Undervisningsinspektør med ansvar for SFO Byskogen kombinerte skole (søknadsfrist 24.03.2023)

 

Undervisningsinspektør med ansvar for SFO

 

 

Ønsker du en spennende lederutfordring ved en attraktiv skole?

Nå er det ledig stilling som undervisningsinspektør med ansvar for SFO ved en av Vestfolds mest spennende og komplekse grunnskoler, Byskogen skole. Skolen har et ordinært tilbud for elever på 1.-10.trinn og har et innføringstilbud for nyankomne elever på 5.-10.trinn for hele kommunen.

Skolen har også en forsterket avdeling for elever på 1.-10.trinn for hele kommunen. Skolen har totalt sett ca.550 elever og av disse går ca.100 barn på SFO. Virksomheten har ca. 120 ansatte fordelt på de fire ulike avdelingene.

Som ny leder ved skolen vil du få ansvar for skolens 1.trinn og for driften av SFO. Skolen har faglig sterke, utviklingsorienterte, og engasjerte medarebeidere som tar i bruk varierte læringsarenaer og metoder i skole- og SFO-tid. Helhetlig tenking er sentralt. Det arbeides systematisk med innføring av Fagfornyelsen og ny Rammeplan for SFO. Skolen er svært opptatt av inkluderende og fellesskapende aktiviteter. Vi ser på mangfold som en berikelse og vi fremmer raushet, kreativitet og læringsglede.

Vi søker etter en ny undervisningsinspektør på 1.trinn som vil få ansvar for SFO i 100% stilling. Som ny leder vil du bli en del av skolens ledergruppe som består av rektor og fem andre undervisningsinspektører og vil få følgende ansvarsområder:

 

Hovedarbeidsoppgaver

  • Overordnet ansvar for daglig drift og utvikling av skolens SFO-avdeling i tråd med skolens satsingsområder
  • Administrativ-, drifts- og pedagogisk ansvar for SFO-avdelingen og skolens 1.trinn.
  • Arbeid i SFO-basen i åpningstiden
  • Ansvar for overgangen barnehage-skole
  • Følge opp kommunale og lokale beslutninger og vedtak
  • Tett samarbeid med de tillitsvalgte og ansatte i avdelingene.

Kvalifikasjonskrav

  • Pedagogisk utdanning og erfaring.
  • Ønske om lederkompetanse og erfaring.
  • Digitale ferdigheter.

Ønskede kvalifikasjoner

  • Har, eller er villig til å ta skolelederutdanning
  • Erfaring fra lignende virksomhet/avdeling/elevgruppe er en fordel.
  • Kjennskap og eller/eller kompetanse innenfor offentlig forvaltning.
  • Oppdatert på gjeldene lovverk og forskrifter i skolen.
  • Kjennskap og erfaring med samarbeid med skolens støttetjenester.

Personlige egenskaper

  • Har gode samarbeidsevner
  • har pedagogisk forståelse og verdsetter læring og utvikling gjennom lek
  • har erfaring med forebyggende arbeid
  • har gode muntlig- og skriftlige kommunikasjonsevner
  • har evne til å bygge tillit og skape entusiasme
  • har evner til å gjennomføre god administrativ drift
  • har evne og vilje til å sette seg inn i nye IKT-systemer og e-verktøy
    Personlig egnethet vektlegges

 

Vi tilbyr

  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver i en hektisk skolehverdag
  • Gode muligheter for å påvirke videre utvikling av SFO som avdeling
  • Gode utviklingsmuligheter
  • Godt arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Stillingskode: 9954
    Kommunen ber aldri om kontaktinformasjon eller kontoopplysninger i rekrutteringsfasen, verken over SMS, e-post eller i brev via Digipost

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Vestfold og Telemark
  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 24.03.2023
  • Tiltredelse: 01.07.2023
  • Arbeidssted: Byskogen skole

 

Kontaktpersoner

Andreas Dyre-Hansen
mob: +47 40803204

 

Hjemmeside

www.tonsberg.kommune.no

Adresse

Halfdan Wilhelmsens Alle 1c 3110 TØNSBERG

 

Tønsberg kommune Byskogen kombinerte skole

Tønsberg ligger i hjertet av Vestfold. Med sin vakre skjærgård, rike kulturliv og sentrale beliggenhet, er Tønsberg et attraktivt sted å bo. Kommunen har 57 000 innbyggere og er i stadig vekst.

Tønsberg kommune er en stor arbeidsgiver med 3800 årsverk. Vi har dyktige og motiverte ansatte som jobber med å løse viktige samfunnsoppgaver. Planverket i kommunen gir føringer for innovativt arbeid.

