Heimebaserte tjenester: Sjukepleiar 2 x 100% + Helsefagarbeidar 2 x 100% (søknadsfrist 26.07)

ID 1614 Helsefagarbeidar – Heimebaserte tenester 

Det er ledig 2 x 100% stilling som helsefagarbeidar i Heimebaserte tenester, avdeling sentrum

ID 1613 Sjukepleiar – Heimebaserte tenester 

Det er ledig 2 faste sjukepleiarstillingar ved Heimebaserte tenester

Del stillingen

Selskap

Stord kommune

Lenke til firma

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Stord

Søknadsfrist

Juli 26, 2020

Fagleder økonomi og administrasjon (søknadsfrist 12.07)

Sør-Varanger kommune Kirkenes Havn

 

Fagleder økonomi og administrasjon

 

Kort om stillingen:

Ved Kirkenes Havn KF er det ledig 100 % stilling som fagleder økonomi og administrasjon.

Enhet:

Kirkenes havn Sør-Varanger KF skal ivareta de forvaltnings og driftsmessige oppgaver Sør-Varanger kommune har etter Havne- og farvannsloven. Foretaket skal bidra til en rasjonell og effektiv havnedrift, føre tilsyn med skipstrafikken og annen bruk av kommunens sjøområde. Kirkenes havn KF forvalter kaianlegg med tilhørende bygninger, arealer og utstyr i Kirkenes, Bugøynes og Lanabukt. Foretaket drifter isbryteren M/S Kraft Johanssen.

Vi bruker Portwin som havnedatasystem, Visma Enterprise for økonomi- og personalforvaltning, og Acos Websak for saksbehandling. Havnevesenet har en omsetning årlig på ca ca. 18 mill. kroner.

Hovedarbeidsoppgaver:

Stillingen innebærer fagansvar for økonomistyring og administrative funksjoner i foretaket. Arbeidet omfatter budsjettering- og rapportering, regnskap, fakturering, anskaffelser, forretningsavtaler, saksbehandling for foretaksstyret, forefallende personalforvaltning, ivaretakelse av HMS- og internkontrollsystemer, superbruker på datasystemer og veiledning overfor medarbeidere og samarbeidspartnere, deltakelse i drifts- og aktivitetsplanlegging og utviklingsprosjekter. Arbeidet innebærer nært samarbeid med kommuneadministrasjonens støttetjenester. Det tas forbehold om endringer av stillingens arbeids- og ansvarsområde.

Kvalifikasjoner:

• Relevant økonomisk og administrativ utdanning på bachelornivå eller høyere, lengre relevant praksis kan delvis kompensere for formell utdanning.

• Ønskelig med erfaring fra økonomi og administrativt arbeid i offentlig sektor eller logistikkvirksomhet.

• Kjennskap til bruk av IKT som verktøy for saksbehandling, styring, rapportering og kommunikasjon.

• God muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk er nødvendig, samt gode kunnskaper i engelsk som arbeidsspråk vil være en fordel.

• Vi søker etter en medarbeider som har gode samarbeidsevner og er engasjert, med evne til å skape entusiasme og oppslutning omkring sitt arbeidsområde, er initiativrikt og utviklings- og resultatorientert, og som ser på nye organisasjonsformer som spennende utfordringer.

• Førerkort kl B.

• Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr:

Flyttegodtgjøring etter avtale.

Lønn etter kvalifikasjoner. Ansettelse skjer på de vilkår som framgår av gjeldende lover, regler og tariffavtale, herunder 6 måneders prøvetid. Vi har en god pensjonsordning. Pensjonsinnskudd trekkes med 2 %

Søknad sendes:

Kirkenes havn Sør-Varanger KF ønsker å motta alle søknader elektronisk, og oppfordrer søkere til å benytte vårt elektroniske søknadsskjema. For eventuell veiledning, kontakt servicekontoret tlf: 78 97 76 00.

Attester og vitnemål skal legges ved elektronisk. Søkere bes oppgi 2 referanser i søknaden.

I medhold av offentlighetslovens § 25, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig selv om søkeren har bedt om konfidensiell behandling. Søkeren vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke kan tas til følge.

Referansenr:
20/1835

Fylke: Troms og Finnmark
Jobbtype: Fast  Heltid/Deltid: Heltid  Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 12.07.2020

 

Kontaktpersoner:

Eivind Gade Lundlie

tlf: +47 78 97 74 43

 

Hjemmeside:
www.svk.no
Adresse: Rådhusplassen 3 9900 Kirkenes

 

Sør-Varanger kommune Kirkenes Havn

Sør-Varanger kommune ligger i Troms og Finnmark fylke, helt nordøst med Kirkenes som kommunesenter. Sør-Varanger kommune er landets 4. største kommune i utstrekning, og har vel 10.000 innbyggere. Kommunen grenser både til Russland og Finland. Dette gir
kommunen en svært sentral beliggenhet sett fra et næringsmessig synspunkt, i sentrum av Barentsregionen, med isfri havn. Fremtidig olje- og gassvirksomhet i Barentshavet øst vil være et stort utviklingspotensiale for Sør-Varanger kommune og hele regionen.
Reiselivsnæringen har hatt en kraftig vekst de senere år, og service er en viktig næring i kommunen. Det er gode muligheter for friluftsliv, jakt og fiske på vidstrakte vidder i flott turterreng. Vi har et levende og allsidig idretts og kulturtilbud. Nord Troms og Finnmark har for tiden en ordning med ettergivelse av studielån til Statens lånekasse med 10 %, maks. kr 25.000,- pr. år, samt lavere skatt.

Del stillingen

Selskap

Kirkenes havn Sør-Varanger KF

Kontaktinfo

  • Eivind Gade Lundlie
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 78 97 74 43

Lokasjon

  • Kirkenes

Søknadsfrist

Juli 12, 2020

Fysioterapeut med driftstilskudd (søknadsfrist 02.08)

 

Fysioterapeut med driftstilskudd

 

Virksomhet Forebyggende helsevern, Nannestad kommune

Nannestad Fysioterapi er en gruppepraksis med 4 erfarne fysioterapeuter i trivelige og funksjonelle lokaler i Nannestad sentrum. Vi har et bredt behandlingstilbud med vekt på individuell behandling og treningsterapi. Instituttet har 1 fysioterapeut med 100 % driftstilskudd og 3 med 75 % driftstilskudd. Samarbeid med kommunale ressurser ved behov, for å få til gode overganger mellom kommunale tjenester og privat praksis.

Vi søker en allmenn fysioterapeut til ledig hjemmel med 75 % driftstilskudd. Praksisen skal drives i henhold til relevant helselovgivning og på de vilkår som fremgår av ASA 4313 samt kommunens planverk for helsetjenesten.D

Arbeidsoppgaver

Drive kunnskapsbasert fysioterapi
Undersøkelse, vurdering og behandling av pasienter ved instituttet samt ved behov i pasientens hjem
Samarbeide med andre deler av den kommunale helsetjenesten og spesialisthelsetjenesten
Bidra til å videreutvikle fysioterapitjenesten i kommunen
Bidra i daglig drift av fysikalsk institutt

Kvalifikasjoner

Norsk autorisasjon som fysioterapeut
Gode skriftlige og muntlige norskkunnskaper samt kjennskap til norsk helsevesen
Klinisk erfaring og kompetanse innen allmenn fysioterapi
Kompetanse til å jobbe med varierte pasientgrupper med tanke på alder og diagnoser
Evne til tverrfaglig samarbeid og arbeid i team er viktig
Ønskelig med erfaring fra drift av privat praksis
Personlig egnethet vektlegges
Gyldig politiattest

Personlige egenskaper

Ansvarsbevisst, selvstendig og fleksibel
Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
Faglig engasjert

Vi tilbyr

75 % kommunalt driftstilskudd tilknyttet Nannestad Fysioterapi. Det forutsettes at vedkommende kjøper seg inn i kontorfellesskapet.
Overdragelse skjer i henhold til sentralt avtaleverk, ASA 4313.

Bekreftet autorisasjon samt attester og vitnemål skal vedlegges søknaden. Vi gjør oppmerksom på at søkerens navn kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om konfidensiell behandling, jfr. offentlighetsloven § 25.

 

Søknadsfrist: 02.08.2020

 

Arbeidsgiver: Nannestad kommune
Sted: Nannestad
Stillingstittel: Fysioterapeut med driftstilskudd
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 75
Webcruiter-ID: 4257857331
Stillinger: 1
Arbeidssted Teiealleen 3, 2030 Nannestad

 

Kontaktinformasjon

Torjus Andresen, Fysioterapeut
970 73 774

Tom Berner Sundar, Virksomhetsleder
454 84 047

 

Nannestad, Romerikes beste bostedskommune

Nannestad kommune ved Gardermoen har hatt stor befolkningsvekst de siste årene. Kommunen har nå over 14 000 innbyggere med Nannestad og Maura som de største tettstedene. Fire barneskoler, 11 kommunale og private barnehager, ungdomsskole, videregående skole, to idrettshaller, mange aktive lag og foreninger samt nærhet til skog og mark, gjør Nannestad til en god oppvekstkommune. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nannestad kommune

Kontaktinfo

  • Torjus Andresen
  • Tittel: Fysioterapeut
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 970 73 774
  • Tom Berner Sundar
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 454 84 047

Lokasjon

  • Nannestad

Søknadsfrist

August 2, 2020

Vardobaiki barnehage: *Daglig leder / Styrer *Pedagogisk leder (søknadsfrist 08.07)

Vikar for daglig leder/styrer fra 01.08.20 til 31.07.2021 og vikar for pedagogisk leder,
fra 01.08.20 til medio mai 2021

Stilling som styrer 100% stilling med 40% administrasjon og 60% på avdelingen. Pedagogisk leder 100%.

Kvalifikasjoner: Godkjent barnehagelærerutdanning, muntlig samiskspråklig kompetanse. ANDRE KAN OGSÅ SØKE.

2. GANGS UTLYSNING: Søknadsfrist 7.7.20
Nærmere info: www.vardobaiki.no, eller tlf +47 41503529, Kjersti Myrnes Balto

Søknad sendes [email protected]
Gyldig politiattest må fremlegges ved tiltredelse, jmf. bhl §19.

Om barnehagen
Márkománák samisk barnehage ligger i landlige omgivelser i Láŋttedievvá / Planterhaug i Tjeldsund kommune. Barnehagen har Evenes og Tjeldsund kommuner som opptaksområde. Barnehagen har 25 plasser. I praksis deler vi barnegruppen i to grupper, små- og store barn.

Samisk språk
Márkománák samisk barnehage ligger i et område hvor det er stort behov for arbeid med vitalisering av samisk språk. Dette gjenspeiles i barnehagen. Barnehagen skal være en arena med samisk samtalespråk. Det er ulik kompetanse i samisk språk i barnehagen. Fra høsten 2020 vil det være 5 barn i barnehagen med samisk som ett av sine hjemmespråk. De som ikke selv kan samisk kan likevel være med å skape gode språkarenaer.

I tillegg til grunnbemanning (styrer, pedagogisk leder, assistenter) har barnehagen giellačeahppi/samisk språkressurs som skal bidra til utvikling og styrking av samisk språk i barnehagen. Várdobáiki samisk språksenter bidrar også i arbeid med språkutvikling i barnehagen. Styrer og pedagogisk leder skal skape gode rammer for samisk språkutvikling i barnehagen.

Del stillingen

Selskap

Vardobaiki Samisk Senter

Kontaktinfo

  • Kjersti Myrnes Balto
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf +47 41503529

Lokasjon

  • Evenskjer

Søknadsfrist

Juli 8, 2020

Maritim sjef (søknadsfrist 31.07)

Eigersund næring og havn, Eigersund kommune

Maritim sjef

 

Eigersund Næring og Havn er Eigersund kommunes næringsutviklingsaktør og har som formål å sikre kommunen et konkurransedyktig, miljøvennlig og samlet næringsarbeid. Våre tre hovedfokusområder er havn, reiseliv og og næringsutvikling. Vi forvalter Havne- og farvannsloven og tilrettelegger for sjørettet virksomhet. Omsetningen i 2019 var på nærmere 21 millioner. Foretaket har 5 ansatte.

Vi søker etter maritim sjef i Eigersund Næring og Havn KF. Du vil få en meget sentral lederrolle med ansvar for drift og utvikling av Egersund havn og rapporterer til daglig leder. Ønsket tiltredelse innen 01.12.2020

Arbeidsoppgaver

  • Faglig og administrativ leder for Egersund havn
  • Maritime operasjoner knyttet til skipsanløp og drift av havnevakt
  • Strategisk planlegging
  • Videreutvikle og lede maritim avdeling med budsjettansvar
  • Utarbeidelse av budsjett og regnskapoppfølging
  • Diverse administrativ forvaltning
  • Kundeoppfølging
  • Deltakelse i beredskapsvaktordning

Kvalifikasjoner

  • Maritim utdannelse på høyskolenivå
  • Ledererfaring fra stilling til sjøs eller havn
  • Gode IT kunnskaper
  • Gode norsk og engelsk kunnskaper, både skriftlig og muntlig
  • Førerkort klasse B er en forutsetning
  • Vi søker en person som har høyere maritim utdannelse, erfaring fra maritim sektor og gjerne
  • erfaring fra strategisk planlegging og forvaltningsarbeid. Personlig egnethet for stillingen vil bli vektlagt

Personlige egenskaper

For å lykkes i denne stillingen må du være resultatorientert og selvgående, ha evne til å jobbe selvstendig og i team, ha høy arbeidskapasitet samt gode samarbeidegenskaper. Du må kunne ta initiativ og være løsningorientert

Vi tilbyr

  • Vi tilbyr deg en utfordrende stilling hvor du vil få en viktig rolle med å videreutvikle Egersund havn
  • Du vil få varierte arbeidsoppgaver og bli involvert i mange spennende prosjekter
  • Du vil jobbe tett med daglig leder og de andre ansatte i foretaket
  • Arbeidssted er havnekontoret i Egersund, Strandgaten 2
  • Vi tilbyr lønn etter avtale
  • Gode pensjonsordninger
  • Spennende arbeidsoppgaver og faglige utfordringer

Søknadsfrist: 31.07.2020
Sted: Egersund
Stillingstittel: Maritim sjef
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4249971249
Stillinger: 1
Arbeidssted Strandgaten 2, 4370 Egersund

Kontaktinformasjon

Anne Vigdis Ellingsen, Daglig leder
911 17 477

 

 

Del stillingen

Selskap

Eigersund Næring og Havn KF

Lenke til firma

www.enhkf.no

Kontaktinfo

  • Anne Vigdis Ellingsen
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 911 17 477

Lokasjon

  • Egersund

Søknadsfrist

Juli 31, 2020

Branninspektør (søknadsfrist 09.07)

 

Fosen Brann og Redningstjeneste IKS, Bjugn

Branninspektør ved forebyggende avdeling

 

FBRT er organisert som et Interkommunalt selskap eid av Ørland og Åfjord kommuner. Vår kjernevirksomhet er brannforebyggende arbeid og brann- og redningsarbeid.. Vi søker nå etter en ny medarbeider på avdeling for forebygging i 100 % stilling med tittel som branninspektør/ branningeniør. Tjenestested/kontorsted er ved Brekstad Brannstasjon.

Arbeidsoppgaver

Motivasjons- og informasjonsarbeid i henhold til brannlovgivningen.
Kurs og instruktøroppgaver innen forebyggende brannvern.
Gjennomføring av tilsyn i særskilte brannobjekt og andre risikoobjekter etter HMS- og brannlovgivningen.
Andre arbeidsoppgaver relatert til forebyggende brannvernarbeid.
Erfaringsoverføring til avdeling for beredskap. Andre oppgaver kan også bli tillagt stillingen ut fra søkerens kompetanse.

Kvalifikasjoner

Førerkort klasse B. Det er ønskelig at søkeren har klasse C, kode 160 og/eller BE/B96
Søkeren må ha plettfri vandel jf. Brann- og eksplosjonsvern loven §18 og kunne sikkerhetsklareres av forsvaret. Skikkethet og erfaring vil bli vektlagt og annen bakgrunn/erfaring vil også kunne bli vurdert.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Søker bør tilfredsstille kompetansekravene i forskrift om organisering og dimensjonering av brannvesenet,
  • § 7-6 — Forebyggende personell
  • Forebyggendepersonell skal ha gjennomført yrkesutdanning for forebyggende personell og enten ha:
  • Utdanning som ingeniør fra ingeniørhøgskole, særskilt brannteknisk utdanning eller særskilt brannteknisk utdanning på samme nivå, yrkesutdanning som brannkonstabel i heltidsbrannvesen samt Ber ,1 eller fagutdanning som feiersvenn.
  • § 7-10 — Overordnet vakt
  • Overordnet vakt skal ha gjennomført utdanning ved Norges Brannskole.
  • Dersom søkeren ikke tilfredsstiller kvalifikasjonskravene til stillingen beskrevet i dimensjonseringsforskriften må søkeren kvalifisere for opptak på relevante kurs ved Norges Brannskole samt forplikte seg til å gjennomføre dette etter tilsetting.
  • Erfaring fra offentlig saksbehandling.
  • Erfaring fra beredskap og forebyggende arbeid.
  • Erfaring fra arbeid med HMS og kvalitetsarbeid

Personlige egenskaper

  • Evne til å jobbe selvstendig så vel som i gruppe.
  • Samarbeidsvillig, engasjert, lojal og serviceinnstilt.
  • Gode datakunnskaper/ferdigheter, samt god skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
  • Tilfredsstillende helse for å kunne utføre arbeidsoppgavene samt delta i beredskapsarbeid.

Vi tilbyr

Lønn og arbeidsvilkår etter avtale. Arbeidstid er 37,5 timer uke.

 

For nærmere opplysninger, kontakt Brannsjef Johan Uthus. Tlf 91103189 eller leder forebyggende avdeling Malene Stræte tlf. 41 60 44 81.

 

Søknadsfrist: 9. juli 2020.

 

Søknaden sendes elektronisk, søknadsskjema finnes på Ørland kommunes hjemmeside under ledige stillinger.

 

Kontaktinformasjon

Johan Uthus, Brannsjef, 91103189

Arbeidssted Alf Nebbs gate 2 7160 BJUGN

 

Referansenr.:4257945547
Stillingsprosent: 100% Fast
Ansettelsesform: Fast
Heltid/deltid: Heltid
Antall stillinger: 1
Sektor: Offentlig

Del stillingen

Selskap

Fosen Brann og Redningstjeneste IKS

Lenke til firma

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Brekstad

Søknadsfrist

Juli 9, 2020

Prosjektledere tekniske tjenester (søknadsfrist 15.08)

 

Prosjektleder, tekniske tjenester, vann og avløp

 

Vi har ledig en prosjektlederstilling som innebærer stor grad av planlegging, fra overordnet gjennomføring av prosjektet til detaljplanlegging.
Prosjektleder får ansvar for å planlegge, organisere og prosjekter innen vann og avløpsanlegg.

Prosjektleder har en viktig rolle, og skal sørge for effektiv og positiv samhandling mellom byggherre, offentlige myndigheter, egne brukergrupper, entreprenører, leverandører og øvrige parter involvert i prosjektet.
Enheten har stor aktivitet og kommunen søker en person som trives i et hektisk miljø.
Stillingen er underlagt fagansvarlig for utvikling/prosjekt.

Arbeidsoppgaver

Ledelse av prosjektering og utbygging av kommunale vann og avløpsanlegg.
Økonomisk oppfølging av utbyggingsprosjektene.
Overordna byggelederansvar for anleggene.
Delta i innhenting av anbud og kontraktsforhandlinger.
Kan bli aktuelt med vaktordning.

Kvalifikasjoner

Utdanning på universitets-/høyskolenivå – siv.ing./ ing., (kommunalteknikk) og/eller annen relevant utdanning.
Kjennskap til utbygging av kommunal infrastruktur.
Erfaring i ledelse, økonomioppfølging og etterkalkulering av prosjekter.
Erfaring fra kontraktsarbeid.

Personlige egenskaper

Orientering både mot prosess og resultater.
Utnytte kommunens ressurser/kompetanse innenfor fagområdet.
Evne til å kommunisere med involverte/berørte parter i utbyggingsprosjektene.
Fokus på framdrift og god på tilbakerapportering til politisk og administrativt nivå Evne og vilje til effektiv ressursutnyttelse og økonomistyring.

Annet

Arbeidstakere tilsettes i kommunen på de vilkår som følger av lovbestemmelser, reglement og gjeldende tariffavtaler. De første 6 måneder er prøvetid.

Gode pensjonsordninger, det trekkes 2 % av lønn til pensjonsordning.

Søkere som vil påberope seg fortrinnsrett må angi dette i søknaden.

For stillinger med krav om politiattest er det et vilkår for å tiltre stillingen at tilfredsstillende politiattest framlegges.

Det gjøres oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan bli offentliggjort selv om søker har bedt om å få sitt navn m.v. unntatt fra offentlig søkerliste. Søkere som ikke får sin anmodning om å bli unntatt offentlighet tatt til følge, får varsel om dette.

Arbeidssted Håkon den godesgt. 30, 7600 Levanger

 

Kontaktinformasjon

Bjørn Sandvik, Fagansvarlig
992 31 420
[email protected]

Håvard Heistad, Enhetsleder
916 39 277

 

Levanger er vekstkommunen midt i Trøndelag! Levanger har det meste; nærhet til fjell og fjord, en fredet og idyllisk trehusby, kort veg til Trondheim og til internasjonal flyplass. Levanger er en av landets største landbrukskommuner og har et mangfoldig næringsliv, samt en sterk offentlig sektor. Sykehuset Levanger, Nord universitet og NTNU HUNT forskningssenter er viktig både for kommunen, regionen og Trøndelag fylke. Sammen med våre 20.238 innbyggere (pr. 1.kvartal 2019) arbeider vi stadig med å utvikle bærekraftige lokalsamfunn og god folkehelse, samt skole-, barnehage- og omsorgstjenester med høy kvalitet.

 

 

Del stillingen

Selskap

Levanger kommune

Kontaktinfo

  • Håvard Heistad,
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 916 39 277

Lokasjon

  • Levanger

Søknadsfrist

August 15, 2020

Sjukeheimsoverlege (søknadsfrist 19.07)

 

Sjukeheimsoverlege

 

Herøy kommune, Barn-familie og helse

Vi har ledig nyoppretta 100 % stilling som sjukeheimsoverlege ved dei to sjukeheimane i Herøy kommune. Sjukeheimsoverlegen har ordinær arbeidstid med 37,5 t/v, men deler av stillinga vil vere fleksibel for å kunne gi tid til rådgjeving overfor sjukeheimane, utanfor ordinær arbeidstid. Kommunen har to omsorgssenter, eit på Eggesbønes og eit i Myrvåg med til saman 93 plassar.

Legetenesta i Herøy har 11 fastlegeheimlar, fordelt på Myrvåg legesenter og Herøy legesenter. Vi har i tillegg ei stilling for Lis1. Kvart legesenter har vakt på dagtid. Kveld og helg har vi felles legevakt med Sande kommune. Nattlegevakt er felles med fem av dei andre kommunane på Søre Sunnmøre, og lokalisert i Volda. Kommunen har 50 % stilling for kommuneoverlege. Volda sjukehus er vårt lokalsjukehus og ligg ein knapp time unna Herøy.

Arbeidsoppgåver

Sjukeheimsoverlegen sine arbeidsoppgåver er tredelte.

  • Medisinsk oppfølging av pasientar i sjukeheimane inkl. kontakt med pårørande og rettleiing av personalet
  • Deltaking i undervisning for personalet på fagdagar
  • Deltaking i overordna systemarbeid og fagutvikling for det medisinske arbeidet i kommunen sine sjukeheimar.
  • Overlege for sjukeheimen har ikkje vaktplikt, men har høve til å ta vakter etter avtale med legevaktsjef.

Stillinga er nyoppretta og du vil dermed kunne vere med på å forme denne funksjonen.

Kvalifikasjonar

  • Du må ha norsk autorisasjon og oppfylle krava i Forskrift om kompetansekrav for leger i den
  • kommunale helse- og omsorgstjenesten, og vi ønskjer at du har relevant spesialistutdanning
  • Dersom du ikkje har relevant spesialitet, vil vi legge til rette for at du kan fullføre slik utdanning
  • Du må legge fram godkjend politiattest før tilsetjing

Personlege eigenskapar

  • har interesse og engasjement for sjukeheimsmedisin
  • har gode evner til samarbeid og kommunikasjon
  • er fleksibel og oppteken av endrings- og utviklingsarbeid
  • Vi gjer ei heilskapleg vurdering av søkjarane utifrå intervju og referansar. Personlege eigenskapar vert vektlagde.

Vi tilbyr

  • God pensjons- og forsikringsordning i KLP
  • Fleksibel arbeidstid
  • Utfordrande og varierte arbeidsoppgåver
  • Fagleg utvikling
  • Gode kollegaer og triveleg arbeidsmiljø
  • Løn etter avtale
  • Godt organsiert samarbeid mellom dei sju kommunane på Søre Sunnmøre på fleire område, mellom anna faggruppe for sjukeheimslegane
  • Vi vil legge til rette for fagleg utvikling, spesialisering i sjukeheimsmedisin og for deltaking i nasjonale samlingar.

Tilsetjing etter gjeldande reglement, lov- og avtaleverk. Søkjarliste kan bli offentleggjort.

 

Søknadsfrist: 19.07.2020

 

Arbeidsgivar: Herøy kommune
Stad: Fosnavåg
Stillingstittel: Sjukeheimsoverlege
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4237391246
Stillingar: 1
Arbeidsstad Eggesbøvegen 11, 6092 Fosnavåg

 

Kontaktinformasjon

Runa Bakke, Avdelingsleiar
916 21 147

 

Herøy kommune i Møre og Romsdal er perla yst i storhavet på Sunnmøre. Det er ein og ein halv time reisetid til Ålesund og under ein time til Ørsta-Volda lufthamn. Saman med kommunane Ulstein, Hareid, Sande, Vanylven, Ørsta og Volda utgjer vi 50.000 innbygjarar. Arbeidsmarknaden er stor og variert, der dei maritime næringane har lange tradisjonar. Regionen har også anna industri og offentlege arbeidsplassar som sjukehus og høgskular. Herøy kommune er særleg kjend for å skape verdiar frå hav og fiske. Ei båtlengd føre er kommunen sin visjon, og kjerneverdiane våre er respekt, tillit og samhandling. Med kort veg til fjell og fjøre, gjev dette eit naturleg grunnlag for aktivitetar både på sjø og land. Vi har eit breitt kultur-, fritid- og idrettstilbod med festivalar og arrangement for alle. Naturen og kysten vår er vakker, og Runde med det mektige fuglefjellet er den store stoltheita vår!

 

 

Del stillingen

Selskap

Herøy kommune

Kontaktinfo

  • Runa Bakke
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 916 21 147

Lokasjon

  • Fosnavåg

Søknadsfrist

Juli 19, 2020

Bibliotekssjef (søknadsfrist

 

Ledig stilling som biblioteksjef – 2. gangs utlysning

 

Er du vår nye biblioteksjef? Søknadsfrist: 26. juni 2020

Storfjord kommune har ledig fast 80 % stilling som biblioteksjef med tiltredelse fra snarest.

Vi vil se på muligheten til å tilby til sammen 100 % stilling innenfor de ledige stillingshjemlene vi har.  Bibliotekets hovedavdeling er samlokalisert med kommunens servicekontor på rådhuset.

Storfjord er en liten, men spennende kommune i Nord-Troms med 1840 innbyggere. Storfjord ligger sentralt til for deg som ønsker å oppleve kontraster. Beliggende rundt den innerste delen av Lyngenfjorden gir den veldige naturen, de store friområdene og de varierte årstidene deg muligheter for nye opplevelser hver dag. Det lokale kulturlivet gir også muligheter for mange ulike aktiviteter. I tillegg ligger kommunesenteret kun en drøy times kjøring fra Tromsø by med alle sine tilbud. Skoler og barnehager gir et godt tilbud i nærmiljøet. Som den sørligste kommunen i tiltakssonen, gir Storfjord deg økonomiske fordeler som lavere skatt og nedskriving av studielån. Storfjord grenser til Finland og Sverige ved Treriksrøysa, og har et nært og spennende samarbeid på tvers av landegrensene. Regionalt samarbeider vi med de øvrige kommunene i Nord-Troms og Tromsø om utvikling av regionen.

Du kan lese mer om Storfjord kommune på vår internettside www.storfjord.kommune.no

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for ledelse og daglig drift av biblioteket.
  • Utvikling av biblioteket i tråd med samfunnets og brukernes behov.
  • Modernisering av biblioteket i tråd med regionale- og nasjonale føringer.
  • Faglig ansvar.
  • Innkjøp, økonomi, resultatoppfølging.
  • Bidra til gode brukeropplevelser.
  • Samarbeid med fylkesbibliotek og andre kommunale bibliotek i Troms og Finnmark.
  • Samarbeid tett opp mot grunnskole og barnehager.
  • Saksbehandling.

Krav til søker:

  • Godkjent bibliotekfaglig utdanning
  • Minimum 3-årig relevant høyskoleutdanning i bibliotek- og informasjonsvitenskap.
  • Bibliotekfaglig kompetanse.
  • Gode IKT-ferdigheter.
  • Samfunnsorientert, litteratur- og kulturinteressert.
  • Kjennskap til biblioteksystemet Mikromarc.
  • Serviceinnstilling.
  • Evne til å jobbe selvstendig og strukturert.
  • Gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig.
  • Førerkort klasse B.

Vi søker:

En person som er strukturert og selvstendig. Personen vi søker må være utadvendt, flink med folk og god til å samarbeide med andre personer og ulike samarbeidspartnere. Vi ser for oss en person som ønsker å være med å utvikle bibliotektjenesten til beste for innbyggerne i kommunen, og som vil være med å utvikle vår fokus på utvikling. Vi er inne i en omorganiseringsprosess som fokuserer på å bygge et team som vil være med på å videreutvikle samfunnet vårt.

Personlig egnethet vektlegges.

 

Vi kan tilby:

Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver sammen med gode kollegaer og i nettverk med andre bibliotek.

Avlønning etter avtale. Intervju vil bli benyttet. CV og minst 2 referanser er påkrevet.

 

Søknadsfrist: 26. juni 2020

 

Vi ønsker at du benytter elektronisk søknadsskjema via Storfjord kommunes hjemmeside, klikk her og velg ID 383.

 

Søknad kan også sendes til Storfjord kommune, Oldersletta 1, 9046 Oteren eller pr. e-post til [email protected]

 

Kopi av vitnemål og attester skal ikke vedlegges søknaden, men originale vitnemål og attester tas med til eventuelt intervju eller sendes inn hvis tilsetting tilbys.

 

I henhold til offentlighetsloven offentliggjøres søkerlisten. Opplysninger om søkeren kan bli offentligjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten.

 

Spørsmål om stillingen kan rettes til rådmann Willy Ørnebakk, tlf. 91174752,

biblioteksjef Marianne Langånes, tlf. 77 21 29 69/473 22 274

eller personalleder Nina Kristiansen, tlf. 982 89 144

 

Del stillingen

Selskap

Storfjord kommune

Kontaktinfo

  • Willy Ørnebakk
  • Tittel: Rådmann
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 911 74 752
  • Marianne Langånes
  • Tittel: Biblioteksjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 77 21 29 69 / 473 22 274
  • Nina Kristiansen
  • Tittel: Personalleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 982 89 144

Lokasjon

  • Storjord I Tysfjord

Søknadsfrist

Juni 26, 2020

Daglig leder (søknadsfrist snarest)

 

Vi er på utkikk etter ny daglig leder til vårt kontor. Tiltredelse etter avtale.

 

Les mer i vår Finn-annonse her. 

 

Vi søker en operativ daglig leder som evner å lede og videreutvikle teamets regnskapskompetanse og forretningsforståelse. Du vil være ansvarlig for selskapets daglige drift som innebærer ansvar for selskapets drift og økonomi, herunder:

·        Personalansvar

·        Utstrakt kundekontakt

·        Årsoppgjør og rådgivning for kunder

·        Selvstendig føring av regnskap, fakturering og lønn.

Vi ønsker at du har erfaring fra regnskap og rådgivning samt høyere utdannelse, gjerne revisor eller autorisert regnskapsfører. Det vektlegges at du er selvstendig og utadvendt med gode relasjonsbyggende egenskaper. Du har personlige egenskaper som initiativrik, ryddig, pågangsmot, positiv innstilling og godt humør.

 

Tiltredelse etter avtale.

For nærmere informasjon kan du ringe Hans Olav Omtveit på 917 81 745.

 

Høres dette ut som deg? Send oss en skriftlig søknad med CV innen 10.07.2020 til

Hans Olav Omtveit på e-post [email protected]

Del stillingen

Selskap

Midt-Telemark Regnskap AS

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Bø I Telemark

Søknadsfrist

Juli 15, 2020