Undervisnings – stilling realfag (søknadsfrist 01.05.2024)

 

Bamble videregående skole

Vil du være med og utvikle regionen vår sammen med dyktige og engasjerte kollegaer? Vi skaper verdi for framtida, og har ansvar for viktige oppgaver innen blant annet videregående opplæring, kultur, folkehelse, tannhelse, kollektivtrafikk, fylkesveier, samfunnsutvikling samt regional- og arealplanlegging.

 

Bamble vgs

 

Bamble vgs, Undervisningsstilling realfag

 

Ved Bamble videregående skole har vi ledig en undervisningsstilling i realfag på yrkes- og studiespesialiserende programområder. Det er ønskelig med undervisningskompetanse i matematikk på alle nivåer, naturfag og i relevante programfag skolen tilbyr. Undervisningskompetanse i programfagene fysikk og informasjonsteknologi vil være et fortrinn.

 

Stillingstype: Fast stilling
Stillingsstørrelse: 100%
Søknadsfrist: 1. mai

 

Hovedarbeidsoppgaver og ansvarsområder

Bamble videregående skole har for tiden ca 400 elever fordelt på utdanningsprogrammene Salg, service og reiseliv, Studiespesialisering, Teknikk- og industriell produksjon, Helse- og oppvekstfag, Elektro og datateknologi. Innen Helse- og oppvekstfag har vi voksenopplæring.

 

Kvalifikasjoner

Utdanning:

Relevant faglig og pedagogisk kompetanse jfr opplæringslova, gjerne på masternivå.

 

Erfaring:

Vi vektlegger relevant praksis. Vårt undervisningspersonale har fulgt internopplæringsgrorammet Skole VFL.

Vurdering for læring og felles samordnet klasseledelse er avgjørende for å gi skolen gode resultater med gjennomføring på alle utdanningsprogram.

Det forventes at du har digital kompetanse til å utnytte fylkeskommunens IKT-løsninger, ser muligheter i ny teknologi og er motivert for å ta i bruk nye digitale løsninger.

 

Personlige egenskaper

I tillegg til formell kompetanse, er det ønskelig at du:

  • Er en tydelig og omsorgsfull klasseleder som er opptatt av å ha en god relasjon med elevene.
  • Har relevant undervisningspraksis
  • Er utviklingsorientert og samarbeidsvillig. Undervisningspersonalet har gjennomført intern opplæring i vurdering for læring
  • Det forventes at du har digital kompetanse til å utnytte fylkeskommunens IKT-løsninger, ser muligheter i ny teknologi og er motivert for å ta i bruk nye digitale løsninger.
  • Er fleksibel og har gode kommunikasjonsferdigheter.
  • Personlig egnethet vektlegges.

Fylkeskommunen skal være en omstillingsdyktig organisasjon, og arbeidsgiver tar forbehold om at arbeidssted og arbeidsoppgaver kan endres ved behov.

 

Vi tilbyr

  • God offentlig pensjonsordning
  • Nye undervisnings- og kontorlokaler.
  • Lønn etter hovedtariffavtalens bestemmelser.
  • En stabil personalgruppe.

 

Tilsetting og prøvetid

Tilsetting skjer på grunnlag av de til enhver tid gjeldende lover, tariffavtaler og reglement. Ved tilsetting i undervisningsstilling, må du ha relevant faglig og pedagogisk kompetanse jf Opplæringslova. Vi krever godkjent politiattest av nyere dato (ikke eldre enn tre måneder). Som hovedregel praktiserer vi 6 måneders prøvetid fra tiltredelsesdato.

 

Søke stilling

Du søker via vårt elektroniske søknadsskjema. Vitnemål og attester tar du med til et eventuelt intervju. Ved søknadsfristens utløp blir det utarbeidet en offentlig søkerliste. Søkere som har bedt om unntak fra offentlighet, vil bli varslet dersom dette ønsket ikke kan imøtekommes jf Offentleglova § 25. Fylkeskommunen er opptatt av at arbeidsstyrken i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert til å søke uansett alder, kjønn, eventuell funksjonshemming, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn.

 

Om fylkeskommunen

Fylkeskommunen er en politisk styrt organisasjon som bidrar til samfunnsutvikling og verdiskaping i regionen. Vi har ansvar for viktige oppgaver innen bla videregående opplæring, kultur, folkehelse, tannhelse, kollektivtrafikk, fylkesveier, samfunnsutvikling samt regional- og arealplanlegging. Telemark fylkeskommune skal bidra til verdi for framtida gjennom kompetanse, samarbeid og åpenhet. Vi jobber tverrfaglig og setter innbyggernes behov i sentrum. Til dette oppdraget søker vi profesjonelle, inkluderende og modige medarbeidere som er gode relasjonsbyggere og løsningsorienterte lagspillere.

 

Bamble videregående skole

I Telemark fylkeskommune består sektor for utdanning, folkehelse og tannhelse av seksjonene Kompetanse og inkludering, Skoleutvikling og folkehelse, PPT, OT og alternative opplæringsarenaer, og Tannhelse, samt en rekke virksomheter.

Sektoren ledes av fylkessjef for utdanning, folkehelse og tannhelse. Hver av de fire seksjonene har sin seksjonsleder.
Det er i hovedsak hovedutvalg for utdanning, folkehelse og tannhelse som har ansvar for politikkområdene som denne sektoren håndterer.

 

Om stillingen

Arbeidssted: Bamble videregående skole
Stillingstype: Fast
Stillingsstørrelse: Heltid
Søknadsfrist: 01.05.2024

 

Spørsmål om stillingen

Hermod Håtveit
E-post

Del stillingen

Selskap

Telemark fylkeskommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Stathelle

Søknadsfrist

Mai 1, 2024

Undervisnings – stilling – bilskade-, lakk- og karosseri (søknadsfrist 24.04.2024)

Undervisningsstilling – bilskade-, lakk- og karosseri

 

 

  • SLA – SLÅTTHAUG VGS, Vestland fylkeskommune
  • Slåtthaugvegen 134, 5222 Nesttun

 

Slåtthaug videregående skole ligg i naturskjønne omgivnader nær Nesttun sentrum. Det er kort veg til
buss- og bybanestopp, og vi har Fana Arena og Slåtthaug kunstisbane rett i nærleiken. Skolen har ca 550 elevar fordelt på utdanningsprogramma BA,EL, HO, TIF og påbygging til generell studiekompetanse. Vi har eit mangfaldig elevmiljø og engasjerte tilsette. Her ser vi på alle utdanningsvegar som likeverdige, og er opptatte av at elevane skal oppleve trygg, aktiv læring i alle klasserom og verkstader. Vi søkjer faglærar ei heil, fast stilling i programfag på bilskade, lakk og kariosseri for tilsetting frå 01.08.2024.

 

Arbeidsoppgåver

Undervisning i programfaga på vg2 bilskade, lakk og karosseri. Det kan også bli aktuelt med teoriundervisning for lærlingar.

 

Kvalifikasjonar

  • Til alle stillingar er det krav om relevant fagleg og pedagogisk kompetanse.
  • Du har minimum fagbrev og relevant erfaring innanfor billakkerar- eller bilskadefaget.
  • Det er ønskjeleg med fagskuleutdanning og pedagogisk utdanning.
  • Det er ønskjeleg med undervisningserfaring
  • God munnleg og skriftleg framstillingsevne.
  • God digital kompetanse.

 

Personlege eigenskapar

  • Du likar å arbeide med ungdom og er ein god rollemodell.
  • Du har ei positiv innstilling og skaper gode relasjonar.
  • Du ser behova til den enkelte elev.
  • Du er ein god lagspelar, er god til å samarbeide og deler av kunnskapen din.
  • Du arbeider strukturert og systematisk

 

Vi tilbyr

  • Løn og lønsutvikling i tråd med Vestland fylkeskommune sin lønspolitikk
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar
  • Tett kollegasamarbeid og god delingskultur
  • Eit inspirerande og nyskapande profesjonsfellesskap

 

Kontaktinformasjon

Magnhild Hakestad, rektor , 55140412, [email protected]
Lasse Steinegger, avdelingsleiar, 55140416, [email protected]

 

Arbeidsstad

Slåtthaugvegen 134
5222 Nesttun

 

Nøkkelinformasjon:

  • Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
  • Referansenr.: 4797396297
  • Stillingsprosent: 100%
  • Fast
  • Startdato: 01.08.2024
  • Søknadsfrist: 24.04.2024

 

Om arbeidsgiveren

  • Arbeidsgiver: SLA – SLÅTTHAUG VGS, Vestland fylkeskommune
  • Adresse: Slåtthaugvegen 134, 5222 Nesttun

fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg. Lokalsamfunna er ramma for gode kvardagsliv som gjev like mogelegheiter til å delta i verdiskaping i heile Vestland. Fylkestinget er øvste politiske organ i fylkeskommunen.

 

Om stillingen

Stillingstittel: Undervisningsstilling – bilskade-, lakk- og karosseri
Antall stillinger: 1
Oppstart: 1. august 2024
Heltid/deltid: Heltid
Sektor: Offentlig
Arbeidsspråk: Norsk

 

Søk på jobben

Søknadsfrist: 24. april 2024

 

 

Gå til søknad

 

 

Kontaktperson for stillingen

Magnhild Hakestad
rektor
55140412
[email protected]

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Nesttun
  • Bergen

Søknadsfrist

April 24, 2024

Avdelingsleder Renhold og vaskeri (søknadsfrist 29.04.2024)

Årnes brua

Avdelingsleder Renhold og vaskeri

 

 

Vil du være med å utvikle gode renhold- og vaskeritjenester?
Virksomhet for Bygg og eiendom søker leder av avdelingen Renhold og vaskeri.

Virksomheten har ansvar for forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling av kommunens eiendommer, og består i tillegg til Renhold og vaskeri av avdelingene drift- og vedlikehold, prosjekt- og boligkontoret. Virksomhetsleder har en stab bestående av eiendomsforvalter og jurist. Stillingen som avdelingsleder inngår i virksomhetens ledergruppe som har mange spennende oppgaver fremfor seg.

Avdelingen Renhold og vaskeri består av 35 årsverk og sørver alle kommunens formålbygg med renholdstjenester. Vaskeriet leverer vaskeritjenester til formålsbygg og vasker klær til hjemmeboende.

Vi søker deg som ønsker å være med å utvikle tjenesteområdet gjennom å nytte deg av dyktige kollegaer og ved å ta i bruk ny teknologi.

 

Søknadsfrist: 29.04.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Avdelingsleder Renhold og vaskeri
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Webcruiter-ID: 4787932637

 

Arbeidsoppgaver

  • Økonomi- og personalansvar for avdelingen
  • Rapportering til administrativ ledelse og politisk nivå
  • Ansvar for at renholdsplaner er oppdaterte og at avdelingen leverer riktig kvalitet
  • Fagansvar, herunder sørge for utvikling av prosedyrer og rutiner som sikrer høy kvalitet i alle ledd
  • Legge til rette for kompetanseutvikling, samt sikre god ressursstyring og utnyttelse av kompetanse
  • Handlingsprogram og budsjettprosess – leveranse til virksomhetsleder
  • Attestering av faktura/reiseregninger innenfor eget ansvar.
  • Ansvar for rekruttering av ansatte innen egen avdeling.
  • Generell saksbehandling. Herunder utarbeidelse av relevante politiske saker.

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning fra universitets-/høyskolenivå. Realkompetanse kan kompensere for manglende høyskoleutdanning.
  • Ønskelig med solid ledererfaring
  • Relevant erfaring fra renhold- og vaskerifagene
  • God kjennskap til lov- og avtaleverk innen offentlig forvaltning, herunder offentlige anskaffelser, forskrift om helse og miljø i barnehager, skoler og skolefritidsordninger, forskrift om miljørettet helsevern etc.
  • God kjennskap, og praktisk erfaring med standardene NS-Insta 800 og NS 6600
  • God teknologikompetanse innenfor fagfeltet
  • Beherske norsk både muntlig og skriftlig
  • Førerkort, minimum klasse B
  • Personlige egenskaper vil bli vektlagt

 

Personlige egenskaper

  • Du er en synlig og tydelig leder med evne til å motivere, involvere og utvikle dine medarbeidere
  • Du er systematisk, effektiv og gjør klare prioriteringer
  • Du har gode kommunikasjons- og formidlingsevner (både skriftlig og muntlig)
  • Du er løsningsorientert og nytenkende
  • Du er fleksibel og har høy gjennomføringsevne
  • Du mener samarbeid og samhandling på tvers av tjenesteområder er et viktig suksesskriterium for å realisere kommunens målsettinger
  • Du er opptatt av, – og legger til rette for at dine medarbeidere kan jobbe selvstendig, og for at de skal kunne ta egne avgjørelser

 

Vi tilbyr

  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver
  • Godt tverrfaglig og inkluderende arbeidsmiljø med kompetente og engasjerte kollegaer
  • Lønn etter avtale
  • Gunstig pensjonsordning i KLP
  • Fleksibel arbeidstid

 

Annet

Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Rådhusgata 1, 2150 Årnes, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Hilde Bentstuen Nordby
Virksomhetsleder
 Telefon:41102727
E-post:[email protected]

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Hilde Bentstuen Nordby
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 41102727

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

April 29, 2024

Sykepleiere 2 x 100%, Nes sykehjem (søknadsfrist 29.04.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

Sykepleier, 2 x 100 % fast stilling

 

 

To av våre dyktige sykepleiere med lang erfaring fra avdelingen, har nå søkt seg til nye utfordringer. Vi ser derfor etter deg som ønsker å jobbe på en spennende avdeling på Nes sykehjem, med et godt faglig miljø.

Nes sykehjem avdeling 1CDE består av tre grupper med 10 pasienter på hver gruppe. En gruppe består av korttidsplasser, hvor 2 av disse er KAD-plasser. De to andre gruppene består av en rehabiliteringsgruppe og en gruppe med langtidsplasser. Miljøet i avdelingen kan beskrives som faglig og sosialt. Avdelingen er en aktiv avdeling med arbeidsoppgaver innenfor flere fagfelt. Du vil få brukt din kompetanse som sykepleier på bl.a. korttids- og rehabiliteringspasienter, palliasjon, KAD, demens, somatikk m.m. Vi har et stort fokus på å bruke rett kompetanse på rett sted.

Vi vil sikre at du får nødvendig faglig utvikling og kompetanseheving gjennom tilbud om kurs og fagdager. Det er også mulighet for å hospitere på andre avdelinger på sykehjemmet, samt på Nes legevakt.

Det er ledig 2 x 100 % fast stilling.

Vi har rekrutteringstilskudd til sykepleiere på 30.000,- utover tariff.

 

Søknadsfrist: 29.04.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Sykepleier, 2 x 100 % stilling
Stillinger: 2
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4793796352

 

Arbeidsoppgaver

  • Utøve direkte sykepleie og påse at sykepleiefaglige oppgaver utføres etter gjeldende krav og retningslinjer
  • Dokumentere og rapportere
  • Kontakt med pårørende og andre samarbeidspartnere (som f.eks palliativt team, legevakt, spesialisthelsetjenesten, fysio/ergo)
  • Iverksette og påse at tiltak, oppfølging og dokumentasjon er faglig forsvarlig
  • Bruk av medisinsk-teknisk utstyr

 

Kvalifikasjoner

  • Autorisasjon som sykepleier
  • Det er ønskelig med erfaring innen rehabilitering, palliasjon, geriatri, men vi ønsker også at nyutdannede søker
  • Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig, det er krav om bestått B2-test
  • Gode dataferdigheter

Den som tilsettes må før tiltredelse levere gyldig politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder.

 

Personlige egenskaper

  • Ryddig, strukturert og systematisk
  • Gode samarbeidsevner, og engasjert i jobben
  • Gode evner i kommunikasjon med pasienter, pårørende og kolleger
  • Evne til å arbeide selvstendig
  • Fleksibel og positiv innstilling
  • Kan takle uforutsigbare hverdager
  • Evne og interesse for utvikling av tjenesten

Personlig egnethet vektlegges

 

Vi tilbyr

  • Vi tilbyr rekrutteringstilskudd på kr. 30.000, utover garantilønn som sykepleierutdannende.
  • Rekrutteringstilskudd gjelder ikke de som allerede er ansatt i Nes kommune. Ved en eventuell overgang fra midlertidig til fast stilling vil man ikke bli tildelt et nytt rekrutteringstilskudd, dersom man allerede har fått dette.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger.
  • Kompetanseheving med fagdager og kurs.
  • Hospitering på andre avdelinger på sykehjemmet og på Nes legevakt.

 

Annet

Minst to referanser må oppgis, helst lederreferanse.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Vi ber om at attester og vitnemål lastes opp i søkeprosessen. Originale dokumenter tas med ved et eventuelt intervju.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25

 

Nes sykehjem, Hagaskogvegen 19, 2150 Årnes, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Nina Therese Skogseth
Avdelingsleder
 Telefon:66104619
E-post:[email protected]

Nina Bang
Ass.avdleder
 Telefon:66104618
E-post:[email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Nina Therese Skogseth
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 66104619

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

April 29, 2024

Fastlege ved Vikedal legekontor (søknadsfrist 06.05.2024)

Vindafjord kommune

 

Fastlege ved Vikedal legekontor

 

Me søker:

Sjølvstendig næringsdrivande fastlege som er ansvarleg, handlekraftig, fleksibel og som likar å arbeide med mennesker.

Hos oss blir du eindel av ein trivelig liten gruppepraksis med stor mulighet for fagleg utvikling, solid hjelpepersonell og gode lokaler. Legekontoret ligg idyllisk plassert i Vikedal sentrum.

Gruppepraksisen består av to legeheimlar. Fastlegelista er godt etablert og har eit listetak på 1000 plasser. Nåverande fastlegar er sjølvstendig næringsdrivande med 8.2 avtale med kommunen.

Vindafjord kommune tilbyr ei solid interkommunal legevaktordning som ivaretar turnus ihht arbeidsmiljøloven og har 17-dels vaktordning.

Legevakta er interkommunal med Etne kommune og har gode fasiliteteter samlokalisert med Ølen legekontor.

Hovudarbeidsoppgåver:

Fastlege oppgåver
Pliktig deltaking i Interkommunal legevakt
17-delt vaktbelastning med bemanna legevaktsentral og god fastløn for vaktarbeidet
Kommune kan tilplikte 20% kommunale oppgåver i stillinga

Kvalifikasjonar:

Spesialist i allmennmedisin eller under spesialisering
Fylle krava til Forskrift om kompetansekrav for leger i den kommunale helse – og omsorgstenest
Norsk autorisasjon
God kjennskap til norsk helsevesen og erfaring frå primærhelsetenesta i Norge som lege
Gode ferdigheter i kommunikasjon og samhandling
Må kunne norsk skriftleg og munnleg
Legekontoret og legevakta nyttar Hove total journalsystem/pasientsky.
Legen må ha førarkort og disponere eigen bil.

Personlege eigenskapar:

Du må lika å arbeida sjølvstendig og ta ansvar
Du må ha evne til fleksibilitet, handlekraft,vera omgjengeleg og trivast med almennmedisinsk arbeid
Personlege eigenskaper vil bli vektlagt

Me kan tilby:

Vindafjord kommune er godkjent som utdanningsvirksomhet
Kommunen tilbyr muligheit for spesialisering (ALIS)
Variert arbeid i eit positivt miljø
Faglege utfordringar og utvikling som fagperson
God opplæring og samarbeid med andre
Rabatt på treningssenter
Bedriftskunstlag
Kommunalt kor, KORe’ Vindafjord (www.korevindafjord.no)
Gode forsikrings- og pensjonsordningar (frå løna vert det trekt 2 % innskot til pensjonsordning)
Legetenesta i Vindafjord kommune:

Kommunen har totalt 3 legekontor, (Vikedal legekontor,Ølen legekontor og Vindafjord legesenter.) Totalt 12 fastlegar + 1 Lis 1 lege.

Sjekk ut www.vindafjord.kommune.no

For meir info om stillinga,ta kontakt med

Niels Stuhr tlf 45804732

[email protected]

Maren T Hustoft 92482820

[email protected]

Lønsvilkår:

Løn etter gjeldande tariff og avtaleverk.

Andre opplysningar:

Ved arbeid i barnehage, skule, barnevern, helse og omsorg, skal det leggast fram godkjent politiattest. Ved arbeid i barnehage, skule eller helse og omsorg skal det leggast fram godkjend dokumentasjon på tuberkulinkontroll før oppstart i jobb dersom du har budd eller opphalde deg i land med høg tuberkuloseførekomst i meir enn tre månadar. Personell i helse og omsorg legga fram helseopplysningsskjema i høve til MRSA.

Slik søker du:

Vindafjord kommune tek berre i mot elektroniske søknadar via søknadssenteret vårt. Du kan lasta opp vitnemål og attestar som vedlegg. Om du ikkje har dei elektronisk, eller i rett format, må dei takast med til intervju. Ta kontakt med servicetorget på telefon 53 65 65 65 dersom du treng hjelp til å søka.

Du kan koma med på offentleg søkarliste sjølv om du har bedt om unntak. Me tek kontakt før ei eventuell offentleggjering.

 

Søk på stillinga her.

Fylke: Rogaland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Varierande arbeidstid

 

Søknadsfrist: 06.05.2024

 

Tiltreding: 01.10.2024

Arbeidsstad: Vikedal legekontor

 

Kontaktpersonar:

Maren Tjelmeland Hustoft

mob: +47 92482820

Niels Sebastian Stuhr

mob: +47 45804732

Terje Kleiven

mob: +47 93438664

 

Heimeside:
www.vindafjord.kommune.no/helse-og-velferd/pleie-og-omsorg/omsorgssenter/vindafjordtunet/
Adresse: Rådhusplassen 1 5580 Ølen

 

Vindafjord kommune

Vindafjord kommune er sentralt plassert på Indre Haugalandet og grensar mot Tysvær, Etne, Sveio, Suldal og Sauda. Vindafjord har ni bygder med ca. 8.850 innbyggjarar. Kommunesenteret Ølen ligg 5 mil frå Haugesund. Vindafjord er ein stor landbrukskommune, har eit særs sterkt og variert næringsliv og ambisjon om å vera sentrum for Indre Haugalandet. Kommunen ligg strategisk til og har ei lang kystlinje både mot Sunnhordlands- og Ryfylkebassenget. Saman med turstiar i skog og fjell, gjev dette gode høve til eit allsidig friluftsliv. Tenestetilbodet er godt utbygd både for born, unge og eldre.

 

Del stillingen

Selskap

Vindafjord kommune

Kontaktinfo

  • Maren Tjelmeland Hustoft
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 92482820
  • Niels Sebastian Stuhr
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 45804732
  • Terje Kleiven
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 93438664

Lokasjon

  • Ølen

Søknadsfrist

Mai 6, 2024

Sykepleier natt, Nes sykehjem (søknadsfrist 29.04.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

Sykepleier 60 %, fast nattstilling på Nes sykehjem

 

 

Nes sykehjem avdeling 1CDE består av tre grupper med 10 pasienter på hver gruppe. En gruppe består av korttidsplasser, hvor 2 av disse er KAD-plasser. De to andre gruppene består av rehabilitering- og langtidsplasser. Miljøet i avdelingen kan beskrives som faglig og sosialt. Avdelingen kan beskrives som en aktiv avdeling med arbeidsoppgaver innenfor flere fagfelt. Vi har et stort fokus på å bruke rett kompetanse på rett sted.

Du vil sammen med en sykepleierkollega ha din base på avdeling 1cde. Dere har da ansvar for denne avdelingen, samt sykepleieansvar for en langtidsavdeling. Dere vil være en del av et sykepleieteam bestående av 3 sykepleiere på natt.

Du vi få brukt din kompetanse som sykepleier på bl.a korttids- og rehabiliteringspasienter, palliasjon, KAD, demens, somatikk m.m.

Vi vil sikre at du får nødvendig faglig utvikling og kompetanseheving gjennom tilbud om kurs og fagdager. Det er også mulighet for å hospitere på andre avdelinger på sykehjemmet, samt på Nes legevakt.

 

Søknadsfrist: 29.04.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Sykepleier, natt
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 60
Webcruiter-ID: 4795116205

 

Arbeidsoppgaver

  • Ansvar for sykepleiefaglige oppgaver som pasientoppfølging, medikamenthåndtering, samtaler med pårørende, kliniske observasjoner og behandling
  • Journalføring og rapportering i Cosdoc
  • Kvalitetssikre avdelingen og sykehjemmets faglige praksis og videreutvikle disse
  • Tverrfaglig samarbeid mellom ulike arbeidsgrupper, omsorgsnivå og Nes sykehjems andre avdelinger
  • Helhetlig pleie og omsorg
  • Sykepleieansvar for 2 avdelinger på natt
  • Sykepleierfaglige prosedyrer

 

Kvalifikasjoner

  • Norsk autorisasjon som sykepleier
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Ønskelig med erfaring fra KAD/korttids-/rehabiliteringsavdeling
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Den som tilsettes må før tiltredelse levere gyldig politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder.

 

Personlige egenskaper

  • Kunne ta ansvar og være faglig trygg
  • Bidragsyter til et positivt og godt arbeidsmiljø
  • Serviceinnstilt og selvstendig
  • Ryddig, strukturert og systematisk
  • Være fleksibel og positiv

 

Vi tilbyr

  • Turnus med arbeid hver 4. helg pr. nå
  • Fagutvikling og hospitering
  • Et engasjert og godt arbeidsmiljø
  • Dyktige kollegaer og godt tverrfaglig samarbeid
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Vi tilbyr rekrutteringstilskudd på kr. 30.000, utover garantilønn som sykepleierutdannende.
  • Rekrutteringstilskudd gjelder ikke de som allerede er ansatt i Nes kommune. Ved en eventuell overgang fra midlertidig til fast stilling vil man ikke bli tildelt et nytt rekrutteringstilskudd, dersom man allerede har fått dette.

 

Annet:

Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.
Attester og vitnemål lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale / bekrefta kopier tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Nina Therese Skogseth
Avdelingsleder
 Telefon:66104619
E-post:[email protected]

Nina Helene Bang
Ass.avdleder
 Telefon:66104618
E-post:[email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Nina Therese Skogseth
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 66104619

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

April 29, 2024

Nordkapp vgs – *Studierektor Nettskolen Finnmark *100 % som faglærer i programområdet Fiske og fangst *Inntil tre (3) 100 % stillinger – Norsk (forskjellige søknadsfrister)

 

Klikk på aktuell utlysing under:

 

Finnmark fylkeskommune (FFK)

Studierektor Nettskolen Finnmark

En spennende hverdag venter for deg som studierektor for nettskolen Finnmark i
et utviklende team.Nettskolen Finnmark er lokalisert …

Honningsvåg Heltid

Søknadsfrist 24.04.2024

Finnmark fylkeskommune (FFK)

Faglærere ved Nordkapp videregående skole

Inntil tre (3) 100 % stillinger – Norsk på studieforberedende og yrkesfag. Norsk i
kombinasjon med Norsk for minoritetsspråklige, Tysk, …

Honningsvåg Heltid

Søknadsfrist 19.04.2024

 

Arbeidssted Nordkapp VGS, 9750 Honningsvåg

 

Om Finnmark fylkeskommune

Finnmark, Norges nordligste fylke er også det fylket som ligger lengst øst i landet. Det er et fylke med stort areal og en dramatisk natur med fjorder, fjell, tundra og en unik arktisk ørken. Finnmark er 48 000 kvadratkilometer stort og har 74 000 innbyggere. Vi har 11 flyplasser og Hurtigruta anløper 11 steder.

Regionen har en rik kulturhistorie, der samisk kultur har dype røtter. Mangfoldet i Finnmark gjenspeiles i språk, tradisjoner og kulinarisk variasjon, med samisk, norsk, kvensk og russisk påvirkning. Besøkende tiltrekkes av den imponerende naturen og det spennende kulturelle mangfoldet.

Finnmark er strategisk viktig for Norge i nordområdene, med gode muligheter for økt samarbeid og utvikling. Finnmark fylkeskommune er en politisk styrt organisasjon. Vi har ansvar for videregående opplæring, samferdsel, tannhelse, kultur, og nærings- og samfunnsutvikling. Vi har virksomheter i alle 18 kommuner i Finnmark, og vi har rundt 1100 ansatte. Sentraladministrasjonen ligger i Vadsø.

Nordkapp videregående skole
Nordkapp videregående skole og Maritime fagskole Nord avdeling Honningsvåg ligger sentralt i Honningsvåg – byen ved Nordkapp.

Nordkapp videregående skole har tilbud innen naturbruk, fiske og fangst, akvakultur, restaurant- og matfag, konditorfaget, elektrofag, maritime fag samt studiespesialisering. Skolen har i tillegg ansvaret for distanseundervisning til 8 kystkommuner – Veksling LOSA. I tillegg har skolen ansvaret for Nettskolen Finnmark som er under stadig utvikling. Gjennom skolens kursavdeling arrangeres mange utadrettede kurs og utdanningstilbud for skolens elever, private og næringslivet. Skolen og skolemiljøet er tuftet på felles strategi for videregående opplæring i Finnmark (Bærekraftig opplæring i Finnmark – med hjertet rundt eleven og lærlingen), med verdigrunnlag der eleven er i sentrum. Alle ansatte, uansett stilling, skal bidra til oppnåelse av felles mål i henhold til skolens samfunnsoppdrag. Våre nye faglærere må derfor være glad i mennesker og bidra i utviklingsarbeidet av organisasjonen. Mer om skolen finner du på https://nordkapp.vgs.no

 

Del stillingen

Selskap

Troms og Finnmark fylkeskommune

Lenke til firma

https://www.tffk.no/

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell utlysing for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Honningsvåg

Søknadsfrist

April 24, 2024

Ringebu kirkelige fellesråd – Kirkeverge / daglig leder (søknadsfrist 26.04.2024)

 

Kirkeverge/ daglig leder

 

 

  • Ringebu kirkelige fellesråd
  • Ringebu

 

Kirkeverge/daglig leder av Ringebu kirkelige fellesråd

Ringebu kirkelige fellesråd har ledig fast 100% stilling som kirkeverge, med tilsetting 1. oktober, eller etter avtale. Kirkevergen er administrativ leder av fellesrådet, og skal lede virksomheten i samsvar med lover, forskrifter samt vedtak i fellesråd/sokneråd.

Ringebu kommune har ca. 4.400 innbyggere, og ligger i hjertet av Gudbrandsdalen.

Kommunesenteret Ringebu, ligger ca. 60 km nord for Lillehammer. Kommunen har et allsidig næringsliv, et bredt utvalg av offentlige tjenester, gode kommunikasjonsmuligheter, godt utbygd tilbud innen skole og barnehage, et rikt kulturtilbud og unike friluftsmuligheter.

I Ringebu er det 3 sokn og 3 kirker. Ringebu stavkirke (fra ca. år 1220), Fåvang kirke og Venabygd kirke. Ringebu stavkirke er en av kommunens mest besøkte turistmål.

Ved alle 3 kirkene er det kirkegårder. Kirkelig fellesråd er gravplassforvalter, og den praktiske driften av kirkegårdene utføres av fellesrådets ansatte.

I tillegg til kirkeverge består staben av 2 prester i 50 og 100% stilling, organist i 100% stilling, 2 kirketjenere i 100% stilling, kirketjener/sekretær i 100% stilling og menighetspedagog i 40% stilling.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Daglig leder for virksomheten
  • Personal- og økonomiansvar
  • Drift og vedlikehold av kirker
  • Gravplassforvaltning
  • Samarbeid med prestetjenesten
  • Saksbehandling og sekretærfunksjon for kirkelig fellesråd
  • Samarbeid med kommunen og andre samarbeidspartnere
  • Planarbeid og organisasjonsutvikling

 

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra arbeid med ledelse, budsjett og økonomi
  • Engasjement for kirkelig arbeid
  • Kjennskap til kirkelig og/eller offentlig forvaltning
  • Gode kommunikasjonsevner i norsk skriftlig og muntlig
  • Gode IT-kunnskaper
  • Gode samarbeidsevner
  • Serviceinnstilt
  • Evne til å arbeide selvstendig, systematisk og målrettet
  • Medlem i Den norske kirke
  • Førerkort klasse B og disponere bil
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

 

Fellesrådets leder er nærmeste overordnede

Politiattest kan etterspørres ved tilsetting

Minimum 2 referanser oppgis i søknaden

 

Vi tilbyr:

  • Lønn etter avtale
  • Pensjonsordning i KLP
  • Meningsfylt arbeid i trivelig arbeidsfellesskap
  • Tilsettings- og arbeidsvilkår i hht. tariffavtaler og regelverk
  • 6 måneders prøvetid

Nærmere opplysninger fås ved henvendelse til kirkeverge Lars Smestadmoen, tlf. 907 38 508, [email protected] eller til fellesrådets leder, Øyvind Myhrsveen, tlf. 415 10 320, [email protected]  

Søknad med CV og bekreftede attester sendes Ringebu kirkelige fellesråd, postboks 150, 2631 Ringebu eller på e-post til: [email protected] via «søk på stilling» knappen på denne siden.

Søknadsfrist: 26. april 2024

 

Om arbeidsgiveren

  • Arbeidsgiver: Ringebu kirkelige fellesråd
  • Adresse: Jernbanegata 14, 2630 Ringebu

 

Om stillingen

Stillingstittel: Kirkeverge/ daglig leder
Antall stillinger: 1
Heltid/deltid: Heltid
Sektor: Offentlig
Arbeidsspråk: Norsk

 

Søk på jobben

Søknadsfrist: 26.04.2024

 

Kontaktpersoner for stillingen

Øyvind Myhrsveen
Fellesrådets leder
415 10 320
[email protected]

Lars Smestadmoen
Kirkeverge
907 38 508
[email protected]

Del stillingen

Selskap

Ringebu kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Øyvind Myhrsveen
  • Tittel: Fellesrådets leder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 415 10 320

Lokasjon

  • Ringebu

Søknadsfrist

April 26, 2024

Forsvarsbygg – Prosjektledere, eiendom, bygg og anlegg (forskjellige søknadsfrister)

Lena-Valle videregående skole – Undervisningsstilling i Naturbruk-skogbruk (søknadsfrist 30.04.2024)

Innlandet fylkeskommune Lena-Valle videregående skole

Lena-Valle videregående skole – Undervisningsstilling i Naturbruk-skogbruk

 

 

Beskrivelse

Lena-Valle videregående skole har ledig fast undervisningsstilling i naturbruk fra 1.august 2024

 

Vi søker deg som

  • har formell undervisningskompetanse i programfagene, Naturbasert næringsaktivitet og skogbruk
    setter elevenes læring og læringsmiljø i sentrum
  • er en tydelig klasseleder som bygger gode relasjoner med ungdom
  • tilpasser undervisningen til utdanningsprogram, klasse og elev
  • er fleksibel, løsningsorientert og samarbeider godt
  • reflekterer rundt egen praksis
  • fleksibel i møte med ulike utfordringer
  • har positive forventninger til elevene og fremstår som en god rollemodell

 

Vi tilbyr

  • en stor og god arbeidsplass i fylkeskommunen
  • et godt, bredt og spennende lærings- og arbeidsmiljø
  • flotte undervisningsarealer på en moderne og spennende skole
  • samarbeid med kolleger i flere fagteam og avdelinger
  • gode velferdstilbud
  • gode kantiner med bra utvalg
  • en oppdatert og moderne maskinpark for undervisning på høyt faglig nivå
  • lønn etter gjeldende avtaleverk
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

 

Om stillingen

  • inntil 100 % fast stilling ledig fra 01.08.2024
  • arbeidssted på avd. Naturbruk
  • stillingskode avhengig av utdanning og erfaring jf. lov- og avtaleverk

 

Arbeidsoppgaver

  • planlegge, forberede og gjennomføre undervisning hovedsakelig i programfagene Naturbasert næringsaktivitet, vg2 skogbruk og landbruk
  • tett oppfølging av elevene, både sosialt og faglig
  • vurdering og karaktersetting
  • bidra aktivt i fagteam og i skolens utviklingsarbeid
  • kontaktlærerrollen kan også være aktuelt

 

Kvalifikasjonskrav

  • relevant arbeidserfaring/utdanning innen skogbruk
  • erfaring og interesse for skogbruk, næringsutvikling og utmarksforvaltning
  • erfaring med praktisk bruk av redskap og maskiner i skogbruket
  • formell pedagogisk utdanning, yrkesfaglærerutdanning eller tilsvarende. Må ha vilje til å gjennomføre dette
  • personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

 

 

Søk her

 

 

 

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Stillingsnivå: Undervisning
Stillingstype: Fast stilling
Arbeidsområde: Videregående skole
Hjemmekontorstatus: Ikke mulighet for hjemmekonto
Søknadsfrist: 30.04.2024
Tiltredelse: 01.08.2024
Arbeidssted: Lena-Valle

 

Kontaktpersoner:

Avdelingsleder Astrid Solberg Bekke
tlf: 90 04 38 41

Rektor Heidi Tokstad
mob: 450 21 977

 

Hjemmeside:

www.lena-valle.vgs.no

 

Adresse:

Skolegata 24 2850 Lena

 

Innlandet fylkeskommune Lena-Valle videregående skole

Lena-Valle videregående skole ligger på Lena i Østre Toten kommune, ca 17 km fra Gjøvik. Det er over 600 elever og 150 ansatte ved skolen.

Skolen har fem utdanningsprogram; studispesialisering, idrettsfag, teknikk og industriell produksjon, helse- og oppvekstfag og naturbruk. Det er gode valgmuligheter innenfor alle utdanningsprogrammene. Skolen har også voksenagronomutdanning.

Skolen har tre skolesteder: avdeling Lena og avdeling Valle og Presteseter. Skolen har internat, kantine, gårdsbruk og egen skog. Mange av elevene bor på hybel i Lena eller omegn eller på internatet på Valle.

Skolen eies og drives av Innlandet fylkeskommune.

Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Astrid Solberg Bekken
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 90 04 38 41
  • Heidi Tokstad
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 450 21 977

Lokasjon

  • Lena

Søknadsfrist

April 30, 2024