Pedagogiske ledere ved barnehagene i Karasjok (søknadsfrist løpende)

 

Pedagogisk leder

 

 

Karasjok kommune

Kárášjoga gielda Karasjok kommune er en samisk kommune som grenser mot Finland. Kárášjoga gielda Karasjok kommune er Norges nest største kommune i areal og har ca. 2700 innbyggere hvorav 80 % av befolkningen er samisktalende. Kommunen har ca. 320 medarbeidere i organisasjonen. I kommunen har vi mange sentrale samiske institusjoner.

Kommunen har et aktivt kulturliv med tilbud innen idretts- og friluftsliv, kultur og historie, barne- og ungdomsaktiviteter, kunst, musikk.

Karasjok kan også tilby et unikt friluftsliv, Norges beste lakseelv, rype-/elgjakt, isfiske og en rik flora og fauna med rike naturressurser.

Karasjok kommune er en del av forvaltningsområdet for samisk språklov, hvor samisk er et offisielt språk i tillegg til norsk. Det kan også være ønskelig med annen språkkompetanse. Søkere bes derfor om å oppgi sine språkkunnskaper.

 

Om stillingen

Ved de kommunale barnehagene er det 2 ledige stillinger som pedagogisk leder, for begge stillingene gjelder at de er 100 % faste stillinger. Tiltredelse 05.08.2024, eller etter nærmere avtale.

Arbeidsstedet er for tiden ved Guolban mánáidgárdi.

Pedagogisk leder har ansvar for at avdelingen drives i samsvar med barnehageloven med forskrifter, rammeplanen, vedtekter for kommunale barnehager og andre gjeldende lover og regler, samt årsplan for barnehagen og tospråklighetsplan.

Pedagogisk leder har hovedansvar for at det opparbeides et godt samarbeid med foresatte og at arbeidsmiljøet til medarbeidere er godt. Pedagogisk leder har et medansvar for barnehagens helhetlige drift i og for at det arbeides kontinuerlig med å øke kvaliteten og skape et utviklende pedagogisk miljø i barnehagen.

Nærmeste overordnede er styrer i barnehagen.

 

Arbeidsoppgaver

Pedagogisk leder har ansvar for at avdelingen drives i samsvar med barnehageloven med forskrifter, rammeplanen, vedtekter for kommunale barnehager og andre gjeldende lover og regler, samt årsplan for barnehagen og tospråklighetsplan.

Pedagogisk leder har hovedansvar for at det opparbeides et godt samarbeid med foresatte og at arbeidsmiljøet til medarbeidere er godt. Pedagogisk leder har et medansvar for barnehagens helhetlige drift i og for at det arbeides kontinuerlig med å øke kvaliteten og skape et utviklende pedagogisk miljø i barnehagen.

 

Kvalifikasjoner

• Krav om førskolelærer-/barnehagelærerutdanning
• Samarbeidsevne og fleksibilitet
• Personlig egnethet
• Ledererfaring er en fordel
• Gode IKT-kunnskaper

 

Egenskaper (ansvarsområde)

• Personalforvaltning; Ha evnen til å være en god arbeidsleder for avdelingspersonalet
• Ansvarlig for pedagogisk ledelse og være faglig engasjement
• ansvarlig for pedagogisk ledelse, faglig utviklingsarbeid og dokumentasjon
• Ha evne til å kunne tilrettelegge for samarbeid med foresatte og lokalmiljøet
• Evne til å organisere en god barnehagehverdag for så vel barn som medarbeidere
• Ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, være løsningsorientert og strukturert
• Samarbeide med andre instanser

Kommunen ønsker å rekruttere flere menn til jobb i barnehagene, derfor oppfordres menn til å søke.

Skriftlig og muntlig kunnskap i samisk og norsk. Kunnskaper i samisk språk vil bli tillagt avgjørende vekt for søkere som eller er likt kvalifisert.

Karasjok kommunale barnehager er samiske barnehager og i vedtektene for de kommunale barnehagene heter det blant annet at at barnehagene skal:

• Være samiske barnehager og ha samisk som hovedspråk.
• Personalet beherske samisk språk og har kunnskap om samisk kultur.
• Fremme barnas samiskspråklige kompetanse, styrke barnas samiske identitet og videreføre samiske verdier, samisk kultur og tradisjonskunnskap.
• Bidra til å bevare og videreutvikle den samiske kulturarven og synliggjøre samisk språk, kultur, levemåter og verdier i vår tid.
• Bidra til at barna kan bli kjent med mangfoldet i egen og andres kultur, og at barna kan utvikle respekt og fellesskapsfølelse for hele det samiske mangfoldet.
• Ta i bruk tradisjonelle lærings- og arbeidsmetoder, på barnas premisser i vår tid.
• Gi barna mulighet til aktiv deltakelse i tradisjonelle aktiviteter der personalet gir veiledning og slik hjelper barna til å bli selvstendige.
• skal bygge på en samisk forståelse av naturen og bidra til at barna kan leve i harmoni med naturen, nyttiggjøre seg og høste av naturen og utvikle respekt for naturfenomener.
• Samisk historie og kulturytringer som duodji, joik og fortellinger skal inngå som en del av barnehagens innhold, tilpasset barnas alder og utviklingsnivå.
Jf. Rammeplan for barnehagens innhold og oppgaver s. 24-25

Tilfredsstillende politiattest skal leveres før tiltredelse i stillingen.

 

Lønns og arbeidsvilkår

  • Gode forsikrings- og pensjonsvilkår
  • Karasjok ligger innenfor tiltakssonen som gir økonomiske fordeler med skattefradrag, nedskriving avstudielån og lavere strømregning. Se tiltakssonen.no for mer info.

Pedagogisk leder med barnehagelærer utdanning avlønnes med minimum 10 års ansiennitet, og kr 15 000 pr år i pedagogiskleder tillegg.

 

Nærmere opplysninger

Har du spørsmål til stillingen eller ønsker mer informasjon, ta kontakt med:

Enhetsleder/styrer Tina Øwre på tlf 920 26 917
Søkere bes oppgi navn på minst to referanser.

Søknad med CV og bekreftede kopier av attester og vitnemål sendes elektronisk via www.jobbnorge.no.

Søknadsfrist fortløpende.

Kun søkere som søker elektronisk via Jobbnorge vil bli vurdert.

Karasjok kommune er underlagt offentlighetslovens bestemmelser om rett til innsyn i søkerlister. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten. Dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge, vil søkeren bli varslet og informert om det, jf. Offentleglova § 25.

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: Løpende
Arbeidsgiver: Karasjok kommune
Kommune: Kárášjohka – Karasjok
Omfang: Heltid (2 stillinger)
Varighet: Fast
Arbeidssted: Ráddeviessogeaidnu 4, 9730 Karasjok

Del stillingen

Selskap

Karasjok kommune

Kontaktinfo

  • Tina Øwre
  • Tittel: Enhetsleder/styrer
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 920 26 917

Lokasjon

  • Karasjok

Søknadsfrist

Oktober 12, 2024

Regnskaps – medarbeider i Hurdal kommune (søknadsfrist 23.09.2024)

HUR-Webcruiter-1170x300

Regnskapsmedarbeider

 

Du har nå en unik mulighet til å påvirke utformingen av en helt ny avdeling. GardermoenVest er et nyetablert vertskommunesamarbeid mellom Nannestad, Gjerdrum og Hurdal kommuner, som skal levere tjenester innen lønn, regnskap og arkiv. Dette er en unik mulighet for deg som ønsker å bidra til å utvikle en avdeling fra grunnen av og sette ditt preg på tjenestene vi tilbyr.

Hurdal kommune har fått vertskommuneansvaret for regnskapstjenestene, og vi ser nå etter engasjerte medarbeidere som vil være med på laget.

I tillegg innfører vi Visma Enterprise som nytt ERP-system. Avdelingen vil ha ansvar for tre kommuner, to kirkelige fellesråd, et KO (kommunalt oppgavefellesskap) og et IPR (interkommunalt politisk råd).

Oppgaver og innplassering vil bli tilpasset din utdanning og erfaring.

Som regnskapsmedarbeider hos oss vil du bli en viktig ressurs inn i det nye vertskommunesamarbeidet, med gode muligheter for faglig utvikling. Du blir en del av et team på 7 dyktige medarbeidere i regnskapsavdelingen som er organisert i virksomhet Stab og styring.

Vi søker deg som har en åpen og utadvendt personlighet. Du ønsker å spille på lag og du tar ansvar for egen trivsel i arbeidshverdagen, gjennom engasjement. Du er trygg på deg selv og søker fortsatt personlig og faglig utvikling

 

Søknadsfrist: 23.09.2024
Arbeidsgiver: Hurdal kommune
Sted: Hurdal
Stillingstittel: Regnskapsmedarbeider
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4857302128

 

Arbeidsoppgaver

  • Regnskapsoppgaver a-å
  • Utvikling av arbeidsfeltet og rutiner
  • Ellers andre oppgaver som ligger til avdelingen

 

Kvalifikasjoner

  • Ønskelig med bachelor i Økonomi og administrasjon. Relevant erfaring kan kompensere for kravet om utdanning.
  • Erfaring fra kommunal regnskapsføring er ønskelig
  • Gode IKT kunnskaper, digital forståelse og erfaring

 

Personlige egenskaper

  • Selvstendig, strukturert og fleksibel
  • Ansvarsbevisst og god gjennomføringsevne
  • Gode formidlings-, veilednings- og samarbeidsegenskaper
  • Endringsvillig, liker å utvikle seg og lære nye ting
  • Personlig egnethet vektlegges

 

Vi tilbyr

  • Et trivelig arbeidsmiljø
  • Varierte og utfordrende oppgaver
  • Faglige utfordringer
  • Fleksibel arbeidssituasjon og bruk av fjernkontor
  • Lønn etter avtale
  • Oppstart etter avtale

 

Torget 3, 2090 Hurdal, Norge

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Hanne Margrethe Engen
Avdelingsleder
 Telefon:93425338
E-post:[email protected]

 

Hurdal kommune er en vekstkommune på Øvre Romerike, med ca. 3040 innbyggere og ca 250 ansatte. Hurdal kommune legger til grunn FNs bærekraftsmål i sitt arbeid, spesielt innenfor areal og samfunnsplanlegging, næringsutvikling og tjenesteproduksjon/-utvikling.

Vårt viktigste arbeid handler om å skape et attraktivt lokalsamfunn med fokus på livsmestring, frivillighet og fellesskap. Klima og miljø er et satsningsområde, og målet er å være et plussamfunn innen 2030.

Våre verdier er Raus, Modig og Solid og betyr at vi er fremoverlente og kreative, er etisk bevisste, handlekraftige, inkluderende og åpne. «Hel ved» er en betegnelse vi gjerne benytter i beskrivelse av vårt verdigrunnlag.

Hurdal kommune er en av 6 kommuner på Øvre Romerike, som samarbeider i interkommunale selskaper og andre samarbeidsforaer. Hurdal befinner seg 1 time nord for Oslo, enten du kjører bil eller reiser kollektivt.

Del stillingen

Selskap

Hurdal kommune

Kontaktinfo

  • Hanne Margrethe Engen
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 93425338

Lokasjon

  • Hurdal

Søknadsfrist

September 23, 2024

Hjemmetjenesten søker etter spesialsykepleier / sykepleier (Søknadsfrist 10.10.2024)

Gjerdrum - sommer

Hjemmetjenesten søker etter spesialsykepleier/sykepleier

 

Gjerdrum er nær byen, men på landet – midt mellom Oslo og Gardermoen. Kommunen er liten; det skaper god oversikt og et levende lokalmiljø.
Virksomhet Helse, mestring og omsorg søker deg som ønsker å gjøre en forskjell og bidra til gode dager for brukere av hjemmetjenester.

Vi søker etter en spesialsykepleier/sykepleier i 100 % fast stilling for tiden på dag og kveld med arbeid lang vakter hver fjerde helg.

Avdelingen har ansvar for hjemmetjenesten, omsorgsboliger, Vestgarden omsorgsplasser og hjemmehjelpere. Hjemmetjenesten har ansvar for oppgaver knyttet til å forebygge, behandle og tilrettelegge for mestring av sykdom, skade, lidelse og nedsatt funksjonsevne. Du skal gi pleie og omsorg til syke i innbyggeren sitt eget hjem. Vårt mål er å gi tjenester av høy kvalitet og profesjonalitet. Vi ønsker oss medarbeidere som er framtidsrettet, rause, entusiastiske og modige. Gjerdrum kommune er i en prosess der vi skal bygge opp en sykepleiertjeneste, som denne stillingen vil ligge under, men man vil ha hovedbase i hjemmetjenesten.

Gjerdrum kommune har som mål å være en digital kommune, og hjemmetjenester har i dag flere velferdsteknologiske prosjekter, som skal bidra til gode fremtidige tjenester og ikke minst frigjøre tid og kapasitet til god pleie.

Synes du dette høres spennende ut og ønsker en jobb der din kompetanse betyr svært mye, så er du velkommen til å søke hos oss.

 

Søknadsfrist: 10.10.2024
Arbeidsgiver: Gjerdrum kommune
Stillingstittel: Hjemmetjenesten søker etter spesialsykepleier/sykepleier
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4849538315

 

Arbeidsoppgaver

  • Utøve sykepleie til hjemmeboende i tråd med gjeldende lov- og avtaleverk og krav til faglig kvalitet
  • Bidra til en helhetlig tjeneste med utgangspunkt i pasientens mål og ressurser, slik at de kan bo lengst mulig hjemme
  • Oppfølging av Evondos (medisindispendere)
  • Tverrfaglig samarbeid med bruker, pårørende, lege, sykehus og andre instanser, samt sikre dokumentasjon etter gjeldende lovverk i journalsystemet CosDoc
  • Bidra til et godt arbeidsfellesskap

 

Kvalifikasjoner

  • Autorisert sykepleier eller spesialsykepleier, gjerne med videreutdanning innen demens, geriatri eller psykiatri
  • Erfaring fra lignende arbeid
  • Førerkort klasse B
  • Svært god norskkunnskaper

 

Personlige egenskaper

  • Du liker å jobbe med og motivere pasienter med store endringer i livet, med fokus på egenmestring
  • Du må ha gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Du evner å jobbe både selvstendig og ta ansvar
  • Du mestrer å gjøre gode faglige prioriteringer gjennom arbeidsdagen
  • Du er kreativ og løsningsorientert
  • Du har et godt humør og er pålitelig
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr

  • En fremtidsrettet arbeidsplass med spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver, med fokus på personsentrert omsorg
  • Godt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse
  • Muligheter for kompetanseheving og faste fagdager i turnus
  • Flere spennende prosjekter hvor din spesialkompetanse vil være viktig
  • Gode pensjonsrettigheter i KLP
  • Gratis parkering
  • Lønn blir fastsatt etter hovedtariff avtalen, utdanning og ansiennitet.

Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke stilling uavhengig av kjønn, alder, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn. Kopier av attester og vitnemål må lastes opp digitalt med søknaden. Gjerdrum kommune praktiserer meroffentlighet ved tilsetninger. Dersom det etter kommunens vurdering ikke foreligger særskilt grunn for å bli unntatt offentlighet, vil søknaden bli offentliggjort. Søkeren blir orientert og får muligheten til eventuelt å trekke søknaden sin før offentliggjøring jf. offentleglova §25.

Kun elektroniske søknader vil bli vurdert. Tilfredsstillende politiattest må fremlegges før tiltredelse.

 

Nystuen 1, 2022 Gjerdrum, Norge

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Janne Melcer Dahl
Avdelingsleder
Telefon:94029221

Jenny Helene Holst
Avdelingsleder
 Telefon:90088567

 

Gjerdrum er en kommune i sterk vekst, sentralt på Romerike og midt mellom Oslo og Gardermoen. Kommunen har rundt 7 000 innbyggere og er en meget attraktiv bokommune. Gjerdrum er geografisk sett en liten kommune ­- 10 km fra sør til nord, og fra øst til vest. Kommunesenteret er Ask, med flere dagligvarebutikker, kafeer og restauranter og et antall spesialforretninger. Gjerdrum ligger landlig til og byr på unike muligheter for friluftsliv med turstier, fiskevann og skiløyper. Kommunen har et bredt og aktivt idrettstilbud og et mangfoldig kulturliv med Gjerdrum kulturhus, kulturuker, egen festival, teater, korps og kulturskole.

Vi ser etter ledere og medarbeidere som er framtidsretta, rause, entusiastiske og modige. Vi tenker helhet, ser muligheter og handler sammen. Les mer om kommunen på våre hjemmesider.

Del stillingen

Selskap

Gjerdrum kommune

Kontaktinfo

  • Janne Melcer Dahl
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 94029221
  • Jenny Helene Holst
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 90088567

Lokasjon

  • Gjerdrum

Søknadsfrist

Oktober 10, 2024

Helsefagarbeidar ved Vangsheimen- 75 % fast stilling (søknadsfrist 30.09.2024)

Kommunehuset- ca 3000

Helsefagarbeidar ved Vangsheimen- 75 % fast stilling

 

 

Vang kommune har ledig 75 % fast stilling for helsefagarbeidar ved Vangsheimen. Stillinga er ledig frå 1.november 2024.

Stillinga har tredelt turnus.

 

Søknadsfrist: 30.09.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: VANG I VALDRES
Stillingstittel: Helsefagarbeidar ved Vangsheimen – 75 % fast stilling
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 75
Webcruiter-ID: 4857150369
Startdato: 01.11.2024

 

Arbeidsoppgåver

  • Utøve helsehjelp i tråd med gjeldande krav og lovverk
  • Praktisk bistand og rettleiing til brukarar
  • Bidra til positivt samarbeid med pårørande
  • Bidra til samarbeid på tvers av einingar i etaten
  • Dokumentere i fagsystemet Profil

 

Kvalifikasjonar

  • Helsefagarbeidar med norsk autorisasjon
  • Gode norskkunnskapar både skriftleg og munnleg
  • Erfaring frå kommunal pleie- og omsorgsteneste
  • Kunnskap om bruk av IKT som verktøy.

Stillinga krev politiattest jf. helsepersonell-loven § 5-4. Attesten må leggjast fram før tiltreding.

 

Personlege eigenskapar

  • Ha evne til å gje omsorg og tryggleik
  • Vera fleksibel og ha tilpassingsevne
  • Vera motivert, engasjert og strukturert
  • Ha gode evner til samarbeid
  • Sjølvstendig og ha evne til å ta ansvar, til å ta initiativ og til å sette seg raskt inn i nye arbeidsoppgåver
  • Evne til å sjå, tenkje og arbeide heilskapleg

 

Vi tilbyr

  • Eit godt og spanande fagmiljø med varierte arbeidsoppgåver
  • Eit positivt og triveleg arbeidsmiljø saman med dyktige kollegaer
  • Opplæring og rettleiing
  • Me tek atterhald om at faste tilsette med rettar etter HTA § 2.3 har førerett til utviding av stilling.
  • Ved intern tilsetjing blir eventelle andre ledige stillingar å tilby søkjarane.
  • Tilsetting skjer på vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor.
  • Lønn etter tariff i hht hovudtariffavtala, gode pensjonsvilkår og forsikringsavtalar.
  • Kommunen kan hjelpe til med å skaffe bustad

 

Tyinvegen 5150, 2975 VANG I VALDRES, Norge

 

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Stine Solemsli
Leiar Vangsheimen og heimetenesta
 Telefon:90896012
E-post:[email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Lenke til firma

Kontaktinfo

  • Stine Solemsli
  • Tittel: Leiar Vangsheimen og heimetenesta
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 90896012

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

September 30, 2024

Helsefagarbeidar ved korttid og heimesjukepleia- 100 % fast stilling (søknadsfrist 30.09.2024)

Helsefagarbeidar ved korttid og heimesjukepleia- 100 % fast stilling

 

 

Vang kommune har ledig 100 % fast stilling for helsefagarbeidar ved korttid og heimesjukepleia. Stillinga er ledig frå 1.november 2024.

Stillinga har tredelt turnus.

 

Søknadsfrist: 30.09.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: Vang i Valdres
Stillingstittel: Helsefagarbeidar ved korttid og heimesjukepleia – 100 % fast stilling
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4857143692

 

Arbeidsoppgåver

  • Utøve helsehjelp i tråd med gjeldande krav og lovverk
  • Praktisk bistand og rettleiing til brukarar
  • Bidra til positivt samarbeid med pårørande
  • Bidra til samarbeid på tvers av einingar i etaten
  • Dokumentere i fagsystemet Profil

 

Kvalifikasjonar

  • Helsefagarbeidar med norsk autorisasjon
  • Gode norskkunnskapar både skriftleg og munnleg
  • Erfaring frå kommunal pleie- og omsorgsteneste
  • Kunnskap om bruk av IKT som verktøy.
  • Førarkort kl. B.

Stillinga krev politiattest jf. helsepersonell-loven § 5-4. Attesten må leggjast fram før tiltreding.

 

Personlege eigenskapar

  • Ha evne til å gje omsorg og tryggleik
  • Vera fleksibel og ha tilpassingsevne
  • Vera motivert, engasjert og strukturert
  • Ha gode evner til samarbeid
  • Sjølvstendig og ha evne til å ta ansvar, til å ta initiativ og til å sette seg raskt inn i nye arbeidsoppgåver
  • Evne til å sjå, tenkje og arbeide heilskapleg
  • Personleg egnaheit blir vektlagt

 

Vi tilbyr

  • Eit godt og spanande fagmiljø med varierte arbeidsoppgåver
  • Eit positivt og triveleg arbeidsmiljø saman med dyktige kollegaer
  • Opplæring og rettleiing
  • Me tek atterhald om at faste tilsette med rettar etter HTA § 2.3 har førerett til utviding av stilling.
  • Ved intern tilsetjing blir eventelle andre ledige stillingar å tilby søkjarane.
  • Tilsetting skjer på vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor.
  • Lønn etter tariff i hht hovudtariffavtala, gode pensjonsvilkår og forsikringsavtalar.
  • Kommunen kan hjelpe til med å skaffe bustad

 

Tyinvegen 5150, 2975 Vang i Valdres, Norge

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Stine Solemsli
Leiar Vangsheimen og heimetenesta
 Telefon:90896012
E-post:[email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

  • Stine Solemsli
  • Tittel: Leiar Vangsheimen og heimetenesta
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 90896012

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

September 30, 2024

Rekneskapsleiar – 100 % fast stilling (Søknadsfrist 02.10.2024)

Uranostind mindre versjon - kjøpt av OA 24

Rekneskapsleiar – 100 % fast stilling – 2. gongs utlysning

 

 

Vang kommune har ledig 100 % fast stilling som rekneskapsleiar ved avdeling for Økonomi og rekneskap. Du vil ha ansvar for å drifte kommunen sin rekneskapsfunksjon, og for å sikre gode og effektive prosessar for rekneskap. Rekneskapsleiar er underlagt økonomisjef. Me held til på kommunehuset i Vang sentrum, og økonomiavdelinga består av 5 tilsette. Til stillinga ligg fagansvar for rekneskap, men ikkje personalansvar for øvrige tilsette i avdelinga. Vang kommune omsetter for ca 300-350 millionar årleg. Noverande rekneskapsleiar er med oss ei tid framover slik at me sikrar ein god og solid overgang for ny rekneskapsleiar.

Me tilbyr:

  • Eit inkluderande arbeidsmiljø med kompetente tilsette
  • Ein jobb der ein får arbeide med «heile organisasjonen»
  • Fleksibel arbeidstid
  • Ein variert jobb med spennande utfordringar. Ingen dag er lik!
  • Løn etter avtale/tariff og arbeidsvilkår etter gjeldande lov – og avtaleverk
  • Gode pensjons- og forsikringsordningar
  • I Vang er det godt å bu! (sjå mange fordeler nedst i annonsen)
  • Hjelp til å skaffe bustad ved behov

 

Søknadsfrist: 02.10.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: Vang i Valdres
Stillingstittel: Rekneskapsleiar – 100 % fast stilling – 2. gongs utlysning
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4843246011

 

Arbeidsoppgåver

  • Ansvar for rekneskap og inkasso i Vang kommune
  • Utarbeiding av årsrekneskap
  • Ansvar for å sikre høg kvalitet på internkontroll og rutinar i rekneskapsprosessen
  • Ansvar for inngåande og utgåande fakturabehandling, avstemmingar, banktransaksjonar og rekneskapsmessige vurderingar
  • Påsjå at gjeldande lover, regler og avtalar vert fulgt
  • Systemeigar for økonomisystem
  • Forbedringsarbeid og vidareutvikling av rekneskapsfunksjon, prosessar og arbeidsmetodar, herunder effektivisering og digitalisering av rutinar
  • Dialog med revisor
  • Arbeid knytt til legat
  • Rapporteringsarbeid
  • Rådgjeving og saksbehandling knytt til rekneskapsmessig arbeid
  • Andre arbeidsoppgåver kan bli lagt til stillinga og kommunen er i kontinuerleg endring, dvs at endring i arbeidsoppgåvar må påreknast.

 

Kvalifikasjonar

  • Fortrinnsvis relevant utdanning
  • God erfaring kan vege opp for manglande formalkompetanse
  • Ynskjeleg med relevant erfaring
  • God talforståing
  • Gode digitale kunnskapar, systemforståelse og interesse for IKT
  • God skriftleg og munnleg framstillingevne
  • Gode norskkunnskapar munnleg og skriftleg

 

Personlege eigenskapar

  • Positiv, effektiv og serviceorientert
  • Nysgjerrig på system og opptatt av utvikling og av å finne gode effektive løysingar
  • Prosess- og løysingsorientert
  • Fleksibel og sjølvstendig
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevnar
  • Strukturert og endringsvillig

Personleg eignaheit vil bli vektlagt.

Vang kommune nyttar nynorsk som målform.

 

Tyinvegen 5161, 2975 Vang i Valdres, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Ole Martin Alfstad
Økonomisjef
 Telefon:99009605
E-post:[email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

Oktober 2, 2024

Kyrkjeverje 100% fast (Søknadsfrist 07.10.2024)

 

Kyrkjeverje

 

 

  • Aukra Sokn
  • Skogvegen 1a, 6480 Aukra

 

Om jobben

Stillingstittel: Kyrkjeverje
Type ansettelse: Fast
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest mandag 7. oktober

 

Gå til søknad

 

Aukra er ein øy- og fastlandskommune med kort avstand til Molde. Kommunen har vel 3700 innbyggarar og har eit variert kulturliv. Forholda for friluftsliv er godt tilrettelagt. Meir informasjon om staden finn du på heimesidene til Aukra kommune og Aukra kyrkjelyd. Aukra er ein eittsoknskommune med éi kyrkje (Aukra kyrkje frå 1835) og eitt sokneråd som også er fellesråd. Kyrkjelydshuset like ved kyrkja har kontor for alle tilsette, møtesal med godt utstyrt kjøkken, og garasje for drift av kyrkjegarden. Kyrkjeverja har kontorfellesskap med sokneprest, kyrkjelydspedagog/trusopplærar, kantor og kyrkjetenar. Soknet har tenesteytingsavtale med kommunen om økonomi- og personaladminstrasjon og IKT-tenester.

 

Arbeidsoppgåver

  • Vere dagleg leiar for soknerådet/fellesrådet si verksemd.
  • Leie, koordinere og organisere aktivitetane innanfor soknerådet/fellesrådet sitt ansvarsområde og leie staben
  • Ha personalansvar for tilsette i fellesrådet
  • Ha økonomisk og administrativt leiaransvar, med plan- og budsjettansvar
  • Ha ansvar for tilsyn, drift og vedlikehald av kyrkja og kyrkjestova
  • Ha ansvar for fellesrådet sine oppgåver som gravplassmyndigheit, under dette forvalting, drift og utvikling av gravplassen
  • Ha ansvar for den daglege drifta av kyrkjelydshuset med oppfølging av utleige og aktivitetar
  • Vere sekretær og sakshandsamar for soknerådet/fellesrådet si verksemd
  • Ha ansvar for kontakt og rapportering til offentlege styresmakter
  • Ha ansvar for at dei tilsette bidreg til realisering av vedtekne mål
  • Legge til rette for eit godt arbeidsmiljø som grunnlag for dei tilsette si utvikling, arbeidsinnsats og trivsel.

 

Kvalifikasjonar

  • Relevant utdanning på høgskolenivå innan økonomi / administrative fag
  • Relevant erfaring kan kompensere for manglande formalkompetanse
  • Kunnskap om offentleg forvalting og kyrkjeleg organisering
  • Erfaring med personal- og økonomiforvalting
  • Grunnleggande IKT-kompetanse
  • Medlemskap i Den norske kyrkja
  • Engasjement og lojalitet til Den norske kyrkja sine grunnverdiar og visjon

 

Personlege eigenskapar

  • Serviceinnstilt, kontaktskapande og relasjonsbyggande
  • Evne til å arbeide sjølvstendig, ryddig og strukturert
  • Personlege eigenskapar vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr

  • Sjølvstendig og engasjerande stilling med handlingsrom for kreativitet og trivsel
  • Hyggelege og dyktige kollegaer
  • Aktivt og støttande sokneråd/fellesråd
  • Kontor i kontorfellesskap på Kyrkjelydshuset
  • Løn etter avtale og pensjonsordning i KLP

 

Anna:

  • Aukra sokne- og fellesråd er inne i ein prosess med å utgreie samarbeid med Molde kyrkjelege fellesråd og andre fellesråd i prostiet. Delar av stillinga kan derfor bli tillagt oppgåver i andre fellesråd, eller oppgåver kan bli sett ut til andre fellesråd etter nærare avtale.
  • Det arbeidast med å etablere ei mentorordning med erfarne kyrkjeverjer i prostiet
  • Dersom søkaren har relevant kompetanse og er interessert, kan ein kombinasjon med andre stillingar vurderast
  • Den som får tilbod om stillinga må kunne legge fram godkjent politiattest, jf. Lov om tros- og livssynssamfunn § 20
  • Prøvetid 6 mnd.
  • Søknad med attestar og vitnemål sendast elektronisk via www.kirkejobb.no
  • Søknadsfrist måndag 7. oktober 2024
  • Spørsmål om stillinga kan rettast til leiar i Aukra sokne- og fellesråd Erlend Melby, tlf. 922 20 253 eller fung. kyrkjeverje Max Ingar Mørk, tlf. 951 85 921.

 

Kontaktinformasjon

Erlend Melby, Leiar i Aukra kyrkjelege fellesråd, 922 20 253
Max Ingar Mørk, Fung. kyrkjeverje, 951 85 921

 

Arbeidssted

Skogvegen 1a
6480 Aukra

 

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Aukra Sokn
Referansenr.: 4858588050
Stillingsprosent: 100%, Fast
Søknadsfrist: 07.10.2024

 

Om bedriften

Sektor: Offentlig

Nettsted: http://www.kirken.no

Del stillingen

Selskap

Aukra sokn

Lenke til firma

http://aukrakyrkje.no/

Kontaktinfo

  • Max Ingar Mørk
  • Tittel: Fung. kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 951 85 921
  • Erlend Melby
  • Tittel: Leiar i Aukra kyrkjelege fellesråd
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 922 20 253

Lokasjon

  • Aukra

Søknadsfrist

Oktober 7, 2024

Kirketjener 80% fast stilling (søknadsfrist 02.10.2023)

 

Kirketjener til Kvæfjord kirke

 

 

  • Kvæfjord kirkelige fellesråd
  • Kirkeveien 15, 9475 Borkenes, Hjemmekontor ikke mulig

 

Om jobben

Stillingstittel: Kirketjener/kirkegårdsarbeider
Oppstart: Etter avtale
Type ansettelse: Fast, deltid 80%
Arbeidstid: Dagtid, ukedager og søndag
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest onsdag 2. oktober

Send søknad til

[email protected]

Vi søker etter en engasjert medarbeider i 80 % fast stilling som kombinert kirketjener/kirkegårdsarbeider til Kvæfjord menighet, med hovedarbeidsplass i Kvæfjord kirke og Rå kirkegård.

Vår medarbeider har ansvar for drift og vedlikehold av kirkegården, samt skal samarbeide tett med soknepresten i forhold til kirkelige handlinger.

Vi kan tilby interessante arbeidsoppgaver og godt arbeidsmiljø.

 

Arbeidsoppgaver:

* Legge til rette for- og delta aktivt i kirkelige handlinger.

* Renhold i kirka og menighetshuset

* Hjelpe til på ulike aktiviteter som gjennomføres i menigheten.

* Vedlikeholdsarbeid på kirkegården ( oppfølging av gravstellavtaler, beplantning av fellesareal, service og ivaretakelse av maskinparken, plenklipping, avfallshåndtering, oppfølging av sommervikarer og ansvar for dugnader)

 

Kvalifikasjoner:

Det stilles ingen særskilte krav til fagutdanning, men utdanning innen gartner-faget eller et håndverkerfag, og erfaring fra lignende arbeid er en fordel.

Vedkommende må ha minimum førerkort klasse B.

 

Personlige egenskaper:

Vi søker etter en arbeidstaker som kan planlegge og organisere sin arbeidsdag på en slik måte at arbeidet blir gjennomført på disponibel tid. Det forventes fleksibilitet, samarbeidsevne, interesse for kirkelig arbeid samt utearbeid.

Personlig egnethet vektlegges.

 

ØVRIGE VILKÅR OG INFORMASJON::

  • Politiattest må fremlegges ved ansettelse.
  • Lønns og arbeidsvilkår i h.h.t. gjeldende tariff, lover og regler.
  • Forsikrings og pensjonsordning i KLP. Pliktig medlemsskap med 2 % trekk i brutto lønn.
  • Stillingen innebærer jobb i alle høytider og 2 søndager i måneden.
  • 2 referanser må oppgis i søknaden.

 

Kontaktperson for stillingen

Eli-Annie Marthinussen
Kirkeverge
92217310
[email protected]

 

Om bedriften

Kvæfjord kirkelige fellesråd består av 2 kirker og 2 kirkegårder.

Staben består av sokneprest, organist, kirkeverge og diakon i tillegg til kirketjener. Staben har kontorfellesskap i menighetshuset på Borkenes. Det er en egen kirketjener på Flesnes kirkegård.

Det er ca 3000 innbyggere i Kvæfjord, hvorav ca 1900 er tilknyttet menigheten.

Vårt motto er «Kvæfjord menighet- sammen i tro, håp og kjærlighet».

Sektor: Offentlig

Nettsted: https://www.kirken.no/kvafjord

Del stillingen

Selskap

Kvæfjord Kirkelige Fellesråd

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Borkenes

Søknadsfrist

Oktober 2, 2024

Legestillinger i Sandefjord kommune (søknadsfrist løpende)

Sandefjord kommune

 
Klikk på aktuell stilling under:

 

 
Kommunalområdet helse, sosial og omsorg
Sandefjord
15.03.2025
 
Kommunalområdet helse, sosial og omsorg
Sandefjord
31.03.2025
 
Kommunalområdet helse, sosial og omsorg
Sandefjord
31.03.2025
 
Kommunalområdet helse, sosial og omsorg
Sandefjord
15.03.2025
 
Kommunalområdet helse, sosial og omsorg
Sandefjord
15.03.2025

 

Sandefjord kommune Kommunalområdet helse, sosial og omsorg

Sandefjord er en kommune med stor tilflytting, rask ekspansjon og spennende utviklingsmuligheter. Sandefjord kommune er den største kommunen i regionen Vestfold og Telemark. Vi har over 65 000 innbyggere og over 5000 ansatte.

Sandefjord ligger sentralt i Vestfold og kun en times tid fra Oslo. Det er særdeles gode forbindelser til inn- og utland via fly, tog, buss og båt. Kommunen har flott natur, et aktivt kulturliv og er et godt sted å bo. Se gjerne www.sandefjord.kommune.no for mer informasjon.

Del stillingen

Selskap

Sandefjord kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell stilling.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Sandefjord

Søknadsfrist

Februar 15, 2025

ÅPEN SØKNAD for sykepleiere til Nes Sykehjem Nes sykehjem (Søknadsfrist: Snarest)

NES-Webcruiter-1170x300

ÅPEN SØKNAD for sykepleiere til Nes Sykehjem

 

Nå har du mulighet til registrere en åpen søknad hvis det ikke foreligger en ordinær utlysning. Intervjuer og tilsetting vil foregå fortløpende.

Kom og bli vår nye sykepleierkollega.

Bli en del av et godt sykepleiefaglig miljø med vakter i sykepleierteam.

Ved Nes sykehjem jobber vi med å finne gode løsninger for hvordan sykepleietjenesten skal være organisert i fremtiden. Vi vil sikre rett kompetanse til riktig arbeidsoppgave.

Hos oss får du mulighet til å samarbeide på tvers av avdelingene på sykehjemmet, og du vil i enkelte vakter være en del av et sykepleieteam bestående av 3 sykepleiere. Dette teamet har da sykepleieansvar på sykehjemmet. Du vi få brukt din kompetanse som sykepleier på bl.a korttids- og rehabiliteringspasienter, palliasjon, KAD, demens, somatikk m.m.

Vi vil sikre at du får nødvendig faglig utvikling og kompetanseheving. Hver 6.uke er det fagdager med sykepleiere på hele sykehjemmet. Det er også avsatt tid i egen turnus for selvstendig kompetanseheving, og mulighet for hospitering på andre avdelinger på sykehjemmet og legevakt.

 

Våre avdelinger

  • 3B består av 20 somatiske langtidsplasser og 5 korttidsplasser.
  • 2A består av 24 somatiske langtidsplasser.
  • 2 CDE Demensavdelingen består av 30 langtidsplasser tilrettelagt for personer med demens.
  • 1CDE Korttid/rehab består av 14 somatiske langtidsplasser, 14 korttidsplasser og 2 kommunale akutte døgnplasser

 

Hvis du har en avdeling du foretrekker, kan du oppgi det.

Vi tilbyr rekrutteringstilskudd på NOK 30 000,- utover tariff til sykepleierutdannede.

 

Søknadsfrist: Snarest
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: ÅPEN SØKNAD for sykepleiere til Nes sykehjem
Stillinger: 3
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4730332839

 

Arbeidsoppgaver

  • Utøve direkte sykepleie og påse at sykepleiefaglige oppgaver utføres etter gjeldende krav og retningslinjer
  • Dokumentere og rapportere
  • Kontakt med pårørende og andre samarbeidsgrupper (som for eksempel palliativ team, legevakt, spesialisthelsetjenesten, fysio/ergo)
  • Iverksette og påse at tiltak, oppfølging og dokumentasjon er faglig forsvarlig
  • Legevisitt
  • Sykepleieteam på ansvarsvakt
  • Bruk av medisinsk-teknisk utstyr

 

Kvalifikasjoner

  • Norsk autorisasjon som sykepleier
  • Det er ønskelig med erfaring innen demensomsorgen
  • Beherske bruk av dataverktøy
  • Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig

For å kunne tiltre i stillingen må det leveres gyldig politiattest ikke eldre enn tre måneder, jf. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.

 

Personlige egenskaper

  • Ryddig, strukturert og systematisk
  • Gode samarbeidsevner, og engasjert i jobben
  • Gode evner i kommunikasjon med pasienter, pårørende og kollegaer
  • Evne til å samarbeide selvstendig
  • Fleksibel og positiv innstilling
  • Kan takle uforutsigbare hverdager
  • Evne og interesse for utvikling av tjenesten

Personlig egnethet vektlegges.

 

Vi tilbyr

  • Lønn etter gjeldende tariff, og kr 30.000 i rekrutteringstillegg utover tariff. Rekrutteringstilskudd gjelder ikke de som allerede er ansatt i Nes kommune. Ved en eventuell overgang fra midlertidig til fast stilling vil man ikke bli tildelt et nytt rekrutteringstilskudd.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Kompetanseheving; fagdager med sykepleiere på hele sykehjemmet hver 6 uke.
  • Avsatt tid i egen turnus for selvstendig kompetanseheving
  • Hospitering på andre avdelinger på sykehjemmet og på legevakta

Ansettelsen skjer etter gjeldende over, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

 

Annet

Minst to referanser må oppgis.

Vi ber om at attester og vitnemål lastes opp søknaden. Originale vitnemål og attester tas med til et eventuelt intervju.

VELKOMMEN SOM SØKER!

 

Hagaskogvegen 19, 2150 Årnes, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Nina Ihlang
Konst. avdelingsleder, 3B
 Telefon:66 10 46 30
E-post:[email protected]

Nina Therese Skogseth
Avdelingsleder, 1 CDE
 Telefon:915 70 674
E-post:[email protected]

Vivian Synnøve Halmrast
Avdelingsleder, 2A
 Telefon:95522807
E-post:[email protected]

Marte Ingebrigtsen Engen
Avdelingsleder, 2CDE
 Telefon:66104645
E-post:[email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Nina Ihlang
  • Tittel: Konst. avdelingsleder, 3B
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 66 10 46 30
  • Nina Therese Skogseth
  • Tittel: Avdelingsleder, 1 CDE
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 915 70 674
  • Vivian Synnøve Halmrast
  • Tittel: Avdelingsleder, 2A
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 95522807
  • Marte Ingebrigtsen Engen
  • Tittel: Avdelingsleder, 2CDE
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: :66104645

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Oktober 9, 2024