Helsefagarbeider 100% ved Leka sykestue og i hjemmetjenesten (søknadsfrist 31.08.2023)

 

HELSEFAGARBEIDER 100 % STILLING

 

Det er ledige stillinger for helsefagarbeider i den kommunale pleie- og omsorgstjenesten ved Leka sykestue og i hjemmetjenesten. Oppstart etter nærmere avtale.

Ved fast tilsetting tilbys kr 100 000 mot bindingstid på to år, samt nedskriving av studielån med inntil kr 100 000.

  • Ansvar og oppgaver      
    • Yte tjenester gjennom praktisk og personlig bistand til institusjonsboere og brukere i hjemmet
    • Ansvar for gjennomføring av ulike prosedyrer, dokumentasjon og rapportering
    • Observere og kartlegge brukers behov og tilstand
    • Fortløpende samarbeid med bruker, pårørende og andre helseaktører
  • Kvalifikasjonskrav          
    • Autorisert helsefagarbeider eller tilsvarende
    • Relevant erfaring
    • Må kunne jobbe selvstendig, og være ansvars og kvalitetsbevisst
    • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
    • Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig
    • Førerkort klasse B
    • Ved tilsetting må gyldig politiattest fremlegges. Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4. Politiattesten må ikke være eldre enn 3 måneder
    • Ved utvelgelse av kandidater til stillingen(e) kommer personlig egnethet til å bli vektlagt
  • Vi tilbyr
    • En spennende og meningsfylt arbeidshverdag
    • Godt arbeidsmiljø, og inspirerende og bredt fagmiljø
    • Mulighet til å bidra til utvikling av tjenester og organisasjon
    • Lønn etter tariff, samt gode pensjons- og forsikringsavtaler
    • Ved fast tilsetting får helsefagarbeider 4 års antesipert lønnsansiennitet.
    • Helsefagarbeider i tredelt turnus får et årlig nattarbeidstillegg på kr 18 000
    • Dekning av flytteutgifter med inntil kr 12 000
    • Ved fast ansettelse i helstilling, tilbys etter endt prøvetid kr 100 000 mot bindingstid på 2 år, samt nedskriving av studielån med inntil kr 100 000
  • Søknad
    • Send søknad med CV og referanser til [email protected]
    • Søknadsfrist 31. august 2023
    • For spørsmål kan du kontakte enhetsleder Lene Reppen Grydeland på telefon 478 33 025, eller e-post [email protected]

Del stillingen

Selskap

Leka kommune

Kategorier

helsefagarbeider

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Leka

Søknadsfrist

August 31, 2023

Assistent / barn- og ungdomsarbeider SFO – Auli skole (Søknadsfrist 07.08.2023)

Assistent/barne- og ungdomsarbeider SFO

 

Auli skole, Nes kommune

Om stillingen

Auli skole SFO trenger flere medarbeidere og vi søker deg som har et ønske og en evne til å aktivisere barn gjennom lek og aktivitet. Hos oss er vi gode forbilder og viktige bidragsytere til barns sosiale og faglige utvikling.

Auli skole har 278 elever fordelt på 13 klasser, hvorav 125 av dem går på SFO. Barna er fordelt på 2 baser. Base 1 består av kun 1.trinn, mens base 2 består av barn fra 2.-4.trinn.

Skolen ligger 15 km unna Årnes sentrum i retning Lillestrøm og har særdeles gode buss- og togforbindelser.

På vår SFO er vi opptatt av å bygge gode relasjoner til barna, og at de voksne skal være trygge og gode rollemodeller. Implementeringen av Rammeplan for

SFO og læringsmiljøløftet er sentrale satsningsområder i vårt utviklingsarbeid.

Vi søker etter to medarbeidere i 50% stilling som kan jobbe varierte vakter mellom 07:00 og 17:00.

Vi søker også etter en medarbeider i 60 % stilling som kan være matansvarlig. Denne jobben vil gå ut på å forberede mat, gjennomføre måltider og oppvask i tillegg til å delta i barnas hverdag.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 07.08.2023
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Auli
Stillingstittel: Assistent/barn og ungdomsarbeider SFO
Stillinger: 3
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 50, 60
Webcruiter-ID: 4680614836

Arbeidsoppgaver

Planlegge, lede, veilede og aktivisere barn på en trygg, tydelig og positiv måte.
Legge til rette for barns utfoldelse i lek og skape gode lekemiljøer
Støtte, motivere og hjelpe barn med ulike behov
Delta og bidra aktivt i pedagogisk diskusjon med et lærende fellesskap i skole og SFO
Bidra til å følge opp planer for SFO
Samarbeide med SFO-leder, baseleder, øvrige ansatte ved SFO, skolen, foreldre og andre samarbeidspartnere
Legge til rette for at barn og foreldre opplever trygghet, tilhørighet, omsorg og trivsel
Være en aktiv bidragsyter til et inkluderende skolemiljø.
Matansvarlig skal planlegge, bestille, forberede mat og gjennomføre måltider i tillegg til punktene over.

Kvalifikasjoner

Det er ønskelig med fagbrev som barne- og ungdomsarbeider. Annen relevant kompetanse eller erfaring kan kompensere for manglende fagbrev
Erfaring med å jobbe med barn er ønskelig
Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig
Personlig egnethet vektlegges
Den som tilsettes må levere politiattest i henhold til opplæringsloven § 10-9 før tiltredelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.

Personlige egenskaper

Du er strukturert og god til å planlegge
Du har godt humør og er god på samarbeid med foreldre og ansatte
Du er engasjert, tar ansvar og ønsker å bidra med din kompetanse
Du bidrar til et godt skole- og arbeidsmiljø
Du er god til å bygge relasjoner og ser viktigheten i dette
Du er dyktig på konfliktløsning blant barna
Du våger å ta initiativ
Du er fleksibel og kan håndtere utfordrende og krevende situasjoner
Du har et stort engasjement rundt barnas trivsel og utvikling
Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Du har evne til å skape et positivt leke- og læringsmiljø
Du er positiv, har humor og bidrar til et godt arbeidsmiljø
Du mestrer å arbeide i et til tider stressende miljø, er fleksibel og løsningsorientert

Vi tilbyr

Inkluderende og engasjerte kolleger.
Varierte og spennende arbeidsdager
Veiledning og oppfølging
Lønn etter gjeldene tariff
Gode pensjons- og forsikringsordninger.
Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldene lover, reglement og tariffavtaler. 6mnd.prøvetid.

Grunnet ferieavvikling vil intervju bli gjennomført i august måned.

Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer blir ikke returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentligjort selv om søkeren har oppfordret om å ikke bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr Offentleglova §25.

 

Søk på stillingene her.

 

Adresse:Lyngvegen 16, 1929 Auli, Norge

Kontaktinformasjon

Helen Bjørnstad, Baseleder SFO
Telefon:  970 20 723
E-post:  [email protected]

Nina Hultquist, SFO leder
Telefon:  900 27 231
E-post:  [email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Helen Bjørnstad
  • Tittel: Baseleder SFO
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 970 20 723
  • Nina Hultquist
  • Tittel: SFO leder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 900 27 231

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

August 7, 2023

*Vedlikeholdsplanlegger for tekniske anlegg *Prosjektleder for tekniske anlegg (søknadsfrist 04.08.2023)

 

Vedlikeholdsenheten
Rådhuset
04.08.2023
 
Vedlikeholdsenheten
Rådhuset
04.08.2023
 

Del stillingen

Selskap

Sandefjord kommune

Kontaktinfo

  • Ole Børre Børresen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 33416387 mob: +47 97057064

Lokasjon

  • Sandefjord

Søknadsfrist

August 4, 2023

*Ingeniør – Spredt avløp *Saksbehandler – spredt avløp (søknadsfrist 05.08.2023)

 

Sanitæravdeling
Rådhuset Sandefjord
05.08.2023
 
Sanitæravdeling
Rådhuset Sandefjord
05.08.2023
 
 

Del stillingen

Selskap

Sandefjord kommune

Kontaktinfo

  • Arne Johnsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 33416360 mob: +47 90899458
  • Monica Nordmarken
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 33416351

Lokasjon

  • Sandefjord

Søknadsfrist

August 5, 2023

*Undervisningsstilling teknologi- og industrifag – fast *Undervisningsstilling helsefag på vaksenopplæring Fast *Undervisningsstilling språk Vikar *Undervisningsstilling i idrettsfag/kroppsøving – vikariat *Undervisningsstilling realfag – vikariat (Søknadsfrist 30.07.2023)

Avdelingsleiar – Stord vgs Stord vidaregåande skule (Søknadsfrist 10.08.2023)

 

Avdelingsleiar – Stord vgs

 

Stord vidaregåande skule, Vestland fylkeskommune

Om stillinga

Stord vidaregåande skule er ein kombinert skule med studieførebuande og yrkesfagleg utdanning. Skulen ligg sentralt i regionssenteret Leirvik. Totalt har skulen om lag 850 elevar, fordelt på utdanningsprogramma Idrett, Medium og kommunikasjon, Musikk, dans og drama, Studiespesialisering, Bygg- og anleggsteknikk, Elektro og datateknologi, Teknologi- og industrifag, Sal, service og reiseliv, samt Informasjonsteknologi og medieproduksjon. Vaksenopplæringa i Sunnhordland er knytt til skulen og me har kursverksemd i forskjellige fag.

Stord vidaregåande skule skal i løpet av nokre år ta i bruk nye og moderne skulebygningar. Skulen har høge ambisjonar for elevane si læring og eit engasjert personale arbeider for å skapa eit trygt læringsmiljø. Skulen legg vekt på samarbeid med lokalmiljø, arbeidsliv og grunnskular. Me er knutepunktskule for spesialundervisning i Sunnhordland og tilbyr undervisning i tilrettelagte grupper.

Skulen har ledig ei fast stilling i 100% som avdelingsleiar frå 01.10.2023 eller etter avtale. Det er aktuelt med ansvar for deler av yrkesfag som Sal, service og reiseliv og Informasjonteknologi- og medieproduksjon, i tillegg vil andre seksjonar vera aktuelle. Avdelingsleiaren inngår i skulen sitt leiarteam og rapporterar til rektor.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 10.08.2023
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stillingstittel: Avdelingsleiar – Stord vgs
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4679910928

Arbeidsoppgåver

Ansvar for å utvikle og leie avdelinga
Personalansvar for tilsette i avdelinga
Undervisning kan inngå i stillinga
Fellesoppgåver knytt til dagleg drift og pedagogisk leiing
Tett samarbeid med næringsliv og andre eksterne instansar
Endeleg fastsetting av arbeidsoppgåver og ansvar vil bli gjort ut frå ei heilskapsvurdering av kompetanse og arbeidsfordeling i heile leiinga.

Kvalifikasjonar

Våre krav:

Til alle pedagogiske stillingar er det krav om relevant fagleg og pedagogisk kompetanse, jmfr Opplæringslova.
Høgare utdanning og min 60 stp. i fag ein evt kan undervise i.

Det er ynskjeleg med kompetanse/erfaring innan områder som:

Leiarutdanning og/eller leiarerfaring
Spesialpedagogisk kompetanse
Studiespesialiserande fagområder/fellesfag
Erfaring frå vidaregåande skule, eller anna relevant erfaring.
God kompetanse innan IT og skuleadministrative program.
Alle nytilsette i Vestland fylkeskommune blir tilsett med ei prøvetid på 6 månader. Den som skal tilsetjast i vidaregåande skule må leggja fram politiattest.

Personlege eigenskapar

Tydeleg leiar med vilje og evne til pedagogisk leiing og utviklingsarbeid
God på kommunikasjon, både munnleg og skriftleg
Løysingsorientert
God lagspelar, men samtidig kunne arbeide sjølvstendig
Strukturert og dynamisk

Me tilbyr

Eit godt arbeidsmiljø, både fagleg og sosialt
Vera del av leiarteamet
Løn og lønsutvikling i tråd med Vestland fylkeskommune sin lønspolitikk
Gode pensjons- og låneordningar i Statens pensjonskasse

 

Søk på stillinga her.

Adresse:Saghaugen 3, 5411 Stord, Norge

Kontaktinformasjon

Ellen Strandenes, rektor
Telefon:  926 24 455

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg. Lokalsamfunna er ramma for gode kvardagsliv som gjev like mogelegheiter til å delta i verdiskaping i heile Vestland. Fylkestinget er øvste politiske organ i fylkeskommunen.

 

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Ellen Strandenes
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 926 24 455

Lokasjon

  • Stord

Søknadsfrist

August 10, 2023

*Leder bygg/FDV/gravplass *Assisterende kirkeverge (søknadsfrist 23.07.2023)

Del stillingen

Selskap

Kongsberg kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Bodil Haukaråsen
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 928 93 907

Lokasjon

  • Kongsberg

Søknadsfrist

Juli 23, 2023

Menighetspedagog / Ungdomsdiakon Stjørdal kirkelige fellesråd (søknadsfrist 20.08.2023)

 

Menighetspedagog/ Ungdomsdiakon

 

Stjørdal kirkelige fellesråd, Sandgata 15, 7500 Stjørdal

Fra 15.august 2023 har vi ledig:

100 % FAST STILLING SOM MENIGHETSPEDAGOG OG UNGDOMSDIAKON

Vi søker etter en person som vil være med å arbeide for at spesielt barn og unge skal få et positivt møte med Den norske kirke i Stjørdal, og som kan bidra til at kirken blir enda mer til stede blant Stjørdals barn og unge.

Stillingen er to-delt hvor 60 % av stillingen er en stilling som menighetspedagog. Denne stillingsdelen er spesielt rettet mot konfirmanter med særskilte behov. Menighetspedagogen deltar også i det øvrige konfirmantarbeidet sammen med kateket og prester og er aktivt med og planlegger og gjennomfører tiltak for barn og unge.

Den andre delen av stillingen er som ungdomsdiakon i 40 % stilling. Denne stillingen skal arbeide med utadrettet diakonal virksomhet mot gruppen 0-30 år i Stjørdal. Det betyr både at man bidrar i arbeid som finnes allerede, men at man også må drive oppsøkende virksomhet for å avdekke hvilke andre behov som finnes. Det er også i denne stillingen viktig med godt samarbeid med øvrige ansatte i Stjørdal som diakon, prester og kateket/trosopplæring.
Den som tilsettes vil får anledning til å være med å utvikle sin egen arbeidshverdag. Personlig egnethet og fleksibilitet samt evne og vilje til å arbeide i team er svært viktig og vil bli vektlagt.

Den tilsatte må være medlem av Den norske kirke og må disponere bil.
Lønns- og arbeidsvilkår etter gjeldende regulativ.

Arbeidsoppgaver

Spesielt ansvar for konfirmanter med særskilte behov
Bistå i planlegging og gjennomføring av konfirmantarbeid og annet barne- og ungdomsarbeid i samarbeid med kateket, prester, diakon og øvrig stab.
Drive utadrettet diakonalt arbeid spesielt rettet mot aldersgruppen 0-30 år i Stjørdal kommune
Bidra til å avdekke og utvikle nyskapende tiltak overfor aldersgruppen 0-30 år
Arbeide aktivt inn mot andre aktører i kommunen som jobber med ungdom
Bistå med å rekruttere, utruste og veilede frivillige

Kvalifikasjoner

Utdanning som pedagog med kristendom i fagkretsen eller utdanning som diakon er ønskelig, men søkere som er under utdanning eller ferdigutdannet med annen relevant kompetanse er også velkommen til å søke.
Du må gjerne ha erfaring fra arbeid med ungdom
Du må være medlem av Den norske kirke
Den som tilsettes må utføre sin tjeneste i samsvar med Den norske kirkes ordninger og være lojal til Den norske kirkes grunnverdier og visjon.
Søkere må beherske norsk muntlig og skriftlig godt.

Personlige egenskaper

Initiativrik, kontaktskapende, fleksibel og løsningsorientert
Evne til å arbeide selvstendig og i team.
Du har evnen til å motivere, inspirere, skape og gjennomføre tiltak
Du kan benytte sosiale medier i menighetsarbeidet.
Personlig egnethet og motivasjon for stillingen vil bli vektlagt.

Vi tilbyr

Et trivelig arbeidsmiljø med fantastiske arbeidslokaler og dyktige og engasjerte medarbeidere
En faglige og utfordrende stilling
Lønns- og arbeidsvilkår etter gjeldende regulativ i kirkelig sektor.
Pensjonsordning i KLP

Andre opplysninger om stillingen:

Noe kvelds- og helgearbeid må regnes med
Politiattest må fremlegges før tilsetting, jf. kirkelovens § 29.
Den som tilsettes må ha førerkort og disponere egen bil.

For nærmere opplysninger kontakt kirkeverge Oddbjørn Eide tlf. 922 60 133 eller epost: [email protected]

Søknad sendes via søknadsskjema

Søknadsfrist: 20. august 2023.

 

Kontaktinformasjon

Oddbjørn Eide, Kirkeverge

+47 922 60 133

Arbeidssted
Sandgata 15
7500 Stjørdal

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Stjørdal kirkelige fellesråd

Referansenr.: 4684927858

Stillingsprosent: 100% Fast

Søknadsfrist: 20.08.2023

 

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver Stjørdal kirkelige fellesråd

Hjemmeside
http://www.kirken.no

Stjørdal kommune med sine drøyt 24.000 innbyggere omfatter fire sokn med til sammen 8 kirker og 7 kirkegårder. Stjørdal kirkelige fellesråd har 25 medarbeidere samt et presteskap på 7 tilknyttet virksomheten.

 

Del stillingen

Selskap

Stjørdal kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Oddbjørn Eide
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 922 60 133

Lokasjon

  • Stjørdal

Søknadsfrist

August 20, 2023

Teamleder, helsefagarbeidere og personalkoordinator (søknadsfrist 31.07.2023)

Matrikkel- og geodataansvarlig (fagleder) Teknisk enhet (søknadsfrist 31.08.2023)

Herøy kommune Teknisk enhet

Matrikkel- og geodataansvarlig (fagleder)

 

Har du lyst til å jobbe på den vakre Helgelandskysten – da kan dette være stillingen for deg.

Herøy kommune søker en ny medarbeider i 100 % stilling som matrikkel- og geodataansvarlig (fagleder)

Opplysninger om arbeidssted og stilling

Teknisk enhet i Herøy kommune består av Teknikk og miljø, Herøy drift og Herøy havnevesen. Enheten har 11 ansatte, og ledes av kommunalsjef for miljø- og kommunalteknikk.

Vi ønsker oss en initiativrik og dyktig medarbeider som kan bidra i løsningen av kommunes oppgaver som myndighet innen enhetens ansvarsområde.

Arbeidsoppgaver

Fullstendige oppmålingsforretninger i uregulerte og regulerte områder
Matrikkelføring med hovedvekt på eiendomsdeling
Ajourhold av digitalt kartverk og register.
Veiledning og oppfølging av kunder.
Behandling av saker knyttet til matrikkelloven
Innmålingsarbeid i samband med ajourføring av kommunens kartgrunnlag.
Kommunens matrikkel- og GAB-ansvarlig.
Andre arbeidsoppgaver kan bli tillagt stillingen. Arbeidsoppgaver blir tilpasset det enkeltes kvalifikasjoner og arbeidsgivers behov.

Kvalifikasjoner:

Relevant høyskoleutdanning, gjerne med fag innen landmåling.
Samlet kompetanse som oppfyller kravene for utstedelse av landmålerbrev i samsvar med den nye autorisasjonsordningen for eiendomslandmålere. Arbeidsgiver vil legge til rette for at autorisasjon skal kunne tas innen fristen.
Matrikkelfører (arbeidsgiver legger til rette for at sertifisering gjennomføres i arbeidstiden).
Erfaring fra offentlig forvaltning er ønskelig.
Gode datakunnskaper og god forståelse av systemer innen GIS og oppmåling (bl.a. Norkart sine systemer GisLine med kartforvaltning).
God kjennskap til bruk av GPS med tilhørende programvare
Førerkort kl. B.

Andre ønskede kvalifikasjoner:

• Evne til å jobbe i team og skape engasjement, ta initiativ samt være løsningsorientert.

• Servicerettet holdning.

• Være bidragsyter til et godt arbeidsmiljø.

• Kunne jobbe selvstendig og ha gode samarbeidsevner.

Vi tilbyr:

• Utfordrende og allsidige arbeidsoppgaver i et trivelig og godt arbeidsmiljø.

• Fleksitidsordning.

• Gode pensjons- og forsikringsordninger.

• Konkurransedyktig lønn etter avtale.

• Barnehageplass.

• Bilordning – tjenestebil disponeres

• Kommunen er behjelpelig med å skaffe bolig ved tilflytting til kommunen

 

Søk på stillingen her.

Fylke: Nordland

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 31.08.2023

 

Tiltredelse: 01.10.2023

Arbeidssted: Teknisk enhet

 

Kontaktpersoner:

Morten Hanssen

mob: +47 90029860

 

Hjemmeside:
www.heroy-no.kommune.no
Adresse: Silvalveien 1 8850 Herøy

Herøy kommune Teknisk enhet

I Herøy kommune på Helgelandskysten er det et hav av muligheter, for deg som vil. Her ligger det godt til rette for en aktiv fritid, både til vanns, til fjells, eller langs veien på sykkel. Vår vakre natur og flotte skjærgård byr på enestående friluftsopplevelser, med gode muligheter for jakt og fiske.

Kommunen har et rikt og variert næringsliv og vår region er et av landets største oppdrettsområder. Vi har gode offentlige tjenestetilbud med nytt helsehus, kulturskole med varierte tilbud og full barnehagedekning. Vi har også et aktivt idretts- og kulturliv.

I Herøy bor det om lag 1850 glade herøyfjerdinger fra mange ulike land. Vi blir stadig flere, og du er også hjertelig velkommen.

 

Del stillingen

Selskap

Herøy kommune i Nordland

Kontaktinfo

  • Morten Hanssen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 900 29 860

Lokasjon

  • Herøy

Søknadsfrist

August 31, 2023