Diakon 100% fast Ål kyrkjelege fellesråd (Søknadsfrist 12.10.2023)

 

Diakon

 

 

 

  • Ål kyrkjelege fellesråd
  • Sundrevegen 64, 3570 Ål

 

Vil du å vera med å utvikle ei levande og aktiv folkekyrkje i Ål?

Me har ledig 100% fast stilling som diakon.

Kyrkjekontoret og Ål kyrkje held til sentralt på Ål, og det er soknekyrkjer i Leveld og på Torpo. I tillegg til kyrkjeverje består staben av diakon, kyrkjelydspedagog, tre kyrkjetenarar, to sekretærar og to kyrkjemusikarar. Prost, sokneprest og prostiprest har også kontorfellesskap her.

 

Ansvars- og arbeidsoppgåver

Diakonen vil få ansvar for:

  • Leie det diakonale arbeidet i tråd med lokale diakoniplanar
  • Oppfølging og utvikling av eksisterande oppgåver der arbeid med eldre, integrering av framandkulturelle og arbeid med born og unge er prioritert.
  • Oppfølging av frivillige
  • Diakonen tek del i trusopplæringa og gudstenestene i sokna.

 

Ønska kvalifikasjonar

Utdanning i samsvar med tenesteordninga for diakonar.

 

Personlege eigenskapar

Søkjaren må vera personleg skikka til stillinga og det vil bli lagt vekt på personlege eigenskapar som:

  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Omgjengeleg og ha evne til å bygge gode relasjonar
  • Kunne motivere og vidareutvikle diakonarbeidet i Ål
  • Målretta og samtidig fleksibel

 

Me tilbyr

  • Ein variert jobb der ingen dagar er like
  • Godt arbeidsmiljø
  • Lønn etter avtaleverk i kyrkjeleg sektor
  • Pensjonsordning i KLP

Den som vert tilsett vil være med på å utforme diakoniarbeidet i samarbeid med diakoninemndene.

Politiattest må leggast fram ved tilsetjing.
Målform i Ål kommune er nynorsk.

Meir om stillinga hjå leiar i fellesrådet Torfinn Slåtto tlf 99513142

Søknad sendes via link i annonsen på kirkejobb.no.

Søknadsfrist 12. oktober

 

Kontaktinformasjon

Torfinn Slåtto, Leiar i Fellesrådet, 995 13 142

 

Arbeidssted

Sundrevegen 64
3570 Ål

 

Nøkkelinformasjon:

  • Arbeidsgiver: Ål kyrkjelege fellesråd
  • Referansenr.: 4713721060
  • Stillingsprosent: 100%
  • Fast
  • Søknadsfrist: 12.10.2023

 

Om arbeidsgiveren

 

Om stillingen

  • Stillingstittel: Diakon
  • Antall stillinger: 1
  • Ansettelsesform: Fast
  • Prosent: 100 %
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Offentlig

 

 

Søk på jobben

 

 

Søknadsfrist: 12. oktober 2023

Del stillingen

Selskap

Ål kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Torfinn Slåtto
  • Tittel: Leiar i Fellesrådet
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 995 13 142

Lokasjon

  • Ål

Søknadsfrist

Oktober 12, 2023

Sykepleier / vernepleier / Helsefagarbeider Stonglandet Sykehjem, Senja (søknadsfrist 14.10.2023)

 

Sykepleier/vernepleier/Helsefagarbeider

 

 

 

Vil du jobbe i et godt arbeidsmiljø med faglig dyktige kollegaer og samtidig oppleve vakre Senja? Senja kommune har rundt 15 000 innbyggere og er størst innen fiskeri- og sjømat i Nord-Norge. Det er en positiv utvikling innen landbruk, industri, energi, handel og service. Innen reiseliv opplever Senja den største veksten i landsdelen med ideelle forhold for å oppleve naturen. Stonglandseidet ligger på sørsiden av Senja, 45 km fra kommunesenteret Finnsnes. Padling med kajakk, øyhopping med sykkel, toppturer/turløper og rekreasjon i mektig natur gir minneverdige opplevelser. Sykehjemmet har 22 plasser, hvorav 7 plasser på skjermet avdeling og 15 plasser på somatisk avdeling.

 

 

Vi har ledig:

2×100% fast stilling for sykepleier/vernepleier.

1x 80% fast stilling for helsefagarbeider

1 x 75% fast stilling for helsefagarbeider

Turnus kan tilpasses etter behov.

Vi er behjelpelig med å skaffe bolig.

 

 

Arbeidsoppgaver

  • Daglig pleie og omsorg for våre pasienter, der en bidrar til å skape et miljø med trivsel og trygghet i fokus.
  • Planlegge og gjennomføre aktiviteter ut fra tanken om å ta vare på pasientens ressurser og personlig ønsker.
  • Inkludere og ivareta pårørende.

 

Kvalifikasjonskrav:

  • Autorisasjon som sykepleier/vernepleier- Fagbrev som helsefagarbeider
  • Krav til å beherske norsk språk både skriftlig og muntlig, samt benytte digitale verktøy
  • Ønskelig med erfaring fra pleie og omsorg.

 

Personlige egenskaper

  • Senja kommunes verdier er raus, fremoverlent og bærekraftig. Vi ønsker ansatte som etterlever disse verdiene.
  • Evne til helhetstenkning og se muligheter innenfor gitte rammer
  • Vilje og evne til nytenkning
  • Interesse for å oppdatere seg innen eget fag
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Du er løsnings – beslutnings og resultatorientert
  • Gode evner til å jobbe med syke eldre i en tverrfaglig setting og et tverrfaglig miljø
  • Gode samarbeidsevner
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt. Herunder faglighet, kommunikasjonsferdigheter, samarbeidsevner og selvstendighet.

 

Vi kan tilby

  • En spennende arbeidsplass med variert og utfordrende arbeidsoppgaver i et fagområde i stadig endring.
  • Et positivt og flerkulturelt arbeidsmiljø med kompetente og dyktige medarbeidere
  • En kommune i stor utvikling og endring
  • Gode pensjonsordninger i KLP

 

For stillingene gjelder

Lønn etter kvalifikasjoner. Ansettelsens skjer etter kommunale vilkår, på lønns- og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldene lover, reglement og tariffavtaler. Deltagelse i kommunal pensjonsordning.

 

I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om søknad unntatt offentlighet.

 

Det kreves politiattest ved alle tilsetninger.

 

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. Minst to referanser må oppgis.

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Troms og Finnmark
  • Søknadsfrist: 14.10.23
  • Tiltredelse: snarest
  • Arbeidssted: Senja

 

Kontaktpersoner:

Cecilie Halsnes

 

Hjemmeside:

www.senja.kommune.no

 

Adresse:

Stongelandseidet 9392 Stongelandseidet

 

Stonglandet sykehjem

Senja kommune har i underkant av 15 000 innbyggere og er en av de største innen fiskeri‐ og sjømat i Norge. Kommunen yter tjenester til innbyggere og brukere i ulike livsfaser – med andre ord fra krybbe til grav. Hovedoppgaver er å bidra til god samfunnsutvikling, levere velferdstjenester til innbyggerne og legge til rette for lokaldemokratiet.
Vi er en nasjonalparkkommune og ble Årets fyrtårnkommune for barn og unge 2022, kåret til årets skandinaviske reisemål av National Geographic og tildelt hederlig omtale for sin kommunikasjonsstrategi og formidling i 2022 – som en av tre finalekandidater til Nordnorsk kommunikasjonspris. I år ble Ski Classic finalen i 2023, Summit 2 Senja, utpekt til det beste arrangementet blant velkjente løp som Marcialonga og Vasaloppet.
Senja kommune opplever en positiv utvikling i næringsliv, industri – eks. ferrosilisiumproduksjon – sjømat og fiskeri, landbruk, energi, reiseliv, handel og service. Sterkt lokalt eierskap og aktører som tar et betydelig samfunnsansvar, er viktig for utvikling av hele samfunnet.
Vi har mål om å være en raus, framoverlent og bærekraftig kommune, og bruker verdiene våre aktivt for å skape gode tjenester for brukere, innbyggere og samarbeidspartnere.
Vi forventer av våre medarbeidere at de skal være bevisste på sin del av ansvaret for kommunens samfunnsoppdrag, og oppmerksomme på sin betydning for brukernes opplevelse i møtet med kommunen. Sammen utvikler vi kvalitet og effektivitet i tjenestetilbudet, gjennom å satse på medarbeiderne våre sin kompetanse og et godt samarbeid mellom de folkevalgte, lederne og de ansatte.
Du finner mer informasjon om tjenestene våre og nyheter fra kommunen her på vår hjemmeside og i sosiale medier Facebook, Instagram, Linkedin og YouTube.

 

Del stillingen

Selskap

Senja kommune

Kontaktinfo

  • Cecilie Halsnes
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Stonglandseidet

Søknadsfrist

Oktober 14, 2023

100 % fast stilling som faglærer i maritime fag, Honningsvåg (søknadsfrist 16.10.2023)

 

 

100 % fast stilling som faglærer i maritime fag

 

 

 

Om stillingen og arbeidsoppgaver:

100 % fast stilling som faglærer maritime fag ved Nordkapp videregående skole.

Om stillingen og arbeidsoppgaver:
Det lyses ut fast stilling som programfaglærer i Maritime fag 100 % med fagkompetanse innenfor matrosfaget. Andre oppgaver kan bli tillagt ut fra kvalifikasjoner og behov skolen måtte ha.

 

Kvalifikasjonskrav:

Undervisningskompetanse på videregående nivå.

Kvalitetsorientert sett opp mot pedagogisk tilnærming og ressursforvaltning.

 

Personlige egenskaper:

  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
  • Må være strukturert, tydelig og inneha gode relasjonskunnskaper
  • Evne til god klasseledelse
  • Høyt faglig engasjement
  • God digital kompetanse

 

Vi tilbyr:

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Å bo og jobbe i tiltakssonen gir mange økonomiske fordeler. Les mer om fordelene på våre nettsider
  • En raus organisasjonskultur hvor vi vil hverandre vel, ser hverandre og bidrar til fellesskapet
  • Mentorordning for nye lærere
  • Dekking av flytteutgifter, jfr. Fylkeskommunens reglement

 

Søknaden skal inneholde:

  • Søknadsbrev og CV, vitnemål, attester 
  • Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse (www.hkdir.no). 
  • 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer)  

 

Søknad skal sendes elektronisk i vårt rekrutteringssystem EasyCruit.  

 

Søknadsfrist og andre opplysninger:

Fra 01.01.2024 deles fylkeskommunen opp i Finnmark fylkeskommune og Troms fylkeskommune

 

Søknadsfrist:16.10.2023

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

Intervjuer vil bli gjennomført i uke: Etter avtale

 

Viktig informasjon til deg som skal søke

 

Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf.offentleglova §25.

Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste sendes ut ved forespørsel.  

Før eventuell tilsetting i Troms og Finnmark fylkeskommune sine skoler og PPT/OT må politiattest fremlegges jf. opplæringslova sine regler. 

En politiattest skal ikke være eldre enn tre måneder. Politiattest skal ikke legges ved søknaden. 

 

 

Søk her

 

  • Fylke: Troms og Finnmark
    Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 16.10.2023
  • Tiltredelse: Etter avtale
  • Arbeidssted: Honningsvåg

 

Kontaktpersoner:

Jan-Magne Gaare
mob: +47 94890219

 

Hjemmeside:

/nordkapp.vgs.no/

 

Adresse:

Klubbveien 9 9751 Honningsvåg

 

Troms og Finnmark fylkeskommune Nordkapp videregående skole

Nordkapp videregående skole og Maritime fagskole Nord avdeling Honningsvåg ligger sentralt i Honningsvåg – byen ved Nordkapp. Nordkapp videregående skole har tilbud innen naturbruk, fiske og fangst, akvakultur, restaurant- og matfag, konditorfaget, elektrofag, maritime fag samt studiespesialisering. Skolen har i tillegg ansvaret for distanseundervisning til 8 kystkommuner – Veksling LOSA.

I tillegg har skolen ansvaret for Nettskolen Finnmark som er under stadig utvikling.
Gjennom skolens kursavdeling arrangeres mange utadrettede kurs og utdanningstilbud for skolens elever, private og næringslivet.

Skolen og skolemiljøet er tuftet på felles strategi for videregående opplæring i Finnmark (Bærekraftig opplæring i Finnmark – med hjertet rundt eleven og lærlingen), med verdigrunnlag der eleven er i sentrum.
Alle ansatte, uansett stilling, skal bidra til oppnåelse av felles mål i henhold til skolens samfunnsoppdrag. Våre nye faglærere må derfor være glad i mennesker og bidra i utviklingsarbeidet av organisasjonen.
Mer om skolen finner du på https://nordkapp.vgs.no 

Del stillingen

Selskap

Troms og Finnmark fylkeskommune

Lenke til firma

https://www.tffk.no/

Kontaktinfo

  • Jan-Magne Gaare
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 94890219

Lokasjon

  • Honningsvåg

Søknadsfrist

Oktober 16, 2023

Virksomhetsleder tekniske tjenester (søknadsfrist 12.10.2023)

 

Tekniske tjenester – Lyngdal kommune

Virksomhetsleder tekniske tjenester

 

Vår visjon er å fornye og forene!

Lyngdal kommune har en stolt historie som strekker seg tilbake til 1837, da herredene Undal og Lyngdal ble grunnlagt. Gjennom årene har kommunen gjennomgått betydelige endringer og sammenslåinger, og i dag er vi en moderne og inkluderende kommune som setter vår visjon «fornye og forene» i sentrum for det vi gjør.

Vi søker nå en dyktig Virksomhetsleder for tekniske tjenester som ønsker å være en katalysator for denne visjonen. Som en viktig del av vårt lederteam vil du ikke bare ha ansvaret for våre tekniske tjenesteområder, men også bidra til å fornye våre tilnærminger og forene våre krefter for å forme en enda mer levedyktig fremtid for Lyngdal.

Bli med oss på denne spennende reisen der vi fornyer våre tjenester, vårt samfunn og vår kommune som helhet. Vi tror på forening av talenter og ideer for å skape en sterkere og mer innovativ fremtid.

Er du klar for denne utfordringen? Les videre for å lære mer om stillingen som Virksomhetsleder for tekniske tjenester i Lyngdal kommune, og bli en del av vårt engasjerte team som arbeider for å fornye og forene.

Din oppgave:

Du blir leder for et allsidig tjenesteområde og rapporterer til kommunedirektøren innen:

Renhold
Vaktmestertjenester
Samferdsel
Vann, avløp og renovasjon (VAR)
Vedlikehold av kommunal eiendom
Brannvern og mer

Du er god på og har erfaring innen:

Ledelse
Budsjettmestring og økonomisk styring
Kreativ strategisk- og digital tenkning
HMS
Kommunikasjon og omstilling

Vi ønsker at du har:

Utdanning innen tekniske fag, bygg, arealplanlegging, ingeniør på bachelor eller høyere
Søkere med teknisk fagskole i kombinasjon med relevant erfaring vil bli vurdert
Søkere med annen relevant erfaring kan vurderes

Ditt ansvar:

Utvikle tjenestene våre og fremme kultur for oppfinnsomhet
Bygge en sterk, motivert gjeng
Holde budsjettene
Jobbe med HMS
Utnytt mulighetene for vekst
Samspill med andre ledere på tvers i kommunen
Yte rask og god service
Ta i bruk Klart språk i saksbehandlingen

Vi kan tilby:

Godt faglig og sosialt arbeidsmiljø
Utfordrende oppgaver innenfor et spennende fagområde
Gode pensjonsordninger
Lønn etter avtale
Mulighet for hjemmekontor i del av stilling

 

Søknadsfrist 12.10.2023

 

Lyngdal kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av bakgrunn. For alle stillinger i kommunen legges det ved ansettelse stor vekt på personlige egenskaper slik som engasjement, selvstendighet, fleksibilitet og evne til samarbeid..

 

Har du spørsmål angående stillingen, vennligst kontakt Kommunedirektør Kjell Olav Hæåk på telefon 41696564 eller på epost [email protected].

 

Søk på stillingen her.

Fylke: Agder

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

 

Søknadsfrist: 12.10.2023

 

Arbeidssted: Tekniske tjenester

 

Kontaktpersoner:

Kjell Olav Hæåk

 

Hjemmeside:
www.lyngdal.kommune.no

Tekniske tjenester – Lyngdal kommune

Lyngdal kommune er en sørlandskommune med en geografisk nærhet til både Stavanger og Kristiansand. Kommunen med sine ca. 10 300 innbyggere strekker seg fra Korshamn lengst sør i Lyngdal til Sveindal nord i Grindheim. Næringslivet er preget av utvikling innen handel og turisme. Samtidig er det stor sysselsetting innen treindustri, jordbruk og skogbruk. Slagordene fornye, forbedre, forenkle og forene er fire verdiord som bærer i seg kjernen til hvordan kommunen skal bygges videre. Innbyggerne og de ansatte skal ha med seg verdiordene i arbeidet sitt. Kommunen har bortimot tusen ansatte med høy kompetanse som har stort fokus på oppfinnsomhet og innovasjon. I vår arbeidsgiverpolitikk har vi fokus på tillit og inkludering, og tilstreber å gjenspeile mangfoldet i samfunnet. Vi oppfordrer derfor alle til å søke våre stillinger.

 

Del stillingen

Selskap

Lyngdal kommune

Kontaktinfo

  • Kjell Olav Hæåk
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Lyngdal

Søknadsfrist

Oktober 12, 2023

Vernepleiere – Miljøterapeut Vikariat, Fast ved Skurva bofelleskap (søknadsfrist snarest)

 

Vernepleiere-Miljøterapeut

 

Skurva bofellesskap, Lillehammer kommune

Om stillingen

Er DU den vi er på utkikk etter og ønsker DU å være med på laget vårt?

Vi søker etter deg som ønsker å jobbe i Tilrettelagte Tjenester.

Vi har ledig 2 faste 100% Vernepleierstillinger ved Skurva bofellesskap. Begge stillingene er forbeholdt Vernepleiere, men det åpnes for at sykepleiere kan søke på den ene av de to stillingene. Vi har også ledig et vikariat i 100%. I denne stillingen åpnes det for at andre med 3 års relevant helse og sosialfaglig kan søke

Ordinært turnusarbeid, dag og kveldsvakter med arbeid hver 3. helg.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 27.09.2023
Arbeidsgiver: Lillehammer kommune
Sted: Lillehammer
Stillingstittel: Vernepleier ved Skurva bofelleskap
Stillinger: 3
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast, Vikariat
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4703620828

Arbeidsoppgaver

Primære arbeidsoppgaver vil blant annet være:

  • Veiledning og motivasjon av kollegaer, kartlegging, utarbeidelse av tiltak, tilrettelegging, daglig gjennomføring og oppfølging/evaluering av de individuelle tjenestene.
  • Målretta miljøarbeid med tanke på utvikling og opprettholdelse av ferdigheter.
  • Selvstendighetstrening og Mestring hele livet
  • På Skurva bor det i dag 10 mennesker som er like ulike som meg og deg, dette gir vernepleieren hos oss en variert og spennende hverdag.

I tillegg vil du ha et spesielt ansvar for:

  • Kollegaveiledning.
  • Legemiddelhåndtering
  • Fagansvar for en eller flere beboere
  • Bidra til kompetanseheving av tjenesten.
  • Skrive vedtak etter kapittel 9 i Helse og omsorgstjenesteloven.
  • Skrive vedtak etter kapittel 4a i Pasient og brukerrettighetsloven
  • Samarbeid med pårørende
  • Delta på alle oppgaver i dagliglivet til beboerne. ADL
  • Samarbeid på tvers av instanser
    Koordinering

Kvalifikasjoner

  • Bachelorutdanning med godkjent autorisasjon som vernepleier i Norge. Kandidater med utdanning som sykepleier kan også tas i betraktning.
  • Det åpnes opp for at andre med 3 års relevant helse og sosialfaglig høyskoleutdanning i vikariat stillingen, kan søke.
  • Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig for å kunne:

• yte forsvarlig helsehjelp
• dokumentere- og rapportere i de verktøy som Lillehammer kommune benytter.

  • Bestått norsk språkprøve B2-nivå.
  • Generelle dataferdigheter, minimum beherske nødvendige dataverktøy etter opplæring.
  • Ha faglig interesse, være ansvarlig, handlekraftig, endringsvillig, kommuniserende, motiverende og helhetstenkende.
  • Førerkort klasse B
  • Erfaring med målretta miljøarbeid

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner
  • Være fleksibel og ha gode kommunikasjon- og formidlingsevner.
  • Være en bidragsyter inn mot å jobbe for et godt arbeidsmiljø
  • Være ansvarsbevisst, kunne jobbe effektivt og selvstendig.
  • Ønske om å jobbe strukturert og målrettet.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr

  • Individuelt tilpasset opplæring.
  • Egen kontaktperson under opplæringen.
  • Variert arbeidshverdag.
  • Utfordrende fagmiljø med fokus på kvalitet og utvikling
  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver der du får god bruk for relasjonskompetanse og vernepleiefaglig kompetanse.
  • Elektronisk kvalitetsverktøy med avviksbehandling.
  • Ansattportalen MinGat
  • Gerica som journalsystem
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Lønn etter lokal lønnsstige med lønnssats fra 482400-576000 avhengig av ansiennitet.
  • Kompetansetillegg for relevant etter/-videreutdanning i hht. lokal avtale.

Ansettelse skjer på de vilkår som til enhver tid gjelder i kommunal sektor.

Lillehammer kommune skal i størst mulig grad avspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer kandidater til å søke uansett alder, kjønn, nedsatt funksjonsevne, kulturell og etnisk bakgrunn. Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtaler og reglement. (Ifølge Offentlighetsloven §25 kan søkers navn bli offentliggjort, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søker vil i såfall bli forespurt om dette. Attesterte kopier av vitnemål og attester kan legges elektronisk ved søknaden eller tas med ved et evt. intervju.)
Lillehammer kommune har ca. 28. 000 innbyggere og er kjent både som OL-by, vintersportsby og kulturby. Byen ligger ved Mjøsa, har et stabilt innlandsklima og et fantastisk turterreng for både sommer- og vinteraktiviteter. Vil du vite mer om hvordan det er å bo og jobbe i Lillehammerregionen, trykk her

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse:Gartnerhagen 7, 2615 Lillehammer, Norge

Kontaktinformasjon

Inger Lise Holen, Leder Skurva bofelleskap
Telefon:  +47 418 43 174
E-post:  [email protected]

 

Tjenesteområde tilrettelagte tjenester

Tjenesteområdet består av avlastning, dag- og aktivitetstilbud og boliger, og gir tjenester til mennesker med nedsatt funksjonsevne og sammensatte utfordringer. Tjenesteområdet har fokus på individuelle tjenester, og at den enkelte bruker skal oppleve mestring ut fra egne forutsetninger. Tjenesteområdet er under stadig utvikling slik at tjenestetilbudet utvikles i tråd med behov og etterspørsel.

Godkjent politiattest må fremlegges ved tiltredelse i stillingene.

 

Del stillingen

Selskap

Lillehammer kommune

Kontaktinfo

  • Inger Lise Holen
  • Tittel: Leder Skurva bofelleskap
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: +47 418 43 174

Lokasjon

  • Lillehammer

Søknadsfrist

Oktober 25, 2023

Menighetspedagog Hommelvik (Søknadsfrist 15.10.2023)

 

Menighetspedagog

 

 

Malvik kirkelige fellesråd består av 2 sogn, Malvik og Hommelvik.
Vi har 2 kirker, ett kapell og 2 menighetshus.
Kontoret er lokalisert i Hommelvik hvor det er en stab på 12 personer.

Menighetspedagog i 50% stilling fast.

Vi søker: Utadvendt og kreativ person med gode kommunikasjonsevner overfor barn og ungdom. Gode samarbeidsevner. Gjerne erfaring innenfor menighetsarbeid, undervisning, administrasjon og bruk av ulike kommunikasjonskanaler.

 

  • Søknadsfrist: 15.10.2023
  • Arbeidsgiver: Malvik kirkelige fellesråd
  • Sted: HOMMELVIK
  • Stillingstittel: Menighetspedagog
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Deltid
  • Ansettelsesform: Vikariat
  • Stillingsprosent: 50
  • Webcruiter-ID: 4712099887

 

Arbeidsoppgaver

Trosopplæring i Malvik og Hommelvik menigheter.

  • Praktisk og administrativt arbeid med vårt trosopplæringstilbud til barn og unge.
  • Dette innebærer samarbeid med ansatte og menighetsrådene, eksterne aktører og frivillige.

 

Kvalifikasjoner

  • Stillingen krever høyere utdanning med minimum 30 stp. innenfor kristendom/teologi og minimum 30 stp. pedagogikk. Det kan legges til rette for et studieløp for å nå kompetansekravet stillingen krever.
  • Annen relevant utdanning kan være: Formgivning, musikk, media og kommunikasjon.
  • Arbeidserfaring fra lignende menighetsarbeid er positivt.

Du må være medlem av Den norske kirke. Førerkort er en fordel.
Det vil bli stilt krav om barneomsorgsattest.

 

Vi tilbyr

  • Et godt og trivelig arbeidsmiljø.
  • Selvstendige og varierte arbeidsoppgaver.
  • Fleksibel arbeidstid.
  • Lønn i henhold til tariff. Pensjonsavtale i KLP.

 

Arbeidsdager: Ukedager/helg
Arbeidstid: Dagtid/kveld
Oppstart: 1. januar 2024

 

Reidar Jenssens gate 8, 7550 HOMMELVIK, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Olav Jørgen Berg
Kirkeverge
 Telefon:90612458

 

Kirkekontoret ligger i Hommelvik, som er kommunesenteret i Malvik kommune. Malvik ligger mellom Trondheim og Stjørdal. Her er nærhet til natur med både fjell og sjøliv, med god forbindelse til Trondheim og til Værnes flyplass. Det er ca. 14.600 innbyggere i kommunen.

Vi har to kirker med kirkegård og ett kapell. Det er 2 sokn i kommunen. Hommelvik sokn og Malvik sokn. Vi har flere aktiviteter innenfor spekteret fra dåp til konfirmasjon. Malvik kommune har 5 barneskoler, 2 ungdomsskoler og 1 videregående skole. Det meste finnes innenfor en avstand på 15 km.

Malvik kirkelige fellesråd har en engasjert stab med et godt arbeidsmiljø, som består av 2 sogneprester, 2 kantorer, 2 trosopplærere, 1 kateket, 1 sekretær, 2 kirketjenere/kirkegårds-arbeidere, renholder og 1 kirkeverge.

Hjemmeside: https://kirken.no/malvik 

Del stillingen

Selskap

Malvik kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Olav Jørgen Berg
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 90612458

Lokasjon

  • Hommelvik

Søknadsfrist

Oktober 15, 2023

FACT-TEAM Nord-Helgeland: Case manager – en prosjektstilling og ett vikariat (søknadsfrist 22.10.2023)

Rana kommune, psykisk helse og sosiale tjenester

 

Psykisk helse og sosiale tjenester
FACT-team Nord-Helgeland
22.10.2023
 
 
Psykisk helse og sosiale tjenester
FACT-team Nord-Helgeland
22.10.2023

 

Hjemmeside:

www.rana.kommune.no/Sider/siden.aspx

 

Adresse: Halvor Heyerdalsvei 44 8622 Mo i Rana

 

Rana kommune, psykisk helse og sosiale tjenester

Rana kommune er Norges fjerde største kommune. Mellom fjord og fjell finner du alt du kan tenke deg av naturopplevelser hele året! Polarsirkelbyen Mo i Rana har over 26 000 innbyggere og er kommunikasjonssenter mellom øst og vest, nord og syd. Her møtes europaveier, fly, jernbane og båt.
Rana er vertskommune for Mo Industripark, en av landets største og grønneste industriparker. Grunnlaget for denne industrien er tilgang på mineraler, fornybar energi og høy kompetanse.
Midt i byen finner du Campus Helgeland, en motor for kompetanse, nyskapning og utvikling. Her finner du en rekke studietilbud i regi av Nord Universitet og Universitet i Tromsø.
Kompetanse er et nøkkelord for Polarsirkelkommunen. La Rana bli en plattform for din karriereutvikling!

Del stillingen

Selskap

Rana kommune

Kontaktinfo

  • Svein Helge Fagermo
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 75 14 64 15 mob: +47 412 04 078
  • Sveinung Haugen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 959 03 181

Lokasjon

  • Mo I Rana

Søknadsfrist

Oktober 22, 2023

Lillestrøm kirkelige fellesråd: Undervisingsleder / kateket *Tweens- og ungdomsarbeider *Kirkemusiker (forskjellige søknadsfrister)

Storsteigen videregående skole – Undervisningsstilling innen landbruksfag vektlagt planteproduksjon for fjellandbruket (søknadsfrist 10.10.2023)

 

Innlandet fylkeskommune Storsteigen videregående skole

Undervisningsstilling innen landbruksfag vektlagt planteproduksjon for fjellandbruket

 

 

Storsteigen vgs har ledig 100% fast undervisningsstilling i programfag på Vg2 og Vg3 Landbruk fra 1.januar 2024. Til stillingen ligger også spennende undervisning på voksenagronom og fagskoletilbudet Grovfôrbasert husdyrproduksjon for fjellandbruket. Skolegardsbruket og skolens seter er sentrale utgangspunkt for undervisningen.

Vi søker deg som

  • har kompetanse i og kan tenke deg å jobbe for et fremtidsrettet fjellandbruk
  • evner å tilpasse undervisningen til de ressurser og muligheter eleven har
  • setter elevens læring og læringsmiljø i sentrum
  • er en tydelig klasseleder som bygger gode relasjoner med ungdom
  • er fleksibel, løsningsorientert og god til å samarbeide
  • reflekterer rundt egen praksis og har gode kommunikasjonsevner

Vi tilbyr

  • kolleger som er opptatt av elevenes læringsmiljø, kompetanse og trivsel
  • et bredt og spennende fagmiljø som arbeider mot felles mål
  • et fagmiljø for innovasjon og entreprenørskap
  • gode muligheter for etter- og videreutdanning
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

Om stillingen

  • 100% fast undervisningsstilling
  • arbeidssted skolested Storsteigen Alvdal
  • arbeidsoppgaver som kontaktlærer, utviklingsarbeid mm kan bli tillagt stillingen

Arbeidsoppgaver

  • planlegge, forberede og gjennomføre undervisning praktisk og teoretisk
  • vurdere og følge opp elevene
  • bidra i fagteam, klassesamarbeid og pedagogisk utviklingsarbeid

Ønskede kvalifikasjoner

  • relevant utdanning på bachelor/masternivå.
  • fagskolekandidater med praktisk erfaring, oppfordres også til å søke.
  • pedagogisk utdanning, men kan tas senere med gode vilkår.
  • god digital kompetanse
  • gode personlige egenskaper

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

Søk på stillingen her.

Fylke: Innlandet

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

Stillingstype: Fast stilling

Arbeidsområde: Videregående skole

 

Søknadsfrist: 10.10.2023

 

Tiltredelse: 01.01.2024

Arbeidssted: Alvdal

 

Kontaktpersoner:

Assisterende rektor Øyvind Randen

mob: +47 91 59 40 53

Rektor Eivind Aaen

tlf: +47 90 66 75 86

 

Hjemmeside:
/www.storsteigen.vgs.no/
Adresse: Steigjelen 47 2560 ALVDAL

Innlandet fylkeskommune Storsteigen videregående skole

Storsteigen videregående skole består av 2 skolesteder, Storsteigen i Alvdal kommune og Nordstumoen i Stor-Elvdal kommune. Det er ca 60 årsverk på skolen.

Skolested Storsteigen har ca 100 elever innen utdanningsprogram for naturbruk med profiler for allsidig fjellandbruk, hest, entreprenørskap, friluftsliv og studieforberedelse. I tillegg er det også studiested under Fagskolen Innlandet med tilbudet Grovfôrbasert husdyrhold for fjellandbruket parallelt med agronomutdanning for voksne.
Skolested Nordstumoen gir heldøgnstilbud til 27 elever innen utdanningsprogram for restaurant- og matfag, teknologi og industriell produksjon og naturbruk med behov for særskilt tilrettelagt opplæring. Lærere og miljøpedagoger arbeider tett med helhetlig opplæring for elevene.

Skolen eies og drives av Innlandet fylkeskommune.

 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Øyvind Randen
  • Tittel: Assisterende rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 91 59 40 53
  • Rektor Eivind Aaen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 90 66 75 86

Lokasjon

  • Alvdal

Søknadsfrist

Oktober 10, 2023

Driftsleiar bygg Eigedomsavdelinga (Søknadsfrist 11.10.2023)

Driftsleiar bygg

 

 

 

Eigedomsavdelinga har ansvar for drift, vedlikehald og reinhald av kommunale bygningar. Eininga har ca 25 årsverk, av desse er seks årsverk knytt til driftsoperatør-/vaktmeisterteneste.
Vi har ledig 100% fast stilling som driftsansvarleg for bygg frå 01.01.2024.

 

  • Søknadsfrist: 11.10.2023
  • Arbeidsgivar: Gloppen kommune
  • Stillingstittel: Driftsleiar bygg
  • Stillingar: 1
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Tilsetjingsform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4708852709
  • Startdato: 01.01.2024

 

Arbeidsoppgåver

Du vil bli tilsett i eigedomsavdelinga med ansvar for bygg i heile kommunen.

  • Ta del i overordna planlegging, organisering og utvikling av byggdriftarfaget i kommunen
  • Koordinere vakmeisterane for drift og vedlikehald av alle kommunale bygg
  • Lage arbeidsplaner oppimot den økonomiske ramma som til ein kvar tid er gjeldande.
  • Utarbeide vedlikehaldsplaner
  • Kontaktperson for drift av bygga (leiarar og andre tilsette)
  • Styre mindre byggeprosjekt
  • Ansvar for internkontrollarbeidet samt FDV dokumentasjon
  • Skape trivsel i gruppa og gi alle driftsoperatørane spennande og forutsigbare arbeidsdagar

 

Kvalifikasjonar

  • Fagbrev eller fagskule/høgskuleutdanning innan relevant fagområde
  • Relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglande utdanning
  • Gode datakunnskap for å kunne betjene SD-anlegg mm
  • Førarkort for personbil

 

Personlege eigenskapar

  • Vår nye medarbeidar må vere ansvarsbevisst, ha evne til samarbeid og kunne jobbe både sjølvstendig og i team. I tillegg vil vi legge stor vekt på at du er positiv, servicevennleg, samarbeider godt med andre og er stolt over jobben din.
  • Du må vere motivert for ein utfordrande og spennande jobb.
  • Du må kunne kommunisere godt og forstå norsk.
  • Den som vert tilsett må vere villig til fagleg utvikling, og vere med på å utvikle eigedomsavdelinga i kommunen.

 

Vi tilbyr

  • Varierte oppgåver, kjekke kollegaer og eit hyggeleg arbeidsmiljø
  • Tilsetting, lønn og arbeidsvilkår er i samsvar med gjeldande lovverk, reglement og tariffavtale.
  • Bil i tenesta
  • For tilsetting gjeld ei prøvetid på seks månader.

Det må leverast tilfredsstillande politiattest før tiltreding.

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Odd Arne Kolseth
Tenesteleiar eigedomsavdelinga
 Telefon:995 60 228

 

Gloppen kommune, med Sandane som kommunesenter, har om lag 5.800 innbyggjarar og er ein del av Nordfjord sin felles bu- og arbeidsmarknad på 40 – 50.000 menneske. Flyplassen i Nordfjord – Sandane lufthamn – ligg i Gloppen, og vi har gode kommunikasjonar til resten av fylket og landet.
Gloppen har god barnehagedekning og gode offentlege tenester. Kommunen har i tillegg til grunnskule og kulturskule også folkehøgskule og vidaregåande skule. Næringslivet i kommunen er variert og prega av optimisme. Vi har flott natur og det er godt tilrettelagt for friluftsliv sommar som vinter. Her er eit stort og aktivt miljø innan musikk, idrett og kultur, og kommunen har vore kåra både som årets kulturkommune og årets musikkommune.

Del stillingen

Selskap

Gloppen kommune

Kontaktinfo

  • Odd Arne Kolseth
  • Tittel: Tenesteleiar eigedomsavdelinga
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 995 60 228

Lokasjon

  • Sandane

Søknadsfrist

Oktober 11, 2023