Kvinnherad kommune – Spesialpedagog i barnehagane 100% fast (søknadsfrist 01.06.2025)

 

 

Spesialpedagog i barnehagane 100% fast

 

Eining Barn og familie – er ei av 21 einingar i sektor oppvekst. Eininga er delt inn i seks avdelingar: barnevern, helsestasjon, PPT, avdeling Familiestøtte, Villatoppen Avlastningsbustad og Butiltak barn og unge. Eininga held til i lokalar i Husnes tenestesenter på Husnes. 

 

Omtale av stillinga 

Kvinnherad kommune har 100% fast stilling som spesialpedagog i barnehagane for tilsetting frå 01.08.25.

Barnehageteamet er knytt til barnehagane i Kvinnherad kommune med eit særskilt fokus på tidleg innsats og spesialpedagogisk hjelp og har ei utøvande og veiledande rolle innan spesialpedagogisk arbeid. 

Spesialpedagogane har oppmøtestad i inntil to barnehagar. Styrar i den enkelte barnehage er spesialpedagogen sin næraste leiar. Oppmøtestad vil endrast kvart tredje år. Spesialpedagogane vil ha ein koordinator i PPT som har ansvar for rekruttering og oppfølging ved langtids sjukefråvær, i tett samarbeid med styrarane. Spesialpedagogane vil delta i eit spesialpedagogisk nettverk med møter kvar 6. veke for faglege drøftingar og påfyll. Ut over detta vil spesialpedagogen ha sin fulle arbeidsdag i to barnehagar. Spesialpedagogane vil ikkje være del av grunnbemanninga i barnehagane.  

Som tiltak for å auke rekruttering av spesialpedagogar i barnehagane, vil vi tilby eit ekstra rekrutteringstilskot på kr 50.000,- i 100% stilling til nye eksterne søkjarar. Eingongstillegget vil bli gitt mot bindingstid på 2 år.

 

Arbeidsoppgåver 

  • Er ein fagleg ressurs innan spesialpedagogisk område for barnehagen 
  • Arbeide med førebygging og tidleg innsats på individ og systemnivå  
  • Observasjon og kartlegging 
  • Rettleiing på individ- og systemnivå 
  • Styrking av det systematiske språkarbeidet. 
  • Ansvar for spesialpedagogisk hjelp etter §31 i barnehagelova. 
  • Utarbeide individuell utviklingsplan (IUP) og årsrapport i samarbeid med pedagogisk leiar. 
  • Tverrfagleg samarbeid med andre hjelpetenester 

 

  Kvalifikasjonar 

Godkjent barnehagelærarutdanning. Vidareutdanning innan spesialpedagogikk eller pedagogikk, 2.avdeling spes.ped. eller anna relevant utdanning. Det er ønskjeleg med rettleiarkompetanse. 

 

Personlege eigenskaper 

  • Personlege eigenskapar vert vektlagt ved tilsetjing 
  • Erfaring frå arbeid med rettleiing er ei føremon 
  • God samarbeidsevne, god kommunikasjon og relasjonsbyggjar 
  • Eigna for arbeid med barn og foreldre 
  • Evne til å arbeide effektivt, sjølvstendig, målretta og strukturert 
  • Evne til fleksibilitet og endringsvilje 
  • Krev gode norskkunnskapar 
  • Har god skriftleg og munnleg framstillingsevne 
  • Å kunne arbeide tverrfagleg 

 Vi forventar at søkjar har vilje til å auke sin kompetanse innanfor relevante områder og ut frå tenesta sitt behov. 

 Den som vert tilsett må ha sertifikat og disponera bil. 

Vi tilbyr 

  • Tilsetjing skjer etter gjeldande vilkår for kommunale arbeidstakarar i samsvar med HTA og AML.
  • Pensjonsordning, ulykkes- og gruppelivsforsikring gjennom KLP.
  • Gode arbeidstilhøve i eit godt arbeidsmiljø.
  • Dekning av flytteutgifter etter nærare reglar.
  • Bur du i Kvinnherad og er i jobb, kan du etter eitt år få sletta 25 000 kroner av studielånet.
  • Ingen eigedomsskatt pr idag for hus, hytter og næring.
  • Gratis SFO og søskenmoderasjon i barnehagen.

Det er krav om gyldig politiattest før du tiltrer i stillinga. Kravet er heimla i lov om barnevern § 12-11, opplæringslova § 17-11, lov om barnehagar § 30, Helsepersonellova § 20 og helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4. 

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 01.06.2025
Tiltreding: 01.08.2025
Arbeidsstad: Barnehagane i Kvinnherad

 

Kontaktpersonar:

Randi Pedersen
Einingsleiar
mob: +47 45288088

 

Heimeside:

www.kvinnherad.kommune.no

 

Adresse:

Sentrumsvegen 29 5460 Husnes

 

Kvinnherad kommune Barn og familie

Kvinnherad kommune har 13.100 innbyggjarar og ligg i Sunnhordland, mellom Bergen, Haugesund og Odda.
Rosendal er administrativt senter, Husnes er største tettstaden og har vidaregåande skule og handelssenter.
Kvinnherad tilbyr gratis SFO og søskenmoderasjon i barnehagen.
Naturen rundt byr på sjø, skog, fjell og bre. Nyleg vart Kvinnherad Arena opna, som er den største aktivitetshallen i kommunen. Idrettslag og kulturskule gir moglegheiter for både sports- og kulturinteresserte.
Handelsmoglegheiter finn du på Husnes storsenter og i Rosendal, og det er gode transporttilbod både til Bergen og Haugesund.
Kvinnherad kommune har per i dag ikkje eigedomsskatt for hus, hytter og næring.

Del stillingen

Selskap

Kvinnherad kommune

Kontaktinfo

  • Randi Pedersen
  • Tittel: Einingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 452 88 088

Lokasjon

  • Husnes

Søknadsfrist

Juni 1, 2025

Lunner kommune – Saksbehandler barnevern (Søknadsfrist 31.05.2025)

 

Saksbehandler barnevern

 

 

Barneverntjenesten har ledig inntil to 100 % stilling som saksbehandler/kontaktperson omgående. Barneverntjenesten i Lunner er egen enhet organisert under kommunalsjef for kultur og oppvekst, sammen med barnehage, skole, PP-tjeneste og skole- og helsestasjonstjeneste. Vi har et stort fokus på bredt tverrfaglig samarbeid. Barneverntjenesten er organisert i team undersøkelse/tiltak og team omsorg/ettervern.

Vi er i en prosess hvor vi arbeider aktivt med omorganisering av tjenesten, med fokus på tydelig ledelse og arbeidsmiljø, rutine og prosedyrearbeid i samarbeid med øvre Romerike og kompetanseheving i egen tjeneste.

 

Arbeidsoppgaver

  • Saksbehandling etter Lov om barnevern, som å gjennomføre undersøkelser av barns omsorgssituasjon, treffe vedtak om hjelpetiltak, iverksette og evaluere tiltak i samarbeid med barn og familien
  • Skriftlig dokumentasjon av faktiske forhold, vurderinger og beslutninger iht. lovverk
  • Samarbeid og samordning med andre instanser, blant annet gjennom å delta ved foreldrerettede tilbud, fagdager og annet utadrettet arbeid
  • Holde deg faglig oppdatert og tilegne deg ny fagkunnskap. Kunne representere og formidle barnevernsfaglig kunnskap i samarbeidsforum
  • Forberede, gjennomføre og følge opp saker i barneverns- og helsenemnda og øvrige rettsinstanser 

 

Utdanningskrav

  • Barnevernsfaglig bachelor eller master eller annen relevant sosialfaglig utdanning på tilsvarende nivå 

 

Kompetanse som vektlegges

  • Inngående kunnskap om barnets behov i sentrum og kunne bruke denne metoden i alle ledd i saksbehandlingen
  • Kunnskap om DCM-barnesamtalen og erfaring i gjennomføring av denne vektlegges
  • Analyse og beslutningskompetanse med inngående kunnskap om bruk av kritisk refleksjon, vurdering av barnets beste, kulturelle perspektiver, hypotesetenkning og eget bias
  • Erfaring fra barnevernstjenestens førstelinje, annet barnevernsfaglig arbeid eller annen saksbehandling vil vektlegges
  • Juridisk kompetanse om aktuelle lover og forskrifter
  • Krav om gode norskkunnskaper. Det kreves god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Førerkort klasse B, og disponerer bil 

 

Personlige egenskaper

  • Du har ønske og kapasitet til å arbeide i en tjeneste under utvikling
  • Du har godt utviklet relasjonskompetanse
  • Du har høy arbeidskapasitet med evne til å jobbe selvstendig og i team med fleksibel arbeidstid
  • Du er faglig og personlig trygg, og har mot til å fremme egne synspunkter og vurderinger
  • Du er endrings- og læringsvillig, robust og kreativ
  • Du bidrar til et bedre arbeidsmiljø gjennom teambuilding og er en trygg kollega
  • Du kan identifisere deg med kommunens verdigrunnlag: Pålitelig, vennlig og modig 

 

Politiattest

 Tilfredsstillende politiattest, ikke eldre enn tre måneder, må leveres før tiltredelse i stilling.

 

Annet

Minst 2 referanser må oppgis i søknaden, en leder og en sideordnet kollega. Vitnemål/attester tas med dersom du inviteres til intervju 

 

 

Lønns og arbeidsvilkår

Vi kan tilby:

  • Et lederteam som strekker seg etter og ivaretar 24-timersmennesket
  • En spennende og variert arbeidshverdag med krevende utfordringer
  • En tjeneste med mål om høy faglig kvalitet
  • Være med å utvikle en tjeneste i endring
  • Veiledning og systematisk oppfølging fra fagleder med utgangspunkt i emosjonell støtte, bidra til fremdrift i saker og økt evne til etisk og faglig refleksjon over egen praksis
  • Ekstern saks- og prosessveiledning hver 4 uke
  • Tjenestebil til felles bruk
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger i KLP
  • Fleksibel arbeidstid – Mulighet for hjemmekontor, og noe kveldsarbeid må påberegnes
  • Lønn etter avtale 

 

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen for øvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette, jf. Offentleglova § 25.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Akershus
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 31.05.2025
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Barnevern

 

Kontaktpersoner:

Bente Monika Bjerkeengen
Stilling: Konstituert barnevernleder
mob: 90140783

Mari Snippen
Stilling: Konstituert fagleder
mob: 90057964

 

Hjemmeside:

/www.lunner.kommune.no/

 

Adresse:

Sandsvegen 1 2740 ROA

 

Lunner kommune- Kultur og oppvekst

Lunner kommune har i overkant av 9400 innbyggere, ligger sentralt på Hadeland, 50 km nord for Oslo sentrum og med kort vei til Gardermoen. Basisnæringen er jord- og skogbruk, men kommunen har også mange pendlere. Distriktet er med sin natur og sitt vakre kulturlandskap allerede en attraktiv boregion. Kommunens visjon er: Det gode liv lever vi bedre i Lunner. Nær naturen – Nær byen

VÅRE VERDIER: PÅLITELIG-VENNLIG-MODIG

Del stillingen

Selskap

Lunner kommune

Kontaktinfo

  • Bente Monika Bjerkeengen
  • Tittel: Konstituert barnevernleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 901 40 783
  • Mari Snippen
  • Tittel: Konstituert fagleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 900 57 964

Lokasjon

  • Roa

Søknadsfrist

Mai 31, 2025

Oppdal kirkelige fellesråd – 2 stillinger som organist / musiker i Oppdal (søknadsfrist 01.06.2025)

 

 

2 stillinger som organist / musiker i Oppdal

 

  • Oppdal Kirkelige Fellesråd
  • Oppdal menighetskontor, Aunevegen 22, , 7340 Oppdal, Oppdal, Hybridkontor

 

Om jobben

Oppdal kirkelig fellesråd søker engasjerte musikere til stillinger i sum 120% som kan utvikle et musikalsk arbeid i kirka, i kirkelige handlinger, samt kor og konsertvirksomhet Stillingen vil inngå i en stab med kirkeverge, trosopplærer, organist, menighetssekretær, kirketjenere og to prester.