Kommunen er en IA-virksomhet som legger vekt på samarbeide om et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Del stillingen

Selskap

Tønsberg kommune

Kontaktinfo

  • Andreas Dyre-Hansen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 40803204

Lokasjon

  • Tønsberg

Søknadsfrist

April 24, 2023

Avdelingslederstillinger i Rådeskolen (søknadsfrist 02.04.2023)

 

Avdelingsleder

 

Avdelingslederstillinger i Rådeskolen

Råde kommune etablerer fra høsten 2023 avdelingslederstruktur ved Råde Ungdomsskole, Karlshus barneskole (1-7) og Spetalen barneskole (1-7). Vi har ledig 100% fast avdelingslederstilling ved hver av våre tre skoler. Skolene skal ha et lederteam bestående av en virksomhetsleder/rektor og to avdelingsledere. Som avdelingsleder vil du være sentral i arbeidet med å utvikle grunnskolen og være en del av kommunens satsning på barn og unge. Her har du mulighet til å påvirke, utvikle og legge til rette for at alle skolens dyktige ansatte og flotte elever sammen skaper et godt sted å være og en god arena for sosial utvikling og kunnskapslæring.

Som avdelingsleder i Råde kommune blir du også en del av et helhetlig tverrfaglig arbeid sammen med øvrige avdelingsledere og alle virksomhetsledere i Råde kommune under paraplyen «Vi i Råde». «Vi i Råde» er vårt felles innovasjonsprosjekt hvor vi har fokus på innovasjon, samhandling og felleskap, for å sikre sammenhengende og helhetlige tjenester.

 

Rådeskolen

Rådeskolen har tre flotte skoler, to barneskoler og en ungdomsskole. Elever i barneskolen benytter iPad og i ungdomsskolen benyttes PC. Som en av få språkkommuner i Norge har språk, lesing og skriving høyt fokus i alle barnehager og skoler (1-16 år). Vi samarbeider for tiden med Høyskolen i Østfold om felles kompetanseløft for alle våre lærere innenfor vurderingspraksis i lys av fagfornyelsen. Alle våre skoler skal våren 2023 også sertifiseres som dysleksivennlige skoler.

Våre verdier raushet, glede og respekt er styrende for vårt arbeid.

 

Arbeidsoppgaver

  • Del av skolens ledergruppe
  • Ansvar for undervisnings- og personalrelaterte administrative lederoppgaver.
  • Sosialpedagogisk ansvar. Oppfølging av opplæringslovens §9a.
  • Pådriver i skolens pedagogiske utviklingsarbeid
    Listen er ikke uttømmende.

Når lederteamet er besatt, vil virksomhetsleder/ sammen med sine to avdelingsledere fordele ansvar for alle skolens ledelsesoppgaver ut fra ledergruppens kompetanse, erfaring og interesseområde.

 

Vi søker

Den som blir med på laget vårt er en engasjert, raus og inkluderende leder. Du har gjerne ledererfaring og/eller utdanning innen ledelse. Du møter ansatte og elever med et possitivt menneskesyn og evner å være en trygg havn for både ansatte, elever og foresatte. Du har et vinnende vesen, er opptatt av et godt læringsmiljø for elever og er med å bygge opp under et godt arbeidsmiljø for de ansatte. Du må kunne jobbe under verdiene raushet, glede og respekt og etterleve dette i alt du gjør som ansatt i Råde kommune.

Du har evne til å jobbe selvstendig, er strukturert og opptatt av at det vi gjør henger sammen i en helhet. Både innad i skolen og i Rådeskolen som helhet. Du er positiv av natur, nysgjerrig og du har mot til å tenke nytt. Du har gjerne kjennskap til og erfaring med bruk av Visma som skoleadministrativt system, men det er ikke krav.

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • pedagogisk høgskoleutdanning og undervisningskompetanse
  • gjerne skoleledererfaring eller utdanning i (skole)ledelse
  • sosialpedagogisk kompetanse eller erfaring fra sosialpedagogisk arbeid
  • gode digitale ferdigheter
    Personlige egenskaper vektlegges.

Før tiltredelse må det legges frem politiattest i tråd med opplæringsloven § 10-9.

 

Vi tilbyr

  • En spennende stilling med varierte oppgaver
  • Et hyggelig arbeidsmiljø med mye kompetanse, engasjerte kollegaer og høy trivsel
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
    Lønn etter avtale. Det vil bli trukket 2 % av lønnen til SPK.

 

 

Lenker under til utlysing per skole:

Oppvekstområde Saltnes
Oppvekstområde Karlshus
Råde ungdomsskole og kulturskolen

 

  • Fylke: Viken
  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 02.04.2023
  • Tiltredelse: 01.08.2023
  • Arbeidssted: Råde

 

Rådeskolen

Råde kommune ligger sentralt beliggende mellom Sarpsborg, Fredrikstad og Moss. Kommunen har ca. 7500 innbyggere. Hovednæringene er vesentlig landbruk, men det er også mange industri-, håndverks-, entreprenør- og servicebedrifter som har etablert seg i Råde. I tillegg kan kommunen by på naturperlen Vansjø for bading, kanoturer og rekreasjon og en vakker kystlinje mot Oslofjorden, samt et variert skogsterreng.
Råde kommune ønsker å være representativ for mangfoldet i befolkningen, og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke stilling uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller etnisk bakgrunn.

