Engerdal kommune – Regnskaps – konsulent 100% fast (søknadsfrist 22.10.2024)

1170x300 Galtåsknappen

 

Regnskapskonsulent

 

Økonomi, lønn og regnskap, Engerdal kommune

Vi søker en dyktig og engasjert regnskapskonsulent til vårt team. Som regnskapskonsulent vil du ha en sentral rolle i vår økonomiavdeling og være medansvarlig for å sikre nøyaktig og effektiv regnskapsføring.

Som konsulent vil du ha kontorsted i Engerdal sentrum, i kommunehuset Enger, sammen med resten av kommuneadministrasjonen.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 22.10.2024
Arbeidsgiver: Engerdal kommune
Sted: Engerdal
Stillingstittel: Regnskapskonsulent
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4866772905

Arbeidsoppgaver

Bokføring og avstemming av regnskap
Bidra i utarbeidelse av årsregnskap
Fakturering og oppfølging av kunder
Veiledning og bistand til virksomheter i organisasjonen

I tillegg vil vår nye økonomikonsulent være aktivt med i prosessen med innføring av nytt økonomisystem.
Arbeidsoppgaver endres stadig, slik at det vil være behov for en viss fleksibilitet

Kvalifikasjoner

Regnskapsutdanning (relevant praksis vil kunne kompensere for manglende formell utdanning)
Erfaring fra kommunalt regnskap vil være en fordel
God kjennskap til regnskaps- og økonomisystemer

Personlige egenskaper

Du har gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
Du er ansvarsbevisst og sørger for at oppgavene dine blir utført med høy kvalitet
Du trives med å jobbe i team og bidrar til et godt samarbeid og positivt arbeidsmiljø, samtidig håndterer du dine oppgaver selvstendig
Du er løsningsorientert og har evnen til å finne effektive løsninger på utfordringer
Du tar initiativ og ser muligheter for forbedring og utvikling i arbeidsprosesser
Du er strukturert og har god evne til å planlegge og organisere arbeidsoppgaver
Du er fleksibel og tilpasser deg endringer og nye arbeidsoppgaver uten problemer
Du har gode kommunikasjonsevner og kan både uttrykke deg tydelig og lytte til andre
Du er engasjert i arbeidet ditt og viser stor interesse for selskapets mål og visjon

Vi tilbyr

Lønn etter avtale
Gode permisjonsordninger som støtter deg i ulike livsfaser og situasjoner
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Et inkluderende og sosialt arbeidsmiljø med fokus på samarbeid og trivsel
Fleksibel arbeidstid

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Engerdalsveien 1794, 2440 Engerdal, Norge

Kontaktinformasjon

Gunn Vesterheim, Sektorleder økonomi
Telefon:  400 24 914
E-post:  [email protected]

 

Om arbeidsgiveren

Opplysninger om søknaden og prosessen videre

Søknader skal leveres via vår stillingsportal i Webcruiter. Husk å ta med alt som kan være relevant, både arbeidserfaringer og utdanninger. Last opp vedlegg direkte i søknaden.

Kommunikasjonen i ansettelsesprosessen vil som hovedregel skje via epost til/fra Webcruiter-løsningen. Det er viktig at du oppgir en epostadresse du følger jevnlig med på. Du kan også logge deg på løsningen og se status på søknaden din.

Engerdal kommune ønsker mer mangfold. Vi oppfordrer alle kvalifiserte personer til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, alder, funksjonshemming, etnisk eller nasjonal bakgrunn.

Nåværende og tidligere ansatte kan ha fortrinnsrett etter lov- og avtaleverk. Fortrinnsretten er betinget av at vedkommende er kvalifisert til stillingen.

Offentlig søkerliste

Engerdal kommune er for mest mulig åpenhet. Derfor vil alle søkere i utgangspunktet få sitt navn på den offentlige søkerlista.

Vi kan gjøre unntak dersom søker oppgir helt spesielle grunner til at vedkommende ikke ønsker navnet sitt offentliggjort. At man ikke ønsker at dagens arbeidsgiver skal få kjennskap til at man er søker, er som hovedregel ikke god nok grunn til at vi unntar søkerens navn fra offentligheten.

 

Del stillingen

Selskap

Engerdal kommune

Kontaktinfo

  • Gunn Vesterheim
  • Tittel: Sektorleder økonomi
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 400 24 914

Lokasjon

  • Engerdal

Søknadsfrist

Oktober 22, 2024

Stillinger ved hjemmetjenesten i Ringebu (søknadsfrist 30.10.2024)

 

Klikk på aktuell utlysing her:

 

 

Del stillingen

Selskap

Ringebu kommune

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Ringebu

Søknadsfrist

Oktober 30, 2024

Sotra vidaregående skule – Undervisnings – stillingar sal, service og reiseliv (søknadsfrist 13.10.2024)

 

Klikk på aktuell stilling under:

 

Vestland fylkeskommune
Lærar i sal,service og reiseliv
Sotra vidaregåande skule
Fast
Webcruiter-ID: 4864278803
Straume
Publisert: 27.09.2024
Søknadsfrist: 13.10.2024

 

Vestland fylkeskommune
Lærar i sal, service og reiseliv. Vikariat.
Sotra vidaregåande skule
Vikar
Webcruiter-ID: 4864303458
Straume
Publisert: 27.09.2024
Søknadsfrist: 13.10.2024

 

Kontaktinformasjon

Erik Henneli
 Telefon:95826077

Olav Lee
rektor
 Telefon:93034370

Line Therese Gaska
avdelingsleiar

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Erik Henneli
  • Tittel: Assisterande rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 958 26 077
  • Olav Lee
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 930 34 370
  • Line Therese Gaska
  • Tittel: Avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 913 63 756

Lokasjon

  • Straume

Søknadsfrist

Oktober 13, 2024

Barneverns – konsulent (Søknadsfrist 14.10.2024)

GJE-Webcruiter-1170x300

 

Barnevernskonsulent

 

Barnevernet, Gjerdrum kommune

Barneverntjenesten i Gjerdrum kommune søker en engasjert og dyktig barnevernskonsulent.

Kjenner du et brennende engasjement for barnevern? Trives du med gode kolleger rundt deg og en arbeidsgiver som satser på sine ansatte? Er du løsningsorientert, fleksibel, og trives med høyt tempo? Da er du akkurat den vi ønsker oss med på laget i Gjerdrum barneverntjeneste. Vi søker nemlig deg som ønsker å være med og gjøre en forskjell for barn, unge og familier i Gjerdrum kommune. Du vil bli en del av et godt lag med engasjerte og kompetente kolleger i og utenfor tjenesten. Vi jobber i tillegg systematisk med kompetanse- og fagutvikling.

I Gjerdrum barneverntjeneste jobber vi kontinuering med forebygging, barns rett til medvirkning og tidlig innsats. Vi ser på oss selv som utviklingsrettet, og jobber systematisk med reformen. Barneverntjenesten er underlagt virksomhet oppvekst, og har i tillegg et tett samarbeid med de andre virksomhetene i kommunen, og de andre barneverntjenestene på Øvre Romerike.

Barneverntjenesten består i dag av fem barnevernskonsulenter, to familieveiledere, en kontorfaglig ansatt, to fagledere og virksomhetsleder for barnevern.

Gjerdrum barneverntjeneste er organisert i tre team;

Mottak-, undersøkelse- og tiltaksteam
Omsorg- og etterverns-team
Team for tiltak i familien

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 14.10.2024
Arbeidsgiver: Gjerdrum kommune
Stillingstittel: Barnevernskonsulent
Stillinger: 1 
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4861099778

Arbeidsoppgaver

Saksbehandling og faglig oppfølging av barnevernssaker etter Lov om barnevern
Utstrakt kontakt og samarbeid med barn, foreldre og samarbeidende instanser
Oppfølging av barn, ungdom og deres familier
Utføre undersøkelse- og tiltaksarbeid
Tverrfaglig samarbeid til det beste for barn og familier
Forvaltningsoppgaver og skriftlig dokumentasjon etter Lov om barnevern
Representere barneverntjenesten i saker for Barneverns- og helsenemnda, samt øvrige rettsinstanser.
Delta i barneverntjenestens utviklingsarbeid
Forebyggende arbeid
Det må regnes med noe ettermiddags- og kveldsarbeid

Kvalifikasjoner

Relevant høyskoleutdannelse, fortrinnsvis mastergrad i barnevern eller sosialt arbeid
Det er ønskelig med videre- og/eller etterutdanning, i eksempelvis Juss i barnevernfaglig perspektiv, minoritetskompetanse eller relasjonskompetanse.
Oppdatert erfaring og kompetanse fra barnevernsfeltet
God juridisk kunnskap og forståelse
Erfaring fra barneverntjenestens førstelinjetjeneste vektlegges
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne. Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått minimum norskprøve B2, skriftlig og muntlig.

Personlige egenskaper

Du møter barn og unge med varme og respekt, og er opptatt av å skape gode, trygge relasjoner
Du brenner for arbeid med barn og unge, og deres familier
Du har fokus på barns beste
Du har erfaring fra endringsarbeid i familier
Du kan arbeide selvstendig
Du tenker helhetlig
Du mestrer uforutsigbarhet i hverdagen, tåler et høyt arbeidstempo og er fleksibel
Du har gode samarbeidsevner
Du har evne til å skape tillit
Du har god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Du har god kompetanse i brukermedvirkning
Du har førerkort for personbil
Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr

Et høyt faglig nivå med fokus på utvikling og kompetanseheving
Engasjerte og motiverte kolleger som brenner for barn og unge
Intern og ekstern veiledning
Individuell utviklings- og kompetansehevingsplan
Et godt og åpent arbeidsmiljø
Spennende og varierte arbeidsoppgaver
Fleksitid
Lønn etter gjeldende tariff

Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke stilling uavhengig av kjønn, alder, funksjonsevne, eller etnisk bakgrunn. Kopier av attester og vitnemål må lastes opp digitalt med søknaden. Gjerdrum kommune praktiserer meroffentlighet ved tilsetninger. Dersom det etter kommunens vurdering ikke foreligger særskilt grunn for å bli unntatt offentlighet, vil søknaden bli offentliggjort. Søkeren blir orientert og får muligheten til eventuelt å trekke søknaden sin før offentliggjøring jf. offentleglova §25.
Tilfredsstillende politiattest må fremlegges før tiltredelse.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Gjerivegen 1, 2022 Gjerdrum, Norge

 

Kontaktinformasjon

Merethe Nyrud
Konstituert barnevernleder
 Telefon:91103857
E-post:[email protected]

Helene Emilie Ringvall
Fagleder
 
Gjerdrum er en kommune i sterk vekst, som ligger sentralt på Romerike, midt mellom Oslo og Gardermoen. Kommunen har rundt 6 800 innbyggere og er en meget attraktiv bokommune. Gjerdrum er geografisk sett en liten kommune ­- 10 km fra sør til nord, og fra øst til vest. Kommunesenteret er Ask, med flere dagligvarebutikker, kafeer og restauranter og et antall spesialforretninger. Gjerdrum ligger landlig til og byr på unike muligheter for friluftsliv med turstier, fiskevann og skiløyper. Kommunen har et bredt og aktivt idrettstilbud og et mangfoldig kulturliv med Gjerdrum kulturhus, kulturuker, egen festival, teater, korps og kulturskole.

Vi ser etter ledere og medarbeidere som er framtidsretta, rause, entusiastiske og modige. Vi tenker helhet, ser muligheter og handler sammen. Les mer om kommunen på våre hjemmesider.

Del stillingen

Selskap

Gjerdrum kommune

Kontaktinfo

  • Merethe Nyrud Merethe
  • Tittel: Konstituert barnevernleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 911 03 857

Lokasjon

  • Gjerdrum

Søknadsfrist

Oktober 14, 2024

Fastlegevikariat i Nome (Søknadsfrist 31.10.2024)

Å (002)Nome

 

Lyst til å jobbe som fastlege i Nome kommune for en periode? Vi har ledig vikariat 1 år med mulighet for forlengelse

 

Nome Legesenter, Nome kommune

Vi har ledig 1 års vikariat som fastlege ved vårt legekontor på Ulefoss i Nome kommune fra januar 2025. En spennende mulighet til å jobbe sammen med engasjerte kollegaer i et kommunalt og veldrevet legekontor med moderne utstyr og funksjonelle lokaler. Driften har egen enhetsleder, 7 leger + Lis1, sykepleiere og helsesekretærer. Legesenteret holder til i samme bygg som ambulansetjenesten og helsestasjon med jordmor, med god tilgjengelighet og parkeringsmuligheter.

Vi er fleksible og tilbyr gode vilkår for den rette kollegaen. Vi tilbyr valgfri driftsløsning, kommunalt ansatt eller næringsdrift.

Fastlegene i Nome har en sentral rolle i kommunens øvrige helse- og sosialtjenestetilbud. Det er et godt og formalisert samarbeid med hjemmetjenesten, sykehjem, psykisk helsearbeid, skolehelsetjeneste, helsestasjonen, flyktningehelsetjenesten og NAV.

Nome har legevaktsamarbeid med Skien kommune, som har en robust og velfungerende legevakt, i nytt og moderne bygg. Den enkelte lege har ca. 2 legevakter pr mnd. Nome har felles kommuneoverlege med Midt-Telemark.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 31.10.2024
Arbeidsgiver: Nome kommune
Sted: Ulefoss
Stillingstittel: Lyst til å jobbe som fastlege i Nome kommune for en periode?
Stillinger: 1
Webcruiter-ID: 4843830197

Arbeidsoppgaver

Fastlege med listestørrelse på 800 pasienter
Vi bruker WebMed journalsystem
Kommunale legeoppgaver etter avtale, som sykehjem, helsestasjon, skolehelsetjeneste, flyktinghelsetjeneste
Interkommunal legevakt, ca 2 vakter pr/mnd

Kvalifikasjoner

Lege med godkjent autorisasjon og gjennomgått turnustjeneste
Spesialist i allmennmedisin eller ønske om spesialisering (ALIS).
Fordel med erfaring fra allmennpraksis
Rett til refusjon fra Helfo
Beherske norsk skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper

Interesse for allmennmedisin
Gode samarbeidsevner og kommunikasjonsferdigheter
Kompetanse, erfaring, fleksibilitet og personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr

Vi gir våre nye leger en god start med gode vilkår og individuell fastlegeavtale.
Vi kan tilby et godt fagmiljø med fokus på arbeidsmiljø og trivsel, samt spennende og varierte arbeidsoppgaver.

Fastlegepraksis etter gjeldende lover, forskrifter og avtaleverk.
Kommunale oppgaver i tråd med gjeldende avtaler.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse:Stårrvegen 14, 3830 Ulefoss, Norge

Kontaktinformasjon

Zafar G. Ali, Tillitsvalgt lege
Telefon: 452 70 839
E-post: [email protected]

Berit Lindberg Spange, Enhetsleder HO
Telefon: +47 909 40 691
E-post: [email protected]

 

Kanalkommunen Nome ligger «midt i smørøyet» og er en kommune med flere vakre steder å bosette seg. Største del av befolkningen bor i eller omkring Lunde og Ulefoss sentrum.
Det er kort veg til Grenlandsregionen i sør og til Bø i Midt-Telemark med vakre Lifjell i nord. Det er kun 30-60 minutters kjøring til sjø og fjell, og kun 2 timer til Oslo.
Sørlandsbanen stopper i Lunde.
Kommunen har ca. 6600 innbyggere og et areal på 434 km². Nome har barnehager, ledige boligtomter, videregående skoler og kort veg til universitetet i Sørøst-Norge (Bø, Porsgrunn og Notodden).

 

Del stillingen

Selskap

Nome kommune

Kontaktinfo

  • Berit Lindberg Spange
  • Tittel: Enhetsleder HO
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 90940691
  • Zafar G. Ali
  • Tittel: Tillitsvalgt lege
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 452 70 839

Lokasjon

  • Ulefoss

Søknadsfrist

Oktober 31, 2024

Konsulent 100% fast ved barnevernstjenesten (søknadsfrist 21.10.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

 

Konsulent

 

Familiens Hus, barnevern, Nes kommune

Vår dyktige konsulent går over i en annen stilling i kommunen. Barnevernstjenesten søker derfor etter konsulent, 1 x 100 % fast stilling.

Avdeling barnevern ligger under virksomheten Familiens Hus. Andre avdelinger under familiens hus er helsestasjon, skolehelsetjenesten, åpen barnehage, psykisk helse- og familietjeneste og Home start.

Er du en engasjert, samarbeidsvillig, fleksibel og serviceinnstilt fagperson med erfaring fra arbeid med kvalitetssikring, økonomioppfølging, fakturabehandling, attestering og internkontroll? Da kan det være nettopp deg vi ønsker oss som kollega i Nes kommune.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 21.10.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Konsulent
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4865272465

Arbeidsoppgaver

Fakturabehandling, attestering i kommunens økonomisystem, samt utbetalinger i barneverntjenestens fagsystem
Kvalitetssikring og oppfølging av utbetalinger
Bistå barnevernleder ifm. økonomi/lønnsrapporteringer og oversikt over budsjett
Oppfølging av kommunens internkontrollsystem, TQM
Håndtering av post
Utarbeide og følge opp kontrakter og avtaler
Generell saksbehandling i kommunens saksbehandlingssystem
Bistå ledergruppen i forbindelse med rutiner og drift av tjenesten
Tett samarbeid med tjenestens ansatte og eksterne samarbeidspartnere
Samarbeid med familiens hus sin resepsjon og resepsjonsarbeid ved behov

Kvalifikasjoner

3-årig relevant utdanning fra høyskole/universitet
Annen relevant utdanning i kombinasjon med særdeles relevant erfaring kan evt. oppveie for utdanningskrav
Relevant erfaring med regnskap/økonomi/controllerarbeid
Gode IKT kunnskaper, særlig opp mot Excel
Kjennskap til offentlig hjelpeapparat
Krav om meget gode norsk kunnskaper, både skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper

Ansvarsbevisst, pålitelig og lojal
Strukturert og med høy arbeidskapasitet
Meget gode systematiske evner
Evne til å jobbe selvstendig
Positiv og serviceorientert holdning
Fleksibel og løsningsorientert
Gode samarbeidsevner
Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter.
Personlig egnethet vil bli tungt vektlagt.

Vi tilbyr

Intern oppfølging fra barnevernleder.
Samarbeid med andre i kommunen innen samme fagfelt.
Tjenesten som helhet satser på faglig utvikling gjennom avdelingsmøter, allmøter, kurs, og fagdager.
En tjeneste som jobber med utvikling på barnevernsfeltet og samarbeider på tvers med andre instanser både kommunalt og statlig.
Et faglig spennende miljø i utvikling og gode, rause kollegaer.
Lønn etter hovedtariffavtale.
Fleksitidsordning.
Gruppelivs- og yrkesskadeforsikring.
Bedriftshelsetjeneste.
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.

Det er 6 mnd. prøvetid i faste stillinger.

Praktisk informasjon om søkeprosessen

Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskrav som er beskrevet i annonsen.

Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.

Minst to referanser må oppgis.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Seterstøavegen 2B, 2150 Årnes, Norge

 

Kontaktinformasjon

Line Elisabeth Mundal

Telefon:  909 79 795
E-post:[email protected]

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Oktober 21, 2024

Stillinger ved omsorgsboliger og hjemmetjenesten i Bamble (klikk for søknadsfrister)

Reidunsvei bofellesskap - 2023 - MM (21)

Klikk på aktuell utlysing under:

 

Bamble kommune
Miljøterapeut/miljøarbeider
Nustadveien samlokaliserte boliger, Bamble kommune
Fast
Webcruiter-ID: 4844618704
Publisert: 27.09.2024
Søknadsfrist: 11.10.2024

Bamble kommune
Vernepleier/sykepleier
Reidunsvei bofellesskap, Bamble kommune
Fast
Webcruiter-ID: 4846974640
Publisert: 25.09.2024
Søknadsfrist: 13.10.2024

Bamble kommune
Helsefagarbeider/annen relevant utdanning
Reidunsvei bofellesskap, Bamble kommune
Vikariat
Webcruiter-ID: 4864813078
Publisert: 25.09.2024
Søknadsfrist: 13.10.2024

Bamble kommune
Tilkallingsvikarer
Miljøarbeidertjenesten, Bamble kommune
Annet
Webcruiter-ID: 4847014884
Publisert: 16.08.2024
3 dager igjen

 

Bamble kommune er en veldrevet og flott kystkommune hvor det er godt å bo og fint å feriere. Kommunen har et variert industri og næringsliv hvor prosessindustrien ved Frierfjorden spiller en viktig rolle. Kommunen arbeider tett sammen med næringslivet og tar aktivt i bruk virkemidler for å skape vekst og utvikling. Kommunens beliggenhet og godt utbygde infrastruktur er et viktig fortrinn som har skapt grunnlag for næring basert på turisme og opplevelser. Dette er noe kommunen arbeider aktivt med for å utvikle videre. Det administrative senteret ligger i Langesund. Kommunen har drøyt 14.100 innbyggere og i overkant av 1000 ansatte.

 

Del stillingen

Selskap

Bamble kommune

Kontaktinfo

  • Klikk pr utlysing for mer informasjon.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Langesund

Søknadsfrist

November 10, 2024

Lærar 100% vikariat – Sunde skule (søknadsfrist 18.10.2024)

Kvinnherad kommune Sunde skule

 

Lærar 100% vikariat – Sunde skule

 

Ved Sunde skule er det ledig kontaktlærarstilling frå 1.1.25. Dette er eit vikariat fram til 31.12.2025 grunna svangerskapspermisjon.

Dette er ein godt etablert klasse, og du vil få grundig opplæring i forkant for å sikre ei smidig overdraging og ein best mogleg oppstart.

Arbeidsoppgåver

Undervisa i ulike fag
Klasseleiing
Kontaktlærar
Pedagogisk utviklingsarbeid
Samarbeid med foreldre/føresette og andre samarbeidspartnarar, til dømes foreldremøte og foreldresamtalar
Bidra til å utvikla eit godt læringsmiljø
Sikra at elevane får eit godt skuletilbod

Kvalifikasjonar

Godkjend og relevant pedagogisk utdanning for undervising i grunnskulen

Personlege eigenskaper

Er ein tydeleg klasseleiar, arbeider systematisk, strukturert og sjølvstendig.
Er lærevillig og utviklingsorientert.
Er tydeleg og konsekvent som vaksen ovanfor barn og unge.
Bør ha gode samarbeidsevner, er positiv og møter kollegaer, barn, foreldre/føresette med respekt og forståing.
Er positiv, lojal og bidrar til eit godt arbeidsmiljø.
Personlege eigenskapar vert vektlagt ved tilsetjing.

Vi tilbyr

  • Tilsetjing skjer etter gjeldande vilkår for kommunale arbeidstakarar i samsvar med HTA og AML
  • Pensjonsordning, ulykkes- og gruppelivsforsikring gjennom SPK/KLP
  • Gode arbeidstilhøve i eit godt arbeidsmiljø
  • Dekning av flytteutgifter etter nærare reglar
  • Rekrutteringstilskudd for nytilsette kr.  50.000,-.

Det er krav om gyldig politiattest før du tiltrer i stillinga. Kravet er heimla i lov om barnevern § 6.10, opplæringslova § 10.9, lov om barnehagar § 19, Helsepersonellova § 20 og helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.

 

Søk på stillinga her.

 

Fylke: Vestland

Jobbtype: Vikariat

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

Søknadsfrist: 18.10.2024

Tiltreding: 01.01.2025

Arbeidsstad: Sunde

 

Kontaktpersonar:

Sindre Nyborg

mob: +47 91582462

 

Heimeside:

www.kvinnherad.kommune.no

Adresse: Hamrabrekko 12 5450 SUNDE I SUNNHORDLAND

 

Kvinnherad kommune 

Kvinnherad kommune har 13.100 innbyggjarar og ligg i Sunnhordland, mellom Bergen, Haugesund og Odda. Rosendal er administrativt senter, medan Husnes er største tettstaden og har vidaregåande skule og handelssenter. Kvinnherad tilbyr gratis SFO og søskenmoderasjon i barnehagen.
Naturen rundt byr på sjø, skog, fjell og bre. Nyleg vart Kvinnherad Arena opna, som er den største aktivitetshallen i kommunen. Idrettslag og kulturskule gir moglegheiter for både sports- og kulturinteresserte.
Handelsmoglegheiter finn du på Husnes storsenter og i Rosendal, og det er gode transporttilbod både til Bergen og Haugesund.
Kvinnherad kommune har per i dag ikkje eigedomsskatt for hus, hytter og næring.

 

Del stillingen

Selskap

Kvinnherad kommune

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Sunde I Sunnhordland

Søknadsfrist

Oktober 18, 2024

Pedagog 100 % fast ledig fra 1.12.24 (søknadsfrist 31.10.2024)

Silsand barneskole

 

Stonglandet skole søker pedagog i 100% stilling

 

Senja kommune har 14 grunnskoler fordelt over hele kommunen. Senja kommune skal fremstå med en klar og tydelig oppvekstprofil, hvor vi ønsker å gi elevene våre de beste mulighetene for fremtiden. Hver dag jobber ansatte i Senjaskolene med å skape læring, glede og samhold for våre elever, der vi gjennom varierte læringsmetoder skaper faglig, sosial og personlig utvikling for den ekelte. Vi ønsker å komme i kontakt med trygge og stabile voksenpersoner som har et ønske om å jobbe med å utvikle fremtidens viktigste ressurs, våre barn og unge.

Stonglandet skole

Stonglandet skole er en fådelt skole på Stonglandseidet helt sør på Senja. Skoleåret 24/25 har vi 60 elever i grunnskolen. Vi har også voksenopplæring som en integrert del av skoledriften. Skolen ligger i naturskjønne omgivelser og har god tilgang til natur og fine friluftsområder.

Om stillingen

Fra desember har vi ledig ei 100 % fast stilling som lærer. Det er ønskelig med kompetanse i norsk, matematikk, kroppsøving, musikk og naturfag. Stillingen er primært på mellomtrinnet, men man må påregne undervisning også på ungdomstrinn/barnetrinn.

Arbeidsoppgaver

Undervisning og klasseledelse, også kontaktlæreransvar
Følge opp og bidra til elevenes faglige og sosiale utvikling
Bidra til et trygt og godt læringsmiljø
Bidra til et godt skole-hjemsamarbeid
Ta aktiv del i skolens profesjonelle læringsfellesskap og utviklingsarbeid

Kvalifiksjonskrav

Krav til pedagogisk utdanning og undervisningfølger av Opplæringsloven § 17.

Vi søker lærer som har godkjent tilsettingskompetanse og undervisningskompetansefor grunnskolen og som kan undervise i fere fag . Søkere må ha gode ferdigheter i norsk, både muntlig og skriftlig.

Personlige egenskaper

Senja kommunes verdier er raus, fremoverlent og bærekraftige. Vi søker ansatte som etterlever disse verdiene.

For stillingen søker vi ansatt som er:

Tydelig, omsorgsfull og stabil klasseleder
God på samarbeid, relasjonsbygging og kommunikasjon med elever, foresatte og kollegaer
Positivt elevsyn med vekt på inkluderinng
God fagkompetanse, og digitale ferdigheter som brukes aktivt i undervisning

Vi tilbyr

En kommune som har barn og unge som satsningsområde
En trivelig arbeidsplass med flotte og engasjerte kollegaer med stor faglig kompetanse
Lønn etter gjeldende tariff/kvalifikasjoner
Gode pensjonsordninger i SPK og forsikringsordninger i KLP

For stillingen gjelder

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju
Kopi av vitnemål og attester fremlegges ved intervju
Politiattest, ikke eldre enn 3 månedr kreves ved tilsetting
Søkere må oppgi minst to referanser, helst fra siste arbeidsforhold
I henhold til offentlighetslov kan opplysninge om søkeren bli offentliggjort selv om søker har anmodet om at søknad unntatt offentlighet

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist: 31.10.2024

Tiltredelse: 01.12.2024

Arbeidssted: Stonglandseidet

 

Kontaktpersoner:

Janne Røds, virksomhetsleder

tlf: +47 41651348

 

Hjemmeside:
www.senja.kommune.no
Adresse: Stallbakken 6 9392 Stongelandseidet

 

Senja kommune har i underkant av 15 000 innbyggere og er en av de største innen fiskeri‐ og sjømat i Norge. Kommunen yter tjenester til innbyggere og brukere i ulike livsfaser – med andre ord fra krybbe til grav. Hovedoppgaver er å bidra til god samfunnsutvikling, levere velferdstjenester til innbyggerne og legge til rette for lokaldemokratiet.
Vi er en nasjonalparkkommune og ble Årets fyrtårnkommune for barn og unge 2022, kåret til årets skandinaviske reisemål av National Geographic og tildelt hederlig omtale for sin kommunikasjonsstrategi og formidling i 2022 – som en av tre finalekandidater til Nordnorsk kommunikasjonspris. I år ble Ski Classic finalen i 2023, Summit 2 Senja, utpekt til det beste arrangementet blant velkjente løp som Marcialonga og Vasaloppet.
Senja kommune opplever en positiv utvikling i næringsliv, industri – eks. ferrosilisiumproduksjon – sjømat og fiskeri, landbruk, energi, reiseliv, handel og service. Sterkt lokalt eierskap og aktører som tar et betydelig samfunnsansvar, er viktig for utvikling av hele samfunnet.
Vi har mål om å være en raus, framoverlent og bærekraftig kommune, og bruker verdiene våre aktivt for å skape gode tjenester for brukere, innbyggere og samarbeidspartnere.
Vi forventer av våre medarbeidere at de skal være bevisste på sin del av ansvaret for kommunens samfunnsoppdrag, og oppmerksomme på sin betydning for brukernes opplevelse i møtet med kommunen. Sammen utvikler vi kvalitet og effektivitet i tjenestetilbudet, gjennom å satse på medarbeiderne våre sin kompetanse og et godt samarbeid mellom de folkevalgte, lederne og de ansatte.
Du finner mer informasjon om tjenestene våre og nyheter fra kommunen her på vår hjemmeside og i sosiale medier Facebook, Instagram, Linkedin og YouTube.

 

Del stillingen

Selskap

Senja kommune

Kontaktinfo

  • Janne Røds
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 41651348

Lokasjon

  • Stonglandseidet

Søknadsfrist

Oktober 31, 2024

Daglig leder/kirkeverge, Porsanger Kirkelige Fellesråd (søknadsfrist 22.10.2024)

 

Daglig leder/kirkeverge

 

 

  • Porsanger Kirkelige Fellesråd
  • Rådhusveien, 9700 Lakselv

 

Om jobben

Stillingstittel: Daglig leder/kirkeverge
Type ansettelse: Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest tirsdag 22. oktober

 

 

Gå til søknad

 

 

Vi søker deg med kunnskap og engasjement for kirka til å lede vårt administrative og praktiske arbeid.
Daglig leder/Kirkeverge er en fast, 100 % stilling.

Daglig leder/kirkeverge har det overordnede ansvaret for drift og forvaltning av Porsanger Sokn.

 

Arbeidsoppgaver

  • Daglig drift av av kirkelige handlinger og gravferdsforvaltningen – i tråd med lover og regelverk, samt de
    vedtak menighetsrådet fatter.
  • Personalansvar for soknets ansatte, inkludert rekruttering, oppfølging og utvikling.
  • Økonomistyring med budsjett- og regnskapsansvar.
  • Forvaltning av soknets kirker og gravplasser.
  • Sekretær for menighetsrådet, herunder utredning av tiltak og prosjekter.
  • Samarbeid med menighetsrådet, prest og egen stab til beste for kirkelivet i soknet.
  • Representere soknet i ulike fora og samarbeid med lokalsamfunnet.

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning – helst på høyskolenivå – innen administrasjon, økonomi, ledelse eller tilsvarende.
  • Erfaring fra administrativt arbeid og økonomistyring.
  • Gode IT kunnskaper.
  • Ledererfaring, gjerne fra kirkelig eller annen ideell virksomhet.
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
  • Evne til å arbeide selvstendig og strukturert.
  • Fleksibel og løsningsorientert.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.
  • Kulturforståelse og språkevner i møte med Samisk og Kvensk, eller evne til å erverve det.

 

Personlige egenskaper

  • Vi søker en daglig leder/kirkeverge med hjertet for kirken og menigheten, og som kan bidra til å
    videreutvikle vårt arbeid og vår tilstedeværelse i lokalsamfunnet.
  • Gode samarbeidsevner og evne til å se sine medarbeidere.
  • Det kreves medlemskap i Den norske kirke.

 

Vi tilbyr

  • Porsanger sokn er en del av regjeringens tiltakssone. Det betyr bl.a. lavere personbeskatning på inntekt
    og gode nedskrivningsordninger på studielån.
  • En meningsfull og utfordrende stilling i en aktiv og engasjert menighet.
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling.
  • Et godt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer på Kirkekontoret på Rådhuset.
  • Opplæring gjennom kollegastøtte.
  • Konkurransedyktig lønn med god pensjonsordning i KLP.

 

Kontaktinformasjon

Helge Nicolaisen, Menighetsrådsleder/Fellesrådsleder, 48397183
Egil Ansgar Borch, Daglig leder/kirkeverge, 41654663

 

Arbeidssted

Rådhusveien
9700 Lakselv

 

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Porsanger Kirkelige Fellesråd
Referansenr.: 4865384728
Stillingsprosent: 100%, Fast
Søknadsfrist: 22.10.2024

 

Om bedriften

Sektor: Offentlig

Nettsted: http://www.kirken.no

Del stillingen

Selskap

Porsanger kirkelige fellesråd

Lenke til firma

www.kirken.no

Kontaktinfo

  • Egil Ansgar Borch
  • Tittel: Daglig leder/kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 41654663
  • Helge Nicolaisen
  • Tittel: Menighetsrådsleder/Fellesrådsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 48397183

Lokasjon

  • Lakselv

Søknadsfrist

Oktober 22, 2024