Senja kommune – Stillinger ved sykehjemmene i Senja kommune (forskjellige søknadsfrister)

 

Klikk på aktuell utlysing under:

 

Skaland Sykehjem
Senja Kommune
16.02.2025
 
Skaland Sykehjem
Senja Kommune
16.02.2025
 
Stonglandet Sykehjem
Senja
02.02.2025
 
Stonglandet Sykehjem
Senja
02.02.2025
 
Stonglandet Sykehjem
Senja
02.02.2025
 
Finnsnes Sykehjem
Senja Kommune
17.02.2025

 

Del stillingen

Selskap

Senja kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell stilling for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Finnsnes

Søknadsfrist

Februar 15, 2025

Kirkelig fellesråd i Trondheim – Sommerjobb på kirkegård / gravplass (søknadsfrist 26.01.2025)

Team logo

 

Sommerjobb på kirkegård/gravplass

 

Har du lyst på en utfordrende og spennende sommerjobb?

Vi søker deg som er fylt 18 år, og som ønsker å jobbe ved en av byens flotteste parkanlegg. Du må kunne jobbe i hele dager i hele sommerhalvåret fra tidlig april til ut oktober.

Angi i søknaden hvilken dato du kan starte og hvilken dato du kan jobbe til. Eventuell ferie må avtales før oppstart. Har du spesifikke ønsker om Gravplass, så angir du også det.

Høres dette interessant ut?

Send oss en søknad. 

Søknaden blir vurdert ut fra informasjonen du gir oss. Sørg derfor for at søknaden din tydelig viser hvilke ferdigheter og erfaringer du har.

 

Arbeidsoppgaver

Arbeidstid: Mandag til fredag kl 07:30 til 15:00.

Av arbeidsoppgaver kan nevnes: Gressklipping, stell av busker, m.m. samt annet forefallende arbeid ved våre gravplasser.

 

Kvalifikasjoner

  • Entusiasme og motivasjon.
  • Søkere over 18 år vil bli foretrukket.
  • Oppgi om du har førerkort av klasse B og/eller T (Traktor)
  • Du må beherske norsk muntlig og skriftlig

 

Personlige egenskaper

  • Vi forventer at du er lærevillig, pliktoppfyllende, selvstendig og god til å organisere deg selv.
  • Gode samarbeidsevner og pålitelighet er en forutsetning.
  • Serviceinnstilt overfor kolleger og besøkende ved gravplassene.
  • Du må være forberedt på at arbeidet kan være tungt, er utendørs og i godt og ekte trøndersk sommervær.

 

Vi tilbyr

  • Trivelig arbeidsmiljø i flotte omgivelser og med god opplæring, arbeidsveiledning og oppfølging.
  • Gode personalfasiliteter. Lønn etter tariff.
  • Dersom du har ønske om et bestemt arbeidssted/bydel, så angi det i søknaden.
  • Arbeidsklær og nødvendig verneutstyr utdeles ved oppstart.
 

Søknadsfrist: 26.01.2025
Arbeidsgiver: Kirkelig fellesråd i Trondheim
Sted: Trondheim
Stillingstittel: Sommerhjelp ved våre kirkegårder og gravlunder i Trondheim
Stillinger: 10
Ansettelsesform: Engasjement
Heltid/Deltid: Heltid
Stillingsprosent: 100
Startdato: 01.04.2025
Sluttdato: 31.10.2025
Webcruiter-ID: 4901206356

 

Kontaktinformasjon

Runar Holm
Gravplassleder
 Telefon:+4797157215
E-post:[email protected]

Gunnar Hansen
Avdelingsleder Gravplass
 Telefon:+47 91566365
E-post:[email protected]

 

Munkegata 6, 7013 Trondheim, Norge

 

 

Søk her

 

 

Om arbeidsgiveren

Kirkelig fellesråd i Trondheim har 170 medarbeidere tilknyttet drift av 16 menigheter og 19 kirkegårder/gravplasser. Fellesrådet har også ansvar for drift, vedlikehold og utvikling av 21 kirkebygg, 4 kapeller og ett krematorium med seremonirom, samt økonomiske og administrative servicefunksjoner for alle menigheter i Trondheim.

Fellesrådet skal ivareta kulturarven og utføre gravferdstjenesten på en verdi måte. Sammen med menighetene har vi som mål å virkeliggjøre at byens befolkning møter en bekjennende, åpen, tjenende, misjonerende og tilstedeværende folkekirke, og at gravferdstjenester blir utført på en verdig måte. Mål og strategiplan for Fellesrådet legger stor vekt på å være en kirke hvor folk er.

Del stillingen

Selskap

Trondheim kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Gunnar Hansen
  • Tittel: Avdelingsleder Gravplass
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 91566365

Lokasjon

  • Trondheim

Søknadsfrist

Januar 26, 2025

Lyngen kommune – Kommunefysioterapeut (søknadsfrist snarest)

Lyngentrappa

 

Kommunefysioterapeut

 

 

Om stillingen

Lyngen kommune har ledig 100 % vikariat som kommunefysioterapeut i perioden 01.03.2025 – 28.02.2026. 

Kommunefysioterapeuten er per tiden lokalisert ved Lyngstunet helse og omsorgssenter, og er delaktig i kommunens rehabiliteringstjeneste som består av ergoterapeuter, hverdagsrehabilitering og frisklivssentral.  

Rehabiliteringstjenesten er samlokalisert med øvrige tjenester som legetjenesten, helsestasjon, fellesfunksjon, omsorgsboliger/ korttidstilbud og sykehjem.

Utenom den kommunale fysioterapeuten, har Lyngen kommune 4 hele- og deltidsstillinger for fysioterapeuter med driftstilskudd. 

Lyngen kommune har fokus på læring og mestring med økt vektlegging på forebygging og folkehelsearbeid. Spesielt viktig er forebyggende tiltak for barn og unge. Vi ønsker å styrke det forebyggende arbeid for alle aldersgrupper, samt legge bedre til rette for rehabilitering.

Den som tilsettes må fremlegge politiattest. 

Intervju kan bli foretatt.

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlige selv om søkeren har oppmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten, jf. Lov om rett til innsyn i dokumenter i offentleg verksemd (offentleglova) § 2

Søknad sendes elektronisk via Jobbnorge

 

Ønskede kvalifikasjoner

Vi søker etter fysioterapeut som ønsker å utvikle gode fysioterapitjenester i tråd med kommunens fremtidige behov, og som har: 

  • Norsk autorisasjon som fysioterapeut
  • Kompetanse og erfaring i kunnskapsbasert vurdering, behandling og oppfølging innen et bredt spekter av pasientgrupper
  • Erfaring fra lignende arbeid 
  • Grunnleggende IT-kunnskaper
  • Førerkort kl. B
  • God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne 

 

Personlige egenskaper vi vektlegger:

Du må kunne jobbe selvstendig og i team, ha gode samarbeidsevner, være fleksibel og mestre varierte arbeidsoppgaver.

 

Arbeidsoppgaver

  • Barn som har behov for langvarig oppfølging av fysioterapeut
  • Oppfølging av pasienter på Rehabiliteringsavdeling og Langtidsavdeling sykehjem
  • Hverdagsrehabilitering
  • Oppfølging av pasienter som må ha fysioterapi hjemme
  • Arbeid i Frisklivssentralen
  • Kontroll av 4 mnd. gamle barn på helsestasjonen
  • Lavterskeltilbud til barn som henvises fra helsestasjonen
  • Deltar i tiltak-tildelingsteam
  • Folkehelsekoordinator

 

Vi tilbyr

Lønn etter avtale
Årlig tillegg på inntil kr. 20 000 for relevant videreutdanning
Gode pensjonsordninger i KLP
Variert arbeid i et positivt og stabilt arbeidsmiljø
Faglige utfordringer

Helse og omsorg jobber aktivt med velferdsteknologi. 

 

Økonomiske fordeler med å bo i Lyngen

Arbeidstakere i Lyngen tilhører tiltakssonen for Finnmark og Nord-Troms, med økonomiske fordeler som bidrar til å skape attraktiv bolyst.

Dette innebærer årlig nedskriving av studielån, ettergivelse av studielån for kvalifiserte grunnskolelærere, fritak for el-avgift på forbruk, redusert skatt og gratis barnehage. I tillegg gode pensjonsordninger og lånevilkår i KLP og SPK. De økonomiske fordelene med å jobbe i Lyngen er betydelige. Bruk «Nord-Norge kalkulator» for å regne ut hvor mye du kan spare på å flytte til Lyngen.

 

Om Lyngen kommune 

Ved Lyngstunet helse- og omsorgssenter er følgende deltjenester samlokalisert: Hjemmetjenesten, helsestasjon, langtidsavdeling (24 plasser), omsorgsboliger (16), korttidsavdeling/KAD/rehabilitering (13 plasser), legekontor/legevakt, fysioterapitjeneste, ergoterapitjeneste, fellesfunksjoner (administrasjon/merkantilt) og hovedkjøkken. 

Lyngen kommune, «Alpekommunen i nord», har ca. 2 700 innbyggere og er kjent for sine majestetiske fjell. Kommunesenteret ligger på Lyngseidet og reisetid fra Tromsø med buss/bil er ca. 1 ½ time.

Kommunen har et aktivt og variert næringsliv med landbruk, fiskeri, industri, reiseliv og varehandel som viktigste næringsveier.

Kommunen har et bredt og godt tjenestetilbud til alle aldersgrupper. Lyngen har noe for enhver smak og det er mange gode grunner til å søke jobb her: en spennende og vakker natur, et mangfoldig og levende kulturliv og ikke minst – trivelige lyngsværinger.

Velkommen som arbeidssøker i Lyngen!

 

Spørsmål om stillingen

Liv-Merethe Sørensen
Kommunalsjef helse og omsorg
40028523
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: 4. februar 2025
Arbeidsgiver: Lyngen kommune
Kommune: Lyngen
Omfang: Heltid
Varighet: Vikariat/Midlertidig
Arbeidssted: Lyngstunet helse- og omsorgssenter, Kjosveien 20, 9060 Lyngseidet

Del stillingen

Selskap

Lyngen kommune

Kontaktinfo

  • Liv-Merethe Sørensen
  • Tittel: Kommunalsjef helse og omsorg
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 40028523

Lokasjon

  • Lyngseidet

Søknadsfrist

Februar 15, 2025

Karriereveileder, Karriere Innlandet Gudbrandsdal (søknadsfrist 28.01.2025)

 

Karriereveileder

 

 

Beskrivelse

Karriere Innlandet Gudbrandsdal har ledig vikariat som karriereveileder  fra 1. februar 2025. 

 

Om enheten

Karriere Innlandet Gudbrandsdal er en del av enhet for Voksnes læring og Innlandet fylkeskommune sin satsing på karriereveiledning og voksnes læring. Karrieresenteret tilbyr karriereveiledning, videregående opplæring for voksne og tilrettelegging for desentral fagskole-/høyere utdanning. 

Karrieresenteret samarbeider om veilednings- og opplæringstjenester med arbeids- og næringslivet, kommuner og NAV. Tilbudet om karriereveiledning skal ivareta behovet for karriereveiledning til innbyggere over 19 år, nye bosatte flyktninger, flyktninger fra Ukraina og søkere og deltagere i videregående opplæring for voksne.   

Koordinering av karriereveiledning i grunnopplæringen (koordinering av rådgivernettverk) skal sikre økt samarbeid, samhandling og kompetansedeling mellom ulike veiledningsaktører og partene i arbeidslivet. Målet er at koordineringen skal bidra til sammenheng i karriereveiledningstilbudene.

 

Vi søker deg som er

  • team-orientert, og liker å spille de rundt deg gode  
  • lærevillig, og klar til å bruke kollegiet og fellesskapet til å øke egen kompetanse  
  • opptatt av å arbeide strukturert og bevarer roen selv når det er hektisk  
  • opptatt av å gi profesjonell karriereveiledning av høy kvalitet og har gode fagkunnskaper  
  • evner å sette den voksne deltakeren i sentrum  
  • initiativrik og trives i å samarbeide med andre 
  • inkluderende og utviklingsorientert 

 

Vi tilbyr

  • en avgjørende rolle, der din kunnskap kan få stor innvirkning på utviklingen av profesjonelle karriereveiledningstjenester i Innlandet fylkeskommune  
  • god opplæring  
  • muligheten til å bidra til forandringer i enkeltmenneskers liv  
  • et nettverk av gode og dyktige kollegaer hvor hjelp og støtte aldri er langt unna  
  • lønn etter gjeldende avtaler
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger 

 

Om stillingen

  • 100 % vikariat 01.02.2025 til 31.12.2025 
  • Inntil 100 % vikariat som karriereveileder og rådgiverkoordinator. Avhengig av kompetanse kan stillingen kombineres med andre oppgaver i senteret.   
  • Tiltredelse 01.02.2025 eller etter avtale. 
  • Du vil bli ansatt i Innlandet fylkeskommune med arbeidssted Karriere Innlandet Gudbrandsdal. 
  • Du må regne med noe reisevirksomhet.  

 

Arbeidsoppgaver

  • Stillingen har to ansvarsområder 
  • Karriereveiledning tilpasset karrieresenterets målgrupper. 
  • Koordineringsstøtte for rådgivernettverket i regionen. 
  • Gjennom nettverksarbeid vil du ha ansvar for å samordne arbeidet med videreutvikling av rådgivningstjenestene i den videregående skolen og ungdomsskolene.  
  • Du vil ha ansvar for å koordinere aktiviteter i forbindelse med overganger i utdanningsløpet.  
  • Du vil samarbeide tett og bredt med ulike fagmiljøer og aktører i arbeidslivet.  
  • Administrative oppgaver, inkl. dokumentasjon og bruk av Innlandet fylkeskommune sine systemer. 

 

Kvalifikasjonskrav

  • Høyere relevant utdannelse på minimum bachelornivå. 
  • Søker med rådgiver-relatert videreutdanning, fortrinnsvis innenfor karriereveiledning vil bli prioritert. Lang og relevant arbeidserfaring kan i noen tilfeller kompenseres for manglende formell utdannelse. 
  • Søkere som ikke oppfyller kvalifikasjonskravet kan vurderes, forutsatt at det utarbeides en plan for hvordan kompetansekravet kan innfris.  
  • Erfaring fra en veilederrolle innen tema knyttet til valgsituasjoner, arbeid og utdanning, eksempelvis fra veilederroller i ungdoms-/videregående skole, NAV, universitets- og høyskolesektoren, voksenopplæring, introduksjonsprogram eller annet. 

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • god kjennskap til den nasjonale satsningen på kvalitet i karriereveiledning.   
  • kjennskap til utdanningssystemet og arbeidsmarkedet i regionen og Norge.  
  • kjennskap til, eller erfaring med, arbeidstakere i omstillingsprosesser.  
  • kjennskap til, eller erfaring med arbeid med flyktninger. 
  • kjennskap til, eller erfaring fra offentlig sektor.  
  • erfaring med å jobbe med administrative oppgaver og digitale verktøy. 

 

Ønskede egenskaper

  • Teamorientert 
  • Fleksibel 
  • Strukturert 
  • Imøtekommende 
  • Inkluderende 

 

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen. 

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.              

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Vikariat
Søknadsfrist: 28.01.2025
Tiltredelse: 01.02.2025
Arbeidssted: Otta

 

Kontaktpersoner:

 

Hjemmeside:

/www.karriereinnlandet.no

 

Adresse:

Skansen 7 2670 Otta

 

Innlandet fylkeskommune Karriere Innlandet Gudbrandsdal

Karrieresenteret er en del av fylkeskommunes satsing på karriereveiledning og voksnes læring.

Karrieresenteret og funksjonene i senteret skal møte de kort- og langsiktige utfordringene regionen har i forhold til kompetanse, øke utdanningsnivået, sikre god tilgang på kvalifisert arbeidskraft, kvalifisere arbeidskraftreserven, styrke omstillingsevnen i næringslivet og tilrettelegge for gode rutiner for elevers utdannings- og yrkesvalg.

Karrieresenteret tilbyr blant annet karriere- og studieveiledning, videregående opplæring for voksne, og tilrettelegging for fagskole-/høgere utdanning.

Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Ellen Persvold
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 99031511
  • Lene Jevnheim
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 48 95 66 89

Lokasjon

  • Otta

Søknadsfrist

Januar 28, 2025

Kompetanse og tannhelse – Kvalitetsrådgiver- Tannhelse Hamar (søknadsfrist 28.01.2025)

Innlandet fylkeskommune Tannhelse

Kompetanse og tannhelse-Kvalitetsrådgiver

 

 

Beskrivelse

Vi søker etter en kvalitetsrådgiver innen elektronisk pasientjournal til seksjon tannhelse i Innlandet fylkeskommune. Tannhelsetjenesten inngår i avdelingen Kompetanse og tannhelse. 

Om enheten

Tannhelsetjenesten i Innlandet fylkeskommune består av 39 tannklinikker med ca. 300 ansatte. Tjenesten er inndelt i 6 distrikter, som ledes av hver sin overtannlege. Fylkeskommunen er en virksomhet i utvikling og endring. Arbeidsoppgaver, ansvarsområder og organisering vil derfor utvikle og endre seg i takt med organisasjonens behov. 

 

Vi søker deg som

  • har et stort engasjement og kjennskap til den offentlige tannhelsetjenesten
  • har digitalt kompetanse og ser nytten av å bruke dette
  • har praktisk erfaring med å bruke OPUS journalsystem
  • er flink på utvikling av digitale løsninger

 

Vi tilbyr

  • spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • gode muligheter for utvikling
  • fleksibel arbeidstidsordning
  • lønn etter avtale
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

 

Om stillingen

  • 100 % fast stilling 
  • arbeidssted Hamar
  • enheten har arbeidssted på Hamar, men vi kan tilby ulike former for fleksibilitet for deg med den rette kompetansen

 

Arbeidsoppgaver

  • OPUS/EPJ fagansvarlig
  • ansvarlig for rutiner og kurs i Opus/EPJ 
  • jobbe med å integrere kvalitetsverktøy i arbeidsoppgavene
  • vedlikehold av Opus/EPJ 
  • bistå klinikkene med oppdatering i OPUS/EPJ
  • klinikkregnskap
  • korrigering i journal Helfo
  • ansvarlig for tekster og takster i OPUS/EPJ
  • utvikling av digitale lønsninger for effektivisering av tjenesten
  • kontaktperson ut mot klinikkene i forhold til Opus/EPJ
  • ansvar for administrering av timebok
  • nasjonale kvalitetsfora

 

Kvalifikasjonskrav

  • norsk autorisasjon som tannhelsepersonell
  • erfaring fra den offentlige tannhelsetjenesten
  • kommuniserer og formidler godt på norsk, både skriftlig og muntlig
  • gode ferdigheter innen digitale verktøy og Opus systemet

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • fordel med utdannelse innen offentlig administrasjon

 

Ønskede egenskaper

  • samarbeidsvillig og flink til tverrfaglig samarbeid
  • endringsvillig og utviklingsorientert
  • selvstendig og selvdreven
  • god formidlingsevne
  • nøyaktig
  • personlig egnethet vil tillegges stor vekt

 

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen. 

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.              

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Stillingsnivå: Rådgiver
Stillingstype: Fast stilling
Arbeidsområde: Tannhelse
Hjemmekontorstatus: Etter avtale
Søknadsfrist: 28.01.2025
Tiltredelse: 01.03.2025
Arbeidssted: Hamar

 

Kontaktpersoner:

Fylkestannlege Kristin Lunde
mob: 99 23 68 83

 

Hjemmeside:

/www.innlandetfylke.no/

 

Adresse:

Parkgata 64 2317 HAMAR

 

Innlandet fylkeskommune Tannhelse

Tannhelsetjenesten i Innlandet fylkeskommune har over 300 stillinger fordelt på 39 tannklinikker i 6 distrikter. Vårt personell behandler alle kategorier pasienter fra prioriterte grupper til betalende klientell. Tannhelsetjenesten i Innlandet fylkeskommune har prøvetid på 6 måneder for nyansatte i faste stillinger.

www.innlandetfylke.no/tannklinikker

Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Kristin Lunde
  • Tittel: Fylkestannlege
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 99 23 68 83

Lokasjon

  • Hamar

Søknadsfrist

Januar 28, 2025

Kriminalomsorg Evje fengsel – Spesialrådgiver – stilling – psykolog Agder fengsel (søknadsfrist 31.01.2025)

Spennende spesialrådgiverstilling – psykolog Agder fengsel – Evje Ungdomseining

 

Om stillinga

Agder fengsel, Evje avdeling skal bli Noregs største soningsinstitusjon for mindreårige. Frå og med 2025 skal avdelinga kunne ta imot inntil 11 mindreårige til soning. Avdelinga er ei avdeling med høg sikring, der det er mogleg å differensiere tilbudet til ungdommane ut frå behovet for den enkelte. Tilbudet vi skal gi, skal være i tråd med FNs barnekonvensjon sine føringar.

Agder fengsel består av 4 lokasjonar: Froland avdeling (200 plassar for menn – høg sikring), Mandal avdeling (100 plassar for menn – høg sikring), Solholmen overgangsbolig i Kristiansand (15 plassar) og Evje avdeling (11 plassar for mindreårige 15-18 år). Agder fengsel vil ha omlag 400 tilsette fordelt på desse lokasjonane. Ca 70 av desse på Evje.

Vi etablerer eit særs spennande fagmiljø på Evje, der fokus er høg kompetanse og trygge rammer for ungdom med fokus på god omsorg og god rehabilitering. Avdelinga skal ha tverrfagleg bemanning, og bemanninga skal istandsetjast til å kunne handtere mindreårige med svært avgrensa fridom på ein så god måte som mogleg. Fokus skal være på relasjonsbygging, miljløterapeutisk tilnærming og førebuing av overgangen til samfunnet, endringsarbeid med tanke på soning i samfunn eller førebuing til vidare soning i vaksenfengsel.

Det er viktig med god vegleiing av dei tilsette, både individuelt og i gruppe. Dette vil både handle om styrking av eigenskapar, styrking av gruppe og fellesskap, vegleiing knytt til metodisk / miljøterapeutisk tilnærming til den einskilde innsatte og til grupper av innsatte. Vegleiaren vi er på jakt etter, må være nysgjerrig på fagfeltet ungdom, ha stor interesse for gruppevegleiing og individuell vegleiing og ha eit ynskje om å påverke den faglege utviklinga til Evje avdeling. 

Er det kapasitet utover Evje avdeling, vil det være mogleg for Agder fengsel å bruke denne kapasiteten også i høve vegleiing i grupper eller individuelt også i andre avdelingar.

Stillinga blir avlønna som seniorrådgjevar. Stillinga vil innebære å ha ansvar for vegleiing av tilsette knytt til ivaretaking av ein sjølv og ivaretaking av gruppa ein som tilhøyrer. Vi føreset ein sjølvstendig jobb der ein må ta initiativ, leie prosessar, evaluere prosessar, drive fagutvikling i dialog med lokal leiing og være opptatt av aktiv deling. 

Stillinga vil inngå i tverretatleg team, som i tillegg består av fagressursar ved eksterne samarbeidspartnarar, lokal leiing og andre sentrale aktørar. Tverretatleg team vil kunne gje vegleiing både knytt til inntak til avdelinga, tilbod til den einskilde innsette og vegleiing til tenesteapparatet knytt til rehabiliteringsprosessen.

Stillinga er eit 100% engasjement over to år, men vi er også interessert i henvendelsar frå søkjarar som kan arbeide deltid (til dømes med opptrapping til full stilling).

 

Arbeidsoppgåver

  • bistand til tilsette i planleggingsarbeidet rundt kartlegging av innsatte
  • bistand til vurdering av innsatte under soning
  • vegleiing og rådgivning av tilsette knytt til miljøterapeutisk arbeid og progresjonsarbeid
  • vegleiing, rådgivning og undervisning av personell individuelt og i grupper knytt til fag og metodisk tilnærming
  • vegleiing av tilsette knytt til sjølv-ivaretaking

Den som blir tilsett, må rekne med endringar i ansvars- og arbeidsområde.

 

Utdanning og erfaring

Du må ha:

  • utdanning som psykolog – enten med relevant klinisk erfaring frå arbeid med mindreårige, eller med relevant vegleiingserfaring av tilsette innan fagetatar som arbeider med ungdom
  • relevant høgskule- eller universitetsutdanning på masternivå, og 5 års relevant erfaring, eller bachelorgrad og lang særlig relevant erfaring kan unntaksvis erstatte kravet om utdanning på masternivå. Særleg relevant erfaring i denne samanhengen innebærer spisskompetanse innan fagområda vi etterspør, og dokumentert erfaring frå vegleiing
  • særskild god skriftleg og munnleg framstillingsevne
  • skal inneha kompetanse på høgt nivå, god rolleforståelse og evne til å sjå heilheten i saker
  • skal kunne utføre sjølvstendig problemløysing og analyse innanfor eit spesialisert fagområde, vise initiativ, planlegge, organisere og dele kunnskap
  • god kunnskap og erfaring i bruk av IKT – system eller verktøy
  • plettfri vandel (ein må kunne framvise uttømmande politiattest)
  • førarkort klasse B 

Det er ønskjeleg at du har:

  • Interesse for vidareutdanning
  • Interesse for internundervisning av ansattegrupper i fengselet

 

Personlege eigenskapar

  • er sjølvstendig, initiativrik og har god gjennomføringsevne
  • evne til å samarbeide på tvers av fag- og avdelingar
  • har verdiar i tråd med etatens verdiar
  • jobbar systematisk, effektivt og nøyaktig
  • evne til å planleggje og strukturere ein arbeidskvardag med mange oppgåver og prosessar
  • er positiv og ein god lagspelar
  • arbeidssom og fleksibel
  • er nytenkande – og flink til å utfordre

     

Vi tilbyr

  • meiningsfulle oppgåver i ein etat med eit viktig samfunnsoppdrag
  • gode pensjons-, forsikrings- og låneordningar i Statens pensjonskasse.
  • gode treningsmuligheter, gratis parkering, mulighet for overnatting i pendlarbustad
  • avlønning som seniorrådgivar kode 1364 – 615 700 – 692 400 kr per år. For særskilt godt kvalifiserte søkjarar kan høgare avlønning vurderast.  Det blir trekt 2 % innskot til Statens pensjonskasse.

 

Generell informasjon

Kriminalomsorga meiner at inkludering og mangfald er ei styrke. Vi ønskjer oss medarbeidarar med ulik kompetanse, livserfaring og perspektiv for å kunne bidra til ei enda betre oppgåveløysing.  

Dersom det er kvalifiserte søkjarar med funksjonsnedsetjing, hol i CV-en eller innvandrarbakgrunn, skal vi kalle inn minst éin søkjar i kvar av desse gruppene til intervju.

Kjenner du deg igjen i ein av desse kategoriane, kan du krysse av i jobbsøkjarportalen vår. Du kan lese meir om krava for å bli vurdert som søkjar i desse gruppene her. 

Det må ikkje vere noko å utsetje på vandelen til den som blir tilsett. Dette må dokumenterast med ein uttømmande politiattest før tilsetjing.

Vi gjer merksam på at opplysningar om søkjarar kan bli offentleggjorde sjølv om søkjar har bede om å vere unnateke søkjarlista. Søkjar vil i så fall bli varsla om dette og gjeve høve til å trekkje søknaden.

Den som blir tilsett, må rette seg etter organisasjonsmessige eller andre endringar som blir bestemte om arbeidsområdet.

Nærare opplysningar om stillinga får du ved å vende deg til stadleg leiar Ragnhild Nomeland tlf. 99496504.

Søknad og CV sender du elektronisk via linken «Søk stillingen» på denne sida. Fullstendige opplysningar om relevant utdanning og arbeidserfaring skal fyllast inn i det elektroniske skjemaet. Vitnemål og attestar må følge søknaden. Vi ber om at du henter vitnemål fra vitnemålsportalen direkte i jobbnorge når du søkjer stillinga. Dersom dokumentasjon manglar, kan søknaden bli utelatt frå vurdering. Ved utanlandsk utdanning må det leggast ved godkjenning frå NOKUT.

For spørsmål om elektronisk utfylling av CV kan Jobbnorge kontaktast på 75 54 22 20.

 

Om kriminalomsorga

Kriminalomsorga sitt samfunnsoppdrag er å gjennomføre varetektsfengsling og straffereaksjonar på ein måte som er tillitvekkjande for samfunnet og som motverkar strafflagde handlingar. Målet vårt er at den domfelte etter soning skal velje å leve eit kriminalitetsfritt liv. Visjonen vår er «Straff som endrar» og verdiane våre er: tryggleik, openheit og nytenking som er førande for åtferda vår og som organisasjon.

Les meir om verksemdsstrategien vår her. Kriminalomsorga består av Kriminalomsorgsdirektoratet (KDI), Høgskolen og utdanningssenteret for kriminalomsorga KRUS og fem regionar med cirka 60 lokale fengsel og friomsorgskontor.
 
Spørsmål om stillinga

Ragnhild Nomeland
Stedlig leder
99496504
[email protected]

 

 

Søk stillinga

 

 

Søknadsfrist: 31. januar 2025
Arbeidsgivar: Kriminalomsorga
Kommune: Evje og Hornnes
Omfang: Heiltid
Varigheit: Engasjement
Arbeidsstad: Sanitetsstien 7, 4735 Evje

Del stillingen

Selskap

Kriminalomsorgen

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Evje

Søknadsfrist

Januar 31, 2025

Kontaktlærere, Jessheim skole og ressurssenter (Søknadsfrist 22.01.2025)

 

Kontaktlærer

 

 

 

Vil du ha fast stilling og være kontaktlærer for våre flotte elever ved Jessheim skole?

Vi trenger to kontaktlærere på 1. – 4. trinn og én kontaktlærer på 5.-7. trinn!

Jessheim skole og ressurssenter er en 1-7 skole beliggende i Jessheim sentrum med ca. 500 elever. Skolen gir et forsterket skoletilbud til ca. 40 elever med sammensatte vansker. Vi har et engasjert og faglig meget kompetent personale med nærmere 100 ansatte. Skolen er organisert i trinnteam 1-7, vi har et godt arbeidsmiljø og et profesjonelt læringsfellesskap med vekt på kollektiv læring. Faglig og sosial læring og utviklingen for den enkelte elev står i sentrum for alt vi gjør. Målet vårt er at alle elevene skal bli den beste utgaven av seg selv.

Inkludering, mangfold og fellesskap er viktige verdier for oss. Skolen jobber systematisk med elevenes læringsmiljø og benytter verktøy som Det er mitt valg, klassetrivsel.no, LINK (Livsmestring i norske klasserom), trivselsledere og fadderordning. Skolens øvrige satsingsområder er utvikling av lærende profesjonsfellesskap gjennom refleksjon, erfaringslæring og medvirkning. Vi er opptatt av et godt samarbeide med foresatte, og FAU er en viktig ressurs for skolen vår. Skolens ledergruppe består av rektor og fire avdelingsledere.

 

Søknadsfrist: 22.01.2025
Arbeidsgiver: Ullensaker kommune
Sted: Jessheim
Stillingstittel: Kontaktlærer
Stillinger: 3
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4903576066
Startdato: 01.08.2025

 

Arbeidsoppgaver

  • Klasseledelse
  • Planlegge, tilrettelegge, tilpasse og evaluere opplæringen til den enkelte elev
  • Oppfølging av elevenes læringsutbytte og progresjon
  • Samarbeid med hjemmet 
  • Skape et trygt og godt læringsmiljø for elevene
  • Være en aktiv bidragsyter i skolens profesjonsfellesskap og utviklingsarbeid

 

Kvalifikasjoner

  • Godkjent lærerutdanning
  • Erfaring med klasseledelse og elevoppfølging er ønskelig
  • Gode norskferdigheter, skriftlig og muntlig
  • God digital kompetanse

 

Personlige egenskaper

  • Vi søker etter deg som er en positiv, raus, varm og tydelig lærer og en god klasseleder
  • Du er trygg og selvstendig, har gode samarbeidsevner og ser verdien av å arbeide i et profesjonelt læringsfellesskap
  • Du er utviklingsorientert og strukturert og trives med en dynamisk arbeidshverdag
  • Du er fleksibel og løsningsorientert og søker løsninger til det beste for elevene
  • Du er oppdatert på forskning innenfor skolefeltet og benytter kunnskapsbaserte metoder
  • Du benytter aktivt kartleggingsresultater til å forbedre egen undervisningspraksis
  • Du evner å skape gode relasjoner til elever, foreldre og kollegaer

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

 

Vi tilbyr

Arbeids- og lønnsbetingelser iht. gjeldende lover og tariffavtaler. Lønn: SKO 7961-7966, etter utdanning og ansiennitet.

Vi har gode pensjonsordninger og et godt arbeidsmiljø med dyktige og hyggelige kollegaer. Vi har faglig oppdatering gjennom årlige tverrsektorielle og enhetsvise opplæringsplaner. Tilsetting skjer for øvrig på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglementer og tariffavtaler, herunder 6 mnd. prøvetid.

Ved tilsetting må gyldig politiattest iht. §17-11 i opplæringsloven, fremlegges. Det gjøres oppmerksom på at attesten ikke skal legges ved søknaden. Attest skal kun kreves av den søkeren som tilbys stillingen eller som skal oppnevnes eller godkjennes til å utføre de oppgaver som omfattes av krav om politiattest. Politiattesten skal ikke være eldre enn 3 måneder.

Kopi av vitnemål og attester lastes opp som vedlegg i den elektroniske søknaden.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jf. offentlig § 25.

Ullensaker kommune har behov for medarbeidere med ulike kompetanser, erfaringer og perspektiver for å kunne løse samfunnsoppdraget vårt på en god måte. Kommunen ønsker å gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjøn legning, religion eller etnisk bakgrunn.

 

Leiv Holthes veg, 2050 Jessheim, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Nina Helene Rognerud Grønlie
Rektor
 Telefon:91119747

Hedda Ramstad Simonsen
Avdelingsleder 5.-7.trinn
 Telefon:41506713

Anne Kristine Skyrud
Avdelingsleder 2.-4. trinn
 Telefon:92456428

 

Ullensaker – mulighetslandet

Ullensaker er en av Norges raskest voksende kommuner, med snart 45 000 innbyggere. Vi er vertskommune for Oslo Lufthavn Gardermoen og ligger sentralt på Østlandet, nordøst for Oslo. 

Vi er stolte av å være en fremtidsrettet kommune som jobber for fellesskapets beste, etter visjonen «Ullensaker – mulighetslandet». Vi skal gi muligheter og omtanke for alle; både dagens innbyggere og framtidige generasjoner. Over 3 000 ansatte i kommunen jobber for at Ullensaker skal være et godt sted å bo og leve.

I Ullensaker kan du velge om du vil bo landlig, bynært eller urbant. Vi har et rikt idretts- og fritidstilbud, mangfoldig kulturtilbud og flotte naturområder. Med toget er det bare 40 minutters reisevei til Oslo fra Jessheim. 

Ullensaker – en god, fremtidsrettet og mangfoldig kommune

Trygg og god arbeidsplass: Vi satser på utvikling og trivsel på arbeidsplassen gjennom kontinuerlig organisasjons-, medarbeider- og lederutvikling. 

Fremtidsrettet: Vi viser synlig vilje og evne til fremtidsrettet tanke- og handlekraft. Våre verdier er «modig», «endringsdyktig» og «raus». 

Mangfold og inkludering: Vi ønsker mangfold og våre ansatte skal gjenspeile befolkningen i kommunen. Vi har nulltoleranse for diskriminering og ønsker å skape en arbeidsplass hvor alle føler seg inkludert og verdsatt. 

Velkommen til oss!

Del stillingen

Selskap

Ullensaker kommune

Kontaktinfo

  • Nina Helene Rognerud Grønlie
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 91119747
  • Hedda Ramstad Simonsen
  • Tittel: Avdelingsleder 5.-7.trinn
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 41506713
  • Anne Kristine Skyrud
  • Tittel: Avdelingsleder 2.-4. trinn
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 92456428

Lokasjon

  • Jessheim

Søknadsfrist

Januar 22, 2025

Sotra vgs – Lærarar / tilkallingsvikarar (Søknadsfrist 23.01.2025)

 

Lærar / tilkallingsvikar i faga spansk, tysk, fransk og rettslære.

 

 

Sotra vidaregåande skule er ein kombinert skule med ni ulike programområde innan yrkesfag og studiespesialisering. Vi har i dag to skulestadar, ein på Bildøy og ein i Skogsvåg, med 800 elevar og 150 tilsette. I tillegg er vi vaksenopplæringssenter for Askøy og Øygarden, med ca. 150 vaksne elevar på ulike program.

Skulen legg vekt på å vere nyskapande og berekraftig. Vi har som mål at alle elevane fullfører skulegangen med eit høgt læringsutbytte. Skulen er eit inkluderande fellesskap der alle medverkar til fagleg og sosial utvikling. Vi har eit godt læringsmiljø der elevar og tilsette samarbeider om å skape ein læringsarena basert på tillit og respekt for kvarandre.

Vi søkjer etter tilkallingsvikararar i spansk, tysk, fransk og rettslære.

 

Søknadsfrist: 23.01.2025
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Straume
Stillingstittel: Lærar / tilkallingsvikar i faga spansk, tysk, fransk og rettslære.
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 1
Webcruiter-ID: 4903496607

 

Arbeidsoppgåver

  • Undervisning i spansk, tysk, fransk og rettslære.
  • Tett oppfølging av einskilde elevar.
  • Skape og utvikle opplæringa i samarbeide med elevar, kollega og skuleleiing.
  • Arbeide systematisk for at elevane skal lære, fagleg og sosialt.
  • Samarbeide med kollega om elevane si læring og utvikling.

 

Kvalifikasjonar

  • Undervisningskompetanse i eit eller fleire av faga spansk, tysk, fransk og/eller rettslære. Minimumskrav er 60 studiepoeng pr fag.
  • Pedagogisk utdanning.
  • Ønskeleg med undervisningserfaring, men ikkje eit krav.
  • Gode IKT kunnskapar.
  • Gode norsk-kunnskapar munnleg og skriftleg.
  • Til alle undervisningsstillingar er det krav om relevant fagleg og pedagogisk kompetanse.
  • Det vert vektlagt at søkjar er personleg eigna til stillinga.

 

Personlege eigenskapar

  • Vi søkjer etter deg som har eit positivt syn på elevar, som er tydeleg vaksen og som er ein god rollemodell for ungdom.
  • Du har stort engasjement for faget.
  • Du bidrar til elevane si faglege og sosiale utvikling.
  • Du er fleksibel og ser moglegheiter.
  • Du har gode samarbeidsevner.
  • Å vere eigna for arbeid med ungdom vil bli tillagt stor vekt.
  • Du har gode ferdigheiter i kommunikasjon og relasjonsbygging, både overfor elevar og andre samarbeidspartnarar.

 

Vi tilbyr

  • Løn etter kvalifikasjonar.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar
  • Inkluderande og godt arbeidsmiljø.
  • Gode moglegheiter til eiga læring og utvikling.
  • Du blir ein del av ein ambisiøs, nyskapande og berekraftig arbeidsplass.
  • Trimgruppe for tilsette. 

 

Andre opplysningar

Administrasjonsmålet i fylkeskommunen er nynorsk. Alle tilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månadar. Den som tilsetjast må legge fram politiattest. Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort.

 

Branndalsmyra 61, 5353 Straume, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Jaspreet Kaur Gloppen
avdelingsleiar
 Telefon:41292347

Erik Henneli
 Telefon:95826077

Olav Lee
rektor
 Telefon:93034370

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Jaspreet Kaur Gloppen
  • Tittel: Avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 41292347
  • Erik Henneli
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 95826077
  • Olav Lee
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 93034370

Lokasjon

  • Straume

Søknadsfrist

Januar 23, 2025

Sotra vgs – Lærar i Helse- og oppvekstfag (Søknadsfrist 22.01.2025)

 

Lærar i Helse- og oppvekstfag

 

 

Sotra vidaregåande skule er ein kombinert skule med ni ulike programområde innan yrkesfag og studiespesialisering. Vi har i dag to skulestadar, ein på Bildøy og ein i Skogsvåg, med 800 elevar og 150 tilsette. I tillegg er vi vaksenopplæringssenter for Askøy og Øygarden, med ca. 150 vaksne elevar på ulike program.

Skulen legg vekt på å vere nyskapande og berekraftig. Vi har som mål at alle elevane fullfører skulegangen med eit høgt læringsutbytte. Skulen er eit inkluderande fellesskap der alle medverkar til fagleg og sosial utvikling. Vi har eit godt læringsmiljø der elevar og tilsette samarbeider om å skape ein læringsarena basert på tillit og respekt for kvarandre.

Vi søkjer etter lærar i helse og oppvekstfag til eit vikariat ut skuleåret, med mogleg forlenging i eitt år.

 

Søknadsfrist: 22.01.2025
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Skogsvåg,
Stillingstittel: Lærar i Helse- og oppvekstfag
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4903452243
Startdato: 01.03.2025

 

Arbeidsoppgåver

  • Praktisk og teoretisk undervisning innan fagområdet helse og oppvekstfag.
  • Tett oppfølging av einskilde elevar og opplæringsbedrifter.
  • Skape og utvikle opplæringa i samarbeide med elevar, kollega og skuleleiing.
  • Halde seg informert om utvikling i bransjen, samt ha god kontakt med bedrifter.
  • Arbeide systematisk for at elevane skal lære, fagleg og sosialt òg for at dei skal få læreplass.

 

Kvalifikasjonar

  • Relevant fagbrev eller høgare utdanning.
  • Yrkeserfaring frå helse- eller oppvekstsektoren.
  • 2-årig fagleg teoretisk utdanning utover fagbrev og praktisk pedagogisk utdanning eller godkjent yrkesfaglærarutdanning.
  • Undervisningserfaring er ønskjeleg, men ikkje eit krav.
  • Gode IKT kunnskapar generelt og fagleg.
  • Til alle undervisningsstillingar er det krav om relevant fagleg og pedagogisk kompetanse.
  • Dersom formell undervisningskompetanse manglar, kan skulen legge til rette for å ta manglande teoretisk utdanning. Tilsetting kan skje på vilkår av at manglande fagleg og pedagogisk utdanning blir tatt.
  • Kommunisere godt på norsk munnleg og skriftleg.
  • Det vert vektlagt at søkjar er personleg eigna til stillinga.

 

Personlege eigenskapar

  • Vi ønskjer søkjarar med eit positivt syn på elevar, som er tydeleg vaksen og som er ein god rollemodell for ungdom.
  • Du har stort engasjement for faget.
  • Du bidrar til elevane si faglege og sosiale utvikling.
  • Du er fleksibel og ser moglegheiter.
  • Å vere eigna for arbeid med ungdom vil bli tillagt stor vekt.
  • Du har gode ferdigheiter i kommunikasjon og relasjonsbygging, både overfor elever og andre samarbeidspartar.

 

Vi tilbyr

  • Løn etter kvalifikasjonar.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar
  • Inkluderande og godt arbeidsmiljø.
  • Gode moglegheiter til eigen læring og utvikling.
  • Ein ambisiøs, nyskapande og berekraftig arbeidsplass.
  • Trimgrupper for tilsette.

 

Andre opplysningar

Administrasjonsmålet i fylkeskommunen er nynorsk. Alle tilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månader. Den som tilsetjast må legge fram politiattest. Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort.

 

Finkelhølsvegen 10, 5382 Skogsvåg, Norge

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Olav Lee
rektor
 Telefon:93034370

Erik Henneli
assisterande rektor
 Telefon:95826077

Irene Tellnes Eide
avdelingsleiar
 Telefon:93229124

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Erik Henneli
  • Tittel: Assisterande rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 958 26 077

Lokasjon

  • Straume

Søknadsfrist

Januar 22, 2025

Grimstad kommune – Legestillinger i Grimstad (forskjellige søknadsfrister)

Grimstad skjærgård banner

Fastlege vikariat

 

 

Grimstad kommune søker vikar til fastlegepraksis ved Kulturhuset legesenter.

Det er 900 pasienter på listen, og det er til sammen ca. 6000 listepasienter ved senteret. Det er ønskelig med oppstart så raskt som mulig.

Legesenteret ligger midt i Grimstad sentrum, i hyggelige og moderne lokaler. Legesenteret er veldrevet, godt utstyrt og har god økonomisk styring. Senteret har 6 fastleger hvorav 4 er spesialister i allmennmedisin, 2 gynekologer i deltid og en dyktig og stabil medarbeiderstab. Legene ved senteret vektlegger faglig utvikling, kvalitetssikring, godt arbeidsmiljø og god økonomisk styring. Senteret er organisert som et samarbeid mellom selvstendig næringsdrivende leger.

Søker må ha gode samarbeidsevner, være fleksibel og personlig egnet for stillingen.
Dersom du ikke er spesialist i allmennmedisin tilbys betingelse for ALIS – tilskudd i vikariat over 3 måneder.

 

Søknadsfrist: 22.01.2025
Arbeidsgiver: Grimstad kommune
Sted: Grimstad
Stillingstittel: Fastlege vikariat
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4897237208
Startdato: 01.02.2025
Sluttdato: 28.02.2026

 

Arbeidsoppgaver

  • Fastlegeansvar for listepasientene, gjensidig stedfortrederansvar med de andre legene på senteret
  • Legen vil inngå i kommunens beredskapsordning for nødnettradio på dagtid
  • Deltagelse i legevakt ved den interkommunale legevakten i Arendal
  • Stillingen kan tillegges inntil 7,5 timer per uke offentlig allmennlegearbeid

 

Kvalifikasjoner

  • Autorisasjon som lege
  • Fullført LIS1- tjeneste
  • Spesialist i allmennmedisin, eller under spesialisering til allmennmedisin

 

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner
  • Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr

Fastlegearbeid i privat praksis.
 
Storgaten 33, 4876 Grimstad, Norge
 
 
 

 

 

Kontaktinformasjon

Vegard Vige
Tjenesteleder
 Telefon:+4799262690
E-post:[email protected]

Sølvi Normann Kalseth
Virksomhetsleder
 Telefon:+4795175669
E-post:[email protected]

 

Velkommen til Grimstad kommune!

Mennesker med ideer og tro på framtiden har gjort Grimstad til en kommune som er preget av en sterk maritim sektor, et IKT-miljø som er verdensledende på sine felt, mange småbedrifter, et framtidsrettet utdanningsmiljø og en offensiv landbruksnæring.

Grimstad er i tillegg en universitetsby og en teknologiby, som har tett samarbeid med næringslivet i kommunen og regionen.

«Skjærgårdsbyen Grimstad» har store områder som er disponible for fastboende og gjester, og gjennom «Sykkelbyen Grimstad» er det et godt utbygd nett av sykkelstier for sykling til jobb, for tur og trening.
Grimstad kommune er en kunnskapsbedrift hvor medarbeiderne utgjør den viktigste ressursen. Våre verdier er mot, åpenhet, redelighet og respekt. Verdiene skal gjenspeiles i møte med medarbeidere og innbyggere.

Grimstad kommune ønsker et mangfold blant våre ansatte, vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av kjønn, kulturell bakgrunn, alder, nedsatt funksjonsevne eller hull i CV’en.

Kommunen arbeider for å bli en heltidskommune og ansetter derfor fortrinnsvis i hele stillinger.

I henhold til offentlighetslovens paragraf 25. gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig, selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.

For stillinger som arbeider direkte med barn, må det foreligge tilfredsstillende politiattest, jf. Barnevernloven § 6-10, opplæringslova § 10-9 og barnehageloven § 20. Krav om tilfredsstillende politiattest gjelder også for ansatte som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven, jf. § 5-4

Del stillingen

Selskap

Grimstad kommune

Kontaktinfo

  • Sølvi Normann Kalseth
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +4795175669

Lokasjon

  • Grimstad

Søknadsfrist

Februar 15, 2025