Kombinert stilling fastlege/tilsynslege
Dette er en spennende mulighet i en nyopprettet stilling. Vi søker ny legekollega som vil være med på laget og bidra til gode legetjenester for Nome kommunes innbyggere.
Nome legesenter er en kommunalt drevet praksis med moderne utstyr og funksjonelle lokaler. Driften har egen enhetsleder, 7 fastleger, Lis1, sykepleiere og helsesekretærer.
Fastlegene er lokalisert på Nome Helsesenter sentralt på Ulefoss, i samme bygg som jordmor, helsestasjon og ambulansetjeneste.
Det er et godt og formalisert samarbeid mellom fastlegene og kommunens øvrige helsetjeneste. Nome har et interkommunalt legevaktsamarbeid med Skien kommune, som har en velfungerende legevakt i nytt og moderne bygg. Den enkelte lege har 2 legevakter pr. mnd.
Kommunen har sykehjem, institusjoner, flyktninghelsetjeneste, psykisk helsetjeneste og hjemmetjenester
Tilsynslegen er medisinskfaglig ansvarlig på sykehjemmet som har følgende tilbud:
- Langtidsplass
- Korttidsplass
- Avlastningsopphold
- Avdeling for aldersdemente
Denne stillingen vil innebære en kombinasjon av tilsynslegefunksjon på Nome sjukeheim, og kommunal fastlegepraksis
Nome har egen kommuneoverlege og disponerer KAD plasser på Nome sjukeheim
Legesenteret bruker WebMed journalsystem
Søknadsfrist: 07.03.2025
Arbeidsgiver: Nome kommune
Sted: Ulefoss
Stillingstittel: Kombinert stilling fastlege/tilsynslege
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4915299476
Arbeidsoppgaver
- Fastlegepraksis etter gjeldende lover, forskrifter og avtaleverk. Listestørrelse etter avtale
- Interkommunal legevakt
- Institusjonsrettede oppgaver:
Behandling og oppfølging av pasienter
Prosedyrer i forbindelse med inn- og utskriving til og fra sykehus
Prosedyrer for henvisning til spesialisthelsetjenesten
Medisinsk faglig rådgivning til ledelsen
Delta i utvikling og gjennomføring av internkontroll og kvalitetssystemer
Bidra til/delta i undervisning av de ansatte
Samhandlingsrettede oppgaver
Tilsynslegen bidrar til utarbeidelse av retningslinjer, oppgavefordeling, samhandling og kommunikasjon med andre aktører som fastlege, kommuneoverlege, spesialisthelsetjeneste og smittevern.
Kvalifikasjoner
- Lege med godkjent autorisasjon og gjennomgått turnustjeneste
- Spesialist i allmennmedisin eller ønske om spesialisering (ALIS)
- Fordel med erfaring fra allmennpraksis
- Rett til refusjon fra Helfo
- Beherske norsk skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper
- Interesse for allmennmedisin
- Interesse for geriatri
- Gode samarbeidsevner og kommunikasjonsferdigheter
- Relevant kompetanse, erfaring, fleksibilitet og personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
- Vi gir våre nye leger en god start med gode vilkår.
- Vi legger til rette for deg som vil starte i et ALIS løp.
- Stillingen er plassert i kommunens lønnsregulativ i henhold til gjeldende tariffavtale
- Som ansatt i Nome kommune er du omfattet av meget gode pensjon- og forsikringsordninger
Stårrvegen 14, 3830 Ulefoss, Norge
Kontaktinformasjon
Lars Kristian Lunden
Fastlege
Telefon:416 16 360
E-post:[email protected]
Zafar G. Ali
Tillitsvalgt lege
Telefon:452 70 839
E-post:[email protected]
Berit Lindberg Spange
Enhetsleder HO
Telefon:+47 90940691
Kanalkommunen Nome ligger «midt i smørøyet» og er en kommune med flere vakre steder å bosette seg. Største del av befolkningen bor i eller omkring Lunde og Ulefoss sentrum.
Det er kort veg til Grenlandsregionen i sør og til Bø i Midt-Telemark med vakre Lifjell i nord. Det er kun 30-60 minutters kjøring til sjø og fjell, og kun 2 timer til Oslo.
Sørlandsbanen stopper i Lunde.
Kommunen har ca. 6600 innbyggere og et areal på 434 km². Nome har barnehager, ledige boligtomter, videregående skoler og kort veg til universitetet i Sørøst-Norge (Bø, Porsgrunn og Notodden).
Kirkens ungdomsprosjekt – Daglig leder, KUP Kristiansand (Søknadsfrist 16.03.2025)
Daglig Leder
Kirkens Ungdomsprosjekt
- Frist16.3.2025
- AnsettelsesformFast
Vil du gjøre en forskjell for barn og unge?
Har du lyst til å lede en organisasjon som hver dag bidrar til at barn og unge i utsatte livssituasjoner får oppleve trygghet, fellesskap og mestring? Da kan dette være jobben for deg! Nå ser vi etter en ny daglig leder som kan videreutvikle arbeidet vårt og inspirere både ansatte, frivillige og samarbeidspartnere.
Ansvar/ oppgaver:
- Lede og tilrettelegge for utvikling og vekst
- Personalansvar: Motivere og følge opp ansatte og frivillige
- Sikre en bærekraftig økonomi og god drift
- Bygge og styrke relasjoner med samarbeidspartnere som kommunen, næringslivet og kirken
- Videreutvikle KUPs sterke kultur og verdigrunnlag
Hvem ser vi etter:
- Du har relevant utdanning på høyskolenivå innen ett eller flere av områdene ledelse, økonomi, personal, diakonifag, psykologi/sosialt arbeid.
- Du er en trygg og samlende leder med et stort engasjement for ungdommer
- Du er god til å bygge relasjoner og skape engasjement
- Du har erfaring med, eller forståelse for sosialt arbeid, diakoni og frivillig sektor
- Du identifiserer deg med verdiene til Den norske kirke
Dette er en lederjobb hvor du får stor mulighet til å utgjøre en forskjell for barn og unge i utsatte livssituasjoner. Du blir en del av et varmt, inkluderende og verdibasert arbeidsmiljø der fellesskap og engasjement står i sentrum. Hos oss er ingen dager like! Du får en variert og fleksibel arbeidshverdag med stort handlingsrom. I tillegg får du en unik mulighet til å jobbe tett med dedikerte ansatte og frivillige som alle brenner for samme mål: å tilrettelegge for mestring, skape trygge fellesskap og gi unge mennesker en bedre fremtid.
Om arbeidsgiveren
Kirkens Ungdomsprosjekt (KUP) er en ideell og diakonal organisasjon som jobber for å gi unge mennesker en bedre hverdag. Vi har 12 engasjerte ansatte og rundt 70 frivillige som sammen skaper trygge fellesskap og bygger varige relasjoner.
Er du nysgjerrig eller interessert i å høre mer om denne spennende stillingen? Da er du velkommen til å ta kontakt med daglig leder Ingunn Holme, mobil: 412 01 853, eller styreleder i KUP, Geir Robstad, mobil: 906 26 804 – vi ser fram til å høre fra deg!
Nettverk: Facebook
Sektor: Organisasjoner
Lederkategori: Leder
Sted: Gyldenløves gate 7, 4611 Kristiansand S
Bransje: Helse og omsorg, Ideelle organisasjoner
Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Ledelse, Omsorg og sosialt arbeid
Arbeidsspråk: Norsk
Spørsmål om stillingen
Samnanger barneskule – Lærarstillingar frå august 2025 (søknadsfrist 23.03.2025)
Lærarstillingar på Samnanger barneskule frå august 2025
Om stillinga
Frå hausten 2025 har me ledig både faste stillingar og vikariater av ulike størrelsar. Me ønsker oss både kontaktlærarar og faglærarar med spesialpedgogisk kompetanse.
Arbeidsoppgåver
- Førebu, gjennomføra og følgje opp undervisning i tråd med ny læreplan LK20
- Bidra i vårt profesjonsfellesskap
- Delta i vårt utviklingsarbeid der inkludering og lesing er viktige satsingsområder
- Vera ein trygg klasseleiar med vekt på relasjonsarbeid
- Legge til rette for tilpassa og inkluderande opplæring for elevane
Kvalifikasjonar
Krav
- Godkjend lærarutdanning frå høgskule eller universitet
- Politiattest. jfr. opplæringslova § 10-9
- God nynorsk framstilling, munnleg og skriftleg
- God digital kompetanse
Ønskjer
- Du er ein tydeleg og varm klasseleiar og vaksenperson
- Du er nytenkande og opptatt av pedagogisk utviklingsarbeid
- Du har ei praktisk tilnærming til fag og undervisning
- Du samarbeider og kommuniserer godt
- Du er engasjert og har arbeidsglede
Personlege eigenskapar
- Du har fokus på eleven sitt beste
- Du likar å leika, både ute og inne
- Du er ein motivert og engasjert pedagog og kollega
- Du er god på å skapa gode relasjonar
- Du er medviten på eigne haldningar og verdiar
- Du bidreg på ein positiv måte i personalet, med humor og faglege innspel
- Personlege eigenskapar blir vektlagt
Me tilbyr
-
Eit fagleg miljø med utfordrande oppgåver, gode moglegheiter for fagleg og personleg utvikling og høve til å vera med å forme ein kommune i positiv utvikling og vekst
- Lønn, offentleg pensjon og arbeidsvilkår etter gjeldande lov- og avtaleverk
- Gunstige pensjonsordningar, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
- Gode velferdsordningar
Arbeidstilhøve
Me ønskjer eit arbeidsmiljø prega av mangfald, og at våre tilsette skal spegla folkesetnaden elles. Me oppfordrar alle som er kvalifisert til å søkja jobb hjå oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn eller minoritetsbakgrunn. All utanlandsk utdanning må vera godkjent av Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse, HR-dir. Me legg vekt på å leggja til rette arbeidsforholda dersom du har behov for det.
Administrasjonsmålet i kommunen er nynorsk. Alle nytilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månader.
Me gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort, sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort, og vil ha moglegheit til å trekkja søknaden.
Som tilsett i Samnanger kommune vil du bli innmeldt i KLP si pensjonsordning. KLP tilbyr pensjon, bank og forsikringstenester og er Norges største pensjonsselskap. Ordninga dekker alderspensjonar, AFP, uførepensjon, etterlattepensjon, yrkesskade- og gruppelivsforsikring.
Søknadar må leverast innan fristen og må sendast inn via rekrutteringssystemet vårt JobbNorge.
Om oss
Skulen ligg vakkert til og har funksjonelle og miljøvenlege bygg. Skulen har eit stort og variert uteområde, eit flott skulebibliotek, digitale tavler i alle klasserom og kort veg ut i naturen.
Skulen har fokus på å sjå heile mennesket og vektlegg både sosiale og faglege mål gjennom tidleg innsats og kjerneverdiane våre. Me ynskje å sjå engasjerte elevar og kollegaer i praksis. Me er ein skule i utvikling og har godt kvalifiserte tilsette som trivst på arbeidsplassen sin.
Nøkkelord: vår skule, våre elevar, kommunikasjon og relasjon
Samnanger kommune
I hjarta av gamle Hordaland, midt mellom Bergen og Hardanger, ligg Samnanger kommune som ein naturleg skjønnheit. Med relativ kort veg til både by- og naturopplevelsar, er Samnanger perfekt for deg som ønskjer både i pose og sekk. Kraftkommunen med sine 2 500 innbyggjarar er i vekst, og potensialet er stort. Me treng deg som ser dette potensialet og vil vera med på den spanande reisa vidare.
Oppvekstområdet omfattar to kommunale barnehagar, to kommunale skular samt vaksenopplæring. I tillegg er det ein privat barnehage med i samarbeidet vårt. Oppvekstområdet verdet mangfold og berekraftige løysingar, og har som visjon at høg kvalitet på tenestetilboda skal sikre gode oppvekstvilkår for barn og unge i Samnanger kommune.
Spørsmål om stillinga
Eli Kristin Berge
Rektor Samnanger barneskule
+47 90740850
[email protected]
Søknadsfrist: 23. mars 2025
Arbeidsgivar: Samnanger kommune
Kommune: Samnanger
Omfang: Heiltid (4 stillingar)
Varigheit: Fast
Arbeidsstad: Nesjavegen 17, 5650 Tysse
Barnehagene i Ål – Pedagogiske ledere (forskjellige søknadsfrister)
Klikk på aktuell utlysing under:
Ål legekontor – Fastlege (søknadsfrist 02.03.2025)
Fastlege – legestillingar Ål i Hallingdal
Ål kommune er plassert sentralt i nokon av Sør-Norges mest attraktive fjellområder. Her ligg landets beste destinasjonar for sykling, ski og heilårsbasert fjellsport. Norsk Luftambulanse har sin base for Indre Sør-Norge på Ål, og utgjer saman med Hallingdal Sjukestugu og legetenesta i Ål eit sterkt fagmiljø og senter for regionale helsetenester og beredskap.
Me har ledig følgjande stillingar:
- Fastlegeheimel – inntil full listestorleik (810 listepasientar)
- Sjukeheimslege – inntil 80 % fast stilling, sjå eigen utlysing
- Det vil bli ledig komnuneoverlegestilling i løpet av året. Om du er nysgjerring på denne stillinga, så ta kontakt med kommunalsjef Borghild Ulshagen
Blir du med på laget?
Me er fleksible med tanke på avtale, og du vil sjølv kunne ha stor moglegheit til å påverke både listelengde og storleik på kommunale oppgåver. Heimelen kan knyttast til fast løn eller til privat praksis. Fastlegeheimelen kan kombinerast med stilling som sjukeheimslege eller kommuneoverlege. Me ber deg oppgi i søknaden om du ønskjer å jobbe i ein kombinert stilling.
Legekontoret er kommunalt drifta, med erfarent og stabilt hjelpepersonell. I alt er det 13 legar i legetenesta, i hovudsak på fastløn. 10 fastlegar 3 av dei i «Nordsjøturnus» samt legevaktsjef, legevaktslege, sjukeheimslege og kommuneoverlege i deltidsstilling. Me kan tilby èin velutstyrt og oppdatert arbeidsplass, og eit trygt, inkluderande og internasjonalt arbeidsmiljø
Legetenesta i Ål er fysisk tett knytt til Hallingdal sjukestugu (HSS). HSS er nærsjukehus for Hallingdal og gir desentraliserte spesialisttenester. Kommunen sine KAD plassar er samlokalisert til intermediær sengeavdeling (IMA) på HSS. Det er eigne legar tilsett ved IMA.
Ål kommune er registrert som utdanningsverksemd, har rettleiar for ALIS i legekollegiet, og vil legge til rette for oppfølging av utdanningsplan i spesialistutdanning i allmennmedisin.
Legevakt
Hallingdal er reiselivsregion med høgt folketal i periodar. Dette medfører stor pågang på legevakt. Det er tilsett legevaktslege for å redusere vaktbelastninga for fastlegane.
Det er lang veg til næraste akuttsjukehus (Ringerike). Det er derfor ønskjeleg med erfaring og interesse for ortopedi og skadebehandling.
Det er etablert interkommunalt legevaktsamarbeid med kommunar i Hallingdal.
- daglegevaktsamarbeid mellom legane i Ål
- legevaktsamarbeid med Hol og Hemsedal kommunar, lokalisert på Ål, ettermiddag og helg og med fast godtgjersle og tilstadeplikt.
- Interkommunal nattlegevakt med tilstadeplikt for 5 kommunar i Hallingdal, lokalisert på Ål.
Kvalifikasjonar
- lege med norsk autorisasjon
- spesialist i allmennmedisin, eventuelt under spesialistutdanning
- god norskkunnskap, både skriftleg og munnleg
- det er ynskjelig med sjølvstendig vaktkompetanse
- førarkort kl B
Personlege eigenskapar
- gode kommunikasjonsevner med pasientar, pårørande og samarbeidspartar
- personleg eigna som fastlege og som kollega, god samarbeidsevne og flesibilitet.
- det vert lagt vekt på fagleg dyktigheit, evne til å ta sjølvstendig ansvar og vilje til fleksibilitet
- interesse for fagutvikling og kvalitetsarbeid og vilje til tverrfagleg samarbeid
Det blir lagt stor vekt på personlege eigenskapar.
Søkjar må slutte seg til interne arbeidsavtaler ved kontoret på lik linje med dei andre legane.
Me tilbyr
- lønns og arbeidsvilkår, der ulike avlønningsmodeller kan drøftast.
- sjølvstendig næringsdrivande eller fastlønnsavtale
- triveleg arbeidsmiljø med motiverte og kompetente medarbeidarar
- moderne og godt utstyrt lokaler, inkludert røntgen.
- tilrettelegging for spesialiseringsløp i allmennmedisin, ALIS-avtale
Dersom du vil flytte til Ål, så har me fadder for nytilflytta, velkomsttreff og personleg oppfølging av deg som ny i Ål. Me hjelper deg å skaffe bustad.
Søknad og politiattest
- vitnemål og attestar legg du inn saman med søknaden
- den som vert tilsett må legge fram politiattest ikkje eldre enn tre månadar
- intervju og tilsetjing kan skje fortløpande i søknadsperioden
- kommunen følgjer offentleglova § 25 ved eventuell offentleggjering av søkjarlista
Du er velkomen til å ta kontakt med oss om du har spørsmål til stillinga.
Fylke: Buskerud
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Skift/turnus
Søknadsfrist: 02.03.2025
Arbeidsstad: Legestenesta
Kontaktpersonar:
Borghild Ulshagen
tlf: +47 32085201
mob: +47 99287898
Gry Katrine Kirkeluten
tlf: 48022060
mob: 48022060
Heimeside:
Adresse:
Helsetunvegen 17 3570 Ål
Ål kommune legetenesta
Me kan tilby eit solid fagmiljø ved Ål Legekontor, som er samlokalisert med Hallingdal sjukestugu, prehospitale tenester med luftambulanse og Ål helsesenter. Det er nye lokalar som er godt tilrettelagt for legepraksis, med eige laboratorie-/undersøkingsrom. Kontoret er velutstyrt med bla digitalt røntgen, ultralyd og legevaktsbil med akuttmedisinsk utstyr. Det er eigne lokalar for legevakt, og det er turnus mellom fastlegane om vakt på daglegevakt.
Det er i dag legevaktsamarbeid med nabokommunen Hol, og felles nattlegevakt for Hallingdal med base på Ål, og med Ål som driftsansvarleg kommune.
Helse- og omsorgsektoren i Ål har stort fokus på fag, kvalitet og utvikling. Vi har fleire spanande utviklingsprosjekt i gang både lokalt og regionalt, og eit arbeidsmiljø med engasjerte og fagleg dyktige medarbeidarar.
Ål legekontor – Sjukeheimslege (søknadsfrist 02.03.2025)
Sjukeheimslege – legestillingar i Ål
Ål kommune er plassert sentralt i nokon av Sør-Norges mest attraktive fjellområder. Her ligg landets beste destinasjonar for sykling, ski og heilårsbasert fjellsport. Norsk Luftambulanse har sin base for Indre Sør-Norge på Ål, og utgjer saman med Hallingdal Sjukestugu og legetenesta i Ål eit sterkt fagmiljø og senter for regionale helsetenester og beredskap.
Me har ledig følgjande stillingar:
- Sjukeheimslege – inntil 80 % fast stilling,
- Fastlegeheimel – inntil full listestorleik (810 listepasientar)
- Det vil bli ledig kommuneoverlegestilling i løpet av året. Har du lyst på å vite meir om denne stilllinga, så ta kontakt med kommunalsjef Borghild Ulshagen
Blir du med på laget?
Stillinga som sjukeheimslege kan kombinerast med stilling som fastlege eller kommuneoverlege. Me ber deg oppgje i søknaden om du ønskjer å jobbe i ein kombinert stilling. Som sjukeheimslege har du ikkje vaktplikt, men du har høve til å ta vakter etter avtale med leiar for legevakta.
Vår flinke sjukeheimsoverlege gjennom mange år, nærmar seg pensjonsalder, og me søkjer derfor etter ein ny sjukeheimslege. Du vil vere i team med LIS 1 lege, som har delar av praksisen sin på sjukeheimen. Me søkjer etter deg som har lyst på ein spannande og utviklande stilling som sjukeheimslege. Våre tenester er i kontinuerleg utvikling i takt med aukande kompleksitet i pasientens helsetilstand og behandlingsbehov.
Du vil få god innføring i stillinga i trygge rammer, og opplæring vil skje i samarbeid med sjukeheimsoverlege. Du er med på å ta stilling til behandlingsnivå, har medisinskfagleg ansvar og skal ha en god og open kommunikasjon med pasient og pårørande.
Ål kommune er registrert som utdanningsverksemd, har rettleiar for LIS 2 og 3 i legekollegiet, og vil legge til rette for oppfølging av utdanningsplan i spesialistutdanning.
Me tilbyr:
- eit godt arbeidsmiljø, spanande og utfordrande arbeidsoppgåver i ein verksemd i utvikling
- eit solid tverrfagleg team som består av fysioterapeut, ergoterapeut, sjukepleiarar, fagsjukepleiar, helsefagarbeidarar og assistentar som fokusera på å fremje livskvalitet og meistring i eige liv for våre pasientar gjennom heiskapeleg tilnærming, kunnskapsbasert praksis og personsentrert omsorg
- me kan legge til rette for å fullføre relevant spesialisering
- det kan vere mogleg å få praksisen godkjent som ein del av ALIS
- konkurransedyktig fastlønn etter kvalifikasjonar, og gode pensjons- og forsikringsordningar
- fleksibel arbeidstid
- flotte og moderne lokalar som er samlokalisert med mellom anna legeteneste, heimeteneste, spesialisthelsetenesta
Oppgåver lagt til stillinga:
- legeansvar for totalt 49 pasientar/bebuarar inkludert visittar og fortløpande pasientarbeid
- medisinskfagleg behandling ved korttids- og langtidsavdeling som til dømes rehabilitering, avklarte akuttopphold, somatikk, lindring og psykogeriatri
- oppfølging etter opphald i spesialisthelsetenesta
- deltaking i fag- og kvalitetsutvikling i tenesta og, rettleiing og undervisning for tilsette, inkludert pasientsikkerheit
- sørge for at pasientane får eit heilskapleg tenestetilbod gjennom informasjon, råd og rettleiing til pasientar, pårørande og samarbeidspartner
- samhandling med eksterne aktørar som kommuneoverlege, legevakt, fastlegar og spesialisthelseteneste
Me søkjer deg med:
- norsk autorisasjon som lege, gjerne relevant spesialistutdanning innan allmennmedisin, geriatri eller indremedisin, relevant erfaring frå primærhelsetenesta / sjukeheimslege
- fullført norsk turnusteneste /LIS1 teneste
- god norskkunnskapar både munnleg og skriftleg
- gode kommunikasjons- og samarbeidsevne i møte med brukar, pårørande og kollegaer i tenesta.
- evne til å vere sjølvstendig, fleksibel og løysningsorientert
- interessere for fagutvikling og kvalitetsarbeid og som ønskje om å formidle kunnskap vidare i rettleiing og undervising
Det blir lagt stor vekt på personlege eigenskapar
Søknad og politiattest
- vitnemål og attestar legg du inn saman med søknaden
- den som blir tilsett må legge fram politiattest ikkje eldre enn tre månadar intervju og tilsetjing kan skje fortløpande i søknadsperioden
- kommunen følgjer offentleglova § 25 ved eventuell offentleggjering av søkjarlista
Flytte til Ål?
Drøymer du om å flytte til ei vakker fjellbygd? Ynskjer du deg eit godt kultur- og idrettstilbod, spennande jobbmoglegheiter og eit trygt oppvekstmiljø? Då er du velkomen til Ål!
Flytt til Ål! – Ål kommune
Ta gjerne kontakt med oss om du har spørsmål til stillinga.
Velkomen som søkjar!
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Skift/turnus
Søknadsfrist: 02.03.2025
Tiltreding: 02.03.2025
Arbeidsstad: Legestenesta
Kontaktpersonar:
Borghild Ulshagen
tlf: +47 32085201
mob: +47 99287898
Gry Katrine Kirkeluten
tlf: 48022060
mob: 48022060
Heimeside:
Adresse:
Helsetunvegen 17 3570 Ål
Ål kommune
Me kan tilby eit solid fagmiljø ved Ål Legekontor, som er samlokalisert med Hallingdal sjukestugu, prehospitale tenester med luftambulanse og Ål helsesenter. Det er nye lokalar som er godt tilrettelagt for legepraksis, med eige laboratorie-/undersøkingsrom. Kontoret er velutstyrt med bla digitalt røntgen, ultralyd og legevaktsbil med akuttmedisinsk utstyr. Det er eigne lokalar for legevakt, og det er turnus mellom fastlegane om vakt på daglegevakt.
Det er i dag legevaktsamarbeid med nabokommunen Hol, og felles nattlegevakt for Hallingdal med base på Ål, og med Ål som driftsansvarleg kommune.
Helse- og omsorgsektoren i Ål har stort fokus på fag, kvalitet og utvikling. Vi har fleire spanande utviklingsprosjekt i gang både lokalt og regionalt, og eit arbeidsmiljø med engasjerte og fagleg dyktige medarbeidarar.
Tana kommune – Boftsa oppvekstsenter, avd barnehage: Ledige stillinger i mars, mai og august (Søknadsfrist 26.02.2025)
Generasjonsskifte ved Boftsa oppvekstsenter, avd barnehage – Ledige stillinger i mars, mai og august
Boftsa oppvekstsenter, avd barnehage gjennomgår et generasjonsskifte og søker deg som til enhver tid jobber for barnets beste.
Vi trenger inntil to barnehagelærere/pedagogiske ledere i 100% stilling og én fagansatt/barne- og ungdomsarbeider (BUA). Vi vurderer også annen relevant utdanning.
Per i dag har barnehagen 12 barn, som utgjør 15 plasser. Med bakgrunn i antall plasser, har vi enkelte år to avdelinger. Vi er en basebarnehage, der små og store er sammen. Det er fire ansatte i barnehagen.
Søknadsfrist: 26.02.2025
Arbeidsgiver: Tana kommune
Sted: Tana
Stillingstittel: Generasjonsskifte ved Boftsa oppvekstsenter, avd barnehage – Ledige stillinger i mars, mai og august
Stillinger: 3
Heltid/Deltid:Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4921596374
Arbeidsoppgaver
Pedagogisk leder
- har det administrative og pedagogiske ansvaret for en avdeling og skal dokumentere og synliggjøre arbeidet på avdelingen. Dette innebærer ansvar for planlegging, gjennomføring og vurdering etter gjeldende lover, rammer og planer
- skal legge til rette for spesialpedagogisk arbeid og har ansvar for oppfølging av barn, samarbeid med foreldre og eksterne parter
- har ansvar for å utarbeide og planlegge barnehagens overordnede planer sammen med lederteamet og være pådriver i prosjektarbeid og kompetanseheving som barnehagen driver/deltar på.
- har ansvar for foreldresamarbeid på avdelingen, og for å påvirke til et godt gjensidig samarbeid mellom alle aktuelle parter
- må samarbeide tett med den andre pedagogiske lederen, når dette finnes, og fordele ansvars- og arbeidsoppgaver
- rapporterer til virksomhetsleder
Fagarbeider(BUA)
- møter alle barna og barnegruppa som helhet, med omsorg, oppmerksomhet og åpenhet, og sørger for at de har et trygt og godt psykososialt barnehagemiljø
- bidrar aktivt under planlegging og gjennomføring av barnehagens pedagogiske og praktiske planarbeid
- deltar i systematisk evaluering av barnehagens mål og tiltak i samarbeid med øvrige ansatte og foreldre/foresatte
- medvirker til godt foreldresamarbeid gjennom daglig kontakt
- bidrar til et godt samarbeid og arbeidsmiljø i barnehagen
- holder seg faglig oppdatert og tar ansvar for egen utvikling
- utfører praktisk arbeid i barnehagen
- følger interne rutiner for barnehagen
Kvalifikasjoner
Pedagogisk leder
- Godkjent barnehagelærerutdanning – Ved utenlandsk utdanning må godkjenning fra UDIR vedlegges
- Erfaring som pedagogisk leder er en fordel, men ikke et krav
- Trygg med data
Fagarbeider(BUA)
- Godkjent utdanning som Barne- og ungdomsarbeider(BUA), eller annen relevant utdanning
- Erfaring fra barnehage er en fordel, men ikke et krav
- Har kjennskap til gjeldende lovverk og rammeplan for barnehagen
Felles for alle
- Personlig egnethet vektlegges
- Under ellers like vilkår, foretrekkes søkere som behersker både norsk og samisk språk
- Jf Barnehageloven §19, må tilfredsstillende politiattest fremlegges før tiltredelse
Personlige egenskaper
Felles for alle
- Alltid jobber for barnets beste
- Liker å være ute i allslags vær
- Fleksibel, løsningsorientert med gode samarbeidsevner
- Initiativrik, målrettet, strukturert og har stor arbeidsglede
- God punktlighet
- Leken og setter barnet i fokus
Pedagogisk leder
- Ansvarsbevisst egen rolle som leder
- Utviser en profesjonell holdning til alle sider ved arbeidet
Vi tilbyr
- En hektisk hverdag i et godt miljø, med motiverte og engasjerte kollegaer
- Fine opplevelser med barn og voksne
- Store naturområder å boltre seg i
Deanu gielda-Tana kommune inngår i tiltakssonen for Nord-Troms og Finnmark, med økonomiske fordeler knyttet til:
- redusert skatt
- skattefri nedskriving av studielån
- fritak for el-avgift på forbruk
- gratis barnehageplass
For øvrig gjelder ansettelse i henhold til loven, reglement og avtaler
- Medlem i pensjonskasse
- Kommunen er behjelpelig med å skaffe bolig
- Flytteutgifter dekkes iht kommunens flyttereglement
Annet
Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknaden. Opplysninger kan bli offentlig, selv om du har bedt om å ikke bli oppført på søkerlisten, jf. offentlighetsloven §25. Søkeren vil bli varslet, dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
- Kun søkere som søker elektronisk via WebCruiter vil bli vurdert
- Attester og vitnemål samt to referanser legges ved søknaden
Det er ikke ønskelig med kontakt fra annonseselgere eller formidlingsbyrå
Tanafjordveien 2102, 9841 Tana, Norge
Kontaktinformasjon
Marit Broch Johansen
Virksomhetsleder
Telefon:+47 45517761
Velkommen til Tana, sentralt i Øst-Finnmark, omkranset av noen av Norges største fjellvidder, med gresskledte frodige fjelldaler og heftig kystnatur. Et av Norges beste fiskeområder for røye og ørret – og Tanavassdraget, verdens viktigste elv for den den nordatlantiske laksebestanden. Selvsagt er verdens største laks også tatt her.
Å leve og bo i Tana kommune, i nordlyset og midnattsolens land, preget av nyskapning, rik på historie og med mangfoldig kultur inviterer vi til et felleskap med styrke og glede. Våre innbyggere byr på seg selv, med genuin interesse, vilje og engasjement.
Vi ønsker at arbeidsplassene i Tana kommune karakteriseres med høy kompetanse, likestilling, medbestemmelse, samarbeid, fleksibilitet, utvikling og frihet. Som ansatt har du mulighet å påvirke din arbeidssituasjon og virksomheten på din arbeidsplass. Kommunens struktur gjør at kommunikasjonen flyter lett i alle retninger.
Tana kommune er en tospråklig kommune der norsk og samisk er likestilt. Kommunen har også mange kvenske/norskfinske innbyggere.
Tana kommune – Styrer ved Tanabru barnehage (Søknadsfrist 09.03.2025)
Styrer ved Tanabru barnehage
Tanabru barnehage er en 6 avdelings kommunal barnehage, 5 norske avdelinger og 1 samisk avdeling.
Barnehage ligger ved kommunesenteret.
Søknadsfrist: 09.03.2025
Arbeidsgiver: Tana kommune
Sted: Tana
Stillingstittel: Styrer ved Tanabru barnehage
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4922109952
Arbeidsoppgaver
– Sikre forsvarlig drift innenfor tilgjengelige ressurser og gjeldende lovverk
– Være en synlig leder som formulerer mål, forventninger og har god gjennomføringskraft
– Være en robust og trygg leder som sørger for at barnehagen utvikler seg som en lærende organisasjon og drive systematisk kvalitetsarbeid i samarbeid med de ansatte
– Ansvar for å samarbeide med foreldre, planlegging og gjennomføring av foreldremøter
Kvalifikasjoner
– Ledererfaring
– Gjennomført eller ønske om å gjennomføre nasjonal styrerutdanning
– Kunnskap om lov- og regelverk gjeldende for fagområdet
– Økonomiforståelse
– Kunne sette seg inn i og nyttiggjøre seg digitale fagsystemer/verktøy
– Gyldig politiattest
Personlige egenskaper
Du må like å lede andre mennesker og være bevisst egen lederrolle
Du må ha gode samarbeidsevner, og jobbe godt i team
Du må ha evnen til å skape tillit og bygge relasjoner
Evne til systematisk arbeid og orden
Lønn etter avtale
Vi tilbyr
Kommunen inngår i tiltakssonen for Nord-Troms og Finnmark med økonomiske fordeler knyttet til redusert skatt, skattefri nedskrivning av studielån og fritak for el-avgift på forbruk.
Gratis barnehageplass fra og med barnehageåret 2023/2024 i Nord-Troms og Finnmark.
For øvrig gjelder ansettelse i henhold til lover, avtaler og reglementer. Medlemskap i pensjonskasse.
Tana kommune er en del av forvaltningsområdet for samisk språklov, hvor samisk er et offisielt
språk i tillegg til norsk. Søkere bes derfor om å oppgi sine språkkunnskaper.
Annet:
Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknaden. Opplysninger kan bli offentlig selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, jf. offentlighetsloven § 25. Søkere vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
Kun søkere som søker elektronisk via WebCruiter vil bli vurdert. Attester og vitnemål samt to referanser legges ved søknaden.
Kommunen er behjelpelig med å skaffe bolig. Flytteutgifter dekkes iht. kommunens flyttereglement.
Under ellers like vilkår, foretrekkes søkere som behersker både norsk og samisk språk
Det er ikke ønskelig med kontakt fra annonseselgere eller formidlingsbyrå.
Per Fokstad geaidnu 50, 9845 Tana, Norge
Kontaktinformasjon
Rune Seim
Ass. kommunedirektør
Telefon:+47 46400203
Velkommen til Tana, sentralt i Øst-Finnmark, omkranset av noen av Norges største fjellvidder, med gresskledte frodige fjelldaler og heftig kystnatur. Et av Norges beste fiskeområder for røye og ørret – og Tanavassdraget, verdens viktigste elv for den den nordatlantiske laksebestanden. Selvsagt er verdens største laks også tatt her.
Å leve og bo i Tana kommune, i nordlyset og midnattsolens land, preget av nyskapning, rik på historie og med mangfoldig kultur inviterer vi til et felleskap med styrke og glede. Våre innbyggere byr på seg selv, med genuin interesse, vilje og engasjement.
Vi ønsker at arbeidsplassene i Tana kommune karakteriseres med høy kompetanse, likestilling, medbestemmelse, samarbeid, fleksibilitet, utvikling og frihet. Som ansatt har du mulighet å påvirke din arbeidssituasjon og virksomheten på din arbeidsplass. Kommunens struktur gjør at kommunikasjonen flyter lett i alle retninger.
Tana kommune er en tospråklig kommune der norsk og samisk er likestilt. Kommunen har også mange kvenske/norskfinske innbyggere.
Klepp kommune – Rekneskapsrådgivar (søknadsfrist 06.03.2025)
Rekneskapsrådgivar
Økonomi har ledig stilling med varierte rekneskapsoppgåver og utviklingsarbeid. Stillinga har oppgåver med digitalisering og effektivisering av arbeidet med inngåande fakturaer i kommunen og overordna ansvar for rekneskap for menigheitane og fellesrådet i Klepp.
Søknadsfrist: 06.03.2025
Arbeidsgivar: Klepp kommune
Stad: Klepp Stasjon
Stillingstittel: Rekneskapsrådgivar
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4911836024
Arbeidsoppgåver
- Ansvar for rekneskapa for Klepp kyrkjelege fellesråd og menigheitane i Klepp
- Digitaliserings- og effektiviseringsarbeid
- Ansvar for inngåande fakturaer
- Opplæring og rettleiing i organisasjonen
- Fokus på internkontroll og gode rekneskapsrutinar
- Vera ressursperson med ansvar for og kunnskap om meirverdiavgift
- Kontakt med leverandørar og innbyggjarar på telefon og e-post
- Arbeidsoppgåver i årsoppgjeret i kommunerekneskapen
- Generelt rekneskapsarbeid
- Delta i arbeid med klimabudsjett og -regnskap
- Andre oppgåver frå økonomisjef
Kvalifikasjonar
- Krav om mastergrad, fortrinnsvis i økonomiske og administrative fag
- Relevant arbeidserfaring og utdanning på bachelornivå kan kompensera for kravet til master
- God skriftleg og munnleg framstillingsevne
- God samfunnsforståing
- Erfaring frå rekneskapsarbeid og regelverk innan rekneskap om meirverdiavgift er ønskjeleg
- Erfaring frå offentlig forvaltning og kjennskap til offentlige lover og forskrifter er ein fordel
- Kunnskap om Visma Enterprise og erfaring med kommunalt rekneskap vil bli vektlagt
Personlege eigenskapar
- Gode samarbeidsevner og evne til å arbeida systematisk, nøyaktig og sjølvstendig
- Løysings- og resultatorientert, fleksibel og endringsvilleg
- Evne til å kombinera driftsansvar med utviklingsarbeid
- Pådrivar i nye måter å arbeida på, med fokus på digitalisering
- Trivast i høgt tempo med strame tidsfristar
Me tilbyr
- Lønn etter avtale
- Godt arbeidsmiljø med kjekke kollegaer
- Faglege utfordringar i ei sjølvstendig rolle
- Gode pensjons- og forsikringsordningar
- Spanande utfordringar
- Mange og gode personalgoder
- Gratis parkering
Tilsetting skjer på dei vilkår og med dei plikter som kjem fram i utlysinga, og dei til ei kvar tid gjeldende lover og regler.
Bedriftsvegen 4, 4353 Klepp Stasjon, Norge
Kontaktinformasjon
Anita Steinsland Moi
Økonomisjef
Telefon:+47 90672299
Kommunen vår har dei flottaste strendene i heile regionen, me har ein spennande kulturhistorie, og ei god blanding av landbruk, industri og varehandel.
Visjonen vår er «Med blikk for alle». Me ønskjer tilsette som tek i eit tak, bryr seg og tenkjer fritt, og me oppmodar alle kvalifiserte til å søkja, uansett alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn.
Me gjer merksam på at søkarlister kan verta offentleggjort, sjølv om ein har bede om å bli unntatt offentlegheit. Søkar vil verta varsla før offentleggjering.
Steinerskolen i Arendal søker pedagoger og SFO leder (søknadsfrist 19.03.2025)
Pedagoger 80-100% stilling
Steinerskolen i Arendal
- Frist: 19.3.2025
- Ansettelsesform: Fast
Steinerskolen i Arendal søker pedagoger og SFO leder
Vi søker etter 4 pedagoger på skolen og en SFO leder
Stillingene er faste med tiltredelse fra 1.08.2025
Vi søker primært etter steinerpedagoger, men ønsker velkommen dyktige pedagoger med interesse og egenskaper innenfor steinerpedagogisk undervisning. Dersom du ikke er steinerpedagog, er det et vilkår med etterutdanning i 60 sp steinerpedagogikk ihht. skolens kompetanseplan.
- Tysklærer: 80-100%. Det er ønskelig med en pedagog som kan undervise i tysk fra 2.-10.klasse. Dette krever ulik steinerpedagogisk tilnærming på ulike trinn, men gevinsten kan være å eie og utvikle et fag på flere årstrinn?
- Pedagog 100% med undervisningskompetanse i fagene engelsk og norsk på ungdomstrinnet. (2 stillinger)
- Pedagog 80% med undervisningskompetanse i kroppsøving og musikk.
- Leder SFO 80%. Primært steinerpedagog eller barnehagelærer. SFO er lokalisert i skolens lokaler og har ca. 50 barn. Stillingen innebærer pedagogisk og administrativt ansvar. Leder er en del av bemanningen i SFO sin åpningstid.
Vi ønsker at alle pedagogene i skolen kan ha kontaktlæreransvar.
Søkere må ha:
- Godkjent pedagogisk utdanning (tilsettingskompetanse i skolen)
- Oppfylle kompetansekrav i de fagene det undervises i
Personlige egenskaper:
Personlig egnethet vil tillegges stor vekt. Vi liker å knytte til oss mennesker som tenker at de kan tilføre skolen kraft, -noe nytt og spennende. Det finner vi ut av hvis du kommer på intervju? Hva kan du tilføre vår skole?
Vi tilbyr:
o Et godt arbeidsmiljø for kollegaer og et trygt og oversiktlig læringsmiljø for elever.
o En skole der du får mye frihet, tillit og ansvar som medarbeider.
Tiltredelse: 1.08.2025 Lønn: Ihht. skolens lønnssystem
Pensjon:
- Statens Pensjonskasse
Gyldig politiattest må forevises ved ansettelse.
Spørsmål rundt stillingen kan rettes til daglig leder Anne Marit Sveen
Om arbeidsgiveren
Steinerskolen er en av tre friskoler i Arendal. Vi er godkjent som et pedagogisk alternativ, med en statlig godkjent læreplan. Skolen vår er godkjent for 180 elever fra 1.-10.klasse og har 180 elever til høsten. Vi er en liten skole med en klasse på hvert trinn. Klassestørrelsen varierer fra 16-22 elever pr. klasse. Skolen ligger vakkert og sentralt til rett utenfor Arendal sentrum. Vi har en stor naturtomt med fine lekeområder og egen skolehage.
Arendal er en flott og framtidsrettet by med alle muligheter for det gode liv på Sørlandet. Byen har gode og rimelige bo-muligheter og et rikt kultur og musikkliv. Det er gode bussforbindelser til skolen.
Nettverk: Facebook
Sektor: Privat
Antall stillinger: 5
Sted: Eidebakken 5, 4846 Arendal
Bransje: Barn, skole og undervisning
Stillingsfunksjon: Andre pedagoger, Lærer/Lektor
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS