Kongsvinger regnskap søker daglig leder (søknadsfrist snarest)

 

Vi søker ny daglig leder

 

Som daglig leder vil du også få en fast kundeportefølje, som omfatter forskjellige næringer og selskapsformer.

  • Arbeidsgiver: Kongsvinger Regnskap AS
  • Stillingstittel: Daglig Leder
  • Frist: Snarest
  • Ansettelsesform: Fast

 

Om stillingen

Stillingen er fulltid, lønn etter avtale, lokale forhandlinger. Vi søker etter en person med relevant og allsidig praksis. Må kunne arbeide selvstendig være en sosial person med gode samarbeidsegenskaper. Vedkommende vil være en resurs i et faglig miljø med 10 andre.

 

Daglig leder

Som daglig leder vil du også få en fast kundeportefølje, som omfatter forskjellige næringer og selskapsformer. Det vil bli kontrolloppgaver av andre regnskap. Stillingen medfører mye kundekontakt.

Som daglig leder må du være autorisert regnskapsfører.

Daglig leder rapporterer til styret, har personalansvar, er kontaktleddet mellom kontorets samarbeidspartnere, leverandører m.fl.

 
Søknad

Søknaden sendes
Kongsvinger Regnskap AS
postboks 553, 2203 Kongsvinger

eller pr. mail
[email protected]

 

Se hele annonsen på finn.no

FINN.NO

 

Stillingen kan til tiltres så fort som mulig.

Vi gleder oss til å motta din søknad!

 

Del stillingen

Selskap

Kongsvinger Regnskap AS

Kontaktinfo

  • Mette Haarr
  • Tittel: Daglig Leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon 62 88 83 10 Mobil 482 26 704
  • Fred Arild Nygaard
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 905 11 588

Lokasjon

  • Kongsvinger

Søknadsfrist

November 6, 2022

Ledige stillinger ved miljøterapeutiske tjenester (Søknadsfrist: 23.10.2022)

Vernepleier 75% vikariat natt
Solhøgda botjeneste, Lindesnes kommune
Vikariat
Mandal

Søknadsfrist: 23.10.2022

 

Teamkoordinator 100 % fast vernepleier
Teamkoordinator 100% vernepleier – Solhøgda botjeneste, Lindesnes kommune
Fast
Mandal

Søknadsfrist: 23.10.2022

Avdelingsleder
Solhøgda avlastning, Lindesnes kommune
Fast
Mandal

Søknadsfrist: 23.10.2022

 

Vernepleier
Skinsnes botjeneste, Lindesnes kommune
Fast
Mandal

Søknadsfrist: 23.10.2022

 

Teamkoordinator 100 % vikariat avd. Solhøgda avlastning
Solhøgda avlastning, Lindesnes kommune
Vikariat
Mandal

Søknadsfrist: 23.10.2022

 

100 % fast teamkoordinator avd. Smibakken og 100 % teamkoordinator vikariat avd. Solkroken
100% fast teamkoordinator avd. Smibakken og 100% teamkoordinator vikariat avd. Solkroken – Vigeland botjeneste, Lindesnes kommune
Vikariat, Fast
Webcruiter-ID: 4568151882
Sør-audnedal
Publisert: 27.09.2022
Søknadsfrist: 23.10.2022

 

Har du lyst til å jobbe på Norges sydspiss? Lindesnes er landets sydligste kommune med om lag 23.000 innbyggere og 2000 ansatte. Kommunen er en av de største på Agder.

Mandal er kommunens by, og vi har de seneste årene hatt en formidabel by- og stedsutvikling, med et godt handelstilbud og et næringsliv i vekst. Det er en attraktiv kommune å bo i, med gode bo- og oppvekstmiljøer, og gode muligheter for jobb og utdanning. Kommunen har et rikt kulturliv, levende by og bygder, flotte naturområder fra hav til hei, og vi har et mangfoldig aktivitetstilbud for innbyggere i alle aldre.

Lindesnes kommune har tro på at mangfold på arbeidsplassen gjør oss bedre sammen, og vi vil derfor oppfordre kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, alder, kulturell bakgrunn, funksjonsnedsettelse eller hull i CV-en.

Lindesnes er et godt sted å bo og leve. Bli med på laget vårt!

 

Del stillingen

Selskap

Lindesnes kommune

Kontaktinfo

  • Line Siebert
  • Tittel: Konst. enhetsleder miljøterapeutiske tjenester
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 997 02 205

Lokasjon

  • Lindesnes

Søknadsfrist

Oktober 23, 2022

Fagansvarlig petroleum, oil and lubricants Fagansvarlig POL (Søknadsfrist: 23.10.2022)

 

Fagansvarlig petroleum, oil and lubricants – Fagansvarlig POL

 

Forsvarsbygg Eiendomsforvaltning har behov for å styrke sin fagavdeling i Teknisk Forvaltning med en ny fagansvarlig innen faget POL (Petroleum, Olje og Lubricant). I hovedsak vil stillingen jobbe mot store og små tankanlegg for lagring av drivstoff og gass. Stillingen vil også delta aktivt i HMS arbeidet i Forsvarsbygg.

Arbeidssted er Hamar, Harstad eller Oslo. Noe reisevirksomhet må påregnes.

Les mer om Forsvarsbygg på www.forsvarsbygg.no og på våre karrieresider www.forsvarsbygg.no/jobb.

Søknadsfrist: 23.10.2022
Arbeidsgiver: Forsvarsbygg
Sted: Oslo, Harstad, Hamar
Stillingstittel: Fagansvarlig POL
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4565837427

Arbeidsoppgaver

Overordnet, sentralt POL-faglig ansvar og for teknisk internkontroll for fagområdet.
Ansvar for oppfølging og revisjon av POL-driftstiltak i FDV-systemet i hht lov, forskrift og korrekt bygningsteknisk drift.
Støtte og bistå og fagingeniører i regionene og andre avdelinger i faglige spørsmål.
Delta i utarbeidelse av rammeavtaler.
Strategisk rådgiver for fagområdet, blant annet for Forsvaret og NATO.
På oppdrag fra regionene og andre, utføre oppdrag som eksempelvis POL-faglig rådgiving, analyser, prosjektledelse og plan/prosjektoppgaver.
Myndighetskontakt med Miljødirektoratet og DSB angående POL.

Hvem ser vi etter?

Som fagansvarlig må du kunne jobbe selvstendig og samtidig kunne bidra i tverrfaglige team. Du må være opptatt av faglig utvikling og være interessert i å videreutvikle deg og tenke nytt innfor fagområdet. Du må kunne ta initiativ og være en pådriver, samt at du må ha gjennomføringsevne. Gode kommunikasjonsevner er også en viktig egenskap i denne rollen.

Kvalifikasjoner

Du må ha relevant utdanning på minimum bachelornivå. Dersom du har lang og relevant erfaring kan dette kompensere for manglende formell kompetanse.
Du må ha relevant erfaring innen POL
Du må ha førerkort klasse B
Det er også ønskelig at du har erfaring fra forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling av eiendom, bygg og anlegg
Du må kunne sikkerhetsklareres for nivå Hemmelig og NATO Secret

Hvorfor jobbe hos oss?

I Forsvarsbygg vil du få en spennende og variert arbeidshverdag med et meningsfullt samfunnsoppdrag hvor du vil bidra til å bygge forsvarsevne hver dag.
Vi satser på medarbeiderne våre, vi tilbyr kursing, etter- og videreutdanning og har blant annet etablert vår egen prosjektlederutdanning. Vi har en familievennlig og fleksibel personalpolitikk med gode arbeidstidsordninger. Som ansatt hos oss vil du få medlemskap i Statens pensjonskasse med gunstig boliglån og gode pensjons- og forsikringsordninger.

Andre opplysninger

Du vil bli lønnet som overingeniør/senioringeniør (kode 1087/1181), fra 728 100,- til 814 900,- (lønnstrinn 75 – 79).
Vi ber om at du laster opp vitnemål og karakterutskrifter i søknaden din
Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjon ikke tas til følge

 

Søk på stillingen her.

 

Grev Wedels Plass 5, 0151 Oslo, Norge

6. Divisjons gate 12 9406 Harstad

Parkgata 36 2317 Hamar

Kontaktinformasjon

Håvard Jakobsen
400 39 019

 

Forsvarsbygg er et statlig forvaltningsorgan underlagt Forsvarsdepartementet. Vi utvikler, bygger, drifter og avhender eiendom for forsvarssektoren. I tillegg tilbyr vi ekspertkompetanse til andre deler av offentlig sektor innenfor sikring av bygg, kulturminnevern og avhending. Eiendomsporteføljen vi forvalter inneholder mange av de mest særegne og krevende bygg i landet: fra de 15 festningene som er tilgjengelige for allmenheten, til militærleirer, skyte- og øvingsfelt og flystasjoner for Forsvaret. Vi har hovedkontor i Oslo med lokasjoner over hele landet, deriblant Hamar, Harstad, Bergen, Stavanger, Bardufoss og Trondheim.

Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det. Aktuell tilrettelegging kan for eksempel være tekniske hjelpemidler, tilpasning av møbler eller endring av rutiner og arbeidsoppgaver.

 

Del stillingen

Selskap

Forsvarsbygg

Kontaktinfo

  • Håvard Jakobsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 400 39 019

Lokasjon

  • Oslo
  • Harstad
  • Hamar

Søknadsfrist

Oktober 23, 2022

Kirkerådet: Seksjonsleder barn og unge (Søknadsfrist: 23.10.2022)

 

Seksjonssjef for barn, unge og trosopplæring

 

Kirkerådet

Har du lyst på en spennende lederstilling i Den norske kirke?

Vi søker en utviklingsorientert leder som kan løfte og videreutvikle kirkens arbeid med barn og unge. Avdelingen for kirkefag og økumenikk består av fire seksjoner: diakoni og samfunn, barn, unge og trosopplæring, økumenikk og dialog, og gudstjeneste og kultur. Seksjonssjef for barn, unge og trosopplæring er en viktig bidragsyter inn i hele avdelingens portefølje. Seksjonssjef leder et tverrfaglig team på 5 medarbeidere med ansvar for faglig utviklingsarbeid, digital fagformidling, Ungdommens kirkemøte, rekruttering til kirkelig utdanning, faglige nettverk, og møtepunkt med barne- og ungdomsorganisasjonene og andre aktører.

Søknadsfrist: 23.10.2022
Arbeidsgiver: Kirkerådet
Sted: Oslo
Stillingstittel: Seksjonssjef for barn, unge og trosopplæring
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4560213503

Arbeidsoppgaver

Lede, koordinere og videreutvikle kirkens arbeid med barn og unge
Tilrettelegging av ungdomsdemokratiet i Den norske kirke
Arbeide for økt rekruttering til kirkelig utdanning
Fagutvikling i samarbeid med interne og eksterne aktører
Utredningsarbeid og saksbehandling
Personalansvar og budsjettansvar

Kvalifikasjoner

Mastergrad eller tilsvarende innen kirkefag, samfunnsfag eller pedagogikk
God kjennskap til kirkelig undervisning og Den norske kirkes arbeid for barn og unge
Erfaring med barne- og ungdomsarbeid i Den norske kirke
Erfaring eller utdanning innen ledelse vil bli vektlagt
Den som tilsettes må være medlem i Den norske kirke

Personlige egenskaper

Utviklingsorientert
Evne til strategisk arbeid
Selvstendighet og kreativitet
Gode samarbeidsevner
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

Lønn i henhold til avtaleverket på kirkelig sektor. Stillingen innplasseres som 1211 seksjonssjef.
Gode pensjonsordninger i Statens pensjonskasse. Fra lønnen trekkes 2% pensjonsinnskudd.
Kontorlokaler i Oslo sentrum, kantine, fleksitid og trivelig arbeidsmiljø.
Et godt arbeidsmiljø er preget av mangfold, og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.

Det vil bli utarbeidet offentlig søkerliste. Anmodning om å få sitt navn unntatt fra denne må begrunnes i søknaden, jf. Offentleglova § 25.

 

Søk på stillingen her.

 

Rådhusgata 1 -3, 0151 Oslo, Norge

 

Kontaktinformasjon

Jan Christian Kielland, Avdelingsdirektør
992 32 136
[email protected]

 

Den norske kirke har over 3,5 millioner medlemmer, om lag 75000 frivillige medarbeidere, 8500 valgte rådsmedlemmer og 7500 ansatte. Kirkens 1200 menigheter tilbyr kirkelig betjening til innbyggerne i alle landets kommuner. Kirkerådet forbereder sakene til Kirkemøtet, som er Den norske kirkes øverste demokratisk valgte organ. Kirkerådet iverksetter Kirkemøtets beslutninger og leder arbeidet mellom Kirkemøtene. Kirkerådets sekretariat har ca 110 ansatte organisert i fagavdelinger med nasjonale funksjoner.

 

Del stillingen

Selskap

Den norske kirke - Kirkerådet

Kontaktinfo

  • Jan Christian Kielland
  • Tittel: Avdelingsdirektør
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 992 32 136

Lokasjon

  • Oslo

Søknadsfrist

Oktober 23, 2022

Teknisk driftsingeniør – Prosjektleder i Virksomhet for Eiendom (søknadsfrist 21.10.2022)

Kragerø kommune Eiendom

Teknisk driftsingeniør – Prosjektleder

 

Teknisk driftsingeniør – Prosjektleder i Virksomhet for Eiendom

Virksomhet for Eiendom har ledig 100 % fast stilling som Teknisk driftsingeniør – Prosjektleder.

– Prosjektledelse i større og mindre prosjekter innen fagene Bygg-Brann-Elektro-Varme og Ventilasjon (50%)

– Overordnet driftsoppfølging automasjon og elektro av tekniske anlegg tilhørende Virksomhet for eiendom. (50%)

Stillingen innebærer ansvar for:

Gjennomføre og følge opp vedtatte prosjekter og investeringer.
Forebyggende vedlikehold på bedriftens elektro og automasjons anlegg.
Vedlikeholdsplanlegging i samarbeid med virksomhetsledere.
Budsjettoppfølging for tildelte prosjekter.
Gjennomføre offentlige anskaffelser iht. prosjektplaner.
Bidra til økt fokus på HMS og internkontroll.
Stillingen kan også inneholde kommunal saksbehandling, forberedelse av saker til politisk behandling og andre oppgaver som kan være aktuelle for denne stillingen.

Krav til kompetanse:

MSc/BSc eller Teknisk Fagskole innen Automasjon eller Elektro.
Ønskelig med 5 års arbeidserfaring som prosjektleder.
Ønskelig med 3 års erfaring fra Elkraft og/eller Bygningsautomasjon.
God teknisk forståelse og faglig trygghet.
God kunnskap om HMS-/IKT-systemer.
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk.
Gode samarbeidsevner og evne til å kunne jobbe selvstendig.

Det er ønskelig at søkere også har følgende kvalifikasjoner:

Relevant erfaring.
Erfaring fra prosjekt- og byggeledelse.
Erfaring som automatiker /elektriker.
Kunnskap til lov om offentlige anskaffelser og forsyningsforskriften.
Kunnskap om budsjett- og økonomistyringsarbeid.
God praktisk forståelse, samt løsningsorientert.
Evne til å kunne stå på i perioder med større arbeidspress.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Førerkort klasse B.

Vi tilbyr:

Det er 6 mnd. prøvetid i Kragerø kommune.
Pliktig medlemskap i KLP/SPK med 2 % av brutto lønn.
Lønn etter kvalifikasjoner og gjeldende avtaleverk
Tilsetting finner for øvrig sted på de betingelser som gjelder i Kragerø kommune.

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

Søk på stillingen her.

Fylke: Vestfold og Telemark

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 21.10.2022

 

Arbeidssted: Kragerø

 

Kontaktpersoner:

Julius Finnsson

mob: 908 09 424

 

Hjemmeside:
https://www.kragero.kommune.no/
Adresse: Ytre strandvei 15 3770 Kragerø

 

Kragerø kommune Eiendom

Kragerø er en kjent sommerby som ligger vakkert til ved kysten med et mylder av øyer og skjær – Perlen blant kystbyene. Naturen, skjærgården, kunst og kultur sammen med fargerik småbyidyll legger til rette for gode opplevelser og et berikende friluftsliv til alle årstider. Kragerø kommune har ca. 10500 innbyggere og et variert nærings- og kulturliv. Kommunen har full barnehagedekning, et desentralisert grunnskoletilbud og videregående skole med et variert tilbud. Innenfor en reisetid på en time når du en rekke større byer i regionen og sentrale kommunikasjonsknutepunkter. Aktive innbyggere, lag og foreninger, næringslivet og kommunen arbeider sammen til felles innsats og bidrar til at Kragerø er et godt sted å bo, besøke og drive næring i.

 

Del stillingen

Selskap

Kragerø kommune

Kontaktinfo

  • Julius Finnsson
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 908 09 424

Lokasjon

  • Kragerø

Søknadsfrist

Oktober 21, 2022

*Byggesaksbehandler *Arealplanlegger *Kommuneplanlegger (Søknadsfrist: 15.10.2022)

Leder for tilsyn etter plan- og bygningsloven – Bygg- og geodataavdelingen (Søknadsfrist: Snarest)

 

Søk på stillingen her.

Del stillingen

Selskap

Trysil Kommune

Lenke til firma

www.trysilkommune.no/

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Trysil

Søknadsfrist

Oktober 13, 2022

Spesialpedagoger / lærere ved Fjellfoten skole (Søknadsfrist: 17.10.2022)

 

Spesialpedagoger/lærere ved Fjellfoten skole

 

Fjellfoten skole, Nes kommune

Fjellfoten skole søker to lærere/spesialpedagoger i henholdsvis 100 % og 50 % faste stilllinger. Vi søker deg som er god til å tilrettelegge for læring og utvikling, og som har kompetanse til å kartlegge, planlegge, gjennomføre og evaluere spesialpedagogisk arbeid.

Søknadsfrist: 17.10.2022
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Spesialpedagog/lærer ved Fjellfoten skole
Stillinger: 2
Heltid / Deltid: Heltid, Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100, 50
Webcruiter-ID: 4530801085
Startdato: 01.11.2022
Sluttdato: 31.07.2099

Arbeidsoppgaver

Planlegge, gjennomføre, tilrettelegge og evaluere undervisning for elever med særskilte behov i samarbeid med andre
Kartlegge og undervise i særskilt norsk
Utarbeide, gjennomføre og evaluere pedagogiske rapporter, IOP m.m.
Kartlegge og følge opp elevenes faglige og sosiale utvikling
Bidra til inkludering av elever med særskilte behov
Gi råd og veiledning til skole og hjem
Samarbeide tett med lærere, team/trinn og hjem
Delta i tverrfaglig samarbeid, og bidra til godt samarbeid med hjem og andre faginstanser
Undervisning i større grupper og/eller klasser kan forekomme.
Kunne være kontaktlærer.

Kvalifikasjoner

Grunnskolelærer 1-7 med spesialpedagogikk i fagkretsen
Kompetanse i å kunne gi opplæring i grunnleggende ferdigheter, jfr. LK20
God samarbeids- og samhandlingskompetanse
God til å lede elever og formidle kunnskap
Gode digitale ferdigheter.

Personlige egenskaper

Du er fleksibel, utviklingsorientert, strukturert og selvstendig
Du har god relasjonskompetanse og er autoritativ ovenfor elevene
Du samarbeider og kommuniserer godt
Du er ansvarsbevisst og løsningsorientert
Personlig egnethet vektlegges.
Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder. I henhold til opplæringsloven § 10-9.

Vi tilbyr

Begynnerlønn ut fra 4 års ansiennitet for nyutdannede lære
Gode kontaktlærertillegg
Mentorordning for nyutdannede
God støtte og veiledning fra egen Pedagogisk tjeneste, både på system- og fagnivå
Gode forsikrings- og pensjonsordninge
Minst to referanser må oppgis
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Søk på stillingen her.

 

Fjellfoten skole, Fjellfotvegen 17, 2150 Årnes, Norge

 

Kontaktinformasjon

Anne Johansen
Rektor
98461313
[email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

 

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Oktober 17, 2022

Avdelingsleder 1.-4.trinn Auli skole (Søknadsfrist: 17.10.2022)

 

Avdelingsleder 1.-4.trinn

 

Auli skole, Nes kommune

Ønsker du å bidra til barn og unges læring og sosiale utvikling i samarbeid med gode kollegaer? Tenker du at skoleutvikling med barnas læring i sentrum er noe for deg? Da er skoleleder på Auli skole den rette jobben for deg.

Auli skole er en skole i vekst og utbygging. Skolen består i dag av 270 elever og 40 ansatte, men det er forventet en større økning i elevtallet fremover. Med bakgrunn i dette gjennomføres det nå et større ombyggingsprosjekt, og Auli skole vil ha nye og flotte lokaler ferdigstilt i 2025. En ny aktivitetshall tilknyttet skolen ferdigstilles allerede i mars 2023 og utbyggingen vil deretter foregå fortløpende.

Auli skole ligger 15 km unna Årnes sentrum i retning Lillestrøm og har særdeles gode buss- og togforbindelser. Skolen er plassert midt i byggefeltet på Auli og er et naturlig samlingspunkt for lokalmiljøet med gode fasiliteter for aktiviteter i nærmiljøet.

Auli skole kjennetegnes av et profesjonelt læringsmiljø med dyktige og omsorgsfulle kollegaer. Skolen vektlegger elevmedvirkning, både faglig og i arbeidet med et trygt og godt skolemiljø. Implementeringen av fagfornyelsen og læringsmiljøløftet er sentrale i skolens utviklingsarbeid.

Skolens ledergruppe vil bestå av rektor, to avdelingsledere, samt SFO-leder.

Søknadsfrist: 17.10.2022
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Avdelingsleder 1.-4.trinn
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4566302169

Arbeidsoppgaver

Auli skole søker en dedikert kollega til skolens ledergruppe. Vi har behov for en avdelingsleder som liker å ha store ansvarsområder med høy grad av autonomi, og samtidig har evnen til å samarbeide godt med ledergruppen og skolens personale.

Vår nye kollega bør trives med å jobbe strukturert med ulike administrative oppgaver, samt å delta i pedagogisk utviklingsarbeid ved skolen.

Stillingen som avdelingsleder har mange spennende oppgaver med stor mulighet for å påvirke egen arbeidshverdag.

Noen av hovedoppgavene er som følger:

Ansvar for 1.-4. trinn, herunder oppfølging av elever og det pedagogiske arbeidet på trinnet
Arbeid med skolens psykososiale miljø
Delta i skolens pedagogiske utviklingsarbeid
Samarbeid med eksterne instanser og foreldre
Personalansvar og ledelse
Vikarorganisering
Oppfølging og analysearbeid av undersøkelser og elevkartlegging
Arbeid i skolens økonomi- og administrasjonssystemer
Administrative oppgaver
Stillingen tillegges per nå ca. 50% undervisningsoppgaver. Stillingsprosenten tilknyttet rollen som avdelingsleder kan økes i takt med økende elevtall.

Kvalifikasjoner

Relevant utdanning på universitets-/høyskolenivå og godkjent undervisningskompetanse
Erfaring og/eller kompetanse fra arbeid med begynneropplæringen er ønskelig
Det er et ønske om skolelederutdanning. Søkere som ikke har skolelederutdanning må påregne å gjennomføre dette
Gode muntlige, skriftlige og digitale ferdigheter
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder. Ihht. opplæringsloven §- 10-9.

Personlige egenskaper

Vi ønsker en selvstendig medarbeider som kan jobbe strukturert og systematisk
Du er fleksibel, løsningsorientert og har gode samarbeidsevner
Du må like å jobbe i team, og ha et ønske om å bidra til skolens utviklingsarbeid
Du er en leder med et inkluderende og positivt elevsyn, og bygger gode relasjoner
Vi trives med hyggelige medarbeidere som har et godt og smittende humør.

Vi tilbyr

Varierte og spennende arbeidsoppgaver
Mulighet for faglig og personlig utvikling
Et faglig dyktig og hyggelig kollegium
Lønn etter avtal
Gode forsikrings – og pensjonsordninger
Minst to referanser må oppgis
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.
Attester og vitnemål lastes opp i søkerprosessen.
Originale attester og vitnemål tas med ved et eventuelt intervju.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Søk på stillingen her.

 

Auli skole, Lyngvegen 16, 1929 Auli, Norge

Kontaktinformasjon

Joakim Westerbakk
Rektor
91776147

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

 

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Joakim Westerbakk
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 91776147

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Oktober 17, 2022

Økonomisjef (søknadsfrist 07.10.2022)

 

Starte eit liv på bygda? Kan vi ha drømmejobben for deg?

Vi søkjer ein Administrasjon- og økonomisjef

 

Arbeidsgiver Stiftinga Geirangerfjorden  Verdsarv

Stillingstittel Økonomisjef

Frist  07.10.2022

AnsettelsesformFast

Vi ser etter følgjande kvalifikasjonar:

– Høgare økonomisk utdanning / erfaring frå fagfeltet

– God og relevant erfaring kan kompensere for manglande utdanning

– Gode skriftlege ferdigheiter

– Gode språkkunnskapar er ein fordel; engelsk og ev. anna framandspråk, skriftleg og munnleg

– God munnleg framstillingsevne og god datakunnskap

Arbeidsoppgåve/funksjon:

– Budsjett- og rekneskapsansvar

– Rapportering, økonomistyring

– Miljøfyrtårn og HMS ansvarleg (kursing kan tilbydast)

– Prosjektoppfølging (økonomi)

– Tilsyn med bygg og teknisk anlegg/utstyr

– Administrative tenester for organisasjonar som vi samarbeider med

– Arbeidsoppgåve kan i noko grad tilpassast søkjar sine kvalifikasjonar

 

Søk på stillingen her.

 

Om arbeidsgiveren

Geirangerfjorden Verdsarv er ei stifting med føremål; – å utvikle kompetanse innan vern, bevaring og formidling av naturarven Vestnorsk fjordlandskap, – å drive ei berekraftig utvikling av det unike verdsarvområdet, – å representere ein arena for vitenskapeleg forsking på området,- samt vere premissleverandør overfor myndigheiter. Stiftinga skal gje inspirasjon til lokal utvikling gjennom å bygge og dele kompetanse til beste for utviklinga av attraktive lokalsamfunn i og kring verdsarvområdet. Stiftinga driv Norsk Fjordsenter/besøkssenter verdsarv i Geiranger, som også er vårt hovudsete.

 

Stiftinga Geirangerfjorden Verdsarv

Spørsmål om stillingen

Katrin Blomvik Bakken, Direktør

Telefon  954 27 390  Mobil954 27 390

 

Del stillingen

Selskap

Stiftinga Geirangerfjorden Verdsarv

Kontaktinfo

  • Katrin Blomvik Bakken
  • Tittel: Direktør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 954 27 390

Lokasjon

  • Geiranger

Søknadsfrist

Oktober 7, 2022