Flink organist søkes til verdens vakreste kyst (søknadsfrist 10.05.2024)

 

Flink organist søkes til verdens vakreste kyst

 

 

  • Lurøy Kirkelig Fellesråd
  • Rådhuset , Onøyveien 14, 8766 Lurøy

 

Fleksibel og selvgående organist søkes til verdens vakreste kyst

 

Hva vi ser etter

Vi ser etter deg som ønsker en hverdag med mange ulike oppgaver som organist i et rolig og profesjonelt arbeidsfelleskap.

Vi ønsker deg som vil oppleve naturen vår i alle årstider, og som ønsker noe annet en en «bytjeneste».

Du må være arbeidsom, kreativ, samarbeidsorientert og være selvstendig.

 

Arbeidsoppgaver

  • Du deltar som organist ved alle kirkelige handlinger:
  • Gudstjenester
  • Bryllup
  • Begravelser
  • Sangstunder/andskter
  • Barnegruppe
  • Bør ha bil

 

Vi tilbyr

  • Vi bor og jobber midt på Helgeland med en kyst som er vakker og storslagen. Vi jobber på mange kirkesteder og har en innholdsrik arbeidshverdag.
  • Kontorfelleskap med kirkeverge og prest på rådhuset
  • God lønn
  • Behjelpelig med å finne hus/leilighet

 

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver: Lurøy Kirkelig Fellesråd
Adresse: Onøy, 8766 Lurøy
Hjemmeside: https://luroy.kirken.no

 

Lurøy kirkelige fellesråd består av to sokn/menighetområder, Aldersund- og Lurøy sokn.

Lurøy kommune består av fastland og mange øyer, ligger en time fra Mo i Rana, 4 timer fra Bodø. Vi er knappe 1900 innbyggere og har 11 kirkesteder. Lurøy kommunes tusenårssted er Lurøy kirke fra 1812.

Ny prest startet høsten 2023, Ny kirkeverge stertet våren 2024, og ny organist ønsker vi på plass fra høsten 2024

 

Om stillingen

Stillingstittel: Organist
Antall stillinger: 1
Oppstart: 1. august 2024
Hjemmekontor: Hybrid
Heltid/deltid: Deltid
Sektor: Ikke oppgitt
Arbeidsdager: Ukedager, Søndag, Lørdag
Arbeidstid: Dagtid, Kveld
Arbeidsspråk: Norsk, engelsk eller skandinavisk

 

 

Søk på jobben

Søknadsfrist: 10. mai 2024
Send søknad til: [email protected]

 

Kontaktperson for stillingen

Morten Aspdal Olsen
Kirkeverge
95122438
[email protected]

Del stillingen

Selskap

Lurøy kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Lurøy

Søknadsfrist

Mai 10, 2024

Steinerpedagog søkes! (søknadsfrist 15.05.2024)

Steinerpedagog søkes!

 

 

  • Arbeidsgiver: Steinerskolen Eidsvoll
  • Stillingstittel: Lærer
  • Frist: 15.05.2024
  • Ansettelsesform: Fast

 

Beskrivelse av stillingen

Steinerskolen Eidsvoll søker steinerpedagog til klasselærer for neste års 2/3 klasse.

Lærerens steinerpedagogiske forståelse på barnetrinnet er spesielt viktig da undervisningen rettes mot elevenes opplevelsesmessige og billedskapende evner gjennom øvelse og kunstnerisk pregede arbeidsmåter.

 

Arbeidsoppgaver

  • Planlegge, gjennomføre og evaluere undervisningen.
  • Tett oppfølging av elevene, faglig og sosialt.
  • Skape et godt læringsmiljø i klassen.
  • Ha et særlig ansvar for å sikre et godt samarbeid mellom skole og hjem.
  • Arbeide i team, også på tvers av klassetrinn.

 

Kvalifikasjoner

  • Godkjent utdanning i steinerpedagogikk.
  • Erfaring fra klasseledelse er en fordel.
  • Gode muntlige og skriftlige ferdigheter i norsk.
  • Digital kompetanse.

 

Vi tilbyr

  • Stillingsbrøk opptil 100%
  • En trivelig arbeidsplass med flotte elever og engasjerte foresatte
  • Et spennende pedagogisk miljø med kunnskapsrike og dyktige kollegaer
  • Kurs/intern opplæring
  • Konkurransedyktig lønn
  • God pensjonsordning i Statens Pensjonskasse

 

Om arbeidsgiveren

Steinerskolen Eidsvoll holder til på Finstad i Eidsvoll i landlige, naturskjønne omgivelser, 5,5 km fra Eidsvoll stasjon og 5,5 km fra Eidsvoll verk stasjon (2 tog i timen til/fra Oslo – 30 min). Skolen er fådelt med ca. 85 elever fordelt på 1.-10. trinn og ca. 20 ansatte.
Her vil du få mulighet til å være med å bygge opp og styrke skolen som i 2016 fikk «nye», romslige lokaler på Finstad.

Nettverk: Facebook
Sektor:
Privat
Sted: Løkenvegen 6, 2080 Eidsvoll
Bransje: Barn, skole og undervisning
Stillingsfunksjon: Undervisning og pedagogikk / Allmennlærer/kontaktlærer
Arbeidsspråk: Norsk

 

Spørsmål om stillingen

Helene Vethe
Daglig leder

 

 

Søk her

 

 

Hjemmeside

Løkenvegen 6, 2080 Eidsvoll

Del stillingen

Selskap

Steinerskolen Eidsvoll

Kontaktinfo

  • Helene Vethe
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Eidsvoll

Søknadsfrist

Mai 15, 2024

Barnehagelærere og barne- og ungdomsarbeider (søknadsfrist 15.04.2024)

 

Klikk på aktuell utlysing under:

Del stillingen

Selskap

Leka kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Leka

Søknadsfrist

April 15, 2024

Saksbehandler for prosten i Solør, Vinger og Odalen prosti (Søknadsfrist 30.04.2024)

Kongsvinger kirkelige fellesråd

Er du vår nye Saksbehandler for prosten i Solør, Vinger og Odalen prosti?

 

Høres «Saksbehandler for prosten» ut som en støvete og forutsigbart kjedelig jobb? Da skal du vite at det er en av de mest interessante stillingene i kirken,

preget av den evne, vilje og personlighet som skal til for å skape orden og sammenheng i en daglig kirkevirkelighet som stadig endrer seg. Du vil være det administrative navet i en organisasjon som helst skal fungere sømløst på alle de aktivitetsplan som en levende kirke består av. Det er ikke lett, men gøy når du lykkes.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 30.04.2024

Arbeidsgiver: Kongsvinger kirkelige fellesråd

Sted: Kongsvinger

Stillingstittel: Saksbehandler for prost

Stillinger: 1

Heltid / Deltid: Deltid

Ansettelsesform: Fast

Stillingsprosent: 50

Webcruiter-ID: 4790732684

Her er de viktigste konkrete arbeidsoppgavene:

  • Saksbehandler for prosten – den som legger alt til rette.
  • Daglig administrasjon av prostens kontor med e-post, post og arkiv.
  • Ansvar for oppfølging av prestenes arbeidsplaner som ferie, fridager, tjenesteuker, beredskap og gudstjenesteplan.
  • Ansvar for å skaffe prestevikar til ulike kirkelige handlinger i samarbeid med prosten.
  • Innsamling av rapporteringsgrunnlag og rapportering til bispedømmet, herunder oppfølging av velferdsmidler.
  • Være prostens nærmeste medarbeider innenfor personalarbeidet.

Stillingen vil være plassert i Kongsvinger kirkelige fellesråd med kontorplass i Nygaten 6. Kirkevergen er nærmeste overordnede, og du vil selvsagt arbeide nært med prosten.

Dette er personen vi ønsker oss:

  • Du har administrativ erfaring
  • Erfaring med personalarbeid
  • Utdannelse eller god realkompetanse innen personalarbeid og administrasjon.’
  • Gode datakunnskaper
  • Mulighet for rask tiltredelse

Det vil bli lagt stor vekt på personlige egenskaper, ikke minst selvstendighet og samarbeidsevne.

Det er ønskelig at søkeren har god forståelse av Den norske kirke som organisasjon og trossamfunn.

Du bør ha førerkort klasse B og tilgang til egen bil.

Lønnsmessig er stillingen plassert etter KAs regulativ for denne type stilling og er i KLPs pensjonsordning.

Du må være medlem i Den norske kirke.

 

Om stillingen (i kortversjon):

Stillingstittel: Saksbehandler i offentlig administrasjon.

 

Søk på stillingen her.

 

Sted: Nygaten 6, 2212 Kongsvinger, Innlandet

Ansettelsesform: Fast. Heltid/deltid

Stillingsprosent: 50%

Antall stillinger: 1

Arbeidsdager: Ukedager

Arbeidstid: Dagtid

Oppstart: Etter avtale

 

Kontaktperson for stillingen

 

Kirkeverge

Thor Kristian Ringsbu

Telefon 40406055

E-post: [email protected]

 

Prost

Trine Færevåg

Telefon 91622449

E-post: [email protected]

 

Solør, Vinger og Odal prosti omfatter kommunene Eidskog, Kongsvinger, Nord-Odal, Sør-Odal, Grue, Våler og Åsnes. 20 kirker, 18 prester og 100 ansatte.

Vil du bli nr. 101?

Adresse:Nygata 6, 2213 Kongsvinger, Norge

 

Del stillingen

Selskap

Kongsvinger kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Thor Kristian Ringsbu
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post: '[email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon 40406055

Lokasjon

  • Kongsvinger

Søknadsfrist

April 30, 2024

Saksbehandler for prosten i Solør, Vinger og Odalen prosti (Søknadsfrist 30.04.2024)

 

LÆRER 100 % FAST STILLING

 

Søknadsfrist 18. september 2023

 

100 % fast lærerstilling er ledig for snarlig tiltredelse ved Leka barne- og ungdomsskole.

Ved fast tilsetting tilbys kr 100 000 mot bindingstid på to år, samt nedskriving av studielån med inntil kr 100 000.

Kompetanse:

Vi søker primært lærer med undervisningskompetanse for småtrinn, men ser gjerne at også andre grunnskolelærere søker. For å bli fast tilsatt er det imidlertid krav om godkjent utdanning.

Personlige egenskaper:

Du må ha evnen til å se hver enkelt elev samtidig som du ser elevene som en gruppe som skal fungere godt sammen og styrke hverandre. Det er viktig at du knytter hver enkelt elev sine evner, interesser og behov til utviklingsplan og utviklingsveiledning. Det er også viktig at du holder deg oppdatert på ny tilgjengelig kunnskap og forskning på fagfeltet.

Det legges vekt på personlig egnethet.

Det stilles krav om godkjent politiattest for alle som jobber i skolen.

Vi tilbyr:

  • Du blir en del av et jobbfellesskap med godt arbeidsmiljø og god faglig kompetanse.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • Dekning av flyttekostnader i henhold til kommunens retningslinjer.
  • Hjelp til å finne bolig.
  • Lønn i henhold til gjeldende tariffavtale.

Søknad:

Send oss søknad vedlagt CV og referanser.

Det blir gjennomført intervju med aktuelle kandidater.

Spørsmål rettes til rektor Jon Einar Kristensen

[email protected]

Telefon 947 89 169

Søknadsfrist 18. september 2023.

Søknad sendes til [email protected]

Leka barne- og ungdomsskole er en femdelt 1-10 skole. Skolen har fokus på positiv atferd, støttende læringsmiljø og samhandling. Leka barne- og ungdomsskole er en MOT-skole.

  • Skolelunsj serveres i kantina med variert mat tre dager i uken.
  • ITs Learning og Visma Flyt Skole brukes som hhv. læringsplattform og informasjonskanal til elever og foresatte.
  • Vi har svømmebasseng og idrettshall som brukes aktivt til kroppsøving, kulturelle aktiviteter og svømmeopplæring, og vi har en ny, stor aktivitetspark nært skolen.

Du finner mer informasjon på kommunens hjemmeside; Oppvekst og familie

Leka er en trivelig kystkommune lengst nord i Trøndelag med bosetting på fastlandet Gutvik og på øya Leka, hvor administrasjonsstedet ligger. Leka kommune har 570 innbyggere og 75 ansatte som utøver 60 årsverk. De fleste av kommunens lovpålagte tjenester driftes av kommunen selv. Øvrige tjenester dekkes inn gjennom interkommunale samarbeid. Hovednæringene er jordbruk, fiskeoppdrett og servicenæringer. Her finnes mange historiske minnesmerker. På grunn av Leka sin meget spesielle og særegne geologi fikk kommunen, i 2010 status som Norges geologiske nasjonalmonument. Med et bredt spekter av attraksjoner og aktiviteter er Leka et stadig mer populært reisemål. Leka kommune har ny barnehage, 10-årig grunnskole, sykestue, gode friluftsmuligheter, lysløype, svømmehall, idrettshall, aktivitetspark og et aktivt kulturliv. Se vår hjemmeside www.leka.kommune.no for ytterligere informasjon og video over kommunens historie og attraksjoner. For mer informasjon om Leka som reisemål se www.visitleka.no.

 

Del stillingen

Selskap

Kongsvinger kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Thor Kristian Ringsbu
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post: '[email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon 40406055

Lokasjon

  • Kongsvinger

Søknadsfrist

April 30, 2024

Undervisnings – stillingar – 2 x 100 % fast – Helland barneskule (søknadsfrist 18.04.2024)

Vestnes kommuneVestnes kommune – Helland barneskule

Undervisningsstillingar – 2 x 100 % fast – Helland barneskule

 

Det er ledig inntil 2 x 100 % faste undervisningsstillingar ved Helland barneskule frå 01.08.2024. Vi søkjer etter lærarar som kan undervise på 1.-7.stega. Vi søkjer etter lærarar som kan ta på seg kontaktlærarfunksjon, men det er ikkje avgjerande.

Om ein søkjer på fleire ledige undervisningsstillingar ved andre skular, så hugs å skrive dine ønskjer i prioritert rekkefølge.

Utover våren kan det bli ledige lærarstillingar ved skulen som følgje av oppseiingar og/eller permisjonar. Desse stillingane vil bli tatt med i tilsettingsprosessen. Vi tek atterhald om endringar elles i organisasjonen.

Arbeidsoppgåver

– undervisning og rettleiing av elevar
– vurderingsarbeid vert lagt vekt på gjennom ulike former for elevvurdering
– motivere elevane til innsats for eiga læring
– tverrfagleg samarbeid med andre faginstansar
– samarbeid med elevar, føresette og kollegaer
– rettleie elevar fagleg og sosialt

Kvalifikasjonar

– følgande fag er av særleg interesse: norsk 30 stp., engelsk 30 stp.,matematikk 30 stp., kunst og handverk.
– andre fagområde er også aktuelle
– beherske norsk munnleg og skriftleg. Kravet til språk er minimum bestått språkopplæring på nivå B2
– ha god kommunikasjonsevne
– digital kompetanse
– bidra til teamutvikling
– engasjert og fagleg dyktig
– det blir stilt krav om politiattest
– det vert stilt krav til allmennlærarutdanning eller tilsvarande pedagogisk utdanning
– personlege eigenskapar vil og bli vektlagt

Personlege eigenskapar

– kan jobbe sjølvstendig og strukturert
– er opptatt av barn og unge si læring og utvikling
– kan rettleie elevane til godt læringsutbytte
– har fokus på klasseleiing
– opptrer som ein trygg og tydeleg vaksen
– er løysingsfokusert og utviklingsorientert
– er fleksibel, omgjengeleg og har god samarbeidsevne

Vi tilbyr

– eit godt arbeidsmiljø og dyktige kollegaer
– ein arbeidsplass med fokus på utvikling
– ein kommune som er IA-bedrift og har fokus på nærværsarbeid
– gode pensjons- og forsikringsordningar i tråd med tariffavtale

Tilsettingsvilkår

Løns- og tilsetjingsvilkår i samsvar med gjeldande avtaleverk. Det vert trekt 2 % av lønna i pensjonsinnskot. Kommunen har prøvetidsevaluering. Prøvetida er 6 månader i faste stillingar.
Ved tilsetting som krev politiattest skal denne ikkje vere eldre enn 3 månader.
Aktuelle søkjarar vert innkalla til samtale eller intervju.

Referansar

Oppgi referansar

Søknad

Vestnes kommune nyttar elektronisk søknadsprosess. Det betyr at det berre er søknader sendt via vårt elektroniske søknadssystem som vil bli tatt i betraktning.

Det er viktig at du tar deg tid til å svare på spørsmåla vi stiller og registrerer din CV i søknadsskjemaet. Det er ikkje mogleg å sende vedlegg. Attestar og vitnemål må takast med til intervju.

Søkjarlista kan bli offentleggjort.

 

Søk på stillingane her

Referansenummer: 24/8800

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

Stillingstype: Heiltid/Deltid

 

Søknadsfrist: 18.04.2024

 

Tiltreding: 01.08.2024

Arbeidsstad: Helland barneskule

 

Kontaktpersonar:

Gisela Stene Smith-Nilsen

mob: +47 994 41 455

Ingrid Elin Malin

mob: +47 975 20 706

 

Heimeside:
www.vestnes.kommune.no
Adresse: Skulevegen 2 6390 Vestnes

Vestnes kommune

Helland barneskule har ca. 300 elevar på 1.-7.årssteg. Skulen har skulefritidsordning med ca 90 barn. Helland barneskule ligg sentralt i Vestnes kommune. Skulen ligg i eit flott naturområde nær sjø, skog og fjell. Skulen nyttar seg ofte av den flotte naturen til turar og aktivitetar.

 

Del stillingen

Selskap

Vestnes kommune

Kontaktinfo

  • Gisela Stene Smith-Nilsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 994 41 455
  • Ingrid Elin Malin
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 97520706

Lokasjon

  • Vestnes

Søknadsfrist

April 18, 2024

Masfjorden sjukeheim: Fagleg leiar og sjukepleiar 100% fast (forskjellige søknadsfristar) Masfjorden sjukeheim: Sjukepleiar i fast 100% stilling (søknadsfrist 05.11.2023)

Undervisningsstillinger, Karasjok skole (Søknadsfrist løpende)

Undervisningsstillinger skoleåret 2024/2025

Ved enhet Karasjok skole har vi ledige undervisningsstillinger, både faste og årsvikariater skoleåret 2024/2025. Tiltredelse …

Karasjok Heltid

Søknadsfrist 14.04.2024

 

Miljøarbeider / barne- og ungdomsarbeider / fagarbeider

Ved enhet Karasjok skole har vi ledig 100 % engasjement som miljøarbeider, barne- og ungdomsarbeider eller fagarbeider, med mulighet for …

Karasjok Heltid

Søknadsfrist 14.04.2024

 

Karasjok kommune er Norges nest største kommune i areal og har ca. 2550 innbyggere hvorav 80 % av befolkningen er samisktalende. Kommunen har et aktivt kulturliv med tilbud innen idretts- og friluftsliv, kultur og historie, barne- og ungdomsaktiviteter, kunst, musikk. Karasjok kan også tilby et unikt friluftsliv, Norges beste lakseelv, rype-/elgjakt, isfiske og en rik flora og fauna med rike naturressurser.

 

Del stillingen

Selskap

Karasjok kommune

Kontaktinfo

  • Ina Maurstad
  • Tittel: Konstituert rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 485 06 101
  • Berit Dagny Johnsen
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 943 07 999

Lokasjon

  • Karasjok

Søknadsfrist

Mai 15, 2024

Skogmo vgs – Konsulent voksenopplæringen (søknadsfrist 09.04.2024)

 

Skogmo videregående skole. Vil du være med og utvikle regionen vår sammen med dyktige og engasjerte kollegaer? Vi skaper verdi for framtida, og har ansvar for viktige oppgaver innen blant annet videregående opplæring, kultur, folkehelse, tannhelse, kollektivtrafikk, fylkesveier, samfunnsutvikling samt regional- og arealplanlegging.

 

Konsulent voksenopplæring

 

Skogmo videregående skole er nå blitt inntakskontor for videregående opplæring for voksne (VOV) i hele Telemark ,

Vi har i dag 2 konsulenter, og har behov for å styrke bemanningen.

Hovedarbeidsoppgaver og ansvarsområder

  • Saksbehandling
  • Rettsvurdering av søkere
  • Skrive enkeltvedtak
  • Lage tilbudsbrev til kandidater
  • Samarbeid med fagkonsulenter
  • Utarbeide utdanningsplaner på kandidater
  • Lage fagdokumentasjon – vitnemål og kompetansebevis
  • Arkiv
  • Lånekassen

Kvalifikasjoner

Utdanning:

Minimum fagbrev innen kontorfaglig område.

Erfaring:

  • Du må ha erfaring fra skoleadministrativt system eller annet digitalt saksbehandlersystem. 
  • Solid erfaring fra stillingens sentrale arbeidsoppgaver kan veie opp for krav om formalkompetanse.
  • Kjennskap til skole er en fordel.
  • Det forventes at du har digital kompetanse til å utnytte fylkeskommunens IKT-løsninger, ser muligheter i ny teknologi og er motivert for å ta i bruk nye digitale løsninger.

Personlige egenskaper

  • Du må være fleksibel, strukturert og serviceinnstilt, og ha gode samarbeidsevner.
  • Du er imøtekommende og positiv, og kan møte kandidater og ansatte på en høflig måte.
  • Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig er viktig. 

Personlig egnethet vektlegges.

Fylkeskommunen skal være en omstillingsdyktig organisasjon, og arbeidsgiver tar forbehold om at arbeidssted og arbeidsoppgaver kan endres ved behov.

Vi tilbyr

  • Lønn etter hovedtariffavtalens bestemmelser.
  • Arbeidstid fra 08:00 – 15:30
  • Pensjonsinnmelding i Kommunar landspensjonskasse, KLP.
  • Et godt arbeidsmiljø.

Tilsetting og prøvetid

Tilsetting skjer på grunnlag av de til enhver tid gjeldende lover, tariffavtaler og reglement. Som hovedregel praktiserer vi 6 måneders prøvetid fra tiltredelsesdato.

Søke stilling

Du søker via vårt elektroniske søknadsskjema. Vitnemål og attester tar du med til et eventuelt intervju. Ved søknadsfristens utløp blir det utarbeidet en offentlig søkerliste. Søkere som har bedt om unntak fra offentlighet, vil bli varslet dersom dette ønsket ikke kan imøtekommes jf Offentleglova § 25. Fylkeskommunen er opptatt av at arbeidsstyrken i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert til å søke uansett alder, kjønn, eventuell funksjonshemming, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn.

Om fylkeskommunen

Fylkeskommunen er en politisk styrt organisasjon som bidrar til samfunnsutvikling og verdiskaping i regionen. Vi har ansvar for viktige oppgaver innen bla videregående opplæring, kultur, folkehelse, tannhelse, kollektivtrafikk, fylkesveier, samfunnsutvikling samt regional- og arealplanlegging. Telemark fylkeskommune skal bidra til verdi for framtida gjennom kompetanse, samarbeid og åpenhet. Vi jobber tverrfaglig og setter innbyggernes behov i sentrum. Til dette oppdraget søker vi profesjonelle, inkluderende og modige medarbeidere som er gode relasjonsbyggere og løsningsorienterte lagspillere.

Skogmo videregående skole

Skogmo videregående skole er en av 11 videregående skoler i Telemark fylkeskommune, med omlag 1000 elever og 170 ansatte.

Utdanningstilbud:

– Bygg- og anleggsteknikk
– Elektrofag
– Teknologi og industrifag
– Helse- og oppvekst
– Opplæring i kriminalomsorgen
– Voksenopplæring

Om stillingen

Arbeidssted Kjørbekkdalen 11

Stillingstype Fast

Stillingsstørrelse Heltid

Søknadsfrist: 09.04.2024

 

Søk på stillingen her.

Spørsmål om stillingen

Berit Iversøn

 

Del stillingen

Selskap

Telemark fylkeskommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Skien

Søknadsfrist

April 9, 2024

Overlege kommunale legetjenester (Søknadsfrist 11.04.2024)

 

Overlege kommunale legetjenester

 

Sektor helse, mestring og omsorg, Elverum kommune

Er du spesialist i allmennmedisin og har lyst til å prøve noe nytt? Kunne du tenke deg å være med og lede, utvikle og organisere legetjenesten i Elverum kommune? Da kan dette være jobben for deg.

Enhet for kommunehelsetjenesten har en nyopprettet stilling som overlege i kommunale legetjenester. Stillingen er delt i 60 prosent klinisk og 40 prosent administrativt arbeid, og er en del av enhetens ledergruppe. Arbeidshverdagen innebærer varierte og utfordrende arbeidsoppgaver, samarbeid med kollegaer på tvers av fagmiljøer og videreutvikling av legetjenestene.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 11.04.2024
Arbeidsgiver: Elverum kommune
Sted: ELVERUM
Stillingstittel: Overlege kommunale legetjenester
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4787716260

Arbeidsoppgaver

Lede og organisere legetjenesten i samarbeid med enhetsleder
Veiledningsansvar for ALIS
Mottak og oppfølging av nyansatte leger sammen med enhetsleder
Bidra i utviklingsprosesser
Ansvar for prosedyrer
Se helhet og sammenhenger i organisasjonen og sikre effektiv bruk av ressurser og kompetanse på tvers av virksomheter og områder
Bidra i kompliserte pasientsaker og delta på møter med pasient og pårørende der det er behov

Kvalifikasjoner

Spesialist i allmennmedisin
Relevant arbeidserfaring
Snakke og skrive godt norsk
Kunnskap om gjeldende lov- og avtaleverk

Personlige egenskaper

Vi søker etter en positiv og løsningsorientert person, med integritet og evne til å skape tillit. Du kan etterleve kommunens verdier åpenhet, ærlighet og respekt
Du sørger for å være rollemodell som oppmuntrer til dialog og legger til rette for medvirkning. Det er også viktig at du kan skape en kultur preget av utvikling, samarbeid og nyskapning
Du har evne til å inspirere ledere og medarbeidere, og du er fleksibel og endringsorientert
I tillegg har du gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, og du har både gjennomføringsevne og gjennomslagskraft

Vi tilbyr

Lønn etter avtale
Dagarbeidstid
Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
Gode kolleger i et godt arbeidsmiljø
En kommune som satser på digitalisering

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Kirkevegen 47, 2413 ELVERUM, Norge

 

Kontaktinformasjon

Gry Fleischmann, enhetsleder kommunehelsetjenesten
Telefon:  +47 477 89 059

 

Elverum er en by og kommune i vekst , og har over 21 700 innbyggere. Glomma renner igjennom byen, og vi har skogen tett på. Vi har flere store arbeidsplasser som forsvaret, høgskolen og sykehuset.

I kommunen har vi i overkant av 1 800 medarbeidere som hver dag yter sitt beste for å levere gode tjenester til våre innbyggere. Vår visjon er Elverum har hjerterom, og verdiene åpenhet, ærlig og respekt preger vår hverdag.
Vil du være med på laget vårt? Send oss en søknad da vel!

Del stillingen

Selskap

Elverum kommune

Kontaktinfo

  • Gry Fleischmann
  • Tittel: Enhetsleder kommunehelsetjenesten
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 477 89 059

Lokasjon

  • Elverum

Søknadsfrist

April 11, 2024