Sykepleier, vernepleier, helsefagarbeider og sommervikar (søknadsfrist se hver stillingsutlysing)

Kommunalsjef oppvekst og mangfold (søknadsfrist 18.02)

 

KOMMUNALSJEF 100 % FAST STILLING – OPPVEKST OG MANGFOLD

 

Røyrvik oppvekstsenter består av barnehage med norsk og samisk avdeling, skole 1-10 kl., SFO og kulturskole. Det er 48 elever på skolen, 16 barn i barnehagen, og 33 elever har kulturskoleplass. Vi er 25 medarbeidere i et godt og sosialt arbeidsfellesskap, preget av humør og samarbeid.

Her arbeider ansatte og elever med visjonen «Sammen på jakt etter magiske øyeblikk»

Hvem er du?

Vi ser etter deg som er god på inkluderende og tydelig ledelse, og som brenner for å utvikle kommunens tjenester innen oppvekst og mangfold til det beste for innbyggerne i Røyrvik. Du må ha evne til å lede ledere og ansatte, se helheter og identifisere sammenhenger. Det forventes også at du gjør deg kjent med fagområdene på et slikt nivå at du evner å styre.

Det er en forutsetning at du har god økonomiforståelse. Du motiveres av resultater i jobben du og medarbeiderne dine gjør, og ser det som naturlig at dere bidrar på tvers i organisasjonen.

Du er komfortabel med å stå foran større forsamlinger, og innehar skriftlige ferdigheter til å legge fram politiske saker. Har du erfaring fra strategisk ledernivå vil det være en styrke.

Organisasjonen er i stadig endring. Det er derfor et krav at den som tilsettes er fleksibel til endringer i arbeidsoppgaver, samarbeidspartnere og organisatorisk plassering.

Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Er du i tillegg mann oppfordrer vi spesielt deg til å søke. Er du glad i friluftsliv og engasjert i et aktivt kulturliv, da bør du lese videre.

Om arbeidsgiveren:

Med vel 450 innbyggere er Røyrvik kommune den minste kommunen i Trøndelag målt i folketall, men har et stort geografisk område med plass til enda flere.
Vi har et rikt kulturliv, hvor frivilligheten står sterkt og vi har gode muligheter for friluftsliv sommer som vinter.
Sørsamisk kultur og næringsutøvelse er en viktig ressurs for Røyrvik som lokalsamfunn, og reindrift utgjør den største primærnæringen i kommunen. Vi har vært forvaltningskommune for samisk språk siden 2013.

Røyrvik kommune er en omstillingskommune, hvor vi har store ambisjoner for næringsutvikling og bolyst. Vi er også vertskapskommune for flere fritidsinnbyggere.
Vi samarbeider med flere av våre nabokommuner og bygger kompetanse og fagmiljø på tvers av kommunegrenser.
Vi vil til enhver tid ha fokus på å fornye, forenkle og forbedre tjenesten til innbyggerne. Som et ledd i dette er vi i gang med leder og organisasjonsutviklingsprosjekt for å nå disse målene og kunne være rigget til å levere de beste tjenestene for våre innbyggere.

Vi tilbyr:

  • Lønn etter avtale
  • Meget gode pensjons- og forsikringsordninger
  • En stilling med stor innflytelse og utviklingsmuligheter
  • En sentral rolle i utvikling av kommunen vår
  • Et godt tilrettelagt fritidstilbud

Kvalifikasjoner:

  • Høyere relevant utdanning, minimum bachelornivå
  • Ønskelig med formell lederkompetanse, men bred erfaring kan kompensere for dette
  • Gode kvalifikasjoner på økonomi, administrasjon og ledelse
  • Erfaring fra tjenesteområde er en fordel, men ikke et krav
  • Erfaring fra prosess- og prosjektledelse
  • God forståelse av planprosesser og medvirkning, både internt og eksternt
  • God digital forståelse
  • Kreativ med tanke på å samordne aktiviteter til en velfungerende og brukervennlig avdeling, samtidig utvikle et godt daglig arbeidsmiljø
  • Tydelig og god kommunikasjon, både i det offentlige rom og internt.
  • Betydelig innsikt og erfaring fra politiske prosesser og god forståelse for skjæringspunktet politikk/administrasjon. God rolleforståelse

Personlige egenskaper:

  • Lagbygger
  • God på personalpolitikk
  • Evne til å skape gode relasjoner både eksternt og internt
  • Motiverende og inkluderende med godt blikk for flerfaglig samarbeid
  • Effektiv, Stor arbeidskapasitet og gjennomføringskraft
  • Gode samarbeidsevner
  • Etterrettelig, høy integritet, beslutningsdyktig og målrettet

Sentrale arbeidsoppgaver og ansvar:

  • Du rapporterer direkte til kommunedirektøren
  • Som kommunalsjef får du en sentral rolle i utvikling av kommunen vår, og du vil inngå som en av tre kommunalsjefer i kommunedirektørens ledergruppe. 
  • Oppfølgingsansvar for ledere i virksomheten
  • Personalansvar
  • Oppfølging av interkommunale tjenester innen fagområdet
  • Lede undervisnings- og læringsarbeidet ved å ha målrettet søkelys på pedagogisk ledelse og utviklingsarbeid
  • Saksbehandler for politisk organ
  • Bidra til tverrfaglig samarbeid
  • Sikre økonomistyring og at ressurser utnyttes best mulig
  • Riktig kapasitet og nivå på tjenester innenfor eget virksomhetsområde
  • Relevant kompetanse med sterke fagmiljøer, god ledelse samt god intern kontroll
  • Etablering av nettverk og utvikling av eksterne relasjoner og samarbeid, for eksempel med andre kommuner, utdanningsinstitusjoner, sykehus og andre

Organisasjonen vil være i stadig endring. Det er derfor et krav at den som tilsattes er fleksibel i forhold til endringer i arbeidsoppgaver, samarbeidspartnere og organisatorisk plassering.
 

Kunnskap i samisk språk, kultur og samfunnsliv vil bli vektlagt som en tilleggs kvalifikasjon når kandidatene ellers står likt.

Søknaden sendes:

Søknad om stillingen må sendes elektronisk via Røyrvik kommunes hjemmeside

www.royrvik.kommune.no

Tiltredelse: Etter avtale

Kontakter:

Ellinor Jåma, kommunedirektør tlf.: 916 13 460, e-post  [email protected]   

Mari Marthe Hojem, enhetsleder tlf.: 971 26 201, e-post  [email protected]   

 

Søknadsfrist: 18.02.22

 

Attester og vitnemål sendes ikke nå, men tas med til evt. jobbintervju.

Søkerliste kan bli offentliggjort selv om søker ber om unntak jfr. offentlighetsloven § 25.

 

Del stillingen

Selskap

Røyrvik kommune

Kontaktinfo

  • Ellinor Jåma
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: tlf.: 916 13 460
  • Mari Marthe Hojem
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: tlf.: 971 26 201

Lokasjon

  • Limingen

Søknadsfrist

Februar 18, 2022

Kommunalsjef helse og omsorg (søknadsfrist 18.02)

 

KOMMUNALSJEF 100 % FAST STILLING – HELSE OG OMSORGSAVDELINGEN

 

Røyrvik Omsorgssenter er et lite og trivelig sykehjem med 17 institusjonsplasser, i tillegg til dette har vi 9 omsorgsboliger og hjemmetjeneste som vi yter våre tjenester til.

Vi har et stort fokus på samarbeid, kompetanse og gode holdninger i arbeidsstokken

Hvem er du?

Helse og omsorgstjenesten vår er under stor omstilling, og vi ser nå etter en ny kommunalsjef som ønsker å bidra inn i utviklingen av tjenestene våre. Vi ser etter deg som er god på inkluderende og tydelig ledelse, og som brenner for å utvikle kommunens tjenester innen helse og omsorg til det beste for innbyggerne i Røyrvik. Du må ha evne til å lede fagledere og ansatte, se helheter og identifisere sammenhenger. Det forventes også at du gjør deg kjent med fagområdene på et slikt nivå at du evner å styre.

Det er en forutsetning at du har god økonomiforståelse. Du motiveres av resultater i jobben du og medarbeiderne dine gjør, og ser det som naturlig at dere bidrar på tvers i organisasjonen.

Du er komfortabel med å stå foran større forsamlinger, og innehar skriftlige ferdigheter til å legge fram politiske saker. Har du erfaring fra strategisk ledernivå vil det være en styrke.

Organisasjonen er i stadig endring. Det er derfor et krav at den som tilsettes er fleksibel til endringer i arbeidsoppgaver, samarbeidspartnere og organisatorisk plassering.

Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Er du i tillegg mann oppfordrer vi spesielt deg til å søke. Er du glad i friluftsliv og engasjert i et aktivt kulturliv, da bør du lese videre.

Om arbeidsgiveren

Med vel 450 innbyggere er Røyrvik kommune den minste kommunen i Trøndelag målt i folketall, men har et stort geografisk område med plass til enda flere.
Vi har et rikt kulturliv, hvor frivilligheten står sterkt og vi har gode muligheter for friluftsliv sommer som vinter.
Sørsamisk kultur og næringsutøvelse er en viktig ressurs for Røyrvik som lokalsamfunn, og reindrift utgjør den største primærnæringen i kommunen. Vi har vært forvaltningskommune for samisk språk siden 2013.

Røyrvik kommune er en omstillingskommune, hvor vi har store ambisjoner for næringsutvikling og bolyst. Vi er også vertskapskommune for flere fritidsinnbyggere.
Vi samarbeider med flere av våre nabokommuner og bygger kompetanse og fagmiljø på tvers av kommunegrenser.
Vi vil til enhver tid ha fokus på å fornye, forenkle og forbedre tjenesten til innbyggerne. Som et ledd i dette er vi i gang med leder og organisasjonsutviklingsprosjekt for å nå disse målene og for å kunne være rigget til å levere de beste tjenestene for våre innbyggere.

Vi tilbyr:

  • Lønn etter avtale
  • Meget gode pensjons- og forsikringsordninger
  • En stilling med stor innflytelse og utviklingsmuligheter
  • En sentral rolle i utvikling av kommunen vår
  • Et godt tilrettelagt fritidstilbud

Kvalifikasjoner:

  • Høyere relevant utdanning, minimum bachelornivå
  • Ønskelig med formell lederkompetanse, men bred erfaring kan kompensere for dette
  • Gode kvalifikasjoner på økonomi, administrasjon og ledelse
  • Erfaring fra tjenesteområde er en fordel, men ikke et krav
  • Erfaring fra prosess- og prosjektledelse
  • God forståelse av planprosesser og medvirkning, både internt og eksternt
  • God digital forståelse
  • Kreativ med tanke på å samordne aktiviteter til en velfungerende og brukervennlig avdeling, samtidig utvikle et godt daglig arbeidsmiljø
  • Tydelig og god kommunikasjon, både i det offentlige rom og internt.
  • Betydelig innsikt og erfaring fra politiske prosesser og god forståelse for skjæringspunktet politikk/administrasjon. God rolleforståelse

Personlige egenskaper:

  • Lagbygger
  • God på personalpolitikk
  • Evne til å skape gode relasjoner både eksternt og internt
  • Motiverende og inkluderende med godt blikk for flerfaglig samarbeid
  • Effektiv, stor arbeidskapasitet og gjennomføringskraft
  • Gode samarbeidsevner
  • Etterrettelig, høy integritet, beslutningsdyktig og målrettet

Sentrale arbeidsoppgaver og ansvar:

  • Du rapporterer direkte til kommunedirektøren
  • Som kommunalsjef får du en sentral rolle i utvikling av kommunen vår, og du vil inngå som en av tre kommunalsjefer i kommunedirektørens ledergruppe. 
  • Oppfølgingsansvar for ledere i virksomheten
  • Personalansvar
  • Oppfølging av interkommunale tjenester innen fagområdet
  • Ansvar for oppfølging av organisasjonsutviklingsprosjekt i avdelingen
  • Saksbehandler for politisk organ
  • Bidra til tverrfaglig samarbeid
  • Sikre økonomistyring og at ressurser utnyttes best mulig
  • Riktig kapasitet og nivå på tjenester innenfor eget virksomhetsområde
  • Relevant kompetanse med sterke fagmiljøer, god ledelse samt god intern kontroll
  • Lokal identitet med nærhet til basistjenestene
  • Etablering av nettverk og utvikling av eksterne relasjoner og samarbeid, for eksempel med andre kommuner, utdanningsinstitusjoner, sykehus og andre

Organisasjonen vil være i stadig endring. Det er derfor et krav at den som tilsattes er fleksibel i forhold til endringer i arbeidsoppgaver, samarbeidspartnere og organisatorisk plassering.

Kunnskap i samisk språk, kultur og samfunnsliv vil bli vektlagt som en tilleggs kvalifikasjon når kandidatene ellers står likt.

Søknaden sendes:
Søknad om stillingen må sendes elektronisk via Røyrvik kommunes hjemmeside www.Royrvik.kommune.no   

Tiltredelse: Etter avtale

Kontakter:

Ellinor Jåma, kommunedirektør tlf.: 916 13 460, e-post  [email protected]   
Nina Øie Devik, kommunalsjef tlf.: 481 18 095, e-post   [email protected]

 

Søknadsfrist: 18.02.22

 

Attester og vitnemål sendes ikke nå, men tas med til evt. jobbintervju.

Søkerliste kan bli offentliggjort selv om søker ber om unntak jfr. offentlighetsloven § 25.

 

 

Del stillingen

Selskap

Røyrvik kommune

Kontaktinfo

  • Ellinor Jåma
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: tlf.: 916 13 460

Lokasjon

  • Limingen

Søknadsfrist

Februar 18, 2022

Kombinert kirketjener / gravplassarbeider 100% (søknadsfrist 21.02)

 

Kombinert kirketjener/gravplassarbeider 100%

 

Lier Kirkelige fellesråd

Lier kirkelige fellesråd søker etter kombinert kirketjener/gravplassarbeider i 100 % fast stilling.

Lier kommune har ca 26 000 innbyggere, ligger mellom Oslo og Drammen og hører inn under Tunsberg bispedømme. I Lier er det fire menigheter Frogner – Tranby – Sylling – Sjåstad, seks kirker og fire gravplasser. Fellesrådet har 20 ansatte som utgjør 15,5 årsverk og forvalter et driftsbudsjett på rundt 16 MNOK og et investeringsbudsjett på rundt 8 MNOK kr. Se nærmere www. kirken.no/lier

Stillingen omfatter bl.a. å være med på klargjøring av kirkene til gudstjenester, øvrige kirkelige handlinger og kulturarrangementer. Tilsyn og vedlikehold av tekniske anlegg, herunder brannforebyggende arbeid, samt inventar og kirkebygninger. Klargjøring og gjennomføring av begravelser og bisettelser vil være en sentral del, ved siden av stell og ansvar for at gravplassene bli ivaretatt på en tilfredsstillende måte. Kirketjener/gravplassarbeider er 1. linjen for besøkende på gravplassen, og det forventes at du betjener kirkens og gravplassenes besøkende på en serviceinnstilt måte. Det må påregnes arbeid i helger og høytider. Stillingen er svært variert og krever stor grad av fleksibilitet hos stillingsinnehaver. Videre kreves det at man følger de lover og regler som gjelder for arbeidsområdet man utøver tjeneste i.

Søknadsfrist: 21.02.2022

Arbeidsgiver: Lier Kirkelige fellesråd

Sted: Lier

Stillingstittel: Kombinert kirketjener/gravplassarbeider 100%

Stillinger: 1

Heltid / Deltid: Heltid

Ansettelsesform: Fast

Stillingsprosent: 100

Webcruiter-ID: 4477686693

Ønskede kvalifikasjoner:

Gjennomført kirketjenerskolen, eventuelt forplikte seg til å ta den innen 3 år.
Alt. ha en fagutdannelse (innenfor grøntanlegg/gartner, elektriker, rørlegger, ingeniør e.l). Eventuelt kan dokumentert erfaring kompensere for formell utdannelse.
Sertifikat (BE) på personbil og tilhenger og sertifikat på lastebil-C1E.
Maskinførerbevis på gravemaskin, hjullaster og dumper og helst sertifikat på bruk av motorsag og lift.
Arbeidserfaring fra kirke og gravplass.
Gode sosiale antenner. Du skal kunne omgås alle slags mennesker og religioner. Du skal få folk med deg og du skal samhandle både med eksterne leverandører og interne medarbeidere.

Ønskede personlige egenskaper:

Har evne til å arbeide selvstendig og i team.
Er trygg, fremoverlent, omgjengelig, fleksibel og serviceorientert.
Liker å jobbe i helger, kvelder og høytider, med 35,5 t pr uke-turnus.
Er positiv – folk blir glad for å snakke med deg.
Er komfortabel med å bruke PC/mobil og andre digitale verktøy.
Har evne og vilje til å profilere kirken og kan identifisere deg med dens verdier
Både snakker og skriver godt norsk.

Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Om du mener dette er DEG, send oss din søknad – samt CV!

Lier kirkelige fellesråd tilbyr:

Lønn og arbeidsvilkår i henhold til lov og avtaleverk i kirkelig sektor.
Pensjons- og forsikringsordninger i KLP.
Godt arbeidsmiljø og fleksibel arbeidstid.
Utfordrende og varierte oppgaver med muligheter for faglig og personlig utvikling.

Annet:

Tilsetting skjer med Lier kirkelige fellesråd som arbeidsgiver.
Arbeid på kveld, helg og høytider må påregnes.
Søkere må være medlem av Den norske kirke.
Den som ansettes må disponere bil.
Godkjent politiattest leveres ved ansettelse, jfr. trossamfunnsloven § 20.
Flyttetilskudd etter nærmere avtale.

 

Søknadsfrist 21.02.2022

 

Tiltredelse etter avtale.

 

Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til Kirkeverge Mette Sønsteby tlf. 48289588 eller arbeidsleder Henrik Aasland tlf. 932 88 788.

 

Søknad med CV, vitnemål og attester sendes elektronisk via link på vår hjemmeside
www.kirken.no/lier eller via denne lenken.

 

Klokkersvingen 1, 3403 Lier, Norge

 

Kontaktinformasjon

Mette Sønsteby, Kirkeverge
482 89 588

Henrik Aasland, arbeidsleder
932 88 788

 

Del stillingen

Selskap

Lier kirkelige fellesråd

Lenke til firma

https://kirken.no/lier/

Kontaktinfo

  • Mette Sønsteby
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 482 89 588
  • Henrik Aasland
  • Tittel: Arbeidsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 932 88 788

Lokasjon

  • Lier

Søknadsfrist

Februar 21, 2022

Sakshandsamar (søknadsfrist 28.02.2022)

 

Sakshandsamar

 

Kvam kyrkjelege fellesråd

KVAM KYRKJELEGE FELLESRÅD

Kvam herad femner om eit vakkert landskap frå Hardangerfjorden til Kvamskogen. Heradet har om lag 8500 innbyggjarar, og 80% er medlemer i DNK. Informasjon om geografi, kultur, næringsliv og heradet i det heile finn ein på www.kvam.no/velkomen-til-kvam/

Meir informasjon om kyrkjene i Kvam finn du på www.kyrkja.no/kvam

Kvam kyrkjeleg fellesråd søkjer etter sakshandsamar i 70% stilling.

Den norske kyrkja i Kvam består av 4 sokn med 5 kyrkjer, og er ein del av Hardanger og Voss prosti. Kvam herad har ca 8.500 innbyggjarar. Administrasjonsmålet er nynorsk. Dei tilsette har kontor i Norheimsund kyrkje, som ligg ein times køyring frå Bergen. Staben består av: kyrkjeverje, kateket, kyrkjelydspedagog, 2 prestar, 2 kantorar, sakshandsamar, 4 kyrkjetenarar og kyrkjegardsarbeidarar.
Staben har ansvar for alle sokna. Utanom dei tilsette er det mange frivillige medarbeidarar som gjer ein stor innsats i kyrkjelydane.

Stillinga er fast i 70%, med oppstart 01.06.2022

Søknadsfrist: 28.02.2022
Arbeidsgivar: Kvam kyrkjelege fellesråd
Stad: Norheimsund
Stillingstittel: Sakshandsamar
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 70
Webcruiter-ID: 4479198591

Arbeidsoppgaver

Registrera kyrkjelege handlingar og aktivitet i kyrkjene
Arkivering
Fakturering
Diverse kontorarbeid for prestar og sokneråd
Oppdatering av heimesida
Stedfortredar for kyrkjeverja

Kvalifikasjoner

Erfaring frå kontor
Kjennskap til enkelt rekneskap/fakturering
Arkivering
Kunne bruke ulike dataprogram
Beherske norsk godt, både skriftleg og munnleg

Personlege eigenskapar

Sjølvstendig og strukturert
Positiv, initiativrik og nytenkjande
Kontaktskapande og relasjonsbyggjande
Fleksibel og løysingsorientert

Personlege eigenskapar og evne til samarbeid vil verta særleg vektlagt.

Anna:

Den som vert tilsett, må vera medlem av Den norske kyrkje
Godkjent politiattest må leggjast fram, jf trussamfunnslova, §20

Vi tilbyr

Engasjerte og fagleg dyktige kollegaer
Kontorplass i Norheimsund
Allsidige arbeidsoppgåver
Løns- og arbeidsvilkår etter gjeldande avtaleverk i KA’s tariffområde
Tilsetjing etter gjeldande lover og reglement, og med 6 månaders prøvetid.

Løn, arbeids- og tilsetjingsforhold vert i samsvar med lover, føreskrifter og tariffavtaler som gjeld i kyrkja. Fellesrådet har pensjonsordning gjennom KLP.

 

Kyrkjevegen 40, 5600 Norheimsund, Norge

 

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Sigrid K. Eriksen-Tufteland, Kyrkjeverje
41 40 00 35

Anne Kari Sørheim, Sakshandsamar
47 48 31 20

 

Del stillingen

Selskap

Kvam kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Sigrid K. Eriksen-Tufteland
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 41 40 00 35
  • Anne Kari Sørheim
  • Tittel: Sakshandsamar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 47 48 31 20

Lokasjon

  • Norheimsund

Søknadsfrist

Februar 28, 2022

Kartansvarlig (søknadsfrist 08.02)

Færder kommune Økonomiavdelingen

 

Kartansvarlig – Vann og Avløp

 

Kartansvarlig

Stillingen er organisert i avdeling for for plan og prosjekt i virksomheten for Drift og anlegg. Avdelingens hovedarbeidsområder er innenfor områdene vann, avløp, vei, forurenset grunn og forsøpling. Avdelingen har ansvar for saksbehandling, regelverk, myndighetsutøvelse, utslippstillatelser, planlegging av nye prosjekter, optimalisering av ledningsnett, drift og vedlikehold av eksisterende ledningsnett mv. Avdelingen samarbeider tett med utedrift, som drifter anleggene.

Avdelingen har kontorer på Gipø sentralt på Nøtterøy.

Vann og avløpsenheten er fremtidsrettet, vi tar stadig i bruk ny teknologi og nye digitale verktøy.

Det ligger mange spennende oppgaver foran oss og vi vil ha flere dyktige folk med på laget!

Om stillingen

Vi trenger ny kartansvarlig for VA ledningskartet vårt. Kartansvarlig bør ha VA kompetanse og interesse for data. Stillingen har ansvar for drift og utvikling av kartløsningen. Kartansvarlig har utstrakt samarbeid med både interne og eksterne brukere og må formidle kunnskap om hvordan løsningene fungerer. Færder Kommune benytter Gemini VA som kartprogram.

Arbeidsoppgaver

Drifte og vedlikeholde Gemini VA ledningskart og andre programmer i Gemini porteføljen
Opplæring / support for Gemini VA, Portal, Gemini varsling, Gemini privat, Gemini oppfølging
Legge inn nye prosjekter og stikkledninger i kartverket
Heve kvaliteten på ledningskartet. Også innregistrering ute i felt
Utvikle bruken av Gemini porteføljen
Bistå entreprenører ved leveranse av As-buildt dokumentasjon
Utlevere kart til prosjektering
Dele av din kunnskap på tvers av fagfelt og til andre kolleger
Avhengig av kompetanse kan andre arbeidsoppgaver være aktuelle

Kvalifikasjoner

Tekniker/Ingeniør innen relevant fagområde.
Kompetanse innen vann og avløp. Ønskelig med kjennskap til både planlegging og drift av kommunale vann og avløpsanlegg
Kjennskap til Gemini VA og Gemini portal
Interessert i data og datasystemer.
Ønskelig med GIS kompetanse eller erfaring med å utarbeide as-buildt data
Må like å samarbeide med andre, må kunne kommunisere klart og tydelig på norsk både muntlig og skriftlig
Må kunne jobbe selvstendig og være initiativrik
Førerkort klasse B

Vi tilbyr

Utfordrende, varierte og selvstendige arbeidsoppgaver med stor mulighet til å påvirke egen arbeidsdag
Sterkt fagmiljø i et bredt fagfelt med spennende, faglige interessante og utviklende arbeidsområder
Trivelig arbeidsmiljø med dyktige og kompetente medarbeidere
Gode muligheter for fagrelaterte kurs
Nytt og moderne utstyr
Gode pensjon- og forsikringsordninger
Lønn etter avtale
Fleksibel arbeidstid

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 08.02.2022

 

Kontaktperson:

Mona Bjune

mob: +47 951 97134

 

 

Færder kommune Drift og anlegg

Færder er en øykommune i Vestfold. Kommunen er kjent for sin vakre skjærgård, og en stor del av skjærgården mot Oslofjorden ligger innenfor Færder nasjonalpark. Omtrent 650 øyer og holmer hører til kommunen; de fleste av disse er ubebodde. Kommunen har 26 700 innbyggere.

Vi har gode bo- og oppvekstmiljøer, full barnehagedekning, gode skoletilbud og et stort mangfold innen kultur- og fritidsaktiviteter.

Færder kommune er en IA-bedrift, og har et godt arbeidsmiljø blant våre ansatte. Vi leverer tjenester av høy kvalitet til kommunens innbyggere, og leter kontinuerlig etter bedre måter å løse oppgavene på. Kommunen har fokus på innovasjon og nytenkning for å sikre kvaliteten på våre tjenester i fremtiden.

 

Del stillingen

Selskap

Færder kommune

Kontaktinfo

  • Mona Bjune
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 951 97 134

Lokasjon

  • Nøtterøy

Søknadsfrist

Februar 8, 2022

Driftstekniker (Søknadsfrist: 20.02.2022) Elektroingeniør (Søknadsfrist: 15.03.2022)

Logo
 
Eiendom og teknisk drift, Teknisk
Fast
Webcruiter-ID: 4475873320
 Larvik
 
 Søknadsfrist: 20.02.2022
 

Logo
 
Eiendom og teknisk drift, Teknisk
Fast
Webcruiter-ID: 4476962806
 Larvik
 
 Søknadsfrist: 15.03.2022
 

Del stillingen

Selskap

Larvik kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Larvik

Søknadsfrist

Mars 15, 2022

Diakonirådgiver Fast (Søknadsfrist: 13.02.2022)

 

Diakonirådgiver

 

Den norske kirke, Agder og Telemark bispedømme

Vi du bli vår nye diakonirådgiver?

Det er ledig stilling som diakonirådgiver i 80% ved Agder og Telemark bispedømmekontor. Arbeidssted er Kristiansand. Den som blir tilsatt vil arbeide i team med kirkelivsavdelingen på bispedømmekontoret.

Diakoni er et viktig satsningsområde for kirken. I Agder og Telemark bispedømme har 84 sokn plan for diakoni, og det er ansatt 39 personer i diakoni/diakonimedarbeiderstillinger i bispedømmet. Samarbeidet med disse blir en viktig oppgave for diakonirådgiver.

Det benyttes bokmål. Søker må bekrefte at han/hun behersker begge målformer.

Kvinner oppfordres til å søke.

Den som tilsettes må være medlem av Den norske kirke.

Ved tilsetting blir det tatt forbehold om at den som tilsettes kan framlegge en tilfredsstillende politiattest (barneomsorgsattest).

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om din søknad kan bli offentliggjort selv om du har bedt om unntak fra offentlig søkerliste (jfr. offentleglova 25, 2. ledd). Du vil i så fall bli varslet om dette.

Søknadsfrist: 13.02.2022
Arbeidsgiver: Den norske kirke
Sted: Kristiansand
Stillingstittel: Diakonirådgiver
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 80
Webcruiter-ID: 4469844250

Arbeidsoppgaver

  • rådgiver for biskop og bispedømmeråd innen diakoni
  • kontakt med og oppfølging av diakoner og diakoniarbeidere i menighetene
  • fremme og ivareta diakonalt engasjement i menighetene
  • bispedømmets representant i integrerings- og dialogarbeid
  • kontaktperson til diakonale organisasjoner
  • andre arbeidsoppgaver kan ved behov bli lagt til stillingen

Kvalifikasjoner

  • utdanning som diakon i henhold til tjenesteordning for diakoner
  • erfaring fra diakonalt arbeid i menighet eller internasjonalt
  • god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • grunnleggende IT-kunnskap

Personlige egenskaper

  • gode samarbeidsevner
  • evne til å motivere, inspirere og utfordre andre
  • evne til å samarbeide tverrfaglig

Vi tilbyr

  • stillingen plasseres i stillingskode 1434 Rådgiver
  • medlemskap i Statens pensjonskasse
  • godtgjørelser etter regulativ for Den norske kirke
  • fleksible arbeidstidsordninger
  • godt arbeidsmiljø i en stab med variert og solid faglig kompetanse
  • kontor sentralt i Kristiansand
  • mulighet for personlig og faglig utvikling
  • tiltredelse etter nærmere avtale

Gyldenløves gate 11, 4611 Kristiansand, Norge

 

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Bjarne Nordhagen, Personalsjef
909 96 790
[email protected]

Trine H Syvertsen, Kirkefagsjef
911 03 070
[email protected]

 

Agder og Telemark bispedømme er en del av Den norske kirke og består av fylkene Agder og tidligere Telemark, nå del av Telemark og Vestfold. Virksomheten favner ca 110 menigheter og 9 prostier. Agder og Telemark bispedømmekontor ligger i Kristiansand og er et samordnet kontor for bispedømmeråd og biskop. Ved bispedømmekontoret er det 16,4 årsverk og kontoret er organisert i en avdeling for kirkefag og en for personal og administrasjon. Biskopen og bispedømmerådet har arbeidsgiveransvar for om lag 130 prester. Bispedømmerådet forvalter et årsbudsjett på om lag 170 millioner kroner.

Om bispedømmerådets virksomhet vises ellers til hjemmesiden: www.kirken.no/agder.

 

Del stillingen

Selskap

Agder og Telemark bispedømme

Lenke til firma

https://kirken.no/agder

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Kristiansand S

Søknadsfrist

Februar 13, 2022

Sykepleier 100% stilling med arbeid hver tredje helg (søknadsfrist Snarest)

 

Johannessenteret søker sykepleier til nytt omsorg pluss senter

 

Arbeidsgiver  Johannessenteret

Stillingstittel  Sykepleier 100% stilling med arbeid hver tredje helg

Frist  Snarest

Ansettelsesform  Fast

Du vil få en allsidig og sentral rolle ved Johannessenteret. Senteret har 41 leiligheter som vi skal bistå med hjemmesykepleie og praktisk bistand.

Egenskaper:

Har gode samarbeidsevner. Er engasjert og ansvarsbevisst.
Har evne til å arbeide selvstendig og i team. Er serviceinnstilt.
Vi ser etter deg som er initiativrik, løsningsorientert og som ønsker å bidra med å utvikle Johannessenteret.
Gode kommunikasjonsevner, med evne til tydelig kommunikasjon.

Arbeidsoppgaver:

Utføre sykepleiefaglige prosedyrer og oppgaver, samt ivareta retningslinjer og krav til god sykepleie
Ha ansvarsvakt
Sikre god dokumentasjon i gjeldende fagsystem
Delta i gruppens arbeidsoppgaver, være en god rollemodell og bidra til at senterets visjon mål følges
Bidra aktivt i utviklingsprosesser
Gi faglig veiledning til ansatte, studenter og lærlinger
Bidra til godt tverrfaglig samarbeid

Kvalifikasjoner:

Norsk autorisasjon som sykepleier
Krav om godkjent politiattest ved ansettelse
Beherske norsk skriftlig om muntlig
Fremmedspråklige søkere med utdanning utenfor Norden må dokumentere bestått B2 test i norsk
Erfaring er en fordel og vektlegges

Vi kan tilby:

Fast stilling i et trivelig arbeidsmiljø
Forsikringer og offentlig tjenestepensjon i KLP.

Om arbeidsgiveren

På Møhlenpris i Bergen har vi åpnet et helt nytt og moderne omsorg pluss senter for eldre. Det nye senteret ligger sentralt på Møhlenpris like ved Puddefjordsbroen, kort vei til buss, med gode bussforbindelser, og parkeringsmuligheter.
Johannessenteret er privat og driftes av Bergen kommune.
Senteret vil få frisør og fotterapeut.
Vi verdsetter arbeidsplassen vårt høyt, og søker deg som har en positiv holdning til beboerne, pårørende, kolleger og vil bidra til å opprettholde et godt samhold og arbeidsmiljø.

 

Sted Thormøhlens gate 5, 5006 Bergen

 

Søk her.

 

Spørsmål om stillingen

Jeanne Daae-Hansen, Institusjonssjef

Telefon  53 03 18 84

Oddny Muren Drivernes, Sykepleierfaglig leder

Telefon  53 03 18 83

 

Del stillingen

Selskap

Stiftelsen Sankt Johanneshjemmet

Kategorier

sykepleier

Kontaktinfo

  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Mars 2, 2022

Fagansvarlig 100% stilling med arbeid hver tredje helg (Søknadsfrist Snarest)

 

Johannessenteret søker fagansvarlig (gr.leder) til nytt omsorg pluss senter

 

Arbeidsgiver Johannessenteret

Stillingstittel Fagansvarlig 100% stilling med arbeid hver tredje helg

Frist Snarest

Ansettelsesform Fast

Du vil få en allsidig og sentral rolle ved Johannessenteret. Senteret har 41 leiligheter som vi skal bistå med hjemmesykepleie og praktisk bistand.

Egenskaper:

Har gode samarbeidsevner. Er engasjert og ansvarsbevisst.
Har evne til å arbeide selvstendig og i team. Er serviceinnstilt.
Vi ser etter deg som er initiativrik, løsningsorientert og som ønsker å bidra med å utvikle Johannessenteret.
Gode kommunikasjonsevner, med evne til tydelig kommunikasjon.

Arbeidsoppgaver:

Er koordinator for en gruppe i Omsorgpluss anlegget
Koordinere drift og sikre tjenestene i samsvar med lover og regler
Har ansvar for planlegging av daglig drift
Lage arbeidsplaner i samarbeid med medarbeidere i gruppen
Være aktiv pådriver for at beboerne bruker sine egne ressurser
Bidra til at beboerne opplever høy grad av livskvalitet
Utføre sykepleiefaglige prosedyrer og oppgaver, samt ivareta retningslinjer og krav til god sykepleie
Sikre god dokumentasjon i gjeldende fagsystem
Delta i gruppens arbeidsoppgaver, være en god rollemodell og bidra til at senterets visjon mål følges
Bidra aktivt i utviklingsprosesser
Gi faglig veiledning til ansatte, studenter og lærlinger
Bidra til godt tverrfaglig samarbeid

Kvalifikasjoner:

Norsk autorisasjon som sykepleier
Krav om godkjent politiattest ved ansettelse
Beherske norsk skriftlig om muntlig
Fremmedspråklige søkere med utdanning utenfor Norden må dokumentere bestått B2 test i norsk
Erfaring er en fordel og vektlegges

Vi kan tilby:

Fast stilling i et trivelig arbeidsmiljø
Forsikringer og offentlig tjenestepensjon i KLP.

Om arbeidsgiveren

På Møhlenpris i Bergen har vi åpnet et helt nytt og moderne omsorg pluss senter for eldre. Det nye senteret ligger sentralt på Møhlenpris like ved Puddefjordsbroen, kort vei til buss, med gode bussforbindelser, og parkeringsmuligheter.
Johannessenteret er privat og driftes av Bergen kommune.
Senteret vil få frisør og fotterapeut.
Vi verdsetter arbeidsplassen vårt høyt, og søker deg som har en positiv holdning til beboerne, pårørende, kolleger og vil bidra til å opprettholde et godt samhold og arbeidsmiljø.

Sted Thormøhlens gate 5, 5006 Bergen

 

Søk her.

 

Spørsmål om stillingen

Jeanne Daae-Hansen, Institusjonssjef

Telefon53 03 18 84

Oddny Muren Drivernes, Sykepleierfaglig leder

Telefon  53 03 18 83

 

Del stillingen

Selskap

Stiftelsen Sankt Johanneshjemmet

Kontaktinfo

  • Jeanne Daae-Hansen
  • Tittel: Institusjonssjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon 53 03 18 84
  • Oddny Muren Drivernes
  • Tittel: Sykepleierfaglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon 53 03 18 83

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Mars 2, 2022