Del stillingen

Selskap

Råde kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell utlysning for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Råde

Søknadsfrist

April 2, 2023

Driftsingeniør – Energi og teknisk anlegg (søknadsfrist 23.04.2023)

Driftsingeniør – Energi og teknisk anlegg

 

 

Jobbe og bo i Hammerfest

Velkommen til Hammerfest, en spennende kommune med en kreativ og entusiastisk befolkning. Sammen har vi alle muligheter for å skape et godt lokalsamfunn og et godt sted å bo!

 

Nyttige nettsteder å besøke:

Jobb hos oss
Hammerfestby

Hammerfest kommune ligger tiltakssonen i Finnmark og Nord-Troms. Her får du:

  • Skattefradrag på alminnelig inntekt på ca. 20 000 kr
  • Gratis barnehageplass fra 1. august 2023 (3 000 kr per mnd. per barn)
  • Slettet 10 prosent av studielånet ditt (opptil 30 000) per år
  • Grunnskolelære får slettet ytterligere 20 000 kr av studielånet per år
  • Gratis SFO for alle førsteklassinger
  • Gratis SFO 1. – 4. klasse på distrikts skolene (Kvalsund, Kokelv, Forsøl og Akkarfjord)

 

Om arbeidsstedet

Byggdrift og vedlikehold er organisert i sektor for teknisk, drift og eiendom. Avdelingen har 24 ansatte fordelt på 3 lokasjoner i Hammerfest, Kvalsund og Kokelv. Avdelingens ansatte innehar en kompetanse innenfor de fleste bygg tekniske fagområder. Virksomheten har ansvar for drift og vedlikehold av kommunale formålsbygg og boliger. Dette utgjør til sammen en bygningsmasse på omlag150 000 m2.

Hammerfest kommune har en bygningsmasse som strekker seg fra eldre bygårder til moderne skoler og institusjoner.

Dette gir oss mange utfordrende og spennende arbeidsoppgaver på flere områder innen byggetekniske fag. Arbeidsoppgavene til virksomheten er i hovedsak knyttet til drift og vedlikehold av kommunens bygningsmasse med tilhørende teknisk utstyr.

 

Stillingsinformasjon

Fast 100 % stilling.

 

Arbeidsoppgaver

  • Energi oppfølgning og karlegging av ENØK potensiale i kommunale bygg
  • Administrering, feil søkning og forbedring av tekniske systemer og SD anlegg
  • Bygg- og eiendomsdrift med hovedvekt på bygg tekniske anlegg
  • Oppfølging av kommunens FDVU system
  • Planlegging, gjennomføring og oppfølgning av vedlikehold- og utviklingsprosjekte

Kvalifikasjonskrav

Søknad sendes elektronisk via Jobbnorge. Vi ber om at du levere fullstendig søknad der all utdanning og arbeidserfaring er registrert.

Utdanning

  • Ingeniør/bachelorgrad innen bygg-, elektro- eller automasjon ingeniør
  • Utdanning innen andre fagområder vil også bli vurdert
  • Lang relevant erfaring kan kompensere for mangelfull utdannelse
    Vennligst benytt vitnemålsportalen til dokumentasjon av høyere utdanning

 

Ferdigheter

  • Erfaring med drift av SD anlegg og EOS systemer
  • Erfaring fra drift, vedlikehold, rehabilitering og tilstandsanalyser av bygg
  • Kjennskap til offentlige anskaffelser og innkjøp
  • Kunnskap om bygningslovgivning – Norsk standard og tekniske forskrifter
  • Gode IKT kunnskaper
    Førerkort og gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig

 

Personlige egenskaper

  • Strukturert, systematisk, målrettet og løsningsorientert
  • Selvstendig, serviceinnstilt og evne til tverrfagligsamarbeid
  • Nøyaktig og kvalitetsbevisst
    Det stilles krav om politiattest og egenerklæring vedrørende tuberkuloseundersøkelse, hjemlet i henholdsvis Opplæringsloven § 10 – 9 og Forskrift om tuberkulosekontroll § 3-1.

 

Dette tilbyr vi

For samtlige stillinger i Hammerfest kommune

Gode forsikrings- og pensjonsordninger. Her finner du informasjon om offentlig tjenestepensjon

  • Gode muligheter for videre- og etterutdanning
  • Eget introduksjonsprogram for nyansatte
  • Lønn etter avtaleverk  

Særskilte tillegg for tiden

  • Mulighet for dekning av flytteutgifter etter gjeldende reglement, inntil kr 25 000,- mot 2 års bindingstid
    Tilsetting skjer på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtale og reglementer.

 

Kontaktopplysninger

  • Flere opplysninger om stillingen får du ved å henvende deg til virksomhetsleder Pål Karlstad 456 17 405
  • Søknad, CV og vedlegg sendes elektronisk, for hjelp til utfylling av CV kan Jobbnorge kontaktes på telefon 75 54 22 20.

Generell informasjon

I henhold til offentlighetsloven § 25 kan opplysninger om søker bli offentliggjort selv om søker har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten.

 

 

Søk stillingen

 

 

  • Søknadsfrist: 23. april 2023
  • Arbeidsgiver: Hammerfest kommune
  • Kommune: Hammerfest
  • Omfang: Heltid
  • Varighet: Fast
  • Arbeidssted: Byggdrift

 

Hammerfest kommune er en robust, livskraftig og attraktiv kommune

Vi bruker aktivt våre verdier – raus, sprek og samspilt – for å skape gode tjenester for brukere, innbyggere og samarbeidspartnere. Våre hovedoppgaver er å bidra til god samfunnsutvikling, levere velferdstjenester til innbyggerne og legge til rette for lokaldemokratiet. Kommunen yter tjenester til innbyggere og brukere i ulike livsfaser.

Vi forventer at våre medarbeidere skal være bevisste på ansvaret for kommunens samfunnsoppdrag, og oppmerksomme på sin betydning for brukernes opplevelse. Vi utvikler kvalitet og effektivitet i tjenestetilbudet gjennom et samarbeid mellom de folkevalgte, lederne og de ansatte.

 

Del stillingen

Selskap

Hammerfest kommune

Kontaktinfo

  • Pål Karlstad
  • Tittel: virksomhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 456 17 405

Lokasjon

  • Hammerfest

Søknadsfrist

April 23, 2023

Kyrkjelydsarbeidar i Fusa sokn (søknadsfrist 31.03.2023)

Vil du vera med å byggja kristent fellesskap i Fusa? Trivst du blant barn og unge?

 

 

  • Arbeidsgiver: Bjørnafjorden kyrkjelege fellesråd / Fusa sokn
  • Stillingstittel: Kyrkjelydsarbeidar
  • Frist: 31.03.2023
  • Ansettelsesform: Engasjement

 

Vil du vera med å byggja kristent fellesskap i Fusa?

Trivst du blant barn og unge?

 

Vi har ledig stilling som kyrkjelydsarbeidar, med fokus på fellesskapsbyggjande arbeid.

 

Stillinga er ei prosjektstilling for eit år med mogleg forlenging/fast tilsetjing. Oppstart etter avtale. Stillingsstorleik: 100% (lågare stillingsprosent dersom ynskjeleg)

 

Bli ein del av ein aktiv landsens kyrkjelyd, som ønskjer, saman med mange frivillige medarbeidarar, å bygge fellesskap i Fusa sokn.

 

Kyrkjelydsarbeidaren vil ha ansvar for fellesskapsbyggjande kristne aktivitetar for barn, unge og familiar. Dette inneheld både breiddearbeid som t.d. tweensklubb og djupneabeid som t.d. undervisning og gudsteneste. Det vert arbeidsdeling med kyrkjelydspedagogen, prest og andre i staben. Ein må rekne med ein del kvelds- og helgearbeid.

 

Vi ønskjer søkjarar som

  • har relevant høgskuleutdanning, men andre kan òg søke.
  • trivst med barn, ungdom og familiearbeid.
  • Vil formidle kristen tru og evangeliet om Jesus.
  • har gode samarbeidsevner og likar å jobbe i team.
  • jobbar sjølvstendig og tar ansvar for eigne oppgåver.
  • er kreativ og har evne til nytenking.
  • disponerer bil.

Personlege eigenskapar blir tillagt stor vekt.

 

Særskilte krav

  • Medlemskap i Den norske kyrkja
  • Politiattest jfr. Trussamfunnslova §20

 

Vi tilbyr

Engasjerte og fagleg dyktige kollegaer

Fleksibel arbeidstid

Løn etter avtaleverket i kyrkjeleg sektor

Gode pensjonsordningar med medlemskap i KLP

 

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson: Hans Einar Markhus
Stillingstittel: Dagleg leiar
Telefon: 56 58 01 81
Mobil: 959 36 580

Kontaktperson: Einar Ekerhovd
Stillingstittel: Sokneprest
Mobil: 913 82 964

 

Søk her

 

Hjemmeside

 

Fjord`n Senter, 5640 Eikelandsosen

 

Om arbeidsgiveren

Fusa sokn er eit av to sokn i Bjørnafjorden kyrkjelege fellesråd. Fusa sokn er geografisk likt tidl. Fusa kommune og har eit arbeid i 5 kyrkjer i tillegg til Eikelandsosen bedehus. Arbeidsfellesskapet lokalt består av prest, kantor, konsulent, dagleg leiar, kyrkjetenarar, kyrkjelydspedagog samt dagleg leiar i frivilligsentral og held kontor på Fjord`n Senter i Eikelandsosen.

  • Nettverk: Facebook
  • Sektor: Organisasjoner
  • Sted: Fjord`n Senter, 5640 Eikelandsosen
  • Bransje: Ideelle organisasjoner,Kirke og menighetStillingsfunksjonMenighetsarbeid
  • Arbeidsspråk: Norsk

Del stillingen

Selskap

Bjørnafjorden kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Hans Einar Markhus
  • Tittel: Dagleg leiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon56 58 01 81Mobil959 36 580

Lokasjon

  • Eikelandsosen

Søknadsfrist

Mars 31, 2023

100% fast stilling som teamleder i Barneverntjenesten Sør-Helgeland (søknadsfrist 10.04.2023)

100% fast stilling som teamleder i Barneverntjenesten Sør-Helgeland

 

Om stillingen

Vil du være med å bidra til et godt og trygt oppvekstmiljø for barn og unge på Sør- Helgeland?

Hvis du i tillegg trives i en hektisk arbeidshverdag, er strukturert og har godt humør, er det nettopp deg vi søker. Tjenesten har 19,5 stillinger, og har et godt og utviklingsorientert arbeidsmiljø.

Barneverntjenesten i de 5 Sør- Helgeland kommunene: Bindal, Brønnøy, Sømna, Vega og Vevelstad ble i 2011 etablert som en interkommunal tjeneste. Brønnøy er vertskommune og arbeidssted er rådhuset i Brønnøy. Tjenesten er organisert i tre team og vi søker nå en ny teamleder per tiden plassert i undersøkelssteamet vårt. Teamleder inngår i lederteamet i tjenesten sammen med barnevernleder, nestleder og øvrige teamledere.

Stillingen er ønskes besatt fra og med 01.06.2023.

 

Arbeidsoppgaver

  • Ansvarlig for faglig veiledning av saksbehandlere
  • Ansvarlig for å videreutvikle teamet faglig og metodisk
  • Ansvar for å bistå leder og nestleder i utviklingsarbeid innad i tjenesten
  • Teamleder inngår i barneverntjenestens akuttberedskap, med beredskapsvakt hver tiende uke
  • Det må regnes med å jobbe noe direkte inn i enkeltsaker

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper

Kvalifikasjoner

  • Barnevernspedagog eller sosionom
  • Erfaring fra undersøkelsesarbeid i kommunalt barnevern
  • Gode skriftlige ferdigheter
  • Annen relevant høgskole/universitetsutdanning i kombinasjon med relevant erfaring og videreutdanning kan vurderes.
  • Ønskelig med relevant videreutdanning
  • Ønskelig med ledererfaring
  • Ønskelig med veiledningskompetanse
  • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper

  • Omgjengelig og raus
  • Høy faglig integritet og gode samarbeidsevner
  • Fleksibel
  • Stor arbeidskapasitet
  • Robust og trygg
  • Evne til å arbeide planmessig og strukturert
    Personlig egnethet vil bli vektlagt ved ansettelse

 

Stillingen krever politiattest (ikke eldre enn 3 måneder)

 

Vi tilbyr

  • Gode arbeidsforhold og hyggelige kolleger
  • Tariffestede pensjons- og forsikringsordninger
  • Brønnøy kommune er en IA- bedrift
  • En utviklingsorientert organisasjon
  • Tilflyttere til Brønnøy kommune etter 01.01.2022 får tilbud om gratis barnehage og SFO til og med 31.12.2023.

 

Har du spørsmål om stillingen?
Ta gjerne kontakt med oss!

  • Barnevernsleder Hilde Rakvaag på tlf. 47 64 85 33
  • Nestleder Liv Kristin Trælnes på tlf. 95 40 92 56

 

Generell info

Det er viktig at du legger ved attester fra tidligere arbeid, fagbrev og vitnemål i søknaden. Arbeidsansiennitet er grunnlag for lønnsfastsettelsen i et evt. jobbtilbud.

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon dersom du blir innkalt. Minst to referanser bes oppgitt i søknaden.

Dersom du får tilbud om stillingen, må gyldig politiattest fremvises til leder/tjenestested før tiltredelse. jf. Barnevernloven § 6-10. Legges ikke ved i søknaden.

Dersom det kan trekkes i tvil om søkere har de nødvendige norskkunnskaper, skal vedkommende kunne dokumentere sin kunnskap ved språkprøvebevis minimum bestått nivå B2.

Tilsettingen skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og gjeldende tariffavtale. Det inngår 6 måneders prøvetid i tilsettingen.

Vi mener mangfold er en styrke og ønsker medarbeidere med ulik livserfaring og perspektiv for å bidra til enda bedre oppgaveløsning.

Søkere må benytte elektronisk søknadsskjema på denne siden.

Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste jf. Offentlighetsloven § 25 selv om søkeren har bedt om å bli unntatt offentlighet. Dette blir du i så fall varslet om.

 

Søk stillingen

 

  • Søknadsfrist: 10. april 2023
  • Arbeidsgiver: Brønnøy kommune
  • Kommune: Brønnøy
  • Omfang: Heltid
  • Varighet: Fast
  • Arbeidssted: Barneverntjenesten Sør-Helgeland

Om oss i Brønnøy
Brønnøy kommune er en av flere kommuner i Nordland i vekst. Vi ligger midt i leia – midt i landet – med ca. 7800 innbyggere. Kystbyen Brønnøysund er regionsenter for de 5 kommunene på Sør-Helgeland. Regionen tilbyr et unikt friluftsliv med verdensarvøya Vega kun en liten båttur unna og lange fjellturer i nasjonalparkene Lomsdal-Visten eller Børgefjell. Brønnøy og omegn kan for øvrig by på et godt havfiske, unike fiskevann og lakseførende elver. I regionsentret Brønnøysund kan du nyte mat i verdensklasse på flere av byens etter hvert godt utbygde restauranttilbud.

Vi har et rikt kulturliv – enten du er aktiv utøver selv eller bare ønsker å nyte sådan. Et godt lag- og foreningsliv og fritidsaktiviteter finnes i rikt monn for både ung og voksen. Vi har videregående skole, desentralisert grunnskole og flere barnehager. Et næringsliv som blomstrer og som har spennende planer for fremtiden.

Velkommen som søker på jobb hos oss!

Del stillingen

Selskap

Brønnøy kommune

Kontaktinfo

  • Hilde Rakvaag
  • Tittel: Barnevernsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon 75 01 23 32 / 47 64 85 33
  • Liv Trælnes
  • Tittel: Nestleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon 75 01 23 35 / 95 40 92 56

Lokasjon

  • Brønnøysund

Søknadsfrist

April 10, 2023

*Rektor Hernes skole (Søknadsfrist 17.03.2023) *Assisterende rektor Ydalir skole (Søknadsfrist 22.03.2023)

Lærer i 100% stilling til linjen Korean Wave – Language and Culture (søknadsfrist 23.03.2023)

 

Hadeland folkehøgskole søker lærer i 100% stilling til linjen Korean Wave – Language and Culture

 

 

Arbeidsgiver: Hadeland folkehøgskole

Stillingstittel: Lærer

Frist: 23.03.2023

Ansettelsesform: Fast

 

Arbeidsoppgaver

  • ansvar for å drive egen linje, og videreutvikle denne
  • planlegge og gjennomføre studietur til Korea innenfor gitt budsjett
  • sosialpedagogisk arbeid og tilsyn, fire helgevakter og en tilsynsvakt annenhver uke på hverdager
  • tilstedeværelse på elevkvelder og ulike arrangement
  • delta i skolens øvrige aktiviteter og praktiske arbeidsoppgaver

Kvalifikasjoner

  • høyere relevant utdanning og pedagogikk
  • beherske flytende koreansk muntlig og skriftlig
  • ha en god forståelse for og evne til å formidle koreansk kultur, historie, samfunn osv.
  • ha erfaring i å undervise koreansk på lavere og høyere nivå, og må kunne tilpasse undervisningen til ulike nivå i samme klasse

I tillegg er det en fordel om du

  • har førerkort
  • har kjennskap til folkehøgskole

Personlige egenskaper

  • er en tydelig og empatisk klasseleder
  • liker å jobbe med ungdom.
  • evne til å inspirere og veilede ungdom
  • god til å bygge gode relasjoner til elevene.
  • selvstendig og initiativrik
  • personlig egnet

Vi tilbyr

  • hyggelige og engasjerte elever og ansatte
  • spennende, utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
  • lærere som samarbeider i team om elevenes læring og utvikling
  • mulighet for å leie leilighet på skoles område

Tilsetting og prøvetid

  • tilsetting skjer på grunnlag av de til enhver tid gjeldende lover, tariffavtaler og reglement
  • som hovedregel praktiserer vi 6 måneders prøvetid fra tiltredelsesdato
  • vi krever politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder
  • det vil bli utarbeidet en individuell arbeidsplan
  • tiltredelse 01.08.2023

 

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson: Jon Lennart Løbak
Stillingstittel: Inspektør
Mobil: 936 26 628

Søk her

 

Hjemmeside

Augedalsvegen 15, 2760 Brandbu

Om arbeidsgiveren

Hadeland folkehøgskole er en frilynt folkehøgskole med kapasitet til ca 100 elever. Det er for tiden 15 ansatte ved skolen. Skolen tilbyr linjene: K-pop korean wave, Korean wave -Language & Culture, Japan-Language & Culture, Manga and Webtoons og Aikido, sverd og østlig filosofi. Skolen ligger i Gran kommune i historisk kulturlandskap med mange fine turmuligheter.

  • Nettverk: Facebook
  • Sektor: Privat
  • Sted: Augedalsvegen 15, 2760 Brandbu
  • Bransje: Barn, skole og undervisning,Forskning, utdanning og vitenskapStillingsfunksjonUndervisning og pedagogikk / Andre pedagoger

Del stillingen

Selskap

Hadeland folkehøgskole

Kontaktinfo

  • Jon Lennart Løbak
  • Tittel: Inspektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 936 26 628

Lokasjon

  • Brandbu

Søknadsfrist

Mars 23, 2023

Lærer i 100% stilling til linjen Manga og Webtoons (søknadsfrist 24.03.2023)

Hadeland folkehøgskole søker lærer i 100% stilling til linjen Manga og Webtoons

 

 

Arbeidsgiver: Hadeland folkehøgskole
Stillingstittel: Lærer
Frist: 24.03.2023
Ansettelsesform: Fast

 

Arbeidsoppgaver

  • opplæring av elever i Manga og Webtoons og ansvar for å drive og videreutvikle linjen
  • planlegge og gjennomføre studietur til Korea og/eller Japan innenfor gitt budsjett
  • sosialpedagogisk arbeid og tilsyn, fire helgevakter og en tilsynsvakt annenhver uke på hverdager
  • tilstedeværelse på elevkvelder og ulike arrangement
  • delta i skolens øvrige aktiviteter og praktiske arbeidsoppgaver

Kvalifikasjoner

  • høyere relevant utdanning og pedagogikk
  • kan undervise og veilede på ulikt nivå i samme klasse
  • generelt gode tegneferdigheter når det gjelder anatomi, komposisjon, fargeteori, perspektiv, form osv.
  • beherske både tradisjonell tegning og digitale verktøy
  • beherske manga-tegnestilen
  • være godt kjent med østasiatisk historiefortelling
  • kunne hjelpe elevene med å utvikle karakterer og historier
  • kjennskap til japansk/koreansk kultur

I tillegg er det en fordel om du

  • selv er aktiv tegneseriemaker
  • har ferdigheter innenfor PR og oppbygging av hjemmesider/laging av reklamemateriell
  • har relevant nettverk som kan vise de som vil bli tegneserieskapere veien videre
  • har førerkort
  • har kjennskap til folkehøgskole

Personlige egenskaper

  • er en tydelig og empatisk klasseleder
  • liker å jobbe med ungdom
  • god til å bygge gode relasjoner med elever
  • evne til å inspirere, forstå og veilede ungdom
  • være en trygg voksenperson og rollemodell
  • fleksibel, idérik
  • selvstendig og initiativrik
  • fleksible og god til å samarbeide
  • personlig egnet

Vi tilbyr

  • hyggelige og engasjerte elever og ansatte
  • spennende, utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
  • lærere som samarbeider i team om elevenes læring og utvikling
  • mulighet for å leie leilighet på skoles område

Tilsetting og prøvetid

  • tilsetting skjer på grunnlag av de til enhver tid gjeldende lover, tariffavtaler og reglement
  • om hovedregel praktiserer vi 6 måneders prøvetid fra tiltredelsesdato
  • i krever politiattest som ikke er eldre enn tre måneder
  • det vil bli utarbeidet en individuell arbeidsplan
  • tiltredelsesdato 01.08.2023

 

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson: Katrine Foss

Stillingstittel: Assisterende rektor/Internatleder

Mobil: 415 06 894

Søk her

 

Hjemmeside

Augedalsvegen 15, 2760 Brandbu

 

Om arbeidsgiveren

Hadeland folkehøgskole er en frilynt folkehøgskole med kapasitet til ca 100 elever. Det er for tiden 15 ansatte ved skolen. Skolen tilbyr linjene: K-pop korean wave, Korean wave -Language & Culture, Japan-Language & Culture, Manga and Webtoons og Aikido, sverd og østlig filosofi. Skolen ligger i Gran kommune i historisk kulturlandskap med mange fine turmuligheter.

Nettverk: Facebook

Sektor: Privat

Sted: Augedalsvegen 15, 2760 Brandbu

Bransje: Barn, skole og undervisning,Forskning, utdanning og vitenskap

Stillingsfunksjon: Undervisning og pedagogikk / Andre pedagoger

Arbeidsspråk: Norsk

Del stillingen

Selskap

Hadeland folkehøgskole

Kontaktinfo

  • Katrine Foss
  • Tittel: Assisterende rektor/Internatleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 415 06 894

Lokasjon

  • Brandbu

Søknadsfrist

Mars 24, 2023

Prosjektleder kommunalteknisk, fast (Søknadsfrist 03.04.2023)

 

Prosjektleder kommunalteknikk

 

 

Om stillingen

Øksnes kommune har en vedtatt hovedplan vann og avløp med en rekke prosjekter som skal realiseres innen 2026.
I tillegg har Øksnes kommune et overordnet mål om å ha 5000 innbyggere i 2030, og vi skal vi tilrettelegge for flere arbeidsplasser og nye bolig- og næringsarealer.

For å kunne gjennomføre alle prosjekter må kommunen utvikle egen organisasjon og sørge for å ha dyktige prosjektledere.

Øksnes kommune har derfor for snarlig tiltredelse ledig stilling som prosjektleder for driftsavdelingen – kommunalteknikk. Stillinga vil ligge i et team med 2 prosjektledere.

Kommunen tilbyr kr. 100.000 til den som fyller kravet til ingeniør og som tilbys og takker ja til stillingen. Dette er et engangsbeløp som utbetales etter endt prøvetid på 6 måneder, og som gir bindingstid på 2 år.

 

  • Søknadsfrist: 03.04.2023
  • Arbeidsgiver: Øksnes kommune
  • Sted: Myre
  • Stillingstittel: Prosjektleder kommunalteknisk
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4628322548

Arbeidsoppgaver

Jobben vil i hovedsak bestå av følgende oppgaver:

  • Planlegge, gjennomføre og lede prosjekt innen vann, avløp og vei fra begynnelse til slutt.
  • Anskaffelser av varer og tjenester.
  • Andre oppgaver innenfor fagområdet må kunne påregnes

Kvalifikasjoner

Vi søker deg som:

  • Er ingeniør eller har fagskole med lang relevant praksis. Solid og lang realkompetanse i kombinasjon med kurs og etterutdanning vurderes dersom man ikke har formell kompetanse.
  • Har erfaring fra fagområdene vei, vann og avløp vil bli vektlagt
  • Har erfaring med offentlige anskaffelser
  • Har erfaring med prosjektledelse og gjennomføring av prosjekter
  • Har god IT-kompetanse og IT-forståelse.
  • Har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne – Norsk språk
  • Har førerkort klasse B.

Personlige egenskaper

Vi ønsker en person som :

  • Er samlende og kan jobbe selvstendig og i team
  • Samarbeider godt med alle
  • Får ut det beste potensialet i sine medarbeidere
  • Har stor arbeidskapasitet
  • Liker en hektisk hverdag og mange varierte oppgaver
  • Er løsnings orientert
  • Har evne til å innrette seg etter fattede beslutninger og vedtatte rammer
  • Er engasjert og innovativ
  • Ser muligheter i hverdagen og i jobben
  • Liker samspill og jobbe i en helhetlig organisasjon
  • Har gjennomføringsevne

Vi tilbyr

Variert arbeid i positivt miljø.
Tilsetting på vanlige kommunale vilkår.
Fra lønnen trekkes 2 % innskudd til pensjonsordning.
God forsikringsordning og lånevilkår i KLP.

For nyutdannede kan det være aktuelt med deltakelse i Look North trainee-program.

Det gjøres oppmerksom på at navnet på en søker kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om at navnet blir unntatt offentlighet. Ønsker du unntatt offentlighet må det begrunnes, jf. offentleglova § 25, andre ledd. Du varsles dersom ønsket ikke kan tas til følge.

 

Adresse:Storgata 27, 8430 Myre, Norge

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Rahmat Hussaini
Avdelingsleder kommunalteknikk driftsavdeling
Telefon:969 85 163
E-post:[email protected]

Bengt Stian Nilsen
Kommunalsjef teknisk sektor
Telefon:95170945
 E-post:[email protected]

 

Øksnes kommune har ca 4.500 innbyggere og ligger i Vesterålen. Kommunen har et godt og variert næringsliv som er i kontinuerlig utvikling. Med Myre som kommunesenter er vi Norges største torskekommune, og fiskeri har alltid vært bærebjelken i vårt samfunn. Med storhavet som nabo, fjell i verdensklasse, imøtekommende og varme innbyggere er Øksnes kommune en kommune for framtida. Øksnes kommune har et rikt og variert kulturliv, med Dronningruta og Nyksund som kjente opplevelser.

 

Del stillingen

Selskap

Øksnes kommune

Kontaktinfo

  • Rahmat Hussaini
  • Tittel: Avdelingsleder kommunalteknikk driftsavdeling
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 969 85 163
  • Bengt Stian Nilsen
  • Tittel: Kommunalsjef teknisk sektor
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 95170945

Lokasjon

  • Myre

Søknadsfrist

April 3, 2023