Helsesykepleier / sykepleier vikariat 6. mndr. (søkndasfrist 10.12.2023)

Havn Båtsfjord

 

100% vikariat på helsestasjonen (6mnd)

 

 

Om oss

Fiskerihovedstaden Båtsfjord er en kystkommune i Finnmark med omkring 2 200 innbyggere.
Hovedstaden er rik på gode opplevelser til sjøs og land. Her kan du kombinere villmark med isfiske, atlanterhavslaks i Syltefjordelva, flotte røye og ørretvann, samt et aktivt kulturliv. +++

Båtsfjord er inne i en veldig spennende periode hvor det gjennomføres flere større byggeprosjekter i kommunal regi, herunder bygging av en ny skole og basseng, nye kaier og ny fotballbane.

I tillegg har Båtsfjord et veldig godt og stabilt privat næringsliv.

Den typiske Båtsfjordingen er kjent for å være raus og inkluderende, gjerne med en vittig kommentar på lur til enhver tid.
Sentrum og hjerterom er bestandig nært i vår trygge kommune.
Velkommen skal du være!

 

Båtsfjord – kommunen der du vil trives. Les mer på www.batsfjord.kommune.no.

Arbeidsgiver ønsker ikke å bli kontaktet av annonseselgere!

 

Helsestasjonen for barn og ungdom

Båtsfjord kommune ønsker å ansette en positiv, engasjert og utviklingsorientert medarbeider på helsestasjonen i et vikariat i 6 mnd i første omgang. Vi ser etter deg som møter barn, unge og familier med omsorg og varme, og som gjennom tydelig kommunikasjon skaper tillit og trygge relasjoner!

Vi ser etter en kollega som har personlige egenskaper som:

  • Personlig og faglig trygg
  • Ser viktigheten av samarbeid
  • Engasjert for målgruppen
  • Positiv og fleksibel
  • Målrettet og strukturert
  • Bidrar til et positivt arbeidsmiljø

Helsestasjonen består i dag av 2 faste stillinger, og en prosjektstilling i 2024 som skal arbeide med skolehelsetjenesten. Vi ser etter et vikariat for en av de faste stillingene.

Helsestasjonen i Båtsfjord vil rundt nyttår flytte inn i det nye oppvekstsenteret, der man vil få helt nytt lokale tilpasset dagens behov og standard.

Der vil man også arbeide tett med samarbeidspartnere som PPT, barnevern, skole, bibliotek og kultur. Samarbeid og støtte rundt fag og forebygging er viktige satsingsområder på det nye oppvekstsenteret.

Ønskelig med rask tiltredelse.

 

Arbeidsoppgaver

  • Helsekonsultasjoner / barnekontroller
  • Vaksinering
  • Hørselstest og synestest
  • Oppfølging og veiledning av barn, unge og familier
  • Deltagende i revidering/kartlegging av rutiner
  • Bidra til å fremme psykisk og fysisk helse for alle barn og ungdom
  • Delta i tverrfaglig samarbeid
  • Oppfølging og veiledning av nyfødte

 

Kvalifikasjonskrav

  • Autorisert helsesykepleier. Sykepleiere kan vurderes.
  • Ønskelig med erfaring innen helsestasjon.
  • Ønskelig med erfaring for arbeid med barn og ungdom.
  • Være oppdatert på fagfeltet, lover og regler.
  • Gode skandinaviskek kunnskaper, både muntlig og skriftlig.
  • Sertifikat klasse B.
  • Selvstendig, pådrivende og løsningsordientert.
  • God arbeidskapasitet og vilje til å arbeide tverrfaglig.
  • Gyldig politiattest

 

Vi tilbyr

  • Flere gunstige ordninger som følge av tiltakssonen for Nord-Troms og Finnmark:
    – Særskilt inntektsfradrag (Finnmarksfradraget) på kr. 20.000
    – 3.5 prosentpoeng lavere skatt på alminnelig inntekt
    – 2 prosentpoeng lavere trinnskatt i trinn 3
    – Årlig studielånsnedskriving på inntil 20% av lånegrunnlag, maks 30.000 kr
    – Årlig studielånsnedskriving på inntil 20.000 kr for kvalifiserte grunnskolelærere som jobber i tiltakssonen, i tillegg til den ordinære studielånsordningen
    – Fritak for el-avgift
    – Rimeligere strøm
    – Gratis barnehageplass og SFO for 1. og 2. klasse
  • Variert arbeid i et positivt og engasjert miljø
  • Avlønning ihht HTA og ansiennitet
  • Gode pensjons og forsikringsordninger
  • Et tettsted med korte avstander til næringsliv og flott natur, et aktivt kulturliv og mange fritidstilbud for barn, unge og voksne

 

Spørsmål om stillingen

 

 

Søk stillingen

 

 

  • Søknadsfrist: 10. desember 2023
  • Arbeidsgiver: Båtsfjord kommune
  • Kommune: Båtsfjord
  • Omfang: Heltid
  • Varighet: Vikariat/Midlertidig
  • Arbeidssted: Postboks 610, 9991 Båtsfjord

 

Del stillingen

Selskap

Båtsfjord kommune

Kontaktinfo

  • Christina Svendsen
  • Tittel: Kommunalleder kultur og oppvekst
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 47763376

Lokasjon

  • Båtsfjord

Søknadsfrist

Desember 10, 2023

Domkirkehjemmet – Sykepleier / vernepleier (søknadsfrist 14.12.2023)

 

TRYGG OG «TIDIG» SYKEPLEIER SØKES

 

 

 

  • Arbeidsgiver: STIFTELSEN DOMKIRKEHJEMMET I BERGEN
  • Stillingstittel: Sykepleier
  • Frist: 14.12.2023
  • Ansettelsesform: Fast

 

FAST 100% STILLING SOM SYKEPLEIER MED MULIGHET FOR 80% STILLING HVIS DET ER ØNSKELIG.

Vi vil gjerne ha deg med på laget og kan friste med:

  • arbeid hver 4. helg
  • god sykepleiedekning
  • en arbeidsplass «midt i by`n»!
  • en smilende og hjelpsom Inger i resepsjonen
  • kantine med hjemmelaget mat fra eget kjøkken
  • en sjarmerende vaktmester som fikser det meste
  • egen sykehjemslege som er en stor trygghet for beboerne og personalet
  • eget renholdspersonell – hos oss skal sykepleier være sykepleier!
  • nye uteområder og sansehage
  • en sprudlende gjeng med aktivitører og frivillige som krydrer tilværelsen for beboerne våre

Høres dette interessant ut? Kom gjerne innom for en uforpliktende prat og omvisning!

Du som nyutdannet sykepleier eller har erfaring er hjertelig velkommen

  • Arbeidsted: Somatisk avd., 20 beboere
  • Turnusarbeid (dag- og kveldsvakter, men med overvekt av dagvakter)

 

Arbeidsoppgaver:

  • Utføre direkte pasientrettede oppgaver i tråd med gjeldende krav til kvalitet
  • Sykepleieansvar i avdelingen, delta på legevisitt
  • Observere, igangsette og vurdere sykepleietiltak
  • Veilede kollegaer og studenter i praksis
  • Ha dialog med pårørende og øvrige samarbeidspartnere
  • Være en bidragsyter for at beboerne får god omsorg og trygghet

 

Krav til kompetanse:

  • Norsk autorisasjon som sykepleier/vernepleier
  • Erfaring er fint, men ønsker også å høre fra deg som er nyutdannet
  • Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig

Fremmedspråklige søkere med utdanning utenfor Norden må dokumentere bestått B2 test i norsk (tidligere Bergens testen)

  • Engasjert og faglig oppdatert, ha gode samarbeidsevner
  • Aktiv bruker av IT verktøy, ønskelig med kjennskap til Profil/GBD, men ikke krav
  • Det er krav om politiattest ved ansettelse

 

Personlig egenskaper:

  • Du ønsker å jobbe i eldreomsorgen
  • Relasjons bygger som bidrar til å opprettholde et godt arbeidsmiljø
  • Evne til å være fleksibel, men samtidig strukturert
  • Faglig dyktig og evne til å anvende kunnskapen

 

Vi tilbyr:

  • Lønn i samsvar med gjeldende overenskomst
  • Et levende fagmiljø, med store påvirkningsmuligheter. På ettermiddag, helg og natt er det alltid en sykepleier «på topp» i tillegg til ev sykepleier(e) i avdeling(ene).
  • Pensjonsordning gjennom KLP
  • Trivelig arbeidsmiljø
  • Bedriftshelsetjeneste

 

Om arbeidsgiveren

«Vi gir OMSORG med VERDIGHET for å skape best mulig LIVSKVALITET til den enkelte.»
Domkirkehjemmet i Bergen er et stort sykehjem med 93 beboere og et aktivitetssenter med 22 plasser. Sykehjemmet har engasjerte aktivitører og en frivillighetskoordinator som sammen med pleiepersonalet legger til rette for mange ulike aktiviteter for beboerne – både individuelt og i grupper. Vi har også eget kjøkken som vi er stolte av.
Domkirkehjemmet ligger «midt i smørøyet» i byen med god kommunikasjonsmulighet med buss, bybane og tog.

  • Nettverk: Facebook
  • Sektor: Offentlig
  • Sted: Kong Oscars gate 86, 5018 Bergen
  • Bransje: Helse og omsorg
  • Stillingsfunksjon: Sykepleier / Eldreomsorg
  • Arbeidsspråk: Norsk

 

Spørsmål om stillingen

Elin Sjursen
Inst. sjef
90 82 84 08

 

 

Søk her

 

 

Hjemmeside

 

Kong Oscars gate 86, 5018 Bergen

Del stillingen

Selskap

Stiftelsen Domkirkehjemmet I Bergen

Kontaktinfo

  • Elin Sjursen
  • Tittel: Inst. sjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 908 28 408

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Desember 14, 2023

Diakon i Kristiansund kirkelig fellesråd (søknadsfrist 01.01.2024)

 

 

Diakon i Kristiansund kirkelig fellesråd

 

 

 

Ledig 100% stilling som diakon i Kristiansund kirkelige fellesråd med tjenestested for tiden Kristiansund menighet med tiltredelse 1. februar 2024. Kristiansund menighet ligger i Kristiansund kommune og tilhører Ytre Nordmøre prosti i Møre bispedømme. Menigheten har

Kristiansund kirkelig fellesråd ligger i Kristiansund kommune. Kristiansund ligger på 4 øyer på Nordmøre. Kommunen har 24 250 innbyggere. Byen har stor aktiviteten tilknytning til olje og gassproduksjonen i Norskehavet. Det er et rikt kulturliv i byen med opera og nytt kulturhus på vei. Byen har et aktivt idrettsmiljø og det ligger godt til rette for friluftsliv både til lands og vanns.
Kristiansund har 3 menigheter, Kristiansund, Nordlandet og Frei. Alle menighetene har et godt samarbeid innen det diakonale arbeidet. Det er etablert god kontakt med musikkmiljø, frivillige lag og organisasjoner. Arbeidstakeren må være innstilt på tett samarbeid med andre tilsette i fellesrådsområdet.

 

  • Søknadsfrist: 01.01.2024
  • Arbeidsgiver: Kristiansund kirkelige fellesråd
  • Sted: Kristiansund
  • Stillingstittel: Diakon i Kristiansund kirkelig fellesråd
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4738387645

 

Arbeidsoppgaver

  • Samtaler og sjelesorg
  • Følge opp og videreutvikle eksisterende tilbud og tiltak
  • Ansvar for den diakonale tjenesten i samarbeid med diakoniutvalget gjennom blant annet oppsøkende virksomhet, sorgarbeid og forebyggende rusarbeid.
  • Oppfølging av frivillige medarbeidere
  • Samarbeid med offentlige institusjoner og frivillige organisasjonens.
  • Deltar på gudstjenester tilknyttet det diakonale oppdraget.
  • Bidra i diakonale samarbeid i Kristiansund kirkelig fellesråd.

 

Kvalifikasjoner

  • Utdanning som diakon i samsvar med tjenesteordningen eller treårig høyskoleutdanning innenfor fagfelt som helse, oppvekst og sosialfag
  • Relevant erfaring

Dersom søker ikke oppfyller kvalifikasjonskravet til diakon plikter den tilsatte å ta videreutdanning til diakon. Forholdene legges til rette slik at det kan gjennomføres.

 

Andre krav

Den som tilsettes må fremlegge tilfredsstillende politiattest i henhold til Trossamfunnsloven §20
Søker må være medlem av Den norske kirke
Tilsetting skjer med forbehold om vigsling og at biskopen gir tjenestebrev.

 

Personlige egenskaper

  • Den som tilsettes må fremlegge tilfredsstillende politiattest i henhold til Trossamfunnsloven §20
  • Søker må være medlem av Den norske kirke
  • Tilsetting skjer med forbehold om vigsling og at biskopen gir tjenestebrev.

 

Vi tilbyr

  • Varierende, morsomt og utfordrende jobb, med stor mulighet til å påvirke egen arbeidssituasjon i et godt og engasjert stabsmiljø.
  • Et godt og hyggelig arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer
  • En spennende arbeidsplass med store muligheter for å utvikle det diakonale arbeidet
  • Lønnsplassering etter KAs HTA
  • Offentlig tjenestepensjon (KLP).

 

Kongens Plass 5, 6509 Kristiansund, Norge

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Christina Gundersen
Assisterende leder
 Telefon:71573785

Kjersti Harstad
Kirkeverge
 Telefon:71573807

Del stillingen

Selskap

Kristiansund kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Christina Gundersen
  • Tittel: Assisterende Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 71 57 37 85
  • Kjersti Harstad
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 71 57 38 07

Lokasjon

  • Kristiansund N

Søknadsfrist

Januar 1, 2024

Barne- og ungdomsarbeidar / helsefagarbeidar (søknadsfrist 15.12.2023)

Vestnes kommune Tomrefjord skule

 

 

Barne- og ungdomsarbeidar / helsefagarbeidar

 

 

Stillingstype

Det er ledig inntil 80 % vikariat frå snarast til og med 31.07.2024 som Barne- og ungdomsarbeidar / helsefagarbeidar ved f.t. Tomrefjord skule.

 

Arbeidsoppgåver

  • bistå elevar som treng tett oppfølging grunna særskilte hjelpebehov, noko relatert til helse
  • bistå elevar i skulekvardagen
  • praktisk hjelp og tilrettelegging
  • stillinga vil vere ei kombinasjonsstilling i skule og SFO

 

Kvalifikasjonar

  • det er ønskeleg at du har utdanning innan barne- og ungdomsarbeid og/eller helsefagarbeid. Andre søkjarar med relevante kvalifikasjonar og erfaringar kan bli vurderte.
  • du må kunne bidra til at eleven får god deltaking i skulekvardagen
  • du må snakke og skrive godt norsk på minimum nivå B1
  • ha god kommunikasjonsevne og trivast saman med barn

 

Personlege eigenskapar

  • kan jobbe sjølvstendig og i team
  • er opptatt av barn og unge si læring, utvikling og trivsel
  • er flink til å skape gode relasjonar med barn og vaksne
  • opptrer som ein robust, trygg og tydeleg vaksen
  • er fleksibel, omgjengeleg og har god samarbeidsevne
  • personleg eignaheit vert tillagt stor vekt

 

Vi tilbyr

  • eit godt arbeidsmiljø og dyktige kollegaer
  • ein arbeidsplass med fokus på utvikling
  • ein kommune som er IA-bedrift og har fokus på nærværsarbeid
  • gode pensjons- og forsikringsordningar i tråd med tariffavtale

 

Tilsettingsvilkår

Løns- og tilsetjingsvilkår i samsvar med gjeldande avtaleverk. Det vert trekt 2% av lønna i pensjonsinnskot. Prøvetida er 6 månader i faste stillingar. Ved tilsetting som krev politiattest skal denne ikkje vere eldre enn 3 månader. Aktuelle søkjarar vert innkalla til samtale eller intervju.

 

Referansar

Oppgi referansar

 

Søknad

Vestnes kommune nyttar elektronisk søknadsprosess. Det betyr at det berre er søknader sendt via vårt elektroniske søknadssystem som vil bli tatt i betraktning.

Det er viktig at du tar deg tid til å svare på spørsmåla vi stiller og registrerer din CV i søknadsskjemaet. Det er ikkje mogleg å sende med vedlegg. Attestar og vitnemål må derfor takast med til intervju.

Søkjarlista kan bli offentleggjort.

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Møre og Romsdal
  • Jobbtype: Vikariat
  • Heiltid/Deltid: Deltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Stillingstype: Vikariat
  • Søknadsfrist: 15.12.2023
  • Tiltreding: Snarast
  • Arbeidsstad: Tomrefjord skule

 

Kontaktpersonar:

Elisabeth Selnes
mob: 41262647

 

Heimeside:

www.vestnes.kommune.no

 

Adresse:

Lidvegen 14 6393 Tomrefjord

 

 

Vestnes kommune Tomrefjord skule

Tomrefjord skule er ein kombinert barne- og ungdomsskule med ca. 215 elevar. Skulen ligg fint til mellom fjord og fjell, og disponerer område med gapahuk ved sjøen. Naturen blir brukt aktivt i undervisninga. Rett ved skulen ligg også nyrenovert idrettshall med tilhøyrande svømmebasseng. Skulen har elevar frå Tomrefjord og Øverås på barnesteget. På ungdomssteget kjem elevane i tillegg frå Fiksdal og Rekdal.

Del stillingen

Selskap

Vestnes kommune

Kontaktinfo

  • Elisabeth Selnes
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 41262647

Lokasjon

  • Vestnes

Søknadsfrist

Desember 15, 2023

Undervisningsstillingar – Vikariat (søknadsfrist 15.12.2023)

Vestnes kommune Tomrefjord skule

 

Undervisningsstillingar – Vikariat

 

 

 

Tomrefjord skule har ledig vikariat inntil 200 % undervisningsstilling frå 01.01.2024 – 31.07.2024.

 

Stillingstype

Stillingane vil vere knytt til undervisning både på barnesteget og ungdomssteget. Det kan vere aktuelt med kontaktlærarfunksjon. Utover våren kan det bli ledige lærarstillingar ved skulen på grunn av endringar i personalsituasjonen. Desse stillingane vil bli tatt med i tilsettingsprosessen. Vi tek atterhald om endringar elles i organisasjonen.

 

Arbeidsoppgåver

  • undervisning og rettleiing av elevar
  • vurderingsarbeid vert lagt vekt på gjennom ulike former for elevvurdering
  • motivere elevane til innsats for eiga læring
  • tverrfagleg samarbeid med andre faginstansar
  • samarbeid med elevar, føresette og kollegaer
  • rettleie elevar fagleg og sosialt

 

Kvalifikasjonar

Vi ønsker lærarar med erfaring og utdanning innan faga norsk, engelsk, musikk, kroppsøving, kunst & handverk og matematikk, men andre fag kan og vere aktuelt. Det er ønskeleg med erfaring og kompetanse innan tilpassa opplæring, eventuelt spesialundervisning.

  • beherske norsk munnleg og skriftleg. Kravet til språk er minimum bestått språkopplæring på nivå B2
  • ha god kommunikasjonsevne
  • digital kompetanse
  • bidra til teamutvikling
  • engasjert og fagleg dyktig
  • det blir stilt krav om politiattest
  • det vert stilt krav til allmennlærarutdanning eller tilsvarande pedagogisk utdanning.
  • personlege eigenskapar vil og bli vektlagt

 

Personlege eigenskapar

  • kan jobbe sjølvstendig og strukturert
  • er opptatt av barn og unge si læring og utvikling
  • kan rettleie elevane til godt læringsutbytte
  • har fokus på klasseleiing
  • opptrer som ein trygg og tydeleg vaksen
  • er løysingsfokusert og utviklingsorientert
  • er fleksibel, omgjengeleg og har god samarbeidsevne

 

Vi tilbyr

  • eit godt arbeidsmiljø og dyktige kollegaer
  • ein arbeidsplass med fokus på utvikling
  • ein kommune som er IA-bedrift og har fokus på nærværsarbeid
  • gode pensjons- og forsikringsordningar i tråd med tariffavtale

 

Tilsettingsvilkår

Løns- og tilsetjingsvilkår i samsvar med gjeldande avtaleverk. Det vert trekt 2 % av lønna i pensjonsinnskot. Kommunen har prøvetidsevaluering, prøvetida er 6 månader i faste stillingar. Ved tilsetting som krev politiattest skal denne ikkje vere eldre enn 3 månader.

Aktuelle søkjarar vert innkalla til samtale eller intervju.

 

Referansar

Oppgi referansar

 

Søknad

Vestnes kommune nyttar elektronisk søknadsprosess. Det betyr at det berre er søknader sendt via vårt elektroniske søknadssystem som vil bli tatt i betraktning.

Det er viktig at du tar deg tid til å svare på spørsmåla vi stiller og registrerer din CV i søknadsskjemaet. Det er ikkje mogleg å sende med vedlegg. Attestar og vitnemål må derfor takast med til intervju.

Søkjarlista kan bli offentleggjort.

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Møre og Romsdal
  • Jobbtype: Vikariat
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Stillingstype: Vikariat
  • Søknadsfrist: 15.12.2023
  • Tiltreding: 01.01.2024
  • Arbeidsstad: Tomrefjord skule

 

Kontaktpersonar:

Elisabeth Selnes
mob: 41262647

 

Heimeside:

www.vestnes.kommune.no

 

Adresse:

Lidvegen 14 6393 Tomrefjord

 

Vestnes kommune Tomrefjord skule

Tomrefjord skule er ein kombinert barne- og ungdomsskule med ca. 215 elevar. Skulen ligg fint til mellom fjord og fjell, og disponerer område med gapahuk ved sjøen. Naturen blir brukt aktivt i undervisninga. Rett ved skulen ligg også nyrenovert idrettshall med tilhøyrande svømmebasseng. Skulen har elevar frå Tomrefjord og Øverås på barnesteget. På ungdomssteget kjem elevane i tillegg frå Fiksdal og Rekdal.

Del stillingen

Selskap

Vestnes kommune

Kontaktinfo

  • Elisabeth Selnes
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 41262647

Lokasjon

  • Tomrefjord

Søknadsfrist

Desember 15, 2023

Utrykningsleiar brann (søknadsfrist 08.12.2023)

Kinn - Bilde øverst

 

Utrykningsleiar brann

 

Samfunn, kultur og miljø

Om stillinga

Med bakgrunn i forskriftskrav frå Direktoratet for Samfunnssikkerhet og beredskap (DSB) og innbyggjartalet i sentrum av Florø, er det i Kinn brann og redning etablert dagkassanert beredskap. Dette inneber at 4 personar i 100% stilling normalt skal utgjere vaktberedskapen på dagtid.Det skal no tilsettast ein person i 100% stilling for å stette dette forskriftskravet.

Kinn brann og redning er aktiv innan kursing, både internt og eksternt i kommunen. Denne stillinga vil bli ein del av denne aktiviteten. Kinn brann og redning har i dag ansvaret for administrasjon av Bremanger brann og redning. Bremanger er ein del av brannregionen Kinn brann og redning.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 08.12.2023
Arbeidsgivar: Kinn kommune
Stad: Florø
Stillingstittel: Utrykningsleiar brann
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4735816759

Arbeidsoppgåver

Vi søkjer ein person som ønskjere å inngå i eit team der vi skal gjere kvarandre gode. Dine eigenskapar som utrykningsleiar skal tilføre brannvesenet ein tryggleik i beredskapssamanheng. Du skal delta i ein beredskap der du ønskjer å være på jobb for å sikre ein trygg og sikker kvardag for innbyggjarane våre.

Være villig til å drive utadretta aktivitetar og kursverksemd. Dette kan medføre ein del reising.
Gode evner til å jobbe i team med andre, men og gode evner til å jobbe sjølvstendig.

Kvalifikasjonar

Ønska kvalifikasjonar:

  • Gjennomført grunnkurs for deltidsmannskap i brannvesenet.
  • Gode datakunnskaper.
  • Tilfredstillande helse for røykdykking, gjennom fysisk test for røykdykkar. Avstand til bustad må ikkje være over 5 km frå brannstasjonen. krav til oppmøtetid på brannstasjonen ved alarm er maks 4 minutt på dag og 6 minutt på natt. Førarkort for bil.
  • Minimum 2 års erfaring som utrykningsleder i deltidsbrannvesen
  • Godkjent røykdykker
  • Førarkort klasse C, eller at du er villig til å ta dette for eiga rekning innan 12 månader frå tilsetting.
  • Kompetansebevis for utrykningskjøretøy, kode 160 i førarkortet
  • Kompetanse på høgderedskap (Liftbil)
  • Båtførarkompetanse
  • Førstehjelps erfaring/kompetanse

Personlege eigenskapar

  • God fysisk helse, gjennomføre og bestå fysisk test årleg
  • Gode samarbeidsevner
  • Være motivert for å ta relevante kurs og oppgradering av kompetanse
  • Gode relasjons- og kommunikasjonsevner
  • God prosessforståelse og evne til helhetlig og langsiktig planlegging
  • Strukturert og tydelig med stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne’
  • Du evner å ta initiativ og være en tydelig fagperson
  • Du liker tverrfaglig samarbeid
  • Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet

Vi tilbyr

  • Gode pensjons- og forsikringsordningar
  • Eit aktivt fagmiljø i eit triveleg arbeidsmiljø
  • Treningsrom på arbeidsplassen
  • Løn etter avtale.

 

Søk på stillinga her.

Adresse: Magnus Thingnesgate 1, 6900 Florø, Norge

 

Kontaktinformasjon

Robert Endestad, Leiar Beredskap Kinn brann og redning
Telefon:  +47 901 24 335

 

Vår visjon:

I Kinn har vi gode fungerande lokalsamfunn, der vi realiserer det store potensiale på kysten, flotte bu- og fritidsområde og ei berekraftig utvikling. Vi er ein av dei største kommunane i Vestland fylke med våre 17.131 innbyggarar. Som arbeidsgjevar har vi med oss 1632 tilsette, og vi ønskjer deg velkommen med på laget. I alle stillingar knytta til helse og velferd og alle stillingar i oppvekst – må tilsette pårekne koordinatoransvar.

 

Del stillingen

Selskap

Kinn kommune

Lenke til firma

https://kinn.kommune.no/

Kontaktinfo

  • Robert Endestad
  • Tittel: Leiar Beredskap Kinn brann og redning
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: +47 901 24 335

Lokasjon

  • Florø

Søknadsfrist

Desember 8, 2023

Kommunepsykolog, Eining for familie og helse (søknadsfrist 31.12.2023)

Vestnes kommune

Vestnes kommune – Familie og helse

Kommunepsykolog

 

Vi ynskjer å ha deg med på laget vårt!

Vestnes kommune ligg sentralt i Møre og Romsdal fylke. Kort reisetid til byane Molde, Åndalsnes og Ålesund. Kommunen har ca 7100 innbyggarar.
Vestnes har eit rikt og variert organisasjons- og kulturliv, og har mykje å by på for den som er interessert i friluftsliv og natur.

Vestnes kommune ved Familie og helse søkjer etter psykolog/psykologspesialist i 100% fast stilling. Familie og helse er fordelt på helsestasjon, legesenter, psykisk helseteam for barn og unge, Myra aktivitetssenter, psykisk helseteam vaksne og tilsynsførartenesta.

Arbeidstid

Stillinga er disponert på dagtid og du følgjer kommunen sitt flexitidsreglement

Arbeidsoppgåver

– bidra til å utvikle psykologtenesta og sikre tverrfagleg samarbeid internt og eksternt
– rettleiing og undervisning av kommunale tenester og personell
– bidra i utvikling og implementering av systemarbeidet
– bidra i strategiarbeidet i forhold til lokale planer og folkehelsearbeidet
– delta i kommunens psykososiale kriseteam
– klientarbeidet i form av kartlegging/utredning/behandling og tilvising av saker til spesialisthelsetenesta
– andre oppgåver kan leggast til stillinga med utgangspunkt i kommunens behov og søkars kompetanse
– bidra inn i det førebyggjande arbeidet

Kvalifikasjonar

Vi søkjer fortrinnsvis etter deg med norsk autorisasjon som psykologspesialist, men utdanna psykolog kan og søkje stillinga. Erfaring frå kommunehelsetenesta vil vere ein fordel.

– ønskeleg med erfaring frå klinisk arbeidet med barn, ungdom og familiar
– ønskeleg med erfaring frå tverrfagleg rettleiing
– ønskeleg med erfaring frå systemarbeid i kommunen
– høy grad av sjølvstendigheit og gode vurderingsevner
– gode samarbeids og kommunikasjonsferdigheiter. Kravet til språk er minimum bestått språkopplæring på nivå B2
– gode datakunnskapar
– det leggast stor vekt på personleg eignaheit
– du må ha førarkort kl B

Personlege eigenskapar

– vi legger vekt på gode relasjonelle ferdigheiter
– at du har evne til å arbeide strukturert, sjølvstendig og målretta
– evne til omstilling
– er aktivt med å byggje å bevare eit godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr

– allsidige utfordringar i eit godt fagmiljø med dyktige medarbeidarar
– høy grad av fagleg sjølvstendigheit, utfordrande, spennande og varierte oppgåver
– engasjerte kollega i ei eining i utvikling
– løn i høve gjeldande avtaleverk
– pensjons- og forsikringsordningar i høve tariffavtale
– løn etter avtale
– kommunen er IA-bedrift og har fokus på nærværsarbeid

Tilsettingsvilkår

Løns- og tilsetjingsvilkår i samsvar med gjeldande avtaleverk. Det vert trekt 2 % av lønna i pensjonsinnskot.

Kommunen har prøvetidsevaluering. Prøvetida er 6 månader i faste stillingar.

Ved tilsetting som krev politiattest skal denne ikkje vere eldre enn 3 månader.

Aktuelle søkjarar vert innkalla til samtale eller intervju.

Referanser

Oppgi referansar

Søknad

  • Vestnes kommune nyttar elektronisk søknadsprosess. Det betyr at det berre er søknader sendt via vårt elektroniske søknadssystem som vil bli vurdert.
  • Det er viktig at du tar deg tid til å svare på spørsmåla vi stiller og registrer din CV i søknadsskjemaet. Det er ikkje mogleg å sende med vedlegg. Attestar og vitnemål må derfor takast med til intervju.
  • Søkjarlista kan bli offentliggjort.

 

Søk på stillinga her.

 

Fylke: Møre og Romsdal

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

Stillingstype: Heiltid/Deltid

 

Søknadsfrist: 31.12.2023

 

Tiltreding: 01.03.2024

Arbeidsstad: Vestnes kommune

 

Kontaktpersonar:

Elly Christine Voldsdal Slettvoll

mob: 901 58 565

Heimeside:
www.vestnes.kommune.no
Adresse: Rådhuset, Brugata 10 6390 Vestnes

Vestnes kommune

Eining for barn, ungdom og familie består av tenesteområda helsestasjon, psykisk helse barn og unge 0-18 år og team for psykisk helse voksne. Eininga har også familierettleiar og psykolog. Tenesta er lokalisert i Vestnes rådhus. Fokusområdet i eininga er å ha eit førebyggjande og helsefremjande perspektiv rundt barn, voksne og familiar med behov for hjelp og støtte sett ut ifrå eit familieperspektiv.

Del stillingen

Selskap

Vestnes kommune

Kontaktinfo

  • Elly Christine Voldsdal Slettvoll
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 901 58 565

Lokasjon

  • Vestnes

Søknadsfrist

Desember 31, 2023

Rektor, Frydenlund skole (Søknadsfrist 18.12.2023)

 

 

Rektor ved Frydenlund skole

 

 

Vil du lede en spennende sentrumsskole med stort mangfold og godt miljø?

Nåværende rektor går av med pensjon og etterfølger søkes – er det deg?

Frydenlund skole er en sentrumsskole med cirka 275 elever skoleåret 2023 – 2024. Det er 90 elever på SFO, skolen er mottaksklasse for kommunens barnetrinn og har totalt 40 ansatte. Skolens lederteam består av avdelingsleder, assisterende rektor og rektor.

Skolen har et trivelig og stabilt arbeidsmiljø med vekt på engasjement, psykisk helse, læring og positivet. Frydenlund skole er en «Pals – skole», og er opptatt av å styrke elevenes grunnleggende ferdigheter gjennom et inkluderende læringsmiljø og fokus på fellesskapet.

Sammen med barneskolene, voksenopplæring og et skoletilbud tilknyttet Sykehuset Innlandet er Elverum kommune en del av fellesskapet Elverumsskolen med cirka 2400 elever i grunnskolen. Elverum kommune har som mål å øke elevenes læringsutbytte, og bidra til at flest mulig fullfører og består videregående opplæring. Elverumsskolen skal være en skole for alle med blikk for den enkelte! Rektor er skolens øverste leder og har som hovedansvar å utvikle skolen slik at elever og ansatte opplever mestring og utvikling.

Vi søker deg som er faglig sterk, utviklingsorientert, har et hjerte for alle og er en samlende leder som er dyktig på lagarbeid!
Trives du i et hektisk miljø og har ambisjoner for elevenes læring er det bare en ting å gjøre – søk på stillingen!

 

  • Søknadsfrist: 18.12.2023
  • Arbeidsgiver: Elverum kommune
  • Stillingstittel: Rektor
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4735769476

 

Arbeidsoppgaver

  • Lede det pedagogiske utviklingsarbeidet slik at det bidrar til å øke læringsutbyttet til hver elev
  • Videreutvikle et trygt og inkluderende læringsmiljø
  • Lede og videreutvikle skolen som en lærende organisasjon
  • Forvalte skolens ressurser innenfor rammene av lovverk, pedagogikk og økonomi på en god måte
  • Delta og bidra i fellesskapet av rektorer og andre skoleledere i Elverumsskolen
  • Sikre god elevmedvirkning og samarbeid med foresatte og andre samarbeidspartnere

 

Kvalifikasjoner

  • Pedagogisk utdanning fra høgskole eller universitet som kvalifiserer til arbeid i skolen
  • Erfaring som skoleleder
  • Det er ønskelig med skolelederutdanning
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne
  • Kompetanse på forvaltning av skolens totale ressurser gjennom god styring av personalressurser, økonomi og innenfor rammer som sikrer et godt læringsutbytte for elevene

 

Personlige egenskaper

  • Du er en samlende og tydelig leder med en visjon for skolens oppdrag og utvikling
  • Du er utviklingsorientert, strukturert og målrettet med god gjennomføringsevne
  • Du er åpen og lydhør som leder, og involverer, engasjerer og inspirerer
  • Ved ansettelse vil personlig egnethet vektlegges.

 

Vi tilbyr

  • En spennende lederstilling i et fremoverlent miljø
  • Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
  • Et rektorkollegium i kommunen som samarbeider tett om elevenes læring og utvikling
  • Lederstøtte og veiledning

Før tilsetting må det fremlegges gyldig politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder, jfr. opplæringslovens §10-9

 

Frydenlund skole, Frydenlundvegen 8, 2414 Elverum, Norge

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Askild Andersen Bø
sektorsjef
 Telefon:952 14 297
E-post:[email protected]

 

Elverum er en by i vekst og har i dag over 21500 innbyggere. I kommunen har vi i overkant av 1 800 medarbeidere som hver dag yter sitt beste for å levere gode tjenester til våre innbyggere. Vår visjon er Elverum har hjerterom, og verdiene åpenhet, ærlig og respekt preger vår hverdag.
Vil du være med på laget? Send oss en søknad da vel!

Del stillingen

Selskap

Elverum kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Elverum

Søknadsfrist

Desember 18, 2023

Rektor, Elverum ungdomsskole (Søknadsfrist 18.12.2023)

 

 

Rektor ved Elverum ungdomsskole

 

 

 

Vil du lede en stor og inkluderende skole inn i framtida? Les videre!

Elverum ungdomsskole mottar elever fra kommunens åtte barneskoler og samler alle kommunens ungdomsskoleelever, 750 i tallet, under samme tak.
Skolen har cirka 130 ansatte og er organisert i team. Blant skolens ressurser inngår fire avdelingsledere som bistår med ledelse og oppfølging, tre rådgivere, merkantil ressurs, ledere av fagseksjoner og mange flere som bidrar til at Elverum ungdomsskole er en god skole og en god arbeidsplass! Skolen ligger sentralt plassert i Elverum med mulighet for aktivitet, Glomma og flotte friluftsområder er nære naboer.

Sammen med barneskolene, voksenopplæring og et skoletilbud tilknyttet Sykehuset Innlandet er Elverum kommune en del av fellesskapet Elverumsskolen med cirka 2400 elever i grunnskolen. Elverum kommune har som mål å øke elevenes læringsutbytte, og bidra til at flest mulig fullfører og består videregående opplæring. Elverumsskolen skal være en skole for alle med blikk for den enkelte! Rektor er skolens øverste leder og har som hovedansvar å utvikle skolen slik at elever og ansatte opplever mestring og utvikling.

Vi søker deg som er faglig sterk, utviklingsorientert, har et hjerte for alle og er en samlende leder som er dyktig på lagarbeid!
Trives du i et hektisk miljø og har ambisjoner for elevenes læring er det bare en ting å gjøre – søk på stillingen!

 

  • Søknadsfrist: 18.12.2023
  • Arbeidsgiver: Elverum kommune
  • Stillingstittel: Rektor
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4729237461

 

Arbeidsoppgaver

  • Lede det pedagogiske utviklingsarbeidet slik at det bidrar til å øke læringsutbyttet til hver elev
  • Videreutvikle et trygt og inkluderende læringsmiljø
  • Lede og videreutvikle skolen som en lærende organisasjon
  • Forvalte skolens ressurser innenfor rammene av lovverk, pedagogikk og økonomi på en god måte
  • Delta og bidra i fellesskapet av rektorer og andre skoleledere i Elverumsskolen
  • Sikre god elevmedvirkning og samarbeid med foresatte og andre samarbeidspartnere

 

Kvalifikasjoner

  • Pedagogisk utdanning fra høgskole eller universitet som kvalifiserer til arbeid i skolen
  • Erfaring som skoleleder
  • Det er ønskelig med skolelederutdanning
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne
  • Kompetanse på forvaltning av skolens totale ressurser gjennom god styring av personalressurser, økonomi og innenfor rammer som sikrer et godt læringsutbytte for elevene

 

Personlige egenskaper

  • Du er en samlende og tydelig leder med en visjon for skolens oppdrag og utvikling
  • Du er utviklingsorientert, strukturert og målrettet med god gjennomføringsevne
  • Du er åpen og lydhør som leder, og involverer, engasjerer og inspirerer
  • Ved ansettelse vil personlig egnethet vektlegges.

 

Vi tilbyr

  • En spennende lederstilling i et fremoverlent miljø
  • Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
  • Et rektorkollegium i kommunen som samarbeider tett om elevenes læring og utvikling
  • Lederstøtte og veiledning

Før tilsetting må det fremlegges gyldig politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder, jfr. opplæringslovens §10-9

 

Elverum ungdomsskole, Olav Schulstads veg 6, 2408 Elverum, Norge

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Askild Andersen Bø
sektorsjef
Telefon:952 14 297
E-post:[email protected]

 

 

Elverum er en by i vekst og har i dag over 21500 innbyggere. I kommunen har vi i overkant av 1 800 medarbeidere som hver dag yter sitt beste for å levere gode tjenester til våre innbyggere. Vår visjon er Elverum har hjerterom, og verdiene åpenhet, ærlig og respekt preger vår hverdag.
Vil du være med på laget? Send oss en søknad da vel!

Del stillingen

Selskap

Elverum kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Elverum

Søknadsfrist

Desember 18, 2023

Saksbehandler barnevern (Søknadsfrist 15.12.2023)

 

Saksbehandler barnevern

 

 

Stillingene er plassert i sektor Helse – mestring og omsorg under barneverntjenesten. Det er per dags dato 24 faste årsverk i tjenesten. Barneverntjenesten er organisert i et undersøkelsesteam, et tiltaksteam og et omsorgsteam. Alle teamene har tilknyttet en fagleder. Tjenesten har også fire miljøterapeuter og en jurist. Det er en ledig stilling i tiltaksteam og en stilling som skal jobbe på tvers av alle teamene.

Barneverntjenesten skal sikre at alle barn som lever under forhold som kan skade deres helse og utvikling, får nødvendig hjelp og omsorg. Denne oppgaven skal løses så langt det lar seg gjøre der barnet bor og i samarbeid med omsorgspersonene. Som ansatt i barneverntjenesten skal du jobbe med endringsarbeid ved hjelp av metodiske veiledningsverktøy.

 

  • Søknadsfrist: 15.12.2023
  • Arbeidsgiver: Elverum kommune
  • Sted: ELVERUM
  • Stillingstittel: Saksbehandler barnevern
  • Stillinger: 2
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4734434413

 

Arbeidsoppgaver

  • Saksbehandling etter lov om barneverntjenester, herunder oppfølging av familier med tiltak fra barneverntjenesten
  • Arbeid med saker som bringes inn for barneverns- og helsenemda
  • Videreutvikle tjenestens tilbud i samarbeid med ledelsen og kollegaer
  • Oppfølging av barn/unge som er plassert utenfor hjemmet
  • Samarbeid med andre instanser
  • Akuttarbeid
  • Oppfølging av barn, og og familier med hjelpetiltak fra barneverntjenesten

 

Kvalifikasjoner

  • Bachelor barnevernspedagog/sosionom eller andre relevante sosialpedagogiske utdanninger
  • Ønskelig med master eller annen relevant videreutdanning
  • Erfaring innen foreldreveiledning er ønskelig
  • Arbeidserfaring fra kommunal barneverntjeneste, eller annen relevant erfaring i arbeid med barn og unge
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
  • Førerkort klasse B
  • Gyldig politiattest må fremlegges før tiltredelse

 

Personlige egenskaper

  • Egnethet til å arbeide innen barnevern vil bli tillagt stor vekt
  • Ha god samtalekompetanse
  • God til å skape relasjoner
  • Gode samarbeidsevner, samt kunne jobbe tverretatlig
  • Evne til å arbeide selvstendig og strukturert
  • Evne til å bidra positivt i et hektisk arbeidsmiljø, og være en god teambygger
  • Fleksibel og løsningsorientert
  • Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig
  • Gode datakunnskaper

 

Vi tilbyr

  • Lønn og arbeidsvilkår iht. gjeldene tariffavtale
  • Mulighet til videreutdanning
  • Variert arbeid i et positivt miljø
  • Fleksibel arbeidstid
  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Offentlig pensjonsordning

 

Kirkevegen 47, 2413 ELVERUM, Norge

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Eirik Setsaas
Barnevernleder
 Telefon:+47 902 33 377

 

Elverum er en by og kommune i vekst , og har over 21 500 innbyggere. Glomma renner igjennom byen, og vi har skogen tett på. Vi har flere store arbeidsplasser som forsvaret, høgskolen og sykehuset.

I kommunen har vi i overkant av 1 800 medarbeidere som hver dag yter sitt beste for å levere gode tjenester til våre innbyggere. Vår visjon er Elverum har hjerterom, og verdiene åpenhet, ærlig og respekt preger vår hverdag.
Vil du være med på laget? Send oss en søknad da vel!

Del stillingen

Selskap

Elverum kommune

Kontaktinfo

  • Eirik Setsaas
  • Tittel: Barnevernleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 902 33 377

Lokasjon

  • Elverum

Søknadsfrist

Desember 15, 2023