Planlegger
Elinett AS
- Frist: 30.6.2025
- Ansettelsesform: Fast
Bli planlegger i Elinett
Til driftsavdelingen i Elinett søker vi Planlegger
Arbeidsoppgaver:
• Planlegge og følge opp service-, drifts- og vedlikeholdsoppdrag i strømnettet
• Kontakt med kunder, etater, grunneiere og entreprenører
• Ressursstyring og fremdriftsplanlegging
• Personalansvar for montører
Kvalifikasjoner:
Fagbrev som energimontør, teknisk fagskole eller ingeniørhøgskole med relevant praksis innen drift og vedlikehold av høy- og lavspentnett. Søkere med annen relevant erfaring innen fagområdet kan også være interessant. Erfaring med bruk av IT-verktøy/systemer er en forutsetning.
Vi tilbyr:
Gode arbeids- og velferdsordninger, samt konkurransedyktige betingelser med gode muligheter for personlig og faglig utvikling i et godt og stabilt arbeidsmiljø.
-
Administrere ressurser
-
Behersker IT-/datasystemer
-
Drift og vedlikehold av elektriske høyspenningsanlegg
-
Framdriftsplanlegging
-
Teknisk utdannelse
Om arbeidsgiveren
Elinett AS er en del av Istad, et energikonsern med hovedkontor i Molde. Istad AS er engasjert i salg, produksjon, og distribusjon av elektrisk kraft og fjernvarme. Vi spiller en viktig rolle i det grønne skiftet på Romsdalshalvøya. Vårt distribusjonsnett for elektrisitet muliggjør samfunns- og næringsutvikling, elektrifisering av transport og bosetning.
Elinett AS er netteier for Istad-konsernets distribusjons- og regionalnett for elektrisk kraft i kommunene Aukra, Gjemnes, Hustadvika og Molde. Vi er ca 95 ansatte fordelt på avdelingene Nettforvaltning, Nettdrift, Drift/montasje, Kunde & kommunikasjon og Elsikkerhet.
Tradisjonelt har bransjen vært mannsdominert, men vi er veldig glade for at det hos oss er en økende andel kvinner – i alle typer jobber
Sektor: Privat
Sted: Plutovegen 5, 6419 Molde
Bransje: Drift og vedlikeholdstjenester, Kraft og energi
Stillingsfunksjon: Planlegger
Arbeidsspråk: Norsk
Alver kommune – Einingsleiar Ostertunet (søknadsfrist 09.06.2025)
Einingsleiar
Einingsleiar 100%
Sjukeheimstenesta overtar frå 1/8-25 ansvar for omsorgsbustader på Ostertunet og vi utvidar leiarteamet vårt . Ostertunet består av 28 omsorgsbustader .
Tilsettgruppa vil bestå av sjukepleiarar, helsefagarbeidarar og pleiemedarbeidarar. Som einingsleiar ved avdeling Ostertunet vil du ha moglegheit til å setje ditt preg på avdelinga og byggja eit godt fagleg og godt samansveisa team .
Om sjukeheimstenesta i Alver kommune
Sjukeheimstenesta i Alver består av 6 sjukeheimar: Velferdsenteret, Lindås bu og servicesenter, Såta bu- og Servicesenter, Meland Sjukeheim, Knarvik Sjukeheim, Helsehuset, og frå 1/8 -25 overtar me ansvaret for omsorgsbustad pluss på Manger og Ostereidet. Sjukeheimstenesta har totalt 205 sjukeheimsplassar fordelte på langtid, korttid, rehabilitering og plassar til rulleranda avlasting.
Me har 49 omsorgsbustader pluss , der 5 av bustadene på Manger blir brukt til avlasting.
Me har eigne legar som er tilsett i sjukeheimstenesta. I tilegg er også kommunalt kjøkken organisert i sjukeheimstenesta.
Arbeidsoppgåver
Er du ein god rollemodell som kan bidra til å skapa eit trygt og engasjerande arbeidsmiljø? Som leiar vil du ha heilskapleg ansvar for drift av avdelinga, under dette ansvaret for personal, HMS , fag og økonomi
Dine hovudoppgåver vil vera:
- Sikre eit høgt fagleg nivå på tenestetilbodet
- Organisera og utarbeida årlege turnusar
- Følgje opp dei vedtekne økonomiske rammene til avdelinga
- Planleggja og gjennomføre fagleg utviklingsarbeid saman med dei tilsette
- Systematisk følgje opp avvik og sikre implementering av forbetringsarbeid blant dei tilsette
- Sikre godt samarbeid med pårørande
Vidare vil du arbeida systematisk med lokale arbeidsmiljøgrupper for å sikra eit godt partssamarbeid mellom leiar, vernetenesta og tillitsvalde, godt arbeidsmiljø og gode tenester. Me vil følgja opp verksemdsplanar og delta aktivt i utvikingsprosessar.
Kvalifikasjonskrav
- Offentleg godkjent sjukepleiar
- Gode norskkunnskapar, skriftleg og munnleg. Dersom du er utdanna utanfor Norden treng du godkjend B2 – test
- Erfaring som leiar frå liknande avdeling
- Erfaring frå arbeid i kommunehelsetenesta
- Leiarutdanning
Kven er du?
Me søkjer ein engasjerte og omsorgsfull leiar som brenn for trygg og god eldreomsorg. Du er ein inspirerande rollemodell som motiverer teamet ditt og fremjer dialog og samarbeid. Du har gode kommunikasjons og samarbeidsevner, og er ein trygge relasjonsbyggar. Som person er du løysingsorientert og du trivst i ein travel og tidvis uføreseieleg arbeidskvardag.
Du er ansvarsmedviten, stødig og lojal, med eit heilskapleg perspektiv på avdelinga og verksemda. Du deler og formidlar kunnskap på ein trygg og god måte, og har evna til å arbeida både sjølvstendig og i team. Ditt faglege engasjement og målretta arbeidsmetode bidreg til eit inkluderande, positivt og raust arbeidsmiljø.
Me tilbyr
- Ein spennande jobb
- Ei leiargruppe som samarbeider, støtter og utfordrer kvarandre.
- Løn etter avtale
- God pensjonsordning i KLP
- Tilsetjing i samsvar med gjeldande lov- og avtaleverk
Me er ein organisasjon i læring!
Som ein del av arbeidet vert det forventa at du bidrar til ein læringskultur ved å dela kunnskap og utvikla deg i takt med endringar i samfunnet. Du heldt deg oppdatert på relevante arbeidsverktøy, arbeidsmetoder og aktivt tek ansvar for læring, samt fagleg og personleg utvikling.
Me er Alver
Me får vere der frå aller fyrste stund, og vi får følgje deg gjennom livet!
Politiattest
I tråd med helse- og omsorgstenestelova § 5-4 vert det stilt krav om tilfredsstillande politiattest ved tiltrede.
Om Alver kommune
Sjukeheimstenesta i Alver kommune består av 6 sjukeheimar: Knarvik sjukeheim, Lindås bu- og servicesenter, Meland sjukeheim på Frekhaug og Velferdssenteret på Manger. Sjukeheimstenesta har totalt 205 plassar fordelt på korttidsplassar og langtidsplassar for somatikk og demens, rehabiliteringsplassar og plassar til rullerande avlastning.
I tillegg til sjukeheimsavdelingar er kommunalt kjøkken og omsorgsbustad pluss organisert i sjukeheimstenesta.
Spørsmål om stillinga
Christina Løtveit Fosse
Tenesteleiar sjukeheim
+4740910884
[email protected]
Søknadsfrist: 9. juni 2025
Arbeidsgivar: Alver kommune
Kommune: Alver
Omfang: Heiltid
Varigheit: Fast
Arbeidsstad: Ostertunet, 5993 Ostereidet
Alver kommune – Einingsleiar Velferdssenteret Manger (søknadsfrist 09.06.2025)
Einingsleiar Velferdssenteret
Einingsleiar 100%
Frå 1/8-25 overtar sjukeheimstenesta ansvar for heildags omsorgsbustader på Manger og vi utvidar leiarteamet vårt. Velferdsenteret består av 38 plasser fordelt på korttidsplassar, langtidsplassar for somatisk sjuke pasienter, samt langtidsplasser for personar med demensssjukdom. Omsorgsbustad pluss ligg i samme bygg og har 21 bustader. 5 av desse er pr i dag brukt til avlastingsbustader.
Hovudansvar for dei ulike pasientgruppene samt personalansvar, fagansvar og HMS vil bli fordelt mellom to einingsleiarar ved avdelinga.
Avdelinga vil også ha ein fagansvarleg.
Tilsettgruppa vil bestå av sjukepleiarar, helsefagarbeidarar og pleiemedarbeidarar. Som einingsleiar ved avdeling Velferdssenteret vil du ha moglegheit til å setje ditt preg på avdelinga og byggja eit godt fagleg og godt samansveisa team i trivelege omgjevnader.
Om sjukeheimstenesta i Alver kommune
Sjukeheimstenesta i Alver består av 6 sjukeheimar: Velferdsenteret, Lindås bu- og servicesenter, Såta bu- og Servicesenter, Meland Sjukeheim, Knarvik Sjukeheim, og Helsehuset. Frå 1/8 -25 overtar me også ansvaret for omsorgsbustad pluss på Manger og Ostereidet. Sjukeheimstenesta har totalt 205 sjukeheimsplassar fordelte på langtidsplassar, kortidsplasser, rehabiliteringsplassar og plassar til rulleranda avlasting.
Me har 49 omsorgsbustader pluss, og 5 av bustadene på Manger blir brukt til avlasting.
Me har eigne legar som er tilsett i sjukeheimstenesta. I tilegg er også kommunalt kjøkken organisert i sjukeheimstenesta.
Er du ein god rollemodell som kan bidra til å skapa eit trygt og engasjerande arbeidsmiljø? Som leiar vil du ha heilskapleg ansvar for drift av avdelinga, under dette ansvaret for personal, HMS , fag og økonomi
Dine hovudoppgåver vil vera:
- Sikre eit høgt fagleg nivå på tenestetilbodet
- Organisera og utarbeida årlege turnusar
- Følgje opp dei vedtekne økonomiske rammene til avdelinga
- Planleggja og gjennomføre fagleg utviklingsarbeid saman med dei tilsette
- Systematisk følgje opp avvik og sikre implementering av forbetringsarbeid blant dei tilsette
- Sikre godt samarbeid med pårørande
Vidare vil du arbeida systematisk med lokale arbeidsmiljøgrupper for å sikra eit godt partssamarbeid mellom leiar, vernetenesta og tillitsvalde, godt arbeidsmiljø og gode tenester. Me vil følgja opp verksemdsplanar og delta aktivt i utvikingsprosessar.
Kvalifikasjonskrav
- Offentleg godkjent sjukepleiar
- Gode norskkunnskapar, skriftleg og munnleg. Dersom du er utdanna utanfor Norden treng du godkjend B2 – test
- Erfaring som leiar frå liknande avdeling
- Erfaring frå arbeid i kommunehelsetenesta
- Leiarutdanning
Kven er du?
Me søkjer ein engasjerte og omsorgsfull leiar som brenn for trygg og god eldreomsorg. Du er ein inspirerande rollemodell som motiverer teamet ditt og fremjer dialog og samarbeid. Du har gode kommunikasjons og samarbeidsevner, og er ein trygge relasjonsbyggar. Som person er du løysingsorientert og du trivst i ein travel og tidvis uføreseieleg arbeidskvardag.
Du er ansvarsmedviten, stødig og lojal, med eit heilskapleg perspektiv på avdelinga og verksemda. Du deler og formidlar kunnskap på ein trygg og god måte, og har evna til å arbeida både sjølvstendig og i team. Ditt faglege engasjement og målretta arbeidsmetode bidreg til eit inkluderande, positivt og raust arbeidsmiljø.
Me tilbyr
- Ein spennande jobb
- Ei leiargruppe som samarbeider, støtter og utfordrer kvarandre.
- Løn etter avtale
- God pensjonsordning i KLP
- Tilsetjing i samsvar med gjeldande lov- og avtaleverk
Me er ein organisasjon i læring!
Som ein del av arbeidet vert det forventa at du bidrar til ein læringskultur ved å dela kunnskap og utvikla deg i takt med endringar i samfunnet. Du heldt deg oppdatert på relevante arbeidsverktøy, arbeidsmetoder og aktivt tek ansvar for læring, samt fagleg og personleg utvikling.
Me er Alver
Me får vere der frå aller fyrste stund, og vi får følgje deg gjennom livet!
Politiattest
I tråd med helse- og omsorgstenestelova § 5-4 vert det stilt krav om tilfredsstillande politiattest ved tiltrede.
Om Alver kommune
Sjukeheimstenesta i Alver kommune består av 6 sjukeheimar: Knarvik sjukeheim, Lindås bu-og servicesenter, Meland sjukeheim på Frekhaug og Velferdssenteret på Manger. Sjukeheimstenesta har totalt 205 plassar fordelt på korttidsplassar og langtidsplassar for somatikk og demens, rehabiliteringsplassar og plassar til rullerande avlastning.
I tillegg til sjukeheimsavdelingar er kommunalt kjøkken og omsorgsboligpluss organisert i sjukeheimstenesta.
Spørsmål om stillinga
Christina Løtveit Fosse
Tenesteleiar sjukeheim
+4740910884
[email protected]
Søknadsfrist: 9. juni 2025
Arbeidsgivar: Alver kommune
Kommune: Alver
Omfang: Heiltid
Varigheit: Fast
Arbeidsstad: Velferdsenteret Manger, 5936 Manger
Senja kommune – Stillinger ved sykehjemmene i Senja (forskjellige søknadsfrister)
Klikk på aktuell utlysing under:
Alver kommune – Controller (søknadsfrist 17.06.2025)
Controller
Om stillinga:
Ønskjer du å bruke økonomikompetansen din til å skape oversikt og innsikt? Vi søkjer ein dyktig controllar til økonomiavdelinga i Alver kommune.
Du blir del at eit kompetent controllarteam i økonomiavdelinga. I avdelinga har du også kollegaer innan rekneskap, innkjøp og eigedomsskatt. Som controllar får du ei viktig rolle i å skape oversikt, gjere analysar og støtte opp under viktige økonomiske beslutningar. Dette er ei god moglegheit til å jobbe med varierte og viktige oppgåver i ein kommune som verdset samarbeid, kompetanse og utvikling.
Hovudoppgåvene dine vil vere:
- Bidra i arbeidet med budsjett, økonomiplan, rapportar og prognosar
- Utarbeide analysar som gir eit godt grunnlag for strategiske beslutningar
- Følgje opp økonomiske nøkkeltal og peike på moglegheiter for forbetring på tvers av kommunen
- Vere med på å utvikle arbeidsprosessar og styrke kvaliteten i økonomiarbeidet
- Delta i likviditetsoppfølging og økonomisk rapportering
- Samarbeide med kollegaer i økonomiavdelinga og andre einingar i kommunen
- Du vil jobbe tett med økonomisjef og leiarar i kommunen
- Utføre andre relevante oppgåver ved behovFyll inn eller innhent frå jobbanalyse
Kvalifikasjonar:
Stillinga krev høgare utdanning innan økonomi, men relevant erfaring kan kompensere for formell utdanning.
I tillegg ønskjer vi ein medarbeidar som har:
- Erfaring med økonomioppfølging, budsjettering og analysearbeid
- Erfaring frå større organisasjonar
- Kunnskap om MS Excel og visualiseringsverktøy som til dømes Power BI eller Tableau
- God digital kompetanse og systemforståing
Kven er du?
Vi legg stor vekt på dine personlege eigenskapar, og ser etter deg som er:
- analytisk og strukturert og har evna til å sjå samanhengar i komplekse økonomiske data
- proaktiv og løysingsorientert, med interesse for å drive forbetringar
- ein god lagspelar som også jobbar effektivt på eiga hand
- nysgjerrig på teknologi og ser moglegheiter
At du i tillegg er god på kommunikasjon og kan formidle økonomisk innsikt på ein klar og forståeleg måte, vil vere verdfullt for oss.
Vi tilbyr:
- Eit støttande og inkluderande arbeidsmiljø med dyktige kollegaer
- Varierte og meiningsfulle oppgåver
- Gode moglegheiter for fagleg og personleg utvikling
- Gode pensjons- og forsikringsordningar gjennom KLP
- Lønn og tilsetjingsvilkår etter avtale
- Ein trygg og god arbeidsplass
Vi er Alver
VI får vere der frå aller fyrste stund, og vi får følgje deg gjennom livet!
Om Alver kommune
Alver kommune – Ein spennande organisasjon for engasjerte og kompetente medarbeidarar!
Velkomen til Alver kommune, ein kommune som har vakse til å bli ein av dei største kommunane i fylket. Med om lag 30 000 innbyggjarar og 2 700 dedikerte tilsette, har vi eit sterkt samfunn som søkjer å løyse utfordringar og utvikle seg vidare.
Vår plassering nord for Bergen gir oss privilegiet av ei variert og fascinerande natur. Frå rolege fjordar og opne havområde til majestetiske fjell og lokale toppar, byr Alver kommune på ei rekkje utandørs opplevingar. Vi er også stolte av å huse verdas beste korps og vere vertskap for eit rikt kulturliv.
Vi verdset meiningsfulle oppgåver og ser på kvar einaste medarbeidar som ein verdifull bidragsytar til vårt viktige samfunnsoppdrag. Som ein del av vårt team vil du få moglegheita til å engasjere deg og bruke din kompetanse til å forme framtida til vår kommune. Vi legg vekt på å skape eit arbeidsmiljø der du kan bløme og utvikle deg. Alver kommune har heiltidskultur som satsingsområde i heile organisasjonen.
Bli med på vårt eventyr i Alver kommune, der vi søkjer etter dedikerte og dyktige menneske som ønsker å vere ein del av vår felles suksesshistorie. Vi ser fram til å ønskje deg velkommen og gi deg ei meiningsfull og givande karriere hos oss.
Spørsmål om stillinga
Runar Bertheussen
økonomisjef
+47 93 65 85 86
[email protected]
Søknadsfrist: 17. juni 2025
Arbeidsgivar: Alver kommune
Kommune: Alver
Omfang: Heiltid
Varigheit: Fast
Arbeidsstad: Kvernhusmyrane 41, 5914 Isdalstø
Ål kommune – Vernepleiar, Miljøterapitenesta (søknadsfrist 15.06.2025)
Vernepleiar
Du ønskjer å vere ein aktiv bidragsytar til kunnskapsbasert praksis og bidra til utvikling av arbeidsplassen din.
Miljøterapitenesta tilbyr tilrettelagde heimetenester til personar med ulike funksjonsnedsetjingar. Dette omfattar heildøgnstenester, avlastningstiltak, dagtilbod, praktisk bistand, opplæring og støtte til pårørande.
Ledige stillingar:
Avdeling 1 og avdeling 2 har ledige stillingar som vernepleiar – inntil 100 % i turnus med arbeid kvar 3. helg. Vi har både faste og mellombels stillingar ledig.
Arbeidsoppgåver
Hjå oss får du ein variert og meiningsfull arbeidskvardag, der du:
- Gir heilskapleg og individuell oppfølging til menneske i alderen 5–70 år.
- Blir ein viktig del av eit fagleg sterkt og engasjert team.
- Arbeider med målretta miljøarbeid og livsmeistring i fokus.
- Bidreg til brukarmedverknad, livsglede og utvikling.
- Følgjer opp helse- og omsorgslova kapittel 9.
- Tek del i tverrfagleg samarbeid med skule, barnehage, PPT, KE og andre instansar.
- Samarbeidar med pårørande.
- Handterer legemiddel og held oversikt over dokumentasjon og rutinar.
- Rapporterer i tråd med interne rutinar og gjeldande lovverk og aktivt bidra til å sikre individuelle, faglege og etisk forsvarlege tenester.
- Er ein aktiv pådrivar for å skape godt fagmiljø og samarbeid mellom faggrupper, samt rettleie studentar, elevar og medarbeidarar.
Kvalifikasjonar:
- Har norsk autorisasjon som vernepleiar.
- Har førarkort klasse B.
- Meistrar norsk godt – både munnleg og skriftleg (minimum nivå B2).
- Har evne og vilje til å vere i fysisk aktivitet.
Det som kjenneteiknar deg er at du:
- Har brukarfokus.
- Er raus, fleksibel, samarbeidsvillig og har evne til nytetenking.
- Prioriterer høgt verdiar som respekt, lojalitet og etikk.
- Har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner og evne til å skape tillit.
- Likar å jobbe i team så vel som sjølvstendig.
- Har evne til å ta imot rettleiing.
Det blir lagt stor vekt på personlege eigenskapar
Me tilbyr
- Spennande, varierte og meiningsfulle arbeidsoppgåver.
- Trygge og dyktige kollegaer som løftar kvarandre.
- Turnusordning med dag-/kveldsvakter og arbeid kvar 3. helg – eller langvakter på 9–14 timar med lengre friperiodar.
- Moglegheit for fagleg utvikling gjennom kurs, vidareutdanning og rettleiing.
- Rabattert treningssenter – ta vare på deg sjølv, også!
- Løn etter tariff og gode pensjonsordningar gjennom KLP.
- Rekrutterings- og behaldingstillegg for vernepleiarar i turnus.
Søknad og politiattest
- Vitnemål og attestar legg du inn saman med søknaden.
- Den som vert tilsett må legge fram politiattest ikkje eldre enn tre månadar.
- Intervju og tilsetjing kan skje fortløpande i søknadsperioden.
- Kommunen følgjer offentleglova § 25 ved eventuell offentleggjering av søkjarlista.
Flytte til Ål?
Drøymer du om å flytte til ei vakker fjellbygd? Ynskjer du deg eit godt kultur- og idrettstilbod, spennande jobbmoglegheiter og eit trygt oppvekstmiljø? Då er du velkomen til Ål!
Vil du bli ein del av laget vårt?
Då håper vi du sender inn ein søknad! Har du spørsmål, ikkje nøl med å ta kontakt.
Vi gler oss til å høyre frå deg – velkomen som søkjar!
Fylke: Buskerud
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Skift/turnus
Søknadsfrist: 15.06.2025
Arbeidsstad: Miljøterapitenesta
Kontaktpersonar:
Heimeside:
/www.aal.kommune.no/meny/helse-og-omsorg/miljoterapi/
Adresse:
Prestegardsjordet 24 3570 Ål
Ål kommune Miljøterapitenesta
Me i miljøterapitenesta tilbyr tilrettelagte heimetenester til personar med ulike funksjonsnedsettingar. Dette inkluderer heildøgns tenestar, avlastningstiltak, dagtilbod, praktisk bistand og opplæring samt pårørandestøtte. Hovudmålet for Miljøterapitenesta er å ivareta brukaren sitt behov for tryggleik, verdigheit, meistring og sosial liv ut frå den einskilde sine føresetnader. Miljøterapitenesta består av 2 avdelingar med kvar sin leiar. Basen ligger sentralt i Ål med gangavstand til sentrum.
Hallingdal er ein spennande møteplass mellom aust og vest med eit rikt mangfald av arbeidsplassar og tilbod sumar og vinter. Draumeplass for deg som likar friluftsliv, kultur og eit kortreist og køfritt kvardagsliv. . Bu og levekostnadene er rimelegare enn i dei store byane, noko som gjer at du kan bruke pengar på å realisere draumane dine. Ål kommune er kåra som ein av dei beste kulturkommunane i Noreg. Kulturhuset tilbyr spennande og variert program for heile Hallingdal
Heimeside:
/www.aal.kommune.no/meny/helse-og-omsorg/miljoterapi/
Adresse:
Prestegardsjordet 24 3570 Ål
Kart:
+
−
Leaflet | © OpenStreetMap contributors, © OpenStreetMap UA contributors
Ål kommune Miljøterapitenesta
Me i miljøterapitenesta tilbyr tilrettelagte heimetenester til personar med ulike funksjonsnedsettingar. Dette inkluderer heildøgns tenestar, avlastningstiltak, dagtilbod, praktisk bistand og opplæring samt pårørandestøtte. Hovudmålet for Miljøterapitenesta er å ivareta brukaren sitt behov for tryggleik, verdigheit, meistring og sosial liv ut frå den einskilde sine føresetnader. Miljøterapitenesta består av 2 avdelingar med kvar sin leiar. Basen ligger sentralt i Ål med gangavstand til sentrum.
Hallingdal er ein spennande møteplass mellom aust og vest med eit rikt mangfald av arbeidsplassar og tilbod sumar og vinter. Draumeplass for deg som likar friluftsliv, kultur og eit kortreist og køfritt kvardagsliv. . Bu og levekostnadene er rimelegare enn i dei store byane, noko som gjer at du kan bruke pengar på å realisere draumane dine. Ål kommune er kåra som ein av dei beste kulturkommunane i Noreg. Kulturhuset tilbyr spennande og variert program for heile Hallingdal
Ørland kommune – Landbruksrådgiver / jordbruksrådgiver / agronom (Søknadsfrist 15.06.2025)
Landbruksrådgiver/jordbruksrådgiver/agronom
Kommune i vekst med ledig stilling stilling som rådgiver, 100 % fast stilling
Har du bakgrunn innen jord-, plantefag eller erfaring fra offentlig forvaltning?
Da ønsker vi å ha DEG med på laget vårt!
Vi tilbyr deg en stilling med interessante arbeidsoppgaver og muligheter til å forvalte landbruksressursene i Ørland. Vi er en stolt landbrukskommune med et aktivt grønt næringsliv. Produksjonsmiljøene innen husdyrhold og planteproduksjon er fremtidsrettede, og for tiden har vi ca. 190 aktive jordbruksforetak.
Landbruksavdelingen har ansvaret for all lov- og virkemiddelforvaltning innen jord- og skogbruk i kommunen, med 6 medarbeidere innenfor relevante fagfelt. Vi holder til på Brekstad, og er samlokalisert med de andre avdelingene under Enhet for plan, forvaltning og landbruk. Norsk Landbruksrådgivning, Landbrukstjenester Fosen og Roret Ørland kulturforetak har også kontor i samme bygg. Dette gjør at vi har et mangfoldig fagmiljø med samarbeid på tvers.
Flytter du hit og jobber i Ørland kommune er du omfattet av den statlige ordningen med sletting av studielån inntil kr. 25000 per år fra 01.01.2025.
Søknadsfrist: 15.06.2025
Arbeidsgiver: Ørland kommune
Sted: Brekstad
Stillingstittel: Landbruksrådgiver/jordbruksrådgiver/agronom
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4976691295
Arbeidsoppgaver
- Saksbehandling etter jordloven, konsesjonsloven og annet relevant regelverk
- Saksbehandling knyttet til økonomiske virkemidler i jordbruket
- Veiledning og utadrettet virksomhet
Merk at oppgavene fordeles etter avdelingens behov, med fokus på tilsattes kvalifikasjoner og interesse.
Kvalifikasjoner
- Høyere landbruksfaglig utdanning fra universitet eller høyskole. Annen relevant fagkompetanse i kombinasjon med praktisk erfaring kan veie opp for manglende formalkompetanse. Nyutdannede oppfordres til å søke
- God muntlig og skriftlig kommunikasjonsevne på norsk
- Gode digitale ferdigheter
- Førerkort klasse B
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Personlige egenskaper
- Lagspiller
- Stor arbeidskapasitet
- God gjennomføringsevne og vilje til å hjelpe til der det trengs
Vi tilbyr
- Et mangfoldig fagmiljø, med muligheter for kompetanseutvikling
- Et godt arbeidsmiljø med fokus på mestring, medvirkning og teamarbeid
- Gode lønns- og arbeidsvilkår, lønn etter avtale. God pensjonsordning i KLP
- Fleksibel arbeidstidsordning
Rådhusgata 4, 7130 Brekstad, Norge
Kontaktinformasjon
Hanne Koksvik Høysæter
Avdelingsleder landbruk
Telefon:468 58 142
Ingvild Bjelland Lende
Enhetsleder plan, forvaltning, landbruk
Telefon:478 50 607
Ørland kommune – kystens midtpunkt!
Ørland kommune finner du på Fosen i Trøndelag. Kommunen har omlag 10 450 innbyggere. Administrasjonssentrum finner du i tettstedet Bjugn. Kystbyen Brekstad er regionalt sentrum for handel og samferdsel.
Fra Ørland kommune er det en times reisetid med hurtigbåt til Trondheim. Vi har også flere daglige flyavganger mellom Ørland lufthavn og Oslo lufthavn Gardermoen.
Ørland kommune har fokus på bolyst for alle. Vi satser på gode oppvekstvilkår og gode helse- og omsorgstjenester. Kommunen kan by på et svært rikt kultur- og idrettstilbud. Naturen i Ørland spenner fra ramsalt sjø og hav, via et rikt og historisk kulturlandskap til skog og fjell. Sjømerket Torra i Ørland markerer midtpunktet av norskekysten.
Verdigrunnlaget vårt uttrykker den organisasjonskulturen og de prinsipper vi legger til grunn når vi samhandler internt og hvordan vi ønsker at brukere, innbyggere og samarbeidspartnere skal oppleve møtet med oss fra Ørland kommune. Våre verdier er bærekraftig og tillitsskapende.
Velkommen til Ørland – mulighetens kommune!
Kongsvinger kommune – Undervisnings – stilling Vennersberg skole (Søknadsfrist 10.06.2025)
Undervisningsstilling Vennersberg skole
Hver eneste dag gjør våre lærere i skolen en innsats for å hjelpe våre barn å nå sine drømmer og mål. Vi trenger enda flere som kan bidra til at alle barn og unge får brukt sitt fulle potensial og blitt den beste utgaven av seg selv. Er du en av dem?
Våre satsingsområder er inkludering, grunnleggende ferdigheter, mestringsorientert læringsledelse og eleven som ressurs. Vi benytter læringsbrett i opplæringen.
Vennersberg skole har behov for lærer på mellomtrinnet med kompetanse innenfor minst ett av basisfagene.
Vi på Vennersberg skole er stolte av vårt mangfoldige miljø og fokus på eleven som ressurs. Skolen ligger i nærhet til fine ute- og turområder som vi benytter jevnlig både som turmål og som arena for uteskole.
Vår visjon er Mot fremtiden- med rett til å lykkes i livet, med verdier som Fremoverlent, Tilhørighet og Samarbeid.
Søknadsfrist: 10.06.2025
Arbeidsgiver: Kongsvinger kommune
Sted: Kongsvinger
Stillingstittel: Undervisningsstilling Vennersberg skole
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Vikariat
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4976016345
Arbeidsoppgaver
- Undervisningsoppgaver i tett samarbeid med lærere eller annet personell
- Deltakelse i undervisnings- og skoleutvikling gjennom profesjonsfellesskap på skolenivå
- Tverrfaglige samarbeidsoppgaver knyttet til elevenes utvikling
Kvalifikasjoner
- Godkjent lærerutdanning
- Minimum 30 studiepoeng i aktuelle basisfag
- Relevant erfaring fra arbeid på barnetrinnet
- Erfaring med bruk av IKT i opplæringen – gjerne erfaring med læringsbrett
- Erfaring fra særskilt norskopplæring – Norsk 2 er ønskelig
Personlige egenskaper
- Positiv, motivert og engasjert klasseleder
- Respektfull og anerkjennende opptreden
- Gode kommunikasjonsevner som fremmer tillit
- Evne til å arbeide selvstendig
- Gode samarbeidsevner, er fleksibel og evner å arbeide i team
- Er bevisst egen innvirkning på arbeidsmiljøet
Personlige egenskaper vil bli særskilt vektlagt
Vi tilbyr
- Lønn etter relevante kvalifikasjoner og gjeldende lov- og avtaleverk
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Annet
Politiattest må fremlegges før tilsetting.
Kongsvinger kommune ønsker å gjenspeile befolkningen for øvrig og være en mangfoldig organisasjon. Kvalifiserte kandidater uansett alder, kjønn eller etnisitet oppfordres til å søke.
Kommunen mottar alle søknader elektronisk. Vi henstiller søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg.
Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd. Dersom attester og vitnemål ikke legges ved den elektroniske søknaden, ber vi om at disse tas med til et eventuelt intervju.
Vi gjør oppmerksom på at mailutvekslingen mellom deg og kommunen kan havne i søppelpost/spam/trash. Dersom du ikke mottar mail med bekreftelse på mottatt søknad kan dette være årsaken. Avsenderadressen vil være @webcruitermail.no.
Vennersberg skole, Duevegen 2, 2209 Kongsvinger, Norge
Kontaktinformasjon
Lena Godnes
Rektor, Vennersberg skole
Telefon:+47 907 08 056
E-post:[email protected]
Kongsvinger kommune ligger i Norges grønne hjerte med småbyens kvaliteter. Vi har et rikt idretts- og kulturliv og jobber for å videreutvikle et levende og urbant sentrum og et næringsliv i vekst. Mangfold, inkludering og livsmestring er også viktige elementer i vår strategi for å være en attraktiv kommune.
Nes kommune Fritid og frivillighet – Utekontakt, 100 % fast (søknadsfrist 09.06.2025)
Utekontakt, 100 % fast
Vi søker en utekontakt i 100 % fast stilling med et stort hjerte og engasjement for ungdom.
Vi søker etter deg som er en trygg og tydelig utekontakt, med stort engasjement for forebyggende arbeid.UngInes er team som skal bidra til å skape trygge oppvekstforhold og forebygge negativ utvikling i barne- og ungdomsmiljøer. Så brenner du for arbeid med ungdom og har lyst på verdens beste jobb, bli med på laget!
Utekontakten jobber primært forebyggende og oppsøkende blant ungdom i alderen 13-24 år. Stillingen er en del av teamet ungInes som består av tilsammen 6 medarbeidere som arbeider forebyggende og aktivt med ulike dedikerte ansvarsområder og tjenestetilbud. UngInes samarbeider med skole,familiens hus, SLT og øvrige instanser som jobber med barn og unge i Nes kommune.
En kjerneoppgave er relasjonsarbeid overfor ulike ungdom og ungdomsmiljø som kan være vanskelige å nå. Våre åpne møteplasser for ungdom har som mål å skape trygge fritidsarenaer for ungdom. Stillingen vi lyser ut er knyttet til disse tjenestene, og vil innebære arbeidstid dag og kveld, fast to og tre kvelder i uka, og ca en fredag pr. mnd. Det må påberegnes ekstra jobbing ved spesielle anledninger når ungdom er ute.
Arbeidsoppgaver
- Kontaktetablering,råd og veiledning
- Oppfølging av og samarbeid rundt utsatt ungdom
- Oppsøkende sosialt arbeid
- Deltagelse i kommunalt samarbeid og prosjekter
- Holdningsskapende arbeid
- Videreformidling og samarbeid med andre instanser
- Arbeide inn i virksomhetens ferietilbud
- Jobbe med frivillig ruskontrakt
Kvalifikasjoner
- 3-årig sosialfaglig høyskoleutdannelse.
- Ved mange års erfaring med oppsøkende arbeid kan kravet om høgskole fravikes.
- Personlig egnethet vektlegges.
- Erfaring med arbeid inn i mot rus og psykiske lidelser er ønskelig.
- Kompetanse og arbeidserfaring innenfor oppsøkende sosialfaglig arbeid
- Erfaring fra miljøterapeutisk arbeid med målgruppen (10-23 år) er en forutsetning
- Søker må ha førerkort
- Godkjent politiattest må fremvises før tilstredelse, ikke eldre enn 3 måneder
Personlige egenskaper
- Det vil bli tatt hensyn til at utekontaktens medarbeidere i ungInes skal utfylle hverandre når det gjelder kompetanse og personlige ferdigheter.
- God relasjonsevne
- Selvstendig, lojal og engasjert
- Det stilles høye krav til fleksibilitet og omstillingsevne
- Evne til å planlegge og styre sin egen arbeidshverdag på en produktiv måte er en forutsetning for å lykkes i oppsøkende sosialt arbeid
- God kjennskap til sosiale medier og ungdommers nettbruk, samt erfaring med bruk av sosiale medier i ungdomsrettet arbeid
Vi tilbyr
Hos oss får du en meningsfull arbeidshverdag, med utfordrende og varierte arbeidsoppgaver, og mulighet til å utvikle deg både personlig og faglig.
- Lønn i henhold til tariff
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Det er 6 mnd. prøvetid i faste stillinger. I midlertidige stillinger er prøvetid halvparten av ansettelsesperioden, maksimalt 6 mnd.
Prakitisk informasjon om søkerprosessen
Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Du kan lese mer om hvordan du søker Her.
Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskrav som er beskrevet i annonsen.
Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.
Minst to referanser skal oppgis.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.
Velkommen som søker!
Referansenummer: 2025/2014
Fylke: Akershus
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Sektor: Kultur
Søknadsfrist: 09.06.2025
Tiltredelse: snarest
Arbeidssted: Fritid og frivillighet
Kontaktpersoner:
Hjemmeside:
www.nes.kommune.no/tjenester/kultur-og-aktivitet/
Adresse:
Rådhusgata 2 2150 Årnes
Nes kommune Fritid og frivillighet
Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har straks 25.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud. I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen.
Elverum videregående skole – Avdelingsleder – realfag (søknadsfrist 10.06.2025)
Elverum videregående skole – Avdelingsleder – realfag
Beskrivelse
Vil du være med å utvikle Elverum videregående skole?
Elverum videregående skole har ledig 100% fast stilling som avdelingsleder innen realfag.
Vi søker deg som
- er en tydelig leder
- har en åpen og inkluderende lederstil
- er fleksibel og har evne til å ta initiativ
- har god systemforståelse
- har evne til å bygge gode relasjoner til ansatte, elever og foresatte
- er engasjert i å arbeide med skolens mål og strategier
Vi tilbyr
- et inspirerende, inkluderende og utviklingsorientert arbeidsmiljø
- et bredt og spennende fagmiljø
- samarbeid med dyktige kollegaer som har ambisjoner på elevenes vegne
- lønn etter gjeldende avtaleverk
- fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger
Om stillingen
- 100 % fast stilling ledig med tiltredelse etter avtale
- arbeidssted Elverum videregående skole
- stillingen som avdelingsleder vil være en del av skolens ledelse
- den som tilsettes i stillingen vil bli innplassert i stillingskode avhengig av krav til stillingen, utdanning og erfaring jf. lov- og avtaleverk
- skolen har visjonen «Sammen for utvikling og mestring» som ligger til grunn for arbeidet vårt
Arbeidsoppgaver
- ansvar for pedagogisk ledelse og utvikling på avdeling realfag
- personalansvar og økonomiansvar
- elevansvar for enkelte klasser innen studiespesialisering
- oppfølging av elevenes læringsmiljø
- administrative og pedagogiske støtteoppgaver vil være en del av stillingen
Kvalifikasjoner
- relevant høyere utdanning
- pedagogisk utdanning
- relevant lederutdanning og ledererfaring er ønskelig
- god skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne i norsk
Søknad
Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.
Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.
Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.
Fylkeskommunen er en virksomhet i utvikling og endring. Arbeidsoppgaver, ansvarsområder og organisering vil derfor kunne utvikle og endre seg i takt med organisasjonens behov.
Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.
Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.
Vi ser fram til å motta søknaden din.
Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Stillingsnivå: Avdelingsleder
Stillingstype: Fast stilling
Arbeidsområde: Videregående skole
Hjemmekontorstatus: Ikke mulighet for hjemmekontor
Søknadsfrist: 10.06.2025
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Elverum
Kontaktpersoner:
Ass.rektor/avdelingsleder Kari Synøve Bakken
mob: +47 99 57 75 85
Rektor Einar Moan
mob: +47 90 76 56 59
Hjemmeside:
https://www.innlandetfylke.no/
Adresse:
Kirkeveien 1 2402 Elverum
Innlandet fylkeskommune Elverum videregående skole
Elverum videregående skole er en totalrenovert skole med et bredt fagtilbud. Skolen har ca. 1100 elever og 180 ansatte.
Skolen har utdanningsprogram innen elektro og datateknologi, bygg- og anleggsteknikk, teknologi og industrifag (TIF), service, samferdsel og reiseliv og helse- og oppvekstfag. Innen studieforberedende utdanningsprogram tilbys i tillegg til vanlig studiespesialisering; idrettsfag, kunst, design og arkitektur (KDA). Skolen har en internasjonal linje (IB). I tillegg til dette er det også to påbyggsklasser, en stor tilrettelagt klasse, voksenopplæring og et alternativt opplæringstilbud gjennom «Finn din vei».
På Elverum videregående skole er alle ansatte opptatt av at alle elevene skal føle seg trygge, motiverte og sammen skal vi lykkes med de målene vi setter for skolen og den enkelte elev. Derfor er vi opptatt av tett elevoppfølging, systematisk jobbing med vurdering for læring på alle nivåer, gode fagmiljøer, og et godt læringsmiljø.
Skolen er under stadig utvikling, og har dyktige og engasjerte elever og ansatte.
Skolen eies og drives av Innlandet fylkeskommune.
Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS