Tromsø kirkelige fellesråd – Kantor i Tromsdalen kirke (søknadsfrist 19.09.2024)

 

Spennende stilling som kantor i Tromsdalen kirke

 

 

Tromsø kirkelige fellesråd er felles forvaltningsorgan for de ni soknene i Tromsø kommune. Fellesrådet har ansvar for gravferdsforvaltningen og kirkebyggene, og er arbeidsgiver for de kirkelig tilsatte bortsett fra prestene. I Tromsø kirkelige fellesråd er det 47 årsverk fordelt på ca. 66 ansatte. Det er seks kantorer ansatt i fellesrådet.

Tromsøysund menighet ligger på fastlandet i Tromsø kommune. Det er en forholdsvis stor stab, med bl.a. kateket, sogneprester, kirketjenere, kantor, diakonimedarbeider, renholder og ansatte i turistvirksomheten i kirken.

Kirken har et Grõnlund orgel fra 2005, 3 manualer og 42 stemmer og et Steinway D-274 konsertflygel.

 

Menigheten søker en allsidig og dyktig kantor i 100 % stilling. Stillingen skal utvikle og ivareta det kirkemusikalske arbeidet i menigheten, samt konsertvirksomhet i Tromsdalen kirke.

 

Søknadsfrist: 19.09.2024
Arbeidsgiver: Tromsø kirkelige fellesråd
Sted: Tromsdalen
Stillingstittel: Spennende stilling som kantor i Tromsdalen kirke
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4851843731

 

Arbeidsoppgaver

Stillingen innehar følgende arbeidsoppgaver:

  • Lede det kirkemusikalske arbeidet ved gudstjenester og andre kirkelige handlinger (begravelser, vielser, andakter m.m.).
  • Lede og utvikle menighetens korvirksomhet.
  • Styrke og inspirere menighetssangen i soknet.
  • Lede, utvikle og inspirere øvrig kirkemusikalske aktiviteter.
  • Planlegge og gjennomføre ulike typer konserter.

Stillingsbeskrivelse og arbeidsplan utarbeides i samarbeid med den tilsatte.

 

Kvalifikasjoner

  • Utdanning innen kirkemusikk, jfr utdanning i samsvar med tjenesteordning for kantor. Søkere bør ha mastergrad i orgel/korledelse eller kirkemusikk, men søkere uten mastergrad kan også komme i betraktning.
  • Erfaring og interesse for menighetsarbeid knyttet til ulike aldersgrupper.
  • Erfaring innen korledelse for både barn- og voksenkor.
  • Beherske ulike musikalske uttrykk, og gjerne spille flere instrumenter.
  • Inspirerende sangleder.
  • Beherske eller være villig til å lære seg norsk.

 

Personlige egenskaper

  • God evne til å samarbeide med kollegaer og i møte med frivillige (solister, instrumentalgrupper, gudstjenestemedvirkende m.m).
  • Evner å jobbe selvstendig og motivere andre.
  • Ha et menighetsbyggende perspektiv på tjenesten.
  • Personlig egnethet blir vektlagt.

 

Vi tilbyr

  • Et inkluderende og positivt stabsfellesskap.
  • Muligheter til å kunne forme stillingen, musikkuttrykket i menigheten og det musikalske tilbudet.
  • Meget gode instrumenter i kirka.
  • Godt fellesskap og jevnlige nettverksmøter med andre kantorer og kirkemusikere i Tromsø.
  • Mulighet for egenutvikling.
  • Gode lønnsvilkår iht KA tariffavtale.

 

Annet

  • Medlem av Den norske kirke.
  • Barneomsorgsattest fra politiet må fremlegges ved ansettelse.
  • Bør ha førerkort og disponerer bil.
  • Aktuelle kandidater innkalles til intervju og prøvespill.

 

Hans Nilsens veg 41, 9020 Tromsdalen, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Heidi Bolstad
Personalsjef
 Telefon:41142087

Kristian Paulsen
Kantor
 Telefon:91580856

Aileen Zahl
Sokneprest
 Telefon:95971047

Del stillingen

Selskap

Tromsø kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Heidi Bolstad
  • Tittel: Personalsjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 411 42 087
  • Kristian Paulsen
  • Tittel: Kantor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 91580856
  • Aileen Zahl
  • Tittel: Sokneprest
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 95971047

Lokasjon

  • Tromsdalen

Søknadsfrist

September 19, 2024

St. Hallvard vgs – Administrasjonsleder (søknadsfrist 05.09.2024)

Akershus tre 2

2. gangs utlysning – administrasjonsleder

 

 

Vil du være med på laget og utvikle skolen videre?

Skolen har ledig fast 100 % stilling som administrasjonsleder, hvor du vil være en del av skolens ledergruppe og ha en sentral rolle i skolens drift og utvikling.

St. Hallvard videregående skole ligger i Lier kommune og har utdanningsprogrammene musikk, dans og drama, studiespesialisering og idrettsfag. Ved skolen er det også en egen avdeling for elever med sammensatte funksjonsnedsettelser. Vi har også en kombinasjonsklasse for innvandrerungdom 16-24 år med kort botid, der undervisningen skjer i samarbeid med Lier Voksenopplæring. Skolen har ca. 730 elever og 135 ansatte.

