Karasjok kommune Enhetsleder pleie og omsorg (søknadsfrist 06.12.2024)

 

Enhetsleder pleie og omsorg

 

 

Karasjok kommune

Kárášjoga gielda Karasjok kommune er en samisk kommune som grenser mot Finland. Kárášjoga gielda Karasjok kommune er Norges nest største kommune i areal og har ca. 2550 innbyggere hvorav 80 % av befolkningen er samisktalende. Kommunen har ca. 310 medarbeidere i organisasjonen. I kommunen har vi mange sentrale samiske institusjoner.

 

Kommunen har et aktivt kulturliv med tilbud innen idretts- og friluftsliv, kultur og historie, barne- og ungdomsaktiviteter, kunst, musikk. Karasjok kan også tilby et unikt friluftsliv, Norges beste lakseelv, rype-/elgjakt, isfiske og en rik flora og fauna med rike naturressurser.

 

Om stillingen

Karasjok kommune søker toppleder til tjenesteområdet helse og omsorg i 100% fast stilling.
Vil du være med på å forme fremtidens helse- og omsorgstjenester i Karasjok kommune? Vi søker en leder for pleie og omsorg som brenner for samhandling og helhetlige løsninger. Karasjok kommune har nylig / skal slå sammen enhetene Karasjok sykehjem, enhet for hjemmesykepleie, Omsorgsbolig og tjenester for mennesker med utviklingshemming til et nytt, helhetlig område for pleie og omsorg.

Vi søker nå en nytenkende, engasjert og dyktig leder som skal lede dette sammenslåtte området. Som leder for pleie og omsorg vil du ha en sentral rolle i å sikre kvalitet og kontinuitet i tjenestene våre, samt være pådriver for/ bidra til utvikling og innovasjon innenfor helse- og omsorgssektoren. Er du en strategisk og inspirerende leder med et sterkt engasjement for å forbedre livskvaliteten til våre innbyggere? Da vil vi gjerne høre fra deg!

Karasjok kommune har en flat organisasjonsstruktur og en sentraladministrasjon (stab/støtte). Stillingen som leder pleie og omsorg inngår i kommunedirektørens ledergruppe, og har et overordnet ansvar for drift og utvikling av pleie- og omsorgstjenester i samhandling med resten av ledergruppen og andre aktører. I denne stillingen vil du lede arbeidet med å integrere sykehjem og hjemmetjenester, og sikre at våre tjenester er godt koordinerte og tilpasset innbyggernes behov. Du vil spille en viktig rolle i å sikre bærekraftige tjenester, nå og i fremtiden. En forventet betydelig økning i antall eldre og en samtidig reduksjon i tilgjengelig helsepersonell krever en endring i både hvilke tjenester som tilbys og hvordan de leveres.

Vi søker derfor en visjonær og handlekraftig leder som kan navigere disse utfordringene med innovasjon og engasjement, og som er klar til å forme fremtidens pleie- og omsorgstjenester i Karasjok kommune.
Vi søker en enhetsleder som kan identifisere seg med kommunens verdigrunnlag og jobbe ut fra kommunens lederplattform.

 

Arbeidsoppgaver

• Helhetlig ansvar for fag, personal og økonomi, drift og utvikling av institusjons- og hjemmebasert omsorg, driftskjøkken, og tildelingskontor for helse og omsorg
• Direkte personalansvar for tre avdelingsledere, kjøkkensjef, rådgiver for tildelingskontoret, konsulent og servicetekniker.
• Samhandling med enhet helse for å utvikle og implementere strategier for å sikre høy kvalitet og effektivitet i pleie og omsorgstjenestene og helsetjenestene
• Samarbeide tett med andre kommunale enheter, helseforetak og eksterne samarbeidspartnere; her under deltakelse i samarbeidsorgan, møter, styringsgrupper, arbeidsgrupper mm.
• Sikre god økonomistyring og ressursutnyttelse
• Lede og motivere ansatte, samt fremme et godt arbeidsmiljø
• Saksbehandling
• Utarbeide økonomiske planer, budsjett og rapporter
• Andre oppgaver delegert fra kommunedirektør må påregnes

 

Kvalifikasjoner

• Minimum 3-årig utdanning på universitets- /høgskolenivå innen relevante fagområder eks. helse, pedagogikk og ledelse
• Lang og relevant erfaring i kombinasjon med personlig egnethet vil kunne kompensere for manglende formell utdanning
• Kompetanse om politiske prosesser
• God kjennskap til gjeldende lov og avtaleverk, fortrinnsvis innenfor helse og omsorg

Skriftlig og muntlig kunnskap i samisk og norsk. Kunnskaper i samisk språk vil bli tillagt avgjørende vekt for søkere som eller er likt kvalifisert.

 

Ønskelig med

• Videreutdanning eller master innen ledelse, virksomhetsstyring/økonomi
• Erfaring fra offentlige organisasjoner, fortrinnsvis kommunal sektor
• erfaring og forståelse for digitale verktøy og systemet som brukes innen helse- og omsorgssektoren
• Erfaring med strategisk planlegging og utviklingsarbeid
• Kjennskap til kommunale fagsystem som f.eks. notus, Gerica, Elements, Unit4 ERP

 

Personlige egenskaper

• Ha god selvinnsikt, trygghet og bevissthet rundt egne sterke sider og forbedringsområder
• Ha en inkluderende og helhetlig, tverrfaglig tilnærming til fagområdet og drift av kommunen
• Like å jobbe sammen med andre og oppnå resultater gjennom andre, ha evne til å motivere andre og delegere oppgaver
• Være strategisk og kunne fatte beslutninger
• Være lojal, strukturert, effektiv, og handlekraftig
• Være fleksibel, offensiv, kreativ og løsningsfokusert
• Ha engasjement for innovasjon og kvalitetsutvikling, være en aktiv pådriver for samhandling og å utvikle organisasjonen videre
• Ha god og tydelig muntlig og skriftlig fremstillingsevne

 

Lønns og arbeidsvilkår

Vi kan tilby:

• Godt arbeidsmiljø og engasjerte kollegaer
• En organisasjon i utvikling
• Varierte og spennende arbeidsoppgaver
• Lønn etter avtale
• God pensjonsordning gjennom KLP

 

Nærmere opplysninger

Har du spørsmål til stillingen eller ønsker mer informasjon, ta kontakt med:

• Kommunedirektør Ronny Berg på tlf. 992 11 816 eller assisterende kommunedirektør Elisabeth Larsen, på tlf. 413 54 989.

 

Annet

• Det må oppgis to referanser av nyere dato i søknaden, en av disse må være fra siste arbeidssted.
• Søknad med CV og bekreftede kopier av attester og vitnemål sendes elektronisk via www.jobbnorge.no . Kun søknader via jobbnorge.no vil bli vurdert.
• Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju

Søknadsfrist 6. desember 2024

Karasjok kommune er underlagt offentlighetslovens bestemmelser om rett til innsyn i søkerlister. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten. Dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge, vil søkeren bli varslet og informert om det, jf. Offentleglova § 25.

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: 6. desember 2024
Arbeidsgiver: Karasjok kommune
Kommune: Kárášjohka – Karasjok
Omfang: Heltid
Varighet: Fast
Arbeidssted: Ráddeviessogeaidnu 4, 9730 Karasjok

Del stillingen

Selskap

Karasjok kommune

Kontaktinfo

  • Ronny Berg
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 992 11 816
  • Elisabeth Larsen
  • Tittel: Assisterende kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 413 54 989.

Lokasjon

  • Karasjok

Søknadsfrist

Desember 6, 2024

Karasjok kommune Avdelingsleder – Karasjok sykeavdeling (søknadsfrist 06.12.2024)

 

 

Avdelingsleder – Karasjok sykeavdeling

 

 

 

Karasjok kommune

Kárášjoga gielda Karasjok kommune er en samisk kommune som grenser mot Finland. Kárášjoga gielda Karasjok kommune er Norges nest største kommune i areal og har ca. 2550 innbyggere hvorav 80 % av befolkningen er samisktalende. Kommunen har ca. 310 medarbeidere i organisasjonen. I kommunen har vi mange sentrale samiske institusjoner.

 

Kommunen har et aktivt kulturliv med tilbud innen idretts- og friluftsliv, kultur og historie, barne- og ungdomsaktiviteter, kunst, musikk. Karasjok kan også tilby et unikt friluftsliv, Norges beste lakseelv, rype-/elgjakt, isfiske og en rik flora og fauna med rike naturressurser.

 

Om stillingen

Karasjok kommune søker avdelingsleder til enhet pleie og omsorg i 100% fast stilling.

Har du lyst til å være med å utvikle institusjonstjenester i Karasjok kommune? Liker du utfordringer og trives i en hektisk arbeidshverdag?

Enhet pleie og omsorg består av institusjons- og hjemmebasert omsorg, bo-tjenester til utviklingshemmede, driftskjøkken og tildelingskontor helse og omsorg. Vi er et lederteam bestående av 3 avdelingsledere og en enhetsleder.

Stillingen innebærer lederansvar for Karasjok sykeavdeling. Sykeavdelingen har langtidsplasser/sykehjem, korttidsplasser, avlastningsplasser, sykestueplasser og KAD- plass. Sykeavdelingen betjener legevaktnettbrett og bistår vakthavende lege der det er nødvendig.

 

Arbeidsoppgaver

• Personalansvar, ansvar for medarbeideroppfølging i henhold til kommunen strategier
• Økonomiansvar, ansvar for avdelingens budsjett
• Faglig ansvar, ansvar for å sikre god faglig kvalitet i avdelingen
• Saksbehandling og rapportering
• HMS ansvar for egen avdeling
• Aktiv deltaker i ledergruppen, strategisk arbeid i Enhet pleie og omsorg

 

Kvalifikasjoner

• Relevant universitets- eller høyskoleutdanning, fortrinnsvis sykepleier/vernepleier eller annen helserelatert
• Lang og relevant erfaring i kombinasjon med personlig egnethet vil kunne kompensere for manglende formell utdanning
• Ønskelig med lederutdanning, og eventuelt ledererfaring
• God økonomiforståelse
• God digital kompetanse
• God muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Skriftlig og muntlig kunnskap i samisk og norsk. Kunnskaper i samisk språk vil bli tillagt avgjørende vekt for søkere som eller er likt kvalifisert.

 

Personlige egenskaper

• Du er fleksibel, samarbeidsvillig og løsningsorientert
• Du er en strukturert og tydelig leder, ser de ansatte som en ressurs og er med på å gjøre de ansvarlige
• Du er handlekraftig og har evne til å ta utfordringer
• Du er proaktiv og liker å være i forkant av situasjoner
• Du er en aktiv pådriver til å bygge opp og bevare et godt arbeidsmiljø
• Personlig egnethet vil bli vedlagt

 

Lønns og arbeidsvilkår

Vi kan tilby:

• Godt arbeidsmiljø og engasjerte kollegaer
• Varierte og spennende arbeidsoppgaver
• Lønn etter avtale og fleksitidsordninger
• God pensjonsordning gjennom KLP

 

Nærmere opplysninger

• Kommunedirektør Ronny Berg på tlf. 992 11 816, eller assisterende kommunedirektør Elisabeth Larsen, på tlf. 413 54 989.

 

Annet

• Det må oppgis to referanser av nyere dato i søknaden, en av disse må være fra siste arbeidssted.
• Søknad med CV og bekreftede kopier av attester og vitnemål sendes elektronisk via www.jobbnorge.no . Kun søknader via jobbnorge.no vil bli vurdert.
• Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju

 

Søknadsfrist 6. desember 2024

Karasjok kommune er underlagt offentlighetslovens bestemmelser om rett til innsyn i søkerlister. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten. Dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge, vil søkeren bli varslet og informert om det, jf. Offentleglova § 25.

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: 6. desember 2024
Arbeidsgiver: Karasjok kommune
Kommune: Kárášjohka – Karasjok
Omfang: Heltid
Varighet: Fast
Arbeidssted: Ráddeviessogeaidnu 4, 9730 Karasjok

Del stillingen

Selskap

Karasjok kommune

Kontaktinfo

  • Ronny Berg
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 992 11 816
  • Elisabeth Larsen
  • Tittel: Assisterende kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 413 54 989.

Lokasjon

  • Karasjok

Søknadsfrist

Desember 6, 2024

Barneverns – konsulenter 3 x 100% vikariater (Søknadsfrist 01.12.2024)

Aurskog-Høland kommune

Barnevernskonsulenter – 2 x 100 % vikariater på undersøkelses- og tiltaksteamet og 1 x 100 % vikariat på omsorgs- og ettervernsteamet

 

 

Er du engasjert i barn og unge og har et brennende hjerte for barnevernsfaget? Ønsker du å gjøre en forskjell for barn og unge? Da vil vi veldig gjerne ha deg som kollega og medspiller!

Vi har ledig følgende stillinger:

3 x barnevernskonsulenter i 100 % vikariater, oppstart snarest
Vikariater med oppstart snarest og til 31.12.2025 med mulighet for forlengelse.

2 av stillingene vil være på undersøkelse og tiltaksteamet og 1 stilling er oppfølging av fosterhjem og ettervernsungdom. Vi bestreber oss på at alt arbeid skal skje åpent og i godt samarbeid med de som mottar hjelpen.

Vi er en ambisiøs og modig barnevernstjeneste som er i kontinuerlig utvikling. Vi trives med ulike arbeidsoppgaver og har stort fokus på samarbeid og reell medvirkning for barn, unge og foreldre. Vi søker godt samarbeid med tjenester på tvers av virksomheter og sektorer slik at vi sammen kan finne de beste løsningene for de som er i behov av vår hjelp.

Som barnevernskonsulent er du kommunens representant i tverrfaglig samarbeid og i barneverns- og helsenemnda og tingretten/lagmannsretten.

Vi er 18 ansatte i tjenesten og vi jobber etter spesialistmodellen. Vi er tre team: undersøkelse/tiltak, omsorg og ettervern, samt eget ressursteam.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Saksbehandling og faglig forsvarlig oppfølging av barnevernssaker etter Lov om barnevern.
  • Utstrakt samarbeid med andre hjelpeinstanser.
  • Aktivt bidra til et trygt og positivt arbeidsmiljø og kollegafelleskap.
  • Delta i, og følge opp, eget veiledningsforløp med fagutvikler/veileder etter utarbeidet plan/nyansatt-plan.
  • Nye oppgaver kan bli tillagt rollen.

 

Kvalifikasjoner:

  • Vi ønsker oss i hovedsak barnevernspedagoger eller sosionomer, men i vikariater kan andre bachelor utdanninger vurderes.
  • Det er ønskelig at du har erfaring fra saksbehandling i barnevernstjenesten, og at du innehar kompetanse og kunnskap om barnevernsloven og forvaltningsloven.
  • Erfaring fra arbeid med barn, unge og familier vektlegges.
  • Det kreves svært gode skriftlige og muntlige norskkunnskaper.
  • Førerkort klasse B er et krav.
  • Det må regnes med noe kveldsarbeid.
  • Den som tilsettes må framlegge gyldig politiattest før tiltredelse.

 

Personlige egenskaper:

  • Evne til god og tillitsbyggende kommunikasjon, der du skaper gode menneskemøter, hvor respekt og raushet står høyt for mennesker som befinner seg i ulike livssituasjoner, kollegaer og samarbeidsinstanser.
  • Høy faglig integritet. Vi liker godt kreative og «utenfor boksen» løsninger som sikrer forsvarlig praksis.
  • Du liker utfordringer, er løsningsorientert, initiativrik og fleksibel, samt er robust med stor grad av selvstendighet og ansvarsbevissthet.
  • Du er engasjert, strukturert og tydelig.
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
  • Du er lærevillig og trives med variasjon og tidvis høyt tempo.
  • Personlig egnethet og forutsetning vil bli særlig vektlagt.

 

Vi kan tilby:

  • Variert og faglig spennende arbeidshverdag.
  • God oppfølging fra fagutvikler/veileder og gode erfarne kollegaer med faste personal – og teammøter og individuell saks- og prosessveiledning ukentlig for nytilsatte.
  • Mulighet for personlig utvikling og vi setter pris på initiativ og kreativitet.
  • Fleksitidsordning, IA bedrift.
  • Virksomhet med god struktur, rutiner og internkontroll.
  • Vi er stabile, modige og kreative medarbeidere som liker å finne løsninger «utenfor» boksen.
  • Lønn etter gjeldende tariff.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger.

Personlig egnethet blir vektlagt ved alle ansettelser.

Politiattest må framlegges før tiltredelse.

Vår visjon er muligheter, miljø og mangfold. Sammen gjør vi det umulige mulig, velger grønt først og lar ulikhetene forme vår felles fremtid. Vi har et ansvar for fortid, nåtid og skaper et samfunn i takt med sin samtid, og vi legger til rette for at Aurskog-Høland er et godt sted å leve, bo og arbeide.

Våre verdier som ligger til grunn for alt arbeid som skjer i kommunen er; Åpenhet, Tillit og Samhandling.

Etter søknadsfristen vil det bli utarbeidet en offentlig søkerliste, i samsvar med Offentleglova § 25. Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på den offentlige søkerlisten. Søkere vil bli varslet i forkant dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.

Alle attester/tjenestebevis og vitnemål må lastes opp sammen med søknad og CV i rekrutteringsportalen, EasyCruit innen søknadsfristen. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir. https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet.

Ønskes ytterligere opplysninger om stillingen, ta kontakt med virksomhetsleder Kristin Waaktaar Valle, tlf.: 47 46 44 68.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Akershus
Jobbtype: Vikariat
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 01.12.2024
Arbeidssted: Bjørkelangen

 

Kontaktpersoner:

Kristin Waaktaar Valle
tlf: +47 47 46 44 68

 

Hjemmeside:

www.ahk.no

 

Adresse:

Rådhusveien 3 1940 Bjørkelangen

 

 

Aurskog-Høland kommune

Kommunen ligger under en time fra Oslo, Gardermoen og Charlottenberg, og kun 30 minutter fra Lillestrøm og store deler av Romerike. Vi er Oslos nærmeste villmark med et rikt dyreliv og et flott kulturlandskap, og med flere tettsteder der Bjørkelangen er kommunesenteret.

Aurskog-Høland kommune er en fremtidsrettet organisasjon der medarbeiderne er den viktigste ressursen for at vi skal lykkes i å skape det mangfoldige og gode liv for våre innbyggere og gjester. Det gjør vi best sammen, og som ansatt er vi opptatt av å gi deg ansvar og spennende arbeidsoppgaver, samtidig som vi legger til rette for faglig utvikling. Aurskog-Høland ble som én av tre kommuner nominert som Årets kulturkommune 2023-2024, ligger på første plass på Romerike i saksbehandling av byggesaker, og havnet i 2022 på 14. plass over landets best styrte kommuner.

Vi ønsker oss flere initiativrike og dyktige medarbeidere som setter pris på å bli utfordret og som aktivt bidrar i løsningen av kommunens oppgaver. Vi er en kommune i vekst. Det gir oss mange muligheter i tiden fremover. Vi kan tilby spennende og utviklende oppgaver.

Del stillingen

Selskap

Aurskog-Høland kommune

Lenke til firma

https://www.ahk.no/

Kontaktinfo

  • Kristin Waaktaar Valle
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 47 46 44 68

Lokasjon

  • Bjørkelangen

Søknadsfrist

Desember 1, 2024

Helsefagarbeidar ved korttid og heimesjukepleia- 100 % fast stilling (søknadsfrist 22.12.2024)

Helsefagarbeidar ved korttid og heimesjukepleia- 100 % fast stilling

 

 

Vang kommune har ledig 100 % fast stilling for helsefagarbeidar ved korttid og heimesjukepleia. Stillinga er ledig frå 1.november 2024.

Stillinga har tredelt turnus.

 

Søknadsfrist: 22.12.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: Vang i Valdres
Stillingstittel: Helsefagarbeidar ved korttid og heimesjukepleia – 100 % fast stilling
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4886687966

 

Arbeidsoppgåver

  • Utøve helsehjelp i tråd med gjeldande krav og lovverk
  • Praktisk bistand og rettleiing til brukarar
  • Bidra til positivt samarbeid med pårørande
  • Bidra til samarbeid på tvers av einingar i etaten
  • Dokumentere i fagsystemet Profil

 

Kvalifikasjonar

  • Helsefagarbeidar med norsk autorisasjon
  • Gode norskkunnskapar både skriftleg og munnleg
  • Erfaring frå kommunal pleie- og omsorgsteneste
  • Kunnskap om bruk av IKT som verktøy.
  • Førarkort kl. B.

Stillinga krev politiattest jf. helsepersonell-loven § 5-4. Attesten må leggjast fram før tiltreding.

 

Personlege eigenskapar

  • Ha evne til å gje omsorg og tryggleik
  • Vera fleksibel og ha tilpassingsevne
  • Vera motivert, engasjert og strukturert
  • Ha gode evner til samarbeid
  • Sjølvstendig og ha evne til å ta ansvar, til å ta initiativ og til å sette seg raskt inn i nye arbeidsoppgåver
  • Evne til å sjå, tenkje og arbeide heilskapleg
  • Personleg egnaheit blir vektlagt

 

Vi tilbyr

  • Eit godt og spanande fagmiljø med varierte arbeidsoppgåver
  • Eit positivt og triveleg arbeidsmiljø saman med dyktige kollegaer
  • Opplæring og rettleiing
  • Me tek atterhald om at faste tilsette med rettar etter HTA § 2.3 har førerett til utviding av stilling.
  • Ved intern tilsetjing blir eventelle andre ledige stillingar å tilby søkjarane.
  • Tilsetting skjer på vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor.
  • Lønn etter tariff i hht hovudtariffavtala, gode pensjonsvilkår og forsikringsavtalar.
  • Kommunen kan hjelpe til med å skaffe bustad

 

Tyinvegen 5150, 2975 Vang i Valdres, Norge

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Stine Solemsli
Leiar Vangsheimen og heimetenesta
 Telefon:90896012
E-post:[email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

  • Stine Solemsli
  • Tittel: Leiar Vangsheimen og heimetenesta
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 90896012

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

Desember 22, 2024

Helsefagarbeidar ved Vangsheimen- 75 % fast stilling (søknadsfrist 22.10.2024)

Kommunehuset- ca 3000

Helsefagarbeidar ved Vangsheimen- 75 % fast stilling

 

Vang kommune har ledig 75 % fast stilling for helsefagarbeidar ved Vangsheimen. Stillinga er ledig frå 1.november 2024.

Stillinga har tredelt turnus.

Søknadsfrist: 30.09.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: VANG I VALDRES
Stillingstittel: Helsefagarbeidar ved Vangsheimen – 75 % fast stilling
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 75
Webcruiter-ID: 4886684995
Startdato: 22.12.2024

Arbeidsoppgåver

  • Utøve helsehjelp i tråd med gjeldande krav og lovverk
  • Praktisk bistand og rettleiing til brukarar
  • Bidra til positivt samarbeid med pårørande
  • Bidra til samarbeid på tvers av einingar i etaten
  • Dokumentere i fagsystemet Profil

Kvalifikasjonar

  • Helsefagarbeidar med norsk autorisasjon
  • Gode norskkunnskapar både skriftleg og munnleg
  • Erfaring frå kommunal pleie- og omsorgsteneste
  • Kunnskap om bruk av IKT som verktøy.

Stillinga krev politiattest jf. helsepersonell-loven § 5-4. Attesten må leggjast fram før tiltreding.

Personlege eigenskapar

  • Ha evne til å gje omsorg og tryggleik
  • Vera fleksibel og ha tilpassingsevne
  • Vera motivert, engasjert og strukturert
  • Ha gode evner til samarbeid
  • Sjølvstendig og ha evne til å ta ansvar, til å ta initiativ og til å sette seg raskt inn i nye arbeidsoppgåver
  • Evne til å sjå, tenkje og arbeide heilskapleg

Vi tilbyr

  • Eit godt og spanande fagmiljø med varierte arbeidsoppgåver
  • Eit positivt og triveleg arbeidsmiljø saman med dyktige kollegaer
  • Opplæring og rettleiing
  • Me tek atterhald om at faste tilsette med rettar etter HTA § 2.3 har førerett til utviding av stilling.
  • Ved intern tilsetjing blir eventelle andre ledige stillingar å tilby søkjarane.
  • Tilsetting skjer på vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor.
  • Lønn etter tariff i hht hovudtariffavtala, gode pensjonsvilkår og forsikringsavtalar.
  • Kommunen kan hjelpe til med å skaffe bustad

 

Tyinvegen 5150, 2975 VANG I VALDRES, Norge

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Stine Solemsli
Leiar Vangsheimen og heimetenesta
 Telefon:90896012
E-post:[email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Lenke til firma

Kontaktinfo

  • Stine Solemsli
  • Tittel: Leiar Vangsheimen og heimetenesta
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 90896012

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

Desember 22, 2024

Sykepleier 60 %, midlertidig stilling på natt ved Nes sykehjem (Søknadsfrist 24.11.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

 

Sykepleier 60 %, midlertidig stilling på natt ved Nes sykehjem

 

Nes sykehjem avd. 1C- D, E, korttid/rehab, Nes kommune

Nes sykehjem avdeling 1CDE består av tre grupper med 10 pasienter på hver gruppe. En gruppe består av korttidsplasser, hvor 2 av disse er KAD-plasser. De to andre gruppene består av rehabilitering- og langtidsplasser. Miljøet i avdelingen kan beskrives som faglig og sosialt. Avdelingen kan beskrives som en aktiv avdeling med arbeidsoppgaver innenfor flere fagfelt. Vi har et stort fokus på å bruke rett kompetanse på rett sted.

Du vil sammen med en sykepleierkollega ha din base på avdeling 1cde. Dere har da ansvar for denne avdelingen, samt sykepleieansvar for en langtidsavdeling. Dere vil være en del av et sykepleieteam bestående av 3 sykepleiere på natt.

Du vi få brukt din kompetanse som sykepleier på bl.a korttids- og rehabiliteringspasienter, palliasjon, KAD, demens, somatikk m.m.

Vi vil sikre at du får nødvendig faglig utvikling og kompetanseheving gjennom tilbud om kurs og fagdager. Det er også mulighet for å hospitere på andre avdelinger på sykehjemmet, samt på Nes legevakt.

Stillingen er et vikariat frem til 31.08.2025.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 24.11.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Sykepleier, natt
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Vikariat
Stillingsprosent: 60
Webcruiter-ID:4885520444

Arbeidsoppgaver

Ansvar for sykepleiefaglige oppgaver som pasientoppfølging, medikamenthåndtering, samtaler med pårørende, kliniske observasjoner og behandling
Journalføring og rapportering i Cosdoc
Kvalitetssikre avdelingen og sykehjemmets faglige praksis og videreutvikle disse
Tverrfaglig samarbeid mellom ulike arbeidsgrupper, omsorgsnivå og Nes sykehjems andre avdelinger
Helhetlig pleie og omsorg
Sykepleieansvar for 2 avdelinger på natt
Sykepleierfaglige prosedyrer

Kvalifikasjoner

Norsk autorisasjon som sykepleier
Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Ønskelig med erfaring fra KAD/korttids-/rehabiliteringsavdeling
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Den som tilsettes må før tiltredelse levere gyldig politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder.

Personlige egenskaper

Kunne ta ansvar og være faglig trygg
Bidragsyter til et positivt og godt arbeidsmiljø
Serviceinnstilt og selvstendig
Ryddig, strukturert og systematisk
Være fleksibel og positiv

Vi tilbyr

Turnus med arbeid hver 4. helg pr. nå
Fagutvikling og hospitering
Et engasjert og godt arbeidsmiljø
Dyktige kollegaer og godt tverrfaglig samarbeid
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Vi tilbyr rekrutteringstilskudd på kr. 30.000, utover garantilønn som sykepleierutdannende.
Rekrutteringstilskudd gjelder ikke de som allerede er ansatt i Nes kommune. Ved en eventuell overgang fra midlertidig til fast stilling vil man ikke bli tildelt et nytt rekrutteringstilskudd, dersom man allerede har fått dette.

Annet:

Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.
Attester og vitnemål lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale / bekrefta kopier tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Nes sykehjem, Hagaskogvegen 19, 2150 Årnes, Norge

Kontaktinformasjon
Nina Therese Skogseth, Avdelingsleder
Telefon:  66 10 46 19
E-post:  [email protected]

Nina Helene Bang, Assisterende avdelingsleder
Telefon:    66 10 46 18
E-post:  [email protected]

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Nina Therese Skogseth
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 66 10 46 19
  • Nina Helene Bang
  • Tittel: Assisterende avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 66 10 46 18

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

November 24, 2024

100% Sykepleierstilling Nes sykehjem (søknadsfrist 28.11.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

 

100% Sykepleierstilling

 

Nes sykehjem avd. 2C-D-E, skjermet enhet, Nes kommune

Ønsker du å bidra til å gi beboerne på Nes sykehjem en meningsfylt hverdag – Vi kan tilby deg en jobb med mening!

Bli en del av et godt sykepleiefaglig miljø. Vi ønsker sykepleiere som kan bidra med sin faglige kompetanse, brennende engasjement og godt humør som gjør sykehjemmet til et godt sted å være både for beboerne og kollegaer.

Nes sykehjem er et stort sykehjem med 118 sykehjemsplasser fordelt på korttid/rehab inkludert 2 KAD senger, 2 somatisk langtidsavdelinger og en langtidsavdeling som er tilrettelagt for personer med demens.

Vi har nå en 100 % fast sykepleierstilling i 2-delt turnus med arbeid hver 3.helg ledig på vår avdeling for personer med demens.

På avdelingen har vi stort fokus på miljøterapi og personsentrert omsorg. Vi har vips møter hver uke, og gruppemøter fastsatt i turnus. Som sykepleier hos oss vil du ha mulighet til å samarbeide på tvers av avdelingene som ansvarssykepleier, og du vil også ha vakter i turnus som innebærer koordinerende ansvar for avdelingen. På disse vaktene vil du være plassert på topp av bemanningen. Vi vil sikre at du får nødvendig faglig utvikling og kompetanseheving, i form av relevante kurs og utdanninger. Vår fagutviklingssykepleier gir oss veiledning og faglig påfyll gjennom fagdager som er fastsatt i turnus.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 28.11.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: 100% Sykepleierstilling
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4848673136

Arbeidsoppgaver

Oppfølging og dokumentasjon
Samarbeid og kommunikasjon med pårørende, lege, sykehus og andre instanser
Legemiddelhåndtering
Sykepleiefaglig oppgaver
Bruk av medisinsk teknisk utstyr
Utføre helhetlig pleie og omsorg
Kartlegge sykepleiebehov og iverksette sykepleietiltak, samt sikre kvaliteten i den direkte tjenesteytingen og selv kunne være en del av den.
Ansvar for oppfølging av studenter og elever, og opplæring av nyansatte
Ansvarsvakter, samt koordinerende vakter

Kvalifikasjoner

Autorisert sykepleier
Erfaring og interesse for eldreomsorg, gjerne med videreutdanning i demens
Bestått norskprøve nivå B2 skriftlig og muntlig
Gode IT kunnskaper, vi stiller krav til bruke av epost/teams som informasjonskanal.
Du er faglig bevist og en støttespiller for utvikling av avdelingen
Du er ansvarsbevisst og trives i et hektisk og tverrfaglig arbeidsmiljø
Du er endringsvillig i møte med utviklingen av fremtidens helsevesen.
Kjennskap til dokumentasjonssystemet CosDoc er en fordel, men opplæring vil bli gitt.
Personlig egnethet vektlegges
Den som tilsettes må før tiltredelsen levere gyldig politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder.

Personlige egenskaper

DU liker å jobbe i team – VI gir deg gode kollegaer
DU har god formidlingsevne – VI gjør deg bedre
DU er positiv, imøtekommende, løsningsorientert og fleksibel – VI gir deg utfordringer
DU bidrar positivt til vårt gode arbeidsmiljø – VI tar i mot deg med åpne armer
DU er omsorgsfull, pålitelig og ærlig – VI gir deg sterke historier

Vi tilbyr

Lønn etter gjeldende tariff, og kr 30 000,- i rekrutteringstillegg utover tariff som sykepleieutdannet.
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Regelmessig fagutvikling med bruk av blant annet VR briller.
Mulighet for hospitering på andre avdelinger og legevakt
Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
Turnus med et stort fokus på medvirkning og mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag.
Spennende og utfordrende arbeid med muligheter for faglig og personlig utvikling
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Det er 6 mnd. prøvetid i faste stillinger.

Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.

Minst to referanser må oppgis.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Hagaskogvegen 19, 2150 Årnes, Norge

Kontaktinformasjon

Marte Ingebrigtsen Engen, Avdelingsleder
Telefon:  66 10 46 45
E-post:[email protected]

Virginia Bravo, Assisterende avdelingsleder
Telefon:   66 10 46 40
E-post:  [email protected]

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Marte Ingebrigtsen Engen
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 66 10 46 45
  • Virginia Bravo Virginia Bravo
  • Tittel: Assisterende avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 66 10 46 40

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

November 28, 2024

Helgeseter søker avdelingsleder, sykepleier / vernepleier og helsefagarbeider (søknadsfrister 08.12.2024)

Del stillingen

Selskap

Helgeseter

Kontaktinfo

  • Benedicte Jordan Baksvær
  • Tittel: Avdelingsleder Lerkhaugen
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 55 27 38 47
  • Julianne Bakk
  • Tittel: Avdelingsleder Villa Vally
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 55 27 38 61

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Desember 8, 2024

Jessheim skole og ressurssenter – Oppfølging av elever med store sammensatte vansker, Jessheim skole og ressurssenter (Søknadsfrist 29.11.2024)

MicrosoftTeams-image (6)

 

Oppfølging av elever med store sammensatte vansker

 

Jessheim skole og ressurssenter, Ullensaker kommune

Vi søker deg som har erfaring fra arbeid med elever med store sammensatte vansker. Alle våre elever er tilknyttet klasser på sitt trinn, og det kan derfor i enkelte timer være aktuelt å lede elevgrupper i samarbeid med kontaktlærer eller faglærer.

Jessheim skole og ressurssenter er en 1-7 skole beliggende i Jessheim sentrum med 500 elever. Skolen gir et forsterket skoletilbud til ca. 30 elever med sammensatte vansker. Vi har et engasjert og faglig meget kompetent personale med nærmere 100 ansatte. Skolen er organisert i trinnteam 1-7, vi har et godt arbeidsmiljø og et profesjonelt læringsfellesskap med vekt på kollektiv læring. Læringsutbyttet og utviklingen til den enkelte elev står i sentrum for alt vi gjør. Målet vårt er at alle elevene skal bli den beste utgaven av seg selv.

Inkludering, mangfold og fellesskap er viktige verdier for oss. Skolen jobber systematisk med elevenes læringsmiljø og benytter verktøy som Det er mitt valg, klassetrivsel.no, LINK (Livsmestring i norske klasserom), trivselsledere og fadderordning. Skolens øvrige satsingsområder er LK 20 og utvikling av lærende profesjonsfellesskap gjennom refleksjon, erfaringslæring og medvirkning. Vi er opptatt av et godt samarbeide med foresatte, og FAU er en viktig ressurs for skolen vår. Skolens ledergruppe består av rektor og fire avdelingsledere.

Lønn etter hovedtariffavtalen.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 29.11.2024
Arbeidsgiver: Ullensaker kommune
Sted: Jessheim
Stillingstittel: Oppfølging av elever med store sammensatte vansker
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4883995744

Arbeidsoppgaver

Følge opp enkeltelever i klasse/gruppe i samarbeid med kontaktlærere, fagarbeidere og faglærere
Følge opp elever på ulike opplæringsarenaer
Bidra med oppgaver knyttet til enkeltelever og ekstra tilrettelegging i undervisningen
Bistå elevene i praktiske utfordringer i løpet av skolehverdagen
Motivere for skolearbeid
Opprette en IOP, og tilrettelegge skolehverdagen etter denne
Veilede fagarbeidere
Samarbeid med hjemmet
Skape et trygt og godt læringsmiljø for elevene
Være en aktiv bidragsyter i skolens profesjonsfellesskap og utviklingsarbeid

Kvalifikasjoner

Vernepleierutdanning er ønskelig, men annen relevant utdanning kan også være aktuell
Erfaring fra arbeid med elever med store sammensatte vansker
Erfaring med Alternativ og Supplerende kommunikasjon (ASK) er ønskelig
Gode norskferdigheter, skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper

Du er trygg og selvstendig, har gode samarbeidsevner og ser verdien av å arbeide i et profesjonelt læringsfellesskap
Du er utviklingsorientert og strukturert og trives med en dynamisk arbeidshverdag
Du er fleksibel og søker løsninger til det beste for elevene
Du er oppdatert på forskning innenfor feltet og benytter kunnskapsbaserte metoder
Du evner å skape gode relasjoner til elever, foreldre og kollegaer
Du har et elevsyn som ivaretar skolens verdier og holdninger til inkludering
Personlig egnethet og erfaring vil bli vektlagt

Vi tilbyr

Vi har gode pensjonsordninger og et godt arbeidsmiljø med dyktige og hyggelige kollegaer. Vi har faglig oppdatering gjennom årlige tverrsektorielle og enhetsvise opplæringsplaner. Tilsetting skjer for øvrig på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglementer og tariffavtaler, herunder 6 mnd. prøvetid.

Ved tilsetting må gyldig politiattest iht. § 17-11 i opplæringsloven, fremlegges. Det gjøres oppmerksom på at attesten ikke skal legges ved søknaden. Attest skal kun kreves av den søkeren som tilbys stillingen eller som skal oppnevnes eller godkjennes til å utføre de oppgaver som omfattes av krav om politiattest. Politiattesten skal ikke være eldre enn 3 måneder.

Kopi av vitnemål og attester lastes opp som vedlegg i den elektroniske søknaden.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jf. offentleglova § 25.

Ullensaker kommune har behov for medarbeidere med ulik kompetanse, erfaringer og perspektiver for å kunne løse samfunnsoppdraget vårt på en god måte. Kommunen ønsker å gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, legning, religion eller etnisk

 

Søk på stillingen her.

 

Leiv Holthes veg 2, 2066 Jessheim, Norge

 

Kontaktinformasjon

Hanne Nabben Aslaksen
Avdelingsleder
 Telefon:96012788

Nina Helene Rognerud Grønlie
Rektor
 Telefon:91119747

 

Ullensaker – mulighetslandet

Ullensaker er en av Norges raskest voksende kommuner, med snart 45 000 innbyggere. Vi er vertskommune for Oslo Lufthavn Gardermoen og ligger sentralt på Østlandet, nordøst for Oslo.

Vi er stolte av å være en fremtidsrettet kommune som jobber for fellesskapets beste, etter visjonen «Ullensaker – mulighetslandet». Vi skal gi muligheter og omtanke for alle; både dagens innbyggere og framtidige generasjoner. Over 3 000 ansatte i kommunen jobber for at Ullensaker skal være et godt sted å bo og leve.

I Ullensaker kan du velge om du vil bo landlig, bynært eller urbant. Vi har et rikt idretts- og fritidstilbud, mangfoldig kulturtilbud og flotte naturområder. Med toget er det bare 40 minutters reisevei til Oslo fra Jessheim.

Ullensaker – en god, fremtidsrettet og mangfoldig kommune

Trygg og god arbeidsplass: Vi satser på utvikling og trivsel på arbeidsplassen gjennom kontinuerlig organisasjons-, medarbeider- og lederutvikling.

Fremtidsrettet: Vi viser synlig vilje og evne til fremtidsrettet tanke- og handlekraft. Våre verdier er «modig», «endringsdyktig» og «raus».

Mangfold og inkludering: Vi ønsker mangfold og våre ansatte skal gjenspeile befolkningen i kommunen. Vi har nulltoleranse for diskriminering og ønsker å skape en arbeidsplass hvor alle føler seg inkludert og verdsatt.

Velkommen til oss!

Del stillingen

Selskap

Ullensaker kommune

Kontaktinfo

  • Hanne Nabben Aslaksen
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 96012788
  • Nina Helene Rognerud Grønlie
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 91119747

Lokasjon

  • Jessheim

Søknadsfrist

November 29, 2024

Koordinator ved Nettskolen Finnmark 100% (søknadsfrist 30.11.2024)

Vinterbilde skolen nybygg

 

Pedagogisk administrativ konsulent

 

Stillingstittel: Koordinator i Nettskolen Finnmark

Stillingsprosent: 100%

Organisatorisk plassering (Avdeling, enhet): Nordkapp videregående skole

Nærmeste overordnet/leder: Veronica Johansen

Stillingen er ledig fra (dato): Omgående

Fast / Midlertidig /Vikariat: Fast

Nettskolen Finnmark ved Nordkapp vgs

Hektisk og fremadrettet arbeidsmiljø

Arbeidsoppgaver

Planlegge, tilrettelegge og gjennomføre samlinger
Delta på møter med veiledere og lærere
Koordinere daglig drift i Nettskolen, i samarbeid med studierektor og annen koordinator
Andre administrative oppgaver som faller naturlig under stillingen
Bidra til utvikling og kvalitet i Nettskolen Finnmark
Vinterbilde skolen nybygg

Kvalifikasjonkrav

Høyere utdanning på minimun bachelor-nivå, med pedagogikk i fagkretsen
Erfaring fra systemarbeid
Digital kompetanse

Ønskede kvalifikasjoner

Erfaring fra arbeid med skoleadministrative støttesystem.

Personlige egenskaper

Fleksibel
Løsningsorientert
Selvdreven
Strukturert
Godt humør

Vi tilbyr

Gode pensjons- og forsikringsordninger
Å bo og jobbe i tiltakssonen gir mange økonomiske fordeler. Les mer om fordelene på våre nettsider.

Søknaden skal inneholde

Søknadsbrev og CV, vitnemål, attester 
Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse
2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer) 
Søknad skal sendes elektronisk via denne siden

Andre opplysninger

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

Viktig informasjon til deg som skal søke

Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf.offentleglova §25.

Som søker til en offentlig stilling vil du få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere.

Før eventuell tilsetting i Finnmark fylkeskommune sine skoler og PPT/OT må politiattest fremlegges jf. opplæringslova sine regler. 

Før eventuell tilsetting i Finnmarks fylkeskommunes tannhelsetjeneste må politiattest fremlegges jf. helsepersonelloven sine regler.  

En politiattest skal ikke være eldre enn tre måneder. Politiattest skal ikke legges ved søknaden. 

Om Finnmark fylkeskommune

Finnmark, Norges nordligste fylke er også det fylket som ligger lengst øst i landet. Det er et fylke med stort areal og en dramatisk natur med fjorder, fjell, tundra og en unik arktisk ørken. Finnmark er 48 000 kvadratkilometer stort og har 74 000 innbyggere. Vi har 11 flyplasser og Hurtigruta anløper 11 steder.

Regionen har en rik kulturhistorie, der samisk kultur har dype røtter. Mangfoldet i Finnmark gjenspeiles i språk, tradisjoner og kulinarisk variasjon, med samisk, norsk, kvensk og russisk påvirkning. Besøkende tiltrekkes av den imponerende naturen og det spennende kulturelle mangfoldet.

Finnmark er strategisk viktig for Norge i nordområdene, med gode muligheter for økt samarbeid og utvikling. Finnmark fylkeskommune er en politisk styrt organisasjon. Vi har ansvar for videregående opplæring, samferdsel, tannhelse, kultur, og nærings- og samfunnsutvikling. Vi har virksomheter i alle 18 kommuner i Finnmark, og vi har rundt 1100 ansatte. Sentraladministrasjonen ligger i Vadsø.

Nordkapp videregående skole

Nordkapp videregående skole og Fagskolen i Finnmark , avdeling Honningsvåg ligger sentralt i Honningsvåg – byen ved Nordkapp.

Nordkapp videregående skole har tilbud innen naturbruk, fiske og fangst, akvakultur, restaurant- og matfag, konditorfaget, elektrofag, maritime fag samt studiespesialisering. Skolen har i tillegg ansvaret for distanseundervisning til 8 kystkommuner – Veksling LOSA. I tillegg har skolen ansvaret for Nettskolen Finnmark som er under stadig utvikling. Gjennom skolens kursavdeling arrangeres mange utadrettede kurs og utdanningstilbud for skolens elever, private og næringslivet. Skolen og skolemiljøet er tuftet på felles strategi for videregående opplæring i Finnmark (Bærekraftig opplæring i Finnmark – med hjertet rundt eleven og lærlingen), med verdigrunnlag der eleven er i sentrum. Alle ansatte, uansett stilling, skal bidra til oppnåelse av felles mål i henhold til skolens samfunnsoppdrag. Våre nye faglærere må derfor være glad i mennesker og bidra i utviklingsarbeidet av organisasjonen. Mer om skolen finner du på https://nordkapp.vgs.no

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 30. november 2024

 

Arbeidsgiver

Finnmark fylkeskommune (FFK)

Kommune Nordkapp

Omfang Heltid

Varighet Fast

Arbeidssted Klubbveien 9, 9750 Honningsvåg

 

Del stillingen

Selskap

Finnmark fylkeskommune

Lenke til firma

https://www.tffk.no/

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Honningsvåg

Søknadsfrist

November 30, 2024