Prosjektleder Bygg og eiendom
Kirkelig fellesråd i Trondheim
Ved avdeling Bygg og Eiendom er det ledig en meget spennende stilling for deg med rette bakgrunn og ekte engasjement, og som liker å jobbe i spennet mellom historiske «middelalderske kirkegårder og bygg» til moderne nybygg og gravplassanlegg. Gravplassene i Trondheim har de senere år mottatt flere utmerkelser for blant annet utforming og estetikk. Drift og utvikling av våre kirkebygg og gravplasser utøves med fokus på bærekraft, samfunnsnytte, innovative løsninger og ivaretakelse av kulturarven gjennom mange spennende og varierte prosjekt. Vi søker deg som kan være med å forsterke og komplettere vårt team på 12 dedikerte fagpersoner.
For å styrke vår kapasitet, kompetanse og utvikling, søker vi etter ny Prosjektleder
Arbeidsoppgaver
Sentrale ansvars- og arbeidsoppgaver:
Prosjekt- og byggeledelse for større og mindre prosjekter
Plan- og Prosjektutvikling, saksbearbeiding, økonomioppfølging, framdrift
Fagstøtte og pådriver for bærekraftige tekniske- og miljøtekniske løsninger
Gjennomføre anbudskonkurranse, kontraktsinngåelse, innkjøp for aktuelle prosjekter (offentlige anskaffelsesregler)
Bidra til samhandling og gode løsninger
Kvalifikasjoner
Det søkes etter Sivilingeniør / ingeniør med relevant universitets- eller høgskoleutdanning
Lang relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet
Erfaring og kjennskap til byggebransjen, relevant norsk lov- og regelverk samt byggekontrakter
Ryddig og presis saksfremstilling på norsk, både muntlig og skriftlig.
Det er ønskelig med:
Interesse for bærekraft og utvikling
Erfaring fra (offentlig) saksbehandling og planarbeid.
Erfaring fra prosjekt- og byggeledelse på tverrfaglig nivå.
Erfaring med kulturminner og verneverdige bygg og anlegg
Førerkort for bil
Personlige egenskaper
Den som tilsettes må være engasjert, kunne jobbe selvstendig men også i samhandling, og være strukturert. Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.
Vi tilbyr
Selvstendige, spennende, utviklende og varierte arbeidsoppgaver hvor du kan jobbe med verneverdige kulturminner, utvikling av bygg og nye kirkegårdsanlegg.
Lønn etter avtale
Fast stilling i 100%
Offentlig tjenestepensjon samt gode gruppelivs- og forsikringsordninger.
Et godt og variert tverrfaglig miljø med gode muligheter for faglig utvikling og opplæring
Fleksitidsordning
Søknadsfrist: 15.08.2022
Arbeidsgiver: Kirkelig fellesråd i Trondheim
Sted: Trondheim
Stillingstittel: Prosjektleder Bygg og eiendom
Stillinger: 1
Ansettelsesform: Fast
Heltid / Deltid: Heltid
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4541657195
Kontaktinformasjon
Arne-Ingolf Norwich
Leder forvaltning bygg og eiendom
90141250
Arnt Morten Holmli
HR-rådgiver
959 28 403
Munkegata 6, 7013 Trondheim, Norge
Kirkelig fellesråd i Trondheim har 160 medarbeidere tilknyttet drift av 16 menigheter og 19 kirkegårder/gravplasser. Fellesrådet har også ansvar for drift, vedlikehold og utvikling av 21 kirkebygg, 4 kapeller og ett krematorium med seremonirom, samt økonomiske og administrative servicefunksjoner for alle menigheter i Trondheim.
Fellesrådet skal ivareta kulturarven og utføre gravferdstjenesten på en verdi måte. Sammen med menighetene har fellesrådet som mål å virkeliggjøre at byens befolkning møter en bekjennende, åpen, tjenende, misjonerende og tilstedeværende folkekirke, og at gravferdstjenester blir utført på en verdig måte. Mål og strategiplan for Fellesrådet legger stor vekt på å være en kirke hvor folk er.
Einingsleiarar ved helse og omsorg (søknadsfrist 07.08.2022)
EININGSLEIARAR
Arbeidsgiver: Høyanger kommune
Sted: Høyanger
Stillingstittel: Einingsleiar
Søknadsfrist: 07.08.2022
Tenesteområde helse og omsorg har etter omorganisering spennande einingsleiarstillingar ved helse og omsorg.
Vi søkjer etter einingsleiarar ved:
Open omsorg Høyanger
Kyrkjebø sjukeheim
Høyanger sjukeheim
Nyoppretta stilling ved eining for personar med nedsett funksjonsevne
Som einingsleiar vil du ha det daglege ansvaret for aktivitet i eininga, budsjett og personalansvar.
Vi søkjer deg som har relevant høgskule/universitetsutdanning gjerne med leiarerfaring.
