Skjomen oppvekstsenter: Inspektør med undervisningsplikt, fast stilling 100% (Søknadsfrist: 19.03.2023)

Skjomen oppvekstsenter, Narvik kommune

 

 

Skjomen skole og barnehage er et oppvekstsenter. Det består av en 1-avdelings barnehage og en fådelt 1-10 skole. Skolen og barnehagen er lokalisert i samme bygg i naturskjønne omgivelser på Elvegård i Skjomen. Skjomen befinner seg 3,5 mil unna Narvik sentrum, og ligger i Narvik kommune, nord i Nordland.

Skolen og barnehagen er sertifisert som helsefremmende og vil få sertifisering som Olweusskole i løpet av inneværende skoleår.

Fokusområder er lesing i alle fag, læring i friluft og arbeid med desentralisert kompetanseutvikling. Vi er også en nettverksskole i Lektor 2.

Det utlyses nå 100% fast stilling som inspektør med undervisningsplikt ved Skjomen oppvekstsenter.

Stillingen er en skolelederstilling med både administrative oppgaver og undervisningsplikt. Som skoleleder innebærer det blant annet enhetsleders stedfortreder og deltakelse i skolens ledergruppe.

Undervisningen vil i utgangspunktet være på 5.-10. klasse. Noe arbeid på de øvrige trinnene må påberegnes, og ut fra stillingsinnehavers faglige bakgrunn og kompetanse kan dette endres på sikt. På grunn av enhetens størrelse, må man være forberedt på varierte arbeidsoppgaver og være innstilt på å samarbeide godt med andre ansatte.

 

  • Tiltredelse: 01.08.2023
  • Søknadsfrist: 19.03.2023
  • Arbeidsgiver: Narvik kommune
  • Sted: SKJOMEN
  • Stillingstittel: Inspektør med undervisningsplikt, fast stilling 100%
  • Stillinger: 1
  • Heltid /Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4619827275
  • Startdato: 01.08.2023

     

    Arbeidsoppgaver

  • Enhetsleders stedfortreder.
  • Delta i skolens ledergruppe.
  • Administrative oppgaver. Endringer i administrative oppgaver vil kunne skje fortløpende.
  • Følge opp de profesjonelle læringsfelleskapene ved behov.
  • Tilrettelegge for læring, utvikling og gode holdninger hos barn og unge.
  • Forberede, gjennomføre og vurdere undervisningen på bakgrunn av skolens verdigrunnlag, overordnet del og læreplanene for fagene.
  • Lede elever med god klasseledelse og god relasjonell ledelse.
  • Lede ansatte med god bruk av relasjonell ledelse.
  • Bruke den faglige, pedagogiske og etiske kompetansen for å legge til rette for at alle elever kan lære på en best mulig måte.
  • Bidra til å få laget pedagogiske opplegg for elever som har ekstra behov.
  • Håndtere og følge opp mange ulike situasjoner, for eksempel mobbing eller utestengelse.
  • Engasjere seg i elevenes skolehverdag, og følge med på hver enkelt elevs personlige utvikling – både faglig og sosialt.
  • Fordi dette er en liten enhet og er et oppvekstsenter, må stillingsinnehaver samarbeide med lærere fra alle trinn, personalet i barnehagen, andre ansatte og med leder.
  • Foreldre/foresatte, PPT, BUP, helsesøster, barnevern og andre skoler vil også være sentrale samarbeidspartnere.
  • Delta i eller lede lokale komiteer eller spesielle funksjoner.
  • Delta aktivt i enhetens utviklingsarbeid.
  • Det er ønskelig at stillingsinnehaver kan delta i svømmeopplæring.
  • Stillingsinnehaver må kunne delta i undervisning utendørs.
  • Andre arbeidsoppgaver kan også tilkomme etter behov.

Kvalifikasjoner

  • Pedagogisk kvalifikasjon til å undervise i grunnskolen.
  • Ledererfaring og formell lederkompetanse, slik som rektorutdanningen eller tilsvarende, er ønskelig.
  • Det er ønskelig med undervisningserfaring.
  • Det er ønskelig med undervisningskompetanse i tysk, musikk og samfunnsfag 5.-10.
  • Ønskelig at stillingsinnehaver kan delta i svømmeopplæring.
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
  • Må ha gode digitale ferdigheter, da bruk og administrering av ulike digitale verktøy er en sentral del av jobben.
  • Gode relasjonelle lederferdigheter vektlegges.
  • Personlig egnethet vil vektlegges.


Personlige egenskaper


Gode samarbeidsevner:

  • Berike fellesskapet
  • Dele erfaringer/opplevelser
  • Vise andre respekt og tillit, og fremsnakke de rundt en
  • Kunne ta initiativ til samarbeid mellom kollegaer
  • Fleksibel

Resultat- og løsningsorientert:

  • Selvstendig planlegging og organisering
  • Arbeide mot definerte mål
  • Analysere flere alternative oppgaver

Humør:

  • Ha en positiv innstilling til arbeidsdagen og kollegaer
  • Skape gode rammer for et godt arbeidsmiljø
  • Like å være sammen med mennesker

Relasjonskompetanse:

  • Gode kunnskaper om §9A og håndtering av mobbesaker
  • Innsikt i og erfaring med hvordan gode relasjoner opparbeides og vedlikeholdes
  • Erfaring med autoritativ klasseledelse
  • Kunnskap om forebyggende arbeid knyttet til inkluderende skolemiljø
  • Evne til å raskt omstille egen praksis og egne strategier for å imøtekomme elevgruppens behov
  • Evne til å se og inkludere barn og elever i alle aldre
  • Gode lederferdigheter

Beslutningsdyktig:

  • Mot til å ta ansvar og ta konsekvenser av egne avgjørelser
  • Evne til lojalt å følge opp og iverksette ulike vedtak
  • Vise lojalitet til arbeidsgiver

Engasjert:

  • Interesse for barns utvikling på alle områder
  • Initiativrik
  • Utviklingsorientert

 

Søker må kunne håndtere arbeidsdager med høyt tempo og varierte arbeidsoppgaver.
Samarbeidsegenskaper vektlegges.

 

Vi tilbyr

  • Et godt og utviklende arbeidsmiljø, med engasjerte og dyktige kolleger.
  • En spennende og utfordrende jobb.
  • Arbeidslokaler i naturskjønne omgivelser med naturen i umiddelbar nærhet
  • Mulighet for videreutdanning
  • Varierte og allsidige arbeidsoppgaver
  • Gode fysiske forhold, deriblant nyoppusset arbeidsrom og personalrom
  • Lønn ifølge Narvik Kommunes lønnsregulativ.
  • Stillingen innplasseres i stillingskode 7954.
  • Narvik kommune tilbyr gode forsikrings- og pensjonsordninger.

 

Som ny i Narvik tilbyr vi gratis årskort i Narvikfjellet eller Ankenes alpinanlegg, eventuelt klippekort på et av bassengene i kommunen vår.
https://www.narvik.kommune.no/tjenester/prosjekter/tilflytter/tilflytterpakken/

 

Annet

  • Vi oppfordrer alle kvalifiserte til å søke, uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse eller minoritetsbakgrunn.
  • Dersom du har utenlandsk yrkeskvalifikasjon, stilles det krav om norskferdigheter.
  • Du må legge fram politiattest før du starter i stillingen.
  • Ved nyansettelse vil det være 6 måneders prøvetid.
  • Ansettelsen skjer på de vilkår og med de plikter som følger av gjeldende lovverk, reglement og tariffavtaler.
  • Det gjøres oppmerksom på at søkerens navn kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om at navnet blir unntatt offentlighet. Ønske om unntak fra offentlighet må begrunnes i søknaden, jamfør offentleglova § 25, andre ledd. Søker vil bli varslet om ønsket ikke tas til følge.
  • Personer som har et arbeidsforhold til Narvik kommune, som er i en nedbemanningsprosess, eller er registrert med behov for annet passende arbeid, kan ha fortrinnsrett på stillingen.

 

Søk på stillingen her

 

Mer om oss på hjemmesidene:

https://www.narvik.kommune.no/tjenester/barnehage-skole-og-sfo/skole-og-utdanning/oversikter-over-skoler/oversikt-grunnskoler/skjomen-skole/

https://sites.google.com/narvik.kommune.no/skjomenskoleogbarnehage

 

Skjomenveien 210, 8523 SKJOMEN, Norge

 

Kontaktinformasjon

Camilla Davidsen, Enhetsleder

911 84 578

[email protected]

 

Narvik kommune – et samfunn i utvikling

Narvik kommune er et naturlig knutepunkt i hjertet av Nord-Norge og strekker seg fra Tysfjorden i sør til fylkesgrensa Troms og Finnmark i nord. Vi har om lag 22.000 innbyggere.

Narvik har alt man kan tenke seg av naturopplevelser, aktiviteter og kulturarrangementer. Her ligger Nord-Norges flotteste alpinanlegg og nasjonalfjellet Stetinden. Vi har fjell og fjorder som innbyr til alt fra toppturer, padling og dykking. Du kan spille golf i Skjomen, og du finner både kulturarrangementer og festivaler her. Vi har kort reisevei til spektakulære steder som Lofoten, Vesterålen og Hamarøy. Narvik har også jernbane til Sverige, og du kan ta toget helt til Stockholm eller resten av Europa.

Satsingsområdene i regionen er reiseliv, kraft og fornybar energi, blå næringer, forsvaret og grønn transport, logistikk og infrastruktur. Industrisatsningen i Narvik vil innebære den største investeringen i fastlandsnorge med over 50 milliarder kroner bare fra Aker. I tillegg er det en rekke andre industrikonsern som er i gang med på starte eller å utvide sin virksomhet i Narvik. I Narvik ligger UiT, Norges arktiske universitet. Kommunen har utstrakt samarbeid med UiT, næringslivet og Universitetssykehuset Nord-Norge. UNN Narvik er også godt i gang med å bygge et nytt topp moderne sykehus for regionen, midt i Narvik.

 

Del stillingen

Selskap

Narvik kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Narvik

Søknadsfrist

Mars 19, 2023

Ledige stillinger ved verksemd for inkludering (forskjellige søknadsfrister)

*Rådgiver – samisk kirkeliv Fast *Lønnsmedarbeider Fast *Kommunikasjonsdirektør Fast (alle med søknadsfrist 05.03.2023)

Del stillingen

Selskap

Kirkerådet

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell stilling for mer informasjon.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Kristiansand S
  • Tromsø
  • Oslo

Søknadsfrist

Mars 5, 2023

Kragerø energi: Controller / faglig leder regnskap 100% fast (søknadsfrist 01.03.2023)

Controller

 

 

Faglig leder regnskap og rådgivning

  • Arbeidsgiver: Kragerø Energi AS
  • Stillingstittel: Controller
  • Frist: 01.03.2023
  • Ansettelsesform: Fast

 

Kragerø Energi søker etter dyktig controller til vårt kontor i Kragerø.

Kragerø Energi AS er morselskapet i konsernet og leverer tjenester på økonomiområdet til både morselskapet og datterselskapene.

Det er viktig for administrasjonen å drifte og effektivisere de mest essensielle områdene av virksomhetene. Vi ønsker å styrke laget og leter etter deg som kan fylle rollen som faglig leder innen regnskap og som kan være en bidragsyter til videre vekst og utvikling.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Økonomi og Controller-funksjoner
  • Prosjektoppfølging og forbedring og digitalisering av arbeidsprosesser
  • Løpende rapportering på økonomi og likviditet
  • Regulatorisk og myndighets-rapportering
  • Budsjettarbeid

 

Ønsket kompetanse og personlige egenskaper:

  • Bachelor innen regnskap, revisjon eller økonomi. Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell bakgrunn.
  • Operativ erfaring innen regnskap, controlling eller revisjon
  • Bransjeerfaring er en fordel
  • God systemforståelse og Excel kunnskaper
  • Gode samarbeidsevner og godt humør

 

Vi tilbyr:

  • Et uformelt og godt arbeidsmiljø
  • Gode utviklingsmuligheter faglig og personlig
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

 

Opplysninger om stillingen kan rettes til daglig leder Bjørg Holte, tlf 92615603

 

Søk på stillingen her

 

Om arbeidsgiveren

Kragerø Energi AS er morselskapet i et energikonsern bestående av Vestmar Nett AS – nettvirksomhet, Kragerø Bredbånd AS – bredbånd og Kragerø Installasjon AS – elektrovirksomhet. Kragerø Energi leverer tjenester på økonomi og administrasjonsområdet for morselskapet og datterselskapene. Selskapene omsetter til sammen for ca 205 mill i 2022, har 40 ansatte og er lokalisert på Bråten i Kragerø.

 

Del stillingen

Selskap

Kragerø energi as

Kontaktinfo

  • Bjørg Holte
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 926 15 603

Lokasjon

  • Kragerø

Søknadsfrist

Mars 1, 2023

Byggdrifter 100% fast (søknadsfrist 08.03.2023)

Byggdrifter

 

Byggdrift, Grimstad

  • Søknadsfrist: 08.03.2023
  • Arbeidsgiver: Grimstad kommune
  • Sted: Grimstad
  • Stillingstittel: Byggdrifter
  • Heltid /Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4594550817


    Arbeidsoppgaver

  • Byggdrifter på kommunale bygg.
  • Fakturabehandling.
  • Bestille avrop på håndverkstjenester
  • Daglig oppfølging av kommunens internkontrollsystem, for tiden Facilit-FDVU

Kvalifikasjoner

  • Fagbrev som byggdrifter er ønskelig, men annet relevant fagbrev kan kompensere for byggdrifterfagbrev.
  • Gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig
  • Det kreves generelt gode datakunnskaper da en byggdrifter jobber mye med internkontroll, avvikshåndtering og fakturabehandling
  • Sertifikat minimum klasse B

Personlige egenskaper

  • Det legges stor vekt på personlige egenskaper
  • Vi ønsker en engasjert person med stor gjennomføringsevne og gode samarbeidsegenskaper
  • Du har god prosessforståelse, er strukturert, jobber langsiktig og ønsker å utvikle deg videre som byggdrifter
  • Du må kunne jobbe selvstendig og være løsningsorientert

Vi tilbyr

  • Lønn etter kvalifikasjoner/avtale
  • Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
  • Trygg arbeidsplass med et godt og inkluderende arbeidsmiljø

Arendalsveien 23, 4878 Grimstad, Norge

søk her

 

Kontaktinformasjon

Sigvard Laurendz
Fagleder
+4747455502

 

Velkommen til Grimstad kommune!

Mennesker med ideer og tro på framtiden har gjort Grimstad til en kommune som er preget av en sterk maritim sektor, et IKT-miljø som er verdensledende på sine felt, mange småbedrifter, et framtidsrettet utdanningsmiljø og en offensiv landbruksnæring.

Grimstad er i tillegg en universitetsby og en teknologiby, som har tett samarbeid med næringslivet i kommunen og regionen.

«Skjærgårdsbyen Grimstad» har store områder som er disponible for fastboende og gjester, og gjennom «Sykkelbyen Grimstad» er det et godt utbygd nett av sykkelstier for sykling til jobb, for tur og trening.
Grimstad kommune er en kunnskapsbedrift hvor medarbeiderne utgjør den viktigste ressursen. Våre verdier er mot, åpenhet, redelighet og respekt. Verdiene skal gjenspeiles i møte med medarbeidere og innbyggere.

Grimstad kommune ønsker et mangfold blant våre ansatte, vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av kjønn, kulturell bakgrunn, alder, nedsatt funksjonsevne eller hull i CV’en.

Kommunen arbeider for å bli en heltidskommune og ansetter derfor fortrinnsvis i hele stillinger.

I henhold til offentlighetslovens paragraf 25. gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig, selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.

For stillinger som arbeider direkte med barn, må det foreligge tilfredsstillende politiattest, jf. Barnevernloven § 6-10, opplæringslova § 10-9 og barnehageloven § 20. Krav om tilfredsstillende politiattest gjelder også for ansatte som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven, jf. § 5-4

 

Del stillingen

Selskap

Grimstad kommune

Kontaktinfo

  • Sigvard Laurendz
  • Tittel: Fagleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 47455502

Lokasjon

  • Grimstad

Søknadsfrist

Mars 8, 2023

Håndverker 100% fast (søknadsfrist 15.03.2023)

 

Vedlikeholdsavdelingen søker en allsidig håndverker

 

 

Grimstad kommune, bygg og eiendomstjenesten forvalter og drifter alle bygg og eiendommer kommunen eier og leier. Enheten består av byggforvaltning, byggdrift, renhold, eiendom, boligkontoret og vedlikehold.

Avdeling for vedlikehold har som oppgave å vedlikeholde og oppgradere kommunens bygningsmasse. Teamet består av 5 ansatte og en leder, og samarbeider tett med byggdrift. Til vedlikehold søker vi en allsidig håndverker for å styrke teamet.

 

  • Søknadsfrist: 15.03.2023
  • Arbeidsgiver: Grimstad kommune
  • Stillingstittel: Håndverker
  • Stillinger: 1
  • Heltid /Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4591370181

Arbeidsoppgaver

  • Vedlikeholdsoppgaver på kommunale bygg, for eksempel oppussing av leiligheter
  • Varierte oppgaver. Det må påregnes at det blir snekring, maling, montasjearbeid og lignende
  • Samarbeid med andre ansatte i enheten
  • Bestille avrop på håndtverkstjenester, som rørlegger, elektro, ventilasjon mm
  • Fakturabehandling

Kvalifikasjoner

  • Relevant fagbrev i et håndverksfag
  • Gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig
  • Noe datakunnskap. Det blir gitt opplæring i bruk av fagsystemer.
  • Sertifikat minimum klasse B

Vi vektlegger

  • Personlig egnethet
  • Erfaring fra lignende arbeid

Personlige egenskaper

Vedlikehold er et team hvor vi samarbeider tett, har et svært godt arbeidsmiljø og har det fint sammen på jobb. Vi søker en person, som i tillegg til å tilføre teamet faglig tyngde, også har entusiasme, godt humør og bidrar til å gi god service til våre brukere. Gode samarbeidsevner er viktig, og du må være en lagspiller. Vi har til tider stor arbeidsmengde, og du må evne å holde hodet kaldt, arbeide effektivt og ha gjennomføringsevne.

Vi tilbyr

  • Lønn etter kvalifikasjoner/ avtale
  • Trygg arbeidsplass med et godt og inkluderende arbeidsmiljø med gode kollegaer
  • En variert og utfordrende arbeidshverdag
  • Gode pensjon og forsikringsordninger
  • Muligheter for kurs og faglig utvikling

 

Arendalsveien 23, 4878 Grimstad, Norge

 

søk her

 

Kontaktinformasjon

Frode Taraldsen
Fagleder
+4791589653

 

Velkommen til Grimstad kommune!

Mennesker med ideer og tro på framtiden har gjort Grimstad til en kommune som er preget av en sterk maritim sektor, et IKT-miljø som er verdensledende på sine felt, mange småbedrifter, et framtidsrettet utdanningsmiljø og en offensiv landbruksnæring.

Grimstad er i tillegg en universitetsby og en teknologiby, som har tett samarbeid med næringslivet i kommunen og regionen.

«Skjærgårdsbyen Grimstad» har store områder som er disponible for fastboende og gjester, og gjennom «Sykkelbyen Grimstad» er det et godt utbygd nett av sykkelstier for sykling til jobb, for tur og trening.
Grimstad kommune er en kunnskapsbedrift hvor medarbeiderne utgjør den viktigste ressursen. Våre verdier er mot, åpenhet, redelighet og respekt. Verdiene skal gjenspeiles i møte med medarbeidere og innbyggere.

Grimstad kommune ønsker et mangfold blant våre ansatte, vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av kjønn, kulturell bakgrunn, alder, nedsatt funksjonsevne eller hull i CV’en.

Kommunen arbeider for å bli en heltidskommune og ansetter derfor fortrinnsvis i hele stillinger.

I henhold til offentlighetslovens paragraf 25. gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig, selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.

For stillinger som arbeider direkte med barn, må det foreligge tilfredsstillende politiattest, jf. Barnevernloven § 6-10, opplæringslova § 10-9 og barnehageloven § 20. Krav om tilfredsstillende politiattest gjelder også for ansatte som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven, jf. § 5-4.

 

Del stillingen

Selskap

Grimstad kommune

Kontaktinfo

  • Frode Taraldsen
  • Tittel: Fagleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +4791589653

Lokasjon

  • Grimstad

Søknadsfrist

Mars 15, 2023

Inspektør ved Lunde 10-årige skole (Søknadsfrist 03.03.23)

Inspektør

 

Ledig stilling som inspektør ved Lunde 10-årige skole

Beskrivelse

Har du hjerte for elevene, og brenner for at de skal lykkes, sammen med andre?
Vi søker etter engasjert undervisningsinspektør i 100% stilling, og ønsker deg med på laget! I et tett samarbeidende lederteam vil du jobbe strategisk og målrettet for å realisere skolens mål, i arbeidet med de trinnene du får ansvar for.
Lunde 10-årige skole har fokus på et inkluderende arbeid med elevene i skolefellesskapet, for å bidra til kontinuerlig vekst og utvikling for hver enkelt elev.

Arbeidsoppgaver

  • Oppfølgingsansvar vil bli fastsatt etter nærmere avtale, ut i fra lederteamets samlede kompetanse
  • Medansvar for skolens pedagogiske utviklingsarbeid
  • Medansvar for rapportering og generell saksbehandling
  • Ressursperson for skolens digitale utvikling
  • Ansvar for kommunikasjon på digitale flater

Kvalifikasjoner

  • Pedagogisk utdanning
  • Undervisningserfaring fra grunnskolen
  • Gode lederegenskaper
  • Gode IKT-ferdigheter
  • Faglig tyngde innenfor basisfagene
  • Erfaring med veiledning
  • Personlig egnethet vektlegges

Personlige egenskaper

  • Du framstår som en tydelig og utviklingsorientert leder
  • Du har høye ambisjoner på vegne av elevene, kollegaene, og deg selv
  • Du har gode samarbeidsevner, og stor arbeidskapasitet
  • Du er fleksibel og løsningsorientert
  • Du er positiv og har et godt humør

Vi tilbyr

  • Et engasjert lederteam, som gleder seg til å få deg med på laget
  • En skole der systematikk, orden, og gode rutiner vektlegges
  • Flotte elever, som gleder seg til å møte deg
  • Lønns- og arbeidsvilkår etter gjeldende avtaleverk

Politiattest

  • Eventuell tilsetting er betinget av godkjent politiattest

Annet

Vilkår for stillingen følger av lov og avtaler som gjelder til enhver tid. Kopi av vitnemål og attester leveres i forbindelse med intervjuet.

Offentliggjøring

Søkere kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å bli unntatt for offentlighet. Dersom ønsket ikke etterkommes, vil søkeren bli varslet om dette (offentleglova § 25).

Slik søker du

Vi anbefaler å ha skrevet søknadsteksten i et tekstbehandlingssystem før du starter søkeprosessen. Da kan du lime (kopiere) inn teksten i søknaden.

Når du begynner å registrere søknaden må du ferdigstille, det er ikke mulig å mellomlagre søknaden.

Søk på den aktuelle stillingen ved å klikke på «linken» og gjennomfør de fem hovedpunktene før du sender søknaden ved hjelp av det siste punktet.

Hvis du har huket av for at du vil ha dokumenter og annen kommunikasjon tilsendt elektronisk, vil du få en epost med kvittering om at søknaden er mottatt.

 

Søk her

Søknadsfrist: 03.03.23
Utlyst: 13.02.23
Selskap: Nome kommune
Stilling: Inspektør
Stillingstype: Fast dagtid
Lokasjon: Lunde 10-årige skole

Kontakter

Navn: Unni Lunde
Tittel: Oppvekstsjef
E-post: [email protected]

 

Kanalkommunen Nome ligger «midt i smørøyet» og er en kommune med flere vakre steder å bosette seg. Største del av befolkningen bor i eller omkring Lunde og Ulefoss sentrum.
Det er kort vei til Grenlandsregionen i sør og til Bø i Midt-Telemark med vakre Lifjell i nord. Det er kun 30-60 minutters kjøring til sjø og fjell, og kun 2 timer til Oslo. Sørlandsbanen stopper i Lunde.
Kommunen har ca. 6600 innbyggere og et areal på 434 km². Nome har barnehagedekning, ledige boligtomter, videregående skoler og kort vei til universitetet i Sørøst-Norge (Bø, Porsgrunn og Notodden).

Del stillingen

Selskap

Nome kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Lunde

Søknadsfrist

Mars 3, 2023

Prosjektleder Kommunalteknikk Fast (Søknadsfrist 27.02.2023)

 

Prosjektleder

 

Kommunalteknikk, Nes kommune

Vi har ledig 100% stilling som Prosjektleder i avdeling for kommunalteknikk.

Dette er en spennende stilling med stor variasjon i arbeidsoppgaver. Vi søker deg som har erfaring innen prosjektledelse, er innovativ og har stort engasjement for faget. God kunnskap om VA-faget er ønskelig.
Avdelingen for kommunalteknikk har i dag 32 ansatte, og har ansvar for veg, vann og avløp, samt drift av park og anlegg. Avdelingen er lokalisert med administrasjon på rådhuset, driftsavd. for veg og grønt på Runni, og driftsavd. for vann/avløp på Fjellfoten RA.

Kommunen har flere store og interessante prosjekter i tiden fremover.

Søknadsfrist: 27.02.2023
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Prosjektleder
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4609495166

Arbeidsoppgaver

Gjennomføring av kommunens prosjekter innenfor vann og avløp
Medvirkning innen utarbeidelse av anbuds- og forespørselsdokumenter inkludert oppfølging av eksterne konsulenter
Anskaffelser med kontraktsforhandlinger
Oppfølging av anleggsentrepriser inkludert endringshåndtering og oppfølging av reklamasjoner
Bidra til utvikling av planer og rutiner på avdelingen
Tett samarbeid med plan- og byggesaksavdelingen
Oppfølging av krav fra offentlige myndigheter
For øvrig delta i avdelingens/virksomhetens arbeidsoppgaver ved behov

Kvalifikasjoner

Relevant teknisk utdanning på bachelor- eller masternivå
Lang og særlig relevant praksis kan kompensere for utdanningskravet
Erfaring fra prosjektledelse
Relevante kunnskaper innen IT
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
Kjennskap til kartverktøy (Gemini VA) og GPS for innmåling
Førerkort kl. B

Personlige egenskaper

Drivende og løsningsorientert
Evne til å jobbe i tverrfaglige team
Gode kommunikasjonsevner
Ryddig og strukturert
Av personlige egenskaper vil det legges vekt på at du er selvstendig, løsningsorientert, fleksibel, strukturert og har gode samarbeids- og lederegenskaper
Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

Interessante, spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i en avdeling med viktige samfunnsoppdrag der du også får store påvirkningsmuligheter
Godt arbeidsmiljø med trivelige og engasjerte kollegaer
Gode muligheter for utvikling av kompetanse, både gjennom interne opplæringsprogrammer og eksterne kurs
Fleksitidsordning
IA-bedrift med gunstige pensjons- og forsikringsordninger
Lønn etter avtale
Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.
Vi ber om at vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

Søk på stillingen her.

 

Rådhusgata, 2150 Årnes, Norge

Kontaktinformasjon

Solvar Sollied Hanssen, Avdelingsleder kommunalteknikk
47902276
[email protected]

Kjartan Knutsen, prosjektleder
45 95 99 76
[email protected]

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Solvar Sollied Hanssen
  • Tittel: Avdelingsleder kommunalteknikk
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 47902276

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Februar 27, 2023

Eiendomsforvalter Bygg- og eiendomstjenesten (Søknadsfrist 20.03.2023)

 

Bygg og eiendomstjenesten søker eiendomsforvalter

 

Bygg- og eiendomstjenesten, Grimstad kommune

Grimstad kommune, bygg og eiendomstjenesten forvalter 150 000 kvm bygningsmasse. Enheten består av byggforvaltning, byggdrift, vedlikehold, renhold, boligkontoret og eiendom.

Høsten 2022 ble det satt ned ny eiendomsstrategi, som gir klare retningslinjer for hvordan eiendomsporteføljen skal forvaltes.

Bygg og eiendomstjenesten søker eiendomsforvalter, som skal ivareta kommunens rolle som grunneier. Stillingen samarbeider med mange av kommunens enheter, kommunens samarbeidspartnere, underleverandører og ikke minst innbyggere og næringsliv. Du skal også drive kjøp – og salgsprosesser av grunn og eiendom, være med i utviklingsprosjekter i tidlig fase og drive utvikling av kommunal eiendom. Stillingen inngår i ledergruppen til bygg og eiendom og rapporterer til enhetsleder.

Søknadsfrist: 20.03.2023
Arbeidsgiver: Grimstad kommune
Stillingstittel: Eiendomsforvalter
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4602197517

Arbeidsoppgaver

Forvaltning av kommunens grunneiendommer
Kjøp og salg av grunn til kommunale anlegg/prosjekter, salg av grunn og kommunale eiendommer/bygg
Representere kommunen i grunneierspørsmål, blant annet kart- og oppmålingsforretninger
Generell saksbehandling til utvalg vedrørende grunnspørsmål og representere i tvistespørsmål, avtaleinngåelser
Skrive saker og utredninger som skal til administrativ eller politisk behandling
Oppfølging av nabovarsler
Være delaktig i nye prosjekter i tidligfase og gjennomføring av reguleringsprosesser, både i sektoren og på tvers av sektorene
Det vil ligge økonomiansvar i stillingen
Stillingens ansvarsområde kan utvides som del av en organiseringsprosess som pågår i enheten

Kvalifikasjoner

Relevant høgskole- eller universitetsutdanning, gjerne innen økonomi, juss og/eller eiendom på minimum bachelor nivå eller tilsvarende. Særlig relevant arbeidserfaring over flere år kan kompensere for krav til utdanning, og må tydelig fremgå av søknaden.
Særdeles god IKT-kunnskap, skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne
Vi vektlegger arbeidserfaring med:
Offentlige anskaffelser og innkjøp
Arbeid knyttet til fast eiendom
Forvaltning av eiendom
Reguleringsprosesser
Prosjektledelse
Personlig egnethet for stillingen er tungt vektet

Personlige egenskaper

Eiendomsforvalter er en utfordrende og variert stilling, og du må ha interesse for fagfeltet. Fordi stillingen samhandler både med eksterne og interne aktører er det viktig at du er en god relasjonsbygger, liker å treffe nye mennesker og at du kommuniserer godt. Du har tålmodighet, tro på systemet og en genuin interesse for å finne både rettferdige og korrekte løsninger. Du må like bredden stillingen tilbyr og kunne håndtere å ha flere parallelle prosesser på gang.

Ledergruppen i bygg og eiendomstjenesten ønsker seg en kollega som har god gjennomføringsevne, er engasjert og omgjengelig. Det er stor bredde i fagfeltet til enheten, og det er viktig at du evner å samarbeide og tar interesse i andres fagfelt i tillegg til eget. Du har stor arbeidskapasitet og liker å oppnå gode resultater.

Vi tilbyr

Lønn etter kvalifikasjoner/avtale
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Fleksibel arbeidstid
En utfordrende og variert stilling med stor bredde og innflytelse
Gode utviklingsmuligheter og høyt tempo
Et godt arbeidsmiljø
Du blir del av en engasjert og trivelig ledergruppe med stor faglig bredde

 

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Marte Almås, Fagleder boligkontor
952 06 681
[email protected]

Thor Egil Mortensen, Enhetsleder
976 37 755
[email protected]

 

Velkommen til Grimstad kommune!

Mennesker med ideer og tro på framtiden har gjort Grimstad til en kommune som er preget av en sterk maritim sektor, et IKT-miljø som er verdensledende på sine felt, mange småbedrifter, et framtidsrettet utdanningsmiljø og en offensiv landbruksnæring.

Grimstad er i tillegg en universitetsby og en teknologiby, som har tett samarbeid med næringslivet i kommunen og regionen.

«Skjærgårdsbyen Grimstad» har store områder som er disponible for fastboende og gjester, og gjennom «Sykkelbyen Grimstad» er det et godt utbygd nett av sykkelstier for sykling til jobb, for tur og trening.
Grimstad kommune er en kunnskapsbedrift hvor medarbeiderne utgjør den viktigste ressursen. Våre verdier er mot, åpenhet, redelighet og respekt. Verdiene skal gjenspeiles i møte med medarbeidere og innbyggere.

Grimstad kommune ønsker et mangfold blant våre ansatte, vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av kjønn, kulturell bakgrunn, alder, nedsatt funksjonsevne eller hull i CV’en.

Kommunen arbeider for å bli en heltidskommune og ansetter derfor fortrinnsvis i hele stillinger.

I henhold til offentlighetslovens paragraf 25. gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig, selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.

Del stillingen

Selskap

Grimstad kommune

Kontaktinfo

  • Marte Almås
  • Tittel: Fagleder Boligkontor
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 952 06 681
  • Thor Egil Mortensen
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 976 37 755

Lokasjon

  • Grimstad

Søknadsfrist

Mars 20, 2023

Rektor / Enhetsleder Levanger ungdomsskole (Søknadsfrist 02.03.2023)

Levangersundet - av Tove Nordgård

 

Rektor/Enhetsleder Levanger ungdomsskole

 

Levanger kommune

Er du en erfaren, visjonær og tydelig skoleleder? Har du lyst til å være en viktig støttespiller for barn i inngangen til ungdomstiden, og for engasjerte ansatte med høy kompetanse?

Nåværende rektor ved Levanger ungdomsskole går av med pensjon, og vi ønsker ny rektor velkommen fra og med 01.08.23.

Levanger Ungdomsskole er en moderne og velutstyrt skole og tar imot elever fra barneskolekretsene Frol, Nesheim og Halsan. Fra skolestart 2023 har skolen ca. 440 elever og 17 klasser. I tillegg har skolen en velkomstklasse for elever som nylig har kommet til Norge.
Levanger ungdomsskole har 65 ansatte, hvorav 47 lærere og 10 miljøarbeidere. Skolens administrasjon består i tillegg til rektor av 4 avdelingsledere, 2 kontorfullmektiger og 1 IKT-medarbeider. Pedagogisk psykologisk rådgiver og skolens helsesykepleiere har faste kontorplasser ved skolen.

Skolen ligger naturskjønt til like ved campus Nord Universitet på Røstad Levanger, og har et flott uteanlegg.
Levanger ungdomsskole er en dysleksivennlig skole, og fyller dysleksiforbundets kriterier og krav om læringsmåter, spesiell tilrettelegging og digitale hjelpemidler for elever med dysleksi, lesevansker, eller med behov for generell læringsstøtte.
Skolen har et internasjonalt preg, og er med i Erasmus-prosjekter som handler om samarbeid og elevutveksling med flere europeiske land.
Skolen legger vekt på å ha et mangfold av praktiske valgfag, og det settes blant annet opp musikaler og elevforestillinger av høy kvalitet som engasjerer mange elever, både på og bak scenen.

Skolens visjon er «Aill ska få sjansen», hvor positivt elevsyn, godt læringsmiljø og gode relasjoner er viktige verdier i arbeidet. Det legges vekt på et helsefremmende læringsmiljø, et godt profesjonsfelleskap og inkluderende praksis. Skolen er stolt av sin tilrettelagte opplæringsarena (SALTO) som er et spesialpedagogisk tilbud med praktisk opplæring på skolen og på alternative arenaer.

Det søkes etter en rektor som er utviklingsorientert og som kan jobbe strategisk og målrettet med å videreutvikle både skolens satsingsområder og gode praksiser, og som bidrar til utvikling av levangerskolen. I Levanger kommune er «levangerskolen» både en fellesbetegnelse for grunnskolene og et strategisk mål om en fellesskole som er mangfoldig, men med like god kvalitet.

Rektorene rapporterer direkte til kommunedirektøren v/kommunalsjef oppvekst og utdanning, som er nærmeste leder for rektorene i grunnskolene. Rektor inngår i kommunalsjefens ledergruppe for grunnskolen.

Søknadsfrist: 02.03.2023
Arbeidsgiver: Levanger kommune
Sted: Levanger
Stillingstittel: Rektor/Enhetsleder
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4618527701

Arbeidsoppgaver

Rektor er skolens øverste pedagogiske og administrative leder med ansvar for læring og ressursforvaltning for hele skolesamfunnet. Levanger kommune søker etter en rektor som har barnets beste som sin sterkeste visjon, som ser og anerkjenner sine ansatte, og som understøtter godt pedagogisk håndverk. Det knyttes mange spesifikke oppgaver til stillingen.

Rektor kan forvente god og tett lederstøtte fra kommunalsjef, rådgiver grunnskole, samt økonomi, personal og kommunens hjelpetjenester. Det legges vekt på god medbestemmelse på skolen og i kommunen, og samarbeid med tillitsvalgte har høy prioritet.

Kvalifikasjoner
Vi ønsker en rektor som har:

Grunnutdanning som fyller opplæringslovens krav om undervisning i grunnskolen
Lederutdanning i skoleledelse eller tilsvarende, fortrinnsvis på masternivå
Praksis fra skoleledelse
Tilleggskompetanse innen økonomi, skolejus, veiledning og IKT og annet som er relevant for jobben
God skriftlig og muntlig framstillingsevne.
Som rektor er du ansvarlig for at skolen fungerer godt som organisasjon. Du leder med støtte fra andres kompetanse og samarbeider med foresatte, hjelpetjenester og andre eksterne aktører for å skape en skole som bidrar til barn og unges læring, mestring og trivsel.
Vi ønsker en tydelig leder som liker å lede kunnskapsarbeidere, som har både mot og varme, som er en god lagspiller, og som er god til å prioritere mellom drift og utvikling.
I henhold til kommunens ledelsesplattform ønsker vi at ledere i Levanger skal være endringsdyktige, omgivelsesorienterte og samskapende. Våre ledere skal være tillitsskapende og læringssøkende, skal tilrettelegge for mestring og motivasjon og legge vekt på å utvikle helsefremmende og etisk bevisste arbeidsplasser.

Som rektor er det viktig å være god på relasjonsbygging og kommunikasjon med alle mennesker, og i særdeleshet med barn og unge. Du må være glad i elevene, og evne å se både den enkelte og gruppen med en raushet som favner alle i skolen.

Annet

En spennende stilling i en kommune i utvikling
Et stimulerende og godt arbeidsmiljø, med dyktige kollegaer
Faglig spennende arbeidsoppgaver
Fleksibel arbeidstid
Gode muligheter til faglig oppdatering- og utvikling
Lønn i henhold til lov- og avtaleverk
Svært gode pensjons- og forsikringsordninger
Vi er stolte av jobben vi gjør for å skape verdi for Levanger kommune. Vi etterlever kommunens verdier og det er viktig at du også identifiserer deg med våre verdier: Lojalitet, ærlighet og respekt.

Arbeidstakere tilsettes i kommunen på de vilkår som følger av lovbestemmelser, reglement og gjeldende tariffavtaler. De første 6 måneder er prøvetid.

For stillinger med krav om politiattest er det et vilkår for å tiltre stillingen at tilfredsstillende politiattest framlegges.

Det må påregnes bruk av privat telefon for sikkerhetsløsninger, dette medfører ikke kostnader for den ansatte.

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan offentliggjøres selv om søker har bedt om å få sitt navn unntatt fra offentlig søkerliste. Søkere som ikke får sin anmodning om å bli unntatt offentlighet tatt til følge, får varsel om dette.

Vi ønsker et mangfold blant våre ansatte og vil gjerne ha søkere med ulik kulturell bakgrunn, kjønn og alder.

 

Søk på stillingen her.

 

Håkon den Godes gate 30, 7600 Levanger, Norge

Kontaktinformasjon

Marit Elisabeth Aksnes, Kommunalsjef oppvekst og utdanning
416 77 704

 

Levanger er vekstkommunen midt i Trøndelag! Levanger har det meste; nærhet til fjell og fjord, en fredet og idyllisk trehusby, kort veg til Trondheim og til internasjonal flyplass. Levanger er en av landets største landbrukskommuner og har et mangfoldig næringsliv, samt en sterk offentlig sektor. Sykehuset Levanger, Nord universitet og NTNU HUNT forskningssenter er viktig både for kommunen, regionen og Trøndelag fylke. Sammen med våre 20.171 innbyggere (pr. 4.kvartal 2021) arbeider vi stadig med å utvikle bærekraftige lokalsamfunn og god folkehelse, samt skole-, barnehage- og omsorgstjenester med høy kvalitet.

 

Del stillingen

Selskap

Levanger kommune

Kontaktinfo

  • Marit Elisabeth Aksnes
  • Tittel: Kommunalsjef oppvekst og utdanning
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 416 77 704

Lokasjon

  • Levanger

Søknadsfrist

Mars 2, 2023