Kirketjener/Kirkegårdsarbeider – 100 % fast stilling
- Indre Fosen Kirkelige Fellesråd
- Rådhusveien 13, 7100 Rissa, Indre Fosen, Trøndelag, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Kirketjener/Kirkegårdsarbeider – 100 % fast stilling Indre Fosen kirkelige fellesråd har ledig en fast 100 % stilling som kirketjener/kirkegårdsarbeider, med oppstart 1. juli 2025 eller etter nærmere avtale.
Stillingstittel: Kirketjener
Oppstart: 1. juli 2025
Type ansettelse: Fast, heltid 100%
Arbeidstid: Dagtid og kveld, alle dager
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1
Søk på jobben
Søk senest søndag 18. mai
Send søknad til: [email protected]
Kvalifikasjoner
Vi søker deg som har:
-
Relevant utdanning og erfaring.
-
Kompetanse innen ettersyn og vedlikehold (vil bli vektlagt).
-
Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig.
-
Grunnleggende IT-kunnskaper.
-
Førerkort klasse C1 (eller vilje til å skaffe det).
-
Medlemskap i Den norske kirke.
-
Evne til å framlegge politiattest ved ansettelse.
Vi ser etter en medarbeider som er:
-
Arbeidsom og fleksibel.
-
Selvstendig og løsningsorientert.
-
Pliktoppfyllende og strukturert.
-
Lærevillig og positiv.
-
God til å samarbeide — personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.
Arbeidssted og ansvarsområder
Stillingen omfatter arbeid ved kirker og kirkegårder i Indre Fosen kommune, med nåværende oppmøtested ved Rissa kirke. Som kirketjener/kirkegårdsarbeider vil du ha ansvar for:
-
Vedlikehold og stell av kirkegårdenes grøntanlegg samt tilsyn med redskap og maskiner, inkludert graving.
-
Tilsyn, renhold og vedlikehold av kirker og tilhørende bygninger.
-
Praktisk tilrettelegging og tjeneste ved kirkelige handlinger som gudstjenester, vielser, begravelser og andre arrangementer.
-
Stillingen innebærer noe helge- og kveldsarbeid.
Arbeidet utføres i henhold til Kirkeloven og Gravplassloven med tilhørende forskrifter.
-
Lønn og pensjon i henhold til avtaleverk.
-
Prøvetid på 6 måneder.
-
Et godt arbeidsmiljø med tverrfaglig samarbeid.
Om bedriften
Sotra vidaregåande skule – Lærar i Helse- og oppvekstfag (Søknadsfrist 08.05.2025)
Lærar i Helse- og oppvekstfag
Sotra vidaregåande skule er ein kombinert skule med ni ulike programområde innan yrkesfag og studiespesialisering. Vi har i dag to skulestadar, ein på Bildøy og ein i Skogsvåg, med 800 elevar og 150 tilsette. I tillegg er vi vaksenopplæringssenter for Askøy og Øygarden, med ca. 150 vaksne elevar på ulike program.
Skulen legg vekt på å vere nyskapande og berekraftig. Vi har som mål at alle elevane fullfører skulegangen med eit høgt læringsutbytte. Skulen er eit inkluderande fellesskap der alle medverkar til fagleg og sosial utvikling. Vi har eit godt læringsmiljø der elevar og tilsette samarbeider om å skape ein læringsarena basert på tillit og respekt for kvarandre.
Vi søkjer etter lærar i helse og oppvekstfag til eit vikariat i skuleåret 25/26, i 70% stilling, men med mogleg auke til 100%.
Søknadsfrist: 08.05.2025
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Skogsvåg,
Stillingstittel: Lærar i Helse- og oppvekstfag
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 70
Webcruiter-ID: 4954355339
Startdato: 01.08.2025
Sluttdato: 31.07.2026
Arbeidsoppgåver
- Praktisk og teoretisk undervisning innan fagområdet helse og oppvekstfag.
- Tett oppfølging av einskilde elevar og opplæringsbedrifter.
- Skape og utvikle opplæringa i samarbeide med elevar, kollega og skuleleiing.
- Halde seg informert om utvikling i bransjen, samt ha god kontakt med bedrifter.
- Arbeide systematisk for at elevane skal lære, fagleg og sosialt òg for at dei skal få læreplass.
Kvalifikasjonar
- Relevant fagbrev eller høgare utdanning.
- Yrkeserfaring frå helse- eller oppvekstsektoren.
- Til alle undervisningsstillingar er det krav om relevant fagleg og pedagogisk kompetanse.
- 2-årig fagleg teoretisk utdanning utover fagbrev og praktisk pedagogisk utdanning, eller godkjent yrkesfaglærarutdanning.
- Undervisningserfaring er ønskjeleg, men ikkje eit krav.
- Gode IKT kunnskapar generelt og fagleg.
- Kommunisere godt på norsk munnleg og skriftleg.
- Det vert vektlagt at søkjar er personleg eigna til stillinga.
Personlege eigenskapar
- Vi ønskjer søkjarar med eit positivt syn på elevar, som er tydeleg vaksen og som er ein god rollemodell for ungdom.
- Du har stort engasjement for faget.
- Du bidrar til elevanes faglege og sosiale utvikling.
- Du er fleksibel og ser moglegheiter.
- Å vere eigna for arbeid med ungdom vil bli tillagt stor vekt.
- Du har gode ferdigheiter i kommunikasjon og relasjonsbygging, både overfor elever og andre samarbeidspartar.
Vi tilbyr
- Løn etter kvalifikasjonar.
- Gode forsikrings- og pensjonsordningar.
- Inkluderande og godt arbeidsmiljø.
- Gode moglegheiter til eigen læring og utvikling.
- Ein ambisiøs, nyskapande og berekraftig arbeidsplass.
- Trimgrupper for tilsette.
Andre opplysningar
- Den som tilsetjast må legge fram politiattest.
- Dersom formell undervisningskompetanse manglar, kan skulen legge til rette for å ta manglande teoretisk utdanning. Tilsetting kan skje på vilkår av at manglande fagleg og pedagogisk utdanning blir tatt.
Finkelhølsvegen 10, 5382 Skogsvåg, Norge
Kontaktinformasjon
Irene Tellnes Eide
avdelingsleiar
Telefon:93229124
Erik Henneli
Assisterande rektor
Telefon:95826077
Olav Lee
rektor
Telefon:93034370
Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.
Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.
Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.
Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.
Kantor / kyrkjemusikar Ellingsøy sokn 50% (Søknadsfrist 11.05.2025)
Kantor / kyrkjemusikar Ellingsøy sokn 50%
Kantor/Kyrkjemusikar Ellingsøy sokn 50 %
Det er ledig stilling som kantor/kyrkjemusikar i 50 % i Ålesund kyrkjelege fellesråd med Ellingsøy sokn som arbeidsstad.
Ellingsøy sokn ligg i Ålesund kommune og utgjer saman med Borgund sokn eitt samarbeidsområde. Soknet er langstrakt og er i endring med mykje utbygging og tilflytting. Det er kort avstand mellom Ellingsøy og Ålesund sentrum.
Ellingsøy sokn har ca. 2100 medlemer. Soknet har ei arbeidskyrkje vigsla i 1998 med ca. 400 sitjeplassar, stor kyrkjelydssal med nytt lyd og lysanlegg, og kontor for tilsette. Orgelet er bygget av Ryde & Berg i 2002 og har 16 stemmer.
Soknerådet ønskjer seg ein musikar som kan engasjere seg i arbeid retta mot barn og unge. Samarbeid med lokale musikkutøvarar for deltaking i gudstenester og andre kyrkjelege arrangement er viktig.
Heimeside: https://www.ellingsoy.kyrkjelyd.no
Søknadsfrist: 11.05.2025
Arbeidsgivar: Ålesund kyrkjelege fellesråd
Stad: Ålesund
Stillingstittel: Kantor / kyrkjemusikar Ellingsøy sokn 50%
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 50
Webcruiter-ID: 4958590352
Arbeidsoppgåver
- Tenestegjere ved gudstenester og kyrkjelege handlingar.
- Lede og utvikle kyrkjelydens musikk og kulturarbeid.
- Vere ein kyrkjemusikalsk ressurs for kyrkjelyd, stab og fellesråd.
- Delta i stabs- og fagmøte og andre administrative møtepunkt.
- Gi støtte til kyrkjelydens øvrige arbeid og inngå i tverrfaglege satsingar.
- Nokre tenester, t.d. gravferder i andre kyrkjelydar må ein rekne med.
Kvalifikasjonar
- Fortrinnsvis utdanning i samsvar med Tjenesteordning for kantorer, eventuelt kyrkjemusikar med anna
relevant utdanning/realkompetanse/kirkemusikalsk utdanning. - Allsidig og trygg i ulike musikalske uttrykk.
- Gode norskkunnskapar, skrifteleg og munnleg.
Personlege eigenskapar
- Du er engasjert og kreativ, og har eit ønskje om å bidra i kyrkjelydens musikalske arbeid.
- Evne til samarbeid og fleksibilitet.
- Personlege eigenskapar vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- Hyggelege kollegar i ein stab som har fokus på eit godt og sosialt arbeidsmiljø.
- Spennande og varierte arbeidsoppgåver og gode moglegheiter for fagleg utvikling.
- Eit engasjert sokneråd dei tilsette kan samarbeide med.
- Lønn etter KAs tariffavtale
- Pensjons- og forsikringsordningar
Anna
- For å bli tilsett må ein ha førarkort klasse B og kunne disponere eigen bil i arbeidet.
- Den som får tilbod om stillinga må legge fram barneombodsattest (politiattest), jfr Lov om tros- og Livssynssamfunn § 20
- Tilsetting i Ålesund kyrkjelege fellesråd med for tida Ellingsøy sokn som arbeidsstad.
- Den som blir ansatt må være medlem i Den norske kyrkja
Langelandsvegen 17, 6010 Ålesund, Norge
Kontaktinformasjon
Hans Roar Aas
Avdelingsleiar kyrkjelyd
Telefon:943 23 279
Kristin Smehus
Dagleg leiar
Telefon:936 79 421
Etter kommunesamanslåing frå 1.1.2020 har Ålesund 65 000 innbyggarar. Ålesund kyrkjelege fellesråd har arbeidsgivaransvar for meir enn 70 tilsette i sokna, på kyrkjegardane og i fellesrådets administrasjon. Fellesrådet har forvaltningsansvar for 16 kyrkjer og 24 kyrkjegarder, i tillegg til eit krematorium, gravkapell og ei rekke driftsbygningar. Drifts- og investeringsbudsjettet i 2020 er på over 90 millionar kroner.
Vågen skule – Lærar – stillingar (fast/vikariat) (søknadsfrist 29.04.2025)
Lærarstillingar (fast/vikariat)
Komande skuleår har Vågen oppvekstsenter ledig faste stillingar og vikariat i ulike stillingsstorleikar på skulen, 1-7. klasse. Kontaktlærarfunksjon er aktuelt. Spesielt ønskjer vi oss kompetanse i engelsk og teiknspråk, men alle fag er relevante. Er du den vi ser etter?
Vågen oppvekstsenter ligg sentralt i Vindafjord kommune. Oppvekstsenteret ligg i bygda Ølensvåg og er omringa av trygge bustadfelt og rikeleg med arbeidsstader. På skulen er det om lag 100 elevar i 1-7. klasse. Skulen er fulldelt.
I søknaden ønsker me at du skriv kva fag som ligg i utdanning di, og at tilleggsutdanning blir spesifisert med fag og studiepoeng.
Kva får du jobba med hos oss?
- Planlegging, gjennomføring og evaluering av undervisning i tråd med læreplanverket og lokale mål.
- Tilpassing av undervisninga til elevane sine føresetnader og behov, slik at alle får moglegheit til å lykkast.
- Å skape eit trygt, inkluderande og motiverande læringsmiljø der elevane trivst og utviklar seg.
- Oppfølging av elevane si faglege og sosiale utvikling gjennom vurdering og rettleiing.
- Samarbeid med kollegaer, leiing, føresette og andre aktørar for å sikre god oppfølging av elevane.
- Deltaking i fagleg utvikling, teamarbeid og profesjonsfellesskap for å styrke undervisningspraksisen.
- Bidra aktivt til vidareutvikling av skulen som ein lærande organisasjon.
- Varierte og meningsfulle oppgåver som gjer ein forskjell for elevane kvar dag.
Me kan tilby:
- Ein jobb med meining og faglege utfordringar som vil gi deg meistring.
- Arbeid med engasjerte kollegaer som ønsker at du skal trivast og lykkast.
- Moglegheiter for etter- og vidareutdanning i samsvar med vår kompetanseplan.
- Moglegheiter for å søka om stipend for relevant kompetanseutvikling.
- Støtte og opplæring for å hjelpa deg å komma godt i gong i den nye rolla di. Som nyutdanna lærar vil du få ein eigen mentor.
- Kjekke tilsettgoder som blant anna gratis parkering, rabatt på treningssenter og tilbod om gunstig mobilabonnement.
- Moglegheit for å bli med i bedriftskunstlaget og kommunalt kor (KORe’ Vindafjord).
- Ein av Norges sikraste pensjonsordningar: offentleg tenestepensjon.
- Forsikringsordningar som gruppelivsforsikring, yrkesskadeforsikring og tenestereiseforsikring.
- Lønn etter gjeldande tariff og avtaleverk. For kontaktlærarar vil du få eit kontaktlærartillegg på kr. 27.000 til kr. 38.000, avhengig av antall elevar du er kontaktlærar for.
- Trekning av nyutdannabonus på kr. 25.000 for nyutdanna som startar hos oss hausten 2025. Les meir her.
Kvalifikasjonar:
- Relevant lærarutdanning. Utdanninga må vera fullført seinast når du tek til i stillinga.
- Du må beherska godt norsk, både skriftleg og munnleg. Skriftspråket i kommunen er nynorsk.
Personlege eigenskapar:
- Du er positiv, har engasjement for barn og unge og har lyst til å gjera ein forskjell for elevane.
- Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
- Du kan arbeida sjølvstendig, så vel som i team.
- Du har ei løysingsorientert tilnærming til arbeidsutfordringar.
- Du er ein autoritativ vaksen.
Personlege eigenskapar vil bli vektlagt.
Andre opplysningar:
- Det er eit krav om godkjent politiattest for den som tilsettes i stillinga.
- Det er eit krav om at ein fyller ut egenerklæringsskjema for tuberkulinstatus, før tiltredelse.
Slik søker du:
Vindafjord kommune tek berre i mot elektroniske søknadar via søknadssenteret vårt. Du kan lasta opp vitnemål og attestar som vedlegg. Om du ikkje har dei elektronisk, eller i rett format, må dei takast med til intervju. Ta kontakt med servicetorget på telefon 53 65 65 65 dersom du treng hjelp til å søka.
Du kan koma med på offentleg søkarliste sjølv om du har bedt om unntak. Me tek kontakt før ei eventuell offentleggjering.
Fylke: Rogaland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 29.04.2025
Tiltreding: 01.08.2025
Arbeidsstad: Vågen oppvekstsenter, avdeling skule
Kontaktpersonar:
Harald Helberg’
mob: +47 98673058
Heimeside:
/www.vindafjord.kommune.no/barn-og-skule/grunnskule/vindafjordskulen/vagen-skule/
Adresse:
Vågshagen 22 5582 Ølen
Vindafjord kommune Vågen skule
Vindafjord kommune ligg sentralt på Indre Haugalandet og grensar til Tysvær, Etne, Sveio, Suldal og Sauda. Med sine ni bygder og over 9000 innbyggjarar, er kommunen ein levande og mangfaldig stad. Kommunesenteret Ølen ligg om lag fem mil frå Haugesund.
Vindafjord er ein stor landbrukskommune med eit dynamisk og variert næringsliv. Kommunen har høge ambisjonar om å vera eit naturleg sentrum for Indre Haugalandet. Med si strategiske plassering og ei lang kystlinje mot både Sunnhordlands- og Ryfylkebassenget, byr Vindafjord på mange moglegheiter for friluftsliv. Frå turstiar i skog og fjell til aktivitetar langs kysten – her finn ein noko for alle.
Som innbyggar i Vindafjord kommune får du fleire fordelar som gjer kvardagen litt enklare. Til dømes kan du få sletta inntil 25.000 kroner av studielånet ditt kvart år, heilt fram til lånet er nedbetalt. Me tilbyr òg rimelege barnehageplassar, sånn at både småbarnsfamiliar og nyetablerte kan trivast og kjenna seg trygge her hos oss.
Karriere Innlandet Hadeland: Karriere – veileder og koordinator for rådgivernettverk (søknadsfrist 06.05.2025)
Karriere Innlandet Hadeland, Karriereveileder og koordinator for rådgivernettverket i regionen
Beskrivelse
Karriere Innlandet Hadeland har ledig 100 % fast stilling som karriereveileder og koordinator for rådgivernettverket i regionen.
Om enheten
Karriere Innlandet Hadeland er en del av enhet for Voksnes læring og Innlandet fylkeskommune sin satsing på karriereveiledning og voksnes læring. Karrieresenteret tilbyr karriereveiledning, videregående opplæring for voksne og tilrettelegging for desentral fagskole-/høyere utdanning. Karrieresenteret samarbeider om veilednings- og opplæringstjenester med arbeids- og næringslivet, kommuner og NAV. Tilbudet om karriereveiledning skal ivareta behovet for karriereveiledning til innbyggere over 19 år, nye bosatte flyktninger, flyktninger fra Ukraina og søkere og deltagere i videregående opplæring for voksne. Koordinering av karriereveiledning i grunnopplæringen (koordinering av rådgivernettverk) skal sikre økt samarbeid, samhandling og kompetansedeling mellom ulike veiledningsaktører og partene i arbeidslivet. Målet er at koordineringen skal bidra til sammenheng i karriereveiledningstilbudene.
Vi søker deg som
- er team-orientert, og liker å spille de rundt deg gode
- er lærevillig, og klar til å bruke kollegiet og fellesskapet til å øke egen kompetanse
- er opptatt av å arbeide strukturert og bevarer roen selv når det er hektisk
- er opptatt av å gi profesjonell karriereveiledning av høy kvalitet
- evner å arbeide strukturert og selvstendig i daglig oppgaveløsning
Vi tilbyr
- en avgjørende rolle, der din kunnskap kan få stor innvirkning på utviklingen av profesjonelle karriereveiledningstjenester i Innlandet fylkeskommune
- god opplæring
- muligheten til å bidra til forandringer i enkeltmenneskers liv
- et nettverk av gode og dyktige kollegaer hvor hjelp og støtte aldri er langt unna
- lønn etter gjeldende avtaler
- fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger
Om stillingen
- 100 % fast stilling som karriereveileder og rådgiverkoordinator
- tiltredelse så snart som mulig
- noe reisevirksomhet må påregnes
- den som tilsettes i stillingen vil bli innplassert i stillingskode avhengig av krav til stillingen, utdanning og erfaring jf. lov- og avtaleverk
- enheten har arbeidssted Karriere Innlandet Hadeland
Arbeidsoppgaver
- stillingen har to ansvarsområder
- karriereveiledning tilpasset karrieresenterets målgrupper
- koordinator for rådgivernettverket i regionen
- gjennom nettverksarbeid vil du ha ansvar for å samordne arbeidet med videreutvikling av rådgivningstjenestene i den videregående skolen og ungdomsskolene
- du vil ha ansvar for å koordinere aktiviteter i forbindelse med overganger i utdanningsløpet
- du vil benytte deg av offentlig og kvalitetssikret informasjon
- du vil samarbeide tett og bredt med ulike fagmiljøer og aktører i arbeidslivet
- du bidrar til en sterk læringskultur og deling av kunnskap og erfaring
Ønskede kvalifikasjoner
- Høyere relevant utdannelse på minimum bachelornivå, eksempelvis innen samfunnsfag, humanistiske fag, HR, pedagogikk eller annet
- Søker må ha minimum 60 stp. i rådgiver-relatert videreutdanning, fortrinnsvis innenfor karriereveiledning. Særdeles lang og relevant arbeidserfaring kan i noen tilfeller kompensere for manglende formell utdannelse. Søkere som ikke oppfyller kvalifikasjonskravet kan vurderes, forutsatt at det utarbeides en plan for hvordan kompetansekravet kan innfris.
- Minimum tre års erfaring fra en veilederrolle innen tema knyttet til valgsituasjoner, arbeid og utdanning, eksempelvis fra veilederroller i ungdoms-/videregående skole, NAV, universitets- og høyskolesektoren, voksenopplæring, introduksjonsprogram eller annet.
Ønskede egenskaper
- god kjennskap til den nasjonale satsningen på kvalitet i karriereveiledning
- kjennskap til utdanningssystemet og arbeidsmarkedet i Norge og internasjonalt
- kjennskap til, eller erfaring med, arbeidstakere i omstillingsprosesser
- kjennskap til, eller erfaring med arbeid med flyktninger
- kjennskap til, eller erfaring fra offentlig sektor
- erfaring med å jobbe med digitale verktøy
Søknad
Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.
Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.
Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.
Fylkeskommunen er en virksomhet i utvikling og endring. Arbeidsoppgaver, ansvarsområder og organisering vil derfor kunne utvikle og endre seg i takt med organisasjonens behov.
Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.
Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.
Vi ser fram til å motta søknaden din.
Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Stillingsnivå: Rådgiver
Stillingstype: Fast stilling
Arbeidsområde: Administrativt
Hjemmekontorstatus: Ikke mulighet for hjemmekontor
Søknadsfrist: 06.05.2025
Tiltredelse: Snarest
Arbeidssted: Hadeland
Kontaktpersoner:
Adresse:
Skolelia 3 2750 Hadeland
Karriere Innlandet Hadeland, Karriereveileder og koordinator for rådgivernettverket i regionen
Karrieresenteret er en del av fylkeskommunes satsing på karriereveiledning og voksnes læring.
Karrieresenteret og funksjonene i senteret skal møte de kort- og langsiktige utfordringene regionen har i forhold til kompetanse, øke utdanningsnivået, sikre god tilgang på kvalifisert arbeidskraft, kvalifisere arbeidskraftreserven, styrke omstillingsevnen i næringslivet og tilrettelegge for gode rutiner for elevers utdannings- og yrkesvalg.
Karrieresenteret tilbyr blant annet karriere- og studieveiledning, videregående opplæring for voksne, og tilrettelegging for fagskole-/høgere utdanning.
Karrieresenteret på Hadeland dekker tjenestene for innbyggerne i Gran, Lunner og Jevnaker kommune, og er lokalisert på Hadeland videregående skole.
Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a
Karriere Innlandet Hamar – Karriereveileder 100% fast stilling (søknadsfrist 13.05.2025)
Karriere Innlandet Hamar, Karriereveileder 100% fast stilling
Bekrivelse
Karriere Innlandet Hamar har ledig 100 % fast stilling som karriereveileder.
Om Karriere Innlandet Hamar
Karriere Innlandet Hamar er en del av Karriere Innlandet og Innlandet fylkeskommunes satsing på karriereveiledning og opplæring for voksne. Karrieresenteret tilbyr karriereveiledning, videregående opplæring for voksne, samt tilrettelegging for desentralisert fagskole-/høyere utdanning.
Karrieresenteret samarbeider om veilednings- og opplæringstjenester med arbeids- og næringslivet, kommuner og NAV. Tilbudet om karriereveiledning skal ivareta behovet for karriereveiledning til innbyggere over 19 år, nye bosatte flyktninger, flyktninger fra Ukraina og for søkere og deltagere i videregående opplæring for voksne.
Vi søker deg som er
- team-orientert, og liker å spille de rundt deg gode
- lærevillig, og klar til å bruke kollegene og fellesskapet til å øke egen kompetanse
- opptatt av å arbeide strukturert og bevarer roen selv når det er hektisk
- opptatt av å gi brukerne profesjonell veiledning av høy kvalitet
- evner til å arbeide strukturert og selvstendig i daglig oppgaveløsning
Vi tilbyr
- din kunnskap kan få stor innvirkning på utviklingen av profesjonelle karriereveiledningstjenester i Innlandet fylkeskommune
- nødvendig opplæring
- muligheten til å bidra til forandringer i enkeltmenneskers liv
- et nettverk av gode og dyktige kollegaer hvor hjelp og støtte aldri er langt unna
- lønn etter gjeldende avtaler
- fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger
Om stillingen
- 100 % fast stilling som karriereveileder
- tiltredelse 01.09.2025
- du vil bli ansatt i Innlandet fylkeskommune med arbeidssted Karriere Innlandet Hamar
- du må regne med noe reisevirksomhet
- den som tilsettes i stillingen vil bli innplassert i stillingskode avhengig av krav til stillingen, utdanning og erfaring jf. lov- og avtaleverk
Arbeidsoppgaver:
- karriereveiledning tilpasset karrieresenterets målgrupper
- tett samarbeid med Nav
- du vil samarbeide tett og bredt med ulike fagmiljøer og aktører i arbeidslivet.
- du bidrar til en sterk læringskultur og deling av kunnskap og erfaring, både lokalt, regionalt og nasjonalt
- du vil benytte deg av offentlig og kvalitetssikret informasjon
Kvalifikasjoner
- høyere relevant utdannelse på minimum bachelornivå, eksempelvis innen samfunnsfag, humanistiske fag, HR, pedagogikk eller annet
- søker må ha minimum 60 stp. i rådgiver-relatert videreutdanning, fortrinnsvis innenfor karriereveiledning. Særdeles lang og relevant arbeidserfaring kan i noen tilfeller kompensere for manglende formell utdannelse. Søkere som ikke oppfyller kvalifikasjonskravet kan vurderes, forutsatt at det utarbeides en plan for hvordan kompetansekravet kan innfris.
- minimum tre års erfaring fra en veilederrolle innen tema knyttet til valgsituasjoner, arbeid og utdanning, eksempelvis fra veilederroller i ungdoms-/videregående skole, NAV, universitets- og høyskolesektoren, voksenopplæring, introduksjonsprogram eller annet
- gode skriftlige og muntlige norskkunnskaper og formidlingsevne.
- god digital kompetanse.
- førerkort klasse B
Det er også en fordel med:
- god kjennskap til den nasjonale satsningen på kvalitet i karriereveiledning.
- kjennskap til utdanningssystemet og arbeidsmarkedet i Norge og internasjonalt
- kjennskap til, eller erfaring med, arbeidstakere i omstillingsprosesser
- kjennskap til, eller erfaring fra offentlig sektor
- erfaring med å jobbe med digitale verktøy
- kjennskap til, eller erfaring med arbeid med flyktninger
Søknadsfrist: 13.mai 2025
Kontaktpersoner: Tove Spikkerud, leder Karriere Innlandet Hamar
Ellen Persvold, enhetsleder Karriere Innlandet (konstituert)
Søknad
Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.
Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.
Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.
Fylkeskommunen er en virksomhet i utvikling og endring. Arbeidsoppgaver, ansvarsområder og organisering vil derfor kunne utvikle og endre seg i takt med organisasjonens behov.
Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.
Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.
Vi ser fram til å motta søknaden din.
Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Stillingsnivå: Rådgiver
Stillingstype: Fast stilling
Arbeidsområde: Videregående skole
Hjemmekontorstatus: Ikke mulighet for hjemmekontor
Søknadsfrist: 06.05.2025
Tiltredelse: 01.09.2025
Arbeidssted: HAMAR
Kontaktpersoner:
Leder Tove Spikkerud
mob: 90 72 69 13
Hjemmeside:
Adresse:
Torggata 72 2317 Hamar
Innlandet fylkeskommune Karriere Innlandet Hamar
Karrieresenteret er en del av fylkeskommunes satsing på karriereveiledning og voksnes læring.
Karrieresenteret og funksjonene i senteret skal møte de kort- og langsiktige utfordringene regionen har i forhold til kompetanse, øke utdanningsnivået, sikre god tilgang på kvalifisert arbeidskraft, kvalifisere arbeidskraftreserven, styrke omstillingsevnen i næringslivet og tilrettelegge for gode rutiner for elevers utdannings- og yrkesvalg.
Karrieresenteret tilbyr blant annet karriere- og studieveiledning, videregående opplæring for voksne, og tilrettelegging for fagskole-/høgere utdanning.
Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a
Karriere Innlandet Gudbrandsdal – Undervisnings – stilling helsefag (søknadsfrist 13.05.2025)
Karriere Innlandet Gudbrandsdal – undervisningsstilling helsefag
Beskrivelse
Karriere Innlandet Gudbrandsdal har ledig stilling som programfagslærer i helsefag.
Om enheten
Karriere Innlandet Gudbrandsdal er en del av enhet for Voksnes læring og Innlandet fylkeskommune sin satsing på karriereveiledning og voksnes læring. Karrieresenteret tilbyr karriereveiledning, videregående opplæring for voksne og tilrettelegging for desentral fagskole-/høyere utdanning.
Karrieresenteret samarbeider om veilednings- og opplæringstjenester med arbeids- og næringslivet, kommuner og Nav. Tilbudet om karriereveiledning skal ivareta behovet for karriereveiledning til innbyggere over 19 år, nye bosatte flyktninger, flyktninger fra Ukraina og søkere og deltagere i videregående opplæring for voksne.
Vi søker deg som
- er opptatt av å være en løsningsorientert lagspiller
- deler kunnskap og erfaringer
- er arbeidsom og kan jobbe med komplekse arbeidsoppgaver innenfor videregående opplæring for voksne
- evner å arbeide strukturert og selvstendig i daglig oppgaveløsning
- er lærevillig, og klar til å bruke kollegene og fellesskapet til å øke egen kompetanse
- har evne til å bygge gode relasjoner til deltagerne
- har god forståelse for og bruk av informasjonsteknologi som arbeidsverktøy
- har gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig
Vi tilbyr
- varierte oppgaver og muligheter til å delta i spennende utviklingsprosesser
- et godt arbeidsmiljø og kompetent faglig miljø
- lønn etter gjeldende avtaleverk
- fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger
Om stillingen
- inntil 40% midlertidigstilling som programfaglærer innen helsefag på dag- og kveldstid
- stillingen er ledig for snarlig tiltredelse
- du vil bli ansatt i Innlandet fylkeskommune med arbeidssted Karriere Innlandet Gudbrandsdal
- en del av stillingen vil være oppfølging av deltagere ute i bedrift, må man regne med noe reisevirksomhet
Arbeidsoppgaver
- undervisning i programfag innenfor helse- og oppvekstfag
- oppfølging av deltagere ute i bedrift gjennom modulstrukturert læreplan
- tett samarbeid med ulike fagmiljøer og aktører i arbeidslivet
- kontinuerlig faglig oppdatering
- bistå med veiledning og realkompetansevurdering i senteret og ute i bedrift
- bistå i den daglige driften av karrieresenteret
Kvalifikasjonskrav
- har relevant 3-årig utdanning fra høyskole/universitet innen helsepedagogisk utdanning – Søker uten pedagogisk utdanning må gjennomføre dette innen 3 år
- kjennskap til utdanningssystemet og arbeidsmarkedet i Norge
- gode digitale ferdigheter – kunnskap om studieadministrative verktøy som for eksempel Visma InSchool
- god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- lang og relevant arbeidserfaring kan i noen tilfeller kompensere for manglende formell utdannelse
- kunnskap om videregående opplæring og Karriere Innlandet
- personlig egnethet vektlegges
- førerkort klasse B
Søknad
Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.
Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.
Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.
Fylkeskommunen er en virksomhet i utvikling og endring. Arbeidsoppgaver, ansvarsområder og organisering vil derfor kunne utvikle og endre seg i takt med organisasjonens behov.
Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.
Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.
Vi ser fram til å motta søknaden din.
Fylke: Innlandet
Jobbtype: Vikariat
Heltid/Deltid: Deltid
Arbeidstid: Varierende arbeidstid
Stillingsnivå: Undervisning
Stillingstype: Deltid
Søknadsfrist: 13.05.2025
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Otta
Kontaktpersoner:
Adresse:
Skansen 7 2670 Otta
Innlandet fylkeskommune Karriere Innlandet Gudbrandsdal
Karrieresenteret er en del av fylkeskommunes satsing på karriereveiledning og voksnes læring.
Karrieresenteret og funksjonene i senteret skal møte de kort- og langsiktige utfordringene regionen har i forhold til kompetanse, øke utdanningsnivået, sikre god tilgang på kvalifisert arbeidskraft, kvalifisere arbeidskraftreserven, styrke omstillingsevnen i næringslivet og tilrettelegge for gode rutiner for elevers utdannings- og yrkesvalg.
Karrieresenteret tilbyr blant annet karriere- og studieveiledning, videregående opplæring for voksne, og tilrettelegging for fagskole-/høgere utdanning.
Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a
Karriere Innlandet Gudbrandsdal – Undervisnings – stilling fellesfag (søknadsfrist 13.05.2025)
Karriere Innlandet Gudbrandsdal – undervisningsstilling fellesfag
Beskrivelse
Karriere Innlandet Gudbrandsdal har ledig undervisningsstilling i fellesfag, videregående opplæring.
Om enheten
Karriere Innlandet Gudbrandsdal er en del av enhet for Voksnes læring og Innlandet fylkeskommune sin satsing på karriereveiledning og voksnes læring. Karrieresenteret tilbyr karriereveiledning, videregående opplæring for voksne og tilrettelegging for desentral fagskole-/høyere utdanning.
Karrieresenteret samarbeider om veilednings- og opplæringstjenester med arbeids- og næringslivet, kommuner og Nav. Tilbudet om karriereveiledning skal ivareta behovet for karriereveiledning til innbyggere over 19 år, nye bosatte flyktninger, flyktninger fra Ukraina og søkere og deltagere i videregående opplæring for voksne.
Vi søker deg som
- team-orientert, og liker å spille de rundt deg gode
- lærevillig, og klar til å bruke kollegiet og fellesskapet til å øke egen kompetanse
- opptatt av å arbeide strukturert og bevarer roen selv når det er hektisk
- er arbeidsom og kan jobbe med komplekse arbeidsoppgaver innenfor videregående opplæring for voksne
- evner å sette den voksne deltakeren i sentrum
- initiativrik og trives i å samarbeide med andre
- inkluderende og utviklingsorientert
Vi tilbyr
- varierte oppgaver og muligheter til å delta i spennende utviklingsprosesser
- et godt arbeidsmiljø og kompetent faglig miljø
- god opplæring
- muligheten til å bidra til forandringer i enkeltmenneskers liv
- et nettverk av gode og dyktige kollegaer hvor hjelp og støtte aldri er langt unna
- lønn etter gjeldende avtaler
- fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger
Om stillingen
- inntil 20 % fast undervisningsstilling i engelsk på kveldstid
- inntil 80 % fast undervisningsstilling i norsk, norsk som 2.språk, dag- og kveldstid
- ledig fra 1. august 2025
- du vil bli ansatt i Innlandet fylkeskommune med arbeidssted Karriere Innlandet Gudbrandsdal
- du må regne med noe reisevirksomhet
Arbeidsoppgaver
- bidra i den daglige driften av senteret
- undervisning i fellesfag yrkesfaglig opplæring og for generell studiekompetanse
- andre oppgaver må påberegnes, avhengig av karrieresenteret behov
- veiledning og realkompetansevurdering av voksne deltagere i opplæringsløp
Kvalifikasjonskrav
- fagkompetanse på minimum 60 studiepoeng og PPU i fagene du skal undervise i på videregående nivå
- det er en fordel om du har undervisningskompetanse i flere fag
- har du erfaring fra spesialundervisning eller fra å undervise minoritetsspråklige elever, er det en fordel
- søkere som ikke oppfyller kvalifikasjonskravet kan vurderes, forutsatt at det utarbeides en plan for hvordan kompetansekravet kan innfri
Søknad
Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.
Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.
Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.
Fylkeskommunen er en virksomhet i utvikling og endring. Arbeidsoppgaver, ansvarsområder og organisering vil derfor kunne utvikle og endre seg i takt med organisasjonens behov.
Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.
Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.
Vi ser fram til å motta søknaden din.
Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Deltid
Arbeidstid: Varierende arbeidstid
Stillingsnivå: Undervisning
Stillingstype: Deltid
Søknadsfrist: 13.05.2025
Tiltredelse: 01.08.2025
Arbeidssted: Otta
Kontaktpersoner:
Hjemmeside:
Adresse:
Skansen 7 2670 Otta
Innlandet fylkeskommune Karriere Innlandet Gudbrandsdal
Karrieresenteret er en del av fylkeskommunes satsing på karriereveiledning og voksnes læring.
Karrieresenteret og funksjonene i senteret skal møte de kort- og langsiktige utfordringene regionen har i forhold til kompetanse, øke utdanningsnivået, sikre god tilgang på kvalifisert arbeidskraft, kvalifisere arbeidskraftreserven, styrke omstillingsevnen i næringslivet og tilrettelegge for gode rutiner for elevers utdannings- og yrkesvalg.
Karrieresenteret tilbyr blant annet karriere- og studieveiledning, videregående opplæring for voksne, og tilrettelegging for fagskole-/høgere utdanning.
Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a
Helland barneskule/SFO – Miljøveileder – 85 % fast – (søknadsfrist 12.05.2025)
Miljøveileder – 85 % fast – Helland barneskule/SFO
Stillingstype
Det er ledig inntil 85 % faste miljøveilederstilling ved Helland barneskule/SFO frå 01.08.2025. Vi søkjer etter miljøveileder som kan hjelpe og støtte opp i læringsprosessar for elevar med særskilte behov i skule og SFO.
Vi tek atterhald om endringar elles i organisasjonen.
Arbeidsoppgåver
– tett oppfølging av enkeltelevar med særskilte behov
– følgje elevane i ulike aktivitetar i skulen og på SFO
– legge til rette for eit godt læringsmiljø
– rettleie og motivere elevar fagleg og sosialt
– tverrfagleg samarbeid med andre faginstansar der det er behov
– samarbeide med elevar, føresette og kollegaer
Kvalifikasjonar
– vi søkjer særskilt etter vernepleiar, men andre med høgskule- eller universitetsutdanning som kvalifiserer til arbeid som miljøveileder kan også søkje
– erfaring frå arbeid med barn i grunnskulealder
– ønskjeleg med kompetanse i arbeid med sosiale ferdigheiter og innan autismespekter
– beherske norsk munnleg og skriftleg. Kravet til språk er minimum bestått språkopplæring på nivå B2
– ha god kommunikasjonsevne
– digital kompetanse
– det blir stilt krav om politiattest
– personlege eigenskapar vil og bli vektlagt
Personlege eigenskapar
– fagleg engasjert
– er stabil og fleksibel
– har evne til å arbeide både sjølvstendig og i team
– er forutsigbar og opptrer som ein trygg og tydeleg vaksen
Vi tilbyr
– allsidig utfordringar i eit godt fagmiljø med dyktige medarbeidarar
– løn etter gjeldande regelverk
– pensjon og forsikringsordningar etter tariffavtale
– kommunen er IA-bedrift og har fokus på nærværsarbeid
Tilsettingsvilkår
Løns- og tilsetjingsvilkår i samsvar med gjeldande avtaleverk. Det vert trekt 2 % av lønna i pensjonsinnskot. Kommunen har prøvetidsevaluering. Prøvetida er 6 månader i faste stillingar.
Ved tilsetting som krev politiattest skal denne ikkje vere eldre enn 3 månader.
Aktuelle søkjarar vert innkalla til samtale eller intervju.
Referansar
Oppgi referansar
Søknad
Vestnes kommune nyttar elektronisk søknadsprosess. Det betyr at det berre er søknader sendt via vårt elektroniske søknadssystem som vil bli tatt i betraktning.
Det er viktig at du tar deg tid til å svare på spørsmåla vi stiller og registrerer din CV i søknadsskjemaet. Det er ikkje mogleg å sende vedlegg. Attestar og vitnemål må takast med til intervju.
Søkjarlista kan bli offentleggjort.
Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Deltid
Arbeidstid: Dag
Stillingstype: Heiltid/Deltid
Søknadsfrist: 12.05.2025
Tiltreding: 01.08.2025
Arbeidsstad: Helland barneskule og SFO
Kontaktpersonar:
Gisela Stene Smith-Nilsen
mob: +47 99441455
Ingrid Elin Malin
mob: +47 97520706
Heimeside:
Adresse:
Skulevegen 2 6390 Vestnes
Vestnes kommune
Helland barneskule har ca. 280 elevar på 1.-7.årssteg. Skulen har skulefritidsordning med ca. 120 barn. Helland barneskule ligg sentralt i Vestnes kommune. Skulen ligg i eit flott naturområde nær sjø, skog og fjell. Skulen nyttar seg ofte av den flotte naturen til turar og aktivitetar.
Helland barneskule – Undervisnings – stillingar 2 x 100 % fast (søknadsfrist 12.05.2025)
Undervisningsstillingar 2 x 100 % fast – Helland barneskule
Stillingstype
Det er ledig 2 x 100 % faste undervisningsstillingar ved Helland barneskule frå 01.08.2025. Vi søkjer etter lærarar som kan undervise på 1.-7.stega. Vi søkjer og etter lærarar som kan ta på seg kontaktlærarfunksjon.
Om ein søkjer på fleire ledige undervisningsstillingar ved andre skular, så hugs å skrive dine ønskjer i prioritert rekkefølge.
Utover våren kan det bli ledige lærarstillingar ved skulen som følge av oppseiingar og/eller permisjonar. Desse stillingane vil bli tatt med i tilsettingsprosessen. Vi tek atterhald om endringar elles i organisasjonen.
Arbeidsoppgåver
– undervisning og rettleiing av elevar
– vurderingsarbeid vert lagt vekt på gjennom ulike former for elevvurdering
– motivere elevane til innsats for eiga læring
– tverrfagleg samarbeid med andre faginstansar
– samarbeid med elevar, føresette og kollegaer
– rettleie elevar fagleg og sosialt
Kvalifikasjonar
– Følgande fag er av særleg interesse: norsk 30 stp., matematikk 30 stp., engelsk 30 stp. og kroppsøving
– andre fagområde er også aktuelle
– beherske norsk munnleg og skriftleg. Kravet til språk er minimum bestått språkopplæring på nivå B2
– ha god kommunikasjonsevne
– digital kompetanse
– bidra til teamutvikling
– engasjert og fagleg dyktig
– det blir stilt krav om politiattest
– det vert stilt krav til allmennlærarutdanning eller tilsvarande pedagogisk utdanning
– personlege eigenskapar vil og bli vektlagt
Personlege eigenskapar
– kan jobbe sjølvstendig og strukturert
– er opptatt av barn og unge si læring og utvikling
– kan rettleie elevane til godt læringsutbytte
– har fokus på klasseleiing
– opptrer som ein trygg og tydeleg vaksen
– er løysingsfokusert og utviklingsorientert
– er fleksibel, omgjengeleg og har god samarbeidsevne
Vi tilbyr
– eit godt arbeidsmiljø og dyktige kollegaer
– ein arbeidsplass med fokus på utvikling
– ein kommune som er IA-bedrift og har fokus på nærværsarbeid
– gode pensjons- og forsikringsordningar i tråd med tariffavtale
– funksjonstillegg kontaktlærar kr 40.000,- pr. år
Tilsettingsvilkår
Løns- og tilsetjingsvilkår i samsvar med gjeldande avtaleverk. Det vert trekt 2 % av lønna i pensjonsinnskot. Kommunen har prøvetidsevaluering. Prøvetida er 6 månader i faste stillingar.
Ved tilsetting som krev politiattest skal denne ikkje vere eldre enn 3 månader.
Aktuelle søkjarar vert innkalla til samtale eller intervju.
Referansar
Oppgi referansar
Søknad
Vestnes kommune nyttar elektronisk søknadsprosess. Det betyr at det berre er søknader sendt via vårt elektroniske søknadssystem som vil bli tatt i betraktning.
Det er viktig at du tar deg tid til å svare på spørsmåla vi stiller og registrerer din CV i søknadsskjemaet. Det er ikkje mogleg å sende vedlegg. Attestar og vitnemål må takast med til intervju.
Søkjarlista kan bli offentleggjort.
Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Stillingstype: Heiltid/Deltid
Søknadsfrist: 12.05.2025
Tiltreding: 01.08.2025
Arbeidsstad: Helland barneskule
Kontaktpersonar:
Adresse:
Skulevegen 2 6390 Vestnes
Vestnes kommune
Helland barneskule har ca. 280 elevar på 1.-7.årssteg. Skulen har skulefritidsordning med ca. 120 barn. Helland barneskule ligg sentralt i Vestnes kommune. Skulen ligg i eit flott naturområde nær sjø, skog og fjell. Skulen nyttar seg ofte av den flotte naturen til turar og aktivitetar.
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS