Ål kommune Oppvekstsektoren
Brenn du for å gjere ein forskjell for born og deira kvardag? Då har vi spennande stillingar for deg!
Pedagogisk leiar
Ål kommune har ledig fleire 100% faste stillingar som pedagogisk leiar i ulike barnehagar, og med ulike oppstartsdatoar; frå oppstart snarast til oppstart 01.01.26.
I Ål kommune er det fem kommunale barnehagar. Barnehagane varierer i storleik, frå 2 til 6 avdelingar og er lokalisert både i sentrum og ute i grendene.
Du vil arbeide saman med profesjonelle, fagleg dyktige og engasjerte pedagogar og assistentar. Alle desse gjer ein stor innsats for at alle barna i barnehagen skal ha ein god dag.
Kvalifikasjonar
Utdanning som barnehagelærar, barnevernspedagog, vernepleiar eller anna relevant godkjent utdanning på bachelor-nivå.
Kjennskap til lovverk og rammer som er gjeldande for barnehage.
Personlege eigenskapar
Vi vektlegg personlege eigenskapar og ynskjer deg som:
Brenn for barnehageyrket og det beste for barna.
Er glad i barn og har evne til å arbeide tett på barn.
Er ein leikande vaksen, som har høg respekt for leiken til barna.
Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
God evne til munnleg og skriftleg framstilling på norsk.
Bidreg fagleg og sosialt i personalgruppa.
Ål kommune nyttar nynorsk som målform.
Vi tilbyr
Ein barnehage med eit godt fagleg miljø.
Ei personalgruppe som verdsett humor i kvardagen.
Meiningsfullt arbeid med engasjerte kollegaer.
Rabattert treningssenter – ta vare på deg sjølv, også!
Løn etter tariff og gode pensjonsordningar gjennom KLP.
Gode stønadsordningar og moglegheiter for personleg vekst gjennom kurs og vidareutdanning.
Politiattest og søknad
Vitnemål og attestar legg du inn saman med søknaden.
Den som vert tilsett må legge fram politiattest som ikkje eldre enn tre månader.
Kommunen følger offentleglova § 25 ved eventuell offentleggjering av søkjarlista.
Velkomen som søkjar!
Fylke: Buskerud
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 22.08.2025
Tiltreding: Ulikt
Arbeidsstad: Ål kommune
Kontaktpersonar:
Marie Bjørke
tlf: 47635450
Heimeside:
www.aal.kommune.no
Adresse: Torget 1 3570 ÅL
Ål kommune Oppvekstsektoren
Ål kommune har ein desentralisert barnehage- og skulestruktur med både små og litt større skular og barnehagar. Frå 8. trinn blir alle elevane samla på Ål ungdomsskule. Gjennom målretta arbeid med kompetanseutvikling og lokale handlingsplanar, ynskjer kommunen å utvikle gode profesjonsfellesskap i barnehagane og skulane våre. «Betre læring» er vår lokale oppvekstplan og visjonen er «Alle som veks opp i Ål skal bli rotfaste og flygedyktige». Hovudmålsettinga «I eit inkluderande oppvekstmiljø der alle ser og blir sett, får kvar einskilld kraft til å meistre eigne liv» skal vere grunnleggande for drifta i sektoren.
Hallingdal er ein spennande møteplass mellom aust og vest, med eit rikt mangfald av arbeidsplassar og fritidstilbod. Dette er draumeplassen for deg som likar friluftsliv, kultur og eit kortreist og køfritt kvardagsliv. Her gjev naturopplevingar sommar og vinter, kulturopplevingar og eit stort tal arrangement grunnlaget for det gode liv!
Austrheim vidaregåande skule – Realfaglærar (søknadsfrist 08.08.2025)
Lærar i realfag
OPK-AH – Austrheim vgs, Vestland fylkeskommune
Austrheim vidaregåande skule ligg i Mastrevikane i Austrheim kommune. Vi er ein skule med om lag 200 elevar som kjem frå kommunar i Nordhordland samt Gulen og Solund. Skulen har studiespesialisering og ulike yrkesretta studietilbod. Austrheim vidaregåande skule har eit tett og godt samarbeid med næringslivet i Fensfjordområdet med fyrtårna Mongstad og Sløvåg og med kommunane i vårt område. Austrheim vgs set eleven i sentrum under mottoet «Me bryr oss!» ut frå ein filosofi om at trivsel er viktig for læring. Resultata frå elevundersøkingar viser at elevane skårar høgt på trivsel og at dei får faglege utfordringar.
Nøkkelinformasjon
Søknadsfrist: 07.08.2025
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stillingstittel: Undervisningsstilling – Lærar i realfag (årsvikariat)
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4998206398
Arbeidsoppgåver
Austrheim vidaregåande skule har frå 11.08.2025 ledig undervisningsstillingar i 100% (årsvikariat).
Arbeidsoppgåver er undervisning:
* Matematikk
* Naturfag
Kvalifikasjonar
Det er ynskjeleg med:
* Undervisningskompetanse i matematikk og naturfag.
* Praktisk-pedagogisk utdanning (PPU), integrert lektorutdanning eller anna pedagogisk utdanning som gir undervisningskompetanse.
* Erfaring frå undervisning.
Det er krav om framvisning av politiattest.
Personlege eigenskapar
* Eit positivt elevsyn og ser mogleheitar i alle elevar
* Pedagogisk og faglig nysgjerrig
* Utviklingsorientert
* Gode evner til samarbeid, lagtenking og relasjonsbyggjande eigenskapar
* Opptatt av å skape eit trygt og godt læringsmiljø med tydeleg klasseleiing
* Strukturert og sjølvstendig
Vi tilbyr
* Eit aktivt og stimulerande fagmiljø
* Nært samarbeid med kollegaer, spesielt fagteama for norsk og samfunnsfag
* Høve til å vere med på å forme eit nytt utdanningstilbod
* Eit særs godt fagleg og sosialt arbeidsmiljø
* Løn og lønsutvikling i tråd med Vestland fylkeskommune sin lønspolitikk
* Gode forsikrings- og pensjonsordningar
Andre opplysningar
I følgje offentleglova §25.2.ledd, kan opplysningar om søkjaren verta offentleggjort sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på offentleg søkjarliste. Søkjaren vil alltid bli varsla på førehand dersom dette vert gjort
Administrasjonsmålet i Vestland fylkeskommune er nynorsk
Alle nytilsetjingar i Vestland fylkeskommune blir gjort med ei prøvetid på 6 månadar
Kontaktinformasjon
Kasper Brandt Slettebakken
Telefon: 921 51 592
[email protected]
Frode Hervik, rektor
Telefon: 905 65 217
Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.
Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.
Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.
Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.
Ål kommune – Pedagogiske leiarar (søknadsfrist 22.08.2025)
Austrheim vidaregåande skule – Realfaglærar (søknadsfrist 08.08.2025)
Nome kommune – Ledig stilling som fastlege i Nome kommune (Søknadsfrist 15.08.2025)
Ledig stilling som fastlege i Nome kommune
Det er en ledig stilling som næringsdrivende fastlege på Nome legesenter. Dette er en fellespraksis med 8 fastleger + Lis1. Listelengde er på 1100 pasienter. Hjemmelen eies av Nome kommune, og medfører derfor ikke kjøp av hjemmel. Kommunen står for drift og organisering. Dette er en godt ivaretatt liste av samme lege siden 2015. Legesenteret har egen enhetsleder og 6,4 årsverk hjelpepersonell fordelt mellom sykepleiere og helsesekretærer.
Legepraksisen ligger på Nome Helsesenter sentralt på Ulefoss, og holder til i samme bygg som ambulansetjenesten og helsestasjon med jordmor, helsesykepleier og fysioterapeut. Det er romslige og lyse lokaler med god tilgjengelighet og parkeringsmuligheter. Legesenteret har egen akuttinngang, akuttstue og et moderne og velutstyrt laboratorium. Legesenteret bruker WebMed journalsystem.
Nome har egen kommuneoverlege og disponerer KAD plasser innenfor somatikk og psykisk helse.
Legesenteret bruker WebMed journalsystem.
Søknadsfrist: 15.08.2025
Arbeidsgiver: Nome kommune
Sted: Ulefoss
Stillingstittel: Ledig stilling som fastlege i Nome kommune
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4989601466
Arbeidsoppgaver
- Fastlege med listestørrelse på 1100 pasienter
- Interkommunal legevakt, ca 2 vakter pr/mnd
Kvalifikasjoner
- Lege med godkjent autorisasjon og gjennomgått turnustjeneste
- Spesialist i allmennmedisin eller ønske om spesialisering (ALIS).
- Fordel med erfaring fra allmennpraksis
- Rett til refusjon fra Helfo
- Beherske norsk skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper
- Interesse for allmennmedisin
- Gode samarbeidsevner og kommunikasjonsferdigheter
- Kompetanse, erfaring, fleksibilitet og personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
Vi gir våre nye leger en god start med gode vilkår og individuell fastlegeavtale. Vi søker etter spesialist i allmennmedisin, men legger også til rette for ALIS løp.
Vi kan tilby et godt fagmiljø med fokus på arbeidsmiljø og trivsel, samt spennende og varierte arbeidsoppgaver.
- Fastlegepraksis etter gjeldende lover, forskrifter og avtaleverk.
Stårrvegen 14, 3830 Ulefoss, Norge
Kontaktinformasjon
Lars Kristian Lunden
Kommuneoverlege
Telefon:903 61 567
Berit Lindberg Spange
Enhetsleder HO
Telefon:+47 90940691
Kanalkommunen Nome ligger «midt i smørøyet» og er en kommune med flere vakre steder å bosette seg. Største del av befolkningen bor i eller omkring Lunde og Ulefoss sentrum.
Det er kort veg til Grenlandsregionen i sør og til Bø i Midt-Telemark med vakre Lifjell i nord. Det er kun 30-60 minutters kjøring til sjø og fjell, og kun 2 timer til Oslo.
Sørlandsbanen stopper i Lunde.
Kommunen har ca. 6600 innbyggere og et areal på 434 km². Nome har barnehager, ledige boligtomter, videregående skoler og kort veg til universitetet i Sørøst-Norge (Bø, Porsgrunn og Notodden).
Nittedal kirkelige fellesråd – Gravplassarbeider (søknadsfrist 31.08.2025)
Gravplassarbeider
Nittedal kirkelige fellesråd
Nittedal kommune med ca. 26.000 innbyggere har en attraktiv beliggenhet i umiddelbar nærhet til både natur og storby. Kort vei og god kommunikasjon til Oslo. Positiv nærings- og boligutvikling betyr en ny giv for kommunen som har et aktivt kultur- og musikkliv der også kirken spiller en viktig rolle.
Det er to gravplasser i kommunen, Hakadal og Nittedal kirkegård. Vi har to fast ansatte gravplassarbeidere og en sesongarbeider. Nittedal kirkelige fellesråd har ansvaret for forvaltning og drift av gravplassene. Fellesrådet er arbeidsgivere for 18 andre kirkelige tilsatte.
For mer informasjon om kirken i Nittedal se: www.nittedal.kirken.no
Gravplassarbeider 100 % stilling
Gravplassarbeider inngår i team med den øvrige kirkelige betjening og har sitt arbeidssted primært knyttet til gravplassen ved Hakadal kirke, men arbeider også noe i Nittedal. Gravplassarbeider vil kunne bli brukt som vikar for kirketjener ved gudstjenester og kirkelige handlinger. For en godt kvalifisert kandidat kan det være aktuelt med funksjon som ledende gravplassarbeider med ansvar for HMS, internkontroll, og koordinering og planlegging av arbeidet på kirkegårdene.
For en godt kvalifisert kandidat kan det være aktuelt med funksjon som ledende gravplassarbeider med ansvar for HMS, internkontroll, og koordinering og planlegging av arbeidet på kirkegårdene
Nøkkelinformasjon
Søknadsfrist: 31.08.2025
Arbeidsgiver: Nittedal kirkelige fellesråd
Sted: Nittedal, Hakadal
Stillingstittel: Gravplassarbeider
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4998128085
Arbeidsoppgaver
Praktisk tilrettelegging og oppfølging av begravelser og urnenedsettelser, inklusiv graving
Stell av grøntanlegg
Oppsetting, retting av gravminner
Øvrig sommer- og vintervedlikehold av gravplassen
Enkelt vedlikeholdsarbeid på bygninger, inventar og utstyr
Sørge for at gravplassen er velstelt og ryddig som et godt sted for ro og ettertanke
Bidra til at gravplassen oppleves som serviceorientert for besøkende
Kvalifikasjoner
Maskinteknisk og grøntfaglig kompetanse
Fagbrev og/eller erfaring som gartner, anleggsgartner, maskinfører eller grunnarbeider vil bli tillagt vekt
Kompetansebrev for gravemaskin (M2)
Erfaring med traktorkjøring
Erfaring med bruk av PC
Gode ferdigheter i norsk muntlig og skriftlig
Medlem av Den norske kirke
Førerkort klasse B og må disponere bil
Ønskelig med førerkort klasse T og BE
Personlige egenskaper
Gode samarbeidsevner
Evne til å arbeide selvstendig og ta initiativ
Nøyaktig, serviceinnstilt og strukturert
Gjennomføringsevne
Søker må være i fysisk stand til å utføre de oppgaver som ligger til stillingen
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
Lønns- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende regulativ og tariffavtaler
Pensjonsordning gjennom KLP
Kjøregodtgjørelse i samsvar med gjeldende regulativ
Adresse: Rådhusveien 3, 1482 Nittedal, Norge
Kontaktinformasjon
Merete Strandberg, Kirkeverge
Telefon: 920 57 415
Elise Stave, ledende gravplassarbeider
Telefon: 464 80 089
Nittedal kommune med ca. 25.000 innbyggere har en attraktiv beliggenhet i umiddelbar nærhet til både natur og storby. Kort vei og god kommunikasjon til Oslo. Positiv nærings- og boligutvikling betyr en ny giv for kommunen som har et aktivt kultur- og musikkliv der også kirken spiller en viktig rolle.
Det er to gravplasser i kommunen, Hakadal kirkegård, som ble utvidet med blant annet navnet minnelund i 2016, og Nittedal kirkegård. Vi har to fast ansatte gravplassarbeidere. Nittedal kirkelige fellesråd har ansvaret for forvaltning og drift av gravplassene. Fellesrådet er arbeidsgivere for 18 andre kirkelige tilsatte.
For mer informasjon om kirken i Nittedal se: www.nittedal.kirken.no
Troms og Finnmark friomsorgskontor, avd. Hammerfest: Førstekonsulent / rådgiver (søknadsfrist 17.08.2025)
Vil du jobbe i en etat med et viktig samfunnsoppdrag?
Rådgiver / førstekonsulent
Ved Troms og Finnmark friomsorgskontor, avd. Hammerfest har vi ledig en fast stilling som førstekonsulent/rådgiver og et mulig vikariat med ett års varighet.
Friomsorgens hovedoppgaver er å gjennomføre dommer med samfunnsstraff, gjennomføring av betingede dommer med vilkår om program mot ruspåvirket kjøring og narkotikaprogram med domstolskontroll, følge opp prøveløslatte som er ilagt møteplikt, og gjennomføre ubetingede dommer med elektronisk kontroll, og å utarbeide personundersøkelser til bruk i straffesaker.
Troms og Finnmark friomsorgskontor har hovedkontor i Tromsø med avdelinger i Kirkenes, Hammerfest og Harstad med i alt 32 ansatte.
Hammerfestavdelingens arbeidsområde omfatter 10 kommuner hovedsakelig i Vest-Finnmark: Alta, Loppa, Hasvik, Hammerfest, Måsøy, Nordkapp, Porsanger, Kautokeino, Gamvik og Lebesby.
Nærmere opplysninger om Troms og Finnmark friomsorgskontor finnes på www.kriminalomsorgen.no
Arbeidsoppgaver
• ansvar for gjennomføring av ulike straffereaksjoner og gjennomføringsformer knyttet til soning av straff i samfunn
• utarbeide personundersøkelser til bruk i straffesaksgangen
• gjennomføre lovbruddsrelaterte samtaler og programvirksomhet
• drive planmessig endringsarbeid ved å tilrettelegge for et kriminalitetsforebyggende innhold i straffen, herunder samarbeid med oppdragsgivere, hjelpeapparat og øvrig privat og offentlig nettverk
Den som ansettes må påregne endringer i ansvars- og arbeidsområde.’
Utdanning og erfaring
- du må ha 3-årig sosialfaglig utdanning, eller annen relevant høyskole- eller universitetsutdanning, på minimum bachelornivå
- førerkort kl. B da reisevirksomhet må påregnes
- erfaring med planmessig endringsarbeid er ønskelig
Personlige egenskaper
- gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- evne til å arbeide selvstendig og systematisk
- har beslutningsevne, er fleksibel og har evne til etisk refleksjon
- har evne til å arbeide selvstendig og systematisk
- det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet
Vi tilbyr
- meningsfulle oppgaver i en etat med et viktig samfunnsoppdrag
- gode pensjons, forsikrings- og låneordninger i Statens pensjonskasse
- dagtidsstilling med fleksitidsordning
- mulighet for trening i arbeidstiden
- det er opparbeidet egne hjemreiseordninger for ansatte som har tilhørighet/hjemadresse utenfor Finnmark fylke
- alle som bor og arbeider i Finnmark kan få en årlig nedskriving av studielånet på inntil 20% av det opprinnelige lånebeløpet – maksimalt kr 30.000,- per år. Grensen er foreslått økt til kr 60 000,- f.o.m 2026
- flytter du til Hammerfest får du et skattefradrag på alminnelig inntekt på cirka kr 20 000.
i Finnmark er det gratis barnehageplass
Her finner du en oversikt over fordeler du kan oppnå ved å flytte til Hammerfest
Stillingen lønnes som førstekonsulent kode 1408 med årslønn på 509 300 – 584 500 eller rådgiver kode 1434 med årslønn på 564 000 – 645 000 avhengig av kvalifikasjoner. Det blir trukket 2 % innskudd til Statens pensjonskasse
Generell informasjon
Kriminalomsorgen mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik kompetanse, livserfaring og perspektiv for å kunne bidra til en enda bedre oppgaveløsning.
Dersom det er kvalifiserte søkere med funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn, skal vi innkalle minst én søker i hver av disse gruppene til intervju.
Kjenner du deg igjen i en av disse kategoriene, kan du krysse av i jobbsøkerportalen vår. Du kan lese mer om kravene for å bli vurdert som søker i disse gruppene her.
Vi gjør oppmerksom på at det må ikke være noe å utsette på vandelen til den som ansettes. Dette må dokumenteres med en uttømmende politiattest forut for ansettelse.
Vi gjør også oppmerksom på at opplysninger om søkere kan bli offentliggjort selv om søker har bedt om å være unntatt søkerlisten. Søker vil i så fall bli varslet om dette og gitt anledning til å trekke søknaden.
Prøvetiden er seks måneder. Den som ansettes må rette seg etter organisasjonsmessige eller andre endringer som blir bestemt om arbeidsområdet.
Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til avdelingsleder Tone Paulsen tlf. 957 61 007 eller fungerende friomsorgsleder Tordis Keiledal tlf. 992 68 717.
Søknad og CV sendes elektronisk via linken «Søk stillingen» på denne siden. Fullstendige opplysninger om relevant utdanning og arbeidserfaring må fylles inn i det elektroniske skjemaet. Vitnemål og attester må følge søknaden. Vi ber om at du henter vitnemål fra Vitnemålsportalen direkte i Jobbnorge når du søker stillingen.
For spørsmål om elektronisk utfylling av CV kan Jobbnorge kontaktes på 75 54 22 20.
Om kriminalomsorgen
Kriminalomsorgens samfunnsoppdrag er å gjennomføre varetektsfengsling og straffereaksjoner på en måte som er betryggende for samfunnet og som motvirker straffbare handlinger. Målet vårt er at den domfelte etter soning skal velge å leve et kriminalitetsfritt liv. Vår visjon er «Straff som endrer» og våre verdier er: trygghet, åpenhet og nytenking som er førende for vår atferd og som organisasjon. Les mer om vår virksomhetsstrategi her.
Kriminalomsorgen består av Kriminalomsorgsdirektoratet (KDI), Kriminalomsorgens høgskole og utdanningssenter KRUS og fem regioner med cirka 60 lokale fengsler og friomsorgskontor. Region nord omfatter 6 fengsler og 3 friomsorgskontor med ca 550 ansatte i Trøndelag, Nordland, Troms og Finnmark. Regionadminisrasjonen ligger i Trondheim. Troms og Finnmark friomsorgskontor har hovedkontor i Tromsø med avdelinger i Kirkenes, Hammerfest og Harstad med til sammen 32 ansatte.
Spørsmål om stillingen
Tordis Keiledal, Fungerende friomsorgsleder – Troms og Finnmark friomsorgskontor
+47 992 68 717
Tone Paulsen, Avdelingsleder
+4795761007
Søknadsfrist 17. august 2025
Arbeidsgiver Kriminalomsorgen region nord
Kommune Hammerfest
Omfang Heltid
Varighet Fast
Arbeidssted Sjøgata 8-10, 9600 Hammerfest
Alver kommune – Styrar, Marihøna barnehage (søknadsfrist 20.08.2025)
Spennande lederstilling i kommunal barnehage sentralt på Frekhaug
Styrar Marihøna barnehage
For Marihøna barnehage søkjer vi etter engasjert og dyktig styrar som ønskjer å leie tilsette og barn gjennom ein spennande og læringsrik kvardag. Som styrar vil du ha hovudansvaret for barnehagen sin daglege drift, personalutvikling, pedagogisk arbeid og utvikling av barnehagen. Stillinga er 60% administrativ og 40% som barnehagelærar på avdeling. Stillinga kan bli tillagt andre sektorrelevante oppgåver istaden for arbeid i avdelinga.
Vi ser etter ein person som er strukturert, fagleg sterk, omsorgsfull og har eit brennande engasjement for barn si utvikling og lærelyst.
Arbeidsoppgåver
Som styrar i Marihøna barnehage har du ansvar for
Leie og utvikle barnehagen som ein lærande organisasjon med profesjonelle læringsfellesskap
Økonomistyring og resultatkontroll
Forvaltning og kvalitetsutvikling
Sikre godt samarbeid med foreldre
Tverrfagleg samarbeid om barn og unge si oppvekst
Tilretteleggje for eit trygt og godt leike- og læringsmiljø for barn, og eit helsefremjande arbeidsmiljø for tilsette
Sikre at heile personalet i barnehagen arbeider fram mot barnehagen sine mål
Å vere ein god rollemodell og rettleiar som kan bidra til å skape eit trygt og engasjerande arbeidsmiljø
Kvalifikasjonar
Ønska kvalifikasjonar og krav:
Barnehagelova sine krav om fagleg, pedagogisk og administrativ kompetanse må vere oppfylt
Utdanning i barnehageleiing er ønskjeleg
Erfaring frå leiiing i barnehage, fortrinnsvis som styrar
God økonomiforståing og evne til å prioritere innafor budsjettrammene
Du er fagleg sterk og kan vise til gode resultat frå utviklingsarbeid/ endringsarbeid
Evne til å tenkje heilskapeleg og å jobbe målretta
God system- og rolleforståing
Personlege eigenskapar
Det vil bli lagt stor vekt på personlege eigenskapar.Vi søker deg som:
- er omsorgsfull og inkluderande i din leiingsstil.
- er ein lærande og engasjerande leiar med stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne
- er fleksibel og løysingsorientert, og held opp ditt gode humør og engasjement.
- du jobber strategisk, systematisk og langsiktig med eit heilskapeleg perspektiv på barnehagedrifta
- du er strukturert og har evna til å arbeide både sjølvstendig og i team.
- ditt faglege engasjement og målretta arbeidsmetode bidreg til eit inkluderande , positivt og raust arbeidsmiljø.
Politiattest
I tråd med barnehagelova vert det stilt krav om politiattest ved tiltrede.
Vi tilbyr
- løn etter avtale
- gode pensjons- og forsikringsordningar
- mentorordning for nye styrarar
- ein spanande leiarstilling i ein av kommunen sine største barnehagar
- eit godt profesjonsfellesskap saman med tenesteleiar og styrarane i dei andre kommunale
- barnehagane, der ein samarbeider, støtter og utfordrar kvarandre
- leiaropplæring
- ein støttande og utviklingsorientert oppvekstsektor
Om Alver kommune og tenesteområde barnehage
Alver kommune er ein kommune som har vakse til å bli ein av dei største kommunane i fylket. Med om lag 30 000 innbyggjarar og 2 700 dedikerte tilsette, har vi eit sterkt samfunn som søkjer å løyse utfordringar og utvikle seg vidare.
Vår plassering nord for Bergen gir oss privilegiet av ei variert og fascinerande natur. Frå rolege fjordar og opne havområde til majestetiske fjell og lokale toppar, byr Alver kommune på ei rekkje utandørs opplevingar. Vi er også stolte av å huse verdas beste korps og vere vertskap for eit rikt kulturliv.
Trygge barn i trygge vennskap, og med tru på seg sjølv og omverda er noko av det viktigaste vi ynskjer at barna skal ta med seg frå åra i våre barnehagar.
Marihøna barnehage ligg plassert sentralt ved Frekhaug senter, med kort veg til busshaldeplass og hurtigbåtkai. I området rundt barnehagen har vi tilgang til fine turområde med skog, sjø og fjell, samt tilrettelagde leikeområde og bibliotek. Barnehagen er er ein toavdelings barnehage, og har eit spesielt fokus på leik og læring, samspel, språk og lesing.
Styrar i Marihøna barnehage rapporterer til tenesteleiar for barnehagar, og har eit tett samarbeid med resten av styrarkollegiet.
Her kan du finne meir om dei kommunale barnehagane i Alver, både om felles satsingar og om den einskilde barnehagen.
Spørsmål om stillinga
Mona Meidell-Hagewick, Tenesteleiar
+47 951 46 923
Søknadsfrist 20. august 2025
Arbeidsgivar Alver kommune
Kommune Alver
Omfang Heiltid
Varigheit Fast
Arbeidsstad Havnevegen 47, 5918 Frekhaug
Alver kommune – Styrar, Marihøna barnehage (søknadsfrist 20.08.2025)
Troms og Finnmark friomsorgskontor, avd. Hammerfest: Førstekonsulent / rådgiver (søknadsfrist 17.08.2025)
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS