Kvalitets- og bærekraftsansvarlig (søknadsfrist 05.02.2023)

Kontakt - Haraldsplass Stiftelsen

 

Utfordrende og variert stilling som kvalitets- og bærekraftsansvarlig

 

Arbeidsgiver Haraldsplass Diakonale Stiftelse

Stillingstittel Kvalitets- og bærekraftsansvarlig

Frist 05.02.2023

Ansettelsesform Fast

Haraldsplass Diakonale Stiftelse søker etter deg som er analytisk med sans for kritisk tenkning og med sterk etisk retningssans. Du må være opptatt av og interessert i å bygge systemer som underbygger de målene og kravene virksomheten(e) har, og du må kunne veilede dine kollegaer i bruk av kvalitetssystem og dokumentering. Stillingen inngår i dag i avdeling for finans, strategi og virksomhetsstyring, en ny avdeling som i tråd med nylig vedtatt strategi har et særlig fokus på økonomi og utviklingskapasitet gjennom kvalitet, god styring og forvaltning.

Stiftelsen er i stor endring, og du vil ha mange sterke fagfolk som kollegaer som sammen, og hver for seg, yter rådgiving og støtte til Stiftelsen og flere av virksomhetene i Haraldsplass-familien. Du vil være sentral i å videreutvikle strukturer slik at Stiftelseskonsernet etterlever og effektivt kan rapportere på både finansielle og ikke-finansielle krav innen kvalitet, ESG og ulike sertifiseringer.

Som ansatt hos oss er du opptatt av å dele kunnskap og har et ønske om å bidra til utvikling og profesjonalisering. Du motiveres av Stiftelsens motto «Kompetanse med hjertevarme» og er lojal til Stiftelsens formål. Personlig interesse og egnethet vil bli tillagt stor vekt.

Stillingen vil rapportere til Direktør for finans, strategi og bærekraft, men det kan på noe sikt bli endringer i organisasjonen.

Stiftelsens medarbeidere skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer personer med innvandrerbakgrunn, nedsatt funksjonsevne og/eller hull i CV til å søke våre stillinger.

Sentrale arbeidsoppgaver:

Bidra til å videreutvikle system for virksomhetsstyring og kvalitet på bakgrunn av Stiftelsens mål og strategier og sikre at bærekraft er en del av styringssystemene i virksomhetene.
Utvikle rammeverk for bærekraftsrapportering og aktsomhetsvurderinger i hele konsernet, og særskilt innen innkjøp, eiendom og forvaltning
Utvikle systemer for dokumenthåndtering og bistå i dokumentasjon og bærekraftsrapportering
Systemforvalter for Stiftelsens kvalitets- og dokumenthåndteringssystemer
Være oppdatert på lover, regler og anbefalinger og rådgi i kvalitets- og bærekraftsspørsmål.
Bistå de mindre virksomhetene i systematisering av sitt kvalitetsarbeid
Sertifiseringer og resertifiseringer på ulike områder, samt internkontroll og etterspørsel av konsernrelevant styringsinformasjon

Kvalifikasjoner:

Du må ha utdanning på minimum bachelor-nivå, gjerne tverrfaglig innen system, kvalitet, økonomi, it eller jus. Det er avgjørende med forståelse og interesse for IT og virksomhetsstyring
Arbeidserfaring fra større organisasjoner er en fordel, men personlig egnethet enda viktigere.
Du har erfaring fra og/eller sterk interesse av å jobbe i prosjekt med andre og tar gjerne ansvar.

Personlige egenskaper:

Du er fleksibel i forhold til arbeidssted og roller, og trives med å forholde deg til ulike personer
Du er analytisk anlagt og utfordrer det etablerte med nysgjerrighet og innsikt
Du er selvstendig og strukturert og arbeider effektivt og systematisk
Du motiveres av problemløsning for å møte virksomhetenes behov og mål.
Du kan motivere og veilede andre.

Vi tilbyr:

Utfordrende og meningsfylte oppgaver sammen med dyktige kollegaer i et godt arbeidsmiljø
Arbeid i en organisasjon med fokus på verdier, mennesket og gode prosesser
Faglige utviklingsmuligheter
Fleksibel arbeidstid
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Lønn etter avtale

Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen er du velkommen til å kontakte HR-ansvarlig Ina Ottesen på tlf 412 83 497, eller Direktør for finans, strategi og bærekraft Vigdis Anita Gåskjenn på tlf 930 24 176

 

Om arbeidsgiveren

HARALDSPLASS DIAKONALE STIFTELSE er en selvstendig diakonal institusjon med virksomheter innenfor sykehus, barnevern, høyskole, eldreomsorg og psykiatri. Mottoet «Kompetanse med hjertevarme» forplikter til å vise nestekjærlighet og respekt for den enkeltes personlighet og integritet gjennom engasjement, inkluderende fellesskap, fokus på miljø og kamp for rettferdighet. Stiftelseskonsernet vil fortsette å utvikle sin relevans for samfunnet gjennom å knytte til seg høyt kvalifiserte, engasjerte og profesjonelle medarbeidere.

 

Søk på stillingen her.

 

Ulriksdal 8, 5009 Bergen
HARALDSPLASS DIAKONALE STIFTELSE

Spørsmål om stillingen

Ina Ottesen, HR-Ansvarlig

Mobil412 83 497

Del stillingen

Selskap

Haraldsplass Diakonale Stiftelse

Kontaktinfo

  • Ina Ottesen
  • Tittel: HR-Ansvarlig
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 412 83 497

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Februar 5, 2023

Feltinspektører sommeren 2023 og sommerengasjement Sysselmesterbetjent (ulike søknadsfrister)

Kommunalsjef helse og omsorg – Helse- og omsorgsetaten (søknadsfrist 15.01.2023)

 

Kommunalsjef helse og omsorg

 

Helse- og omsorgsetaten, Administrasjon helse- og omsorgVi søkjer deg som er ein strategisk og samlande toppleiar, som vil vere med å styrke og vidareutvikle Ulstein kommune saman med dyktige og engasjerte medarbeidarar. Som medlem i kommunedirektøren si leiargruppe, vil du ha medansvar for samla drift og utvikling av heile organisasjonen i Ulstein kommune.

Helse og omsorgsetaten i Ulstein leverer gode tenester og har ved fleire høve plassert seg høgt på nasjonale målingar. Vi søker ein toppleiar som har dei same ambisjonane.

Søknadsfrist: 15.01.2023
Arbeidsgivar: Helse- og omsorgsetaten
Stad: Ulsteinvik
Stillingstittel: Kommunalsjef helse og omsorg
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4592347849

Arbeidsoppgåver

Vi tilbyr ei spanande og utfordrande stilling, med stort ansvar og mynde. Du er oppteken av at vi skal levere tenester av god kvalitet innanfor vedtekne budsjettrammer. Dette løyser du på ein måte som gjer at våre tilsette opplever meistring gjennom bruk av eigen kompetanse, motivasjon og involvering. Kommunalsjefen har det overordna fag-, personal- og økonomiansvaret for sektoren. Du har også ansvar for saksførebuing til politisk nivå og å følge opp politiske vedtak.

Ulstein kommune har tilsette med høg kompetanse og vi opplever god rekruttering. For å oppretthalde denne situasjonen er du oppteken av heiltidskultur og kompetansebygging. Det er viktig å arbeide aktivt for å ivareta og vidareutvikle dette.

Som kormmunalsjef evnar du å leie ein organisasjon og sektor som stadig er i endring. Du er ein samlande, inkuderande og samhandlande leiar med gjennomføringskraft.

Som kommunalsjef er det forventa at du har eit heilskapsfokus på arbeidet og tek aktivt del i overordna kommunal planlegging og lokalsamfunnsutvikling. Du har eit aktivt forhold til samarbeid mellom kommunale og interkommunale einingar for å løyse dei utfordringane som ligg framfor oss.

Kvalifikasjonar

  • Du må ha relevant høgare utdanning, minimum bachelorgrad og vidareutdanning innan leiing
  • Kunnskap om relevant lovverk og forskrifter knytt til sektoren sine ansvarsområde
  • Kunnskap om budsjett og kostnadsstyring, primært innan offentleg verksemd
  • Minimum 3 år relevant leiarerfaring, der du har hatt sjølvstendig ansvar for fag, personal og økonomi
  • God skriftleg og munnleg framstillingsevne i tillegg til relevant digital kompetanse
  • Kommunen sitt administrasjonsspråk er nynorsk

Personlege eigenskapar
Vi ønsker at du:

  • er ein sterk og tydeleg leiar som evnar å gjennomføre endringar med fokus på god tenestekvalitet til innbyggarane gjennom samla innsats
  • skaper engasjement, er løysingsorientert og fleksibel
  • medverkar til eit godt partssamarbeid
  • har høg arbeidskapasitet, evnar å arbeide sjølvstendig og å prioritere
  • har god formidlingsevne, også når problemstillingane er komplekse

Vi tilbyr

  • Løn etter avtale
  • Godt arbeidsmiljø
  • Deltaking i intern leiarutvikling
  • Deltaking i interkommunalt nettverk
  • Gode pensjons- og forsikringsordningar
  • Stillinga er plassert i HTA kap.3.4.1 Leiar Stillingskode: 9440 Kommunalsjef

Tilsetting samsvar med gjeldande lov-,forskrift og avtaleverk. Prøvetid i faste stillingar er 6 månader.

Søkarane vert vurderte ut frå ei samla vurdering av formelle kvalifikasjonar, erfaring frå relevant arbeid og personlege eigenskapar. Personlege eigenskapar vert tillagt stor vekt. Aktuelle kandidatar vert kalla inn til intervju og det kan vere aktuelt å gjennomføre delar av intervjuprosessen som gruppeintervju. Søkarane som vert kalla inn må legge fram rettkjend dokumentasjon av vitnemål og attestar. Det kan verte aktuelt å krevje politiattest før tiltreding.

 

Søk på stillinga her.

 

Sjukeheimsvegen 18, 6065 Ulsteinvik, Norge

Kontaktinformasjon

Verner Larsen, Kommunedirektør
982 30 601

 

Mellom storhavet og Sunnmørsalpane ligg Ulstein kommune med kommunesenteret Ulsteinvik. Hos oss står nyskaping og bulyst i høgsetet. Folketalet stig og nye utbyggingsprosjekt har blitt prisløna dei siste åra. Vi driv godt, har stram men ordna økonomi, gode tenester og høg fagleg kompetanse. Vi huser store maritime verksemder med global marknad og hjarte for lokalsamfunnet. Saman med engasjerte innbyggarar, ein blømande frivillig sektor og eit allsidig næringsliv skaper vi framtida.

 

Del stillingen

Selskap

Ulstein kommune

Kontaktinfo

  • Verner Larsen
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 982 30 601

Lokasjon

  • Ulsteinvik

Søknadsfrist

Januar 15, 2023

Skår VVS AS: *Rørlegger *Rørlegger / Bas *Servicetekniker / ingeniør (søknadsfrist 31.01.2023)

Ønsker du å bli vår helsestasjonslege? Helsestasjonen, Stange kommune Fast (Søknadsfrist 06.02.2023)

 

Ønsker du å bli vår helsestasjonslege?

 

Helsestasjonen, Stange kommune

Stange kommune søker en engasjert lege til spennende og varierte arbeidsoppgaver fordelt mellom helsestasjonen og skolehelsetjenesten.

Som lege i helsestasjonstjenesten i Stange vil du få en spennende, innovativ og framoverlent arbeidsplass med mange dyktige kollegaer. Målet er å fremme psykisk og fysisk helse, fremme gode sosiale og miljømessige forhold, samt å forebygge sykdommer og skader. Vi tilbyr tjenester til gravide, barn- og unge fra 0-20 år, og deres familier. Det tverrfaglig samarbeidet med helsesykepleiere, fastleger, spesialisthelsetjenesten, PPT, Psykiske helsetjenester, barnevern med flere er et fundament for tjenesten.

Vi har moderne og lyse lokaler med sentral beliggenhet i Stangebyen, gratis parkering, og god offentlig kommunikasjon til nærliggende byer og tettsteder. Stillingen som lyses ut er en fast 80 %-stilling.

Søknadsfrist: 06.02.2023
Arbeidsgiver: Stange kommune
Stillingstittel: Helsestasjonslege
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4581955014

Arbeidsoppgaver

Følge opp legekonsultasjoner i henhold til de nasjonalfaglige retningslinjene for helsestasjonstjenesten
Spe- og småbarnsundersøkelser i helsestasjonen
Helseundersøkelse for 1. klasse i samarbeid med helsesykepleier ute på de enkelte barneskolene i Stange kommune
Tverrfaglig samarbeidsmøter med helsesykepleiere og andre helsestasjonsleger
Være bidragsyter i det tverrfaglige samarbeidet
Bidra til kvalitetssikring og utvikling av tjenesten
Journalføring i HsPro
Være rådgiver for helsesykepleiere i medisinsk faglige spørsmål
Deltakelse i månedlige møter med legetjenesten i kommunen

Kvalifikasjoner

Du må være autorisert som lege i Norge (LIS1-godkjenning)
God kjennskap og erfaring fra norsk helsevesen
Ønskelig med erfaring fra helsestasjonsarbeid eller annet arbeid med barn og unge
Sertifikat klasse B (noe kjøring må påregnes)
Du har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Søkere utenfor Skandinavia må ha bestått norsk prøve C1 eller Bergenstesten
Politiattest må fremlegges før tiltredelse

Personlige egenskaper

Du har evne til å jobbe selvstendig og har god gjennomføringsevne
Du har evne til å skape gode relasjoner med både barn og voksne
Du liker å være en del av et team for å sikre faglig gode tjenester
Du er fleksibel og dyktig i samhandling med kollegaer, barn og foreldre
Du er en god lagspiller med fokus på å oppnå resultater ved å gjøre hverandre gode
Du er omgjengelig og innehar profesjonelle holdninger
Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr

Fast tilsetting i Stange kommune
Vi tilrettelegger for gjennomføring av kurs som er relevant for stillingen
Forutsigbar arbeidstid på dagtid.
Kommunen kan ved behov tilrettelegge for endring i stillingsstørrelsen
Ingen forpliktelse knyttet til legevakt
Tilgang til tjenestebil
En variert og utfordrende arbeidshverdag
Sterkt og tverrfaglig arbeidsmiljø
Selvstendige arbeidsoppgaver med gode utviklingsmuligheter
Engasjerte kollegaer med stor arbeidsglede
Kollegaveiledning

 

Søk på stillingen her.

 

Doktor Thorshaugs veg 25, Dr. Thorshaugs veg, 2335 Stange, Norge

Kontaktinformasjon

Anne Marie Stenberg, Avdelingsleder, Helsestasjonen
478 13 344
[email protected]

 

Hjemmeside:
https://www.stange.kommune.no/

 

Stange kommune har over 1500 ansatte, og er den største arbeidsplassen i Stange. Som arbeidstaker hos oss kan du bidra til vekst og utvikling og bli del av et stort fagmiljø med kolleger fra mange ulike yrkesbakgrunner.

Våre verdier er åpenhet, trygghet og mangfold.

Stange er inngangsporten til Innlandet. I en tid hvor urbanisering er et av samfunnets tydeligste trekk, er beliggenheten til Stange kommune veldig sentral – en grønn lunge i et urbaniserende område. Med hyppige togavganger er det mange som pendler fra Oslo og kombinerer det med hjemmekontor. Videre utbygging av jernbanen vil redusere reisetiden og øke antall togavganger ytterligere.

Det handler om p u s t e r o m – å gi folk rom til å være tro mot seg selv og nok plass for å strekke seg mot målene sine.

Les mer om Stange kommune på våre hjemmesider og følg oss gjerne på Facebook og LinkedIn.

 

Del stillingen

Selskap

Stange kommune

Kontaktinfo

  • Anne Marie Stenberg
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 478 13 344

Lokasjon

  • Stange

Søknadsfrist

Februar 6, 2023

Driftskoordinator Teknisk drift (søknadsfrist 31.01.2023)

Spennande stilling ledig i Teknisk drift

Driftskoordinator

 

Om veg og park Sunnfjord Kommune

Tenesta har i dag 13 medarbeidarar i tillegg til fagkoordinator, og inngår i eininga Teknisk drift som til saman har 32 tilsette. Teknisk drift driftar i overkant av 32 mil veg, og har ansvar for drift og vedlikehald av alle parkareal og kommunale veglys i kommunen. Stillinga inngår i Sunnfjord kommune si tekniske driftsavdeling, og skal ha driftsansvaret for fagfeltet veg, park og veglys.

Vi har følgande stilling ledig:

100 % fast stilling som driftskoordinator

Arbeidsoppgåver er m.a.:

  • arbeidsoppgåver innanfor Veg og Park i eininga Teknisk drift. I dette inngår dagleg planlegging, organisering, ressursstyring, HMS og internkontroll.
  • sikre effektiv drift og vedlikehald til innbyggarane sitt beste innanfor pålagde rammer
  • medverke til kompetanse- og kvalitetsutvikling slik at drifta betrast
  • initiere og fremje nye og innovative løysingar gjennom digitalisering og systematisering
  • rapporterering
  • inngå i teknisk vakt / vintervedlikehald

Kvalifikasjonar for stillinga:

  • teknisk fagskule kommunalteknikk og/eller tilsvarande fagområder
  • fagbrev innan vegdrift/bygg og anlegg
  • gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • god IKT- kompetanse
  • god skriftleg og munnleg framstillingsevne på norsk
  • sertifikat minimum kl B/BE/C (person- varebil- lastebil)
  • Relevant erfaring kan kompensere for manglande utdanning. Vi ser etter deg som har fagkompetanse og erfaring innanfor fagområdet. Det er ein stor fordel om du har erfaring med å leie andre.

Personlege eigenskapar

  • løysingsorientert, med evne til å skape tillit
  • du har evne til å arbeide sjølvstendig og ansvarsfylt
  • du er utviklingsorientert, initiativrik og handlekraftig
  • du er engasjert og har evne til å motivere andre
  • du har gode samarbeidsevne og kan jobbe tverrfagleg
  • du har evne til å skape eit godt arbeidsmiljø
  • du er serviceinnstilt
  • Personlege eigenskapar vert vektlagt.

Vi tilbyr:

  • eit godt fagmiljø
  • fokus på et godt arbeidsmiljø
  • lønn i forhold til gjeldende avtaleverk, tariffesta og gode pensjons- og forsikringsordningar

Du søker elektronisk.

Velkomen som søkar, vi ser fram til å høyre frå deg!

 

Søk på stillingen her.

Fylke: Vestland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

 

Søknadsfrist: 31.01.2023

 

Tiltreding: Snarast

 

Kontaktpersonar:

Einingsleiar Leif Halvor Kårstad

mob: +47 959 80 989

 

Heimeside:
/www.sunnfjord.kommune.no/

 

Sunnfjord kommune Teknisk drift

Sunnfjord kommune ligg sentralt i Vestland fylke, og tilbyr rike naturopplevingar frå fjord til bre. Kommunen har om lag 22 000 innbyggarar, og er sentrum for handel, service og utdanning i regionen. Kulturlivet er variert med teater, kino, konsertar og utstillingar. I kommunen er det breitt tilbod av bustadar og tomter.

 

Del stillingen

Selskap

Sunnfjord kommune

Kontaktinfo

  • Leif Halvor Kårstad
  • Tittel: Einingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 959 80 989

Lokasjon

  • Førde

Søknadsfrist

Januar 31, 2023

Assisterande einingsleiar Naustdal heimeteneste (søknadsfrist 30.01.2023)

Naustdal heimeteneste har ledig stilling som

Assisterande einingsleiar

 

Er du god til å motivere, engasjere, skape fellesskapskjensle, og likar du samstundes å ta ansvar? Då kan dette være stillinga for deg!

Naustdal heimeteneste har for tida lokale ved Naustdal omsorgssenter og yt tenester blant anna innan heimesjukepleie, heimehjelp, kvardagsrehabilitering , tiltakspakke demens og velferdsteknologi til heimebuande pasientar. Tenesta har i tillegg ansvar og yt tenester i 15 omsorgsbustader knytt til basen.

Heimetenesta har for tida stort fokus på implementering av ulike teknologiske hjelpemiddel i heimane. Vi er ein del av Ressurssjukepleiarnettverket for kreftomsorg og lindrande behandling i kommunane. Vidare har vi fleire tiltak innan demensomsorg.

Målet vårt er å vere ei levande teneste med eit framtidsretta fokus der vi saman skal yte gode heimetenester til innbyggarane i Naustdal.

Vi ønsker å finne ein dyktig assisterande einingsleiar som vil vere med på å utvikle vidare Naustdal heimeteneste!

Eininga har 22 årsverk fordelt på 35 tilsette. Assisterande einingsleiar vil arbeide tett saman med einingsleiar og vil samtidig få mykje sjølvstendig ansvar. Arbeid er dagtid mandag – fredag.

Krav til søkar:

  • sjukepleiar
  • leiarerfaring
  • beherskar godt norsk munnleg og skriftleg
  • har gode datakunnskapar

Det er ein fordel om du har:

  • erfaring med ressursstyringssytem for tilsette (RS)
  • erfaring med journalsystem (CosDoc)
  • leiarutdanning eller relevant leiarerfaring innan omsorg
  • erfaring/kjennskap med utarbeiding av turnus og regelverk knytt til dette
  • relevante vidareutdanningar innan helse- og omsorg
  • interesse for teknologiske hjelpemiddel

Arbeidsoppgåver:

  • leie den daglege drifta i eininga i samarbeid med einingsleiar
  • fordele arbeidsruter og oppgåver til dei tilsette
  • ansvar og kjennskap til teknologiske hjelpemiddel
  • ansvar for innleige av personale ut i frå bemanningsplan
  • medansvar for faglege vurderingar og rettleiing av personalet
  • samhandling med tenestemottakarar og pårørande
  • samarbeid med interne og eksterne aktørar. Vi samarbeider tett med tildelingseininga i kommunen
  • delta i møter med aktuelle samarbeidspartar
  • delta i økonomistyringa for eininga i samarbeid med einingsleiar
  • Stillinga vil ha varierande arbeidsoppgåver med omlag 60% assisterande einingsleiar og 40% ute i pasientretta arbeid.

Vi søker deg som:

  • er ein pådrivar og lagspelar for eit godt arbeidsmiljø
  • trivst med å jobbe både sjølvstendig og i team
  • har stor arbeidskapasitet
  • har gode ferdigheiter i kommunikasjon og samhandling
  • er lojal og flink til å motivere

Naustdal heimeteneste sin Assisterande einingsleiar:

  • er strukturert og effektiv
  • har engasjement for arbeidet
  • er endringsvilleg, løysingsorientert og fleksibel
  • Personlege eigenskapar vert vektlagt.

Vi kan tilby:

  • engasjerte medarbeidarar som vil utvikle Naustdal heimeteneste vidare
  • eit inkluderande og positivt arbeidsmiljø
  • leiar som er nær
  • varierte arbeidsdagar
  • gode pensjons- og forsikringsordning
  • samarbeid med Utviklingssenter for sjukeheimar og heimetenester (USHT)
  • Politiattest må leverast før start i stilling.

Du søker elektronisk, og søknaden må innehalde referansar.

Ta gjerne kontakt for ein uformell prat.

Velkommen som søkar, vi ser fram til å høyre frå deg!

 

Søk på stillingen her.

Referansenr: 23/121

Fylke: Vestland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 30.01.2023

 

Tiltreding: 01.04.2023

Arbeidsstad: Naustdal

 

Kontaktpersonar:

Mona Kidøy Svalheim

mob: +47 90537710

Heimeside:
www:sunnfjord.kommune.no

 

Sunnfjord kommune Skei Omsorgssenter

Sunnfjord kommune ligg sentralt i Vestland fylke, og tilbyr rike naturopplevingar frå fjord til bre. Kommunen har om lag 22 000 innbyggarar, og er sentrum for handel, service og utdanning i regionen. Kulturlivet er variert med teater, kino, konsertar og utstillingar. I kommunen er det breitt tilbod av bustadar og tomter.

