Frikirken i Risør – Pastor (søknadsfrist snarest)

Bilde 1 av 1 i jobbannonse-galleriet

 

Pastor

 

Risør Frikirke

Frist Snarest
Ansettelsesform Fast

ER DU VÅR NYE PASTOR I RISØR FRIKIRKE?

Risør Frikirke er en menighet med et aktivt menighetsarbeid hvor mange frivillige deltar i barnearbeid, grupper og gudstjenester. I det siste har flere innvandrere begynt i menigheten, noe som har ført til god vekst og inspirasjon.

Nå trenger vi ny pastor, og vi har også plass til en deltidsstilling ved siden av for en periode dersom dere er to som kunne tenke dere å jobbe sammen.

Dersom du kan vurdere dette, møtes vi gjerne for en uforpliktende samtale hvor du kan få mer konkret informasjon og bli bedre kjent med oss. Ikke nøl med å ta kontakt!

Den som ansettes er forpliktet til å lære og leve i samsvar med Guds ord og Den Evangelisk Lutherske Frikirkes bekjennelse. Lønns- og arbeidsvilkår i henhold til Frikirkens lønnsregulativ. Alle søknader behandles konfidensielt. Det er krav til politiattest for denne stillingen.

Så må vi få skryte litt av den fine byen vår. Risør er en av Nordens best bevarte trehusbyer. Vi har en idyllisk kystlinje og en skjærgård godt tilrettelagt for allmennheten. Vi har rike turog friluftsmuligheter. Risør er kjent for sine gallerier, dyktige kunsthåndverkere og et rikt kulturliv.

Om arbeidsgiveren

Den Evangelisk Lutherske Frikirke har ca. 21 500 medlemmer fordelt på vel 80 menigheter.

Risør Frikirke er en av landets eldste frikirkemenigheter, med 318 medlemmer hvorav 133 med stemmerett. I 2023 hadde vi et gjennomsnittlig gudstjenestebesøk på vel 60 personer.

Nettverk: Facebook
Sektor: Organisasjoner
Sted: Krags gate 37, 4950 Risør
Bransje: Kirke og menighet
Stillingsfunksjon: Menighetsarbeid, Prest
Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
pastor, frikirke, menighet

 

Søk på stillingen her.

 

Spørsmål om stillingen

Else Birgit Bergem Strand, Pastor
Mobil: 41 10 39 60

Krags gate 37, 4950 Risør

 

Del stillingen

Selskap

Frikirken i Risør

Kontaktinfo

  • Else Birgit Bergem Strand
  • Tittel: Pastor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil: 41 10 39 60

Lokasjon

  • Risør

Søknadsfrist

Desember 15, 2024

Økonomisjef (Søknadsfrist 01.12.2024)

 

Økonomisjef

 

 

Stranda kommune søkjer etter ein engasjert økonomisjef som skal være med å leie kommuna sin økonomifunksjon inn i framtida. Økonomisjefen har ei sentral rolle i leiinga og i føretakstyringa av kommunen. Vi ser etter ein lagspelar som bidreg til god økonomistyring – og forvaltning av kommunen. Økonomisjefen vil være leiar for eigen stab, og vere sentral i samarbeidet med andre kommunar.

Stranda kommune er ei spanande kommune som skal utvikle seg mot framtida, noko som krev god økonomisk forståing av dagens situasjon og kva moglegheiter som ligg i utviklinga av kommuna.

Økonomiforvaltninga er eit samspel mellom politikk og administrasjon for å gjennomføre politiske planar og vedtak. Økonomisjefen vil være aktiv i gjennomføringa av nytt digitalt samhandlingsverktøy som skal gi samanheng i overordna planar, og danne grunnlag for berekraftig økonomistyring.

Du er ein inspirerande leiar med fagleg kompetanse og engasjement for å vere med å utvikle effektive og framtidsretta løysingar innan området økonomi. Saman med kommuneleiinga vil du være ein av pådrivarane til endring der det er naudsynt med økonomisk omstilling.

Stranda kommune og samarbeidskommunane har høg fagleg kompetanse innan ulike fagfelt, som vil kunne bidra inn i økonomisjefen sitt arbeid. Stranda kommune har eit engasjert og fagleg arbeidsmiljø, med respekt og openheit i samspel med kollegaer og nabokommunane.

Vi søkjer deg som vår nye kollega i Stranda kommune, du er klar til å ta fatt på ei spanande og utfordrande leiarstilling i ein organisasjon med stort samfunnsansvar.

 

Aktuelle søkjarar vil bli innkalla til intervju. Tilsettinga skjer etter gjeldande lover, reglement og tariffavtalar, herunder 6 mnd. prøvetid og 2% pensjonsinnskot. Vitnemål og attestar skal lastast opp som vedlegg til søknaden. Den som vert tilsett må framvise politiattest av nyare dato. Vi gjer merksam på at opplysningar om søkjaren kan bli offentleggjort sjølv om søkjaren har oppmoda om å ikkje bli ført opp på søkjarliste. Søkjar vert varsla om dette vert gjort. Jf. offentleglova § 25.

 

Søknadsfrist: 01.12.2024
Arbeidsgivar: Stranda kommune
Stad: Stranda
Stillingstittel: Økonomisjef
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4884358754

 

Arbeidsoppgåver

  • Overordna ansvar for økonomi- og rekneskapsområdet
  • Strategisk planlegging og rådgiving for kommunen si politiske og administrative leiing innanfor det økonomiske fagfeltet
  • Fagleg ansvar for utarbeiding og oppfølging av budsjett
  • Utarbeide økonomiske analysar og rapportar
  • Fagansvar for tilsette i økonomiavdelinga
  • Sakshandsaming etter behov og oppfølging av politiske vedtak
  • Kontakt med finansinstitusjonar

 

Kvalifikasjonar

  • Høgare utdanning innan økonomi/rekneskap
  • Relevant erfaring frå tilsvarande rolle og/eller oppgåver
  • God rekneskapsforståing
  • Gode IT- kunnskapar

 

Personlege eigenskapar

  • Gode leiar- og samarbeidseigenskapar
  • Analytisk og strukturert
  • Sjølvstendig
  • Høg arbeidskapasitet

 

Vi tilbyr

  • Stranda kommune kan tilby ei utfordrande og interessant leiarstilling. Du vil få ei sentral rolle i kommuedirektøren si leiargruppa med høve til å påverke, utvikle og forbetre økonomiområdet.
  • Stranda kommune er open for å drøfte delvis heimekontorløysing og eventuelt anna organisering.
  • Stranda kommune ligg i sentralitetssone 5 og har makspris kr 1500 ,- pr mnd for full barnehageplass.
  • Offentleg tenestepensjon for nytilsette

 

Øyna 13, 6200 Stranda, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Ivar Otto Kristiansen
Kommunedirektør
 Telefon:46411002
E-post:[email protected]

 

Stranda kommune med bygdene Stranda (kommunesenter), Hellesylt, Geiranger og Liabygda ligg på indre Sunnmøre, ca. 1 times reisetid frå Ålesund. Kommunen har ca. 4.400 innbyggjarar, eit variert næringsliv med høg sysselsetting, godt utbygd barnehage- og skuletilbod inkl. 2 vidaregåande skular, eit aktivt idretts- og foreiningsliv og gode vilkår for friluftsliv sommar og vinter. Vi har det største skisenteret på Nordvestlandet, regionalt kulturhus og treningssenter.

Til å vere stolt av er kommunen sin visjon. Verdiar som omsorg, openheit, samhandling og engasjement skal danne grunnlaget for vår organisasjonskultur. Les meir om Stranda og dei kommunale tenestilboda.

Del stillingen

Selskap

Stranda kommune

Kontaktinfo

  • Ivar Otto Kristiansen
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 46411002

Lokasjon

  • Stranda

Søknadsfrist

Desember 1, 2024

Helgeseter søker avdelingsleder til Villa Vally Bofellesskap (søknadsfrist 04.12.2024)

Bilde 7 av 7 i jobbannonse-galleriet

 

Avdelingsleder

 

 

Stiftelsen Virksomheten Helgeseter

Frist: 4.12.2024
Ansettelsesform: Vikariat
Årslønn: 710 000 – 730 000 kr

 

Stiftelsen følger Bergen kommune sine lønnssatser for alle stillinger. Off pensjonsordning i KLP.
Stiftelsen Virksomheten Helgeseter søker ny leder til Villa Vally Bofellesskap
Vikariat fra april 2025 – april 2026.

 

Vi søker deg som……

· Ønsker å jobbe som leder

· Har relevant formalkompetanse på BA-nivå, helst som Sosialpedagog, Vernepleier, eller Sykepleier

· Har gode IT-kunnskaper

· Liker å jobbe systembasert med turnus, litt regnskap og ulike rapportsystemer

· Har kunnskap og erfaring med vedtaksarbeid i henhold til Helse og omsorgstjenesteloven kap. 9

· Har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne

· Har godt humør og ønsker å bidra til et godt arbeidsmiljø

· Er interessert i Helgeseter sin historie og verdigrunnlag, og som ønsker å videreutvikle tilbud og kvalitet i tråd med Helgeseter sine verdier

 

Verdifulle personlige egenskaper…..

· Du er nysgjerrig og interessert i andre mennesker

· Du har gode holdninger, hvor det å vise vennlighet og respekt for beboere, pårørende og medarbeidere er naturlig for deg

· Du er en lagspiller og våger å be om, samt å gi støtte når du selv eller dine kollegaer trenger det

Du er strukturert, selvstendig, tydelig og engasjert

 

Avdelingslederstillingen er del av et erfarent team i den øvrige ledergruppen. Deler av arbeidstiden vil bestå av noe miljøterapeutisk innsats (dagtid).

 

Om arbeidsgiveren

100 årsverk. 30 beboere med funksjonsvariasjoner. 6 samlokaliserte bofellesskap. Økologisk gårdsdrift og bakeri. Ulike verkstedstilbud. Aktivt kunst og kulturliv med årlig festival/festspill. Høy trivsel og kontinuitet. Frisk luft, og fin utsikt. Kompetent og bredt fagmiljø, med mange interne kurs og fagdager. Godt samarbeid med spesialisthelsetjenesten og oppdragsgiver Bergen Kommune. Involvert i nasjonale og internasjonale samarbeidsprosjekter. Et verdigrunnlag som engasjerer, med mennesket i sentrum.

Sektor: Privat
Sted: Øvre Sædalsvegen 257, 5099 Bergen
Bransje: Helse og omsorgIdeelle organisasjonerKunst og kultur
Stillingsfunksjon: LedelseSykepleierVernepleier/miljøterapeut
Arbeidsspråk: Norsk

 

Spørsmål om stillingen

Geir Legreid
Stillingstittel: D.l.
55 27 38 99
40 82 84 44

 

 

Søk her

 

Hjemmeside

 

Øvre Sædalsvegen 257, 5099 Bergen

Del stillingen

Selskap

Helgeseter

Kontaktinfo

  • Geir Legreid
  • Tittel: D.l.
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 55 27 38 99 Mobil: 40 82 84 44

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Desember 4, 2024

Fagskolen Vestland Avd. Maritim Nygård / Austevoll: Undervisnings – stilling maritime maskinfag (søknadsfrist 06.12.2024)

MWANVIK-VLFK-L10204221-12418824-Foto_Morten__Wanvik_1920

Undervisningsstilling på maritim fagskolen innen alle fag innenfor maritime maskinfag

 

 

Med over 2000 studentar er Fagskulen Vestland ei av dei største fagskolene i landet. Som landets største fagskule innan maritime fag så utdannar vi 150 maskin og deksoffiserar kvart år.

mellom anna morgondagens prosjektleiarar og mellomleiarar. Fagskulen Vestland har åtte studiestadar frå Måløy i nord til Stord i sør. Vi er om lag 170 tilsette og har eit utviklingsorientert arbeids- og læringsmiljø. Fagskuleutdanning er ei høgare yrkesfagleg utdanning som byggjer på vidaregåande opplæring eller tilsvarande realkompetanse.

Vi samarbeider tett med arbeidslivet i Vestland om å utvikle framtidsretta utdanningar, både studium som strekk seg over fleire år og kortare utdanningar. Vi ligg langt framme når det gjeld bruk av synkron og asynkron undervisning, og vi legg stor vekt på å utnytte det digitale framtidsrommet. Skulen utviklar også utdanningar innan omgrepet Industri 4.0, og har moderne utstyr/simulatorar som nyttast i undervisninga.

Fagskuleutdanninga har høg arbeidsrelevans og våre uteksaminerte studentar er attraktive i arbeidsmarknaden. Utdanninga gir studentane ein kombinert praktisk og teoretisk kompetanse som kvalifiserer til stillingar som krev både teknisk innsikt og leiarkompetanse.

 

Søknadsfrist:B06.12.2024
Arbeidsgivar:BVestland fylkeskommune
Stad:BBergen
Stillingstittel: Undervisningsstilling på maritim fagskolen innen alle fag innenfor maritime maskinfag
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4885490307

 

Arbeidsoppgåver

Undervisning innan:

Alle fag innenfor STCW konvensjon (Maskin, elektro og ledelse)

Til alle undervisningsstillingar er det krav om relevant fagleg kompetanse, jmfr Lov om høyere yrkesfaglig utdanning.

For søkjarar som ikkje har godkjent pedagogisk kompetanse, legg skolen til rette for at den pedagogiske utdanninga kan takast samstundes med undervisningsstillinga.

Alle nytilsetjingar i Vestland fylkeskommune blir gjort med ei prøvetid på 6 månader.

 

Kvalifikasjonar

  • Maritim fagskole med relevant arbeidserfaring.
  • Relevant bachelor eller mastergrad/Siv.ing. med relevant arbeidserfaring.
  • Maskinoffiser med STCW sertifikat med relevant arbeidserfaring.

 

Personlege eigenskapar

  • Strukturert
  • Sjølvstendig
  • Ansvarsbevisst
  • Entusiastisk
  • Gode formidlingsevner
  • Gode samarbeidsevner

 

Vi tilbyr

  • Lønn er etter KS hovedtariffavtalen .
  • M1 og D1 sertifikat lønnes med lektorlønn.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar.
  • Fleksibel arbeidstid.
  • Etter- og vidareutdanning iht. myndigheter sine krav for maritimt undervisningspersonale.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren verte offentleggjort sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på offentleg søkjarliste. Søkjaren vil alltid bli varsla på førehand dersom søkjarlista vert offentleggjort

 

 

Vestre Strømkaien 10, 5008 Bergen, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Jaap Hofmeester
avdelingsleiar
 Telefon:41295101

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Jaap Hofmeester
  • Tittel: avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 41295101

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Desember 6, 2024

Helsefagarbeider – 2 vikariater i 100 % stilling ved hjemmetjenesten, Storsteinnes (søknadsfrist 01.12.2024)

Bilde av Balsfjord

Helsefagarbeider – 2 vikariater i 100 % stilling ved hjemmetjenesten, Storsteinnes

 

 

Om oss

Balsfjord kommune har vilje og muskler for vekst!

Kommunen strekker seg over et område på 1493 km2, hvor landskapet varierer fra flatt fruktbart jordbruksland til ville fjellområder.

Næringsutvikling er et viktig satsingsområde for kommunen, samtidig som det er viktig å ivareta Balsfjord som en av Nord-Norges største landbrukskommuner. Med flere store næringsetableringer de siste årene, bevitner dette om en attraktiv kommune, som er et godt sted å bo i og et sted å utvikle virksomheter.

Balsfjord kommune er en veldreven kommune med økonomikontroll og kompetente medarbeidere. Kommunen har et godt driv på utviklingssiden og står ovenfor spennende muligheter bl.a. knyttet til havneutvikling, arealdisponering for bolig og næring, og tilrettelegging for et aktivt næringsliv.

Storsteinnes er administrasjonssenter og det største tettstedet i kommunen. Videre finner vi de mindre tettstedene Nordkjosbotn, Laksvatn, Mestervik, Malangseidet og Sand. De tre sistnevnte på Malangshalvøya.

Helse- og omsorgstjenesten består av heldøgnsinstitusjoner/sykehjem, hjemmetjeneste, boligtjeneste for funksjonshemmede, aktivitetssenter til flere målgrupper, psykisk helse og rustjeneste, legetjeneste, ergo- og fysioterapitjeneste, helsestasjon og skolehelsetjeneste, barnevern, samt koordinerende enhet. I tillegg har vi interkommunalt NAV-kontor og interkommunal legevakt, sammen med Storfjord kommune.

Balsfjord kommune er opptatt av mangfold, og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn.

 

Om stillingen

Hjemmetjenesten Storsteinnes har ledig to 100 % vikariater som helsefagarbeider ut desember 2025. Stillingene er i 2-delt turnus og i utgangspunktet med arbeid hver 3. helg. Evt. kan 12,5 timers vakter med arbeid hver 4. helg være et alternativ. Du vil også kunne ha mulighet for langvakter i ukedagene, som igjen kan gi lengre perioder med fri. Vi praktiserer halvårsturnus, der ansatte kan være med å lage sin egen turnus.

Som helsefagarbeider vil du gi nødvendig helsehjelp til personer i eget hjem. Du vil ha tett samarbeid med bruker, pårørende og andre i tjenesten.

Hjemmetjenesten Storsteinnes består av omsorgsboliger, omsorgshybler/trygghetshybler i tillegg til dagsenter og brukere i egen bolig. Vi har også ansvar for matombringing og hjemmehjelpsoppgaver, og har pr i dag ca. 120 tjenestemottakere.

Hjemmetjenesten består av sykepleiere, helsefagarbeidere og assistenter som har fokus på tverrfaglig samarbeid om den hjemmeboende brukeren. Vi spiller hverandre gode, støtter og veileder hverandre.

Arbeidsoppgavene gjennom en arbeidsdag er varierte, knyttet til de ulike diagnoser, alder, funksjon og prosedyrer.

Vi søker deg som er selvstendig i din rolle som helsefagarbeider. Du er engasjert og dyktig, om er løsninger istedenfor begrensninger, liker endringer/takler omstillinger og håndterer uforutsette hendelser, må trives i et aktivt og travelt miljø.

Storsteinnes ligger nært Tromsø om du liker bylivet innimellom. Vi har flott natur og stort utvalg av turmuligheter. I tillegg får du dyktige kollegaer i et godt og morsomt arbeidsmiljø hvor latteren sitter løst.

 

Kvalifikasjoner

  • Autorisasjon som helsefagarbeider
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig
  • Erfaring fra eldreomsorg er ønskelig
  • Relevant videreutdanning
  • Førerkort kl. B

 

Personlige egenskaper

  • Faglig dyktighet og gode samarbeidsevner, samt kunne arbeide i team
  • God evne til å jobbe systematisk og målrettet, samt å kunne håndtere stor arbeidsmengde
  • Motivasjon og evne til å tilegne seg nye kunnskaper og kunne bidra til å utvikle gode tjenester
  • Gode ferdigheter i kommunikasjon og samhandling, både med interne og eksterne samarbeidspartnere
  • Er lyttende og løsningsorientert
  • Være ansvarsbevisst
  • Ha gode holdninger
  • Være fleksibel

Personlig egnethet vil bli vurdert spesielt og utgjøre en viktig faktor for ansettelse.

 

Vi tilbyr

  • Pensjonsordning i Kommunal landspensjonskasse (KLP)
  • Lønns- og arbeidsvilkår generelt i samsvar med gjeldende lovverk
  • God stemning og god kollegaer
  • Godt arbeidsmiljø
  • Faglige spennende oppgaver

 

Generell informasjon

Søknad, CV og vedlegg må sendes elektronisk via lenke på denne siden, «Søk stillingen». Vi gjør oppmerksom på at CV benyttes i utvidet søkerliste.

Aktuelle søkere blir innkalt til intervju. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Tilfredsstillende politiattest kreves framlagt før tiltredelse, men skal ikke vedlegges søknaden.

Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette opplyses om og begrunnes i søknaden. Du varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.

Ved spørsmål om utfylling av elektronisk søknad kan Jobbnorge kontaktes på tlf. 75 54 22 20.

Balsfjord kommune ønsker ikke kontakt med annonseselgere.

 

Spørsmål om stillingen

Grete Storli
Kst. enhetslder
91359707
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: 1. desember 2024
Arbeidsgiver: Balsfjord kommune
Kommune: Balsfjord
Omfang: Heltid (2 stillinger)
Varighet: Vikariat/Midlertidig
Arbeidssted: Arnulv Eideveien 36, 9050 Storsteinnes

Del stillingen

Selskap

Balsfjord kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Storsteinnes

Søknadsfrist

Desember 1, 2024

Sykepleier – 100 % vikariat i hjemmetjenesten, Storsteinnes (søknadsfrist 01.12.2024)

Bilde av Balsfjord

Sykepleier – 100 % vikariat i hjemmetjenesten, Storsteinnes

 

 

Om oss

Balsfjord kommune har vilje og muskler for vekst!

Kommunen strekker seg over et område på 1493 km2, hvor landskapet varierer fra flatt fruktbart jordbruksland til ville fjellområder.

Næringsutvikling er et viktig satsingsområde for kommunen, samtidig som det er viktig å ivareta Balsfjord som en av Nord-Norges største landbrukskommuner. Med flere store næringsetableringer de siste årene, bevitner dette om en attraktiv kommune, som er et godt sted å bo i og et sted å utvikle virksomheter.

Balsfjord kommune er en veldreven kommune med økonomikontroll og kompetente medarbeidere. Kommunen har et godt driv på utviklingssiden og står ovenfor spennende muligheter bl.a. knyttet til havneutvikling, arealdisponering for bolig og næring, og tilrettelegging for et aktivt næringsliv.

Storsteinnes er administrasjonssenter og det største tettstedet i kommunen. Videre finner vi de mindre tettstedene Nordkjosbotn, Laksvatn, Mestervik, Malangseidet og Sand. De tre sistnevnte på Malangshalvøya.

Helse- og omsorgstjenesten består av heldøgnsinstitusjoner/sykehjem, hjemmetjeneste, boligtjeneste for funksjonshemmede, aktivitetssenter til flere målgrupper, psykisk helse og rustjeneste, legetjeneste, ergo- og fysioterapitjeneste, helsestasjon og skolehelsetjeneste, barnevern, samt koordinerende enhet. I tillegg har vi interkommunalt NAV-kontor og interkommunal legevakt, sammen med Storfjord kommune.

Balsfjord kommune er opptatt av mangfold, og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn.

 

Om stillingen

Hjemmetjenesten Storsteinnes har ledig et vikariat som sykepleier i 100 % stilling ut desember 2025, det kan bli mulighet for forlengelse / fast ansettelse. Kan du tenke deg å bli vår nye sykepleierkollega i et ungt og positivt arbeidsmiljø? Vi søker deg som liker spennende sykepleierfaglige utfordringer i en meningsfull og variert hverdag.

Stillingen er i 2-delt turnus og i utgangspunktet med arbeid hver 3. helg. Evt. kan 12,5 timers vakter med arbeid hver 4. helg være et alternativ. Du vil også kunne ha mulighet for langvakter i ukedagene, som igjen kan gi lengre perioder med fri. Vi praktiserer halvårsturnus, der ansatte kan være med å lage sin egen turnus.

Som sykepleier vil du gi nødvendig helsehjelp til personer i eget hjem. Du vil ha tett samarbeid med bruker, pårørende og andre i tjenesten.

Hjemmetjenesten Storsteinnes består av omsorgsboliger, omsorgshybler/trygghetshybler i tillegg til dagsenter og personer i eget hjem. Vi har ansvar for matombringing og hjemmehjelpsoppgaver, har pr i dag ca. 120 tjenestemottakere.

Hjemmetjenesten består av sykepleiere, helsefagarbeidere og assistenter som har fokus på tverrfaglig samarbeid om den hjemmeboende brukeren. Vi spiller hverandre gode, støtter og veileder hverandre.

Arbeidsoppgavene gjennom en arbeidsdag er variert, knyttet til de ulike diagnoser, alder, funksjon og prosedyrer.

Vi søker deg som er selvstendig og trygg i din rolle som sykepleier. Du er engasjert og dyktig, som ser løsninger istedenfor begrensninger, liker endringer/takler omstillinger og håndterer uforutsette hendelser, må trives i et aktivt og travelt miljø.

Storsteinnes ligger nært Tromsø om du liker bylivet innimellom. Vi har flott natur og stort utvalg av turmuligheter. I tillegg får du dyktige kollegaer i et godt og morsomt arbeidsmiljø hvor latteren sitter løst.

 

Kvalifikasjoner

  • Offentlig godkjent sykepleier
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig
  • Ønskelig med erfaring fra profil
  • Førerkort kl. B

 

Personlige egenskaper

  • Faglig dyktighet og gode samarbeidsevner, samt kunne arbeide i team
  • God evne til å jobbe systematisk og målrettet, samt å kunne håndtere stor arbeidsmengde
  • Motivasjon og evne til å tilegne seg nye kunnskaper og kunne bidra til å utvikle gode tjenester
  • Gode ferdigheter i kommunikasjon og samhandling, både med interne og eksterne samarbeidspartnere
  • Er lyttende og løsningsorientert
  • Ha gode holdninger
  • Være fleksibel

Personlig egnethet vil bli vurdert spesielt , og utgjøre en viktig faktor for ansettelse.

 

Vi tilbyr

  • Pensjonsordning i Kommunal landspensjonskasse (KLP)
  • Lønns- og arbeidsvilkår generelt i samsvar med gjeldende lovverk
  • Balsfjord kommune har følgende rekrutteringstiltak for nyansatte sykepleiere:
  • Kr 25.000 i rekrutteringstilskudd ved nytilsetting med ett års bindingstid som kan fornyes med ett år til, totalt kr 50.000 kr.
  • Ekstra lønnstillegg på kr 25.000 pr. år for stillinger inne i institusjonsavdelinger, og kr 10.000 i tillegg på årslønn i hjemmetjenesten. Tilleggene gjelder for 100 % stilling, og justeres iht. stillingsstørrelse.

 

Generell informasjon

Søknad, CV og vedlegg må sendes elektronisk via lenke på denne siden, «Søk stillingen». Vi gjør oppmerksom på at CV benyttes i utvidet søkerliste.

Aktuelle søkere blir innkalt til intervju. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Tilfredsstillende politiattest kreves framlagt før tiltredelse, men skal ikke vedlegges søknaden.

Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette opplyses om og begrunnes i søknaden. Du varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.

Ved spørsmål om utfylling av elektronisk søknad kan Jobbnorge kontaktes på tlf. 75 54 22 20.

Balsfjord kommune ønsker ikke kontakt med annonseselgere.

 

Spørsmål om stillingen

Grete Storli
Kst. enhetsleder
91359707
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: 1. desember 2024
Arbeidsgiver: Balsfjord kommune
Kommune: Balsfjord
Omfang: Heltid
Varighet: Vikariat/Midlertidig
Arbeidssted: Arnulv Eideveien 36, 9050 Storsteinnes

Del stillingen

Selskap

Balsfjord kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Storsteinnes

Søknadsfrist

Desember 1, 2024

80% vikariat som musikklærar ved Jondal skule og kulturskole, Jondal skule (søknadsfrist 29.11.2024)

Ullensvang kommune Jondal skule

80% vikariat som musikklærar ved Jondal skule og kulturskole

 

 

Ledig vikariat 80% som musikklærar ved Jondal skule og kulturskule 1.1.25 – 16.04.25

 

Jondal skule er ein 1.-10. skule i Ullensvang kommune. Skulen har 137 elevar, og ca 30 tilsette i alle aldrar. Me ligg fint til i sentrum av bygda Jondal, i nær tilknyting til både barnehage og kulturskule. Skulen er nyleg rehabilitert, og har fått fleire nybygg.

Ullensvang kulturskule, avd. Jondal, er samlokalisert med Jondal skule. Avdelinga i Jondal har ca. 75 elevar der fleire av elevane deltek på fleire aktivitetar i kulturskulen. Kulturskulen har gode undervisningslokale i sambruk med musikkavdelinga i grunnskulen.

Me søkjer etter musikklærar som kan jobba både på skule (30%) og kulturskule (50%). I skule har lærar ansvar for musikkundervisninga i 5.-9. klasse. I kulturskulen har lærar ansvar for instruksjon i hovudsakleg bandinstrument (gitar, bass og slagverk). Det blir gitt undervisning individuelt og i grupper.

Stillinga kan søkjast på samla, eller ein kan søkje på stilling knytt til den eine verksemda.

 

Kvalifikasjonar:

  • godkjent undervisningskompetanse i musikk
  • erfaring som lærar
  • gode digitale ferdigheiter
  • personlege eigenskapar vil bli vektlagt

 

Personlege eigenskapar:

  • er ein god klasseleiar
  • har god relasjonskompetanse
  • har god formidlingsevne
  • samarbeidar godt i lærande fellesskap
  • er lojal og ansvarsfull mot skulen og kulturskulen sitt formål
  • er løysingsorientert og fleksibel

 

Me tilbyr:

  • eit godt arbeidsmiljø
  • eit godt pedagogisk utviklingsmiljø
  • lønn etter avtaleverk
  • hjelp til å finna bustad
  • varierte arbeidsoppgåver
  • spennande arbeid
  • lønn etter hovudtariffavtalen
  • gode moglegheiter for kompetanseheving med støtte frå kommunen
  • Ullensvang kommune har inkluderande arbeidsliv (IA), fleksibel arbeidstid og gode permisjons- og pensjonsvilkår.

 

Krav:

  • politiattest

 

Til orientering om Offentleglova:

Utgangspunktet er at alle søkjarnamn er offentlege etter Offentleglova. Det betyr at ditt namn vert gjort offentleg på kommunen si postliste når du har søkt ledig stilling.
For å gjera unntak må kommunen ha heimel i lova og vurdera konkret i kvar sak kva som er grunnen til unntaket.
I følgje offentleglova § 25 vert det stilt følgjande krav for å få unntak:
«Det kan likevel gjerast unntak frå innsyn for opplysningar om ein søkjar dersom vedkommande sjølv ber om det. Ved vurderinga av om ei slik oppmoding skal takast til følgje, skal det leggjast vekt på om det knyter seg særleg offentleg interesse til stillinga. I utlysinga skal det gjerast oppmerksam på at opplysningar om søkjaren kan bli gjort offentlege sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje blir teke til følgje, skal søkjaren varslast om dette.

 

Arbeidsavtalar i Ullensvang kommune:

Dei som vert tilsett i Ullensvang kommune får tilsendt arbeidsavtale til digital signering. Du får tilsendt sms og e-post med link til digital arbeidsavtale. Viss du har fått munnleg melding om at du er tilsett vil du få tilsendt arbeidsavtale. Viss du ikkje får e–post i innboksen din, sjekk uønska e-post/søppelpost, eller fylge følgjande link: https://signering.posten.no/ 

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestland
Jobbtype: Vikariat
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 29.11.2024
Arbeidsstad: Jondal

 

Kontaktpersonar:

Sarah Marie Røstbø

mob: +47 95122615

 

Heimeside:

ullensvang.kommune.no

 

Adresse:

Opheimsgata 31 5750 Odda

 

Ullensvang kommune Jondal skule

– ein ny, livskraftig og attraktiv kommune i Hardanger.

Ullensvang kommune er ein attraktiv stad å bu, arbeida og starta næringsverksemd! Vi kan tilby spennande og meiningsfulle arbeidsoppgåver i ein kommune som er i utvikling. Her finn du fjord, fjell, fonn, frukt, landbruk, havbruk og verdsleiande industri i ein og same kommune. Kommunen har omlag 11 100 innbyggjarar, der Odda er administrasjonssenter i kommunen omkransa av sterke bygder.

Oppdraget vårt er å levera gode tenestar, vera ein god samfunnsutviklar og arbeide for vidare vekst og utvikling i kommunen. Gjennom motiverte og dyktige medarbeidarar løyser vi dette viktige samfunnsoppdraget, og ynskjer å ha fleire med på laget.

Vi ønsker medarbeidarar med ulik bakgrunn, fagkombinasjonar, kompetanse, livserfaring og perspektiv. Det gir oss eit mangfaldig arbeidsmiljø som set oss betre i stand til å løysa oppgåvene. I Ullensvang kommune er vi opptekne av mangfald og inkludering, det er viktig for oss å ha ein arbeidsstyrke som representerer befolkninga. Vi oppmodar alle som er kvalifisert til å søkja, uavhengig av alder, kjønn og kjønnsidentitet, funksjonsevne, livssyn eller etnisk bakgrunn. Vi legg til rette arbeidsplassen ved behov.

Tar du utfordringa ?

Lenkjetekst: Tilgjengelegheitserklæring for nettsidsa

Lenkje: https://uustatus.no/nn/erklaringer/publisert/bac52677-0999-4760-90dd-d3d03abdaf49 

Del stillingen

Selskap

Ullensvang kommune

Kontaktinfo

  • Sarah Marie Røstbø
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 95122615

Lokasjon

  • Odda

Søknadsfrist

November 29, 2024

Avdelingsleder fellestjenester (søknadsfrist 27.11.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

Avdelingsleder fellestjenester

 

 

Vil du være med å utvikle Nes kommune?

Nes kommune har ledig en interessant og utfordrende stilling som leder av fellestjenester. Fellestjenester inneholder blant annet fagområdene dokumentsenter, politisk sekretariat, servicetorg, digitalisering, innbyggerdialog og internkontroll. Dette er viktige tverrfaglige tjenester som berører alle kommunalområdene. Stillingen er organisatorisk plassert i kommunalområde Administrasjon og styring.

Som leder for fellestjenester rapporterer du direkte til kommunedirektøren og inngår hans ledergruppe.

Stillingen innebærer at du må kunne jobbe overordnet samtidig som du tar del i det operative arbeidet for fagområdene. Du må videre kunne lede et bredt spekter av oppgaver, der evnen til å lede og motivere er sentralt. Du vil samhandle og kommunisere med ulike fagmiljøer, innbyggere og politikere.

Den rette kandidaten er uredd, med et genuint ønske om å løfte egne fagområder, samtidig som du er løsnings- og samarbeidsorientert. Organisasjonen er i kontinuerlig utvikling, slik at fagområdene tillagt stillingen kan endres.

 

Søknadsfrist: 27.11.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Avdelingsleder – fellestjenester
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4882172727

 

Arbeidsoppgaver

Ansvar for:

  • Videreutvikle kommunens kvalitets- og avvikshåndteringssystem.
  • Utvikle innbyggerservice og innbyggerkontakt (herunder servicetorget til kommunen).
  • Ansvar for rådgivere med spesialkompetanse innen bl.a, folkehelse, beredskap, personvern, IKT sikkerhet og digitalisering.
  • Videreutvikle dokumentsenter og politisk sekretariat, samt sikre god kommunikasjon og samhandling mellom administrasjon, politikere og innbyggere.
  • Kompetanseutvikling og opplæring av kommunens ledere/saksbehandlere innenfor avdelingens fagområder.
  • Budsjett-, fag- og personalansvar for egen avdeling.
  • Sørge for et godt samarbeid med øvrige ledere, avdelinger og fagområder.

 

Kvalifikasjoner

  • Høgskole eller universitetsutdanning
  • Må ha ledererfaringer (leder med personalansvar)
  • Må ha erfaring fra offentlig sektor generelt, og særlig ønskelig innenfor avdelingens fagområder.
  • God kjennskap til relevant lov og avtaleverk
  • Gode samarbeidsegenskaper med vekt på god kommunikasjon
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Personlig egnethet vil vektlegges

 

Personlige egenskaper

  • Evne til å bygge gode relasjoner og samarbeid på tvers i organisasjonen
  • Arbeider selvstendig, er analytisk og strukturert
  • Har gjennomføringskraft og høy arbeidskapasitet
  • Evner å tenke helhetlig, orientere deg mot framtiden og se organisasjonens behov og muligheter.

 

Vi tilbyr

  • En spennende lederjobb med varierte og utfordrende oppgaver
  • Godt arbeidsmiljø
  • Mulighet til å delta i kommunen sitt eget lederutviklingsprogram
  • Fleksibel arbeidstidsordning
  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Attester og vitnemål lastes opp søknaden. Originale dokumenter/bekrefta kopier tas med til et evt. intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Nes kommune, Rådhusgata 2, 2150 Årnes, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Jon Sverre Bråthen
Kommunedirektør
 Telefon:415 34 358

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Jon Sverre Bråthen
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 415 34 358

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

November 27, 2024

Spesialkonsulent / konsulent, Personal/lønn (søknadsfrist 01.12.2024)

Notodden kommune

 

Spesialkonsulent/konsulent

 

 

Vi ønsker å styrke vår avdeling innenfor HR/lønn. Nå ser vi etter deg som er klar til å ta fatt på spennende arbeidsoppgaver og utfordringer i en organisasjon som setter mennesker i fokus. Dette er en stilling hvor du skal jobbe «bredt», og få muligheten til å lære og vokse i en HR-karriere. Avdelingen er organisert i rådmannens stab, og består av 8 dedikerte medarbeidere.

 

Aktuelle arbeidsoppgaver

  • Forvaltning av aktuelt lov- og avtaleverk
  • Faglig kontakt hovedsakelig med ledere
  • Lønnsarbeid, herunder fravær, refusjoner og pensjonskasser
  • Lærlinger
  • Rekruttering
  • Bidra til implementering av nytt lønns- og personalsystem

Oversikten er ikke uttømmende.

 

Vi tilbyr

  • Interessante og varierte arbeidsoppgaver
  • Kompetanseutvikling innenfor aktuelle fagfelt
  • Kunnskapsrike kollegaer som ønsker å dele sin kompetanse
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Fleksibel arbeidstid
  • Stillingen avlønnes som konsulent/spesialkonsulent, avhengig av kompetanse. For spesielt kvalifiserte søkere, kan en høyere lønn vurderes

 

Kvalifikasjoner/kompetanse

  • Relevant utdanning, realkompetanse fra arbeidsområdet kan kompensere for utdanningskravet
  • Det er ønskelig med arbeidserfaring, gjerne fra offentlig forvaltning, men er du nyutdannet, er du også velkommen til å søke
  • Gjerne prosjekt-/prosjektledererfaring
  • God fremstillingsevne på norsk, både muntlig og skriftlig, er en forutsetning

 

Personlige egenskaper

Vi søker deg som er positiv av natur, har gode samarbeidsevner og kan identifisere deg med våre verdier; Tillit, Glede og Samskaping. Du må være opptatt av kvalitet i arbeidet og ha et øye for å finne nye løsninger der dagens praksis ikke fungerer godt nok.

 

Søknad sendes

  • Søknad sendes elektronisk. Benytt linken i annonsen

 

Annet

For enkelte stillinger kreves det politiattest ved tilsetting.

Søkere som ønsker å unntas offentlighet, må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vurderes i henhold til Offentlighetslovens bestemmelser. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger særskilt grunn, vil søkeren bli kontaktet før en eventuell offentliggjøring.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Telemark
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 01.12.2024
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Notodden

 

Kontaktpersoner:

Pål Vik
mob: +47 90888824

 

Hjemmeside:

www.notodden.kommune.no

 

Adresse:

Teatergata 3 3674 Notodden

 

Notodden kommune

Notodden ligger idyllisk til ved Heddalsvannet. Vi er Europas blueshovedstad og er på UNESCO’s verdensarvliste med bakgrunn i vår unike industrihistorie. Heddal stavkirke, som er Norges største, ligger i kommunen vår.

Kommunen er sentralt plassert i Telemark og har et innovativt og fremtidsrettet næringsliv med gode etableringsmuligheter. Vi har universitet, sykehus og flyplass, og det er kort avstand til hovedstaden og andre byer i regionen.

Innbyggertallet i Notodden er passert 13000 og vi ønsker nye innbyggere velkommen. Kommunen har attraktive boligområder og tilbyr gode oppvekstvilkår med et rikt utvalg av kultur- og aktivitetstilbud. Mulighetene er mange for flotte naturopplevelser i nærmiljøet året rundt.

Vi søker dyktige og motiverte medarbeidere som vil være med på å videreutvikle Notodden kommune til det beste for innbyggerne.

Del stillingen

Selskap

Notodden kommune

Kontaktinfo

  • Pål Vik
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 90888824

Lokasjon

  • Notodden

Søknadsfrist

Desember 1, 2024

Miljøarbeider Ranheim og Charlottenlund, Fast (Søknadsfrist 28.11.2024)

 

Miljøarbeider

 

Har du lyst til å være med å bygge en levende folkekirke med sosial bærekraft og grønne løsninger?

Ranheim og Charlottenlund menighet er Trondheims største menighet med mer enn 15.000 medlemmer. Vi ønsker at menigheten skal være en relevant samfunnsaktør som bygger sine aktiviteter på sunne og bærekraftige verdier.

Ranheim og Charlottenlund menighet har utviklet en strategi som har tre hovedmål:

  • Inkludere barn og unge
  • En levende og aktiv hverdagskirke
  • Kompetansesenter for bærekraft og grønne løsninger

Menigheten har som hovedsatsningsområder å bygge ny kirke «Den grønne katedralen» og være en pådriver lokalt og regionalt i arbeid for bærekraftige og grønne løsninger.

Har du lyst til å være med på laget?

Det er vårt mål at miljøarbeideren får en sentral rolle i det praktiske arbeidet med tiltakene for å nå våre målsettinger.

 

Arbeidsoppgaver

Hovedoppgavene vil være:

  • Miljøarbeid med praktisk tilrettelegging i menighetens fritidstilbud og ungdomsmesse.
  • Miljøarbeid blant barn og unge, i samarbeid med Trondheim kommune og lokale aktører.
  • Arbeide i samlinger for hjemmeværende med små barn, eksempelvis babysang, sammen med fagansatte i menigheten.
  • Bidra inn i konfirmantarbeidet, bl.a. ved deltakelse på konfirmantleirer.
  • Bidra til menighetens bærekraftssatsning.
  • Miljøarbeid i ulike tilbud og tiltak til alle aldersgrupper i menigheten.

Arbeidstid på ettermiddag/kveld og i helger må påberegnes.

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant fagbrev som barne- og ungdomsarbeider, helsefagarbeider, aktivitør e.l.
  • Spesiell relevant erfaring vil bli vektlagt, og kan kompensere for manglende fagbrev.
  • Erfaring med miljøarbeid, gjerne med flere aldersgrupper, men spesielt barn og ungdom vektlegges.
  • Erfaring med og interesse for grønne løsninger og sosial bærekraft er ønskelig.
  • God kjennskap til Den norske kirke er en fordel.
  • ​God norsk muntlig og skriftlig framstillingsevne.
  • Fortrolig med bruk av IT som arbeidsverktøy.
  • Den som ansettes må være medlem i Den norske kirke og kunne fremvise godkjent politiattest.

 

Personlige egenskaper

  • Engasjement og interesse for menighetens hovedssatsninger, deriblant den byomfattende bærekraftssatsningen.
  • Initiativrik og løsningsorientert. Positiv og fremoverlent i møte med utvikling av menighetens aktivitet.
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, spesielt i møte med barn og unge.
  • Rolig, tydelig, trygg og imøtekommende også i utfordrende sosiale situasjoner.
  • Evne til å rekruttere, motivere og støtte frivillige.
  • ​Personlig egnethet vil bli tillagt vekt.

 

Vi tilbyr

  • Vi tilbyr en unik mulighet til å være med på utviklingen av et kompetansesenter for grønne og bærekraftige løsninger for kirken og lokalmiljøet.
  • Vi tilbyr et meningsfullt og viktig arbeid i møte med enkeltmennesker og grupper i menigheten.
  • Vi tilbyr et godt faglig miljø med engasjerte kollegaer.
  • Du får lønn i samsvar med avtaleverk for DNK.
  • Vi har offentlige pensjons- og forsikringsordninger.

Dagens kontorsted er Ingrid Kiærs veg 1, Ranheim.

 

Søknadsfrist: 28.11.2024
Arbeidsgiver: Kirkelig fellesråd i Trondheim
Sted: Ranheim
Stillingstittel: Miljøarbeider ved Ranheim og Charlottenlund menighet
Stillinger: 1
Ansettelsesform: Fast
Heltid/Deltid: Deltid
Stillingsprosent: 60
Webcruiter-ID: 4878358501

 

Kontaktinformasjon

Arne Reidar Vik Selven
Daglig leder Ranheim og Charlottenlund menighet
 Telefon:97031819
E-post:[email protected]

 

 

Søk her

 

 

Ingrid Kiærs veg 1, 7055 Ranheim, Norge

 

 

Kirkelig fellesråd i Trondheim har 170 medarbeidere tilknyttet drift av 16 menigheter og 19 kirkegårder/gravplasser. Fellesrådet har også ansvar for drift, vedlikehold og utvikling av 21 kirkebygg, 4 kapeller og ett krematorium med seremonirom, samt økonomiske og administrative servicefunksjoner for alle menigheter i Trondheim.

Fellesrådet skal ivareta kulturarven og utføre gravferdstjenesten på en verdi måte. Sammen med menighetene har vi som mål å virkeliggjøre at byens befolkning møter en bekjennende, åpen, tjenende, misjonerende og tilstedeværende folkekirke, og at gravferdstjenester blir utført på en verdig måte. Mål og strategiplan for Fellesrådet legger stor vekt på å være en kirke hvor folk er.r

Del stillingen

Selskap

Trondheim kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Arne Reidar Vik Selven
  • Tittel: Daglig leder Ranheim og Charlottenlund menighet
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 97031819

Lokasjon

  • Trondheim

Søknadsfrist

November 28, 2024