Miljøterapeut – Vikariat, 100 % stilling dagtid., Oppsøkende team (søknadsfrist 25.11.2024)

Rana kommune

Psykisk helse og miljøterapi.

Miljøterapeut – Vikariat, 100 % stilling dagtid.

 

Avdeling for psykisk helse og miljøterapi er en fagavdeling i sektor for helse- og mestring.

Fagavdelingen gir blant annet tjenester innen fagfeltene psykisk helse- og rusarbeid. Ved seksjon for psykisk helse og rus – Oppsøkende team, er det ledig vikariat 100 % stilling som miljøterapeut for snarlig tiltredelse. Vikarperioden er 13 måneder.

Arbeidsområde/ arbeidsoppgaver:

Terapeutisk arbeid i samarbeid med mennesker som har utfordringer med rusmidler og/ eller psykisk helse.
Oppfølging av mennesker med moderate til alvorlige psykisk helse- og ruslidelser.
Gjennom den enkeltes ressurser, legge til rette for utvikling, fremme autonomi og livskvalitet.
Blant annet med utgangspunkt i hjemmesituasjonen eller nærmiljø.
Samarbeid med naturlige aktører i den enkeltes nettverk.
Miljøterapeuten inngår i team med teamleder.

Kvalifikasjonskrav:

Sosionom, sykepleier eller vernepleier med norsk autorisasjon.
Førerkort kl. B.
Søker må beherske norsk godt, minimum tilsvarende nivå B2, og det legges vekt på at søker har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
Gyldig politiattest ved tiltredelse, jf. Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4

Ønskede kvalifikasjoner.

Videreutdanning i psykisk helse- og/ eller rusarbeid.
Erfaring fra arbeid med mennesker med utfordringer knyttet til psykisk helse og/ eller rusmidler.
Kjennskap til kommunens øvrige hjelpeapparat/ tilbud til mennesker med utfordringer knyttet til psykisk helse og/ eller rusmidler.

Personlig egnethet/ personlige egenskaper:

Selvstendig.
Evne til å bygge gode relasjoner.
Samarbeidsevner.
Interesse for fagene, oppdatert.
Endringsvillig.
Fleksibel.

To referanser må oppgis i søknaden, der den ene må være fra arbeidsgiver. Aktuelle søkere blir innkalt til intervju.

Fortrinnsrett for interne søkere vil bli tatt hensyn til ved ansettelsen.

Stillingskode og lønn fastsettes på grunnlag av utdanning, lønnsansiennitet og intern lønnsstruktur.

Lønnsansiennitet beregnes ut fra vitnemål og attester, som legges ved søknaden. Det gis tillegg for relevant tilleggs-/videreutdanning.

Vitnemål og attester må legges ved i søknaden. Vitnemål fra utenlandske høyskoler/universiteter må være NOKUT-godkjent.

Politiattest skal fremskaffes først når søkeren har fått tilbud om stilling. Stillingen tilbys under forutsetning av at attesten ikke viser anmerkninger som enten fører til utelukkelse fra ansettelse, eller at søker finnes uegnet etter Rana kommunes vurderinger.

Rana kommune praktiserer mer offentlighet. I henhold til Offentlighetsloven §25 kan opplysninger om søker bli offentliggjort selv om søker ber om anonymitet.

Flytteutgifter kan dekkes etter eget reglement. Dette gjelder faste stillinger og stillinger som har minst to års varighet.

 

Spørsmål knyttet til stillingen og ansettelsesprosessen kan rettes til:

Seksjonsleder Svein Helge Fagermo, tlf: 75 14 64 15, eller teamleder Sissel Jørgensen, tlf: 75 14 63 52.

E-post: [email protected] eller [email protected]

Rana kommune er en åpen og inkluderende arbeidsgiver, hvor alle søkere blir vurdert likeverdig. Vi oppfordrer derfor kvalifiserte søkere til å søke uten hensyn til alder, kjønn, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn.

Søknad skal sendes via elektronisk søknadsskjema, se link på denne side.

 

Søknadsfrist: 25.11.2024.

 

Søk på stillingen her.

Referansenummer: 2024/27329

Fylke: Nordland

Jobbtype: Vikariat

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

Sektor: Helse og mestring

Søknadsfrist: 27.10.2024

Tiltredelse: 28.10.2024

Arbeidssted: Oppsøkende team

 

Kontaktpersoner:

Svein Helge Fagermo

tlf: +47 75146415  mob: +47 41204078

Hjemmeside:
www.rana.kommune.no
Adresse: Halvor Heyerdalsvei 44 8622 Mo i Rana

Rana kommune

Rana kommune er Norges fjerde største kommune. Mellom fjord og fjell finner du alt du kan tenke deg av naturopplevelser hele året! Polarsirkelbyen Mo i Rana har over 26 000 innbyggere og er kommunikasjonssenter mellom øst og vest, nord og syd. Her møtes europaveier, fly, jernbane og båt.
Rana er vertskommune for Mo Industripark, en av landets største og grønneste industriparker. Grunnlaget for denne industrien er tilgang på mineraler, fornybar energi og høy kompetanse.
Midt i byen finner du Campus Helgeland, en motor for kompetanse, nyskapning og utvikling. Her finner du en rekke studietilbud i regi av Nord Universitet og Universitet i Tromsø.
Kompetanse er et nøkkelord for Polarsirkelkommunen. La Rana bli en plattform for din karriereutvikling!

Del stillingen

Selskap

Rana kommune

Kontaktinfo

  • Svein Helge Fagermo
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 75146415 mob: +47 4120407

Lokasjon

  • Mo I Rana

Søknadsfrist

November 25, 2024

Pedagogisk leiar 100% fast ved Rabben barnehage (søknadsfrist 24.11.2024)

 

100% stilling som pedagogisk leiar i Rabben barnehage

 

 

Stillinga er ledig frå 1. desember 2024

 

Rabben barnehage er ein 5 avdelings barnehage med 74 barn/102 plassar, som ligg på Eide i Odda, nær den vidaregåande skulen, ungdomsskule og Odda stadion. Hovden naturområde ligg like ved. Barna skal oppleva tryggleik, trivsel, glede, leik, fellesskap, meistring og læring i barnehagen vår! Me nyttar heile nærområdet vårt som ein del av barnehagetilbodet. Barnehagen har mange faste turplassar og områder som vi brukar til leik, læring og kunnskapsbygging om byen og naturen vår.

 

Vi ynskjer oss ein pedagogisk leiar som er engasjert på vegne av barna. Du likar å samarbeide med andre, har evne til å skape gode relasjoner, jobbe systematisk, sjølvstendig og ta ansvar. Du er opptatt av kvalitet i barnehagen og ynskjer å utvikle deg faglig. I tillegg er du digitalt kompetent og oppdatert og ynskjer å bidra og vere ein pådrivar til eit godt arbeidmiljø.

 

Arbeidsoppgåver:

Som pedagogisk leiar har du ansvar for

  • barna sin trivsel og utvikling i det daglige arbeidet med barna.
  • å planleggja, tilretteleggja, gjennomføra, vurdera og dokumentera det pedagogiske og praktiske arbeidet på avdelinga i samsvar med gjeldande lovverk
  • å medverka til eit godt arbeidsmiljø
  • å leggja til rette for eit godt foreldresamarbeid.
  • å vurdera avdelingen sine samla ressursar; som medarbeidarens kvalifikasjonar, tid ein har til disposisjon, barnehagens fysiske rammebetingelsar og barnegruppas forutsetningar.
  • at barn med spesielle behov vert integrerte i barnehagen, og har nytte av barnehagetilbodet
  • gje pedagogisk rettleiing på avdelinga
  • tverrfagleg samabeid med ulike instansar

 

Kvalifikasjonar

  • Utdanning: Barnehagelærerutdanning, andre søkarar kan og bli vurdert om dei har relevant erfaring, og viser interesse for arbeidet.
  • Erfaring er ynskjeleg
  • Evne til å jobba målretta, sjølvstendig og systematisk
  • Digitale kunnskaper
  • Personlege eigenskapar- og interesse for faget vert sterkt vektlagt.
  • Norskkunnskapar tilsvarande nivå A2 i skriftleg framstilling og nivå B1 i leseforståing, lytteforståing og munnleg kommunikasjon
  • Krav om politiattest ikkje eldre enn 3 mnd
  • Godkjent tuberkulinstatus

 

Me tilbyr:

  • Varierte arbeidsoppgåver i eit travelt, men kjekt arbeidsmiljø
  • Løn etter hovudtariffavtalen
  • Rekrutteringsavtale
    -etter 1 år som barnehagelærer får ein utbetalt kr 30.000,-
    -etter 2 år som barnehagelærer får ein nye 30.000,-
  • Pedagogisk leiar tillegg: kr 36.000,-
  • Gode moglegheiter for kompetanseheving med støtte frå kommunen
  • Ullensvang kommune har inkluderande arbeidsliv (IA), fleksibel arbeidstid og gode permisjons- og pensjonsvilkår.

 

Til orientering om Offentleglova:

Utgangspunktet er at alle søkjarnamn er offentlege etter Offentleglova. Det betyr at ditt namn vert gjort offentleg på kommunen si postliste når du har søkt ledig stilling.
For å gjera unntak må kommunen ha heimel i lova og vurdera konkret i kvar sak kva som er grunnen til unntaket.
I følgje offentleglova § 25 vert det stilt følgjande krav for å få unntak:
«Det kan likevel gjerast unntak frå innsyn for opplysningar om ein søkjar dersom vedkommande sjølv ber om det. Ved vurderinga av om ei slik oppmoding skal takast til følgje, skal det leggjast vekt på om det knyter seg særleg offentleg interesse til stillinga. I utlysinga skal det gjerast oppmerksam på at opplysningar om søkjaren kan bli gjort offentlege sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje blir teke til følgje, skal søkjaren varslast om dette.

 

Arbeidsavtalar i Ullensvang kommune:

Dei som vert tilsett i Ullensvang kommune får tilsendt arbeidsavtale til digital signering. Du får tilsendt sms og e-post med link til digital arbeidsavtale. Viss du har fått munnleg melding om at du er tilsett vil du få tilsendt arbeidsavtale. Viss du ikkje får e–post i innboksen din, sjekk uønska e-post/søppelpost, eller fylge følgjande link: https://signering.posten.no/

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 24.11.2024
Arbeidsstad: Odda

 

Kontaktpersonar:

Kristin Opedal
mob: +47 90257329

 

Heimeside:

ullensvang.kommune.no

 

Adresse:

Opheimsgata 31 5750 Odda

 

Ullensvang kommune Rabben barnehage

– ein ny, livskraftig og attraktiv kommune i Hardanger.

Ullensvang kommune er ein attraktiv stad å bu, arbeida og starta næringsverksemd! Vi kan tilby spennande og meiningsfulle arbeidsoppgåver i ein kommune som er i utvikling. Her finn du fjord, fjell, fonn, frukt, landbruk, havbruk og verdsleiande industri i ein og same kommune. Kommunen har omlag 11 100 innbyggjarar, der Odda er administrasjonssenter i kommunen omkransa av sterke bygder.

Oppdraget vårt er å levera gode tenestar, vera ein god samfunnsutviklar og arbeide for vidare vekst og utvikling i kommunen. Gjennom motiverte og dyktige medarbeidarar løyser vi dette viktige samfunnsoppdraget, og ynskjer å ha fleire med på laget.

Vi ønsker medarbeidarar med ulik bakgrunn, fagkombinasjonar, kompetanse, livserfaring og perspektiv. Det gir oss eit mangfaldig arbeidsmiljø som set oss betre i stand til å løysa oppgåvene. I Ullensvang kommune er vi opptekne av mangfald og inkludering, det er viktig for oss å ha ein arbeidsstyrke som representerer befolkninga. Vi oppmodar alle som er kvalifisert til å søkja, uavhengig av alder, kjønn og kjønnsidentitet, funksjonsevne, livssyn eller etnisk bakgrunn. Vi legg til rette arbeidsplassen ved behov.

Tar du utfordringa ?

Lenkjetekst: Tilgjengelegheitserklæring for nettsidsa

Lenkje: https://uustatus.no/nn/erklaringer/publisert/bac52677-0999-4760-90dd-d3d03abdaf49 

Del stillingen

Selskap

Ullensvang kommune

Kontaktinfo

  • Kristin Opedal
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 902 57 329

Lokasjon

  • Odda

Søknadsfrist

November 24, 2024

Spesialkonsulent / tiltakskonsulent til barnevernstjenesten (Søknadsfrist 21.11.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

Tiltaksarbeider

 

 

Brenner du for barn og unge innenfor barnevernfeltet? Da vil vi at du leser videre!

Vi har ledig 1 fast stilling i ressursteam. Vi ønsker deg med på laget for å gi barn og unge i Nes bedre oppvekstbetingelser.
Hos oss får du jobbe i en utviklingsorientert barnevernstjeneste hvor vi aktivt satser på systematisk fagutvikling, internkontroll og inkluderende ledelse. Vi er i gang med spennende leder- og fagutviklings arbeid i samarbeid med KS konsulent. Du må like utvikling, samarbeid og sette barnet i sentrum. Nærhet til barn, unge og deres familier og det å være engasjert og synlig er vesentlig for jobben. Det er det vi mener skaper de beste tjenestene for barn og unge i barnevernet.

Barnevernstjenestens oppgave er blant annet å hjelpe barn og foreldre til ett godt, trygt og inkluderende oppvekstmiljø. Det krever en helhetlig innsats og samordning på tvers av fagområder. Vi vil styrke arbeidet i å finne tiltak i samarbeid med barnet, familien og deres nettverk og våre samarbeidende instanser i kommunen.

Barnevernstjenesten søker derfor etter deg som har kompetanse på familieråd og/eller andre nettverksorienterte tilnærminger hvor barnet, familien og deres ressurser sammen med hele deres nettverk er i fokus. Målet er å finne løsninger sammen med barnet, foreldrene og dere nettverk.

Vi jobber i tråd med faglige anbefalinger og hos oss er det viktig å skape gode relasjoner til barn, familier, deres nettverk og samarbeidene instanser. Nes kommune er en TIBIR kommune og satser på PMTO og BTI – bedre tverrfaglig samarbeid. Dette er sentralt for kommunalområdet oppvekst.

Det er viktig for oss å holde et faglig høyt nivå og ha god internkontroll. Vi har utviklet systematisk veiledning av ansatte og lederutvikling er sentralt hos oss.
Vi har et godt og raust arbeidsmiljø og jobber aktivt for å opprettholde dette.

Barnevernstjenesten er organisert under familiens hus sammen med helsestasjon, helsestasjon for ungdom, skolehelsetjeneste, barnehagehelsetjeneste, psykisk helse- og familietjeneste, Home-start og åpen barnehage. Familiens hus legger stor vekt på samarbeid og kompetanse- og erfaringsutveksling på tvers av tjenestene. Vi driver felles kompetanseutvikling i tillegg til internt i barnevernstjenesten.
Barnevernstjenesten etterlever Nes kommune sine verdier nærhet, engasjement og synlighet. Barneverntjenesten vil styrke sitt arbeid i å jobbe målrettet sammen med barn og deres foreldre for å finne gode løsninger i barnets familie og nettverk. Vi vil jobbe på en måte der familien og nettverket er med på å finne gode løsninger i eget liv.

 

Søknadsfrist: 21.11.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Spesialkonsulent
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4881550264

 

Arbeidsoppgaver

  • Hovedansvar for å forberede, gjennomføre og koordinere nettverksorientert tiltak.
  • Delta i ulike møter og samarbeide med familien, barnet, offentlige og private nettverk.
  • Arbeidet forutsetter fleksibilitet da det vil medføre reisevirksomhet og kveldsarbeid.
  • Oppfølging av barn og unge og deres foreldre.
  • Oppgavene for stillingen er ikke uttømmende.

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant universitets- høyskoleutdanning, fortrinnsvis barnevernspedagog eller sosionom.
  • Arbeidserfaring og høy kompetanse innen stillingens arbeidsområde kan kompensere for manglende utdanning.
  • Erfaring med familierådsmodellen og erfaring med familieråd og andre nettverksorientert tilnærminger
  • Ønskelig med kompetanse innenfor barnesamtalen, cos-p, ICDP eller andre evidens baserte metoder som er anerkjente på barnevernfeltet.
  • Ønske om kjennskap til kommunen
  • Personlige egenskaper vektlegges. Vi vil vurdere aktuelle kandidater samlet for å sikre komplementære ferdigheter i tjenesten.
  • Krav til førerkort
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne.

 

Personlige egenskaper

  • Even til å engasjere og motivere, få barn, foreldre ansatte og våre samarbeidspartnere til å ønske familie og nettverksorientert tilnærminger.
  • Troen på familie og nettverksarbeid som en forebyggende metode i barn og familiers liv.
  • Gode evner til å samarbeide og snakke med barn og voksne.
  • Er ydmyk, reflektert og prosessorientert.
  • Erfaring med mekling er en fordel.
  • Strukturert, resultatorientert, kreativ og utviklingsorientert.
  • Trives å jobbe selvstendig og i team.God på møtestruktur, nytenkende og handlekraftig.
  • Positiv, initiativrik og ha en stå på vilje.
  • Selvstendig og tydelig med gode samarbeidsevner.
  • Fleksibel og pragmatisk.

 

Vi tilbyr

Tjenesten som helhet satser på faglig utvikling gjennom avdelingsmøter, allmøter, kurs, videreutdanning og fagdager. Varierte arbeidsoppgaver og utfordringer.
En tjeneste som jobber med utvikling på barnevernsfeltet og samarbeider på tvers med andre instanser.
Et faglig spennende miljø i utvikling og gode kollegaer.
Eget kontor.
Gruppelivs- og yrkesskadeforsikring.
Bedriftshelsetjeneste.
I Nes kommune har arbeidstakerne fri julaften og tredje juledag, samt kortere arbeidsdager i romjulen.
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Vi ber om at vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftede kopier tas med til et evt. intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.Deltakelse i ett spennende utviklingsarbeid i barneverntjenesten og i Nes kommune.

 

Seterstøavegen 2B, 2150 Årnes, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Lona Dystland
Teamleder fag og utvikling
 Telefon:47465530
E-post:[email protected]

Line Elisabeth Mundal
Barnevernleder
 Telefon:90979795
E-post:[email protected]

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Lona Dystland
  • Tittel: Teamleder fag og utvikling
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 47465530

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

November 21, 2024

Pedagog / spesialpedagog Ressurssenter (Søknadsfrist 22.11.2024)

 

Pedagog/spesialpedagog

 

Ressurssenter, Klepp kommune

Klepp tverrfaglege team er en tverrfaglig oppfølgingsenhet for barn/unge i alderen 0-18 år og familiene deres.

Vi holder til i nye lokale på Horpestad fra 1.1.2025. Vi har et faglig positivt, støttende og kollegialt arbeidsmiljø. Enheten har en god blanding av ansatte med spesialiserte utdanninger. Målet er å finne ressurser og gode løsninger sammen med den/de det gjelder, samt bidra til et trygt og godt oppvekstmiljø Klepp kommune.

Vi søker en engasjert, kunnskapsrik og endringskompetent pedagog/spesialpedagog i 100% stilling til å supplere laget vårt. Stillingen er ledig fra 01.02.25

Personen vi søker skal jobbe med veiledning og støtte til barnehage- og skolesektoren i Klepp kommune.

Sentralt for oss i Klepp tverrfaglege team er høy og tverrfaglig kompetanse, brukermedvirkning og systemisk praksis.

Send inn søknad hvis dette høres ut som noe for deg!

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 22.11.2024
Arbeidsgivar: Klepp kommune
Stad: Kleppe
Stillingstittel: Pedagog/spesialpedagog
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100

Arbeidsoppgåver

Praktisk og systemisk veiledning knyttet til enkeltbarn og grupper i barnehager og skoler
Organisering av spesialundervisning
Innhold i spesialundervisning
Klasseledelse, klassemiljø
Demonstrere og veilede i relevante opplæringsstrategier
Delta aktivt i fagutvikling både internt og eksternt

Kvalifikasjonar

Masterutdanning i Pedagogikk/spesialpedagogikk er ønskelig
Erfaring med terapeutisk arbeid med individer og grupper
Erfaring med arbeid etter sakkyndige rapporter
Erfaring med tilrettelegging i skolen for mennesker i autismespekteret vil være en fordel
Erfaring med tverrfaglig samhandling
Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper blir vektlagt

Personlege eigenskapar

Fleksibel, systematisk og målretta
Dyktig teamarbeider som ser verdien av tverrfaglighet
Trygg i eget fagfelt
Selvstendig og utholdende
Interesse for kontinuerlig faglig utvikling
Søker må disponere egen bil
Politiattest av nyere dato må legges fram før oppstart.

Vi tilbyr

Meningsfylte, varierte og spennende arbeidsoppgaver
Høyt faglig fokus og krevende utfordringer
Inkluderende arbeidsmiljø
Tverrfaglig samhandling
Kommunale lønns og arbeidsvilkår
Fleksibel arbeidstid.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse:Nordsjøvegen 230, 4352 Kleppe, Norge

Kontaktinformasjon
Cato Wallin, Avdelingsleder
Telefon:+47 93482437

 

Klepp er den største av kommunane på Jæren, med over 20 000 innbyggarar og om lag 1700 tilsette. Me ligg ein kort køyretur frå Stavanger og Sandnes.
Kommunen vår har dei flottaste strendene i heile regionen, me har ein spennande kulturhistorie, og ei god blanding av landbruk, industri og varehandel.

Visjonen vår er «Med blikk for alle». Me ønskjer tilsette som tek i eit tak, bryr seg og tenkjer fritt.

Del stillingen

Selskap

Klepp kommune

Kontaktinfo

  • Cato Wallin
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: +47 934 82 437

Lokasjon

  • Klepp Stasjon

Søknadsfrist

November 22, 2024

Finnsnes og Skaland sykehjem – Sykepleiere / vernepleiere og Helsefagarbeidere (forskjellige søknadsfrister)

Senja kommune - Finnsnes sykehjem- Sykepleier

 
Klikk på aktuell utlysing under:
 
 
Finnsnes Sykehjem
Senja Kommune
31.12.2024

 

Senja kommune Skaland Sykehjem

Senja kommune har i underkant av 15 000 innbyggere og er en av de største innen fiskeri‐ og sjømat i Norge. Kommunen yter tjenester til innbyggere og brukere i ulike livsfaser – med andre ord fra krybbe til grav. Hovedoppgaver er å bidra til god samfunnsutvikling, levere velferdstjenester til innbyggerne og legge til rette for lokaldemokratiet.
Vi er en nasjonalparkkommune og ble Årets fyrtårnkommune for barn og unge 2022, kåret til årets skandinaviske reisemål av National Geographic og tildelt hederlig omtale for sin kommunikasjonsstrategi og formidling i 2022 – som en av tre finalekandidater til Nordnorsk kommunikasjonspris. I år ble Ski Classic finalen i 2023, Summit 2 Senja, utpekt til det beste arrangementet blant velkjente løp som Marcialonga og Vasaloppet.
Senja kommune opplever en positiv utvikling i næringsliv, industri – eks. ferrosilisiumproduksjon – sjømat og fiskeri, landbruk, energi, reiseliv, handel og service. Sterkt lokalt eierskap og aktører som tar et betydelig samfunnsansvar, er viktig for utvikling av hele samfunnet.
Vi har mål om å være en raus, framoverlent og bærekraftig kommune, og bruker verdiene våre aktivt for å skape gode tjenester for brukere, innbyggere og samarbeidspartnere.
Vi forventer av våre medarbeidere at de skal være bevisste på sin del av ansvaret for kommunens samfunnsoppdrag, og oppmerksomme på sin betydning for brukernes opplevelse i møtet med kommunen. Sammen utvikler vi kvalitet og effektivitet i tjenestetilbudet, gjennom å satse på medarbeiderne våre sin kompetanse og et godt samarbeid mellom de folkevalgte, lederne og de ansatte.
Du finner mer informasjon om tjenestene våre og nyheter fra kommunen her på vår hjemmeside og i sosiale medier Facebook, Instagram, Linkedin og YouTube.

Del stillingen

Selskap

Senja kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell utlysingslenke for mer informasjon.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Skaland

Søknadsfrist

Desember 15, 2024

Pedagogisk leder – Auli barnehage (Søknadsfrist 20.11.2024)

 

Pedagogiske leder

 

 

Er du barnehagelærer og klar for å være en del av teamet vårt?

Auli barnehage har behov for 1 fast pedagogisk leder i 100 % stilling, med tiltredelse 09.12.2024.

Vår visjon er «Lek og lær, vær den du er!» Barnehagens hovedmålsetting er å styrke barnas selvbilde gjennom lek og læring, slik at barna trives og har det gøy! Satsningsområdet vårt «Forberedelse til livet i et positivt fellesskap!» inneholder mål om at barna skal få opplevelser av glede og mestring ,trygghet, tilhørighet og trivsel, fellesskap, vennskap og lek. Vi legger også vekt på språklige og sosiale ferdigheter. Barnehagen har deltatt i det nasjonale Læringsmiljøprosjektet, hvor hovedmålet var, og som fortsetter; Å sikre gode og trygge barnehage- og skolemiljø uten mobbing og krenkelser. Det er viktig for oss å ha et godt samarbeid med barnets hjem.

 

Søknadsfrist: 20.11.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Aulifeltet
Stillingstittel: Pedagogisk leder
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4882027780

 

Arbeidsoppgaver

  • Planlegging, gjennomføring og evaluering av pedagogisk arbeid på avdeling
  • Ansvar for å iverksette og lede det pedagogiske arbeidet
  • Ansvar for veiledning og oppfølging av barn, foresatte og personal, samt andre samarbeidspartnere
  • Samarbeid og ledelse sammen med andre pedagoger
  • Være bidragsyter og pådriver i kommunens utviklingsprosjekt

 

Kvalifikasjoner

  • Godkjent barnehagelærerutdanning
  • Faglig engasjement
  • Evne til å lede, motivere og inspirere
  • Gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper vil bli vektlagt.

Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder i hht. Barnehageloven § 30

 

Personlige egenskaper

  • Tar initiativ og viser fleksibilitet
  • Gode samarbeidsevner
  • Målrettet, systematisk og løsningsorientert
  • En god samarbeidspartner
  • Omsorgsfull

 

Vi tilbyr

  • Positive arbeidskollegaer
  • Godt arbeidsmiljø
  • Støtte og veiledning
  • Veiledning for nyutdannede
  • Kompetanseutvikling i hht. egen plan
  • Lønn etter gjeldende tariff, pluss tillegg for pedagogisk leder
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.

Vi ber om at attester og vitnemål lastes opp søknaden. Originale dokument/bekrefta kopier tas med til et eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å vil ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke tas til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

Grendehusvegen 1, 1929 Aulifeltet, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Eva Heidi Hammeren
Styrer
 Telefon:47998194
E-post:[email protected]

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

November 20, 2024

Driftskoordinator idrett, Idrett og friluftsliv Førde (søknadsfrist 20.11.2024)

 

 

Driftskoordinator idrett

 

 

Eininga idrett og friluftsliv er ei engasjert og inkluderande eining med eit stort potensiale for utvikling. Vi består av leiar, 3 på administrasjon ,banemeister og 5 badevakter.

 

Vi har ansvar for:

  • utleige av kommunale idrettsanlegg inne og drift av idrettsanlegg ute
  • offentleg bading
  • samarbeid med lag og organisasjonar innafor idrett og friluftsliv
  • sakshandsaming av spelemidlar for idrett, forvaltning av motorferdsel i utmark og oppfølging knytt til verna område og tre naturreservat
  • statleg sikra friluftsområde, drift av dagsturhyttene og toppturparkering og oppfølging av friluftslivprosjekt

 

Vi har ledig stilling:

  • Idrettskonsulent, 100 % fast stilling

Kontorstad er ved Førdehuset, men arbeidsoppgåver er også knytt til idretten i heile kommunen. Arbeidstid er i hovudsak på dagtid, men arbeid i helg og på kveldstid må påreknast.

 

Krav til søkar:

  • 3-årig høgare utdanning eller meir. Anna relevant utdanning og erfaring kan kompensere for manglande høgare utdanning
  • erfaring frå eit eller fleire av områda idrett, frivilligarbeid, økonomi og administrasjon, eller liknande område
  • erfaring med budsjett og fakturering
  • har datakunnskap og erfaring med digitale kommunikasjonsplattformer
  • gode kommunikasjonsevner på norsk, både munnleg og skriftleg
  • førarkort klasse B
  • vilje og evne til å vere med å utvikle tilbodet og til å lære nye arbeidsoppgåver
  • kunne jobbe strukturert, strategisk og praktisk

 

Du bør:

  • ha livreddarprøve, eller ta den
  • vere engasjert i idrett og/ eller frivillig arbeid
  • vere initiativrik, løysingsorientert og ha gode samarbeidsevner
  • ha erfaring med idrettsanlegg
  • vere kreatid ov sjå mogelegheiter
  • god gjennomføringsevne

 

Vi tilbyr:

  • faglege utfordringar
  • ein arbeidsplass du kan vere stolt av
  • gode pensjons- og forsikringsordningar

 

 

Søk her

 

Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Sektor: Administrasjon
Stillingstype: Konsulent
Søknadsfrist: 20.11.2024
Tiltreding: 01.01.2025
Arbeidsstad: Førde

 

Kontaktpersonar:

Anne-Grete Nøttingsnes Rognsøy
tlf: +47 57726114

 

Heimeside:

www:sunnfjord.kommune.no

 

Adresse:

Hafstadvegen 42 0000 Førde

 

Sunnfjord kommune Idrett og friluftsliv

Sunnfjord kommune ligg sentralt i Vestland fylke, og tilbyr rike naturopplevingar frå fjord til bre. Kommunen har om lag 22 000 innbyggarar, og er sentrum for handel, service og utdanning i regionen. Kulturlivet er variert med teater, kino, konsertar og utstillingar. I kommunen er det breitt tilbod av bustadar og tomter.

Del stillingen

Selskap

Sunnfjord kommune

Kontaktinfo

  • Anne-Grete Nøttingsnes Rognsøy
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 57726114

Lokasjon

  • Førde

Søknadsfrist

November 20, 2024

Daglig leder i Bergens Indremisjon (søknadsfrist 03.12.2024)

 

 

Daglig Leder

 

 

Bergens Indremisjon

Frist: 3.12.2024
Ansettelsesform: Fast

 

Daglig leder i Bergens Indremisjon

Ønsker du en meningsfylt jobb hvor du kan kombinere ledelse, strategisk utvikling og bidra til å gjøre Bergen til en bedre by?

Bergens Indremisjon ser etter en daglig leder i 70-100% stilling, som er engasjert, selvstendig og strukturert med gode personlige lederegenskaper som kan bidra til å løfte arbeidet i Bergens Indremisjon.

 

Kvalifikasjoner

– Ledelseserfaring

– Relevant utdannelse på høyskole-nivå

– Økonomi- og administrativ erfaring

– Kjennskap til forsamlings- og menighetsliv

– Selvstendig og strukturert

– Ønskelig med erfaring fra strategi-arbeid

– Ønskelig med personalledelseserfaring

– Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Arbeidsoppgaver

– Lede og delta i Bergens Indremisjons daglige virksomhet i tråd med foreningens formål, og i henhold til styrets vedtak.

– Lede Bergens Indremisjons strategiske arbeid og utvikling i samarbeid med pastor og styret

– Ha økonomiansvar

– Ha personalansvar for ansatte i Bergens Indremisjons sin menighet, Betlehem, og styre daglig drift

– Representere Bergens Indremisjon utad og internt

– Bistå Bergens Indremisjons institusjoner ved Indremisjonshjemmet og Omsorgssenteret ved behov, samt samarbeide med deres ledere for strategisk utvikling

– Forberede styremøter og være styrets sekretær

 

Vi kan tilby:

– Et godt og inkluderende arbeidsmiljø

– En meningsfull arbeidshverdag med varierte oppgaver

– Spennende og mangfoldige oppgaver i en ressurssterk organisasjon

– Mulighet til å videreutvikle Bergens Indremisjon sammen med engasjerte og kompetente mennesker

– Lønn etter avtale

 

Oppgi gjerne referanser i søknaden.

 

Om arbeidsgiveren

Betlehem, Bergens Indremisjon, er en forsamling tilknyttet Indremisjonsforbundet og driver et omfattende arbeid i Bergen. Formålet til Betlehem er å vekke og nære sant kristelig liv i Bergen. Betlehem bygger sin virksomhet på Guds ord og den evangelisk-lutherske bekjennelse.

Gjennom institusjonene Indremisjonshjemmet og Omsorgssenteret bidrar Bergens Indremisjon til viktig diakonalt arbeid for rusomsorgen og eldreomsorgen i byen vår.

Nettverk: Facebook
Sektor: Organisasjoner
Lederkategori: Leder
Sted: Vestre Murallmenningen 15, 5011 Bergen
Bransje: Organisasjoner
Stillingsfunksjon: HR, personal og rekrutteringLedelseØkonomistyring og budsjettering
Arbeidsspråk: Norsk

 

Spørsmål om stillingen

Andreas Sævig
Styreleder
48 17 01 02

 

 

Søk her

 

 

Hjemmeside

Del stillingen

Selskap

Bergens Indremisjon

Lenke til firma

https://www.betlehem.no/

Kontaktinfo

  • Andreas Sævig
  • Tittel: Styreleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 48 17 01 02

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Desember 3, 2024

Midt-Finnmark Barneverntjeneste – 100% Barnevernskonsulent (vikariat) (søknadsfrist 14.11.2024)

Nordkapplatået i midnattsol

 

Barnevernskonsulent, vikariat i Nordkapp

 

 

Om tjenesten:

Midt-Finnmark barnevernstjeneste er interkommunal tjeneste som består av kommunene Porsanger, Nordkapp, Gamvik og Lebesby. Porsanger kommune er vertskommune for samarbeidet.

 

Midt-Finnmark Barneverntjeneste har et ledig vikariat som barnevernskonsulent i Nordkapp

 

  • 100 % vikariat i Nordkapp fra 01.10.24 – 31.03.26 med mulighet for forlengelse.

 

Midt-Finnmark barnevernstjeneste er en ny tjeneste som startet den 1.8.23. Barnevernstjenesten består av 18 årsverk, inklusive leder og merkantil.

Tjenesten er fordelt på fire kontor, et i hver av kommunene. Barnevernleder sitter i Porsanger sammen med merkantil, i tillegg til tre fagledere, 12 barnevernskonsulenter og en tiltakskonsulent. Barnevernkonsulentene jobber som generalister, og skal som hovedregel jobbe i kommunen de har kontorsted, men utviklingen i tjenesten gjør at barnevernskonsulentene kan jobbe på tvers av kommunene som en felles tjeneste.

Midt-Finnmark barnevernstjeneste er en utviklingsorientert tjeneste. Vi er et stort team sammen, med faste digitale møter og fysiske samlinger der fagutvikling står i fokus. Alle nyansatte får ukentlig veiledning fra sin fagleder, og senere annen hver uke.

Vi søker nå en barnevernskonsulent til Nordkapp i vikariat.

 

Vi leter etter deg som:

  • Er strukturert, selvstendig og planmessig i ditt arbeid.
  • Er tydelig i din kommunikasjon, med god formuleringsevne muntlig og skriftlig.
  • Er god til å samarbeide både internt og eksternt
  • Er aktivt deltakende, fleksibel, kreativ og faglig engasjert
  • Trives med en hektisk hverdag med varierte oppgaver
  • Har stor arbeidskapasitet

 

Om Nordkapp kommune:

Nordkapp kommune er Norges nordligste kommune og ligger i Troms og Finnmark fylkeskommune. Kommunen grenser til Lebesby, Måsøy og Porsanger.

Honningsvåg, kommunesenteret i Nordkapp kommune ligger 34 kilometer med bil fra Nordkapp platået, som er en av Norges største turistdestinasjoner. Nordkapp platået omtales som det mest nordlige punktet i Europa, og er spesielt populært blant bil- og cruiseturister på sommerstid.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Arbeid iht. barnevernsloven
  • Delta i tverrfaglig samarbeid og bidra til utvikling av forebyggende arbeid rettet mot barn og unge.
  • Stillingen medfører en del reisevirksomhet

 

Kvalifikasjoner:

  • Bachelor i barnevern eller sosialt arbeid, eller annen relevant høyere utdanning.
  • Mastergrad i barnevern vektlegges
  • Relevant videreutdanning vektlegges
  • Erfaring fra kommunalt barnevern vektlegges
  • God IT-kompetanse
  • Førerkort klasse B

Personlig egnethet vektlegges.

 

Vi kan tilby:

  • Lønn etter avtale
  • Gode pensjonsmuligheter
  • Kompetente og engasjerte kollegaer
  • Godt arbeidsmiljø
  • Fagutvikling
  • Politiattest må fremlegges før tiltredelse.

Visste du at: Som bosatt i tiltakssonen for Nord-Troms og Finnmark får du redusert personbeskatning, gratis barnehageplass og nedskrivning av studielån med inntil 30 000,- per år

Praktisk informasjon:
Spørsmål om stillingen kan rettes til:

Barnevernleder: Anette Haugli: tlf: 92 63 08 26

Fagleder Porsanger: Katrine Jolma: tlf 41 34 99 50

 

Praktisk informasjon:

  • Aktuelle søkere bli innkalt til intervju
  • Politiattest må leveres før tiltredelse
  • 2 referanser bes oppgitt i søknaden
  • Vitnemål og attester må vedlegges søknaden.

Søknad på stillingen sendes elektronisk via lenke på denne siden, «søk stillingen».

Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknaden. Opplysninger kan bli offentlig, selv om du har bedt om å ikke bli oppført på søkerlista, jfr. Offentlighetsloven § 25. Du vil i så tilfelle bli varslet om dette, og få anleding til å trekke din søknad før publisering av offentlig søkerliste.

 

Om Porsanger kommune:

Porsanger kommune er en spennende kommune midt i Finnmark med gode muligheter for vekst og utvikling. Som vertskommune for et forsvar under oppbygging, har vi i dag i underkant av 4 000 innbyggere og forventer flere i årene som kommer.Vi er en trespråklig kommune med norsk, samisk og kvensk som offisielt anerkjente språk. I tillegg har vi innbyggere fra mange ulike nasjoner.

Lakselv er regionsenter i Midt Finnmark, som med sine 2 600 innbyggere er kommunens største tettsted og administrasjonssted.

Kulturtilbudet i kommunen er stort med gode muligheter til deg som liker musikk, sang, håndarbeid, duodji, sport og idrett.
Dersom du i tillegg er glad i friluftsliv, jakt og fiske er Porsanger kommune stedet for deg.

 

Les mer:

Bo i Porsanger

Porsanger kommunes hjemmeside

Arbeidsgiverstrategi

 

 

Søk stillingen

 

Søknadsfrist: 14. november 2024
Arbeidsgiver: Porsanger Kommune
Kommune: Nordkapp
Omfang: Heltid
Varighet: Vikariat/Midlertidig
Arbeidssted: Kontorsted Nordkapp kommune, 9751 Honningsvåg

Del stillingen

Selskap

Midt-Finnmark Barneverntjeneste

Kontaktinfo

  • Anette Haugli
  • Tittel: Barnevernleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 92 63 08 26
  • Katrine Jolma
  • Tittel: Fagleder Porsanger
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 41 34 99 50

Lokasjon

  • Honningsvåg

Søknadsfrist

November 14, 2024

Skjervøy sokn: Kirkeverge – 100 % fast stilling Fast (Søknadsfrist: 24.11.2024)

 

Kirkeverge – fast stilling

 

 

  • Skjervøy sokn
  • Strandveien 50 H, 9180 Skjervøy, Hjemmekontor ikke mulig

 

Om jobben

Stillingstittel: Kirkeverge – fast stilling
Type ansettelse: Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest søndag 24. november

 

Gå til søknad

 

Vi søker kirkeverge for Skjervøy sokn – 100 % fast stilling

Vi søker deg med kunnskap og engasjement for kirka til å lede vårt administrative og praktiske arbeid. Kirkevergestillingen er en fast, 100 % stilling, med bredt ansvarsområde og en variert og givende arbeidshverdag.

 

Arbeidsoppgaver

Kirkevergen har det overordnede ansvaret for drift og forvaltning av Skjervøy sokn.

  • Daglig drift av kirkelige handlinger og gravferdsforvaltningen – i tråd med lover og regelverk, samt de vedtak menighetsrådet fatter.
  • Personalansvar for soknets ansatte, inkludert rekruttering, oppfølging og utvikling.
  • Økonomistyring med budsjett- og regnskapsansvar.
  • Forvaltning av soknets to kirker og gravplasser.
  • Sekretær for menighetsrådet, herunder utredning av tiltak og prosjekter.
  • Samarbeid med menighetsrådet, prest og egen stab til beste for kirkelivet i soknet.
  • Representere soknet i ulike fora og samarbeid med lokalsamfunnet.
  • Støtte kirketjenerne ved behov, enkle oppgaver knyttet til kirker, kirkegård eller menighetshus.

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning – helst på høyskolenivå – innen administrasjon, økonomi, ledelse eller tilsvarende.
  • Erfaring fra administrativt arbeid og økonomistyring.
  • Ledererfaring, gjerne fra kirkelig eller annen ideell virksomhet.
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
  • Evne til å arbeide selvstendig og strukturert.
  • Fleksibel og løsningsorientert.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.

 

Personlige egenskaper

  • Vi søker en kirkeverge med hjerte for kirken og menigheten, og som kan bidra til å videreutvikle vårt arbeid og vår tilstedeværelse i lokalsamfunnet.
  • Gode samarbeidsevner og evne til å se sine medarbeidere.
  • Det kreves medlemskap i Den norske kirke.

 

Vi tilbyr

  • En meningsfull og utfordrende stilling i en aktiv og engasjert menighet.
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling.
  • Et godt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer.
  • Konkurransedyktige lønn med god pensjonsordning gjennom KLP.

 

Om Skjervøy sokn:

Soknet har fem ansatte; kirkeverge, kantor, to kirketjenere som også er kirkegårdsarbeidere, sekretær og trosopplærer, til sammen 3,8 årsverk. I tillegg har kirkekontoret kontorfellesskap med soknepresten.

Kirke- og gudstjenestelivet i Skjervøy er levende og aktivt, mye takket være den sterke tilstedeværelsen av den lutherske læstadianske bevegelsen. Forsamlingene i bedehusene og stevner i kirka er en viktig del av menighetslivet.

Skjervøy sokn ligger i vakre omgivelser i Nord-Troms og er en av seks menigheter i Nord-Troms prosti, i Nord-Hålogaland bispedømme. Skjervøy har ca 2800 innbyggere og er en ett-soknskommune hvor menighetsrådet også ivaretar fellesrådets oppgaver.

 

Om Skjervøy kommune:

Skjervøy kommune er med ca.2800 innbyggere en øykommune i Nord-Troms med spennende turterreng og gode muligheter for fiske og friluftsliv. Kommunesenteret Skjervøy med ca 2.500 innbyggere er en kystby med framtidsretta sjømatindustri og allsidig handelsvirksomhet. Tettstedet har avgiftsfri fastlandsforbindelse via undersjøisk tunnel, daglig hurtigruteanløp, hurtigbåt til Tromsø flere ganger pr. uke og småflyplass i nabokommunen.

Kommunen har gode oppvekstsvilkår for barn og unge med kulturskole, kulturhus, idretts- og svømmehall, skøytebane, kunstgressbane og videregående skole. Kommunen har også godt utbygde helse- og omsorgstjenester.

Skjervøy er med i virkemiddelsonen for Troms og Finnmark som gir en rekke økonomiske fordeler: nedskriving av studielån, lavere skatt, gratis barnehage mm.
Informasjonsbrosjyre om kommunen: https://www.visbrosjyre.no/Skjervoy_kommune/MailView/ 

 

Søknadsprosess:

For spørsmål om stillingen, kontakt kirkeverge Magnar Solbakken på telefon 41 21 98 69 eller [email protected]
Tiltredelse og lønn etter avtale. Søk via Webcruiter innen 24. november.
Vi ser frem til å motta din søknad!

 

Kontaktinformasjon

Magnar Solbakken, Kirkeverge, +47 41219869

 

Arbeidssted

Strandveien 50 H
9180 SKJERVØY

 

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Skjervøy sokn

Referansenr.: 4881709835
Stillingsprosent: 100%, Fast
Søknadsfrist: 24.11.2024

 

Om bedriften

Sektor: Offentlig

Nettsted: http://www.kirken.no 

Del stillingen

Selskap

Skjervøy sokn

Kontaktinfo

  • Magnar Solbakken
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 412 19 869

Lokasjon

  • Skjervøy

Søknadsfrist

November 24, 2024