Brukerstyrt personlig assistent – fast helg/ tilkalling/sommer
Er du ute etter en spennende og givende jobb på helg eller som tilkallingsvikar/sommervikar? Da kan Miljøarbeidertjenesten i Nes kommune være noe for deg! Miljøarbeidertjenesten er organisert som en virksomhet i helse og velferd og skal nå ansette 2 x 22 % stilling på helg samt tilkalling og sommervikar.
Virksomheten rekrutterer nå til stilling som brukerstyrt personlig assistent:
Jeg søker en sosial person som kan bistå meg i dagliglivets gjøremål. Jeg er en voksen mann med cerebral parece som fungerer godt sosialt og er aktiv. Jeg liker å reise og jeg er aktiv på lokal og landslagsnivå i boccia. Min hobby er arbeid med ved. Jeg bor i eget hus og disponerer egen bil. Huset er tilrettelagt for meg og assistentene. Jeg er en erfaren arbeidsleder som legger stor vekt på at de ansatte skal trives hos meg. Jeg har behov for døgnkontimuerlig bistand. Nå søker jeg etter deg som ønsker fast ansettelse på helg. Arbeidet er organisert til hver 3. helg og som langvakter.
I tillegg søker jeg deg som ønsker en sommerjobb eller vil arbeide som tilkallingsvikar, behovet vil da være dag/kveld/natt ved fravær/ferie for mine faste ansatte.
Arbeidsoppgaver
bistand til:
- Matlaging
- Husarbeid
- Handling
- Kjøre på trening
- Følge til og fra sykehus
- Tur ledsager
- Bistå med pakking av ved
- Bistå i familie samvær, venner, selskap
- Personlig hygiene
Kvalifikasjoner
- førerkort kl B
- gode norsk kunnskaper
- personlig egnethet og kjemi vektlegges.
For å kunne tiltre i stillingen må det leveres gyldig politiattest ikke eldre enn tre måneder.
Personlige egenskaper
- pliktoppfyllende
- positiv, tydelig og motiverende
- trives med å jobbe med mennesker
- pålitelig, tydelig og ansvarsbevisst
- være initiativrik og ha humor
- du må være komfortabel med å kjøre bil i byområder
- du må like varierte arbeidsdager
Personlig egnethet vektlegges.
Vi tilbyr
- godt arbeidsmiljø
- Lønn etter avtale/Lønn i henhold til tariff
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Det er 6 mnd. prøvetid i faste stillinger. I midlertidige stillinger er prøvetid halvparten av ansettelsesperioden, maksimalt 6 mnd.
Praktisk informasjon om søkerprosessen
Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Her finner du viktig informasjon om hvordan du søker på stilling hos oss.
Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskrav som er beskrevet i annonsen.
Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.
Minst to referanser skal oppgis.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.
Velkommen som søker!
Fylke: Akershus
Jobbtype: Sesong
Heltid/Deltid: Deltid
Arbeidstid: Varierende arbeidstid
Sektor: Helse og omsorg
Søknadsfrist: 22.06.2025
Kontaktpersoner:
An-Kristin Myhre
mob: +47 97621526
Hjemmeside:
www.nes.kommune.no/tjenester/helse-omsorg-og-velferd/
Adresse:
Rådhusgata 2 2150 Årnes
Nes kommune Miljøarbeidertjenesten
Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har straks 25.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud. I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen.
Gjermundnes vgs – Agronom / fagarbeidar 70% fast stilling (01.07.2025)
Agronom/fagarbeidar 70% fast stilling
Gjermundnes vidaregåande skule driv eit skulegardsbruk knytt til opplæring i grønt naturbruk. Skulegardsbruket er mangfaldig og omfattar mellom anna ku, gris og sau. Stillinga som agronom/fagarbeidar blir ein del av eit arbeidslag som driv garden.
Søknadsfrist: 01.07.2025
Arbeidsgivar: Møre og Romsdal fylkeskommune
Stillingstittel: Agronom/fagarbeidar Gjermundnes vgs 70% fast stilling
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 70
Webcruiter-ID: 4983840518
Startdato: 01.08.2025
Arbeidsoppgåver
- alle oppgåver som følgjer eit gardsbruk med husdyrhald
- vedlikehald og bruk av maskiner og reiskap på garden
- helgeturnus
- nokre lange arbeidsdager ved behov (slått, kalving og liknande)
Kvalifikasjonar
- utdanning og/eller erfaring innan agronomi og/eller mekanisk
- sertifikat til bil og traktor
- god norskkompetanse, både skriftleg og munnleg
Personlege eigenskapar
- trivast i lag med ungdom og har god evne til relasjonsbygging
- påliteleg og nøyaktig i arbeidet
- stå-på-vilje, vere fleksibel og like å ta i eit tak
- gode samarbeidsevner
Vi tilbyr
- ei utfordrande stilling i eit godt arbeidsmiljø
- ein allsidig arbeidsplass med dyktige medarbeidarar
- offentleg pensjonsordning, gruppelivs- og ulykkesforsikring
- løn etter tariff
Gjermundnesvegen 200, 6392 Vikebukt, Norge
Kontaktinformasjon
Leif Einar Næss
Lektor m/tillegg
Telefon:+47 48249294
Bli med å utvikle regionen saman med oss!
Møre og Romsdal fylkeskommune har ansvar for vidaregåande opplæring, fagskoleutdanning, fylkesveg og kollektivtransport, tannhelsetenester, kulturtenester og samfunns- og næringsutvikling i heile fylket. Vi er ein av dei største arbeidsgivarane i regionen. Verdigrunnlaget vårt er ein lærande organisasjon, kjenneteikna av verdiskapande samarbeid og tillit.
Om skolen (gjermundnes.vgs.no)
Gjermundnes vidaregåande skole har dei siste åra hatt om lag 130 elevar kvart år. Skulen tilbyr internatplass til elevar utanom nærområdet.
Vi tilbyr opplæring innan naturbruk, mekaniske fag og allmennfagleg påbygging.
Gjermundnes vidaregåande skule kombinerer tradisjon og nytenking. Skulen ligg i eit naturskjønt område ved Romsdalsfjorden, i Vestnes kommune, med gode kommunikasjonstilhøve i alle retningar.
Lena-Valle videregående skole – Avdelingsleder, yrkesfag (søknadsfrist 01.07.2025)
Lena-Valle videregående skole – Avdelingsleder
Beskrivelse
Lena-Valle videregående skole har ledig fast stilling som avdelingsleder for yrkesfag (Helse- og oppvekstfag og Teknikk- og industrifag) fra 1.august 2025
Vi søker deg som
- ser på ledelse som en spennende utfordring
- vil heve status og kvalitet på yrkesfagutdanningen i norsk skole
- er opptatt av at alle elever har et godt og trygt skolemiljø
- ønsker å lede utviklingsprosesser i personalet og på fagområdet
- er kreativ og løsningsorientert
- har høy relasjons kompetanse
- vil bidra til høy gjennomføring og faglig og personlig utvikling for elevene våre
- arbeider strukturert, målrettet og selvstendig
- vil utvikle skolen gjennom profesjonelle lærende fellesskap
Vi tilbyr
- varierte arbeidsoppgaver
- gode samarbeidsmuligheter med kollegaer både i og på tvers av fagteam og avdelinger
- et godt og inkluderende arbeidsmiljø
- lønn etter gjeldende avtaleverk
- fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger
Om stillingen
- 100 % fast stilling ledig fra 01.08.2025
- personalansvar for yrkesfagavdelinger, pr 01.08.25 for Helse- og oppvekstfag og Teknologi- og industrifag, men det må påregnes endringer i ansvarsområder og ledelse av ulike utdanningsprogrammer
- omfatter HMS og beredskapsarbeid for skolen
- inngår i skolens ledergruppe og i det pedagogiske utviklingsarbeid på skolenivå, inkludert fellesoppgaver på tvers av skolens avdelinger
- avdelingene har fagkoordinatorer på fagområdene
Arbeidsoppgaver
- ansvar for personal, økonomi og drift av programområdene
- overordnet ansvar for faglig og psykososial elevoppfølging
- ansvar for faglig og pedagogisk utvikling på avdelingen i tråd med skolens målsetting
- arbeidsoppgaver og portefølge vil kunne endres etter skolens behov, inkludert ev. tildeling av undervisningsoppgaver
Kvalifikasjonskrav
- relevant faglig utdanning og godkjent praktisk-pedagogisk utdanning
- jobberfaring fra videregående skole, også yrkesfaglig programområde
- erfaring med samarbeid med næringslivet (YFF, tilpasset opplæring osv)
- erfaring fra pedagogisk utviklingsarbeid
- gode skriftlig og muntlig formidlingsevne
- god digital kompetanse
- ledererfaring fra videregående er ønskelig
- utdanning innen skoleledelse er ønskelig
Ønskede egenskaper
- gode lederegenskaper
- høy arbeidskapasitet
- strukturert og tydelig
- utviklings- og løsningsorientert med evne til å reflektere over og forbedre egen praksis
- bidra aktivt til et godt arbeidsmiljø
- personlig egnethet mht. ledelse av forskjellige programområder vil bli vektlagt
Søknad
Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.
Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.
Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.
Fylkeskommunen er en virksomhet i utvikling og endring. Arbeidsoppgaver, ansvarsområder og organisering vil derfor kunne utvikle og endre seg i takt med organisasjonens behov.
Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.
Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.
Vi ser fram til å motta søknaden din.
Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Stillingsnivå: Avdelingsleder
Stillingstype: Fast stilling
Arbeidsområde: Videregående skole
Søknadsfrist: 01.07.2025
Tiltredelse: 01.08.2025
Arbeidssted: Lena-Valle
Kontaktpersoner:
Rektor Heidi Tokstad
mob: 450 21 977
Hjemmeside:
Adresse:
Skolegata 24 2850 Lena
Innlandet fylkeskommune Lena-Valle videregående skole
Lena-Valle videregående skole ligger på Lena i Østre Toten kommune, ca 17 km fra Gjøvik. Det er over 600 elever og 150 ansatte ved skolen.
Skolen har fem utdanningsprogram; studispesialisering, idrettsfag, teknikk og industriell produksjon, helse- og oppvekstfag og naturbruk. Det er gode valgmuligheter innenfor alle utdanningsprogrammene. Skolen har også voksenagronomutdanning.
Skolen har tre skolesteder: avdeling Lena og avdeling Valle og Presteseter. Skolen har internat, kantine, gårdsbruk og egen skog. Mange av elevene bor på hybel i Lena eller omegn eller på internatet på Valle.
Skolen eies og drives av Innlandet fylkeskommune.
Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a
Gjemnes kommune – IT-konsulent (søknadsfrist 27.06.2025)
IT konsulent
Som IT konsulent vil du ha en aktiv og variert arbeidsdag både på kontoret og ute i enheten. Du styrer i stor grad din egen arbeidshverdag.
IT konsulent deltar på møter med kommunedirektørens ledergruppe og har nært samarbeid med IKT Orkide, som er vårt IKT samarbeid med samtlige nordmørskommuner, samt Rindal og Trøndelag.
Arbeidsoppgavene varierer fra drift og innkjøp, til strategisk arbeid med IT i kommunen i nært samarbeid med alle kommunale tjenester.
Du må ha interesse for og evne til å sette deg inn i nye systemer og påta deg oppgaver fortløpende.
Kommunen har søkelys på digitalisering og bruk av teknologi for å forenkle arbeidshverdagen og øke kvaliteten i jobben våre ansatte utfører.
Om kommunen
Gjemnes kommune er en organisasjon i utvikling, og nå har vi bruk for din kompetanse. Vi har et godt og trivelig arbeidsmiljø, der verdibasert ledelse bygd på lagånd, ansvarliggjøring, lojalitet og brukerfokus ligger til grunn for virksomheten. Gjemnes kommune har 2700 innbyggere og ligger sentralt plassert midt imellom Kristiansund og Molde med god bussforbindelse til begge byer. Kommunen ligger i naturskjønne omgivelser med rike muligheter for friluftsliv i alle årstider.
Arbeidsoppgaver
- overordnet systemansvar, med samarbeid med kommunens systemansvarlige og superbrukere
- delta ved anskaffelse av nye system – koordinere og migrere mot andre system i samarbeid med IKT Orkide
- drift av kommunens IT systemer og pc-park, nettverk og utstyr
- innkjøp av IT utstyr og bistå ledere ved innkjøp av IT utstyr
- delta i kommunens beredskapsgruppe
- digital sikkerhet og beredskap i samarbeid med IKT Orkide
- brukerstøtte på driftsrelaterte oppgaver
- bistå innen digitalisering og digitaliseringsprosjekter
- andre oppgaver kan tillegges stillingen
Kvalifikasjoner
- fagbrev og/eller høyere utdanning innen IT
- relevant erfaring kan kompensere for manglende utdannelse
- god digital kompetanse og formidlingsevne
- god kjennskap til Microsoft 365
- evne til å tilegne deg ny kunnskap
- gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig
- førerkort klasse B
Egenskaper
- initiativrik, strukturert og systematisk, med høy grad av gjennomføringsevne
- gode samarbeidsevner
- Du er løsningsorientert, serviceorientert og omgjengelig
Personlige egenskaper vil bli vektlagt
Vi tilbyr
- gunstig pensjonsordning i KLP, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
- fleksible arbeidstidsordninger
- et sterkt fagmiljø gjennom samarbeidet med IKT Orkide
- mulighet for kompetanseutvikling
- lønn etter avtale
Gjemnes kommune har eget boligkontor og bistår den som ønsker det med boligetablering. Husbanken har flere virkemidler som kan bistå alle med en drøm om boligetablering. Dette gjelder både ved kjøp og bygging av bolig. Dette er en del av kommunens prosjekt «Boligdrømmen».
Se mer om boligdrømmen her:
https://www.gjemnes.kommune.no/tjenester/boligdrommen-i-gjemnes-kommune/
Alle som er bosatt eller bosetter seg i Gjemnes kommune kan få slettet kr. 25000 på sitt studielån årlig frem til gjelden er nedbetalt.
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Referansenummer: 25/1048
Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 27.06.2025
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Gjemnes kommune
Kontaktpersoner:
Svein Arild Eikemo
mob: +47 91168683
Hjemmeside:
Adresse:
Nordmørsvegen 24 6631 Batnfjordsøra
Gjemnes kommune Gjemnes kommune
Gjemnes kommune ligger på Nordmøre sentralt plassert midt mellom byene Kristiansund og Molde i Møre og Romsdal fylke. Gjemnes har ca 2600 innbyggere og et areal på ca 381 km2. Kommunesenteret ligger i tettstedet Batnfjordsøra.
Ål kommune – Gjestetunet – Sjukepleiar – kortidsavdeling (søknadsfrist 29.06.2025)
Sjukepleiar – kortidsavdeling
Er du ein som tek initiativ, kan ta sjølvstendig ansvar og har eit klinisk blikk for å oppdage tidlege sjukdomsteikn?
Vil du bidra i arbeidet med å aktivisere og stimulere pasientar til å hente ut sitt rehabiliteringspotensiale og få fram glede og trivsel i kvardagen? Pasientgruppa er variert med ulike diagnoser og behandlingsopplegg, der hovudmålet med opphaldet som regel er heimreise.
Me søkjer etter sjukepleiar til Gjestetunet, og me kan tilby stilling med fagleg utfordrande, varierte og spennande arbeidoppgåver.
Vi har ei svært varierande pasientgruppe med ulike behov og samansette diagnosar som gir rom for fagleg utvikling. Kommunen er i gong med utviklingsarbeid for å forbetre tenestene i møte med demografiske endringar. I samarbeid med dei tilsette jobbar med å ei meir robust oppgåvefordeling, fokus på førebygging, meistring og rehabilitering.
Arbeidsoppgåver sjukepleiar
- Sjukepleiarfaglege prosedyrar og kliniske oppgåver.
- Ivareta pasientane sine behov og mål i samarbeid med pasienten sjølv og pårørande.
- Observere, planlegge, gjennomføre og evaluere pleie og medisinsk behandling i samarbeid med kollegaer, lege, ergoterapeut og fysioterapeut.
- Dokumentasjon i samsvar med gjeldande lover, forskrifter og retningslinjer.
- Klinisk rettleing av medarbeiderarar og studentar.
- Deltaking og ansvar for legevisitt etter vaktplan.
- Kontinuerleg forbetrings- og utviklingsarbeid.
- Enkelt laboratorearbeid.
- Gje god kollegastøtte i kvardagen.
- Bidra til å skape godt fagmiljø.
Me ynskjer å jobbe med deg som
- Har norsk autorisasjon som sjukepleiar, gjerne med relvant vidareutdanning.
- Vil vere aktiv bidragsyter til kunnskapsbasert praksis og utvikle egen arbeidsplass.
- Trivst med faglege utfordringar.
- Bidreg til at brukarar blir fagleg, individuelt ivareteke og arbeider aktivt for å auke deira eigenmeistring og livskvalitet.
- Er fleksibel, samarbeidsvillig og løysningsorientert.
- Beherskar norsk svært godt, både skriftleg og munnleg, minimum B2 – nivå.
- Er god på å motivere og rettleie.
- Evnar å gje tryggleik gjennom god, fagleg omsorg.
- Bidreg til eit godt arbeidsmiljø med humor, arbeidsglede og lojalitet.
Personleg eigenskapar vert tillagt stor vekt.
Me tilbyr
- Positive og trivelege kollegaer i eit godt arbeidsmiljø.
- Todelt turnus.
- Fagleg spennande, utfordrande og varierte arbeidsoppgåver.
- Høgt fagleg nivå og god fagdekking.
- Høve til fagleg og personleg utvikling.
- Tilrettelagde og nye lokale.
- Fadderordning.
- Rabattert pris på treningssenter.
- Lønn etter gjeldande tariffavtale og gunstige lokale tillegg.
- Pensjonsordning i KLP.
Ål kommune legg til rette for relevant vidareutdanning, og det er godt organisert internopplæring og kurs. Gjennom Hallinghelse blir det lagt til rette for mellom anna mobilt ferdigheitstrening og regionale fagkurs.
Politiattest og søknad
- Den som vert tilsett må legge fram politiattest ikkje eldre enn tre månader.
- Intervju og tilsetting kan skje fortløpande i søknadsperioden.
- Kommunen følgjer offentleglova § 25 ved eventuell offentleggjering av søkjarlista.
- Vitnemål og attestar legg du inn saman med søknaden.
Ta gjerne kontakt med oss.
Velkommen som søkjar!
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Skift/turnus
Søknadsfrist: 29.06.2025
Arbeidsstad: Gjestetunet
Kontaktpersonar:
Harald Haugen
Stilling: Avdelingsleiar
mob: 926 44 142
Heimeside:
Adresse:
Helsetunvegen 17 3570 Ål
Ål kommune
Avdeling Gjestetunet er ei aktiv korttidsavdeling som tilbyr tilrettelagd og individuell oppfølging av pasientar både innan behandling, palliasjon, demens, psykiatri og rehabilitering. Avdelinga har 16 plassar, fordelt på 12,6 årsverk.
Me har stort fokus på fag, kvalitet og utvikling. Du kan rekne med ein variert og spennande jobb – i eit arbeidsmiljø med engasjerte og fagleg dyktige medarbeidarar. Tverrfaglig samarbeid står i fokus. Det er tett samarbeid med fysioterapeut, ergoterapeut og sjukeheimslegen, som for øvrig er tilsett på fulltid.
Gjestetunet er kjenneteikna av god fagdekning og gode faglege tenester. Den lange avstanden til sjukehus gjer at me må vere, og er, i stand til å handtere alt frå ufarlege infeksjonssjukdommar til livskritiske hendingar.
Ål kommune – Gjestetunet: Helsefagarbeidar – korttidsavdeling (søknadsfrist 29.06.2025)
Helsefagarbeidar – korttidsavdeling
Ønskjer du utfordrande, varierte, interessante arbeidsoppgåver og gode kollegaer? Ønskjer du å yte tenester med fokus på fagleg kvalitet i trygge rammer for både tilsette og tenestemottakarar? Som tilsett i Ål kommune blir du en del av eit team som vektlegg gode dagar, trivsel og kvalitet i møte med pasientar, pårørande og kollegaer. Du vil ha gode kollegaer rundt deg som står klar for å hjelpe og støtte deg.
Lyst til å bli ein del av vårt team? Me ynskjer oss ein kollega med gode omsorgsevner og som trivst med å jobbe mot felles mål.
Arbeidsoppgåver
- Utføre rehabiliterende- , pleie- og omsorgstiltak med fokus på meistring og bidra til å skape «den gode dagen».
- Observere og delta i tverrfageleg samarbeid rundt pasienten.
- Medikamenthandtering etter gjeldande prosedyre.
- God ivaretaking av pasientar og pårørande.
- Kontinuerleg forbetrings- og utviklingsarbeid.
- Bidra med rettleiing og internundervisning.
- Gje god kollegastøtte i kvardagen.
- Bidra med andre arbeidsoppgaver i avdelingen.
- Dokumentasjon og journalføring dokumentasjon i samsvar med gjeldande lover, forskrifter og retningsliner. Ål kommune nyttar Gerica som journalsystem.
Me ynskjer å jobbe med deg som
- Har autorisasjon som helsefagarbeidar eller hjelpepleiar, gjerne med relevant vidareutdanning.
- Har, eller er villig til å skaffe deg, godkjent kurs i medikamenthandtering.
- Beherskar norsk svært godt, både skriftleg og munnleg.
- Trivst med faglege utfordringer.
- Er raus, fleksibel, samarbeidsvillig og løysningsorientert.
- Har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner og har evne til å skape tillit.
- Er pliktoppfyllande, påliteleg, lojal og grundig.
- Bidreg til eit godt fagmiljø.
Det blir lagt stor vekt på personlege eigenskapar.
Me tilbyr
- Positive og trivelege kollegaer i eit godt arbeidsmiljø.
- Todelt turnus.
- Fagleg spennande, utfordrande og varierte arbeidsoppgåver.
- Høgt fagleg nivå og god fagdekking.
- Høve til fagleg og personleg utvikling.
- Tilrettelagde og nye lokale.
- Fadderordning.
- Rabattert pris på treningssenter.
- Lønn etter gjeldande tariffavtale og gunstige lokale tillegg.
- Pensjonsordning i KLP.
Ål kommune legg til rette for relevant vidareutdanning, og det er godt organisert internopplæring og kurs. Gjennom Hallinghelse blir det lagt til rette for mellom anna mobilt ferdigheitstrening og regionale fagkurs.
Politiattest og søknad
- Den som vert tilsett må legge fram politiattest ikkje eldre enn tre månader.
- Intervju og tilsetting kan skje fortløpande i søknadsperioden.
- Kommunen følgjer offentleglova § 25 ved eventuell offentleggjering av søkjarlista.
- Vitnemål og attestar legg du inn saman med søknaden.
Ta gjerne kontakt med oss.
Velkommen som søkjar!
Fylke: Buskerud
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Skift/turnus
Søknadsfrist: 29.06.2025
Arbeidsstad: Gjestetunet
Kontaktpersonar:
Harald Haugen
Stilling: Avdelingsleiar
mob: 926 44 142
Heimeside:
Adresse:
Helsetunvegen 17 3570 Ål
Ål kommune
Avdeling Gjestetunet er ei aktiv korttidsavdeling som tilbyr tilrettelagd og individuell oppfølging av pasientar både innan behandling, palliasjon, demens, psykiatri og rehabilitering. Avdelinga har 16 plassar, fordelt på 12,6 årsverk.
Me har stort fokus på fag, kvalitet og utvikling. Du kan rekne med ein variert og spennande jobb – i eit arbeidsmiljø med engasjerte og fagleg dyktige medarbeidarar. Tverrfaglig samarbeid står i fokus. Det er tett samarbeid med fysioterapeut, ergoterapeut og sjukeheimslegen, som for øvrig er tilsett på fulltid.
Gjestetunet er kjenneteikna av god fagdekning og gode faglege tenester. Den lange avstanden til sjukehus gjer at me må vere, og er, i stand til å handtere alt frå ufarlege infeksjonssjukdommar til livskritiske hendingar.
Nord-Gudbrandsdal vgs – Flere stillinger ved Nord – Gudbandsdal vgs (forskjellige søknadsfrister)
Klikk på aktuell utlysing under:
Sigdal kommune – Stillinger ved helse og omsorg i Sigdal (forskjellige søknadsfrister)
Klikk på aktuell utlysing under:
Troms fylkeskommune – Lærer i kulde-, varmepumpe og ventilasjonsteknikk (søknadsfrist 20.06.2025)
Lærer i kulde-, varmepumpe og ventilasjonsteknikk
Om stillingen og arbeidsoppgaver
Ishavsbyen videregående skole har ledig 100 % fast undervisningsstilling innenfor fagområdet kulde-, varmepumpe og ventilasjonsteknikk Vg2.
Tiltredelse 01.08.25 eller etter avtale.
Arbeidsoppgaver i stillingen:
– Undervisning på verksted og i klasserom
– Oppfølging av elever i bedrift
Kontaktlæreroppgaver kan bli tillagt stillingen.
Annen undervisning i fag som skolen tilbyr kan også bli aktuelt dersom den som tilsettes har de nødvendige kvalifikasjoner.
Om oss
Ishavsbyen videregående skole er en framtidsrettet yrkesfaglig skole som samarbeider med næringsliv og samfunn.
Vi ønsker å bidra med «Fagkompetanse for fremtiden» og at alle skal «Se og bli sett». Alle skal oppleve god faglig og personlig utvikling. Skolen skal være en plass der alle har lyst å bli, lyst til å være og lyst til lære.
Ishavsbyen videregående skole skal være en skole der elever og medarbeidere opplever mestring i læringsarbeidet, arbeidsoppgavene og i møtet med hverandre.
For mer info se: www.ishavsbyen.vgs.no
Kvalifikasjonskrav
- Relevant fagbrev eller tilsvarende grunnutdanning
- Minimum 4 års relevant yrkeserfaring
Det er ønskelig med:
- Minst 2 års yrkesteoretisk utdanning eller
- 3 årig yrkesfaglærerutdanning
- Erfaring med veiledning av lærlinger
Søkere med fagbrev og relevant praksis og som mangler deler av de formelle kompetansekrav oppfordres til å søke.
Arbeidsgiver har mulighet til å legge til rette for at du skal kunne ta utdanning i jobb som et tilsettingsvilkår; dette inkluderer PPU-Y.
Personlige egenskaper
Vi søker etter deg som:
- er en tydelig klasseleder og en trygg voksenperson som skaper mestring hos eleven
- har et positivt menneskesyn, viser respekt og omsorg, og som er opptatt av å gjøre andre gode
- har evne til å gjennomføre gode undervisningsopplegg med elevene og samarbeide med andre lærere for å lage en god skolehverdag
- har god digital kompetanse, og holder deg oppdatert innen dine fagfelt
- har gode kunnskaper i norsk, skriftlig og muntlig
- har et elevsyn som er i tråd med skolens måldokumenter
- viser initiativ og ønsker å bidra til utvikling av organisasjonen
Ved tilsetting vil det i tillegg til utdanning og erfaring, legges vekt på personlige egenskaper som egnethet, pålitelighet og lojalitet som en del av kvalifikasjonsprinsippet.
Vi tilbyr
- Gode pensjons- og forsikringsordninger.
- Nødvendig opplæring og mulighet for videreutdanning.
- Et nettverk av gode og dyktige kollegaer hvor hjelp og støtte aldri er langt unna.
- Et arbeidsmiljø med høy og allsidig kompetanse samt et sterkt fokus på læring.
- Tilsettings- og arbeidsvilkår i hht. gjeldende lover, reglement og avtaler.
Søknaden skal inneholde
- Søknadstekst, CV, vitnemål og attester
- 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer)
Søknad skal leveres elektronisk i Jobbnorge.
Søknadsfrist og andre opplysninger
- Søknadsfrist: 20.06.2025
- Aktuelle kandidater vil bli invitert til intervju.
- Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf.offentleglova §25.
- Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste blir automatisk tilgjengelig i søkers brukerkonto i Jobbnorge når stillingen er avpublisert, eller den kan sendes ut ved forespørsel.
- Før eventuell tilsetting i Troms fylkeskommune sine skoler og PPT/OT må politiattest fremlegges jf. opplæringslova sine regler.
- En politiattest skal ikke være eldre enn tre måneder. Politiattest skal ikke legges ved søknaden.
Troms fylkeskommune
Vi er en av landsdelens største arbeidsgivere, og har blant annet ansvar for regional utvikling, videregående utdanning, fylkesveier, kollektivtilbud, offentlig tannhelsetjeneste, kultur og friluftsliv.
Hos oss får du tillit, ansvar og spennende dager på jobb, i et sosialt og faglig sterkt arbeidsmiljø. Du blir raskt involvert i det utrolige mangfoldet fylkeskommunen jobber med, noe som har stor betydning for samfunnsutviklinga i Troms.
Naturen og kulturlivet er eventyrlig og frodig, og byr på mange flotte opplevelser!
For mer informasjon om Troms fylkeskommune – gå innom vår hjemmeside tromsfylke.no
Spørsmål om stillingen
Trond Varsi-Breivik
Avdelingsleder
473 06 269
[email protected]
Søknadsfrist: 20. juni 2025
Arbeidsgiver: Troms fylkeskommune (TFK)
Kommune: Tromsø – Romsa
Omfang: Heltid
Varighet: Fast
Arbeidssted: Breiviklia 1, 9019 Tromsø
Suldal kommune – Barnekoordinator, Suldal heimeteneste (søknadsfrist 29.06.2025)
Barnekoordinator
Suldal kommune søkjer engasjert og fagleg dyktig tilsett som barnekoordinator i totalt 80 % fast stilling. Denne vert organisert under Koordinerande eining.
Stillinga vert føretrekt nytta udelt, men kan, basert på søkarmasse og arbeidsgivars behov, bli aktuell å fordele på to tilsette. Stillinga er ein viktig del av arbeidet med å sikre eit heilskapleg og koordinert tenestetilbod til familiar med born/ unge som har alvorleg sjukdom, skade eller nedsett funksjonsevne.
Om stillinga:
Barnekoordinator har ansvar for å koordinere det samla tenestetilbodet til barnet/ungdommen og familien, i tråd med helse- og omsorgstenestelova § 7-2 a. Stillinga inneber tett samarbeid på tvers av fagområde, nivå og sektorar, og skal sikre at familien får eit tilpassa og samordna tenestetilbod. Koordinerande eining har overordna ansvar for oppnemning, opplæring og rettleiing av barnekoordinatorar i kommunen.
Arbeidsoppgåver:
- Koordinere langvarige og samansette helse- og omsorgstenester og andre velferdstenester til barn og familiar
- Som barnekoordinator vil du bli del av eit fagnettverk på Haugalandet
- Barnekoordinator vil samarbeide med andre tilsette i kommunen som koordinerer tenester for barn, unge og deira familiar.
- Kartleggje og vurdere hjelpebehov i samarbeid med familien og relevante faginstansar
- Sikre framdrift i arbeidet med bruk av individuell plan
- Legge til rette for brukarmedverknad og tverrfagleg samarbeid
- Arbeide for eit trygt og godt tilbod for barn og unge og deira familiar med behov for koordinerte tenester
Kvalifikasjonar:
- Relevant høgare utdanning innan helse-, sosial- eller pedagogisk fagfelt
- Erfaring med koordinering og tverrfagleg samarbeid
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Relasjonskompetanse og kunne skape tryggleik og vise empati
- Kunne arbeide sjølvstendig og i team, samt jobbe strukturert
- Personlege eigenskapar vil bli vektlagt
Me tilbyr:
- Ein viktig og meiningsfull rolle i eit tverrfagleg og støttande arbeidsmiljø
- Samlokalisert med Barne- og familieteamet og Psykisk helse på Bjødnateigen
- Gode moglegheiter for fagleg utvikling og rettleiing
- Konkurransedyktige vilkår og fleksibel arbeidstid
Om Koordinerande eining i Suldal kommune:
Koordinerande eining (KE) har ansvar for å sikre eit heilskapleg tilbod til pasientar og brukarar med behov for langvarige og koordinerte tenester. KE er tverrfagleg samansett og arbeider på tvers av fagområde, nivå og sektorar, og legg til rette for brukarmedverknad. KE skal sikra oppfølging av retten til koordinator og individuell plan
Andre opplysningar
- Aktuelle søkjarar vert kalla inn til intervju
- Det er krav om godkjend politiattest etter gjeldande lovverk ved tiltreding. Attesten kan ikkje vere eldre enn tre månadar
- Kommunen følgjer offentlighetslova § 25 ved eventuell offentlieggjering av søkjarliste
Slik søkjer du:
- Me ber om at du søkjer elektronisk innan 29.06.25. Klikk på «send søknad» og følg vidare instruksjonar.
- Du kan logge inn via ID-porten, med brukarnamn og passord, via Facebook-profil eller søkje utan å logge inn. Dess meir du fyller ut, dess betre vert du sjåande ut på søkjarlista.
- Treng du hjelp, kan du kontakte kommunen på tlf 52 79 22 00
Oppstart frå 25.aug (Intervju vert forsøkt tatt i løpet av veke 27, ev også veke 33)
For spørsmål om stillinga kontakt:
Leiar ved Koordinerande eining: Anne Marie Torsteinbø,
tlf. 91539924 / e-post : [email protected]
eller
Einingsleiar Heimetenestene: Svanhild Løge Skålheim,
tlf 99362523 / e-post: [email protected]
Me ser fram til å høyre frå deg!
Referansenummer: 25/822
Fylke: Rogaland
Jobbtype: Fast
Søknadsfrist: 29.06.2025
Tiltreding: 25.08.2025
Arbeidsstad: Sand
Kontaktpersonar:
Heimeside:
Adresse:
Bjødnateigvegen 21 4230 SAND
Suldal kommune Suldal heimeteneste
Psykisk helse:
Psykisk helse er organisert under Suldal Heimetenester i lag med heimesjukepleie og tildelingskontoret. Psykisk helseteneste gir tilbod til barn, unge og vaksne med psykiske vanskar og livskriser, og til deira pårørande. Tilbodet blir gitt som heimebesøk eller i lokala våre på Bjødnateigen. I psykisk helse jobbar me individuelt, i nettverk og i ulike aktivitetstilbod. Barne- og familieteamet gir tilbod til barn, unge og familiar. Brukarstemma er viktig for oss, og skal stå sentralt i utforminga av tilbodet me gir.
Tildelingskontoret:
Tildelingskontoret for tildeling av helse og omsorgstenester i Suldal kommune ligg organisert under Suldal Heimetenester. Tildelingskontoret fungerer som ei «dør inn» til helse- og omsorgstenesta, med mål om å gi god handsaming og kvalitet til alle som tek kontakt med kommunen for å søkje om helsetenester. Tilsette på tildelingskontorett har god kjennskap til tenestene kommunen tilbyr og er serviceinnstilt. Tenestene blir tildelt etter ei individuell vurdering med fokus på brukarmedverknad, dialog og samhandling.
Suldal Heimetenester:
Heimesjukepleien tilbyr heimebaserte tenester i alle grendene i Suldal kommune, og er organisert i lag med psykisk helse og tildelingskontoret. Me tilbyr helsehjelp i heimen, praktisk bistand, middagsombringing og ulike dagaktivitetstilbod. Suldal Heimetenester tilbyr og kvardagsrehabilitering, førebyggjande heimebesøk og velferdsteknologiske løysingar. Dei tilsette i heimesjukepleien arbeidar sjølvstendig, er fleksible og løysingsorienterte. Me har fokus på å yte tenester av god fagleg kvalitet, der spørsmålet «kva er viktig for deg?» står sentralt i møte med brukarane våre.
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS