Undervisningsstilling 100% fast – Virksomhet grunnskole og voksenopplæring Kvinesdal ungdomsskole (Søknadsfrist 10.12.2023)

Kvinesdal kommune bilde øverst

 

 

Undervisningsstilling 100% fast

 

 

Kvinesdal ungdomsskole, Virksomhet grunnskole og voksenopplæring, Kvinesdal kommune

Om stillingen

Vil du jobbe og bo i en vakker, vennlig og vågal kommune, delta i et åpent, inkluderende og aktivt lokalsamfunn, og arbeide i en skole som er preget av målrettet fokus, godt humør og positivt samarbeid – så har du sjansen nå!

Kvinesdal ungdomsskole har ledig stilling; 100% fast.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 10.12.2023
Arbeidsgiver: Kvinesdal kommune
Stillingstittel: Virksomhet grunnskole og voksenopplæring, KVUS, Undervisningsstilling 100% fast – ID 1694
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4733107822

Kvalifikasjoner

Lektorutdanning
Grunnskolelærerutdanning for 5.-10. årstrinn
Allmennlærerutdanning
Faglærerutdanning
Universitets- og høyskoleutdanning og PPU
Det er ønskelig med erfaring fra undervisning. Søkere bør ha god arbeidskapasitet, lojalitet og fleksibilitet.
Skolen søker primært lærere som har realfag og praktisk estetiske fag i fagkombinasjonen, men andre fag kan være aktuelle.

Personlige egenskaper

Personen vi søker må ha gode samarbeidsevner, være tydelig klasseleder og god relasjonsbygger overfor elever, foresatte og kolleger.
Du må trives med å være synlig tilstede blant ungdommer og delta aktivt i skolens utviklingsarbeid.
Du må ha vekt på at elevene skal inkluderes og oppleve mestring sosialt og faglig.
Du må ha gode kommunikative ferdigheter og et helhetlig menneskesyn som vises i kommunikasjon og handling.

Vi tilbyr

Kvinesdal ungdomsskole er en 8 – 10 skole med f.t. 216 elever. Skolen driver systematisk pedagogisk utviklings- og kvalitetsarbeid med fokus på skole-hjem samarbeid, et inkluderende læringsmiljø, grunnleggende ferdigheter og livsmestring.
Skolen fokuserer på trivsel og faglige resultater og vektlegger klasseledelse, høy fagkompetanse, tilpasset og dysleksivennlig undervisning samt arbeid med relasjoner i undervisningsarbeidet.
Som ansatt på Kvinesdal ungdomsskole blir du en del av et solid, raust og profesjonelt team som støtter hverandre og samarbeider tett til det beste for alle.
Skolen ligger i naturskjønne omgivelser like ved lakseelva Kvina og har et stort uteområde med fotballbane, håndball/basketballbane, sandvolleyballbane og strandområde.
For mer informasjon om skolen, se www.kvinesdal.ungdomsskole.no
Kvinesdal kommune har firmahytter på skistedet Knaben, flotte turmuligheter, KVINAbadet, golfbane m.m
Tilsetting skjer etter gjeldende lover, regler og avtaleverk.

Som lærer blir du medlem i Statens pensjonskasse, som gir deg mange goder i tillegg til livsvarig alderspensjon og AFP: Du kan ha rett til økonomisk støtte hvis du blir syk eller ufør, dine nærmeste blir økonomisk sikret når du dør, og du får gode betingelser på boliglån. Les mer om ansattgodene i medlemskapet på spk.no/larer.

En gjør oppmerksom på at alle ansettelser skjer på betingelse av at det blir levert godkjent politiattest før tiltredelse. Attesten skal leveres når en får tilbud om ansettelse.

Attesterte kopier av vitnemål og arbeidsbekreftelser samt dokumentasjon av godkjent tjenesteansiennitet må framlegges på forespørsel. Dette kan eventuelt lastes opp som vedlegg.

Kvinesdal kommune har fokus på å ha et inkluderende og likestilt arbeidsliv og er opptatt av at arbeidsstyrken i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i samfunnet. Vi oppfordrer alle kvalifiserte til å søke, uansett alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn.
Kvinesdal kommune er sertifisert arbeidsgiver i sertifiseringsordningen Likestilt arbeidsliv, en sertifiseringsordning for private og offentlige virksomheter som jobber systematisk for likestilling og mangfold i egen organisasjon.

Kvinesdal kommune er stolt av å være med i prosjektet #drømmejobben.
#drømmejobben er en felles betegnelse for de mange fremtidsrettede, meningsfulle og faglig spennende jobbene kommunene på Sørlandet tilbyr.
Les mer på www.drømmejobben.com

NB! Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig selv om de har bedt om at informasjonen blir holdt unntatt fra pressen. Kvinesdal kommune vil alltid ta kontakt med søker på forhånd dersom ønsket ikke blir imøtekommet, jmf.§25 i Offentleglova.

Kvinesdal ungdomsskole, Åsevegen 12, 4480 Kvinesdal, Norge

 

Søk på stillingen her

 

Kontaktinformasjon

Tøri Johannessen
Rektor Kvinesdal ungdomsskole
 Telefon:9596049
E-post:[email protected]

 

Vakre, vennlige og vågale Kvinesdal ligger sentralt plassert vest i Agder og har 6.000 innbyggere. Kommunen strekker seg fra fjord til fjell og gir innbyggere og besøkende alle typer naturopplevelser. Elva Kvina renner gjennom kommunesenteret og skaper en flott ramme om en kommune i vekst og utvikling. Kommunen har gode tjenester til innbyggerne og har sterkt fokus på næringsutvikling.

For mer informasjon om kommunen; se www.kvinesdal.kommune.no

Del stillingen

Selskap

Kvinesdal kommune

Kontaktinfo

  • Tøri Johannessen
  • Tittel: Rektor Kvinesdal ungdomsskole
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 959 60 497

Lokasjon

  • Kvinesdal

Søknadsfrist

Desember 10, 2023

Tjenester for funksjonshemma: Vernepleiar / sjukepleier / miljøterapeut (søknadsfrist løpende)

Psykolog / psykologspesialist 100% fast – Barn og familie – Husnes tenestesenter (søknadsfrist 01.01.2024)

Kvinnherad kommune Barn og familie

Psykolog/psykologspesialist 100% fast

 

Eining Barn og familie er ei av 21 einingar i sektor oppvekst. Eininga er delt opp i fem avdelingar; Barnevern, PPT, helsestasjon, avdeling for Familiestøtte og Villatoppen avlastningsbustad. Eininga held til på Husnes tenestesenter.

Omtale av stillingane

Ved Eining Barn og familie, avdeling for Familiestøtte, er det ledig 100% fast stilling som psykolog/psykologspesialist. Psykologen skal gjennom psykologfagleg arbeid bidra i utforming og implementering av tiltak på ulike nivå innan psykisk helse for barn og unge. Helsefremjande og førebyggjande arbeid og tidleg innsats er hovudoppgåvene.

Psykologen skal medverke til å styrke det kommunale arbeidet for å fremje god psykisk helse mellom barn og unge. Det vil vere oppgåver knytt til rettleiing internt i eininga og i forhold til skular og barnehagar. Stillinga er og del av lågterskeltilbod til barn, unge og deira familiar. Psykologen kan og få oppgåver knytt til det overordna planarbeid for kommunen si tenesteutvikling på målområdet psykisk helse/ oppvekst.

Kvinnherad Kommune har tre stillingar for psykolog, der to av desse er i Eining Barn og familie.

Stillinga er organisert i familieteamet i avdeling for Familiestøtte, men arbeider og saman med PPT, barnevern, helsestasjon og andre førebyggande tiltak for barn, unge og deira familiar. Det er nært samarbeid mellom dei to psykologstillingane.

Det er rom for å utforme stillingsinnhaldet i samarbeid med dei som vert tilsett.

Arbeidsoppgåver

  • Ta del i tiltaksutvikling, og bidra til koordinerte tenester og innsats for barn, unge og familiar.
  • Tverrfagleg samarbeid med skular, barnehagar og andre relevante instansar.
  • Bidra til kompetanseheving gjennom konsultasjon/veiledning, rådgjeving og undervisning til aktuelle grupper av personell og tenester i sektor oppvekst.
  • Utgreiing/behandlingsoppgåver og oppfølging av barn og unge
  • Råd og rettleiing til barn, unge og deira foreldre

Kvalifikasjonar

Vi søkjer etter psykolog, men andre med relevant utdanning og erfaring (innan familierettleiing og samtalar med barn og unge) kan og søkje og vil eventuelt få mellombels tilsetting i 1 år.

Det vil bli lagt særleg vekt på;

  • evne til samarbeid
  • evne til å arbeide sjølvstendig
  • arbeide målretta, systematisk og strukturert
  • at ein er eigna for arbeid med foreldre, barn og ungdom
  • vilje til å tenke alternativt og tverrfagleg
  • gode kommunikasjonsevner, norsk munnleg og skriftleg
  • Den som vert tilsett må ha sertifikat og disponera bil.

Vi tilbyr

  • Eit positivt arbeidsmiljø med høve til faglege utfordringar.
  • Utfordrande og varierte arbeidsoppgåver.
  • Løn etter avtaleverk.
  • Høve til relevante kurs og spesialisering/vedlikehald.
  • Veiledning
  • Tilsetjing skjer etter gjeldande vilkår for kommunale arbeidstakarar i samsvar med HTA og AML.
  • Pensjonsordning, ulykkes- og gruppelivsforsikring gjennom KLP.
  • Kvinnherad kommune er ei IA-verksemd.
  • Dekning av flytteutgifter etter nærare reglar.
  • Gode høve til friluftsliv både sommar og vinter
  • Varierte kulturtilbod
  • Gode oppveksttilhøve for barn

Det er krav om gyldig politiattest før du tiltrer i stillinga. Kravet er heimla i lov om barnevern § 12-11, opplæringslova § 10.9, lov om barnehagar § 30, Helsepersonellova § 20 og helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.

 

Søk på stillinga her.

Fylke: Vestland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 01.01.2024

 

Tiltreding: Snarleg tilsetting

Arbeidsstad: Husnes tenestesenter

 

Kontaktpersonar:

Randi Pedersen

mob: +47 45288088

Vigdis Gammelsæther

mob: +47 90607896

 

Heimeside:
www.kvinnherad.kommune.no
Adresse: Sentrumsvegen 29 5460 Husnes

Kvinnherad kommune Barn og familie

Kvinnherad kommune har 13.100 innbyggjarar.

Kommunen ligg i Sunnhordland, mellom Bergen, Haugesund og Odda

Rosendal er administrativt senter, Husnes er største tettstaden og har vidaregåande skule og handelssenter. Kvinnherad har eit mangfaldig kulturliv. Sjø, skjærgard, fjell og bre gjev naturtilhøve for friluftsliv heile året.

