Fagarbeidar – 100 % fast stilling – Bufellesskap (søknadsfrist 09.06.2024)

 

Fagarbeidar – 100 % fast stilling – Bufellesskap

 

 

Ved Tilrettelagte tenester er det ledig 100 % fast stilling for fagarbeidar, oppstart snarast. Stillinga ligg per no til Bakkehaugen bufellesskap.

 

Søknadsfrist: 09.06.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: VANG I VALDRES
Stillingstittel: Fagarbeidar – 100 % fast stilling i Bufellesskap – Tilrettelagte tenester
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4818819536

 

Arbeidsoppgåver

  • Aktivt søkje å nå fastsette mål for arbeidet gjennom målretta miljøarbeid.
  • Praktisk bistand og opplæring til tenestemottakarar etter HOL §3-2,6.
  • Ivareta brukarmedverknad i all tenesteyting.
  • Bidra til godt samarbeid med brukarar, pårørande og kollegaer.

 

Kvalifikasjonar

  • Krav om relevant fagbrev
  • Kunnskap og erfaring frå arbeid med målgruppa.
  • Gode ferdigheter innan IKT og bruk av elektronisk pasientjournal.
  • Gode norskkunnskapar både munnleg og skriftleg.
  • Personleg eignaheit vert vektlagt.
  • Førarkort kl. B

 

Personlege eigenskapar

  • Gode samarbeidsferdigheiter, men òg evne sjølvstendig arbeid.
  • Du er stabil, fleksibel og lojal overfor vedtak og tiltak.
  • Du er blid og positiv, og villig til å søke ny kunnskap

 

Vi tilbyr

  • Ei spennande stilling med varierte arbeidsoppgåver
  • Opplæring og rettleiing
  • Lønn etter tariff i hht hovudtariffavtala, gode pensjonsvilkår og forsikringsavtalar.
  • Stillinga krev politiattest jf. helsepersonell-loven § 5-4. Attesten må leggjast fram før tiltreding.
  • Tilsetting skjer på vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor.

Ved intern tilsetting kan annan stilling bli tilbudt søkjarane jf. HTA.

 

Tyinvegen 5150, 2975 VANG I VALDRES, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Marita Østborg
Leiar Bakkehaugen
 Telefon:90580097
E-post:[email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!

 

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

Juni 9, 2024

Helsefagarbeidar ved Vangsheimen- 2 x 75 % fast stilling (søknadsfrist 10.06.2024)

Vangsheimen

Helsefagarbeidar ved Vangsheimen- 2 x 75 % fast stilling

 

 

Vang kommune har ledig 2 x 75 % faste stillingar for helsefagarbeidar ved Vangsheimen. Stillingane er ledig frå 1.september 2024.

Stillingane har tredelt turnus.

 

Søknadsfrist: 10.06.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: VANG I VALDRES
Stillingstittel: Helsefagarbeidar ved Vangsheimen – 2 x 75 % fast stilling
Stillingar: 2
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 75
Webcruiter-ID: 4817966307
Startdato: 01.09.2024

 

Arbeidsoppgåver

  • Utøve helsehjelp i tråd med gjeldande krav og lovverk
  • Praktisk bistand og rettleiing til brukarar
  • Bidra til positivt samarbeid med pårørande
  • Bidra til samarbeid på tvers av einingar i etaten
  • Dokumentere i fagsystemet Profil
  • Kvalifikasjonar
  • Helsefagarbeidar med norsk autorisasjon
  • Gode norskkunnskapar både skriftleg og munnleg
  • Erfaring frå kommunal pleie- og omsorgsteneste
  • Kunnskap om bruk av IKT som verktøy.

Stillinga krev politiattest jf. helsepersonell-loven § 5-4. Attesten må leggjast fram før tiltreding.

 

Personlege eigenskapar

  • Ha evne til å gje omsorg og tryggleik
  • Vera fleksibel og ha tilpassingsevne
  • Vera motivert, engasjert og strukturert
  • Ha gode evner til samarbeid
  • Sjølvstendig og ha evne til å ta ansvar, til å ta initiativ og til å sette seg raskt inn i nye arbeidsoppgåver
  • Evne til å sjå, tenkje og arbeide heilskapleg

 

Vi tilbyr

  • Eit godt og spanande fagmiljø med varierte arbeidsoppgåver
  • Eit positivt og triveleg arbeidsmiljø saman med dyktige kollegaer
  • Opplæring og rettleiing
  • Me tek atterhald om at faste tilsette med rettar etter HTA § 2.3 har førerett til utviding av stilling.
  • Ved intern tilsetjing blir eventelle andre ledige stillingar å tilby søkjarane.
  • Tilsetting skjer på vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor.
  • Lønn etter tariff i hht hovudtariffavtala, gode pensjonsvilkår og forsikringsavtalar.
  • Kommunen kan hjelpe til med å skaffe bustad

 

Tyinvegen 5150, 2975 VANG I VALDRES, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Stine Solemsli
Leiar Vangsheimen og heimetenesta
Telefon:908 96 012
E-post:[email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!

 

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

 
Vang kyrkje_2 mindre versjon kjøpt av OA feb24

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Lenke til firma

Kontaktinfo

  • Stine Solemsli
  • Tittel: Leiar Vangsheimen og heimetenesta
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 908 96 012

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

Juni 10, 2024

Fagarbeidar i barnehage – 2 x 100 % fast stilling (søknadsfrist 13.06.2024)

Uranostind mindre versjon - kjøpt av OA 24

Fagarbeidar i barnehage – 2 x 100 % fast stilling

 

 

Vang kommune har ledige faste fagarbeidarstillingar i Fredheim barnehage og Høre barnehage frå august 2024. 

Me søkjer etter fagarbeidarar som brenn for barna si læring og trivsel! Satsingsområdet for barnehagane er «SmartOppvekst» med tankesett som bygger gode eigenskapar, styrkar og livsmeistring. 

 

Kva kan me tilby?

  • Eit inkluderande og engasjert arbeidsmiljø med høgt fagleg fokus
  • Ein variert kvardag, med mange spennande arbeidsoppgåver
  • I Vang er det godt å bu! (Sjå oppramsa fordeler nedst i annonsa)
  • Me kan hjelpe til å ordne bustad
  • Løn etter tariff, og gode forsikrings – og pensjonsvilkår

 

Høre barnehage

Høre barnehage ligg flott til i naturskjønne omgjevnadar mellom fjell og skog, og er barnehagen som ligg lengst sør i Vang kommune. Barnehagen er ein to-avdelings barnehage på tilsaman 355 m², med eigen gymsal og stort uteområde.
Høre barnehage er fordelt over 3 etasjar, med personalavdeling på toppen, storbarnsavdeling i midten, og småbarnsavdeling i kjellaren.
I Høre barnehage er personalet opptatt av at alle skal ha det bra, og at leik og læring skal vere i fokus. Barnehagen brukar nærmiljøet sitt aktivt, og er mykje på tur i skogen ved gapahuken og i bygda.
Elles trives barnehagen godt på det store uteområdet. På veldig kalde dagar nyttast gjerne tida i gymsalen eller på avdelinga.

Fredheim barnehage

Fredheim barnehage er ein sentrumsbarnehage med gangavstand til biblioteket, kommunehuset, skulen og fleirbrukshallen.
Bygget inneheld to avdelingar. Stor avdeling, Grindagjengen, med plass til 32 barn i alderen 4-6 år, og Hugagløtten som er minste avdeling, med plass til 20 barn i alderen 1-3 år. I Vang er det naturleg å vera mykje ute i vår vakre natur. I Fredheim har vi utedagar for alle årskulla på stor avdeling. På minste avdeling ein dag for 1-3 år. Utedagane går til naturskjønne område i nærleiken av barnehagen, aktivitetsparken ved kommunehuset, Søvelbua, turar langs kongevegen.

 

Søknadsfrist: 13.06.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: Vang i Valdres
Stillingstittel: Fagarbeidarar i barnehage – 2 x 100 % fast stilling
Stillingar: 2
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4817509210

 

Arbeidsoppgåver

  • Delta aktivt i leik og aktivitetar
  • Medansvar for omsorg og pedagogisk arbeid i barnehagen, blant anna aktivitetar, samlingsstund og leik
  • Medansvar for at dei praktiske arbeidsoppgåvene vert gjennomført i samarbeid med øvrig personale

 

Kvalifikasjonar

  • Fortrinnsvis barne – og ungdomsarbeidar, men andre med relevant fagutdanning/fagbrev oppmodast også til å søkje
  • Andre utan fagbrev, men med anna relevant utdanning/erfaring kan også søkje
  • Fortrinnsvis med erfaring frå liknande arbeid/ arbeid med barn
  • Gode norskkunnskapar munnleg og skriftleg
  • Godkjent politiattest skal leverast ved tilsetjing

 

Personlege eigenskapar

Me ser etter deg som

  • som er varm, raus, set borna først og ser læring i leik
  • har gode samarbeids- og kommunikasjonsevnar
  • er opptatt av å skape gode relasjonar til barna, foreldre og kollegaer
  • er strukturert og endringsvillig

Personlege eigenskapar og eignaheit for stillinga vil verte vektlagt.

 

Tyinvegen 5161, 2975 Vang i Valdres, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Heidi Lynge Kvale
Syrar Høre barnehage
 Telefon:90580529
E-post:[email protected]

Karin Trøen
Styrar Fredheim barnehage
 Telefon:92891231
E-post:[email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!

 

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

  • Heidi Lynge Kvale
  • Tittel: Styrar Høre barnehage
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 90580529
  • Karin Trøen
  • Tittel: Styrar Fredheim barnehage
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 92891231

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

Juni 13, 2024

Kontaktperson i Barnevernstjenesten ytre Helgeland (søknadsfrist 10.06.2024)

Leirfjord kommune Helse og velferd

 

Kontaktperson i Barnevernstjenesten ytre Helgeland

 

 

Barneverntjenesten ytre Helgeland er en interkommunal tjeneste bestående av kommunene Herøy, Alstahaug, Leirfjord og Dønna. Leirfjord er vertskommune for samarbeidet og har arbeidsgiveransvar, samt oppmøtested. Det er avdelingskontor i alle de andre kommunene.

Barnevernstjenesten har en ledig stilling som kontaktperson i omsorgsteamet.

Arbeidsoppgaver:

  • saksbehandling etter lov om barneverntjenester, omsorgsteam
  • utredningiIverksetting og oppfølging av tiltak.
  • råd og veiledning
  • tverrfaglig samarbeid
  • oppfølging av fosterhjem og institusjon
  • føre sak for fylkesnemnd og tingrett
  • det må påregnes endel reisevirksomhet, samt noe jobb på ettermiddag/kveld.

 

Kvalifikasjoner:

  • Søkere må ha helse og sosialfaglig utdanning. Søkere med annen relevant høgskole eller universitetsutdanning oppfordres også til å søke.
  • Erfaring fra kommunalt barnevern, fortrinnsvis undersøkelse/utredning/ fosterhjem
  • Førekort kl b

 

Egenskaper:

  • evne til å jobbe i team og selvstendig
  • evne til å jobbe målrettet, nøyaktig og effektivt
  • ha gode serviceholdninger og kommunikasjonsevner
  • ha høy arbeidskapasitet og takle stress
  • være fleksibel og initiativrik
  • god muntlig og skriftlig formuleringsevne
  • det vil bli lagt stor vekt på personlige egenskaper

 

Vi tilbyr:

  • gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
  • fleksible arbeidstidsordninger
  • et lærende og spennende arbeid
  • godt arbeidsmiljø

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

 

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

 

 

Søk her

 

 

 

Fylke: Nordland
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 10.06.2024
Tiltredelse: Snarest

 

Kontaktpersoner:

Anne Berit Mørch
tlf: 48058814

 

Hjemmeside:

www.leirfjord.kommune.no

 

Adresse:

Skoledalsveien 39 8890 Leirfjord

 

Leirfjord kommune Helse og velferd

Naturskjønne Leirfjord kommune med sine 2300 innbyggere, ligger sentralt plassert på Helgelandskysten mellom regionsentrene Mosjøen, Mo i Rana og Sandnessjøen. Leirfjord er en landbruks- og kystkommune med stort potensial innen turisme og marine næringer. Kommunen har unike friluftsmuligheter til havs, i utmark og til fjells. Leirfjord har et godt tjenestetilbud innen oppvekst, omsorg og kultur. Kommunen har gode kommunikasjonsmuligheter med nærhet til flyplass, jernbane og E6.

Del stillingen

Selskap

Barneverntjenesten ytre Helgeland

Kontaktinfo

  • Anne Berit Mørch
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 48058814

Lokasjon

  • Leirfjord

Søknadsfrist

Juni 10, 2024

Driftsleder, byggdrift (søknadsfrist 09.06.2024)

 

Driftsleder byggdrift

 

I Holmestrand kommune ved Teknisk drift har vi ledig 100 % fast stilling som driftsleder byggdrift.

Fakta om stillingen

Stillingen er plassert i kommunens programområde Samfunn, teknikk og miljø i Virksomhet Teknisk drift. Virksomheten består i dag av 54 ansatte inkl. Virksomhetsleder. I stillingen har man utstrakt samarbeid, både internt og eksternt. Stillingen rapporterer til virksomhetsleder.

Arbeidsoppgaver

Personalansvar og driftsledelse av vaktmestere / byggdriftere
Følge opp og lage HMS rutiner.
Følge opp innkjøp i henhold til kommunens innkjøpsregler
Ansvar for at drift og bruk av byggene fungerer tilfredsstillende og uten avbrudd
Følge opp eiendommenes driftsinstrukser og serviceavtaler.
Bestille og følge leverandørtjenester og utførelse.
Budsjett og økonomirapportering.
Ansvar for tett og god dialog med byggforvaltere og brukerne av byggene.
Bistå ved implementering og oppfølging av miljø og energitiltak.
Følge opp aktuelle lover og forskrifter
Andre oppgaver kan tilkomme.

Personlige egenskaper

Du er beslutningsdyktig og løsningsorientert.
Du er strukturert og ryddig.
Du er positiv og målrettet.
Du liker godt å arbeide strategisk og har god helhetsforståelse.
Du er selvstendig og har god gjennomføringsevne.
Du liker å tenke nytt og se forbedringsmuligheter.
Du søker etter innovative løsninger og å løse oppgaver på en smart måte.
Du har god evne til samarbeid og er god på relasjonsbygging internt og eksternt.

Kvalifikasjonskrav

Fortrinnsvis ingeniør, ev. teknisk fagskole m/relevant erfaring eller tilleggsutdanning, innen bygg eller andre byggeteknisk fagområder.
Ledererfaring med personalledelse er ønskelig
Generell faglig kompetanse på bygg og økonomiforståelse.
Erfaring og kunnskap på drift og vedlikehold av bygg.
Digital kompetanse.
God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
Aktuelle søkere må ha minimum førerkort klasse B.
Personlig egnethet vil bli tillagt vekt.

Vi tilbyr

  • Varierte, samfunnsnyttige og utfordrende arbeidsoppgaver.
  • Et åpent og inspirerende fagmiljø med stor grad av teamfølelse.
  • Gode faglige utviklingsmuligheter.
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lønn i henhold til avtale. Medlemskap i meget god pensjonsordning gjennom KLP. Fra lønnen trekkes 2% innskudd til pensjonsordning. Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og med de rettigheter og plikter som følger av overenskomster, reglementer og lover.

Attester og vitnemål tas med ved et eventuelt intervju.

Kommunen er opptatt av mangfold og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Vi jobber sammen for et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig iht. offentleglova. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søkeren varsles om dette.

 

Søk på stillingen her.

Referansenummer: 24/5929

Fylke: Vestfold

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag’

 

Søknadsfrist: 09.06.2024

 

Arbeidssted: Sande i Vestfold

 

Kontaktpersoner:

Virksomhetsleder Tor-Halvar Bakkland

mob: 476 58 707

 

Hjemmeside:
www.holmestrand.kommune.no
Adresse: Prestegårdsalleen 35 3070 Sande i Vestfold

Holmestrand kommune, Teknisk drift

Holmestrand kommune har ca. 26 000 innbyggere og ca. 1 800 årsverk. Kommunen ligger vakkert til med lang kystlinje, flott natur, innsjø, elver, skog og fjell. Jernbanen og E18 går gjennom kommunen og gir god kommunikasjon både nordover og sørover. Holmestrand kommune er en næringsoffensiv kommune og i sterk vekst med økende innbyggertall. Holmestrand kommune er porten til Vestfold, og er et attraktivt sted å bo, besøke og drive næringsvirksomhet.

 

Del stillingen

Selskap

Holmestrand kommune

Kontaktinfo

  • Tor-Halvar Bakkland
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 476 58 707

Lokasjon

  • Holmestrand

Søknadsfrist

Juni 9, 2024

Vernepleier / miljøterapeut – Miljøarbeidertjenesten fellesutgifter (søknadsfrist 06.06.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

Miljøarbeidertjenesten fellesutgifter, Nes kommune

Vernepleier/miljøterapeut

Om stillingen

Er du ute etter en spennende og givende jobb som kan tilby breddekompetanse innen målrettet miljøarbeid til voksne med funksjonsutfordringer?

Da er Miljøarbeidertjenesten i Nes kommune plassen for deg! Vi er med på å sikre gode, helhetlige og trygge tjenester til brukere i deres hjem. I takt med utviklingen i samfunnet øker kompleksiteten og behovene i hjemmene til brukerne våre. Det gir oss en unik mulighet til å tenke nytt, benytte vernepleiefaget til å styrke vår kompetanse innenfor ressursmobilisering og mestringsperspektivet, og med brukermedvirkning i fokus. Vi har et hyggelig arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere, samarbeider tverrfaglig både internt og eksternt, deltar i ulike prosjekter og er opptatt av fleksibilitet og forbedring.

Miljøarbeidertjenesten er opptatt av å styrke kompetansen innad, legge til rette for et utviklende fagmiljø og skape muligheter både for brukere og medarbeidere som sikrer gode tjenester også inn i framtida.

Det gir mening å bidra til mestring og livsglede, skape trygghet og et godt liv. Vi ønsker deg som er engasjert, har faglig interesse, og som vil utføre jobben med arbeidsglede og humor.

Miljøarbeidertjenesten er organisert som en virksomhet i Helse og Velferd i Nes kommune og er fordelt i 5 ulike avdelinger med forskjellige fokusområder. Vi gir tjenester til mennesker som har funksjonsnedsettelser, i alle aldre og i alle livets faser. Vi søker miljøterapeuter til avdelinger der det gis tjenester til voksne personer med funksjonsnedsettelser.

Miljøarbeidertjenesten har ledige 3 stillinger for vernepleiere i 100 % fast stilling i avd. 2 og 5.
Vernepleier jobber i miljøet med arbeid dag/ kveld, og arbeid hver 4. helg.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 06.06.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Vernepleier/miljøterapeut
Stillinger: 3
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4815526540

Arbeidsoppgaver

Yte tjenester i henhold til enkeltvedtak etter helse- og omsorgstjenesteloven
Målrettet miljøarbeid
Arbeid og medansvar i forbindelse med Kap.9
Sikre faglig forsvarlighet i tjenesten
Tilrettelegge for mestring, ressursmobilisering og utvikling
Tilrettelegge og bistå i daglige gjøremål/aktiviteter
Medisinhåndtering, medisinansvar
Opplæring og veiledning av medarbeidere – bistå i ressursgruppene, medansvar for internundervisning
Kartlegging/vurdering/utarbeide tiltaksplaner
Samarbeid med verger/pårørende og andre aktuelle instanser
Faglig oppdatering/utvikling/delta aktivt i kommunens prosjekter

Kvalifikasjoner

• Norsk autorisasjon som vernepleier. Annen relevant 3-årig høgskoleutdanning kan vurderes.
• God kompetanse innen målrettet miljøarbeid med personer med funksjonsnedsettelser
• Erfaring fra arbeid med utfordrende atferd vektlegges
• Gode IKT ferdigheter
• Kunnskap og erfaring knyttet til relevant lovverk
• God kommunikasjonsevne, skriftlig og muntlig
• Søker må ha god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
• Førerkort kl. B

Den som tilsettes må, før tiltredelse, levere politiattest som ikke er eldre enn tre måneder 

Personlige egenskaper

• Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner samt relasjonskompetanse
• Være fleksibel, lærevillig, tilpasningsdyktig og å kunne omstille deg i arbeidshverdagen
• Opptatt av kvalitet i tjenesten og positiv til forbedringsarbeid
• Evne til å kunne inspirere og delegere oppgaver
• Kunne foreta gode faglige og etiske vurderinger, være bidragsyter til holdningsarbeid
• Ha god gjennomføringsevne og beslutningskompetanse
• Engasjement for fagutvikling
• Mestre en hektisk arbeidshverdag
• Positiv bidragsyter til ett godt arbeidsmiljø
• Kreativ og løsningsorientert

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

• Et spennende fagmiljø med gode muligheter for faglig utvikling
• Spennende og varierte arbeidsoppgaver
• Organisert opplæring og oppfølging
• Lønn etter gjeldende tariff, samt 30 000,- i rekrutteringstiltak for vernepleiere/sykepleiere
• Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Vi ber om at attester og vitnemål lastes opp søknaden. Originale dokumenter tas med til en eventuelt intervju.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Søk på stillingene her.

 

Adresse:Norge

 

Kontaktinformasjon

Abida Pajic, Avdelingsleder, avdeling 2
Telefon:  459 74 133
E-post :[email protected]

An-Kristin Myrhe, Avdelingsleder, avdeling 5
Telefon:   976 21 526
E-post:[email protected]

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Abida Pajic
  • Tittel: Avdelingsleder, avdeling 2
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 459 74 133
  • An-Kristin Myrhe
  • Tittel: Avdelingsleder, avdeling 5
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 976 21 526

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Juni 6, 2024

100% fast stilling som fagleiar dokument – forvaltning og digital – isering på arkiv (søknadsfrist 06.06.2024)

Vindafjord kommune

 

Fagleiar dokumentforvaltning og digitalisering

 

Me søker:

Me har ledig 100% fast stilling som fagleiar dokumentforvaltning og digitalisering på arkiv.

Arkiv, politisk sekretariat og servicetorg utgjer avdelinga kommunikasjon og service, som er organisert som ein del av stabstenesta organisasjon.

Vi søkjer deg som vil arbeide i spennet mellom utvikling av dei digitale tenestene samtidig med at historia og dokumenta blir behandla på ein forsvarleg måte.

Du vil ha fagansvar for eit team med arkivmedarbeidarar som er engasjerte og har god kompetanse innan både arkivbehandling og digital utvikling.

Vi arbeider for å forenkle, fornye og forbetre arbeidsprosessane i kvardagen vår og er ein støttespelar for andre i kommunen.

Har du lidenskap for å bruke digital teknologi for å forbetre måten vi jobbar på?

Ser du moglegheitene ny teknologi gir oss for å gjere dokumenthandtering, rutinar og prosessar betre?

Er du nysgjerrig på kva dører som vil opne seg med smart bruk av kunstig intelligens?

I denne stillinga får du fagleg ansvar og moglegheit til å jobbe med varierte oppgåver på både operativt- og systemnivå. Vi ser etter nokon som er klar for å bidra i ei viktig og meiningsfull rolle i vår digitale framtid. Som fagleiar dokumentforvaltning og digitalisering vil du samarbeide tett med dei andre kommunane på Haugalandet, interkommunalt arkiv i Rogaland og DigiRogaland.

Hovudarbeidsoppgåver:

  • delta i digitaliseringsprosjekt frå identifisering og planlegging til implementering og oppfølging
  • samhandle med, og være ein støttespelar for andre saksbehandlarar og leiarar i arkivfaglege spørsmål og utfordringar
  • gje opplæring og veiledning innan digitale løysingar
  • bidra til fjerning av plunder og heft i organisasjonen ved å bruke teknologi for å auke effektiviteten
  • bidra til vidareutvikling og vedlikehald av arkivplan og styrande dokumenter for dokumentasjonsforvaltninga
  • daglege driftsoppgåver i dokumentforvaltninga, som skanning, registrering og fordeling av post.
  • kvalitetssikring av OEP (offentlig elektronisk postjournal)
  • ordning av eldre arkivmateriale
  • andre oppgåver knytt til dokumentforvaltning
  • det kan og bli aktuelt med andre oppgåver som kjem inn under kommunikasjon og service sitt arbeidsområde

Kvalifikasjonar:

  • det er ynskjeleg at søkjar har relevant fagutdanning innan fagområdet arkiv, dokumentforvaltning og/eller digitalisering.
  • erfaring med arkiv- og dokumentforvaltning (både papir- og elektronisk) kan kompensere for manglande formell utdanning, men søkjar må være villig til å tileigne seg formell kompetanse
  • kjennskap til offentleg forvaltning og relevant lovverk som arkivlova, offentleglova og forvaltningslova
    fordel med erfaring frå bruk av WebSak
  • generell god IT-kompetanse
  • nysgjerrig på ny teknologi og digitalisering
  • god munnleg og skriftleg framstillingsevne på norsk

Personlege eigenskaper

Vi trur du vil trivast i denne jobben om du er proaktiv, sjølvstendig og trygg både som fagperson og relasjonsskapar.

Vi legg stor vekt på at du er:

  • initiativtakar og pådrivar med stor gjennomføringsevne
  • nysgjerrig og tør å stille dei «dumme» spørsmåla for å få fram nye perspektiv
  • fleksibel, sjølvstendig og med evne til å være løysningsorientert
  • rask til omstilling mellom ulike oppgåver og møter
  • evne til å strukturere og planlegge eige arbeid
  • kommunisere på ein klar, strukturert og presis måte
  • du er trygg i dine eigne val og taklar høgt arbeidspress
  • gode samarbeidsevner

Me kan tilby:

  • utfordrande og varierte arbeidsoppgåver i ein solid organisasjon i utvikling
  • eit hyggelig arbeidsmiljø på rådhuset i Ølen
  • konkurransedyktig løn og vilkår, samt gode pensjons- og forsikringsordningar
  • fleksibel arbeidstid
  • rabatt på treningssenter
  • bedriftskunstlag
  • kommunalt kor KORe’ Vindafjord (www.korevindafjord.no)
  • tilbod om gunstig mobilabonnement

Lønsvilkår:

Løn etter gjeldande tariff og avtaleverk.

Slik søker du:

Vindafjord kommune tek berre i mot elektroniske søknadar via søknadssenteret vårt. Du kan lasta opp vitnemål og attestar som vedlegg. Om du ikkje har dei elektronisk, eller i rett format, må dei takast med til intervju. Ta kontakt med servicetorget på telefon 53 65 65 65 dersom du treng hjelp til å søka.

Du kan koma med på offentleg søkarliste sjølv om du har bedt om unntak. Me tek kontakt før ei eventuell offentleggjering.

 

Søk på stillinga her.

Fylke: Rogaland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 06.06.2024

 

Tiltreding: Snarast

Arbeidsstad: Rådhuset i Ølen

 

Kontaktpersonar:

Hilde Hellenes

mob: +47 916 26 948

 

Heimeside:
www.vindafjord.kommune.no/helse-og-velferd/pleie-og-omsorg/omsorgssenter/vindafjordtunet/
Adresse: Rådhusplassen 1 5580 Ølen

Vindafjord kommune

Vindafjordtunet ligg i Nedre Vats og er delt inn i Demensomsorga og Somatisk langtid. Demensomsorga har 34 plasser for personar med demens inkludert rulleringsopphald. Somatisk langtid har 14 plasser. Heimetenesta som gir tenester i Skjold, Vats og Vikebygd (ytre sone) har base ved Vindafjordtunet. Dagsenter for heimebuande eldre og personar med demens er og på Vindafjordtunet 4 dagar i veka.

Begge avdelingane har kvar sin avdelingssjukepleiar samt teamsjukepleiarar. Me har fleksibel turnus.

 

Del stillingen

Selskap

Vindafjord kommune

Kontaktinfo

  • Hilde Hellenes
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 916 26 948

Lokasjon

  • Ølen

Søknadsfrist

Juni 6, 2024

Engasjement for arbeid med arkivplan og arkivrutiner (Søknadsfrist 07.06.2024)

 

Engasjement for arbeid med arkivplan og arkivrutiner

 

Leka kommune skal gjøre en omfattende jobb innen arkivhold med kartlegging, utarbeiding av rutiner, og utforming av komplett arkivplan.

Det er avsatt midler som tilsvarer hel stilling i tre måneder, alternativt halv stilling i et halvt år.

Avhengig av hvilke kvalifikasjoner du har, skal du jobbe med arkiv, eller utføre andre oppgaver slik at ansatte får frigjort tid til arkiv.

Selve jobben er variert, og du vil samarbeide med ledere og andre ansatte på alle tjenesteområder, IT-tjenesten og IKA Trøndelag.

Det kreves ingen formell kompetanse for jobben, men det er en stor fordel om du har erfaring fra lignende arbeid. Det er ønskelig at du har erfaring fra offentlig forvaltning.

Vi bruker fagprogrammet Arkivplan.no, som du vil få opplæring i. Du må være vant med tekstbehandling og enkel bruk av Excel regneark.

Like viktig som din erfaringsbakgrunn, er hvilke personlige egenskaper du har. Vi trenger en person med svært god ordenssans, som tar ansvar, og som kan jobbe selvstendig og målrettet.

Du vil få lønn etter tariff, og blir tilmeldt pensjonsordningen. Kontorplassen din blir på administrasjonsbygget, sammen med en flink og trivelig stab.

Hvis dette ser interessant ut, sender du oss en søknad seinest 7. juni.

Send til [email protected], og legg ved cv. Du kan oppgi referanser i søknaden, eller gi oss disse i intervjuet.

Spørsmål om engasjementet kan stilles til Kirsti Hoff, 979 60 687 / [email protected]

 

Del stillingen

Selskap

Leka kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Leka

Søknadsfrist

Juni 7, 2024

Årdal vgs: *Vikariat som lærar i norsk, tysk og religion og etikk *100% fast stilling som lærar i realfag (Søknadsfrist: 05.06.2024)

VLFK banner standard

 

Vestland fylkeskommune
Vikariat som lærar i norsk, tysk og religion og etikk
ARD – ÅRDAL VGS, Vestland fylkeskommune
Vikar
Webcruiter-ID: 4819250585
Publisert: 24.05.2024
Søknadsfrist: 05.06.2024

Vestland fylkeskommune
100% fast stilling som lærar i realfag
ARD – ÅRDAL VGS, Vestland fylkeskommune
Fast
Webcruiter-ID: 4818560152
Publisert: 23.05.2024
Søknadsfrist: 05.06.2024

 

Geir Kjetil Øvstetun, rektor
Telefon:  906 94 334

 

Om arbeidsgivarenVestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg. Lokalsamfunna er ramma for gode kvardagsliv som gjev like mogelegheiter til å delta i verdiskaping i heile Vestland. Fylkestinget er øvste politiske organ i fylkeskommunen.

 

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Geir Kjetil Øvstetun
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 906 94 334

Lokasjon

  • Årdalstangen

Søknadsfrist

Juni 5, 2024

Austrheim vgs: Lærar tilrettelagt opplæring 100% fast (søknadsfrist 02.06.2024)

 

Undervisningsstilling – Lærar tilrettelagt opplæring

 

 

Austrheim vidaregåande skule ligg i Mastrevikane i Austrheim kommune. Vi er ein skule med om lag 200 elevar som kjem frå kommunar i Nordhordland samt Gulen og Solund. Skulen har studiespesialisering og ulike yrkesretta studietilbod. Austrheim vidaregåande skule har eit tett og godt samarbeid med næringslivet i Fensfjordområdet med fyrtårna Mongstad og Sløvåg og med kommunane i vårt område. Austrheim vgs set eleven i sentrum under mottoet «Me bryr oss!» ut frå ein filosofi om at trivsel er viktig for læring. Resultata frå elevundersøkingar viser at elevane skårar høgt på trivsel og at dei får faglege utfordringar.

 

Søknadsfrist: 02.06.2024
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Austrheim
Stillingstittel: Undervisningsstilling – Lærar innan tilrettelagt opplæring
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4818734896

 

Arbeidsoppgåver

Austrheim vidaregåande skule har frå 01.08.2024 ledig undervisningsstilling i 100%.

Arbeidsoppgåver:

* Tilrettelagt opplæring i programfag på teknologi- og industrifag og bygg- og anleggsteknikk.
* Tilrettelagt opplæring i fellesfag.
* Ansvar for å planlegge, gjennomføre og evaluere undervisninga. ‘
* Bidra til kompetanseutvikling i profesjonsfellesskapet – både pedagogisk og fagleg.

 

Kvalifikasjonar

Det er ynskjeleg med:

* Yrkesfaglærarutdanning (YFL), praktisk-pedagogisk utdanning eller almennlærarutdanning.
* Fagbrev innan teknologi- og industrifag eller bygg- og anleggsteknikk
* Spesialpedagogisk kompetanse.
* Erfaring frå undervisning.
Det er ikkje sikkert at det er mogeleg å få søkjarar som oppfyller alle desse ynskja, så ein almennlærar med meir uformell praktisk kompetanse vil kun vere aktuell. Det same vil ein fagarbeidar med dei rette personlege eigenskapane kunne vere.

Det er krav om framvisning av politiattest.

 

Personlege eigenskapar

* Eit positivt elevsyn og ser mogleheitar i alle elevar
* Likar å arbeide praktisk.
* Pedagogisk og faglig nysgjerrig
* Utviklingsorientert
* Gode evner til samarbeid, lagtenking og relasjonsbyggjande eigenskapar
* Opptatt av å skape eit trygt og godt læringsmiljø med tydeleg klasseleiing
* Strukturert og sjølvstendig

 

Vi tilbyr

* Eit aktivt og stimulerande fagmiljø og med i teamet vårt for tilrettelagt opplæring.
* Bidra til utvikling av vår nye læringsverkstad.
* Nært samarbeid med kollegaer.
* Høve til tverr
* Eit særs godt fagleg og sosialt arbeidsmiljø
* Løn og lønsutvikling i tråd med Vestland fylkeskommune sin lønspolitikk
* Gode forsikrings- og pensjonsordninga

 

Andre opplysningar

I følgje offentleglova §25.2.ledd, kan opplysningar om søkjaren verta offentleggjort sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på offentleg søkjarliste. Søkjaren vil alltid bli varsla på førehand dersom dette vert gjort
Administrasjonsmålet i Vestland fylkeskommune er nynorsk
Alle nytilsetjingar i Vestland fylkeskommune blir gjort med ei prøvetid på 6 månadar

 

Mastrevikane 44, 5943 Austrheim, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Frode Hervik
rektor
 Telefon:90565217

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne eller seksuell legning. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Frode Hervik
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 905 65 217

Lokasjon

  • Austrheim

Søknadsfrist

Juni 2, 2024