Gulen kommune – Sjukepleiarstilling med bonusordning, i inntil 100% fast (søknadsfrist 16.04.2025)

LØberget

 

 

Sjukepleiarstilling med bonusordning, i inntil 100% fast 

 

 

Vi tilbyr 

Kommunen tilbyr løn over tariff for kvalifisert tilsett som jobbar turnus. Det er også knytt bonus til denne konkrete stillinga på kr 100 000 ved bindingstid i to år. Bonus vert utbetalt ratevis gjennom dei to fyrste åra. Vi har også innført ekstra tillegg på helg – ei ordning som skal evaluerast ved rullering av lønspolitisk plan. 

 

Om stillinga 

Gulen kommune har ledig i inntil 100% fast stilling som sjukepleiar ved Sone Brekke, Byrknes og Dalsøyra (Sone BBD) frå snarast/etter avtale. Denne stillinga er for tida knytt til turnus på Dalsøyra. Det kan ved behov vere aktuelt med arbeid i andre avdelingar. 

Sone BBD har ansvar for heimetenestene i områda Brekke, Byrknes og Dalsøyra. Denne stillinga har i utgangspunktet turnus 3. kvar helg, men det er moglegheit for å kunne jobbe langvakter kvar 4. helg.

 

Arbeidsoppgåver 

  • Sjukepleiefagleg ansvar og oppgåver
  • Pasientretta oppgåver, som til dømes pleie og oppfølging av brukarane
  • Samarbeid med andre faggrupper, 2. linjeteneste m.fl.
  • Andre oppgåver som måtte kome til

I sone BBD arbeider det både nyutdanna og tilsette med lang erfaring. Det er eit tett og godt samarbeid mellom assistentar, fagarbeidarar og sjukepleiarar/vernepleiarar kvar dag. Samarbeidet er viktig for at tenestene våre skal verte best mogleg for innbyggjarane i Gulen kommune, og noko me har fokus på kontinuerleg

 

Kvalifikasjonskrav 

  • Autorisasjon som sjukepleiar
  • Gode norskkunnskapar – både munnleg og skriftleg
  • Førarkort klasse B
 

Personlege eigenskapar 

  • Er fleksibel og kommuniserer/samhandlar godt med brukarar/pårørande og kollegaer
  • Vert motivert av å yte gode tenester til brukarane, og kan vere med å gje dei ein stabil og god kvardag
  • Kan bidra til eit godt arbeidsmiljø og har fokus på kvalitet og faglig utvikling
  • Tar initiativ, er strukturert, fleksibel og har gode samarbeidsevner
  • Å vere personleg eigna kan verte vektlagt ved tilsetjing

 

Anna 

  • Tenestespråket i Gulen kommune er nynorsk
  • Tilsetjing etter gjeldande lover, føresegner og avtalar
  • For tilsetjing innan pleie og omsorg, Miljøtenesta, i skule og i barnehage, vert det stilt krav om politiattest
  • Vi gjer merksam på at søkjarlister med namn, kjønn, alder og noverande stilling er offentleg informasjon. Dersom søkjarar likevel ber om konfidensiell handsaming, og grunnen for å unnta offentleggjering ikkje vert godkjent, får søkjaren høve til å trekke søknaden sin før offentleggjering

 

Om oss

Gulen kommune ligg vakkert til ved innløpet til Sognefjorden. Kommunen består av både fjell- og kystlandskap, med 1500 øyer, holmar og skjær, som innbyr til eit aktivt friluftsliv både på land og ved sjøen.

Kommunen har 2230 innbyggjarar, ledige barnehageplassar, og er eit godt oppvekstmiljø for barn og unge. Sjå Gulen kommune for meir informasjon.  

 

Spørsmål om stillinga

Aina Furebotn
Einingsleiar Sone BBD
+47 474 53 859
[email protected]

 

 

Søk stillinga

 

 

Søknadsfrist: 16. april 2025
Arbeidsgivar: Gulen kommune
Kommune: Gulen
Omfang: Heiltid
Varigheit: Fast
Arbeidsstad: Gulafjfordvegen 1519, 5960 Dalsøyra

Del stillingen

Selskap

Gulen kommune

Kontaktinfo

  • Aina Furebotn
  • Tittel: Einingsleiar Sone BBD
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 474 53 859

Lokasjon

  • Byrknesøy
  • Brekke
  • Dalsøyra

Søknadsfrist

April 16, 2025

Gulen kommune – Helsefagarbeidar, 100% fast st. med bonusordning (søknadsfrist 04.05.2025)

LØberget

 

 

 

Helsefagarbeidar, 100% fast st. med bonusordning  

 

 

Me tilbyr

  • Bonusordning på 50 000kr (i 100% stilling) ved binding i 2 år i stillinga
  • Løn over tariff for helsefagarbeidar i turnus
  • Ekstra helgekompensasjon 
  • Godt arbeidsmiljø
  • Gode pensjons- og forsikringsordningar
 

Om stillinga 

Gulen kommune har ledig 100% fast stilling som helsefagarbeidar ved Sone Brekke, Byrknes og Dalsøyra (Sone BBD) frå snarast. Stillinga er for tida knytt til avdeling Byrknes, og har arbeid kvar 4.helg med langvakt på helg. 

I sone BBD arbeider det både nyutdanna og tilsette med lang erfaring. Det er eit tett og godt samarbeid mellom assistentar, fagarbeidarar og sjukepleiarar/vernepleiarar kvar dag. Samarbeidet er viktig for at tenestene våre skal verte best mogleg for innbyggjarane i Gulen kommune, og noko me har fokus på kontinuerleg. Eininga har fokus på fagleg utvikling og kompetanseheving blant helsefagarbiedarane.

 

 

Arbeidsoppgåver 

  • Tilsyn med brukarar i heimetenesta
  • Hjelp og tilrettelegging til brukarar med ulike funksjonsnivå, til dømes; stell, pleie, medikamenthandtering, ernæringsoppfølging osb.
  • Følgje opp dei daglege rutinene i avdelingane 
  • Dokumentere og rapportere i journalsystem 
  • Andre oppgåver som måtte kome til

 

Kvalifikasjonskrav 

  • Autorisasjon som helsefagarbeidar. Søkjarar utan fagbrev kan verte vurdert for mellombels tilsetjing.
  • Førarkort klasse B
  • God skrifleg og munnleg framstillingsevne (norsk)
 

Personlege eigenskapar 

  • Kommuniserer godt på norsk, og har erfaring frå og god kjennskap til norsk helsevesen
  • Samhandlar godt med brukarar og andre samarbeidspartnarar
  • Jobbar sjølvstendig, tar initiativ, er fleksibel og løysingsorientert
  • Å vere personleg eigna kan verte vektlagt ved tilsetjing

 

Anna 

  • Tenestespråket i Gulen kommune er nynorsk
  • Tilsetjing etter gjeldande lover, føresegner og avtalar. Vi har frå juli 2023 innført ekstra helgetillegg på 50 kr/time, i tillegg til tariff. Dette skal evaluerast i samband med revisjon av lønspolitisk plan.
  • For tilsetjing innan pleie og omsorg, Miljøtenesta, i skule og i barnehage, vert det stilt krav om politiattest
  • Vi gjer merksam på at søkjarlister med namn, kjønn, alder og noverande stilling er offentleg informasjon. Dersom søkjarar likevel ber om konfidensiell handsaming, og grunnen for å unnta offentleggjering ikkje vert godkjent, får søkjaren høve til å trekke søknaden sin før offentleggjering.
 
 
Om oss

Gulen kommune ligg vakkert til ved innløpet til Sognefjorden. Kommunen består av både fjell- og kystlandskap, med 1500 øyer, holmar og skjær, som innbyr til eit aktivt friluftsliv både på land og ved sjøen.

Kommunen har 2230 innbyggjarar, ledige barnehageplassar, og er eit godt oppvekstmiljø for barn og unge. Sjå Gulen kommune for meir informasjon.  

 

Spørsmål om stillinga

Aina Furebotn
Einingsleiar Sone Byrknes, Brekke og Dalsøyra
+4757781654
[email protected]

 

 

Søk på stillinga her

 

 

Søknadsfrist: 4. mai 2025
Arbeidsgivar: Gulen kommune
Kommune: Gulen
Omfang: Heiltid
Varigheit: Fast
Arbeidsstad: Søre Garden 28, 5970 Byrknesøy

Del stillingen

Selskap

Gulen kommune

Kontaktinfo

  • Aina Furebotn
  • Tittel: Einingsleiar Sone Byrknes, Brekke og Dalsøyra
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 577 81 654

Lokasjon

  • Byrknesøy
  • Brekke
  • Dalsøyra

Søknadsfrist

Mai 4, 2025

Ål introsenter – Flyktningkonsulent / programrådgivar, 85 % fast stilling (søknadsfrist 15.04.2025)

Ål kommune Ål introsenter

Vil du gjere ein skilnad?

Flyktningkonsulent/programrådgivar, 85 % fast stilling

 

Ål introsenter har ledig ei 85 % fast stilling som flyktningkonsulent/programrådgivar frå 1.8.25. Har du motivasjon og engasjement for å bidra til at flyktningar raskast mogleg vert sjølvstendige og aktive medborgarar som finn seg til rette i lokalsamfunnet vårt? Ønskjer du spennande og meiningsfylte arbeidsoppgåver innan eit viktig samfunnsområde?

Då kan dette vere jobben for deg. Vi søker ein trygg og engasjert medarbeidar som vil vere med å vidareutvikle arbeidet med busetting, etablering, kvalifisering og inkludering av flyktningar i kommunen vår.

Ål introsenter har ansvar for å etablere og følgje opp flyktningar i fem år etter busetting i kommunen, samt ansvar for opplæring i norsk og samfunnskunnskap for vaksne innvandrarar. I 2025 skal kommunen også busette einslege mindreårige flyktningar.

Ål introsenter held til på Ål kulturhus og er organisert i oppvekstsektoren.

Arbeidsoppgåver:

Tett oppfølging og rettleiing av flyktningar etter busetting, blant anna knytt til kvardagsliv i eit nytt land og hjelp med praktiske oppgåver.
Ansvar for å bygge opp tenester til einslege mindreårige flyktningar.
Planlegging og gjennomføring av introduksjonsprogrammet, til dømes undervisning i livsmeistring og tema knytt til fysisk og psykisk helse.
Oppfølging av deltakarar i introduksjonsprogrammet.
Oppfølging av barn og familiar.
Saksbehandling etter gjeldande lovverk.
Oppfølging av deltakarar i praksis.
Samarbeid med næringsliv, oppfølging av praksis- og arbeidsplassar.
Samarbeid med andre tenester i kommunen.

Andre aktuelle oppgåver.

Noko arbeid på ettermiddags-/kveldstid må påreknast.

Kvalifikasjonar

Sosialfagleg utdanning på bachelornivå
Erfaring med å jobbe med menneske, gjerne rettleiings- og motivasjonsarbeid
Erfaring med og interesse for arbeid med menneske frå ulike kulturar.
God kjennskap til norsk samfunnsliv, utdanningssystem og arbeidsliv, både lokalt og generelt
Bør ha førarkort og disponere bil

Vi ønskjer oss ein medarbeidar som:

Har engasjement for faget og brukargruppa.
Er positiv, fleksibel og løysningsorientert.
Kan jobbe sjølvstendig.
Har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.
Har evne til å motivere menneske i ulike livssituasjonar og møte dei med respekt.
Kan sette grenser i krevjande situasjonar.
Er motivert til å jobbe tverrfagleg og heilskapleg.
Personlege eigenskapar vert vektlagd.

Me kan tilby:

Spennande og meiningsfulle arbeidsoppgåver.
Eit hyggeleg og engasjert arbeidsmiljø.
Fleksibel arbeidstid.
Lønn etter avtale.
Pensjonsordning i KLP.

Politiattest og søknad:

Vitnemål og attestar legg du inn saman med søknaden.
Den som vert tilsett må legge fram politiattest ikkje eldre enn tre månader.
Intervju og tilsetting kan skje fortløpande i søknadsperioden.
Kommunen følgjer offentleglova § 25 ved eventuell offentleggjering av søkjarlista.

Velkomen som søkjar!

 

Søk på stillinga her.

Fylke: Buskerud

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Deltid

Arbeidstid: Dag

Søknadsfrist: 15.04.2025

Tiltreding: 01.08.2025

Arbeidsstad: Ål introsenter

 

Kontaktpersonar:

Silje Marie Landsmann-Wiwe

mob: 91886642

 

Heimeside:

www.aal.kommune.no

 

Adresse:

Myren 40, 3570 Ål

 

Ål kommune Oppvekstsektoren

Ål kommune har ein desentralisert barnehage- og skulestruktur med både små og litt større skular og barnehagar. Frå 8. trinn blir alle elevane samla på Ål ungdomsskule. Gjennom målretta arbeid med kompetanseutvikling og lokale handlingsplanar, ynskjer kommunen å utvikle gode profesjonsfellesskap i barnehagane og skulane våre. «Betre læring» er vår lokale oppvekstplan og visjonen er «Alle som veks opp i Ål skal bli rotfaste og flygedyktige». Hovudmålsettinga «I eit inkluderande oppvekstmiljø der alle ser og blir sett, får kvar einskilld kraft til å meistre eigne liv» skal vere grunnleggande for drifta i sektoren.

Hallingdal er ein spennande møteplass mellom aust og vest, med eit rikt mangfald av arbeidsplassar og fritidstilbod. Dette er draumeplassen for deg som likar friluftsliv, kultur og eit kortreist og køfritt kvardagsliv. Her gjev naturopplevingar sommar og vinter, kulturopplevingar og eit stort tal arrangement grunnlaget for det gode liv!

Ål kommune vart kåra til både Årets kulturkommune og Årets nynorskkommune i 2021!

Del stillingen

Selskap

Ål kommune

Kontaktinfo

  • Silje Marie Landsmann-Wiwe
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 91886642

Lokasjon

  • Ål

Søknadsfrist

April 15, 2025

Prosjektleder/saksbehandler, Kommunalteknikk (søknadsfrist 12.05.2025)

Øksnes kommune Kommunal teknikk

 

Prosjektleder / Saksbehandler

Øksnes kommune har en vedtatt hovedplan vann og avløp med en rekke prosjekter som skal realiseres innen 2029.
I tillegg har Øksnes kommune et overordnet mål om å ha 5000 innbyggere i 2030, og skal vi tilrettelegge for flere arbeidsplasser og nye bolig- og næringsarealer.

For å kunne gjennomføre alle prosjekter må kommunen utvikle egen organisasjon og sørge for å ha dyktige prosjektledere.

Øksnes kommune har derfor for snarlig tiltredelse 2 ledige stillinger (2×100% fast) som prosjektleder for driftsavdelingen – kommunalteknikk. Stillingene vil ligge i et team med 2 prosjektledere, avdelingsleder og driftsoperatører som pr i dag består av 4.

Arbeidsoppgaver

Jobben vil i hovedsak bestå av følgende oppgaver:

Planlegge, gjennomføre og lede prosjekt innen vann, avløp og vei fra begynnelse til slutt.
Anskaffelser av varer og tjenester.
Relevante saksbehandling innenfor vei, vann og avløp
Styring og kooordinering av interne/eksterne rådgivere, konsulenter og entreprenører
Utstrakt kommunikasjon med grunneiere og innbyggere både skriftlig og muntlig
Andre oppgaver innenfor fagområdet må kunne påregnes

Kvalifikasjoner

Vi søker deg som:

Er VA-ingeniør/sivilingeniør, eller har fagskole med lang relevant praksis. Solid og lang realkompetanse i kombinasjon med kurs og etterutdanning vurderes dersom man ikke har formell kompetanse.
Har erfaring fra fagområdene vei, vann og avløp vil bli vektlagt
Har erfaring med offentlige anskaffelser
Har erfaring med prosjektledelse og gjennomføring av prosjekter
Har god IT-kompetanse og IT-forståelse.
Har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne – Norsk språk
Har førerkort klasse B.

Personlige egenskaper

Vi ønsker en person som :

Er samlende og kan jobbe selvstendig og i team
Samarbeider godt med alle
Får ut det beste potensialet i sine medarbeidere
Har stor arbeidskapasitet
Liker en hektisk hverdag og mange varierte oppgaver
Er løsnings orientert
Har evne til å innrette seg etter fattede beslutninger og vedtatte rammer
Er engasjert og innovativ
Ser muligheter i hverdagen og i jobben
Liker samspill og jobbe i en helhetlig organisasjon
Har gjennomføringsevne

Vi tilbyr

  • Variert arbeid i positivt miljø.
  • Hyggelige og kompetente kollegaer.
  • Mulighet for fleksitid.
  • Tilsetting på vanlige kommunale vilkår.
  • Lønn etter avtale
  • Fra lønnen trekkes 2 % innskudd til pensjonsordning.
  • God forsikringsordning og lånevilkår i KLP.
  • For nyutdannede kan det være aktuelt med deltakelse i Look North trainee-program.

Det gjøres oppmerksom på at navnet på en søker kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om at navnet blir unntatt offentlighet. Ønsker du unntatt offentlighet må det begrunnes, jf. offentleglova § 25, andre ledd. Du varsles dersom ønsket ikke kan tas til følge.

 

Søk på stillingene her.

 

Fylke: Nordland

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

Søknadsfrist: 12.05.2025

Tiltredelse: Snarest

Arbeidssted: Myre

Kontaktpersoner:
Bengt Stian Nilsen

mob: +47 95170945

Rahmat Hussaini

mob: +47 96985163

Hjemmeside:
www.oksnes.kommune.no
Adresse:
Langryggveien 22 8430 Myre

Kontaktpersoner:

Bengt Stian Nilsen
mob: +47 95170945

Rahmat Hussaini
mob: +47 96985163

 

Hjemmeside:

www.oksnes.kommune.no

 

Adresse:

Langryggveien 22 8430 Myre

 

Øksnes kommune Kommunal teknikk

Øksnes for flere. Øksnes for deg?
Som ansatt i Øksnes Kommune vil du ha 400 kollegaer i ulike etater og tjenester. Det finnes mange spennende jobbmuligheter hos Øksnes Kommune! Vi oppfordrer alle til å søke jobb hos oss uavhengig av alder, kjønn, etnisitet og funksjonsevne. Her kan du utvikle deg og ha stor innflytelse på hvordan organisasjonen drives. Vi stiller med faglig og personlig utvikling, et godt arbeidsmiljø og gode lønn- og pensjonsvillkår.
Nysgjerrig på Øksnes Kommune som arbeidsplass? Ring en Øksnesværing og slå av en uformell prat. Hvem vet, kanskje møtes vi på butikken en dag snart? Kontaktinformasjon til de ansatte finner du på kommunens hjemmeside.

Del stillingen

Selskap

Øksnes kommune

Kontaktinfo

  • Bengt Stian Nilsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 95170945
  • Rahmat Hussaini
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 96985163

Lokasjon

  • Myre

Søknadsfrist

Mai 12, 2025

Miljøarbeidertjenesten avd. 1 – Aktivitør (søknadsfrist 15.04.2025)

NES-Webcruiter-1170x300

Miljøarbeidertjenesten dagsenter søker

Aktivitør

 

Er du omsorgsfull, kreativ og liker aktiviteter?

Da har vi stillingen for deg.

Miljøarbeidertjenesten har ledig 100 % fast stilling som aktivitør til aktivitetssenter kombinert med helg i barne/avlastningsbolig.
Arbeid hver tredje helg.

Vi søker etter deg som er spesielt engasjert i mennesker med funksjonsnedsettelse og bidra i deres aktiviteter.
Aktivitetssenteret er et dagtilbud til mennesker med ulike funksjonsnedsettelser. Det er en sammensatt gruppe med ulike hjelpebehov. Vårt ønske er å gi brukerne av aktivitetssenteret et individuelt og tilrettelagt opplegg, som gir en meningsfull hverdag. Videre er vårt mål å bidra til vedlikehold av funksjonsnivå, utvikling og opplevelse av mestring. Og i alt dette gi omsorg og opplevelse av trygghet.
Lokalene gir mulighet til at alle kan samles, men det er også flere mindre rom og stuer til gruppeaktiviteter/ produksjon og trening. Vi har tilgang på minibuss og har gode muligheter til å komme oss ut i nærområdet.

Arbeidsoppgaver

Tilrettelegge for å delta i:

Produksjon og arbeidspregede aktiviteter
Utfoldelse innen maling/tegning og ulike hobbyaktiviteter
Matlaging og gode måltider
Kulturelle besøk (kino, museum og lignende)
Fysiske aktiviteter og bevegelse, svømming, turer og andre utflukter
Ulike sosiale samlinger
Habilitering, opptrening og pedagogiske formål
Forutsigbarhet og mestringsopplevelse

Utøve:

Målrettet miljøarbeid
Omsorg og pleie
Utføre og påse at tiltak, oppfølging og dokumentasjon er faglig forsvarlig

Kvalifikasjoner

Primært søker vi etter en aktivitør med fagbrev, men helsefagarbeidere med norsk autorisasjon kan også vurderes.
Erfaring fra arbeid med mennesker med utviklingshemming
Gode kommunikasjonsevner, norsk skriftlig og muntlig (norskprøve på nivå B2)
Førerkort kl. B, (må ha for manuelt gir)
Beherske IKT verktøy
Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder.

Personlige egenskaper

Evne til å tenke muligheter og finne løsninger
Bidra aktivt til et positivt arbeidsmiljø, både faglig og sosialt
Kreativitet og fleksibilitet
Være trygg i deg selv og kunne håndtere uforutsette og innimellom utfordrende situasjoner
Gode samarbeidsevner
Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

Lønn etter tariff
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Vi ber om at vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

Søk å stillingen her.

Fylke: Akershus

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Sektor: Helse og omsorg

Søknadsfrist: 15.04.2025

Tiltredelse: Snarest

Arbeidssted: MAT, avdeling 1

 

Kontaktpersoner:

Jorun Grenaker

Stilling: Avdelingsleder

mob: +47 45252996

 

Hjemmeside:
www.nes.kommune.no/tjenester/helse-omsorg-og-velferd/
Adresse: Rådhusgata 2 2150 Årnes

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Jorun Grenaker
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 45252996

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

April 15, 2025

Miljøarbeidertjenesten avd. 1 – Helsefagarbeider- nattevakt (søknadsfrist 15.04.2025)

NES-Webcruiter-1170x300

Vi søker etter

Helsefagarbeider- nattevakt

 

Vi ønsker deg som er en engasjert og utviklingsorientert fagarbeider, du som brenner for helsefaglige oppgaver, omsorg og har et ønske om å gjøre en forskjell.

Miljøarbeidertjenesten avdeling 1 gir tjenester til barn og unge med funksjonsnedsettelser og deres foresatte. Tjenestene gis i vår bolig og/eller i barnets private hjem.

Det vil legges til rette for samhandling med nattevakter på tvers av virksomheten, en nattjeneste i utvikling.

Det er ledig

1 x 66 % fast stilling i turnus, med arbeid hver 3. helg
1 x 28 % fast helgestilling med tre netter hver tredje helg

Arbeidsoppgaver

Yte tjenester i henhold til enkeltvedtak etter helse- og omsorgstjenesteloven
Følge opp og ha tilsyn med barna/ungdommene på natt og tidlig morgen
Gi direkte helsetjenester, pleie og omsorg
Utføre enkle praktiske arbeidsoppgaver i boligen
Utføre arbeidsoppgaver delegert fra avdelingsleder/fagansvarlige
Følge tiltaksplaner
Bidra til at dokumentasjon og journalføringskrav blir fulgt
Bidra til samarbeid og delta i faglig utviklingsarbeid
Være medansvarlig for egen fagutvikling
Holde deg oppdatert på relevant lovverk og forskrifter
Planlegge og utføre miljøtiltak

Kvalifikasjoner

Norsk autorisasjon som helsefagarbeider
Lang erfaring med helsefaglig arbeid kan kompensere for utdanningskravet, men da til midlertidig stilling
Kunnskap og erfaring fra brukergruppen
Kunnskap og erfaring med målrettet miljøarbeid, helsefaglige oppgaver og prosedyrer
Kjennskap til journalsystem, gjerne CosDoc
Beherske IKT-verktøy
Kunnskap og erfaring knyttet til relevant lovverk
God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Førerkort kl B
For å kunne tiltre i stillingen må det leveres gyldig politiattest ikke eldre enn tre måneder, jf. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.

Personlige egenskaper

Er opptatt av å gi faglige tjenester og ha faglig utvikling
Er etisk reflektert
Har gode samarbeidsferdigheter og innehar relasjonskompetanse
Er trygg på deg selv og kan håndtere uforutsette situasjoner
Innehar evne til å arbeide selvstendig
Er løsningsorientert og strukturert
Er fleksibel
Er positiv til endring og utvikling
Bidrar aktivt til et positivt arbeidsmiljø
Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr

Et spennende fagmiljø med gode muligheter for faglig utvikling
Godt arbeidsmiljø
Spennende og varierte arbeidsoppgaver
Intern opplæring
Lønn etter gjeldende tariff
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Minimum 2 referanser må oppgis.

Vi ber om at attester og vitnemål lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale dokumenter tas med til et evt. intervju.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om å ikke bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova 25.

 

Søk på stillingen her.

Fylke: Akershus

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Deltid

Arbeidstid: Natt

Sektor: Helse og omsorg

Søknadsfrist: 15.04.2025

Arbeidssted: Miljøarbeidertjenesten avd. 1

 

Kontaktpersoner:

Jorun Grenaker

Stilling: Avdelingsleder

mob: +47 45252996

 

Hjemmeside:
www.nes.kommune.no/tjenester/helse-omsorg-og-velferd/
Adresse: Rådhusgata 2 2150 Årnes

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Jorun Grenaker
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 45252996

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

April 15, 2025

Haraldsplass Serio Ung – Avdelingsleder – Eikeland (søknadsfrist 01.05.2025)

 

Avdelingsleder søkes

 

Haraldsplass serio ung

Frist 1.5.2025

Ansettelsesform Fast

Årslønn 650 000 – 800 000 kr

Er du klar for nye utfordringer?

Haraldsplass Serio Ung er en ideell aktør innen barnevern i Vestland, Agder og Rogaland. Tiltakene våre tilbyr hjemmebaserte oppfølgingstjenester, institusjonsplasser, avlastning og ettervern.

I Rogaland har vi 2 institusjonsavdelinger. En omsorgsavdeling og en behandlingsavdeling

Vi søker ny avdelingsleder til avdeling Eikeland.

Avdeling Eikeland tar imot ungdom mellom 13-18 år og er behandlingsinstitusjon/ atferd høy. Avdelingen har 3 plasser

På avdelingen arbeider det 16 i medlever turnus og 3 nattevakter. Avdelingen har ansvar for å gjennomføring av behandling og aktiviteter rettet mot ungdommene i samsvar med behandlingsplaner. Avdelingen ligger på Undheim

Som avdelingsleder hos oss får du mulighet til å jobbe til det beste for ungdom og familier i en kritisk fase i deres liv. Du må være med å skape en trygghet og stabilitet for både ungdommer og ansatte. Vi søker deg som er opptatt av å skape relasjoner, er faglig sterk , og inspireres av å jobbe med utviklingsoppgaver. Hos oss vil du være med å forme dagen sammen med ungdommene og teamet. Vi satser på kompetanseheving, veiledning og utvikling både som leder, terapeut og som gruppe.

Avdelingsleder er direkte underlagt enhetshetsleder.

Som avdelingsleder i Haraldsplass Serio Ung vil du ha ansvar utover normal arbeidstid og vil være en del av enhetens bakvaktsordning.

Arbeidsoppgaver

Du vil:

  • bidra til enhetlig ledelse, god informasjonsflyt og godt samarbeidsklima både internt og eksternt.
  • bli en del av lederteamet ved Haraldsplass serio ung, region Rogaland
  • få ansvar for oppfølging av økonomi/administrasjon, personal og fag for en av våre avdelinger. Avdelingene har døgndrift.
  • bli ansvarlig for systematisk oppfølging av medarbeidere, samt sikre god faglig standart i tilbudet.
  • få ansvar for den daglige driften og bemanning, samt rapportering og oppfølging av avdelingens internkontroll og risikovurderinger
  • være sentral i vurderinger og gjennomføring av inntak.
  • bidra i arbeidet med utvikling av enheten generelt
  • få en hektisk hverdag som krever høy arbeidskapasitet god strukturering
  • være trygg i din lederrolle der du evner å prioritere og delegere.
  • arbeide systematisk med fagutvikling, kvalitetsforbedring og veiledning.
  • arbeide med systematisk kompetanseutvikling og implementering
  • iverksette og gjennomføre overordnede føringer og strategier
  • bidra til måloppnåelse, gode skriftlige dokumentasjoner, og oppfølging av planer og pålagte krav rundt den enkelte plassering.
  • fremstå som tillitsvekkende og ha høy grad av integritet
  • legge til rette for gode prosesser, motivere og ivareta utvikling av dine medarbeider
  • være selvstendig og serviceorientert
  • være ansvarsfull, fleksibel og beslutningsdyktig
  • være løsnings orientert og håndtere konfliktsituasjoner

Kvalifikasjoner:

Vi ser etter deg som har :

  • min. 3-årig sosialfaglig høyskoleutdanning fortrinnsvis vernepleier, barnevernspedagog eller sosionom. Det kan vurderes ansettelse av person med annen relevant grunnutdanning.
  • erfaring med å lede mennesker, og det spesielt interessant om du har erfaring med å lede mennesker i kontinuerlig utviklingsprosess, gjerne i lignende kontekst
  • ledererfaring og erfaring fra arbeid med målgruppen
  • ønskelig med veiledningskompetanse, videreutdanning innenfor områdene ledelse, veiledning, familie/nettverk, barnevern eller psykiatri.
  • ønskelig med erfaring fra arbeidsmetoder innen kognitiv miljøterapi, TBO og DBT
  • Kjennskap/kunnskap om ulike turnusordninger
  • meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
  • ha forståelse for offentlig forvaltning
  • ha gode IKT-ferdigheter
  • førerkort klasse B

Personlige egenskaper:

  • Du vil trives i denne stillingen hvis disse punktene beskriver deg:
  • Du er omgjengelig, tilpasningsdyktig og jobber godt sammen med mange ulike mennesker
  • Du ser verdien av å være til stede og ønsker å være nær de ansatte og ungdommen på avdelingen
  • Relasjons orientert- Du ser verdien av å motivere og engasjere de ansatte og bygge opp slik at de blir trygge i sin rolle
  • Du har pågangsmot og entusiasme, selv i utfordrende situasjoner
  • Du er god til å prioritere mellom oppgaver i hektisk arbeidshverdag
  • For oss er det svært viktig hvordan du som person egner deg til jobben. det vil bli vektlagt i den totale vurderingen.

Vi kan tilby:

  • Engasjerte kolleger med høy fagkompetanse og lang erfaring med målgruppen
  • Godt arbeidsmiljø med god oppfølging og veiledning
  • Inkluderende arbeidsliv (IA) bedrift
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Stillingen er plassert mellom kr 650 000 til kr 800 000 pr. år.
  • Avlønning blir vurdert etter utdanning og erfaring.
  • Søkere som innfrir krav med godkjent kompetanse og relevant erfaring vil bli vurdert.
  • Tilsetting skjer etter gjeldende vilkår som fremgår av lover, forskrifter og reglement.

Det er krav godkjent politiattest ved ansettelse.

 

Søk på stillingen her.

 

Spørsmål om stillingen
Monica Gravdal
Region/ enhetsleder
Mobil: 99 46 09 97

 

Om arbeidsgiveren

Haraldsplass Serio Ung er en del av stiftelsen Diakonova Haraldsplass, som har virksomheter innenfor sykehus, barnevern, høyskole, eldreomsorg og psykiatri. Mottoet «Kompetanse med hjertevarme» forplikter til å vise nestekjærlighet og respekt for den enkeltes personlighet og integritet gjennom engasjement, inkluderende felleskap, fokus på miljø og kamp for rettferdighet. Stiftelses konsernet vil fortsette å utvikle sin relevans for samfunnet gjennom å knytte til seg høyt kvalifiserte, engasjerte og profesjonelle medarbeidere.

Hovedkontoret til Stiftelsen ligger i Bergen.

Stiftelsen ønsker en fremtidig satsning og utvikling innen Barnevern gjennom Haraldsplass Serio Ung. Vi har i dag avdelinger i Vestland, Agder og i Rogaland. Her har du mulighet til å delta på en interessant og utviklende «reise» fremover.

 

Del stillingen

Selskap

Haraldsplass Serio Ung

Kontaktinfo

  • Monica Gravdal
  • Tittel: Regionsleder/enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 99 46 09 97

Lokasjon

  • Bryne

Søknadsfrist

April 15, 2025

Gjerdrum kommune – Fast stilling som barnevernkonsulent (søknadsfrist 30.04.2025)

Gjerdrum kommune Barnevern

 

 

Barnevernskonsulent

 

Gjerdrum kommune Barnevern

  • Frist30.04.2025
  • AnsettelsesformFast

 

 

Fast stilling som barnevernkonsulent

 

Beskrivelse av stilling:

Barneverntjenesten i Gjerdrum kommune søker nå etter en engasjert og dyktig barnevernkonsulent. 

Kjenner du et brennende engasjement for barnevern? Trives du med gode kolleger rundt deg og en arbeidsgiver som satser på sine ansatte? Er du løsningsorientert, fleksibel, og trives med høyt tempo? Da er du akkurat den vi ønsker oss med på laget i Gjerdrum barneverntjeneste. Vi søker nemlig deg som ønsker å være med og gjøre en forskjell for barn, unge og familier i Gjerdrum kommune. Du vil bli en del av et godt lag med engasjerte og kompetente kolleger i og utenfor tjenesten. Vi jobber i tillegg systematisk med kompetanse- og fagutvikling.

I Gjerdrum barneverntjeneste jobber vi kontinuering med forebygging, barns rett til medvirkning og tidlig innsats. Vi ser på oss selv som utviklingsrettet, og jobber systematisk med reformen. Barneverntjenesten er underlagt sektor oppvekst, og har i tillegg et tett samarbeid med de andre virksomhetene i kommunen, og de andre barneverntjenestene på Øvre Romerike og Lunner. 

Barneverntjenesten består i dag av fem barnevernskonsulenter, to familieveiledere, en kontorfaglig ansatt, to fagledere og virksomhetsleder for barnevern.

Gjerdrum barneverntjeneste er organisert i tre team;

  • Mottak-, undersøkelse- og tiltaksteam
  • Omsorg- og etterverns-team
  • Team for familieveiledere

 

Arbeidsoppgaver:

  • Saksbehandling og faglig oppfølging av barnevernssaker etter Lov om barnevern
  • Utstrakt kontakt og samarbeid med barn, foreldre og samarbeidende instanser
  • Oppfølging av barn, ungdom og deres familier
  • Fosterhjemsarbeid
  • Institusjonsarbeid 
  • Arbeid med ettervern
  • Tverrfaglig samarbeid til det beste for barn og familier
  • Forvaltningsoppgaver og skriftlig dokumentasjon etter Lov om barnevern
  • Representere barneverntjenesten i saker for Barneverns- og helsenemnda, samt øvrige rettsinstanser.
  • Delta i barneverntjenestens utviklingsarbeid
  • Forebyggende arbeid
  • Det må regnes med noe ettermiddags- og kveldsarbeid

 

Kvalifikasjoner:

  • Relevant høyskoleutdannelse, fortrinnsvis bachelorgrad i barnevern eller sosialt arbeid
  • Det er ønskelig med relevant videreutdanning tilsvarende kompetansekrav i barnevernet 
  • Oppdatert erfaring og kompetanse fra barnevernsfeltet
  • God juridisk kunnskap og forståelse
  • Erfaring fra barneverntjenestens førstelinjetjeneste vektlegges
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne. Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått minimum norskprøve B2, skriftlig og muntlig.

 

Egenskaper:

  • Du møter barn og unge med varme og respekt, og er opptatt av å skape gode, trygge relasjoner
  • Du brenner for arbeid med barn og unge, og deres familier
  • Du har fokus på barnets beste
  • Du kan arbeide selvstendig
  • Du tenker helhetlig
  • Du mestrer uforutsigbarhet i hverdagen, tåler et høyt arbeidstempo og er fleksibel
  • Du har gode samarbeidsevner
  • Du har evne til å skape tillit
  • Du har god kompetanse i brukermedvirkning
  • Du har god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Du har førerkort for personbil
  • Personlig egnethet vektlegges

 

Vi tilbyr:

  • Gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
  • Godt, innkluderende og spennende arbeidsmiljø
  • Et høyt faglig nivå med fokus på utvikling og kompetanseheving
  • Engasjerte og motiverte kolleger som brenner for barn og unge
  • Intern og ekstern veiledning
  • Individuell utviklings- og kompetansehevingsplan
  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver
  • Fleksitid
  • Lønn etter gjeldende tariff

Vi planlegger å gjennomføre intervjuer 5. og 7. mai. 

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. 

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

Om arbeidsgiveren

Sektor oppvekst skal ha et helhetlig grep om barn og unges oppvekst, innbyggerens utvikling og mestring også ut over virksomhetenes tilbud. Flerfaglig samarbeid, fellesskap, samhandling, og tidlig innsats er førende i tråd med aktiv medvirkning, forskning og erfaring. Vi er sammen om å gi tilpassede tjenester av god kvalitet.
Vi ønsker oss flere trygge, modige, rause, robuste, innovative, faglige sterke og godt samhandlende medarbeidere som ønsker å bidra inn i sektor oppvekst.

Bli med på laget i en kommune i sterk vekst! Gjerdrum kommune, sentralt plassert mellom Oslo og Gardermoen, er en liten perle på Romerike. Med drøyt 7 500 innbyggere er vi en attraktiv bokommune med et levende lokalmiljø og unike muligheter for friluftsliv. Her finner du alt fra turstier, skiløyper og fiskevann til et bredt kultur- og idrettstilbud. Vårt kommunesenter, Ask, byr på et koselig miljø med det du behøver av butikker, restauranter og spennende spesialforretninger. Vi søker nå framtidsrettede, rause, entusiastiske og modige ledere og medarbeidere som vil være med på å forme fremtiden for våre innbyggere. Det betyr at vi trenger ledere og medarbeidere som søker ny kompetanse, finner innovative løsninger, har god vurderingsevne og jobber godt sammen internt og eksternt. I Gjerdrum tenker vi helhet, ser muligheter og handler sammen. Er du klar for å gjøre en forskjell? Les mer og søk på våre hjemmesider!

 
Sektor: Offentlig
Sted: Herredshuset, Gjerivegen 1, 2022 Gjerdrum
Bransje:
 Barn, skole og undervisningHelse og omsorgKonsulent og rådgivning
Stillingsfunksjon:
 BarnevernspedagogBarnevernspedagogBarnevernspedagog
 
 
 
Spørsmål om stillingen
 
Helene Emilie Ringvall
91 77 05 80

Del stillingen

Selskap

Gjerdrum kommune

Kontaktinfo

  • Helene Emilie Ringvall
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 91770580
  • Petter Nygaard
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 91 71 10 68

Lokasjon

  • Gjerdrum

Søknadsfrist

April 30, 2025

Ringebu kommune – Ledige lærerstillinger skoleåret 2025/26 (søknadsfrist 16.04.2025)

 

Ledige lærerstillinger skoleåret 2025/26

 

Ringebu kommune søker allmennlærere/grunnskolelærere til Fåvang skole, Ringebu skole og Ringebu ungdomsskole.

Med forbehold om innvilgelse av permisjoner, overføringer og oppsigelser, vil det fra 01.08.25 bli ledig et antall undervisningsstillinger i Ringebuskolene. Hovedsakelig vikariat, men ved ledighet faste stillinger.

Vi søker fortrinnsvis allmennlærere/grunnskolelærere som er gode relasjonsbyggere, utøver tydelig klasseledelse og som har undervisningskompetanse i flere fag. Tilsettingsutvalget ved den enkelte skole vil i tilsettingsprosessen vurdere søkerne opp mot behovet for spesifikk fagkompetanse.

Søknadsfrist er 16.04.25  

 

Søknad på lærerstilling må merkes med saksnummer: 25/1953 og det må framgå av søknaden hvilke skoler det søkes på. 

Nærmere opplysninger kan fås her:  

Fåvang skole: rektor Dan-Håkon Fonstad tlf.: 482 47 994  [email protected]  

Ringebu skole: rektor Thor Lindberg tlf.: 415 10 392  [email protected]  

Ringebu ungdomsskole: rektor Ola Morset tlf.: 971 31 355  [email protected]  

 

 

Søk her

 

 

Vi gjør oppmerksom på at søkerlista kan bli offentlig selv om søker ber om anonymitet, jf.

Offentleglova  §25-2. Søker vil bli varsla om dette på forhånd. Ansettelsene skjer på de vilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Du får offentlig tjenestepensjon fra KLP/SPK, en av Norges beste pensjonsordninger. For yrker som krever det, må det foreligge tilfredsstillende politiattest før tiltredelse, jf. barnevernloven §6-10, opplæringsloven §10-9 og barnehageloven §1​.

​Du kan søke på stillingene ved å trykke på knappen “Søk ledig stilling” øverst på denne siden. 

Søknader som ikke er registrert elektronisk vil bli returnert og ikke tatt med i vurderingen. 

Del stillingen

Selskap

Ringebu kommune

Kontaktinfo

  • Dan-Håkon Fonstad
  • Tittel: Fåvang skole: rektor
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 482 47 994
  • Thor Lindberg
  • Tittel: Ringebu skole: rektor
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 415 10 392
  • Ola Morset
  • Tittel: Ringebu ungdomsskole: rektor
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 971 31 355

Lokasjon

  • Ringebu

Søknadsfrist

April 16, 2025

Innlandet fylkeskommune – Rektor, Trysil vgs. (søknadsfrist 22.04.2025)

Innlandet fylkeskommune Kompetanse og tannhelse

 

Kompetanse, Trysil vgs. – Rektor

 

 

Beskrivelse

Trysil videregående skole søker en resultatorientert rektor som kan motivere og inspirere ansatte og elever.

Våre videregående skoler er viktige kompetansebedrifter i sine regioner og er sentrale aktører i samfunnsutviklingen.

Mer informasjon om skolen finnes på www.trysil.vgs.no

 

Vi søker deg som

  • har dokumenterte lederferdigheter og kan vise til gode resultater
  • setter elevenes læring og resultater i sentrum
  • setter retning og motiverer til medskaping
  • analyserer og bruker resultater for å iverksette tiltak for å nå skolens mål
  • har fokus på god og effektiv økonomistyring

 

Vår nye rektor kjennetegnes av

  • et distribuert lederskap som preges av tillit og handlekraft
  • at han/hun ser muligheter og gir handlingsrom
  • helhetstenkning og evne til samarbeid

 

Vi tilbyr

  • en utfordrende, interessant og utviklende stilling
  • deltakelse i kollektive utviklingsprosesser
  • et nettverk av gode og kompetente kolleger
  • et aktivt arbeids- og skolemiljø
  • lønn etter avtale
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

 

Om stillingen

100 % fast stilling.

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • relevant utdanning på masternivå
  • bred faglig forståelse for den videregående skolens oppgaver
  • lederkompetanse og lederferdigheter
  • relevant pedagogisk erfaring og kunnskap
  • gode samarbeidsevner
  • gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig

 

Ønskede egenskaper

  • har gode relasjonsferdigheter og et romslig menneskesyn
  • har evne og vilje til å sette klart definerte mål og arbeide strategisk for å nå disse
  • utvikler skolens samarbeidskultur og profesjonsfellesskap
  • utviklingsorientert og engasjert
  • står for og bygger verdier
  • gjennomfører helhetlig styring
  • kommuniserer aktivt internt og eksternt
  • ønsker andre vel og gjør andre gode

 

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen. 

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.   

Fylkeskommunen er en virksomhet i utvikling og endring. Arbeidsoppgaver, ansvarsområder og organisering vil derfor kunne utvikle og endre seg i takt med organisasjonens behov.         

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Stillingsnivå: Rektor
Stillingstype: Fast stilling
Arbeidsområde: Videregående skole
Hjemmekontorstatus: Etter avtale
Søknadsfrist: 22.04.2025
Tiltredelse: 01.08.2025
Arbeidssted: Trysil videregående skole

 

 

Kontaktpersoner:

/www.innlandetfylke.no/

 

Adresse:

Parkgata 64 2317 Hamar

 

Innlandet fylkeskommune Kompetanse og tannhelse

Innlandet fylkeskommune ble opprettet 1. januar 2020.

Fylkeskommunen har ansvar for en rekke viktige samfunnsoppgaver innenfor kompetanse, tannhelse, samferdsel, kultur og næringsliv i fylket. På alle områder skal vi koordinere og bidra til samarbeid og utvikling av innlandssamfunnet på tvers av kommunegrensene. Fylkeskommunen er politisk styrt med fylkestinget som øverste folkevalgte organ.

Vi er en stor, mangfoldig og framtidsrettet organisasjon med over 4000 kompetente medarbeidere. Innlandet fylkeskommunes visjon er «eventyrlige muligheter». Vi jobber alle for at Innlandet skal være et godt sted å bo og arbeide, og håper du vil være med på laget!

Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Ane Tonette Lognseth
  • Tittel: Ass. Kompetanse og tannhelsesjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 92 21 62 95
  • Aasa Gjestvang
  • Tittel: Avdelingssjef Kompetanse og tannhelse
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 90 18 40 48

Lokasjon

  • Trysil

Søknadsfrist

April 22, 2025