Kirkemusiker/organist/kantor
Grong sokn
Vi søker en engasjert, initiativrik og kreativ kirkemusiker/organist/kantor med et hjerte for bygda,
gudstjenester og menighetsbyggende arbeid!
Grong har totalt 3 kirker. Grong kirke fra 1877, Harran kirke fra 1874 og Gløshaug kirke fra 1689. Hovedkirken hvor de fleste gudstjenester feires er Grong kirke, mens i Harran er det gudstjeneste 1 gang i måneden. I Gløshaug kirke feires det gudstjeneste på Olsok, og er ellers en ettertraktet kirke for vielser.
Grong kirke har et mekanisk Torkildsen-orgel fra 1963. Orgelet har tre manualer, to swell-pedaler, 1 generalcrescendo og 28 stemmer med blant annet scharf og rørstemmer.
Harran kirke har et digitalt Allan-orgel fra 1991, med 2 manualer, 2 swell og 1 generalcrescendo.
For nærmere informasjon ta kontakt med kantor Joar Myrvang ([email protected]).
Vi kan tilby inntil 100 % stilling som kirkemusiker/organist/kantor med hovedarbeidssted i Grong sokn. Grong kirkelig fellesråd leier ut tjenester til Namsskogan, dette inngår i stillingen. Det innebærer at kirkemusiker/organist/kantor må påberegne å spille på gudstjenester og kirkelige handlinger i nabokommunen, Namsskogan.
Grong er en kommune i Namdalen, nord i Trøndelag med ca. 2 400 innbyggere. Det er god oppslutning om kirken, og folkekirken står støtt i store deler av befolkningen.
Grong sokn har vært heldig i lang tid med dyktige kantor/organister og stor stabilitet i stillingen. Staben består av kirkeverge/menighetssekretær i 100 % stilling, trosopplærer i 20 %, 2 kirketjenere (til sammen 80 %) og soknepresten. Det er et svært godt stabsfellesskap med fokus på trivsel, respekt og samarbeid.
Vi søker etter en kirkemusiker/organist/kantor, som i samarbeid med staben vil være med å utvikle engasjementet rundt folkekirkas tilstedeværelse i lokalmiljøet våre gudstjenester, kulturliv og øvrig menighetsbyggende arbeid. Dette er en stilling for deg som er glad i flott natur, bygdelivet, folkekirka, gudstjenester, men ikke minst, ønsker å sette ditt preg på en viktig tjeneste!
Søknadsfrist: 01.10.2022
Arbeidsgiver: Grong sokn
Sted: Grong
Stillingstittel: Kirkemusiker/organist/kantor
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4560204775
Arbeidsoppgaver
Planlegging og gjennomføring av gudstjenester, gravferder og andre kirkelige handlinger i
samarbeid med andre ansatte og frivillige.
Ta initiativ til korgrupper og/eller musikkgrupper/band.
Deltakelse i trosopplæringen.
Lede babysang i samarbeid med menighetens trosopplærer.
Konsertvirksomhet, sangkvelder i samarbeid med menighet, frivillige og andre musikkaktører.
Ansvar for å følge opp og sørge for vedlikeholdet av kirkens instrumenter.
Bidra til samarbeid med lokale kulturkrefter, spesielt innen sang og musikk (bl.a. kulturskolen).
Spille på sykeheimsandakter/institusjonsbesøk
Kvalifikasjoner
Utdannet organist eller kantor. Søkere med annen relevant utdanning og erfaring vil også
bli vurdert.
Allsidige orgel- og pianoferdigheter.
Beherske norsk muntlig og skriftlig, samt ha grunnleggende kunnskap om dataverktøy.
Den som blir tilsatt må være medlem av Den norske kirke og utføre tjenesten i samsvar med Den norske kirkes ordninger, grunnverdier og visjoner.
Personlige egenskaper
Er engasjert, kreativ og ønsker å bidra til å videreutvikle menighetenes musikkliv.
Har engasjement for å jobbe i menigheter.
Er musikalsk allsidig og har erfaring med ulike stilarter og musikalske uttrykk.
Har gode kommunikasjonsevner.
Evner å inkludere barn og unge i kirkens musikkliv.
