Rådgivere til Byggesak og planavdelingen
Byggesak og Plan, Nes kommune
Nes kommune har ledig en fast stilling som rådgiver, og et engasjement som rådgiver med varighet på et år. Vi søker deg som ønsker å jobbe i et aktivt miljø med spennende og varierte arbeidsoppgaver. Stillingen vil ligge under både plan- og byggesaksavdelingene.
Hovedarbeidsoppgaver vil være å behandle søknad om fradeling av eiendommer, søknader om dispensasjoner samt klagesaker etter plan- og bygningsloven.
Som rådgiver hos oss får du en spennende arbeidshverdag med mye fagansvar der utfordringene strekker seg fra utvikling i tettsteder til utfordringer i LNF-områder.
Arbeidsfeltet er allsidig og variert, der oppgavene vil være knyttet til både saksbehandling, råd og veiledning. Oppgavene vil variere etter søkers kompetanse og avdelingens og kommunalområdets behov. Engasjementet er på et år, med mulighet for forlengelse.
Søknadsfrist: 07.08.2022
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Rådgivere til byggsak og planavdelingen
Stillinger: 2
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast, Engasjement
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4539451570
Aktuelle arbeidsoppgaver
Behandle fradelingssøknader
Saksbehandling av søknader om dispensasjon
Veilede eksterne og interne i plan- og bygningsloven
Bidra i byggesaker
Bidra i arbeidet med reguleringsplaner og områdeplaner
Kvalifikasjoner
Mastergrad/bachelorgrad innen relevante fagområder (eiendomsfag, arealplanlegging, by- og regionplanlegging, samfunnsgeografi, juridisk, naturforvaltning mv.)
Erfaring kan kompensere for manglende utdanning
Erfaring med plan og bygningsloven er en fordel
Det er ønskelig med kjennskap til samspill mellom administrasjon og politikk
Beherske moderne IKT-verktøy godt
Gode norskkunnskaper med god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
Personlige egenskaper
Du bør være analytisk og strukturert
Du må ha god arbeidskapasitet og evne til å arbeide selvstendig
Du må være løsningsorientert og god på samarbeid
Trives med høyt arbeidstempo
Trives med å omgås mennesker
Vi tilbyr
Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver
Godt arbeidsmiljø og hyggelige kollegaer
Mulighet for å jobbe tverrfaglig
En variert hverdag
Fleksibel arbeidstid
Lønn etter avtale
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Rådhusgata 2, 2150 Årnes, Norge
Kontaktinformasjon
Karen Knobel, Avdelingsleder byggesak
477 91 347
[email protected]
Mona Helene Balterud, Avdelingsleder Plan
92 88 00 08
[email protected]
Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her
Rollag kirkelige fellesråd: Organist / kirkemusiker (søknadsfrist 08.08.2022)
Er du en kreativ organist eller kirkemusiker med sans for det gode livet på landet?
Arbeidsgiver: Rollag kirkelige fellesråd
Sted: Vrågåvegen 10, 3626 Rollag
Stillingstittel: Er du en kreativ organist eller kirkemusiker med sans for det gode livet på landet?
Søknadsfrist: 08.08.2022
Da tar vi deg gjerne imot som søker!
Rollag kommune ligger i hjertet av Numedal i Buskerud, om lag 50 kilometer nord for Kongsberg langs fylkesveg 40. Kommunen har snaue 1400 Innbyggere.
Kommunen byr på ren og vakker natur, rike kulturminner og mange aktivitetsmuligheter. Nordvest i kommunen ligger Vegglifjell, som er en av innfallsportene til Hardangervidda.
Rollag kirkelige fellesråd har ansvar for to sokn og to kirker.
Arbeidsoppgaver
Organist/kirkemusiker sine oppgaver vil være å spille til gudstjenester og kirkelige handlinger, samt være aktiv i trosopplæringsarbeidet. Som organist/kirkemusiker i Rollag blir du en del av en liten, men engasjert stab, og du møter en menighet som er vant til et bredt kirkemusikalsk uttrykk. Gudstjenester og kirkelige handlinger planlegges i samarbeid med sognepresten og andre ansatte. Du vil bli en viktig person i arbeidet med å videreutvikle gudstjenesteliv og trosopplæringsarbeid i menighetene våre. Vi ønsker å gi deg godt med rom til å prege arbeidet ut fra dine interesser og evner.
En viktig grunnstamme i trosopplæringen er barnekoret Nume TweenSing, som har 25-30 ivrige sangere. Koret har egen dirigent. Organist/kirkemusiker deltar på korets øvelser og samarbeider tett med dirigenten. Nylig har vi startet en ungdomskorgruppe for å bygge videre på dette arbeidet oppover i aldersgruppene, deltagelse i denne satsningen ligger også til stillingen.
Til stillingen ligger også ettersyn av av instrumenter og anlegg.
Organisten har Rollag kirkelige fellesråd som arbeidsgiver og kirkene som arbeidssted. Rollag stavkirke er en av kirkene. Kirkekontoret er plassert i kommunehuset.
Kvalifikasjoner
Relevant utdanning, gjerne på bachelornivå og oppover, realkompetanse kan veie opp for manglende formell utdannelse
Erfaring fra arbeid med barn og unge
Nylig utstedt politiattest
Vi ønsker sjølsagt at du er medlem i Den norske kirke, men det går an å søke dispensasjon fra dette
Du bør kunne disponere egen bil
Personlige egenskaper
Du må kunne jobbe både i team og selvstendig
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
Lønn og annen godtgjørelse i henhold til gjeldende tariffavtaler for kirkelig sektor
Pensjonsordning i KLP
Ansettelse ellers skjer på de vilkår som fremgår av lover, reglementer og tariffavtaler
Kontaktinformasjon
Øyvor Sekkelsten, Kirkeverge, 41459443
Audun Opland, Sokneprest, 45616532
Arbeidssted Vrågåvegen 10, 3626 Rollag
Arbeidsgiver: Rollag kirkelige fellesråd
Referansenr.: 4512636210
Stillingsprosent: 50% Fast
Søknadsfrist: 08.08.2022
Rollag kirkelige fellesråd
Rollag kirkelige fellesråd har ca. 1 400 innbyggere og består av to sokn. I kommunen er det to kirker, derav en stavkirke, som fellesrådet har ansvaret for, en i hvert sokn.
Kirkekontoret ligger i kommunehuset i Rollag. Som kirkeverge i Rollag blir man en sentral del av en liten, men god, kreativ og samarbeidsvillig stab, bestående av sokneprest (100%), menighetssekretær (50%), organist (50%), kirketjener (80%) og dirigent for barnekoret (timebasis).
Søknad sendes her.
Søknadsfrist: 08.08.2022
Om stillingen
Antall stillinger: 1
Prosent: 50 %
Heltid/deltid: Deltid
Kommunalsjef helse og omsorg (Søknadsfrist: 12.08.2022)
Kommunalsjef helse og omsorg
Herøy kommune
Vi søkjer etter ein tydeleg og strategisk leiar som vil vidareutvikle tenestene våre i ei tid med spennande prosjekt og utsikter til endring. Sentralt i utvikling av sektoren står mellom anna Helseplattformen, velferdsteknologi, barneverns- og oppvekstreformen, utvikling av legetenestene, berekraftige tenester og heiltidskultur.
Helse og omsorg er den største sektoren i Herøy kommune, og består av avdelingane pleie og omsorg, bu og habilitering, barn, familie, helse-avdelinga, samt tenestekoordinering som er staben til kommunalsjefen. Til saman har vi om lag 350 tilsette.
Som kommunalsjef er du ein del av kommunedirektøren si strategiske leiargruppe. Du får høve til å utvikle sektoren og det heilskaplege tenestetilbodet for innbyggjarane gjennom heile livsløpet.
Herøy kommune er open og inkluderande, med ønskje om eit mangfald blant leiarane våre. Vi oppmodar menn om å søkje.
Søknadsfrist: 12.08.2022
Arbeidsgivar: Herøy kommune
Stad: Fosnavåg
Stillingstittel: Kommunalsjef helse og omsorg
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4541745987
Arbeidsoppgåver
Leie og utvikle sektoren og tenestene på strategisk nivå
Kommunisere klare mål og forventningar til leiarar og medarbeidarar
Planleggje, drifte og styre sektoren innanfor økonomiske rammer
Motivere til og utvikle berekraftige og effektive tenester
Kvalitetsforbetring og internkontroll
Medverke til trivsel og utvikling på arbeidsplassen
Budsjett, økonomi og personalansvar
Samarbeid på tvers av sektorar og mellom dei sju kommunane på Søre Sunnmøre
Representere kommunen i fylkeskommunale og statlege organ i helse og omsorg
Representere kommunedirektøren i politiske utval
Kvalifikasjonar
Relevant utdanning på masternivå eller tilsvarande, og leiarutdanning som ein del av, eller i tillegg til dette
Leiarerfaring på høgare nivå og gjerne erfaring frå endringsleiing
God økonomiforståing, erfaring med økonomistyring og budsjett
God IKT-kompetanse og innsikt i digitalisering
God forståing av samspel mellom politikk og administrasjon
God til å kommunisere, skriftleg og munnleg
Kommunen har nynorsk som administrasjonsmål.
Personlege eigenskapar
Du har god organisasjonsforståing og kan tenkje heilskapleg
Du er strategisk og målretta, samtidig som du ser detaljar
Du er ein samlande leiar som er god til å byggje tillit
Du er ikkje redd for å gjere endringar og ønskjer å oppnå gode resultat
Du er trygg, lyttande og har god gjennomføringsevne
Det vert lagt vekt på personlege eigenskapar ved tilsetjing
Vi tilbyr
Ein spennande og utviklande jobb i eit godt fagmiljø
Høve til å vere med å forme og utvikle sektoren og kommunen
God forsikrings- og pensjonsordning
Konkurransedyktig løn og arbeidsvilkår
Tilsetjing etter gjeldande tariffavtale, lover og reglement. Aktuelle kandidatar vil verte kalla inn til intervju.
Eggesbøvegen 11, 6092 Fosnavåg, Norge
Kontaktinformasjon
Trond Arne Aglen
Kommunedirektør
93267684
Herøy kommune i Møre og Romsdal er perla yst i storhavet på Sunnmøre. Det er ein og ein halv time reisetid til Ålesund og under ein time til Ørsta-Volda lufthamn. Kommunen har nesten 9000 innbyggjarar, og om lag 750 tilsette i kommuneorganisasjonen. Næringslivet står sterkt i Herøy med lange tradisjonar for å skape verdiar frå hav og fiske. Ei båtlengd føre er kommunen sin visjon, og kjerneverdiane våre er respekt, tillit og samhandling. Vi har eit breitt kultur-, fritid-og idrettstilbod med festivalar og arrangement for alle. Naturen og kysten vår er vakker, og Runde med det mektige fuglefjellet er den store stoltheita vår!
Avdelingssykepleier og sykepleierstillinger med 60.000,- i bonuslønn (søknadsfrist 08.08.2022)
Avdelingssykepleier og sykepleier stilling ledig med kr 60 000,- i bonuslønn
Ledige faste stillinger i Pleie- og omsorg i Nesseby kommune
Sykeavdelingen har 12 faste sykehjemsplasser, derav 4 i egen skjermet avdeling. I tillegg er det 1 akutt/ KAD plass og 2 rehabilitering/ korttidsplasser.
Institusjonen har også eget kjøkken og egne renholdere.
Hjemmesykepleien består av hjemmesykepleie og praktisk bistand. Hjemmesykepleien har også ansvar for beboere i omsorgsboliger.
Vi er opptatt av å levere stabile og faglig gode tjenester til våre innbyggere. Det skal være trygt og godt å bo og leve i Unjárga/ Nesseby i alle livsfaser. Dermed søker vi etter nye og dyktige medarbeidere.
Off. godkjent sykepleiere: med kr 60 000,- i bonuslønn
Avdelingssykepleier i 100% ved institusjon.
Sykepleier i 100% – arbeidssted p.t hjemmetjenesten/institusjon
Stillingen som avdelingssykepleier er ca 70% av stillingen avsatt til ledelse/fag og ca 30% i turnus. Turnusdelen av stillingen er hovedsaklig da tilknyttet helg. Dette vil utgjøre helgejobb i gjennomsnitt hver 3. helg og i 2 eller 3 delt turnus. Som avdelingssykepleier vil du være en del av lederteamet ved PLO.
Sykepleierstillingen er i to- eller tredelt turnus med jobb i gjennomsnitt hver 3. helg: arbeidsted er hovdsaklig i hjemmesykepleien, men endel av vaktenene kan også være ved vår institusjon.
Sykepleiere som blir tilsatt får en bonuslønn på kr 60 000,- i året. Bonuslønnen er en forholdsmessig utbetaling og utbetalingen skjer desember 2022. I redusert stilling reduseres bonuslønnen tilsvarende.
Bonuslønnsordning gjelder fra tilsetning til -31. desember 2022
Kvalifikasjoner.
- Til stillingene kreves norsk autorisasjon som sykepleier
- Ønskelig at søker har videreutdanning innen aldring og eldreomsorg, evt. alderspsykiatri.
Ønskelig at hver enkelt kan ivareta følgende arbeidsoppgaver:
– Medvirke til kvalitetssikring av tjenestetilbudet
– Kunne samarbeide med pårørende og aktuelle samarbeidspartnere
– Aktivt bidra til et konstruktivt samarbeid og et godt arbeidsmiljø
– Gode norskkunnskaper både skriftlig og muntlig
– Dersom du har kompetanse i samisk språk eller kultur vil det bli vektlagt ved ellers like kvalifikasjoner hos søkere
– Gode datakunnskaper og evne til å lære deg nye systemer/programmer
– Lang og relevant yrkeserfaring kan kompensere for utdanningskravet
Personlig egnethet vektlegges.
Hva Pleie- og omsorg kan tilby
- Sykepleiere som blir tilsatt får en bonuslønn på kr 60 000,- i året. Bonuslønnen er en forholdsmessig utbetaling og utbetalingen skjer desember 2022. I redusert stilling reduseres bonuslønnen tilsvarende.
- Dersom en ønsker å jobbe flere helger utover sine oppsatte turnushelger godtgjøres dette med kr 2500,- pr helg.
- Bonuslønnsordning gjelder for perioden fra tilsetting til desember 2022
- Ekstra årslønn på Kr. 20 000,- for relevant videreutdanning tilsvarende 60 studiepoeng.
- Nyutdannede sykepleiere tilbys lønn tilsvarende 10 års ansiennitet
- Årsturnus med mulighet for individuell påvirkning.
- Fem kompensasjonsdager (ekstra fridager) ved å være i en årsturnus
- En arbeidsplass der vi ser og tar vare på hverandre.
- God og individuelt tilpasset opplæring.
- Faglige og spennende utfordringer.
- Mulighet for faglig selvutvikling gjennom bl.a. e-læringskurs, veiledning og hospitering.
- Tillitsbasert og tilstedeværende ledelse
- Godt arbeidsmiljø
Søknadsfrist: 8. august 2022
Kun søknader som er mottatt via søknadsportalen vil bli tatt til følge.
Tiltredelse: Snarest mulig
Lønns- og tilsettingsvilkår: Ansettelse skjer på de vilkår som kommer frem av gjeldende lov- og avtaleverk.
Annen info:
– For alle stillingene kreves det godkjent politiattest jf. Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4. Attesten må framvises før tiltredelse
– Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknaden. Opplysninger kan bli offentlig selv om du har bedt om å ikke bli oppført på søkerlisten, jf. Offentlighetsloven § 25. Du vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke kan tas til følge
– Minst to referanser bes oppgitt i søknaden.
– Dokumentasjon på oppgitt utdannelse og praksis må tas med til et eventuelt intervju.
Nesseby kommune har også gratis boligtomter og reduserte barnehagesatser.
For nærmere informasjon om stillingene, kontakt virksomhetsleder for Pleie- og omsorg Lene Bergmo tlf: 40 44 06 40, e-post: [email protected]
Unjárga/Nesseby er en tospråklig sjøsamisk kommune som ligger innerst i i Norges eneste østvendte fjord, Varangerfjorden i Øst-Finnmark.
Unjárga/Nesseby byr på:
- barnehageplasser til sterkt reduserte priser
- todelt skoleløp samisk/norsk i nytt oppvekstsenter
- gratis boligtomter
- levende musikk- og revymiljø
- levende duodjimiljø
- stort engasjement i idrettslag og andre frivillige organisasjoner
- enorme multemyrer
- gode jakt- og fiskemuligheter
- godt utbygd skuter- og skiløypenett
- mange flotte perleturmål.
- moderne museums siida
- rikt fugle- og dyreliv og mye mer
https://www.nesseby.kommune.no
Økonomimedarbeider Virksomhet Økonomi (søknadsfrist 07.08.2022)
Kragerø kommune Virksomhet Økonomi
Økonomimedarbeider
Det er ledig en 100% stilling som økonomimedarbeider i virksomhet økonomi. Virksomheten består av totalt 5 årsverk og har ansvaret for alle typer økonomisk oppfølging for Kragerø kommune herunder regnskap, fakturahåndtering, innkreving, budsjett og finans. Virksomhet økonomi fører også regnskap for selskapene Kragerø kirkelige fellesråd og Kragerø Havnevesen. Alle ansatte på virksomhet økonomi bistår hele organisasjonen med rådgivning. Det er et overordnet mål for virksomheten å benytte effektive digitale løsninger.
Vedkommende vi søker skal arbeidet i et fagteam for fakturabehandling og kommunal innkreving. Teamet er felles ansvarlig for alle oppgavene som tilfaller dette teamet.
Arbeidsoppgaver:
Ansvar for kommunal fakturering. Herunder utgående fakturering av alle faste og tilfeldige kommunale krav og behandling av inngående faktura for alle selskaper
Ansvar for daglig utbetalinger fra Velferd
Ansvar for løpende å ta i bruk nye digitale løsninger
Bistå oppfølging og innfordring av ubetalte kommunale krav
Bistå med regnskapsføring, samt registrerer i kommunenes inn og utlånsmodul
Samarbeid med oppdragsgivere på alle kommunalområder og øvrige selskaper
Kundebehandling
Kvalifikasjoner:
Relevant treårig høgskoleutdanning innen økonomi og administrasjon eller tilsvarende
Erfaring i bruk av faktureringssystemer og gjerne med bruk av fagsystemer fra VISMA
God innsikt i og forståelse for regnskap
Digital kompetanse
Det er ønskelig med innsikt i innfordring av kommunale krav
Egenskaper:
Du kan arbeide selvstendig
Du er nøyaktig og liker å arbeide med tall
Du er fleksibel og fremtidsrettet
Du har gode samarbeid og kommunikasjonsegenskaper
Vi tilbyr:
Det er 6 mnd. prøvetid i Kragerø kommune.
Pliktig medlemskap i KLP/SPK med 2 % av brutto lønn.
Lønn etter kvalifikasjoner og gjeldende avtaleverk
Tilsetting finner for øvrig sted på de betingelser som gjelder i Kragerø kommune.
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Send søknad på stillingen her.
Fylke: Vestfold og Telemark
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 07.08.2022
Arbeidssted: Rådhuset
Hjemmeside:
/www.kragero.kommune.no/
Adresse: Ytre strandvei 15 3770 Kragerø
Kragerø kommune
Kragerø er en kjent sommerby som ligger vakkert til ved kysten med et mylder av øyer og skjær – Perlen blant kystbyene. Naturen, skjærgården, kunst og kultur sammen med fargerik småbyidyll legger til rette for gode opplevelser og et berikende friluftsliv til alle årstider. Kragerø kommune har ca. 10500 innbyggere og et variert nærings- og kulturliv. Kommunen har full barnehagedekning, et desentralisert grunnskoletilbud og videregående skole med et variert tilbud. Innenfor en reisetid på en time når du en rekke større byer i regionen og sentrale kommunikasjonsknutepunkter. Aktive innbyggere, lag og foreninger, næringslivet og kommunen arbeider sammen til felles innsats og bidrar til at Kragerø er et godt sted å bo, besøke og drive næring i.
Kulturskolelærere (søknadsfrist 01.08.2022)
Kulturskolelærer piano og fløyte- inntil 50% midlertidig stilling
Vi har ledig stilling i kulturskolen.
Les mer og søk her
Kulturskolelærer dans-inntil 30% midlertidig stilling.
Vi har ledig inntil 30% stilling som danselærer.
Les mer og søk her
Hamar bispedømme: Teologisk rådgiver Fast (Søknadsfrist: 28.08.2022)
Teologisk rådgiver
Den norske kirke, Hamar bispedømme
Det er ledig 100% stilling som teologisk rådgiver for Hamar biskop og Hamar bispedømmeråd.
Stillingen vil ha arbeidsoppgaver innen kirkefag- og personalområdet. Teologisk rådgiver er del av kirkefaglig avdeling som har 6 medarbeidere. Avdelingen jobber med et vidt spekter av oppgaver, slik som kirkelig undervisning, gudstjenesteutvikling, diakoni, misjon, pilegrimsarbeid, kirkevalg, kirkerett, visitaser mm.
Administrasjonen arbeider etter vedtatte planer og strategier i Den norske kirke.
Det søkes etter en medarbeider som har erfaring innenfor kirken, er prest og ønsker å være med å utvikle folkekirken i Hamar med visjonen «Hellige rom for alminnelige liv». Som rådgiver i teologi vil du være faglig rådgiver for biskopen.
Søknadsfrist: 28.08.2022
Arbeidsgiver: Den norske kirke
Sted: Hamar
Stillingstittel: Teologisk rådgiver
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4537861443
Arbeidsoppgaver
Biskopens og bispedømmerådets rådgiver og saksbehandler i teologiske spørsmål, herunder høringer, tekstarbeid, liturgisaker og besvare andre henvendelser.
«Veien til vigslet tjeneste» og oppfølging av studenter i samarbeid med personalrådgiver.
Rekruttering.
- Etter- og videreutdanning (EVU)
- Misjon og oppfølging av Samarbeid menighet og misjon (SMM)
- Koordinator for større arrangementer i bispedømmets regi, slik som Fagdager og stiftsdager.
- Religionsdialog/møte.
Noe reising må påregnes.
Andre oppgaver innen kirkefag og personal må påregnes.
Kvalifikasjoner
- I Cand.theol – profesjonsstudium teologi (etter 2004) eller tilsvarende.
- Praktisk teologisk utdanning
- Svært god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- Erfaring som menighetsprest i Den norske kirke eller annen kirkelig tjeneste.
Den som blir tilsatt må være medlem av Den norske kirke.
Personlige egenskaper
- Kreativ, nyskapende og initiativrik.
- Jobbe selvstendig, men også være god på samarbeid med kollegaer og samarbeidspartnere.
- Være glad i å skrive
- God til å til å påta seg oppgaver på kort varsel.
- Strukturert og evne til å håndtere flere oppgaver samtidig.
- Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- Gode kontorforhold og godt arbeidsmiljø.
- Stillingen blir lønnet i stillingskode 1434 Rådgiver.
- Innskudd i Statens Pensjonskasse.
Den som tilsettes vil måtte rette seg etter de endringer i lover, tariffavtale, særavtaler, reglement og andre avgjørelser som kan ha innvirkning på oppgavene i tjenesten.
Folkestads gate 52, 2317 Hamar, Norge
Kontaktinformasjon
Kenneth Hansen
Kirkefagsjef
92893176
Freddy Knutsen
stiftsdirektør
47611855
Eli Bekken
personalrådgiver
91844677
Hamar bispedømme omfatter Innlandet fylke. Hamar bispedømmekontor er en felles administrasjon for Hamar bispedømmeråd og Hamar biskop. Kontoret, som holder til i bispegården på Hamar, ledes av stiftsdirektør og består av 13 medarbeidere.
Den norske kirke har over 300.000 medlemmer i Hamar bispedømme, over 500 ansatte, 7000 frivillige fordelt på 163 menigheter og 47 kirkelige fellesråd. Det er ca. 115 prestestillinger i bispedømmet.
Lillehammer vgs: *Undervisningsstilling i rørleggerfag og klima, energi og miljøteknikk *Undervisningsstilling i naturfag og matematikk (søknadsfrist 02.08.2022)
Lillehammer videregående skole, avd Nord – Undervisningsstilling i rørleggerfag og klima, energi og miljøteknikk (vikariat) 3. gangs utlysning
Lillehammer videregående skole, avd. Nord
Lillehammer
02.08.2022
Lillehammer videregående skole, avd Nord – Undervisningsstilling i naturfag og matematikk (vikariat)
Lillehammer videregående skole, avd. Nord
Lillehammer
02.08.2022
Arbeidende formann Vann og avløp (søknadsfrist 15.08.202)
Kragerø kommune Vann og avløp
Arbeidende formann/rørlegger vedlikeholds lag i Virksomhet for Vann, Avløp og Renovasjon
Arbeidende formann
Virksomhet for vann, avløp og renovasjon utfører anleggsprosjekter og vedlikehold på ledningsnettet. Arbeidet vil være knyttet til rehabilitering av vann og avløp, utskifting av vannkummer, bistå ved vannlekkasjer mm. Virksomheten har et vedlikeholds lag som har som hovedfunksjon å drive frem rehabiliteringsprosjektene og vedlikehold på ledningsnettet i samarbeid med innleide entreprenører.
Stillingsbeskrivelse
Vi søker en positiv og utadvendt Formann/anleggsrørlegger i 100% stilling.
Som arbeidende formann har du ansvaret for den daglige driften av vedlikeholds laget. Laget består av 5 personer i rollen som rørlegger, maskinfører, lastebilsjåfør og grunnarbeider.
Nærmeste overordnede vil bli avdelingsleder for vann og avløp
Stillingsinformasjon
Stillingsstørrelse: 100%
Stillingstype: fast
Tiltredelse: snarest
Arbeidsoppgaver
– Rørlegging
– Planlegging av arbeidsoppgaver
– Se til at HMS blir riktig utøvet i vedlikeholds laget
– Utføre anskaffelse og mottakskontroll samt oversikt av materiell
– Utarbeide dokumentasjon for utførte arbeider
Kandidaten må ha følgende kvalifikasjoner:
– Fagbrev rørlegger
– Kompetansebevis maskinfører
– Sertifikat klasse B
– Kunnskap/erfaring og god holdning til HMS og internkontroll
-Kunnskap og erfaring med anleggsvirksomhet, gjerne rettet mot vann og avløp
Følgende kvalifikasjoner er ønskelig:
– ADK-Sertifikat
– Sertifikat BE, C og CE
– Bruk av stikkesett
– Serviceinnstilt
– Gode samarbeidsevner
– Ansvarsbevisst
– Initiativrik
– Evne til å jobbe selvstendig
– Opptatt av orden og kvalitet
– Erfaring fra arbeid etter tegninger og prosjekterte løsninger
– Evne til å se de beste løsningene og ta tak i problemer som skulle dukke opp
– Evne til å kunne stå på i perioder med større arbeidspress
Manglende formell utdannelse kan kompenseres med relevant erfaring fra privat og/eller offentlig virksomhet.
Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
– Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i en hektisk hverdag
– God pensjonsordning i KLP (Kommunal Landspensjonskasse)
– Fleksibel arbeidstid i en spennende og utfordrende organisasjon
– Trening ved treningsstudio/svømmehall til sterkt redusert pris
– Livsfaseorientert personalpolitikk
– Lønn etter avtale
– Dekning av flytteutgifter med inntil 50 % av kostnaden
Det er 6 mnd. prøvetid i Kragerø Kommune.
Pliktig medlemskap i KLP med 2 % av brutto lønn
Tilsetting finner for øvrig sted på de betingelser som gjelder i Kragerø kommune
Ønsker du ytterligere informasjon, ta kontakt med Avdelingsledersleder for Vann, Avløp: Stian Solum-Karlberg på telefon: 466 22 792, [email protected]
Søknad fremmes elektronisk via våre hjemmesider: www.kragero.kommune.no
Kopier av vitnemål og attester tas med ved et eventuelt intervju/forespørsel.
Evt. søknader som ønskes unntatt offentlighet, vil bli vurdert særskilt. Dersom ønsket om unntatt offentlighet ikke kan imøtekommes, vil søker bli underrettet før opplysningene blir offentliggjort, jf. offentlighetslovens regler.
Fylke: Vestfold og Telemark
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 15.08.2022
Arbeidssted: Vann og avløp
Kontaktpersoner:
Stian Solum-Karlberg
tlf: +47 35986200 mob: +47 46622792
Hjemmeside:
https://www.kragero.kommune.no/
Adresse: Ytre strandvei 15 3770 Kragerø
Kragerø kommune Vann og avløp
Kragerø er en kjent sommerby som ligger vakkert til ved kysten med et mylder av øyer og skjær – Perlen blant kystbyene. Naturen, skjærgården, kunst og kultur sammen med fargerik småbyidyll legger til rette for gode opplevelser og et berikende friluftsliv til alle årstider. Kragerø kommune har ca. 10500 innbyggere og et variert nærings- og kulturliv. Kommunen har full barnehagedekning, et desentralisert grunnskoletilbud og videregående skole med et variert tilbud. Innenfor en reisetid på en time når du en rekke større byer i regionen og sentrale kommunikasjonsknutepunkter. Aktive innbyggere, lag og foreninger, næringslivet og kommunen arbeider sammen til felles innsats og bidrar til at Kragerø er et godt sted å bo, besøke og drive næring i.
Kautokeino skole: *Avdelingsleder *Lærer / Spesialpedagog (søknadsfrist 08.07.2022)
Avdelingsleder Kautokeino skole
Det er ledig en 100% avdelingslederstilling, 1.- 4.trinn ved Kautokeino skole, med 40 % undervisning, primært på eget hovedtrinn. …
Guovdageaidnu – Kautokeino Heltid 08.07.2022
100 % fast lærer/spesialpedagog Kautokeino skole – barnetrinnet
Det er ledig en 100 % fast lærerstilling/spesialpedagog ved Kautokeino skole – barnetrinn, tiltredelse 01.08.22.Kautokeino skole er 1.-10 …
Guovdageaidnu – Kautokeino Heltid 08.07.2022
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS