100% Sykepleierstilling Nes sykehjem (søknadsfrist 28.11.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

 

100% Sykepleierstilling

 

Nes sykehjem avd. 2C-D-E, skjermet enhet, Nes kommune

Ønsker du å bidra til å gi beboerne på Nes sykehjem en meningsfylt hverdag – Vi kan tilby deg en jobb med mening!

Bli en del av et godt sykepleiefaglig miljø. Vi ønsker sykepleiere som kan bidra med sin faglige kompetanse, brennende engasjement og godt humør som gjør sykehjemmet til et godt sted å være både for beboerne og kollegaer.

Nes sykehjem er et stort sykehjem med 118 sykehjemsplasser fordelt på korttid/rehab inkludert 2 KAD senger, 2 somatisk langtidsavdelinger og en langtidsavdeling som er tilrettelagt for personer med demens.

Vi har nå en 100 % fast sykepleierstilling i 2-delt turnus med arbeid hver 3.helg ledig på vår avdeling for personer med demens.

På avdelingen har vi stort fokus på miljøterapi og personsentrert omsorg. Vi har vips møter hver uke, og gruppemøter fastsatt i turnus. Som sykepleier hos oss vil du ha mulighet til å samarbeide på tvers av avdelingene som ansvarssykepleier, og du vil også ha vakter i turnus som innebærer koordinerende ansvar for avdelingen. På disse vaktene vil du være plassert på topp av bemanningen. Vi vil sikre at du får nødvendig faglig utvikling og kompetanseheving, i form av relevante kurs og utdanninger. Vår fagutviklingssykepleier gir oss veiledning og faglig påfyll gjennom fagdager som er fastsatt i turnus.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 28.11.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: 100% Sykepleierstilling
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4848673136

Arbeidsoppgaver

Oppfølging og dokumentasjon
Samarbeid og kommunikasjon med pårørende, lege, sykehus og andre instanser
Legemiddelhåndtering
Sykepleiefaglig oppgaver
Bruk av medisinsk teknisk utstyr
Utføre helhetlig pleie og omsorg
Kartlegge sykepleiebehov og iverksette sykepleietiltak, samt sikre kvaliteten i den direkte tjenesteytingen og selv kunne være en del av den.
Ansvar for oppfølging av studenter og elever, og opplæring av nyansatte
Ansvarsvakter, samt koordinerende vakter

Kvalifikasjoner

Autorisert sykepleier
Erfaring og interesse for eldreomsorg, gjerne med videreutdanning i demens
Bestått norskprøve nivå B2 skriftlig og muntlig
Gode IT kunnskaper, vi stiller krav til bruke av epost/teams som informasjonskanal.
Du er faglig bevist og en støttespiller for utvikling av avdelingen
Du er ansvarsbevisst og trives i et hektisk og tverrfaglig arbeidsmiljø
Du er endringsvillig i møte med utviklingen av fremtidens helsevesen.
Kjennskap til dokumentasjonssystemet CosDoc er en fordel, men opplæring vil bli gitt.
Personlig egnethet vektlegges
Den som tilsettes må før tiltredelsen levere gyldig politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder.

Personlige egenskaper

DU liker å jobbe i team – VI gir deg gode kollegaer
DU har god formidlingsevne – VI gjør deg bedre
DU er positiv, imøtekommende, løsningsorientert og fleksibel – VI gir deg utfordringer
DU bidrar positivt til vårt gode arbeidsmiljø – VI tar i mot deg med åpne armer
DU er omsorgsfull, pålitelig og ærlig – VI gir deg sterke historier

Vi tilbyr

Lønn etter gjeldende tariff, og kr 30 000,- i rekrutteringstillegg utover tariff som sykepleieutdannet.
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Regelmessig fagutvikling med bruk av blant annet VR briller.
Mulighet for hospitering på andre avdelinger og legevakt
Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
Turnus med et stort fokus på medvirkning og mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag.
Spennende og utfordrende arbeid med muligheter for faglig og personlig utvikling
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Det er 6 mnd. prøvetid i faste stillinger.

Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.

Minst to referanser må oppgis.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Hagaskogvegen 19, 2150 Årnes, Norge

Kontaktinformasjon

Marte Ingebrigtsen Engen, Avdelingsleder
Telefon:  66 10 46 45
E-post:[email protected]

Virginia Bravo, Assisterende avdelingsleder
Telefon:   66 10 46 40
E-post:  [email protected]

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Marte Ingebrigtsen Engen
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 66 10 46 45
  • Virginia Bravo Virginia Bravo
  • Tittel: Assisterende avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 66 10 46 40

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

November 28, 2024

Helgeseter søker avdelingsleder, sykepleier / vernepleier og helsefagarbeider (søknadsfrister 08.12.2024)

Del stillingen

Selskap

Helgeseter

Kontaktinfo

  • Benedicte Jordan Baksvær
  • Tittel: Avdelingsleder Lerkhaugen
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 55 27 38 47
  • Julianne Bakk
  • Tittel: Avdelingsleder Villa Vally
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 55 27 38 61

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Desember 8, 2024

Jessheim skole og ressurssenter – Oppfølging av elever med store sammensatte vansker, Jessheim skole og ressurssenter (Søknadsfrist 29.11.2024)

MicrosoftTeams-image (6)

 

Oppfølging av elever med store sammensatte vansker

 

Jessheim skole og ressurssenter, Ullensaker kommune

Vi søker deg som har erfaring fra arbeid med elever med store sammensatte vansker. Alle våre elever er tilknyttet klasser på sitt trinn, og det kan derfor i enkelte timer være aktuelt å lede elevgrupper i samarbeid med kontaktlærer eller faglærer.

Jessheim skole og ressurssenter er en 1-7 skole beliggende i Jessheim sentrum med 500 elever. Skolen gir et forsterket skoletilbud til ca. 30 elever med sammensatte vansker. Vi har et engasjert og faglig meget kompetent personale med nærmere 100 ansatte. Skolen er organisert i trinnteam 1-7, vi har et godt arbeidsmiljø og et profesjonelt læringsfellesskap med vekt på kollektiv læring. Læringsutbyttet og utviklingen til den enkelte elev står i sentrum for alt vi gjør. Målet vårt er at alle elevene skal bli den beste utgaven av seg selv.

Inkludering, mangfold og fellesskap er viktige verdier for oss. Skolen jobber systematisk med elevenes læringsmiljø og benytter verktøy som Det er mitt valg, klassetrivsel.no, LINK (Livsmestring i norske klasserom), trivselsledere og fadderordning. Skolens øvrige satsingsområder er LK 20 og utvikling av lærende profesjonsfellesskap gjennom refleksjon, erfaringslæring og medvirkning. Vi er opptatt av et godt samarbeide med foresatte, og FAU er en viktig ressurs for skolen vår. Skolens ledergruppe består av rektor og fire avdelingsledere.

Lønn etter hovedtariffavtalen.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 29.11.2024
Arbeidsgiver: Ullensaker kommune
Sted: Jessheim
Stillingstittel: Oppfølging av elever med store sammensatte vansker
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4883995744

Arbeidsoppgaver

Følge opp enkeltelever i klasse/gruppe i samarbeid med kontaktlærere, fagarbeidere og faglærere
Følge opp elever på ulike opplæringsarenaer
Bidra med oppgaver knyttet til enkeltelever og ekstra tilrettelegging i undervisningen
Bistå elevene i praktiske utfordringer i løpet av skolehverdagen
Motivere for skolearbeid
Opprette en IOP, og tilrettelegge skolehverdagen etter denne
Veilede fagarbeidere
Samarbeid med hjemmet
Skape et trygt og godt læringsmiljø for elevene
Være en aktiv bidragsyter i skolens profesjonsfellesskap og utviklingsarbeid

Kvalifikasjoner

Vernepleierutdanning er ønskelig, men annen relevant utdanning kan også være aktuell
Erfaring fra arbeid med elever med store sammensatte vansker
Erfaring med Alternativ og Supplerende kommunikasjon (ASK) er ønskelig
Gode norskferdigheter, skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper

Du er trygg og selvstendig, har gode samarbeidsevner og ser verdien av å arbeide i et profesjonelt læringsfellesskap
Du er utviklingsorientert og strukturert og trives med en dynamisk arbeidshverdag
Du er fleksibel og søker løsninger til det beste for elevene
Du er oppdatert på forskning innenfor feltet og benytter kunnskapsbaserte metoder
Du evner å skape gode relasjoner til elever, foreldre og kollegaer
Du har et elevsyn som ivaretar skolens verdier og holdninger til inkludering
Personlig egnethet og erfaring vil bli vektlagt

Vi tilbyr

Vi har gode pensjonsordninger og et godt arbeidsmiljø med dyktige og hyggelige kollegaer. Vi har faglig oppdatering gjennom årlige tverrsektorielle og enhetsvise opplæringsplaner. Tilsetting skjer for øvrig på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglementer og tariffavtaler, herunder 6 mnd. prøvetid.

Ved tilsetting må gyldig politiattest iht. § 17-11 i opplæringsloven, fremlegges. Det gjøres oppmerksom på at attesten ikke skal legges ved søknaden. Attest skal kun kreves av den søkeren som tilbys stillingen eller som skal oppnevnes eller godkjennes til å utføre de oppgaver som omfattes av krav om politiattest. Politiattesten skal ikke være eldre enn 3 måneder.

Kopi av vitnemål og attester lastes opp som vedlegg i den elektroniske søknaden.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jf. offentleglova § 25.

Ullensaker kommune har behov for medarbeidere med ulik kompetanse, erfaringer og perspektiver for å kunne løse samfunnsoppdraget vårt på en god måte. Kommunen ønsker å gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, legning, religion eller etnisk

 

Søk på stillingen her.

 

Leiv Holthes veg 2, 2066 Jessheim, Norge

 

Kontaktinformasjon

Hanne Nabben Aslaksen
Avdelingsleder
 Telefon:96012788

Nina Helene Rognerud Grønlie
Rektor
 Telefon:91119747

 

Ullensaker – mulighetslandet

Ullensaker er en av Norges raskest voksende kommuner, med snart 45 000 innbyggere. Vi er vertskommune for Oslo Lufthavn Gardermoen og ligger sentralt på Østlandet, nordøst for Oslo.

Vi er stolte av å være en fremtidsrettet kommune som jobber for fellesskapets beste, etter visjonen «Ullensaker – mulighetslandet». Vi skal gi muligheter og omtanke for alle; både dagens innbyggere og framtidige generasjoner. Over 3 000 ansatte i kommunen jobber for at Ullensaker skal være et godt sted å bo og leve.

I Ullensaker kan du velge om du vil bo landlig, bynært eller urbant. Vi har et rikt idretts- og fritidstilbud, mangfoldig kulturtilbud og flotte naturområder. Med toget er det bare 40 minutters reisevei til Oslo fra Jessheim.

Ullensaker – en god, fremtidsrettet og mangfoldig kommune

Trygg og god arbeidsplass: Vi satser på utvikling og trivsel på arbeidsplassen gjennom kontinuerlig organisasjons-, medarbeider- og lederutvikling.

Fremtidsrettet: Vi viser synlig vilje og evne til fremtidsrettet tanke- og handlekraft. Våre verdier er «modig», «endringsdyktig» og «raus».

Mangfold og inkludering: Vi ønsker mangfold og våre ansatte skal gjenspeile befolkningen i kommunen. Vi har nulltoleranse for diskriminering og ønsker å skape en arbeidsplass hvor alle føler seg inkludert og verdsatt.

Velkommen til oss!

Del stillingen

Selskap

Ullensaker kommune

Kontaktinfo

  • Hanne Nabben Aslaksen
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 96012788
  • Nina Helene Rognerud Grønlie
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 91119747

Lokasjon

  • Jessheim

Søknadsfrist

November 29, 2024

Koordinator ved Nettskolen Finnmark 100% (søknadsfrist 30.11.2024)

Vinterbilde skolen nybygg

 

Pedagogisk administrativ konsulent

 

Stillingstittel: Koordinator i Nettskolen Finnmark

Stillingsprosent: 100%

Organisatorisk plassering (Avdeling, enhet): Nordkapp videregående skole

Nærmeste overordnet/leder: Veronica Johansen

Stillingen er ledig fra (dato): Omgående

Fast / Midlertidig /Vikariat: Fast

Nettskolen Finnmark ved Nordkapp vgs

Hektisk og fremadrettet arbeidsmiljø

Arbeidsoppgaver

Planlegge, tilrettelegge og gjennomføre samlinger
Delta på møter med veiledere og lærere
Koordinere daglig drift i Nettskolen, i samarbeid med studierektor og annen koordinator
Andre administrative oppgaver som faller naturlig under stillingen
Bidra til utvikling og kvalitet i Nettskolen Finnmark
Vinterbilde skolen nybygg

Kvalifikasjonkrav

Høyere utdanning på minimun bachelor-nivå, med pedagogikk i fagkretsen
Erfaring fra systemarbeid
Digital kompetanse

Ønskede kvalifikasjoner

Erfaring fra arbeid med skoleadministrative støttesystem.

Personlige egenskaper

Fleksibel
Løsningsorientert
Selvdreven
Strukturert
Godt humør

Vi tilbyr

Gode pensjons- og forsikringsordninger
Å bo og jobbe i tiltakssonen gir mange økonomiske fordeler. Les mer om fordelene på våre nettsider.

Søknaden skal inneholde

Søknadsbrev og CV, vitnemål, attester 
Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse
2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer) 
Søknad skal sendes elektronisk via denne siden

Andre opplysninger

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

Viktig informasjon til deg som skal søke

Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf.offentleglova §25.

Som søker til en offentlig stilling vil du få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere.

Før eventuell tilsetting i Finnmark fylkeskommune sine skoler og PPT/OT må politiattest fremlegges jf. opplæringslova sine regler. 

Før eventuell tilsetting i Finnmarks fylkeskommunes tannhelsetjeneste må politiattest fremlegges jf. helsepersonelloven sine regler.  

En politiattest skal ikke være eldre enn tre måneder. Politiattest skal ikke legges ved søknaden. 

Om Finnmark fylkeskommune

Finnmark, Norges nordligste fylke er også det fylket som ligger lengst øst i landet. Det er et fylke med stort areal og en dramatisk natur med fjorder, fjell, tundra og en unik arktisk ørken. Finnmark er 48 000 kvadratkilometer stort og har 74 000 innbyggere. Vi har 11 flyplasser og Hurtigruta anløper 11 steder.

Regionen har en rik kulturhistorie, der samisk kultur har dype røtter. Mangfoldet i Finnmark gjenspeiles i språk, tradisjoner og kulinarisk variasjon, med samisk, norsk, kvensk og russisk påvirkning. Besøkende tiltrekkes av den imponerende naturen og det spennende kulturelle mangfoldet.

Finnmark er strategisk viktig for Norge i nordområdene, med gode muligheter for økt samarbeid og utvikling. Finnmark fylkeskommune er en politisk styrt organisasjon. Vi har ansvar for videregående opplæring, samferdsel, tannhelse, kultur, og nærings- og samfunnsutvikling. Vi har virksomheter i alle 18 kommuner i Finnmark, og vi har rundt 1100 ansatte. Sentraladministrasjonen ligger i Vadsø.

Nordkapp videregående skole

Nordkapp videregående skole og Fagskolen i Finnmark , avdeling Honningsvåg ligger sentralt i Honningsvåg – byen ved Nordkapp.

Nordkapp videregående skole har tilbud innen naturbruk, fiske og fangst, akvakultur, restaurant- og matfag, konditorfaget, elektrofag, maritime fag samt studiespesialisering. Skolen har i tillegg ansvaret for distanseundervisning til 8 kystkommuner – Veksling LOSA. I tillegg har skolen ansvaret for Nettskolen Finnmark som er under stadig utvikling. Gjennom skolens kursavdeling arrangeres mange utadrettede kurs og utdanningstilbud for skolens elever, private og næringslivet. Skolen og skolemiljøet er tuftet på felles strategi for videregående opplæring i Finnmark (Bærekraftig opplæring i Finnmark – med hjertet rundt eleven og lærlingen), med verdigrunnlag der eleven er i sentrum. Alle ansatte, uansett stilling, skal bidra til oppnåelse av felles mål i henhold til skolens samfunnsoppdrag. Våre nye faglærere må derfor være glad i mennesker og bidra i utviklingsarbeidet av organisasjonen. Mer om skolen finner du på https://nordkapp.vgs.no

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 30. november 2024

 

Arbeidsgiver

Finnmark fylkeskommune (FFK)

Kommune Nordkapp

Omfang Heltid

Varighet Fast

Arbeidssted Klubbveien 9, 9750 Honningsvåg

 

Del stillingen

Selskap

Finnmark fylkeskommune

Lenke til firma

https://www.tffk.no/

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Honningsvåg

Søknadsfrist

November 30, 2024

Frikirken i Risør – Pastor (søknadsfrist snarest)

Bilde 1 av 1 i jobbannonse-galleriet

 

Pastor

 

Risør Frikirke

Frist Snarest
Ansettelsesform Fast

ER DU VÅR NYE PASTOR I RISØR FRIKIRKE?

Risør Frikirke er en menighet med et aktivt menighetsarbeid hvor mange frivillige deltar i barnearbeid, grupper og gudstjenester. I det siste har flere innvandrere begynt i menigheten, noe som har ført til god vekst og inspirasjon.

Nå trenger vi ny pastor, og vi har også plass til en deltidsstilling ved siden av for en periode dersom dere er to som kunne tenke dere å jobbe sammen.

Dersom du kan vurdere dette, møtes vi gjerne for en uforpliktende samtale hvor du kan få mer konkret informasjon og bli bedre kjent med oss. Ikke nøl med å ta kontakt!

Den som ansettes er forpliktet til å lære og leve i samsvar med Guds ord og Den Evangelisk Lutherske Frikirkes bekjennelse. Lønns- og arbeidsvilkår i henhold til Frikirkens lønnsregulativ. Alle søknader behandles konfidensielt. Det er krav til politiattest for denne stillingen.

Så må vi få skryte litt av den fine byen vår. Risør er en av Nordens best bevarte trehusbyer. Vi har en idyllisk kystlinje og en skjærgård godt tilrettelagt for allmennheten. Vi har rike turog friluftsmuligheter. Risør er kjent for sine gallerier, dyktige kunsthåndverkere og et rikt kulturliv.

Om arbeidsgiveren

Den Evangelisk Lutherske Frikirke har ca. 21 500 medlemmer fordelt på vel 80 menigheter.

Risør Frikirke er en av landets eldste frikirkemenigheter, med 318 medlemmer hvorav 133 med stemmerett. I 2023 hadde vi et gjennomsnittlig gudstjenestebesøk på vel 60 personer.

Nettverk: Facebook
Sektor: Organisasjoner
Sted: Krags gate 37, 4950 Risør
Bransje: Kirke og menighet
Stillingsfunksjon: Menighetsarbeid, Prest
Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
pastor, frikirke, menighet

 

Søk på stillingen her.

 

Spørsmål om stillingen

Else Birgit Bergem Strand, Pastor
Mobil: 41 10 39 60

Krags gate 37, 4950 Risør

 

Del stillingen

Selskap

Frikirken i Risør

Kontaktinfo

  • Else Birgit Bergem Strand
  • Tittel: Pastor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil: 41 10 39 60

Lokasjon

  • Risør

Søknadsfrist

Desember 15, 2024

Økonomisjef (Søknadsfrist 01.12.2024)

 

Økonomisjef

 

 

Stranda kommune søkjer etter ein engasjert økonomisjef som skal være med å leie kommuna sin økonomifunksjon inn i framtida. Økonomisjefen har ei sentral rolle i leiinga og i føretakstyringa av kommunen. Vi ser etter ein lagspelar som bidreg til god økonomistyring – og forvaltning av kommunen. Økonomisjefen vil være leiar for eigen stab, og vere sentral i samarbeidet med andre kommunar.

Stranda kommune er ei spanande kommune som skal utvikle seg mot framtida, noko som krev god økonomisk forståing av dagens situasjon og kva moglegheiter som ligg i utviklinga av kommuna.

Økonomiforvaltninga er eit samspel mellom politikk og administrasjon for å gjennomføre politiske planar og vedtak. Økonomisjefen vil være aktiv i gjennomføringa av nytt digitalt samhandlingsverktøy som skal gi samanheng i overordna planar, og danne grunnlag for berekraftig økonomistyring.

Du er ein inspirerande leiar med fagleg kompetanse og engasjement for å vere med å utvikle effektive og framtidsretta løysingar innan området økonomi. Saman med kommuneleiinga vil du være ein av pådrivarane til endring der det er naudsynt med økonomisk omstilling.

Stranda kommune og samarbeidskommunane har høg fagleg kompetanse innan ulike fagfelt, som vil kunne bidra inn i økonomisjefen sitt arbeid. Stranda kommune har eit engasjert og fagleg arbeidsmiljø, med respekt og openheit i samspel med kollegaer og nabokommunane.

Vi søkjer deg som vår nye kollega i Stranda kommune, du er klar til å ta fatt på ei spanande og utfordrande leiarstilling i ein organisasjon med stort samfunnsansvar.

 

Aktuelle søkjarar vil bli innkalla til intervju. Tilsettinga skjer etter gjeldande lover, reglement og tariffavtalar, herunder 6 mnd. prøvetid og 2% pensjonsinnskot. Vitnemål og attestar skal lastast opp som vedlegg til søknaden. Den som vert tilsett må framvise politiattest av nyare dato. Vi gjer merksam på at opplysningar om søkjaren kan bli offentleggjort sjølv om søkjaren har oppmoda om å ikkje bli ført opp på søkjarliste. Søkjar vert varsla om dette vert gjort. Jf. offentleglova § 25.

 

Søknadsfrist: 01.12.2024
Arbeidsgivar: Stranda kommune
Stad: Stranda
Stillingstittel: Økonomisjef
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4884358754

 

Arbeidsoppgåver

  • Overordna ansvar for økonomi- og rekneskapsområdet
  • Strategisk planlegging og rådgiving for kommunen si politiske og administrative leiing innanfor det økonomiske fagfeltet
  • Fagleg ansvar for utarbeiding og oppfølging av budsjett
  • Utarbeide økonomiske analysar og rapportar
  • Fagansvar for tilsette i økonomiavdelinga
  • Sakshandsaming etter behov og oppfølging av politiske vedtak
  • Kontakt med finansinstitusjonar

 

Kvalifikasjonar

  • Høgare utdanning innan økonomi/rekneskap
  • Relevant erfaring frå tilsvarande rolle og/eller oppgåver
  • God rekneskapsforståing
  • Gode IT- kunnskapar

 

Personlege eigenskapar

  • Gode leiar- og samarbeidseigenskapar
  • Analytisk og strukturert
  • Sjølvstendig
  • Høg arbeidskapasitet

 

Vi tilbyr

  • Stranda kommune kan tilby ei utfordrande og interessant leiarstilling. Du vil få ei sentral rolle i kommuedirektøren si leiargruppa med høve til å påverke, utvikle og forbetre økonomiområdet.
  • Stranda kommune er open for å drøfte delvis heimekontorløysing og eventuelt anna organisering.
  • Stranda kommune ligg i sentralitetssone 5 og har makspris kr 1500 ,- pr mnd for full barnehageplass.
  • Offentleg tenestepensjon for nytilsette

 

Øyna 13, 6200 Stranda, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Ivar Otto Kristiansen
Kommunedirektør
 Telefon:46411002
E-post:[email protected]

 

Stranda kommune med bygdene Stranda (kommunesenter), Hellesylt, Geiranger og Liabygda ligg på indre Sunnmøre, ca. 1 times reisetid frå Ålesund. Kommunen har ca. 4.400 innbyggjarar, eit variert næringsliv med høg sysselsetting, godt utbygd barnehage- og skuletilbod inkl. 2 vidaregåande skular, eit aktivt idretts- og foreiningsliv og gode vilkår for friluftsliv sommar og vinter. Vi har det største skisenteret på Nordvestlandet, regionalt kulturhus og treningssenter.

Til å vere stolt av er kommunen sin visjon. Verdiar som omsorg, openheit, samhandling og engasjement skal danne grunnlaget for vår organisasjonskultur. Les meir om Stranda og dei kommunale tenestilboda.

Del stillingen

Selskap

Stranda kommune

Kontaktinfo

  • Ivar Otto Kristiansen
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 46411002

Lokasjon

  • Stranda

Søknadsfrist

Desember 1, 2024

Helgeseter søker avdelingsleder til Villa Vally Bofellesskap (søknadsfrist 04.12.2024)

Bilde 7 av 7 i jobbannonse-galleriet

 

Avdelingsleder

 

 

Stiftelsen Virksomheten Helgeseter

Frist: 4.12.2024
Ansettelsesform: Vikariat
Årslønn: 710 000 – 730 000 kr

 

Stiftelsen følger Bergen kommune sine lønnssatser for alle stillinger. Off pensjonsordning i KLP.
Stiftelsen Virksomheten Helgeseter søker ny leder til Villa Vally Bofellesskap
Vikariat fra april 2025 – april 2026.

 

Vi søker deg som……

· Ønsker å jobbe som leder

· Har relevant formalkompetanse på BA-nivå, helst som Sosialpedagog, Vernepleier, eller Sykepleier

· Har gode IT-kunnskaper

· Liker å jobbe systembasert med turnus, litt regnskap og ulike rapportsystemer

· Har kunnskap og erfaring med vedtaksarbeid i henhold til Helse og omsorgstjenesteloven kap. 9

· Har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne

· Har godt humør og ønsker å bidra til et godt arbeidsmiljø

· Er interessert i Helgeseter sin historie og verdigrunnlag, og som ønsker å videreutvikle tilbud og kvalitet i tråd med Helgeseter sine verdier

 

Verdifulle personlige egenskaper…..

· Du er nysgjerrig og interessert i andre mennesker

· Du har gode holdninger, hvor det å vise vennlighet og respekt for beboere, pårørende og medarbeidere er naturlig for deg

· Du er en lagspiller og våger å be om, samt å gi støtte når du selv eller dine kollegaer trenger det

Du er strukturert, selvstendig, tydelig og engasjert

 

Avdelingslederstillingen er del av et erfarent team i den øvrige ledergruppen. Deler av arbeidstiden vil bestå av noe miljøterapeutisk innsats (dagtid).

 

Om arbeidsgiveren

100 årsverk. 30 beboere med funksjonsvariasjoner. 6 samlokaliserte bofellesskap. Økologisk gårdsdrift og bakeri. Ulike verkstedstilbud. Aktivt kunst og kulturliv med årlig festival/festspill. Høy trivsel og kontinuitet. Frisk luft, og fin utsikt. Kompetent og bredt fagmiljø, med mange interne kurs og fagdager. Godt samarbeid med spesialisthelsetjenesten og oppdragsgiver Bergen Kommune. Involvert i nasjonale og internasjonale samarbeidsprosjekter. Et verdigrunnlag som engasjerer, med mennesket i sentrum.

Sektor: Privat
Sted: Øvre Sædalsvegen 257, 5099 Bergen
Bransje: Helse og omsorgIdeelle organisasjonerKunst og kultur
Stillingsfunksjon: LedelseSykepleierVernepleier/miljøterapeut
Arbeidsspråk: Norsk

 

Spørsmål om stillingen

Geir Legreid
Stillingstittel: D.l.
55 27 38 99
40 82 84 44

 

 

Søk her

 

Hjemmeside

 

Øvre Sædalsvegen 257, 5099 Bergen

Del stillingen

Selskap

Helgeseter

Kontaktinfo

  • Geir Legreid
  • Tittel: D.l.
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 55 27 38 99 Mobil: 40 82 84 44

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Desember 4, 2024

Fagskolen Vestland Avd. Maritim Nygård / Austevoll: Undervisnings – stilling maritime maskinfag (søknadsfrist 06.12.2024)

MWANVIK-VLFK-L10204221-12418824-Foto_Morten__Wanvik_1920

Undervisningsstilling på maritim fagskolen innen alle fag innenfor maritime maskinfag

 

 

Med over 2000 studentar er Fagskulen Vestland ei av dei største fagskolene i landet. Som landets største fagskule innan maritime fag så utdannar vi 150 maskin og deksoffiserar kvart år.

mellom anna morgondagens prosjektleiarar og mellomleiarar. Fagskulen Vestland har åtte studiestadar frå Måløy i nord til Stord i sør. Vi er om lag 170 tilsette og har eit utviklingsorientert arbeids- og læringsmiljø. Fagskuleutdanning er ei høgare yrkesfagleg utdanning som byggjer på vidaregåande opplæring eller tilsvarande realkompetanse.

Vi samarbeider tett med arbeidslivet i Vestland om å utvikle framtidsretta utdanningar, både studium som strekk seg over fleire år og kortare utdanningar. Vi ligg langt framme når det gjeld bruk av synkron og asynkron undervisning, og vi legg stor vekt på å utnytte det digitale framtidsrommet. Skulen utviklar også utdanningar innan omgrepet Industri 4.0, og har moderne utstyr/simulatorar som nyttast i undervisninga.

Fagskuleutdanninga har høg arbeidsrelevans og våre uteksaminerte studentar er attraktive i arbeidsmarknaden. Utdanninga gir studentane ein kombinert praktisk og teoretisk kompetanse som kvalifiserer til stillingar som krev både teknisk innsikt og leiarkompetanse.

 

Søknadsfrist:B06.12.2024
Arbeidsgivar:BVestland fylkeskommune
Stad:BBergen
Stillingstittel: Undervisningsstilling på maritim fagskolen innen alle fag innenfor maritime maskinfag
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4885490307

 

Arbeidsoppgåver

Undervisning innan:

Alle fag innenfor STCW konvensjon (Maskin, elektro og ledelse)

Til alle undervisningsstillingar er det krav om relevant fagleg kompetanse, jmfr Lov om høyere yrkesfaglig utdanning.

For søkjarar som ikkje har godkjent pedagogisk kompetanse, legg skolen til rette for at den pedagogiske utdanninga kan takast samstundes med undervisningsstillinga.

Alle nytilsetjingar i Vestland fylkeskommune blir gjort med ei prøvetid på 6 månader.

 

Kvalifikasjonar

  • Maritim fagskole med relevant arbeidserfaring.
  • Relevant bachelor eller mastergrad/Siv.ing. med relevant arbeidserfaring.
  • Maskinoffiser med STCW sertifikat med relevant arbeidserfaring.

 

Personlege eigenskapar

  • Strukturert
  • Sjølvstendig
  • Ansvarsbevisst
  • Entusiastisk
  • Gode formidlingsevner
  • Gode samarbeidsevner

 

Vi tilbyr

  • Lønn er etter KS hovedtariffavtalen .
  • M1 og D1 sertifikat lønnes med lektorlønn.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar.
  • Fleksibel arbeidstid.
  • Etter- og vidareutdanning iht. myndigheter sine krav for maritimt undervisningspersonale.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren verte offentleggjort sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på offentleg søkjarliste. Søkjaren vil alltid bli varsla på førehand dersom søkjarlista vert offentleggjort

 

 

Vestre Strømkaien 10, 5008 Bergen, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Jaap Hofmeester
avdelingsleiar
 Telefon:41295101

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Jaap Hofmeester
  • Tittel: avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 41295101

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Desember 6, 2024

Helsefagarbeider – 2 vikariater i 100 % stilling ved hjemmetjenesten, Storsteinnes (søknadsfrist 01.12.2024)

Bilde av Balsfjord

Helsefagarbeider – 2 vikariater i 100 % stilling ved hjemmetjenesten, Storsteinnes

 

 

Om oss

Balsfjord kommune har vilje og muskler for vekst!

Kommunen strekker seg over et område på 1493 km2, hvor landskapet varierer fra flatt fruktbart jordbruksland til ville fjellområder.

Næringsutvikling er et viktig satsingsområde for kommunen, samtidig som det er viktig å ivareta Balsfjord som en av Nord-Norges største landbrukskommuner. Med flere store næringsetableringer de siste årene, bevitner dette om en attraktiv kommune, som er et godt sted å bo i og et sted å utvikle virksomheter.

Balsfjord kommune er en veldreven kommune med økonomikontroll og kompetente medarbeidere. Kommunen har et godt driv på utviklingssiden og står ovenfor spennende muligheter bl.a. knyttet til havneutvikling, arealdisponering for bolig og næring, og tilrettelegging for et aktivt næringsliv.

Storsteinnes er administrasjonssenter og det største tettstedet i kommunen. Videre finner vi de mindre tettstedene Nordkjosbotn, Laksvatn, Mestervik, Malangseidet og Sand. De tre sistnevnte på Malangshalvøya.

Helse- og omsorgstjenesten består av heldøgnsinstitusjoner/sykehjem, hjemmetjeneste, boligtjeneste for funksjonshemmede, aktivitetssenter til flere målgrupper, psykisk helse og rustjeneste, legetjeneste, ergo- og fysioterapitjeneste, helsestasjon og skolehelsetjeneste, barnevern, samt koordinerende enhet. I tillegg har vi interkommunalt NAV-kontor og interkommunal legevakt, sammen med Storfjord kommune.

Balsfjord kommune er opptatt av mangfold, og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn.

 

Om stillingen

Hjemmetjenesten Storsteinnes har ledig to 100 % vikariater som helsefagarbeider ut desember 2025. Stillingene er i 2-delt turnus og i utgangspunktet med arbeid hver 3. helg. Evt. kan 12,5 timers vakter med arbeid hver 4. helg være et alternativ. Du vil også kunne ha mulighet for langvakter i ukedagene, som igjen kan gi lengre perioder med fri. Vi praktiserer halvårsturnus, der ansatte kan være med å lage sin egen turnus.

Som helsefagarbeider vil du gi nødvendig helsehjelp til personer i eget hjem. Du vil ha tett samarbeid med bruker, pårørende og andre i tjenesten.

Hjemmetjenesten Storsteinnes består av omsorgsboliger, omsorgshybler/trygghetshybler i tillegg til dagsenter og brukere i egen bolig. Vi har også ansvar for matombringing og hjemmehjelpsoppgaver, og har pr i dag ca. 120 tjenestemottakere.

Hjemmetjenesten består av sykepleiere, helsefagarbeidere og assistenter som har fokus på tverrfaglig samarbeid om den hjemmeboende brukeren. Vi spiller hverandre gode, støtter og veileder hverandre.

Arbeidsoppgavene gjennom en arbeidsdag er varierte, knyttet til de ulike diagnoser, alder, funksjon og prosedyrer.

Vi søker deg som er selvstendig i din rolle som helsefagarbeider. Du er engasjert og dyktig, om er løsninger istedenfor begrensninger, liker endringer/takler omstillinger og håndterer uforutsette hendelser, må trives i et aktivt og travelt miljø.

Storsteinnes ligger nært Tromsø om du liker bylivet innimellom. Vi har flott natur og stort utvalg av turmuligheter. I tillegg får du dyktige kollegaer i et godt og morsomt arbeidsmiljø hvor latteren sitter løst.

 

Kvalifikasjoner

  • Autorisasjon som helsefagarbeider
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig
  • Erfaring fra eldreomsorg er ønskelig
  • Relevant videreutdanning
  • Førerkort kl. B

 

Personlige egenskaper

  • Faglig dyktighet og gode samarbeidsevner, samt kunne arbeide i team
  • God evne til å jobbe systematisk og målrettet, samt å kunne håndtere stor arbeidsmengde
  • Motivasjon og evne til å tilegne seg nye kunnskaper og kunne bidra til å utvikle gode tjenester
  • Gode ferdigheter i kommunikasjon og samhandling, både med interne og eksterne samarbeidspartnere
  • Er lyttende og løsningsorientert
  • Være ansvarsbevisst
  • Ha gode holdninger
  • Være fleksibel

Personlig egnethet vil bli vurdert spesielt og utgjøre en viktig faktor for ansettelse.

 

Vi tilbyr

  • Pensjonsordning i Kommunal landspensjonskasse (KLP)
  • Lønns- og arbeidsvilkår generelt i samsvar med gjeldende lovverk
  • God stemning og god kollegaer
  • Godt arbeidsmiljø
  • Faglige spennende oppgaver

 

Generell informasjon

Søknad, CV og vedlegg må sendes elektronisk via lenke på denne siden, «Søk stillingen». Vi gjør oppmerksom på at CV benyttes i utvidet søkerliste.

Aktuelle søkere blir innkalt til intervju. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Tilfredsstillende politiattest kreves framlagt før tiltredelse, men skal ikke vedlegges søknaden.

Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette opplyses om og begrunnes i søknaden. Du varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.

Ved spørsmål om utfylling av elektronisk søknad kan Jobbnorge kontaktes på tlf. 75 54 22 20.

Balsfjord kommune ønsker ikke kontakt med annonseselgere.

 

Spørsmål om stillingen

Grete Storli
Kst. enhetslder
91359707
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: 1. desember 2024
Arbeidsgiver: Balsfjord kommune
Kommune: Balsfjord
Omfang: Heltid (2 stillinger)
Varighet: Vikariat/Midlertidig
Arbeidssted: Arnulv Eideveien 36, 9050 Storsteinnes

Del stillingen

Selskap

Balsfjord kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Storsteinnes

Søknadsfrist

Desember 1, 2024

Sykepleier – 100 % vikariat i hjemmetjenesten, Storsteinnes (søknadsfrist 01.12.2024)

Bilde av Balsfjord

Sykepleier – 100 % vikariat i hjemmetjenesten, Storsteinnes

 

 

Om oss

Balsfjord kommune har vilje og muskler for vekst!

Kommunen strekker seg over et område på 1493 km2, hvor landskapet varierer fra flatt fruktbart jordbruksland til ville fjellområder.

Næringsutvikling er et viktig satsingsområde for kommunen, samtidig som det er viktig å ivareta Balsfjord som en av Nord-Norges største landbrukskommuner. Med flere store næringsetableringer de siste årene, bevitner dette om en attraktiv kommune, som er et godt sted å bo i og et sted å utvikle virksomheter.

Balsfjord kommune er en veldreven kommune med økonomikontroll og kompetente medarbeidere. Kommunen har et godt driv på utviklingssiden og står ovenfor spennende muligheter bl.a. knyttet til havneutvikling, arealdisponering for bolig og næring, og tilrettelegging for et aktivt næringsliv.

Storsteinnes er administrasjonssenter og det største tettstedet i kommunen. Videre finner vi de mindre tettstedene Nordkjosbotn, Laksvatn, Mestervik, Malangseidet og Sand. De tre sistnevnte på Malangshalvøya.

Helse- og omsorgstjenesten består av heldøgnsinstitusjoner/sykehjem, hjemmetjeneste, boligtjeneste for funksjonshemmede, aktivitetssenter til flere målgrupper, psykisk helse og rustjeneste, legetjeneste, ergo- og fysioterapitjeneste, helsestasjon og skolehelsetjeneste, barnevern, samt koordinerende enhet. I tillegg har vi interkommunalt NAV-kontor og interkommunal legevakt, sammen med Storfjord kommune.

Balsfjord kommune er opptatt av mangfold, og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn.

 

Om stillingen

Hjemmetjenesten Storsteinnes har ledig et vikariat som sykepleier i 100 % stilling ut desember 2025, det kan bli mulighet for forlengelse / fast ansettelse. Kan du tenke deg å bli vår nye sykepleierkollega i et ungt og positivt arbeidsmiljø? Vi søker deg som liker spennende sykepleierfaglige utfordringer i en meningsfull og variert hverdag.

Stillingen er i 2-delt turnus og i utgangspunktet med arbeid hver 3. helg. Evt. kan 12,5 timers vakter med arbeid hver 4. helg være et alternativ. Du vil også kunne ha mulighet for langvakter i ukedagene, som igjen kan gi lengre perioder med fri. Vi praktiserer halvårsturnus, der ansatte kan være med å lage sin egen turnus.

Som sykepleier vil du gi nødvendig helsehjelp til personer i eget hjem. Du vil ha tett samarbeid med bruker, pårørende og andre i tjenesten.

Hjemmetjenesten Storsteinnes består av omsorgsboliger, omsorgshybler/trygghetshybler i tillegg til dagsenter og personer i eget hjem. Vi har ansvar for matombringing og hjemmehjelpsoppgaver, har pr i dag ca. 120 tjenestemottakere.

Hjemmetjenesten består av sykepleiere, helsefagarbeidere og assistenter som har fokus på tverrfaglig samarbeid om den hjemmeboende brukeren. Vi spiller hverandre gode, støtter og veileder hverandre.

Arbeidsoppgavene gjennom en arbeidsdag er variert, knyttet til de ulike diagnoser, alder, funksjon og prosedyrer.

Vi søker deg som er selvstendig og trygg i din rolle som sykepleier. Du er engasjert og dyktig, som ser løsninger istedenfor begrensninger, liker endringer/takler omstillinger og håndterer uforutsette hendelser, må trives i et aktivt og travelt miljø.

Storsteinnes ligger nært Tromsø om du liker bylivet innimellom. Vi har flott natur og stort utvalg av turmuligheter. I tillegg får du dyktige kollegaer i et godt og morsomt arbeidsmiljø hvor latteren sitter løst.

 

Kvalifikasjoner

  • Offentlig godkjent sykepleier
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig
  • Ønskelig med erfaring fra profil
  • Førerkort kl. B

 

Personlige egenskaper

  • Faglig dyktighet og gode samarbeidsevner, samt kunne arbeide i team
  • God evne til å jobbe systematisk og målrettet, samt å kunne håndtere stor arbeidsmengde
  • Motivasjon og evne til å tilegne seg nye kunnskaper og kunne bidra til å utvikle gode tjenester
  • Gode ferdigheter i kommunikasjon og samhandling, både med interne og eksterne samarbeidspartnere
  • Er lyttende og løsningsorientert
  • Ha gode holdninger
  • Være fleksibel

Personlig egnethet vil bli vurdert spesielt , og utgjøre en viktig faktor for ansettelse.

 

Vi tilbyr

  • Pensjonsordning i Kommunal landspensjonskasse (KLP)
  • Lønns- og arbeidsvilkår generelt i samsvar med gjeldende lovverk
  • Balsfjord kommune har følgende rekrutteringstiltak for nyansatte sykepleiere:
  • Kr 25.000 i rekrutteringstilskudd ved nytilsetting med ett års bindingstid som kan fornyes med ett år til, totalt kr 50.000 kr.
  • Ekstra lønnstillegg på kr 25.000 pr. år for stillinger inne i institusjonsavdelinger, og kr 10.000 i tillegg på årslønn i hjemmetjenesten. Tilleggene gjelder for 100 % stilling, og justeres iht. stillingsstørrelse.

 

Generell informasjon

Søknad, CV og vedlegg må sendes elektronisk via lenke på denne siden, «Søk stillingen». Vi gjør oppmerksom på at CV benyttes i utvidet søkerliste.

Aktuelle søkere blir innkalt til intervju. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Tilfredsstillende politiattest kreves framlagt før tiltredelse, men skal ikke vedlegges søknaden.

Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette opplyses om og begrunnes i søknaden. Du varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.

Ved spørsmål om utfylling av elektronisk søknad kan Jobbnorge kontaktes på tlf. 75 54 22 20.

Balsfjord kommune ønsker ikke kontakt med annonseselgere.

 

Spørsmål om stillingen

Grete Storli
Kst. enhetsleder
91359707
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: 1. desember 2024
Arbeidsgiver: Balsfjord kommune
Kommune: Balsfjord
Omfang: Heltid
Varighet: Vikariat/Midlertidig
Arbeidssted: Arnulv Eideveien 36, 9050 Storsteinnes

Del stillingen

Selskap

Balsfjord kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Storsteinnes

Søknadsfrist

Desember 1, 2024