Evner å rekruttere, motivere og inspirere frivillige medarbeidere.
Evner å jobbe strukturert, selvstendig og i samarbeid med stab og frivillige.
Personlig egnethet og evne til samarbeid og fleksibilitet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
Utfordrende og varierte oppgaver med gode muligheter for faglig og personlig utvikling.
Kontorlokaler hvor det er arbeidsfellesskap med andre kirkelige ansatte.
Et godt stabsfellesskap.
Mulighet til å være med å videreutvikle folkekirken i en spennende kommune med aktive og engasjerte bygdesamfunn!
Vakker natur, med store muligheter for å dyrke friluftsinteresser både sommer, høst, vinter og vår!
Granvegen 1, 7870 Grong, Norge
Kontaktinformasjon
Mildrid Haugdal, Kirkeverge
940 96 288
Autorisert Sykepleier Natt (søknadsfrist 19.09.2022)
Autorisert Sykepleier Natt
Nes sykehjem avd. 2A, somatisk, Nes kommune
Du ønsker å gi eldre en verdig alderdom – Vi gir deg en jobb med mening!
Er du genuint opptatt av eldreomsorg og har faget i fokus?
Vi ønsker oss en sykepleier som kan bidra med sin faglige kompetanse, sitt brennende engasjement og smittende godt humør som gjør avdelingen til et godt sted og være for både pasienter og ansatte.
Avdeling 2A er en langtidssomatisk avdeling med 29 pasienter. På natt har sykepleier ansvar for 19 av disse pasientene, det vil si 2 grupper alene, med bistand fra annen avdeling. Vi som jobber her, er en glad og sammensatt gjeng med fagfolk og assistenter som trives på jobb. Det er høyt fokus på aktiviteter for de eldre, det lille ekstra i hverdagen og tett samarbeid med pårørende. Vi har fokus på mest mulig behandling i egen avdeling, fremfor unødig flytting mellom institusjoner. Vår fagutviklingssykepleier gir oss veiledning og faglig påfyll.
Søknadsfrist: 19.09.2022
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Autorisert Sykepleier Natt
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 60,8
Webcruiter-ID: 4555942802
Arbeidsoppgaver
Sykepleiefaglig ansvar for pasientene på natt
Avansert sykepleie og lindrende behandling
Medikamenthåndtering samt håndtering av medisinsk teknisk utstyr
Samarbeid, kommunikasjon og oppfølging i forhold til pasienter, pårørende, lege, sykehus og andre instanser
Helhetlig pleie, omsorg og medisinsk behandling av eldre
Dokumentasjon i CosDoc
Kvalifikasjoner
Autorisert sykepleier
Erfaring og interesse for eldreomsorg
Bestått norskprøve nivå B2, skriftlig og muntlig
Du er faglig bevisst og en støttespiller for utvikling av avdelingen
Du er ansvarsbevisst og trives i et hektisk og tverrfaglig arbeidsmiljø
Gode IT kunnskaper, vi stiller krav til bruk av E-post/Teams som informasjonskanal i avdelingen
Kjennskap til dokumentasjonsprogrammet CosDoc er en fordel
Personlig egnethet vektlegges
Den som tilsettes må før tiltredelsen levere politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder.
Personlige egenskaper
Du liker å jobbe i team – Vi gir deg gode kollegaer
Du har god formidlingsevne – Vi gjør deg bedre
Du er positiv, imøtekommende, løsningsorientert og fleksibel – Vi gir deg utfordringer
Du bidrar positivt til vårt gode arbeidsmiljø – Vi tar imot deg med åpne armer
Du er omsorgsfull, pålitelig og ærlig – Vi gir deg sterke historier
Vi tilbyr
Lønn etter gjeldende tariff, og kr. 30 000,- i rekrutteringstillegg utover tariff som sykepleieutdannet
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Kompetanseheving: Fagdager med sykepleiere på hele huset hver 6 uke. Avsatt tid i egen turnus for selvstendig kompetanseheving
Hospitering på andre avdelinger ved sykehjemmet og legevakt
Et godt og inkluderende arbeidsmiljø, kommunen er en IA bedrift
Spennende og utfordrende arbeid med muligheter for faglig og personlig utvikling
Annet
Minst to referanser må oppgis.
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 måneders prøvetid.
Vi ber om at attester og vitnemål lastes opp i søkeprosessen, kopi tas med ved et eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jmf offentlighetslova § 25.
Hagaskogvegen 19, 2150 Årnes, Norge
Kontaktinformasjon
Nina Ihlang, Assisterende avdelingsleder
995 01 433
[email protected]
Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her
Autorisert Helsefagarbeider (søknadsfrist 19.09.2022)
Helsefagarbeidere 4 stk, 1×100%, 2×80%, dag/aften, samt 1×60,8% natt
Nes sykehjem avd. 2A, somatisk, Nes kommune
Du ønsker å gi eldre en verdig alderdom – Vi gir deg en jobb med mening!
Er du genuint opptatt av eldreomsorg og har faget i fokus? Vi ønsker oss helsefagarbeidere/hjelpepleiere som kan bidra med sin faglige kompetanse, sitt brennende engasjement og smittende godt humør, som gjør avdelingen til et godt sted og være på både for pasienter og ansatte.
Vi har ledig 4 faste stillinger som helsefagarbeidere i henholdsvis 100% og 2×80%. Todelt turnus med arbeid hver 3. helg. Vi har også ledig 60,8% natt med arbeide hver 3. helg.
Avdeling 2A er en langtidssomatisk avdeling med 29 pasienter fordelt på 3 grupper. Vi har egne kjøkkenassistenter på hvert gruppe-kjøkken. På natt er det en helsefagarbeider på 19 av pasientene, det vil si 2 av gruppene, med sekundær-støtte fra annen avdeling.
Vi som jobber her, er en glad og sammensatt gjeng med fagfolk og assistenter som trives på jobb. Det er høyt fokus på aktiviteter for de eldre, det lille ekstra i hverdagen og tett samarbeid med pårørende. Vi har fokus på mest mulig behandling i egen avdeling, fremfor unødig flytting mellom institusjoner.
Vår fagutviklingssykepleier gir oss veiledning og faglig påfyll. Gjennom fagdager bidrar sykepleiere i avdelingen og eksterne fagfolk med undervisning i aktuelle temaer. Vi jobber aktivt med Lean – tavlemøter 1 gang i uka.
Søknadsfrist: 19.09.2022
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Autorisert Helsefagarbeider
Stillinger: 4
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4556016716
Arbeidsoppgaver
Utøve direkte pleie og påse at pleiefaglige oppgaver utføres etter gjeldende krav og retningslinjer
Dokumentere og rapportere
Iverksette og påse at tiltak, oppfølging og dokumentasjon er faglig forsvarlig
Være fleksibel til å kunne utføre andre relevante oppgaver
Være en del av primærteam til pasienter
Delta på møter, kurs og nødvendig opplæring utover faste vakter
Kvalifikasjoner
Autorisasjon som helsefagarbeider/hjelpepleier, gjerne med erfaring fra sykehus eller eldreomsorg
Erfaring og interesse for eldreomsorg
Bestått norskprøve nivå B2, skriftlig og muntlig
Du er faglig bevisst og en støttespiller for utvikling av avdelingen
Ryddig, strukturert og systematisk
Ha gode samarbeidsevner, positiv, trygg og engasjert
Evne til å arbeide selvstendig
Kan takle uforutsigbare vakter og hendelser
Gode IT kunnskaper, vi stiller krav til bruk av E-post/Teams som informasjonskanal i avdelingen
Kjennskap til dokumentasjonsprogrammet CosDoc er en fordel
Personlig egnethet vektlegges
Til nattstillingen legges det stor vekt på lang erfaring og personlig egnethet. Dette i forhold til å jobbe alene på natt med sekundærstøtte fra annen avdeling
Den som tilsettes må før tiltredelsen levere politiattest som ikke er eldre enn 3 måneder.
Personlige egenskaper
Du liker å jobbe i team – Vi gir deg gode kollegaer
Du har god formidlingsevne – Vi gjør deg bedre
Du er positiv, imøtekommende, løsningsorientert og fleksibel – Vi gir deg utfordringer
Du bidrar positivt til vårt gode arbeidsmiljø – Vi tar imot deg med åpne armer
Du er omsorgsfull, pålitelig og ærlig – Vi gir deg sterke historier
Vi tilbyr
Lønn etter gjeldende tariff
Gode forsikring og pensjonsordninger
Kompetanseheving i form av fagforum og fagdager
Et godt og inkluderende arbeidsmiljø, kommunen er en IA bedrift
Spennende og utfordrende arbeid med muligheter for faglig og personlig utvikling
Annet
Minst to referanser må oppgis.
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 måneders prøvetid. Vi ber om at attester og vitnemål lastes opp i søkeprosessen, kopi tas med ved et eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jmf offentlighetslova § 25
Hagaskogvegen 19, 2150 Årnes, Norge
Kontaktinformasjon
Nina Ihlang, Assisterende avdelingsleder
995 01 433
[email protected]
Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her
Faglærere ved Fagskolen Vestfold og Telemark (Søknadsfrist: 25.09.2022)
Fagskolen Vestfold og Telemark – Faglærer i anlegg
Fagskolen Vestfold og Telemark
Søknadsfrist: 25.9.2022
Fagskolen Vestfold og Telemark – Faglærer i elektronikk/automasjon
Fagskolen Vestfold og Telemark
Søknadsfrist: 25.9.2022
Fagskolen Vestfold og Telemark – Faglærer i maskinteknikk
Fagskolen Vestfold og Telemark
Søknadsfrist: 25.9.2022
Fagskolen Vestfold og Telemark – Faglærere i bygg
Fagskolen Vestfold og Telemark
Søknadsfrist: 25.9.2022
Fagskolen Vestfold og Telemark – Faglærere i elkraft
Fagskolen Vestfold og Telemark
Søknadsfrist: 25.9.2022
Fagskolen Vestfold og Telemark – Faglærere i Klima, energi og miljø i bygg (KEM)
Fagskolen Vestfold og Telemark
Søknadsfrist: 25.9.2022
Avdelingsleder Runni ungdomsskole (søknadsfrist 19.09.2022)
Avdelingsleder, Runni ungdomsskole
Har du lyst på skolelederjobb i Nes? Da er dette jobben for deg! Du vil være en del av skolens lederteam, bestående av rektor to andre avdelingsledere. Du vil lede et kompetent og faglig sterkt personale.
Runni ungdomsskole ligger ca. 1 km nord for Årnes sentrum.
Skolen er et spennende og moderne bygg, som ivaretar den pedagogikken vi ønsker å føre.
Søknadsfrist: 19.09.2022
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Avdelingsleder
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4555237863
Arbeidsoppgaver
Bidra aktivt i skolens utviklingsarbeid som en del av skolens ledergruppe.
Ansvarlig for ett trinn, i hovedsak 8. trinn. Herunder ligger oppfølging av det pedagogiske arbeidet på trinnet, administrativ tilrettelegging, møteledelse og elevoppfølging.
Oppfølging av læringsresultater og skolemiljø
Personalansvar for de ansatte på trinnet.
Overføring mellom barneskole og ungdomsskole
Kvalifikasjoner
Relevant utdanning på universitets-/høyskolenivå og godkjent undervisningskompetanse. Gjerne lederutdanning
Relevant ledererfaring og erfaring fra pedagogisk utviklingsarbeid og endringsledelse er ønskelig
Søkere som ikke har skolelederutdanning, må påregne å gjennomføre dette
Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder. Ihht. opplæringsloven § 10-9
Personlige egenskaper
Gode kommunikasjonsferdigheter muntlig og skriftlig
Evne til fleksibilitet og til selvstendig arbeid i en hektisk hverdag
Ansvarsbevisst, løsningsorientert og pålitelig
God relasjonskompetanse
Gode samarbeidsevner
God kjennskap i bruk av ulike digitale verktøy
Vi tilbyr
Varierte og spennende arbeidsoppgaver
Muligheter for faglig og personlig utvikling
Samarbeid med faglig dyktige kolleger
Lønn etter avtale
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Minst to referanser må oppgis
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.
Runnivegen 26, 2150 Årnes, Norge
Kontaktinformasjon
Sigurd Skogholt Løken, Rektor
66 10 44 10 / 93 01 83 83
[email protected]
Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes. Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her
Avdelingsleder, Sykehjem (søknadsfrist 19.09.2022)
Avdelingsleder, Sykehjem
Nes sykehjem
Nes sykehjem har ledig 2 x 100 % fast stilling som avdelingsleder. Stillingene er ledig på somatisk avdeling 3B og demensavdelingen 2CDE
Avdeling 3B består av 24 somatiske langtidsplasser og 5 korttids/rulleringsplasser fordelt på grupper med 10 + 10 + 9 pasienter.
Demensavdelingen består av 3 grupper med 10 pasienter på hver gruppe. Alle pasientene skal ha en demensdiagnose.
Et grunnprinsipp hos oss er at Nes sykehjem skal være et godt sted å være, både for ansatte og pasienter.
Vi søker avdelingsledere som arbeider strukturert og selvstendig, har evne til å være i forkant og jobber i tråd med kommunens mål og planer.
Vi har et godt arbeidsmiljø og kan tilby spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i en virksomhet i utvikling.
Vennligst oppgi i søknaden hvilken av stillingene det søkes på.
Søknadsfrist: 19.09.2022
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Avdelingsleder
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4555587387
Arbeidsoppgaver
Avdelingsleder har personal-, økonomi- og fagansvar for sin avdeling
Evne og vilje til å skape forutsigbarhet, trygghet og struktur i avdelingen
Være støttespiller for utvikling av tjenestetilbudet generelt på sykehjemmet og i egen avdeling
Delta i virksomhetsleders lederteam og være en bidragsyter inn der
Kvalifikasjoner
Autorisert sykepleier, fortrinnsvis med etterutdanning innen administrasjon og ledelse. Alternativt kan kandidat uten lederutdanning søke under forutsetning av at lederutdanning påbegynnes i løpet av ett år.
Ledererfaring
Ha evne til å arbeide i team
Det er en fordel om du har erfaring med personer med demens.
Trives med å ha ansvar og myndighet
Kunne foreta faglige og etiske vurderinger
Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Gode datakunnskaper
God framstillingsevne, skriftlig og muntlig norsk
Fleksibel, kreativ, engasjert, selvstendig og strukturert
Interesse for og kjennskap til kommunal sektor og drift
Personlig egnethet vektlegges
Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder
Personlige egenskaper
Som medarbeider hos oss må du ha et godt håndlag med alle typer mennesker, være glad i en prat og ha kontinuerlig forbedring som en del av tankesettet.
Vi er opptatt av å bygge et humørfylt, raust og inkluderende miljø. Er du initiativrik, er tydelig i din kommunikasjon og har gode samarbeidsevner kommer du langt.
Vi skal kontinuerlig utvikle oss og lære mye nytt, så det er en fordel å være optimistisk og løsningsfokusert.
Vi tilbyr
Mulighet for fagutvikling
Lønn etter avtale
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Minst to referanser må oppgis
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.
Hagaskogvegen 19, 2150 Årnes
Kontaktinformasjon
Grethe Moursund, Konstituert virksomhetsleder
452 89 643
Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her
Vi trenger flere superhelter! Er det deg? Sykepleier/spesialsykepleier 1×100%, 1x 95%, og 1×80% (Søknadsfrist: 12.09.2022)
Vi trenger flere superhelter! Er det deg?
Nes sykehjem avd. 3B, somatisk, Nes kommune
Bli en del av et godt sykepleiefaglig miljø med vakter i sykepleierteam.
Ved Nes sykehjem jobber vi med å finne gode løsninger for hvordan sykepleietjenesten skal være organisert i fremtiden.
Vi vil sikre rett kompetanse, til riktig arbeidsoppgave.
Hos oss får du mulighet til å samarbeide i team på tvers av avdelingene på sykehjemmet, og du vil i enkelte vakter være en del av et sykepleieteam bestående av 3 sykepleiere. Dette teamet har da sykepleieansvar for sykehjemmet. Du vi få brukt din kompetanse som sykepleier på bl.a palliasjon, KAD, IV-behandling, blodprøvetaking, smertepumper, demens, somatikk m.m.
Vi vil sikre at du får nødvendig faglig utvikling og kompetanseheving.
Hver 6.uke er det fagdager med sykepleiere på hele sykehjemmet. Det er avsatt tid i egen turnus for selvstendig kompetanseheving, og mulighet for hospitering på andre avdelinger på sykehjemmet og legevakt.
Nes sykehjem avdeling 3B Somatisk består av tre grupper med 9 og 10 pasienter på hver gruppe. Miljøet i avdelingen kan beskrives som faglig og sosialt.
Vi har ledig 1×100 %, 1×95% og 1×80% fast stilling som sykepleier. To-delt turnus med arbeid hver tredje helg.
Vi har rekrutteringstilskudd til sykepleiere på 30.000,- utover tariff.
Sykepleiestudenter i tredje studieår oppfordres til å søke
Søknadsfrist: 12.09.2022
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Sykepleier/spesialsykepleier 1×100%, 1x 95%, og 1×80%
Stillinger: 3
Heltid / Deltid: Heltid, Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100, 95, 80
Webcruiter-ID: 4543901429
Arbeidsoppgaver
Utøve direkte sykepleie og påse at sykepleiefaglige oppgaver utføres etter gjeldende krav og retningslinjer
Dokumentere og rapportere
Kontakt med pårørende og andre samarbeidspartnere (som f.eks. palliativt team, legevakt, spesialisthelsetjenesten, fysio/ergo)
Iverksette og påse at tiltak, oppfølging og dokumentasjon er faglig forsvarlig
Sykepleieteam på ansvarsvakter
Bruk av medisinsk-teknisk utstyr
Kvalifikasjoner
Autorisasjon som sykepleier
Det er ønskelig med erfaring innen demens, rus/psykiatri og korttidspasienter, men vi ønsker også at nyutdannede søker
Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig – bestått norskprøve B2
Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder.
Personlige egenskaper
Ryddig, strukturert og systematisk
Gode samarbeidsevner, og engasjert i jobben
Gode evner i kommunikasjon med pasienter, pårørende og kolleger
Evne til å arbeide selvstendig
Fleksibel og positiv innstilling
Kan takle uforutsigbare hverdager
Evne og interesse for utvikling av tjenesten
Personlig egnethet vektlegges.
Vi tilbyr
Lønn etter gjeldende tariff, og kr 30.000 i rekrutteringstillegg utover tariff som sykepleierutdannet
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Kompetanseheving: fagdager med sykepleiere på hele sykehjemmet hver 6.uke. Avsatt tid i egen turnus for selvstendig kompetanseheving
Hospitering på andre avdelinger på sykehjemmet og legevakt
Annet
Minst to referanser må oppgis.
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.
Vi ber om at attester og vitnemål lastes opp i søkeprosessen, kopi tas med ved et eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25
Hagaskogvegen 19, 2150 Årnes, Norge
Kontaktinformasjon
Merethe Carlsen Søgård, Konstituert avdelingsleder
66 10 46 20
Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes. Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her
Kantor i Ulstein 100% (søknadsfrist 15.10.2022)
Kantor / organist
Ulstein kyrkjelege fellesråd
Ulstein kyrkjelege fellesråd lyser ut stilling som kantor/organist i Ulstein sokn
Vi søkjer etter ein engasjert kantor/kyrkjemusikar som vil utvikle det kyrkjemusikalske arbeidet og styrkje songgleda i kyrkjelyden saman med frivillige og i arbeidsfellesskapen med staben.
Ulstein sokn er ein stor og aktiv kyrkjelyd med ei soknekyrkje lokalisert i sentrum av Ulsteinvik.
Den høge oppslutninga om gudstenestene, det gode samarbeid med lag og organisasjonar, eit rikt kulturliv og eit godt samarbeid med skular og barnehagar gjer kyrkjelyden til ein attraktiv samfunnsaktør. I kyrkjelyden er alle generasjonar og mange nasjonalitetar representerte, og det er stor frivillig aktivitet i mange aldersgrupper. Soknet driv kor og kulturarbeid, Open barnehage, diakonalt arbeid mot eldre og flyktningar, sorggrupper og ulike temasamlingar i tillegg til trusopplæring og anna fellesskapsbyggande arbeid.
Kyrkjekontoret har eigne lokaler i sentrum like ved kyrkja. Staben er samansett av: kyrkjeverje (100%), sokneprest (100%), kapellan (100%), kantor (100%), kateket(100%), diakon (100%), kyrkjelydspedagog (100%), kyrkjetenar (35%), klokkar /(13%), sekretær (100%) og b/u-arbeidar (20% ). I tillegg har vi til saman 115% stilling på kyrkjegarden og 20% stilling knytt til kyrkjelyden sin barnehage.
Ulstein sokn har føreseielege rammevilkår gjennom ein detaljert avtale med Ulstein kommune. Det er gode og positive samarbeidstilhøve mellom embets- og rådsstrukturen og med sokneråd og fellesråd, og det er eit godt arbeidsmiljø ved kontoret.
Søknadsfrist: 15.10.2022
Arbeidsgivar: Ulstein kyrkjelege fellesråd
Stad: Ulsteinvik
Stillingstittel: Kantor / organist
Tilsetjingsform: Fast
Webcruiter-ID: 4516115857
Startdato: 01.02.2023
Det vil bli lagt vekt på at den som blir tilsett er personleg eigna for stillinga, og vi vil ha forventningar til at søkjaren har:
Evne til å inspirere og skape songglede
Evne og vilje til både å arbeide sjølvstendig og i team med stab og med frivillige, og med ulike musikalske aktørar
Evne til å ta initiativ og å fremje kyrkja sin plass i lokalsamfunnet
Evne til å vere løysingsorientert, kreativ og fleksibel
Vi tilbyr:
Godt kollegialt samarbeidsklima og fellesskap
Spanande og varierte arbeidsoppgåver
Høve til å profilere seg som musikar
Høve til sjølv å påverke eigen arbeidssituasjon
Orgelet i Ulstein kyrkje er eit mekanisk sløyfelade-orgel, bygd av Paul Ott i 1976. Ombygt/utvida i 2007. Setzer-anlegg for førehandsregistrering. Orgelet har i dag 19 stemmer.
I desember 2019 fekk kyrkja eit nytt Steinway K-132 piano
Løn etter regulativ i KA
Pensjons- og forsikringsordningar i KLP
Ulstein kyrkjelege fellesråd er IA-bedrift
Arbeidsoppgåver:
Spele til gudsteneste på søndag, på nokre kvardagar og på høgtidsdagane
Spele til gravferd, gjennomsnittleg 1 i veka
Spele på institusjonsandaktene
Spele til vigsle, ca. 1 i månaden – men mest i sommarhalvåret
Legge til rette for og gjennomføre konsert og musikalske prosjekt
Samarbeide med stab og frivillige musikalske krefter
Førebu og gjennomføre korøvingar saman med frivillige
Fornye og inspirere kyrkjelyden sitt musikkarbeid
Kvalifikasjonar:
Vi søkjer ein kantor/musikar med kvalifikasjonar og erfaring innan kyrkjemusikk
Søkjarar med annan relevant utdanning eller bakgrunn er også velkomne til å søkje.
Søkjaren må kunne handtere både orgel og piano til liturgi, salme- og allsong, og i samspel med andre musikarar
Det vert vist til «Kvalifikasjonskrav og tenesteordning for kantorar» fastsett av Kyrkjemøtet og «Plan for kyrkjemusikk for Den norske kyrkja».
Anna:
Den som blir tilsett må vere medlem i Den norske kyrkja
Den som blir tilsett må legge fram politiattest.
Tiltreding i stillinga så fort som råd, seinast vår/sommar 2023
Les meir om Ulstein sokn: https://kyrkja.no/Ulstein
Søknadsfrist: 15. oktober
Ved spørsmål eller meir informasjon ta kontakt med kyrkjeverje Christfried Kaul,
tel.: 91696820; [email protected]
Kontaktinformasjon
Christfried Kaul, Kyrkjeverje
916 96 820
Planleggar 100% fast stilling Plan Rådhuset (søknadsfrist 19.09.2022)
Osterøy kommune Plan
Planleggar 100% fast stilling
Er du på jakt etter;
Varierte, spanande og utfordrande arbeidsoppgåver i eit tverrfagleg arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidarar?
Løn etter avtale og fleksibel arbeidstid?
I tillegg ei IA-bedrift med offentleg tenestepensjon
Osterøy kommune, ei av Nord-Europas største innlandsøyer har no ledig ein fast 100% stilling som planleggjar med oppstart etter avtale.
Stillinga er lokalisert på rådhuset i Lonevåg, og anten du bur på Osterøy eller på fastlandet er Lonevåg aldri langt unna. Frå Åsane brukar du ein snau halvtime og frå Arna er du framme på om lag 20 minutt med bil. Og køen går motsatt veg – både til og frå jobb! Om du nyttar Osterøybrua frå Arna eller om du nyttar ferjesambandet på Valestrand er opp til deg, her er moglegheitane mange.
Om du er den rette vert du ein av fire tilsette på planavdelinga, ei utviklingsorientert og strategisk avdeling i kommunen.
Kort om stillinga
Osterøy kommune står framfor ei utfordrande og spanande utvikling og sektor for samfunnsutvikling søkjer derfor etter ein dyktig og engasjert planleggar til planavdelinga. Avdelinga sitt ansvarsområde omfattar mellom anna overordna planarbeid, handsaming av private reguleringsforslag, prosjektarbeid innan miljø og klima, utarbeiding og oppfølging av offentlege planar mm. Vi jobbar tett på innbyggjarar, private aktørar, organisasjons- og næringsliv og folkevalde.
Arbeidsoppgåver
Stillinga vil gje moglegheiter til å arbeide med eit breitt felt av oppgåver som arbeid med reguleringsplanar og kommunale planar. Sentrale oppgåver vil vere dialog og samarbeid med private aktørar og deira konsulentar for å fremje planforslag til politisk handsaming, samt arbeid knytt til kommunale planar. Det vil óg bli lagt prosjektarbeid til stillinga.
Planavdelinga har som mål å bidra til utvikling og gjere Osterøy til den mest berekraftige kommunen å bu i. Vi søkjer deg som vil bruke deg sjølv og kompetansen din til å arbeide med dette og som vil være med på å utvikle Osterøy kommune vidare.
Kompetanse
- Samfunnsfag, arkitekt, geograf, ingeniør eller liknande på min. bachelor nivå
- Erfaring frå prosjekt- og prosessarbeid er ønskjeleg
- Erfaring frå sakshandsaming av planar og god kjennskap til plan- og bygningslova er ønskjeleg
- Har god munnleg og skriftleg framstillingsevne
- Grunnleggande kjennskap til IT- og kartverktøy
Vi ser etter deg med personlege eigenskapar som:
- Er serviceorientert og har eit godt kundefokus
- Er engasjert og har gjennomføringsevne
- Er løysingsorientert og strukturert
- Er sjølvstendig og har gode samarbeidsevner
Kontaktperson
Pelle Engesæter, leiar for Plan, tlf: 56192253 mob: 90240120, [email protected]
Vi tar sikte på å gjennomføre intervju i veke 39.
Søknad skal sendast elektronisk via rekrutteringssystemet vårt. Dersom du treng hjelp med registrering av søknad bes du ta kontakt med servicekontoret vårt på telefon 56192100.
Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 19.09.2022
Arbeidsstad: Rådhuset
Kontaktpersonar:
Pelle Engesæter
tlf: 56 19 22 53 mob: 902 40 120
Heimeside:
www.osteroy.kommune.no/
Adresse: Geitaryggen 8 5282 LONEVÅG
Kontorlokalisering:
Geitaryggen 8 5282 LONEVÅG
Osterøy kommune Plan
Nær byen, nær naturen. Osterøy, ei av dei største innlandsøyene i Nord-Europa, eit levande lokalsamfunn med allsidig næringsliv, godt utbygd servicetilbod og vakkert landskap. Folketalet er på ca 8 000 innbyggjarar. Bru-/ferjesamband til nabokommunen, Bergen. Frå Lonevåg sentrum tek det ca. 45 min kjøretur til Bergen sentrum, ca 30 min til Åsane og ca. 20 min til Arna.
*Diakon, prosjektstilling *Menighetsarbeider inntil 50 % (søknadsfrist på begge 11.09.2022)
Våre menigheter har nå lyst ut to spennende stillinger hvor du kan arbeide med barn og unge, mennesker med nedsatt funksjonshemmede og eldre.

Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS