Gjemnes kommune Omsorgsbolig Nåstad
Vernepleier
Om kommunen
Gjemnes kommune er en organisasjon i utvikling, og nå har vi bruk for din kompetanse. Vi har et godt og trivelig arbeidsmiljø, der verdibasert ledelse bygd på lagånd, ansvarliggjøring, lojalitet og brukerfokus ligger til grunn for virksomheten. Gjemnes kommune har 2600 innbyggere og ligger sentralt plassert midt imellom Kristiansund og Molde med god bussforbindelse til begge byer. Kommunen ligger i naturskjønne omgivelser med rike muligheter for friluftsliv i alle årstider.
Nåstad omsorgsbolig har kontor på Batnfjordsøra og yter tjenester til beboere i omsorgsboliger.
Vi søker vernepleier til 100% fast stilling i 2-delt turnus (dag/aften) med arbeid hver 3. helg.
Tiltredelse: 1/4-22 eller tidligere etter avtale.
Arbeidsoppgaver:
Varierte arbeidsoppgaver der fokuset er målrettet pleie, omsorg og rehabilitering ut fra den enkelte pasient sitt behov.
Kartlegge og vurdere behovet for tjenester.
Gi individuelt tilpassede tjenester ut fra gjeldende vedtak.
Vernepleiefaglig ansvar, primær/sekundæransvar.
Samarbeid med pårørende og eksterne samarbeidspartnere (legetjeneste, spesialisthelsetjeneste, apotek, responssenter mm.)
Veiledningsansvar ovenfor medarbeidere og bidra til yrkesetisk refleksjon og dialog på arbeidsplassen.
Dokumentasjon i Profil
Legemiddelhåndtering
Kvalifikasjonskrav:
Offentlig godkjent vernepleier
Faglig selvstendig
Gode datakunnskaper
Gode formidlingsevner, både skriftlig og muntlig
Førerkort klasse B
Personlige egenskaper:
Du er initiativrik og selvgående.
Du har engasjement for faget og respekt for den enkelte pasient.
Du har evne til å jobbe både selvstendig og i team.
Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
Du er fleksibel og liker varierte dager med ulike oppgaver og aktiviteter.
Du er engasjert, positiv og har et ønske om å bidra til et godt arbeidsmiljø.
Det vil bli lagt avgjørende vekt på egnethet til stillingen.
Vi tilbyr:
Varierte, spennende og utfordrende arbeidsoppgaver.
Kompetente og engasjerte medarbeidere og et arbeidsmiljø der vi fokuserer på trivsel
En tjeneste hvor vi sammen med den enkelte tjenestemottaker skaper et verdig liv.
Det godtgjøres for 10. års ansiennitet ved tiltredelse.
Nytilsatte som har vært ansatt i 2 år blir gitt en engangssum på 50 000 (minimum 80 % stilling)
Pliktig medlemskap i KLP
Det skal fremlegges gyldig politiattest iht helsepersonelloven §20 a. før tiltredelse.
Tilsetting skjer etter vanlig kommunale vilkår i samsvar med lov- og avtaleverk.
Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag Helg Kveld
Skift / turnus / arbeidstidsordning
Søknadsfrist: 20.02.2022
Tiltredelse: 01.04.2022
Arbeidssted: Nåstad omsorgsbolig
Kontaktpersoner:
Irene Apold
mob: +47 90 21 62 11
Hjemmeside:
/www.gjemnes.kommune.no/
Adresse: Flata 18 6631 Batnfjordsøra
Kontorplassering: Flata 18 6631 Batnfjordsøra
Gjemnes kommune Omsorgsbolig Nåstad
Gjemnes kommune ligger på Nordmøre sentralt plassert midt mellom byene Kristiansund og Molde i Møre og Romsdal fylke. Gjemnes har ca 2600 innbyggere og et areal på ca 381 km2. Kommunesenteret ligger i tettstedet Batnfjordsøra.
Juridisk rådgiver innen eiendoms- og avtalerett Bygg fellesutgifter (Søknadsfrist: 14.02.2022)
Juridisk rådgiver innen eiendoms- og avtalerett
Bygg fellesutgifter, Nes kommune
Nes kommune har ledig nyopprettet 100 % fast stilling som juridisk rådgiver innen eiendoms- og avtalerett.
Eiendom er en viktig del av virksomheten Bygg og eiendom, og som juridisk rådgiver vil du være en viktig medspiller for å nå kommunens mål om utvikling og salg av nærings- og boligeiendom. Bygg- og eiendom er organisert i Kommunalområdet Samfunn og miljø har ansvar for å ivareta kommunens interesser som grunneier, prosjektering, drift- og vedlikehold av kommunens formålsbygg og kommunale boliger, renhold og vaskeri samt de personrettede virkemidler som startlån, bostøtte, tilskudd og økonomisk råd og veiledning. Målet er at alle innbyggere skal kunne bo trygt og godt, og mestre egen hverdag.
Som juridisk rådgiver vil du få spennende arbeidsoppgaver i en variert arbeidshverdag. Du vil representere kommunen utad i dialog med utbyggere, grunneiere og innbyggere.
Søknadsfrist: 14.02.2022
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Juridisk rådgiver innen eiendoms- og avtalerett
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4466362945
Arbeidsoppgaver
Salg og utvikling av eiendom – nærings- og boligeiendom
Bistå ved framskaffelse av kommunalt disponerte boliger
Avtalerett – herunder avtale om inn- og utleie av eiendom og bygg
Utredningsarbeid og saksforberedelse til politisk behandling
Videreutvikle en god avtale- og eiendomsforvaltning
Behandle klagesaker innen forvaltningsloven
Virksomhetens rådgiver/fagansvarlig innen eiendomsrett og husleierett
Kvalifikasjoner
Master i rettsvitenskap eller Cand.jur., evt. tilsvarende utdanning fra utlandet godkjent i Norge
Det er ønskelig med kurs i spesiallovene tilknyttet eiendoms- og avtalerett
Det er ønskelig med relevant erfaring fra offentlig forvaltning
Førerkort kl. B
Personlige egenskaper
Du må kunne jobbe selvstendig, men også i team
Du må være analytisk og løsningsorientert
Du må være strukturert og ha god arbeidskapasitet
Du må være positiv og like nye utfordringer
Du må være lærevillig
Du må være samarbeidsvillig, serviceinnstilt og god på relasjoner
Du må ha gode IKT kunnskaper
Du må ha god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne, og ha fokus på klart språk
Personlig egnethet tillegges stor vekt
Vi tilbyr
Godt tverrfaglig arbeidsmiljø og spennende arbeidsoppgaver
En variert hverdag
Lønn etter avtale
Fleksibel arbeidstid
Medlemskap i kommunal pensjonsordning
Sentral beliggenhet på øvre Romerike
Kort avstand til kollektivknutepunkt
Annet
Minst to referanser må oppgis.
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger. om søkeren kan bli gjort offentlige, jfr. Lov om rett til innsyn i dokumenter i offentlig virksomhet (offentleglova § 25). Reservasjon mot oppføring på offentlig søkerliste må begrunnes skriftlig. Søkeren vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
Kommunen ønsker ikke å bli kontaktet av annonse/telefonselgere.
Rådhusgata, 2150 Årnes, Norge
Søk på stillingen her.
Kontaktinformasjon
Hilde Bentstuen Nordby, Virksomhetsleder
411 02 727
[email protected]
Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her
100 % RÅDGIVER BYGG OG ADMINSTRASJON (Søknadsfrist: 23.02.2022)
100 % RÅDGIVER BYGG OG ADMINSTRASJON
Skien Kirkelige Fellesråd, Skien
Skien kirkelige fellesråd (SKF) er ansvarlig for personell, økonomi og drift av kirker og gravplasser i Skien kommune. Vi har ledig en spennende 100 % rådgiverstilling fra 1.april 2022. Vi er en stab på åtte personer med kontorfellesskap i hyggelige lokaler i Schweigaardsgate, sentralt i Skien. Vi har ansvar for tolv kirker, fire kapell og 14 gravplasser. I fellesrådet er det 60 medarbeidere og i kommunen bor det ca. 55 000 innbyggere. Fellesrådet har et meget godt samarbeid med kommunen.
Arbeidsoppgaver:
· Regnskap/kontrollerfunksjon knyttet til økonomifunksjonen i fellesrådsområdet
· Prosjektoppfølging av kirkebygg og kapeller
· Arbeid med offentlige anskaffelser
· Administrative oppgaver knyttet til fellesrådets administrasjon
Kvalifikasjoner:
· Relevant utdanning på høgskole-/universitetsnivå
· Erfaring fra administrativt arbeid, fortrinnsvis fra offentlig virksomhet.
· Strukturert og systematisk
· Gode IT-kunnskaper
· Prosjektkompetanse
· God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
· Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse
· God kjennskap til Den norske kirkes organisasjon og arbeidsområde
Personlige egenskaper:
· Gode lederegenskaper
· Gode samarbeidsevner
· God formidling- og kommunikasjonsevne
· Kunne arbeide selvstendig og i team
Vi tilbyr:
· En spennende og meningsfull jobb
· Lønns- og arbeidsvilkår følger gjeldende tariffavtaler og regelverk innenfor kirkelig sektor med Skien kommunale pensjonsordning
Det legges stor vekt på gode samarbeidsevner, fleksibilitet og personlig egnethet.
Det kreves medlemskap i Den norske kirke
Nærmere opplysninger om stillingen kan gis av:
Jorunn Fliid, kirkeverge Skien kirkelige fellesråd, 35 58 11 76 / 40 40 65 76
Geir Arntzen, Skien kirkelige fellesråd, 35 58 90 73/40 40 65 75
Søknad vedlagt kopi av vitnemål og attester sendes Skien kirkelige fellesråd på epost [email protected].
Søknadsfrist: 23.02.2022
Send søknad til:
[email protected]
Om stillingen
Stillingstittel: Rådgiver
Sted: Schweigaardsgate 11, 3717 Skien
Ansettelsesform: Fast
Heltid/deltid: Heltid
Antall stillinger: 1
Sektor: Ikke oppgitt
Arbeidsdager: Ukedager
Arbeidstid: Dagtid
Oppstart: Etter avtale
Kontaktperson for stillingen
Jorunn Fliid, Kirkeverge
Telefon: 404 06 576
Epost: jorunn.fliid@skien,kommune.no
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver:
Skien Kirkelige Fellesråd
Schweigaards gate 11, 3717 Skien
Hjemmeside:
https://skien.kirken.no
Prosjektleiar Sunnhordaland interkommunale barnevernteneste (søknadsfrist 13.12)
Enhetsleder Omsorg funksjonshemmede (Søknadsfrist: 13.02.2022)
Enhetsleder
Omsorg funksjonshemmede
Søgardsjale 2 i Meråker er et kommunalt tilbud i boliger for personer med funksjonsnedsettelse og/eller psykisk utviklingshemning. Her er det 8 boliger og to plasser for avlastning. Det er en kjempefin og mangfoldig gjeng som bor her. Ingen arbeidsdag er lik og det er alltid noe spennende som skjer. Enheten jobber i tredelt turnus med ca. 18 årsverk inkludert enhetsleder.
Vår nåværende enhetsleder skal gå av med pensjon. Vi søker derfor etter deg som liker mennesker og ledelse, er engasjert og aktivt ønsker å bidra til utvikling av fag og tjenestekvalitet en i enheten og sektoren.
Søknadsfrist: 13.02.2022
Arbeidsgiver: Meråker kommune
Sted: Meråker
Stillingstittel: Enhetsleder Omsorg funksjonshemmede
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4471187068
Arbeidsoppgaver
Brukerne:
Ansvar for å gi brukerne et godt faglig tilbud i tråd med fastsatte myndighetskrav, politiske vedtak og å gi trygghet for det tilbudet som gis.
Individuell og systematisk brukerdialog.
Gode forventningsavklaringer med bruker og pårørende.
Pådriver for god samhandling og gode pasientforløp.
Medarbeiderne:
Ansvar for å utvikle godt medarbeiderskap med fokus på modige, kompetente og rause medarbeidere.
Ansvar for systematisk og individuell kompetanseutvikling.
Pådriver for endringsprosesser og faglig utviklingsarbeid.
Utvikle og implementere faglige verktøy og arbeidsprosesser.
Som enhetsleder har/skal du:
Ansvar for enhetens samlede ressurser og bruken av disse.
Holde de vedtatte budsjetter – økonomioppfølging og rapportering.
Oppfølging av eget personalet i den daglige tjenesten.
Være en nærværende leder.
Arbeidsplaner med fokus på riktig bruk av kapasitet og kompetanse.
Beherske verktøy for ressursoversikt og organisering av turnus, budsjett og planarbeid.
Proaktiv holdning ift. å lære av andre, både internt og eksternt for bedre ressursutnyttelse.
Kvalifikasjoner
Minimum 3- årig helse- eller sosialfaglig utdanning.
Har formell lederutdanning.
Har digital kompetanse.
Personlige egenskaper
Gode samarbeidsevner og fleksibilitet i forhold til brukere, pårørende og ansatte.
Tydelig, engasjert og løsningsorientert.
Behersker norsk muntlig og skriftlig.
Strukturert, strategisk og helhetstenkende.
Ønskelig med erfaring fra arbeidstidsplanlegging.
Resultatorientert.
Helhetsfokus
Modig og initiativrik
Godt humør
Personlig egnethet vektlegges.
Vi tilbyr
Godt samarbeid i ledergruppen.
Nødvendig opplæring og oppfølging vil bli gitt.
Lønn etter utdanning og erfaring.
Gode pensjons- og forsikringsordninger.
Faglige utfordringer og utviklingsmuligheter.
Spennende oppgaver i et tverrfaglig miljø.
Attester og vitnemål framlegges ved samtale/intervju.
I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan offentliggjøres selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkerne vil i tilfelle bli forhåndsvarslet om dette.
Den som tilsettes må legge fram godkjent politiattest.
Rådhuset, 7530 Meråker, Norge
Søk stillingen her: https://candidate.webcruiter.com/nb-no/Account/SpaLogin?ReturnUrl=%2Fcv%3Fadvertid%3D4471187068%26language%3Dnb%26link_source_id%3D0
Kontaktinformasjon
Inge Falstad, Sektorsjef
905 82 553
[email protected]
Meråker – på naturlig vis!
Meråker kommune er en vakker og sentralt beliggende bygd i Midt-Norge. Her er det 2500 innbyggere. Vi er kjent for å være blant Norges varmeste steder sommerstid, samtidig som vi kan tilby meget gode skiforhold om vinteren. Vi har et rikt kulturliv og flotte friluftsområder. Kommunen har også full barnehagedekning og gode skoletilbud i både grunnskole og videregående opplæring. Meråker ligger sentralt til med 1 times kjøring til Trondheim, 45 minutter til Trondheim Lufthavn Værnes, og 15 minutter til Storlien på svensk side. Er du en person som har lyst på nye oppgaver i et tverrfaglig miljø, kan vi tilby spennende arbeidsoppgaver i en kommune som arbeider aktivt med utviklingsoppgaver.
Meråker kommunes verdier er: ærlighet – raushet – engasjement – respekt
Autorisert helsefagarbeider (søknadsfrist 18.02.2022)
VI SØKER AUT. HELSEFAGARBEIDER I 80 % STILLING. Inkl. arbeid hver 4. helg.
Arbeidsgiver Adventistkirkens Sykehjem, Nordås
Stillingstittel Autorisert helsefagarbeider
Frist 18.02.2022
Ansettelsesform Fast
Vi søker en engasjert og dyktig medarbeider som er samarbeidsvillig og kan jobbe både i team og selvstendig. Arbeidet består i vanlige oppgaver for autorisert helsefagarbeider: Stell, rapportering, matservering, aktivisering av beboere mm.
Kandidaten må ha stor arbeidskapasitet og være fleksibel. Vi vektlegger god og omsorgsfull pleie og kommunikasjon. Søker må beherske det norske språket godt, både skriftlig og muntlig.
2-delt turnus. Arbeid hver 4. helg inngår i stillingen. Vi tilbyr en hyggelig arbeidsplass med mange flotte medarbeidere og ordnede arbeidsforhold
Om arbeidsgiveren
Adventistkirkens Sykehjem, Nordås er et trivelig privat sykehjem med enerom for 31 beboere. Det er lokalisert i landlige omgivelser, 5 min. fra Lagunen kjøpesenter og 15 min. fra Bergen sentrum. Vi vektlegger kvalitet i service og behandling, og respekt for den enkelte bruker. Vi har godt arbeidsmiljø med fokus på kompetanse. Egen parkeringsplass, men stedet ligger innenfor rekkevidde med buss og bybane.
Nordåshøgda 1, 5235 Rådal
Søk på stillingen her: https://www.finn.no/job/apply?adId=246320916
Spørsmål om stillingen
Janicke BirkelandStillingstittel, Styrer
Telefon 56 91 34 11
Grethe Nilssen, Avdelingssykepleier
Telefon 56 91 34 14
Autorisert sykepleier 100 % fast st. ledig pr. 1. mai 2022 (søknadsfrist18.02.2022)
VI SØKER SYKEPLEIER 100 % FAST STILLING MED ARBEID HVER 4. HELG
Arbeidsgiver Adventistkirkens Sykehjem, Nordås
Stillingstittel Autorisert sykepleier 100 % fast st. ledig pr. 1. mai 2022
Frist 18.02.2022
Ansettelsesform Fast
Vi søker en engasjert og dyktig medarbeider som er samarbeidsvillig og kan jobbe både i team og selvstendig. Arbeidet består i vanlige oppgaver for autorisert sykepleier: Stell, medisinhåndtering, prøvetaking, sårstell, rapportering, matservering, aktivisering av beboere mm.
Kandidaten må ha stor arbeidskapasitet og være fleksibel. Vi vektlegger god og omsorgsfull pleie og kommunikasjon. Søker må beherske det norske språket godt, både skriftlig og muntlig.
2-delt turnus. Arbeid hver 4. helg inngår i stillingen. Vi tilbyr en hyggelig arbeidsplass med mange flotte medarbeidere og ordnede arbeidsforhold.
Om arbeidsgiveren
Adventistkirkens Sykehjem, Nordås er et trivelig privat sykehjem med enerom for 31 beboere. Det er lokalisert i landlige omgivelser, 5 min. fra Lagunen kjøpesenter og 15 min. fra Bergen sentrum. Vi vektlegger kvalitet i service og behandling, og respekt for den enkelte bruker. Vi har godt arbeidsmiljø med fokus på kompetanse. Egen parkeringsplass, men stedet ligger innenfor rekkevidde med buss og bybane.
Søk på stillingen her: https://www.finn.no/job/apply?adId=246297394
Stiftelsen Adventistkirkens Sykehjem Nordås
Spørsmål om stillingen
Janicke Birkeland, Styrer
Telefon 56 91 34 11
Grethe Nilssen, Avdelingssykepleier
Telefon 56 61 34 14
Helsefagarbeider (Søknadsfrist: 13.02.2022) Sykepleier (Søknadsfrist: 13.02.2022) Enhetsleder Hjemmebasert omsorg (Søknadsfrist: 06.02.2022) Sommerjobb Helse og omsorg (Søknadsfrist: 06.02.2022)
Kirkeverge Gildeskål kirkelige fellesråd
Kirkeverge vikariat
Gildeskål kirkelige fellesråd, Inndyr
Org. nr: 845901422
Stillingsident: 4473130253
Presentasjon av stillingen:
Gildeskål kommune er en kystkommune 10 mil sør for Bodø. Kommunen består av et variert landskap med både øyer og fjell og gir gode muligheter for et variert friluftsliv. Gildeskåls befolkning bor i hovedsak i det vi definerer som kommunens fire tettsteder, Inndyr, Arnøyene, Sandhornøy og Nygårdsjøen.
Det finnes et godt utbygget skole- og barnehagetilbud i alle deler av kommunen.
Vi har gode kommunikasjonsmuligheter med regionen forøvrig, både sørover mot Meløy og nordover til Bodø. Til Bodø er det med bil litt over en time fra de fleste stedene i kommunen. Fra øyene kommer man seg lett med båt både sørover og nordover.
Gildeskål menighet har nå ledig et års vikariat som kirkeverge i 80 % stilling, med mulighet for forlengelse.
Tiltredelse etter avtale, men så snart som mulig er ønskelig.
Gildeskål kirkested er med Middelalderkirken (fra ca 1130) og Gildeskål hovedkirke (fra 1881), museum og prestegård, et viktig sted for hele bispedømmet, ikke minst knyttet til satsing på pilegrimsled som etableres fra Trondenes til Nidaros. Kirkestedet er kommunens 1000-årssted og det er etablert et eget kommunalt prosjekt med midler og ansatt prosjektleder som ivaretar dette. Nordlandsmuseet har også et eget prosjekt knyttet til utvikling av anlegget. I tillegg til kirkestedet er det én kirke, tre kapell og ett grendehus som er faste gudstjenestesteder i menigheten. Kirkevergen er ansvarlig for drift av 7 kirkegårder. Kirkestaben består av diakonimedarbeider, kantor, kontorfullmektig, vedlikeholdsarbeider, sokneprest — og kanskje deg som kirkeverge?
Arbeidsoppgaver
Daglig leder for fellesrådets totale virksomhet
Økonomisk og administrativt lederansvar, personalansvar.
Ansvar for drift av kirker og vedlikehold av kirkegårder/gravplasser
Saksbehandler og sekretær for fellesrådet og oppfølging av vedtakene
Kvalifikasjoner
Relevant utdanning på høyskole- eller universitetsnivå, helst innen ledelse og økonomi.
Lang og relevant erfaring kan erstatte deler av utdanningskravet.
Tydelig kommunikasjon og god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Ønskede kvalifikasjoner
Relevant praksis og kompetanse innen økonomi og offentlig forvaltning
Ledererfaring
Personlige egenskaper
Kjennskap, interesse og engasjement for kirkelig virksomhet
Medlemskap i Den norske kirke og være lojal mot kirkens tro og lære.
Gode samarbeidsevner
Søker må kunne disponere egen bil.
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
Lønn etter avtaleverket
Medlemskap i KLP
Fleksibel arbeidstid
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Faglige utfordringer og utviklingsmuligheter
Gode muligheter for faglig oppdatering
Generell informasjon
Dokumentasjon av opplysninger gitt i søknaden kan bli etterspurt. Søkere med utdannelse fra andre land enn Norge må fremlegge godkjenning av sin utdannelse fra www.NOKUT.no, inklusiv vitnemål på engelsk eller norsk. Tiltredelse etter avtale, men så snart som mulig er ønskelig.
Vi oppfordrer kvalifiserte til å søke uansett alder, kjønn, funksjonshemning eller kulturell bakgrunn. For alle stillinger gjelder de regler som går fram av lover, reglement og gjeldende tariffavtale. Ved første gangs ansettelse i kommunen gjelder en prøvetid på 6 måneder.
Aktuelle kandidater vil bli kalt inn til intervju.
Søknad
Søknad m/cv og kopi av vitnemål og attester sendes elektronisk innen søknadsfristen.
All dokumentasjon lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Det er søkers ansvar å sende inn fullstendig dokumentasjon elektronisk innen søknadsfristen.
Etter søknadsfristens utløp vil det bli utarbeidet offentlig søkerliste. Om søknaden ønskes unntatt offentlighet må dette grunngis. Om kommunen ikke tar forespørselen til følge vil søkeren bli varslet om dette før offentliggjøring av søkerliste, for da eventuelt å kunne trekke søknaden.
Kontaktinformasjon
Thrond Gjeldseth, Leder Gildeskål kirkelige fellesråd, 97579400
Nils J. Ridel, Sokneprest, 40140385
Arbeidssted, Sjømyra 1
8140 Inndyr
Søk på stillingen: Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Gildeskål kommune
Referansenr.: 4473130253
Stillingsprosent: 80% Vikariat
Søknadsfrist: 06.02.2022
Sted: Sjømyra 1, 8140 Inndyr
Arbeidsgiver: Gildeskål kirkelige fellesråd
Adresse: Kommunehuset, 8140 Inndyr
Med flyplass, universitet og byen Bodø en svipptur unna, kan du bli med i vårt ambisiøse team der Gildeskål skal være «tøffingen i Salten». Å eg veit meg eit land handler om vår stolte historie, flotte folk i variert natur fra hav til fjell, og spenstige visjoner for framtida. Bli med da vel!
Om du liker gode naturopplevelser er definitivt Gildeskål stedet for deg. Topptur eller liten tur, fjellklatring eller mer rusle i skogen tur, kajakkturer eller båtturer i vår vakre skjærgård. Vi garanterer at her finner du turen som passer deg. Gildeskål kommune ønsker deg velkommen til å bli vår nye kollega.
Fullstack webutviklar (søknadsfrist 31.01.2022)
Vil du vera med å utvikla og digitalisera staten?
Fullstack webutviklar
Vi søkjer fullstack webutviklar
Statsforvaltarens fellestenester (STAF) leverer digitale og administrative tenester til alle statsforvaltarane. I samarbeid med statsforvaltaraneutviklar og driftar vi også digitale tenester til innbyggjarane. Digitalisering er eit satsingsområde, og vi ser etter ein utviklar.
Som webutviklar hjå oss deltek du i pågåande og nye digitaliseringsprosjekt. Du vil få spanande faglege utfordringar og moglegheit til å setja ditt preg på utviklinga av sentrale tenester, som blir nytta av store delar av innbyggjarane i Noreg.
Vi er på jakt etter deg som er kreativ, arbeidssam og har lidenskap for utvikling. Hjå oss får du ta del i alle fasar i utviklingsløpet – frå idèen oppstår (kanskje er det til og med du som har idéen), til produktet blir lansert.
Du har gjerne relevant arbeidserfaring, men nyutdanna kandidatar oppfordrast også til å søkja. Stillinga er 100 prosent, fast og arbeidstad er Bergen, Trondheim eller Leikanger (Sogndal).
Vi ønskjer medarbeidarar med ulike kompetansar, fagkombinasjonar, livserfaring og perspektiv for å bidra til enno betre oppgåveløysing. Vi vil tilretteleggje for medarbeidarar som har behov for det. Aktuell tilrettelegging kan til dømes vere tekniske hjelpemiddel, tilpassing av møblar eller endring av rutinar, arbeidsoppgåver og arbeidstid. Vi meiner at inkludering og mangfold er ein styrke, og oppfordrar difor søkjarar til å krysse av i jobbportalen dersom de har funksjonsnedsetting, hol i CV-en eller innvandrarbakgrunn. Avkryssingane i jobbsøkjarportalen dannar grunnlag for anonymisert statistikk som alle statlege verksemder rapporterer i sine årsrapportar.
https://arbeidsgiver.difi.no/positivsaerbehandling
Kvalifikasjonskrav
Som rådgjevar har du relevant høgare utdanning frå høgskule/universitet minimum 3 år, men relevant og dokumentert realkompetanse (minimum 5 år) kan kompensere for høgare utdanning. For å bli vurdert som seniorrådgjevar er kravet relevant høgare utdanning frå høgskule/universitet minimum tre år med relevant etterutdanning/fagleg oppdatering. For seniorrådgjevarar stiller vi også krav til at du er initiativrik, er ekstra framoverlent og er oppteken av å kvalitetssikre og å dele din kunnskap med andre.
Erfaring innan ASP.Net (Core), modellering, REST-Api og JavaScript rammeverk
Erfaring frå IKT- prosjekt basert på smidige metodar
Arbeidsoppgåver
Utvikla spanande løysingar for offentlig forvaltning
Utvikla frittståande løysingar basert på moderne webstandardar
Systemutvikling i smidige utviklingsteam
Systemintegrasjon
Ønskte kvalifikasjonar
Erfaring med systemarkitektur, teknologi og tryggleik
God kjennskap til system / applikasjonsarkitektur
Kompetanse på databaseteknologi
Erfaring med responsivt design og universell utforming
Erfaring med smidige metodar og devops
Personlege eigenskapar som vert vektlagt
Gode samarbeidsevner og medverkar til å nå felles mål
Nysgjerrigheit og iver rundt ny teknologi og metodikk
Evne til å setja deg inn i komplekse behov og system
Du er motivert av å jobbe med stadig endring og utvikling
Du er strukturert og har god arbeidskapasitet
Vi tilbyr
fagleg og personleg utvikling
godt arbeidsmiljø
fleksibel arbeidstid og sommartid
gode pensjons- og boliglånsordningar
trening i arbeidstida
Fast stilling som 1434 rådgjevar eller 1364 seniorrådgjevar. Stillinga er normalt løna mellom 553 500 (ltr. 61) og 702 100 kroner (ltr. 74), avhengig av kvalifikasjonar. For spesielt kvalifiserte søkjarar kan høgare løn vurderast. Frå løna vert det trekt 2 prosent innskot til Statens pensjonskasse. Det er 6 månaders prøvetid.
Generelle opplysningar
Namn på søkjarane blir offentleggjort i ei offentleg søkjarliste. Fram til søknadsfristen kan du ta kontakt med oss utan at namnet ditt blir registrert. Søkjaren vert varsla dersom reservasjonen ikkje vert imøtekomen, jf. offentleglova § 25.
For nærmare opplysningar om stillinga, ta gjerne kontakt med seksjonssjef Bjørn Tore Årøy på tlf. 41 10 85 50.
Om oss
STAF er ei nyetablert verksemd underlagt Kommunal- og administrasjonsdepartementet. STAF leverer og utviklar administrative tenester til alle statsforvaltarane innanfor IKT, dokumentforvalting, innkjøp og informasjonstryggleik.
Hovudkontoret vårt ligg i Arendal, medan medarbeidarane våre elles har kontor saman med statsforvaltarane, som til saman har 17 kontorstader. STAF har om lag 220 årsverk.
Søknadsfrist 31. januar 2022
Arbeidsgiver Statsforvalterens fellestjenester
Kommune Bergen Trondheim
Omfang Heltid
Varighet Fast
Arbeidssted Statens hus, Kaigaten 9, 5015 Bergen
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS