Systemarkitekt (søknadsfrist 31.01.2022)

Vi søkjer ein innovativ og uredd systemarkitekt som ønskjer å vera med å påverke digitaliseringa av staten.

 

Systemarkitekt

 

Vil du vera med å utvikla framtidas digitale og administrative tenester?
Statsforvaltarens fellestenester (STAF) leverer digitale og administrative tenester til alle statsforvaltarane. I samarbeid med statsforvaltarane utviklar og driftar vi også digitale tenester til innbyggjarane. Digitalisering er eit satsingsområde, og vi ser etter systemarkitekt.

Som systemarkitekt vil du ha ansvar for forvaltinga av teknisk arkitektur for heile STAF sin utviklingsportefølje. Du er rådgjevar og rettleiar for utviklingsteam og prosjektleiarar. Kvar dag arbeider du med å definera systemarkitekturen i eit framoverlent og innovativt utviklingsmiljø.

Du vil bli ein del av eit fagmiljø som har ansvar for utvikling og forvalting av ein utviklingsportefølje i vekst. Vår portefølje tel over 30 nettbaserte tenester. Du vil i tillegg til fagmiljøet ha produktansvarleg, informasjonssikkerheitsansvarleg og porteføljestyrar som dine nærmaste medspelarar.

Om du i tillegg til å jobbe med arkitektur likar å kode eller praktisere code review, kan dette vere din store sjanse! Stillinga er 100 prosent, fast og arbeidsstad er Leikanger (Sogndal).

I tillegg til spanande faglege utfordringar, kan vi tilby kombinasjonen av fleksibel arbeidstid og gode moglegheiter for friluftseventyr i kvardagen. Sogndal har by-kvalitetar som kafé- og kulturliv smelta saman med et yrande friluftsliv. Vi har gode snøforhold, fantastiske tur- og sykkelstiar, spanande fritidstilbod og eit aktivt studentmiljø. Heile Sogn er ein attraktiv og barnevenleg stad å bu.

Vi ønskjer medarbeidarar med ulike kompetansar, fagkombinasjonar, livserfaring og perspektiv for å bidra til enno betre oppgåveløysing. Vi vil tilretteleggje for medarbeidarar som har behov for det. Aktuell tilrettelegging kan til dømes vere tekniske hjelpemiddel, tilpassing av møblar eller endring av rutinar, arbeidsoppgåver og arbeidstid. Vi meiner at inkludering og mangfold er ein styrke, og oppfordrar difor søkjarar til å krysse av i jobbportalen dersom de har funksjonsnedsetting, hol i CV-en eller innvandrarbakgrunn. Avkryssingane i jobbsøkjarportalen dannar grunnlag for anonymisert statistikk som alle statlege verksemder rapporterer i sine årsrapportar.

https://arbeidsgiver.difi.no/positivsaerbehandling

Arbeidsoppgåver

Utarbeida referansearkitektur og løysingsforslag (proof of concepts)
Delta i relevant strategiarbeid
Vere rådgjevar og rettleiar i val av teknologi
Sikre at utviklingsarbeidet følgjer gjeldande strategi og føringar
Design av løysingsalternativ i samarbeid med prosjekt- og utviklingsteam
Systemutvikling i smidige utviklingsteam

Kvalifikasjonskrav

Du har relevant høgare utdanning frå høgskule/universitet minimum tre år med relevant etterutdanning/fagleg oppdatering.
Erfaring som systemarkitekt, eller du er ein erfaren utviklar som ønskjer å vidareutvikla deg i retning systemarkitektur.
Erfaring frå programmering innen ASP.Net (Core), modellering, REST-Api og JavaScript rammeverk.
Erfaring fra IKT-prosjekt basert på smidige metodar, til dømes SCRUM.
Personlege eigenskapar som vert vektlagt
Gode samarbeidsevner og medverkar til å nå felles mål
Nysgjerrigheit og iver rundt ny teknologi og metodikk
Evne til å setja deg inn i komplekse behov og system
Du blir motivert av å jobbe med endring og utvikling
Du er strukturert og har god arbeidskapasitet
God munnleg og skriftleg framstillingsevne
Du er løysingsorientert og uredd

Ønskte kvalifikasjonar

Erfaring med systemarkitektur
Erfaring med informasjonstryggleik
God kjennskap til applikasjonsarkitektur
Kompetanse på databaseteknologi

Vi tilbyr

fagleg og personleg utvikling
godt arbeidsmiljø
fleksibel arbeidstid og sommartid
gode pensjons- og boliglånsordningar
trening i arbeidstida

Fast stilling som 1364 seniorrådgjevar. Stillinga er normalt løna mellom 604 700 (ltr. 66) og 752 800 kroner (ltr. 77), avhengig av kvalifikasjonar. For spesielt kvalifiserte søkjarar kan høgare løn vurderast. Frå løna vert det trekt 2 prosent innskot til Statens pensjonskasse. Det er 6 månaders prøvetid.

Generelle opplysningar

Namn på søkjarane blir offentleggjort i ei offentleg søkjarliste. Fram til søknadsfristen kan du ta kontakt med oss utan at namnet ditt blir registrert. Søkjaren vert varsla dersom reservasjonen ikkje vert imøtekomen, jf. offentleglova § 25.

For nærmare opplysningar om stillinga, ta gjerne kontakt med seksjonssjef Bjørn Tore Årøy på tlf. 41 10 85 50.

Om oss

STAF er ei nyetablert verksemd underlagt Kommunal- og administrasjonsdepartementet. STAF leverer og utviklar administrative tenester til alle statsforvaltarane innanfor IKT, dokumentforvalting, innkjøp og informasjonstryggleik.

Hovudkontoret vårt ligg i Arendal, medan medarbeidarane våre elles har kontor saman med statsforvaltarne, som til saman har 17 kontorstader. STAF har om lag 220 årsverk.

 

Søknadsfrist 31. januar 2022

 

Arbeidsgiver Statsforvalterens fellestjenester
Kommune Sogndal
Omfang Heltid
Varighet Fast

Arbeidssted Statens hus, Njøsavegen 2, 6863 Leikanger

 

Del stillingen

Selskap

Statsforvalterens fellestjenester

Kontaktinfo

  • Bjørn Tore Årøy
  • Tittel: Seksjonssjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 41 10 85 50

Lokasjon

  • Sogndal

Søknadsfrist

Januar 31, 2022

Koordinator for investeringsprosjekt (søknadsfrist 04.02.2022)

 

Osterøy kommune

Er du vår nye koordinator for kommunen sine investeringsprosjekt?

 

Koordinator for investeringsprosjekt

Kort om stillinga:

Osterøy kommune skal bli betre på styring og gjennomføring av prosjekt. Vi skal dei neste åra gjere store investeringer i kommunale bygg. Kapasiteten på prosjektleiing i kommunen er for tida lita. Vi har gjennom rammeavtale med ulike firma sikra oss kompetanse på prosjektleiing og byggeleiing, men manglar den interne ressursen som kan vere bindeleddet mellom ekstern projektleiar og dei respektive fageiningane innad i kommunen. Vi manglar og kapasitet og gode rutiner for rapportering til politisk nivå og økonomi/tidssstyring av prosjekta. Stillinga vil ha ei sentral rolle i dette arbeidet, og samarbeide tett med økonomiavdelinga for å sikre ei god overordna økonomisk styring av kommunen sine investeringar. Vi ynskjer å heve kvaliteten på prosjektarbeidet og styrke fokus på måloppnåing, både knytt til tid og økonomi/budsjett.

Vi treng å sikre at at menneskene og ressursane som er sett av til å fullføre eit mål, blir brukt på riktig måte.

I første omgang vil arbeidet bli knytt opp til tre investeringsprosjekt:

Samlokalisering ambulanse, brann/redning og teknisk drift
Omsorg + byggetrinn 1 på Hauge
Bustader og aktivitetsbygg for Bu- og avlastningstenesta på Hauge

Det vil og være aktuelt å være prosjektleiar for mindre kommunale bygge- og rehabiliteringsprosjekt.
Stilliga vert administrativt lagt til sektor for Samfunnsutvikling, men skal jobbe på tvers av organisasjonen. Dialogen opp mot sektor for Helse og omsorg vert viktig og vesentleg. Ei viktig oppgåve til stillinga vil være samarbeid, samhandling og prosessleiing.

Løn etter avtale.

Arbeidsoppgåver:

Planlegge, koordinere, informere og administrere
Følge opp kontrakter, økonomi, logistikk og fremdrift i prosjekta
Oppfølging og koordinering opp mot ulike fag, og brukarar av bygg
Samle resultater og utarbeide rapporter
Kvalitetssikre tilbodsarbeid

Prosjektkoordinator skal:

-ha ansvar for koordinering og rapportering av investeringsprosjekt i Osterøy kommune

ha ansvar for framdrift og økonomi i alle investeringsprosjekta til kommunen

-delta i prosjekteringsmøte på vegne av kommunen og samarbeide med ekstern prosjektleiar/byggeleiar knytt til kommunen sin rammeavtale.

-delta i byggefase og arrangere interne inspeksjons- og kontrollrundar der driftspersonell blir invitert med på byggeplassen (brukargruppar) – både for opplæring og for å sikre at løysingar og kvalitet er tilfredsstillande

-følgje med på at overtakingsprosessen blir gjort korrekt, både med tanke på å sikre ferdigbefaringar med fagansvarlege, dokumentasjon og opplæring kvalitetssikre innhaldet i FDVU-dokumentasjon i samråd med dei fagansvarlege og ekstern prosjektleiar/byggeleiar

-utarbeide saksframlegg i større og komplekse investeringsprosjekt og løypemeldingar til politisk etter behov

-ha fokus på økonomi, innovasjon og nye bærekraftige løysingar

-Være god på dialog mellom partar og interessentar og ha kompetanse på prosjektleiing

Kompetanse:

Du har relevant utdanning frå høgskule eller universitet tilsvarande min. bachelornivå. Gjerne arkitekt eller ingeniør.

Du har prosjektleiarkompetanse

Det er ønskeleg med minimum 3 – 5 års relevant arbeidserfaring frå liknande stilling

God skriftleg og munnleg framstillingsevne, systematisk og gode dokumentasjonsevner

God digital kompetanse

Personlege eigenskapar:

Du må vere strukturert og systematisk for å bidra til oversikt og kontroll
Du må vere effektiv og sjølvgåande for å bidra til framdrift og gjennomføringskraft
Du må ha blikk for viktige detaljar for å bidra til kvalitet i arbeidet
Du må ha gode samarbeidsevner for å fungere i team
Du må ha evne til å handtere store mengder informasjon på ein ryddig måte
Du må ha evne til å handtre fleire parallelle prosessar
Du må kunne arbeide sjølvstendig
Du må kunne vise til god evne til å samarbeide internt og eksternt
Du er god på å bygge relasjonar og kommuniserer godt
Du evner å ta gjennomtenkte avgjersler og har god gjennomføringsevne

Vi tilbyr:

Ein krevjande og sjølvstendig stilling med ansvar for kommunen sine investeringsprosjekt

Ein sektor om er oppteken av utvikling, nye arbeidsmetodar, kompetansebygging og eit godt arbeidsmiljø

Løn etter avtale

Gode pensjons- og forsikringsordningar

Anna informasjon:

Administrasjonsmålet i kommunen er nynorsk

Stillinga er plassert i sektor Samfunnsutvikling, og rapporterer til kommunalsjef for samfunnsutvikling

 

Send søknad

Fylke: Vestland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 04.02.2022

 

Tiltreding: 01.04.2022

Arbeidsstad: Lonevåg

 

Kontaktpersonar:

Berit Karin Rystad

tlf: +47 56 19 21 00  mob: +47 906 19 328

 

Heimeside:
www.osteroy.kommune.no/innhald/helse-sosial-og-omsorg/
Adresse: Osterøytunet 3 5281 Valestrandsfossen

Osterøy kommune 

Nær byen, nær naturen. Osterøy, ei av dei største innlandsøyene i Nord-Europa, eit levande lokalsamfunn med allsidig næringsliv, godt utbygd servicetilbod og vakkert landskap. Folketalet er på ca 8 000 innbyggjarar. Bru-/ferjesamband til nabokommunen, Bergen. Frå Lonevåg sentrum tek det ca. 45 min kjøretur til Bergen sentrum, ca 30 min til Åsane og ca. 20 min til Arna

 

Del stillingen

Selskap

Osterøy kommune

Kontaktinfo

  • Berit Karin Rystad
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 56 19 21 00 mob: +47 906 19 328

Lokasjon

  • Lonevåg

Søknadsfrist

Februar 4, 2022

Helse- og omsorgssjef (søknadsfrist 06.02.2022)

 

Helse- og omsorgssjef

 

Helse- og omsorgssjef for Tingvoll kommunes helse- og omsorgstjenester

Vår visjon: Økokommunen – bedre løsninger for mennesker og miljø.

Som helse- og omsorgssjef for kommunens helse- og omsorgstjenester vil du ha en sentral rolle i arbeidet mot denne visjonen.

Vi tror at du identifiserer deg med de tre viktigste kriteriene som skal til for å lykkes og trives i denne stillingen;

et stort hjerte, et utviklingsorientert hode og en tydelig lederstil. Kanskje er du et sted du trives godt i dag, men er klar for nye utfordringer, enten det er opp på karrierestigen eller nytt område. Denne stillingen gir deg mulighet til å være med å gjøre en forskjell for mange mennesker hver dag, både de du leder og alle sluttbrukerne av tjenestene vi tilbyr.

Som helse- og omsorgssjef har du overordnet ansvar for kommunens helse- og omsorgstjenester.
Kommunalområdet er organisert med de to enhetene hjemmetjenester og institusjonstjenester, ledet av hver sin enhetsleder. Helse- og omsorgssjefen rapporterer til kommunedirektøren.

Kommunalområdet består av 150 medarbeidere og 100 årsverk, og har et budsjett på ca. 90 millioner kroner. 

Kommunalområdet for helse og omsorg omfatter følgende enheter og stab:

  • Institusjonstjenestene
  • Kjøkken
  • Sykehjem
  • Vonheim
  • Hjemmetjenestene
  • Helsespesialistene
  • Aktivitetsavdeling
  • Hjemmetjenesten
  • Habiliteringstjenesten
  • Stab
  • Tildeling
  • Fellestjenester

Vi ser etter deg som ser helheten og som er positivt nysgjerrig på hva vi gjennom innovasjon, digitalisering og velferdsteknologi kan få til. Du evner å jobbe tverrfaglig og samarbeider med andre tjenester både i og utenfor kommunen. Som medlem av kommunedirektørens lederteam forutsettes det at du som helse- og omsorgssjef aktivt og engasjert bidrar til å ta et felles og helhetlig ansvar for utviklingen av kommunens tjenester. Gjennom tillitsbasert ledelse vil du få stor frihet til å organisere og lede avdelingen.

Arbeidsområder

  • Overordnet ansvar for drift og utvikling av sektoren, med delegert fag-, personal- og
    økonomiansvar. Sikre resultatmåling, rapportering og internkontroll.
  • Lede overordnet planarbeid, fremme saker til politisk behandling og følge opp politiske
    vedtak.
  • Samarbeide, delta og bidra inn i kommunale, regionale og statlige nettverk og avtaler.
  • Utvikle en personalpolitikk og en organisasjonskultur som styrker og utvikler kommunen
    som arbeidsplass og tjenesteyter, og som styrker partssamarbeid med fagforeningene og
    vernetjenesten.
  • Modernisere fagområdet og effektiviserer tjenestene gjennom organisasjonsutvikling og bruk av teknologi

Kvalifikasjonskrav

  • Høyskole-/universitetsutdanning
  • Lederutdanning og/eller ledererfaring
  • Relevant erfaring fra fagområdet
  • Gode formidlingsevner, skriftlig og muntlig
  • Gode digitale ferdigheter

Ønskelige kvalifikasjoner

  • Erfaring fra omstillings- og effektiviseringsarbeid
  • Nytenkende – undersøker og iverksetter tiltak for å løse eksisterende oppgaver annerledes enn i dag

Personlige egenskaper

  • Du har faglig integritet, er utviklingsorientert og nysgjerrig med et innovativt gen
  • Du har gode samarbeidsevner og er løsningsorientert
  • Du skaper gode prosesser og resultater gjennom å involvere og motivere dine medarbeidere
  • Du har en analytisk og systematisk tilnærming til arbeidsoppgaver
  • Du indentifiserer deg med våre verdier: Engasjement, inkludering, kompetanse og respekt – «EIKR»

Vi tilbyr

  • En utfordrende og meningsfylt lederstilling
  • Faglig dyktige og engasjerte medarbeidere
  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Noe kveldsarbeid må påregnes
  • Vi kan være behjelpelig med å finne bolig til tilflyttere

Annet

Arbeidstakere tilsettes i Tingvoll kommune. Lønns- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende avtaleverk.

Det stilles krav til norskkunnskaper, skriftlig og muntlig, ved ansettelse. Dersom det kan trekkes i tvil om søkere har de nødvendige norskkunnskaper, skal vedkommende kunne dokumentere sin kunnskap ved bestått språkprøve nivå B3 eller tilsvarende før evt ansettelse.

I henhold til gjeldende lov- og avtaleverk må tilfredsstillende politiattest, egenerklæring tuberkulose/MRSA og taushetserklæring må leveres før tiltredelse.

Søknad

Tingvoll kommune benytter seg av et elektronisk søknadssystem, se kommunens nettside under «Ledige stillinger». CV og søknad skal fylles ut direkte i systemet, ikke kun legges ved som vedlegg. Relevant dokumentasjon som arbeidsattester, vitnemål o.l. skal legges ved i søknaden.

Godkjente vitnemål og attester tas med på eventuelt intervju. I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkere kan offentliggjøres, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkere vil i tilfelle bli forhåndsvarslet om dette.

Tingvoll kommune er en inkluderende arbeidslivsbedrift som ønsker mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, etnisitet og funksjonsnedsettelser.

 

Vi ønsker deg velkommen som søker!

 

Referansenr: 22/44

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 06.02.2022

 

Kontaktpersoner:

Jens Jarl Turøy

tlf: +47 92443198  mob: +47 92443198

Odd Arild Bugge

tlf: +47 95828701  mob: +47 95828701

 

Hjemmeside:
www.tingvoll.kommune.no
Adresse: Midtvågvegen 2 6630 Tingvoll

 

Del stillingen

Selskap

Tingvoll kommune

Kontaktinfo

  • Jens Jarl Turøy
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 924 43 198 mob: +47 924 43 198
  • Odd Arild Bugge
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 958 28 701 mob: +47 958 28 701

Lokasjon

  • Tingvoll

Søknadsfrist

Februar 6, 2022

Lege / legespesialist (søknadsfrist 13.02.2022)

Fast stilling som

Lege / legespesialist

 

Om Blå Kors behandlingssenter

Blå Kors er landets største ideelle aktør innenfor tverrfaglig spesialisert rusbehandling (TSB). Blå Kors Øst AS består av døgninstitusjonene Eina og Slemdal behandlingssenter, samt poliklinikken i Oslo.

Blå Kors behandlingssenter Eina gir tverrfaglig spesialisert rusbehandling etter avtale med Helse Sør Øst. Avtalen gjelder for 30 døgnplasser inntil 9 måneders behandlingstid.

Målgruppen er voksne menn med avhengighetsproblematikk hvor mange har sammensatte utfordringer knyttet til psykisk- og fysisk helse og sosial situasjon.

Personalgruppen er tverrfaglig sammensatt av blant annet psykologspesialist, psykologer, medisinfaglige- og sosialfaglig personale. Klinikken ligger idyllisk til ved Einafjorden på Toten, 1,5 time fra Oslo, 30 min fra Gjøvik.

Klinikken er inne i en flytteprosess og vil i løpet av få år flytte inn i ett nytt bygg sentralt i Gjøvik.

Blå Kors Behandlingssenter Eina har ledig 40 % fast stilling som lege / legespesialist
Stillingen innebærer ansvar for det medisinske og somatiske arbeidet ved klinikken i samarbeid med øvrige ansatte

Arbeidsoppgaver:

Medisinskfaglig ansvar for pasientene
Kartlegging, utredning og oppfølging av pasientene i samarbeid med øvrige ansatte og pasientens ansvarsgruppe
Delta i tverrfaglige vurderinger knyttet til pasientforløp for alle pasientene
Ivareta folkehelseperspektivet ved forebygging av livstilsutfordringer

Kvalifikasjonskrav:

Norsk autorisasjon som lege og med full forskrivningsrett.
Spesialistutdanning er ikke et krav, men spesialisering innen rus og avhengighetsmedisin, psykiatri, eller allmennmedisin er en fordel.
Erfaring fra fagfeltet er ønskelig.

Vi søker deg som:

har et spesielt engasjement for pasientgruppen og fagfeltet
er systematisk, ansvarsfull og har høy kapasitet
trives med tverrfaglig samarbeid og har gode samarbeidsevner
Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

et godt arbeidsmiljø med dyktige og engasjerte kollegaer
mulighet for å følge pasienter over tid
veiledning fra psykiater ved behov
konkurransedyktige betingelser

Generell informasjon
For spørsmål om stillingen kan klinikksjef Anders Dyste kontaktes på telefon 45974273 eller epost [email protected]

Søknad, CV og relevante vedlegg sendes via lenke på denne siden, «Søk stilling».

For spørsmål om elektronisk utfylling av CV kan Jobbnorge kontaktes på tlf. 75 54 22 20.

 

Søknadsfrist 13. februar 2022

 

Arbeidsgiver Blå Kors Behandlingssenter Eina

Kommune Vestre Toten

Omfang Fast prosent (40%)

Varighet Fast

Arbeidssted Eina

 

Del stillingen

Selskap

Blå Kors behandlingssenter Eina

Lenke til firma

https://www.blakors.no/

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Eina

Søknadsfrist

Februar 13, 2022

Overlege, Hud- og veneriske sjukdommar (Søknadsfrist: 13.02.2022)

 

Overlege, Hud- og veneriske sjukdommar

 

Hudavdeling, Helse Førde

Hudavdelinga i Helse Førde har ledig fast stilling som overlege i hud- og veneriske sjukdommar. Om det ikkje kjem kvalifiserte søkjarar til overlegestillinga, kan LIS3 bli mellombels tilsett.

Hudavdelinga består av 5 poliklinikkar fordelt på ulike lokalisasjonar i det geografiske området Sogn og Fjordane. Poliklinikkane er lokalisert ved Førde sentralsjukehus, Lærdal sjukehus, Nordfjord sjukehus, ISP i Sogndal og SMS i Florø. Den største poliklinikken er på Førde sentralsjukehus, og dette er hovudarbeidsstad.

Alle einingane driv lysbehandling og dei desentraliserte poliklinikkane har legedagar to dagar per månad. Avdelinga har og eigen telemedisinsk poliklinikk i Audnedal.
Avdelinga har tre overlegar, ein konstituert overlege og ein LIS3. Les meir om Helse Førde HF.

Førde som plass å arbeide og busetje seg kan du lese om her: Sunnfjord kommune

Søknadsfrist: 13.02.2022
Arbeidsgivar: Helse Førde
Stad: Førde
Stillingstittel: Overlege Hudavdeling
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4470266471

Arbeidsoppgåver

Hudavdelinga i Helse Førde har spesialisthelsetenesteansvar for innbyggjarane i det geografiske området Sogn og Fjordane innan fagområdet Hud- og veneriske sjukdommar.
Arbeidsoppgåver er til dømes utgreiing og behandling av ulike maligne og premaligne tilstandar i huda, psoriasis, eksem, allergologiske utgreiingar, sårbehandling, mindre kirurgiske inngrep mm.
Avdelinga brukar og videokonsultasjonar der dette er teneleg. Alle einingane driv lysbehandling.

Kvalifikasjonar

  • Norsk autorisasjon som lege
  • Spesialist i hud- og veneriske sjukdommar med norsk godkjenning
  • Må beherske godt norsk skriftleg og munnleg
  • Ikkje-nordiske statsborgarar må minimum ha bestått Bergenstesten eller anna norsktest på B2-nivå

Personlege eigenskapar

  • Stillinga krev evne til å jobbe sjølvstendig og i tverrfaglege team
  • Må ha gode samarbeidsevner, ha positiv innstilling og bidra til eit godt arbeidsmiljø
  • Personlege eigenskapar vil bli vektlagt

Vi tilbyr

  • Løn i samsvar med gjeldande overeinskomst
  • Rekrutteringstillegg for overlege
  • Legar får avtale om utvida arbeidstid ved deltaking i arbeid ved utepoliklinikkane
  • Gode pensjons- og forsikringsordningar
  • Tett samarbeid med dei andre legane i avdelinga og erfarne sjukepleiarar
  • Eit godt arbeidsmiljø
  • Hjelp til å skaffe bustad og barnehage
  • Overlege kan få støtte til husleige med inntil 10 000 per månad i 1 år.
  • Gode oppvekstvilkår for born
  • Flott natur med fjord og fjell og svært gode tilhøve for friluftsliv
  • Førde har og eit rikt tilbod innan kultur, fritidstilbod og handelsnæring

Mangfaldserklæring

Føretaksgruppa i Helse Vest ønskjer å spegle mangfaldet i befolkninga i rekrutteringa vår. Vi oppmodar alle som er kvalifiserte til å søkje ledige stillingar uansett kjønn, alder, funksjonshemming og fleirkulturell bakgrunn. Det same gjeld dersom ein har hatt eit lengre opphald frå arbeidslivet. Føretaksgruppa i Helse Vest ønskjer å leggje til rette for inkluderande rekruttering.

 

Svanehaugvegen 2, 6812 Førde, Norge

 

Kontaktinformasjon

Ingvild Helgheim Hatten, Avdelingssjef
(+47) 578 39 366

Trude Lindesteg, Seksjonsleiar
(+47) 578 39 362

 

Heimeside:

https://helse-forde.no/

 

Helse Førde HF har ansvar for spesialisthelsetenestene i Sogn og Fjordane. Føretaket arbeider for å gje pasientar og brukarar eit godt og heilskapeleg tilbod innanfor gjeldande rammer. Helse Førde sine institusjonar og prehospitale tenester er organisert i eit heilskapleg nettverk, og samarbeidet med andre instansar som m.a. kommunane er høgt prioritert. Føretaket har om lag 3 000 tilsette og eit budsjett på over 3 milliardar kroner og er den største verksemda i Sogn og Fjordane.

Helseføretaket er eigd av det statlege Helse Vest RHF. Helse Vest skal så langt som råd avspegle mangfaldet i befolkninga. Vi ønskjer å rekruttere medarbeidarar uavhengig av kjønn med ulik kompetanse, fagkombinasjonar, livserfaring og perspektiv for å bidra i spesialisthelsetenesta.

 

 

Del stillingen

Selskap

Helse Førde

Lenke til firma

https://helse-forde.no/

Kontaktinfo

  • Ingvild Helgheim Hatten
  • Tittel: Avdelingssjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: (+47) 578 39 366
  • Trude Lindesteg
  • Tittel: Seksjonsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: (+47) 578 39 362

Lokasjon

  • Førde

Søknadsfrist

Februar 13, 2022

Miljøterapeuter (søknadsfrist 31.01)

 

Miljøterapeuter

 

Bofellesskap psykiatri, Nes kommune

Bofellesskapet i psykiatri har ledig følgende to stillinger som miljøterapeuter.

1 x 100 %
1 x 80 %

Dette er engasjement for ett år, med mulighet for fast ansettelse. Begge stillinger er i turnus, med arbeid hver tredje helg.

Bofellesskapet er organisert under virksomheten Dialog og mestring, avdeling psykisk helse og avhengighet.

Vi søker etter vernepleier/sykepleier eller annen relevant høgskoleutdannelse.

Søknadsfrist: 31.01.2022
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Miljøterapeut
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid, Deltid
Ansettelsesform: Engasjement
Stillingsprosent: 100, 80
Webcruiter-ID: 4466597823
Startdato: 01.05.2022
Sluttdato: 30.04.2023

Arbeidsoppgaver

Oppfølging av enkeltbruker og bistå slik at beboer blir ivaretatt både psykisk, fysisk og sosialt
Miljørettet arbeid, der mestringsperspektivet er i fokus og at beboer skal mestre sin hverdag
Bruk av kriseplan, ukeplan og individuell plan
Miljøterapeutisk tilnærming og samarbeid med DPS, fastlege, NAV og andre samarbeidspartnere
Følge opp daglige gjøremål i bofellesskapet i henhold til rutiner

Kvalifikasjoner

Autorisert høgskoleutdannet innen helse og/eller sosialt arbeid
Ønske om relevant erfaring inne fagfeltet psykisk helse og avhengighet og/eller videreutdanning innen psykisk hese
Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig
Grunnleggende datakunnskaper
Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Den som tilsettes må før tiltredelsen levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder.

Personlige egenskaper

Må kunne jobbe selvstendig, med hverdagsmestring i hovedfokus
Har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
Har et høyt engasjement for målgruppen
Er tydelig og strukturert
Har evne til å jobbe selvstendig og er løsningsorientert
Er fleksibel

Vi tilbyr

Et spennende og utviklende fagmiljø
Lønn etter gjeldende tariff
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Mulighet for fast ansettelse

Annet

Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

Leirvegen 4, 2150 Årnes, Norge

 

Kontaktinformasjon

Inger Lill Grøtte, Avdelingsleder
474 58 966

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Inger Lill Grøtte
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 474 58 966

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Januar 31, 2022

BRANNFOREBYGGER Torpo (Søknadsfrist: 31.01.2022)

Hallingdal brann- og Redningsteneste IKS, Torpo

BRANNFOREBYGGER

 

Me søkjer etter to brannforebyggjarar i 100% stilling

Ansvar og arbeidsoppgåver:

• Gjennomføre feiing og tilsyn av fyringsanlegg

• Saksbehandling

• Bruk av It systemet Komtek Brannforebygging

• Ansvar for eigen arbeidsbil og utstyr/verktøy

• Delta i informasjonsarbeid

• Etterleve verksemda sitt HMS system

Kvalifikasjonar:

• Svennebrev i feiarfaget er ein fordel, men ikkje eit krav. Søkjarar utan svennebrev må ta utdanninga via eige utdanningsløp, og kurs på Norges brannskole etter tilsetting.

• Det er krav om førarkort klasse B for stillinga.

• Gode datakunnskaper.

• Gode norskunnskaper, både munnleg og skriftleg.

• Politiattest må leggast fram ved tilsetting. Anna/personlege eigenskapar: Personlege eigenskapar vert vektlagt høgt.

Me søkjer personar som:

• er pliktoppfyllande, strukturert og opptatt av kvalitet i utføring av arbeidet

• har god evne til å samarbeide og kommunisere med alle type menneskjer i alle samfunnslag

• har evne til å sette seg sjølv inn i andre sin situasjon

• er sosial og glad i å møte nye menneskjer

• trivs med å arbeide sjølvstendig

• vert motivert av å ta utfordringar

• kan være ein omdømmebyggjarforfaget og brannvesenet som tenesteleverandør

Me tilbyr:

• Spennande utfordringar.

• Lønn etter kvalifikasjonar.

• Gode pensjons- og forsikringsvilkår.

Ved spørsmål om stillinga eller ytterlegare informasjon, ta gjerne kontakt m/fagansvarleg Kjell Arne Liahagen, tlf. 913 22 606, mail: [email protected] Eller avd. leiarIngar Danielsen,tlf. 959 80 063, mail: [email protected]

 

Søknadsfrist 31. januar

 

Søknaden sendast til: Hallingdal brann- og redningsteneste iks Torpomoen 27, 3579 Torpo [email protected]

Om stillingen

Sted: Torpomoen 27, 3579 Torpo

Ansettelsesform: Fast

Heltid/deltid: Heltid

Antall stillinger: 2

Sektor: Offentlig

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver: Hallingdal brann- og Redningsteneste IKS

Adresse: Torpmoen, 3579 Torpo

 

Hjemmeside:
https://www.hbr-iks.no/

 

Hallingdal brann- og redningsteneste iks (HBR) har 100 heil- og deltidtilsette, og er organisert som eit interkommunalt selskap, der kommunane Flå, Nes, Gol, Hemsedal og Ål er eigarar. HBR forvaltar brann- og redningstenesta i eigarkommunene, og har ein brannstasjon i kvar kommune. Administrasjonen i brannvesenet er lokalisert på Torpomoen i Ål kommune. Hovedmålet er å skape tryggheit, sikkerheit og omtanke i alle eigarkommunene. Hallingdal brann- og redningsteneste iks har som strategi å væra leiande når det gjeld brannfagleg ekspertise, kompetanseutvikling, teknologi og utstyr.

 

Del stillingen

Selskap

Hallingdal brann- og Redningsteneste IKS

Lenke til firma

https://www.hbr.no/

Kontaktinfo

  • Kjell Arne Liahagen
  • Tittel: Fagansvarleg
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: tlf. 913 22 606

Lokasjon

  • Torpo

Søknadsfrist

Januar 31, 2022

Klimakoordinator (søknadsfrist 31.01)

Byutvikling, Skien kommune

Klimakoordinator

 

Kommunen står overfor store og spennende oppgaver i årene som kommer og miljø og bærekraft inngår i alt vi gjør. Bærekraftig byutviklingen har ført til prisen Norges mest attraktive by i 2021.

Vi har en klima og energiplan og denne følges opp av alle enheter i kommunen. Vi jobber med bypakke Grenland, hvor en stor del av tiltakene er prosjekter for å øke miljøvennlig transport. Grenland har også muligheter til å forhandle en byvekstavtale med staten. Skien kommune har en betydelig satsing på sentrum i samarbeid med eksterne aktører. Vi jobber for å gjøre sentrum til et attraktivt sted å bo, handle, jobbe og besøke.

Stillingen sorterer under kommunalområdet Byutvikling, drift og kultur og hører til enheten Byutvikling. Vi på byutvikling jobber med mange typer miljø- og samfunnsoppgaver. Vi søker etter en person med kompetanse innen klima, miljø og bærekraft som kan styrke enheten.

Søknadsfrist: 31.01.2022
Arbeidsgiver: Skien kommune
Sted: Skien
Stillingstittel: Klimakoordinator
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4461645177

Arbeidsoppgaver

Være pådriver og koordinere arbeidet med klima og miljø i kommunen
Ansvarlig for klima og energiplan
Innarbeide klimabudsjett som styringsverktøy
Følge opp og rapportere på kommunens klimamål
Ansvarlig for fordeling av midler til klimatiltak og tilskuddsordninger
Prosjektledelse, følge opp egne og bidra til at andre får gjennomført prosjekter
Ivareta medvirkning og kommunikasjon innenfor klima- og miljøarbeid
Oppfølging av publikumshenvendelser

Kvalifikasjoner

Søker må minimum ha 3-årig høgskole eller universitetsutdannelse innen naturvitenskaplige fag, tekniske fag eller fysisk planlegging.

Det er en fordel med erfaring:

med prosjektledelse
fra arbeid med klima- og miljø
fra samarbeid mellom ulike faggrupper
fra arbeid i det offentlige eller relevant praksis fra privat sektor

Personlige egenskaper

God skriftlig og muntlig framstillingsevne
Evne til å jobbe selvstendig og samtidig være en god lagspiller
Interesse og engasjement for faget
Like å jobbe strukturert og målrettet
Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

Lønn etter gjeldende avtaleverk
Utfordrende oppgaver innen klima- og miljø
Engasjerte medarbeidere som jobber tverrfaglig
Lyse og moderne kontorlokaler, i åpent landskap
Meget gode forsikrings- og pensjonsordninger

 

Henrik Ibsens gate 2, 3724 Skien, Norge

 

Kontaktinformasjon

Unni Husby Melby, Klimakoordinator
465 02 356
[email protected]

Jonas Haugen, Klima- og miljørådgiver
980 07 337
[email protected]

Mette Gundersen, Utviklingssjef
+47 482 74 662

 

Skien er regionhovedstad i Vestfold og Telemark fylke og en av landets eldste byer med røtter tilbake til år 900 e. kr. Byen ligger sentralt plassert mellom fjord og fjell på Østlandet, og er en del av Grenland som til sammen har nærmere 100.000 innbyggere.

Skien kommune er også en av Vestfold og Telemarks største arbeidsgivere og en moderne og spennende arbeidsplass i utvikling. Her jobber 4.300 ansatte daglig for å gi kommunens 55.000 innbyggere best mulig tjenester. Sammen er vi med på å gjøre Skien til et godt og trygt sted å jobbe, bo og leve.

Skien er en spennende og moderne kommune med høyt aktivitetsnivå. Vi har som mål å gi best mulig service på flest mulig områder til byens befolkning.

Vår visjon er «Skien – den gode og inkluderende møteplass!»

Er dette en stilling å flytte til ?

Bor du ikke i Skien/Grenlandsområdet og tenker dette er interessant for deg så kan du sjekke ut aktuell informasjon om byen/området via følgende linker:

Skien kommune – Facebook

Visit Telemark

 

 

 

Bruksvilkår Tilgjengelighetserklæring Webcruiter

Del stillingen

Selskap

Skien kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Skien

Søknadsfrist

Januar 31, 2022

Hjemmetjenesten felles: Soneledere 3 x 100% fast (søknadsfrist 23.01)

Hjemmetjenesten Felles
Tønsberg
23.01.2022
Hjemmetjenesten Felles
Tønsberg
23.01.2022
Hjemmetjenesten Felles
Tønsberg
23.01.2022

Del stillingen

Selskap

Tønsberg kommune

Kontaktinfo

  • Gullik Dokken
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 905 67 731

Lokasjon

  • Tønsberg

Søknadsfrist

Januar 23, 2022

Bindal sokn: Kirketjener gravplassarbeider (Søknadsfrist: 10.02.2022)

Del stillingen

Selskap

Bindal sokn

Kontaktinfo

  • Marte Breisjøberg
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 917 05 461

Lokasjon

  • Terråk

Søknadsfrist

Februar 10, 2022