Dersom du ynskjer fleire opplysningar ta kontakt med kommunalsjef helse og omsorg Åse Iren Korneliussen på tlf 90 65 04 90/ tenesteleiar institusjon Oddny Sørestrand 992 19 361/tenesteleiar heimetenester Oddveig Eide på tlf 992 19 305
For fullstendig utlysningstekst og elektronisk søknad www.hoyanger.kommune.no ved å klikke på “Søk på stilling” knappen på høyre side.
Søknadsfrist: 7.august 2022
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver: Høyanger kommune
Adresse: Storgata 8, 6993 Høyanger
Send søknad på stillingen her.
Fritidsklubb – medarbeider Aktivitetstilbud til barn / unge (Søknadsfrist: 07.08.2022
Fritidsklubbmedarbeider
Aktivitetstilbud til barn/unge, Nes kommune
Brenner du for forebyggende arbeid blant barn og unge ? Da er kanskje en stilling tilknyttet de kommunale fritidsklubbene noe for deg? Stillingen er tilknyttet UngInes i underlagt virksomheten Integrering, fritid og frivillighet.
UngInes har som mål å skape trygge og mestrende møteplasser for barn og ungdom
Vi har ledige stillinger på vårt tilbud til ungdom på Årnes ungdomskafe (13-18 år) og på juniorklubbtilbudet (10-12 år) på Årnes og Auli. En kveld er også ledig knyttet til Nonstop fritdsklubb på Årnes som er ett tilrettelagt tilbud.
Arbeidet foregår primært på kveldstid mandag-torsdag.
Alle våre tilbud er tiltak som ikke stiller krav til nasjonalitet, ferdigheter eller interesser, men hvor det sosiale fellesskap står i sentrum. Klubben fokuserer på å være en god og trygg fritidsarena.
Vi har ulike tilbud om aktiviteter som billiard, bordtennis, kiosk, gaming med mere.
Søknadsfrist: 07.08.2022
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Fritidsklubbmedarbeider
Stillinger: 3
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 20, 30
Webcruiter-ID: 4541273378
Startdato: 22.08.2022
Arbeidsoppgaver
Bidra til at fritidsklubben når de mål som er satt for tjenesten
Vise engasjement med å være tilstede, bidra i diskusjoner, og komme med ideer
Ta initiativ til å starte egne prosjekter
Bidra til at klubben har et variert aktivitetstilbud som er styrt mot barn og unges behov og ønsker
Videreformidle bekymringer samt annen relevant informasjon til klubbleder eller fritidsleder
Samarbeide med leder, foresatte, brukere og andre samarbeidspartnere der det er behov
Være en trygg voksen i møte med brukerne av fritidsklubbene
Jobbe for å gi ungdommene en følelse av mestring og verdi gjennom kulturfaglige aktiviteter
Tilrettelegging, organisering, tilsyn og gjennomføring av aktiviteter på klubbkveldene.
Kvalifikasjoner
Erfaring fra, og interesse for arbeid med barn og unge
Fagarbeider barn og unge er ønskelig, men annen utdannelse eller relevant arbeidserfaring kan vurderes
Lokal tilknytning er en fordel
Interesse og kunnskap om hva barn og ungdom er opptatt av: eksempelvis gaming og sosiale medier.
Gode kommunikasjonsferdigheter
Vi ønsker oss en tydelig voksenperson, med ferdigheter i å sette grenser
Personlige egenskaper
Godt humør og stå-på-vilje
God på relasjonsbygging og konflikthåndtering
Engasjert i menneskene rundt deg
Evne til å jobbe både selvstendig og i team
Løsningsorientert og fleksibel
Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet
Vi tilbyr
Stillingene kan eventuelt settes sammen til større eller mindre brøker.
En variert og spennende arbeidshverdag der du selv kan være med på å påvirke
En mulighet til å være med å bygge opp et spennende og godt tilbud til barn og unge i Nes
Gode utviklingsmuligheter med mulighet for relevant kursing
Lønnsplassering i henhold til tariffavtale
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Minst to referanser må oppgis.
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.
Kontaktinformasjon
Heidi Sann, Virksomhetsleder
995 01 410
Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her
Avdelingsleiar / arbeidsformann (Søknadsfrist 05.08.2022)
Avdelingsleiar/arbeidsformann
Ved plan, næring og teknisk etat er det nå ledig 100% fast stilling som avdelingsleiar/arbeidsformann.
Søknadsfrist: 5. august 2022.
Stillinga er plassert under plan, næring og teknisk etat med kommunalsjef som øvste leiar. Teknisk del er organisert i tre avdelingar: Eigedomsavdelinga, vatn og avlaup samt uteavdeling/tenisk drift. Leiaren for uteavdelinga har ansvaret for 11 tilsette.
Avdelingsleiar/arbeidsformann er utearbeidarane sin næraste overordna og har ansvaret for den daglege drifta av kommunale bygg, vegar og kommunale anlegg. Arbeidsformann er prosjektleiar for byggeprosjekt som utførast i eigen regi og prosjekt som vert sett bort til entreprenørar.
Arbeidsoppgåver:
- Organisering av drift og vedlikehald kommunale bygg,vegar og uteanlegg
- Personaloppfølging og planlegging innan fagområda
- Kunde- og sakshandsaming innanfor ansvarsområda
- Kompetanseutvikling, planlegging og styring av oppgåver og ressursar
- Gjennomføre og styre vedtekne renoverings-/utbyggingstiltak
- Budsjettering, økonomioppfølging og fakturabehandling
Krav til stillinga:
- Utdanning på teknikar/ingeniørnivå innanfor bygg/anlegg
- Leiarutdanning eller relevant leiarerfaring
- Erfaring i bruk av IT-støtteverktøy
- Kunnskap om relevant lovverk og erfaring med anbod og utlysingsprosessar
- God munnleg og skriftleg framstillingsevne
- Sertifikat klasse B, ynskjeleg med klasse C
Vi søkjer deg som:
- Utviklings-, resultat- og løysingsorientert, med utgangspunkt i nært og gjensidig samarbeid med leiing,stab/teknisk støtte, fagpersonell og eksterne samarbeidspartnarar.
- Evne til å koordinere og få ulike fagpersonar og einingar til å samhandle og drage i same retning.
- Ha god økonomisk forståing, følge opp budsjett- og fakturabehandling.
- Me ynskjer ein målretta, handlekraftig og tydeleg avdelingsleiar som kan motivere og inspirere sine medarbeidarar.
Vi tilbyr:
- Eit godt fagleg og sosialt arbeidsmiljø
- Løn etter avtale
- Gode pensjons- og forsikringsordningar
Administrasjonsmålet i kommunen er nynorsk. Arbeidsformann må disponere eigen bil. Nærare opplysningar om stillinga kan de få ved å vende dykk til kommunalsjef Gunhild Austjord, tlf. 350 75200.
Andre opplysningar:
Politiattest må leggjast fram ved tilsetjing. Denne må ikkje vere eldre enn 3 månadar.
Du skal nytte vårt elektroniske søknadsskjema på stilling som du finn her
Det elektroniske søknadsskjemaet må fyllast ut så fullstendig som mogleg. Kopi av rettkjende attestar og vitnemål sendast ved førespurnad eller ved frammøte til intervju. I samsvar med Offentleglova § 25 kan namn på søkjarane offentleggjerast.
Økonomikonsulent (Søknadsfrist: 05.08.2022)
Økonomikonsulent
Ved sentraladministrasjonen, økonomiavdelinga er det nå ledig 100% fast stilling som økonomikonsulent, tilsetjing snarast råd.
Søknadsfrist: 5 august 2022
Stillinga vil ha hovudarbeidsområde innan lønsarbeidet. Det er om lag 250 årsverk i kommunen. Me nyttar økonomisystemet UBW Agresso. Avdelinga har ansvaret for kommunerekneskapen, rekneskapen til Tokke kyrkjelege fellesråd og fleire legat, innfordring av kommunale avgifter og rekningar, og delansvar for budsjett- og økonomiplanarbeidet. Avdelinga tek også del i økonomisk sakshandsaming og medarbeidarane skal vera konsulent for etatane i økonomiske og administrative saker.
Arbeidsoppgåver
- Lønsarbeid frå A-Å
- Registrering, kvalitetssikring og kontroll av lønsdata
- Innmeldingar, rapportering og avstemmingar
- Råd og rettleiing i avtaleverket innan arbeidsområdet
- Vera konsulent for etatane
- Ta del i andre arbeidsoppgåver ved avdelinga
- Andre oppgåver kan bli lagt til stillinga
Kvalifikasjonar
- Det er ynskjeleg med 3 års relevant høgskuleutdanning
- Erfaring frå lønsarbeid og/eller økonomi vert vektlagt og kan kompensere for heile eller delar av formell utdanning
- Erfaring frå kommunal eller offentleg sektor er ein fordel
- God kunnskap om bruk av IKT-verktøy er også ynskjeleg
- God til å samarbeide
- Kjennskap til lovar og reglar innan løn og fråvær
Personlege eigenskapar
- Gode samarbeidsevner med vekt på god kommunikasjon
- Evne til arbeide sjølvstendig, nøyaktig og effektivt
- Løysingsorientert og evne til å motivere andre og jobbe i team
- Fleksibel og evne til å takle hektiske arbeidsperiodar
- Positiv og serviseinnstilt
- God munnleg og skriftleg framstillingsevne
Det blir lagt stor vekt på personlege eigenskapar.
Me tilbyr
- Variera og utfordrande oppgåver
- Godt arbeidsmiljø
- Fleksibel arbeidstid
- Løn etter tariffavtale
- Vanlege kommunale tilsetjingsvilkår
- Gode pensjons- og forsikringsordningar
Ynskjer du meir informasjon ta kontakt med økonomisjef Tjøstov Djuve på mobil: 91840562 eller e-post: [email protected]
Søknadsskjema skal fyllast ut så fullstendig som mogleg. Kopi av rettkjende attestar og vitnemål sendast på oppfordring eller ved frammøte til intervju.
