Trysil videregående skole – Undervisningsstilling i norsk – vikariat inntil 100% stilling (søknadsfrist 27.05.2025)

Innlandet fylkeskommune Kompetanse og tannhelse

 

Undervisningsstilling i norsk – vikariat inntil 100% stilling

 

Beskrivelse

Trysil videregående skole har ledig inntil 100% mildertidig stilling (vikariat) i norsk fra 01.08.2025 til 15.05.2026. 

 

Vi søker deg som

  • brenner for faget ditt og elevenes læring i faget
  • er god på å relasjonsbygging
  • har tro på den enkelte elev og er god på tilpasset opplæring  
  • er en omsorgsfull, tydelig og klok klasseleder
  • har gode samarbeidsevner og verdsetter skolens profesjonsfellesskap 
  • er utviklingsorientert, kreativ, fleksibel og løsningsorientert
  • har god arbeidskapasitet og arbeider strukturert, målrettet og selvstendig
  • bidrar til et godt skolemiljø og arbeidsmiljø
  • er god på bruk av digitale verktøy i undervisningen 

 

Vi tilbyr

  • et inspirerende, inkluderende og utviklingsorientert arbeidsmiljø
  • flotte omgivelser for idrett og frilfuftsliv, både sommer og vinter
  • en internasjonalt orientert skole, med Erasmus+akkreditering
  • lønn etter gjeldende avtaleverk
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

 

Om stillingen

  • inntil 100% mildertidig stilling (vikariat) fra 01.08.2025 til 15.05.2026
  • arbeidssted Trysil
  • den som tilsettes i stillingen vil bli innplassert i stillingskode avhengig av krav til stillingen, utdanning og erfaring jf. lov- og avtaleverk

 

Arbeidsoppgaver

  • undervisning i norsk for ordinære klasser, for yrkesfaglige og/eller studieforberedende klasser
  • undervisning i norsk for minorietetsspråklige elever med vedtak om særskilt språkopplæring og/eller innføringsklasse 
  • undervisning i andre fag du er kvalifisert for, hvis skolen har behov for det
  • elevoppfølging
  • utviklingsarbeid
  • andre undervisningsrealterte oppgaver du er kvalifisert for

 

Kvalifikasjonskrav

  • godkjent undervisningskompetanse i norsk, i henhold til opplæringsloven og forskrift til opplæringsloven (herunder minimum 60 studiepoeng i norsk)
  • hvis ingen av søkerne oppfyller krav for tilsetting, kan tilsetting vurderes etter unntaksbestemmelsene i §17-3 i opplæringsloven 

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • undervisningserfaring fra videregående skole
  • utdanning i andrespråkspedagogikk
  • undervisningskompetanse i helse- og oppvekstfag

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen. 

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.   

Fylkeskommunen er en virksomhet i utvikling og endring. Arbeidsoppgaver, ansvarsområder og organisering vil derfor kunne utvikle og endre seg i takt med organisasjonens behov.         

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Innlandet
Søknadsfrist: 27.05.2025
Tiltredelse: 01.08.2025
Arbeidssted: Trysil

 

Kontaktpersoner:

rektor Kristin Stevik
mob: +47 46 44 20 63

 

Hjemmeside:

/www.innlandetfylke.no/

 

Adresse:

Parkgata 64 2317 Hamar

 

Innlandet fylkeskommune 

Innlandet fylkeskommune ble opprettet 1. januar 2020.

Fylkeskommunen har ansvar for en rekke viktige samfunnsoppgaver innenfor kompetanse, tannhelse, samferdsel, kultur og næringsliv i fylket. På alle områder skal vi koordinere og bidra til samarbeid og utvikling av innlandssamfunnet på tvers av kommunegrensene. Fylkeskommunen er politisk styrt med fylkestinget som øverste folkevalgte organ.

Vi er en stor, mangfoldig og framtidsrettet organisasjon med over 4000 kompetente medarbeidere. Innlandet fylkeskommunes visjon er «eventyrlige muligheter». Vi jobber alle for at Innlandet skal være et godt sted å bo og arbeide, og håper du vil være med på laget!

 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Gerd Østlie Elgshøen
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 91 78 44 19
  • Kristin Stevik
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 46 44 20 63

Lokasjon

  • Trysil

Søknadsfrist

Mai 27, 2025

Sande kyrkjelege fellesråd – Trusopplærar – inntil 100% stilling (søknadsfrist 25.05.2025)

 

Trusopplærar – inntil 100% stilling

 

 

  • Sande Kyrkjelege Fellesråd
  • Dalen 40, 6084 Larsnes, Hybridkontor

 

Om jobben

Sande kyrkjelege fellesråd har ledig stilling som trusopplærar i inntil 100% stilling. Innhaldet i stillinga vil bli tilpassa kunnskapen og kvalifikasjonane til den som vert tilsett. Stillinga er ved til kyrkjekontoret i Sande, med arbeid knytt til kyrkjelydane i Gursken, Larsnes, Sande og Kvamsøy.

Stillingstittel: Trosopplærer
Oppstart: Etter avtale
Type ansettelse: Fast, heltid 100%
Arbeidstid: Dagtid og kveld, alle dager
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest søndag 25. mai

Send søknad til: [email protected]

 

 

God kommunikasjons- og formidlingsevne i møte med barn og unge.

Evne til å engasjere og koordinere frivillige medarbeidarar

Evne til å arbeide med fleire tiltak på same tid, og halde roa i stressa situasjonar.

God samarbeidsevne og fleksibilitet.

Til arbeidet ligg noko arbeid på kveldstid og i helgane.

Ein må ha førarkort og disponere eigen bil.

Det vil bli kravd barneomsorgsattest (politiattest), jfr Trussamfunnslova §20.

 

Planlegge og gjennomføre tiltak i trusopplæring for born og unge i alderen 0 til 18 år.

Til stillinga ligg konfirmantarbeid, utdelingar, jul- og påskevandringar, krølletreff, Lys Vaken, VAKUUM, Tårnagentsamlingar, baby-song, samarbeid med skular og barnehagar.

Oppfølging av kyrkjelyden sitt misjonsprosjekt i Thailand i samarbeid med NMS vil inngå som ein del av ansvarsområdet. Det kan også vere aktuelt å knyte litt av ansvaret for Ytre Gursken Ten Sing til stillinga, etter nærare avtale.

Alle med relevant utdanning og bakgrunn kan søkje, utdanning med kristendom eller pedagogikk er ønskjeleg; men personlege eigenskapar i kontakt med barn og unge vil bli vektlagt ved tilsetting.

 

Vi tilbyr fleksibel arbeidstid, med noko arbeid på kveld og helg.

Triveleg kontor-arbeidsplass på Larsnes, med gode kollegaer.

Utfordrande og meiningsfylte oppgåver; løn etter avtale og medlemskap i KLP.

Vi er eit lite kyrkjekontor, der presten har det faglege ansvaret for trusopplæring og undervisingsarbeidet. Trusopplærar vil vere sentral i planlegging og gjennomføring av enkelttiltak, men sjølvsagt i nært samarbeid med dei andre tilsette og frivillige.

 

 

Sande kyrkjelege fellesråd ligg på Søre Sunnmøre og har to sokn; Gursken sokn med kyrkje på Larsnes og i Gursken og Sande sokn med Sande kyrkje og Kvamsøy kapell.

Kyrkjekontoret ligg i Larsnes kyrkje og består av sokneprest, kyrkjeverje, kantor og trusopplærar. Det er knytta kyrkjetenarar til dei enkelte hovudkyrkjene.

Trusopplæringstiltaka er spreidde over dei ulike kyrkjene i soknet, men gjerne slik at ein samlar årskulla til felles samlingar. Det har også vore laga fellessamlingar for fleire årskull, der tilhøva ligg til rette for dette.

Sektor: Offentlig

Nettsted: https://sande.kyrkja.no/index.phtml

Facebook: https://www.facebook.com/sandekyrkjekontor

Del stillingen

Selskap

Sande kyrkjelege fellesråd

Kategorier

Kontaktinfo

  • Olav Myklebust
  • Tittel: Dagleg leiar / kyrkjeverje
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 700 26 480

Lokasjon

  • Larsnes

Søknadsfrist

Mai 25, 2025

Austrheim vgs – Lærar – Maritime fag (Søknadsfrist 18.05.2025)

 

Lærar – Maritime fag

 

Austrheim vidaregåande skule ligg i Mastrevikane i Austrheim kommune. Vi er ein skule med om lag 200 elevar som kjem frå kommunar i Nordhordland, samt Gulen og Solund. Skulen har studiespesialisering og ulike yrkesretta studietilbod. Austrheim vidaregåande skule har eit tett og godt samarbeid med næringslivet i Fensfjordområdet med fyrtårna Mongstad og Sløvåg og med kommunane i vårt område. Austrheim vgs set eleven i sentrum under mottoet «Me bryr oss!» ut frå ein filosofi om at trivsel er viktig for læring. Resultata frå elevundersøkingar viser at elevane skårar høgt på trivsel og at dei får faglege utfordringar.

 

Søknadsfrist: 18.05.2025
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stillingstittel: Lærar vg2 Maritime fag
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4964240457

 

Arbeidsoppgåver

Austrheim vidaregåande skule har frå 01.08.2025 ledig stilling i 100% som lærar vg2 maritime fag. 

Arbeidsoppgåver:
* Undervisning på vg2 maritime fag. Aktuelle fag er: Skipstekniske tenester, Dokumentasjon og kvalitet, Dekk og Yrkesfagleg fordjuping for maritime fag.
* Kontaktlærar kan bli lagt til stillinga.  
* Pedagogisk samarbeid, mellom anna i fagteam og klasseteam. 
* Noko arbeid med kvalitetssystem kan bli lagt til stillinga. 

 

Kvalifikasjonar

Det er ynskjeleg med:
* Fagbrev som matros og dekksoffiserutdanning på fagskule eller høgskuleutdanning i nautikk. 
* Sertifikat D1 eller D2
* Pedagogisk kompetanse jf. forskrift til Opplæringslova §14-4. 

Pedagogisk utdanning kan takast i kombinasjon med jobb seinare.
Eventuell kompetanse som skipsmotormekanikar/maskinist vil vere nyttig tilleggskompetanse som kan bli vektlagt. 
Den som skal tilsetjast i vidaregåande skule må leggje fram godkjent politiattest.

 

 

Personlege eigenskapar

Som vår nye lærar på maritime fag bør du: 
* Vere god på relasjonsbygging og samarbeid. 
* Ha eit sterkt elevengasjement og er opptatt av eleven sitt beste.
* Ynskje å bidra aktivt i pedagogisk samarbeid og arbeidsmiljø. 
* Vere strukturert og kunne arbeide sjølvstendig. 
* Vere kreativ, fleksibel og løysingsorientert. 

 

Vi tilbyr

  • * Eit aktivt, stimulerande og utviklingsorientert fagmiljø
    * Nært samarbeid med kollegaer og særs godt arbeidsmiljø
    * God delingskultur
    * Løn og lønsutvikling i tråd med Vestland fylkeskommune sin lønspolitikk
  • * Gode forsikrings- og pensjonsordningar

    Tilsetjing skjer på grunnlag av lov- og avtaleverk. Alle nytilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månadar.
    Vi gjer merksam på at ifølgje offentleglova §25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste, vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.
     

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Helge Dyrkolbotn
avdelingsleiar
 Telefon:41662610

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Helge Dyrkolbotn
  • Tittel: Avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 416 62 610

Lokasjon

  • Austrheim

Søknadsfrist

Mai 18, 2025

Vinstra vidaregående skule – Undervisnings – stilling i teknologi- og industrifag (søknadsfrist 20.05.2025)

Innlandet fylkeskommune Storsteigen videregående skole

 

 

Vinstra vidaregåande skule – Undervisningsstilling i teknologi- og industrifag

 

 

Beskrivelse

 

Vinstra vidaregåande skule har ledig inntil 100% fast undervisningsstilling på vg1 teknologi- og industrifag frå snarast eller 01.08.25.

 

Vi søkjer deg som

  • har kunnskap og interesse for teknologi og industrifag evt. traktor, arbeidsmaskiner og anleggsmaskinar
  • har innsikt i ny teknologi i faget
  • er oppteken av kvalitet i arbeidet
  • er sjølvstendig og strukturert, men trivst også med å arbeide i team
  • skaper gode relasjonar med elever og kollegaer
  • likar å arbeide i eit miljø med ungdom
  • har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner

 

Vi tilbyr

  • interessante arbeidsoppgåver i samarbeid med kollegaer
  • eit godt arbeidsmiljø
  • lønn etter gjeldande avtaleverk
  • fylkeskommunale tilsetjingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordningar

 

Om stillinga

  • 100% stilling ledig frå 01.08.2025
  • faglærar i programfag på Vg1 teknologi og industrifag. Evt. undervisning på Vg2 arbeidsmaskiner.
  • undervise for elevar med behov for ekstra tilrettelegging

 

Arbeidsoppgåver

  • undervisning i programfag, teori og praktisk arbeid innafor fagområdet Vg1 teknologi- og industrifag evt. på Vg2 arbeidsmaskiner
  • ansvar for planlegging, gjennomføring og evaluering av undervisningen i tråd med skolens kvalitetssystem, lærerplaner og aktivitetsplaner
  • arbeid i team og tverrfaglig samarbeid om undervisning og veiledning
  • samarbeide med næringslivet i aktuelle bransjer
  • ivareta og utvikle verkstad, verktøy og anna utstyr som blir brukt i undervisninga

 

Kvalifikasjonskrav

  • det er krav om fagbrev innafor fagområdet: Relevant fagbrev innafor teknologi og industrifag, landbruksmekaniker, anleggsmaskinmekaniker

 

Ønskte kvalifikasjoner

  •  det er ønskjeleg med teknisk fagskule eller ingeniørhøgskule, evt. godkjend yrkesfaglærar-utdanning

 

Ønskte eigenskapar

  • gode samarbeids og- kommunikasjonsevner
  • serviceinnstilt og imøtekommande
  • fleksibel og løysingsorientert
  • personlege eigenskapar blir vektlagt

 

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal speile mangfaldet i befolkninga og oppmodar difor alle som er kvalifisert i samsvar med krava i stillinga til å søke hjå oss. Vi tilpassar arbeidsplassen om du har behov for det. Det vil bli lagt vekt på om du som person er eigna for stillinga.

Vi gjer merksam på at alle søkarar kjem på offentleg søkarliste, jf. offentleglova § 25. Unntak frå dette blir behandla etter grunngjeving i tekstfeltet til søknaden.

Fylkeskommunen er ei verksemd i utvikling og endring. Arbeidsoppgåver, ansvarsområde og organisering vil difor kunne utvikle og endre seg i takt med behovet til organisasjonen.

Vi gjer merksam på at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillinga.

Innlandet fylkeskommune nyttar elektronisk søknadsskjema. Vi ber aldri om bank-ID informasjon i søknadsprosessen.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Stillingsnivå: Undervisning
Stillingstype: Fast stilling
Arbeidsområde: Videregående skole
Hjemmekontorstatus: Ikke mulighet for hjemmekontor
Søknadsfrist: 20.05.2025
Tiltredelse: 01.08.2025
Arbeidssted: Vinstra

 

Kontaktpersoner:

Avd.leder Bjørn Tofte
mob: 97 52 02 87

Rektor Gunn Oddveig N. Berg
mob: 99025224

 

Hjemmeside:
www.vinstra.vgs.no

 

Adresse:

Gamle Skåbuv. 10 2640 Vinstra

 

Innlandet fylkeskommune Vinstra vidaregåande skule

I hjartet av Gudbrandsdalen finn du Vinstra vidaregåande skule som ein arena for kunnskap, læring og fellesskap, med moglegheiter for alle. Skulen er tufta på gamle tradisjonar, men er likevel moderne og i stadig utvikling.

Vinstra videregående skule har seks utdanningsprogram: Studiespesialisering, musikk og dans, helse- og oppvekstfag, elektrofag, byggfag, og teknikk og industriell produksjon. Skulen har litt over 370 elevar og om lag 80 lærarar.

Skulen skal vera ein døropnar for ungdomar til vidare utdanning og arbeidsliv. Vi arbeider for at elevane skal bli gode samfunnsborgarar og for å gjere dei klare for framtida.

Vi legg vekt på høg kvalitet, både sosialt og fagleg, for å fremje trivsel og læring. Vi ønskjer å gi våre elevar kompetanse på vegen til å nå sine mål og draumar – gode forbilde formar framtida!

Skulen er eigd og drive av Innlandet fylkeskommune.

 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Bjørn Tofte
  • Tittel: Avd.leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 97 52 02 87
  • Gunn Oddveig N. Berg
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 99025224

Lokasjon

  • Vinstra

Søknadsfrist

Mai 20, 2025

Træna kommune – Barnehagelærer / spesialpedagog 100% fast (søknadsfrist 25.05.2025)

 

 

Vil du leke, lære og leve med oss – helt ytterst i havgapet?

 

 

Er du den vi leter etter?

Husøy barnehage i Træna kommune søker en engasjert og leken barnehagelærer/spesialpedagog i 100 % stilling. Vi ser etter deg som brenner for barns utvikling, trivsel og læring, og som ønsker å være en del av et inkluderende og kreativt miljø.

Husøy barnehage er en kommunal barnehage og den eneste barnehagen i Træna kommune – et øysamfunn kjent for sin spektakulære natur, sitt sterke fellesskap og sin rike kultur. Vi har to avdelinger med til sammen ca. 25 barn i alderen 1–5 år og jobber aktivt for å skape et inkluderende miljø der vennskap, skaperglede og lek står i sentrum.

 

Hva vi ser etter

Vi søker deg som er faglig sterk, omsorgsfull og opptatt av å skape gode opplevelser for barna. Du må være nysgjerrig, engasjert og like å jobbe tett i team. Har du i tillegg spesialpedagogisk kompetanse, er det et stort pluss!

 

Er dette deg?

Da vil vi veldig gjerne høre fra deg! Kom og bli en del av et inspirerende miljø hvor du får bruke din faglighet, kreativitet og omsorg for å gi barna en fantastisk start på livet.

 

Kvalifikasjonskrav

  • Utdanning som barnehagelærer eller annen relevant høyskoleutdanning med pedagogisk kompetanse
  • Spesialpedagogikk
  • Gode norskferdigheter muntlig og skriftlig
  • Grunnleggende digital kompetanse
  • Personlig egnethet vektlegges

Søkere med godkjent utdanningskrav og spesialpedagogisk kompetanse vil bli foretrukket.

 

Arbeidsoppgaver

  • Planlegge, gjennomføre og evaluere pedagogisk arbeid i tråd med rammeplanen
  • Sikre et trygt, inkluderende og stimulerende miljø for barna
  • Bidra til et godt samarbeid med foresatte og andre samarbeidspartnere 
  • Delta aktivt i pedagogisk utviklingsarbeid og skape gode relasjoner
  • Være en del av et positivt og støttende arbeidsmiljø

 

Vi tilbyr

  • En unik mulighet til å jobbe i et lite, men engasjert øysamfunn
  • En variert arbeidshverdag med rom for initiativ og utvikling
  • Fantastiske, kreative barn som vil gi deg glede hver dag
  • Engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø
  • Veiledning og deltagelse i regionalt pedagogisk utviklingsarbeid
  • Konkurransedyktig lønn – kvalifiserte søkere tilbys automatisk lønn etter 16 års ansiennitet! 
  • Gratis barnehageplass fram til barnet er 2 år, kr. 1500 etter fylte 2 år
  • Gratis kjernetid i SFO for 1.-3. klasse og tilbud om SFO i skolens ferier og fridager
 
 

 Litt om Træna-samfunnet 

Urbanitet midt i havet: Du vil bli overrasket over hvor urbant Træna føles! Med 3-4 serveringssteder, diger matbutikk der du får kjøpt både pølse, truse og øks, krambu og blomsterbutikk, museum, frivilligsentral med matservering, Artists in Residence, flere internasjonale prosjekt, innbyggere fra mange ulike land – og til og med vårt eget Escape Room – alt innen en radius på noen hundre meter! Vi har også ferjekai, hurtigbåtkai, basseng, flerbrukshall, tett bebyggelse rundt havna, badestrand, mange overnattingssteder og en sentrumskjerne der du nesten alltid vil møte folk! 

Et kulturliv som skaper minner: Træna er kjent for sitt rike og mangfoldige kulturliv. Alt fra kunstprosjekter til filmprosjekter og ikoniske musikkfestivaler sommer og vinter, gir øyriket vårt stadig nasjonal og internasjonal oppmerksomhet.  

Barn og unge i sentrum: Her er trygt å bo, vi har god skole og vi har jobb til ungdommene fra tidlig alder. Vi har også nyoppusset fritidsklubb med flott kjøkken og rause åpningstider. 

 

Spørsmål om stillingen

Anita Pettersen
Styrer
+4792358580
[email protected]

Liv Merete Edvatdsen
Sektorleder oppvekst og kultur
+4799042794
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: 25. mai 2025
Arbeidsgiver: Træna kommune
Kommune: Træna
Omfang: Heltid
Varighet: Fast
Arbeidssted: Rådhusveien 3, 8770 Træna

Del stillingen

Selskap

Træna kommune

Kontaktinfo

  • Liv Merete Edvatdsen
  • Tittel: Sektorleder oppvekst og kultur
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +4 799 04 2794

Lokasjon

  • Træna

Søknadsfrist

Mai 25, 2025

Storhamar videregående skole – 100% vikariat innen idrettsfag og inntil 80% vikariat i realfag, matematikk og naturfag (søknadsfrist 20.05.2025)

 

Klikk på aktuell utlysing under:

 

 
Storhamar videregående skole
Storhamar videregående skole
20.05.2025
 
Storhamar videregående skole
Storhamar videregående skole
20.05.2025
 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell utlysing for mer informasjon.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Hamar

Søknadsfrist

Mai 20, 2025

Skogbygda skole – Barne -og ungdomsarbeider / assistent (søknadsfrist 19.05.2025)

 

 

Barne -og ungdomsarbeider/assistent

 

 

Innledning

Vi ønsker oss aktive, initiativrike og rause fagarbeidere!

Vår skole ligger i  landlige omgivelser som innbyr til aktiviteter som gir mestring. 

Vi søker fagarbeidere/assistenter til 2 faste stillinger på henholdsvis 50% (SFO) og 100% (skole/SFO).  

Det kan være aktuelt med en annen fordeling av stillingsprosent mellom de 2 stillingene.

 

Arbeidsoppgaver

  • Planlegge,  aktivisere og veilede barn på en trygg og omsorgsfull måte.
  • Støtte og hjelpe barn med ulike behov
  • Være en aktiv bidragsyter til ett inkluderende læringsmiljø
  • Delta i ett lærende felleskap
  • Bidra til ett godt samarbeid med foreldre

 

Kvalifikasjoner

  • Det er ønskelig med fagbrev som barne- og ungdomsarbeider. Annen relevant kompetanse eller relevant erfaring kan kompensere for dette kravet
  • Erfaring fra lignende arbeid er ønskelig

For å kunne tiltre i stillingen må det leveres gyldig politiattest ikke eldre enn tre måneder.

 

Personlige egenskaper

  • Du har gode kommunikasjons og samarbeidsferdigheter
  • Du er ansvarsfull, selvstendig og strukturert
  • Du har god relasjonskompetanse
  • Du har evne til å skape ett positivt og inkluderende leke- og læringsmiljø
  • Du er serviceinnstilt og god på foreldresamarbeid
  • Personlig egnethet vektlegges

 

Vi tilbyr 

  • En stor mulighet til å være betydningsfull voksen i våre barns fritid
  • Ett raust og inkluderende arbeidsmiljø
  • En variert jobb, med mange muligheter til å forme hverdagen
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Veiledning og tett oppfølging
  • Lønn etter avtale/Lønn i henhold til tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

 

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.

Det er 6 mnd. prøvetid i faste stillinger. I midlertidige stillinger er prøvetid halvparten av ansettelsesperioden, maksimalt 6 mnd.

 

Praktisk informasjon om søkerprosessen 

Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskrav som er beskrevet i annonsen.

Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju. 

Minst to referanser skal oppgis.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

Velkommen som søker!

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Akershus
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Sektor: Oppvekst og utdanning
Søknadsfrist: 19.05.2025
Tiltredelse: 01.08.2025
Arbeidssted: Skogbygda skole

 

Kontaktpersoner:

Jane Kristin Langseth Nygårdseter
SFO-leder
tlf: +47 66104475
mob: +47 95066012

Line Vedam Rustad
Rektor
mob: +47 41439724

 

Hjemmeside:

www.nes.kommune.no/tjenester/skole-og-oppvekst/

 

Adresse:

Rådhusgata 2 2150 Årnes

 

Nes kommune Skogbygda skole

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har straks 25.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud. I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen.

 

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Jane Kristin Langseth Nygårdseter
  • Tittel: SFO-leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 661 04 475 mob: +47 950 66 012
  • Line Vedam Rustad
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 414 39 724

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Mai 19, 2025

Elverum kommune – Psykolog – / psykologspesialist 100% fast stilling (Søknadsfrist 18.05.2025)

 

 

Psykolog – / psykolog spesialist 100 prosent fast stilling

 

Vil du være vår nye psykolog i arbeidet med rask psykisk helsehjelp og generelt tilbud innen psykisk helsehjelp i Elverum ?

Enhet rus- og psykisk helse har behov for å styrke kompetansen, og søker etter en psykolog/psykolog spesialist til en 100 prosent fast stilling. Dette er en nyopprettet stilling så det er mulig å være med å påvirke stillingsinnhold og hvordan oppgaver løses innenfor kommunens områder.

Enhet rus- og psykisk helse består av samtaletjeneste/rask psykisk helsehjelp, bofellesskap, enetiltak, tilbud til hjemmeboende- og aktiviseringstiltak innen rusomsorgen. Målgruppen er i hovedsak innbyggere over 18 år, men i tett samarbeid med tjenester som gis til barn og unge samt deres familier.

Stillingen er underlagt enhetsleder og er tenkt å jobbe både på system og klinisk på individnivå.

Enheten yter hjelp etter Lov om kommunal helse- og omsorgstjeneste til brukere med nedsatt funksjonsevne som følge av psykiske lidelser eller rusproblematikk. Brukere brukere med sammensatte og langvarige behov som krever dyktige ansatte med gode holdninger, og evne til empati og omsorg. Enheten er organisert i sektor for helse, mestring og omsorg.

 

Søknadsfrist: 18.05.2025
Arbeidsgiver: Elverum kommune
Sted: Elverum
Stillingstittel: Psykolog – / psykolog spesialist 100 prosent fast stilling
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4943577303

 

Arbeidsoppgaver

  • Klinisk arbeid, herunder vurderinger og henvisninger av brukere i samtaletjenesten/rask psykisk helsehjelp, men også brukere i andre deler av tjenesten
  • Ansvar for fagutvikling og bidra til å sette retningen for faglig utvikling av tjenestene
  • Bidra i undervisning og fagdager, internt i tjenesten og opp mot andre faggrupper i kommunen
  • Veiledning både på individnivå og på gruppenivå opp mot personalet i enheten
  • Være med å styrke vårt tverrfaglige tilbud til innbyggerne i kommunen
  • Samarbeide med aktuelle interne, og eksterne, tjenester både på system og individsaker
  • Utføre dokumentasjon av utredning og behandling i samsvar med gjeldende krav og retningslinjer

 

Kvalifikasjonskrav

  • Psykolog- /psykolog spesialist med norsk autorisasjon
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig sv’ært godt
  • Førerkort klasse B
  • Det kreves politiattest for tiltredelse i stillingen

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • Relevant praksis og arbeidserfaring fra fagområdet
  • Erfaring fra tverrfaglig samhandling
  • Grunnleggende kunnskap om helselovgivning i Norge
  • Gode IKT-ferdigheter og gode
  • Kompetanse innen gruppetiltak
  • Kompetanse på RPH og kognitiv terapi
  • Faglig sterk og gjerne erfaring fra førstelinjetjenesten
  • Erfaring fra gruppebaserte tjenester

 

Personlige egenskaper

Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt, og vi ser særlig etter følgende egenskaper:

  • Engasjement for brukergruppene våre
  • Gode relasjonelle ferdigheter
  • Gode samarbeidsevner og like å jobbe i team
  • Evne til, og ønske om, å ta ansvar, jobbe selvstendig, være fleksibel og initiativrik
  • Faglig allsidighet, faglig og personlig trygghet, fleksibilitet, gode samarbeidsevner, god prioriteringsevne
  • Være bruker- og pasientorientert for å sikre god pasientflyt og arbeidsprosesser
  • Evne til refleksjon
  • Ta ansvar for eget bidrag til et godt sosialt arbeidsmiljø og faglig utvikling
  • Fleksibel og motivert for å skape endringer og bedre tjenester til innbyggerne
  • Jobbe godt i tverrfaglig arbeidsmiljø
  • Evne til å arbeide selvstendig, men samtidig utøve gode samarbeidsrutiner med interne og eksterne aktører
  • Mestre grensesetting samtidig som man har flere oppgaver samtidig

 

Vi tilbyr

  • Spennende, varierte oppgaver og faglige utfordringer
  • Et tverrfaglig arbeidsmiljø preget av samarbeid og høyt kompetansenivå
  • Gode utviklingsmuligheter for deg som ansatt
  • Muligheter til å medvirke og utvikle tjenesten
  • Lønns- og arbeidsvilkår i samsvar med gjeldende lover, forskrifter og avtaler
  • Offentlig pensjonsordning
  • Fleksibel arbeidstid
  • Variert arbeid i positivt miljø
  • Godt arbeidsmiljø, gode og dedikerte kolleger og mange spennende oppgaver

Annet:

  • Elektronisk søknad og CV registreres via våre nettsider
  • Attester og vitnemål lastes opp i webcruiter
  • Søkere gjøres oppmerksom på at i henhold til offentlighetslova § 25 kan opplysninger om dem bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten
  • Før ansettelse i Elverum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig
  • Politiattest må legges frem før tiltredelse jf. Helse- og omsorgstjenesteloven §5-4.

 

Torggata 3, 2408 Elverum, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Maren Tangen Høilund
enhetsleder
 Telefon:+47 938 14 694

 

 

Elverum er en by i vekst i Hedmark, med cirka 21 900 innbyggere. I kommunen har vi i overkant av 1 800 ansatte, som hver dag yter sitt beste for å levere gode tjenester til samfunnet. Vår visjon er Elverum har hjerterom, og verdiene åpenhet, ærlig og respekt preger alt vi gjør.

Elverum ungdomsskole ligger rett nord for Elverum sentrum, på østsiden av Glomma. Skolen har en sentral beliggenhet til idrettsanlegg og friarealer. Vi har cirka 750 elever, fordelt på 8.–10. klasse og omtrent 160 ansatte, noe som gjør skolen vår til en av Norges største ungdomsskoler.

Del stillingen

Selskap

Elverum kommune

Kontaktinfo

  • Maren Tangen Høilund
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 938 14 694

Lokasjon

  • Elverum

Søknadsfrist

Mai 18, 2025

Elverum kommune – Avdelingsleder rus- og psykisk helsetjenester (Søknadsfrist 18.05.2025)

Glomma

 

 

Avdelingsleder rus- og psykisk helsetjenester

 

 

Har du lyst på en spennende lederstilling i Elverum kommune?

Vi er har behov for en avdelingsleder med stort engasjement for arbeid med tjenester innen fagområdet rus- og psykisk helse.

Elverum kommune søker etter avdelingsleder i Enhet for rus- og psykisk helse. Enheten består av samtaletjeneste /rask psykisk helsehjelp, bofellesskap, enetiltak, tilbud til hjemmeboende- og aktiviseringstiltak innen rusomsorgen. Målgruppen er i hovedsak innbyggere over 18 år, men i tett samarbeid med tjenester som gis til barn og unge samt deres familier. Stillingen rapporterer til Enhetsleder for rus- og psykisk helse.

Du er tydelig, kunnskapsrik og inkluderende, og du bidrar til samarbeid og samhandling mellom tjenester internt og eksternt. Du er en stødig leder med god erfaring innen personalledelse, som ønsker å bidra til å utvikle enheten. Vi har dyktige og engasjerte ansatte, og er opptatt av å utvikle lederskap og tjenestene. Gjennom systematisk arbeid skal vi bidra til at innbyggere i størst mulig grad kan mestre eget liv, og få gode helse- og omsorgstjenester når de trenger det. Våre ansatte er den viktigste ressursen for å lykkes med dette.

Avdelingsleder vil ha personal- og driftsansvar, og delegert økonomiansvar. Arbeidsoppgaver vil blant annet bestå av bemanningsplan, turnus, HMS-arbeid og lede avdelingen på en strukturert og målrettet måte.

 

Søknadsfrist: 18.05.2025
Arbeidsgiver: Elverum kommune
Sted: Elverum
Stillingstittel: Avdelingsleder rus- og psykisk helsetjenester
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4948468358

 

Arbeidsoppgaver

Avdelingsleder skal lede og utvikle tjenesten med fokus på følgende oppgaver: 

  • Utøve ledelse i tråd med kommunens verdigrunnlag, strategiske planer, gjeldende lov og regelverk, samt øvrige styrende dokumenter
  • Lederansvar; personal-, og økonomiansvar, samt ansvar for faglig forsvarlig drift i egen avdeling
  • Delta aktivt i enhetens ledergruppe
  • God økonomistyring
  • Kvalitetsarbeid, herunder internkontroll, risikostyring og rapportering
  • Følge opp vedtatte strategier, handlings- og virksomhetsplaner
  • Ha en sentral rolle i å sikre helhetlig tenkning og utvikling innenfor fagområdet
  • Bidra til å gjennomføre gode utviklingsprosesser
  • Bidra til, og tilrettelegge for, et godt arbeidsmiljø på avdelingen
  • Sikre nødvendig samarbeid med andre relevante kommunale tjenester og spesialisthelsetjenesten
  • Utvikle tjenestetilbudet i tråd med relevante lover, mål og strategier
  • Evne til å delegere oppgaver til andre
  • Sikre god kommunikasjon med med ansatte og pårørende

 

Kvalifikasjonskrav

  • Relevant helserelatert utdanning på universitets- og/eller høyskolenivå, minimum tre år
  • Lederutdanning og/eller ledererfaring. Relevant ledererfaring som kan dokumenteres kan kompensere for manglende formell kompetanse
  • God IKT-kompetanse
  • Gode skriftlige og muntlige norsk kunnskaper
  • Førerkort klasse B og disponere egen bil

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • Dokumentert erfaring fra HR/personalledelse
  • Erfaring med turnus og lovverk knyttet til dette

 

Personlige egenskaper

Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt, og vi ser særlig etter følgende egenskaper:

  • En avdelingsleder som kommuniserer og samarbeider godt
  • Er tydelig og som er en inspirator med utpreget samarbeidsevne også på tvers av fagområder
  • Vår avdelingsleder har evne til målrettet, systematisk og metodisk arbeid
  • Er fremtidsrettet og utviklingsorientert
  • Tar initiativ og viser fleksibilitet
  • Har både evne til nytenkning og samtidig gjennomføring av utviklingsprosesser
  • Er god på relasjonsbygging og samarbeid
  • Tør å stå i utfordrende situasjoner og tåler stor arbeidsmengde

 

  • Vi vil benytte en test for personlighetsprofil for aktuelle kandidater etter 1. gangs intervju

 

Vi tilbyr

  • Vi tilbyr en spennende og utfordrende stilling i et aktivt og faglig engasjert miljø, med spennende og
    meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig område i kommunen
  • Mulighet for påvirkning og utvikling, hvor kommunen blant annet har eget lederutviklingsprogram
  • Gode arbeidsvilkår, pensjons- og forsikringsordninger
  • Lønn etter avtale

Annet:

  • Elektronisk søknad og CV registreres via våre nettsider
  • Attester og vitnemål tas med på eventuelt intervju
  • Søkere gjøres oppmerksom på at i henhold til offentlighetslova § 25 kan opplysninger om dem bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten
  • Før ansettelse i Elverum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig
  • Politiattest må fremlegges før oppstart i stillingen

 

Torggata 3, 2408 Elverum, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Maren Tangen Høilund
enhetsleder
 Telefon:+47 938 14 694

 

renner igjennom byen, og vi har skogen tett på. Vi har flere store arbeidsplasser som forsvaret, universitetet og sykehuset.

I kommunen har vi i overkant av 1 800 medarbeidere som hver dag yter sitt beste for å levere gode tjenester til våre innbyggere. Vår visjon er Elverum har hjerterom, og verdiene åpenhet, ærlig og respekt preger vår hverdag.
Vil du være med på laget vårt? Send oss en søknad da vel!

Del stillingen

Selskap

Elverum kommune

Kontaktinfo

  • Maren Tangen Høilund
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 938 14 694

Lokasjon

  • Elverum

Søknadsfrist

Mai 18, 2025

Træna kommune – To stillinger innen økonomi, IT, HR og kommunikasjon (søknadsfrist 18.05.2025)

 

To stillinger innen økonomi, IT, HR og kommunikasjon. Nyutdannede også velkomne!

 

 

Træna kommune

Med fiskeri som hovednæring har det i Træna vært satset offensivt med over 1.4 milliarder kroner totalt de siste årene, noe som skaper flere titalls nye arbeidsplasser innen industri og havbruk, reiseliv og kulturliv. For tiden har vi nedtelling til åpning av et flunkende nytt og eksklusivt hotell neste vår. 

Træna har bosetning hovedsakelig på to øyer; Husøy og Selvær, med henholdsvis om lag 410 og 40 innbyggere. Mye aktivitet krever flere folk, så vi søker to nye medarbeidere! 

 

To stillinger med fleksible kombinasjoner

Vi trenger om lag 50 % stilling innen økonomi og 50 % innen IT, mens de øvrige 100 % kan fordeles mellom HR og administrasjon/kommunikasjon. Merk at HR-delen gjerne kan bekles av en kandidat som er interessert i å være HR-leder og/eller stabssjef, og generelt at stillingene kan kombineres på ulike måter. Når du søker, ber vi deg derfor om å spesifisere hvilke oppgaver du anser deg som aktuell for/er mest interessert i.

Innen økonomi vil de mest typiske oppgavene være bokføring og avslutning av regnskap, budsjettering, innfordring (oppfølging), prosjektoppfølging, bistand til sektorer, arbeid i forbindelse med rapportering, ansvar for utarbeidelse og ajourhold av gebyrliste, bistand med ajourføring og avstemming av kommunens regnskap, samt enkel saksbehandling. Det er en klar fordel med relevant erfaring for denne delen av jobben. 

Innen IT vil de mest typiske oppgavene være deltakelse i drift og utvikling, herunder implementering av nye systemer, oppgaver innen Microsoft 365 og Microsoft sine skytjenester, systematisering og dokumentasjon, utvikling av maler og hjelp til selvhjelp, og gjerne kunne ha et særlig ansvar for velferdsteknologi og ulike digitaliseringsprosjekt, aller helst innen helsesektoren der kommunen skal inn i en fase med planlegging av fremtidens omsorgstjenester. Den som ansettes må kunne holde tråden i ulike aktiviteter. I denne delen av jobben vil solid IT-forståelse, samt god kjennskap til Microsoft 365 og digitalisering, være viktig. 

De resterende oppgavene kan gjøres av noen som har erfaring innen eller interesse for HR, og som er god på kommunikasjon, eller i hvert fall behersker godt de mer moderne plattformene, samt kan assistere kommunedirektør og ledergruppe i innhenting av informasjon, utredning og presentasjon, herunder gjennomføring og tilrettelegging av møter. Det kan antydes at HR utgjør i underkant av 50 %, og de øvrige oppgavene i overkant av 50 %. Alt dette er oppgaver der man vil komme tett på alt som foregår i en kommune, og dermed lære mye på kort tid. Som nevnt innledningsvis kan HR-delen gjerne være en stabsleder og/eller HR-leder. Arbeidsmengde vil i så fall bli tilpasset.

Viktig kompetanse er analytiske evner, kommunikasjonsferdigheter og god skriftlig fremstillingsevne. For HR-delen er det viktig å ha en viss forståelse for saksbehandling, og gjerne forståelse for motivasjon og HR-faget som sådan. Generelt ønsker vi oss kandidater med høyere utdannelse, men for økonomidelen og IT-delen vil relevant erfaring kunne kompensere for manglende utdannelse.  

Vi er opptatt av å rekruttere de riktige menneskene til organisasjonen vår. Kort fortalt betyr det at det er viktigere for oss at du har et positivt menneskesyn og er interessert i å lære, enn at du kan alt fra før.

Vi minner at du må spesifisere hva du helst ønsker å jobbe med, når du søker.

 

Vi tilbyr

  • Spennende arbeidsoppgaver i et progressivt og utviklingsorientert miljø 
  • Varme kollegaer og mye humor i hverdagen 
  • Kultur for samarbeid 
  • Lønns- og arbeidsvilkår i samsvar med gjeldende lovverk 
  • Pensjonsordning i kommunal landspensjonskasse 
 
 

 

Slik kan du kontakte oss 

 

Hvis du vil vite mer om oss eller om stillingene, kan du ringe Thomas (IT) telefon 918 22 498, Eva-Merete (økonomi) telefon 415 54 685, eller Ingebjørg (HR/kommunikasjon) telefon 481 58 210.

 

Litt mer om Træna-samfunnet

Urbanitet midt i havet: Du vil bli overrasket over hvor urbant Træna føles! Med 3-4 serveringssteder, diger matbutikk der du får kjøpt både pølse, truse og øks, krambu og blomsterbutikk, museum, frivilligsentral med matservering, Artists in Residence, flere internasjonale prosjekt, innbyggere fra mange ulike land – og til og med vårt eget Escape Room – alt innen en radius på noen hundre meter! Vi har også ferjekai, hurtigbåtkai, basseng, flerbrukshall, tett bebyggelse rundt havna, badestrand, mange overnattingssteder og en sentrumskjerne der du nesten alltid vil møte folk! 

Et kulturliv som skaper minner: Træna er kjent for sitt rike og mangfoldige kulturliv. Alt fra kunstprosjekter til filmprosjekter og ikoniske musikkfestivaler sommer og vinter, gir øyriket vårt stadig nasjonal og internasjonal oppmerksomhet.  

Barn og unge i sentrum: Her er trygt å bo, vi har god skole og vi har jobb til ungdommene fra tidlig alder. Vi har også nyoppusset fritidsklubb med flott kjøkken og rause åpningstider.  

 

 

Spørsmål om stillingen

Ingebjørg Vamråk
Kommunedirektør
+4748158210
[email protected]

Thomas Stensland
IT-konsulent
+4791822498
[email protected]

Eva-Merete Johansen
Økonomisjef
+4741554685
[email protected]
 
 
 
 
Søknadsfrist: 18. mai 2025
Arbeidsgiver: Træna kommune
Kommune: Træna
Omfang: Heltid (2 stillinger)
Varighet: Fast
Arbeidssted: Rådhusveien 3, 8770 Træna

Del stillingen

Selskap

Træna kommune

Kontaktinfo

  • Ingebjørg Vamråk
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 481 58 210
  • Thomas Stensland
  • Tittel: IT-konsulent
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 918 22 498
  • Eva-Merete Johansen
  • Tittel: Økonomisjef
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 415 54 685

Lokasjon

  • Træna

Søknadsfrist

Mai 18, 2025