Ass. avdelingssykepleier – Domkirkehjemmet i Bergen (søknadsfrist 31.12.2024)

STIFTELSEN DOMKIRKEHJEMMET I BERGEN logo

 

Ass.avd. sykepleier

 

STIFTELSEN DOMKIRKEHJEMMET I BERGEN

Frist: 31.12.2024
Ansettelsesform: Fast

 

100% FAST STILLING SOM ASS.AVD. SYKEPLEIER

 

Brenner du for eldreomsorgen og er på utkikk etter nye utfordringer? Vi har ledig: 100% FAST STILLING SOM ASS.AVD. SYKEPLEIER

VED SOMATISK AVDELING

Som ass.avd. sykepleier jobber du dagvakter i ukedagene og med arbeid hver 4. helg. Noen røde dager kan påregnes. Stillingen er ledig etter avtale

 

ARBEIDSOPPGAVER:

  • Stedfortrederfunksjon for avdelingssykepleier
  • Medansvar med avdelingssykepleier å lede avdelingen i tråd med institusjonenes verdigrunnlag og målsetting
  • Delegerte oppgaver fra avdelingssykepleier som legevisitt, legemiddelhåndtering, smittevernsarbeid, utarbeiding av rutiner, ansvar og oppfølging av studenter / elever
  • Har medansvar for internkontroll, avvikshåndtering, kvalitetssikring, HMS
  • Som ass.avd. sykepleier bidrar du til kontinuitet i avdelingen og du samarbeider tett med lege og øvrige sykepleiere/ansatte i avdelingen
  • Kjenner til og bruker journalsystemet GBD, Profil og IPLOS samt turnusprogram
  • Deltar i den daglige driften i avdelingen med stell, pleie og oppfølging av beboere
  • Har en aktiv rolle i den daglige driften og på personalmøter/gruppemøter. Deltar på pårørendemøter/innkomstsamtaler
  • Har ansvar for å holde deg faglig oppdatert og formidler dette videre til øvrige ansatte i avdelingen

 

KVALIFIKASJONER:

  • Norsk autorisasjon som sykepleier
  • Relevant sykepleierfaglig kompetanse, gjerne videreutdanning innen geriatri eller palliasjon
  • Gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig
  • Erfaring med bruk av data
  • Gyldig politiattest

 

EGENSKAPER:

  • Godt humør og stå på-vilje
  • Gode samarbeidsevner
  • Nytenkende og løsningsorientert
  • Robust med stor arbeidskapasitet
  • Strukturert og beslutningsdyktig
  • Som ass.avd. sykepleier er du en viktig rollemodell, og bidrar til å skape et godt arbeidsmiljø i avdelingen din
  • Personlig egnethet for stillingen tillegges stor vekt

 

VI TILBYR:

  • Gode muligheter for personlig og faglig utvikling med mange spennende arbeidsoppgaver og utfordringer
  • En trygg og sikker arbeidsgiver med god sykepleiedekning
  • Regelmessig internundervisning og egne sykepleiemøter
  • Et solid og sympatisk arbeidsmiljø
  • Medlemskap i pensjonsordning KLP, god gruppe- og ulykkesforsikring
  • Arbeidstiden er 37,5 timers uke
  • Lønn i samsvar med gjeldende overenskomst (Lønn etter tariff)
  • Bedriftshelsetjeneste

Du er velkommen til å kontakte inst.sjef Elin Sjursen, 908 28 408 for nærmere informasjon.

 

Om arbeidsgiveren

«Vi gir OMSORG med VERDIGHET for å skape best mulig LIVSKVALITET til den enkelte» Domkirkehjemmet i Bergen er et stort sykehjem med 93 beboere og et aktivitetssenter med 22 plasser. Sykehjemmet har engasjerte aktivitører og en frivillighets koordinator som sammen med pleiepersonalet legger til rette for mange ulike aktiviteter for beboerne. Vi har også eget kjøkken som vi er stolte av. Domkirkehjemmet ligger «midt i smørøyet» i byen med god kommunikasjonsmulighet med buss, bybane og tog.

Nettverk: Facebook
Sektor:
 Offentlig
Sted: 5018 Bergen
Bransje:
 Helse og omsorg
Stillingsfunksjon:
 Sykepleier

 

Spørsmål om stillingen

Del stillingen

Selskap

Stiftelsen Domkirkehjemmet I Bergen

Kontaktinfo

  • Elin Sjursen
  • Tittel: Inst. sjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 908 28 408

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Desember 31, 2024

Ingeniør vatn og avløp – 100 % fast stilling (Søknadsfrist 19.01.2025)

Uranostind mindre versjon - kjøpt av OA 24

Ingeniør vatn og avløp – 100 % fast stilling

 

 

Dei kommande åra har Vang kommune store og spennande prosjekt innan vatn- og avløp. Kommunen har nye investeringar framfor seg samstundes med eit auka fokus på fornying og vedlikehald av eksisterande infrastruktur, og søkjer derfor etter ein ingeniør ved vatn og avløp.

 

Vi tilbyr:

  • Løn etter avtale
  • Svært interessante og utfordrande arbeidsoppgåver i ei verksemd med eit viktig samfunnsoppdrag
  • Tverrfagleg og profesjonelt miljø med hyggjelege kollegaer
  • Fleksibel arbeidstid
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar
  • I Vang er det godt å bu! (sjå mange fordeler nedst i annonsa)

 

Søknadsfrist: 19.01.2025
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: VANG I VALDRES
Stillingstittel: Ingeniør vatn og avløp – 100 % fast stilling
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4889478375

 

Arbeidsoppgåver

  • Prosjektoppfølging for investeringsprosjekt på kommunale vatn- og avløpsanlegg
  • Oppfølging av drift av kommunale vatn- og avløpsanlegg
  • HMS og internkontroll på kommunale vatn- og avløpsanlegg
  • Saksbehandling
  • Beredskap for vatn- og avløpsanlegg
  • Andre oppgåver kan bli lagt til stillinga

 

Kvalifikasjonar

  • Relevant utdanning på master- eller bachelornivå, gjerne innan vatn- og miljøteknikk eller bygg og anlegg.
  • Annan formal- eller realkompetanse kan vurderast
  • Erfaring innan fagfeltet er å føretrekke, gjerne erfaring frå kommunal forvaltning
  • Kjennskap til SHA og risikostyring
  • God og relevante kunnskap innan IT, kommunen nyttar program som Komtek og Gemini VA
  • Gode norskkunnskapar munnleg og skriftleg. Vang kommune har nynorsk som skriftspråk.
  • Søkjar må ha førarkort klasse B og disponere bil
  • Personleg eignaheit vil bli vektlagt

 

Personlege eigenskapar

  • Du er fagleg engasjert, strukturert og sjølvstendig
  • Du tek ansvar for framdrift og kvalitet i leveransane dine
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner og ser nytten av å dele kompetanse på tvers av fagfelt
  • Drivande og løysingsorientert med god gjennomføringsevne.

 

Tyinvegen 5161, 2975 VANG I VALDRES, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Torstein Brekke-Dervola
Avdelingsleiar vatn og avløp
 Telefon:91837898
E-post:[email protected]

Ingeborg Lunde
Kommunalsjef Landbruk og teknisk
 Telefon:99230305
E-post:[email protected]

 

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!
  • Vang kommune har nynorsk som skriftspråk

 

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres.
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

 

Vang kommune er oppteken av mangfald og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

  • Torstein Brekke-Dervola
  • Tittel: Avdelingsleiar vatn og avløp
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 91837898
  • Ingeborg Lunde
  • Tittel: Kommunalsjef Landbruk og teknisk
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 99230305

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

Januar 19, 2025

2 ledige stillingar som helsefagarbeidar ved Ulvik Omsorgstun (søknadsfrist 05.01.2025)

 

2 ledige stillingar som helsefagarbeidar ved Ulvik Omsorgstun

 

Me har to ledige stillingar på Ulvik Omsorgstun. Stillingane vil gå i todelt turnus med langvakter kvar fjerde helg.

Søknadsfrist: 5. januar 2025

Sjukeheimen har 14 sengeplassar og eit godt tverrfagleg samarbeid med kjøkken, heimesjukepleie, fysio- og ergoterapeut med fleire. Etter at me har lagt om turnus med overgang til langvakter på helg er me no på jakt etter 2 nye medarbeidarar. Som tilsett hos oss blir du ein del av eit miljø med høgt fagleg nivå. Du vil få høve til å ta del i spennande prosjekt og fagleg utvikling!

Stillingane vil ha storleik frå 60-80% og kan tilpassast etter dine ynskjer og behov.

 

Oppgåver

·         Helsefagleg yrkesutøving i form av stell, utgreiing, pleie og omsorg, samt rettleiing i
          hjelp til sjølvhjelp overfor brukar/pasient.

·         Administrering av medikament i samsvar med delegasjon.

·         Rettleiing- og opplæringsansvar overfor medarbeidarar/elevar

 

 Ynskja kvalifikasjonar og eigenskapar

·         Du er autorisert helsefagarbeidar eller under utdanning.

·         Du har gode norskkunnskapar, munnleg og skriftleg, minimum tilsvarande nivå B2.

·         Du er ansvarsbevisst, sjølvstendig og har evne til å ta avgjerder basert på fagleg kompetanse.

·         Du er fleksibel og serviceinnstilt, med god evne til samarbeid og kommunikasjon.

·         Du jobbar effektivt, strukturert, og bidreg til eit godt arbeidsmiljø.

·         Søkjarar må kunne leggje fram politiattest etter helse- og omsorgstenestelova § 5-4

 

Me kan tilby

·         Løn etter gjeldande tariff og lokale føringar

·         Ein arbeidsplass med stor variasjon og mange dyktige kollegaer

·         Ein triveleg arbeidsplass i ei flott bygd

·         Gode pensjons- og forsikringsordningar

 

Om arbeidsgjevar

Helse og velferd i Ulvik herad er ei eining med om lag 45 årsverk og har eit tenestetilbod som omfattar sjukeheim, institusjonskjøkken, heimesjukepleie, fastlegelegekontor med daglegevakt, skulehelseteneste og helsestasjon, heimehjelp, fysioterapi, ergoterapi, psykisk helse og rus, sosialtenester, og flyktningtenester. Eininga har godt samarbeid med kringliggande kommunar i Voss lokalsjukehusområde. Ulvik herad jobbar for tida med etablering av eige barnevernstenester og PPT i ei ny barne- og familieeining.

Me har lokalar i Ulvik sentrum og på Ulvik Omsorgstun som var nytt i 2020. Som tilsett hos oss vert du del av eit arbeidsmiljø med flotte folk og stort mangfald i bakgrunn, utdanning og erfaring.

 

Om Ulvik

Idyllisk plassert inst i Hardangerfjorden finn du Perla i Hardanger, Ulvik.

Spektakulær natur frå fjord til fjell og bre inviterer til friluftsliv heile året. Me har aktive kultur- og idrettsmiljø, idrettshall, svømmehall, og langrennsarena med lysløype. Konsertar og festivalar, frukt og siderproduksjon, poesi og sogelag står for eit mangfald av dei sjeldne .

Meir informasjon finn du på Ulvik kommune og VisitUlvik

 Søk digitalt her  Merk med saksnr. 24/1506

 

Ved spørsmål, kontakt:

Caroline Fleten, tlf 4007184
Avdelingsleiar Ulvik Omsorgstun
[email protected]

Del stillingen

Selskap

Ulvik herad

Kontaktinfo

  • Caroline Fleten
  • Tittel: Avdelingsleiar Ulvik Omsorgstun
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 4007184

Lokasjon

  • Ulvik

Søknadsfrist

Januar 5, 2025

Pleiemedarbeider, Rossfjord Sykehjem (søknadsfrist 13.01.2025)

Senja kommune - Rossfjord sykehjem

 

Pleiemedarbeider

 

21 km nord fra byen Finnsnes ligger Rossfjord.

Rossfjord sykehjem har 26 langtidsplasser og 4 avklaringsplasser fordelt på 3 avdelinger.

Vi har ledig 2 x helgestillinger ( 21-25%) . Du jobber 4 helger iløpet av 12 uker, i en kombinasjon av langvakter og vanlige vakter.

 

Stillingene er en to delt turnus med kombinsjon av langvakter og vanlige vakter.

 

Arbeidsoppgaver

  • Daglig pleie og omsorg for våre pasienter, der en bidrar til å skape et miljø med trivsel og trygghet i fokus.

 

Kvalifikasjonskrav:

  • Krav til å beherske norsk språk både skriftlig og muntlig, samt benytte digitale verktøy
  • Planlegge og gjennomføre aktiviteter ut fra tanken om å ta vare på pasientens ressurser og personlig ønsker.
  • Inkludere og ivareta pårørende.

 

Personlige egenskaper

  • Senja kommunes verdier er raus, fremoverlent og bærekraftig. Vi ønsker ansatte som etterlever disse verdiene.
  • Evne til helhetstenkning og se muligheter innenfor gitte rammer
  • Vilje og evne til nytenkning 
  • Interesse for å oppdatere seg innen eget fag
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Du er løsnings – beslutnings og resultatorientert
  • Gode evner til å jobbe med syke eldre i en tverrfaglig setting og et tverrfaglig miljø
  • Gode samarbeidsevner
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt. Herunder faglighet, kommunikasjonsferdigheter, samarbeidsevner og selvstendighet.

 

Vi kan tilby

  • En spennende arbeidsplass med variert og utfordrende arbeidsoppgaver i et fagområde i stadig endring.
  • Et positivt og flerkulturelt arbeidsmiljø med kompetente og dyktige medarbeidere
  • En kommune i stor utvikling og endring
  • Gode pensjonsordninger i KLP

 

For stillingene gjelder

Lønn etter kvalifikasjoner. Ansettelsens skjer etter kommunale vilkår, på lønns- og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldene lover, reglement og tariffavtaler. Deltagelse i kommunal pensjonsordning.

 

I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om søknad unntatt offentlighet.

Det kreves politiattest ved alle tilsetninger.

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. Minst to referanser må oppgis.

For opplysninger om stillingene, ta kontakt med:

Avd.leder Rossfjord sykehjem:  Kine Berntsen tlf. 966 25 400 mail:[email protected]

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Troms
Søknadsfrist: 13.01.25
Tiltredelse: Snarest
Arbeidssted: Senja Kommune

 

Kontaktpersoner:

Kine M Berntsen
mob: +47 96625400

 

Hjemmeside:

 
Adresse:
Hans Schjeldrupsvei 7 9302 Rossfjordstraumen
 
 
Senja kommune – Rossfjord sykehjem

Rossfjord sykehjem har 27 sykehjemsplasser fordelt på to avdelinger over to etasjer i Rossfjordstraumen.
Personalet ved sykehjemmet ønsker å tilby beboerne et trygt og godt opphold med vekt på aktivitet og trivsel, og har derfor etablert en utendørs sansehage for sine beboere.

Del stillingen

Selskap

Senja kommune

Kontaktinfo

  • Kine M Berntsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 96625400

Lokasjon

  • Rossfjordstraumen

Søknadsfrist

Januar 13, 2025

Helsefagarbeider, Rossfjord Sykehjem (søknadsfrist 13.01.2025)

Senja kommune - Rossfjord sykehjem

 

Helsefagarbeider

 

21 km nord fra byen Finnsnes ligger Rossfjord.

Rossfjord sykehjem har 26 langtidsplasser og 4 avklaringsplasser fordelt på 3 avdelinger.

Vi har p.t ledig :

2x 67 % fast stilling for helsefagarbeider. Stillingene er en to delt turnus med kombinsjon av langvakter og vanlige vakter.

1x 50 % fast stilling for helsefagarbeider. Sillingen er en to delt turnus med jobb hver tredje helg.

Stillingene er en to delt turnus med kombinsjon av langvakter og vanlige vakter.

 

Arbeidsoppgaver

  • Daglig pleie og omsorg for våre pasienter, der en bidrar til å skape et miljø med trivsel og trygghet i fokus.

 

Kvalifikasjonskrav

  • Norsk autorisasjon som helsefagarbeider
  • Krav til å beherske norsk språk både skriftlig og muntlig, samt benytte digitale verktøy
  • Planlegge og gjennomføre aktiviteter ut fra tanken om å ta vare på pasientens ressurser og personlig ønsker.
  • Inkludere og ivareta pårørende.

 

Personlige egenskaper

  • Senja kommunes verdier er raus, fremoverlent og bærekraftig. Vi ønsker ansatte som etterlever disse verdiene.
  • Evne til helhetstenkning og se muligheter innenfor gitte rammer
  • Vilje og evne til nytenkning 
  • Interesse for å oppdatere seg innen eget fag
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Du er løsnings – beslutnings og resultatorientert
  • Gode evner til å jobbe med syke eldre i en tverrfaglig setting og et tverrfaglig miljø
  • Gode samarbeidsevner
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt. Herunder faglighet, kommunikasjonsferdigheter, samarbeidsevner og selvstendighet.

 

Vi kan tilby

  • En spennende arbeidsplass med variert og utfordrende arbeidsoppgaver i et fagområde i stadig endring.
  • Et positivt og flerkulturelt arbeidsmiljø med kompetente og dyktige medarbeidere
  • En kommune i stor utvikling og endring
  • Gode pensjonsordninger i KLP

 

For stillingene gjelder

Lønn etter kvalifikasjoner. Ansettelsens skjer etter kommunale vilkår, på lønns- og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldene lover, reglement og tariffavtaler. Deltagelse i kommunal pensjonsordning.

 

I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om søknad unntatt offentlighet.

Det kreves politiattest ved alle tilsetninger.

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. Minst to referanser må oppgis.

For opplysninger om stillingene, ta kontakt med:

Avd.leder Rossfjord sykehjem:  Kine Berntsen tlf. 966 25 400 mail:[email protected]

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Troms
Søknadsfrist: 13.01.2025
Tiltredelse: Snarest
Arbeidssted: Senja Kommune

 

Kontaktpersoner:

Kine M Berntsen
mob: +47 96625400

 

Hjemmeside:

www.senja.kommune.no

 

Adresse:

Hans Schjeldrupsvei 7 9302 Rossfjordstraumen

 

Senja kommune – Rossfjord sykehjem

Rossfjord sykehjem har 27 sykehjemsplasser fordelt på to avdelinger over to etasjer i Rossfjordstraumen.
Personalet ved sykehjemmet ønsker å tilby beboerne et trygt og godt opphold med vekt på aktivitet og trivsel, og har derfor etablert en utendørs sansehage for sine beboere.

Del stillingen

Selskap

Senja kommune

Kontaktinfo

  • Kine M Berntsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 96625400

Lokasjon

  • Rossfjordstraumen

Søknadsfrist

Januar 13, 2025

Sykepleier/vernepleier, Rossfjord Sykehjem (søknadsfrist 13.01.2025)

Senja kommune - Rossfjord sykehjem og hjemmetjeneste

 

Sykepleier/vernepleier

 

Rossfjord sykehjem og hjemmetjeneste søker sykepleier/vernepleier.

21 km nord fra byen Finnsnes ligger Rossfjord.

Vi ønsker deg som er ute etter en spennende og meningsfylt jobb i et godt arbeidsmiljø til å komme til Rossfjord.

Rossfjord sykehjem har 26 langtidsplasser og 4 avklaringsplasser fordelt på 3 avdelinger.

Rossfjord hjemmetjeneste server brukere på strekningen Aspelund, begge sider av Rossfjordvassdraget, Sultinvik, Tennskjær og deler av Sollidalen, og har ca. 45 brukere.

Vi har p.t ledig 100 % fast stilling for sykepleier/vernepleier

Stillingen er en to delt turnus med jobb hver tredje helg.
Stillingen har vakter både i hjemmetjenesten og på sykehjemmet.  

 

 Arbeidsoppgaver

  • Daglig pleie og omsorg for våre pasienter, der en bidrar til å skape et miljø med trivsel og trygghet i fokus.
  • Sykepleieroppgaver og ansvar for sykepleien gitt til våre pasienter
  • Planlegge og gjennomføre aktiviteter ut fra tanken om å ta vare på pasientens ressurser og personlig ønsker.
  • Inkludere og ivareta pårørende.
  • Medisinadministrering etter delegasjon og kompetanse
  • Dokumentasjon i pasientjournal

 I hjemmetjenesten er det krav om norsk førerkort kl B i minimum 1 år.

Bistand til renhold i hjemmet, klesvask og handling (Praktisk Bistand)

 

  Kvalifikasjoner

  • Norsk autorisasjon som sykepleier
  • Krav til å beherske norsk språk både skriftlig og muntlig, samt benytte digitale verktøy
  • Erfaring fra de ulike virksomhetene er ønskelig, men ikke et krav
  • Opplæring gis.
  • Lønn etter tariff     

 

Personlige egenskaper

  • Senja kommunes verdier er raus, fremoverlent og bærekraftig. Vi ønsker ansatte som etterlever disse verdiene.
  • Evne til helhetstenkning og se muligheter innenfor gitte rammer
  • Vilje og evne til nytenkning 
  • Interesse for å oppdatere seg innen eget fag
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Du er løsnings – beslutnings og resultatorientert
  • Gode evner til å jobbe med syke eldre i en tverrfaglig setting og et tverrfaglig miljø
  • Gode samarbeidsevner
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt. Herunder faglighet, kommunikasjonsferdigheter, samarbeidsevner og selvstendighet.

 

Vi kan tilby

  • En spennende arbeidsplass med variert og utfordrende arbeidsoppgaver i et fagområde i stadig endring.
  • Et positivt og flerkulturelt arbeidsmiljø med kompetente og dyktige medarbeidere
  • En kommune i stor utvikling og endring
  • Gode pensjonsordninger i KLP

 

For stillingene gjelder

Lønn etter kvalifikasjoner. Ansettelsens skjer etter kommunale vilkår, på lønns- og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldene lover, reglement og tariffavtaler. Deltagelse i kommunal pensjonsordning.

 

I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om søknad unntatt offentlighet.

 

Det kreves politiattest ved alle tilsetninger.

 

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. Minst to referanser må oppgis.

 

For opplysninger om stillingene, ta kontakt med:

Avd.leder: Kine Berntsen tlf. 966 25 400   [email protected]

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Troms
Søknadsfrist: 13.01.2025
Tiltredelse: Snarest
Arbeidssted: Senja Kommune

 

Kontaktpersoner:

Kine M Berntsen
mob: +47 96625400

 

Hjemmeside:

www.senja.kommune.no

 

Adresse:

Hans Schjeldrupsvei 7 9302 Rossfjordstraumen

 

Senja kommune – Rossfjord sykehjem og hjemmetjeneste

Rossfjord sykehjem har 27 sykehjemsplasser fordelt på to avdelinger over to etasjer i Rossfjordstraumen.

Personalet ved sykehjemmet ønsker å tilby beboerne et trygt og godt opphold med vekt på aktivitet og trivsel, og har derfor etablert en utendørs sansehage for sine beboere.

Del stillingen

Selskap

Senja kommune

Kontaktinfo

  • Kine M Berntsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 96625400

Lokasjon

  • Rossfjordstraumen

Søknadsfrist

Januar 13, 2025

Miljøterapeuter medlever og våken natt (Søknadsfrist snarest)

 

Miljøterapeut og våken nattevakt

 

Haraldsplass Serio Ung

  • Frist: Snarest
  • Ansettelsesform: Fast

 

Miljøterapeut til medlever og våken nattevakt i Mandal

Vi søker nye medarbeidere til vår barnevernsinstitusjoner i Mandal.

Haraldsplass Serio Ung avd. Halshaug har ledig 100% stilling som medlever, samt behov for våken nattevakt i 67% stilling og ringevikarer.

Halshaug er en omsorgsavdeling for ungdom mellom 13-18 år og vi har plass til tre ungdommer ved avdelingen. Avdelingen har en fast turnus på 4-7-3-7 med faste våkne nattevakter.

  • Du arbeider systematisk og målrettet i tråd med målrettet miljøterapi, og struktur på avdelingen. Standardisert forløp. 
  • Du deltar i kartlegging og observasjon 
  • Du gjennomfører risikovurderinger og iverksetter tiltak etter behov 
  • Du forebygger og håndterer konfliktfylte situasjoner, og takler uforutsette hendelser 
  • Du utfører praktiske oppgaver knyttet til daglig drift. 
  • Du arbeider ut fra gjeldene lovverk, vedtak og dokumentering, 
  • Du samarbeider med familie og nettverk til ungdommene og øvrige instanser som barneverntjenesten, Bufetat, skole og andre aktuelle samarbeidsparter 
  • Du motiverer og engasjerer deg i ungdommens hverdag 

 

Når du jobber som medlever sover du og bor på arbeidstedet sammen med ungdommene mens du er på jobb. Du har medansvar for å tilrettelegge for trygghet, trivsel og god behandling/ omsorg for ungdommene som bor på institusjon. 

Når du jobber som våken nattevakt har du ansvaret for trygghet og orden ved vår avdeling på nattestid, mens øvrige miljøpersonalet gjennomfører hviletid.

 

Kvalifikasjoner 

  • 3-årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning, Vernepleier, sosionom eller barnevernspedagog. Annen utdanning på minimum bachelor nivå kan bli vurdert. Lang relevant erfaring i institusjon vil også bli vurdert opp mot kvalifikasjonskravet 
  • Studenter som er i ferd med å gjennomføre relevant utdanning i lys av målgruppens behov er også velkommen til å søke 
  • Søkere med fagbrev, barn og ungdomsarbeider og helsefag kan søke 
  • Det er ønskelig med videreutdanning innenfor relevante fagområder som barnevern, psykiatri eller rus. 
  • Det er ønskelig at du har innsikt og forståelse av barns rettigheter etter barnevernsloven kapittel 10 
  • Det er ønskelig at du har kjennskap til traumebevisst omsorg og miljøterapeutiske tilnærminger. 
  • Du har erfaring fra tilsvarende arbeid 
  • Du har god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne 
  • Du har førerkort klasse B 
  • Gode Ikt ferdigheter 
  • Personlig egenhet blir vektlagt 

 

Personlige egenskaper: 

  • Vi ser etter deg som motiveres av ansvar, arbeider selvstendig, er trygg i voksenrollen og kan romme ungdommene og deres behov. 
  • Har god arbeidskapasitet. 
  • Kan stille på kort varsel og bistå i ferier. 
  • Setter ungdommenes behov i sentrum, og har evne til å bygge relasjoner og støtte ungdommenes utvikling. 
  • Har gode kommunikasjons ferdigheter og evne til å opprettholde god struktur, ha et faglig perspektiv og kunne samarbeide i team. 
  • Du er fleksibel og trives med store utfordringer og du har evne til hurtig omstilling 
  • For deg er medvirkning og samarbeid med familie, nettverk og andre samarbeidspartnere en viktig del av miljøterapeutiske arbeidet. 
  • Har godt humør, engasjert og bidrar positivt inn i arbeidsmiljøet. 
  • Har erfaring fra lignende arbeid innen barnevern, skole og/eller rus/psykiatri. 
  • Har kunnskap/erfaring om systematisk, metodisk miljøterapi. 
  • Evner å stå i krevende situasjoner over tid. 
  • Har kjennskap til aktuelt lovverk. 
  • Det er nødvendig med god helse, da arbeidet med ungdom i institusjon kan være fysisk og psykisk krevende 
  • For oss er det også viktig at hvordan du som person egner deg til jobben. Det vil bli tatt med i den totale vurderingen. 

 

Vi tilbyr: 

  • Engasjerte medarbeidere med høy fagkompetanse 
  • Godt arbeidsmiljø, med god oppfølging og opplæring. 
  • Inkluderende arbeidsliv (IA bedrift) 
  • Gode pensjons og forsikringsordninger 
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Fast medlevertillegg på kr 75 000 pr år

Vi har også behov for tilkallingsvikarer som kan jobbe medlever, dag/kveld og natt ved alle våre avdelinger i Agder (Mandal, Kristiansand og Valle)

Merk søknaden med hvilken stilling du søker på (medlever 100% , natt 67% eller tilkallingsvikar)

 

Om arbeidsgiveren

Haraldsplass Serio Ung er en del av Stiftelsen Diakonova Haraldsplass, som har virksomheter innenfor sykehus, barnevern, høyskole, eldreomsorg og psykiatri. Mottoet «Kompetanse med hjertevarme» forplikter til å vise nestekjærlighet og respekt for den enkeltes personlighet og integritet gjennom engasjement, inkluderende felleskap, fokus på miljø og kamp for rettferdighet. Stiftelsen vil fortsette å utvikle sin relevans for samfunnet gjennom å knytte til seg høyt kvalifiserte, engasjerte og profesjonelle medarbeidere.  Hovedkontoret til Stiftelsen ligger i Bergen.  Stiftelsen ønsker en fremtidig satsning og utvikling innen Barnevern gjennom Haraldsplass Serio Ung. Vi har i dag avdelinger i Vestland, Agder og i Rogaland. Her har du mulighet til å delta på en interessant og utviklende «reise» fremover.  I Agder har vi 3 institusjonsavdelinger som drives etter avtale med Bufetat. Avdeling Halshaug tar imot ungdom mellom 13-18 år og er en omsorgsinstitusjon. Aktuelle kandidater vil fortløpende bli kalt inn til intervju. 

Nettverk: Facebook
Sektor:
 Organisasjoner
Antall stillinger: 2
Sted: 4515 Mandal
Bransje: Barn, skole og undervisningHelse og omsorgIdeelle organisasjoner
Stillingsfunksjon:
 BarnevernspedagogFørskolelærerSosionom
Arbeidsspråk:
Norsk

 

Spørsmål om stillingen

Del stillingen

Selskap

Haraldsplass Serio Ung

Kontaktinfo

  • Camilla Holm
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 91 78 83 39
  • Marita Dyrnes Nakkestad
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Mandal

Søknadsfrist

Januar 15, 2025

Kokk / vikar til Furumoen barnehage (søknadsfrist 31.12.2024)

Senja Kommune

Senja Kommune

Kokk/vikar til Furumoen barnehage

 

Vi har ledig stilling som vikar for kokk. Stillingen kan kombineres med jobbing som vikar i avdelingene.

Om Barnehagen:

Furumoen er en basebarnehage med plass til 144 barn i alderen 1-6 år.
Barnehagen ligger på Silsand på Senja, og basene er fordelt på to bygg i nærheten av hverandre

Arbeidsoppgaver:

Forberede og lage mat til frokost og lunsj og mellommåltid
forberede og lage varm hver dag.
Ha ansvar for varebestilling og forberedelse av alle måltider, samt oppvask
følge retningslinjer for renhold på storkjøkken

Kvalifikasjoner:

Ønskelig med fagbrev innenfor kokkefaget og eller erfaring fra lignende arbeid
Jobbe etter Senja kommunes verdigrunnlag raus, fremoverlent og bærekraftig.

Egenskaper:

Glad i mennesker, like og lage mat
Være ryddig og strukturert og ha et positivt syn på hverdagene

Vi tilbyr:

En spennende arbeidsplass med komplekse, varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
Gode pensjons- og forsikringsordninger i KLP
Tilsetting etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler
Lønn etter avtale

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Etter søknadsfristens utløp vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

Politiattest ikke eldre enn tre måneder, kreves

Vi ber om minimum to referanser fra de siste arbeidesforhold, der en må være fra overordnet.

 

Søk på stillingen her.

Søknadsfrist: 31.12.2024

Tiltredelse: snarest

Arbeidssted: Furumoen

Kontaktpersoner:

Lisbeth Nyland

tlf: +47 47484689

Merete Henriksen

tlf: +47 92413516

 

Hjemmeside:
www.senja.kommune.no
Adresse: Harald Silsandvei 30 9303 Silsand

Senja Kommune

Furumoen er en basebarnehage fra 2008 på Silsand mellom.

Barnehagen består av to bygg;
– Hovedbygget i Harald silsand vei 30 og
– Småbarnsbasen i Anton silsand vei 26.
Barnehagen har store uteområder som innbyr til variert lek. Herfra går man direkte ut i skogen hvor Furumoen også har lavvo som brukes flittig.
Innendørs har barnehagen plaskebasseng, hobbyrom, aktivitetskjøkken og aula.

Det serveres daglig både brødmat, lunsj og frukt.

 

Del stillingen

Selskap

Senja kommune

Kategorier

Kontaktinfo

  • Lisbeth Nyland
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 47484689
  • Merete Henriksen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 92413516

Lokasjon

  • Stonglandseidet

Søknadsfrist

Desember 31, 2024

Prosjektkoordinator (søknadsfrist 08.01.2025)

 

Prosjektkoordinator

Brenner du for utvikling av fosterhjemsarbeidet i Norge! Er du opptatt av hvordan familie og nettverksperspektivet kan styrkes i dette arbeidet? Da der det kanskje deg vi er ute etter.

Vi søker en engasjert og dyktig prosjektkoordinator til et fosterhjemsprosjekt som har som mål å styrke arbeidet med plassering i familie og nettverk. Samarbeid mellom kommuner kan styrke mulighetene for å nå målene om at barn som flytter hjemmefra kan bo hos kjente og/eller i eget nærområde. Prosjektet har fått statlige tilskuddsmidler for å realisere denne viktige stillingen i 2025.

Til dette søker vi nå prosjektkoordinator i 100% stilling fra 1. april 2025- 31.desember 2025. Du vil forholde deg til styringsgruppen, som er barnevernslederne i de syv kommunene Eidsvoll, Hurdal, Nes, Ullensaker, Gjerdrum, Nannestad og Lunner. Stillingen er plassert i Lunner kommune. Prosjektkoordinator vil samarbeide tett med StøttePilar og fosterhjemsgruppen for kommunene.

 

Arbeidsoppgaver/ansvarsområde

  • Utvikle modell og prosedyrer for opplæring og godkjenning av familie- og nettverksfosterhjem, og for gjenbruk av gode fosterhjem
  • Identifisere og styrke nettverks-ressursene som er i kommunene, for erfaringsdeling
  • Legge til rette for styrket samarbeid med private og offentlige aktører, og delta på arrangementer og møter i kommunene
  • Bidra til å utvikle systemer for godt samarbeid med andre ledere i kommunens oppvekstsektor
  • Sikre at prosjektet følger tidsplan og budsjett, og utarbeide rapport med videre anbefalinger 

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant høyere utdanning innen sosialt arbeid, ledelse eller lignende
  • Erfaring med prosjektledelse og utvikling av fosterhjemsarbeid
  • Gode samarbeidsevner og evne til å bygge nettverk
  • Strukturert og målrettet arbeidsmetode
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Gode samarbeidsegenskaper 

 

Annet

 Du ha førerkort kl. B og kunne disponere egen bil.

 

Lønns og arbeidsvilkår

Vi kan tilby:

  • En spennende og utfordrende stilling med stor påvirkningskraft
  • Muligheten til å bidra til utviklingen av viktige hjelpetiltak for barn og familier
  • Et godt arbeidsmiljø med engasjerte kolleger
  • Konkurransedyktige betingelser

 

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Akershus
Jobbtype: Engasjement
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 08.01.2025
Tiltredelse: 01.04.2025
Arbeidssted: Lunner rådhus

 

Kontaktpersoner:

Øystein Zahl Einarsen- Barnevernleder
mob: +47 95045774

 

Hjemmeside:

/www.lunner.kommune.no/

 

Adresse:

Sandsvegen 1 2740 ROA

 

 
Lunner kommune

Lunner kommune har i overkant av 9300 innbyggere, ligger sentralt på Hadeland, 50 km nord for Oslo sentrum og med kort vei til Gardermoen. Basisnæringen er jord- og skogbruk, men kommunen har også mange pendlere. Distriktet er med sin natur og sitt vakre kulturlandskap allerede en attraktiv boregion. Kommunens visjon er: Det gode liv lever vi bedre i Lunner. Nær naturen – Nær byen

VÅRE VERDIER: PÅLITELIG-VENNLIG-MODIG

Del stillingen

Selskap

Interkommunalt fosterhjemsarbeid i Ullensaker, Nes, Hurdal, Nannestad, Eidsvoll, Gjerdrum og Lunner

Kontaktinfo

  • Øystein Zahl Einarsen
  • Tittel: Barnevernleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 95045774

Lokasjon

  • Lunner
  • Hurdal
  • Jessheim
  • Årnes
  • Nannestad
  • Eidsvoll
  • Gjerdrum

Søknadsfrist

Januar 8, 2025

HR og lønn – Rådgiver / seniorrådgiver (søknadsfrist 05.01.2025)

Innlandet fylkeskommune Stab

 

Stab, HR og digitalisering, HR og lønn – Rådgiver/seniorrådgiver

 

 

Beskrivelse

Vi søker etter en rådgiver/seniorrådgiver til enheten HR og lønn i Innlandet fylkeskommune. Enheten er en av tre enheter i seksjon HR og digitalisering.

 

Om enheten

Seksjon HR og digitalisering er organisert i Stabsavdelingen og består av enhetene Digitalisering og tjenesteutvikling, Strategisk HR og HMS, samt HR og lønn. Seksjonen leverer tjenester til hele organisasjonen, og har i dag 32 ansatte.

Enheten HR og lønn har det faglige ansvaret for lønn (fast og variabel), pensjon, forsikringer, behandling av refusjonskrav til NAV innen alle typer ytelser iht. Folketrygdloven, foreldrepenger, ferie og fraværsoppfølging, samt systemansvar HR. Systemansvaret innebærer blant annet hovedansvaret for Visma HRM, som er fylkeskommunens mastersystem for lønns- og personaldata. Enheten har i tillegg en sentral rolle i rådgivning på HR-området, i løpende oppfølging og anvendelse av lov- og avtaleverk og ved lønnsforhandlinger og lønnsinnplassering. Videre bistår enheten i analyser og rapportering av HR-data på konsernnivå og til offentlige myndigheter. Enheten har i dag 15 ansatte. Fylkeskommunen er en virksomhet i utvikling og endring. Arbeidsoppgaver, ansvarsområder og organisering vil derfor kunne utvikle og endre seg i takt med organisasjonens behov.   

 

Vi søker deg som

  • har stor interesse for å jobbe med HR-faglig arbeid
  • har god datakompetanse og interesse for dataforvaltning og dataanalyse
  • er dyktig til å veilede og formidle kunnskap
  • trives med å jobbe i tverrfaglige team og skaper gode resultater gjennom tett samarbeid med andre
  • er lærevillig og raskt kan sette deg inn i og anvende ny kunnskap
  • er selvstendig, strukturert og har god gjennomføringsevne
  • er utviklingsorientert og bidrar til kontinuerlig forbedring

 

Vi tilbyr

  • en spennende jobb med engasjerte og dyktige kollegaer i et stort HR-faglig miljø
  • utfordrende og interessante arbeidsoppgaver som løses gjennom tverrfaglig samarbeid
  • en stor organisasjon med gode utviklingsmuligheter
  • fleksibel arbeidstidsordning
  • lønn etter avtale
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

 

Om stillingen

  • 100 % fast stilling
  • arbeidssted Hamar. Arbeidsoppgavene løses teambasert i tett samarbeid med kollegaer og krever i en viss grad fysisk tilstedeværelse for å sikre effektiv oppgaveløsning og koordinering
  • tiltredelse etter avtale

 

Arbeidsoppgaver

  • faglig rådgivning og veiledning i lov og avtaleverk på HR-området med særlig vekt på lønn og tariff
  • registering, vedlikehold og kontroll av lønns- og arbeidsforhold
  • lønnskjøring – beregning og utbetaling av lønn til ansatte
  • rapportering til offentlige myndigheter
  • systemansvar for Visma Enterprise sine HR-moduler og tilgangsstyring, delta i implementering og vedlikehold av fagsystemer
  • forvaltning og analyse av HR-data, bidra med kunnskapsgrunnlag og analyser til utredningsarbeid
  • utarbeidelse av personalrapporter til organisasjonen på konsernnivå
  • bidra til utvikling og digitalisering av arbeidsprosesser og rutiner
  • generelle HR-oppgaver 

 

Kvalifikasjonskrav

  • mastergrad innen relevante fagområder. Kandidater med bachelorgrad kan også vurderes dersom de har særlig relevant kompetanse og/eller erfaring
  • kunnskap om relevant lov og avtaleverk
  • gode ferdigheter innen digitale verktøy og systemer
  • kommuniserer og formidler godt på norsk, både skriftlig og muntlig    

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • god innsikt i lønnsarbeid og forståelse av lønnsprosesser
  • grunnleggende forståelse for system- og dataforvaltning
  • erfaring med eller interesse for bruk av analyseverktøy og rapporteringssystemer, gjerne relatert til lønns- og HR-data

 

Ønskede egenskaper

  • analytisk
  • strukturert
  • selvstendig, tar initiativ og bidrar til kontinuerlig forbedring 
  • gode samarbeidsevner og arbeider godt i team
  • personlig egnethet vil tillegges stor vekt

 

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen. 

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.              

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Stillingsnivå: Rådgiver
Stillingstype: Fast stilling
Arbeidsområde: Administrativ
Hjemmekontorstatus: Etter avtale
Søknadsfrist: 05.01.2025
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Hamar

 

Kontaktpersoner:

Enhetsleder Trygve Bjerke
mob: 92 89 18 57

 

Hjemmeside:

/www.innlandetfylke.no/

 
Adresse:
Parkgata 64 2317 Hamar
 
 
Innlandet fylkeskommune Stab

Innlandet fylkeskommune ble opprettet 1. januar 2020.

Fylkeskommunen har ansvar for en rekke viktige samfunnsoppgaver innenfor kompetanse, tannhelse, samferdsel, kultur og næringsliv i fylket. På alle områder skal vi koordinere og bidra til samarbeid og utvikling av innlandssamfunnet på tvers av kommunegrensene. Fylkeskommunen er politisk styrt med fylkestinget som øverste folkevalgte organ.

Vi er en stor, mangfoldig og framtidsrettet organisasjon med over 4000 kompetente medarbeidere. Innlandet fylkeskommunes visjon er «eventyrlige muligheter». Vi jobber alle for at Innlandet skal være et godt sted å bo og arbeide, og håper du vil være med på laget!

Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Trygve Bjerke
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 92 89 18 57

Lokasjon

  • Hamar

Søknadsfrist

Januar 5, 2025