Vi søker medarbeidere som har elevens læring i fokus og er åpen for nye arbeidsmetoder. Den som tilsettes, må forplikte seg til å jobbe i tråd med skolens pedagogiske plattform, Fylkeskommunens visjoner, verdier, og rammeverk for læring og ledelse i Buskerudskolen.

Les mer om skolen på vår hjemmeside bfk.no/st-hallvard-vgs

Vi ber om at relevante vitnemål og attester vedlegges søknaden i Webcruiter.

 

Søknadsfrist: 05.09.2024
Arbeidsgiver: Buskerud fylkeskommune
Sted: Lier
Stillingstittel: 2. gangs utlysning – administrasjonsleder
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4850893907

 

Arbeidsoppgaver

  • økonomistyring, budsjettarbeid og rapportering
  • personalansvar og budsjettansvar for egen avdeling
  • samarbeid med eksterne og interne tjenesteleverandører og sentraladministrasjon
  • lønn og HR-arbeid
  • innkjøp
  • hms og beredskap

Andre relevante oppgaver kan bli tillagt stillingen.

 

Kvalifikasjoner

  • relevant høyere utdanning på høyskole/universitetsnivå
  • relevant arbeidserfaring fra utdanningssektoren eller offentlig forvaltning er ønskelig
  • ledererfaring og/eller utdanning innen ledelse er ønskelig
  • gode IKT-kunnskaper

 

Personlige egenskaper

  • trygg og tydelig leder
  • gode samarbeidsevner
  • fleksibel og evne til raske omstillinger
  • inspirerende og målrettet
  • systematisk og løsningsorientert
  • gode kommunikasjonsevner
  • strukturert og god systemforståelse

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

 

Vi tilbyr

  • en engasjerende jobb på en skole med godt skole- og arbeidsmiljø hvor pedagogisk utviklingsarbeid og faglig samarbeid vektlegges
  • lønn- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende lov- og avtaleverk

 

St. Hallvard vgs – hovedskolen, Jensvollveien 40, 3413 Lier, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Kaia Erlandsen
rektor
 Telefon:47 02 04 20

 

Buskerud fylkeskommune ønsker medarbeidere som tar en aktiv, engasjert, reflektert og ansvarlig rolle i organisasjonen vår. Hos oss møtes mennesker med ulik kompetanse- og utdanningsbakgrunn for å skape gode tjenester til våre innbyggere.

Buskerud fylkeskommune har ansvar for viktige samfunnsoppgaver som videregående opplæring, kollektivtransport og fylkesveier, tannhelsetjenester, regional planlegging, kultur og kulturminner.

Buskerud fylkeskommune er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til stillingens krav, til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

For ansettelse i skole og tannhelse kreves det politiattest av kandidater som får tilbud om stilling.

Vi gjør oppmerksom på at søkere føres opp på offentlig søkerliste. Det kan søkes om anonymitet, men det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak, jf. Offentleglova § 25.

Del stillingen

Selskap

Buskerud fylkeskommune

Lenke til firma

https://bfk.no/

Kontaktinfo

  • Kaia Erlandsen
  • Tittel: rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 47 02 04 20

Lokasjon

  • Lier

Søknadsfrist

September 5, 2024

Lillehammer Region Brannvesen (Lrbv) – Brannforebygger feier (søknadsfrist 09.09.2024)

Brannforebygger/ Feier

 

 

  • Lillehammerregion brannvesen, Lillehammer kommune
  • Industrigata 33, 2615 Lillehammer

 

Om jobben

Stillingstittel: Brannforebygger/ Feier
Type ansettelse: Fast
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 2

 

Søk på jobben

Søk senest mandag 9. september

 

Gå til søknad

 

Bli med i vårt team som brannforebygger!

Lillehammer Region Brannvesen (Lrbv) søker to engasjerte brannforebyggere til 100 % stilling. Vi tilbyr en spennende arbeidsplass med felles brannberedskap for eierkommunene Lillehammer, Øyer og Gausdal. Regionen vår har rundt 40.000 innbyggere, samt et stort antall studenter og fritidsboliger. Brannvesenet vårt består av fire brannstasjoner med både heltids- og deltidsansatte. Brannsjefen, administrasjonen og den forebyggende avdelingen holder til i den nye brannstasjonen i Lillehammer.
Den forebyggende avdelingen er delt inn i seksjonene for brannforebyggende arbeid og feiing/ boligtilsyn. Vårt hovedmål er å redusere sannsynligheten for brann og begrense skadeomfanget gjennom risikobasert forebyggende arbeid.
Hvis du brenner for sikkerhet, helse og miljø, og ønsker å bidra til å forebygge brann, er denne stillingen perfekt for deg. Som brannforebygger/faglært feier vil du arbeide både i team og selvstendig. Du vil også samarbeide tett med andre i brannvesenet, tilsynsmyndigheter og kommunale enheter. Vi ønsker mangfold og trenger flere kvinner. Vi trenger også medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaringer og perspektiver for å løse oppgavene våre enda bedre. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av kjønn, legning eller kulturell bakgrunn.

 

Arbeidsoppgaver

  • Gjennomføre risikobasert feiing av røykløp og tilsyn med fyringsanlegg i boliger og fritidsboliger med tilhørende for- og etterarbeid.
  • Informasjons- og motivasjonstiltak om forebyggende brannvern.
  • Drift og vedlikehold av feiervesenets kjøretøy, utstyr og materiell.
  • Arbeidsoppgavene vil kunne variere, og den som tilsettes må være fleksibel og åpen for løpende endringer av oppgaver innenfor avdelingens arbeidsområde
  • Inngå som en del av brannvesenets totalberedskap.

 

Kvalifikasjoner

  • Fagutdanning som brannforebygger (feiersvenn) er ønskelig.
  • Annet håndverkerfagbrev eller relevant bakgrunn er også av interesse.
  • Behersker norsk, muntlig og skriftlig.
  • Interesse for og erfaring med bruk av PC, nettbrett og andre relevante dataverktøy
  • Førerkort klasse B.
  • Personlig egnethet og erfaring vil bli vektlagt
  • Du har god fysikk for å kunne utføre alle arbeidsoppgaven

Ved tilsetting må det fremlegges gyldig politiattest i henhold til § 18 i Brann- og eksplosjonsvernloven og § 40 i politiregisterlov
Dersom du mangler fagutdanning som brannforebygger, må du forplikte deg til å gjennomføre nødvendig praktisk og teoretisk opplæring og avlegge svenneprøve. Brannforebyggerkurs (brsk.no).

 

Personlige egenskaper

  • Serviceinnstilt og kontaktskapende med gode samarbeidsevner.
  • Kunne jobbe selvstendig og strukturert, også i team med kolleger.
  • Tolerant og respekterer andre mennesker, deres meninger og synspunkter.
  • God skriftlig og muntlig formidlingsevne.
  • Motivert og interessert i å lære og utvikle seg innen faget og yrket
  • Trygt frembringe ett budskap foran større forsamlinger (ref. informasjonstiltak/kursing

 

Vi tilbyr

  • En inkluderende arbeidsplass i nye lokaler.
  • Et yrke i utvikling med motiverte og engasjerte medarbeidere.
  • Egen kontorplass, arbeidstøy/uniform og verneutstyr.
  • Mulighet for trening i arbeidstiden etter avtale.
  • Bedriftshelsetjeneste.
  • Pensjonsordning og personalforsikringer.
  • Obligatorisk opplæring og kurs med lønn samt dekning av tilhørende utgifter

Referanser vil kunne bli vektlagt og må oppgis i søknaden.
Lønn fastsettes etter avtale, kvalifikasjoner og erfaring.

Dersom du ønsker at din søknad ikke skal offentliggjøres, ber vi om at du begrunner hvorfor. Dette er et krav i henhold til Offentlighetsloven §25. Vi gjør oppmerksom på at søknaden din kan bli gjort offentlig selv om du har anmodet om å ikke bli ført opp på søkerlisten.

Tilsetting skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og tariffavtaler.
Søknad sendes elektronisk via Webcruiter.

 

Spørsmål om stillingen rettes til:

Leder forebyggende avdeling, Mattias Andersson 41 64 56 15
E-post: [email protected]

 

Arbeidssted

Industrigata 33
2615 Lillehammer

 

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Lillehammer kommune
Referansenr.: 4848759884
Stillingsprosent: 100%, Fast
Søknadsfrist: 09.09.2024

 

Om bedriften

Sektor: Offentlig

Nettsted: http://www.lillehammer.kommune.no

Del stillingen

Selskap

Lillehammer kommune

Kontaktinfo

  • Mattias Andersson
  • Tittel: Leder forebyggende avdeling
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 416 45 615

Lokasjon

  • Lillehammer

Søknadsfrist

September 9, 2024

Miljøarbeider (søknadsfrist 09.09.2024)

 

Miljøarbeidar

 

Sotra vidaregåande skule er ein kombinert skule med ni ulike programområde innan yrkesfag og studiespesialising. Vi har i dag to skulestadar, ein på Bildøy og ein i Skogsvåg, med 800 elevar og 150 tilsette. I tillegg er vi vaksenopplæringssenter for Askøy og Øygarden, med ca. 150 vaksne elevar på ulike program.

Skulen legg vekt på å vere nyskapande og berekraftig. Vi har som mål at alle elevane fullfører skulegangen med eit høgt læringsutbytte. Skulen er eit inkluderande fellesskap der alle medverkar til fagleg og sosial utvikling. Vi har eit godt læringsmiljø der elevar og tilsette samarbeider om å skape ein læringsarena basert på tillit og respekt for kvarandre.

Vi søkjer etter miljøarbeidar i 83% fast stilling.

 

Søknadsfrist: 09.09.2024
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Straume
Stillingstittel: Miljøarbeidar
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 83
Webcruiter-ID: 4850929454
Startdato: 01.11.2024

 

Arbeidsoppgåver

  • Støtte elevar med særlege behov.
  • Praktisk og teoretisk oppfølging av elevane.
  • Tett oppfølging av elevar i samarbeid med føresette, lærer og andre støttefunksjonar.
  • Skape og utvikle opplæringa i samarbeide med elevar, lærar og skuleleiinga.
  • Legge til rette for overgang frå skule til arbeid.
  • Arbeide systematisk for at elevane skal lære, fagleg og sosialt, og for at dei skal meistre livet som sjølvstendige vaksne.

 

Kvalifikasjonar

  • Fagbrev som barne- og ungdomsarbeidar
  • Annen relevant utdanning og erfaring kan vera aktuell
  • Det er ønskjeleg med erfaring frå arbeid med tilrettelagd opplæring, men ikkje eit krav
  • Gode norskkunnskapar munnleg og skriftleg

 

Personlege eigenskapar

  • Vi søkjer etter deg som har eit positivt syn på elevar, som er tydeleg vaksen og som er ein god rollemodell for ungdom.
  • Du har stort engasjement.
  • Du bidrar til elevane si faglege og sosiale utvikling.
  • Du er fleksibel og ser moglegheiter.
  • Du har gode samarbeidsevner.
  • Du har gode ferdigheiter i kommunikasjon og relasjonsbygging, både overfor elevar og andre samarbeidspartnarar.
  • Å vere eigna for arbeid med ungdom vil bli tillagt stor vekt.

 

Vi tilbyr

  • Løn etter kvalifikasjonar
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar
  • Inkluderande og godt arbeidsmiljø
  • Gode moglegheiter til eiga læring og utvikling
  • Du blir ein del av ein ambisiøs, nyskapande og berekraftig arbeidsplass
  • Trimgrupper for tilsette

 

Andre opplysningar

Administrasjonsmålet i fylkeskommunen er nynorsk. Alle tilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månadar. Den som tilsetjast må legge fram politiattest. Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste, vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort.

 

Branndalsmyra 61, 5353 Straume, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Line Therese Gaska
avdelingsleiar
 Telefon:91363756

Erik Henneli
 Telefon:95826077

Olav Lee
rektor
 Telefon:93034370

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Erik Henneli
  • Tittel: Assisterande rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 958 26 077
  • Olav Lee
  • Tittel: rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 930 34 370
  • Line Therese Gaska
  • Tittel: avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 91363756

Lokasjon

  • Straume

Søknadsfrist

September 9, 2024

Daglig leder ved Rostadheimen bofellesskap (søknadsfrist 15.09.2023)

 

Daglig leder

 

Rostadheimen Bofellesskap

Frist 12.9.2024

Ansettelsesform Fast

Daglig leder for Rostadheimen Bofellesskap

Rostadheimen Bofelleskap søker ny daglig leder. Du vil ha budsjett- og arbeidsgiveransvar for ca. 27 årsverk fordelt på ca 50 ansatte og vikarer.

Arbeidsstedet vil være på Garnes. Vi ser etter deg som er verdiorientert, glad i kulturliv, og som har tro på menneskers utviklingspotensial. Du vil arbeide i tett samarbeid med den øvrige medarbeidergruppen, og vil få anledning til å være en del av et pulserende og spennende miljø, der sosial innovasjon har vært en rød tråd gjennom virksomhetens 60-årige historie.

Ønskede kvalifikasjoner:

• Formalkompetanse som vernepleier, sykepleier, eller sosialpedagog, og erfaring fra brukergruppen

• Du har arbeidet med personalledelse og utviklingsarbeid, og har gode samarbeidsevner

• Du kjenner forhåpentligvis til verdibasert ledelse, og ser helhetlig på løsningsalternativer før viktige beslutninger fattes

• Du har erfaring med budsjett og økonomiansvar, og har gode administrative rutiner, herunder kjennskap til turnusplanlegging, og rapporteringsverktøyer

• Har kunnskap og erfaring med utarbeidelse av vedtak iht helse- og omsorgtjenesteloven kap. 9.

• Erfaring fra sosialpedagogiske virksomheter eller kommunale bofellesskap er en fordel

Ønskede personlige egenskaper:

• Du har godt humør, er positiv og løsningsorientert, og viser respekt for andre

• Du er en lagspiller, men ikke redd for å ta ansvar og egne beslutninger når det trengs

• Du er opptatt av relasjonsbygging

• Du er målbevisst, strukturert, og gjennomfører det du starter

• Du ser på lederrollen som en viktig støttefunksjon

• Du er initiativrik og selvstendig

Vi tilbyr:

• Kompetanseutvikling og spennende faglige utfordringer

• Kulturliv

• Et miljø der menneskers potensiale og verdi står i sentrum

• Interessante samarbeidspartnere og nettverk lokalt og nasjonalt

• Gode forsikrings- og pensjonsordninger i KLP

• Lønn etter avtale

• Virksomheten er tilknyttet arbeidsgiverorganisasjonen VIRKE

Søknadsfrist er 12.september 2024. Stillingen som daglig leder ønskes besatt 1.12.24 eller etter avtale.

 

Søknad med CV, og referanser sendes [email protected]

 

Søk på stillingen her.

 

Sted: Garnesveien 166, 5264 Garnes

Spørsmål om stillingen
Geir Legreid
Mobil: 40 82 84 44

 

Rostadheimen Bofellesskap er en privat stiftelse som arbeider utfra et menneskebilde impulsert av Rudolf Steiners pedagogikk og sosialterapi. Stiftelsen tilbyr bo- og aktivitetstilbud til mennesker med utviklingshemming og har driftsavtale med Bergen kommune. Stiftelsen samarbeider med Virksomheten Helgeseter om lønn, regnskapstjenester, kulturliv, og faglig utvikling.
Driftsansvaret dekker to bofellesskap med til sammen 8 beboere og dagtilbud, med verksteder og et lite hagebruk. Virksomheten holder til i naturskjønne omgivelser på Garnes, med ca 100 m strandlinje, kai og naust. Fra Bergen sentrum tar det ca 25 min med tog og buss.

 

Del stillingen

Selskap

Rostadheimen Bofellesskap

Kontaktinfo

  • Geir Legreid
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 408 28 444

Lokasjon

  • Garnes

Søknadsfrist

September 12, 2024

Fagansvar ved kulturhistorisk museum (søknadsfrist 03.09.2024)

 

Fagansvar ved kulturhistorisk museum

 

Tana Museum – Deatnu Tana

Brenner du for lokalhistorie og -kultur, har relevant museumsfaglig utdanning og kompetanse, gjerne innen fagområder som bygnings-/fartøyvern, konservering og kulturformidling? Da vil vi gjerne ha deg med!

Stillingstittel Avdelingsleder museum

Oppstart Etter avtale

Type ansettelse Vikariat

Arbeidstid Dagtid og kveld, ukedager

Arbeidsspråk Norsk eller skandinavisk

Antall stillinger 1

Søk på jobben

Søk senest tirsdag 3. september

Hva vi ser etter

VI SØKER DEG SOM ER ENGASJERT, HAR GJENNOMFØRINGSKRAFT og

· har høyere utdannelse innen museumsrelevante fag

· har erfaring fra museumsarbeid

· innehar kompetanse i samisk kulturhistorie og kultur

· god kunnskap om kulturminnevern

· har prosjektlederkompetanse

· har en god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på både nordsamisk og norsk

Arbeidsoppgaver

Du vil ha det overordnede museumsfagansvaret for

· å ivareta samlingen

· utarbeide og iverksette planer for formidling, sikring og samlingsforvaltning

· utvikle museets posisjon i lokalsamfunnet

· Utvikle prosjekter og sørge for finansiering og gjennomføring

· Andre oppgaver som din kompetanse kan brukes til

Vikariatet innebærer også forefallende oppgaver gjennom året.

Vi tilbyr

Tiltredelse snarest.

Vikariatet varer fram til 20.10.2025, med mulighet med forlengelse.

Vi tilbyr tarifflønn knyttet til utdanningsnivå, pensjonsordning i KLP, kunnskapsrike kollegaer spredt på 4 museer og deltakelse i prosjekter og på relevante kurs. I tillegg bygger vi opp team i vår organisasjon, der du vil ta del.

Museumsfagansvarligstillingen er plassert direkte under direktøren, og inngår i fagansvarsgruppe.

 

Søk på stillingen her.

 

Kontaktperson for stillingen

Mariann W. Magga

direktør for Stiftelsen Tana og Varanger Museumssiida

95262152

[email protected]

Om bedriften

Deanu musea/Tana museum har som hovedmål å dokumentere samt formidle Tanadalens kultur og da særlig den elvesamiske kultur. I tillegg til den samiske kulturen, skal museet samtidig ivareta den finske og den norske kulturtradisjonen i kommunen, og i tillegg skal den kvenske kulturen synliggjøres og bli en del av museets arbeidsområder.

Deanu Musea er en avdeling i Tana og Varanger Museumssiida, som er en stiftelse som drifter de samiske museene i Øst-Finnmark, og Deanu Musea har 1,5 stillinger. Museumsanlegg i Polmak, like ved grensen til Finland, samt adm. kontorer sammen med Norsk Villakssenter på sentralt på Tana bru.

Velkommen til Tana og Varanger Museumssiida!

www.facebook.com/tanamuseum

 

Del stillingen

Selskap

Tana museum

Lenke til firma

https://dvmv.no/

Kontaktinfo

  • Mariann W. Magga
  • Tittel: Direktør for Stiftelsen Tana og Varanger Museumssiida
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 952 62 152

Lokasjon

  • Tana

Søknadsfrist

September 3, 2024

Undervisningsstilling i maritime fag, maskin (Søknadsfrist Snarast)

Undervisningsstilling i maritime fag, maskin

 

 

Laksevåg og Bergen maritime vgs har 80 tilsette og omlag 480 elevar. Skulen har totalt 31 klasser med tilbod innan bygg- og anleggsteknikk, elektro- og datateknologi, elektro- og datateknologi med spesiell studiekompetanse og teknologi- og industrifag. Innanfor teknologi- og industrifag tilbyr skulen industriteknologi, brønnteknikk, kjemiprosess og laboratoriefag og maritime fag. Skulen er lokalisert i Bergen sentrum og på Laksevåg.

 

Skulen har følgjande stilling ledig:

  • Inntil 80 % vikariat som faglærar i maritime fag, maskin.
  • Vi søkjer etter kandidatar som har M4 sertifikat eller fagbrev som skipsmotormekanikar.
  • Ved tilsetjing vil det bli lagt vekt på personlege eigenskapar.

 

Søknadsfrist: Snarast
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stillingstittel: Undervisningsstilling i maritime fag – maskin
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 80
Webcruiter-ID: 4850489085
Sluttdato: 31.07.2025

 

Arbeidsoppgåver

Undervisning i maritime fag.

 

Kvalifikasjonar

  • M4 sertifikat eller fagbrev som skipsmotormekanikar.
  • Til alle undervisningsstillingar er det krav om relevant fagleg og pedagogisk kompetanse, jf opplæringslova.
  • Ved manglande pedagogisk og/eller fagleg kompetanse vil det bli lagt til rette for etterutdanning.

 

Personlege eigenskapar

  • Du bidreg til å skape gode relasjonar, både til elevar og kollegaer
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Gode samarbeidsevner
  • Strukturert
  • Sjølvstendig
  • Fleksibel
  • Liker å arbeide med ungdom

 

Vi tilbyr

  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar
  • For stillinga gjeld løns- og arbeidsvilkår fastsett i lov- og avtaleverk.

 

Andre opplysningar

Det er eit vilkår om godkjend politiattest for å bli tilsett i vidaregåande skule.

Administrasjonsmålet i fylkeskommunen er nynorsk.
Alle nytilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månader.
Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort.

 

Odd Frantzens plass 6, 5008 Bergen, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Jan Kåre Greve
rektor
 Telefon:+47 91680978

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Jan Kåre Greve
  • Tittel: rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 91680978

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

September 22, 2024

100% stilling som avdelingsleiar ved Jondal skule (søknadsfrist 15.09.2024)

Ullensvang kommune Jondal skule

100% stilling som avdelingsleiar ved Jondal skule

 

 

Ledig fast stilling som avdelingsleiar – stillingsstorleik 100 %

Frå 1. september 2024

 

Info om skulen:

Jondal skule er ein 1.-10. skule i Ullensvang kommune. Skulen ligg fint til i sentrum av bygda Jondal, i nær tilknyting til både barnehage og kulturskule, fjell og fjord. Skulen er nyleg rehabilitert, og har fått mange nybygg. Skulen har 130+ elevar, og eigen SFO-avdeling med rundt 30 elevar. Me har rundt 30 engasjerte og fagleg dyktige tilsette, som er opptekne av å skapa eit godt læringsmiljø for alle elevane.

 

Arbeidsoppgåver:

Me søker ein avdelingsleiar som er oppteken av skuleutvikling og ynskjer å leia gjennom å lytta, støtta og utfordra. Du vert ein del av leiarteamet vårt som er sett saman av rektor og to avdelingsleiarar. Avdelingsleiaren me lyser etter vil få oppgåver knytt til dagleg drift både på skule og SFO, pedagogisk utviklingsarbeid, og medansvar for å leia personal og oppfølging av elevsaker. Du vil få ansvar for vikararbeid i samarbeid med den andre avdelingsleiaren. Stillinga inneber 50% leiing og 50% undervisning.

 

Kvalifikasjonar:

  • Godkjent lærarutdanning og undervisningserfaring
  • God kjennskap til, og forståing for digitale system
  • Har gjerne leiarerfaring frå før
  • Personlege eigenskapar vil bli vektlagt
  • Du må ha ynskje om å ta vidareutdanning i leiing om du ikkje har det

 

Personlege eigenskapar:

  • Har god pedagogisk forståing og er oppteken av skuleutvikling
  • Er strukturert, held oversikt og ser gode og effektive løysingar
  • Likar å leia andre
  • Er god på samarbeid, relasjonsbygging og kommuniserer godt med skulen sine tilsette, elevar og føresette
  • Har god formidlings- og gjennomføringsevne
  • Er oppteken av elevane si læring, mestring og utvikling
  • Er sjølvstendig, fleksibel og omstillingsdyktig
  • Kan handtera periodar med stort arbeidspress
  • Trygg, med godt humør og pågangsmot

 

Me tilbyr:

  • Eit godt arbeidsmiljø
  • Varierte arbeidsoppgåver
  • Godt pedagogisk utviklingsmiljø
  • Lønn etter hovudtariffavtalen
  • Gode moglegheiter for kompetanseheving med støtte frå kommunen
  • Ullensvang kommune har inkluderande arbeidsliv (IA), fleksibel arbeidstid og gode permisjons- og pensjonsvilkår.
  • Hjelp til å finna bustad

 

Krav:

  • Politiattest

 

Til orientering om Offentleglova:

Utgangspunktet er at alle søkjarnamn er offentlege etter Offentleglova. Det betyr at ditt namn vert gjort offentleg på kommunen si postliste når du har søkt ledig stilling.
For å gjera unntak må kommunen ha heimel i lova og vurdera konkret i kvar sak kva som er grunnen til unntaket.
I følgje offentleglova § 25 vert det stilt følgjande krav for å få unntak:
«Det kan likevel gjerast unntak frå innsyn for opplysningar om ein søkjar dersom vedkommande sjølv ber om det. Ved vurderinga av om ei slik oppmoding skal takast til følgje, skal det leggjast vekt på om det knyter seg særleg offentleg interesse til stillinga. I utlysinga skal det gjerast oppmerksam på at opplysningar om søkjaren kan bli gjort offentlege sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje blir teke til følgje, skal søkjaren varslast om dette.

 

Arbeidsavtalar i Ullensvang kommune:

Dei som vert tilsett i Ullensvang kommune får tilsendt arbeidsavtale til digital signering. Du får tilsendt sms og e-post med link til digital arbeidsavtale. Viss du har fått munnleg melding om at du er tilsett vil du få tilsendt arbeidsavtale. Viss du ikkje får e–post i innboksen din, sjekk uønska e-post/søppelpost, eller fylge følgjande link: https://signering.posten.no/ 

 

 

Søk her

 

Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 15.09.2024
Arbeidsstad: Jondal

 

Kontaktpersonar:

Sarah Marie Røstbø
mob: +47 95122615

 

Heimeside:

ullensvang.kommune.no

 

Adresse:

Opheimsgata 31 5750 Odda

 

Ullensvang kommune Jondal skule

– ein ny, livskraftig og attraktiv kommune i Hardanger.

Ullensvang kommune er ein attraktiv stad å bu, arbeida og starta næringsverksemd! Vi kan tilby spennande og meiningsfulle arbeidsoppgåver i ein kommune som er i utvikling. Her finn du fjord, fjell, fonn, frukt, landbruk, havbruk og verdsleiande industri i ein og same kommune. Kommunen har omlag 11 100 innbyggjarar, der Odda er administrasjonssenter i kommunen omkransa av sterke bygder.

Oppdraget vårt er å levera gode tenestar, vera ein god samfunnsutviklar og arbeide for vidare vekst og utvikling i kommunen. Gjennom motiverte og dyktige medarbeidarar løyser vi dette viktige samfunnsoppdraget, og ynskjer å ha fleire med på laget.

Vi ønsker medarbeidarar med ulik bakgrunn, fagkombinasjonar, kompetanse, livserfaring og perspektiv. Det gir oss eit mangfaldig arbeidsmiljø som set oss betre i stand til å løysa oppgåvene. I Ullensvang kommune er vi opptekne av mangfald og inkludering, det er viktig for oss å ha ein arbeidsstyrke som representerer befolkninga. Vi oppmodar alle som er kvalifisert til å søkja, uavhengig av alder, kjønn og kjønnsidentitet, funksjonsevne, livssyn eller etnisk bakgrunn. Vi legg til rette arbeidsplassen ved behov.

Tar du utfordringa ?

Lenkjetekst: Tilgjengelegheitserklæring for nettsidsa

Lenkje: https://uustatus.no/nn/erklaringer/publisert/bac52677-0999-4760-90dd-d3d03abdaf49 

Del stillingen

Selskap

Ullensvang kommune

Kontaktinfo

  • Sarah Marie Røstbø
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 95122615

Lokasjon

  • Odda

Søknadsfrist

September 15, 2024

Vestvågøy kirkelige fellesråd – Kirketjener 100% fast (søknadsfrist 20.09.2024)

 

Kirketjener

 

  • Vestvågøy kirkelige fellesråd
  • Tamyra 24, 8370 Leknes, Hjemmekontor ikke mulig

 

Om jobben

Det er ledig 100% stilling som kirketjener i Vestvågøy kirkelige fellesråd. Kirketjeneren vil få hovedansvaret for noen av de 5 kirkene på Vestvågøy, men tjenester i alle kirkene. Oppmøtested er et av våre kontorsteder.

Stillingstittel: Kirketjener
Oppstart: 1. januar 2025
Type ansettelse: Fast
Arbeidstid: Turnus, dagtid og kveld, alle dager
Arbeidsspråk: Skandinavisk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest fredag 20. september

Send søknad til: [email protected]

 

Hva vi ser etter

Kvalifikasjoner:

• Relevant utdanning innen renhold, vaktmester ol vektlegges

• Relevant arbeidserfaring vektlegges

• personlig egnethet vektlegges

• evne til å utføre oppgaver selvstendig og med framdrift

• ordenssans og god serviceinnstilling

• allsidig og evne til samarbeid

• beherske skandinavisk språk

 

Arbeidsoppgaver

Arbeidsoppgavene er å legge til rette for og være til stede under kirkelige handlinger, gudstjenester, konserter og andre aktiviteter, renhold av kirkene og noe tilsyn og vedlikeholdsoppgaver.

Det er en begrenset kontordelen med administrative oppgaver i stillingen.

Det må påberegnes arbeid inntil tre helger i måneden og i kirkens høytider. Arbeidstid er 35,5 t/uke i turnus. Det vil bli fri i enkelte høytider i rullering.

 

Vi tilbyr

Tiltredelse 01.01.25 eller etter avtale.

Lønn og arbeidsvilkår etter gjeldende tariffavtaler i Den norske kirke med pensjonsordning i KLP.

Den som tilsettes må ha førerkort og disponere bil i tjenesten.

 

Kontaktperson for stillingen

 

Om bedriften

Vestvågøy kirkelige fellesråd er i enkommune som har ca 11.500 innbyggere og er en kommune i vekst med allsidige tilbud og god tilgang til natur. Det er ca 16 årsverk i kirka på Vestvågøy, i ca 18 stillinger inkl 4 prester. Det er 5 kirkebygg og 1 kapell.

Sektor: Privat

Nettsted: https://www.vestvagoy.kirken.no

Del stillingen

Selskap

Vestvågøy kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Leknes

Søknadsfrist

September 20, 2024

Sjukepleiar 100 % fast stilling ved korttid og heimesjukepleia (Søknadsfrist 18.09.2024)

Vang kyrkje_2 mindre versjon kjøpt av OA feb24

Sjukepleiar 100 % fast stilling ved korttid og heimesjukepleia

 

 

Korttid og heimesjukepleia har frå 1.september 2024 ledig fast stilling for sjukepleiar. Vi tilbyr gode lønsvilkår (10 års tilleggsansiennitet) og flyttegodtgjering!

 

Vi tilbyr bla:

  • Eit godt og spanande fagmiljø med varierte arbeidsoppgåver
  • Eit positivt og triveleg arbeidsmiljø saman med dyktige kollegaer
  • Opplæring og rettleiing
  • Lønn etter tariff i hht hovudtariffavtala, gode pensjonsvilkår og forsikringsavtalar, og 10 års tilleggsansiennitet.
  • Kommunen kan hjelpe til med å skaffe bustad
  • For fast stilling tilbyr kommunen flyttegodtgjering ved flytting til Vang kommune (kompensasjon av faktiske flytteutgifter inntil gitt sum)

 

Søknadsfrist: 18.09.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: Vang i Valdres
Stillingstittel: Sjukepleiar 100 % fast stilling ved korttid og heimesjukepleia
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4797799864

 

Arbeidsoppgåver:

  • Utøve sjukepleie i tråd med gjeldande krav og lovverk
  • Planlegge arbeidet i området og fordele arbeidsoppgåver i tråd med den einskilde medarbeidar si kompetanse
  • Praktisk bistand og rettleiing til brukarar
  • Planlegge, igangsette og tilpasse tenestar ut i frå den einskilde brukers behov
  • Bidra til positivt samarbeid med pårørande
  • Dokumentere i fagsystemet Profil, journalansvar for pasientar i gitt område
  • Utføre naudsynt sakshandsaming og kartlegging av søknader til tenestar innan fagområde og legge dette fram for vedtaksmyndighet
  • Halde seg oppdatert innan eige fagområde, og delta i fagleg utviklingsarbeid
  • Rettleiing, undervisning og tverrfagleg samarbeid
  • Bidra til samarbeid på tvers av einingar i etaten

 

Kvalifikasjonar:

  • Norsk autorisasjon som sjukepleiar
  • Erfaring frå kommunal pleie- og omsorgsteneste
  • Solid fagkunnskap i sjukepleie
  • Relevant vidareutdanning er eit føremonn, men ikkje eit krav
  • Gode ferdigheter innan IKT og bruk av elektronisk pasientjournal
  • Gode norskkunnskapar både munnleg og skriftleg
  • Førarkort kl. B

 

Personlege eigenskapar:

  • Ha evne til å gje omsorg og tryggleik
  • Vera fleksibel og ha tilpassingsevne
  • Vera motivert, engasjert og strukturert
  • Ha interesse for eldreomsorg og ønske om å bidra i fagutvikling
  • Ha gode evner til samarbeid
  • Sjølvstendig og ha evne til å ta ansvar, til å ta initiativ og til å sette seg raskt inn i nye arbeidsoppgåver
  • Evne til å sjå, tenkje og arbeide heilskapleg

 

Anna informasjon:

  • Tilsetting skjer på vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor.
  • Stillinga krev politiattest jf. helsepersonell-loven § 5-4. Attesten må leggjast fram før tiltreding

 

Tyinvegen 5150, 2975 Vang i Valdres, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Stine Solemsli
Leiar Vangsheimen og heimebaserte tenester
 Telefon:908 960 12
E-post:[email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!

 

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Lenke til firma

Kontaktinfo

  • Stine Solemsli
  • Tittel: Leiar Vangsheimen og heimetenesta
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 908 96 012

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

September 18, 2024