskap

Gjerdrum kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Gjerdrum

Søknadsfrist

Februar 4, 2024

Miljøterapeut/vernepleier (søknadsfrist 05.02.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

Er du en mestringsfokusert vernepleier/miljøterapeut?

 

 

Vi søker deg som er trygg og handlekraftig vernepleier, og som brenner for arbeid med personer med funksjonsvariabler.

Vil du bidra i et miljø som stadig er under faglig utvikling? Da er Miljøarbeidertjenesten i Nes kommune noe for deg!

Vi er med på å sikre gode, helhetlige og trygge tjenester til brukere i deres hjem. I takt med utviklingen i samfunnet øker kompleksiteten og behovene i hjemmene til innbyggerne våre. Det gir oss en unik mulighet til å tenke nytt, benytte vernepleierfaget til å styrke vår kompetanse innenfor ressursmobilisering og mestringsperspektivet, og med brukermedvirkning i fokus. Vi har et hyggelig arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere, samarbeider tverrfaglig både internt og eksternt, deltar i ulike prosjekter og er opptatt av fleksibilitet og forbedring.

Det gir mening å bidra til mestring og livsglede, skape trygghet og et godt liv. Vi ønsker deg som er engasjert, har faglig interesse, og som vil utføre jobben med arbeidsglede og humor.

Miljøarbeidertjenesten er organisert som en virksomhet i Helse og Velferd i Nes kommune og er fordelt i 5 ulike avdelinger med forskjellige fokusområder. Vi gir tjenester til mennesker som har funksjonsvariabler, i alle aldre og i alle livets faser.

Avdeling 5 består av et bofellesskap for unge voksne med varierende bistandsbehov. Alle har individuelle dagtilbud, enkelte med bemanning. Du får brukt din kompetanse innen autisme, atferdsutfordringer og somatikk. Det er en fordel om du har erfaring fra arbeid med epilepsi. Vi jobber kunnskapsbasert, er opptatt av å styrke kompetansen og samarbeidet innad og på tvers, legge til rette for et utviklende fagmiljø og skape muligheter både for brukere og medarbeidere som sikrer gode tjenester også inn i framtida.

Vi er i prosess med å videreutvikle tjenesten ved å bruke et aktivt fagmiljø på tvers av avdelingene. Dette skjer i tett samarbeid med stedlige fagansvarlige i avdelingene og fagleder i miljøarbeidertjenesten. Hver 6. uke er det felles fagmøter for miljøterapeut og fagansvarlig på tvers av avdelingene.

Vi har har en ledige stilling som vernepleier/miljøterapeut ,100 % dag/ kveld, og arbeid hver 4.helg. Hovedtyngden av arbeidet i ukedager vil være på kveld grunnet dagtilbud uten bemanning for enkelte brukere.

 

  • Søknadsfrist: 05.02.2024
  • Arbeidsgiver: Nes kommune
  • Sted: Årnes
  • Stillingstittel: Er du en mestringsfokusert vernepleier?
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4754773099

 

Arbeidsoppgaver

  • Yte tjenester i henhold til enkeltvedtak etter helse- og omsorgstjenesteloven, herunder målrettet miljøarbeid, medisinansvar, kartlegging/vurdering/utarbeide tiltaksplaner
  • Tilrettelegg for mestring, ressursmobilisering og utvikling
  • Tilrettelegge og bistå i daglige gjøremål/aktiviteter
  • Håndtere uforutsette situasjoner på en faglig etisk og forsvarlig måte
  • Opplæring og veiledning av medarbeidere – bistå i ressursgruppene, ansvar for internundervisning
  • Samarbeid med verger/pårørende og andre aktuelle instanser
  • Fagutviklingsarbeid sammen med andre miljøterapeuter i tett samarbeid med fagleder

 

Kvalifikasjoner

  • Norsk autorisasjon som vernepleier
  • Annen relevant høyskoleutdannelse kan vurderes
  • Kompetanse innenfor systematisk målrettet miljøarbeid med personer med funksjonsvariabler
  • Erfaring fra arbeid med utfordrende atferd
  • Gode IKT-ferdigheter og evne til å anvende ulike fagsystemer
  • Kunnskap og erfaring knyttet til relevant lovverk
  • God kommunikasjonsevne, skriftlig og muntlig
  • Førerkort kl. B

 

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner samt relasjonskompetanse
  • Være fleksibel, tilpasningsdyktig og å kunne omstille deg i arbeidshverdagen
  • Opptatt av kvalitet i tjenesten og positiv til forbedringsarbeid
  • Kunne foreta gode faglige og etiske vurderinger, være bidragsyter til holdningsarbeid
  • Ha god gjennomføringsevne og beslutningskompetanse
  • Engasjement for fagutvikling
  • Mestre en hektisk arbeidshverdag
  • Evne til å kunne inspirere og være en positiv bidragsyter til et godt arbeidsmiljø

 

Vi tilbyr

  • Et spennende fagmiljø i utvikling
  • Varierte arbeidsoppgaver
  • Organisert opplæring og oppfølging av nytilsatte
  • Lønn etter gjeldende tariff, samt 30 000,- i rekrutteringstiltak for vernepleiere
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Attester og vitnemål lastes opp i søkeprosessen. Originale vitnemål og attester tas med til et eventuelt intervju.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25

 

Leirvegen, 2150 Årnes, Norge

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

An-Kristin Myhre
Avdelingsleder
 Telefon:97 62 15 26

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • An-Kristin Myhre
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 97 62 15 26

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Februar 5, 2024