I samsvar med Offentleglova §25 kan namn på søkjarane bli gjort offentleg.
Søknad skal sendast på elektronisk skjema som du finn her
Velkomen som søkjar!
Psykolog (søknadsfrist 15.08.2022)
2 x 100% psykologstillinger
‘
Vi ønsker oss 2 psykologer som brenner for tidlig og helhetlig innsats.
Arbeidssted: Østre Toten kommune
I Østre Toten kommune vil du arbeide tett sammen med tjenester innenfor sektor Barn, oppvekst og opplæring og sektor for Helse, omsorg og velferd.
Fakta om stillingene:
Østre Toten Kommune vil gjennom fellesskapskommunen – Kommune 3.0 – bidra til et mer inkluderende lokalsamfunn for alle gjennom hele livet. Kommunen har fokus på tidlig innsats og mestring.
Målet er at innbyggerne i kommunen skal gis mulighet til økt funksjon, mestring og deltagelse. Kommunen prioriterer folkehelse, forebygging og tidlig innsats.
I tråd med strategiene i utviklingsarbeidene våre, Oppvekst 2040 og Ny Velferd 2040, jobber vi for å utvikle gode og fremtidsrettede tjenester. God samhandling er viktig i dette arbeidet.
De neste årene har vi ekstra innsats på følgende områder:
• Alle barn, unge og familier opplever helhet og sammenheng i møte med kommunens tjenester
• Alle har en naturlig plass i fellesskapet
• Alle barn og unge skal utvikle robusthet
• Alle barn og unge skal vokse opp i attraktive oppvekstmiljø.
• Folkehelse
• Lavterskeltilbud
Arbeidsoppgaver:
Du
• vil jobbe systemrettet og klinisk (lavterskel/kortidsoppfølging og utviklingsarbeid)
• bidrar i utviklingen av tilbudet om rask psykisk helsehjelp og relevante lavterskeltilbud i kommunen. Målet er at «hjelpa hjelper», er helhetlig og oppleves som sammenhengende.
• vil samarbeide med og utvikle samarbeid på tvers av enheter. Dette vil kunne være veiledning av ansatte, både som gruppe og ved individsaker.
• bistår i kliniske vurderinger i tjenesteyting, med mulighet for veilednings- og koordineringsansvar
• være faglige pådrivere i et kompetansehevende samarbeid internt i organisasjonen og i kommunens samarbeid med spesialisthelsetjenesten.
• vil bidra til å styrke barn, unge og deres familiers perspektiv i kommunens planarbeid og samfunnsutvikling
Kvalifikasjoner:
• Psykolog med spesialisering innenfor klinisk barn og ungdoms- eller voksenpsykologi, familie- eller habiliteringspsykologi, evt. spesialisering innenfor samfunnspsykologi. Evt. andre spesialiseringer kan komme i betrakting. Psykologer i spesialisering kan også vurderes.
• Erfaring og interesse for arbeid med barn, ungdom og familier
• Erfaring med utviklingsarbeid er ønskelig
• Evne til målrettet og systematisk oppfølgingsarbeid både på individnivå og systemnivå
• God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
• Gode norskkunnskaper
• Gode samarbeidsevner og løsningsfokusert tilnærming
• Fleksibilitet og evne til å tenke nye løsninger
• Erfaring fra spesialist og/eller kommunehelsetjenesten
• Krav om norsk autorisasjon
• Krav om godkjent politiattest
• Førerkort
Personlig egnethet vektlegges.
Du
• brenner for arbeid på oppvekstfeltet, for folkehelsearbeid, forebyggende arbeid, lavterskeltilbud og tidlig intervensjon
• er faglig oppdatert
• kommuniserer godt og skaper gode relasjoner med innbyggere og samarbeidspartnere
• er initiativrik, fleksibel, strukturert og selvgående
Vi tilbyr:
• spennende og utviklingsorienterte oppgaver
• et godt arbeidsmiljø
• gunstige pensjons- og forsikringsordninger
• lønn etter avtale i henhold til kommunal tariffavtale
• en IA og Fysak kommune
• gode muligheter for å kunne påvirke egen arbeidssituasjon og arbeidsoppgaver innenfor vedtatte rammer og satsningsområder
Som ansatt i Østre Toten kommune vil du omfattes av en god pensjons- og forsikringsordning. Vi har meningsfulle arbeidsoppgaver og et inkluderende arbeidsmiljø.
Arbeidstakere tilsettes i Østre Toten kommune på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglementer og Hovedtariffavtalen. Det trekkes 2% av bruttolønn til pensjon.
Kvalifiserte personer oppfordres til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse eller kulturell bakgrunn.
Spørsmål om stillingen kan rettes til enhetsleder for Helse og mestring, Ola Løvstad, tlf. 95339137 eller kommunalsjef Anne Grethe Hole-Stenerud, tlf. 97134090
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Velg en avdeling fra listen for å komme videre til søknadsskjemaet:
Avdeling:
Helse, omsorg og velferd
Fysio/ergo/lege
Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Søknadsfrist: 15.08.2022
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Østre Toten kommune
Østre Toten kommune
Østre Toten kommune er én av 46 kommuner i Innlandet fylke, og har ca. 15 000 innbyggere. Vår visjon er «Livskvalitet ved Mjøsa». Vi leverer gode tjenester til innbyggerne våre takket være arbeidstakere med engasjement og høy kompetanse. Vi kan tilby utfordrende og meningsfulle arbeidsoppgaver innenfor et stort spekter av fagområder. Vi har en god pensjonsordning og et inkluderende arbeidsliv. Kommunens verdier er Nytenking, Kvalitet og Respekt.
Leiar Familiens hus (søknadsfrist 14.08.2022)
Osterøy kommune søkjer ny leiar til Familiens hus!
Leiar Familiens hus
Me søkjer deg som er framoverlent, engasjert og dyktig til å bli vår nye leiar for Familiens hus!
Familiens hus er lokalisert i Lonevåg på Osterøy. Ei av Nordeuropas største innlandsøyer! Anten du bur på Osterøy eller på fastlandet er Lonevåg aldri langt unna. Frå Åsane brukar du ein snau halvtime og frå Arna er du framme på om lag 20 minutt med bil. Og køen går motsatt veg – både til og frå jobb! Om du nyttar Osterøybrua frå Arna eller om du nyttar ferjesambandet på Valestrand er opp til deg, her er moglegheitane mange.
Familiens Hus er eit tverrfagleg kommunalt tilbod som organisatorisk er lagt til sektor for Oppvekst, undervisning og kultur. Familiens Hus organisera Osterøy helsestasjon, Pedagogisk psykologisk teneste, barnevernstenesta og barn- og familieteamet. Målet med Familiens Hus er styrking av tilbodet til born, unge og familiar gjennom auka samhandling mellom tenester til målgruppa. Arbeidet i Familiens Hus skal legge til rette for tidleg innsats og støtte til barn og familiar. Leiar for Familiens Hus vil vere leiar for tenestene som er lagt til eininga med eit fag-, personal- og økonomiansvar. Leiar for Familiens Hus er ein del av sektorleiar si leiargruppe.
Stillinga er ledig frå 01.10.2022!
Kanskjer er det deg vi er på jakt etter? Ta gjerne kontakt!
Kva kan vi tilby?
- Hos oss får du varierte og spennande arbeidsoppgåver!
- Du får gode pensjons- og forsikringsvilkår, for tida plasserte i KLP og Gjensidige forsikring
- Løn etter avtale
- Ein varierande arbeidsdag i eit hektisk men hyggeleg og godt miljø
- Godt motiverte medarbeidarar
- Store moglegheiter for fagleg og personleg utvikling
Kva skal du gjere hjå oss som leiar for Familiens hus?
– Bidra til at organisasjonen når overordna visjon, strategi, mål og planar
– Vere ein pådrivar og delta i å utvikle tenestene i Familiens Hus
– Sikre kunnskapsbaserte tenester i tråd med gjeldande lovar, forskrifter og retningsliner
– Gjennomføre kvalitetsarbeid som internkontroll og risikostyring
– Bidra i organisasjonsendringsprosessar i eigen eining
– Gjennomføre HMT-arbeid med fokus på førebygging og oppfølging av sjukefråvær
– Samla fagleg-, personal- og økonomisk ansvar for tenestene i eininga
– Koordinering av tenester til born, unge og familiar
– Vidareutvikling av Familiens Hus i tråd med nasjonale og lokale målsetjingar
– Teambygging og informasjonsarbeid
– Lista over arbeidsoppgåver er ikkje uttømmande
Vi søkjer deg som har følgjande kompetanse:
- Sosialfagleg, helsefagleg eller pedagogisk utdanning på høgskulenivå
- Relevant tilleggsutdanning er ønskjeleg
- Formell leiarutdanning og -erfaring vert vektlagt
- Erfaring frå prosjektarbeid og leiing
- God kunnskap om offentleg verksemd og om fagområdet
- Grunnleggjande IKT-kompetanse er ein føresetnad
Vi søkjer deg med personlege eigenskapar som:
– er ein samlande person, med sans for fleirfaglege løysingar
– er ein reflektert og tydeleg leiar
– kan motivere og utvikle medarbeidarar
– har evne til å skapa relasjonar
– har evne til samarbeid og kommunikasjon
– kan arbeida analytisk, strukturert og systematisk
– har endringsfokus og vilje
– God skriftleg og munnleg formidlingsevne
– Høg arbeidskapasitet
Anna informasjon:
Søknad skal sendast elektronisk via rekrutteringssystemet vårt. Dersom du treng hjelp med registrering av søknad bes du ta kontakt med servicekontoret vårt på telefon 56 19 21 00.
Send søknad på stillingen her.
Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 14.08.2022
Tiltreding: 01.10.2022
Arbeidsstad: Lonevåg
Kontaktpersonar:
Olaf Hella
tlf: +47 56 19 21 00 mob: +47 474 62 749
Heimeside:
/www.osteroy.kommune.no/
Adresse: Geitaryggen 8 5282 LONEVÅG
Osterøy kommune
Nær byen, nær naturen. Osterøy, ei av dei største innlandsøyene i Nord-Europa, eit levande lokalsamfunn med allsidig næringsliv, godt utbygd servicetilbod og vakkert landskap. Folketalet er på ca 8 000 innbyggjarar. Bru-/ferjesamband til nabokommunen, Bergen. Frå Lonevåg sentrum tek det ca. 45 min kjøretur til Bergen sentrum, ca 30 min til Åsane og ca. 20 min til Arna
Fastleger til Åsnes Legesenter (Søknadsfrist: 17.07.2022)
ÅSNES KOMMUNE SØKER DERE SOM VIL BLI FASTLEGE
Åsnes Legesenter, Helse, omsorg og velferd
Åsnes kommune har ledig 2 fastlegehjemler med oppstart snarlig. Vi ser etter deg som er spesialist i allmennmedisin og deg som ønsker å gå inn i et strukturert spesialiseringsløp i allmennmedisin, som ALIS. Åsnes kommune kan tilby søker fastlønnsavtale eller 8-2 avtale.
Åsnes legesenter har totalt 9 fastlegestillinger og en LIS1. For tiden er det 5 spesialister i allmennmedisin. Legesenteret har velrennomerte veiledere som tar i mot både ALIS og LIS leger. Det er totalt 8 årsverk helsesekretærer, en fagsykepleier og en avdelingsleder ansatt ved legesenteret, som er organisatorisk plassert under sektor Helse Omsorg og Velferd (HOV).
Åsnes legesenter er et kommunalt drevet legesenter lokalisert i nye lokaler sentralt på Flisa. Åsnes kommune har kjøpt opp alle legehjemlene og tildeles fastleger uten kostand. Legesenteret byr på de beste forutsetninger for en effektiv legedrift med mål om å tilrettelegge for en stabil og fremtidsrettet legetjeneste.
Søknadsfrist: 17.07.2022
Arbeidsgiver: Åsnes kommune
Sted: FLISA
Stillingstittel: ÅSNES KOMMUNE SØKER DERE SOM VIL BLI FASTLEGE
Stillinger: 2
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4537980451
Arbeidsoppgaver
Du vil få ansvar for egen fastlegeliste og det må påregnes noe offentlig arbeid og legevakt i henhold til rammeavtalen. Interkommunal legevakt kveld/natt er lokalisert på Elverum. Åsnes Kommune har mulighet til å gjøre individuell tilpasning av antall pasienter på listen innenfor gitte rammer. Alle legene ved Åsnes legesenter deltar i daglegevakt etter oppsatt plan.
Kvalifikasjoner
Du må inneha norsk autorisasjon som lege og ha gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig. Du må ha fullført turnus eller fått godkjent tilsvarende tjeneste av Statens Autorisasjonskontor for helsepersonell som gir tilgang til å praktisere som fastlege. Vi benytter Infodoc journalsystem og det er en fordel om du har kjennskap til dette fra tidligere, men opplæring vil bli gitt.
Personlige egenskaper
Du skal jobbe i et team med de øvrige legene og helsesekretærene ved legesenteret. Personlig egnethet, fleksibilitet og gode samarbeidsevner vil bli vektlagt. Vi ser etter deg som ønsker å jobbe med pasienter i ulike livsfaser, enten du er spesialist i allmennmedisin eller ønsker å bli det, og har en generell interesse for, og erfaring fra, allmenn- og akuttmedisin.
Vi tilbyr
Vi kan by på en spennende hverdag med svært varierte problemstillinger. Legene ved legesenteret er faglig svært dyktige, og mulighet for kompetanseutvikling er stor. Vi har egen smågruppe og vi jobber kontinuerlig med kvalitetssikring i praksis. Legesenteret er godt utstyrt med bla 24 t EKG, 24 T BT måling, spirometri og et godt utstyrt laboratorium, skiftestuer og akuttrom. Vi byr på de beste forutsetninger for en effektiv legedrift med mål om å tilrettelegge for en stabil og fremtidsrettet legetjeneste. Vi håper du ser interesse av å søke deg til oss for å jobbe i et stort fagmiljø med flere erfarne kollegaer med spennende allmennmedisinske problemstillinger. En 8-2 avtale er en individuell avtale som fremforhandles mellom kommunen og legen ved tildeling av hjemmel.
Rådhusgata 6, 2270 FLISA
Kontaktinformasjon
Ingvild Sanne Lillemo, Avdelingsleder
940 21 858
[email protected]
Åsnes og Solør er Innlandets grønne lunge. Vakre kulturlandskap og mektige skogsområder preger landskapet. Finnskogen er en perle med unike muligheter både for ulike friluftsopplevelser, samt å kunne oppleve stillhet og ro. Glomma er også et viktig og mektig element i landskapet. Åsnes kommune har ca. 7200 innbyggere og med Flisa som et moderne og trivelig administrasjons- og handelssentrum. Kaffegata er både trivelig og urban. I sentrum ligger også barnehager, grunnskole, videregående skole, idretts- og svømmehall og moderne leiligheter. Kommunen har full barnehagedekning, og byr på et allsidige aktivitets- og kulturtilbud. Kommunen har varierte bomuligheter, alt fra regulerte boligområder til spredt bebyggelse. Kommunen er en trygg og god plass å bo og leve i.
Åsnes kommune er IA-bedrift.
Miljøterapeut i langvaktturnus Førde bu- og miljøteneste, eining 3 (søknadsfrist 07.08.2022)
Førde bu-og miljøteneste, eining 3, har ledig fast stilling som
Miljøteraput i langvaktturnus
Førde bu- og miljøteneste, eining 3, yt døgnkontinuerleg tenester til personar med psykisk utviklingshemming som treng langvarige og koordinerte tenester. Dette inneber støtte og opplæring knytt til dagleglivet sine funksjonar som hygiene, ernæring og sosiale ferdigheiter. Støtta inneber også hjelp til å handtere og meistre somatiske og psykiske vanskar.
Vi har ledig stilling:
100 % stilling, fast, i langvaktsturnus med arbeid 4 kvar helg.
Vi søker deg som har eit fagleg engasjement og er pådrivar til å utvikle gode tenester med brukarmedverknad i fokus!
Arbeidsoppgåver:
- sikre eit fagleg og målretta miljøterapeutisk arbeid til brukargruppa
- kartleggingsarbeid og primærkontaktansvar
- ansvar for legemiddelhandtering og oppfølging av dokumentasjon
- oppfølging i dagleglivet sine oppgåver og aktivitetar
- oppmuntre til meistring og god livskvalitet
- samarbeide med tverrfaglege instansar og pårørande
- vere ein pådrivar til fagleg utvikling og rettleiing av medarbeidarar og studentar
- fokus på aktivitetar, ernæring og skape ein god kvardag for brukarane
Kvalifikasjonar:
- autorisert vernepleiar eller sjukepleiar
- god norsk munnleg og skriftleg framstillingsevne
- ønskeleg med erfaring innan målgruppa, men ikkje eit krav
- stødig på å handtere utfordrande åtferd og uforutsette situasjonar
- førarkort
- godkjent politiattest før oppstart i stillinga
- gode IKT kunnskapar
personlege eigenskapar vektast høgt
Personlege eigenskapar:
Vi søker deg som:
- ser den enkelte sine ressursar, som brenn for å tilrettelegge for utvikling og å fremje auka livskvalitet
- bidrar aktivt til eit godt arbeidsmiljø
- trivast å jobbe både sjølvstendig og i team.
- du er ansvarsbevisst og kan ta sjølvstendige avgjerde
- er fleksibel og endringsvilleg, og har evne til å sette grenser
- er god på relasjonsbygging og skape tillit
- er fagleg oppdatert og engasjert
- påliteleg, punktleg og løysingsfokusert
- likar ulike aktivitetar og har ei god fysisk helse
Vi ønsker ei jamnare kjønnsfordeling i eininga og oppfordrar menn til å søke.
Vi tilbyr:
- Godt arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer
- Spennande og faglege utfordringar
- Rettleiing/fagleg oppdatering
- Lønn etter gjeldande avtaleverk
- Langvaktsturnus (12,5 t), langfri og arbeid 4 kvar helg
- Du søker elektronisk.
Velkomen som søkar!
Send søknad på stillingen her.
Referansenr: 22/7471
Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Skift/turnus
Søknadsfrist: 07.08.2022
Tiltreding: 01.10.2022
Arbeidsstad: Førde
Kontaktpersonar:
Siri-Merethe Solheim
tlf: +47 57 02 12 55 mob: +47 986 85 240
Heimeside:
www.sunnfjord.kommune.no
Sunnfjord kommune Førde bu- og miljøteneste, eining 3
Sunnfjord kommune ligg sentralt i Vestland fylke, og tilbyr rike naturopplevingar frå fjord til bre. Kommunen har om lag 22 000 innbyggarar, og er sentrum for handel, service og utdanning i regionen. Kulturlivet er variert med teater, kino, konsertar og utstillingar. I kommunen er det breitt tilbod av bustadar og tomter.
Enhetsleder stab – Helse og omsorg Ringerike kommune (Søknadsfrist: 01.08.2022)
Enhetsleder stab – Helse og omsorg
Ringerike kommune
Ringerike kommune er i positiv utvikling og står overfor spennende tider med vekst, modernisering og utbygging. Vi trenger deg med på laget for å nå våre mål.
Vi søker deg som er opptatt av utvikling, er målrettet og har evne til å inspirere og motivere medarbeidere slik at vi sammen leverer tjenester av høy kvalitet.
Enhetsleder rapporterer direkte til kommunalsjef og vil være en del av kommunalsjefens lederteam. Stillingen vil også være fast stedfortreder for kommunalsjef.
Staben består av åtte årsverk med rådgivere og saksbehandlere. Som leder vil du oppleve et inspirerende, faglig og utviklende arbeidsmiljø med muligheter til å påvirke utvikling av morgendagens tjenester.
Du vil bli en del av et engasjerende og innovativt arbeidsmiljø både i Ringerike kommune, i sektoren og i enheten. Du vil møte ledere og ansatte som stiller store krav til kvalitet, engasjement og innsats, men som også legger vekt på å inkludere og ivareta hverandre.
Søknadsfrist: 01.08.2022
Arbeidsgiver: Ringerike kommune
Sted: HØNEFOSS
Stillingstittel: Enhetsleder stab – Helse og omsorg
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4544117921
Arbeidsoppgaver
Du får ansvar for
- å bidra til omstillings- og utviklingsarbeid i sektoren
- stabsfunksjon og oppfølging av kvalitet og prosjekter
- fag, økonomi og personal i stab
- å bidra i utarbeidelse av politiske saksframstillinger
- å lede sektorens planarbeid i samarbeid med kommunalsjef
- å sørge for et godt arbeidsmiljø, god samhandling og ressursutnyttelse i enheten
- å legge til rette for kompetanseheving og personlig utvikling for den enkelte
- å arbeide i tråd med kommunens verdier: nyskapende, ærlig, respektfull – NÆR
Kvalifikasjoner
Vi ønsker deg som har
- minimum 3-årig høgskoleutdanning, fortrinnsvis sykepleier
- lederutdanning og/eller ledererfaring med personalansvar og henvisning til resultater
- gode digitale ferdigheter og erfaring med PC som arbeidsverktøy
- kunnskap om budsjettarbeid i kommunal sektor
- interesse og erfaring i utvikling av planer og virksomhetsstyring
- interesse og erfaring i prosjekt-, prosess- og utviklingsarbeid
- helhetsforståelse for kommunale helsetjenester
- Det er ønskelig med erfaring fra kommunal sektor og offentlig forvaltning.
Personlige egenskaper
- Du er en tydelig leder med gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.
- Du er strukturert, systematisk og har evne til tenke helhetlig.
- Du er utviklingsorientert og kan lede gjennom andre.
- Du er fleksibel, endringsvillig og løsningsorientert.
- Du er ansvarsbevisst og trives med å jobbe i team.
- Personlig egnethet og evne til nytenkning vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- gode faglige og personlige utviklingsmuligheter
- kurs og kompetansehevende tiltak
- fleksibel arbeidstid
- gode pensjons- og forsikringsordninger i KLP
- lønn etter gjeldende regelverk/personlig avlønning
Søknad
- Til stillingen kreves fremlagt politiattest i henhold til Helse- og omsorgslovens § 5-4 før tilsetting.
- Ringerike kommune plikter å undersøke om den som tilsettes oppfyller kriteriene for tuberkulosekontroll.
- Vi ønsker mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av alder, kjønn, etnisitet og funksjonsnedsettelse.
- Søkerlisten til stillingen er offentlig og tilgjengelig for de om ber om det (offentleglova § 25).
- Søknad med begrunnelse om å bli fritatt for å stå på søkerliste, gjøres i det elektronisk søknadsskjemaet. Kravene er strenge. Om søknaden ikke blir innvilget, får du mulighet til å trekke deg fra prosessen.
- Elektronisk søknad skal benyttes.
Intervjuer vil foregå etter 8. august.
Osloveien 1, 3502 HØNEFOSS, Norge
Kontaktinformasjon
Christine Myhre Bråthen, kommunalsjef
951 61 650
Ringerike kommune har over 31 000 innbyggere og ligger en times kjøring fra Oslo og Gardermoen. Med Ringeriksbanen og ny E16 vil Hønefoss om få år være 25 minutter unna hovedstaden.
Ringeriksregionen er et av de mest spennende vekstområdene i Norge. Byggingen av ny E16 og Ringeriksbanen er sammen med flere store utbyggingsprosjekter og næringsetableringer viktige drivkrefter for utviklingen. De forventede ringvirkningene innen næringsutvikling, boligbygging og befolkningsvekst er store.
Vi skal ta vare på de gode lokale verdiene, samtidig som vi ønsker mange nye innbyggere velkommen. Ringerike kommune trenger flere flinke folk som vil være med på å planlegge, bygge og utvikle fremtidens kommune.
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS