Ål kommune – 100% fast stilling lærar ved tilrettelagt undervisning, Nedre-Ål skule (søknadsfrist 03.03.2025)

 

 

100% fast stilling lærar med funksjon som koordinator individuelt tilrettelagt undervisning

 

 

 

Frå 1. august -25 er det ledig 100% fast stilling, pt ved Nedre-Ål skule. Denne stillinga omfattar ca 60% funksjon som koordinator individuelt tilrettelagt undervisning, og ca 40% som lærar.

Nedre-Ål skule har engasjerte vaksne som er opptekne av leikbasert, aktiv læring, uteskule og smart bruk av digitale hjelpemiddel, og medarbeidarar som samarbeider om ein best mogleg skulekvardag for flest mogleg.  Nedre-Ål skule er ei 1.-7. skule med 215 elevar. Kvart trinn har eit fast team av lærarar, miljørettleiarar og fagarbeidarar/assistentar.  Skulen har to-lærarsystem og miljørettleiarar.

 

Oppgåver er m.a.

  • samarbeid med leiing om timeplanar knytt til individuelt tilrettelagt opplæring og bruk av pedagogiske ressursar
  • ansvar for og oppfølging av årshjul knytta til tilrettelagt undervisning
  • rettleiing
  • kartleggingsarbeid
  • deltaking i støtteteamet ved skulen
  • deltaking i samarbeidsmøter
  • deltaking i overgangsmøter (barnhage-skule/barneskule-ungdomsskule)

 

Kvalifikasjonar

  • god og administrativ digital kompetanse
  • ønskeleg med kompetanse innan spesialpedagogikk
  • ønskeleg med kjennskap til Visma sikker sak
  • godkjent undervisningskompetanse jf. opplæringslova § 10-1 og 10-2 og forskrift til opplæringslova kapittel 14, sjå særleg §§ 14-1 til 14-3
  • før opp i søknaden kva fag du har undervisningskompetanse innanfor

 

Personlege eigenskapar

Personlege eigenskapar blir vektlagde. Vi søkjer deg som:

  • brenn for læraryrket og ønsker å bidra til god læring for elevane
  • er tydeleg på klasseleiing og har evne til å skape gode relasjonar til barn, føresette og kollegaer
  • er positiv, fleksibel og løysingsorientert
  • evne til å vurdere når det er føremålstenleg for elevane å arbeide digitalt er ryddig, har orden og struktur
  • ser på leik som viktig og som ein god metode i undervisninga
  • ønsker å delta i skulen sitt fellesskap, både fagleg og sosialt
  • har engasjement for elevane sitt læringsfellesskap

Våre lærarar må ha god evne til munnleg og skriftleg framstilling.  
Ål kommune nyttar nynorsk som målform.

 

Vi tilbyr

  • arbeidsplassar med gode og utviklande arbeidsmiljø
  • rettleiing i to år for nyutdanna lærarar
  • engasjerte og dyktige skuleleiarar
  • skular som er engasjert i pedagogisk utviklingsarbeid og kompetanseheving
  • lønn etter gjeldande tariffavtale
  • arbeidsforholdet er regulert av Hovudtariffavtala

 

Politiattest og søknad

  • vitnemål og attestar legg du inn saman med søknaden
  • den som vert tilsett må legge fram politiattest ikkje eldre enn tre månader
  • intervju og tilsetting kan skje fortløpande i søknadsperioden
  • kommunen følgjer offentleglova § 25 ved eventuell offentleggjering av søkjarlista

Velkomen som søkjar!

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Buskerud
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 03.03.2025
Tiltreding: 01.08.2025
Arbeidsstad: Nedre-Ål skule

 

Kontaktpersonar:

Ellen Ellingsgard
tlf: 320854016
mob: 95898650

 

Heimeside:

www.aal.kommune.no

 

Adresse:

Sundrevegen 43-45 3570 ÅL

 

Ål kommune Nedre-Ål skule

Ål kommune har ein desentralisert barnehage- og skulestruktur med både små og litt større skular og barnehagar. Frå 8. trinn blir alle elevane samla på Ål ungdomsskule. Gjennom målretta arbeid med kompetanseutvikling og lokale handlingsplanar, ynskjer kommunen å utvikle gode profesjonsfellesskap i barnehagane og skulane våre. «Betre læring» er vår lokale oppvekstplan og visjonen er «Alle som veks opp i Ål skal bli rotfaste og flygedyktige». Hovudmålsettinga «I eit inkluderande oppvekstmiljø der alle ser og blir sett, får kvar einskilld kraft til å meistre eigne liv» skal vere grunnleggande for drifta i sektoren.

Hallingdal er ein spennande møteplass mellom aust og vest, med eit rikt mangfald av arbeidsplassar og fritidstilbod. Dette er draumeplassen for deg som likar friluftsliv, kultur og eit kortreist og køfritt kvardagsliv. Her gjev naturopplevingar sommar og vinter, kulturopplevingar og eit stort tal arrangement grunnlaget for det gode liv!

Ål kommune vart kåra til både Årets kulturkommune og Årets nynorskkommune i 2021!

Del stillingen

Selskap

Ål kommune

Kontaktinfo

  • Ellen Ellingsgard
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: 320854016 mob: 95898650

Lokasjon

  • Ål

Søknadsfrist

Mars 3, 2025

Styrer Øverland barnehage 100% fast (søknadsfrist 21.02.2025)

 

Styrer Øverland barnehage 100% fast

 

 

Arbeidsoppgaver:

  • Lede barnehagen på en ansvarlig pedagogisk og administrativ måte.
  • Lede og utvikle barnehagen som en pedagogisk og lærende organisasjon i tråd med lov om barnehager, rammeplan og overordnede vedtak.
  • Skape gode relasjoner med barn, foreldre og ansatte.
  • Lede og delta i utviklingsarbeid i tråd med kommunens hovedsatsningsområder.
  • Styrer samarbeider tett med enhetsleder og er delegert deler av personal, og økonomioppfølgingen.

Kvalifikasjoner:

  • Barnehagelærer, ønskelig med master eller annen relevant lederutdanning.
  • Høy kompetanse og faglig oppdatert på barnehagefaget.
  • Kompetanse i bruk av ulike digitale verktøy.
  • Krav til norskferdigheter etter jf§28 i lov om barnehager.

Personlige egenskaper:

  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.
  • Evne til å jobbe strukturert og systematisk.
  • Faglig sterk og opptatt av barnas beste.
  • Har evne til å motivere for tilpasning til endrede behov og rammevilkår.

Vi tilbyr:

  • Gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
  • Gode opplæring/utviklingsmuligheter
  • Meningsfylt arbeid
  • Et arbeidsmiljø preget av arbeidsglede, engasjement og organisasjonstilhørighet
  • Lønn etter tariffavtalens bestemmelser

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste med navn, alder, stilling/yrkestittel og bosted. Det kan gjøres unntak om offentliggjøring av en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om søker kan offentliggjøres selv om søker har bedt om unntak. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

For stillinger der det kreves politiattest jf. gjeldende lovverk må politiattest foreligge senest ved tiltredelse.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Telemark
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 21.02.2025
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Øverland barnehage

 

Kontaktpersoner:

Gunn Guldbjørnsen
mob: +47 41587951

 

Hjemmeside:

tinn.kommune.no

 

Adresse:

Sam Eydesgt. 57 3660 Rjukan

 

Tinn kommune Barnehager

Tinn kommune har rundt 5500 innbyggere og ligger øverst i Telemark med Hardangervidda som nærmeste nabo og med byen Rjukan som kommunesenter. Kommunen har et variert næringsliv, et godt utdannings tilbud og vi kan by på et allsidig tilbud innenfor kulturliv, idrett og friluftsliv.

Reiselivet i kommunen er i sterk utvikling med en rekke enestående attraksjoner. Rjukan er på UNESCO`s verdensarvliste for sin arkitektur og godt bevarte industrihistorie. Tinn skal være en framtidsrettet kommune og vi ønsker å prioritere tiltak som videreutvikler kommunens service.

Tinn kommune har et meget godt tjenestetilbud som vi ønsker å videreføre og styrke.

Tinn kommune er en ”to-nivå” kommune der ansvar, myndighet og praktisk arbeidet knyttet til daglig drift ligger i den enkelte enhet. Arbeidsforholdet reguleres av gjeldende lov og avtaleverk samt lokale retningslinjer og reglement.

Vi er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke ledig stilling hos oss, uavhengig av kjønn, etnisitet, religion og livssyn eller funksjonsnedsettelse. Tinn kommune er en IA-virksomhet og vi arbeider sammen for et godt og inkluderende arbeidsmiljø

Del stillingen

Selskap

Tinn kommune

Kategorier

barnehagestyrer

Kontaktinfo

  • Gunn Guldbjørnsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 41587951

Lokasjon

  • Rjukan

Søknadsfrist

Februar 21, 2025

Nord-Hålogaland bispedømme – Prestestillinger (forskjellige søknadsfristar)

Pedagogisk – psykologisk rådgiver i PPT PPT Sandefjord (søknadsfrist 15.02.2025)

 

Pedagogisk-psykologisk rådgiver i PPT

 

 

Om tjenestested

PP-tjenesten i Sandefjord kommune består av 26 engasjerte medarbeidere. Våre ansatte har høy og variert kompetanse. Tjenesten har kontorer på Lunden, nært sentrum, og består av to sonedelte avdelinger der rådgivere jobber mot barnehager og skoler i en eller to av byens totalt seks skolekretser.  Vi arbeider for en inkluderende og kunnskapsbasert praksis, og har de siste årene økt innsatsen på den systemrettede delen av mandatet til tjenesten, med å bistå barnehager og skoler med kompetanse- og organisasjonsutvikling. PP-tjenesten arbeider også tverrfaglig slik at barn og familier får gode og koordinerte tjenester når det er behov for det. Arbeidsoppgavene i dette vikariatet er hovedsaklig rettet mot barn og ungdom i skolealder. 

 

Stillingsinformasjon:

Vi har fra 01.03.25 til 01.02.26 ledig et vikariat/barselvikariat i 100% stilling. 

  • 100% vikariat som PP-rådgiver ledig fra 01.03.25 – 01.02.26. Tiltredelse etter avtale.
  • Kvalifikasjonskrav: Profesjonsutdanning som psykolog eller mastergrad innen spesialpedagogikk, pedagogikk, psykologi eller tilsvarende.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Veiledning til barnehager, skoler og foresatte knyttet til opplæring for barn og elever
  • Arbeid med kompetanse- og organisasjonsutvikling i skole eller barnehage 
  • Utredning og rådgivning
  • Utarbeidelse av sakkyndige vurderinger etter Opplæringslova, Barnehageloven og Lov om voksenopplæring
  • Henvisning til, og samarbeid med, spesialisthelsetjenester

 

Vi søker deg som:

  • Har erfaring fra arbeid med barn/elever
  • Har erfaring fra arbeid i PP-tjeneste
  • Har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Er lojal og positiv, fleksibel og nytenkende
  • Kan arbeide effektivt og selvstendig i både utredningsarbeid og systemrettet arbeid

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Ansatte i PPT må kunne disponere egen bil i arbeidet. Det gis godtgjørelse for å bruke egen bil i arbeid etter gjeldende regulativ.

 

Vi tilbyr:

  • Godt arbeidsmiljø med trivelige og dyktige kollegaer
  • Opplæringsplan for nytilsatte
  • Givende og varierte arbeidsoppgaver i et etablert og godt fagmiljø
  • Arbeidsplass i trivelige lokaler i Nedre Movei 16 i Sandefjord
  • Mulighet for kompetanseheving og faglig utvikling
  • Bedriftsidrettslag
  • Fleksitid

 

Lønn:

Stillingen er plassert i kommunens lønnsregulativ i henhold til gjeldende tariffavtale, i lønnsstigen for lektor/lektor med tilleggsutdanning. Psykologer lønnes etter stillingskode 8470 i kap. 5 i HTA. Sandefjord kommune dekker kostnader til spesialisering for psykologer som er fast ansatt.

Som ansatt er du medlem av Sandefjord kommunale pensjonskasse. Sandefjord kommune har en av markedets beste pensjonsordninger og betaler inn over 10 % av den enkeltes bruttolønn. Den ansatte trekkes 2 % i pensjonsinnskudd. 

 

Andre opplysninger:

Søknadsfrist: 15.02.25

Du kan vedlegge link til vitnemål i søknaden, eller ta med kopier av vitnemål og attester til et eventuelt intervju. I henhold til opplæringslovens § 17-11 må politiattest leveres før tiltredelse.

Kommunen følger offentlighetsloven § 25 ved eventuell offentliggjøring av søkerliste.

 

 

Søk her

 

 

Jobbtype: Vikariat
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 15.02.2025
Tiltredelse: 15.03.25
Arbeidssted: Sandefjord

 

Kontaktpersoner:

Trude Nystad
tlf: +47 33416642
mob: +47 91694754

 

Hjemmeside:

/www.sandefjord.kommune.no/Barn-og-unge/Annet/PP-tjenesten/

 

Adresse:

Nedre Movei 16 3215 Sandefjord

 

Sandefjord kommune PPT

Sandefjord er en kommune med stor tilflytting, rask ekspansjon og spennende utviklingsmuligheter. Sandefjord kommune er den største kommunen i regionen Vestfold og Telemark. Vi har over 65 000 innbyggere og over 5000 ansatte.

Sandefjord ligger sentralt i Vestfold og kun en times tid fra Oslo. Det er særdeles gode forbindelser til inn- og utland via fly, tog, buss og båt. Kommunen har flott natur, et aktivt kulturliv og er et godt sted å bo. Se gjerne www.sandefjord.kommune.no for mer informasjon.

Del stillingen

Selskap

Sandefjord kommune

Kontaktinfo

  • Trude Nystad
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 33416642 mob: +47 91694754

Lokasjon

  • Sandefjord

Søknadsfrist

Februar 15, 2025

Ullensaker kommune – 100 % vikariat som fengselslege ved Romerike fengsel (Søknadsfrist 19.02.2025)

 

100 % vikariat som fengselslege ved Romerike fengsel med varighet i to år

 

 

  • Stillingstype: Vikariat, 2 år
  • Arbeidstid: Dagtid
  • Stillingsstørrelse: 100 %
  • Lønn: Etter avtale
  • Tiltredelse: Etter avtale
  • Arbeidssted: Fengselshelsetjenesten i enhet helsevern og legevakt, Romerike fengsel

Fengselshelsetjenesten ved Romerike fengsel er en del av enhet Helsevern og legevakt i Ullensaker kommune. Avdelingen tilbyr helse- omsorgstjenester til innsatte ved avdeling Ullersmo og avdeling Kroksrud, avdelinger med henholdsvis høy og lav sikkerhet lokalisert på Kløfta. I tillegg har avdelingen ansvar for helse- og omsorgstjenester til kvinnelig innsatte ved Bredveit fengsel som er lokalisert på Romerike fengsel.

Romerike fengsel er under utvikling, og vil i løpet av 2025 få ytterligere flere innsatte med åpning av post 5 på avdeling Ullersmo, hvor helseavdelingen også vil flytte inn i flotte nye lokaler.

Fengselshelsetjenesten består av erfarne helsepersonell med et bredt spekter av kompetanse innen helse og omsorg. Vi tilbyr helse- og omsorgstjenester til innsatte med sammensatte behov innen psykiatri, rus og somatikk. Hos oss blir du en del av et godt arbeidsmiljø og et tverrfaglig sammensatt team av leger, sykepleiere, vernepleier, fysioterapeuter og helsesekretær. Per nå har avdelingen 1,5 årsverk lege, med planlagt økning i forbindelse med utvidelse.

Fengselshelsetjenesten har også et tverrsektorielt samarbeid med kriminalomsorgen, spesialisthelsetjenesten, Nav og øvrige innleide tjenester. Hos oss får du ta del i en spennende og variert arbeidshverdag.

 

Søknadsfrist: 19.02.2025
Arbeidsgiver: Ullensaker kommune
Stillingstittel: 100 % vikariat som fengselslege ved Romerike fengsel med varighet i to år
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Vikariat
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4911734653
Sluttdato: 31.12.2026

 

Arbeidsoppgaver

  • Fengselshelsetjenesten tilbyr helse- og omsorgstjenester til innsatte i fengsel
  • Fengselslege har fastlegeansvar for domfelte innsatte
  • Pasientkonsultasjoner, herunder utredning, undersøkelse og behandling

 

Kvalifikasjoner

  • Norsk autorisasjon som lege
  • Fortrinnsvis spesialist i allmennmedisin, påbegynt ALIS eller annen relevant spesialitet
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende – dokumentasjon på språkkompetanse må legges ved søknad
  • God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Må beherske engelsk både muntlig og skriftlig

 

Personlige egenskaper

  • Svært god kommunikasjons- og relasjonskompetanse
  • Godt utviklet klinisk vurderingsevne
  • Svært gode samarbeidsevner
  • Høy grad av medmenneskelighet
  • Selvstendig, fleksibel og strukturert
  • Interesse for fagområdet
  • Evne til å etterspørre og ta imot tilbakemeldinger
  • Personlig egnethet tillegges betydelig vekt

 

Vi tilbyr

  • Kommunen vil legge til rette for spesialiseringsløp i allmennmedisin-ALIS. ALIS-avtalen inkluderer blant
    annet dekning av kursutgifter som ikke dekkes av utdanningsfond II, og veiledning
  • For spesialister – dekning av kostnader til inntil 10 dager med relevante kurs per år, pr. 100 % stilling
  • Overlegepermisjon 4 mnd. hvert 5. år dersom du er spesialist

Vi har gode pensjonsordninger og et godt arbeidsmiljø med dyktige og hyggelige kolleger. Vi har faglige oppdateringer gjennom årlige tverrsektorielle og enhetsvise opplæringsplaner.

Tilsetting skjer for øvrig på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglementer og tariffavtaler, herunder 6 mnd. prøvetid.

Ved tilsetting må gyldig politiattest iht. gjeldende hjemmel og lovverk, fremlegges. Ullensaker kommune gjør søkeren oppmerksom på at det i forhold til bl.a. ansettelse i skole og barnehage, helse- og sosialomsorg (inkl. fosterhjem, støttekontakt, avlaster) og barne- og ungdomstjenesten, vil bli krevet politiattest ved ansettelse, godkjenning eller oppnevnelse (listen er ikke uttømmende). Attest skal kun kreves av den søkeren som tilbys stillingen eller som skal oppnevnes eller godkjennes til å utføre de oppgaver som omfattes av krav om politiattest. Det gjøres oppmerksom på at attesten ikke skal legges ved søknaden. Politiattesten skal ikke være eldre enn 3 måneder.

Kopi av vitnemål og attester lastes opp i søkeportalen som vedlegg i den elektroniske søknaden.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli oppført på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jf. offentleglova § 25.

Ullensaker kommune har behov for medarbeidere med ulike kompetanser, erfaringer og perspektiver for å kunne løse samfunnsoppdraget vårt på en god måte. Kommunen ønsker å gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, legning, religion eller etnisk bakgrunn.

 

Romerike fengsel, Ullersmo avdeling, Ullersmovegen 5, 2040 Kløfta, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Thea Emilie Vollan Schmidt
Avdelingsleder
 Telefon:41806058
E-post:[email protected]

 

Ullensaker – mulighetslandet

Ullensaker er en av Norges raskest voksende kommuner, med snart 45 000 innbyggere. Vi er vertskommune for Oslo Lufthavn Gardermoen og ligger sentralt på Østlandet, nordøst for Oslo.

Vi er stolte av å være en fremtidsrettet kommune som jobber for fellesskapets beste, etter visjonen «Ullensaker – mulighetslandet». Vi skal gi muligheter og omtanke for alle; både dagens innbyggere og framtidige generasjoner. Over 3 000 ansatte i kommunen jobber for at Ullensaker skal være et godt sted å bo og leve.

I Ullensaker kan du velge om du vil bo landlig, bynært eller urbant. Vi har et rikt idretts- og fritidstilbud, mangfoldig kulturtilbud og flotte naturområder. Med toget er det bare 40 minutters reisevei til Oslo fra Jessheim.

Ullensaker – en god, fremtidsrettet og mangfoldig kommune

Trygg og god arbeidsplass: Vi satser på utvikling og trivsel på arbeidsplassen gjennom kontinuerlig organisasjons-, medarbeider- og lederutvikling.

Fremtidsrettet: Vi viser synlig vilje og evne til fremtidsrettet tanke- og handlekraft. Våre verdier er «modig», «endringsdyktig» og «raus».

Mangfold og inkludering: Vi ønsker mangfold og våre ansatte skal gjenspeile befolkningen i kommunen. Vi har nulltoleranse for diskriminering og ønsker å skape en arbeidsplass hvor alle føler seg inkludert og verdsatt.

Velkommen til oss!

Del stillingen

Selskap

Ullensaker kommune

Kontaktinfo

  • Thea Emilie Vollan Schmidt
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 41806058

Lokasjon

  • Jessheim

Søknadsfrist

Februar 19, 2025

Ullensaker kommune – 4 x Sykepleier / spesialsykepleier, Trandum helsetjeneste (Søknadsfrist 06.02.2025)

 

4 x Sykepleier/ spesialsykepleier, Trandum helsetjeneste

 

 

Stillingstype: Fast
Arbeidstid: Turnus med dag, kveld og hver tredje helg
Lønn: Sykepleier: kr 507 400 – kr 596 400 etter ansiennitet (i 100 % stilling). Spesialsykepleier: kr 548 400 – kr 627 400 etter ansiennitet (i 100 % stilling). Vi tilbyr et rekrutteringstillegg på kr 40 000 (i 100 % stilling).
Stillingsstørrelse: 100%
Tiltredelse: Snarlig
Arbeidssted: Enhet helsevern og legevakt, Trandum helsetjeneste ved Politiets utlendingsinternat

Vil du bli en del av en nyopprettet avdeling? Ullensaker kommune har nylig overtatt ansvar for helse- og omsorgstjenester til internerte ved Politiets utlendingsinternat på Trandum, etter importmodellen. Avdelingen gir helse- og omsorgstjenester til internerte etter Forskrift for rett til helse- og omsorgstjenester til personer uten fast opphold i riket. Avdelingen er under oppbygging, og her vil du få anledning til å bidra i utviklingen av tjenesten.

Vi søker fire engasjerte sykepleiere. Du vil jobbe i et team som består av lege, helsesekretær og sykepleiere. Vi ser etter erfarne og initiativrike sykepleiere som brenner for å gi god helsehjelp til mennesker i krise, og som trives med samarbeid på tvers av fagområder.

Politiets utledningsinternat er lokalisert på Trandum i Ullensaker kommune. Internatet ivaretar personer som ikke har lovlig opphold i Norge og som skal returneres på tvang. Internatet har en total kapasitet på 220 plasser ved full drift, men belegg er varierende.

 

Søknadsfrist: 06.02.2025
Arbeidsgiver: Ullensaker kommune
Stillingstittel: 4 x Sykepleier/ spesialsykepleier, Trandum helsetjeneste
Stillinger: 4
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4910641869

 

Arbeidsoppgaver

  • Sykepleierkonsultasjoner 
  • Oppfølging av pasienter ved behov 
  • Støttesamtaler 
  • Legemiddelhåndtering 
  • Ansvar for avdelingens vakttelefon 
  • Bidra til utvikling av en nyetablert tjeneste 
  • Innkomstsamtale og kartlegging av helsebehov hos nyankomne internerte 
  • Tilrettelegging for helhetlig helsebehov spesielt for langtidsinternerte 

 

Kvalifikasjoner

2 x sykepleier/ spesialsykepleier innen somatikk 

  • Autorisert sykepleier
  • Ønskelig med minimum ett års relevant tilleggsutdanning 
  • Bør beherske et bredt spekter av sykepleierfaget 
  • Ønskelig med erfaring fra legevakt og / eller akuttmedisin 
  • Særlig relevant erfaring kan kompensere for manglende tilleggsutdanning 
  • Erfaring med migrasjonshelse kan telle positivt 
  • Må beherske både norsk og engelsk, muntlig og skriftlig  
  • Uttømmende politiattest i henhold til politiloven § 18    

 

2 x sykepleier/ spesialsykepleier innen psykisk helsearbeid

  • Autorisert sykepleier med minimum ett års relevant tilleggsutdanning 
  • Bør beherske et bredt spekter av sykepleierfaget 
  • Bør ha erfaring med psykisk helsearbeid 
  • Særlig relevant erfaring kan kompensere for manglende tilleggsutdanning 
  • Erfaring med migrasjonshelse kan telle positivt 
  • Må beherske både norsk og engelsk, muntlig og skriftlig 
  • Uttømmende politiattest i henhold til politiloven § 18   

 

Personlige egenskaper

  • Svært god kommunikasjons- og relasjonskompetanse  
  • Svært gode samarbeidsevner
  • Godt utviklet sykepleiefaglig vurderingsevne  
  • Høy grad av medmenneskelighet  
  • Selvstendig, fleksibel og strukturert   
  • Evne til å etterspørre og ta imot tilbakemeldinger  
  • Personlig egnethet tillegges betydelig vekt   

 

Vi tilbyr

Vi har gode pensjonsordninger og et godt arbeidsmiljø med dyktige og hyggelige kollegaer. Vi har faglige oppdateringer gjennom årlige tverrsektorielle og enhetsvise opplæringsplaner.

Tilsetting skjer for øvrig på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglementer og tariffavtaler, herunder 6 mnd. prøvetid.

Ved tilsetting må gyldig politiattest iht. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4, fremlegges og den kan ikke være eldre enn 3 måneder.

Opplysninger om søkeren kan bli offentligjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jf. offentleglova § 25.

Kopi av vitnemål og attester lastes opp som vedlegg i den elektroniske søknaden.

Ullensaker kommune har behov for medarbeidere med ulike kompetanser, erfaringer og perspektiver for å kunne løse samfunnsoppdraget vårt på en god måte. Kommunen ønsker å gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, legning, religion eller etnisk bakgrunn.

 

Politiets utlendingsinternat, Trandumveien 80, 2054 Mogreina, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Thea Emilie Vollan Schmidt
Konst. avdelingsleder
 Telefon:41806058
E-post:[email protected]

 

Ullensaker – mulighetslandet

Ullensaker er en av Norges raskest voksende kommuner, med snart 45 000 innbyggere. Vi er vertskommune for Oslo Lufthavn Gardermoen og ligger sentralt på Østlandet, nordøst for Oslo.

Vi er stolte av å være en fremtidsrettet kommune som jobber for fellesskapets beste, etter visjonen «Ullensaker – mulighetslandet». Vi skal gi muligheter og omtanke for alle; både dagens innbyggere og framtidige generasjoner. Over 3 000 ansatte i kommunen jobber for at Ullensaker skal være et godt sted å bo og leve.

I Ullensaker kan du velge om du vil bo landlig, bynært eller urbant. Vi har et rikt idretts- og fritidstilbud, mangfoldig kulturtilbud og flotte naturområder. Med toget er det bare 40 minutters reisevei til Oslo fra Jessheim.

Ullensaker – en god, fremtidsrettet og mangfoldig kommune

Trygg og god arbeidsplass: Vi satser på utvikling og trivsel på arbeidsplassen gjennom kontinuerlig organisasjons-, medarbeider- og lederutvikling.

Fremtidsrettet: Vi viser synlig vilje og evne til fremtidsrettet tanke- og handlekraft. Våre verdier er «modig», «endringsdyktig» og «raus».

Mangfold og inkludering: Vi ønsker mangfold og våre ansatte skal gjenspeile befolkningen i kommunen. Vi har nulltoleranse for diskriminering og ønsker å skape en arbeidsplass hvor alle føler seg inkludert og verdsatt.

Velkommen til oss!

Del stillingen

Selskap

Ullensaker kommune

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Jessheim

Søknadsfrist

Februar 6, 2025

Drangedal kommune – Flere stillinger ved helse og omsorg (forskjellige søknadsfrister)

 

KLIKK VIDERE PÅ AKTUELL UTLYSING:

 

Drangedal kommune
Fastlege vikar
Helse og velferd, Drangedal kommune
Vikariat
Webcruiter-ID: 4914552739
DRANGEDAL
Publisert: 05.02.2025
Søknadsfrist: 21.02.2025

Drangedal kommune
Sykepleier/ Vernepleier/ Miljøterapeut
Myrveien Bofelleskap, Drangedal kommune
Fast
Webcruiter-ID: 4916968698
DRANGEDAL
Publisert: 04.02.2025
Søknadsfrist: 19.02.2025

 

Drangedal kommune
Brukerstyrt personlig assistent
Brukerstyrt personlig assistanse, Drangedal kommune
Fast
Webcruiter-ID: 4916270755
Drangedal
Publisert: 03.02.2025
Søknadsfrist: 18.02.2025

 

Drangedal kommune
Helsepersonell til pleieteam
Hjemmetjenesten, Drangedal kommune
Fast
Webcruiter-ID: 4913854034
Prestestranda
Publisert: 30.01.2025
Søknadsfrist: 17.02.2025

 

 

Drangedal kommune
Ferievikarer
Helse og velferd, Drangedal kommune
Sommerjobb
Webcruiter-ID: 4911634905
DRANGEDAL
Publisert: 24.01.2025
Søknadsfrist: 19.02.2025

 

 

Drangedal kommune har i underkant av 4100 innbyggere og ligger sørvest i Vestfold og Telemark. Kommunen er brukerorientert og opptatt av å levere gode tjenester til kommunens innbyggere og næringsliv. Dette innebærer blant annet å ta i bruk elektroniske løsninger. Det er fullt utbygd fibernett i hele kommunen. Drangedal er en del av Grenlandssamarbeidet med nærhet til byene i Grenland, og har sentral beliggenhet med stopp langs Sørlandsbanen.

Drangedal har nærhet til kysten med skjærgården, til skog og hei, og til fjellet med Gautefall skisenter og biathlonanlegg med helårsdrift. Tokevannet med sine 365 øyer har rike muligheter for friluftsliv og rekreasjon. Stedsutviklingsprosjektet Toke Brygge har skapt ny aktivitet og attraktivitet i sentrum. Drangedal har et rikt kultur- og foreningsliv der den flotte kultur- og kinosalen Tokestua står sentralt som møteplass for ulike aktivitetstilbud.

I Drangedal Kommune ønsker vi mangfold, og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, alder, funksjonshemming eller etnisk tilhørighet.Arbeidstakere i Drangedal Kommune tilsettes på de vilkår som til enhver tid framgår av gjeldende lover, tariffavtale, reglement og arbeidsavtaler. Les mer her

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å ikke bli ført opp på den offentlige søkerlisten. Drangedal kommune vil informere søkere dersom dette ønsket ikke kan imøtekommes.

Del stillingen

Selskap

Drangdal kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell stilling for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Drangedal

Søknadsfrist

Mars 15, 2025

Vestvågøy kirkelige fellesråd – Daglig leder / kirkeverge (Søknadsfrist 03.03.2025)

 

Daglig leder/kirkeverge i Vestvågøy kirkelige fellesråd, Lofoten.

 

 

  • Vestvågøy Kirkelige Fellesråd
  • Tamyra 24, 8370 Leknes, Hybridkontor

 

Om jobben

Vil du lede en viktig samfunnsaktør? En spennende og meningsfull jobb som kirkeverge er ledig. Vestvågøy kirkelige fellesråd søker en samarbeidsorientert og synlig leder som har både strategiske og operative oppgaver, leder arbeidet i kirka på Vestvågøy, og forvalter våre kirker og gravplasser.

Stillingstittel: Daglig leder
Oppstart: 1. september 2025
Type ansettelse: Fast, heltid 100%
Arbeidstid: Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk: Norsk eller skandinavisk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest mandag 3. mars

Send søknad til: [email protected]

 

 

Hva vi ser etter

Personlige egenskaper:

  • Gode samarbeidsevner og lederegenskaper

  • Allsidig og utviklingsorientert

  • Strukturert med god gjennomføringsevne

  • Engasjement for kirkens oppdrag og forståelse for menighetenes arbeid gjennom frivillighet

  • God evne til skriftlig og muntlig fremstilling

  • Fleksibel og løsningsorientert

Personlige egenskaper vil bli tillagt vekt.

 

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning på universitet/høyskolenivå

  • Særlig relevant realkompetanse kan oppveie for manglende formell utdanning

  • Erfaring med økonomistyring, personalledelse, administrasjon og planarbeid.

  • Kjennskap til offentlig forvaltning og gjerne kirkelig forvaltning

  • Gode digitale ferdigheter

  • Medlemskap i Den norske kirke.

  • Daglig leder for fellesrådets virksomhet

  • Ansvar for økonomistyring og administrasjon

  • Personalansvar og -oppfølging av fellesrådsansatte med overordnet HMS-ansvar

  • Ansvar for strategiarbeid, saksbehandling og plan- og budsjettprosesser

  • Ansvar for drift og utvikling av kirkebygg og gravplasser

  • Videreutvikle samarbeid og gode relasjoner med prester, prost, menighetsråd, kommune og andre samarbeidspartnere i og utenfor lokalsamfunnet.

  • Overordnet økonomi/driftsansvar for trosopplæring i Vestvågøy, Flakstad, Moskenes.

  • Andre oppgaver som følger av lover, regelverk og vedtak i fellesrådet.

 

Stilling er 100% og har utviklingsmuligheter.

Tilsetting fra 01.09 eller etter avtale.

Lønn er etter avtale og arbeidsvilkår etter gjeldende tariffavtaler i Den norske kirke med pensjonsordning i KLP.

Den som tilsettes må ha førerkort og disponere bil i tjenesten.

 

Kontaktperson for stillingen

Marianne Baadstrand
leder av Vestvågøy kirkelige fellesråd
97751213

 

I kirka på Vestvågøy er det ca. 16 årsverk i i ca 19 stillinger inkl 4 prester. ca 15 stillinger i i Vestvågøy kirkelige fellesråd. Fellesrådsområdet har ca 9.000 medlemmer fordelt på 5 sokn med 5 kirkebygg ,1 kapell og 13 gravplasser. Kontorstedet er kommunesenteret Leknes.

Vestvågøy kommune ligger midt i Lofoten og har ca 11.500 innbyggere. Det er en kommune i vekst med allsidige tilbud, god tilgang til natur og gode kommunikasjonsmuligheter.

Sektor: Privat

Nettsted: https://vestvagoy.kirken.no/

Facebook: https://www.facebook.com/kirkapavestvagoy/ 

Del stillingen

Selskap

Vestvågøy kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Marianne Baadstrand
  • Tittel: Leder av Vestvågøy kirkelige fellesråd
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 97751213

Lokasjon

  • Leknes

Søknadsfrist

Mars 3, 2025

Juridisk rådgiver, Bygg- og geodataavdelingen + Byggesaksbehandler og Arealplanlegger (søknadsfrist 13.02.2025)

Solnedgang i hjertehender

 

Juridisk rådgiver

 

 

NB! Lenker videre til Byggesaksbehandler og Arealplanlegger

 

Stilingen som juridisk rådgiver er organisert i bygg- og geodataavdelingen.

Bygg- og geodataavdelingen utgjør sammen med de 8 avdelingene næring, NAV, kultur, landbruk, eiendom, veg, vann og avløp samt plan- og miljøavdelingen sektoren samfunnsutvikling. Reiseliv er en stor og voksende næring i kommunen der plan- og miljøavdelingen har mange og spennende oppgaver.

Stillingen skal primært styrke den juridiske siden av forvaltningens arbeid med saker behandlet etter plan- og bygningsloven, men også etter forurensningsloven og der særskilt saker knyttet til forsøpling og utslipp etter kap. 12. i Forurensingsforskriften

 

Søknadsfrist: 13.02.2025
Arbeidsgiver: Trysil kommune
Stillingstittel: Juridisk rådgiver
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4901297156

 

Arbeidsoppgaver

Intern rådgivning, veiledning og kvalitetssikring i juridiske spørsmål innen primært plan- og bygningsrett og forvaltningsrett

Saksbehandling og klagebehandling herunder også forberedelse av saker til politisk behandling innen fagområdene plan, byggesak, geodata og miljø i hovedsak knyttet til plan- og bygningsloven, men også etter forurensningsloven og der særskilt saker knyttet til forsøpling og utslipp etter kap. 12. i Forurensingsforskriften

Utredning, utarbeidelse og forhandling av kontrakter, særlig utbyggingsavtaler

Stillingen kan bli tillagt oppgaver innen andre fagfelt ut fra kommunens behov og den ansattes kompetanse

 

Kvalifikasjoner

Juridisk utdannelse på minimum bachelornivå

God kjennskap til alminnelig forvaltningsrett, plan- og bygningsrett og miljørett

God norsk muntlig og skriftlig framstillingsevne

Relevant erfaring er ønskelig, men nyutdannede kandidater oppfordres også til å søke

 

Personlige egenskaper

Gode samarbeidsevner, kunne jobbe selvstendig og være løsningsorientert

Serviceinnstilt og positiv holdning til både publikum og kolleger

Evne og vilje til å tilegne og dele ny kompetanse

Trives med et høyt arbeidstempo

 

Vi tilbyr

Aktive arbeidsdager i et godt arbeidsmiljø

Varierte oppgaver

Lønn etter hovedtariffavtale

God offentlig tjenestepensjon

 

Storvegen 5, 2420 Trysil, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Hans Martin Aas
Avdelingsleder
 Telefon:+47 99042524

 

Oppdag Trysil: Naturens egen fornøyelsespark!

Trysil ligger i Innlandet fylke, 200 kilometer nord for Oslo via Elverum og bare 40 kilometer fra Scandinavian Mountains flyplass i Sälen, Sverige.

Kommunen er et attraktivt sted for arbeid, bosted og tilflytting, og det pågår en stor tilrettelegging av nye boligtomter sentralt i kommunesenteret Innbygda.

Med en jevn befolkningsvekst de siste årene, har vi nå cirka 6 600 innbyggere. Om vinteren blir vi en av Innlandets største «byer» takket være den nesten tidoblete befolkningen som følger av aktiviteten rundt Trysilfjellet. Vi er Norges største skidestinasjon og en av Skandinavias fremste sykkeldestinasjoner.

Trysil er et moderne bygdesamfunn med et bredt næringsliv og rike tradisjoner innen kultur og idrett. Innbygda tilbyr et rikt utvalg av handel og tjenester. Rundt Trysilfjellet finnes et mangfold av aktiviteter for både vinter og sommer. Alle husstander vil ha tilgang til høyhastighetsbredbånd innen utgangen av 2024.

I Trysil finner du fem kommunale og fire private barnehager, tre kommunale og en privat barneskole, en ungdomsskole og en videregående skole. Vi er stolte av å ha læreplassgaranti!

Kommunen ledes av kommunedirektør med tre kommunalsjefer for helse og mestring, oppvekst, og samfunnsutvikling, samt egne stabs- og støttefunksjoner for HR, økonomi og kommunikasjon. Trysil er vertskommune for IKT-samarbeidet med Stor-Elvdal, Åmot og Engerdal (SÅTE-samarbeidet).

Våre omtrent 800 ansatte utgjør til sammen 630 årsverk.

 

Sammen yter vi tjenester med respekt, likeverd, medvirkning, åpenhet og en vilje til endring.

 

Trysil kommune er en del av ny ordning for sletting av studielån! Alle yrkesaktive som bor i Trysil kommune eller flytter hit etter 1.1.2025 vil etter ett år kunne få slettet 25 000 kroner i året. Les mer om dette her.

Del stillingen

Selskap

Trysil Kommune

Lenke til firma

www.trysilkommune.no/

Kontaktinfo

  • Hans Martin Aas
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 99042524

Lokasjon

  • Trysil

Søknadsfrist

Februar 13, 2025

Kvinesdal kommune – Undervisningsstillinger 2025/2026 (søknadsfrist 23.02.2025)

Kvinesdal kommune bilde øverst

 

 

Hovedutlysning 2025/2026 – ID 1813

 

 

 

Fra 01.08.2025 vil det bli ledig et antall, faste og midlertidige undervisningsstillinger, innenfor grunnskole og voksenopplæring i Kvinesdal kommune. Vil du være med å forme fremtida ved å jobbe med barn og unge i Kvinesdal kommune?

Vi vil at elevene i Kvinesdalskolen:

  • er trygge på seg selv, opplever mestring og har tro på framtida
  • kjenner at de hører til i små og store felleskap.
  • utvikler grunnleggende ferdigheter og kompetanse i fag og på tvers av fag.

Vi søker etter motiverte gode klasseledere som kan videreutvikle våre skoler. I Kvinesdalskolen forventer vi at alle bidrar i arbeidet med utvikling av skolen gjennom deltakelse i det profesjonelle læringsfelleskapet.

Kommunen har seks grunnskoler og en voksenopplæring. Det er et godt og tett samarbeid skolene imellom og vi har en egen plan for «Kvinesdalsskolen» med tre klare satsingsområder:

  • Jeg er meg – Elevene i Kvinesdalskolen er trygge på seg selv, opplever mestring og har tro på framtida
  • Alle hører til – Elevene i Kvinesdalskolen kjenner at de hører til i små og store felleskap. Elevene setter pris på mangfold og inkluderer andre.
  • Vi forstår og blir forstått – Elevene i Kvinesdalskolen utvikler grunnleggende ferdigheter og kompetanse i fag og på tvers av fag

Se Plan for Kvinesdalskolen.

 

Søknadsfrist: 23.02.2025
Arbeidsgiver: Kvinesdal kommune
Stillingstittel: Hovedutlysning 2025/2026, Virksomhet Grunnskole og voksenopplæring – ID 1813
Webcruiter-ID: 4912814310

 

Arbeidsoppgaver

  • Gi god tilrettelagt undervisning til elever på ulike faglige nivå
  • Ha en inkluderende praksis for å få med alle elever i fellesskapet i klassen både faglig og sosialt
  • Samarbeide med elever, kolleger, foresatte og andre etater for å gi et best mulig tilbud til alle elever
  • Ta aktivt del i skolens profesjonelle læringsfellesskap
  • Bidra til et godt arbeidsmiljø

 

Kvalifikasjoner

  • Godkjent pedagogisk utdannelse
  • Erfaring med undervisning fra grunnskolen eller voksenopplæringen er en fordel.
  • Gode norskferdigheter

 

Personlige egenskaper

  • Du er en tydelig og varm klasseleder, som ser alle elever
  • Du har fokus på kvalitet og høyt læringsutbytte hos elevene
  • Du har god relasjonskompetanse og investerer i å skape gode relasjoner til alle elevene
  • Du bidrar i personalet med faglige innspill og positiv innstilling til arbeidet
  • Du er bevisst på egne holdninger og verdier
  • Du har god faglig og didaktisk kompetanse
  • Du er løsningsorientert og har god samarbeidsevne
  • Du er omstillingsdyktig og motivert for faglig utvikling
  • Du trives i en hektisk arbeidshverdag

Personlig egnethet vil bli vektlagt

  • Vi ønsker også lærere som kan undervise særskilt språkopplæring for elever fra språklige minoriteter, og morsmålslærere og/eller tospråklig fagopplæring. 

Vi tilbyr

  • Et godt arbeidsmiljø med dyktige og støttende kollegaer i det profesjonelle læringsfellesskapet
  • Godt utstyrte skoler med hjelpemidler, digitale og andre.
  • Medbestemmelse og en ledelse som lytter til sine ansatte
  • Veiledning for nyutdannede
  • Alle som bor i Kvinesdal kommune kan få slettet 25 000 kroner av utdanningsgjelda i året fra januar 2026. Du må være bosatt i kommunen, og være yrkesaktiv, i minst ett år. (Statsbudsjettet)

Annen informasjon 
Ansettelser vil bli foretatt i tidsrommet mars – juli. Det ansettes i kommunen med angivelse av f.t. arbeidssted. 
For nærmere opplysninger ring virksomhetsleder Torbjørn Johnsen, mobil 95826409, eller oppvekstkoordinator Finn Kydland, mobil 91997741
En gjør oppmerksom på at søknader om intern overføring eller endret stillingsstørrelse fra lærere som alt er fast ansatt i Kvinesdal kommune, vil bli vurdert som en del av saksbehandlingen.
Kvinesdal kommune har firmahytter på skistedet Knaben, flotte turmuligheter, KVINAbadet, golfbane m.m. Tilsetting skjer etter gjeldende lover, regler og avtaleverk. Som lærer blir du medlem i Statens pensjonskasse, som gir deg mange goder i tillegg til livsvarig alderspensjon og AFP: Du kan ha rett til økonomisk støtte hvis du blir syk eller ufør, dine nærmeste blir økonomisk sikret når du dør, og du får gode betingelser på boliglån. Les mer om ansattgodene i medlemskapet på spk.no/larer.
En gjør oppmerksom på at alle ansettelser skjer på betingelse av at det blir levert godkjent politiattest før tiltredelse. Attesten skal leveres når en får tilbud om ansettelse. Attesterte kopier av vitnemål og arbeidsbekreftelser samt dokumentasjon av godkjent tjenesteansiennitet må framlegges på forespørsel. Dette kan eventuelt lastes opp som vedlegg.
Kvinesdal kommune har fokus på å ha et inkluderende og likestilt arbeidsliv og er opptatt av at arbeidsstyrken i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i samfunnet. Vi oppfordrer alle kvalifiserte til å søke, uansett alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Kvinesdal kommune er sertifisert arbeidsgiver i sertifiseringsordningen Likestilt arbeidsliv, en sertifiseringsordning for private og offentlige virksomheter som jobber systematisk for likestilling og mangfold i egen organisasjon.
Kvinesdal kommune er stolt av å være med i prosjektet #drømmejobben. #drømmejobben er en felles betegnelse for de mange fremtidsrettede, meningsfulle og faglig spennende jobbene kommunene på Sørlandet tilbyr. Les mer på www.drømmejobben.com
NB! Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig selv om de har bedt om at informasjonen blir holdt unntatt fra pressen. Kvinesdal kommune vil alltid ta kontakt med søker på forhånd dersom ønsket ikke blir imøtekommet, jmf.§25 i Offentleglova

 

Nesgata 11, 4480 Kvinesdal, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Finn Kydland
Oppvekstkoordinator
 Telefon:91997741

Torbjørn Johnsen
Virksomhetsleder
 Telefon:+47 95826409

 

Vakre, vennlige og vågale Kvinesdal ligger sentralt plassert vest i Agder og har 6.000 innbyggere. Kommunen strekker seg fra fjord til fjell og gir innbyggere og besøkende alle typer naturopplevelser. Elva Kvina renner gjennom kommunesenteret og skaper en flott ramme om en kommune i vekst og utvikling. Kommunen har gode tjenester til innbyggerne og har sterkt fokus på næringsutvikling.

For mer informasjon om kommunen; se www.kvinesdal.kommune.no 

Del stillingen

Selskap

Kvinesdal kommune

Kontaktinfo

  • Finn Kydland
  • Tittel: Oppvekstkoordinator
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 91997741
  • Torbjørn Johnsen
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 95826409

Lokasjon

  • Kvinesdal

Søknadsfrist

Februar 23, 2025