Økonomikonsulent (Søknadsfrist 4. februar 2024)

 

Økonomikonsulent

 
100% fast stilling som økonomikonsulent for tida ved sentraladministrasjonen – økonomiavdelinga

Søknadsfrist: 4. februar 2024

Har du økonomiutdanning og interesse for digital utvikling?

Me har no ein ledig 100% fast stilling som konsulent. Du vil bli ein del av ei økonomiavdeling med fire tilsette, organisatorisk lagt til kommunedirektørens stab, som har ulike ansvar og varierte oppgåver innanfor rekneskap, løn, skatt, budsjett og økonomistyring. Me skal i løpet av 2024 implementere nytt økonomi/ERP-system, noko me trur vil føre til auka effektivisering og digitalisering av arbeidsprosessane våre. Du vil vera bidragsytar inn i dette arbeidet.

Arbeidsoppgåver

  • Ymse oppgåver innanfor løn og rekneskap, fakturering og fakturabehandling
  • Jobbe for betre og meir effektive løysingar på avdelingas oppgåver
  • Rettleiing til tilsette i kommunen
  • Andre oppgåver kan bli lagt til stillinga

Kvalifikasjonar

  • Du har relevant utdanning innan rekneskap eller økonomi på bachelornivå . Det blir lagt vekt på erfaring om arbeid innan økonomi. Lang erfaring innan økonomi og rekneskap kan kompensere for utdanningskrav
  • Du har god digital kompetanse
  • Det er ein fordel om du har erfaring med økonomisystem og offentleg forvaltning, men me oppmodar også nyutdanna til å søkja

Personlege eigenskapar

  • Du er engasjert, innovativ og nysgjerrig
  • Du har tal- og systemforståing
  • Du har fagleg integritet og motivasjon
  • Du er fleksibel og har gode samarbeidsevner
  • Du har gode kommunikasjonsevner og kan kommunisere godt med andre fagmiljø
  • Du ynskjer  å bidra inn i eit godt arbeidsmiljø

Det blir lagt stor vekt på personlege eigenskapar

Me tilbyr

  • Spanande og varierte arbeidsoppgåver
  • Eit inkluderande og godt arbeidsmiljø med fokus på utvikling
  • Fleksibel arbeidstid
  • Løn etter avtale
  • Kommunal felles pensjon- og forsikringsordning

Tokke kommune ynskjer eit arbeidsmiljø prega av mangfald. Alle kvalifiserte kandidatar uansett alder, livssituasjon, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn vert oppfordra til å søkje. Vi legg vekt på tilrettelegging av arbeidsforhold dersom du har behov for det.

Ved spørsmål om stillinga kontakt med økonomisjef Magne Sturød, telefon: 95 88 84 88, eller epost: [email protected] 

Aktuelle søkjarar vert kalla inn til intervju. Kopi av attestar og vitnemål tek du med deg ved eit eventuelt intervju.

I samsvar med Offentleglova § 25 kan namn på søkjarane offentleggjerast.

Søknad skal sendast på elektronisk søknadsskjema som du finn her

Velkomen som søkjar!

 

Del stillingen

Selskap

Tokke kommune

Kontaktinfo

  • Magne Sturød
  • Tittel: Økonomisjef
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 95 88 84 88

Lokasjon

  • Dalen

Søknadsfrist

Februar 4, 2024

Prosjektleiar ved teknisk etat (Søknadsfrist 4. februar 2024)

Prosjektleiar

 
100% fast stilling som prosjektleiar for tida ved teknisk etat

Søknadsfrist: 4. februar 2024

Me søkjer etter ein prosjektleiar for oppføring av nye kommunale bygg. Prosjektleiar blir underlagt kommunalsjef teknisk, i tett samarbeid med kommunedirektøren i prosjektet knytt til Tokke skule. 
Tokke kommune skal ruste opp skulen for omkring 100 mill og seinare er det større prosjekt som helsehus og reinseanlegg på Hallbjønnsekken. 

Arbeidsoppgåver:

  • Leia byggjeprosjekt mm.frå prosjektutvikling til prosjektering og bygging
  • Gjennomføra prosjekta i samsvar med avtalte mål og rammer (kostnad, tid, kvalitet og miljø)
  • Sakshandsaming
  • Sørgja for godt tverrfagleg samarbeid både internt og eksternt
  • Tekniske vurderingar og godkjenningar i alle fasar av eit plan- og byggjeprosjekt
  • Ansvar for planlegging og oppfølgjing av prosjektorganisasjon og involvering av ulike brukargrupper, styringsgrupper, referansegrupper, ulike kommunale råd, med meir
  • Oppfølging av krav frå offentlege styresmakter
  • Foreta regelmessig rapportering av prosjektene
  • For øvrig delta i avdelingens/virksomhetens arbeidsoppgaver ved behov
  • Andre oppgåver kan bli tillagt i stillinga

Kvalifikasjonar:

  • Relevant høgare utdanning, gjerne som sivilingeniør/ingeniør bygg og anlegg
  • Føremon med erfaring frå, entreprenør, byggherre eller rådgiver
  • Erfaring og kompetanse frå prosjektleiing innan byggfag, det er ønskeleg at ein legger med ein cv som innehelder arbeidserfaringa, med relevante prosjekter (namn på Prosjekt, størrelse, ansvarsområdet arbeidsoppgåver) 
  • God økonomiforståing

Vi tilbyr:

  • Eit godt fagleg og sosialt arbeidsmiljø
  • Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver med store påvirkningsmuligheter
  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i en utviklingsorientert kommune
  • Faglig og personlig utvikling i et tverrfaglig miljø
  • Stillinga vil gje deg utvikling og utfordingar i trygge rammer
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Fleksitidsordning 
  • Lønn etter avtale
  • Moglegheit for etter- og vidareutdanning 

Personlege eigenskapar

  • Vere engasjert, vise evne til å setje klare mål, ta initiativ og gjennomføre, vere fleksibel
  • Positiv og serviceinnstilt, gode samarbeidsevner
  • Nøyaktig og flink til å kommunisere både munnleg og skriftleg
  • Førarkort kl. B
  • Personlege eigenskapar vil bli vektlagt 

Vi ynskjer eit arbeidsmiljø prega av mangfald, og at våre tilsette skal gje eit bilete av folkesetnaden generelt. Vi oppmodar alle som er kvalifisert til å søkja jobb hjå oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller kulturell bakgrunn. Vi legg vekt på tilrettelegging av arbeidsforholda dersom du har behov for det.

Ved spørsmål om stillinga, ta kontakt med kommunalsjef teknisk Arvid  Moen, telefon: 47 64 06 25, epost: [email protected] eller kommunedirektør Finn Arne Askje, telefon: 95 07 66 37, epost: [email protected]

Aktuelle søkjarar vert kalla inn til intervju. Ved tilsetjing er det krav om politiattest av nyare dato, men slik attest skal ikkje følgje søknaden. Kopi av attestar og vitnemål tek du med deg ved eit eventuelt intervju.

I samsvar med Offentleglova § 25 kan namn på søkjarane offentleggjerast.

Søknad skal sendast på elektronisk søknadsskjema som du finn her

Velkomen som søkjar!

 

Del stillingen

Selskap

Tokke kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Dalen

Søknadsfrist

Februar 4, 2024

Informasjons – medarbeidar (Søknadsfrist 4. februar 2024)

 

Informasjonsmedarbeidar

 
 
100% fast stilling som informasjonsmedarbeidar for tida ved sentraladministrasjonen

Søknadsfrist: 4. februar 2024

Vi har ledig nyoppretta 100% stilling som informasjonsmedarbeider i Tokke kommune. Stillinga er plassert i sentraladministrasjonen i kommunedirektøren sin stab og har som hovedarbeidsområde innen informasjon både internt og eksternt i kommunen.

Arbeidsoppgåver:

  • Ansvarleg for å styrkje og utvikling av Tokke kommune sine informasjonskanalar som td. Heimeside og Facebook, eventuelle nye fysiske og digitale kanaler.
  • Utarbeiding av informasjonsstrategi og planar
  • Delta i rekrutteringsarbeidet 
  • Planlegging av digitale kampanjar og annonsar.
  • Produsere og oppdatere saker til kommunen si heimeside.
  • Forfallande administrativt arbeid
  • Det kan bli aktuelt med andre oppgåver

Kvalifikasjonar:

  • Liker å jobbe med grafisk design, tekst og sosiale medium. 
  • Du har erfaring innan bilete / videoproduksjon
  • Sjølvstendig, innovativ, strukturert og løysingsorientert
  • Du har svært god munnleg og skriftleg fremstillingsevne og beherskar nynorsk.
  • Engasjert og serviceinnstilt og har gode samarbeidseigenskapar.
  • Strukturert, har god arbeidskapasitet og trivst med å handtere mange arbeidsoppgåver.
  • Vi ser for oss at du har høgare utdanning, gjerne innanfor media og kommunikasjon. Relevant erfaring frå liknande arbeid er ein fordel.

Personleg egnethet for stillinga blir særleg vektlagt.

Vi tilbyr:

  • Gode pensjons- og forsikringsordningar
  • Godt arbeidsmiljø 
  • moglegheiter for kompetanseutvikling.
  • Fleksitidsordning
  • Lønn etter tariffavtale (Tokke har lokal lønnsstige)

Tokke kommune ynskjer eit arbeidsmiljø prega av mangfald. Alle kvalifiserte kandidatar uansett alder, livssituasjon, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn vert oppfordra til å søkje. Vi legg vekt på tilrettelegging av arbeidsforhold dersom du har behov for det.

Ved spørsmål om stillinga kontakt kommunedirektør Finn Arne Askje, telefon: 95 07 66 37, eller epost: [email protected]

Aktuelle søkjarar vert kalla inn til intervju. Ved tilsetjing er det krav om politiattest av nyare dato, men slik attest skal ikkje følgje søknaden. Kopi av attestar og vitnemål tek du med deg ved eit eventuelt intervju.

I samsvar med Offentleglova § 25 kan namn på søkjarane offentleggjerast.

Søknad skal sendast på elektronisk søknadsskjema som du finn her

Velkomen som søkjar!

 

Del stillingen

Selskap

Tokke kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Dalen

Søknadsfrist

Februar 4, 2024

Miljøterapeut og erfaringskonsulent, Rus og psykisk helsetjeneste (Søknadsfrist 04.02.2024)

Gravgårdsarbeider / kirketjener (Søknadsfrist 31.01.2024)

Ingen fotobeskrivning tillgänglig.

 

Gravgårdsarbeider / kirketjener

 

Meløy Kirkelige Fellesråd

Gravgårdsarbeider/kirketjener

Meløy Kirkelige Fellesråd har ledig et vikariat i 100% stilling med mulighet for fast tilsetting som gravgårdsarbeider/kirketjener fra 15.02.24. Det søkes etter en person som er omgjengelig, serviceinnstilt, pliktoppfyllende og nøyaktig. Du må ha evnen til å arbeide selvstendig. Det er ønskelig med erfaring fra gravemaskinarbeid og grøntfaglig sektor, men nødvendig opplæring vil bli gitt.

Oppmøtested er per tiden på Fore gravgård i Meløy.

Det er utarbeidet stillingsinstruks med arbeidsbeskrivelse for stillingen.

Arbeidsoppgaver er blant annet:

Praktisk tilrettelegging og gjennomføring av gudstjenester, begravelser, konserter og andre kirkelige handlinger i kirkene i Meløy.
Rengjøring og vedlikehold av kirkelige bygg.
Drift av gravgårdene, inkludert gravearbeid ved begravelse, vedlikehold av gravgårder og grøntanlegg, snørydding og annet forefallende arbeid.
Yte god service overfor brukere av gravgårdene og kirkene.
Annet arbeid etter nærmere avtale og behov.

Til dette søker vi en person med følgende kompetanse og egenskaper:

Kan stå på i hektiske perioder.
Erfaring fra tilsvarende arbeid, praktisk anlagt.
Pågangsmot, kreativ og fleksibel.
Selvstendighet og egnethet for stillingen vektlegges.
Kjennskap til kirkelige forhold er en fordel.
Medlemskap i Den Norske Kirke
Politiattest kreves ved tiltredelse av stilling
Evne og vilje til å ta forefallende arbeid.

Lønns- og avtalevilkår etter gjeldende avtaleverk i KA`s tariffområde. Medlemskap i KLP. Helgearbeid etter turnus og avtale. Søker må minimum ha førerkort klasse B, det er ønskelig med klasse BE.

 

Spørsmål om stillingen kan rettes til kirkeverge Tore Larsen på telefon 47 977 120.

 

Søknad med CV sendes til [email protected]. innen 31. januar 2024.

 

Om stillingen

Stillingstittel Kirketjener

Antall stillinger 1

Oppstart 15. februar 2024

Ansettelsesform Vikariat

Prosent 100 %

Heltid/deltid Heltid

Arbeidsdager Ukedager, Søndag

Arbeidstid Dagtid

Arbeidsspråk Norsk

 

Kontaktperson for stillingen

Tore Larsen

Kirkeverge / daglig leder

47977120

[email protected]

 

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver Meløy Kirkelige Fellesråd

Hjemmeside www.meloy.kirken.no

Facebook:

Den norske kirke i Meløy

Meløy kirkelige fellesråd har kontorer på Ørnes i Meløy kommune. I Meløy har vi tre menigheter, Fore og Meløy, Halsa og Glomfjord. Vi er 8 heltidsansatte som arbeider med organisering av arbeidet til Den norske kirke i Meløy.

Del stillingen

Selskap

Meløy kirkelige fellesråd

Lenke til firma

https://meloy.kirken.no/

Kontaktinfo

  • Tore Larsen
  • Tittel: Kirkeverge / daglig leder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 479 77 120

Lokasjon

  • Meløy

Søknadsfrist

Januar 31, 2024

Austmarka barne- og ungdomsskole: Undervisningsstillinger (Søknadsfrist 31.01.2024)

 

Undervisningsstilling

 

Austmarka barne- og ungdomsskole

Hver eneste dag gjør våre lærere i skolen en innsats for å hjelpe våre barn å nå sine drømmer og mål. Vi trenger enda flere som kan bidra til at alle barn og unge får brukt sitt fulle potensial og blitt den beste utgaven av seg selv. Er du en av dem?

Våre satsingsområder er inkludering, grunnleggende ferdigheter, mestringsorientert læringsledelse og eleven som ressurs. Vi benytter læringsbrett i opplæringen. Kongsvingerskolen består av fem barneskoler, en 1-10-skole og en ungdomsskole.

Det vil være behov for grunnskolelærer med fagkompetanse i norsk, matematikk, engelsk og musikk ved Austmarka barne- og ungdomsskole i to midlertidige stillinger inntil 180%, med mulighet for fast ansettelse.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 31.01.2024
Arbeidsgiver: Kongsvinger kommune
Sted: Austmarka
Stillingstittel: Undervisningsstilling
Stillinger: 2
Heltid / Deltid: Heltid, Deltid
Ansettelsesform: Engasjement
Stillingsprosent: 100, 80
Webcruiter-ID: 4748723083

Arbeidsoppgaver

Undervisningsoppgaver i tett samarbeid med lærere eller annet personell
Deltakelse i undervisnings- og skoleutvikling gjennom profesjonsfellesskap på skolenivå
Tverrfaglige samarbeidsoppgaver knyttet til elevenes utvikling

Kvalifikasjoner

Godkjent lærerutdanning
Minimum 30 studiepoeng i aktuelle basisfag
Relevant erfaring fra arbeid på barne- eller ungdomstrinnet er ønskelig
Erfaring med bruk av IKT i opplæringen – gjerne erfaring med læringsbrett
Erfaring fra å jobbe med barn med særskilte behov er ønskelig
Erfaring fra forebyggende arbeid med barn er ønskelig

Personlige egenskaper

Positiv, motivert og engasjert klasseleder
Respektfull og anerkjennende opptreden
Gode kommunikasjonsevner som fremmer tillit
Evne til å arbeide selvstendig
Gode samarbeidsevner, er fleksibel og evner å arbeide i team
Er bevisst egen innvirkning på arbeidsmiljøet
Personlig egnethet vektlegges særskilt

Vi tilbyr

Lønn etter relevante kvalifikasjoner og gjeldende avtaleverk
Gode pensjons- og forsikringsordninger

Annet

Gyldig politiattest må fremvises før tiltredelse
Kongsvinger kommune ønsker å gjenspeile befolkningen for øvrig og være en mangfoldig organisasjon. Kvalifiserte kandidater uansett alder, kjønn eller etnisitet oppfordres til å søke.
Kommunen mottar alle søknader elektronisk. Vi henstiller søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg.
Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd. Dersom attester og vitnemål ikke legges ved den elektroniske søknaden, ber vi om at disse tas med til et eventuelt intervju.

Vi gjør oppmerksom på at mailutvekslingen mellom deg og kommunen kan havne i søppelpost/spam/trash. Dersom du ikke mottar mail med bekreftelse på mottatt søknad kan dette være årsaken. Avsenderadressen vil være @webcruitermail.no.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Austmarka barne- og ungdomsskole, Rindavegen 10, 2224 Austmarka, Norge

Kontaktinformasjon

Kjersti Halteigen, Enhetsleder
Telefon:  +47 900 39 225

 

Om arbeidsgiveren

Kongsvinger kommune ligger i Norges grønne hjerte med småbyens kvaliteter. Vi har et rikt idretts- og kulturliv og jobber for å videreutvikle et levende og urbant sentrum og et næringsliv i vekst. Mangfold, inkludering og livsmestring er også viktige elementer i vår strategi for å være en attraktiv kommune.

 

Del stillingen

Selskap

Kongsvinger kommune

Kontaktinfo

  • Kjersti Halteigen
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: +47 900 39 225

Lokasjon

  • Austmarka
  • Kongsvinger

Søknadsfrist

Januar 31, 2024

Storhamar vgs: Utdanningsleder (Søknadsfrist 31.01.2024)

 

Storhamar videregående skole – 100% svangerskapsvikariat

Utdanningsleder

 

Storhamar videregående skole har ledig 100% svangerskapsvikariat som utdanningsleder fra 1. mai 2024. Vi tilbyr en interessant og utfordrende stilling på operativt nivå. Stillingen er plassert i lederstøtteteamet ved skolen. Lederstøtte innebærer blant annet innhenting av data, analyse, vurdere samt gi anbefalinger innen eget ansvarsområde til skolens ledergruppe.

Vi søker deg som

  • har relevant utdanning på universitet/høgskolenivå innen stillingens hovedområder eller dokumentert realkompetanse
  • har god kjennskap til skoleadministrative systemer
  • har god systemforståelse
  • har erfaring som fagleder/studieinspektør/studieleder fra videregående skole
  • har stor arbeidskapasitet og er fleksibel
  • har gode kommunikasjonsferdigheter både muntlig og skriftlig
  • er kvalitetsbevisst

Vi tilbyr

  • en interessant og utfordrende stilling på operativt nivå
  • lønn i forhold til utdanning og praksis
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

Om stillingen

  • 100 % vikariat fra 01.05.2024-01.03.2025
  • enheten har arbeidssted Storhamar videregående skole

Arbeidsoppgaver

  • elevinntak innenfor skolens fagtilbud
  • planlegge, lede, koordinere og gjennomføring av eksamen
  • kontrollere og kvalitetssikre elevdata
  • lage fagdokumentasjon til skolens elever
  • være delaktig i skolens utvikling, med fokus på faglig profil og fagtilbud
  • støtte i arbeidet med personal og økonomi
  • bidra til å utforme, gjennomføre og følge opp skolens interne kvalitetsrutiner innen arbeidsfeltet

Kvalifikasjonskrav

  • relevant utdanning på universitet/høgskolenivå innen stillingens hovedområder eller dokumentert
  • realkompetanse
  • god kjennskap til skoleadministrative systemer
  • ha god systemforståelse
  • erfaring som fagleder/studieinspektør/studieleder fra videregående skole

Ønskede kvalifikasjoner

  • erfaring fra kombinert videregående skole
  • kjennskap til lov og forskrift om videregående opplæring
  • kjennskap til studieforberedende utdanningsprogram
  • erfaring fra regneark og arbeid med datagrunnlag

Søknad

  • Aktuelle søkere blir innkalt til intervju. Den som blir ansatt må legge frem gyldig politiattest.
  • Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
  • Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.
  • Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.
  • Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.
  • Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.
  • Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.
  • Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

Søk på stillingen her.

Fylke: Innlandet

Jobbtype: Vikariat

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

Arbeidsområde: Videregående skole

 

Søknadsfrist: 30.01.2024

 

Tiltredelse: 01.05.2024

Arbeidssted: Storhamar videregående skole

 

Kontaktpersoner:

Ass. rektor Svein Risbakken

mob: 99 50 66 61

Rektor Hjørdis Bjølseth

mob: 97 65 87 74

 

Hjemmeside:
www.storhamar.vgs.no/
Adresse: Mabel Sandbergs veg 25 2315 Hamar

Innlandet fylkeskommune – Storhamar videregående skole

Storhamar videregående skole ligger på Martodden i en egen bydel av Hamar. Skolen har ca 130 ansatte og gir opplæring til ca 460 elever i løpet av et skoleår. Skolen har også ansvar for institusjonsundervisning i Hamar og Ilseng Fengsel, og ved Fossumkollektivene og har her ca 300 deltakere i opplæring gjennom året. Skolen er undervisningssted og samarbeidsskole for Karriere Innlandet Hamar.

Storhamar videregående skole har utdanningsprogram for helse- og oppvekstfag, idrettsfag, restaurant- og matfag og påbygg til generell studiekompetanse. I tillegg er det individuelt tilpassede opplæringsløp innenfor andre programområder. Det er et elev- og utviklingsorientert miljø der blant annet pedagogiske metoder, internasjonalisering og ansvaret som regional utviklingsaktør står i fokus.

Med utsikt til Mjøsa og kort vei til museumsområdet Domkirkeodden og Norsk Jernbanemuseum, boliger, næring og friområder ligger skolen i et attraktivt utviklingsområde av Hamar.

Skolen eies og drives av Innlandet fylkeskommune.

 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Svein Risbakken
  • Tittel: Ass. rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 99 50 66 61
  • Hjørdis Bjølseth
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 97 65 87 74

Lokasjon

  • Hamar

Søknadsfrist

Januar 31, 2024

Wang Ung Follo – Lærere (søknadsfrist 02.02.2024)

 

WANG Ung Follo er på utkikk etter flere engasjerte og dyktige lærere

– er du den vi leter etter? Søk, da!

 

Arbeidsgiver WANG Ung Follo AS

Stillingstittel Lærer/adjunkt/lektor

Frist 02.02.2024

Ansettelsesform Fast

WANG Ung Follo er en idrettsungdomsskole som startet opp i 2022. Høsten 2024 vil vi være fulltallig med 186 elever. Skolen har behov for flere lærere som ønsker å jobbe med elever som vil være rå på idrett og rå på skole.

Hva kjennetegner en lærer på WANG Ung Follo?

  • er digitalt fremoverlent
  • liker å jobbe i team
  • verdsetter delingskultur og profesjonsfaglige fellesskaper
  • ser muligheter for alle elever
  • har både faglig kompetanse og relasjonskompetanse
  • er tydelige klasseledere og forbilder
  • får litt kick av forventningsfulle elever og foreldre
  • initiativrik og løsningsorientert
  • viser raushet og arbeidsglede

Vi ønsker deg som har minimum 60 studiepoeng i matematikk, minimum 60 studiepoeng i naturfag, 30 studiepoeng i kunst- og håndverk og musikk. Vi ønsker søkere som har minimum to av disse fagene i sin fagkrets. Har du norsk og/eller engelsk i tillegg vil dette være interessant.

Lærerkvalifikasjoner:

  • praktisk-pedagogisk utdanning
  • det er ønskelig med god kompetanse innenfor O365, herunder Teams og OneNote
  • vi vektlegger kompetanse innen IKT
  • personlig egnethet vil bli sterkt vektlagt

Vi tilbyr:

  • en arbeidsplass med høye ambisjoner på både egne og elevenes vegne
  • et godt kollegafellesskap preget av åpenhet, humør og samhold
  • engasjerende og faglig sterke kolleger
  • positive og samarbeidende elever og foresatte
  • mulighet for å være med på å bygge opp en skolekultur som ser hele eleven
  • konkurransedyktige arbeidsbetingelser

 

Søk på stillingene her.

 

Ønsker DU å være en del av laget? For nærmere opplysninger kontakt Nina Kristin Sæthre på telefon 99797516.

 

Vennligst send inn søknad og fullstendig CV via «søk her»-knappen. Vi innkaller til intervjuer fortløpende.

Alle søknader og henvendelser behandles, om ønskelig, konfidensielt frem til annet er avtalt.

Dette er verdens kuleste arbeidsplass! Sjekk ut vår profil på sosiale medier! Vi ser frem til å møte DEG!

 

Om arbeidsgiveren

WANG UNG Follo er en ungdomsskole med idrettsprofil. Vi startet opp med to 8. klasser i august 2022, to nye klasser i 2023 og vil utvide med to klasser høsten 2024. Skolen vil være komplett i 2024 med 186 elever.
Skolebygget ligger på Sofiemyr, med god busskommunikasjon rett ved skolen. Vi har også en stor parkeringsplass som hører til.
Vi er 8 lærere, samt 14 trenere. Skolen har et ungt personale, og arbeidsmiljøet er preget av et sterkt samhold. Fokuset ligger på å være en lærende organisasjon, og det sosiale aspektet er høyt prioritert. Visjonen vår er at WANG Ung Follo skal være en ledende utdanningsinstitusjon i Norge med hovedfokus på å kombinere utdanning med trening/idrett mot høyt nivå. Vi skal oppfattes som Norges mest kompetente skole på utvikling av unge utøvere. Elevene våre er engasjerte og resultatorienterte med en lidenskap for idrett.
Vil du være med på denne spennende reisen med oss i WANG-familien? Søk om å bli en del av laget!

Del stillingen

Selskap

Wang Tønsberg AS

Kontaktinfo

  • Nina Kristin Sæthre
  • Tittel: Daglig leder / rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 99 79 75 16

Lokasjon

  • Sofiemyr

Søknadsfrist

Februar 2, 2024

Wang Ung Follo – Avdelingsleder (søknadsfrist 02.02.2024)

 

WANG Ung Follo søker avdelingsleder

 

Arbeidsgiver WANG Ung Follo AS

Stillingstittel Avdelingsleder

Frist 02.02.2024

Ansettelsesform Fast

Vil du være med å lede og videreutvikle WANG Ung Follo?

WANG Ung Follo er inne i sitt andre driftsår og vil fra august 2024 bli fullt utbygd med til sammen 186 elever fra 8. – 10. trinn.

Vi søker etter en avdelingsleder som fra august 2024 skal inngå i skolens lederteam bestående av rektor/daglig leder og idrettsansvarlig.

Vi søker etter deg som ønsker å legge til rette for idrett og skole, og har evne til å se mulighetene for hvordan idrettsungdommer får en helhetlig og god skolehverdag der de kombinerer trening med skole.

Som avdelingsleder for WANG Ung Follo får du medansvar for skolens kvalitetsutvikling (nasjonale prøver, elevundersøkelsen, eksamen mm.). Koordinering av skolens spesialundervisning, timeplanlegging samt løpende drift av disse og vikarinnkalling. Det er ønskelig at avdelingsleder har kompetanse til å bistå skolen med den pedagogiske- og tekniske driften av IKT. Avdelingsleder vil være stedfortreder for rektor. Det vil være noe undervisning i stillingen. Konkret plan over arbeidsoppgaver vil defineres ved tiltredelse.

Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper til stillingen:

Utdanning i skoleledelse og genuint opptatt av skoleutvikling
Godkjent undervisningskompetanse og erfaring fra ungdomsskole
God evne til å jobbe systematisk med fokusområder og mål, og balanserer langsiktige målsettinger med prioriteringer i hverdagen
Stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne i møte med komplekse arbeidsoppgaver
Være god på å bygge relasjoner med både elever, foresatte og ansatte
Det å kunne møte andre med et smil, varme og raushet
Forståelse for og god evne til samarbeid i team, men jobber også selvstendig og tar beslutninger
God økonomiforståelse
Personlig egnethet vil bli vektlagt i tilsettingen

Vi tilbyr:

Et varmt og inkluderende arbeidsmiljø.
En motivert elevgruppe med et stort læringspotensiale.
Profesjonsfellesskap gjennom andre WANG-skoler.
Motiverte og fremoverlente kolleger.
Pensjon i Statens pensjonskasse.
Lønn etter avtale.

 

Søk på stillingen her.

 

Ønsker DU å være en del av laget? For nærmere opplysninger kontakt Nina Kristin Sæthre på telefon 99797516.

 

Vennligst send inn søknad og fullstendig CV via «søk her»-knappen. Vi innkaller til intervjuer fortløpende.

Alle søknader og henvendelser behandles, om ønskelig, konfidensielt frem til annet er avtalt.

Dette er verdens kuleste arbeidsplass! Sjekk ut vår profil på sosiale medier! Vi ser frem til å møte DEG!

 

Om arbeidsgiveren

WANG UNG Follo er en ungdomsskole med idrettsprofil. Vi startet opp med to 8. klasser i august 2022, to nye klasser i 2023 og vil utvide med to klasser høsten 2024. Skolen vil være komplett i 2024 med 186 elever.
Skolebygget ligger på Sofiemyr, med god busskommunikasjon rett ved skolen. Vi har også en stor parkeringsplass som hører til.
Vi er 8 lærere, samt 14 trenere. Skolen har et ungt personale, og arbeidsmiljøet er preget av et sterkt samhold. Fokuset ligger på å være en lærende organisasjon, og det sosiale aspektet er høyt prioritert. Visjonen vår er at WANG Ung Follo skal være en ledende utdanningsinstitusjon i Norge med hovedfokus på å kombinere utdanning med trening/idrett mot høyt nivå. Vi skal oppfattes som Norges mest kompetente skole på utvikling av unge utøvere. Elevene våre er engasjerte og resultatorienterte med en lidenskap for idrett.
Vil du være med på denne spennende reisen med oss i WANG-familien? Søk om å bli en del av laget!

 

Del stillingen

Selskap

Wang Tønsberg AS

Kontaktinfo

  • Nina Kristin Sæthre
  • Tittel: Daglig leder / rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 99 79 75 16

Lokasjon

  • Sofiemyr

Søknadsfrist

Februar 2, 2024

2 stk. Barnehagelærer/Pedagogisk leder (fast, 100%) – Solsida barnehage (søknadsfrist 01.02.2024)

Gjemnes kommune Solsida barnehage

Barnehagelærer/Pedagogisk leder

 

2 stk. Barnehagelærer/Pedagogisk leder (fast, 100%)

Om kommunen

Gjemnes kommune er en organisasjon i utvikling, og nå har vi bruk for din kompetanse. Vi har et godt og trivelig arbeidsmiljø, der verdibasert ledelse bygd på lagånd, ansvarliggjøring, lojalitet og brukerfokus ligger til grunn for virksomheten. Gjemnes kommune har 2600 innbyggere og ligger sentralt plassert midt imellom Kristiansund og Molde med god bussforbindelse til begge byer. Kommunen ligger i naturskjønne omgivelser med rike muligheter for friluftsliv i alle årstider.

Arbeidsstedet

Solsida barnehage er kommunens største barnehage med 64 plasser fordelt på tre aldersinndelte avdelinger. Barnehagen befinner seg i boligfeltet Solsida rett før du kommer til Batnfjordsøra.

Stillingstype

Vi har 2 barnehagelærerstillinger (2×100%) ledig, med tiltredelse snarest. Stillingene kan bli omgjort til pedagogisk leder ved behov.

Arbeidsoppgaver:

Arbeidsoppgaver for barnehagelærere innebærer blant annet:

  • tilrettelegge for stimulerende lekemiljø og skape gode hverdager for barna, både inne og ute
  • tilrettelegge for en pedagogisk hverdag for barna, både inne og ute
  • bidra med faglige innspill
  • samarbeide med foreldre/foresatte, øvrige avdelinger og andre fag-instanser
  • planlegge og gjennomføre foreldresamtaler og foreldremøter
  • være opptatt av kvalitet og ønske å utvikle seg og medarbeiderne faglig
  • du må like å være mye ute, både på barnehagens uteområde og ute på tur. Det er viktig å kunne
  • bruke naturen som en pedagogisk arena for lek og læring
  • ha oversikt over avdelingens samlede ressurser
  • legge tilrette for at barna skal være mye utendørs
  • samarbeide med foreldre, øvrige avdelinger og andre instanser
  • delta aktivt i å skape et godt arbeidsmiljø
  • lede utviklingsarbeid på egen avdeling og i personalgruppa, i nært samarbeid med leder tilrettelegge
  • for stimulerende lekemiljø og skape gode hverdager for barna, både inne og ute

Kvalifikasjoner:

  • Fullført og bestått førskolelærer/barnehagelærerutdanning, men andre treåringe høyskoleutdanninger innenfor helse og sosialfag eller pedagogikk oppfordres til å søke.

Vi ønsker oss faglig dyktige barnehagelærere som:

  • Legger vekt på at barnas lek er viktig for utvikling og læring
  • Har erfaring fra arbeid med barnehagebarn
  • Er engasjert og brenner for arbeid med barn
  • Er fleksibel og løsningsorientert, kan ta ting på sparket.
  • At du synes humor er viktig for et godt arbeidsmiljø og i samvær med barna
  • Legger vekt på barns medvirkning
  • Er opptatt av faglig utvikling
  • Personlig egnethet vektlegges

Vi setter krav om:

  • God muntlig og skriftlig framstillingsevne
  • God IKT-kompetanse
  • Helse som er forenlig med arbeidets art
  • Politiattest må framvises for den som blir ansatt, jfr. Lov om barnehager § 30

Vi tilbyr:

  • Et godt arbeidsmiljø hvor det legges til rette for medvirkning og faglig utvikling.
  • Kontorplass, og plantid i arbeidstiden.
  • Ansettelse og lønn etter kommunalt avtaleverk (Tillegg for pedagogisk leder: 30 000,-).
  • Medlemskap i KLP.

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

Søk på stillingen her.

 

Referansenummer: 23/1421

Fylke: Møre og Romsdal

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 01.02.2023

 

Tiltredelse: 01.02.2024

Arbeidssted: Solsida barnehage

 

Kontaktpersoner:

Siri Berg

mob: +47 948 30 038

 

Hjemmeside:
www.gjemnes.kommune.no
Adresse: Solsidavegen 14 6631 Batnfjordsøra

Gjemnes kommune Solsida barnehage

Gjemnes kommune ligger på Nordmøre sentralt plassert midt mellom byene Kristiansund og Molde i Møre og Romsdal fylke. Gjemnes har ca 2600 innbyggere og et areal på ca 381 km2. Kommunesenteret ligger i tettstedet Batnfjordsøra.

 

Del stillingen

Selskap

Gjemnes kommune

Kontaktinfo

  • Siri Berg
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 948 30 038

Lokasjon

  • Gjemnes
  • Batnfjordsøra

Søknadsfrist

Februar 1, 2024