Stillingstittel: Organist
Oppstart: 1. september 2025
Type ansettelse: Fast, deltid 30-90%
Arbeidstid: Vakt, dagtid og kveld, alle dager
Arbeidsspråk: Norsk eller skandinavisk
Antall stillinger: 2

 

Søk på jobben

Søk senest søndag 1. juni

Send søknad til: [email protected]

Del stillingen

Selskap

Oppdal kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Arnt Nerhoel
  • Tittel: Leder Oppdal kirkelig fellesråd
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 917 41 160

Lokasjon

  • Oppdal

Søknadsfrist

Juni 1, 2025

Innlandet fylkeskommune – Vinstra vidaregåande skule – Faglærar i bygg- og anleggsteknikk (søknadsfrist 03.06.2025)

Innlandet fylkeskommune Storsteigen videregående skole

 

 

Vinstra vidaregåande skule – Faglærar i bygg- og anleggsteknikk (midlertidig stilling)

 

Beskrivelse

Vinstra vidaregåande skule har ledig inntil 140% midlertidig stilling på avdeling byggfag frå 1. august 2025

 

Vi søkjer deg som

  • er oppteken av kvalitet i arbeidet
  • er sjølvstendig og strukturert, men trivst også med å arbeide i team
  • skaper gode relasjonar med elevar og kollegaer
  • likar å arbeide i eit miljø med ungdom
  • har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner

 

Vi tilbyr

  • interessante arbeidsoppgåver i samarbeid med kollegaer
  • eit godt arbeidsmiljø
  • lønn etter gjeldande avtaleverk
  • fylkeskommunale tilsetjingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordningar

 

Om stillinga

  •  inntil 140% midlertidig stilling
  • ledig frå 1/8-2025
  • faglærar i programfag på Vg1 bygg- og anleggsteknikk. Evt. undervisning på Vg2 betong- og murarfag eller tømrarfag
  • undervise elevar med behov for ekstra tilrettelegging
  • kan kombinerast med 60% fast stilling

 

Arbeidsoppgåver

  • faglærar i programfag, teori og praktisk arbeid innanfor fagområdet byggfag.
  • ansvar for planlegging, gjennomføring og evaluering av undervisninga i tråd med skulens kvalitetssystem, læreplanar og aktivitetsplanar
  • arbeid i team og tverrfagleg samarbeid om undervisning og rettleiing
  • samarbeide med næringslivet i aktuelle bransjar
  • ivareta og utvikle verkstad, verktøy og anna utstyr som blir brukt i undervisninga

 

Kvalifikasjonskrav

  •  krav om fagbrev innanfor eit av fagområda: tømrarfag, betongfag, murarfag eller andre fagbrev frå bygg- og anleggsfaga

 

Ønskte kvalifikasjoner

  • Teknisk fagskule eller Ingeniørhøgskule er ein fordel, evt. godkjent yrkesfaglærarutdanning

 

Ønskte eigenskapar

  • gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • serviceinnstilt og imøtekommande
  • fleksibel og løysingsorientert
  • lagspelar som er oppteke av å bygge lag og gode, trygge fellesskap

 

 

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen. 

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.   

Fylkeskommunen er en virksomhet i utvikling og endring. Arbeidsoppgaver, ansvarsområder og organisering vil derfor kunne utvikle og endre seg i takt med organisasjonens behov.         

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Engasjement
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Stillingsnivå: Undervisning
Stillingstype: Engasjement
Arbeidsområde: Videregående skole
Hjemmekontorstatus: Ikke mulighet for hjemmekontor
Søknadsfrist: 03.06.2025
Tiltredelse: 01.08.2025
Arbeidssted: Vinstra

 

 

Kontaktpersoner:

Avd.leder Bjørn Tofte
mob: 97 52 02 87

Rektor Gunn Oddveig N. Berg
mob: 99025224

 

Hjemmeside:
www.vinstra.vgs.no

 

Adresse:

Gamle Skåbuv. 10 2640 Vinstra

 

Innlandet fylkeskommune Vinstra vidaregåande skule

I hjartet av Gudbrandsdalen finn du Vinstra vidaregåande skule som ein arena for kunnskap, læring og fellesskap, med moglegheiter for alle. Skulen er tufta på gamle tradisjonar, men er likevel moderne og i stadig utvikling.

Vinstra videregående skule har seks utdanningsprogram: Studiespesialisering, musikk og dans, helse- og oppvekstfag, elektrofag, byggfag, og teknikk og industriell produksjon. Skulen har litt over 370 elevar og om lag 80 lærarar.

Skulen skal vera ein døropnar for ungdomar til vidare utdanning og arbeidsliv. Vi arbeider for at elevane skal bli gode samfunnsborgarar og for å gjere dei klare for framtida.

Vi legg vekt på høg kvalitet, både sosialt og fagleg, for å fremje trivsel og læring. Vi ønskjer å gi våre elevar kompetanse på vegen til å nå sine mål og draumar – gode forbilde formar framtida!

Skulen er eigd og drive av Innlandet fylkeskommune.

 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Bjørn Tofte
  • Tittel: Avd.leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 97 52 02 87
  • Gunn Oddveig N. Berg
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 99025224

Lokasjon

  • Vinstra

Søknadsfrist

Juni 3, 2025

Steinerskolen Gjøvik-Toten – Ledig lærerstilling i ungdomsskolen (Søknadsfrist 24.05.2025)

 

 

Ledig lærerstilling i ungdomsskolen

 

 

  • Steinerskolen Gjøvik-Toten
  • Strandvegen 4, 2816 Gjøvik, Hybridkontor

 

Om jobben

Stillingstittel: Lærer (grunnskole)
Oppstart: 1. august 2025
Type ansettelse: Annet, heltid 100%
Arbeidstid: Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest lørdag 24. mai

 

 

Gå til superrask søknad

 

Alternativt kan du sende søknad via e-post til: [email protected]

 

Steinerskolen Gjøvik-Toten holder til i vakre omgivelser ved Mjøsa. Vi har 90 elever fordelt i to skolebygg fra 1-10 trinn. På ungdomsskolen har vi i dag plass til 40 elever.

Vi har et inkluderende og engasjert kollegium med hjerte for undervisning i tråd med steinerpedagogiske arbeidsmetoder og kvalitet.

 
Kvalifikasjoner

  • Lærerutdanning med vekt på norsk og engelsk.

Det er ønskelig at du har steinerpedagogisk kompetanse. Dette er avgjørende for å ha et fast arbeidsforhold ved vår skole. Har du grunnleggende lærerkompetanse med innsikt og interesse for steinerpedagogikk kan videreutdanning være en mulighet.

 
Personlige egenskaper

  • Vi ønsker deg som setter formidlingskunsten høyt og som liker å engasjere andre.

  • Du har et hjerte for barnas utvikling og læring.

  • Du former din tilnærming til lærestoffet etter det som beveger seg av tanker, refleksjoner og behov blant elevene.

  • Du verdsetter egen utvikling og tør å utfordre deg selv.

  • Du er en god samarbeidspartner for kollegene dine, er fleksibel og løsningsorientert.

 
Vi kan tilby

  • Et miljø med fokus på fag, pedagogiske spørsmål og tverrfaglig tenkning

  • Flotte elever og kolleger!

  • Gode muligheter til å utforme egen undervisning

  • Et kollegium som er opptatt av å gjøre hverandre gode

  • Medlemskap i Statens pensjonskasse

Tilfredsstiller du våre kompetansekrav kan vi tilby fast stilling som lærer. Arbeider du som lærer ved annen skole i dag, men ønsker å jobbe i en steinerskole kan vi foreslå permisjon i første omgang, ansettelsesforholdets varighet vil da være begrenset til ett skoleår med mindre det fastsettes en kompetanseutviklingsplan for godkjent steinerpedagog.

 

Kontaktperson for stillingen

 

Steinerskolen Gjøvik-Toten holder til ved Mjøsa i Strandvegen. Steinerskolen er et anerkjent pedagogisk alternativ til offentlig skole og har i Gjøvik skoletilbud fra 1. til 10. klasse.

 

Del stillingen

Selskap

Steinerskolen Gjøvik - Toten

Kontaktinfo

  • Solveig Thale Nagell
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 976 16 474

Lokasjon

  • Gjøvik

Søknadsfrist

Mai 24, 2025

Prosjektleder – Enhetene rus og psykisk helse og barn, unge og familier (Søknadsfrist 03.06.2025)

Enhetene rus og psykisk helse og barn, unge og familier, Elverum kommune

Prosjektleder

Har du erfaring fra prosjektarbeid og ønsker å være med og utvikle tjenester til barn, unge og voksne i Elverum innen fagfeltene rus og psykisk helse? Da er det akkurat deg vi søker etter!

Vi søker etter en til to prosjektledere til å være med å utvikle og samle tjenester innen fagfeltene rus og psykisk helse for både barn, unge og voksne i Elverum. Vi har ledig inntil to engasjementstillinger som prosjektleder for dette prosjektet. Stillingen(-e) er underlagt enhet rus og psykisk helse og enhet barn, unge og familier.

Vårt fokus er å drive helsefremmende og forebyggende arbeid, men samtidig ha et godt tilbud til barn, unge og voksne som har ekstra utfordringer. Som prosjektleder vil du arbeide med utvikling av rus- og psykisk helsetjenester for både barn, unge og voksne i Elverum. Det er en forutsetning at du har oversikt over krav i nasjonale veiledere og implementerer dette i arbeidet. Du vil utarbeide en prosjektplan for innsikts-, utviklings-, forankrings- og implementeringsarbeid av rus- og psykisk helsetjenester for barn, unge og voksne.

For å lykkes med dette er tverrfaglig samarbeid en nøkkel, og du vil være en sterk fremmer for tverrfaglig samarbeid. Vi arbeider helsefremmende og forebyggende, men skal også utvikle og implementere behandling på milde til moderate utfordringer. Du har et helhetsperspektiv og klarer å tenke utvikling av rus- og psykisk helsetjenester på individ-, gruppe-, og systemnivå.

Prosjektet er flerårig, forutsetter årlige tilskuddsmidler.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 03.06.2025
Arbeidsgiver: Elverum kommune
Sted: ELVERUM
Stillingstittel: Prosjektleder
Stillinger: 2
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Engasjement
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4963262405
Startdato: 01.08.2025
Sluttdato: 31.12.2028

Arbeidsoppgaver

Planlegge, gjennomføre og evaluere prosjektet
Styre prosjektet, ansvar for at prosjektet gir ønsket resultat innenfor prosjektets ramme
Gir retning, motivere og veilede teamet
Delegere og fordele oppgaver til teamet
Holde oversikt over økonomi og tidsbruk
Kommunisere med prosjekteiere og teammedlemmer
Rapportere til enhetsledere og styringsgruppe

Kvalifikasjoner

Kvalifikasjonskrav

Minimum bachelor i helse- eller sosialfag, med dokumentert erfaring fra rus- og/eller psykisk helsearbeid
God samhandlingsevne
Har god digital kompetanse
Har gode fremstillingsevner i norsk språk, både muntlig og skriftlig

Det er i tillegg ønskelig at du har

Dokumentert erfaring med prosjektledelse og utviklingsarbeid. Gjerne kunne vise til resultater
Førerkort klasse B

Personlige egenskaper

Personlig egnethet for stillingen vil bli tillagt stor vekt. Vi ser etter en engasjert prosjektleder med tydelig og god kommunikasjonsevne, som har god evne til å bygge relasjoner. Som vår nye prosjektleder har du evne til å jobbe systematisk og strukturert, tar ansvar og kan administrere egen arbeidshverdag godt. Du er robust, holder hodet kaldt når det stormer og er positiv og engasjert i tverrfaglig samarbeid. Du er nytenkende og motiveres av endrings- og utviklingsarbeid, og har evne til å utvikle og gjennomføre veiledning og presentasjoner til små og større grupper.

Vi tilbyr

Et tverrfaglig sterkt arbeidsmiljø, med høyt engasjerte og gode kolleger
Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
Fleksibel arbeidstid
Lønn i henhold til lov og avtaleverk
Offentlig pensjonsordning

Annet:

Elektronisk søknad og CV registreres via våre nettsider
Attester og vitnemål lastes opp i webcruiter
Søkere gjøres oppmerksom på at i henhold til offentlighetslova § 25 kan opplysninger om dem bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten
Før ansettelse i Elverum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig

 

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Maren Tangen Høilund
enhetsleder
 
Eva-Gunn Johansson
enhetsleder

 

Elverum er en by i vekst i Hedmark, med cirka 21 900 innbyggere. I kommunen har vi i overkant av 1 800 ansatte, som hver dag yter sitt beste for å levere gode tjenester til samfunnet. Vår visjon er Elverum har hjerterom, og verdiene åpenhet, ærlig og respekt preger alt vi gjør.

Elverum ungdomsskole ligger rett nord for Elverum sentrum, på østsiden av Glomma. Skolen har en sentral beliggenhet til idrettsanlegg og friarealer. Vi har cirka 750 elever, fordelt på 8.–10. klasse og omtrent 160 ansatte, noe som gjør skolen vår til en av Norges største ungdomsskoler.

 

Del stillingen

Selskap

Elverum kommune

Kontaktinfo

  • Maren Tangen Høilund
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 938 14 694
  • Eva-Gunn Johansson
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 473 81 440

Lokasjon

  • Elverum

Søknadsfrist

Juni 3, 2025

Lillehammer brann og redning – Branninspektør -rådgiver -ingeniør (Søknadsfrist 01.06.2025)

Brannatasjonen

 

Branninspektør -rådgiver -ingeniør

 

Ønsker du å jobbe i et kunnskapsrikt miljø med en av samfunnets viktigste oppgaver? Da er kanskje du en av våre nye medarbeidere. Vi i Lrbv søker en allsidig, nysgjerrig og pålitelig person med stå på vilje som ønsker å jobbe med å heve brannsikkerheten i vår region, samt har erfaring fra brannyrket.

Lrbv sin forebyggende avdeling består av Seksjon for feiing og boligtilsyn, og tilsynsavdelingen. Du vil inngå i tilsynsavdelingen sammen med to andre branninspektører og en branningeniør. Du vil samarbeide med brannforebyggere og beredskapsavdelingen.

Lillehammer region brannvesen har ansvar for felles brannberedskap for kommunene Lillehammer, Øyer og Gausdal. Vår målsetting er økt trygghet for alle i regionen, ved hjelp av god beredskap, forebygging og brannsikkerhet.
Vi har tre brannstasjoner: Hovedbrannstasjon med heldøgns bemanning i Lillehammer og brannstasjoner med deltids mannskaper med hjemmevakt i Tretten og Segalstad Bru.

Ansettelsesforholdet er i Lillehammer kommune og stillingen er ledig fra 01.09.2025

 

Søknadsfrist: 01.06.2025
Arbeidsgiver: Lillehammer kommune
Sted: Lillehammer
Stillingstittel: Branninspektør -rådgiver -ingeniør
Stillinger:
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4963050756

 

Arbeidsoppgaver

  • Planlegge og gjennomføre risikobasert tilsyn, brannforebyggende arbeid, og andre brannrisikoreduserende tiltak
  • Motivasjon og informasjonsarbeid 
  • Ansvarlig for eksterne kursvirksomhet
  • IT ansvar for avdelingen
  • Koordinere brannforebyggende oppgaver med beredskapsavdelingen.
  • Arbeidsoppgavene vil variere, og den som tilsettes må være fleksibel og åpen for løpende endringer av oppgaver innenfor avdelingens arbeidsområde
  • Er du søker med kompetanse som  brann- eller bygg ingeniør/ brannrådgiver. Svare på høringsuttalelser, reguleringsplaner, byggesaker o.l.

 

Kvalifikasjoner

Vi ser etter deg som kan bringe inn kvalifikasjoner, kunnskap og erfaring som passer inn i vårt team og som kan gi nye perspektiver. Derfor kan nettopp din bakgrunn være det vi ser etter. Kanskje du tidligere har jobbet som brann-, bygningsingeniør/ brannrådgiver eller har annen relevant erfaring?

Uavhengig av dette krever brannvesenforskriften at personell med oppgaver innen brannforebygging skal ha gjennomført yrkesutdanning i samsvar med kursplan for forebyggende brannvern innen to år fra ansettelse, og enten ha:

a. universitets- eller høgskoleutdanning på bachelornivå,

b. yrkesutdanning som brannkonstabel heltid, jf. forskriften § 37, og kurs for utrykningsleder deltid, jf. forskriften § 41,

c. fagutdanning i samsvar med læreplan fastsatt for personell som skal utføre feiing og tilsyn med fyringsanlegg, jf. forskriften § 38, eller

d. annen relevant fagskole- eller fagutdanning.

Vi tror at mangfold og inkludering er en styrke. Derfor ønsker vi medarbeidere med ulike fagkombinasjoner, livserfaringer og perspektiver, som sammen bidrar til enda bedre løsninger

 

Videre må du ha:

  • gode datakunnskaper og ferdigheter
  • Du kommuniserer klart og godt, både skriftlig og muntlig, på et skandinavisk språk
  • gyldig førerkort klasse B
  • kunnskap om Komtek forvaltning og ESA er en fordel

 

Personlige egenskaper

  • Evne til analytisk tenkning: Kunne gjøre grundige analyser av komplekse situasjoner og utarbeide effektive tiltak for brannsikkerhet
  • Problemløsningsevne: Kunne finne kreative løsninger på utfordringer og problemer som oppstår i arbeidshverdagen
  • Kommunikasjonsevne: Må kunne kommunisere tydelig og effektivt med kolleger, klienter og offentlige myndigheter på ett nordisk språk
  • Kreativ tenkning: Kunne tenke kreativt for å finne nye løsninger for å øke brannsikkerheten
  • Nøyaktighet: Være nøyaktig og ha øye for detaljer
  • Etisk bevissthet: Ha etisk bevissthet og handle i tråd med Lrbv`s  standarder og retningslinjer
  • Du er utadvendt og har evne til å skape tillit
  • Må kunne arbeide selvstendig og i samarbeid med kollegaer, og vise initiativ til å ta tak i oppgaver både på egen hånd og sammen med leder

 

Vi tilbyr

  • Godt arbeidsmiljø
  • Trening i arbeidstiden
  • Fleksible arbeidstidsordninger
  • Muligheter for å jobbe på spennende og utfordrende prosjekter som kan bidra til å forbedre brannsikkerheten i samfunnet
  • Offentlig pensjon- og forsikringsvilkår i KLP

Lrbv oppfordrer deg som kvalifisert kandidat til å søke, uavhengig av kjønn, funksjonsevne, hull i CV eller kulturell bakgrunn.

Ønsket oppstartsdato 01.09.2025

Plettfri politiattest må kunne fremlegges før ansettelse. I følge offentlighetsloven § 25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten.

 

 

Industrigata 33, 2615 Lillehammer, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Mattias Andersson
Avdelingsleder
 Telefon:41645615
E-post:[email protected]

 

Våre verdier er tillit, respekt og profesjonalitet. Lillehammer kommune skal i størst mulig grad avspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, kulturell og etnisk bakgrunn. Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtaler og reglement. Ifølge Offentlighetsloven § 25 kan søkers navn bli offentliggjort, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkeren vil i så fall bli forespurt om dette. Attesterte kopier av vitnemål/lenke til vitnemålsportalen og attester fra tidligere arbeidsforhold lastes opp i Webcruiter. Eventuelt tas med i papirkopi til intervju.

Vil du vite mer om hvordan det er å bo og arbeide i Lillehammer-regionen, og se andre jobbmuligheter, trykk her

Del stillingen

Selskap

Lillehammer kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Lillehammer

Søknadsfrist

Juni 1, 2025

Vinstra vidaregåande skule – Avdelingsleiar musikk (søknadsfrist 03.06.2025)

Innlandet fylkeskommune Storsteigen videregående skole

 

Vinstra vidaregåande skule – Avdelingsleiar musikk

 

 

Beskrivelse

 Vinstra vidaregåande skule søkjer etter avdelingsleiar i 100% stilling, der delar av stillinga er undervisning.

 

Vi søkjer deg som

  • set eleven si læring og læringsmiljø i sentrum
  • har engasjement og drivkraft til å leie musikk- og folkemusikkundervisning ved skulen og som likar å vera ein lagbyggjar og læringsleiar
  • evnar å sjå heilheita på skulen, er opptatt av fellesskapet og som spelar på lag med andre avdelingar
  • er endringsvillig, løysingsorientert og utviklingsorientert, og har evne til å analysere praksis i skulen
  • har eit sterkt engasjement og god evne til å leie, motivere og støtte dine medarbeidarar
  • har gode samarbeidsevner og kommunikasjonsferdigheiter
  • er ope og tydeleg
  • har høg integritet, er påliteleg og ein god lagspelar
  •  etablerer god samhandling med og forankring i skulesamfunnet
  • utøver di leiarrolle i tråd med verdigrunnlaget i fylkeskommunen
  • kan prioritere oppgåver og jobbe systematisk og systemretta
  • har god kjennskap til og innsikt i vidaregåande opplæring, og kan omsetja kunnskapen i arbeidet med administrative fellesoppgåver
  • har god organisasjons- og rolleforståing
  • er kvalitetsorientert og oppteke av effektiv ressursbruk og gode resultat
  • har stor arbeidskapasitet og trivst med å ha mange og ulike arbeidsoppgåver

 

Vi tilbyr

  • ein god arbeidsplass i fylkeskommunen, og i ein kommune som engasjerer seg i skulen
  • godt lærings- og arbeidsmiljø
  • eit breitt og spennande fagmiljø
  • flotte undervisningslokale på ein moderne skule
  • interessante arbeidsoppgåver og gode utviklingsmoglegheiter
  • samarbeid med dyktige kollegaer i andre fagteam og avdelingar
  • fylkeskommunale tilsetjingsvilkår med gode lønns-, pensjons- og forsikringsordningar
  • engasjerte elevar på musikklinja og landslinja i folkemusikk som markerer seg i lokalt og nasjonalt kulturliv

 

Om stillinga

  • avdelingsleiar for musikkavdelinga med undervisning
  • frå 01.08.2025
  • den som blir tilsett i stillinga vil bli innplassert i stillingskode avhengig av utdanning og erfaring jf. lov og avtaleverk
  • arbeidsstad Vinstra

 

Arbeidsoppgåver

  • personaloppfølging
  • pedagogisk utviklingsarbeid
  • ansvar for utvikling av musikkfag ved skulen
  • dagleg drift 
  • økonomiansvar
  • administrative fellesoppgåver
  • undervisning, for tida i programfag på musikk
  • tett samarbeid og samhandling med dei andre avdelingsleiarane som utgjer leiargruppa

 

Kvalifikasjonskrav

  • skuleleiarutdanning eller anna relevant leiarutdanning
  • pedagogisk utdanning
  • undervisningskompetanse, helst i musikkfag

 

Ønskte kvalifikasjoner

  • skuleleiarutdanning eller anna relevant leiarutdanning. Kan erstattast med relevant leiarerfaring
  • pedagogisk utdanning
  • personlege eigenskapar vil bli vektlagt
  • undervisningserfaring og kompetanse primært innan musikkfaga
  • undervisningskompetanse i andre fag for vidaregåande skule
  • gode kommunikasjonsevner munnleg og skriftleg
  • gode IKT-ferdigheiter

 

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal speile mangfaldet i befolkninga og oppmodar difor alle som er kvalifisert i samsvar med krava i stillinga til å søke hjå oss. Vi tilpassar arbeidsplassen om du har behov for det. Det vil bli lagt vekt på om du som person er eigna for stillinga.

Vi gjer merksam på at alle søkarar kjem på offentleg søkarliste, jf. offentleglova § 25. Unntak frå dette blir behandla etter grunngjeving i tekstfeltet til søknaden.

Fylkeskommunen er ei verksemd i utvikling og endring. Arbeidsoppgåver, ansvarsområde og organisering vil difor kunne utvikle og endre seg i takt med behovet til organisasjonen.

Vi gjer merksam på at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillinga.

Innlandet fylkeskommune nyttar elektronisk søknadsskjema. Vi ber aldri om bank-ID informasjon i søknadsprosessen.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Stillingsnivå: Avdelingsleder
Stillingstype: Fast stilling
Arbeidsområde: Videregående skole
Hjemmekontorstatus: Ikke mulighet for hjemmekontor
Søknadsfrist: 03.06.2025
Tiltredelse: 01.08.2025
Arbeidssted: Vinstra

 

Kontaktpersoner:

Avd.leder Bjørn Tofte
mob: 97 52 02 87

Rektor Gunn Oddveig N. Berg
mob: 99025224

 

Hjemmeside:
www.vinstra.vgs.no

 

Adresse:

Gamle Skåbuv. 10 2640 Vinstra

 

Innlandet fylkeskommune Vinstra vidaregåande skule

I hjartet av Gudbrandsdalen finn du Vinstra vidaregåande skule som ein arena for kunnskap, læring og fellesskap, med moglegheiter for alle. Skulen er tufta på gamle tradisjonar, men er likevel moderne og i stadig utvikling.

Vinstra videregående skule har seks utdanningsprogram: Studiespesialisering, musikk og dans, helse- og oppvekstfag, elektrofag, byggfag, og teknikk og industriell produksjon. Skulen har litt over 370 elevar og om lag 80 lærarar.

Skulen skal vera ein døropnar for ungdomar til vidare utdanning og arbeidsliv. Vi arbeider for at elevane skal bli gode samfunnsborgarar og for å gjere dei klare for framtida.

Vi legg vekt på høg kvalitet, både sosialt og fagleg, for å fremje trivsel og læring. Vi ønskjer å gi våre elevar kompetanse på vegen til å nå sine mål og draumar – gode forbilde formar framtida!

Skulen er eigd og drive av Innlandet fylkeskommune.

 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Grete Vargeid
  • Tittel: Avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 907 60 822
  • Gunn Oddveig N. Berg
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 990 25 224

Lokasjon

  • Vinstra

Søknadsfrist

Juni 3, 2025

Træna kommune – Lærerstilling (søknadsfrist 25.05.2025)

 

 

Drømmer du om en jobb der du kan gjøre en forskjell?

 

 

Er du lærer og vil jobbe i Træna kommune?

Drømmer du om en jobb der du kan gjøre en forskjell i barn og unges liv? Der du kan undervise i små klasser, skape sterke relasjoner til elevene og være en del av et varmt og inkluderende samfunn? Træna kommune søker engasjerte lærere som vil bidra til å forme framtidens generasjon i et av Norges mest spektakulære øysamfunn!

Træna ligger langt til havs og har ofte fire årstider på en dag. Kommunikasjon til fastlandet går via hurtigbåt og ferge.

Husøy skole er en fådelt skole fra 1.-10. trinn og den eneste skolen i kommunen. Vi har fokus på læring i nærmiljøet og har uteskole fra 1.-7. klasse. Skolen har et tett samarbeid med lokale organisasjoner og næringslivet.

Vi tilbyr en meningsfylt og givende jobb der du får muligheten til å bruke din kompetanse i samarbeid med lokalsamfunnet til å styrke elevenes robusthet, identitet og tilhørighet til Træna kommune. 

Kvalifiserte søkere tilbys automatisk lønn etter 16 års ansiennitet!

 

Hos oss får du:

  • En meningsfull jobb i et inkluderende og engasjert læringsmiljø
  • Små klasser og gode muligheter for tett oppfølging av elevene
  • Muligheter til å drive uteskole og benytte naturen rett utenfor klasserommet
  • Være med å utvikle praktisk undervisning
  • Veiledning for nyutdannede
  • Delta i team- og utviklingsarbeid samt regionale nettverk
  • Konkurransedyktig lønn – kvalifiserte søkere tilbys automatisk lønn etter 16 års ansiennitet! For nyutdannede betyr dette et tillegg fra kr. 89 000,- til kr. 144 400,-
  • Mulighet for videreutdanning gjennom strategi for kompetanse- og karriereutvikling
  • Gratis barnehageplass fram til barnet er 2 år, kr. 1500 etter fylte 2 år
  • Gratis kjernetid i SFO for 1.-3. klasse og tilbud om SFO i skolens ferier og fridager
 

Hovedoppgaver

  • Undervise i 5.-10. trinn i fag som naturfag og matematikk
  • Samarbeide med kollegaer, foreldre og laget rundt barnet
  • Elevoppfølging og tilrettelegging
  • Faglig og pedagogisk utvikling
  • Må påregnes kontaktlæreransvar
 

Vi ser etter en engasjert og faglig sterk lærer som:

  • Har pedagogisk utdanning eller annen relevant høgskoleutdanning
  • Er fleksibel, selvstendig og strukturert
  • Har gode samarbeidsevner
  • Har gode digitale ferdigheter
  • Trives i et lite samfunn og kan bidra til et positivt og inkluderende arbeidsmiljø
  • Har lyst til å bli en del av et engasjert skoleteam som jobber for hver enkelt elevs beste

    Har du kompetanse innen musikk eller estetiske fag har vi også bruk for deg i kulturskolen.

 

Vi søker lærere med hjerte for fag og fellesskap

Trygghet, samhold og læring i verdens vakreste omgivelser er vår visjon.

Høsten 2025 har vi ledig fast lærerstilling ved Husøy skole. Vi søker deg som ser verdien i å undervise i et nært miljø, hvor du får god tid til å skape læringsglede og faglig utvikling hos elevene.

Hovedoppgavene innebærer undervisning i grunnskolen, og vi er spesielt interessert i deg med kompetanse innen naturfag og matematikk i 5.-10.trinn.

 
 

Om stillingen

Stillingen organiseres i sektor for oppvekst og kultur, som omfatter Husøy skole, Husøy barnehage, SFO, voksenopplæring, kulturskole, bibliotek, barne- og ungdomsrådgiver, samt de kommunale oppgavene knyttet til kultur generelt. Skolen og barnehagen har til sammen ca. 55 barn og unge og 20 årsverk i tillegg til sektorleder. Husøy skole er en fådelt 1.-10. skole, her har du mulighet til å undervise i små klasser, bli godt kjent med elevene og få ro til å skape gode relasjoner.

All virksomhet i sektor for oppvekst og kultur er lokalisert i Træna rådhus, hvor du også finner administrasjonen, bibliotek, idrettshall med klatrevegg, svømmehall og treningsrom.

Send inn din søknad og bli en del av Havfolket!

For mer informasjon, kontakt:
Rektor: Kristine Monsen, tlf. 470 20 489

Sektorleder for oppvekst og kultur: Liv Merete Edvardsen, tlf. 990 42 794

Les mer om Træna på:
www.tenktraena.no
www.trana.kommune.no

Sammen skaper vi et trygt og utviklende læringsmiljø som gir elevene stolthet til hjemplassen. Vi gleder oss til å høre fra deg!

 

Om oss

Træna ligger ytterst på Helgelandskysten og har ca 450 innbyggere. Dette eventyrlige og trygge øysamfunnet har fiskeri som hovednæring, men satser på bred samfunnsutvikling med alt fra industri og havbruk til reiseliv og kulturliv for å være en robust kommune for framtida.

Trænafestivalen er vår store fest, og hit kommer inntil 5000 besøkende hvert år. På vinteren har vi Vinterfestival, og kulturarrangementer gjennomsyrer øysamfunnet hele året. Her bor folk fra mange land, som til sammen bidrar til et spennende flerkulturelt lokalsamfunn. Det er daglig forbindelse til Bodø, Mo i Rana og Sandnessjøen, samt en lang rekke små øysamfunn og andre små tettsteder.

 

Spørsmål om stillingen

Kristine Monsen
Rektor
+4747020489
[email protected]

Del stillingen

Selskap

Træna kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Træna

Søknadsfrist

Mai 25, 2025

Sykepleier/ vernepleier fast ca. 50-60% stilling – aften (søknadsfrist snarest)

 

Sykepleier/ Vernepleier

 

Omsorgssenteret Bergens Indremisjon

  • Frist: Snarest
  • Ansettelsesform: Fast

 

Er du vår nye kollega? Ledig stilling som sykepleier/ vernepleier fast ca. 75% stilling – aften

 

Kvalifikasjoner:

– Norsk autorisasjon som sykepleier/ vernepleier

– Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig

– Du er faglig engasjert, ansvarsbevisst og har gode samarbeidsevner

– Det er en fordel med erfaring fra geriatri

– Helsefagarbeider med relevant praksis kan og søke

 

Spesielle forhold:

– For denne stillingen er det et krav om politiattest

– Den ansatte må respektere Bergens Indremisjons kristne livssyn

 

Arbeidstid:

Aftenvakter (14.30-21.30) med arbeid hver tredje helg

Stillingen kan eventuelt deles opp i en 50% stilling og en 40% stilling med arbeid hver tredje helg

 

Arbeidsoppgaver:

– Gi god omsorg, stell og pleie til våre beboere

– Ivareta beboerens identitet, egenverd og selvstendighet

– Bidra til å skape et godt hjem for den enkelte beboer

– Dokumentasjon i pasientjournalsystemet GBD

– Vakt på en avdeling, men faglig ansvar på alle avdelingene

 

Vi tilbyr:

  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø

  • En trygg arbeidsplass i kontinuerlig utvikling

  • Mulighet for faglig oppdatering, internundervisning og kurs

  • Lønn etter tariff i Virke

  • Offentlig pensjonsavtale i KLP

 

Om arbeidsgiveren

Bergens Indremisjon har drevet denne aldersinstitusjonen i over 75 år. Omsorgssenteret er en privat ideell institusjon med kommunal driftsavtale. Institusjonen gir et tilbud til eldre som trenger institusjonsplass, men som er for friske for sykehjem. Omsorgssenteret er delt inn i tre grupper med 12, 12 og 11 beboere, totalt 35 plasser. Alle gruppene har eget post-kjøkken. Alle beboere har enerom med eget bad.

Sektor: Privat
Sted: Welhavens gate 76, 5006 Bergen
Bransje:
 Helse og omsorg
Stillingsfunksjon:
 Helsefagarbeider/hjelpepleierSykepleierVernepleier/miljøterapeut
Arbeidsspråk:
 Norsk

 

Del stillingen

Selskap

Omsorgssenteret Bergens Indremisjon

Kontaktinfo

  • Dag Henning Reksten
  • Tittel: Styrer
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 932 51 931

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Juni 8, 2025