 

Del stillingen

Selskap

Sunnfjord kommune

Kontaktinfo

  • Mona Kidøy Svalheim
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 905 37 710

Lokasjon

  • Naustdal

Søknadsfrist

Januar 30, 2023

Fysioterapeut Fysio- og ergoterapitenesta (søknadsfrist 16.01.2023)

 

Einininga Fysio-/ergoterapi har ledig vikariat som

Fysioterapeut

 

Sunnfjord kommune har ca 22 000 innbyggarar. Eininga fysio-/ergoterapi i Sunnfjord kommune har 21 tilsette, fordelt mellom arbeidsstadene Førde, Naustdal, Sande og Skei. Tenesta består av fysioterapeutar, ergoterapeutar og serviceteknikarar med ansvar for hjelpemiddel. Eininga har eit godt fagmiljø, med mange dyktige og engasjerte medarbeidarar.

Fagre Skei er vegknutepunkt mellom Sunnfjord, Nordfjord og Sogn. Avstand til Førde er 43 km og avstand til Sogndal er 60 km. Det er flyplassar både i Sogndal og Førde og begge stader har eit etablert studentmiljø ved Høgskulen Vestland. Regionen har rikt med naturopplevingar med fjord og fjell, og i nærområdet kring Skei er det mange moglegheiter for fine toppturar, både til fots og på ski, inkludert fleire skianlegg.

Vi har ledig:

100 % vikariat som fysioterapeut.
Vikariatet er ledig frå snarast og ut året.

Denne stillinga er i hovudsak knytt til arbeid med vaksne og eldre, og er ein av tre fysioterapistillingar med primær arbeidsstad Skei. Det må påreknast at det også kan vere aktuelt med arbeidsoppgåver tilknytt andre arbeidsstader i eininga i Sunnfjord kommune.

Tenesta har eit nært samarbeid med dei andre kommunale fagområda som rettar seg mot vaksne og eldre, og vi legg vekt på heilskapleg og tverrfagleg samhandling med dei andre tenestene .

Som fysioterapeut vil arbeidsoppgåvene dine vere:

  • behandling og kurativ oppfølging av vaksne og eldre
  • oppfølging av pasientar som er på kommunal rehabiliteringsplass
  • rettleiing og tverrfagleg samarbeid med andre faggrupper
  • hjelpemiddelarbeid
  • instruktør i treningsgrupper

Krav til søkar:

  • autorisasjon som fysioterapeut
  • førarkort klasse B
  • gode norskkunnskapar, både skriftleg og munnleg

Vi søker deg som:

  • har god arbeidskapasitet, og har evne til å handtere ein hektisk kvardag med mange varierte arbeidsoppgåver
  • er strukturert, og god til å planlegge eigen arbeidskvardag
  • har god kjennskap til bruk av IT-verktøy; i Sunnfjord kommune nyttar vi journalprogramma CosDoc og PatientSky
  • er fagleg trygg, og er flink både til å samarbeide med andre og til å arbeide sjølvstendig
  • Erfaring frå kommunehelsetenesta er ein fordel, men ikkje eit absolutt krav

Oppgje referansar i søknaden.

Politiattest må leverast før oppstart i stillinga.

 

Velkommen som søkar til flotte Sunnfjord!

 

Søk på stillingen her.

 

Fylke: Vestland

Jobbtype: Vikariat

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist:16.01.2023

 

Tiltreding: 30.01.2023

Arbeidsstad: Skei

 

Kontaktpersonar:

Marita Brandsøy Lystad

tlf: +47 57 02 12 77

mob: +47 952 23 424

 

Heimeside:
www.sunnfjord.kommune.no

Sunnfjord kommune Fysio- og ergoterapitenesta

Sunnfjord kommune ligg sentralt i Vestland fylke, og tilbyr rike naturopplevingar frå fjord til bre. Kommunen har om lag 22 000 innbyggarar, og er sentrum for handel, service og utdanning i regionen. Kulturlivet er variert med teater, kino, konsertar og utstillingar. I kommunen er det breitt tilbod av bustadar og tomter.

 

Del stillingen

Selskap

Sunnfjord kommune

Kontaktinfo

  • Marita Brandsøy Lystad
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 57 02 12 77 mob: +47 952 23 424

Lokasjon

  • Førde

Søknadsfrist

Januar 16, 2023

Nidaros bispedømme: Soknepreststillinger, kapellaner og prost (søknadsfrist 26.01.2023)

Bu og habilitering: Sjukepleiar / vernepleiar, helsefagarbeidar og helgevakt (søknadsfrist 31.01.2023)