Fastlegehjemmel, Bryggen medisinske senter (søknadsfrist 01.10.2024)

Kristiansund kommune

 

Fastlegehjemmel med etableringstilskudd

 

 

Det er ledig fastlegehjemmel ved Bryggen medisinske senter med tiltredelse i 2025. Listestørrelsen er per tiden på 800 pasienter, men kan endres etter kommunens behov, opp til 1000 pasienter.

Bryggen medisinske senter er et legesenter lokalisert sentralt i Kristiansund sentrum med kort vei til offentlige kommunikasjoner. Legesenteret holder til i lyse og trivelige lokaler og har god tilgang for funksjonshemmede. Legesenteret er godt utstyrt med eget laboratorium og oppdatert datasystem. Legesenteret er veldrevet og har et godt miljø for læring og veiledning.

Det er 5 allmennleger, 1 LIS1-lege og 4 hjelpepersonell (helsesekretærer + sykepleier) ansatt ved senteret. Bryggen medisinske senter er organisert som et kommunalt legesenter i Enhet for legetjenester.

 

Kommunale legeoppgaver

For tiden er stillingen ikke tillagt offentlig legearbeid, men det vil kunne bli stilt krav om inntil 7,5 timers offentlig legearbeid per uke. Da behovet for kommunale legeoppgaver endres over tid, stilles det krav om fleksibilitet ut fra kommunens skiftende behov.

Det stilles krav om deltakelse i det interkommunale legevaktsamarbeidet som dekker kommunene Averøy, Gjemnes, Tingvoll og Kristiansund. Legevakten er lokalisert på Løkkemyra.

 

Vi tilbyr

  • etableringstilskudd
  • ALIS-avtale

 

Kvalifikasjonskrav

  • norsk autorisasjon som lege med gjennomført turnustjeneste, LIS 1 eller tilsvarende
  • søkere som ikke er spesialist i allmennmedisin må forplikte seg til å gjennomføre spesialisering etter egen avtale med kommunen
  • god norsk fremstillingsevne, skriftlig og muntlig

 

Personlige egenskaper

Legekontorets preferanser til personlig egnethet vil bli vektlagt, herunder:

  • god arbeidskapasitet og fleksibilitet
  • gode samarbeidsevner og kommunikasjonsferdigheter

Kommunen vil i sine vurderinger vektlegge tildeling av hjemmel til lege som vil være med å ta et kollektivt ansvar for å videreutvikle den totale legetjenesten i Kristiansund kommune med vekt på høy kvalitet i pasientbehandling og tilfredse leger, samt ha motivasjon og interesse for drift av legesenteret

 

Øvrige vilkår

For den del av den kommunale bistillingen skjer ansettelse etter kommunalt avtaleverk og på vilkår som framgår av lover, reglement og tariffavtaler. Det tas forbehold om endring av kommunalt tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov. Vi vil derfor kreve høy fleksibilitet av våre ansatte.

Ved tilsetting må godkjent politiattest fremskaffes før arbeidsforholdets start.

 

Søknad

Søknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Søkere som blir innkalt til intervju må ta med attesterte kopier av vitnemål og attester.

Kristiansund kommune ønsker mangfold, og vi oppfordrer kandidater som oppfyller kvalifikasjonskravene til å søke stilling hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller nasjonal/ etnisk bakgrunn.

Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven, og søkeren vil bli kontaktet. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søker komme med på offentlig søkerliste.

Til din informasjon vil søkere til stillinger aldri bli bedt om å oppgi BankID i forbindelse med søknadsprosessen. Med andre ord må du aldri gi fra deg BankID informasjon i forbindelse med jobbsøking.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 01.10.2024
Tiltredelse: 2025
Arbeidssted: Kristiansund kommune

 

Kontaktpersoner:

Gunn Anita Gjøvik – Enhetsleder
mob: +47 92 48 51 33

 

Hjemmeside:

www.kristiansund.kommune.no

 

Adresse:

Astrups gate 9 6509 Kristiansund

 

Kristiansund kommune

Ytterst mot storhavet ligger sjarmerende Kristiansund. En moderne by der bybildet farges av et rikt kulturliv, nye næringer og ramsalt historie. Kristiansund har 25.000 trivelige innbyggere og en urban bykjerne. Her er det råere og friskere, men samtidig varmere mellom mennesker. Vi har aktive og inkluderende sports- og musikkmiljøer, internasjonal fotofestival og en myriade av andre aktiviteter. Fantastisk natur både til sjøs og til fjells gir muligheter for et aktivt og variert friluftsliv. Kommunen har utviklingsorienterte skoler og barnehager med nasjonale topplasseringer, flotte idretts- og friluftslivsanlegg samt et spennende, engasjerende og relevant næringsliv. Med fly er du på Gardermoen i løpet av 45 minutter, og i Trondheim på 3,5 time med hurtigbåt.

Del stillingen

Selskap

Kristiansund kommune

Kontaktinfo

  • Gunn Anita
  • Tittel: Gjøvik - Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 92 48 51 33

Lokasjon

  • Kristiansund N

Søknadsfrist

Oktober 1, 2024

Fagansvarlig lege (søknadsfrist 07.10.2024)

Kristiansund kommune

 

Fagansvarlig lege

 

 

Har du et sterkt engasjement for sykehjemsmedisin, og vil bidra med din kompetanse for å sikre gode pasientforløp til kommunens innbyggere?

Vi har nå ledig 100 % fast stilling som fagansvarlig lege ved Enhet for legetjenester. Stillingen har per tiden arbeidstid på dagtid, mandag – fredag.

Enhet Legetjenester er en av hjørnesteinene i Kristiansund kommunes helse- og omsorgssektor. Enheten yter viktige helsetjenester som interkommunal legevakt, fastlegeordning, kommunepsykologtjenestene, helsestasjonslege og sykehjemslegetjenestene. Tjenestene er organisert i 4 avdelinger: Kristiansund og Omegn legevakt, Bryggen medisinske senter, Kommunepsykologene og Kommunale legetjenester.

 

Om avdelingen

Som fagansvarlig lege vil du være tilknyttet avdelingen for kommunale legetjenester ved sykehjem- og helsehus. Du vil ha din hovedarbeidsplass og kontor ved Storhaugen helsehus. Avdelingen har 3,5 årsverk og leverer legetjenester til 4 sykehjem og 1 helsehus.

Kristiansund kommune har organisert alle kommunale korttids-, rehabiliterings- og palliative sengeplasser ved Storhaugen helsehus. I tillegg driftes 4 interkommunale øyeblikkelig hjelp døgntilbudsplasser for kommunene Averøy, Tingvoll, og Kristiansund. Som fagansvarlig har du det overordnete faglige ansvaret for kommunens legetjenester til helsehus og sykehjem. Kommunen er også inne i store utviklingsprosjekt med prosjektering og bygging av nytt sykehjem og distriksmedisinsk senter. Du vil få mulighet til å bidra til utviklingen av gode tilbud til innbyggere på Nordmøre.

 

Arbeidsområder

  • overordnet medisinfaglig ansvar og pådriver for kvalitetsutvikling i tjenesten
  • undersøkelse, diagnostikk, behandling og oppfølging av den enkelte pasient innen alle pasientkategorier ved helsehus- og sykehjem
  • koordinering og veiledning til andre sykehjemsleger, leger under spesialisering (LIS) og medisinstudenter
  • samarbeid med tverrfaglig personell, sykepleiere, hjemmetjenesten, fastleger og pårørendesamtaler
  • samhandling med eksterne aktører

 

Kvalifikasjonskrav

  • norsk autorisasjon som lege og godkjent LIS1
  • god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • erfaring fra allmennmedisin og/eller spesialisthelsetjeneste og/eller utredning/behandling i institusjon
  • gode digitale ferdigheter

 

Vi søker deg som

  • jobber strukturert og målrettet med pasienten i fokus
  • er ansvarsbevisst, nøyaktig og effektiv
  • er en god motivator og lagspiller som bidrar til et positivt samarbeidsklima
  • er omstillingsdyktig og fleksibel

Personlige egnethet som motivasjon og engasjement for arbeidsoppgavene, samt gode samarbeidsevner vil bli vektlagt ved tilsetting.

 

Vi tilbyr

  • en spennende stilling hvor du får muligheten til å påvirke og utvikle legetjenestene ved sykehjem og helsehus
  • et arbeidsmiljø med engasjerte, faglig sterke medarbeidere og ledere
  • en helse- og omsorgssektor med et solid og retningsgivende planverk
  • et innovativt fagmiljø
  • dekning av flytteutgifter etter vedtatte retningslinjer
  • konkurransedyktige betingelser
  • gode pensjonsordninger. Se mer om pensjonsordningen som gjelder for deg her: KLP

 

Øvrige vilkår

Tror du at du kan ha fortrinnsrett til stillingen? Se mer om fortrinnsrett her.

Ved tilsetting må godkjent politiattest fremskaffes før arbeidsforholdets start.

Ansettelse skjer etter kommunalt avtaleverk og på de vilkår som framgår av lover, reglement og tariffavtaler. Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritiden. Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.

 

Søknad

Søknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Søkere som blir innkalt til intervju må ta med attesterte kopier av vitnemål og attester.

Kristiansund kommune ønsker mangfold, og vi oppfordrer kandidater som oppfyller kvalifikasjonskravene til å søke stilling hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller nasjonal/ etnisk bakgrunn.

Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven, og søkeren vil bli kontaktet. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søker komme med på offentlig søkerliste.

Til din informasjon vil søkere til stillinger aldri bli bedt om å oppgi BankID i forbindelse med søknadsprosessen. Med andre ord må du aldri gi fra deg BankID informasjon i forbindelse med jobbsøking.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 07.10.2024
Arbeidssted: Kristiansund kommune

 

Kontaktpersoner:

Gunn Anita Gjøvik – Enhetsleder
mob: +47 92 48 51 33

 

Hjemmeside:

www.kristiansund.kommune.no

 

Adresse:

Tempoveien 23 6508 Kristiansund

 

Kristiansund kommune

Ytterst mot storhavet ligger sjarmerende Kristiansund. En moderne by der bybildet farges av et rikt kulturliv, nye næringer og ramsalt historie. Kristiansund har 25.000 trivelige innbyggere og en urban bykjerne. Her er det råere og friskere, men samtidig varmere mellom mennesker. Vi har aktive og inkluderende sports- og musikkmiljøer, internasjonal fotofestival og en myriade av andre aktiviteter. Fantastisk natur både til sjøs og til fjells gir muligheter for et aktivt og variert friluftsliv. Kommunen har utviklingsorienterte skoler og barnehager med nasjonale topplasseringer, flotte idretts- og friluftslivsanlegg samt et spennende, engasjerende og relevant næringsliv. Med fly er du på Gardermoen i løpet av 45 minutter, og i Trondheim på 3,5 time med hurtigbåt.

Del stillingen

Selskap

Kristiansund kommune

Kontaktinfo

  • Gunn Anita
  • Tittel: Gjøvik - Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 92 48 51 33

Lokasjon

  • Kristiansund N

Søknadsfrist

Oktober 7, 2024

100 % fast stilling som barnehagelærer, Eggedal barnehage (søknadsfrist 06.10.2024)

Sigdal kommune Oppvekst

 

100 % fast stilling som barnehagelærer

 

 

Sigdal kommune har behov for flere ansatte i oppvekstsektoren.

Vil du være med på laget vårt?

 

Vi trenger:

Barnehagelærer i 100 % fast stilling fra 01.01.2025 i Eggedal barnehage.
Tilkallingsvikarer

Eggedal barnehage driftes som en en-avdelings barnehage. Barnehagen ligger i naturskjønne omgivelser ved siden av Eggedal skole, og uteområdet innbyr til gode motoriske utfordringer. Barnehagens inne-område er lyst og trivelig, og det er stor plass for leik og motorisk utfoldelse. Barnehagens personale vektlegger språkstimulering og er opptatt av å gi tid og rom for barnas leik.

 

Kvalifikasjoner

  • Til stillingen som barnehagelærer må du ha godkjent 3-årig utdanning som barnehagelærer, eller annen 3-årig pedagogisk utdanning på høyskolenivå med videreutdanning i barnehagepedagogikk.
  • Barne – og ungdomsarbeidere eller andre med realkompetanse kan også søke og komme i betraktning til stillingen, dersom vi ikke mottar kvalifiserte søkere.
  • Til stillingen som tilkallingsvikar kan alle med relevant bakgrunn (fagbrev, lærerutdanning og annen realkompetanse) søke.
  • Alle søkere må beherske norsk muntlig og skriftlig.

 

Personlige egenskaper

  • Du er opptatt av kvalitet og holder deg faglig oppdatert.
  • Du er ydmyk, fleksibel og løsningsorientert.
  • Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, og bidrar til et inkluderende arbeidsmiljø.
  • Du er ansvarsbevisst og trives både med selvstendige oppgaver, og å jobbe i team.
  • Du er strukturert og systematisk, og evner å tenke tverrfaglig

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

 

Lønn:

Etter tariff.

 

Politiattest:

For ansettelse i oppvekstsektoren kreves det gyldig politiattest. Attesten skal ikke være eldre enn 3 måneder før tilsetting. (Politiattest kreves bare av søkere som får tilbud om stilling, og skal ikke legges ved søknaden.)

 

Søknad:

Ved ønske om unntatt offentlighet av søknaden, forbeholder Sigdal kommune seg retten til å vurdere om dette kan gjøres, jfr. Offentlighetsloven § 25. Sigdal kommune benytter elektronisk søknadsprosess. 

Vi gleder oss til å høre fra deg.

For spørsmål om stillingene; ta kontakt med:
Linda Knutsen Hofton, daglig leder i Eggedal barnehage på tlf. 47665525 eller
Kommunalsjef for oppvekst Hanne Bredde Vig på tlf. 41513702.

 

 

Søk her

 

 

Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 06.10.2024
Tiltredelse: 01.01.2025
Arbeidssted: Eggedal barnehage

 

Kontaktpersoner:

Hanne Bredde Vig
tlf: 415 13 702

Linda Knutsen Hofton
mob: 47665525

 

Hjemmeside:

www.sigdal.kommune.no

 

Adresse:

Borgestubakken 2 3350 Prestfoss

 

Sigdal kommune Oppvekst

Gøy på landet, men bare en time fra byen
Prestfoss, Sigdals kommunesenter, ligger en times tid unna Drammen, Kongsberg og Hønefoss. Med bil kommer du deg til Oslo på halvannen time, eller du kan ta toget fra Hokksund. Sigdals beliggenhet gjør kommunen til et tilgjengelig område.

Drømmen om det gode liv i Kunstnerdalen
Drømmer du om å bo landlig, med god plass rundt deg? Omgivelsene i Sigdal inspirerte kunstnere som Theodor Kittelsen og Christian Skredsvig så mye at de begge valgte å bosette seg her. Husene deres her i Kunstnerdalen er åpne for besøk i sesong.

En del av Kongsbergregionen
Sigdal er en del av Kongsbergregionen. Regionsamarbeidet skal styrke regionen som en bærekraftig, attraktiv og konkurransedyktig region. Sammen er vi store nok.

Bo rimeligere
Sammenlignet med byene, får du mye husrom for pengene i Sigdal. Du kan få enebolig med romslig tomt og suveren utsikt til samme pris som en liten leilighet i hovedstaden. I Sigdal finnes det ledige tomter for de som ønsker å bygge.

Verdens beste treningssenter rett utenfor døra
Her er skog, elv, fjord og fjell – alt lett tilgjengelig for deg som liker å bruke naturen til trening eller rekreasjon. Det er ikke uten grunn at Sigdal er landets femte største hyttekommune, med Norefjell og Haglebu som to av de mest kjente områdene.

Fyll fritiden med det som gir deg glede og energi
I Sigdal er det et rikt tilbud med fritidsaktiviteter. Er du av den eventyrlystne typen, kan du bli med Sigdal Aktiv på Norges morsomste elverafting. Eller hva med å suse av gårde i gokart hos Sigdal Motorsenter?

Det er flere idrettslag i kommunen, kor, korps og 4H-klubber. Slike aktiviteter har vi takket være godt samhold og dugnadsånd. I Sigdal får du muligheten til å påvirke og bidra til at kommunen skal fortsette å være et trygt sted å bo og vokse opp.

Sigdal kommune har ca. 3.500 innbyggere og 5 000 hytter. Kommunen har et godt utbygd privat barnehagetilbud og gode
oppvekstsvilkår. Vi vil være en resultatretta, åpen og serviceinnstilt organisasjon som utvikler kreative medarbeidere. Sigdal kommune er en MOT kommune.

Del stillingen

Selskap

Sigdal kommune

Kontaktinfo

  • Hanne Bredde Vig
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 415 13 702
  • Linda Knutsen Hofton
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 47665525

Lokasjon

  • Prestfoss

Søknadsfrist

Oktober 6, 2024

100% ledig soknediakon i vakre Varanger og Tana Diakon, Nesseby Sokn (søknadsfrist 14.10.2024)

 

100% ledig soknediakon i vakre Varanger og Tana

 

 

  • Nesseby Sokn
  • Endresens vei 5, 9840 Varangerbotn

 

Om jobben

Nesseby og Tana kommune har ca. 3800 innbyggere, er et flerkulturelt samfunn og har ny bosetning av flyktninger.

Vi søker etter en allsidig og engasjert person i fast 100 % stilling som soknediakon i Polmak, Tana og Nesseby sokn

Stillingstittel: Diakon
Oppstart: Etter avtale
Type ansettelse: Fast
Arbeidstid: Dagtid og kveld, alle dager
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest mandag 14. oktober

Send søknad til: [email protected]

 

Hva vi ser etter

Kvalifikasjonskrav:

Utdanning i samsvar med Tjenesteordning og kvalifikasjonskrav for diakoner i Den norske kirke. Søkere med annen faglig- og relevant utdanning/praksis kan også søke.

 

Vi søker etter en person som:

  • Har evne til å arbeide selvstendig og ta initiativ.
  • Har evne til å motivere og engasjere mennesker.
  • Har gode samarbeidsevner.
  • Har evne til å skape kontakt og bygge relasjoner.

Personlig egnethet vil bli vektlagt. Under ellers like vilkår vil søkere som kan samisk skriftlig og muntlig bli foretrukket. Søkere må være medlem av Den norske kirke. Politiattest kreves.

 

Arbeidsoppgaver

Arbeidsoppgaver vil blant annet være:

  • Lede menighetens diakonitjeneste i samsvar med gjeldende plan for diakoni i Den norske kirke som sier: <<Diakoni er kirkens omsorgstjeneste>>
  • Rekruttere frivillige til diakonale tjenester i samarbeid med resten av staben og menighetsrådet.
  • Oppsøkende virksomhet.
  • Omsorg for syke og eldre.
  • Sorgarbeid
  • Barne- og ungdomsarbeid.
  • Deltakelse på kirkelige handlinger og gudstjenester med diakonale tema
  • Deltakelse i stabs- og menighetsfellesskap og aktiviteter.

 

Vi tilbyr

Stillingen deles 50/50 i hvert sokn. Nesseby Kirkelig fellesråd er arbeidsgiver for soknediakonen og forvalter stillingen i henhold til lover, regler og avtaleverk. Når soknediakonen tjenestegjør i Polmak og Tana sokn er kirkevergen i Polmak og Tana delegert arbeidsgiveransvar for stillingen og forvalter denne i henhold til lover, regler og avtaleverk. Soknediakonen har kontor i begge sokn. En del kvelds- og helgearbeid inngår i arbeidstiden.

Stillingen lønnes etter Hovedtariffavtalens stillingskode Diakon, alt. Diakonimedarbeider. Pensjonsinnskudd til KLP. Det forutsettes bruk av egen bil i tjenesten. Skyssgodtgjørelse. 6 måneders prøvetid. For Finnmark gjelder regler med nedskriving av studielån i Statens lånekasse med inntil kr. 30 000 pr. år og særskilt skattefradrag. Vilkår for stillingen følger lover og avtaler som gjelder til enhver tid.

 

Kontaktperson for stillingen

Ann Sissel Andersen
Kirkeverge/Daglig leder
91686155
[email protected]

 

Om bedriften

Soknene Nesseby, Polmak og Tana tilhører Indre Finnmark prosti og inngår i samisk språkområde. Soknene betjenes av en sokneprest, en prest under utdanning, kateket, tolk/ menighetssekretær, organister, klokker, kirkegårdsmedarbeidere, kirketjenere, gravere og kirkeverger.

Søknad med CV sendes til Nesseby kirkelig fellesråd på e-post: [email protected]

Ved evt. intervju medbringes vitnemål og attester.

Sektor: Offentlig

Nettsted: https://www.nessebymenighet.no

Del stillingen

Selskap

Nesseby Sokn

Kontaktinfo

  • Ann Sissel Andersen
  • Tittel: Kirkeverge/Daglig leder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 91686155

Lokasjon

  • Varangerbotn

Søknadsfrist

Oktober 14, 2024

Avdelingsleiar studie – spesialisering, Bømlo vidergåande skule (Søknadsfrist 06.10.2024)

MWANVIK-VLFK-DSF8612-10418689_1920

Avdelingsleiar studiespesialisering

 

 

Opplæringsavdelinga i Vestland fylkeskommune gir vidaregåande opplæring til alle. Målet er å førebu til yrkesliv og høgare utdanning. Vi gir òg opplæring til alle med særskilte behov. Gjennom vidaregående skular, fagskular, lærlingsordning og vaksenopplæring gir vi Vestland viktig kompetanse.
Bømlo videregående skule er ein kombinert skule har utdanningsprogramma: studiespesialisering, påbygg, industriteknologi, elektro, helse og oppvekst, naturbruk/akva, og tilrettelagt opplæring. Me søkjer etter avdelingsleiar for studiespesialisering i 100% stilling.

Skulen har som mål og vere ein føregangsskule i å førebu elevane til høgare utdanning og læretid i bedrift. Vi arbeider i tett dialog med næring og offentleg sektor for å nå mål om at flest mulig skal fullføre og bestå vidaregåande opplæring.

 

Søknadsfrist: 06.10.2024
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stillingstittel: Avdelingsleiar studiespesialisering
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4860029560

 

Arbeidsoppgåver

  • Aktiv deltaking i skulen sitt leiarteam
  • Skuleadministrative oppgåver
  • Fag- pedagogisk og personalansvar
  • Aktivt bidra i skulen sitt utviklingsarbeid
  • Det kan bli lagt undervisning til stillinga
  • Timeplanlegging
  • Økonomi
  • Eksamen
  • Dagleg drift

 

Kvalifikasjonar

  • Relevant høgare utdanning
  • Leiarerfaring frå vidaregåande skule
  • Leiar utdanning er ynskjeleg
  • Erfaring med fagleg-pedagogisk arbeid
  • Undervisningskompetanse i fag me tilbyr
  • God digital kompetanse
  • Det er ein fordel å ha kjennskap til skuleadministrative system

 

Personlege eigenskapar

  • Kunne arbeide sjølvstendig og samtidig i nært samarbeid med andre
  • Ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, med evne til å motivere, rettleie og leie
  • Kunne arbeide over tid med fornyings- og forbedringsarbeid
  • Vere strukturert, ansvarsbevisst og serviceinnstilt
  • Vere løysings- og resultatorientert og med god gjennomføringsevne
  • Kunne arbeide under press i ein travel arbeidskvardag
  • Egnaheit vert vektlagt

 

Vi tilbyr

Triveleg arbeidsmiljø og godt arbeidsfelleska
Utfordrande og spanande arbeidsoppgåver i ein skule med mangfald og i utvikling
Løn og lønsutvikling i tråd med Vestland fylkeskommune sin lønspolitikk
Gode forsikrings- og pensjonsordningar

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Tor Inge Kalstad
rektor
Telefon:+47 53423810
Telefon:+47 41696610

 
 
Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Tor Inge Kalstad
  • Tittel: rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 53423810 Telefon:+47 41696610

Lokasjon

  • Bømlo

Søknadsfrist

Oktober 6, 2024

Økonomirådgiver (søknadsfrist 06.10.2024)

Notodden kommune

 

Økonomirådgiver

 

 

Spennende stilling med stor påvirkning på økonomistyring og måloppnåelse

 

Beskrivelse

Er du motivert for å bidra til gode analyser, god styringsinformasjon og god ressursforvaltning i en spennende kommune i utvikling? Om svaret er ja, er du kanskje den medarbeideren vi søker. Stillingen er organisatorisk plassert i økonomiavdelingen som for tiden teller åtte dyktige medarbeidere med ansvar for budsjett og økonomiplan, økonomistyring, regnskap, innfordring av kommunale krav, finans mv. Avdelingen ledes av økonomisjef.

 

Kort om stillingen

Norske kommuner vil i årene som kommer oppleve stadig sterkere krav til effektiv ressursbruk for å møte et økende tjenestebehov. Økonomirådgiveren skal bidra til god økonomistyring og god forståelse for økonomisk handlingsrom hos kommunens ledere. Rådgiveren vil ha et bredt ansvarsområde og blant annet få ansvar for overordnede og detaljerte analyser av Notodden kommunes ressursbruk og økonomistyring. Rådgiveren vil få et særlig oppfølgingsansvar for ett av kommunens sentrale tjenesteområder. Notodden kommune utreder ulike samarbeidsmodeller innen økonomifunksjonene, noe som kan åpne nye utviklingsmuligheter for stillingens ansvarsområde.

 

Arbeidsoppgaver

  • Utvikle og forbedre prosesser og rutiner innen fagområdet
  • Utvikle og utarbeide økonomiske styringsdata, nøkkeltall, prognoser og analyser
  • Bidra til gode beslutningsgrunnlag for administrative og politisk ledelse
  • Bidra til økonomisk kontroll og effektiv ressursutnyttelse i kommunens tjenesteproduksjon
  • Veilede, støtte og utfordre kommunale ledere i deres budsjett- og regnskapsarbeid
  • Delta i kommunens budsjettarbeid og årsavslutning
  • Andre oppgaver etter kompetanse og behov

 

Kvalifikasjonskrav

  • Høyere økonomisk utdanning, minimum på bachelornivå
  • God kompetanse på bruk av digitale verktøy. Kjennskap til kommunale ERP-systemer er en fordel
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne

Det er en fordel med:

  • Erfaring innen økonomistyring, økonomioppfølging, rapportering eller analyser
  • Erfaring fra offentlig sektor
  • Erfaring innen rådgivning, utvikling og internkontroll

 

Personlige egenskaper

Vi søker en medarbeider som

  • ønsker å bidra til god økonomistyring og gode styringsdata og har evne til å utfordre og veilede beslutningstakere
  • er fleksibel og motiveres av å utvikle egne arbeidsoppgaver og arbeidsfelt
  • er ansvarsfull, faglig nysgjerrig og utviklingsorientert
  • er en effektiv og engasjert lagspiller med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • er analytisk og endringsvillig

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

 

Vi tilbyr

  • Varierte arbeidsoppgaver med mulighet for faglig utvikling og påvirkning på egen arbeidshverdag
  • Fleksibel arbeidstid
  • Godt og inkluderende arbeidsmiljø
  • Lønn etter avtale
  • Gode pensjons- og forsikringsvilkår

 

Søknad sendes

  • Søknad sendes elektronisk. Benytt linken i annonsen
  • For enkelte stillinger kreves det politiattest ved tilsetting.
  • Søkere som ønsker å unntas offentlighet, må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vurderes i henhold til Offentlighetslovens bestemmelser. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger særskilt grunn, vil søkeren bli kontaktet før en eventuell offentliggjøring

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Telemark
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 06.10.2024
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Notodden

 

Kontaktpersoner:

Håkon Kristian Sørby
mob: +47 99453435

 

Hjemmeside:

www.notodden.kommune.no

 

Adresse:

Teatergata 3 3674 Notodden

 

Notodden kommune

Notodden ligger idyllisk til ved Heddalsvannet. Vi er Europas blueshovedstad og er på UNESCO’s verdensarvliste med bakgrunn i vår unike industrihistorie. Heddal stavkirke, som er Norges største, ligger i kommunen vår.

Kommunen er sentralt plassert i Telemark og har et innovativt og fremtidsrettet næringsliv med gode etableringsmuligheter. Vi har universitet, sykehus og flyplass, og det er kort avstand til hovedstaden og andre byer i regionen.

Innbyggertallet i Notodden er passert 13000 og vi ønsker nye innbyggere velkommen. Kommunen har attraktive boligområder og tilbyr gode oppvekstvilkår med et rikt utvalg av kultur- og aktivitetstilbud. Mulighetene er mange for flotte naturopplevelser i nærmiljøet året rundt.

Vi søker dyktige og motiverte medarbeidere som vil være med på å videreutvikle Notodden kommune til det beste for innbyggerne.

Del stillingen

Selskap

Notodden kommune

Kontaktinfo

  • Håkon Kristian Sørby
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 99453435

Lokasjon

  • Notodden

Søknadsfrist

Oktober 6, 2024

Rådgiver for oppvekst og kultur – 100 % fast stilling (søknadsfrist 20.10.2024)

Krødsherad kommune Oppvekst

 

Stilling – Rådgiver for oppvekst og kultur – 100 % fast stilling – 2. gangs utlysing

 

 

Vi søker etter rådgiver for oppvekst og kultur i 100 % fast stilling.

Krødsherad kommune har høye ambisjoner for oppvekst- og kulturområdet, og søker nå etter ny rådgiver som vil bli sentral i dette arbeidet. Rådgiverstillingen inngår i kommunalsjefens ledergruppe i sektor Livsløp, for området oppvekst og kultur. Til stillingen vil det ligge et forvaltningsansvar for skole, barnehage og kultur, samt selvstendige ansvar for utviklingsprosjekter. Ulike oppgaver som følger stillingen, vil blant annet være:

  • Veiledning og oppfølging innen aktuelt regelverk for skole og barnehage, herunder enhetenes arbeid med trygt og godt miljø jfr. ny opplæringslov og barnehagelov.
  • Oppgaver knyttet til kommunens ansvar som barnehagemyndighet.
  • Strategisk og oppdatert planverk innen fagfeltet.
  • Utvikle kulturtilbudet i Krødsherad gjennom nær dialog med lokale ressurspersoner, lag og foreninger.
  • Skolens og barnehagenes nærmeste sparringspartner og støttespiller i utviklingsarbeid.
  • Rådgivning, lederstøtte og saksbehandling innenfor temaer som kvalitetsarbeid og internkontroll.
  • Pådriver for tidlig, helhetlig og tverrfaglig innsats for å bidra til god oppvekst, livsmestring og lærelyst.
  • Utredningsarbeid og saksbehandling til politisk nivå.
  • Deltaker og bidragsyter i det tverrfaglige fellesskapet i og utenfor sektoren.

 

Kvalifikasjoner:

  • Pedagogisk utdanning og relevant skolefaglig kompetanse – Jfr. Oppl.loven § 17-12.
  • Skoleadministrativ erfaring innen ledelse vil være en fordel.
  • Kulturkompetanse, kan forstås som engasjement og interesse
  • Erfaring fra tverrfaglig samarbeid og veiledning.
  • Kunnskap om og ferdigheter i å bruke dataverktøy relevante innenfor offentlig forvaltning.
  • God kjennskap til relevant lov- og avtaleverk.
  • Erfaring fra klagesaksbehandling.

Sektoren er preget av utfordrende og spennende arbeidsoppgaver, og vi har forventning til alle våre medarbeidere om kvalitet i alle ledd. Nøyaktighet og etterrettelighet er derfor viktig i vårt arbeid. Vi ser etter deg som kan ta ansvar og initiativ, samtidig som du har gode kommunikasjonsferdigheter og bidrar aktivt til det gode arbeidsmiljøet.

Det er viktig for oss å få den rette medarbeideren. Personlig egnethet for stillingen er derfor avgjørende.

 

Egenskaper vi ser etter:

  • Systematisk, strukturert og selvstendig.
  • Utviklings- og endringsorientert.
  • Byr på deg sjøl og egen kompetanse.
  • Gode kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig.
  • Løsnings- og resultatorientert.
  • Trygg, tydelig og tillitsvekkende.
  • God på samarbeid med alle deler av organisasjonen.
  • Evner å se kulturlivet sin plass i et levende lokalsamfunn
  • Liker strategiarbeid samtidig som du evner å være operativ.
  • God rolleforståelse og respekt for formelle beslutningsprosesser.

 

Vi tilbyr:

  • Faglig og personlig utvikling innenfor hektiske og utfordrende fagområder.
  • Lønns- og arbeidsvilkår etter avtale.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • Godt faglig og sosialt miljø sammen med kolleger med ulik fagbakgrunn.
  • Oppgaver som engasjerer og utgjør en forskjell for barn og unge i kommunen.
  • En arbeidsplass i stadig utvikling, og gode muligheter for varierte arbeidsoppgaver.
  • Fleksibel arbeidstid og mulighet for delvis arbeid fra hjemmekontor.
  • Familievennlig og fleksibel personalpolitikk med gode velferdsordninger.

Elektronisk søknad skal benyttes

 

Søk her

 

Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 20.10.2024
Tiltredelse: Snarest
Arbeidssted: Kommunehuset – Noresund

 

Kontaktpersoner:

Birte Elén Sætrang
mob: +47 48293565

 

Hjemmeside:

www.krodsherad.kommune.no

 

Adresse:

Kommunehuset 3536 Noresund

 

Krødsherad kommune Oppvekst

Krødsherad kommune ligger i Buskerud kun 10 mil fra Oslo. Med strandlinje til Krøderen og høyfjell som Norefjell, byr kommunen på både fjord, fjell og fin natur. Dette har skapt en sterk turistnæring og et variert næringsliv i kommunen.

Del stillingen

Selskap

Krødsherad kommune

Kontaktinfo

  • Birte Elén Sætrang
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 482,93,565

Lokasjon

  • Noresund

Søknadsfrist

Oktober 20, 2024

Arealplanlegger (søknadsfrist 01.11.2024)

6325_2023_1_12_faf0b39c-f922-4f7e-8424-f57f13d62123

Arealplanleggar

 

 

Vi søkjer etter sakshandsamar i 100 % stilling innan arealplanlegging ved tenesteområde PLAN.

Tenesteområdet er eit av tre tjenesteområda i kommunalområdet eigedom og tekniske tenester. Tenesteområdet har ansvar for arealplanlegging, plan- og byggesakshandsaming, kartforvaltning og måle og deletenester samt kulturminneforvaltning.

Innan for område arealplanlegging er hovudoppgåvene kommuneplanen sin arealdel, private og offentlege reguleringsplanar, kulturminneforvaltning og stadsutvikling. Arbeidsfeltet er allsidig og variert og oppgåvene vil vere knytt til både saksbehandling, prosjektarbeid, tverrfagleg medverknad og rettleiing. Samenhengane mellom kommuneplanen sin samfunns- og arealdel, planstrategi, reguleringsplanar heile vegen til byggesak og oppgåveløysing på tvers av fagfelt. Som rådgivar hos oss får du ein spanande arbeidskvardag med mykje fagansvar.

Haram kommune har omlag 9300 innbyggarar. Haram er ei av fylket sine fremste industrikommunar og med stolte skipsbyggartradisjonar er Haram ein viktig del av den maritime klynga på Sunnmøre. Heile 47 prosent av arbeidsplassane i kommunen er i industrien. I tillegg har Haram viktige framtidsretta arbeidsplassar i den marine næringsmiddelindustrien. Fiske og jordbruk er også ei viktig næring i kommunen.

Haram har eit rikt idretts- og kulturliv, med stor aktivitet innan idrett, kor, korps og teater. Fjord, fjell og nydeleg natur rett utanfor stovedøra gir også svært mange moglegheiter for ulike typar friluftsliv over alt i kommunen.

Haram kommune ligg lett tilgjengeleg på Sunnmøre, 40 minutt køyretur frå Ålesund sentrum, 35 minutt frå Moa-område og 45 minutt frå Ålesund lufthamn, Vigra. Tenestehuset finn du i Brattvåg, men kommunen har og fleire andre tettstadar som Vatne/Tenfjord, Søvik og Austnes.

Adressa for stillinga er Strandgata 40, 6270 Brattvåg

 

Søknadsfrist: 01.11.2024
Arbeidsgivar: Haram kommune
Stillingstittel: Arealplanleggar
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4860022651

 

Arbeidsoppgåver

  • Arealplanlegging og sakshandsaming etter plan- og bygningslova
  • Informasjon og medverknadsprosessar
  • Rettleiing i plansaker
  • Samhandling og samarbeid med politisk nivå, regional mynde, utbyggarar, næringsliv, ulike samfunnsaktørar, grunneigarar og befolkninga elles.
  • Fremme planforslag for politisk handsaming
  • Bidra i arbeidet med utbyggingsavtalar
  • Bidra i arbeidet med kommuneplanar, områdeplanar

 

Kvalifikasjonar

  • Utdanning på mastergradsnivå med bakgrunn som fysisk planleggar, arkitekt, landskapsarkitekt, geograf eller tilsvarande
  • Annan høgare utdanningsbakgrunn i kombinasjon med lengre erfaring frå planprosessar etter plan- og bygningslova kan vurderast.
  • Kunnskap om offentleg forvaltning og relevant lovverk
  • Erfaring med arealplanlegging på ulike plannivå
  • Relevant praksis med plan- og bygningslova er ønskeleg
  • Beherske IKT- verktøy relevante for fagfeltet godt
  • God forståing av kommunen si rolle som samfunnsutviklar og erfaring frå samspelet mellom politikk og administrasjon
  • Gode norskkunnskapar med god munnleg og skriftleg framstillingsevne.

 

Personlege eigenskapar

  • Du må vere analytisk og strukturert
    Samfunnsengasjert og fagleg engasjert
  • Du må ha god arbeidskapasitet og evne til å arbeide sjølvstendig
  • Du må vere løysingsorientert
  • Du må ha gode samarbeidsevne og vere god til å kommunisere i møte med ulike menneske
  • Trivast med høgt arbeidstempo
  • Du må vere robust og kunne handtere konfliktar på ein profesjonell måte
  • Trivast med å omgås menneske
  • Ha god arbeidsmoral og vere ansvarsfull

Vi legg stor vekt på at du er motivert og personleg egna for stillinga

 

Vi tilbyr

  • Utfordrande og spennande arbeidsoppgåver
  • Tverrfagleg samarbeid og kompetanseutvikling
  • Variert arbeidsoppgåver
  • Høgt fagleg nivå
  • Fleksibel arbeidstid
  • Godt arbeidsmiljø i nye og moderne fasilitetar på tenestehuset i Brattvåg
  • Gratis parkering inne i p-kjeller på tenestehuset
  • Løn etter avtale. God pensjons- og forsikringsordning gjennom KLP

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Kristin Fjeld-Eiken
Kommunalsjef
 Telefon:97970215
E-post:[email protected]

Bent Leite
Tenesteleiar
 Telefon:97970215
E-post:[email protected]

 

Etter vedtak i Stortinget 14. juni 2022 er Haram frå 1. januar 2024 eigen kommune, med dei grensene som var før samanslåinga med Ålesund

Kommunen har omlag 9300 innbyggarar. Haram er ein av fylket sine fremste industrikommunar, og med stolte skipsbyggartradisjonar er Haram ein viktig del av den maritime klynga på Sunnmøre. Heile 47 prosent av arbeidsplassane i kommunen er i industrien. I tillegg har Haram viktige framtidsretta arbeidsplassar i den marine næringsmiddelindustrien. Fiskeri er også ei viktig næring i kommunen.

Haram har eit rikt idretts- og kulturliv, med stor aktivitet innan kor, korps, teater og ungdomsarbeid. Fjord, fjell og nydeleg natur rett utanfor stovedøra gir også svært mange moglegheiter for ulike typar friluftsliv overalt i kommunen.

Haram kommune ligg lett tilgjengeleg på Sunnmøre, 40 minutts køyretur frå Ålesund sentrum, 35 minutt frå Moa-området og 45 minutt frå Ålesund Lufthavn, Vigra. Kommunesenteret finn du i Brattvåg, men kommunen har og fleire andre tettstadar; Vatne/Tennfjord, Søvik og Austnes.

Del stillingen

Selskap

Haram kommune

Kontaktinfo

  • Bent Leite
  • Tittel: Tenesteleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 97567552

Lokasjon

  • Brattvåg

Søknadsfrist

November 1, 2024

Fredheim skole: Lærervikar 60% (søknadsfrist 06.10.2024)

 

Lærer 60% vikariat

 

 

Fredheim skole

Fredheim skole har et trivelig arbeidsmiljø med elever, ansatte og foreldre som verdsetter Fredheim skole høyt.
Vi har et enestående team av 11 pedagoger og 6 assistenter, som samarbeider tett om å videreutvikle skolen.
Fredheim skole er en nærskole med mellom 80 og 90 elever. Som følge av endring i skolestrukturen i kommunen, vil skolen få flere elever fra neste høst.
Vi har mye varme og læringsglede ved skolen kombinert med høye ambisjoner og gode resultater.
Vi ønsker å samskape med elevene og løfter frem eleven som «subjekt», samtidig som vi tror på læreren som en tydelig voksen leder.
Gjensidig respekt er et nøkkelord i relasjon til elevene.
Du vil oppleve en høy grad av autonomi som lærer, innenfor en felles tydelig retning satt for skolen.
Ansvarlighet, humor og profesjonalitet hører sammen på Fredheim. Vi ønsker å være en barneskole med høyt fokus på kvalitet og innovasjon.

Velkommen!

 

Om stillingen

Vi søker lærer i 60% vikariat ut skoleåret med muligheter for utvidelse, med oppstart så raskt som mulig. Arbeidsdager blir mandag, tirsdag og onsdag.

 

Dine oppgaver vil være

  • å undervise i alle fag på barneskolen.
  • skape en god relasjon til elevene, og være en tydelig og synlig leder med hjerte for elevene
  • å delta i et team av likeverdige under implementeringen av den nye læreplanen
  • å delta bevisst og helhjertet i dannelsesprosessen til elevene og skolen
  • å ha høye ambisjoner for, og høye forventninger til, elevene våre og profesjonsfellesskapet

Kontaktlæreransvar må påregnes.

 

Vi i Gran kommune ser etter deg som deler verdiene våre.

Er du raus med smilene overfor kollegaer?
Er du proff og holder deg oppdatert på faget ditt?
Er du praktisk og finner gode løsninger?

I tillegg til at du er raus, proff og praktisk, ser vi etter deg som

  • er positiv og skapende
  • er glad i å samarbeide
  • har ambisjoner på vegne av eleven og skolen
  • liker å strekke deg etter vekst og utvikling

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

 

Vi ønsker at du har følgende kvalifikasjoner

  • godkjent undervisningskompetanse for grunnskolen
  • ønskelig med 30 studiepoeng i engelsk, men ikke et krav
  • lærerstudenter kan vurderes for et årsvikariat ved behov

 

Hos oss får du

  • lønn i henhold til kommunal tariffavtale
  • mulighet til å utvikle deg faglig
  • et arbeidsfellesskap med engasjerte og dyktige kollegaer
  • et raust og trivelig arbeidsmiljø
  • en arbeidsplass sentralt på Østlandet

I denne stillingen har du rett på en av Norges sikreste pensjonsordninger: offentlig tjenestepensjon. Der de fleste tjenestepensjoner kun utbetales i ti år, er offentlig tjenestepensjon en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å jobbe og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon hvis noe uventet skulle skje. Med pensjonsrett i KLP får du medlemspris og gunstige betingelser på en rekke bank, forsikring og spareprodukter.

 

Likestilling og mangfold

Vi i Gran kommune er opptatt av mangfold, og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert til å søke hos oss, uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

 

Søk her

 

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Stillingstype: Lærer
Søknadsfrist: 06.10.2024
Tiltredelse: 07.10.2024
Arbeidssted: Fredheim skole

 

Kontaktpersoner:

Anders Michelsen
tlf: +47 97337778

 

Hjemmeside:

/www.fredheim.skole.gran.no/

 

Adresse:

Fjordlinna 100 2760 Brandbu

 

Gran kommune Fredheim skole

I Gran på Hadeland er vi om lag 13 600 innbyggere. Vi er en times tid fra Oslo, og bare 40 minutter unna Gardermoen og resten av verden. Det går tog til Oslo hver time.

I Gran har vi industri, handel og næring, dyrka mark og dyrehold, et mangfold av kulturtilbud og nærhet til naturen. Summen av dette gjør oss til en spesiell kommune med fantastiske muligheter – for både små og store. Kommunen har en rik og levende historie. Kulturmiljøet rundt Granavollen og Røykenvik har på ulike måter vært et senter gjennom årtusener.

Vi i Gran kommune er rause med hverandre og har klare mål om å levere profesjonelle tjenester og god sørvis til innbyggerne våre gjennom praktiske løsninger. Vi fortsetter å strekke oss inn i framtida, samtidig som vi holder fast i historien vår. Vil du være med å skape vegen videre?

Del stillingen

Selskap

Gran kommune

Kontaktinfo

  • Anders Michelsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97337778

Lokasjon

  • Brandbu

Søknadsfrist

Oktober 6, 2024

Tjenesten for funksjonshemmede: Løpende tilsetting ved tjenester for funksjonshemmede (TFF) (søknadsfrist 31.11.2024)

Helse og omsorg

Åpen søknad tjenesten for funksjonshemmede (TFF) 2024

 

 

Kort om stillingen:

Her kan du registrere en åpen søknad om stilling i tjenesten for funksjonshemmede (TFF). Er søknaden din relevant vil du bli kontaktet.
For øvrig oppfordrer vi til å følge med på utlyste stillinger og å søke på disse.

 

Arbeidsoppgaver:

Relevant opplæring vil bli gitt

 

Særskilte krav til stillingen:

Ved tilsetting kreves politiattest, ikke datert eldre enn tre måneder

 

Vi tilbyr:

Lønn etter kvalifikasjoner og tariff

 

Dersom søker ønsker å reservere seg fra offentlig søkerligste, må dette begrunnes. Opplylsninger om søkeren kan bli offenliggjort, selv om søker har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Søkeren varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.

NB! Søkere må aldri oppgi BankID-informasjon i søknadsprosessen! Dersom du blir spurt om dette, er det et svindelforsøk.

 

Søk her

 

Søknadsfrist: 30.11.2024

 

Kontaktpersoner:

Knut Aaseng, tjenesteområdeleder TFF
mob: +47 402 14 995

 

Hjemmeside:

www.tynset.kommune.no

 

Adresse:

Torvgata 1 2500 Tynset

 

Kart:

Torvgata 1 2500 Tynset

 

Helse og omsorg

Velkommen til fjellbyen Tynset. Tynset kommune er en by og et regionsenter i vekst. Kommunen preges av gode oppvekstsvilkår, et rikt kulturliv, et omfattende idrettstilbud, et ekspanderende næringsliv og gode jobbmuligheter. Kommunen har full barnehagedekning og bra boligtilgang. Kommunen jobber etter verdiene trygghet, inkludering, puls og optimisme og er et godt sted å bo for alle.

Del stillingen

Selskap

Tynset kommune

Kontaktinfo

  • Knut Aaseng
  • Tittel: tjenesteområdeleder TFF
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 402 14 995

Lokasjon

  • Tynset

Søknadsfrist

November 30, 2024