Undervisningsstillinger – Gjerdrum ungdomsskole – skoleåret 2024-2025 (søknadsfrist 04.02.2024)

Mikkelbekken Gjerdrum

 

Undervisningsstillinger ved Gjerdrum ungdomsskole

 

 

Er du vår nye kollega? Vi ser etter faglig dyktige lærere som har hjerte for elevenes læring og utvikling.

V har ledige faste og midlertidige undervisningsstillinger fra 01.08.2024. Vi ser etter deg som har kompetanse til å undervise i gjerne to eller flere av følgende fag: matematikk, naturfag, norsk, kroppsøving, engelsk og samfunnsfag.

Vi har Norges flotteste skole, bare en halvtimes kjøring fra Oslo. Gjerdrum er nær byen, men på landet – midt mellom Oslo og Gardermoen. Kommunen er liten; det skaper god oversikt og et levende lokalmiljø. Mange av innbyggerne jobber i Oslo, og ser på byens tilbud som en naturlig del av livet her. Det gir Gjerdrum eventyrblandingen av natur og kultur, modernitet og tradisjon.

Kommunen er i vekst, og det satses på systematisk og helhetlig skoleutvikling i tråd med felles strategi for skolene i Gjerdrum. Vi har et samarbeid med professor Thomas Nordahl fra SePu (Senter for praksisrettet Utdanningsforskning) og vi er med i Læringsmiljøprosjektets pulje 7 for å sikre et inkluderende, trygt og godt skolemiljø. Fra våren 2024 har skolen på plass to ungdomsveiledere som skal veilede og hjelpe elever, samt bidra med miljøskapende og trivselsfremmende tiltak.
Gjerdrum ungdomsskole har plass, farger, utstyr og rom som innbyr til trivsel og varierte læringsaktiviteter. Uteområdet har mange læringsarenaer, vi har nærhet til skogen, og idrettsparken er vår nærmeste nabo. Alle elever på Gjerdrum ungdomsskole får utdelt hver sin PC, og dette bidrar til at skolens profesjonsfaglige digitalkompetanse utvikles i tråd med LK-20. Skolens visjon er «vi skaper varig lærelyst».
På skolen vår er det ca 285 elever og 40 ansatte. Vi har dyktige og engasjerte lærere som setter elevens læring og utvikling i sentrum, og som samarbeider tett i team. Du blir en del av et profesjonsfaglig fellesskap med sterkt faglig fokus.

 

  • Søknadsfrist: 04.02.2024
  • Arbeidsgiver: Gjerdrum kommune
  • Stillingstittel: Undervisningsstillinger – Gjerdrum ungdomsskole – skoleåret 2024-2025
  • Stillinger: 3
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4753636448
  • Startdato: 01.08.2024

 

Arbeidsoppgaver

  • Undervisning og oppfølging i fagene, tett samarbeid på trinn og i fagseksjoner, for å sammen skape de beste forutsetninger for læring for alle våre elever
  • Du engasjerer deg i LK-20, og legger til rette for dybdelæring gjennom praktisk, variert og relevant opplæring
  • Skape trygge og gode læringsmiljø der alle våre elever er inkludert faglig og sosialt
  • Aktiv og engasjert deltakelse i skolens pedagogiske utviklingsarbeid
  • Samarbeid med andre relevante instanser i kommunen
  • Stillingene kan bli tillagt kontaktlæreransvar

 

Kvalifikasjoner

  • Du må tilfredsstille kravene opplæringsloven stiller for å bli ansatt som lærer. For undervisning i matematikk, norsk og engelsk kreves 60 studiepoeng. I øvrige fag kreves 30 studiepoeng
  • Ønskelig med erfaring fra undervisning i grunnskolen
  • Du må ha god IKT-kompetanse, og være opptatt av god digital læringsledelse for at dette skal bidra til å realisere intensjonen i fagfornyelsen
  • Vi legger vekt på god pedagogisk bakgrunn og faglig tyngde

 

Personlige egenskaper

  • Vi trenger lærere som er gode klasseledere, og som er rause og inkluderende i møte med alle våre elever
  • Du må like ungdom, intensitet og utfordringer, og du må være løsningsorientert
  • Du liker å samarbeide, og tenker helhetlig rundt elevers oppvekst- og læringsmiljø
  • Du er engasjert, ambisiøs og har godt humør
  • Gode kommunikasjonsferdigheter
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

 

Vi tilbyr

  • Vi tilbyr jobb i et positivt og inkluderende arbeidsmiljø, der vi samarbeider på tvers av trinn og fag, for å utvikle skolens profesjonsfaglige fellesskap. Hos oss er vi opptatt av å realisere intensjonen med læreplanene, slik at elevene våre opplever skolen som helhetlig, sammenhengende og relevant, og der alle elever opplever å være inkludert i læringsfellesskapet.
  • Veiledning og oppfølging av nyutdannede
  • Nye og moderne undervisningslokaler
  • Trivelig arbeidsmiljø, dyktige kolleger, engasjerte og hyggelige elever og foresatte
  • Lønn etter gjeldene tariff
  • Kontaktlærertillegg på inntil 40 000 kr
  • Pensjonsordninger i SPK

Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke stilling uavhengig av kjønn, alder, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn. Kopier av attester og vitnemål må lastes opp digitalt med søknaden. Gjerdrum kommune praktiserer meroffentlighet ved tilsetninger. Dersom det etter kommunens vurdering ikke foreligger særskilt grunn for å bli unntatt offentlighet, vil søknaden bli offentliggjort. Søkeren blir orientert og får muligheten til eventuelt å trekke søknaden sin før offentliggjøring jf. offentleglova §25.
Tilfredsstillende politiattest må fremlegges før tiltredelse.

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Guro Melheim
Rektor
 Telefon:90758613
E-post:[email protected]

 

Gjerdrum er en kommune i sterk vekst, sentralt på Romerike og midt mellom Oslo og Gardermoen. Kommunen har rundt 7 000 innbyggere og er en meget attraktiv bokommune. Gjerdrum er geografisk sett en liten kommune ­- 10 km fra sør til nord, og fra øst til vest. Kommunesenteret er Ask, med flere dagligvarebutikker, kafeer og restauranter og et antall spesialforretninger. Gjerdrum ligger landlig til og byr på unike muligheter for friluftsliv med turstier, fiskevann og skiløyper. Kommunen har et bredt og aktivt idrettstilbud og et mangfoldig kulturliv med Gjerdrum kulturhus, kulturuker, egen festival, teater, korps og kulturskole.

Vi ser etter ledere og medarbeidere som er framtidsretta, rause, entusiastiske og modige. Vi tenker helhet, ser muligheter og handler sammen. Les mer om kommunen på våre hjemmesider.

Del stillingen

Selskap

Gjerdrum kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Gjerdrum

Søknadsfrist

Februar 4, 2024

Miljøterapeut/vernepleier (søknadsfrist 05.02.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

Er du en mestringsfokusert vernepleier/miljøterapeut?

 

 

Vi søker deg som er trygg og handlekraftig vernepleier, og som brenner for arbeid med personer med funksjonsvariabler.

Vil du bidra i et miljø som stadig er under faglig utvikling? Da er Miljøarbeidertjenesten i Nes kommune noe for deg!

Vi er med på å sikre gode, helhetlige og trygge tjenester til brukere i deres hjem. I takt med utviklingen i samfunnet øker kompleksiteten og behovene i hjemmene til innbyggerne våre. Det gir oss en unik mulighet til å tenke nytt, benytte vernepleierfaget til å styrke vår kompetanse innenfor ressursmobilisering og mestringsperspektivet, og med brukermedvirkning i fokus. Vi har et hyggelig arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere, samarbeider tverrfaglig både internt og eksternt, deltar i ulike prosjekter og er opptatt av fleksibilitet og forbedring.

Det gir mening å bidra til mestring og livsglede, skape trygghet og et godt liv. Vi ønsker deg som er engasjert, har faglig interesse, og som vil utføre jobben med arbeidsglede og humor.

Miljøarbeidertjenesten er organisert som en virksomhet i Helse og Velferd i Nes kommune og er fordelt i 5 ulike avdelinger med forskjellige fokusområder. Vi gir tjenester til mennesker som har funksjonsvariabler, i alle aldre og i alle livets faser.

Avdeling 5 består av et bofellesskap for unge voksne med varierende bistandsbehov. Alle har individuelle dagtilbud, enkelte med bemanning. Du får brukt din kompetanse innen autisme, atferdsutfordringer og somatikk. Det er en fordel om du har erfaring fra arbeid med epilepsi. Vi jobber kunnskapsbasert, er opptatt av å styrke kompetansen og samarbeidet innad og på tvers, legge til rette for et utviklende fagmiljø og skape muligheter både for brukere og medarbeidere som sikrer gode tjenester også inn i framtida.

Vi er i prosess med å videreutvikle tjenesten ved å bruke et aktivt fagmiljø på tvers av avdelingene. Dette skjer i tett samarbeid med stedlige fagansvarlige i avdelingene og fagleder i miljøarbeidertjenesten. Hver 6. uke er det felles fagmøter for miljøterapeut og fagansvarlig på tvers av avdelingene.

Vi har har en ledige stilling som vernepleier/miljøterapeut ,100 % dag/ kveld, og arbeid hver 4.helg. Hovedtyngden av arbeidet i ukedager vil være på kveld grunnet dagtilbud uten bemanning for enkelte brukere.

 

  • Søknadsfrist: 05.02.2024
  • Arbeidsgiver: Nes kommune
  • Sted: Årnes
  • Stillingstittel: Er du en mestringsfokusert vernepleier?
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4754773099

 

Arbeidsoppgaver

  • Yte tjenester i henhold til enkeltvedtak etter helse- og omsorgstjenesteloven, herunder målrettet miljøarbeid, medisinansvar, kartlegging/vurdering/utarbeide tiltaksplaner
  • Tilrettelegg for mestring, ressursmobilisering og utvikling
  • Tilrettelegge og bistå i daglige gjøremål/aktiviteter
  • Håndtere uforutsette situasjoner på en faglig etisk og forsvarlig måte
  • Opplæring og veiledning av medarbeidere – bistå i ressursgruppene, ansvar for internundervisning
  • Samarbeid med verger/pårørende og andre aktuelle instanser
  • Fagutviklingsarbeid sammen med andre miljøterapeuter i tett samarbeid med fagleder

 

Kvalifikasjoner

  • Norsk autorisasjon som vernepleier
  • Annen relevant høyskoleutdannelse kan vurderes
  • Kompetanse innenfor systematisk målrettet miljøarbeid med personer med funksjonsvariabler
  • Erfaring fra arbeid med utfordrende atferd
  • Gode IKT-ferdigheter og evne til å anvende ulike fagsystemer
  • Kunnskap og erfaring knyttet til relevant lovverk
  • God kommunikasjonsevne, skriftlig og muntlig
  • Førerkort kl. B

 

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner samt relasjonskompetanse
  • Være fleksibel, tilpasningsdyktig og å kunne omstille deg i arbeidshverdagen
  • Opptatt av kvalitet i tjenesten og positiv til forbedringsarbeid
  • Kunne foreta gode faglige og etiske vurderinger, være bidragsyter til holdningsarbeid
  • Ha god gjennomføringsevne og beslutningskompetanse
  • Engasjement for fagutvikling
  • Mestre en hektisk arbeidshverdag
  • Evne til å kunne inspirere og være en positiv bidragsyter til et godt arbeidsmiljø

 

Vi tilbyr

  • Et spennende fagmiljø i utvikling
  • Varierte arbeidsoppgaver
  • Organisert opplæring og oppfølging av nytilsatte
  • Lønn etter gjeldende tariff, samt 30 000,- i rekrutteringstiltak for vernepleiere
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Attester og vitnemål lastes opp i søkeprosessen. Originale vitnemål og attester tas med til et eventuelt intervju.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25

 

Leirvegen, 2150 Årnes, Norge

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

An-Kristin Myhre
Avdelingsleder
 Telefon:97 62 15 26

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • An-Kristin Myhre
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 97 62 15 26

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Februar 5, 2024

Miljøterapeut, medlever (søknadsfrist 04.02.2024)

 

 

ØNSKER DU EN SPENNENDE OG HELT UNIK BO- OG ARBEIDSSITUASJON

 

 

  • Arbeidsgiver: Stiftelsen Hiimsmoenkollektivet
  • Stillingstittel: Miljøterapeut (medlever)
  • Frist: 04.02.2024
  • Ansettelsesform: Fast

 

FLERE LEDIGE STILLINGER SOM MILJØTERAPEUT (MEDLEVER) I BOFELLESSKAPENE HIIMSMOEN OG GATA 6 I SULDAL

Vi ønsker deg:

  • som kunne tenkt deg en spennende og unik bo- og arbeidssituasjon
  • som har minimum 3-årig høyskole eller universitetsutdanning som sosionom, barnevernspedagog, vernepleier eller annen relevant bachelor. Personlig egnethet vil i stor grad bli vektlagt
  • som har relevant erfaring
  • som gjerne har videreutdanning eller erfaring innen rus- og avhengighet og/eller psykisk helsearbeid
  • som er kreativ og målrettet i arbeidet med unge mennesker
  • som liker aktiviteter og turer som en del av det miljøterapeutiske arbeidet
  • som trives med å samarbeide i et fellesskap, men som også kan jobbe selvstendig
  • som kan uttrykke deg godt skriftlig og muntlig
  • som trives i en dynamisk og variert hverdag
  • som har faglig og personlig trygghet
  • som har førerkort klasse B

 

SHK tilbyr:

  • et bredt og godt faglig miljø der det legges opp til veiledning, både i gruppe og individuelt
  • en spennende bo- og arbeidssituasjon der vi tror at menneskets mulighet til endring ligger i den enkelte
  • et miljø der vi er nysgjerrige og kreative på hvordan vi som miljøterapeuter kan tilrettelegge for endring
  • god mulighet til å påvirke og utvikle alle sider av organisasjonen
  • mulighet for personlig vekst
  • en variasjon i oppgaver og arbeidsmengde i en dynamisk hverdag
  • din egen leilighet/hybel
  • et bredt mangfold av turer og aktiviteter
  • gode lønnsforhold, pensjonsordning og forsikringsordning
  • Det er ledig 100% stilling som medlever, både fast stilling og årsengasjement

 

For alle stillinger gjelder følgende:

  • Arbeidstid: Medleverskap med ca. 12 uker fri i året, samt 5 ferieuker
  • Turnus tillempes individuelle ønsker, men legges vanligvis opp med 3 uker arbeid og deretter 1 uke fri
  • Lønn etter avtale
  • Tidspunkt for tiltredelse kan diskuteres
  • Aktuelle søkere vil bli innkalt til besøk og intervju på Hiimsmoenkollektivet i Suldal
  • Kopi av vitnemål, attester og referanser må leveres ved intervju
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men leveres før tiltredelse.
  • Søknad med vedlagt CV sendes på e-post

 

Om arbeidsgiveren

Stiftelsen Hiimsmoenkollektivet (SHK) er en privat ideell stiftelse med over 40 års erfaring som barnevernsinstitusjon organisert som et kollektiv med medleverskap. Våre verdier er fundamentet som all vår virksomhet bygger på. Vi tilbyr behandling til ungdommer i alderen 14 – 20 år, plassert etter Lov om barnevern, med et rusmisbruk som betegnes som omfattende. Målsettingen er å motivere og å gi den enkelte ungdom mulighet for endring.
Vi legger stor vekt på aktiviteter i vår behandling.

SHK består i dag av:
Hiimsmoenkollektivet ligger 5 km fra tettstedet Sand i Ryfylke. Det er et stort tun med et hovedhus og flere nærliggende bygninger, blant annet Hiimsmoen Skole, kontorer, verksted, festsal, treningsrom, stall og leiligheter. De fleste ungdommer har rom på hovedhuset. Dette huset har også flere leiligheter til medlevere. Leilighetene til hver medlever tilhører dem også når de har friperioder. Plassen har store utearealer med ridebane, klatresopp, skateområde, sandvolleyball bane og store terrasser og plener. Avdelingen er godkjent for 13 ungdommer.

Gata 6 er adressen til huset som Stiftelsen eier på Sand. Avdelingen ble startet opp i 1994, for elever som hadde behov for å bo med tettere rammer eller i et mindre fellesskap enn det Hiimsmoen kunne tilby. Huset er lokalisert midt i Sand sentrum, men har stor terrasse og plen utenfor. Avdelingen er godkjent for 3 ungdommer.

Hiimsmoen Skole er et alternativt skoletilbud som holder til over verkstedet på tunet til Hiimsmoenkollektivet. Skoletilbudet er frivillig og skal bygge opp under rusbehandlingen. Her får elevene mulighet for å ta igjen tapt undervisning, delta på kurs og påvirke egen timeplan, Alle ungdommer i SHK kan benytte skoletilbudet.

I Langgata 2 i Stavanger har vi en loftstue og flere kontorer/møterom, samt treningshybel.
Huset ligger midt i Stavanger sentrum, rett ved hurtigbåtkaia. Treningsleiligheten ligger i dette bygget. Her gis tilbud om hybeltrening, enten i kortere eller lengre perioder, med tett oppfølging. Huset har en stor terrasse mellom kontorbygget og treningsleiligheten. I tillegg har vi utleie av næringslokale i første etasje. Disse lokalene blir leid ut til Stas og Fjas
Gjenbruk, som også tar imot våre ungdommer i arbeidspraksis.

For mer informasjon se vår hjemmeside: www.hiimsmoen.no

  • Sektor: Privat
  • Antall stillinger: 4
  • Sted: Him 63, 4230 Sand
  • Bransje: Helse og omsorg
  • Stillingsfunksjon: Barnevernspedagog, Helsepersonell / Vernepleier/miljøterapeut, Sosionom
  • Arbeidsspråk: Norsk

 

Spørsmål om stillingen

Hanne Lund-Johansen
Administrasjon
95 84 15 67

Laila Gjellestad
Daglig leder for Stiftelsen
99 26 55 27

 

 

Søk her

 

 

Hjemmeside

 

 

Him 63, 4230 Sand

Del stillingen

Selskap

Stiftelsen Hiimsmoenkollektivet

Lenke til firma

https://hiimsmoen.no/

Kontaktinfo

  • Hanne Lund-Johansen
  • Tittel: Administrasjon
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 958 41 567
  • Laila Gjellestad
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 992 65 527

Lokasjon

  • Sand

Søknadsfrist

Februar 4, 2024

Prosjektleder «Fagskole i Sør-Østerdal», Karriere Innlandet (søknadsfrist 13.02.2024)

Innlandet fylkeskommune - Karriere Innlandet Sør-Østerdal

 

Prosjektleder «Fagskole i Sør-Østerdal»

 

 

 

Beskrivelse

Karriere Innlandet Sør-Østerdal har ledig 100 % midlertidig stilling (3-årig) som prosjektleder i prosjektet «Fagskole i Sør-Østerdal».

Vår region har mottatt gave fra Sparebankstiftelsen Hedmark og tilskudd fra Sør-Østerdal Interkommunale politiske råd til opprettelsen av et studietilbud i samarbeid med Fagskolen Innlandet i vår region. For å realisere dette søker vi etter en dyktig og utviklingsorientert prosjektleder!

Regionen har behov for kompetanse innen primært helse-, reiseliv- og industrifag. Prosjektets målsetning er at Fagskolen Innlandet etablerer en fast node med årlige utdanningstilbud i vår region, samt etablering av en «Læringsfabrikk for helsefag» på Terningen Arena.

Karriere Innlandet, Fagskolen Innlandet og kommunene er initiativtakere og samarbeidspartnere i prosjektet. Karriere Innlandet er prosjekteier.

 

Om Karriere Innlandet Sør-Østerdal

Karriere Innlandet er en del Innlandet fylkeskommune. Karriere Innlandet tilrettelegger for desentralisert fagskole-/høyere utdanning og har ansvar for videregående opplæring for voksne og karriereveiledning. Karriere Innlandet samarbeider om veilednings- og opplæringstjenester med arbeids- og næringslivet, kommuner og NAV.

 

Vi søker deg som

  • liker å jobbe med utviklingsprosjekter.
  • er nettverksorientert, og liker å skape noe sammen med de rundt deg.
  • har evner til å lede et prosjekt.
  • har evne til å bygge gode relasjoner til prosjektets ulike partnere og målgrupper.
  • har gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig.

 

Vi tilbyr

  • et godt og trygt arbeidsmiljø.
  • muligheten til å skape noe nytt på vegne av regionen.
  • et nettverk av gode og dyktige kollegaer og samarbeidspartnere.
  • lønn etter avtale.
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger.

 

Om stillingen

  • 100 % midlertidig stilling med prosjektperiode 1. januar 2024 – 31. desember 2026 knyttet til prosjekt «Fagskole i Sør-Østerdal».
  • tiltredelse snarest.
  • du vil bli ansatt i Innlandet fylkeskommune med arbeidssted Karriere Innlandet Sør-Østerdal i Elverum.
  • stillingen ligger til leder i Karriere Innlandet Sør-Østerdal.
  • som prosjektleder vil du rapportering på prosjektets fremdrift overfor styringsgruppen for prosjektet.
  • reisevirksomhet må påberegnes.
  • den som tilsettes i stillingen vil bli innplassert i stillingskode avhengig av krav til stillingen, utdanning og erfaring jf. lov- og avtaleverk

 

Arbeidsoppgaver

Prosjektet krever et omfattende utviklingsarbeid med en bred oppgaveportefølje.

  • Koordinering, tilrettelegging og mobilisering.
  • Prosjektet må arbeide markedsrettet med kartlegging av behov, rekruttering av deltakere og samordning mellom partnerne som inngår i samarbeidet.
  • Følge opp prosjektets prosjektbeskrivelse i samarbeid med styringsgruppen for prosjektet.
  • Planlegge, gjennomføre og evaluere prosjektet.
  • Følge opp og levere rapporteringer underveis i prosjektet.

 

Kvalifikasjonskrav

  • har relevant 3-årig utdanning fra høyskole/universitet, gjerne innen prosjektledelse. Lang erfaring fra prosjektledelse kan kompensere for manglende formalkompetanse.
  • har kjennskap til offentlig og privat sektor.
  • har kjennskap til det norske utdanningssystemet.
  • erfaring med økonomi, rapportering og planlegging.
  • erfaring i å lede møter og gjennomføre presentasjoner.
  • førerkort klasse B.

 

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt. Attester og referanser fra tidligere gjennomført arbeid som er relevant for stillingen vil bli etterspurt i forbindelse med eventuelt intervju.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Innlandet
  • Jobbtype: Engasjement
  • Heltid/Deltid: Prosjekt
  • Arbeidstid: Dag, Varierende arbeidstid
  • Stillingstype: Midlertidig stilling
  • Arbeidsområde: Administrativt
  • Søknadsfrist: 13.02.2024
  • Tiltredelse: Snarest
  • Arbeidssted: Elverum

 

Kontaktpersoner:

Enhetsleder Liv-Kari Ringen
mob: 91 58 17 52

Leder Espen André Kristiansen
mob: +47 46 96 46 56

 

Hjemmeside:

/www.karriereinnlandet.no

 

Adresse:

Kirkevegen 1 2402 Elverum

 

Innlandet fylkeskommune – Karriere Innlandet Sør-Østerdal

Karriere Innlandet Sør-Østerdal er en del av enhet for Voksnes læring og Innlandet fylkeskommunes satsing på karriereveiledning og voksnes læring. Karriere Innlandet er under etablering og har blant annet karriere- og studieveiledning, videregående opplæring for voksne, og tilrettelegging for desentral fagskole-/høyere utdanning som sine oppgaver.
Karriere Innlandet samarbeider om veilednings- og opplæringstjenester med arbeids- og næringslivet, kommuner og NAV. Det er et mål at tilbudene og mulighetene skal bli mer tilgjengelige for regionens innbyggere.

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Liv-Kari Ringen
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 91 58 17 52
  • Espen André Kristiansen
  • Tittel: Leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 46 96 46 56

Lokasjon

  • Elverum

Søknadsfrist

Februar 13, 2024

Lærerstillinger skole og barnehagestillinger (forskjellige søknadsfrister)

 

Klikk på aktuell utlysing under:

 

Oppvekst og kultur
Skolene i Alstahaug
04.02.2024
 
 
Oppvekst og kultur
Barnehagene i Alstahaug
11.02.2024
 
 
Oppvekst og kultur
Tjøtta oppvekstsenter
21.01.2024

 

Kontaktpersoner:

Kenneth Pedersen

mob: +47 918 42 271

Hjemmeside:
www.alstahaug.kommune.no
Adresse: Strandgt. 52 8805 Sandnessjøen

Alstahaug kommune Oppvekst og kultur

Sandnessjøen i Alstahaug kommune er kystbyen midt på Helgeland. Sandnessjøen er det naturlige utgangspunktet for å oppleve alt som eventyrlige Helgeland har å by på. Hvorfor ikke ta ferieopplevelsene inn i hverdagen? Om sommeren har du tid til en topptur, eller til å ta et blinkskudd av en havørn fra kajakken – etter arbeidstid. På vinterstid er det kort vei til preparerte skiløyper. Vi er også svært stolte av å være en kulturby med bibliotek, galleri, svømmebasseng, teaterscene og kino under samme tak, midt i sentrum. Hvis du blir rastløs er det bare femten minutter til flyplassen og 40 minutter til togstasjonen. Du kan også ta hurtigruten til Bergen, ferge til øyparadiset Dønna/Herøy, eller hoppe på hurtigbåten til festivaløya Træna. Jobb i Alstahaug. Da får du mer tid til det du har lyst til å gjøre.

 

Del stillingen

Selskap

Alstahaug kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell stilling for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Sandnessjøen

Søknadsfrist

Februar 17, 2024

Helsefagarbeider, fast, vikariat og helg (søknadsfrist 05.02.2024)

Krødsherad kommune

 

Helsefagarbeider, fast, vikariat og helg

 

 

Omsorgsavdelingen søker helsefagarbeidere

 

Krødsherad kommune søker engasjerte og gode helsefagarbeidere til faste stillinger og barselsvikariat.

 

Vi er en liten kommune med 2200 innbyggere, og ligger sentral plassert med kort vei til Hønefoss, Drammen og Oslo. Kommunen kan beskrives som Østlandets Hardanger med umiddelbar nærhet til både fjord og fjell. Krødsherad kommune satser betydelig på vekst og utvikling, og er opptatt av å tilby gode og faglig oppdaterte velferdstjenester til sine innbyggere.

 

Krødsherad kommune skal gi sine innbyggere gode helse- og omsorgstjenester.

Vi søker deg som liker å jobbe selvstendig og vil bidra positivt til tjenesteutvikling og et godt arbeidsmiljø.
Vi ber søkere spesifisere hvilken stilling som er av interesse i sin søknad.

 

Krødsherad kommune har følgende ledige stillinger:

 

Helsefagarbeidere:

  • 2 stk. 80 % fast stilling turnus med prøveordning arbeid 6. hver helg.
  • 1 stk. 80 % barselsvikariat med prøveordning arbeid 6. hver helg. Vikariatet løper til 01.03.2025 med mulighet for forlengelse
  • 2 faste stillinger helg med arbeid fre-søn(17,5%) eller lør-søn(14%) 3. hver helg.

Arbeidssted vil rullere mellom avdelinger Kryllingheimen (omsorgssenter), Hjemmetjenesten og TTF (Tilrettelagte tjenester for brukere med funksjonsnedsettelser). Dette tilpasses etter ansattes og avdelingenes behov.

I tillegg til stillingsprosentene over vil det kunne bli aktuelt å tilby søkere lavere stillingsprosent ved opprykk av interne søkere.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Gi gode pleiefaglige tjenester til brukerne våre
  • Ivareta og tilrettelegge for mestringsfølelse og god livskvalitet for alle brukere
  • Bistå og assistere ved gjennomføring og ivaretakelse av personlig hygiene, påkledning, forflytning og
  • trening for å opprettholde brukerens funksjonsnivå
  • Samarbeide med brukere, pårørende, kolleger og andre instanser i og utenfor kommunen

 

Kvalifikasjoner:

  • Godkjenning som helsefagarbeider/hjelpepleier.
  • Må kunne beherske norsk godt, skriftlig og muntlig.
  • Må kunne beherske dataverktøy.
  • Førerkort for personbil (klasse B).
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.

 

Vi ser etter deg som:

  • Er motivert for å jobbe helhetlig.
  • Er strukturert og ansvarsbevisst.
  • Er selvstendig og samarbeidsvillig.
  • Er løsningsorientert.
  • Viser respekt for brukere og kollegaer, og har tålmodighet og tydelighet i kommunikasjonen.

 

Vi tilbyr:

  • Arbeid i en IA-bedrift.
  • Gode pensjons – og forsikringsordninger.
  • Lønn etter tariff.
  • Gode arbeidsordninger i turnus – per nå har Kryllingheimen en prøveordning med arbeidshelg hver 6. helg. Dersom ordningen ikke blir videreført etter prøveperioden vil man gå tilbake til grunnturnus med arbeidshelg hver 3. helg. Hjemmetjenesten har arbeidshelg hver 6. helg som fast ordning per i dag. Avdeling TTF har per i dag ordning med arbeidshelg hver 3. helg.

 

Søknad:

Til stillingen kreves fremlagt politiattest i henhold til Helse- og omsorgslovens § 5-4 før tilsetting.

 

Søknadsfrist: 05.02.2024.

Intervjuer er tiltenkt avholdt i uke 7.

 

Elektronisk søknadsportal skal benyttes.

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Viken
  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Skift / turnus / arbeidstidsordning
  • Søknadsfrist: 05.02.2024
  • Tiltredelse: Snarest

 

Kontaktpersoner:

Geir Haukeland
mob: +47 46444135

 

Hjemmeside:

www.krodsherad.kommune.no

 

Adresse:

Kommunehuset 3536 Noresund

 

Krødsherad kommune

Krødsherad kommune ligger i Buskerud kun 10 mil fra Oslo. Med strandlinje til Krøderen og høyfjell som Norefjell, byr kommunen på både fjord, fjell og fin natur. Dette har skapt en sterk turisnæring og et variert næringsliv i kommunen.

Del stillingen

Selskap

Krødsherad kommune

Kategorier

helsefagarbeider

Kontaktinfo

  • Geir Haukeland
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 46444135

Lokasjon

  • Noresund

Søknadsfrist

Februar 5, 2024

Prosjektleder TØRN-prosjekt (søknadsfrist 05.02.2024)

Krødsherad kommune Helse og omsorg

 

Prosjektleder TØRN-prosjekt

 

 

 

Leder av Tørnprosjekt tun Kryllingheimen – 20-40% prosjektstilling

 

Krødsherad kommune søker en engasjert og kompetent prosjektleder.

 

Vi er en liten kommune med 2200 innbyggere, og ligger sentral plassert med kort vei til Hønefoss, Drammen og Oslo. Kommunen kan beskrives som Østlandets Hardanger med umiddelbar nærhet til både fjord og fjell. Krødsherad kommune satser betydelig på vekst og utvikling, og er opptatt av å tilby gode og faglig oppdaterte velferdstjenester til sine innbyggere.

 

Formålet med prosjektet er å fremme riktig organisering og oppgavedeling i omsorgstjenesten, samtidig som man sikrer bedre bruk av personellressursene. For å oppnå dette ønsker kommunen å ta i bruk oppgavekort, og du som prosjektleder skal lede dette arbeidet.

 

En forutsetning for å lykkes med prosjektet er godt samarbeid med de ansatte og ledelsen.

 

Vi ser for oss at stillingsprosenten den første perioden vil være 40%, men at den etter hvert vil reduseres til 20%. Det er også muligheter for at denne stillingen vil bli tilknyttet andre prosjekter etter hvert. Det er mulighet for forlengelse av prosjektet/forhøyelse av stillingsprosent avhengig av prosjektets resultater.
Avhengig av søkermasse og tilpasningsbehov vil det også være mulighet for å ansette 2 personer i 20% hver.

 

For å lese mer om prosjektet, gå inn på nettsiden: Tørn – Sammen om fremtidens helse og omsorg – KS

 

Arbeidsoppgaver:

Du vil ha ansvaret for hele prosessen med implementering av Tørn og oppgavekort. Dette vil innbefatte:

  • Kompetansekartlegging
  • Spørreundersøkelser blant ansatte
  • Kartlegging av arbeidsoppgaver
  • Utarbeide oppgavekort
  • Lede lokal styringsgruppe
  • Søke og rapportere på tilskuddsmidler i samarbeid med merkantil stilling

 

Kvalifikasjoner:

  • Vi søker helsearbeider
  • Gode datakunnskaper
  • Innsikt og interesse for teknologisk utvikling
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.

 

Personlige egenskaper:

  • Du er ryddig, strukturert, fleksibel og løsningsorientert.
  • Du har gode samarbeidsevner og liker å jobbe i team, men også selvstendig.
  • Du har evne til å sette deg raskt inn i nye oppgaver og rutiner.
  • Bidrar til å skape og utvikle et godt arbeidsmiljø.
  • Godt humør og imøtekommende.

 

Vi kan tilby:

  • Ansvar for et spennende prosjekt som gir mulighet for utvikling av sektoren og tjenestene kommunen yter
  • Arbeid i en IA-bedrift
  • Godt og lærerikt arbeidsmiljø med godt kvalifiserte og motiverte kolleger på tvers av faglige områder
  • Godt tverrfaglig samarbeid
  • Hurtig oppstart
  • Vanlige kommunale ansettelses- og arbeidsvilkår
  • Offentlig tjenestepensjonsordning
  • Lønn etter tariff

 

Søknad:

Til stillingen kreves fremlagt politiattest i henhold til Helse- og omsorgslovens § 5-4 før tilsetting.

 

Søknadsfrist: 05.02.2024.

Intervjuer er tiltenkt avholdt i uke 7.

 

Elektronisk søknadsportal skal benyttes.

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Viken
  • Jobbtype: Engasjement
  • Heltid/Deltid: Prosjekt
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 05.02.2024
  • Tiltredelse: Snarest

 

Kontaktpersoner:

Geir Haukeland
mob: +47 46444135

 

Hjemmeside:

www.krodsherad.kommune.no

 

Adresse:

Kommunehuset 3536 Noresund

 

Krødsherad kommune Helse og omsorg

Krødsherad kommune ligger i Buskerud kun 10 mil fra Oslo. Med strandlinje til Krøderen og høyfjell som Norefjell, byr kommunen på både fjord, fjell og fin natur. Dette har skapt en sterk turisnæring og et variert næringsliv i kommunen.

Del stillingen

Selskap

Krødsherad kommune

Kontaktinfo

  • Geir Haukeland
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 46444135

Lokasjon

  • Noresund

Søknadsfrist

Februar 5, 2024

Avdelingsleder for sykehjem og tilrettelagte tjenester (søknadsfrist 12.02.2024)

Krødsherad kommune Helse og omsorg

 

AVDELINGSLEDER FOR SYKEHJEM OG TILRETTELAGTE TJENESTER FOR PERSONER MED FUNKSJONSHEMMING(TTF) I KRØDSHERAD KOMMUNE.

 

 

Krødsherad kommune søker en engasjert og kompetent Avdelingsledeleder for Kryllingheimen og TTF.

 

Vi er en liten kommune med 2200 innbyggere, og ligger sentral plassert med kort vei til Hønefoss, Drammen og Oslo. Kommunen kan beskrives som Østlandets Hardanger med umiddelbar nærhet til både fjord og fjell. Krødsherad kommune satser betydelig på vekst og utvikling, og er opptatt av å tilby gode og faglig oppdaterte velferdstjenester til sine innbyggere.

 

Stillingen har basen sin tilknyttet Kryllingheimen og TTF. Kryllingheimen er sykehjemmet vårt, og TTF gir tjenester til personer med utviklingshemming. Avdelingene ligger vegg i vegg på samme etasje.

Sykehjemmet flytter inn i nye lokaler i 2019. Vi har flotte lokaler med egen skjermet avdeling, sansehage og velferdsteknologiske løsninger. Sykehjemmet har korttidsplasser, langtidsplasser, skjermet enhet og kommunal øyeblikkelig hjelp plass. Til sammen er det 25 sengeplasser.

TTF er en egen enhet med 6 leiligheter som har heldøgns bemanning.

Etter organisasjonsendring er dette en nyopprettet stilling. Hensikten er å tilrettelegge for og være med på å skape en robust enhet både med tanke på utvikling, tverrfaglig samarbeid, deling av kompetanse og ressurser.

Som Avdelingsleder vil du få ansvaret for å lede en avdeling med et mangfold av oppgaver innenfor personalledelse, kvalitet- og tjenesteutvikling i omsorgstjenesten. Dette er en unik mulighet til å være med på å forme og videreutvikle den viktige omsorgstjenesten i Krødsherad Kommune.
Er du ute etter en innholdsrik og variert arbeidsdag med et godt arbeidsmiljø er dette jobben for deg.

 

Vi ser etter deg som har:

  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du er fleksibel, tar ansvar og kan jobbe selvstendig
  • Løsningsorientert med evne til planlegging og gjennomføring
  • Stor arbeidskapasitet og evne til å jobbe med fokus på flere ulike oppgaver samtidig
  • Evne til å tenke tverrfaglig, kvalitetsbevisst, effektiv og strukturert
  • Ønsker å være en faglig pådriver og bidra til utvikling i virksomheten
  • Reflektert og opptatt av etikk

 

Kvalifikasjoner:

  • Høyere utdanning innenfor helse og omsorg (3-årig eller mer)
  • Fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy
  • Erfaring fra hjemmetjeneste/sykehjem
  • Erfaring innen personal- og fagledelse vil være en fordel
  • Kunnskap til relevant lov- og avtaleverk
  • Faglig dyktighet/allsidig erfaring
  • Førerkort kl. B
  • Det kreves god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Erfaring og interesse for hverdagsrehabilitering og velferdsteknologi vil være en fordel
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

 

Arbeidsoppgaver:

  • Lederansvar for ca. 30 årsverk
  • Yte helse- og omsorgstjenester til våre brukere, uavhengig av boform, alder, diagnose eller funksjonssvikt og sikre at retten til brukermedvirkning er ivaretatt
  • Bidra til å sikre forsvarlig helse- og omsorgstjenester og at oppgaver som utføres er i samsvar med gjeldende kvalitetskrav og lovverk
  • Lede og veilede kollegaer
  • Holde deg oppdatert på faglig utvikling samt relevant lov- og avtaleverk

 

Vi kan tilby:

  • Ansvar for en virksomhet i utvikling der du er med på å forme en tjeneste som er kledd for framtida
  • Kurs og opplæring for stilling ved oppstart og løpende gjennom arbeidsforholdet
  • Varierende og utfordrende arbeidsoppgaver og -hverdag som leder
  • Du blir en del av sektorens lederteam
  • Godt og lærerikt arbeidsmiljø med godt kvalifiserte og motiverte kolleger på tvers av faglige områder
  • Godt tverrfaglig samarbeid
  • Hurtig oppstart
  • Vanlige kommunale ansettelses- og arbeidsvilkår
  • Offentlig tjenestepensjonsordning
  • Arbeid i en IA-bedrift
  • Lønn etter avtale

 

Søknad:

Til stillingen kreves fremlagt politiattest i henhold til Helse- og omsorgslovens § 5-4 før tilsetting.

 

Søknadsfrist: 12.02.2024.

Intervjuer er tiltenkt avholdt i uke 8.

 

Elektronisk søknadsportal skal benyttes.

 

Vi ser frem til å høre fra deg!

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Viken
  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 12.02.2024
  • Tiltredelse: Snarest

 

Kontaktpersoner:

Geir Haukeland

mob: +47 46444135

 

Hjemmeside:

www.krodsherad.kommune.no

 

Adresse:

Kommunehuset 3536 Noresund

 

Krødsherad kommune Helse og omsorg

Krødsherad kommune ligger i Buskerud kun 10 mil fra Oslo. Med strandlinje til Krøderen og høyfjell som Norefjell, byr kommunen på både fjord, fjell og fin natur. Dette har skapt en sterk turisnæring og et variert næringsliv i kommunen.

Del stillingen

Selskap

Krødsherad kommune

Kontaktinfo

  • Geir Haukeland
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 46444135

Lokasjon

  • Noresund

Søknadsfrist

Februar 12, 2024

Saksbehandler 50%, Helse og omsorg (søknadsfrist 12.02.2024)

Krødsherad kommune Helse og omsorg

 

Saksbehandler 50%

 

 

Krødsherad kommune er ute etter ny saksbehandler.

Vi er en liten kommune med 2200 innbyggere, og ligger sentral plassert med kort vei til Hønefoss, Drammen og Oslo. Kommunen kan beskrives som Østlandets Hardanger med umiddelbar nærhet til både fjord og fjell. Krødsherad kommune satser betydelig på vekst og utvikling, og er opptatt av å tilby gode og faglig oppdaterte velferdstjenester til sine innbyggere.

 

Krødsherad kommune skal gi sine innbyggere gode helse- og omsorgstjenester.

Vi søker deg som liker å jobbe selvstendig og i team, og vil bidra positivt til tjenesteutvikling og et godt arbeidsmiljø.

Vi søker en god ny kollega til en 50% saksbehandler-stilling med varierende arbeidsoppgaver og mulighet for selvstendig styring av egen hverdag. Stillingsprosenten vil kunne økes etter hvert. Kommunen er en IA-bedrift, og tilbyr blant annet fleksitidsordning, samt mulighet for hjemmekontor etter avtale med leder. Stillingen passer godt for helsepersonell som ønsker å kombinere deltidsstilling i for eksempel pleie og omsorg med en kontorjobb for litt variasjon i hverdag og mindre belastning i hverdagen. Arbeidstid vil kunne tilpasses aktuell kandidat.

Stillingen er nyopprettet for å avlaste nåværende ansatte, og stillingens innhold vil derfor kunne variere/tilpasses aktuell kandidat.

 

Eksempler på mulige arbeidsoppgaver er blant annet:

  • Kartlegge og vurdere behov
  • Kartlegging av hjemmetjenester/hjemmesykepleie
  • Søknader om:
    -Tidsbegrenset opphold på Tun Kryllingheimen
    -Trygghetsalarm
    -Parkeringsbevis
    -Ledsagerbevis
    -Praktisk Bistand
    -Matombringing
    -Pårørendevedtak (Avlastningsvedtak for pårørende)
  • Syn og hørsel
  • Oppfølging av barn
  • Rehabilitering på institusjon

 

Inn under dette kommer også mer generelle oppgaver som:

  • Tverrfaglige møter
  • Kartleggingsbesøk
  • Informasjon og veiledning til innbyggere
  • Utforming og fatting av vedtak (Forvaltningsloven)
  • Oppfølging og evaluering vedtak
  • Behandling av klagesaker
  • Arkivering

 

Vi ser etter deg som har:

  • Helsefaglig bakgrunn eller erfaring
    -Høyere utdanning vil være fordelaktig, men høyskole-grad er ikke nødvendig
  • Søker må være trygg på bruk av data i arbeidshverdagen, og i tillegg til gode dataferdigheter vil det være fordel om søker har kjennskap til følgende fagprogrammer:
    -ADL
    -IPLOS
    -Gerica
    -Elements
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Evne til å jobbe selvstendig og i team
  • Stor arbeidskapasitet og evner til å jobbe med fokus på ulike oppgaver til samme tid.
  • Kandidaten må ha interesse for, og evne til å holde seg oppdatert på relevant lovverk til enhver tid
  • Førerkort klasse B
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

 

Vi kan tilby:

  • Arbeid i en IA-bedrift
  • Fleksitidsordning
  • Opplæring og kurs
  • Engasjerte og faglig dyktige kolleger
  • Pensjonsordning i KLP
  • Lønn etter tariff

 

Søknad:

Til stillingen kreves fremlagt politiattest i henhold til Helse- og omsorgslovens § 5-4 før tilsetting.

 

Søknadsfrist: 12.02.2024.

Intervjuer er tiltenkt avholdt i uke 8.

 

Elektronisk søknadsportal skal benyttes.

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Viken
  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 12.02.2024
  • Tiltredelse: Snarest

 

Kontaktpersoner:

Geir Haukeland
mob: +47 46444135

 

Hjemmeside:

www.krodsherad.kommune.no

 

Adresse:

Kommunehuset 3536 Noresund

 

Krødsherad kommune Helse og omsorg

Krødsherad kommune ligger i Buskerud kun 10 mil fra Oslo. Med strandlinje til Krøderen og høyfjell som Norefjell, byr kommunen på både fjord, fjell og fin natur. Dette har skapt en sterk turisnæring og et variert næringsliv i kommunen.

Del stillingen

Selskap

Krødsherad kommune

Kontaktinfo

  • Geir Haukeland
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 46444135

Lokasjon

  • Noresund

Søknadsfrist

Februar 12, 2024

Ledige stillinger ved tenester for funksjonshemma (forskjellige søknadsfrister)

Ullensvang kommune Jondal barnehage

 

Klikk på aktuell stilling under:

100% vikariat som vernepleiar/sjukepleiar ved Tenesta for funksjonshemma,

Kinsarvik    Tenester for funksjonshemma    

Søknadsfrist  31.01.2024

100% stilling som vernepleier ved Tenesta for funksjonhemma, Kinsarvik    

Tenester for funksjonshemma        

Søknadsfrist 31.01.2024

 

Brukarstyrt personleg assistent (BPA) i 80% stilling

Tenester for funksjonshemma, Tyssedal

Søknadsfrist 31.01.2024

 

Heimeside:

www.ullensvang.kommune.no

Adresse:

Opheimsgata 31 5750 Odda

 

Ullensvang kommune Jondal barnehage

– ein ny, livskraftig og attraktiv kommune i Hardanger.

Ullensvang kommune er ein attraktiv stad å bu, arbeida og starta næringsverksemd! Vi kan tilby spennande og meiningsfulle arbeidsoppgåver i ein kommune som er i utvikling. Her finn du fjord, fjell, fonn, frukt, landbruk, havbruk og verdsleiande industri i ein og same kommune. Kommunen har omlag 11 100 innbyggjarar, der Odda er administrasjonssenter i kommunen omkransa av sterke bygder.

Oppdraget vårt er å levera gode tenestar, vera ein god samfunnsutviklar og arbeide for vidare vekst og utvikling i kommunen. Gjennom motiverte og dyktige medarbeidarar løyser vi dette viktige samfunnsoppdraget, og ynskjer å ha fleire med på laget.
Tar du utfordringa ?

 

Del stillingen

Selskap

Ullensvang kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell utlysingslenke for mer informasjon.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Odda
  • Kinsarvik

Søknadsfrist

Februar 16, 2024