Elinett – Planlegger (søknadsfrist 30.06.2025)

 

 

Planlegger

 

 

Elinett AS

  • Frist: 30.6.2025
  • Ansettelsesform: Fast

 

 

Bli planlegger i Elinett

 

Til driftsavdelingen i Elinett søker vi Planlegger

 

 

Arbeidsoppgaver:

• Planlegge og følge opp service-, drifts- og vedlikeholdsoppdrag i strømnettet

• Kontakt med kunder, etater, grunneiere og entreprenører

• Ressursstyring og fremdriftsplanlegging

• Personalansvar for montører

 

Kvalifikasjoner:

Fagbrev som energimontør, teknisk fagskole eller ingeniørhøgskole med relevant praksis innen drift og vedlikehold av høy- og lavspentnett. Søkere med annen relevant erfaring innen fagområdet kan også være interessant. Erfaring med bruk av IT-verktøy/systemer er en forutsetning.

 

Vi tilbyr:

Gode arbeids- og velferdsordninger, samt konkurransedyktige betingelser med gode muligheter for personlig og faglig utvikling i et godt og stabilt arbeidsmiljø.

Ferdigheter
  • Administrere ressurser
  • Behersker IT-/datasystemer
  • Drift og vedlikehold av elektriske høyspenningsanlegg
  • Framdriftsplanlegging
  • Teknisk utdannelse

 

 

Om arbeidsgiveren

Elinett AS er en del av Istad, et energikonsern med hovedkontor i Molde. Istad AS er engasjert i salg, produksjon, og distribusjon av elektrisk kraft og fjernvarme. Vi spiller en viktig rolle i det grønne skiftet på Romsdalshalvøya. Vårt distribusjonsnett for elektrisitet muliggjør samfunns- og næringsutvikling, elektrifisering av transport og bosetning.

Elinett AS er netteier for Istad-konsernets distribusjons- og regionalnett for elektrisk kraft i kommunene Aukra, Gjemnes, Hustadvika og Molde. Vi er ca 95 ansatte fordelt på avdelingene Nettforvaltning, Nettdrift, Drift/montasje, Kunde & kommunikasjon og Elsikkerhet.

Tradisjonelt har bransjen vært mannsdominert, men vi er veldig glade for at det hos oss er en økende andel kvinner – i alle typer jobber

Sektor: Privat
Sted: Plutovegen 5, 6419 Molde
Bransje: Drift og vedlikeholdstjenesterKraft og energi
Stillingsfunksjon: Planlegger
Arbeidsspråk: Norsk

 

Del stillingen

Selskap

Elinett AS

Lenke til firma

https://www.elinett.no/

Kontaktinfo

  • Tore Berg
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 95 98 46 95

Lokasjon

  • Molde

Søknadsfrist

Juni 30, 2025

Alver kommune – Einingsleiar Ostertunet (søknadsfrist 09.06.2025)

Alver kommune

 

Einingsleiar 

 

 

Einingsleiar 100% 

Sjukeheimstenesta overtar frå 1/8-25 ansvar for omsorgsbustader på Ostertunet og vi utvidar leiarteamet vårt . Ostertunet består av 28 omsorgsbustader . 

Tilsettgruppa vil bestå av sjukepleiarar, helsefagarbeidarar og pleiemedarbeidarar.  Som einingsleiar ved avdeling Ostertunet vil du ha moglegheit til å setje ditt preg på avdelinga og byggja eit godt fagleg  og godt samansveisa team .

 

Om sjukeheimstenesta i Alver kommune

Sjukeheimstenesta i Alver består av 6 sjukeheimar: Velferdsenteret, Lindås bu og servicesenter, Såta bu- og Servicesenter, Meland Sjukeheim, Knarvik Sjukeheim, Helsehuset, og frå 1/8 -25 overtar me ansvaret for omsorgsbustad pluss på Manger og Ostereidet. Sjukeheimstenesta har totalt 205  sjukeheimsplassar fordelte på langtid, korttid, rehabilitering og plassar til rulleranda avlasting. 

Me har 49 omsorgsbustader pluss , der 5 av bustadene på Manger blir brukt til avlasting. 

Me har eigne legar som er tilsett i sjukeheimstenesta. I tilegg er også kommunalt kjøkken organisert i sjukeheimstenesta. 

 

Arbeidsoppgåver

Er du ein god rollemodell som kan bidra til å skapa eit trygt og engasjerande arbeidsmiljø? Som leiar vil du ha heilskapleg ansvar for drift av avdelinga, under dette ansvaret for personal, HMS , fag og økonomi

Dine hovudoppgåver vil vera:

  • Sikre eit høgt fagleg nivå på tenestetilbodet
  • Organisera og utarbeida årlege turnusar
  • Følgje opp dei vedtekne økonomiske rammene til avdelinga
  • Planleggja og gjennomføre fagleg utviklingsarbeid saman med dei tilsette
  • Systematisk følgje opp avvik og sikre implementering av forbetringsarbeid blant dei tilsette
  • Sikre godt samarbeid med pårørande

Vidare vil du arbeida systematisk med lokale arbeidsmiljøgrupper for å sikra eit godt partssamarbeid mellom leiar, vernetenesta og tillitsvalde, godt arbeidsmiljø og gode tenester. Me vil følgja opp verksemdsplanar og delta aktivt i utvikingsprosessar.

 

Kvalifikasjonskrav 

  • Offentleg godkjent sjukepleiar
  • Gode norskkunnskapar, skriftleg og munnleg. Dersom du er utdanna utanfor Norden treng du godkjend B2 – test
  • Erfaring som leiar frå liknande avdeling
  • Erfaring frå arbeid i kommunehelsetenesta
  • Leiarutdanning 
 

 

Kven er du?

Me søkjer ein engasjerte og omsorgsfull leiar som brenn for trygg og god eldreomsorg. Du er ein inspirerande rollemodell som motiverer teamet ditt og fremjer dialog og samarbeid. Du har gode kommunikasjons og samarbeidsevner, og er ein trygge relasjonsbyggar. Som person er du løysingsorientert og du trivst i ein travel og tidvis uføreseieleg arbeidskvardag. 

Du er ansvarsmedviten, stødig og lojal, med eit heilskapleg perspektiv på avdelinga og verksemda. Du deler og formidlar kunnskap på ein trygg og god måte, og har evna til å arbeida både sjølvstendig og i team. Ditt faglege engasjement og målretta arbeidsmetode bidreg til eit inkluderande, positivt  og raust arbeidsmiljø.

 

Me tilbyr

  • Ein spennande jobb 
  • Ei leiargruppe som samarbeider, støtter og utfordrer kvarandre. 
  • Løn etter avtale
  • God pensjonsordning i KLP
  • Tilsetjing i samsvar med gjeldande lov- og avtaleverk
 

 

Me er ein organisasjon i læring! 

Som ein del av arbeidet vert det forventa at du bidrar til ein læringskultur ved å dela kunnskap og utvikla deg i takt med endringar i samfunnet. Du heldt deg oppdatert på relevante arbeidsverktøy, arbeidsmetoder og aktivt tek ansvar for læring, samt fagleg og personleg utvikling.  

 

Me er Alver

Me får vere der frå aller fyrste stund, og vi får følgje deg gjennom livet!

 

Politiattest 

I tråd med helse- og omsorgstenestelova § 5-4 vert det stilt krav om tilfredsstillande politiattest ved tiltrede.

 

Om Alver kommune

Sjukeheimstenesta i Alver kommune består av 6 sjukeheimar: Knarvik sjukeheim, Lindås bu- og servicesenter, Meland sjukeheim på Frekhaug og Velferdssenteret på Manger. Sjukeheimstenesta har totalt 205  plassar fordelt på korttidsplassar og langtidsplassar for somatikk og demens, rehabiliteringsplassar og plassar til rullerande avlastning.

I tillegg til sjukeheimsavdelingar er kommunalt kjøkken og omsorgsbustad pluss organisert i sjukeheimstenesta. 

 

 

Spørsmål om stillinga

Christina Løtveit Fosse
Tenesteleiar sjukeheim
+4740910884
[email protected]

 

 

Søk stillinga

 

 

Søknadsfrist: 9. juni 2025
Arbeidsgivar: Alver kommune
Kommune: Alver
Omfang: Heiltid
Varigheit: Fast
Arbeidsstad: Ostertunet, 5993 Ostereidet

Del stillingen

Selskap

Alver kommune

Kontaktinfo

  • Christina Løtveit Fosse
  • Tittel: Tenesteleiar sjukeheim
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +4740910884

Lokasjon

  • Ostereidet

Søknadsfrist

Juni 9, 2025

Alver kommune – Einingsleiar Velferdssenteret Manger (søknadsfrist 09.06.2025)

Alver kommune

 

Einingsleiar Velferdssenteret

 

Einingsleiar 100% 

Frå 1/8-25 overtar sjukeheimstenesta ansvar for heildags omsorgsbustader på Manger og vi utvidar leiarteamet vårt. Velferdsenteret består av 38 plasser fordelt på korttidsplassar, langtidsplassar for somatisk sjuke pasienter, samt langtidsplasser for personar med demensssjukdom. Omsorgsbustad pluss ligg i samme bygg og har 21 bustader. 5 av desse er pr i dag brukt til avlastingsbustader. 

Hovudansvar for dei ulike pasientgruppene samt personalansvar, fagansvar og HMS vil bli fordelt mellom to einingsleiarar ved avdelinga. 

Avdelinga vil også ha ein fagansvarleg. 

Tilsettgruppa vil bestå av sjukepleiarar, helsefagarbeidarar og pleiemedarbeidarar. Som einingsleiar ved avdeling Velferdssenteret vil du ha moglegheit til å setje ditt preg på avdelinga og byggja eit godt fagleg  og godt samansveisa team i trivelege omgjevnader.

 

 

Om sjukeheimstenesta i Alver kommune

Sjukeheimstenesta i Alver består av 6 sjukeheimar: Velferdsenteret, Lindås bu- og servicesenter, Såta bu- og Servicesenter, Meland Sjukeheim, Knarvik Sjukeheim, og Helsehuset. Frå 1/8 -25 overtar me også ansvaret for omsorgsbustad pluss på Manger og Ostereidet. Sjukeheimstenesta har totalt 205  sjukeheimsplassar fordelte på langtidsplassar, kortidsplasser, rehabiliteringsplassar og plassar til rulleranda avlasting. 

Me har 49 omsorgsbustader pluss, og 5 av bustadene på Manger blir brukt til avlasting. 

Me har eigne legar som er tilsett i sjukeheimstenesta. I tilegg er også kommunalt kjøkken organisert i sjukeheimstenesta. 

 
Arbeidsoppgåver

Er du ein god rollemodell som kan bidra til å skapa eit trygt og engasjerande arbeidsmiljø? Som leiar vil du ha heilskapleg ansvar for drift av avdelinga, under dette ansvaret for personal, HMS , fag og økonomi

Dine hovudoppgåver vil vera:

  • Sikre eit høgt fagleg nivå på tenestetilbodet
  • Organisera og utarbeida årlege turnusar
  • Følgje opp dei vedtekne økonomiske rammene til avdelinga
  • Planleggja og gjennomføre fagleg utviklingsarbeid saman med dei tilsette
  • Systematisk følgje opp avvik og sikre implementering av forbetringsarbeid blant dei tilsette
  • Sikre godt samarbeid med pårørande

Vidare vil du arbeida systematisk med lokale arbeidsmiljøgrupper for å sikra eit godt partssamarbeid mellom leiar, vernetenesta og tillitsvalde, godt arbeidsmiljø og gode tenester. Me vil følgja opp verksemdsplanar og delta aktivt i utvikingsprosessar.

 

Kvalifikasjonskrav 

  • Offentleg godkjent sjukepleiar
  • Gode norskkunnskapar, skriftleg og munnleg. Dersom du er utdanna utanfor Norden treng du godkjend B2 – test
  • Erfaring som leiar frå liknande avdeling
  • Erfaring frå arbeid i kommunehelsetenesta
  • Leiarutdanning 
 

Kven er du?

Me søkjer ein engasjerte og omsorgsfull leiar som brenn for trygg og god eldreomsorg. Du er ein inspirerande rollemodell som motiverer teamet ditt og fremjer dialog og samarbeid. Du har gode kommunikasjons og samarbeidsevner, og er ein trygge relasjonsbyggar. Som person er du løysingsorientert og du trivst i ein travel og tidvis uføreseieleg arbeidskvardag. 

Du er ansvarsmedviten, stødig og lojal, med eit heilskapleg perspektiv på avdelinga og verksemda. Du deler og formidlar kunnskap på ein trygg og god måte, og har evna til å arbeida både sjølvstendig og i team. Ditt faglege engasjement og målretta arbeidsmetode bidreg til eit inkluderande, positivt  og raust arbeidsmiljø.

 

Me tilbyr

  • Ein spennande jobb 
  • Ei leiargruppe som samarbeider, støtter og utfordrer kvarandre. 
  • Løn etter avtale
  • God pensjonsordning i KLP
  • Tilsetjing i samsvar med gjeldande lov- og avtaleverk
 

 

Me er ein organisasjon i læring! 

Som ein del av arbeidet vert det forventa at du bidrar til ein læringskultur ved å dela kunnskap og utvikla deg i takt med endringar i samfunnet. Du heldt deg oppdatert på relevante arbeidsverktøy, arbeidsmetoder og aktivt tek ansvar for læring, samt fagleg og personleg utvikling.  

 

Me er Alver

Me får vere der frå aller fyrste stund, og vi får følgje deg gjennom livet!

 

Politiattest 

I tråd med helse- og omsorgstenestelova § 5-4 vert det stilt krav om tilfredsstillande politiattest ved tiltrede.

 

Om Alver kommune

Sjukeheimstenesta i Alver kommune består av 6 sjukeheimar: Knarvik sjukeheim, Lindås bu-og servicesenter, Meland sjukeheim på Frekhaug og Velferdssenteret på Manger. Sjukeheimstenesta har totalt 205  plassar fordelt på korttidsplassar og langtidsplassar for somatikk og demens, rehabiliteringsplassar og plassar til rullerande avlastning.

I tillegg til sjukeheimsavdelingar er kommunalt kjøkken og omsorgsboligpluss  organisert i sjukeheimstenesta. 

 

Spørsmål om stillinga

Christina Løtveit Fosse
Tenesteleiar sjukeheim
+4740910884
[email protected]

 

 

 

Søk stillinga

 

 

Søknadsfrist: 9. juni 2025
Arbeidsgivar: Alver kommune
Kommune: Alver
Omfang: Heiltid
Varigheit: Fast
Arbeidsstad: Velferdsenteret Manger, 5936 Manger

Del stillingen

Selskap

Alver kommune

Kontaktinfo

  • Christina Løtveit Fosse
  • Tittel: Tenesteleiar sjukeheim
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +4740910884

Lokasjon

  • Manger

Søknadsfrist

Juni 9, 2025

Senja kommune – Stillinger ved sykehjemmene i Senja (forskjellige søknadsfrister)

 

Klikk på aktuell utlysing under:

 

Finnsnes Sykehjem Plan 4
Senja Kommune
29.06.2025

 

Helsefagarbeider

Sifjord Sykehjem
Senja
06.07.2025
 
 
 

Del stillingen

Selskap

Senja kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell stilling for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Finnsnes

Søknadsfrist

Juli 1, 2025

Alver kommune – Controller (søknadsfrist 17.06.2025)

Alver kommune

 

Controller

 

 

Om stillinga:

Ønskjer du å bruke økonomikompetansen din til å skape oversikt og innsikt? Vi søkjer ein dyktig controllar til økonomiavdelinga i Alver kommune. 

Du blir del at eit kompetent controllarteam i økonomiavdelinga. I avdelinga har du også kollegaer innan rekneskap, innkjøp og eigedomsskatt. Som controllar får du ei viktig rolle i å skape oversikt, gjere analysar og støtte opp under viktige økonomiske beslutningar. Dette er ei god moglegheit til å jobbe med varierte og viktige oppgåver i ein kommune som verdset samarbeid, kompetanse og utvikling.

 

 

Hovudoppgåvene dine vil vere:

  • Bidra i arbeidet med budsjett, økonomiplan, rapportar og prognosar
  • Utarbeide analysar som gir eit godt grunnlag for strategiske beslutningar
  • Følgje opp økonomiske nøkkeltal og peike på moglegheiter for forbetring på tvers av kommunen
  • Vere med på å utvikle arbeidsprosessar og styrke kvaliteten i økonomiarbeidet
  • Delta i likviditetsoppfølging og økonomisk rapportering
  • Samarbeide med kollegaer i økonomiavdelinga og andre einingar i kommunen
  • Du vil jobbe tett med økonomisjef og leiarar i kommunen
  • Utføre andre relevante oppgåver ved behovFyll inn eller innhent frå jobbanalyse

 

Kvalifikasjonar:

Stillinga krev høgare utdanning innan økonomi, men relevant erfaring kan kompensere for formell utdanning.

I tillegg ønskjer vi ein medarbeidar som har:

  • Erfaring med økonomioppfølging, budsjettering og analysearbeid
  • Erfaring frå større organisasjonar
  • Kunnskap om MS Excel og visualiseringsverktøy som til dømes Power BI eller Tableau
  • God digital kompetanse og systemforståing
 

 

Kven er du?

Vi legg stor vekt på dine personlege eigenskapar, og ser etter deg som er:

  • analytisk og strukturert og har evna til å sjå samanhengar i komplekse økonomiske data
  • proaktiv og løysingsorientert, med interesse for å drive forbetringar
  • ein god lagspelar som også jobbar effektivt på eiga hand
  • nysgjerrig på teknologi og ser moglegheiter

At du i tillegg er god på kommunikasjon og kan formidle økonomisk innsikt på ein klar og forståeleg måte, vil vere verdfullt for oss.

 

Vi tilbyr:

  • Eit støttande og inkluderande arbeidsmiljø med dyktige kollegaer
  • Varierte og meiningsfulle oppgåver
  • Gode moglegheiter for fagleg og personleg utvikling
  • Gode pensjons- og forsikringsordningar gjennom KLP 
  • Lønn og tilsetjingsvilkår etter avtale 
  • Ein trygg og god arbeidsplass

 

 

Vi er Alver

VI får vere der frå aller fyrste stund, og vi får følgje deg gjennom livet!

 

 

 

Om Alver kommune

Alver kommune – Ein spennande organisasjon for engasjerte og kompetente medarbeidarar! 

Velkomen til Alver kommune, ein kommune som har vakse til å bli ein av dei største kommunane i fylket. Med om lag 30 000 innbyggjarar og 2 700 dedikerte tilsette, har vi eit sterkt samfunn som søkjer å løyse utfordringar og utvikle seg vidare. 

Vår plassering nord for Bergen gir oss privilegiet av ei variert og fascinerande natur. Frå rolege fjordar og opne havområde til majestetiske fjell og lokale toppar, byr Alver kommune på ei rekkje utandørs opplevingar. Vi er også stolte av å huse verdas beste korps og vere vertskap for eit rikt kulturliv. 

Vi verdset meiningsfulle oppgåver og ser på kvar einaste medarbeidar som ein verdifull bidragsytar til vårt viktige samfunnsoppdrag. Som ein del av vårt team vil du få moglegheita til å engasjere deg og bruke din kompetanse til å forme framtida til vår kommune. Vi legg vekt på å skape eit arbeidsmiljø der du kan bløme og utvikle deg. Alver kommune har heiltidskultur som satsingsområde i heile organisasjonen.  

Bli med på vårt eventyr i Alver kommune, der vi søkjer etter dedikerte og dyktige menneske som ønsker å vere ein del av vår felles suksesshistorie. Vi ser fram til å ønskje deg velkommen og gi deg ei meiningsfull og givande karriere hos oss.

 

Spørsmål om stillinga

Runar Bertheussen
økonomisjef
+47 93 65 85 86
[email protected]

 

Søk på stillinga her.

 

Søknadsfrist: 17. juni 2025
Arbeidsgivar: Alver kommune
Kommune: Alver
Omfang: Heiltid
Varigheit: Fast
Arbeidsstad: Kvernhusmyrane 41, 5914 Isdalstø

Del stillingen

Selskap

Alver kommune

Kontaktinfo

  • Runar Bertheussen
  • Tittel: Økonomisjef
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 93 65 85 86

Lokasjon

  • Isdalstø

Søknadsfrist

Juni 17, 2025

Ål kommune – Vernepleiar, Miljøterapitenesta (søknadsfrist 15.06.2025)

Ål kommune Miljøterapitenesta

 

Vernepleiar

 

 

Du ønskjer å vere ein aktiv bidragsytar til kunnskapsbasert praksis og bidra til utvikling av arbeidsplassen din.

Miljøterapitenesta tilbyr tilrettelagde heimetenester til personar med ulike funksjonsnedsetjingar. Dette omfattar heildøgnstenester, avlastningstiltak, dagtilbod, praktisk bistand, opplæring og støtte til pårørande.

 

Ledige stillingar:

Avdeling 1 og avdeling 2 har ledige stillingar som vernepleiar – inntil 100 % i turnus med arbeid kvar 3. helg. Vi har både faste og mellombels stillingar ledig.

 

Arbeidsoppgåver 

Hjå oss får du ein variert og meiningsfull arbeidskvardag, der du:

  • Gir heilskapleg og individuell oppfølging til menneske i alderen 5–70 år.
  • Blir ein viktig del av eit fagleg sterkt og engasjert team.
  • Arbeider med målretta miljøarbeid og livsmeistring i fokus.
  • Bidreg til brukarmedverknad, livsglede og utvikling.
  • Følgjer opp helse- og omsorgslova kapittel 9.
  • Tek del i tverrfagleg samarbeid med skule, barnehage, PPT, KE og andre instansar.
  • Samarbeidar med pårørande.
  • Handterer legemiddel og held oversikt over dokumentasjon og rutinar.
  • Rapporterer i tråd med interne rutinar og gjeldande lovverk og aktivt bidra til å sikre individuelle, faglege og etisk forsvarlege tenester.
  • Er ein aktiv pådrivar for å skape godt fagmiljø og samarbeid mellom faggrupper, samt rettleie studentar, elevar og medarbeidarar.

 

Kvalifikasjonar:

  • Har norsk autorisasjon som vernepleiar.
  • Har førarkort klasse B.
  • Meistrar norsk godt – både munnleg og skriftleg (minimum nivå B2).
  • Har evne og vilje til å vere i fysisk aktivitet.

 

Det som kjenneteiknar deg er at du:

  • Har brukarfokus.
  • Er raus, fleksibel, samarbeidsvillig og har evne til nytetenking.
  • Prioriterer høgt verdiar som respekt, lojalitet og etikk.
  • Har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner og evne til å skape tillit.
  • Likar å jobbe i team så vel som sjølvstendig.
  • Har evne til å ta imot rettleiing.

Det blir lagt stor vekt på personlege eigenskapar

 

Me tilbyr

  • Spennande, varierte og meiningsfulle arbeidsoppgåver.
  • Trygge og dyktige kollegaer som løftar kvarandre.
  • Turnusordning med dag-/kveldsvakter og arbeid kvar 3. helg – eller langvakter på 9–14 timar med lengre friperiodar.
  • Moglegheit for fagleg utvikling gjennom kurs, vidareutdanning og rettleiing.
  • Rabattert treningssenter – ta vare på deg sjølv, også!
  • Løn etter tariff og gode pensjonsordningar gjennom KLP.
  • Rekrutterings- og behaldingstillegg for vernepleiarar i turnus.

 

Søknad og politiattest

  • Vitnemål og attestar legg du inn saman med søknaden.
  • Den som vert tilsett må legge fram politiattest ikkje eldre enn tre månadar.
  • Intervju og tilsetjing kan skje fortløpande i søknadsperioden.
  • Kommunen følgjer offentleglova § 25 ved eventuell offentleggjering av søkjarlista.

 

Flytte til Ål?

Drøymer du om å flytte til ei vakker fjellbygd? Ynskjer du deg eit godt kultur- og idrettstilbod, spennande jobbmoglegheiter og eit trygt oppvekstmiljø? Då er du velkomen til Ål!

Flytt til Ål! – Ål kommune

Vil du bli ein del av laget vårt?

Då håper vi du sender inn ein søknad! Har du spørsmål, ikkje nøl med å ta kontakt.

Vi gler oss til å høyre frå deg – velkomen som søkjar!

 

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Buskerud
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Skift/turnus
Søknadsfrist: 15.06.2025
Arbeidsstad: Miljøterapitenesta

Kontaktpersonar:

 

Heimeside:

/www.aal.kommune.no/meny/helse-og-omsorg/miljoterapi/

 

Adresse:

Prestegardsjordet 24 3570 Ål

 

Ål kommune Miljøterapitenesta

Me i miljøterapitenesta tilbyr tilrettelagte heimetenester til personar med ulike funksjonsnedsettingar. Dette inkluderer heildøgns tenestar, avlastningstiltak, dagtilbod, praktisk bistand og opplæring samt pårørandestøtte. Hovudmålet for Miljøterapitenesta er å ivareta brukaren sitt behov for tryggleik, verdigheit, meistring og sosial liv ut frå den einskilde sine føresetnader. Miljøterapitenesta består av 2 avdelingar med kvar sin leiar. Basen ligger sentralt i Ål med gangavstand til sentrum.

Hallingdal er ein spennande møteplass mellom aust og vest med eit rikt mangfald av arbeidsplassar og tilbod sumar og vinter. Draumeplass for deg som likar friluftsliv, kultur og eit kortreist og køfritt kvardagsliv. . Bu og levekostnadene er rimelegare enn i dei store byane, noko som gjer at du kan bruke pengar på å realisere draumane dine. Ål kommune er kåra som ein av dei beste kulturkommunane i Noreg. Kulturhuset tilbyr spennande og variert program for heile Hallingdal

Heimeside:
/www.aal.kommune.no/meny/helse-og-omsorg/miljoterapi/
Adresse:
Prestegardsjordet 24 3570 Ål

Kart:
+

Leaflet | © OpenStreetMap contributors, © OpenStreetMap UA contributors
Ål kommune Miljøterapitenesta
Me i miljøterapitenesta tilbyr tilrettelagte heimetenester til personar med ulike funksjonsnedsettingar. Dette inkluderer heildøgns tenestar, avlastningstiltak, dagtilbod, praktisk bistand og opplæring samt pårørandestøtte. Hovudmålet for Miljøterapitenesta er å ivareta brukaren sitt behov for tryggleik, verdigheit, meistring og sosial liv ut frå den einskilde sine føresetnader. Miljøterapitenesta består av 2 avdelingar med kvar sin leiar. Basen ligger sentralt i Ål med gangavstand til sentrum.

Hallingdal er ein spennande møteplass mellom aust og vest med eit rikt mangfald av arbeidsplassar og tilbod sumar og vinter. Draumeplass for deg som likar friluftsliv, kultur og eit kortreist og køfritt kvardagsliv. . Bu og levekostnadene er rimelegare enn i dei store byane, noko som gjer at du kan bruke pengar på å realisere draumane dine. Ål kommune er kåra som ein av dei beste kulturkommunane i Noreg. Kulturhuset tilbyr spennande og variert program for heile Hallingdal

Del stillingen

Selskap

Ål kommune

Kontaktinfo

  • Kristina Johansson
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 915 27 590
  • Marianne Tretterud Skarpås
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 95943697

Lokasjon

  • Ål

Søknadsfrist

Juni 15, 2025

Ørland kommune – Landbruksrådgiver / jordbruksrådgiver / agronom (Søknadsfrist 15.06.2025)

 

Kyr på beite i Ørland

Landbruksrådgiver/jordbruksrådgiver/agronom

 

Kommune i vekst med ledig stilling stilling som rådgiver, 100 % fast stilling

Har du bakgrunn innen jord-, plantefag eller erfaring fra offentlig forvaltning?

Da ønsker vi å ha DEG med på laget vårt!

Vi tilbyr deg en stilling med interessante arbeidsoppgaver og muligheter til å forvalte landbruksressursene i Ørland. Vi er en stolt landbrukskommune med et aktivt grønt næringsliv. Produksjonsmiljøene innen husdyrhold og planteproduksjon er fremtidsrettede, og for tiden har vi ca. 190 aktive jordbruksforetak.

Landbruksavdelingen har ansvaret for all lov- og virkemiddelforvaltning innen jord- og skogbruk i kommunen, med 6 medarbeidere innenfor relevante fagfelt. Vi holder til på Brekstad, og er samlokalisert med de andre avdelingene under Enhet for plan, forvaltning og landbruk. Norsk Landbruksrådgivning, Landbrukstjenester Fosen og Roret Ørland kulturforetak har også kontor i samme bygg. Dette gjør at vi har et mangfoldig fagmiljø med samarbeid på tvers.

 

Flytter du hit og jobber i Ørland kommune er du omfattet av den statlige ordningen med sletting av studielån inntil kr. 25000 per år fra 01.01.2025.

 

Søknadsfrist: 15.06.2025
Arbeidsgiver: Ørland kommune
Sted: Brekstad
Stillingstittel: Landbruksrådgiver/jordbruksrådgiver/agronom
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4976691295

 

Arbeidsoppgaver

  • Saksbehandling etter jordloven, konsesjonsloven og annet relevant regelverk
  • Saksbehandling knyttet til økonomiske virkemidler i jordbruket
  • Veiledning og utadrettet virksomhet

Merk at oppgavene fordeles etter avdelingens behov, med fokus på tilsattes kvalifikasjoner og interesse.

 

Kvalifikasjoner

  • Høyere landbruksfaglig utdanning fra universitet eller høyskole. Annen relevant fagkompetanse i kombinasjon med praktisk erfaring kan veie opp for manglende formalkompetanse. Nyutdannede oppfordres til å søke
  • God muntlig og skriftlig kommunikasjonsevne på norsk
  • Gode digitale ferdigheter
  • Førerkort klasse B
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Personlige egenskaper

  • Lagspiller
  • Stor arbeidskapasitet
  • God gjennomføringsevne og vilje til å hjelpe til der det trengs

 

Vi tilbyr

  • Et mangfoldig fagmiljø, med muligheter for kompetanseutvikling
  • Et godt arbeidsmiljø med fokus på mestring, medvirkning og teamarbeid
  • Gode lønns- og arbeidsvilkår, lønn etter avtale. God pensjonsordning i KLP
  • Fleksibel arbeidstidsordning

 

Rådhusgata 4, 7130 Brekstad, Norge

 

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Hanne Koksvik Høysæter
Avdelingsleder landbruk
 Telefon:468 58 142

Ingvild Bjelland Lende
Enhetsleder plan, forvaltning, landbruk
 Telefon:478 50 607

 

Ørland kommune – kystens midtpunkt!

Ørland kommune finner du på Fosen i Trøndelag. Kommunen har omlag 10 450 innbyggere. Administrasjonssentrum finner du i tettstedet Bjugn. Kystbyen Brekstad er regionalt sentrum for handel og samferdsel.
Fra Ørland kommune er det en times reisetid med hurtigbåt til Trondheim. Vi har også flere daglige flyavganger mellom Ørland lufthavn og Oslo lufthavn Gardermoen.

Ørland kommune har fokus på bolyst for alle. Vi satser på gode oppvekstvilkår og gode helse- og omsorgstjenester. Kommunen kan by på et svært rikt kultur- og idrettstilbud. Naturen i Ørland spenner fra ramsalt sjø og hav, via et rikt og historisk kulturlandskap til skog og fjell. Sjømerket Torra i Ørland markerer midtpunktet av norskekysten.

Verdigrunnlaget vårt uttrykker den organisasjonskulturen og de prinsipper vi legger til grunn når vi samhandler internt og hvordan vi ønsker at brukere, innbyggere og samarbeidspartnere skal oppleve møtet med oss fra Ørland kommune. Våre verdier er bærekraftig og tillitsskapende.

Velkommen til Ørland – mulighetens kommune!

Del stillingen

Selskap

Ørland kommune

Kontaktinfo

  • Hanne Koksvik Høysæter
  • Tittel: Avdelingsleder landbruk
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 468 58 142
  • Ingvild Bjelland Lende
  • Tittel: Enhetsleder plan, forvaltning, landbruk
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 478 50 607

Lokasjon

  • Brekstad

Søknadsfrist

Juni 15, 2025

Kongsvinger kommune – Undervisnings – stilling Vennersberg skole (Søknadsfrist 10.06.2025)

 

Undervisningsstilling Vennersberg skole

 

Hver eneste dag gjør våre lærere i skolen en innsats for å hjelpe våre barn å nå sine drømmer og mål. Vi trenger enda flere som kan bidra til at alle barn og unge får brukt sitt fulle potensial og blitt den beste utgaven av seg selv. Er du en av dem?

Våre satsingsområder er inkludering, grunnleggende ferdigheter, mestringsorientert læringsledelse og eleven som ressurs. Vi benytter læringsbrett i opplæringen.

Vennersberg skole har behov for lærer på mellomtrinnet med kompetanse innenfor minst ett av basisfagene.

Vi på Vennersberg skole er stolte av vårt mangfoldige miljø og fokus på eleven som ressurs. Skolen ligger i nærhet til fine ute- og turområder som vi benytter jevnlig både som turmål og som arena for uteskole.

Vår visjon er Mot fremtiden- med rett til å lykkes i livet, med verdier som Fremoverlent, Tilhørighet og Samarbeid.

 

Søknadsfrist: 10.06.2025
Arbeidsgiver: Kongsvinger kommune
Sted: Kongsvinger
Stillingstittel: Undervisningsstilling Vennersberg skole
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Vikariat
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4976016345

 

Arbeidsoppgaver

  • Undervisningsoppgaver i tett samarbeid med lærere eller annet personell
  • Deltakelse i undervisnings- og skoleutvikling gjennom profesjonsfellesskap på skolenivå
  • Tverrfaglige samarbeidsoppgaver knyttet til elevenes utvikling

 

Kvalifikasjoner

  • Godkjent lærerutdanning
  • Minimum 30 studiepoeng i aktuelle basisfag
  • Relevant erfaring fra arbeid på barnetrinnet
  • Erfaring med bruk av IKT i opplæringen – gjerne erfaring med læringsbrett
  • Erfaring fra særskilt norskopplæring – Norsk 2 er ønskelig

 

Personlige egenskaper

  • Positiv, motivert og engasjert klasseleder
  • Respektfull og anerkjennende opptreden
  • Gode kommunikasjonsevner som fremmer tillit
  • Evne til å arbeide selvstendig
  • Gode samarbeidsevner, er fleksibel og evner å arbeide i team
  • Er bevisst egen innvirkning på arbeidsmiljøet

Personlige egenskaper vil bli særskilt vektlagt

 

Vi tilbyr

  • Lønn etter relevante kvalifikasjoner og gjeldende lov- og avtaleverk
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

 

Annet
Politiattest må fremlegges før tilsetting.


Kongsvinger kommune ønsker å gjenspeile befolkningen for øvrig og være en mangfoldig organisasjon. Kvalifiserte kandidater uansett alder, kjønn eller etnisitet oppfordres til å søke. 

Kommunen mottar alle søknader elektronisk. Vi henstiller søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg.
Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd. Dersom attester og vitnemål ikke legges ved den elektroniske søknaden, ber vi om at disse tas med til et eventuelt intervju.

Vi gjør oppmerksom på at mailutvekslingen mellom deg og kommunen kan havne i søppelpost/spam/trash. Dersom du ikke mottar mail med bekreftelse på mottatt søknad kan dette være årsaken. Avsenderadressen vil være @webcruitermail.no.

 

Vennersberg skole, Duevegen 2, 2209 Kongsvinger, Norge

 

 

 

Kontaktinformasjon

Lena Godnes
Rektor, Vennersberg skole
 Telefon:+47 907 08 056
E-post:[email protected]

 

Kongsvinger kommune ligger i Norges grønne hjerte med småbyens kvaliteter. Vi har et rikt idretts- og kulturliv og jobber for å videreutvikle et levende og urbant sentrum og et næringsliv i vekst. Mangfold, inkludering og livsmestring er også viktige elementer i vår strategi for å være en attraktiv kommune.

Del stillingen

Selskap

Kongsvinger kommune

Kontaktinfo

  • Lena Godnes
  • Tittel: Rektor, Vennersberg skole
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 907 08 056

Lokasjon

  • Kongsvinger

Søknadsfrist

Juni 10, 2025

Nes kommune Fritid og frivillighet – Utekontakt, 100 % fast (søknadsfrist 09.06.2025)

 

 

Utekontakt, 100 % fast

 

Vi søker en utekontakt i 100 % fast stilling med et stort hjerte og engasjement for ungdom.

Vi søker etter deg som er en trygg og tydelig utekontakt, med stort engasjement for forebyggende arbeid.UngInes er team som skal bidra til å skape trygge oppvekstforhold og forebygge negativ utvikling i barne- og ungdomsmiljøer. Så brenner du for arbeid med ungdom og har lyst på verdens beste jobb, bli med på laget! 

Utekontakten jobber primært forebyggende og oppsøkende blant ungdom i alderen 13-24 år. Stillingen er en del av teamet ungInes som består av tilsammen 6 medarbeidere som arbeider forebyggende og aktivt med ulike dedikerte ansvarsområder og tjenestetilbud. UngInes samarbeider med skole,familiens hus, SLT og øvrige instanser som jobber med barn og unge i Nes kommune.

En kjerneoppgave er relasjonsarbeid overfor ulike ungdom og ungdomsmiljø som kan være vanskelige å nå. Våre åpne møteplasser for ungdom har som mål å skape trygge fritidsarenaer for ungdom. Stillingen vi lyser ut er knyttet til disse tjenestene, og vil innebære arbeidstid dag og kveld, fast to og tre kvelder i uka, og ca en fredag pr. mnd. Det må påberegnes ekstra jobbing ved spesielle anledninger når ungdom er ute.

 Arbeidsoppgaver

  • Kontaktetablering,råd og veiledning
  • Oppfølging av og samarbeid rundt utsatt ungdom
  • Oppsøkende sosialt arbeid
  • Deltagelse i kommunalt samarbeid og prosjekter
  • Holdningsskapende arbeid
  • Videreformidling og samarbeid med andre instanser
  • Arbeide inn i virksomhetens ferietilbud
  • Jobbe med frivillig ruskontrakt

 

Kvalifikasjoner

  • 3-årig sosialfaglig høyskoleutdannelse.
  • Ved mange års erfaring med oppsøkende arbeid kan kravet om høgskole fravikes.
  • Personlig egnethet vektlegges.
  • Erfaring med arbeid inn i mot rus og psykiske lidelser er ønskelig.
  • Kompetanse og arbeidserfaring innenfor oppsøkende sosialfaglig arbeid
  • Erfaring fra miljøterapeutisk arbeid med målgruppen (10-23 år) er en forutsetning
  • Søker må ha førerkort
  • Godkjent politiattest må fremvises før tilstredelse, ikke eldre enn 3 måneder

 

Personlige egenskaper

  • Det vil bli tatt hensyn til at utekontaktens medarbeidere i ungInes skal utfylle hverandre når det gjelder kompetanse og personlige ferdigheter.
  • God relasjonsevne
  • Selvstendig, lojal og engasjert
  • Det stilles høye krav til fleksibilitet og omstillingsevne
  • Evne til å planlegge og styre sin egen arbeidshverdag på en produktiv måte er en forutsetning for å lykkes i oppsøkende sosialt arbeid
  • God kjennskap til sosiale medier og ungdommers nettbruk, samt erfaring med bruk av sosiale medier i ungdomsrettet arbeid

 


Vi tilbyr

Hos oss får du en meningsfull arbeidshverdag, med utfordrende og varierte arbeidsoppgaver, og mulighet til å utvikle deg både personlig og faglig. 

  • Lønn i henhold til tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.

Det er 6 mnd. prøvetid i faste stillinger. I midlertidige stillinger er prøvetid halvparten av ansettelsesperioden, maksimalt 6 mnd. 

 

Prakitisk informasjon om søkerprosessen 

Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Du kan lese mer om hvordan du søker Her.
Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskrav som er beskrevet i annonsen.

Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju. 

Minst to referanser skal oppgis.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

Velkommen som søker!

 

 

Søk her

 

 

Referansenummer: 2025/2014
Fylke: Akershus
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Sektor: Kultur
Søknadsfrist: 09.06.2025
Tiltredelse: snarest
Arbeidssted: Fritid og frivillighet

 

Kontaktpersoner:

Heidi Sann
mob: +47 99501440

 

Hjemmeside:

www.nes.kommune.no/tjenester/kultur-og-aktivitet/

 

Adresse:

Rådhusgata 2 2150 Årnes

 

Nes kommune Fritid og frivillighet

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har straks 25.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud. I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen.

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Heidi Sann
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 99501440

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Juni 9, 2025

Elverum videregående skole – Avdelingsleder – realfag (søknadsfrist 10.06.2025)

Innlandet fylkeskommune Elverum videregående skole

 

Elverum videregående skole – Avdelingsleder – realfag

 

 

Beskrivelse

Vil du være med å utvikle Elverum videregående skole?

Elverum videregående skole har ledig 100% fast stilling som avdelingsleder innen realfag.

 

Vi søker deg som

  • er en tydelig leder
  • har en åpen og inkluderende lederstil
  • er fleksibel og har evne til å ta initiativ
  • har god systemforståelse 
  • har evne til å bygge gode relasjoner til ansatte, elever og foresatte 
  • er engasjert i å arbeide med skolens mål og strategier

 

Vi tilbyr

  • et inspirerende, inkluderende og utviklingsorientert arbeidsmiljø
  • et bredt og spennende fagmiljø
  • samarbeid med dyktige kollegaer som har ambisjoner på elevenes vegne
  • lønn etter gjeldende avtaleverk
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

 

Om stillingen

  • 100 % fast stilling ledig med tiltredelse etter avtale
  • arbeidssted Elverum videregående skole
  • stillingen som avdelingsleder vil være en del av skolens ledelse
  • den som tilsettes i stillingen vil bli innplassert i stillingskode avhengig av krav til stillingen, utdanning og erfaring jf. lov- og avtaleverk
  • skolen har visjonen «Sammen for utvikling og mestring» som ligger til grunn for arbeidet vårt

 

Arbeidsoppgaver

  • ansvar for pedagogisk ledelse og utvikling på avdeling realfag
  • personalansvar og økonomiansvar
  • elevansvar for enkelte klasser innen studiespesialisering
  • oppfølging av elevenes læringsmiljø
  • administrative og pedagogiske støtteoppgaver vil være en del av stillingen

        

Kvalifikasjoner

  • relevant høyere utdanning 
  • pedagogisk utdanning
  • relevant lederutdanning og ledererfaring er ønskelig
  • god skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne i norsk

 

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen. 

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.   

Fylkeskommunen er en virksomhet i utvikling og endring. Arbeidsoppgaver, ansvarsområder og organisering vil derfor kunne utvikle og endre seg i takt med organisasjonens behov.         

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Stillingsnivå: Avdelingsleder
Stillingstype: Fast stilling
Arbeidsområde: Videregående skole
Hjemmekontorstatus: Ikke mulighet for hjemmekontor
Søknadsfrist: 10.06.2025
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Elverum

 

Kontaktpersoner:

https://www.innlandetfylke.no/

 

Adresse:

Kirkeveien 1 2402 Elverum

 

Innlandet fylkeskommune Elverum videregående skole

Elverum videregående skole er en totalrenovert skole med et bredt fagtilbud. Skolen har ca. 1100 elever og 180 ansatte.

Skolen har utdanningsprogram innen elektro og datateknologi, bygg- og anleggsteknikk, teknologi og industrifag (TIF), service, samferdsel og reiseliv og helse- og oppvekstfag. Innen studieforberedende utdanningsprogram tilbys i tillegg til vanlig studiespesialisering; idrettsfag, kunst, design og arkitektur (KDA). Skolen har en internasjonal linje (IB). I tillegg til dette er det også to påbyggsklasser, en stor tilrettelagt klasse, voksenopplæring og et alternativt opplæringstilbud gjennom «Finn din vei».

På Elverum videregående skole er alle ansatte opptatt av at alle elevene skal føle seg trygge, motiverte og sammen skal vi lykkes med de målene vi setter for skolen og den enkelte elev. Derfor er vi opptatt av tett elevoppfølging, systematisk jobbing med vurdering for læring på alle nivåer, gode fagmiljøer, og et godt læringsmiljø.

Skolen er under stadig utvikling, og har dyktige og engasjerte elever og ansatte.

Skolen eies og drives av Innlandet fylkeskommune.

Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Kari Synøve Bakken
  • Tittel: Ass.rektor/avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 99 57 75 85
  • Einar Moan
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 90 76 56 59

Lokasjon

  • Elverum

Søknadsfrist

Juni 10, 2025