Avdelingsleder hjemmesykepleie syd (søknadsfrist 30.09.2024)

 

Avdelingsleder hjemmesykepleie syd

 

 

Vil du være med å lede Kongsvinger kommunes utvikling av helse- og omsorgstjenestene?

Målet vårt er at innbyggerne skal kunne ivareta sin egen helse, få mulighet til å leve og bo selvstendig og ha en aktiv og meningsfull tilværelse i fellesskap med andre. Ved hjelp av innovasjon, digitalisering og velferdsteknologi vil kommunens medarbeidere involvere brukerne for å nå kommunens mål.

Enheten har ansvar for hjemmetjenestene i sentrum, dagsenter for demens, seniorsenter og personlig assistanse

Til stillingen hører fag-, personal- og økonomiansvar. Overordnet for alt lederskap i kommunen er at brukerens og innbyggernes beste ligger til grunn for vurderinger, beslutninger og handlinger. Ledere skal i alt arbeid vektlegge dialogbasert ledelse og styring. Vi søker etter avdelingsleder som er opptatt av å skape gode relasjoner bygget på tillit og mestring og har et oppriktig ønske om å skape resultater sammen med andre. Målet er innovativt og mestringsorientert lederskap på alle nivåer.

Avdelingsleder har enhetsleder som nærmeste leder og vil være en del av enhetens ledergruppe.

 

Søknadsfrist: 30.09.2024
Arbeidsgiver: Kongsvinger kommune
Sted: Kongsvinger
Stillingstittel: Avdelingsleder hjemmesykepleie syd
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Vikariat
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4860171952

 

Arbeidsoppgaver

  • Ansvar for å yte tjenester etter gjeldende lovverk, budsjettet og politiske føringer
  • Medansvar for å videreutvikle tjenestene
  • Personalansvar og aktiv oppfølging av kommunens arbeidsgiver-, lønns- og ledelsespolitikk
  • Utøve god ressursstyring innen gitte rammer
  • Utarbeide nødvendige arbeidsplaner
  • Sikre systematisk internkontroll gjennom å følge opp forskrift for ledelse og kvalitetsforbedring i helse og omsorgstjenesten
  • Fremme høyt jobbnærvær gjennom godt samarbeid med verneombud, tillitsvalgte og medarbeidere
  • Legge til rette for godt samarbeid med studenter/elever, kollegaer, brukere og pårørende gjennom dialog og veiledning
  • Samarbeide med tillitsvalgte og verneombud
  • Fremme en aktiv brukerrolle og brukermedvirkning, pårørendesamarbeid og dialog

 

Kvalifikasjoner

  • Autorisert sykepleier
  • Videreutdanning i ledelse /ledererfaring er ønskelig
  • Generelt gode IKT-ferdigheter og vilje til å lære aktuelle fagsystemer
  • Kjennskap og interesse for digitalisering og velferdsteknologi
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Førerkort klasse B

 

Personlige egenskaper

  • Evne til å motivere, veilede og skape engasjement
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Høy arbeidskapasitet og evner å jobbe selvstendig
  • Strukturert og fleksibel

 

Vi tilbyr

  • Varierte arbeidsoppgaver med mulighet for kompetanseutvikling
  • Et inspirerende og tverrfaglig arbeidsmiljø
  • Lønn etter relevante kvalifikasjoner og gjeldende avtaler

 

Annet

  • Gyldig politiattest må fremlegges ved tiltredelse
  • Må kunne disponere egen bil i tjenesten

 

Kongsvinger kommune ønsker å gjenspeile befolkningen for øvrig og være en mangfoldig organisasjon. Kvalifiserte kandidater uansett alder, kjønn eller etnisitet oppfordres til å søke.

Kommunen mottar alle søknader elektronisk. Vi henstiller søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg.
Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd. Dersom attester og vitnemål ikke legges ved den elektroniske søknaden, ber vi om at disse tas med til et eventuelt intervju.

Vi gjør oppmerksom på at mailutvekslingen mellom deg og kommunen kan havne i søppelpost/spam/trash. Dersom du ikke mottar mail med bekreftelse på mottatt søknad kan dette være årsaken. Avsenderadressen vil være @webcruitermail.no.

 

Hjemmebaserte tjenester, Otervn 26, 2211 Kongsvinger, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Sara Trøftbråten
Avdelingsleder Hjemmebaserte tjenester
 Telefon:40031098

Linda Mari Aarskog
Enhetsleder
 Telefon:+47 456 35 950

 

Kongsvinger kommune ligger i Norges grønne hjerte med småbyens kvaliteter. Vi har et rikt idretts- og kulturliv og jobber for å videreutvikle et levende og urbant sentrum og et næringsliv i vekst. Mangfold, inkludering og livsmestring er også viktige elementer i vår strategi for å være en attraktiv kommune.

Del stillingen

Selskap

Kongsvinger kommune

Kontaktinfo

  • Sara Trøftbråten
  • Tittel: Avdelingsleder Hjemmebaserte tjenester
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 40031098
  • Linda Mari Aarskog
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 456 35 950

Lokasjon

  • Kongsvinger

Søknadsfrist

September 30, 2024

Tannhelsetjenesten i Troms – Rådgivende tannpleier (søknadsfrist 06.10.2024)

 

Rådgivende tannpleier

 

 

Om stillingen

Er du på jakt etter nye og spennende utfordringer som tannpleier?

I den offentlige tannhelsetjenesten i Troms er det ledig en 100 % fast stilling som Tannpleier.

Tannhelsetjenesten i Troms søker nå en engasjert og selvstendig tannpleier som ønsker å bli en del av vårt team og bidra til å oppfylle tannhelsetjenestens samfunnsoppdrag. Den som tilsettes vil ha ansvar for ulike oppgaver knyttet til utadrettet helsefremmende arbeid. I tillegg vil du være en viktig bidragsyter for å etablere, koordinere og opprettholde et effektivt samarbeid med kommunehelsetjenesten

Fylkestannhelsetjenestens administrasjon består av 12 ansatte og arbeidssted for denne stillingen vil være ved fylkeshuset i Tromsø.

Personlige egenskaper og egnethet vil bli tillagt stor vekt ved tilsetting.

 

Arbeidsoppgaver

  • Ansvarlig for å organisere og samordne diverse tannhelsefaglige oppgaver, samt etablere og opprettholde effektivt samarbeid med kommunehelsetjenesten
  • Bidra aktivt til utviklingen av tannhelsetjenesten i samsvar med gjeldende retningslinjer og nasjonale krav
  • Ledelse og deltakelse i prosjekter innen folkehelsearbeid, rettet mot ulike målgrupper
  • Revidere og utvikle skjemaer og undervisningsmateriell til bruk mot eksterne samarbeidsparter

 

Kvalifikasjoner

  • Autorisert tannpleier med relevant erfaring
  • Erfaring med utadrettet forebyggende arbeid og motivert for å videreføre og styrke våre initiativer innenfor dette området
  • God kjennskap til organiseringen av tannhelsetjenesten og dens samfunnsoppdrag
  • Gode kunnskaper og bred erfaring med bruk av digitale hjelpemidler/sosiale medier

 

Personlige egenskaper

  • Gode kommunikasjonsevner og evne til tverrfaglig samarbeid
  • God skriftlig fremstillingsevne
  • Evne til å arbeide selvstendig og ta initiativ
  • Samvittighetsfull og god gjennomføringsevne
  • Faglig integritet og interesse for faglig utvikling
  • Interesse for utviklingsarbeid
  • Kreativ og nytenkende
  • Strukturert og systematisk tilnærming til arbeidet

 

Vi tilbyr

  • Godt arbeidsmiljø
  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver med utviklingsmuligheter
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger som medlem av KLP
  • Lønn etter avtale
  • Pensjonsinnskudd trekkes med 2 %

 

Søknaden skal inneholde

  • Søknadsbrev og CV, vitnemål, attester
  • 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer)

Søknad skal leveres elektronisk i Jobbnorge.

 

Søknadsfrist og andre opplysninger

Søknadsfrist: 06. oktober 2024
For mer informasjon om stillingen ta kontakt med: Per Ove Uglehus, Fylkestannhelsesjef, telefon: 928 17 743 eller epost: [email protected]

Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf.offentleglova §25.
Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste blir automatisk tilgjengelig i søkers brukerkonto i Jobbnorge når stillingen er avpublisert, eller den kan sendes ut ved forespørsel.
Troms fylkeskommune er underlagt sikkerhetsloven. Dette betyr at enkelte stillinger vil kunne kreve sikkerhetsklarering.

Før eventuell tilsetting i Troms fylkeskommunes tannhelsetjeneste må politiattest fremlegges jf. helsepersonelloven sine regler.
En politiattest skal ikke være eldre enn tre måneder. Politiattest skal ikke legges ved søknaden.

 

Om oss

Den offentlige tannhelsetjenesten i Troms består av totalt 26 klinikker, samt Tannhelsetjenestens kompetansesenter for Nord-Norge (TkNN). Vår største pasientgruppe er barn mellom 0 og 18 år, men vi tar også imot voksne pasienter for alle typer tannbehandling.

Vårt mål er at befolkningen i Troms skal ha god helse gjennom å ha god tannhelse, derfor organiserer vi også forebyggende tiltak.

 

Troms fylkeskommune

Vi er en av landsdelens største arbeidsgivere, og har blant annet ansvar for regional utvikling, videregående utdanning, fylkesveier, kollektivtilbud, offentlig tannhelsetjeneste, kultur og friluftsliv.

Hos oss får du tillit, ansvar og spennende dager på jobb, i et sosialt og faglig sterkt arbeidsmiljø. Du blir raskt involvert i det utrolige mangfoldet fylkeskommunen jobber med, noe som har stor betydning for samfunnsutviklinga i Troms.

 

Naturen og kulturlivet er eventyrlig og frodig, og byr på mange flotte opplevelser!

For mer informasjon om Troms fylkeskommune – gå innom vår hjemmeside tromsfylke.no

 

Spørsmål om stillingen

Per Ove Uglehus
Fylkestannhelsesjef
928 17 743
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: 6. oktober 2024
Arbeidsgiver: Troms fylkeskommune (TFK)
Kommune: Tromsø – Romsa
Omfang: Heltid
Varighet: Fast
Arbeidssted: Strandvegen 13, 9007 Tromsø

Del stillingen

Selskap

Troms fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Per Ove Uglehus
  • Tittel: Fylkestannhelsesjef
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 928 17 743

Lokasjon

  • Tromsø

Søknadsfrist

Oktober 6, 2024

Kompetanse, Eksamen og dokumentasjon: Rådgiver 100% fast (søknadsfrist 01.10.2024)

Innlandet fylkeskommune Kompetanse og tannhelse

Kompetanse, Eksamen og dokumentasjon – Rådgiver

 

 

Beskrivelse

Kompetanse har ledig 100% fast stilling som rådgiver i Enhet for Eksamen og dokumentasjon. Hovedarbeidsområde vil være knyttet til arbeid med eksamen på skoleeiernivå i videregående opplæring og produksjon av dokumentasjon for Fag- og yrkesopplæringen.

 

Om enheten

Stillingen inngår i avdeling for Kompetanse og tannhelse i Innlandet fylkeskommune. Seksjon for Fagopplæring og skoletilbud består av 35 medarbeidere, og er organisert med tre enheter (hhv. Fag og yrkesopplæring, Inntak og skoletilbud, og Eksamen og dokumentasjon). Enhet for Eksamen og dokumentasjon har 6 ansatte og har det overordnede ansvaret for organiseringen av elev- og privatisteksamen i Innlandet fylkeskommune, samt produksjon av fag/svennebrev, vitnemål og kompetansebevis på fagopplæringsområdet. Enheten samarbeider tett med de videregående skolene og deltar i regionalt- og nasjonalt eksamenssamarbeid med andre fylker.

 

Vi søker deg som:

  • er utviklingsorientert
  • er initiativrik, engasjert og løsningsorientert
  • er god til å samarbeide med andre, men evner å jobbe selvstendig
  • vektlegger delingskultur som bidrar til kompetanseutvikling for deg selv, andre medarbeidere og samarbeidspartnere
  • er nøyaktig, strukturert og effektiv

 

Vi tilbyr:

  • en spennende og faglig utviklende stilling for et viktig samfunnsoppdrag
  • en organisasjon som kjennetegnes av engasjement og høy faglighet
  • mentorordning i en opplæringsfase
  • mulighet for faglig utvikling innen prioriterte fagområder
  • godt arbeidsmiljø med kvalifiserte medarbeidere
  • moderne lokaler med fasiliteter som treningsrom, kaffebar og god kantine sentralt på Hamar
    fleksibel arbeidstid og mulighet for noe hjemmekontor
  • lønn etter avtale
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

 

Om stillingen

  • 100% fast stilling
  • ledig fra 1. januar 2025
  • arbeidssted på fylkeshuset i Hamar
  • noe reisevirksomhet må påregnes (søker må ha førerkort klasse B)

 

Arbeidsoppgaver:

  • Saksbehandling innen enhetens arbeidsområder.
  • Planlegging, gjennomføring og kvalitetssikring av elev- og privatisteksamen i samarbeid med de videregående skolene i fylket, eksempelvis produsere eksamensplan, sensorlegging, risikovurdering og beredskapsplanlegging.
  • Oppnevne oppgavenemnder og følge opp oppgaveproduksjon i det fylkeskommunale landssamarbeidet.
  • Bidra i produksjon av fag/svennebrev, vitnemål og kompetansebevis for fagopplæringsområdet.
  • Samarbeid med andre enheter, fylker og organisasjoner.
  • Bidra til utvikling i stillingens arbeidsområder, herunder bidra til digitalisering og robotisering av tjenester.
  • Informasjons- og veiledningsarbeid.
  • Svare ut henvendelser muntlig og skriftlig relatert til enhetens ansvarsområder.
  • Utarbeide og følge opp politiske saker.
  • Andre arbeidsoppgaver kan bli tillagt stillingen.

 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Relevant høyere utdanning, minimum bachelorgrad.
  • Erfaring fra videregående opplæring og kjennskap til saksbehandling.
  • Erfaring med eksamensarbeid og produksjon av vitnemål og kompetansebevis i videregående opplæring.
  • God evne til å kommunisere med våre brukere, skoler og andre samarbeidspartnere.
  • Gode digitale ferdigheter og gjerne erfaring med Visma In School, VIGO og Elements.
  • God skriftlig og muntlig formuleringsevne.

 

Ønskede egenskaper:

  • Du er åpen og tillitsskapende med gode kommunikasjon- og samarbeidsevner.
  • Du evner å arbeide systematisk og målrettet i endringsprosesser.
  • Du er framoverlent og tar initiativ for å utvikle oppgaver videre.
  • Du har stor gjennomførings- og omstillingsevne og er resultatorientert.
  • Du har høy arbeidskapasitet.
  • Du er fleksibel og selvgående.

 

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Stillingsnivå: Rådgiver
Stillingstype: Fast stilling
Arbeidsområde: Administrativt
Hjemmekontorstatus: Etter avtale
Søknadsfrist: 01.10.2024
Tiltredelse: 01.01.2025
Arbeidssted: Hamar

 

Kontaktpersoner:

/www.innlandetfylke.no/

 

Adresse:

Parkgata 64 2317 Hamar

 

Innlandet fylkeskommune Kompetanse og tannhelse

Innlandet fylkeskommune ble opprettet 1. januar 2020.

Fylkeskommunen har ansvar for en rekke viktige samfunnsoppgaver innenfor kompetanse, tannhelse, samferdsel, kultur og næringsliv i fylket. På alle områder skal vi koordinere og bidra til samarbeid og utvikling av innlandssamfunnet på tvers av kommunegrensene. Fylkeskommunen er politisk styrt med fylkestinget som øverste folkevalgte organ.

Vi er en stor, mangfoldig og framtidsrettet organisasjon med over 4000 kompetente medarbeidere. Innlandet fylkeskommunes visjon er «eventyrlige muligheter». Vi jobber alle for at Innlandet skal være et godt sted å bo og arbeide, og håper du vil være med på laget!

Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Jørn Olav Bekkelund
  • Tittel: Seksjonssjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 95 75 85 68
  • Geir Solberg
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 41 55 39 88

Lokasjon

  • Hamar

Søknadsfrist

Oktober 1, 2024

Avdelingsledere helse og omsorg (forskjellige søknadsfrister)

Barnehage – assistent årsengasjement 100% ved barnehagene i Karasjok (søknadsfrist løpende)

 

Årsengasjement som barnehageassistent

 

 

Karasjok kommune

Kárášjoga gielda Karasjok kommune er en samisk kommune som grenser mot Finland. Kárášjoga gielda Karasjok kommune er Norges nest største kommune i areal og har ca. 2550 innbyggere hvorav 80 % av befolkningen er samisktalende. Kommunen har ca. 310 medarbeidere i organisasjonen. I kommunen har vi mange sentrale samiske institusjoner.

 

Kommunen har et aktivt kulturliv med tilbud innen idretts- og friluftsliv, kultur og historie, barne- og ungdomsaktiviteter, kunst, musikk. Karasjok kan også tilby et unikt friluftsliv, Norges beste lakseelv, rype-/elgjakt, isfiske og en rik flora og fauna med rike naturressurser.

 

Om stillingen

I de kommunale barnehagene er det ledig årsengasjement som barnehageassistent i 100% stilling med varighet fra 05.08.24-31.07.25.

Vi ønsker å rekruttere deg som har lyst til å jobbe med barn i samisk barnehage og søker etter deg som har erfaring fra arbeidslivet – og deg som vurderer barnehagejobb for første gang; vi gir opplæring og veiledning i jobben.

 

Arbeidsoppgaver

• Være en ansvarlig og omsorgsfull voksen overfor det enkelte barn.
• Delta konstruktivt i barnehagens planleggingsarbeid.
• Jobbe etter fastsatte mål og gjennomføre vedtatte tiltak.
• Planlegge og gjennomføre aktiviteter med barna
• Sette seg inn i og følge barnehagens rutiner og regler.
• Jobbe selvstendig med delegerte oppgaver.
• Ta imot veiledning fra pedagogisk leder og andre medarbeidere.
• Medvirke til at samarbeidet med foresatte, barn og andre instanser blir best mulig.
• Jobbe aktivt for å tilegne seg ny kunnskap og lære nye arbeidsmåter.
• Være aktiv i faglige og organisatoriske diskusjoner.
• Bidra til et godt arbeidsmiljø.
• Dele erfaringer, råd og informasjon med andre medarbeidere.
• Skal ha avsatt tid til planlegging i arbeidstiden. Dette må fremkomme i ukeplanen.
• Være åpen, fleksibel, lojal og samarbeidsvillig, ha god relasjonskompetanse, kunne kommunisere med mennesker med ulik bakgrunn og i ulike livssituasjoner
• Du må også være selvstendig og ansvarsbevisst, og ha god fysisk og psykisk helse.

 

Kvalifikasjoner

• Ønske om å jobbe med barn
• Godkjent politiattest er et krav iht. Forskrift om politiattest i barnehager (ikke eldre 3 måneder)

Kommunen ønsker å rekruttere flere menn til å jobbe i barnehagen. Derfor oppfordres menn
til å søke.

Kunnskaper i samisk språk vil bli tillagt avgjørende vekt for søkere som ellers er kvalifisert.

Karasjok kommunale barnehager er samiske barnehager og i vedtektene for de kommunale barnehagene heter det blant annet at at barnehagene skal:

• Være samiske barnehager og ha samisk som hovedspråk.
• Personalet beherske samisk språk og har kunnskap om samisk kultur.
• Fremme barnas samiskspråklige kompetanse, styrke barnas samiske identitet og videreføre samiske verdier, samisk kultur og tradisjonskunnskap.
• Bidra til å bevare og videreutvikle den samiske kulturarven og synliggjøre samisk språk, kultur, levemåter og verdier i vår tid.
• Bidra til at barna kan bli kjent med mangfoldet i egen og andres kultur, og at barna kan utvikle respekt og fellesskapsfølelse for hele det samiske mangfoldet.
• Ta i bruk tradisjonelle lærings- og arbeidsmetoder, på barnas premisser i vår tid.
• Gi barna mulighet til aktiv deltakelse i tradisjonelle aktiviteter der personalet gir veiledning og slik hjelper barna til å bli selvstendige.
• skal bygge på en samisk forståelse av naturen og bidra til at barna kan leve i harmoni med naturen, nyttiggjøre seg og høste av naturen og utvikle respekt for naturfenomener.
• Samisk historie og kulturytringer som duodji, joik og fortellinger skal inngå som en del av barnehagens innhold, tilpasset barnas alder og utviklingsnivå.

Jf. Rammeplan for barnehagens innhold og oppgaver s. 24-25

 

Lønns og arbeidsvilkår

  • Lønn etter gjeldende avtaleverk. Lønns etter gjeldende avtaleverk. Garantilønn for en barnehageassistent er kr. 382 500 pr år, dvs lønnsansiennitet mellom 0 – 6 år.
  • Gode forsikrings- og pensjonsvilkår
  • Karasjok ligger innenfor tiltakssonen som gir økonomiske fordeler med skattefradrag, nedskriving av studielån og lavere strømregning. Se tiltakssonen.no for mer info.

 

Nærmere opplysninger

Har du spørsmål til stillingen eller ønsker mer informasjon, ta kontakt med:

Nærmere opplysninger om stillingene fås ved henvendelse:

– Enhetsleder/styrer Linn Beate V. Åsen på tlf. 920 21 734
– Enhetsleder/styrer Tina Øwre på tlf. 920 26 917

Søkere som har praksis bes å oppgi minst to referanser.

Søknadsfrist: Fortløpende

Søknad med CV og bekreftede kopier av attester og vitnemål sendes elektronisk via www.jobbnorge.no

Kun søkere som søker elektronisk via Jobbnorge vil bli vurdert.

Karasjok kommune er underlagt offentlighetslovens bestemmelser om rett til innsyn i søkerlister. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten. Dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge, vil søkeren bli varslet og informert om det, jf. Offentleglova § 25.

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: Løpende
Arbeidsgiver: Karasjok kommune
Kommune: Kárášjohka – Karasjok
Omfang: Heltid (3 stillinger)
Varighet: Vikariat/Midlertidig
Arbeidssted: Ráddeviessogeaidnu 4, 9730 Karasjok

Del stillingen

Selskap

Karasjok kommune

Kontaktinfo

  • Linn Beate V. Åsen
  • Tittel: Enhetsleder/styrer
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 920 21 734
  • Tina Øwre
  • Tittel: Enhetsleder/styrer
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 920 26 917

Lokasjon

  • Karasjok

Søknadsfrist

Oktober 12, 2024

Pedagogiske ledere ved barnehagene i Karasjok (søknadsfrist løpende)

 

Pedagogisk leder

 

 

Karasjok kommune

Kárášjoga gielda Karasjok kommune er en samisk kommune som grenser mot Finland. Kárášjoga gielda Karasjok kommune er Norges nest største kommune i areal og har ca. 2700 innbyggere hvorav 80 % av befolkningen er samisktalende. Kommunen har ca. 320 medarbeidere i organisasjonen. I kommunen har vi mange sentrale samiske institusjoner.

Kommunen har et aktivt kulturliv med tilbud innen idretts- og friluftsliv, kultur og historie, barne- og ungdomsaktiviteter, kunst, musikk.

Karasjok kan også tilby et unikt friluftsliv, Norges beste lakseelv, rype-/elgjakt, isfiske og en rik flora og fauna med rike naturressurser.

Karasjok kommune er en del av forvaltningsområdet for samisk språklov, hvor samisk er et offisielt språk i tillegg til norsk. Det kan også være ønskelig med annen språkkompetanse. Søkere bes derfor om å oppgi sine språkkunnskaper.

 

Om stillingen

Ved de kommunale barnehagene er det 2 ledige stillinger som pedagogisk leder, for begge stillingene gjelder at de er 100 % faste stillinger. Tiltredelse 05.08.2024, eller etter nærmere avtale.

Arbeidsstedet er for tiden ved Guolban mánáidgárdi.

Pedagogisk leder har ansvar for at avdelingen drives i samsvar med barnehageloven med forskrifter, rammeplanen, vedtekter for kommunale barnehager og andre gjeldende lover og regler, samt årsplan for barnehagen og tospråklighetsplan.

Pedagogisk leder har hovedansvar for at det opparbeides et godt samarbeid med foresatte og at arbeidsmiljøet til medarbeidere er godt. Pedagogisk leder har et medansvar for barnehagens helhetlige drift i og for at det arbeides kontinuerlig med å øke kvaliteten og skape et utviklende pedagogisk miljø i barnehagen.

Nærmeste overordnede er styrer i barnehagen.

 

Arbeidsoppgaver

Pedagogisk leder har ansvar for at avdelingen drives i samsvar med barnehageloven med forskrifter, rammeplanen, vedtekter for kommunale barnehager og andre gjeldende lover og regler, samt årsplan for barnehagen og tospråklighetsplan.

Pedagogisk leder har hovedansvar for at det opparbeides et godt samarbeid med foresatte og at arbeidsmiljøet til medarbeidere er godt. Pedagogisk leder har et medansvar for barnehagens helhetlige drift i og for at det arbeides kontinuerlig med å øke kvaliteten og skape et utviklende pedagogisk miljø i barnehagen.

 

Kvalifikasjoner

• Krav om førskolelærer-/barnehagelærerutdanning
• Samarbeidsevne og fleksibilitet
• Personlig egnethet
• Ledererfaring er en fordel
• Gode IKT-kunnskaper

 

Egenskaper (ansvarsområde)

• Personalforvaltning; Ha evnen til å være en god arbeidsleder for avdelingspersonalet
• Ansvarlig for pedagogisk ledelse og være faglig engasjement
• ansvarlig for pedagogisk ledelse, faglig utviklingsarbeid og dokumentasjon
• Ha evne til å kunne tilrettelegge for samarbeid med foresatte og lokalmiljøet
• Evne til å organisere en god barnehagehverdag for så vel barn som medarbeidere
• Ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, være løsningsorientert og strukturert
• Samarbeide med andre instanser

Kommunen ønsker å rekruttere flere menn til jobb i barnehagene, derfor oppfordres menn til å søke.

Skriftlig og muntlig kunnskap i samisk og norsk. Kunnskaper i samisk språk vil bli tillagt avgjørende vekt for søkere som eller er likt kvalifisert.

Karasjok kommunale barnehager er samiske barnehager og i vedtektene for de kommunale barnehagene heter det blant annet at at barnehagene skal:

• Være samiske barnehager og ha samisk som hovedspråk.
• Personalet beherske samisk språk og har kunnskap om samisk kultur.
• Fremme barnas samiskspråklige kompetanse, styrke barnas samiske identitet og videreføre samiske verdier, samisk kultur og tradisjonskunnskap.
• Bidra til å bevare og videreutvikle den samiske kulturarven og synliggjøre samisk språk, kultur, levemåter og verdier i vår tid.
• Bidra til at barna kan bli kjent med mangfoldet i egen og andres kultur, og at barna kan utvikle respekt og fellesskapsfølelse for hele det samiske mangfoldet.
• Ta i bruk tradisjonelle lærings- og arbeidsmetoder, på barnas premisser i vår tid.
• Gi barna mulighet til aktiv deltakelse i tradisjonelle aktiviteter der personalet gir veiledning og slik hjelper barna til å bli selvstendige.
• skal bygge på en samisk forståelse av naturen og bidra til at barna kan leve i harmoni med naturen, nyttiggjøre seg og høste av naturen og utvikle respekt for naturfenomener.
• Samisk historie og kulturytringer som duodji, joik og fortellinger skal inngå som en del av barnehagens innhold, tilpasset barnas alder og utviklingsnivå.
Jf. Rammeplan for barnehagens innhold og oppgaver s. 24-25

Tilfredsstillende politiattest skal leveres før tiltredelse i stillingen.

 

Lønns og arbeidsvilkår

  • Gode forsikrings- og pensjonsvilkår
  • Karasjok ligger innenfor tiltakssonen som gir økonomiske fordeler med skattefradrag, nedskriving avstudielån og lavere strømregning. Se tiltakssonen.no for mer info.

Pedagogisk leder med barnehagelærer utdanning avlønnes med minimum 10 års ansiennitet, og kr 15 000 pr år i pedagogiskleder tillegg.

 

Nærmere opplysninger

Har du spørsmål til stillingen eller ønsker mer informasjon, ta kontakt med:

Enhetsleder/styrer Tina Øwre på tlf 920 26 917
Søkere bes oppgi navn på minst to referanser.

Søknad med CV og bekreftede kopier av attester og vitnemål sendes elektronisk via www.jobbnorge.no.

Søknadsfrist fortløpende.

Kun søkere som søker elektronisk via Jobbnorge vil bli vurdert.

Karasjok kommune er underlagt offentlighetslovens bestemmelser om rett til innsyn i søkerlister. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten. Dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge, vil søkeren bli varslet og informert om det, jf. Offentleglova § 25.

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: Løpende
Arbeidsgiver: Karasjok kommune
Kommune: Kárášjohka – Karasjok
Omfang: Heltid (2 stillinger)
Varighet: Fast
Arbeidssted: Ráddeviessogeaidnu 4, 9730 Karasjok

Del stillingen

Selskap

Karasjok kommune

Kontaktinfo

  • Tina Øwre
  • Tittel: Enhetsleder/styrer
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 920 26 917

Lokasjon

  • Karasjok

Søknadsfrist

Oktober 12, 2024

Regnskaps – medarbeider i Hurdal kommune (søknadsfrist 23.09.2024)

HUR-Webcruiter-1170x300

Regnskapsmedarbeider

 

Du har nå en unik mulighet til å påvirke utformingen av en helt ny avdeling. GardermoenVest er et nyetablert vertskommunesamarbeid mellom Nannestad, Gjerdrum og Hurdal kommuner, som skal levere tjenester innen lønn, regnskap og arkiv. Dette er en unik mulighet for deg som ønsker å bidra til å utvikle en avdeling fra grunnen av og sette ditt preg på tjenestene vi tilbyr.

Hurdal kommune har fått vertskommuneansvaret for regnskapstjenestene, og vi ser nå etter engasjerte medarbeidere som vil være med på laget.

I tillegg innfører vi Visma Enterprise som nytt ERP-system. Avdelingen vil ha ansvar for tre kommuner, to kirkelige fellesråd, et KO (kommunalt oppgavefellesskap) og et IPR (interkommunalt politisk råd).

Oppgaver og innplassering vil bli tilpasset din utdanning og erfaring.

Som regnskapsmedarbeider hos oss vil du bli en viktig ressurs inn i det nye vertskommunesamarbeidet, med gode muligheter for faglig utvikling. Du blir en del av et team på 7 dyktige medarbeidere i regnskapsavdelingen som er organisert i virksomhet Stab og styring.

Vi søker deg som har en åpen og utadvendt personlighet. Du ønsker å spille på lag og du tar ansvar for egen trivsel i arbeidshverdagen, gjennom engasjement. Du er trygg på deg selv og søker fortsatt personlig og faglig utvikling

 

Søknadsfrist: 23.09.2024
Arbeidsgiver: Hurdal kommune
Sted: Hurdal
Stillingstittel: Regnskapsmedarbeider
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4857302128

 

Arbeidsoppgaver

  • Regnskapsoppgaver a-å
  • Utvikling av arbeidsfeltet og rutiner
  • Ellers andre oppgaver som ligger til avdelingen

 

Kvalifikasjoner

  • Ønskelig med bachelor i Økonomi og administrasjon. Relevant erfaring kan kompensere for kravet om utdanning.
  • Erfaring fra kommunal regnskapsføring er ønskelig
  • Gode IKT kunnskaper, digital forståelse og erfaring

 

Personlige egenskaper

  • Selvstendig, strukturert og fleksibel
  • Ansvarsbevisst og god gjennomføringsevne
  • Gode formidlings-, veilednings- og samarbeidsegenskaper
  • Endringsvillig, liker å utvikle seg og lære nye ting
  • Personlig egnethet vektlegges

 

Vi tilbyr

  • Et trivelig arbeidsmiljø
  • Varierte og utfordrende oppgaver
  • Faglige utfordringer
  • Fleksibel arbeidssituasjon og bruk av fjernkontor
  • Lønn etter avtale
  • Oppstart etter avtale

 

Torget 3, 2090 Hurdal, Norge

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Hanne Margrethe Engen
Avdelingsleder
 Telefon:93425338
E-post:[email protected]

 

Hurdal kommune er en vekstkommune på Øvre Romerike, med ca. 3040 innbyggere og ca 250 ansatte. Hurdal kommune legger til grunn FNs bærekraftsmål i sitt arbeid, spesielt innenfor areal og samfunnsplanlegging, næringsutvikling og tjenesteproduksjon/-utvikling.

Vårt viktigste arbeid handler om å skape et attraktivt lokalsamfunn med fokus på livsmestring, frivillighet og fellesskap. Klima og miljø er et satsningsområde, og målet er å være et plussamfunn innen 2030.

Våre verdier er Raus, Modig og Solid og betyr at vi er fremoverlente og kreative, er etisk bevisste, handlekraftige, inkluderende og åpne. «Hel ved» er en betegnelse vi gjerne benytter i beskrivelse av vårt verdigrunnlag.

Hurdal kommune er en av 6 kommuner på Øvre Romerike, som samarbeider i interkommunale selskaper og andre samarbeidsforaer. Hurdal befinner seg 1 time nord for Oslo, enten du kjører bil eller reiser kollektivt.

Del stillingen

Selskap

Hurdal kommune

Kontaktinfo

  • Hanne Margrethe Engen
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 93425338

Lokasjon

  • Hurdal

Søknadsfrist

September 23, 2024

Hjemmetjenesten søker etter spesialsykepleier / sykepleier (Søknadsfrist 10.10.2024)

Gjerdrum - sommer

Hjemmetjenesten søker etter spesialsykepleier/sykepleier

 

Gjerdrum er nær byen, men på landet – midt mellom Oslo og Gardermoen. Kommunen er liten; det skaper god oversikt og et levende lokalmiljø.
Virksomhet Helse, mestring og omsorg søker deg som ønsker å gjøre en forskjell og bidra til gode dager for brukere av hjemmetjenester.

Vi søker etter en spesialsykepleier/sykepleier i 100 % fast stilling for tiden på dag og kveld med arbeid lang vakter hver fjerde helg.

Avdelingen har ansvar for hjemmetjenesten, omsorgsboliger, Vestgarden omsorgsplasser og hjemmehjelpere. Hjemmetjenesten har ansvar for oppgaver knyttet til å forebygge, behandle og tilrettelegge for mestring av sykdom, skade, lidelse og nedsatt funksjonsevne. Du skal gi pleie og omsorg til syke i innbyggeren sitt eget hjem. Vårt mål er å gi tjenester av høy kvalitet og profesjonalitet. Vi ønsker oss medarbeidere som er framtidsrettet, rause, entusiastiske og modige. Gjerdrum kommune er i en prosess der vi skal bygge opp en sykepleiertjeneste, som denne stillingen vil ligge under, men man vil ha hovedbase i hjemmetjenesten.

Gjerdrum kommune har som mål å være en digital kommune, og hjemmetjenester har i dag flere velferdsteknologiske prosjekter, som skal bidra til gode fremtidige tjenester og ikke minst frigjøre tid og kapasitet til god pleie.

Synes du dette høres spennende ut og ønsker en jobb der din kompetanse betyr svært mye, så er du velkommen til å søke hos oss.

 

Søknadsfrist: 10.10.2024
Arbeidsgiver: Gjerdrum kommune
Stillingstittel: Hjemmetjenesten søker etter spesialsykepleier/sykepleier
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4849538315

 

Arbeidsoppgaver

  • Utøve sykepleie til hjemmeboende i tråd med gjeldende lov- og avtaleverk og krav til faglig kvalitet
  • Bidra til en helhetlig tjeneste med utgangspunkt i pasientens mål og ressurser, slik at de kan bo lengst mulig hjemme
  • Oppfølging av Evondos (medisindispendere)
  • Tverrfaglig samarbeid med bruker, pårørende, lege, sykehus og andre instanser, samt sikre dokumentasjon etter gjeldende lovverk i journalsystemet CosDoc
  • Bidra til et godt arbeidsfellesskap

 

Kvalifikasjoner

  • Autorisert sykepleier eller spesialsykepleier, gjerne med videreutdanning innen demens, geriatri eller psykiatri
  • Erfaring fra lignende arbeid
  • Førerkort klasse B
  • Svært god norskkunnskaper

 

Personlige egenskaper

  • Du liker å jobbe med og motivere pasienter med store endringer i livet, med fokus på egenmestring
  • Du må ha gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Du evner å jobbe både selvstendig og ta ansvar
  • Du mestrer å gjøre gode faglige prioriteringer gjennom arbeidsdagen
  • Du er kreativ og løsningsorientert
  • Du har et godt humør og er pålitelig
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr

  • En fremtidsrettet arbeidsplass med spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver, med fokus på personsentrert omsorg
  • Godt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse
  • Muligheter for kompetanseheving og faste fagdager i turnus
  • Flere spennende prosjekter hvor din spesialkompetanse vil være viktig
  • Gode pensjonsrettigheter i KLP
  • Gratis parkering
  • Lønn blir fastsatt etter hovedtariff avtalen, utdanning og ansiennitet.

Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke stilling uavhengig av kjønn, alder, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn. Kopier av attester og vitnemål må lastes opp digitalt med søknaden. Gjerdrum kommune praktiserer meroffentlighet ved tilsetninger. Dersom det etter kommunens vurdering ikke foreligger særskilt grunn for å bli unntatt offentlighet, vil søknaden bli offentliggjort. Søkeren blir orientert og får muligheten til eventuelt å trekke søknaden sin før offentliggjøring jf. offentleglova §25.

Kun elektroniske søknader vil bli vurdert. Tilfredsstillende politiattest må fremlegges før tiltredelse.

 

Nystuen 1, 2022 Gjerdrum, Norge

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Janne Melcer Dahl
Avdelingsleder
Telefon:94029221

Jenny Helene Holst
Avdelingsleder
 Telefon:90088567

 

Gjerdrum er en kommune i sterk vekst, sentralt på Romerike og midt mellom Oslo og Gardermoen. Kommunen har rundt 7 000 innbyggere og er en meget attraktiv bokommune. Gjerdrum er geografisk sett en liten kommune ­- 10 km fra sør til nord, og fra øst til vest. Kommunesenteret er Ask, med flere dagligvarebutikker, kafeer og restauranter og et antall spesialforretninger. Gjerdrum ligger landlig til og byr på unike muligheter for friluftsliv med turstier, fiskevann og skiløyper. Kommunen har et bredt og aktivt idrettstilbud og et mangfoldig kulturliv med Gjerdrum kulturhus, kulturuker, egen festival, teater, korps og kulturskole.

Vi ser etter ledere og medarbeidere som er framtidsretta, rause, entusiastiske og modige. Vi tenker helhet, ser muligheter og handler sammen. Les mer om kommunen på våre hjemmesider.

Del stillingen

Selskap

Gjerdrum kommune

Kontaktinfo

  • Janne Melcer Dahl
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 94029221
  • Jenny Helene Holst
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 90088567

Lokasjon

  • Gjerdrum

Søknadsfrist

Oktober 10, 2024

Helsefagarbeidar ved Vangsheimen- 75 % fast stilling (søknadsfrist 30.09.2024)

Kommunehuset- ca 3000

Helsefagarbeidar ved Vangsheimen- 75 % fast stilling

 

 

Vang kommune har ledig 75 % fast stilling for helsefagarbeidar ved Vangsheimen. Stillinga er ledig frå 1.november 2024.

Stillinga har tredelt turnus.

 

Søknadsfrist: 30.09.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: VANG I VALDRES
Stillingstittel: Helsefagarbeidar ved Vangsheimen – 75 % fast stilling
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 75
Webcruiter-ID: 4857150369
Startdato: 01.11.2024

 

Arbeidsoppgåver

  • Utøve helsehjelp i tråd med gjeldande krav og lovverk
  • Praktisk bistand og rettleiing til brukarar
  • Bidra til positivt samarbeid med pårørande
  • Bidra til samarbeid på tvers av einingar i etaten
  • Dokumentere i fagsystemet Profil

 

Kvalifikasjonar

  • Helsefagarbeidar med norsk autorisasjon
  • Gode norskkunnskapar både skriftleg og munnleg
  • Erfaring frå kommunal pleie- og omsorgsteneste
  • Kunnskap om bruk av IKT som verktøy.

Stillinga krev politiattest jf. helsepersonell-loven § 5-4. Attesten må leggjast fram før tiltreding.

 

Personlege eigenskapar

  • Ha evne til å gje omsorg og tryggleik
  • Vera fleksibel og ha tilpassingsevne
  • Vera motivert, engasjert og strukturert
  • Ha gode evner til samarbeid
  • Sjølvstendig og ha evne til å ta ansvar, til å ta initiativ og til å sette seg raskt inn i nye arbeidsoppgåver
  • Evne til å sjå, tenkje og arbeide heilskapleg

 

Vi tilbyr

  • Eit godt og spanande fagmiljø med varierte arbeidsoppgåver
  • Eit positivt og triveleg arbeidsmiljø saman med dyktige kollegaer
  • Opplæring og rettleiing
  • Me tek atterhald om at faste tilsette med rettar etter HTA § 2.3 har førerett til utviding av stilling.
  • Ved intern tilsetjing blir eventelle andre ledige stillingar å tilby søkjarane.
  • Tilsetting skjer på vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor.
  • Lønn etter tariff i hht hovudtariffavtala, gode pensjonsvilkår og forsikringsavtalar.
  • Kommunen kan hjelpe til med å skaffe bustad

 

Tyinvegen 5150, 2975 VANG I VALDRES, Norge

 

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Stine Solemsli
Leiar Vangsheimen og heimetenesta
 Telefon:90896012
E-post:[email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Lenke til firma

Kontaktinfo

  • Stine Solemsli
  • Tittel: Leiar Vangsheimen og heimetenesta
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 90896012

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

September 30, 2024

Helsefagarbeidar ved korttid og heimesjukepleia- 100 % fast stilling (søknadsfrist 30.09.2024)

Helsefagarbeidar ved korttid og heimesjukepleia- 100 % fast stilling

 

 

Vang kommune har ledig 100 % fast stilling for helsefagarbeidar ved korttid og heimesjukepleia. Stillinga er ledig frå 1.november 2024.

Stillinga har tredelt turnus.

 

Søknadsfrist: 30.09.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: Vang i Valdres
Stillingstittel: Helsefagarbeidar ved korttid og heimesjukepleia – 100 % fast stilling
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4857143692

 

Arbeidsoppgåver

  • Utøve helsehjelp i tråd med gjeldande krav og lovverk
  • Praktisk bistand og rettleiing til brukarar
  • Bidra til positivt samarbeid med pårørande
  • Bidra til samarbeid på tvers av einingar i etaten
  • Dokumentere i fagsystemet Profil

 

Kvalifikasjonar

  • Helsefagarbeidar med norsk autorisasjon
  • Gode norskkunnskapar både skriftleg og munnleg
  • Erfaring frå kommunal pleie- og omsorgsteneste
  • Kunnskap om bruk av IKT som verktøy.
  • Førarkort kl. B.

Stillinga krev politiattest jf. helsepersonell-loven § 5-4. Attesten må leggjast fram før tiltreding.

 

Personlege eigenskapar

  • Ha evne til å gje omsorg og tryggleik
  • Vera fleksibel og ha tilpassingsevne
  • Vera motivert, engasjert og strukturert
  • Ha gode evner til samarbeid
  • Sjølvstendig og ha evne til å ta ansvar, til å ta initiativ og til å sette seg raskt inn i nye arbeidsoppgåver
  • Evne til å sjå, tenkje og arbeide heilskapleg
  • Personleg egnaheit blir vektlagt

 

Vi tilbyr

  • Eit godt og spanande fagmiljø med varierte arbeidsoppgåver
  • Eit positivt og triveleg arbeidsmiljø saman med dyktige kollegaer
  • Opplæring og rettleiing
  • Me tek atterhald om at faste tilsette med rettar etter HTA § 2.3 har førerett til utviding av stilling.
  • Ved intern tilsetjing blir eventelle andre ledige stillingar å tilby søkjarane.
  • Tilsetting skjer på vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor.
  • Lønn etter tariff i hht hovudtariffavtala, gode pensjonsvilkår og forsikringsavtalar.
  • Kommunen kan hjelpe til med å skaffe bustad

 

Tyinvegen 5150, 2975 Vang i Valdres, Norge

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Stine Solemsli
Leiar Vangsheimen og heimetenesta
 Telefon:90896012
E-post:[email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

  • Stine Solemsli
  • Tittel: Leiar Vangsheimen og heimetenesta
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 90896012

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

September 30, 2024