 

 

Del stillingen

Selskap

Kvinnherad kommune

Kontaktinfo

  • Randi Pedersen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 452 88 088
  • Vigdis Gammelsæther
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 906 07 896

Lokasjon

  • Rosendal

Søknadsfrist

Januar 1, 2024

Menighetspedagog 2.gangsutlysning, Midlertidig (Søknadsfrist 04.12.2023)

 

Menighetspedagog 2.gangsutlysning

 

 

 

Menighetene på Kvaløya består av soknene Hillesøy, Kvaløy og Sandnessund. Menighetene strekker seg fra Hillesøy/Sommarøy i sør til Rebbenesøy i nord. Menighetene har til sammen 14 ansatte; kirkemusikere, kirketjenere, menighetspedagoger, menighetsforvalter, kateket, sokneprester, ungdomsarbeidere og diakon. De tre menighetene samarbeider tett i stabsfellesskapet, og inspirerer hverandre til kreativt arbeid og tverrfaglig samarbeid.

Det er ledig midlertidig 80 % stilling som menighetspedagog for soknene Hillesøy og Sandnessund. Stillingen fordeles for Hillesøy i 20 % og Sandnessund i 60 % stilling. Vi søker etter en selvstendig, kreativ og engasjert person som liker utfordringer for snarlig tiltredelse og frem til sommeren 2024, med mulighet for forlengelse eller fast stilling.

Den som tilsettes vil ha kontor på Slettatorget 8, sammen med Kvaløy menighet. Menighetspedagogene på Kvaløya deler kontor og sammen planlegger man og støtter hverandre i det pedagogiske og kreative arbeidet.

Menighetene ønsker å formidle kristen tro, tradisjon og praksis gjennom opplevelser, musikk, aktiviteter og erfaringer. Vi inviterer derfor til ulike arrangementer og aktiviteter. Eksempel på det er babysang, ulike klubber og ulike leirer for alle aldersgrupper.

 

  • Søknadsfrist:04.12.2023
  • Arbeidsgiver: Tromsø kirkelige fellesråd
  • Sted: Kvaløysletta
  • Stillingstittel: Menighetspedagog
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Deltid
  • Ansettelsesform: Midlertidig
  • Stillingsprosent: 80

 

Stillingen har følgende hovedoppgaver

  • Planlegge, lede og utvikle trosopplæringstiltak i henhold til vedtatte trosopplæringsplan
  • Rekruttere og administrere frivillige medarbeidere til trosopplæringstiltak.
  • Deltagelse på gudstjenester/helgearbeid gjennomsnittlig hver 3. helg.
  • Tett samarbeid med Kvaløy sokn

 

Vi ønsker søkere med følgende kvalifikasjoner

  • Utdanning innen pedagogikk og/eller kristendomskunnskap
  • Gjerne utdanning og/eller erfaring med formidlingsfag, f.eks. musikk, kunst og drama i forhold til barn og ungdom
  • Erfaring fra arbeid med barn og unge
  • Interesse og erfaring fra bruk av sosiale medier og andre kommunikasjonskanaler
  • Må ha førerkort og helst ha bil

 

Personlige egenskaper

  • Gode formidlingsevner og samarbeidsegenskaper
  • Like å formidle og arbeide med barn og unge
  • En kontaktskapende og relasjonsbyggende væremåte
  • Evne til å motivere andre
  • Evne til å arbeide selvstendig
  • Personlige egenskaper vil bli vektlagt ved ansettelsen

 

Vi tilbyr

  • Lønn og øvrige vilkår i henhold til tariffavtale innen kirkelig tariffområde.
  • Offentlig pensjonsordning med svært gode vilkår.
  • Den som ansettes må regne med kvelds- og helgearbeid.

Det stilles krav til medlemskap i Den norske kirke. Den som tilsettes må fremlegge tilfredsstillende barneomsorgsattest (omfattende politiattest).

 

Nærmere opplysninger kan fås hos:

  • Personalsjef Heidi Bolstad tlf 411 42087
  • Sokneprest Dag Sæter tlf 40403186
  • Menighetspedagog Kathrine Tolo Vassbø tlf 99370621

Søknadsfrist: 25. september 2023

 

Slettatorget 8, 9100 Kvaløysletta, Norge

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Heidi Bolstad
Personalsjef
 Telefon:41142087

Kathrine Tolo Vassbø
Menighetspedagog
 Telefon:99370621

Del stillingen

Selskap

Tromsø kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Heidi Bolstad
  • Tittel: Personalsjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 411 42 087
  • Kathrine Tolo Vassbø
  • Tittel: Menighetspedagog
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 99370621

Lokasjon

  • Kvaløysletta

Søknadsfrist

Desember 4, 2023

ØHD og legevakt: Sykepleier 3 x 80% fast stilling ved Tønsbergregion legevakt (søknadsfrist 10.12.2023)

Tønsberg kommune Legevakt

 

Sykepleier 3 x 80% fast stilling ved Tønsbergregion legevakt

 

 

 

Ønsker du å bli en del av et spennende fagmiljø?

Vi søker deg som ønsker spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i et aktivt fagmiljø. Tønsbergregionen legevakt dekker Færder, Holmestrand og Tønsberg kommuner, og har et opptaksområde på ca. 100.000 innbyggere. Tønsberg kommune er vertskommune. Tønsbergregionen legevakt holder til i moderne lokaler i Kjelle helsepark i Tønsberg. Legevakten er ett døgndrevet tjenestetilbud, som dekker den akuttmedisinske beredskapen både på dag, kveld, natt, helg og helligdager. Vi har ett tverrfaglig og godt arbeidsmiljø. Tønsbergregion legevakt er organisert med en tjenesteleder, overlege, og god bemanning av sykepleiere, vaktleger og annet helsepersonell. Legevaktbilen er betjent av lege og ambulansearbeider, og kjører ut på sykebesøk og akutte oppdrag.
Legevakta er samlokalisert med Tønsberg kommunale fastlegekontor og Øyeblikkelig hjelp døgnplasser.

 

Arbeidsoppgaver legevakt:

  • Mottak-, triage-, prøvetaking-, observasjon-, og behandling av pasienter.
  • Betjene nødnettsentral, medisinske vurderinger og rådgivning.
  • Assistere lege
  • Pasientdokumentasjon
  • Triagering
  • Sykepleiefaglige oppgaver
  • Medisinhåndtering
  • Forbedringsarbeid, kvalitet og pasientsikkerhet
  • Tverrfaglig samarbeid
  • Andre driftsmessige gjøremål

Arbeidsoppgaver blir tildelt i etter kvalifikasjoner, kompetanse og opplæring. Opplæring på nødnettsentralen vurderes individuelt.

 

Kvalifikasjoner:

  • Autorisasjon som sykepleier
  • Minimum 2 års klinisk erfaring vektlegges
  • Vektlegger erfaring fra akuttmedisin/legevakt
  • Tilstrekkelig- og relevant klinisk erfaring
  • Gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig
  • Gode grunnleggende data- og teknologiske ferdigheter
  • Gode engelskferdigheter
  • Beherske digitale verktøy
  • Gyldig politiattest

 

Personlige egenskaper:

  • Tønsberg kommune sine verdier er åpen, oppriktig og profesjonell. Vi ønsker ansatte som etterlever disse verdiene.
  • Er positiv, løsningsorientert, initiativrik, kreativ og engasjert
  • Selvstendig, effektiv, strukturert og grundig i den yrkesutøvelse
  • Opptatt av kvalitet
  • Ansvarsbevisst
  • God simultankapasitet og omstillingsevne
  • Har en tydelig bevissthet og er åpen rundt egne faglige styrker og begrensninger
  • Gode kommunikasjons-, samarbeids-, og samhandlingsevner og trives med teamarbeid
  • Har ett godt utviklet klinisk blikk
  • Stødig sykepleiefaglig vurderingsevne
  • Fleksibel, strukturert og samarbeidsvillig
  • Trives i et aktivt og hektisk arbeidsmiljø med legevaktens kompleksitet og uforutsigbarhet
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr:

  • Faglige utfordringer og ett spennende fagområde
  • Varierte arbeidsoppgaver med mulighet for kompetanseutvikling
  • Godt arbeidsmiljø og engasjerte kollegaer
  • God opplæring og nødvendige kurs
  • Mulighet for faglig og personlig utvikling
  • Årsturnus fra 2024
  • Legevaktstillegg kr: 30.000 pr år i 100% stilling, ved fullført opplæring og sertifisering ved innskriving, lab, ute, nødnettsentralen og som vaktleder.
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Obligatorisk kursing i Vold- og overgrepshåndtering og Akuttmedisin, for fast ansatt.
  • Fagdager og akuttmedisinsk samtrening- og øvelser med lokale samarbeidende nødetater

 

For stillingen gjelder:

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. Minst to referanser må oppgis. Ansettelse skjer etter kommunale vilkår, på de lønns-og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtale. Kommunal pensjonsordning

Kopi av attester og vitnemål blir etterspurt ved behov. Kopiene blir ikke returnert.

Søkerliste med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig ihht. Offentlighetsloven. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søkeren varsles om dette.
Kommunen ber aldri om kontaktinformasjon eller kontoopplysninger i rekrutteringsfasen, verken over SMS, e-post eller i brev via Digipost.

 

 

Søk her

 

 

  • Referansenummer: 23/20635
  • Fylke: Vestfold og Telemark
  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Deltid
  • Arbeidstid: Skift / turnus / arbeidstidsordning
  • Søknadsfrist: 10.12.2023
  • Tiltredelse: Snarest, etter avtale
  • Arbeidssted: Tønsbergregionen legevakt

 

Kontaktpersoner:

Anita Ustad
mob: +47 92447911

 

Hjemmeside:

https://tonsberg.kommune.no

 

Adresse:

Halfdan Wilhelmsens Alle 1c 3110 TØNSBERG

 

Tønsberg ligger i hjertet av Vestfold. Med sin vakre skjærgård, rike kulturliv og sentrale beliggenhet, er Tønsberg et attraktivt sted å bo. Kommunen har 58 000 innbyggere og er i stadig vekst.

Tønsberg kommune er en stor arbeidsgiver med 3800 årsverk. Vi har dyktige og motiverte ansatte som jobber med å løse viktige samfunnsoppgaver. Planverket i kommunen gir føringer for innovativt arbeid.

Kommunen er en IA-virksomhet som legger vekt på samarbeide om et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Del stillingen

Selskap

Tønsberg kommune

Kontaktinfo

  • Anita Ustad
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 92447911

Lokasjon

  • Tønsberg

Søknadsfrist

Desember 10, 2023

Diakon 60% (søknadsfrist 26.11.2023)

 

Diakon 60 %

 

 

 

Nittedal kommune med ca. 25.000 innbyggere har en attraktiv beliggenhet i umiddelbar nærhet til både natur og storby. Kort vei og god kommunikasjon til Oslo. Positiv nærings- og boligutvikling betyr en ny giv for kommunen som har et aktivt kultur- og musikkliv der også kirken spiller en viktig rolle.

Nittedal har to sokn med tre gudstjenestesteder, Hakadal kirke, Nittedal kirke, og Rotnes kirke som ble innviet i desember 2016. Soknene betjenes av en engasjert og samarbeidsorientert stab som totalt teller 22 personer, herav 3 prester. Vi har kontorfellesskap i tilknytning til Nittedal rådhus.

Som diakon hos oss vil du arbeide med å fremme medmenneskelig omsorg og fellesskapsbyggende arbeid, og er den tjenesten som i særlig grad er rettet mot mennesker i nød.
Nåværende diakon går ned i stillingsprosent og vil være en nær kollega og sparringspartner.
Se også www.nittedal.kirken.no

 

  • Søknadsfrist: 26.11.2023
  • Arbeidsgiver: Nittedal kirkelige fellesråd
  • Sted: Nittedal
  • Stillingstittel: Diakon 60 %
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Deltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 60
  • Webcruiter-ID: 4728188996

 

Sammen med nåværende diakon (40 %) vil arbeidsoppgaver være

  • Lede og utvikle menighetens diakonitjeneste, med spesiell vekt på å legge til rette for og å fremme medmenneskelig omsorg og fellesskapsbyggende arbeid i henhold til
  • Den norske kirkes ordninger
  • Videreutvikle og gjennomføre lokal diakoniplan sammen med diakoniutvalg og stab i henhold til sentral Plan for diakoni.
  • Lede/sekretær for diakoniutvalget, samt samarbeid med stab
  • Rekruttering, oppfølging og samarbeid med frivillige medarbeidere
  • Sorgarbeid, oppfølging av etterlatte
    Besøkstjeneste og annen frivillig innsats
  • Samtale/sjelesorg og tilstedeværelse for mennesker i sårbare situasjoner
  • Være kontaktperson, og lede/bidra inn mot formiddagstreff og andre fellesskapsbyggende tiltak.
  • Utvikle diakonalt inkluderingsarbeid
  • Delta i planlegging og gjennomføring av gudstjenester med diakonien i fokus
  • Samarbeid med kommunale institusjoner samt institusjonsandakter
  • Samarbeid om fellestiltak i prostiet sammen med andre diakoner
  • Samarbeid med og nettverksarbeid blant kommunale instanser og frivillige organisasjoner

 

Kvalifikasjoner

  • Utdanning i samsvar med tjenesteordning og kvalifikasjonskrav for diakoner i Den norske kirke.
  • Annen relevant utdanning/praksis kan bli vurdert. Relevant erfaring kan
    kompensere for manglende utdanning.
  • Erfaring med å bruke IT-verktøy og kjennskap til bruk av sosiale medier
  • Søker må disponere egen bil
  • Søker må være medlem av DNK og arbeide etter kirkens tros- og verdigrunnlag
  • Tilfredsstillende politiattest må legges frem før endelig tilsetting

 

Personlige egenskaper

  • Erfaring fra diakonalt arbeid
  • Kan opptre selvstendig og ansvarsfullt, er profesjonell i møte med mennesker i ulike livssituasjoner
  • God evne til og erfaring med, å planlegge og gjennomføre ulike aktiviteter
  • God samarbeidsevner med ansatte og frivillige
  • Må kunne arbeide selvstendig, være kreativ, fleksibel og løsningsorientert
  • Gode ferdigheter i norsk, skriftlig og muntlig
  • Personlig egnethet og motivasjon for stillingen vil bli vektlagt
  • Du må trives med noe kvelds- og helgejobbing. Plusstid avspaseres iht. avtale

 

Vi tilbyr

  • Et hyggelig, tverrfaglig og godt arbeidsmiljø
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lønn og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende regulativ og tariffavtale
  • Kjøregodtgjørelse i samsvar med gjeldende regulativ
  • Pensjonsordning i KLP
  • Mulig utvidelse av stillingen etter hvert
  • Tiltredelse etter avtale

Alle må søke elektronisk via www.kirkejobb.no
Søknadsfrist: 26. november

 

Rådhusveien 3, 1482 Nittedal, Norge

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Merete Strandberg
Kirkeverge
 Telefon:920 57 415

Randi M. Vilberg
Diakon
 Telefon:412 35 300

 

Nittedal kommune med ca. 25.000 innbyggere har en attraktiv beliggenhet i umiddelbar nærhet til både natur og storby. Kort vei og god kommunikasjon til Oslo. Positiv nærings- og boligutvikling betyr en ny giv for kommunen som har et aktivt kultur- og musikkliv der også kirken spiller en viktig rolle.

Det er to gravplasser i kommunen, Hakadal kirkegård, som ble utvidet med blant annet navnet minnelund i 2016, og Nittedal kirkegård. Vi har to fast ansatte gravplassarbeidere. Nittedal kirkelige fellesråd har ansvaret for forvaltning og drift av gravplassene. Fellesrådet er arbeidsgivere for 18 andre kirkelige tilsatte.

For mer informasjon om kirken i Nittedal se: www.nittedal.kirken.no

Del stillingen

Selskap

Nittedal kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Merete Strandberg
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 920 57 415
  • Randi M. Vilberg
  • Tittel: Diakon
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 412 35 300

Lokasjon

  • Nittedal

Søknadsfrist

November 26, 2023

Visit Lyngenfjord AS – Reiselivssjef / Daglig leder (søknadsfrist 25.11.2023)

Visit Lyngenfjord søker reiselivssjef/Daglig leder

 

 

  • Arbeidsgiver: Visit Lyngenfjord AS
  • Stillingstittel: Reiselivssjef
  • Frist: 25.11.2023
  • Ansettelsesform: Fast

 

Visit Lyngenfjord AS er eiet av kommunene Lyngen, Storfjord, Kåfjord, Skjervøy og Nordreisa, samt et antall reiselivsbedrifter. Reiselivet i regionen er i stor utvikling og vekst og vi beveger oss i retning helårsturisme. Samfunnsbidraget er derfor betydelig fra virksomheter som tilbyr overnatting, servering/mat, transport, opplevelser og alt som en reisende etterspør. Selskapet har i dag 70 medlemsbedrifter, se forøvrig www.visit-lyngenfjord.com

 

 

VI SØKER REISELIVSSJEF/ DAGLIG LEDER

 

Reiselivssjefens oppgaver er variert i en pulserende hverdag med

  • Operativ ledelse av bedriften
  • Aktivt deltakende i strategisk arbeide ifm. utvikling av selskap og destinasjonen
  • Presentasjon av selskap og destinasjonen internt (kommuner, medlemmer) og eksternt
  • Organisering og gjennomføring av visningsturer og presseturer
  • Salg, oppfølging turoperatører og deltakelse på messer
  • Produktutvikling og produksjon av innhold sammen med kolleger og medlemmene
  • Prosjektutvikling

 

Vi søker en reiselivssjef som

  • Har reisefaglig bakgrunn, utdannelse og/eller erfaring
  • Har god forståelse av destinasjonsselskapers oppgaver og utfordringer
  • Evner å følge opp parallelle oppgaver og gjennomføre disse
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Utadvendt med gode språkkunnskaper (engelsk og nordisk språk)
  • Kunnskap om markedsføring gjennom digitale medier

 

Lønn og betingelser etter avtale, kontorsted i en av medlemskommunene.

Det er økonomisk fordelaktig å bo i regionen. Vi har ordninger som gratis barnehage, lavere skatt, og minimum 10% årlig nedskrivning av studielån.

 

Spørsmål og henvendelser kan rettes til styrets leder Svein Eriksen på 400 28514 eller [email protected]. Søknader mottas på e-post til [email protected] snarest og innen 25.11.2023.

 

  • Nettverk: Facebook
  • Sektor: Privat
  • Lederkategori: Direktør
  • Sted: Nordkalottsenteret, 9143 Skibotn
  • Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
  • Bransje: Hotell og overnatting,Reise og turisme,Restaurant, mat og uteliv
  • Stillingsfunksjon: Forretningsutvikling og strategi,Produktledelse,Salgsledelse
  • Arbeidsspråk: Norsk,Engelsk

 

Spørsmål om stillingen

Svein Eriksen
Styreleder
40 02 85 14

 

 

Søk her

 

 

Hjemmeside

 

 

Nordkalottsenteret, 9143 Skibotn

Del stillingen

Selskap

Visit Lyngenfjord AS

Kontaktinfo

  • Svein Eriksen
  • Tittel: Styreleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 40 02 85 14

Lokasjon

  • Skibotn

Søknadsfrist

November 25, 2023

Rådgiver oppvekst (søknadsfrist 03.12.2023)

 

Oppvekst og kulturetaten

Rådgiver

 

Ved oppvekst- og kulturetaten har vi ledig stilling som rådgiver med spesielt ansvar for personaloppfølging.

Rådgiver er en del av staben til kommunalsjef for oppvekst og vil samarbeide tett med enhetsledere i barnehager, grunnskoler, voksenooplæring, kulturskole og kultur.

Arbeidsoppgaver:

* Veiledning og saksbehandling i personalsaker.
* ansvar for rekruttering.
* Følge opp kommunens IA-arbeid.
* Følge opp kompetanse og videreutdanning.
* Beredskap og HMS-arbeid.

Rådgiver kan også tillegges andre oppgaver på kontoret.

Krav til kompetanse:

* Erfaring med personalledelse.
* Erfaring med avtaleverk inne personalarbeid.
* Erfaring med avtalverk innen skole.
* Erfaring med drift innen skole/barnehage.
* God digital kompetanse.

Det er ønskelig med formell kompetanse innen:

* Ledelse.
* Veiledning.

For stillingen er det en fordel om du kan vise til følgende egenskaper:

* Er selvstendig.
* Har gode samarbeidsevner.
* Er ryddig og strukturert.
* Har fleksibilitet og evne til tilpasning og endringer i arbeidsoppgaver.

Vi kan tilby:

* Allsidige oppgaver og arbeidsområder.
* Muligheter for selvstendige oppgaver og faglig utvikling.
* Kompetente medarbeidere og samarbeidspartnere.

Aktelle kandidater vil bli innkalt til intervju.

Ved ansettelse vil det bli lagt vekt på utdanning, erfaring og personlig egnethet.

Tiltredelse og lønn etter avtale.

Du søker ved å trykke «søk her» i denne annonsen.

Dersom du vil lese mer om Alstahaug kan du trykke her.

 

Søk på stillingen her.

Fylke: Nordland

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 03.12.2023

 

Tiltredelse: Etter avtale

Arbeidssted: Rådhuset – oppvekst og kultur

 

Kontaktpersoner:

Kenneth Pedersen

mob: +47 918 42 271

 

Hjemmeside

www.alstahaug.kommune.no

 

Adresse

Strandgt. 52 8805 Sandnessjøen

 

Alstahaug kommune Oppvekst og kultur

Sandnessjøen i Alstahaug kommune er kystbyen midt på Helgeland. Sandnessjøen er det naturlige utgangspunktet for å oppleve alt som eventyrlige Helgeland har å by på. Hvorfor ikke ta ferieopplevelsene inn i hverdagen? Om sommeren har du tid til en topptur, eller til å ta et blinkskudd av en havørn fra kajakken – etter arbeidstid. På vinterstid er det kort vei til preparerte skiløyper. Vi er også svært stolte av å være en kulturby med bibliotek, galleri, svømmebasseng, teaterscene og kino under samme tak, midt i sentrum. Hvis du blir rastløs er det bare femten minutter til flyplassen og 40 minutter til togstasjonen. Du kan også ta hurtigruten til Bergen, ferge til øyparadiset Dønna/Herøy, eller hoppe på hurtigbåten til festivaløya Træna. Jobb i Alstahaug. Da får du mer tid til det du har lyst til å gjøre.

 

Del stillingen

Selskap

Alstahaug kommune

Kontaktinfo

  • Kenneth Pedersen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 91842271

Lokasjon

  • Sandnessjøen

Søknadsfrist

Desember 3, 2023

Lærerstillinger (søknadsfrist 31.12.2023)

Åpen søknad

Lærerstilling

 

Er du opptatt av å skape gode relasjoner, engasjement og faglig utvikling?

Er du grunnskolelærer 1-7, Grunnskolelærer 5-10, allmennlærer eller har du annen formell undervisningskompetanse for grunnskolen?
Tenker du at å legge tilrette for at den enkelte elev og elevgruppe opplever faglig, sosial/personlig mestring og får realisert sitt potensiale for læring

Da ønsker vi gjerne en jobbsøknad fra deg.

Hva ser vi etter?

  • En sentral del av lærerjobben er å planlegge, gjennomføre og evaluere undervisning for enkeltelever, mindre grupper og ordinære klasser.
  • Som lærer vil du ha gleden av å bidra aktivt til et godt lærings- og skolemiljø der du bygger gode relasjoner til elevene og er en tydelig klasseleder som viser varme og raushet.
  • I ditt mandat som lærer er det viktig at du sørger for et godt samarbeid mellom skole/hjem og bidrar til et godt samarbeid med dine kollegaer.
  • Som en del av lærerstaben i Alstahaug får du ta aktivt del i skolens pedagogiske utviklingsarbeid og dele din kompetanse og erfaring med kollegaer i profesjonelle læringsfellesskap.

For barnetrinnet.

  • ønsker vi lærere som har gode relasjonelle ferdigheter, god kompetanse innen språkutvikling, lese- og skriveopplæring, grunnleggende norsk, matematikk og engelsk. Vi ønsker også søkere med fordypning i generelle lærevansker og psykososiale vansker.

For ungdomstrinnet.

  • Ser vi etter lærere med kompetanse i matematikk, norsk, fremmedspråk (spansk, tysk, fransk) spesialpedagogikk – fordypning i generelle lærevansker eller psykososiale vansker.

Hva kan Alstahaug kan tilby deg?

Veiledning for nyutdannede lærere.
Rekrutteringsstipend – mot binding.
Faglig utvikling og pedagogisk samhandling.
Fast tilsetting.
Muligheter for videreutdanning.
God barnehagedekning i kommunen.
I tillegg er Alstahaug en flott kommune å bo i.

Her er en presentasjon av noe av det som kan beskrives som unikt for Alstahaug.

Alstahaug har flere grunnskoler:
Sandnes barneskole 1.-4 trinn
Ura skole 1.- 4 trinn
Bjarnetjønna skole 5.-7. trinn
Sandnessjøen ungdomsskole 8.-10.trinn
Søvik oppvekstsenter 1. – 10. trinn
Tjøtta oppvekstsenter 1.-10.trinn

Annet.

  • Du må gjerne si noe i søknaden om hvilken aldersgruppe du anser deg best kvalifisert til å arbeide med.
  • Dersom du har studievenner som du ønsker å jobbe sammen med, oppfordrer vi til at dere sammen søker til oss.
  • Vi vil forsøke å legge til rette for at dere kan jobbe på samme sted.

Alstahaug ansetter fortløpende lærere som oppfyller våre kompetansebehov.
Vi har ledige faste stillinger for umiddelbar tiltredelse.

Søkere uten formell utdanning som lærer, kan bli vurdert i midlertidig stilling.
Slike søkere kan vurderes støtte til videreutdanning slik at formell lærerutdanning oppnås.

For å søke kan du trykke på linken «Send søknad» i denne annonsen.

Har du spørsmål til stillingene kan du ta kontakt med oss pr tlf eller pr mail.

Velkommen som søker hos oss.

 

Søk på lærerstilling her.

Fylke: Nordland

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 31.12.2023

 

Tiltredelse: Etter avtale/snarlig

Arbeidssted: Grunnskolene i Alstahaug

 

Kontaktpersoner:

Kenneth Pedersen

mob: +47 918 42 271

Hjemmeside:
www.alstahaug.kommune.no
Adresse: Strandgt. 52 8805 Sandnessjøen

Alstahaug kommune Oppvekst og kultur

Sandnessjøen i Alstahaug kommune er kystbyen midt på Helgeland. Sandnessjøen er det naturlige utgangspunktet for å oppleve alt som eventyrlige Helgeland har å by på. Hvorfor ikke ta ferieopplevelsene inn i hverdagen? Om sommeren har du tid til en topptur, eller til å ta et blinkskudd av en havørn fra kajakken – etter arbeidstid. På vinterstid er det kort vei til preparerte skiløyper. Vi er også svært stolte av å være en kulturby med bibliotek, galleri, svømmebasseng, teaterscene og kino under samme tak, midt i sentrum. Hvis du blir rastløs er det bare femten minutter til flyplassen og 40 minutter til togstasjonen. Du kan også ta hurtigruten til Bergen, ferge til øyparadiset Dønna/Herøy, eller hoppe på hurtigbåten til festivaløya Træna. Jobb i Alstahaug. Da får du mer tid til det du har lyst til å gjøre.

 

Del stillingen

Selskap

Alstahaug kommune

Kontaktinfo

  • Kenneth Pedersen mob: +47 91842271
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 91842271

Lokasjon

  • Sandnessjøen

Søknadsfrist

Desember 31, 2023

Kantor / organist / menighetsmusiker 80% fast stilling (søknadsfrist 15.12.2023)

 

Kantor/organist/menighetsmusiker 80% fast stilling

 

 

 

  • Østre Toten kirkelige fellesråd
  • Tømmerholsvegen 320, 2850 Lena

 

Østre Toten kirkelige fellesråd har fra 1. februar 2024 ledig 80% fast stilling som kantor/organist/menighetsmusiker. Fellesrådet vil gjøre en løpende vurdering om å øke stillingen til 100%.

Hovedarbeidsområdet i stillingen vil være knyttet til Kolbu sokn og Kolbu kirke. Menigheten består av sokneprest, diakon, kirketjener, sekretær og organist. Kirken fikk nytt orgel i 2005 levert av Carsten Lund, Danmark. Utover arbeidet i Kolbu menighet hører også med spilling i begravelser, gudstjenester og andre tjenester i hele fellesrådsområdet.

 

Arbeidsoppgaver

  • Planlegge og gjennomføre gudstjenester, kirkelige handlinger og institusjonsandakter i samarbeid med prest/stab.
  • Delta i musikkrettet tiltak særlig knyttet til trosopplæring, konfirmantarbeid og menighetsbyggende arbeid.
  • Være en ressurs i det kirkemusikalske arbeidet og bidra til et variert og allsidig konsert-, sang og musikkliv i fellesrådet.
  • Andre arbeidsoppgaver kan være aktuelle med utgangspunkt i fellesrådets behov og søkeres kvalifikasjoner og interesser.

 

Kvalifikasjoner

  • Kirkemusikalsk utdanning eller annen relevant utdannelse/erfaring
  • Allsidige orgel- og pianoferdigheter
  • Mestring av ulike musikalske uttrykksformer
  • Kjennskap til norsk gudstjenestetradisjon og liturgi
  • Evne til god kommunikasjon på norsk, skriftlig og muntlig
  • Trygg på bruk av IT-basert verktøy.
  • Personlig egnethet blir vektlagt
  • Lojalitet til kirkens visjon og grunnverdier

 

Personlige egenskaper

  • Kontaktskapende og samarbeidsvillig, evne til å arbeide selvstendig og i team.
  • Interessert i, og åpen for musikalsk mangfold og tverrfaglig arbeid.
  • Fleksibel, selvstendig, initiativrik og inspirerende.

 

Annet

  • Det er 6 mnd. prøvetid i stillingen.
  • Tilfredsstillende politiattest må fremlegges ved ansettelse, jfr. Trossamfunnsloven § 20.
  • Dem som tilsettes må ha medlemskap i Den norske kirke
  • Søker må ha førerkort og disponere egen bil.

 

Vi tilbyr

  • Stort handlingsrom for å skape og trives.
  • Dyktige kollegaer på eget fagfelt og tverrfaglig miljø.
  • Lønns- og arbeidsvilkår følger gjeldende tariffavtaler og regelverk for Den norske kirke.
  • Pensjonsordning i KLP

 

Nærmere opplysninger fås ved henvendelse til kirkeverge Rannveig Theisen, tlf 93223332.
Søknad med CV og vedlegg sendes via http://kirkejobb.no

Søknadsfrist: torsdag 15. desember 2023

 

Kontaktinformasjon

Rannveig Theisen, Kirkeverge, 93 22 33 32

 

Arbeidssted

Tømmerholsvegen 320
2850 Lena

 

Nøkkelinformasjon:

  • Arbeidsgiver: Østre Toten kirkelige fellesråd
  • Referansenr.: 4733024200
  • Stillingsprosent: 80%
  • Fast
  • Søknadsfrist: 15.12.2023

 

Om arbeidsgiveren

 

Østre Toten kirkelige fellesråds virksomhet omfatter arbeid i 5 sokn. Medregnet prester er det 20 medarbeidere som har ansvaret for virksomheten i 6 kirker, 5 gravplasser og 3 kontorer.
Østre Toten kommune tilhører Innlandet fylke og ligger på vestsiden av Mjøsa sør for Gjøvik.
Østre Toten er en jordbrukskommune med et rikt kultur- og musikkliv.

 

Søk på jobben

Del stillingen

Selskap

Østre Toten kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Rannveig Theisen
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 932 23 332

Lokasjon

  • Lena
  • Kolbu

Søknadsfrist

Desember 15, 2023