Byggdrifter 100% fast (søknadsfrist 08.03.2023)

Byggdrifter

 

Byggdrift, Grimstad

  • Søknadsfrist: 08.03.2023
  • Arbeidsgiver: Grimstad kommune
  • Sted: Grimstad
  • Stillingstittel: Byggdrifter
  • Heltid /Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4594550817


    Arbeidsoppgaver

  • Byggdrifter på kommunale bygg.
  • Fakturabehandling.
  • Bestille avrop på håndverkstjenester
  • Daglig oppfølging av kommunens internkontrollsystem, for tiden Facilit-FDVU

Kvalifikasjoner

  • Fagbrev som byggdrifter er ønskelig, men annet relevant fagbrev kan kompensere for byggdrifterfagbrev.
  • Gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig
  • Det kreves generelt gode datakunnskaper da en byggdrifter jobber mye med internkontroll, avvikshåndtering og fakturabehandling
  • Sertifikat minimum klasse B

Personlige egenskaper

  • Det legges stor vekt på personlige egenskaper
  • Vi ønsker en engasjert person med stor gjennomføringsevne og gode samarbeidsegenskaper
  • Du har god prosessforståelse, er strukturert, jobber langsiktig og ønsker å utvikle deg videre som byggdrifter
  • Du må kunne jobbe selvstendig og være løsningsorientert

Vi tilbyr

  • Lønn etter kvalifikasjoner/avtale
  • Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
  • Trygg arbeidsplass med et godt og inkluderende arbeidsmiljø

Arendalsveien 23, 4878 Grimstad, Norge

søk her

 

Kontaktinformasjon

Sigvard Laurendz
Fagleder
+4747455502

 

Velkommen til Grimstad kommune!

Mennesker med ideer og tro på framtiden har gjort Grimstad til en kommune som er preget av en sterk maritim sektor, et IKT-miljø som er verdensledende på sine felt, mange småbedrifter, et framtidsrettet utdanningsmiljø og en offensiv landbruksnæring.

Grimstad er i tillegg en universitetsby og en teknologiby, som har tett samarbeid med næringslivet i kommunen og regionen.

«Skjærgårdsbyen Grimstad» har store områder som er disponible for fastboende og gjester, og gjennom «Sykkelbyen Grimstad» er det et godt utbygd nett av sykkelstier for sykling til jobb, for tur og trening.
Grimstad kommune er en kunnskapsbedrift hvor medarbeiderne utgjør den viktigste ressursen. Våre verdier er mot, åpenhet, redelighet og respekt. Verdiene skal gjenspeiles i møte med medarbeidere og innbyggere.

Grimstad kommune ønsker et mangfold blant våre ansatte, vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av kjønn, kulturell bakgrunn, alder, nedsatt funksjonsevne eller hull i CV’en.

Kommunen arbeider for å bli en heltidskommune og ansetter derfor fortrinnsvis i hele stillinger.

I henhold til offentlighetslovens paragraf 25. gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig, selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.

For stillinger som arbeider direkte med barn, må det foreligge tilfredsstillende politiattest, jf. Barnevernloven § 6-10, opplæringslova § 10-9 og barnehageloven § 20. Krav om tilfredsstillende politiattest gjelder også for ansatte som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven, jf. § 5-4

 

Del stillingen

Selskap

Grimstad kommune

Kontaktinfo

  • Sigvard Laurendz
  • Tittel: Fagleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 47455502

Lokasjon

  • Grimstad

Søknadsfrist

Mars 8, 2023

Håndverker 100% fast (søknadsfrist 15.03.2023)

 

Vedlikeholdsavdelingen søker en allsidig håndverker

 

 

Grimstad kommune, bygg og eiendomstjenesten forvalter og drifter alle bygg og eiendommer kommunen eier og leier. Enheten består av byggforvaltning, byggdrift, renhold, eiendom, boligkontoret og vedlikehold.

Avdeling for vedlikehold har som oppgave å vedlikeholde og oppgradere kommunens bygningsmasse. Teamet består av 5 ansatte og en leder, og samarbeider tett med byggdrift. Til vedlikehold søker vi en allsidig håndverker for å styrke teamet.

 

  • Søknadsfrist: 15.03.2023
  • Arbeidsgiver: Grimstad kommune
  • Stillingstittel: Håndverker
  • Stillinger: 1
  • Heltid /Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4591370181

Arbeidsoppgaver

  • Vedlikeholdsoppgaver på kommunale bygg, for eksempel oppussing av leiligheter
  • Varierte oppgaver. Det må påregnes at det blir snekring, maling, montasjearbeid og lignende
  • Samarbeid med andre ansatte i enheten
  • Bestille avrop på håndtverkstjenester, som rørlegger, elektro, ventilasjon mm
  • Fakturabehandling

Kvalifikasjoner

  • Relevant fagbrev i et håndverksfag
  • Gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig
  • Noe datakunnskap. Det blir gitt opplæring i bruk av fagsystemer.
  • Sertifikat minimum klasse B

Vi vektlegger

  • Personlig egnethet
  • Erfaring fra lignende arbeid

Personlige egenskaper

Vedlikehold er et team hvor vi samarbeider tett, har et svært godt arbeidsmiljø og har det fint sammen på jobb. Vi søker en person, som i tillegg til å tilføre teamet faglig tyngde, også har entusiasme, godt humør og bidrar til å gi god service til våre brukere. Gode samarbeidsevner er viktig, og du må være en lagspiller. Vi har til tider stor arbeidsmengde, og du må evne å holde hodet kaldt, arbeide effektivt og ha gjennomføringsevne.

Vi tilbyr

  • Lønn etter kvalifikasjoner/ avtale
  • Trygg arbeidsplass med et godt og inkluderende arbeidsmiljø med gode kollegaer
  • En variert og utfordrende arbeidshverdag
  • Gode pensjon og forsikringsordninger
  • Muligheter for kurs og faglig utvikling

 

Arendalsveien 23, 4878 Grimstad, Norge

 

søk her

 

Kontaktinformasjon

Frode Taraldsen
Fagleder
+4791589653

 

Velkommen til Grimstad kommune!

Mennesker med ideer og tro på framtiden har gjort Grimstad til en kommune som er preget av en sterk maritim sektor, et IKT-miljø som er verdensledende på sine felt, mange småbedrifter, et framtidsrettet utdanningsmiljø og en offensiv landbruksnæring.

Grimstad er i tillegg en universitetsby og en teknologiby, som har tett samarbeid med næringslivet i kommunen og regionen.

«Skjærgårdsbyen Grimstad» har store områder som er disponible for fastboende og gjester, og gjennom «Sykkelbyen Grimstad» er det et godt utbygd nett av sykkelstier for sykling til jobb, for tur og trening.
Grimstad kommune er en kunnskapsbedrift hvor medarbeiderne utgjør den viktigste ressursen. Våre verdier er mot, åpenhet, redelighet og respekt. Verdiene skal gjenspeiles i møte med medarbeidere og innbyggere.

Grimstad kommune ønsker et mangfold blant våre ansatte, vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av kjønn, kulturell bakgrunn, alder, nedsatt funksjonsevne eller hull i CV’en.

Kommunen arbeider for å bli en heltidskommune og ansetter derfor fortrinnsvis i hele stillinger.

I henhold til offentlighetslovens paragraf 25. gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig, selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.

For stillinger som arbeider direkte med barn, må det foreligge tilfredsstillende politiattest, jf. Barnevernloven § 6-10, opplæringslova § 10-9 og barnehageloven § 20. Krav om tilfredsstillende politiattest gjelder også for ansatte som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven, jf. § 5-4.

 

Del stillingen

Selskap

Grimstad kommune

Kontaktinfo

  • Frode Taraldsen
  • Tittel: Fagleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +4791589653

Lokasjon

  • Grimstad

Søknadsfrist

Mars 15, 2023

Inspektør ved Lunde 10-årige skole (Søknadsfrist 03.03.23)

Inspektør

 

Ledig stilling som inspektør ved Lunde 10-årige skole

Beskrivelse

Har du hjerte for elevene, og brenner for at de skal lykkes, sammen med andre?
Vi søker etter engasjert undervisningsinspektør i 100% stilling, og ønsker deg med på laget! I et tett samarbeidende lederteam vil du jobbe strategisk og målrettet for å realisere skolens mål, i arbeidet med de trinnene du får ansvar for.
Lunde 10-årige skole har fokus på et inkluderende arbeid med elevene i skolefellesskapet, for å bidra til kontinuerlig vekst og utvikling for hver enkelt elev.

Arbeidsoppgaver

  • Oppfølgingsansvar vil bli fastsatt etter nærmere avtale, ut i fra lederteamets samlede kompetanse
  • Medansvar for skolens pedagogiske utviklingsarbeid
  • Medansvar for rapportering og generell saksbehandling
  • Ressursperson for skolens digitale utvikling
  • Ansvar for kommunikasjon på digitale flater

Kvalifikasjoner

  • Pedagogisk utdanning
  • Undervisningserfaring fra grunnskolen
  • Gode lederegenskaper
  • Gode IKT-ferdigheter
  • Faglig tyngde innenfor basisfagene
  • Erfaring med veiledning
  • Personlig egnethet vektlegges

Personlige egenskaper

  • Du framstår som en tydelig og utviklingsorientert leder
  • Du har høye ambisjoner på vegne av elevene, kollegaene, og deg selv
  • Du har gode samarbeidsevner, og stor arbeidskapasitet
  • Du er fleksibel og løsningsorientert
  • Du er positiv og har et godt humør

Vi tilbyr

  • Et engasjert lederteam, som gleder seg til å få deg med på laget
  • En skole der systematikk, orden, og gode rutiner vektlegges
  • Flotte elever, som gleder seg til å møte deg
  • Lønns- og arbeidsvilkår etter gjeldende avtaleverk

Politiattest

  • Eventuell tilsetting er betinget av godkjent politiattest

Annet

Vilkår for stillingen følger av lov og avtaler som gjelder til enhver tid. Kopi av vitnemål og attester leveres i forbindelse med intervjuet.

Offentliggjøring

Søkere kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å bli unntatt for offentlighet. Dersom ønsket ikke etterkommes, vil søkeren bli varslet om dette (offentleglova § 25).

Slik søker du

Vi anbefaler å ha skrevet søknadsteksten i et tekstbehandlingssystem før du starter søkeprosessen. Da kan du lime (kopiere) inn teksten i søknaden.

Når du begynner å registrere søknaden må du ferdigstille, det er ikke mulig å mellomlagre søknaden.

Søk på den aktuelle stillingen ved å klikke på «linken» og gjennomfør de fem hovedpunktene før du sender søknaden ved hjelp av det siste punktet.

Hvis du har huket av for at du vil ha dokumenter og annen kommunikasjon tilsendt elektronisk, vil du få en epost med kvittering om at søknaden er mottatt.

 

Søk her

Søknadsfrist: 03.03.23
Utlyst: 13.02.23
Selskap: Nome kommune
Stilling: Inspektør
Stillingstype: Fast dagtid
Lokasjon: Lunde 10-årige skole

Kontakter

Navn: Unni Lunde
Tittel: Oppvekstsjef
E-post: [email protected]

 

Kanalkommunen Nome ligger «midt i smørøyet» og er en kommune med flere vakre steder å bosette seg. Største del av befolkningen bor i eller omkring Lunde og Ulefoss sentrum.
Det er kort vei til Grenlandsregionen i sør og til Bø i Midt-Telemark med vakre Lifjell i nord. Det er kun 30-60 minutters kjøring til sjø og fjell, og kun 2 timer til Oslo. Sørlandsbanen stopper i Lunde.
Kommunen har ca. 6600 innbyggere og et areal på 434 km². Nome har barnehagedekning, ledige boligtomter, videregående skoler og kort vei til universitetet i Sørøst-Norge (Bø, Porsgrunn og Notodden).

Del stillingen

Selskap

Nome kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Lunde

Søknadsfrist

Mars 3, 2023

Prosjektleder Kommunalteknikk Fast (Søknadsfrist 27.02.2023)

 

Prosjektleder

 

Kommunalteknikk, Nes kommune

Vi har ledig 100% stilling som Prosjektleder i avdeling for kommunalteknikk.

Dette er en spennende stilling med stor variasjon i arbeidsoppgaver. Vi søker deg som har erfaring innen prosjektledelse, er innovativ og har stort engasjement for faget. God kunnskap om VA-faget er ønskelig.
Avdelingen for kommunalteknikk har i dag 32 ansatte, og har ansvar for veg, vann og avløp, samt drift av park og anlegg. Avdelingen er lokalisert med administrasjon på rådhuset, driftsavd. for veg og grønt på Runni, og driftsavd. for vann/avløp på Fjellfoten RA.

Kommunen har flere store og interessante prosjekter i tiden fremover.

Søknadsfrist: 27.02.2023
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Prosjektleder
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4609495166

Arbeidsoppgaver

Gjennomføring av kommunens prosjekter innenfor vann og avløp
Medvirkning innen utarbeidelse av anbuds- og forespørselsdokumenter inkludert oppfølging av eksterne konsulenter
Anskaffelser med kontraktsforhandlinger
Oppfølging av anleggsentrepriser inkludert endringshåndtering og oppfølging av reklamasjoner
Bidra til utvikling av planer og rutiner på avdelingen
Tett samarbeid med plan- og byggesaksavdelingen
Oppfølging av krav fra offentlige myndigheter
For øvrig delta i avdelingens/virksomhetens arbeidsoppgaver ved behov

Kvalifikasjoner

Relevant teknisk utdanning på bachelor- eller masternivå
Lang og særlig relevant praksis kan kompensere for utdanningskravet
Erfaring fra prosjektledelse
Relevante kunnskaper innen IT
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
Kjennskap til kartverktøy (Gemini VA) og GPS for innmåling
Førerkort kl. B

Personlige egenskaper

Drivende og løsningsorientert
Evne til å jobbe i tverrfaglige team
Gode kommunikasjonsevner
Ryddig og strukturert
Av personlige egenskaper vil det legges vekt på at du er selvstendig, løsningsorientert, fleksibel, strukturert og har gode samarbeids- og lederegenskaper
Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

Interessante, spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i en avdeling med viktige samfunnsoppdrag der du også får store påvirkningsmuligheter
Godt arbeidsmiljø med trivelige og engasjerte kollegaer
Gode muligheter for utvikling av kompetanse, både gjennom interne opplæringsprogrammer og eksterne kurs
Fleksitidsordning
IA-bedrift med gunstige pensjons- og forsikringsordninger
Lønn etter avtale
Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.
Vi ber om at vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

Søk på stillingen her.

 

Rådhusgata, 2150 Årnes, Norge

Kontaktinformasjon

Solvar Sollied Hanssen, Avdelingsleder kommunalteknikk
47902276
[email protected]

Kjartan Knutsen, prosjektleder
45 95 99 76
[email protected]

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Solvar Sollied Hanssen
  • Tittel: Avdelingsleder kommunalteknikk
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 47902276

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Februar 27, 2023

Eiendomsforvalter Bygg- og eiendomstjenesten (Søknadsfrist 20.03.2023)

 

Bygg og eiendomstjenesten søker eiendomsforvalter

 

Bygg- og eiendomstjenesten, Grimstad kommune

Grimstad kommune, bygg og eiendomstjenesten forvalter 150 000 kvm bygningsmasse. Enheten består av byggforvaltning, byggdrift, vedlikehold, renhold, boligkontoret og eiendom.

Høsten 2022 ble det satt ned ny eiendomsstrategi, som gir klare retningslinjer for hvordan eiendomsporteføljen skal forvaltes.

Bygg og eiendomstjenesten søker eiendomsforvalter, som skal ivareta kommunens rolle som grunneier. Stillingen samarbeider med mange av kommunens enheter, kommunens samarbeidspartnere, underleverandører og ikke minst innbyggere og næringsliv. Du skal også drive kjøp – og salgsprosesser av grunn og eiendom, være med i utviklingsprosjekter i tidlig fase og drive utvikling av kommunal eiendom. Stillingen inngår i ledergruppen til bygg og eiendom og rapporterer til enhetsleder.

Søknadsfrist: 20.03.2023
Arbeidsgiver: Grimstad kommune
Stillingstittel: Eiendomsforvalter
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4602197517

Arbeidsoppgaver

Forvaltning av kommunens grunneiendommer
Kjøp og salg av grunn til kommunale anlegg/prosjekter, salg av grunn og kommunale eiendommer/bygg
Representere kommunen i grunneierspørsmål, blant annet kart- og oppmålingsforretninger
Generell saksbehandling til utvalg vedrørende grunnspørsmål og representere i tvistespørsmål, avtaleinngåelser
Skrive saker og utredninger som skal til administrativ eller politisk behandling
Oppfølging av nabovarsler
Være delaktig i nye prosjekter i tidligfase og gjennomføring av reguleringsprosesser, både i sektoren og på tvers av sektorene
Det vil ligge økonomiansvar i stillingen
Stillingens ansvarsområde kan utvides som del av en organiseringsprosess som pågår i enheten

Kvalifikasjoner

Relevant høgskole- eller universitetsutdanning, gjerne innen økonomi, juss og/eller eiendom på minimum bachelor nivå eller tilsvarende. Særlig relevant arbeidserfaring over flere år kan kompensere for krav til utdanning, og må tydelig fremgå av søknaden.
Særdeles god IKT-kunnskap, skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne
Vi vektlegger arbeidserfaring med:
Offentlige anskaffelser og innkjøp
Arbeid knyttet til fast eiendom
Forvaltning av eiendom
Reguleringsprosesser
Prosjektledelse
Personlig egnethet for stillingen er tungt vektet

Personlige egenskaper

Eiendomsforvalter er en utfordrende og variert stilling, og du må ha interesse for fagfeltet. Fordi stillingen samhandler både med eksterne og interne aktører er det viktig at du er en god relasjonsbygger, liker å treffe nye mennesker og at du kommuniserer godt. Du har tålmodighet, tro på systemet og en genuin interesse for å finne både rettferdige og korrekte løsninger. Du må like bredden stillingen tilbyr og kunne håndtere å ha flere parallelle prosesser på gang.

Ledergruppen i bygg og eiendomstjenesten ønsker seg en kollega som har god gjennomføringsevne, er engasjert og omgjengelig. Det er stor bredde i fagfeltet til enheten, og det er viktig at du evner å samarbeide og tar interesse i andres fagfelt i tillegg til eget. Du har stor arbeidskapasitet og liker å oppnå gode resultater.

Vi tilbyr

Lønn etter kvalifikasjoner/avtale
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Fleksibel arbeidstid
En utfordrende og variert stilling med stor bredde og innflytelse
Gode utviklingsmuligheter og høyt tempo
Et godt arbeidsmiljø
Du blir del av en engasjert og trivelig ledergruppe med stor faglig bredde

 

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Marte Almås, Fagleder boligkontor
952 06 681
[email protected]

Thor Egil Mortensen, Enhetsleder
976 37 755
[email protected]

 

Velkommen til Grimstad kommune!

Mennesker med ideer og tro på framtiden har gjort Grimstad til en kommune som er preget av en sterk maritim sektor, et IKT-miljø som er verdensledende på sine felt, mange småbedrifter, et framtidsrettet utdanningsmiljø og en offensiv landbruksnæring.

Grimstad er i tillegg en universitetsby og en teknologiby, som har tett samarbeid med næringslivet i kommunen og regionen.

«Skjærgårdsbyen Grimstad» har store områder som er disponible for fastboende og gjester, og gjennom «Sykkelbyen Grimstad» er det et godt utbygd nett av sykkelstier for sykling til jobb, for tur og trening.
Grimstad kommune er en kunnskapsbedrift hvor medarbeiderne utgjør den viktigste ressursen. Våre verdier er mot, åpenhet, redelighet og respekt. Verdiene skal gjenspeiles i møte med medarbeidere og innbyggere.

Grimstad kommune ønsker et mangfold blant våre ansatte, vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av kjønn, kulturell bakgrunn, alder, nedsatt funksjonsevne eller hull i CV’en.

Kommunen arbeider for å bli en heltidskommune og ansetter derfor fortrinnsvis i hele stillinger.

I henhold til offentlighetslovens paragraf 25. gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig, selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.

Del stillingen

Selskap

Grimstad kommune

Kontaktinfo

  • Marte Almås
  • Tittel: Fagleder Boligkontor
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 952 06 681
  • Thor Egil Mortensen
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 976 37 755

Lokasjon

  • Grimstad

Søknadsfrist

Mars 20, 2023

Rektor / Enhetsleder Levanger ungdomsskole (Søknadsfrist 02.03.2023)

Levangersundet - av Tove Nordgård

 

Rektor/Enhetsleder Levanger ungdomsskole

 

Levanger kommune

Er du en erfaren, visjonær og tydelig skoleleder? Har du lyst til å være en viktig støttespiller for barn i inngangen til ungdomstiden, og for engasjerte ansatte med høy kompetanse?

Nåværende rektor ved Levanger ungdomsskole går av med pensjon, og vi ønsker ny rektor velkommen fra og med 01.08.23.

Levanger Ungdomsskole er en moderne og velutstyrt skole og tar imot elever fra barneskolekretsene Frol, Nesheim og Halsan. Fra skolestart 2023 har skolen ca. 440 elever og 17 klasser. I tillegg har skolen en velkomstklasse for elever som nylig har kommet til Norge.
Levanger ungdomsskole har 65 ansatte, hvorav 47 lærere og 10 miljøarbeidere. Skolens administrasjon består i tillegg til rektor av 4 avdelingsledere, 2 kontorfullmektiger og 1 IKT-medarbeider. Pedagogisk psykologisk rådgiver og skolens helsesykepleiere har faste kontorplasser ved skolen.

Skolen ligger naturskjønt til like ved campus Nord Universitet på Røstad Levanger, og har et flott uteanlegg.
Levanger ungdomsskole er en dysleksivennlig skole, og fyller dysleksiforbundets kriterier og krav om læringsmåter, spesiell tilrettelegging og digitale hjelpemidler for elever med dysleksi, lesevansker, eller med behov for generell læringsstøtte.
Skolen har et internasjonalt preg, og er med i Erasmus-prosjekter som handler om samarbeid og elevutveksling med flere europeiske land.
Skolen legger vekt på å ha et mangfold av praktiske valgfag, og det settes blant annet opp musikaler og elevforestillinger av høy kvalitet som engasjerer mange elever, både på og bak scenen.

Skolens visjon er «Aill ska få sjansen», hvor positivt elevsyn, godt læringsmiljø og gode relasjoner er viktige verdier i arbeidet. Det legges vekt på et helsefremmende læringsmiljø, et godt profesjonsfelleskap og inkluderende praksis. Skolen er stolt av sin tilrettelagte opplæringsarena (SALTO) som er et spesialpedagogisk tilbud med praktisk opplæring på skolen og på alternative arenaer.

Det søkes etter en rektor som er utviklingsorientert og som kan jobbe strategisk og målrettet med å videreutvikle både skolens satsingsområder og gode praksiser, og som bidrar til utvikling av levangerskolen. I Levanger kommune er «levangerskolen» både en fellesbetegnelse for grunnskolene og et strategisk mål om en fellesskole som er mangfoldig, men med like god kvalitet.

Rektorene rapporterer direkte til kommunedirektøren v/kommunalsjef oppvekst og utdanning, som er nærmeste leder for rektorene i grunnskolene. Rektor inngår i kommunalsjefens ledergruppe for grunnskolen.

Søknadsfrist: 02.03.2023
Arbeidsgiver: Levanger kommune
Sted: Levanger
Stillingstittel: Rektor/Enhetsleder
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4618527701

Arbeidsoppgaver

Rektor er skolens øverste pedagogiske og administrative leder med ansvar for læring og ressursforvaltning for hele skolesamfunnet. Levanger kommune søker etter en rektor som har barnets beste som sin sterkeste visjon, som ser og anerkjenner sine ansatte, og som understøtter godt pedagogisk håndverk. Det knyttes mange spesifikke oppgaver til stillingen.

Rektor kan forvente god og tett lederstøtte fra kommunalsjef, rådgiver grunnskole, samt økonomi, personal og kommunens hjelpetjenester. Det legges vekt på god medbestemmelse på skolen og i kommunen, og samarbeid med tillitsvalgte har høy prioritet.

Kvalifikasjoner
Vi ønsker en rektor som har:

Grunnutdanning som fyller opplæringslovens krav om undervisning i grunnskolen
Lederutdanning i skoleledelse eller tilsvarende, fortrinnsvis på masternivå
Praksis fra skoleledelse
Tilleggskompetanse innen økonomi, skolejus, veiledning og IKT og annet som er relevant for jobben
God skriftlig og muntlig framstillingsevne.
Som rektor er du ansvarlig for at skolen fungerer godt som organisasjon. Du leder med støtte fra andres kompetanse og samarbeider med foresatte, hjelpetjenester og andre eksterne aktører for å skape en skole som bidrar til barn og unges læring, mestring og trivsel.
Vi ønsker en tydelig leder som liker å lede kunnskapsarbeidere, som har både mot og varme, som er en god lagspiller, og som er god til å prioritere mellom drift og utvikling.
I henhold til kommunens ledelsesplattform ønsker vi at ledere i Levanger skal være endringsdyktige, omgivelsesorienterte og samskapende. Våre ledere skal være tillitsskapende og læringssøkende, skal tilrettelegge for mestring og motivasjon og legge vekt på å utvikle helsefremmende og etisk bevisste arbeidsplasser.

Som rektor er det viktig å være god på relasjonsbygging og kommunikasjon med alle mennesker, og i særdeleshet med barn og unge. Du må være glad i elevene, og evne å se både den enkelte og gruppen med en raushet som favner alle i skolen.

Annet

En spennende stilling i en kommune i utvikling
Et stimulerende og godt arbeidsmiljø, med dyktige kollegaer
Faglig spennende arbeidsoppgaver
Fleksibel arbeidstid
Gode muligheter til faglig oppdatering- og utvikling
Lønn i henhold til lov- og avtaleverk
Svært gode pensjons- og forsikringsordninger
Vi er stolte av jobben vi gjør for å skape verdi for Levanger kommune. Vi etterlever kommunens verdier og det er viktig at du også identifiserer deg med våre verdier: Lojalitet, ærlighet og respekt.

Arbeidstakere tilsettes i kommunen på de vilkår som følger av lovbestemmelser, reglement og gjeldende tariffavtaler. De første 6 måneder er prøvetid.

For stillinger med krav om politiattest er det et vilkår for å tiltre stillingen at tilfredsstillende politiattest framlegges.

Det må påregnes bruk av privat telefon for sikkerhetsløsninger, dette medfører ikke kostnader for den ansatte.

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan offentliggjøres selv om søker har bedt om å få sitt navn unntatt fra offentlig søkerliste. Søkere som ikke får sin anmodning om å bli unntatt offentlighet tatt til følge, får varsel om dette.

Vi ønsker et mangfold blant våre ansatte og vil gjerne ha søkere med ulik kulturell bakgrunn, kjønn og alder.

 

Søk på stillingen her.

 

Håkon den Godes gate 30, 7600 Levanger, Norge

Kontaktinformasjon

Marit Elisabeth Aksnes, Kommunalsjef oppvekst og utdanning
416 77 704

 

Levanger er vekstkommunen midt i Trøndelag! Levanger har det meste; nærhet til fjell og fjord, en fredet og idyllisk trehusby, kort veg til Trondheim og til internasjonal flyplass. Levanger er en av landets største landbrukskommuner og har et mangfoldig næringsliv, samt en sterk offentlig sektor. Sykehuset Levanger, Nord universitet og NTNU HUNT forskningssenter er viktig både for kommunen, regionen og Trøndelag fylke. Sammen med våre 20.171 innbyggere (pr. 4.kvartal 2021) arbeider vi stadig med å utvikle bærekraftige lokalsamfunn og god folkehelse, samt skole-, barnehage- og omsorgstjenester med høy kvalitet.

 

Del stillingen

Selskap

Levanger kommune

Kontaktinfo

  • Marit Elisabeth Aksnes
  • Tittel: Kommunalsjef oppvekst og utdanning
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 416 77 704

Lokasjon

  • Levanger

Søknadsfrist

Mars 2, 2023

Fastlege / ALIS stilling – Helsetjenesten (Søknadsfrist 26.02.2023)

 

Fastlege/ ALIS stilling

 

Helsetjenesten, Grimstad kommune

Grimstad kommune har opprettet en ny stilling i 100% ved Brannstasjonen legesenter for fastlege i fastlønn, om ønskelig med 20% provisjon av egenandeler og refusjoner. Stillingen kan tillegges offentlige allmenn oppgaver som helsestasjon eller sykehjem.

Legesenteret har i dag en LIS1-stilling og 5 fastleger i fast lønn. I tillegg har senteret medisinstudenter i praksis. Senteret bruker Infodoc journalsystem. Legesenteret er lokalisert nær brann- og redningstjenesten og ambulansestasjon, og legesenteret har et særlig ansvar for beredskap på dagtid.
Legesenteret er nylig ombygget og står nå klar med nye, moderne og tilpassede lokaler for god og effektiv drift. Vi har et godt arbeidsmiljø med driftige leger, sykepleiere og helsesekretærer, og ser frem til å «toppe laget» med deg.

Om du ikke er spesialist i allmennmedisin ansettes du i opplæringsstilling – ALIS – med praktisk og økonomisk bistand til gjennomføring av spesialiseringen.
Det er i utgangspunktet ikke definert listelengde for stillingene, det blir vi enige om ved ansettelse.

Stillingen er nyopprettede med tiltredelse så snart som mulig.

Vi ønsker en ny kollega med god kompetanse og erfaring, og personlige egenskaper som passer inn i fellesskapet på legekontoret. Vi vil særlig legge vekt på samarbeidsevner og godt norsk språk.

Søknadsfrist: 26.02.2023
Arbeidsgiver: Grimstad kommune
Sted: Grimstad
Stillingstittel: Fastlege/ ALIS stilling
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4615998077

Arbeidsoppgaver

Fastlegeoppgaver
Kvalifikasjoner
Fullført LIS1/ spesialist eller under spesialisering i allmennmedisin.
Personlige egenskaper
Gode språkkunnskaper i norsk, skriftlig og muntlig. Gode samarbeidsevner. Evnen til å kunne jobbe selvstendig under press.

Vi tilbyr

Fast lønn, om ønskelig med provisjonsbasert insentivlønn.

 

Søk på stillingen her.

 

Arendalsveien 32, 4878 Grimstad, Norge

Kontaktinformasjon

Sølvi Kalseth, Avdelingsleder
+47 997 96 321
[email protected]

Vegard Vige, Enhetsleder
+47 992 62 690

 

Velkommen til Grimstad kommune!

Mennesker med ideer og tro på framtiden har gjort Grimstad til en kommune som er preget av en sterk maritim sektor, et IKT-miljø som er verdensledende på sine felt, mange småbedrifter, et framtidsrettet utdanningsmiljø og en offensiv landbruksnæring.

Grimstad er i tillegg en universitetsby og en teknologiby, som har tett samarbeid med næringslivet i kommunen og regionen.

«Skjærgårdsbyen Grimstad» har store områder som er disponible for fastboende og gjester, og gjennom «Sykkelbyen Grimstad» er det et godt utbygd nett av sykkelstier for sykling til jobb, for tur og trening.
Grimstad kommune er en kunnskapsbedrift hvor medarbeiderne utgjør den viktigste ressursen. Våre verdier er mot, åpenhet, redelighet og respekt. Verdiene skal gjenspeiles i møte med medarbeidere og innbyggere.

Grimstad kommune ønsker et mangfold blant våre ansatte, vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av kjønn, kulturell bakgrunn, alder, nedsatt funksjonsevne eller hull i CV’en.

Kommunen arbeider for å bli en heltidskommune og ansetter derfor fortrinnsvis i hele stillinger.

I henhold til offentlighetslovens paragraf 25. gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig, selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.

For stillinger som arbeider direkte med barn, må det foreligge tilfredsstillende politiattest, jf. Barnevernloven § 6-10, opplæringslova § 10-9 og barnehageloven § 20. Krav om tilfredsstillende politiattest gjelder også for ansatte som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven, jf. § 5-4

 

Del stillingen

Selskap

Grimstad kommune

Kontaktinfo

  • Sølvi Kalseth
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 997 96 321
  • Vegard Vige
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 992 62 690

Lokasjon

  • Grimstad

Søknadsfrist

Februar 26, 2023

Kulturskolelærer – piano (søknadsfrist 05.03.2023)

Raus, sprek og samspilt

Kulturskolelærer – piano

 

Jobbe og bo i Hammerfest kommune
Velkommen til Hammerfest, en spennende kommune med en kreativ og entusiastisk befolkning. Sammen har vi alle muligheter for å skape et godt lokalsamfunn og et godt sted å bo!

Nyttige nettsteder å besøke:

Om arbeidsstedet

Kulturskolen er en spennende arbeidsplass som har tett samarbeid med grunnskole, barnehager, frivillig kulturliv og andre aktører. Skolen har ca. 350 elever og 15 ansatte.

Vi holder til i Hammerfests storstue, Arktisk kultursenter, med egne flotte øvingsrom, dansesal og samspillsrom.

Vi tilbyr undervisning i dans, musikk og visuelle kunstfag og jobber kontinuerlig med å utvikle oss og vår arbeidshverdag.

Ta gjerne kontakt for en prat hvis dette virker spennede for deg!

Stillingsinformasjon

Fast 100 % stilling for undervisning piano

Arbeidsoppgaver

  • Som kulturskolelærer skal du være med å dekke et bredt undervisningstilbud og sammen med dine kollegaer, bidra til å sette kulturskolen på kartet, både lokalt og regionalt.
  • Undervisning individuelt og i grupper, fra nybegynner til viderekomne
  • Utarbeide forestillinger, repertoar og tverrfaglige produksjoner
  • Veiledning og vurdering
  • Planlegge og gjennomføre musikkundervisning i grunnskolen
  • Ta eierskap og utvikle kulturskolens tilbud, både på individuelt og kollegialt nivå
  • Bidra til rekrutteringsarbeid til egen stilling og utvikling av kulturskolen som et lokalt ressursenter
  • Ettermiddag-, kveld- og helgearbeid må påregnes
  • Hammerfest kommune ønsker å legge forholdene til rette for faglig utvikling for våre ansatte. I regi av Hammerfest kulturskole vil våre lærere også kunne bedrive utøvende aktivitet innenfor rammene til stillingen.

Kvalifikasjonskrav

Utdanning

Minimum 3-årig høyere kunstfaglig utdanning innenfor fagområdet piano
Praktisk pedagogisk utdanning (PPU) eller annen relevant pedagogisk utdanning
Søkere som fyller utdanningskravet «Minimum 3-årig høyere kunstfaglig utdanning innenfor fagområdet piano», men ikke har pedagogisk utdanning, kan vurderes for midlertidig tilsetting dersom det ikke er søkere som fyller utdanningskravet fullt ut.

Benytt gjerne vitnemålsportalen for dokumentasjon av høyere utdanning.
Det er ønskelig at utenlandsk utdanning er vurdert av NOKUT.

Ferdigheter

Gode digitale ferdigheter
God beherskelse av norsk som undervisningsspråk og gode skriftlige ferdigheter
Erfaring innen utvikling og oppstart av enkelt- og gruppetilbud
Erfaring fra prosjektarbeid og direksjon er ønskelig
Fordel om du har erfaring og kompetanse innenfor arrangering/komponering
Førerkort klasse B er ønskelig

Personlige egenskaper

God relasjonskompetanse og samarbeidsevner
Motiverende, fleksibel, strukturert og effektiv
Evner å ta ansvar og selvstendige avgjørelser
Ved tilbud om stilling stilles det krav om politiattest og egenerklæring vedrørende tuberkuloseundersøkelse, hjemlet i henholdsvis Opplæringsloven § 10-9 og Forskrift om tuberkulosekontroll § 3-1.

Dette tilbyr vi

Gode forsikrings- og pensjonsordninger. Her finner du informasjon om offentlig tjenestepensjon
Gode muligheter for videre- og etterutdanning
Eget introduksjonsprogram for nyansatte
Lønn etter avtaleverk  
Ved fast tilsetting er det mulighet for dekning av flytteutgifter etter gjeldende reglement mot 2 års bindingstid.

Tilsetting skjer på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtale og reglementer.

Kontaktinformasjon

Nærmere opplysninger om stillingen får du ved å henvende deg til virksomhetsleder Eirihn Keuer, telefon 480 03 075, eller epost: [email protected]
For hjelp til utfylling av CV kan Jobbnorge kontaktes på telefon 75 54 22 20

Generell informasjon

I henhold til offentlighetsloven § 25 kan opplysninger om søker bli offentliggjort selv om søker har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten. Søknad, CV og vedlegg sendes elektronisk.

Hammerfest kommune er en robust, livskraftig og attraktiv kommune
Vi bruker aktivt våre verdier – raus, sprek og samspilt – for å skape gode tjenester for brukere, innbyggere og samarbeidspartnere. Våre hovedoppgaver er å bidra til god samfunnsutvikling, levere velferdstjenester til innbyggerne og legge til rette for lokaldemokratiet. Kommunen yter tjenester til innbyggere og brukere i ulike livsfaser.

Vi forventer at våre medarbeidere skal være bevisste på ansvaret for kommunens samfunnsoppdrag, og oppmerksomme på sin betydning for brukernes opplevelse. Vi utvikler kvalitet og effektivitet i tjenestetilbudet gjennom et samarbeid mellom de folkevalgte, lederne og de ansatte.

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 5. mars 2023

 

Arbeidsgiver Hammerfest kommune

Kommune Hammerfest

Omfang Heltid

Varighet Fast

Arbeidssted Hammerfest kulturskole

 

Del stillingen

Selskap

Hammerfest kommune

Kontaktinfo

  • Eirihn Keuer
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon 480 03 075

Lokasjon

  • Hammerfest

Søknadsfrist

Mars 5, 2023

Kyrkjeverje Hjelmeland kyrkjelege fellesråd (Søknadsfrist 07.03.2023)

 

Kyrkjeverje

 

Hjelmeland kyrkjelege fellesråd

Hjelmeland kommune ligg «i hjarta av Ryfylke», og er med sine 1092 km2 den nest største kommunen i Rogaland. Det er kort veg med fastlandssamband til Stavanger og resten av regionen. I kommunen er det gode høve til allsidig friluftsliv og eit rikt kulturliv. Om lag 2600 innbyggjarar bur i kommunen, og det er 3 sokn med kvart sitt sokneråd. Kontorstad er i kommunesenteret Hjelmeland. I staben er det kyrkjeverje, prost, sokneprest, administrasjonssekretær, kantor, kyrkjelydspedagog, diakonimedarbeidar og fire kyrkjetenarar.

Vår kyrkjeverje ønskjer å gå av med pensjon, og me lyser difor ut
100 % stilling som kyrkjeverje/ dagleg leiar

Me søkjer etter ein person som kan gå inn i arbeidsfellesskapet som ein tydeleg leiar for dei tilsette i fellesrådet. Du må ha evne og vilje til å setja deg inn i det mangfoldige arbeidet som ligg til ei slik stilling i ein liten stab. Som kyrkjeverje er du ein nøkkelperson i utviklinga av Den norske kyrkja i lokalsamfunnet, i godt samarbeid med dei tilsette, sokneråda og kommunen.

Søknadsfrist: 07.03.2023
Arbeidsgivar: Hjelmeland kyrkjelege fellesråd
Stad: Hjelmeland
Stillingstittel: Kyrkjeverje
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4617644082

Arbeidsoppgåver

  • Å vera kyrkjeverje er ein spennande jobb. Arbeidsoppgåvene er mange og varierte, så det blir aldri einsformig. Du er leiar for fellesrådet si verksemd slik det er nedfelt i kyrkjelova, noko som inneber saksbehandling og sekretæroppgåver. I tillegg vil hovudoppgåvene vera innanfor følgjande felt:
  • Personalansvar for dei tilsette i fellesrådet
  • Økonomiansvar for fellesrådet sitt budsjett
  • Ansvar for drift og vedlikehald av 4 kyrkjer
  • Administrasjon av 9 gravplassar
  • Dagleg drift av kyrkjekontoret

Kvalifikasjonar, formelle og uformelle

Det er inga spesiell utdanning for å bli kyrkjeverje, men sidan dette er ei leiarstilling med totalansvar for verksemda, så er det ein stor fordel å ha relevant høgskuleutdanning innanfor personal/ HR, økonomi, teologi, offentleg forvaltning og administrasjon, eller anna relevant utdanning.

Me vil og leggja vekt på om du har:

  • Kunnskap om kyrkjeleg organisering
  • Gode datakunnskapar
  • God skriftleg og munnleg framstillingsevne
  • Kunnskap om bokføring og praktisk økonomiarbeid

Personlege eigenskapar

I ei slik stilling er det like viktig kven du er som kor mykje du kan i utgangspunktet. Du bør ha eit sterkt engasjement for kyrkja sin plass og verdi i lokalsamfunnet. Me vil leggja stor vekt på at du har personlege eigenskapar som er nødvendige for ein leiar i kyrkja. Du må ha vilje og evne til å setja deg inn i gjeldande lov- og regelverk, nye arbeidsoppgåver, fagfelt og dataverktøy. Du må kunna arbeida sjølvstendig og strukturert.

Me tilbyr

  • Ein sjølvstendig, spennande, utfordrande og meiningsfull jobb i eit godt stabsfellesskap
  • Varierte arbeidsoppgåver og fleksibel arbeidstid
  • Gode kontorlokale, digitale verktøy og fagsystem
  • Tilbod om relevant opplæring og eksterne kurs
  • Løn etter avtale og pensjonsordning i KLP
  • Kollegaforum i prostiet og i bispedømmet

Kyrkjeverja må vera medlem i Den norske kyrkja, og vera lojal mot dei ordningar og vedtak som gjeld. Den som vert tilsett, må leggja fram politiattest av nyare dato. Administrasjonsspråket i Hjelmeland er nynorsk. Du må disponera eigen bil

 

Søk på stillingen her.

 

Arbeidsstad er Hjelmeland kyrkjekontor, Prestagarden 5, 4130 Hjelmeland

 

Kontaktinformasjon

Reidunn Ferstad, kyrkjeverje
977 55 347

Terje Thornquist, Fellesrådsleiar
466 22 853

 

Del stillingen

Selskap

Hjelmeland kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Reidunn Ferstad
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 977 55 347
  • Terje Thornquist
  • Tittel: Fellesrådsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 466 22 853

Lokasjon

  • Hjelmeland

Søknadsfrist

Mars 7, 2023

Rektor Kvalsund skole (søknadsfrist 26.02.2023)

Barnehage, skole

Raus, sprek og samspilt

Rektor Kvalsund skole

 

Jobbe og bo i Hammerfest kommune

Velkommen til Hammerfest, en spennende kommune med en kreativ og entusiastisk befolkning. Sammen har vi alle muligheter for å skape et godt lokalsamfunn og et godt sted å bo!

Nyttige nettsteder å besøke:

Virkemidler i tiltakssonen

Det innføres gratis barnehageplass fra 1. august og vi har gratis SFO ved alle våre distriktsskoler.

Om arbeidsstedet

Kvalsund skole er en 1 – 10 skole med 81 elever og 15 ansatte. Skolen utnytter muligheten til å arbeide tett sammen i profesjonsfelleskapet og utvikler god praksis til det beste for elevene.

30 minutter unna Hammerfest ligger skolen i Kvalsund sentrum ved siden av Kvalsund-Hallen, Kvalsund barnehage og Kvalsund kommunehus. Skolen stod klar til bruk 1. januar 2022, har eget basseng og kort vei til naturen som også blir brukt i undervisningssammenheng.

Skolen har fokus på elevenes læringsmiljø og livsmestring i norske klasserom.

Vi søker etter en dyktig, innovativ og engasjert skoleleder som har interesse for og ambisjoner om å utvikle skolens praksis i samarbeid med elever, foreldre og skolens ansatte.

Du skal kunne motivere og inspirere til å ta vare på god praksis og legge til rette for videreutvikling gjennom refleksjon og samarbeid.

Som rektor i Hammerfestskolen inngår du som kollega i et større fagmiljø med skoleledere.

Stillingsinformasjon

Fast 100 % stilling
Stillingen er unntatt arbeidstidsbestemmelsene i Arbeidsmiljøloven og er underlagt det kommunale regelverket om kompensasjon i inntil 10 dager i året

Arbeidsoppgaver

Rektor har som virksomhetsleder, helhetlig resultatansvar for Kvalsund skole og skal gjennom sin ledelse sikre kvalitet i skolen. Det skal gjennomføres drift av enheten i henhold til gjeldende lover, forskrifter, avtaleverk, kommunens vedtak og målsettinger, slik de framkommer av planverk i Hammerfestskolen.

Rektor har som sine hovedoppgaver, ansvar og myndighet som er gitt i henhold til delegasjonsreglementet innen økonomiforvaltning, tjenesteproduksjon, personalforvaltning, driftsplanlegging og utvikling av skolen og skolefritidsordningen (SFO)

Kvalifikasjonskrav
Utdanning

Relevant pedagogisk utdanning fra høgskole/universitet jamfør Lov om grunnskolen og den vidaregåande opplæringa
Mastergrad i skoleledelse eller rektorutdanning er ønskelig
Det er et krav om at alle som tilsettes som rektor i Hammerfestskolen må ha- eller forplikte seg til å gjennomføre rektorutdanning
Benytt gjerne vitnemålsportalen for dokumentasjon av høyere utdanning.

Ferdigheter

Ledererfaring er ønskelig
Relevant arbeidserfaring fra tjenesteområdet
Gjennomføringskraft
Gode digitale ferdigheter
Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper

Interesse for ledelse
Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
God relasjonskompetanse
Omsorgsfull og inkluderende, motiverende, synlig og tilstede
Løsnings- og utviklingsorientert
Personlig egnethet vektlegges.

Ved tilbud om stilling stilles det krav om politiattest og egenerklæring vedrørende tuberkuloseundersøkelse, hjemlet i henholdsvis Opplæringsloven § 10-9 og Forskrift om tuberkulosekontroll § 3-1.

Dette tilbyr vi

Gode forsikrings- og pensjonsordninger. Her finner du informasjon om offentlig tjenestepensjon
Gode muligheter for videre- og etterutdanning
Eget introduksjonsprogram for nyansatte
Lønn etter avtaleverk  
Mulighet for dekning av flytteutgifter etter eget reglement mot 2 års bindingstid
Tilsetting skjer på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtale og reglementer.

Kontaktinformasjon

Nærmere opplysninger om stillingen får du ved å henvende deg til nestleder for Oppvekst og kultur, Turid Pedersen, telefon 456 35 414

For hjelp til utfylling av CV kan Jobbnorge kontaktes på telefon 75 54 22 20

Generell informasjon
I henhold til offentlighetsloven § 25 kan opplysninger om søker bli offentliggjort selv om søker har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten. Søknad, CV og vedlegg sendes elektronisk.

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist  26. februar 2023

 

Arbeidsgiver Hammerfest kommune

Kommune Hammerfest

Omfang Heltid

Varighet Fast

Arbeidssted Kvalsund skole

 

Hammerfest kommune er en robust, livskraftig og attraktiv kommune

Vi bruker aktivt våre verdier – raus, sprek og samspilt – for å skape gode tjenester for brukere, innbyggere og samarbeidspartnere. Våre hovedoppgaver er å bidra til god samfunnsutvikling, levere velferdstjenester til innbyggerne og legge til rette for lokaldemokratiet. Kommunen yter tjenester til innbyggere og brukere i ulike livsfaser.

Vi forventer at våre medarbeidere skal være bevisste på ansvaret for kommunens samfunnsoppdrag, og oppmerksomme på sin betydning for brukernes opplevelse. Vi utvikler kvalitet og effektivitet i tjenestetilbudet gjennom et samarbeid mellom de folkevalgte, lederne og de ansatte.

 

Del stillingen

Selskap

Hammerfest kommune

Kategorier

Kontaktinfo

  • Turid Pedersen
  • Tittel: Nestleder for Oppvekst og kultur
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: telefon 456 35 414

Lokasjon

  • Kvalsund

Søknadsfrist

Februar 26, 2023