Tjenesteområdeleder strategi og utvikling (søknadsfrist 24.11.2024)

 

 

Tjenesteområdeleder strategi og utvikling 100 % fast stilling

 

 

Arbeidssted:

Strategi og utvikling er et nyopprettet tjenesteområde som utgjør kommunalområdet samfunn og strategi sammen med tjenesteområdene bygg og eiendom, brann og redning, vann, avløp og renovasjon, byggesak og landbruk og kultur.

 

Fakta om stillingen:

Vi søker en dynamisk, engasjert og samlende leder til vårt tjenesteområde strategi og utvikling. Dette er et nytt sammensatt team som skal jobbe sammen for å utvikle, implementere og iverksette strategier som fremmer bærekraftig vekst og innovasjon i kommunen. Som leder vil du ha det overordnede ansvaret for kommunens plansystem og våre planprosesser. Du vil lede og jobbe tett med teamet som består av boligutvikler, næringsrådgiver, planressurser, klima- og miljørådgiver, ressurser til digital utvikling og beredskapskoordinator. Som en god støttespiller vil du også få med deg kommunalområdets rådgiver, som har et dedikert ansvar for porteføljestyring av kommunens prosjekter. Dette er et sammensatt team med høy faglig kompetanse og mye erfaring. Din jobb vil være å vise vei og drive endring. Du skal skape resultater sammen med teamet og resten av kommunen. Gjennom ditt lederskap skal du utvikle individene og teamet.

Du vil i denne stillingen jobbe tett med leder for byggesak og landbruk, og medarbeiderne der. Det forventes dynamiske prosesser på tvers av tjenesteområdene og et proaktivt lederskap. Du vil være en pådriver for å utvikle kulturen og et godt arbeidsmiljø. Videre får du være med å påvirke samfunnsutviklingen i Østre Toten kommune, gjennom gode prosesser og samarbeid med aktører i lokalsamfunnet.

Vi vet at dette høres ambisiøst ut. Vi har ambisjoner som kommune. Disse er synliggjort i våre planer, deriblant kommuneplanens samfunnsdel og vår næringsstrategi. Vi ønsker at du skal lykkes og vil gi deg gode muligheter for å vokse i rollen som leder. Du får med deg gode lederkollegaer i kommunalområdet, som vil være gode sparringspartnere i en travel hverdag. Du får også en leder som stiller tydelige krav og forventninger, og som vil at du skal lykkes.

Stillingen er organisert som tjenesteområdeleder og rapporterer til kommunalsjef samfunn og strategi.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Lede arbeidet med å utvikle og gjennomføre kommunens strategiske planer.
  • Sikre helhetlig og bærekraftig samfunnsutvikling gjennom effektiv planlegging og gjennomføring.
  • Fagansvar for kommuneplanen, inkludert revisjon og oppdatering.
  • Samarbeide tett med politiske og administrative ledere, innbyggere og eksterne interessenter.
  • Analysere samfunnstrender og utvikle strategier for å møte fremtidige utfordringer. Dette vil skje i samarbeid med relevante fagområder i tjenesteområdet.
  • Bidra til å skape en innovativ og fremtidsrettet organisasjonskultur.
  • Kommunalområdets digitaliseringsressurs.
  • Fag-, personal-, og økonomiansvar for tjenesteområdet.
  • Koordinere, prioritere og samle fagene internt i tjenesteområdet.
  • Endring i arbeidsoppgaver må påregnes.

 

Kvalifikasjoner:

Må-krav:

  • Relevant høyere utdanning innen samfunnsplanlegging, ingeniørfag, økonomi, ledelse, juridiske fag eller lignende.
  • God kjennskap til plan- og bygningsloven og kommuneplanlegging.

 

Ønskelige krav:

  • Ledererfaring og erfaring med tverrfaglig samarbeid og utvikling.
  • Erfaring med strategisk planlegging og utviklingsarbeid.
  • Erfaring med å lede sammensatte kompetansemiljøer til å levere på felles mål.

Kvalifiserte personer oppfordres til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse eller kulturell bakgrunn.

 

Personlige egenskaper:

  • Du arbeider helhetlig og langsiktig.
  • Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
  • Du er dynamisk, engasjert og samlende.
  • Du har en evne til å inspirere og motivere andre.
  • Du er glad i digital utvikling av tjenestene.
  • Du er strukturert og målrettet i ditt virke.
  • Du er god til å bygge relasjoner og nettverk.
  • Du har sterke lederegenskaper og evne til å motivere og utvikle medarbeidere.

Personlig egnethet vektlegges.

 

Vi tilbyr:

Som ansatt i Østre Toten kommune vil du omfattes av en god pensjons- og forsikringsordning. Vi har meningsfulle arbeidsoppgaver og et inkluderende arbeidsmiljø. Arbeidstakere tilsettes i Østre Toten kommune på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende reglement, lov- og avtaleverk. Det trekkes 2% av bruttolønn til pensjon.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 24.11.2024
Tiltredelse: Snarest mulig
Arbeidssted: Østre Toten kommune

 

Kontaktpersoner:

Ørjan Gangnes
tlf: +47 48143189
mob: +47 48143189

 

Hjemmeside:

www.ostre-toten.kommune.no/

 

Adresse:

Rådhusgata 20 2850 Lena

 

 

Østre Toten kommune Samfunnsutvikling

Østre Toten kommune er én av 46 kommuner i Innlandet fylke, og har ca. 15 000 innbyggere. Vår visjon er «Livskvalitet ved Mjøsa». Vi leverer gode tjenester til innbyggerne våre takket være arbeidstakere med engasjement og høy kompetanse. Vi kan tilby utfordrende og meningsfulle arbeidsoppgaver innenfor et stort spekter av fagområder. Vi har en god pensjonsordning og et inkluderende arbeidsliv.

Del stillingen

Selskap

Østre Toten kommune

Lenke til firma

https://www.ototen.no/

Kontaktinfo

  • Ørjan Gangnes
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 48143189 mob: +47 48143189

Lokasjon

  • Lena

Søknadsfrist

November 24, 2024

Fagleder Voksenopplæringa (Søknadsfrist 04.11.2024)

Å (002)Nome

Fagleder

 

 

Nome voksenopplæring og flyktningtjeneste (NVFT) er lokalisert på Nome videregående skole, avdeling Lunde. NVFT har to avdelinger. Rektor/virksomhetsleder er øverste leder for begge avdelinger.

Flykntingtjenestens primæroppgaver er bosetting, etablering, kvalifisering og veiledning. Vi samarbeider med en rekke andre kommunale instanser om å følge opp flyktningene. Målet er å gi gode bo- og oppvekstsvilkår for alle bosatte flyktninger slik at de får seg utdanning, arbeid og fungerer godt i lokalsamfunnet.

Voksenopplæringen gir i hovedsak to undervisningstilbud:
Norskopplæring for voksne innvandrere (fra begynneropplæring til nivå B1/B2) og forberedende opplæring for voksne (FOV – nivået under videregående).

 

Søknadsfrist: 04.11.2024
Arbeidsgiver: Nome kommune
Sted: Lunde
Stillingstittel: Fagleder
Stillinger: 1
Webcruiter-ID: 4875041981

 

Arbeidsoppgaver

Arbeidsoppgavene kan variere mye på bakgrunn av den skiftende kapasiteten ved de to avdelingen. Faglederen jobber etter både integreringsloven og opplæringslova. Rektor og fagleder vil i samarbeid definere arbeidsoppgavene (listen er ikke uttømmende):

  • Sette seg inn i aktuelle lovverk og holde seg faglig oppdatert
  • Fag- og timeplanlegging
  • Søke tilskudd fra IMDI i samarbeid med kolleger ved NVFT og andre kommunale enheter
  • Ha oversikt over bosettinger og fordele ansvaret for dette til kolleger ved NVFT
  • Være med å utvikle virksomheten i samarbeid med rektor og de ansatte
  • Være stedfordtreder for rektor ved fravær
  • Delta på/lede relevante møter
  • Saksbehandling, herunder skrive vedtak etter integreringsloven og opplæringslova i våre fagsystemer
  • Samarbeide med NAV, lokalt næringsliv og lokalt organisasjonsliv
  • Veiledning av deltakere og ansatte
  • Undervisning i temagrupper

 

Kvalifikasjoner

  • Minimum 3 års høyere utdanning innen relevante fagfelt
  • Relevant ledererfaring og/eller lederutdanning
  • Erfaring fra saksbehandling og offentlig forvaltning
  • Gode ferdigheter i norsk, og beherske engelsk skriftlig og muntlig
  • Forståelse for sosialfaglig og pedagogisk arbeid
  • Kunnskap om det norske samfunnet og samhandling i det offentlige
  • Kompetanse/erfaring fra fagfeltene flyktningarbeid og voksenopplæring/pedagogisk arbeid blir vektlagt
  • Kunnskap om lovverk/planverk på opplæringsfeltet og/eller flyktningefeltet (Opplæringsloven og
  • Integreringsloven)
  • Gode dataferdigheter.
  • Erfaring med fagprogrammer som for eksempel NIR, Visma voksenopplæring, Websak og Visma
  • Flyt Timeplan er en fordel
  • Førerkort klasse B

 

Personlige egenskaper

  • Fleksibel
  • Evne og vilje til å sette seg inn i nye arbeidsoppgaver og lovverk
  • Evne til å arbeide strukturert og systematisk
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Stor arbeidskapasitet og evne til å prioritere
  • God samarbeidsevne og relasjonsforståelse
  • Evne til å sette grenser og stille opp i krevende situasjoner
  • Tydelig og trygg i sin kommunikasjon
  • Forståelse og respekt for menneskelige og etniske ulikheter
  • Humor og bidrag til arbeidsglede er avgjørende for å lykkes i stillingen

Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr

  • Stillingen er plassert i kommunens lønnsregulativ i henhold til gjeldende tariffavtale
  • Som ansatt i Nome kommune er du omfattet av meget gode pensjon- og forsikringsordninger
  • I denne stillingen får du et spennende og variert fagfelt

 

Olav Strannas veg, 3825 Lunde, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Arnhild Gjessing
Rektor
 Telefon:+47 90 29 56 51

 

Kanalkommunen Nome ligger «midt i smørøyet» og er en kommune med flere vakre steder å bosette seg. Største del av befolkningen bor i eller omkring Lunde og Ulefoss sentrum.
Det er kort veg til Grenlandsregionen i sør og til Bø i Midt-Telemark med vakre Lifjell i nord. Det er kun 30-60 minutters kjøring til sjø og fjell, og kun 2 timer til Oslo.
Sørlandsbanen stopper i Lunde.
Kommunen har ca. 6600 innbyggere og et areal på 434 km². Nome har barnehager, ledige boligtomter, videregående skoler og kort veg til universitetet i Sørøst-Norge (Bø, Porsgrunn og Notodden).

Del stillingen

Selskap

Nome kommune

Kontaktinfo

  • Arnhild Gjessing
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 90 29 56 51

Lokasjon

  • Lunde

Søknadsfrist

November 4, 2024

Frisklivskoordinator / fysioterapeut (Søknadsfrist 14.11.2024) + Sykepleiere og helsefagarbeidere

 

Frisklivskoordinator/fysioterapeut

NB! Lenke vidare til sjukepleiarar og helsefagarbeidarar nede før kontaktinformasjon.

Øystre Slidre kommune er i utvikling og vi søkjer etter fysioterapeut til å vere frisklivskoordinator! Stillinga er ledig frå 01.11.24.
Vi har ledig 60% fast stilling som fysioterapeut og frisklivskoordinator. Vi har også ledig 20% prosjektstilling ut 2025. Prosjektstillinga går i hovudsak ut på å oppatrette Frisklivssentralens tilbod og vidareutvikling. Stillinga er organisert under avd. rehabilitering og meistring.

Frisklivskoordinator har ansvar om å drifte frisklivssentralen og gjennomføre ulike helsefremmande kurs og helsesamtaler med enkeltpersonar.
Du vil og samarbeide tett med den kommunale fysio- og ergoterapeuttenesta og andre relevante samarbeidspartnarar. I tillegg utøve kurativ behandling som fysioterapeut.

Det er krav om politiattest før tilsetting, jfr helsepersonelloven §20a.

 

Søknadsfrist: 14.11.2024
Arbeidsgivar: Øystre Slidre kommune
Stad: HEGGENES
Stillingstittel: Frisklivskoordinator/fysioterapeut
Stillingar: 2
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast, Engasjement
Stillingsprosent: 60, 20
Webcruiter-ID: 4876755945

 

Arbeidsoppgåver

• Førebyggande helsearbeid som frisklivsrettleiing og folkehelsearbeid
• Organisere og gjennomføre helsefremmende kurs som sov godt, BRA-mat og lignande
• Koordinere Sterk og stødig grupper
• Gje fysioterapi til pasientar i kurativ behandling
• Gjennomføre gruppetimer som barseltrening, trening for heimebuande med og uten ganghjelpemidlar
• Tverrfagleg samarbeid
• Bidra til å utvikle tenestetilbodet

 

Kvalifikasjonar

• Norsk autorisasjon som fysioterapeut
• Fordel med erfaring som instruktør av gruppetreningar
• God evne til å uttrykkje seg skriftleg og muntleg
• Førarkort og tilgang på eigen bil

 

Personlege eigenskapar

• Vi søkjer ein positiv, motivert og engasjert medarbeidar
• Du må vere løysningsfokusert, fleksibel og ha evne til å jobbe sjølvstendig og i team
• God evne til samarbeid, og til å motivere andre
• God evne til struktur og gjennomføring av tiltak i tenesta
• Ansvarsbevisst, initiativrik og med positiv haldning til tverrfagleg samarbeid
• Dei personlege eigenskapane vil bli særleg vektlagt

 

Vi tilbyr

• Utfordrande og spennande stilling i ein kommune i utvikling
• Gode pensjons- og forsikringsordningar
• Lønns- og arbeidsvilkår etter tariff
• Eit godt sosialt og sterkt tverrfagleg arbeidsmiljø, med faglege utfordringar og gode moglegheiter for personleg utvikling

 

Bygdinvegen 1989, 2940 HEGGENES, Norge

 

 

Søk på stillinga her.

 

Lenke vidare til sjukepleiarar og helsefagarbeidarar.

 

Kontaktinformasjon

Marie Bjørneseth Storrusten
Avdelingsleiar
 Telefon:93230895

Gina Kvale Myreng
Tenesteleiar førebygging og meistring
 Telefon:90525192

 

Nasjonalparkkommunen Øystre Slidre ligg ved inngangsporten til Jotunheimen, med Beitostølen som et naturleg utgangspunkt. Vegen er kort til toppturar både sommar og vinter.

Friluftsliv, jakt, fiske og stølsliv er viktig i kommunen. Du finn mellom anna deler av Langsua nasjonalpark, eit stort turløypenett og milevis med skiløyper i heile kommunen. På Valdresflye varar skisesongen lenge. Velkommen til rein naturglede!

Reiseliv og jordbruk er blant dei største næringane, og det finst spanande arbeidsplassar innan fleire bransjar.Øystre Slidre har dei siste åra hatt vekst i folketallet.

Øystre Slidre kommune skal tilby gode tenester til innbyggarar og tilreisande i alle aldersgrupper. Nytt og moderne helsetun stod ferdig i 2021. Eit rikt kulturtilbod, eit godt tilbod til barn og unge og ein unik dugnadsånd er med på å gjere kommunen til ein attraktivt stad å bu.

Gode handelstilbod finn ein både i kommunen og rundt regionsenteret Fagernes.

Vil du vite meir om Valdres? Vi har unik natur, kultur og er ein attraktiv region, sentralt i Norge. Les meir på valdres.no.

Del stillingen

Selskap

Øystre Slidre kommune

Kontaktinfo

  • Marie Bjørneseth Storrusten
  • Tittel: Avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 93230895
  • Gina Kvale Myreng
  • Tittel: Tenesteleiar førebygging og meistring
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 90525192

Lokasjon

  • Heggenes

Søknadsfrist

November 14, 2024

Virksomhetsleder for flyktning – tjenesten og voksenopplæring – 100% fast stilling (Søknadsfrist 14.11.2024)

1170x300 Galtåsknappen

Virksomhetsleder for flyktningtjenesten og voksenopplæring – 100% fast stilling

 

 

Vi søker deg som ønsker å lede og videreutvikle Engerdal flyktningtjeneste og voksenopplæring (FlyVo). FlyVo ønsker en positiv kultur for læring, god kommunikasjon og godt samspill på alle nivåer. FlyVo har dyktige medarbeidere som vektlegger samarbeid i profesjonelle læringsfellesskap og pedagogisk utvikling.

Virksomhetsleder vil ha rektoransvar for voksenopplæringen med organisering av undervisning i henhold til integrerings- og opplæringsloven. Et annet viktig ansvarsområde er opplæring, bosetting og integrering av voksne innvandrere. I voksenopplæringen tilbys voksne over opplæringspliktig alder grunnskoleopplæring, spesialundervisning og videregående opplæring. I tillegg gir voksenopplæringen norsk- og samfunnskunnskapsopplæring for innvandrere etter integreringsloven.

FlyVo har i dag totalt 8,32 årsverk og 50-60 elever. Virksomheten har et tett samarbeid med Engerdal mottak for asylsøkere i tillegg til øvrige enheter i kommunen.

 

Søknadsfrist: 14.11.2024
Arbeidsgiver: Oppvekst og utvikling
Sted: Drevsjø
Stillingstittel: Virksomhetsleder for flyktningtjenesten og voksenopplæring – 100% fast stilling
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4874605465

 

Arbeidsoppgaver

Stillingens hovedområde omfatter å:

  • Lede, koordinere og utvikle virksomheten med faglig, pedagogisk, økonomisk og personalmessig ansvar
  • Kjenne til og sørge for oppfølging av gjeldende lovverk (integrerings- og opplæringsloven)
  • Være rektor for voksenopplæringa
  • Være ansvarlig for tjenestene med bosetting av innvandrere og organisering av introduksjonsprogrammet
  • Samarbeide tett med aktuelle lokale og sentrale samarbeidspartnere om god integrering og kvalifisering til arbeid og økonomisk selvstendighet (NAV, asylmottak og øvrige kommunale aktører, næringsliv og frivilligheten)
  • Videreutvikle en virksomhet som samhandler internt og eksternt, bygger samhold og fremmer felles holdninger
  • Bedrive administrativ og politisk saksbehandling i aktuelle fagsystemer

 

Kvalifikasjoner

Det stilles krav om:

  • Relevant lederkompetanse eller erfaring
  • Relevant pedagogisk kompetanse

Det er ønskelig med:

  • Kunnskap om økonomistyring
  • Annen relevant erfaring eller utdanning
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Kjennskap til offentlig forvaltning

Politiattest må fremvises ved tilsetting.

 

Personlige egenskaper

Vi ønsker en virksomhetsleder som:

  • Er en trygg veileder, støttespiller og motivator for de ansatte i virksomheten
  • Arbeider selvstendig og strukturert med fokus på utvikling
  • Er fleksibel, åpen og inkluderende
  • Evner å skape samhandling og samarbeid gjennom gode relasjoner og kommunikasjon
  • Har god gjennomføringsevne

Personlig egnethet vil tillegges stor vekt

 

Vi tilbyr

  • Trivelig arbeidsmiljø
  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikrings- og pensjonsvilkår

 

Hyttveien 55, 2443 Drevsjø, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Line Storsnes
Sektorleder Oppvekst og utvikling
 Telefon:+47 48144668
E-post:[email protected]

 

Opplysninger om søknaden og prosessen videre

Søknader skal leveres via vår stillingsportal i Webcruiter. Husk å ta med alt som kan være relevant, både arbeidserfaringer og utdanninger. Last opp vedlegg direkte i søknaden.

Kommunikasjonen i ansettelsesprosessen vil som hovedregel skje via epost til/fra Webcruiter-løsningen. Det er viktig at du oppgir en epostadresse du følger jevnlig med på. Du kan også logge deg på løsningen og se status på søknaden din.

Engerdal kommune ønsker mer mangfold. Vi oppfordrer alle kvalifiserte personer til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, alder, funksjonshemming, etnisk eller nasjonal bakgrunn.

Nåværende og tidligere ansatte kan ha fortrinnsrett etter lov- og avtaleverk. Fortrinnsretten er betinget av at vedkommende er kvalifisert til stillingen.

Offentlig søkerliste

Engerdal kommune er for mest mulig åpenhet. Derfor vil alle søkere i utgangspunktet få sitt navn på den offentlige søkerlista.

Vi kan gjøre unntak dersom søker oppgir helt spesielle grunner til at vedkommende ikke ønsker navnet sitt offentliggjort. At man ikke ønsker at dagens arbeidsgiver skal få kjennskap til at man er søker, er som hovedregel ikke god nok grunn til at vi unntar søkerens navn fra offentligheten.

Del stillingen

Selskap

Engerdal kommune

Kontaktinfo

  • Line Storsnes
  • Tittel: Sektorleder Oppvekst og utvikling
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 48144668

Lokasjon

  • Engerdal

Søknadsfrist

November 14, 2024

Fastlege/ALIS Vinkjelleren legesenter (Søknadsfrist 07.11.2024)

Grimstad skjærgård banner

Fastlege/ALIS Vinkjelleren legesenter

 

Vi søker en engasjert og dyktig fastlege til ledig fastlegehjemmel med 8.2 avtale ved Vinkjelleren legesenter.

Dette er en spennende mulighet for deg som ønsker å være en del av et moderne legekontor i vekst. Legesenteret ligger i dag sentralt til med kort avstand til Grimstad sentrum, men januar 2025 flytter vi inn i helt nye, topp moderne lokaler, skreddersydd for optimal pasientbehandling og arbeidshverdag. Legesenteret vil da være lokalisert i Grøm Næringspark, helsehuset Campus.

Vi søker en lege som verdsetter kvalitet i pasientomsorg, og som trives med å jobbe både selvstendig og i team. Du vil få stor grad fleksibilitet og gode muligheter for faglig utvikling.

Legesenteret har i dag 4 fastleger hvorav 2 er spesialister i allmennmedisin, en dyktig og stabil medarbeiderstab bestående av både sykepleiere og helsesekretærer. Legesenteret tilstreber å holde høy faglig standard, og er godt utstyrt. Senteret benytter Infodoc i Sky journalsystem.

Avtalehjemmelen er en 8.2-avtale (ASA 4310 - pkt. 8.2) som innebærer at Grimstad kommune drifter senteret og har arbeidsgiveransvar for hjelpepersonellet, kommunen beholder basistilskuddet og fastlegene er selvstendig næringsdrivende som henter sin inntekt fra egenandeler, honorar og refusjoner. Det er derfor ingen utlegg til kjøp av hjemmel. Avtalehjemmelen har for tiden 600 listepasienter, dette tallet kan om ønskelig økes.

Dersom du ikke er spesialist i allmennmedisin gis du betingelser for ALIS i næring med praktisk og økonomisk støtte til gjennomføring av spesialiseringen da Grimstad kommune er registrert utdanningsvirksomhet. Individuell utdanningsplan utarbeides og revideres jevnlig.

Overtakelse 1. desember, men mulighet for oppstart tidligere hvis det er ønskelig.

Søknadene vurderes fortløpende for å kunne starte prosessen med intervjuer før søknadsfristen utløper.

Er du den vi leter etter? Vi ser frem til å høre fra deg!

 

Søknadsfrist: 07.11.2024
Arbeidsgiver: Grimstad kommune
Stillingstittel: Fastlege/ALIS Vinkjelleren legesenter
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4876245914

 

Arbeidsoppgaver

  • Fastlegeansvar for listepopulasjonen
  • Gjensidig kollegial fraværsdekning med de øvrige leger ved senteret
  • Deltakelse i den interkommunale legevakten i Arendal
  • Samarbeide med andre instanser i henhold til fastlegeforskriften og annet gjeldene lovverk (statsavtalen, ASA 4310, SFS 2305, helsepersonelloven osv.)
  • Deltakelse i beredskap for nødnettradio på dagtid
  • Stillingen kan tillegges inntil 7,5 timer per uke offentlige allmennlegeoppgaver

 

Kvalifikasjoner

  • Gyldig legeautorisasjon uten begrensninger
  • Godkjent turnus/LIS1 eller tilsvarende med rett til trygderefusjon
  • Spesialistgodkjenning i allmennmedisin, være under spesialisering eller være godkjent allmennlege etter gammel ordning
  • Erfaring fra allmennmedisin og god kjennskap til norsk helsevesen vil bli vektlagt
  • Godt norsk språk, skriftlig og muntlig, er avgjørende

 

Personlige egenskaper

  • Genuin interesse for pasientomsorg, med god evne til å skape tillit og relasjoner til pasienter
  • Fleksibel og løsningsorientert, med en positiv holdning til endringer og nye utfordringer
  • Gode samarbeidsevner og evne til å håndtere en variert pasientgruppe
  • Interesse for allmennmedisin og forebyggende arbeid
  • God kommunikasjonsevne, både skriftlig og muntlig

 

Vi tilbyr

  • Mulighet for å bygge en stabil og voksende pasientliste
  • Moderne arbeidsmiljø i splitter nye lokaler fra januar 2025
  • En arbeidsplass med spennende og varierte arbeidsoppgaver
  • Gode muligheter til å delta i andre kommunale legeoppgaver, samt delta i arbeidet med å utvikle nye tjenester og samhandlingsrutiner. Kommunen er fremoverlent i e-helse og velferdsteknologi med en stadig mer omfattende portefølje der vi gjerne vil ha flere fastleger med i arbeidet.
    8.2-avtale

 

Vinkjelleren legesenter DA, Storgaten 60, 4876 Grimstad, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Sissel Vasbø
Daglig leder Vinkjelleren legesenter
 Telefon:+4795248635
E-post:[email protected]

Sølvi Normann Kalseth
Avdelingsleder
 Telefon:+4795248635
E-post:[email protected]

 

Velkommen til Grimstad kommune!

Mennesker med ideer og tro på framtiden har gjort Grimstad til en kommune som er preget av en sterk maritim sektor, et IKT-miljø som er verdensledende på sine felt, mange småbedrifter, et framtidsrettet utdanningsmiljø og en offensiv landbruksnæring.

Grimstad er i tillegg en universitetsby og en teknologiby, som har tett samarbeid med næringslivet i kommunen og regionen.

«Skjærgårdsbyen Grimstad» har store områder som er disponible for fastboende og gjester, og gjennom «Sykkelbyen Grimstad» er det et godt utbygd nett av sykkelstier for sykling til jobb, for tur og trening.
Grimstad kommune er en kunnskapsbedrift hvor medarbeiderne utgjør den viktigste ressursen. Våre verdier er mot, åpenhet, redelighet og respekt. Verdiene skal gjenspeiles i møte med medarbeidere og innbyggere.

Grimstad kommune ønsker et mangfold blant våre ansatte, vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av kjønn, kulturell bakgrunn, alder, nedsatt funksjonsevne eller hull i CV’en.

Kommunen arbeider for å bli en heltidskommune og ansetter derfor fortrinnsvis i hele stillinger.

I henhold til offentlighetslovens paragraf 25. gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig, selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.

For stillinger som arbeider direkte med barn, må det foreligge tilfredsstillende politiattest, jf. Barnevernloven § 6-10, opplæringslova § 10-9 og barnehageloven § 20. Krav om tilfredsstillende politiattest gjelder også for ansatte som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven, jf. § 5-4

Del stillingen

Selskap

Grimstad kommune

Kontaktinfo

  • Sissel Vasbø
  • Tittel: Daglig leder Vinkjelleren legesenter
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +4795248635
  • Sølvi Normann Kalseth
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +4795175669

Lokasjon

  • Grimstad

Søknadsfrist

November 7, 2024

Assisterende rektor Sand sentralskole (Søknadsfrist 14.11.2024)

Toppbilde Nord-Odal

Assisterende rektor Sand sentralskole

 

Nord-Odal kommune er på jakt etter motiverte medarbeidere med variert og bred kompetanse. Vi kan tilby et mangfold av yrker og arbeidsplasser, spennende utviklingsmuligheter og et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø.

Sand sentralskole har ca 190 elever. Skolen ligger på Sagstua, i nærheten av administrasjonssenteret Sand. Skolen er lokalisert ved og med utsikt over Storsjøen, skogen er like ved og dette gir rom for spennende og variert opplæring.

Vi søker etter en tydelig og utviklingsorientert skoleleder med god systemforståelse og gode relasjonsferdigheter. Vi har ledig fast stilling som assisterende rektor i 100 % stilling. Stillingen vil bli tillagt noe undervisning.

Tiltredelse snarest.

 

Søknadsfrist: 14.11.2024
Arbeidsgiver: Nord-Odal kommune
Sted: SAGSTUA
Stillingstittel: Assisterende rektor – Sand sentralskole – 01.08.2024
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4875841856

 

Arbeidsoppgaver

  • Være med og lede og utvikle skolen i tråd med lover, forskrifter og andre styringsdokumenter.
  • Lede det pedagogiske utviklingsarbeidet for å sikre elevenes læringsutbytte og læringsmiljø.
  • Lede arbeidet med timeplanlegging og ressursforvaltning for pedagogisk personale.
  • Være rektors stedfortreder.
  • Utføre oppgaver knyttet til kartlegginger og nasjonale prøver.
  • Utføre administrative oppgaver etter nærmere avtale og etter skolens behov.
  • Bidra i arbeidet med digitalisering av skolesektoren.
  • Utøve tillitsbasert ledelse og motivere medarbeidere til samarbeid og målrettet innsats til det beste for elevene.
  • Være med og lede og videreutvikle skolens profesjonsfellesskap.
  • Være med og lede analyse- og resultatoppfølgingen ved skolen.
  • Sikre god elevmedvirkning, samt et godt samarbeid med foreldre og eksternt støttesystem.

 

Kvalifikasjoner

  • Rektorutdanning eller annen formell lederutdanning, evt. villig til å ta slik utdanning.
  • God kompetanse på og gode resultater knyttet til utvikling av profesjonelle læringsfellesskap og skoleutvikling.
  • Ønskelig med ledererfaring, særlig fra skole.
  • God kompetanse på og forståelse for lover, forskrifter og andre styringsdokumenter knyttet til skole.
  • Innsikt i forskning innenfor skole som grunnlag for egen praksis.
  • Relevant pedagogisk utdanning gjeldende for grunnskole.
  • Bred erfaring fra pedagogisk arbeid i grunnskolen.
  • God digital kompetanse og forståelse.
  • God kommunikasjons- og fremstillingsevne, både muntlig og skriftlig.
  • Gode norskkunnskaper, bestått B2.

Politiattest av nyere dato må fremlegges før tiltredelse.

 

Personlige egenskaper

  • Du er en inkluderende, tydelig, målrettet og synlig leder med et positivt elevsyn som motiverer til felles innsats for elevenes læring og utvikling.
  • Du er en relasjonsbygger som evner å skape godt samarbeid med kollegaer, elever, foresatte og andre samarbeidspartnere for skolen.
  • Du har høy arbeidskapasitet, jobber selvstendig og effektivt, og er en lojal lagspiller.
  • Du takler høyt tempo og evner å prioritere i en hektisk arbeidsdag.
  • Du identifiserer utfordringer, finner løsninger og følger opp tiltak.
  • Du er engasjert i og bidrar til videre utvikling av medarbeidere og skolen.
  • Du er varm, raus og positiv.

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

 

Vi tilbyr

  • En flott elevgruppe og engasjerte foreldre.
  • Et godt fagkompetent miljø og deltakelse i spennende utviklingsarbeid.
  • Et engasjert lederteam som vil utgjøre en forskjell for elever og ansatte.
  • En skole der åpenhet, inkludering og kultur for læring preger arbeidsmiljøet.
  • En jobb i en IA-bedrift.
  • Bedriftshelsetjeneste.
  • Pensjonsordning i SPK.
  • Lønn etter avtale.

 

Annet

Vi henstiller søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkerportalen og ikke legge disse som vedlegg. Vi ber om at det legges ved kopi av vitnemål og attester, og at det i tillegg oppgis 2-3 referanser. Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i henhold til reglene i offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd. Intervju vil bli gjennomført fysisk.

Nord-Odal kommune ønsker å gjenspeile befolkningen for øvrig og være en mangfoldig organisasjon. Kvalifiserte kandidater uansett alder, kjønn, eller etnisitet oppfordres til å søke.

 

Herredsveien 2, 2120 SAGSTUA, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Yvonne Bunes
Kommunalsjef oppvekst og kultur

 

Nord-Odal ligger midt på Østlandet og har ca. 5.000 innbyggere. Administrasjonssenteret Sand, ligger vakkert til ved Storsjøen med kort vei til Kongsvinger, Hamar og Gardermoen. Oslo ligger bare 1 time unna, med gode kollektivforbindelser. Kommunen er kjent for å ha et rikt kultur- og idrettsmiljø. Det nye prisbelønnede bygget Samling med blant annet kommunens bibliotek, Milepelen kulturhus og Prestgarden kulturfellesskap med tilhold på Sand prestgård, bidrar til et særs aktivt kulturliv med festivaler, teater, kino, pubkvelder og konserter. Dugnadsaktiviteten er høy og gir gode muligheter til å få nye venner.

Nord-Odal har et godt næringsliv som skaper arbeidsplasser både for egne innbyggere og for folk utenfor kommunen. Kommunen er den største arbeidsgiveren, og nummer to er Mapei AS som er markedsledende innen kjemiske byggevarer. Andre større bedrifter finner du blant annet innen transport og bygg og anlegg.

Ønsker du å bosette deg her, har kommunen et variert tilbud på byggeklare tomter med beliggenhet. Det er også ledige leiligheter i nye bygg sentralt i kommunen.

Kontakt oss på [email protected]

Del stillingen

Selskap

Nord-Odal kommune

Kontaktinfo

  • Yvonne Bunes
  • Tittel: Kommunalsjef oppvekst og kultur
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Sagstua

Søknadsfrist

November 14, 2024

Buskerud vgs – Realfag undervisningsstilling (søknadsfrist 31.10.2024)

Akershus tre 2

Realfag undervisningsstilling – Buskerud videregående skole

 

 

Kan du undervise på realfag? Da er du den personen vi ser etter!

Undervisningsstillingen gjelder naturfag på vg1 yrkesfag og påbygg, med mulighet for undervisning i matematikk ved behov. Vi søker en engasjert og fleksibel lærer som kan benytte gode og tilpassede arbeidsmetoder for å imøtekomme elevenes ulike behov.
Den som tilsettes vil få en variert og spennende arbeidshverdag med undervisning på yrkesfag og påbygg.

Buskerud videregående skole ligger i naturskjønne omgivelser på Åmot i Modum. Skolen tilbyr 9 utdanningsprogram, både studieforberedende og yrkesfaglige utdanningsprogram. Totalt er det 650 elever ved skolen, og 150 ansatte. Skolen er fordelt på to undervisningssteder, avd. Rosthaug og avd. Buskerud. For elever med lang reisevei har vi tilbud om internat. Alle som jobber i videregående skole i Buskerud skal jobbe etter rammeverk for læring og ledelse i et profesjonsfaglig og pedagogisk referansegrunnlag. Formålet med rammeverket er å bidra til at kvaliteten på opplæringen blir høy i alle klasserom og verksteder i Buskeruds sine skoler.
For mer informasjon om skolen se her.

 

Søknadsfrist: 31.10.2024
Arbeidsgiver: Buskerud fylkeskommune
Sted: Åmot
Stillingstittel: Realfag undervisningsstilling – Buskerud videregående skole
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Vikariat
Stillingsprosent: 80
Webcruiter-ID: 4875946258
Startdato: 01.11.2024
Sluttdato: 31.07.2025

 

Arbeidsoppgaver

  • undervisning i naturfag og matematikk på yrkesfag og studieforberedende

 

Kvalifikasjoner

  • undervisningskompetanse innen realfagene som det skal undervises i med minimum 60 studiepoeng, men gjerne på master nivå
  • pedagogisk utdanning

 

Personlige egenskaper

  • god faglig formidlingsevne
  • god relasjonskompetanse
  • du tilpasser opplæringen og ser elevene og deres muligheter
  • samarbeids orientert og liker å jobbe i team med kolleger
  • strukturert og nøyaktig i læringsarbeidet
  • fordel med sertifikat B, siden det er undervisning på to avdelinger

Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr

  • et godt og stabilt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse
  • veiledning for nytilsatte og kompetanseutvikling
  • lønns- og arbeidsvilkår fastsatt i lov- og avtaleverk
  • gode pensjonsvilkår i Statens pensjonskasse

Vi ønsker attester og vitnemål vedlagt til søknaden.

 

Jellumveien 1, 3340 Åmot, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Birger Johan Bjørdal
Assisterende rektor
 Telefon:47 90 58 80

 

Buskerud fylkeskommune ønsker medarbeidere som tar en aktiv, engasjert, reflektert og ansvarlig rolle i organisasjonen vår. Hos oss møtes mennesker med ulik kompetanse- og utdanningsbakgrunn for å skape gode tjenester til våre innbyggere.

Buskerud fylkeskommune har ansvar for viktige samfunnsoppgaver som videregående opplæring, kollektivtransport og fylkesveier, tannhelsetjenester, regional planlegging, kultur og kulturminner.

Buskerud fylkeskommune er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til stillingens krav, til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

For ansettelse i skole og tannhelse kreves det politiattest av kandidater som får tilbud om stilling.

Vi gjør oppmerksom på at søkere føres opp på offentlig søkerliste. Det kan søkes om anonymitet, men det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak, jf. Offentleglova § 25.

Del stillingen

Selskap

Buskerud fylkeskommune

Lenke til firma

https://bfk.no/

Kontaktinfo

  • Birger Johan Bjørdal
  • Tittel: Assisterende rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 47 90 58 80

Lokasjon

  • Åmot

Søknadsfrist

Oktober 31, 2024

1 års vikariat som advokat / advokatfullmektig (søknadsfrist 22.11.2024)

Færder kommune Stab og støtte. Fellestjenester

 

1 års vikariat som advokat/advokatfullmektig

 

 

Om Kommuneadvokaten

Er du samfunnsengasjert og har lyst til å jobbe med juridiske oppgaver innenfor et bredt spekter av rettsområder?

Vi søker deg som er faglig dyktig, ansvarsbevisst og som har interesse for varierte juridiske og samfunnsmessige problemstillinger. Kommuneadvokatkontoret skal ivareta kommunens behov for juridisk bistand, og bidra til at organisasjonen utfører pålagte oppgaver etter gjeldende vedtak og lovverk. Arbeidsoppgavene er fordelt mellom prosedyre i nemnd/domstolene og intern rådgivning for kommunens tjenesteområder, administrativ og politisk ledelse. Vi ser etter deg som har forståelse for kommunens ansvar og oppgaver, og som kan bistå og representere kommunen på en tillitsskapende måte både internt og eksternt.

Kommuneadvokatkontoret består i dag av en kommuneadvokat, en advokat og en advokatfullmektig. Med begrunnelse i permisjon og fravær søkes det nå et vikariat. Vi søker en advokat/advokatfullmektig med erfaring innen våre arbeidsområder, fortrinnsvis med kunnskap om kommunen som organisasjon og noe erfaring fra prosedyre. Hos oss får du et hyggelig og faglig sterkt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer som gjerne deler sin kunnskap med deg og er positive til at du bidrar inn i fellesskapet.

Stillingen er organisatorisk plassert i seksjon Kommuneadvokaten, i stab hos kommunedirektøren. Stillingen rapporterer til kommuneadvokat Margrethe Løgavlen.

 

Stillingsinformasjon

  • Stillingsstørrelse: 100 %
  • Stillingstype: 1 års vikariat
  • Stilling ledig fra: Etter avtale

 

Arbeidsoppgaver

Arbeidsoppgavene hos Kommuneadvokaten spenner over en rekke rettsområder innenfor både privatrett og offentlig rett, og vil for øvrig variere. Den vi ansetter må være fleksibel og åpen for løpende endringer av oppgaver innenfor nevnte områder:

  • Forvaltningsrett og kommunalrett
  • Plan- og bygningsrett
  • Barnevernsrett
  • Helserett
  • Avtalerett
  • Erstatningsrett
  • Arbeidsrett
  • Fast eiendoms rettsforhold
  • Offentlig anskaffelser
  • Personvern/GDPR
  • Entrepriserett
  • Selskapsrett

Prosedyre for barneverns- og helsenemnd og domstoler tilligger stillingen, i tillegg til intern opplæring og veiledning.

 

Kvalifikasjoner

  • Juridisk embetseksamen eller master i rettsvitenskap
  • Relevant erfaring innen ett eller flere av de ovennevnte rettsområder
  • Et godt juridisk skjønn og god gjennomføringsevne
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Gode IKT-kunnskaper

 

Personlige egenskaper

  • Stor arbeidskapasitet, ryddig og strukturert
  • Fleksibel og tilpasser arbeidsdagen etter behov
  • Ansvarsbevisst, tar selvstendige vurderinger og har «stå-på-humør»
  • Effektiv, samtidig som du gjør faglig grundige vurderinger
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsferdigheter
  • Liker å holde kurs/veilede
  • Liker å prosedere
  • Personlig egnethet og hvordan teamet komplimenteres vil bli tillagt stor vekt

 

Vi tilbyr

  • Et hyggelig og faglig sterkt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer og høy delingskultur
  • Allsidige og spennende arbeidsoppgaver
  • En organisasjon i utvikling
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Lønn etter kompetanse og kvalifikasjoner
  • Fleksitid
  • Bedriftsidrettslag med tilgang til treningsrom

 

Lønn

Stillingen er plassert i kommunens lønnsregulativ i henhold til gjeldende tariffavtale.

 

Andre opplysninger

  • Eventuelle spørsmål om stillingen kan rettes til kommuneadvokat Margrethe Løgavlen, [email protected] mob. 95 47 25 05
  • Kommunen følger offentlighetsloven § 25 ved eventuell offentliggjøring av søkerliste.
  • OBS! Det er obligatorisk å laste opp vitnemål og attester, men det er ikke krav om attest fra nåværende arbeidsgiver. Det lastes da opp et tomt dokument, slik at du kommer videre i prosessen.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestfold
Jobbtype: Vikariat
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 22.11.2024
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Færder kommune

 

Kontaktpersoner:

Margrethe Løgavlen
tlf: +47 95472505

 

Hjemmeside:

www.faerder.kommune.no

 

Adresse:

Tinghaugveien 16 3140 Nøtterøy

 

Færder kommune Stab og støtte. Fellestjenester

Færder er en øykommune i Vestfold. Kommunen er kjent for sin vakre skjærgård, og en stor del av skjærgården mot Oslofjorden ligger innenfor Færder nasjonalpark. Omtrent 650 øyer og holmer hører til kommunen; de fleste av disse er ubebodde. Kommunen har 26 700 innbyggere.

Vi har gode bo- og oppvekstmiljøer, full barnehagedekning, gode skoletilbud og et stort mangfold innen kultur- og fritidsaktiviteter.

Færder kommune er en IA-bedrift, og har et godt arbeidsmiljø blant våre ansatte. Vi leverer tjenester av høy kvalitet til kommunens innbyggere, og leter kontinuerlig etter bedre måter å løse oppgavene på. Kommunen har fokus på innovasjon og nytenkning for å sikre kvaliteten på våre tjenester i fremtiden.

Del stillingen

Selskap

Færder kommune

Kategorier

advokatjurist

Kontaktinfo

  • Margrethe Løgavlen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 95472505

Lokasjon

  • Nøtterøy

Søknadsfrist

November 22, 2024

Barne- og ungdomsarbeider SFO, Skogbygda skole (søknadsfrist 08.11.2024)

 

Barne- og ungdomsarbeider SFO Skogbygda skole

 

 

SFO på Skogbygda skole har 90 barn. Skolen har et stort og fritt uteområde med gode lekemuligheter til alle årstider. Basen inne består av ulike rom, inkludert gymsal og muligheter for å låne skolens fagrom og bibliotek. Åpningstidene i SFO er 7.00 -8.00 og etter skoletid til kl 17.00. Det er tett samarbeid mellom skole og SFO både i daglig drift, og samarbeid rundt elevene.

 

Søknadsfrist: 08.11.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Barne- og ungdomsarbeider SFO Skogbygda skole
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 50
Webcruiter-ID: 4874314315
Startdato: 01.01.2025

 

Arbeidsoppgaver

  • Planlegge, lede, veilede og aktivisere barn på en trygg og omsorgsfull måte
  • Støtte og hjelpe barn med ulike behov
  • Støtte barna i deres sosiale utvikling
  • Bidra til et godt samarbeid med foresatte
  • Være en aktiv bidragsyter i et inkluderende skolemiljø

 

Kvalifikasjoner

  • Ønskelig med fagbrev som Barne-og ungdomsarbeider. Søkere med annen relevant kompetanse og praksis kan komme i betraktning
  • Det er ønskelig med erfaring fra arbeid i SFO

 

Personlige egenskaper

  • Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du har god relasjonskompetanse
  • Du er ansvarsfull og strukturert
  • Du er serviceinnstilt og god til å samarbeide med foresatte
  • Du er fleksibel og finner gode løsninger sammen med andre
  • Personlige egenskaper vil vektlegges

 

Vi tilbyr

  • En stor mulighet til å være betydningsfull voksen i våre barns fritid
  • Gode kollegaer, et godt arbeidsmiljø
  • En skole som er godt organisert
  • Muligheter for utvikling
  • Muligheter for medvirkning
  • Varierte arbeidsoppgaver
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.

Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25

 

Skolevegen 25, 2164 Ingeborgrud, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Reidun Anita Sollien
Rektor
 Telefon:99379585
E-post:[email protected]

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

November 8, 2024

Lærer Skogbygda skole (søknadsfrist 08.11.2024)

 

Lærer

 

 

Skogbygda skole ligger landlig til i den nordlige delen av Nes. Skolen har ca 200 elever og 30 ansatte. Uteområdene er store, og muligheter for å bruke nærområdene til uteskole er veldig gode. Satsningsområdene er begynneropplæring, grunnleggende ferdigheter, elevmedvirkning og læringsmiljø. Vi bruker læringsbrett aktivt, men har også lærebøker og konkret undervisningsmateriell. Skolen jobber systematisk med skolemiljø og sosiale ferdigheter. Personalet jobber kontinuerlig for å heve elevenes læringsutbytte, og følger Nes kommunes handlingsplan for kvalitetsutvikling «Et løft i Nes-skolen». Skolen kan vise til gode læringsresultater over mange år. Skogbygda skole har et stabilt og godt personale, med god kompetanse. Skolene i Nes kommune har et godt samarbeid og det er gode muligheter for utvikling og kompetanseheving.

 

Søknadsfrist: 08.11.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Lærer
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4874118192

 

Arbeidsoppgaver

  • Planlegge og gjennomføre undervisning
  • Oppfølging av elevenes faglige og sosiale utvikling
  • Kontaktlæreroppgaver
  • Samarbeid på trinn, team og i skolens virksomhet
  • Aktiv deltagelse i skolens utviklingsarbeid

 

Kvalifikasjoner

  • Godkjent lærerutdanning, grunnskolelærer 1.-7 trinn er ønskelig
  • Ønskelige fag: Engelsk, norsk og matematikk
  • Spesialpedagogisk kompetanse er en fordel

Personlig egnethet vektlegges

Den som tilsettes må fremlegge godkjent politiattest, jfr. Opplæringsloven § 10-9

 

Personlige egenskaper

  • Trygg og tydelig klasseleder
  • Strukturert
  • Selvstendig
  • Inkluderende
  • Gode samarbeidsevner
  • Utviklingsorientert

 

Vi tilbyr

  • Positivt arbeidsmiljø med varierte oppgaver
  • Gode systemer og rutiner
  • God støtte fra ledelsen
  • Muligheter for faglig utvikling
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.

Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.

Vi ber om at vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Skolevegen 25, 2164 Ingeborgrud, Norge

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Reidun Anita Sollien
rektor
 Telefon:99379585
E-post:[email protected]

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kategorier

eLærerskole

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

November 8, 2024