Rektor og avdelingsleiar Haus skule Valestrand skule (søknadsfrist 22.04.2022)

 

 

Osterøy kommune søkjer nye leiarar til Osterøyskulen!

 

 

Rektor og avdelingsleiar

Vi har 2 ledige leiarstillingar i Osterøyskulen. Stillingane er faste og heile stillingar med oppstart frå 01.08.2022.

Søknadsfrist er forlenga til 22.04.2022!

Vi har ledig stilling som rektor ved Haus skule og avdelingsleiar ved Valestrand skule.

«Lærelyst og meistring for framtida» er Osterøyskulen sin visjon. Fagfornyinga og overordna del med verdiar og prinsipp for grunnopplæringa ligg til grunn for dei områda Osterøyskulen har prioritert for dei neste tre åra.

Haus skule:

Haus skule ligg høgt og fritt i Haus i Osterøy kommune og er ein 1-7 barneskule med f.t. 117 elevar og om lag 30 barn i SFO. Skulen disponerer eit stort uteområde.

Skulen sitt leiarteam er sett saman av rektor og to avdelingsleiarar.

Haus skule er ein av dei fire kommunale barneskulane på Osterøy. I Osterøyskulen arbeidar vi systematisk med skuleutvikling. Språkutvikling, vurdering for læring og trygt og godt skulemiljø står sentralt.

Arbeidsoppgåver som rektor i Osterøy kommune:

Rektor har pedagogisk, administrativt og økonomisk ansvar i tillegg til personalansvar for skulen innan gitte rammer. Rektor rapporterar til tenesteleiar for skule og deltek i nettverk med andre skuleleiarar
Rektor skal sikra god styring av eininga sine ressursar i samsvar med gitte rammer og mål
Rektor skal leggje til rette for gode læringsprosessar på skulen, der ein set profesjonsutvikling, elevane sitt læringsmiljø og læringsutbytte i sentrum.
Rektor må leie gjennom meistringsorientert leiing og spele medarbeidarane gode gjennom tydeleg og inkluderande leiarskap
Rektor er ansvarleg for at skulen sitt samfunnsmandat vert utført i samsvar med lov og regelverk og etablere eit godt samarbeid med interne og eksterne samarbeidspartar
Rektor skal arbeide målretta med å inkludera elevar, føresette, tilsette og tillitsvalde i skulen sine utviklings- og avgjerdsprosessar

Ønskjeleg kompetanse hjå rektorane i Osterøyskulen:

Relevant høgare utdanning og godkjend pedagogisk utdanning
Relevant kompetanse innan inkluderande spesialpedagogikk
Relevant leiar-/skuleleiingsutdanning vil bli vektlagt. Eventuelt avtale om gjennomføring av leiarutdanning, minimum rektorskulen
God forvaltningskompetanse og generelle dugleikar innan IKT
Kjennskap til, og forståing for samspelet mellom politikk, administrasjon og fag

Valestrand skule:

Valestrand skule er ein fulldelt barneskule med om lag 230 elevar og 30 tilsette. Skulefritidsordninga har om lag 60 elevar, delt på 1.-4. trinn.

Skulen sine verdiar: engasjert, inkluderande og kreativ, står sentralt i skulen sitt arbeid.

Skulen ligg fint til på Valestrandsfossen med god tilgang til kulturlandskap og idrettsplass. Skulen ligg i kort avstand til ferje som tek deg til Breistein på om lag 12 minutt. I nærområdet finn ein frodig natur og flotte turområde, samt Valestrand barnehage og Valestrand sentrum.

Skulen sitt leiarteam er sett saman av rektor, to avdelingsleiarar og SFO-leiar.

Valestrand skule er ein av fire kommunale barneskular. I Osterøyskulen arbeidar me systematisk med skuleutvikling. Språkutvikling, vurdering for læring og trygt og godt skulemiljø står sentralt.

Som avdelingsleiar i Osterøy kommune får du høve til å:

Delta i utviklinga av Osterøyskulen
Samarbeide tett i skulen si leiargruppe
Samarbeide med tilsette, tillitsvalde, verneombod, føresette og andre instansar for å skape eit trygt, godt og inkluderande læringsmiljø prega av lærelyst og engasjement hjå elevane
Kommunisere tydelege mål og forventningar knytt til læring og arbeidsmiljø
Ha personalansvar etter avtale med rektor
Følgje opp HMT-arbeid
Vere faglærar som ein del av stillinga

Ønskjelege kvalifikasjonar hjå våre avdelingsleiarar:

Lærarutdanning og pedagogisk erfaring
Ynskje om erfaring som skuleleiar og leiarutdanning
Innsikt i forsking og evne til å omsetje denne gjennom opplæring som fremjar elevane si faglege og sosiale læring i samarbeid med personalet på skulen
Innsikt i, og handlekraft til å gjennomføre, fagfornyinga og framtidas skule
Gjerne erfaring med systematisk skuleutviklingsarbeid
Gjerne spesialpedagogisk tilleggsutdanning og erfaring med tidleg innsats
Evne til å fremje ei heilskapleg og framtidsretta skuleutviklking i tråd med nasjonale og lokale føringar
Personlege eigenskapar blir tillagd stor vekt

Vi ønskjer følgjande personlege eigenskapar hjå leiarar i Osterøyskulen:

Du identifisera deg som skuleleiar og utøver tydeleg leiing gjennom å balansere leiing, styring og aktiv medverknad
Syner evne til å byggje gode relasjonar til elevar, medarbeidarar og føresette
Praktisera verdigrunnlag i tråd med overordna del av læreplanverket
Har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Er tydeleg, raus, løysingsorientert og har evne til å stå i omstilling over tid
Har god system- og rolleforståing, samt arbeidar systematisk og strukturert
Deltek aktivt som pådrivar i skulen og kommunen sitt utviklingsarbeid
Innehar høg grad av integritet
Legg til rette for nyskaping og innovasjon
Er engasjert, modig og har høg grad av gjennomføringsevne

Me tilbyr:

Ein spanande og utfordrande jobb
Målretta kompetanseutviklingstiltak
Leiarutvikling i etablerte nettverk med dyktige skuleleiarar
Gode pensjon- og forsikringsordningar, for tida plasserte hjå Statens pensjonskasse og Gjensidige forsikring
Leiarstøtte frå tenesteleiar for skule
Gode kollegaer og eit godt arbeidsmiljø
Ein arbeidsstad i grøne, frodige omgjevnadar
Høg grad av moglegheit til å påverke utviklinga av framtidas Osterøyskule
Løns- og arbeidsvilkår etter gjeldande avtalar

Praktisk informasjon om søknad

For å søkje på ei av dei ovannemnde stillingane må du først velje skule til høgre i annonsa. Klikk på ønskja skule og deretter på «send søknad».

Alle søknadar skal registrerast elektronisk gjennom rekrutteringsportalen EasyCruit. Vitnemål og attestar som ikkje er lasta opp elektronisk vil ikkje bli returnert.

Søkjarliste er offentleg

Dersom du får tilbod om og tek i mot stillinga, må du leggja fram gyldig politiattest som heimla i opplæringslova § 10-9 fyrste stykke, jf. politiregisterlova § 39 fyrste stykke. Attesten kan ikkje vere eldre enn 3md.

 

Ønskjer du å søke stilling som rektor ved Haus skule går du inn her.

 

Ønskjer du å søke stilling som avdelingsleder ved Valestrand skule går du inn her.

 

Avdeling: Haus skule

Valestrand skule Fylke:

Vestland Jobbtype:

Fast Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 22.04.2022

 

Arbeidsstad: Osterøy kommune

 

Osterøy kommune

Nær byen, nær naturen. Osterøy, ei av dei største innlandsøyene i Nord-Europa, eit levande lokalsamfunn med allsidig næringsliv, godt utbygd servicetilbod og vakkert landskap. Folketalet er på ca 8 000 innbyggjarar. Bru-/ferjesamband til nabokommunen, Bergen. Frå Lonevåg sentrum tek det ca. 45 min kjøretur til Bergen sentrum, ca 30 min til Åsane og ca. 20 min til Arna

 

Del stillingen

Selskap

Osterøy kommune

Kontaktinfo

  • Monica Vabø Reigstad
  • Tittel: Vedrørende rektor Haus skule
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 920 39 826
  • Elisabeth Eikrem Åmdal
  • Tittel: Vedrørende avdelingsleder Valestrand skule
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 56 19 27 62

Lokasjon

  • Valestrandsfossen
  • Haus

Søknadsfrist

April 22, 2022

Ledige stillinger i helsesektoren Åfjord kommune (Søknadsfrist: 18.04.2022)

 

Ledige stillinger i helsesektoren

 

Åfjord kommune

Åfjord kommune jobber for å fremme helse, forebygge sykdom og å stimulere til mestring og god livskvalitet. Vi vil gjerne ha deg med på laget, og har følgende stillinger ledige i pleie og omsorg:

 

Pleie og omsorg Roan

1 x 100% sykepleier, fast stilling
1 x 100% helsefagarbeider, fast stilling

Turnus dag/kveld, arbeid hver 3. helg – kombinert institusjon/hjemmetjeneste. Oppstart i begge stillinger 1. mai eller etter avtale.

Roan sykeheim er sertifisert Livsgledehjem

Kontaktperson: Rita S. Møllevik, enhetsleder PLO Roan, tlf. 918 43 774

 

Hjemmetjenesten

1 x 100 % helsefagarbeider fast
1 x 100 % helsefagarbeider, vikariat, med mulighet for fast ansettelse
1 x 100 % sykepleier fast
1 x 100 % sykepleier vikariat, med mulighet for fast ansettelse

Turnus dag/kveld, arbeid hver 3. helg
Kontaktperson: Gunnveig Ugedal, enhetsleder hjemmetjenester, tlf. 902 08 901

 

Institusjon Åfjord helsesenter
1 x 100% kokk eller annen relevant utdanning, fast stilling
2 x 100% sykepleier fast stilling
1 x 100% helsefagarbeider, fast stilling
Turnus dag/kveld, arbeid hver 3. helg. Oppstart i alle stillinger 1. mai eller etter avtale.

Kontaktperson: Aud-Elin B. Vingen, enhetsleder institusjon, tlf. 984 69 361

 

Felles for alle enhetene

Ledige helgestillinger, for både fast og midlertidig ansettelse.

Det søkes også tilkallingsvikarer ved alle enhetene: Kjøkken, pleie, praktisk bistand, turnus dag/ kveld, turnus natt. Vi ønsker snarlig tiltredelse. Vi oppfordrer elever og studenter, samt andre med relevant utdanning/erfaring/kompetanse og interesse for faget, om å søke.

Åfjord kommune har høyere tariff på kveld, natt og helg. Nyutdannet sykepleier starter direkte på 4 års lønnsansiennitet som sykepleier.

Som nytilsatt i pleie og omsorg vil du få en mentor/veileder som følger deg. Vi tilbyr et positiv arbeidsmiljø med høyt faglig nivå og med gode muligheter for personlig utvikling.

Merk søknaden din med hvilken enhet du søker på.

Søknadsfrist: 18.04.2022
Arbeidsgiver: Åfjord kommune
Sted: ÅFJORD
Stillingstittel: Ledige stillinger i helsesektoren
Webcruiter-ID: 4498014161

Arbeidsoppgaver

Helhetlig pasientoppfølging i tråd med gjeldende lovverk og krav til faglig forsvarlighet
Bidra til å skape en trygg og god hverdag for våre pasienter
Samarbeide internt i enheten med kollegaer, samt tverrfaglig med andre faggrupper og instanser
Samarbeid med pårørende
Ønske og interesse for å fremme livsglede til den enkelte bruker
Bidra til faglig utvikling

Kvalifikasjoner

Sykepleier, helsefagarbeider med norsk autorisasjon
Kokk
Gode norskkunnskaper både skriftlig og muntlig
Gode IT-kunnskaper
Førerkort klasse B
Politiattest

Personlige egenskaper

Tydelige etiske og faglige holdninger
Trygg i rollen og på sin fagkompetanse
Ansvarsbevisst
Løsningsorientert og fleksibel
Evne til faglig refleksjon og samarbeid i team
En positiv bidragsyter til et godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr

Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
Spennende og godt arbeidsmiljø
Kommunal pensjon- og forsikringsordning
Lønns -og arbeidsvilkår i henhold til kommunalt lov- og avtaleverk

 

Åmyra 5, 7170 ÅFJORD, Norge

 

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Rita S. Møllevik, Enhetsleder, PLO Roan
918 43 774
[email protected]

Aud Elin B. Vingen, Enhetsleder institusjon
984 69 361
[email protected]

Gunnveig Ugedal, Enhetsleder, hjemmetjenester
902 08 901
[email protected]

 

Åfjord kommune ligger cirka 8 mil fra Trondheim, sentralt på Fosen-halvøya. Vi er cirka 4 300 innbyggere. Kommunens sentrum Årnes har urbane kvaliteter, og et naturlig møtepunkt for mange. Åfjord er kjent for å være en «fremoverlent» kommune, som er i sterk vekst.

Næringslivet er variert og aktivt. Både innen handel, havbruk, landbruk, reiseliv, bygg og anlegg. Ikke minst langs kysten er verdiskapingen stor. Utbyggingen av vindkraft har også gitt mye aktivitet i lokalmiljøene. Kommunen har et aktivt kulturliv, med mange lag, foreninger og arrangement.

Åfjord kan også by på en veldig allsidig natur. Her finner du mange og varierte muligheter for friluftsliv, fra hav til fjell. Åfjordingene ser lyst på framtida, og forventer positiv utvikling også i årene som kommer.

Mer informasjon om Åfjord finner du på www.afjord.no.

 

Del stillingen

Selskap

Åfjord kommune

Kontaktinfo

  • Rita S. Møllevik
  • Tittel: Enhetsleder, PLO Roan
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 918 43 774
  • Aud Elin B. Vingen
  • Tittel: Enhetsleder institusjon
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 984 69 361
  • Gunnveig Ugedal
  • Tittel: Enhetsleder, hjemmetjenester
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 902 08 901

Lokasjon

  • Åfjord

Søknadsfrist

April 18, 2022

Assisterende kommunedirektør / kommunalsjef (søknadsfrist 25.04.2022)

Lofoten er et fantastisk skue – med sin storslåtte og varierte natur. Vinterstid kan du oppleve naturkreftene i en intens storm med voldsomme bølger. I neste nu er det stille, og nordlyset folder seg ut over nattehimmelen og skaper ren magi. Sommertid kan du vandre langs sandstrender, nyte den varme brisen og det vakre lyset fra midnattssola – det finns knapt tid til å sove. Det vakre øyriket vårt byr på et bredt spekter av aktiviteter knyttet til friluftsliv og idrett – i tillegg til et mangfold av kunst- og kulturtilbud. (www.lofoten.info)

Vestvågøy har ca. 11.500 innbyggere og er den største kommunen i Lofoten. Her har vi sykehus, videregående skole og universitetstilbud og gode kommunikasjoner med fly og hurtigrute. Vi tilbyr trygge oppvekstsvilkår for barn og unge i en kommune som er opptatt av å yte gode tjenester til innbyggerne. Fiskeri og jordbruk står sentralt, men vi har også veldig mye annet næringsliv. Her tar vi imot flere engasjerte, rause og humoristiske innbyggere!

 

Assisterende Kommunedirektør/Kommunalsjef

 

Kort om stillingen

Vil du være toppleder og bli med å lede Vestvågøy kommune gjennom videre vekst og utvikling? Vi har ledig stilling som assisterende kommunedirektør, eller kommunalsjef for tjenesteområdet samfunn og teknikk.

Vi søker en person med de rette lederegenskapene!

Vestvågøy kommune består av tre sektorer; oppvekst, helse og mestring, og samfunn og teknikk, i tillegg til stab/støtteenheter. Kommunen ønsker å videreutvikle tjenestetilbudet gjennom tverrfaglig samarbeid på alle nivåer og gjennom samhandling med brukere og innbyggerne bygge gode fellesskap og skape de beste løsningene.

Dersom stillingen blir assisterende kommunedirektør vil tjenesteområdet samfunn og teknikk endres og enheter kan bli lagt under annen sektor/kommunedirektør.

Ansvarsområder som assisterende kommunedirektør/kommunalsjef

Det er forskjell på ansvarsområdet i de to rollene, men lederrollen er viktigst for begge stillingene. Assisterende kommunedirektør vil være kommunens «innenriksminister» og stedfortreder for kommunedirektøren. Kommunalsjef har ansvar for tjenesteområdet Samfunn og Teknikk (Kultur, Næring, plan og utvikling, Prosjekt og infrastruktur, Eiendom og Brann og redning).

Som leder vil du få en viktig rolle i kommunedirektørens ledergruppe i arbeidet med:
Bidra offensivt for å videreutvikle kommunen vår som en framtidsrettet og serviceinnstilt samfunnsaktør
Ivareta god samhandling mot politisk nivå og sikre at politiske vedtak for området gjennomføres
Gjennomføre omstillings- og endringsprosesser for utvikling av et moderne og bærekraftig tjenestetilbud
Leder- og medarbeiderutvikling som gir viktig kompetansefornyelse og kompetansedeling
Kommunens rolle som tjenesteyter, samfunnsutvikler, myndighetsutøver, arbeidsgiver og lokaldemokrati.
Tilrettelegging, oppfølging og styring av ulike utviklingsprosesser og planprosesser i tjenesteenheter.
Strategier, mål og resultatoppnåelse.
Virksomhetsstyring, planlegging og oppfølging.
Være en pådriver for fornyelse og utvikling av organisasjonen.

Stillingene inngår i kommunedirektørens ledergruppe, der ass. kommunedirektør/kommunalsjefen vil være en sentral og viktig bidragsyter i den framtidige utviklingen av Vestvågøy kommune. Endringer i ansvarsområder må påregnes ettersom organisasjonen utvikles.

Ønskede kvalifikasjoner

Erfaring fra ledelse, lederutdanning
Erfaring med å lede ledere
Relevant utdanning, fortrinnsvis på mastergradsnivå
Gode kommunikasjonsevner og evne til samarbeid
Solid økonomiforståelse og strategisk overblikk
Har god innsikt i tjenesteområdet og trives i samspillet mellom politikk, administrasjon og brukerne
God erfaring med å koordinere kompetansemiljøer og arbeide på tvers/hente synergier

Personlige egenskaper

Tydelige lederegenskaper og god rolleforståelse
Evne til strategisk tekning og samtidig ha nok oversikt over ansvarsområde
Vil være en aktiv bidragsyter i utviklingen av Vestvågøy kommune i samarbeid med næringsliv, kultur og lokalsamfunn
Er en lagspiller som skaper en utviklings- og endringsorientert organisasjonskultur som kjennetegnes gjennom tillit, respekt, åpenhet, raushet og mangfold
Beslutningsdyktig og høy arbeidskapasitet
God innsikt i å være leder i en folkevalgt styrt virksomhet, og god rolleforståelse om forholdet mellom politikk og administrasjon

Personlige egenskaper og lederevner vil bli sterkt vektlagt. Samarbeidet med hovedtillitsvalgte og vernetjenesten er en naturlig del av arbeidet med ledelse og oppfølging. Våre medarbeidere, innbyggere og politikere har stort engasjement for Vestvågøysamfunnet.

Vi kan tilby

En spennende topplederstilling som har en nøkkelrolle i utviklingen av tjenestetilbudet innen Samfunn og Teknikk/kommunen og som også vil være en sentral bidragsyter til vekst og utvikling av Vestvågøy-samfunnet
Et uformelt, spennende og tverrfaglig miljø med medarbeidere som har høy kompetanse og omstillingsevne
Konkurransedyktige betingelser
Gode pensjons- og forsikringsordninger
10 kompensasjonsdager
Lønn etter avtale
Flyttegodtgjørelse

Tilsettingsvilkår

Arbeidstakere tilsettes i Vestvågøy kommune etter gjeldende lover, reglement og tariffavtale. Prøvetiden er 6 måneder i faste stillinger.

Søknad sendes

Vestvågøy kommune benytter elektronisk søkerprosess og oppfordrer søkere til å benytte elektronisk søknad. Det er ikke mulig å legge ved vedlegg til søknaden. Dokumentasjon må tas med dersom du blir invitert til intervju.

Spesifiser i søknaden om du ser deg kvalifisert til assisterende kommunedirektør, kommunalsjef eller begge lederrollene.

Ditt navn kan bli offentliggjort selv om du har bedt om unntak, jf. Offentleglova. Før søkerliste blir offentliggjort, vil du bli kontaktet dersom du har bedt om unntak.

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 25.04.22

 

Vår ref880
Merk søknad

Fakta

Selskap Vestvågøy kommune

Stilling Leder

Stillingstype Fast ansatt

Lokasjon Strategisk ledelse

 

Kontakter

Morten Dyrstad, Kommunedirektør
[email protected]
Mobil  +47 412 42 441

Laila Salomonsen, HR-sjef
[email protected]
Mobil+47402 04 717

 

Del stillingen

Selskap

Vestvågøy kommune

Kontaktinfo

  • Morten Dyrstad
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil+47 412 42 441

Lokasjon

  • Leknes

Søknadsfrist

April 25, 2022

Helsefagarbeidere/ hjelpepleiere i heltids- og deltidsstillinger (Søknadsfrist: Løpende)

 

Helsefagarbeidere/ hjelpepleiere i heltids- og deltidsstillinger

 

Om stillingene

Nordkapp kommune har ledig flere stillinger i ulike stillingsprosenter som helsefagarbeider/ hjelpepleier i Helse-, rehabilitering-, og omsorgsektoren.
Sektoren består av korttids- og langtidsenhet, rehabiliteringstjeneste/koordinerende enhet, hjemmetjenesten, helsesykepleiertjeneste, jordmortjeneste og akutt- og legevaktsenhet. I tillegg har Nordkapp kommune egen ambulansetjeneste som er organisert under Finnmarkssykehuset.

Vi tilbyr en årslønn som tilsvarer minst 10 års ansiennitet uavhengig av opptjening. Dette vil gi en forskjell på kr. 60 – 70000,- sammenlignet med 0-2 års ansiennitet. I tillegg vil du få nedskrevet inntil kr. 25 000,- på studielånet ditt hvert år.

Følgende stillinger er ledige:

Fire 100 % stillinger
Fire 80 % stillinger
En 50 % stilling

Alle stillingene er faste og det er ønskelig med snarlig tiltredelse. Vi ber om at du spesifiserer i søknaden om du er interessert i heltids- eller deltidsstilling.

Søknader behandles fortløpende og du må registrere søknad med vedlegg elektronisk i Jobbnorge.no.

Stillingene inngår i tre-delt årsturnus der det arbeides 310 helgetimer i året.

Stillingene er fordelt mellom sykestua, sykehjemsavdelingene og hjemmesykepleien. Hos oss er det ikke uvanlig at du arbeider på tvers av avdelingene, og det er tett samarbeid mellom alle avdelingene. Dette har både brukere og ansatte god erfaring med, og vi ønsker å fortsette med denne fleksibiliteten. Du vil få mulighet til å forme denne tjenesten, og vi ser etter personer som ønsker å yte det lille ekstra både for brukere og kolleger.

Nordkapp helsesenter består av korttids- og langtidsenhet og yter tjenester knyttet til korttidsplasser, sykestueplasser med akuttrom, legevakt og legekontor, jordmortjeneste, helsesykepleiertjeneste, langtidsopphold og to sykehjemsavdelinger, KAD (kommunal akutt døgnplass), rehabilitering, avlastning og poliklinisk behandling, samt ambulansetjenesten. Nordkapp helsesenter har eget hovedkjøkken som lager og leverer mat til alle avdelingene.

Sykestua (korttidsenhet) gir tilbud om opphold der sykehusinnleggelse ikke er nødvendig eller ønskelig. Enheten bidrar også til å redusere antall liggedøgn på sykehus, og har kreftsykepleier. Legevakten er tilknyttet sykestua.

Sykehjemmet (langtidsenhet) består av to avdelinger for personer som ikke kan bo hjemme og ivareta egenomsorg. Den ene avdelingen er tilrettelagt for personer med demens. Sykehjemmet skal gi et faglig tilpasset og målrettet tilbud til beboerene med sikte på å opprettholde funksjonsnivå og å skape en grunnleggende opplevelse av trygghet.

Hjemmetjenesten består av hjemmesykepleie, praktisk bistand, hjemmehjelp og heldøgnsomsorgboliger for personer med utfordringer knyttet til rus- og psykiatri. Avdeling hjemmesykepleie yter helsehjelp ved sykdom og nedsatt funksjonsevne til personer i alle aldre, men flest eldre. Trygghetsalarmer følges også opp av avdelingen. Tjenesten har som mål å legge til rette for mestring av sykdom og nedsatt funksjonsevne, samt opprettholde eller gjenvinne funksjon.

Arbeidsoppgaver

Utøve helse- og omsorgstjenester til brukere, beboere og pasienter i tråd med gjeldende krav til kvalitet
Rapportering og dokumentasjon i fagsystemet Profil
Legemiddelhåndtering (opplæring vil bli gitt)
Veiledning og opplæring av brukere, pårørende, studenter og lærlinger
Observere brukere, beboere og pasienter og iverksette tiltak med utgangspunkt i egen kompetanse og ved bruk av tverrfaglig samarbeid
Andre spennende og varierte arbeidsoppgaver

Kvalifikasjonskrav

Norsk autorisasjon som helsefagarbeider, hjelpepleier eller omsorgsarbeider. Søkere som har autorisasjon som ambulansearbeider kan også søke.
Erfaring med tverrfaglig samarbeid
Førerkort klasse B
God norsk fremstillingsevne, både skriftlig og muntlig på minimum nivå C1 (Bergenstesten)
Tilfredsstillende og gyldig politiattest må fremvises før tiltredelse

Personlige egenskaper

Du er ansvarsbevisst og trives i et hektisk miljø
Du er positiv, imøtekommende og serviceinnstilt
Du tar ansvar for å holde deg oppdatert innen eget fagområde
Du er åpen for tverrfaglig samarbeid
Du har endringskompetanse
Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner samtidig som du kan jobbe selvstendig
Du er fleksibel, nytenkende og har omstillingsevne
Du jobber strukturert, er initiativrik og har stor grad av gjennomføringsevne
Du er faglig sterk, målrettet og løsningsorientert
Personlig egnethet, evne til fleksibilitet og anvendelse av egen kompetanse der den trengs til enhver tid vil vektlegges i stor grad.

Vi tilbyr

En spennende jobb innenfor fagområder som er under utvikling
Et interessant fagmiljø med fokus på tverrfaglig samhandling
Et åpent, aktivt og inkluderende arbeidsmiljø
Muligheter for fleksibilitet – arbeid innenfor ulike fagområder
Mulighet for kompetanseutvikling
Varierte arbeidsoppgaver
Årsturnus
Lønn etter tariffavtale, minimumsavlønning med 10 års ansiennitet uavhengig av opptjening.
Gode pensjons- og forsikringsordninger i KLP
Nedskriving av studielån så lenge Stortinget bestemmer (10 % og maksimalt kr. 25 000 hvert år)
Særskilt fradrag for skattested i Troms og Finnmark (tiltakssonen) kr.15 500 pr. år
Vilkår for stillingen følger lover og avtaler som gjelder til enhver tid

For søkere som ikke er bosatt i Nordkapp kommune tilbys i tillegg:

Flyttegodtgjørelse etter avtale
Hjelp med å finne bolig
Botilskudd etter avtale
Reisetilskudd etter avtale

 

Spørsmål om stillingen kan rettes til:

Virksomhetsleder Stine Kjosbakken
Telefonnummer: 930 29 280
E-post: [email protected]

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist Løpende

 

Arbeidsgiver Nordkapp kommune

Kommune Nordkapp

Omfang Heltid (9 stillinger)

Varighet Fast

Arbeidssted Honningsvåg

 

Nordkapp kommune ønsker deg velkommen til å bo og arbeide i Norges nordligste kommune. Nordkapp kommune er organisert i sektorene Helse,- rehabilitering- og omsorg, Oppvekst,- kultur- og velferd, Tekniske tjenester og Økonomi og stab. Vi har ca. 400 ansatte i kommunen, inkludert faste ansatte og tilkallingsvikarer. Vi er ca. 3000 innbyggere i kommunen som lever av blant annet fiskeri, havbruk, reiselivs- og tjenesteytende næringer, i tillegg til offentlig sektor. Honningsvåg er kommunesenteret og er vertskap for blant annet Kystverket Troms og Finnmark, og Nordkapp videregående skole og Maritime Fagskole.

Kommunen har et aktivt idretts- og kulturliv og er viden kjent for sitt gode revymiljø. Nordkappfestivalen i juni og Nordkapp Filmfestival i september tiltrekker seg folk fra fjern og nær. Over 250 000 turister besøker Nordkapplatået om sommeren, og vinterturismen er økende. Nordkappsamfunnet er åpent og inkluderende og kan tilby deg kultur- og naturopplevelser for livet i midnattsol, nordlys og mørketid.

 

Del stillingen

Selskap

Nordkapp kommune

Kontaktinfo

  • Stine Kjosbakken
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefonnummer: 930 29 280

Lokasjon

  • Honningsvåg

Søknadsfrist

Mai 1, 2022

*Fleire 100 % faste stillingar som sjukepleiar på institusjon *Sakshandsamar til tildelingskontoret 50 % stilling (Søkndadsfrist 18.04.2022)

Ledige stillingar i helse- og omsorgsetaten

 

Søknadsfrist: 18. april 2022

Fleire 100 %  faste stillingar  som sjukepleiar på institusjon

Hos oss går ein i årsturnus der ein kan velje å gå langvakter 12 helger i året eller tradisjonelle vakter med 16 vakter per år. Årsturnus gjev meir fleksibilitet og gjer det lettare å tilpasse den enkelte sin livsfase. Ekstra helger i årsturnus blir kompensert.

Arbeidsoppgåver: 

  • Omsorg til menneske i deira eigen heim på institusjon eller i eiga bustad
  • Bidra til å styrke bebuarane sine eigne ressursar for å ivareta eige liv og helse (kvardagsrehabilitering og velferdsteknologi)
  • Planlegge sjølvstendig og ta raske avgjersler.
  • Utføre kliniske vurderingar og fortløpande vurdere bebuars heilskaplege tilstand
  • Samarbeid med pårørande
  • Samarbeid med kollegaer, fastlege, ergo/fysio, sjukeheim, spesialisthelsetenesta m.m.
  • Fast tid for sjukepleiaroppgåver og fagutvikling på stillingane på institusjon

Kompetanse:

  • Krav om autorisasjon som sjukepleiar
  • Fordel med relevant vidarerutdanning, men ingen krav
  • Krav om å beherske vanleg IKT verktøy (vi nytter PROFIL som dokumentasjonsprogram)
  • Krav om gode norskkunnskaper munnleg og skriftleg, med krav om bestått norskprøve B2 for framandspråklege søkjarar. 

Personlege eigenskapar:

  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Fokus på fagutvikling og refleksjon
  • Fleksibel og endringsviljug
  • Viser omsorg for andre
  • Vera eit godt forbilde for medarbeidarar, bebuarar og pårørande
  • Punktleg og strukturert
  • Godt humør
  • Å vera personleg egna til jobben vert vektlagt

Vi tilbyr:

  • God opplæring
  • Eit godt fagleg miljø og moglegheit for fagleg utvikling
  • Faglege utfordringar og varierte arbeidsoppgåver
  • Ein av Noregs finaste kommunar  som arbeidsstad
  • Godt arbeidsmiljø og engasjerte kollegaer
  • Behjelpelege med å skaffe bustad

Tokke kommune har lokal lønnsstige som ligg kr 8 700 – kr 13 700 over sentral tariff (ut frå ansiennitet). Tokke kommune har rekrutteringstillegg for sjukepleiarar i institusjon som jobbar på dag/kveld-turnus,  på kr 36 000,- pr. år i 100% stilling.

Nærare opplysningar om stillingane får de ved å kontakte avdelingsleiar på institusjon Ragna Iren Grave, tlf: 35 07 55 82.

 

Sakshandsamar til tildelingskontoret 50 % stilling vikariat i perioden 01.06.22 – 30.06.23

Hovedoppgaver:

  • Sakshandsaming av søknader om tjenester fra og revurderinger av vedtak til mennesker med behov for helse og omsorgstenestar. Handsaming av klager inngår i sakshandsamaroppgavene
  • Stillingen rapporterer direkte til kommunalsjef for helse og omsorg.

Kvalifikasjoner:

  • helsefageleg utdanning med minimun  treårig høgskule, eller anna relevant utdanning.
  • Oppfølging av fagsystem PROFIL
  • Sakshandsamarerfaring og god kjennskap til helse og omsorgslovgivningen
  • Evne til å tenke kreativt – bidra til å finne nye løysingar på morgondagens helse- og omsorgstjenester i Tokke kommune
  • Gode kommunikasjonsferdigheter og god skriftlig framstillingsevne
  • Strukturert, omgjengelig, fleksibel og serviceinnstilt
  • Evne til å arbeide både sjølvstendig og i team, og trives med variasjonen mellom å jobbe med praktiske oppgaver, utfordrende oppgaver og administrative oppgaver
  • Evne til å håndtere utfordringar og bidra i definisjonen av nødvendig helsehjelp
  • God evne til å ta i bruk nye IKT-verktøy, samt behersker bruk av vanlig IKT- programvare
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Nærare opplysningar om stillinga får de ved å kontakte kommunalsjef Ann Wraa, tlf. 35 07 52 00 / 97 02 14 22.

 

For alle stillingane gjeld:

Aktuelle søkjarar vert kalla inn til intervju. Dei som vert tilsett må leggje fram politiattest før ein kan ta til i jobben. Denne må ikkje vere eldre enn 3 månadar. I samsvar med Offentleglova § 25 kan namn på søkjarane offentleggjerast. Løn og arbeidsvilkår etter gjeldande lovar,reglar og avtaler.

Søknad vert å sende på elektronisk skjema som du finn her

 

Del stillingen

Selskap

Tokke kommune

Kontaktinfo

  • Ragna Iren Grave
  • Tittel: Avdelingsleiar på institusjon
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: 35 07 55 82
  • Ann Wraa
  • Tittel: Kommunalsjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 35 07 52 00 / 97 02 14 22.

Lokasjon

  • Dalen

Søknadsfrist

April 18, 2022

Holtålen kirkelige fellesråd: Kirkeverge (søknadsfrist 19.04.2022)

 

Kirkeverge/daglig leder

 

Holtålen kirkelige fellesråd har ledig 50% fast stilling som kirkeverge/daglig leder fra 1.september 2022. Kirkevergen er administrativ leder for virksomheten. Holtålen kirkelige fellesråd består av 3 menigheter; Hessdalen, Ålen og Haltdalen, og vi har tre kirker, ett kapell, ei stavkirke, og tre kirkegårder. I staben er det 3,6 årsverk fordelt på kirkeverge, organist, to kirketjener/kirkegårdsarbeidere, sekretær, og en prosjektstilling som trosopplæringsarbeider, samt sokneprest i full stilling. Kirkekontoret ligger i Ålentorget.

Ansvarsområde og arbeidsoppgaver:

• Daglig leder for fellesrådets virksomhet med ansvar for personalledelse, saksbehandling, budsjettoppfølging og økonomistyring
• Ansvar for drift, vedlikehold og utvikling av kirker og kirkegårder
• Videreutvikle samarbeid og gode relasjoner med kommunen, menighetsråd, prest og andre samarbeidspartnere i lokalsamfunnet og prostiet

Kvalifikasjoner:

• Relevant utdanning fra høyskole/universitet
• Kompetanse innen IT, økonomi, administrasjon og ledelse
• Kjennskap til offentlig/kirkelig forvaltning
• Relevant praksis kan kompensere for manglende utdanning

Personlige egenskaper:

• Gode samarbeidsevner og lederegenskaper
• Utviklings- og løsningsorientert, med evne til å motivere
• Kunne arbeide selvstendig og strukturert, samt i team med ansatte og frivillige
• Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet

Vi kan tilby:

• En interessant og utfordrende jobb i samarbeid med gode medarbeidere
• Varierte arbeidsoppgaver innenfor et vidt saksfelt
• Stor innflytelse på egen arbeidssituasjon
• Ledermøter med prost og andre kirkeverger i prostiet
• Lønn etter avtaleverket i kirkelig sektor
• Pensjonsordning i KLP

Søkere må være medlem i Den norske kirke
Arbeidsspråket er norsk, både skriftlig og muntlig

For nærmere opplysninger kontakt kirkeverge Gerd Bjørgård, tlf.: 95170843, epost;
[email protected], eller fellesrådsleder Helge Aasen, tlf.nr.: 41603532, epost;
[email protected]

 

Søknad med CV sendes til [email protected] innen 19. april

 

Postadresse:

Holtålen kirkelige fellesråd
Adresse: Graftåsveien 9, 7380 Ålen.

 

Holtålen kommune har ca. 2000 innbyggere og ligger i Gauldalen, sør i Trøndelag fylke. Kommunen er en del av Fjellregionen, der Røros er nærmeste større senter. Hele området har flotte forhold for friluftsliv og et rikt og mangfoldig kulturliv.

 

 

Del stillingen

Selskap

Holtålen kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Ålen

Søknadsfrist

April 19, 2022

Assisterande rektor – Voss folkehøgskule (Søknadsfrist: 13.04.2022)

 

Vil du bli vår nye assisterande rektor?

 

Stiftinga Voss Folkehøgskule, Voss

Stillinga som assisterande rektor byd på spennande og utfordrande arbeidsoppgåver. Som rektor sin næraste medarbeidar, og stedfortredar, er du aktivt med i leiinga av skulen og den pedagogiske utviklinga av skuletilbodet.

Me ynskjer ein inkluderande og tydeleg person, som bidreg til samhald og trivsel mellom elevar, og mellom elevar og tilsette. Du må vera oppteken av å byggja gode og trygge læringsmiljø, som kan fremja danningsideala i folkehøgskulen.

Skuleåret på folkehøgskulen er intensivt. Det er undervisning seks dagar i veka.

Aktivitetar, turar og arrangement i helger og på kveldstid skaper mange møteplassar, og rom for gode opplevingar, i eit tett og forpliktande fellesskap.

Stillinga er ledig frå 1.august 2022, og er 100%, delt mellom 50% undervisning og 50% leiing/administrasjon. Planlegging og organisering av skuleåret er bland dei viktigaste arbeidsoppgåvene.

Du som ynskjer denne stillinga må ha

· relevant utdanning på høgskulenivå og pedagogisk kompetanse

· undervisningserfaring og evt leiarerfaring, gjerne frå folkehøgskule

· god evne til kommunikasjon, både skriftleg og munnleg

· evna til å arbeide strukturert og systematisk

Me kan tilby ein unik og variert jobb i lag med dyktige medarbeidarar.

Løn etter avtale. Gode pensjons- og forsikringsordningar gjennom Statens pensjonskasse.

Søk på stillingen via [email protected] 

 

Søknadsfrist: 13.04.2022

 

Om stillingen

Stillingstittel: Assisterande rektor

Sted: Eskelandsvegen 28, 5704 Voss

Ansettelsesform: Fast

Heltid/deltid: Heltid

Antall stillinger: 1

Sektor: Privat

Arbeidsdager: Ukedager Lørdag Søndag

Arbeidstid: Dagtid Kveld Natt

Oppstart: 01.08.2022

 

Kontaktperson for stillingen

Siren Øyan Kulbeck, Rektor

Telefon:  920 24 013  Epost:  [email protected]

 

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver: Stiftinga Voss Folkehøgskule

Adresse: Eskelandsvegen 28, 5704 Voss

 

Hjemmeside:
https://www.voss.fhs.no

Voss folkehøgskule er ein frilynt skule eigd av Stiftinga Voss folkehøgskule. Skulen har ei 125 år lang historie der tradisjon og nyskaping går side om side. Skuletunet er bygd på ein vakker gamal gard som ligg idyllisk til ved Vangsvatnet, like utanfor sentrum av kultur, ski-og ekstremsportbygda Voss. Skulen er i god vekst, med høge søkjartal og trygg økonomi.

 

Del stillingen

Selskap

Voss folkehøgskule

Lenke til firma

https://www.voss.fhs.no/

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Voss

Søknadsfrist

April 13, 2022

Assisterande rektor (søknadsfrist 14.04.2022)

 

Assisterande rektor ved Sunnfjord Folkehøgskule

 

Sunnfjord folkehøgskule ligg i Førde, i Sunnfjord kommune.

Stillingstittel Assisterande rektor

Frist 14.04.2022

Ansettelsesform Fast

Assisterande rektor er leiar for det pedagogiske personalet og ein del av skulen si leiargruppe.

Vi ser etter ein person som er:

Oppdatert på skuleutvikling og ønskjer å vere med på å videreutvikle ein god skulekultur
Har gode ferdigheiter innan IKT
Har gode formidlingsevner
Er fleksibel
Har gode samarbeidsevner
Er god på relasjonar
Er sjølvstendig
Er lagspelar
Er ein tydeleg leiar

Arbeidsoppgåver

Administrasjon/leiing av skulekvardagen
Administrere skulen si marknadsføring
Aktivt vere med å drive skulen sitt kristne arbeid
Undervisning, avhengig av kompetanse

Vi tilbyr:

Spennande og variert arbeid
Godt arbeidsmiljø
Løn etter tariff
Medlemsskap i Statens Pensjonskasse
Nært samarbeid med andre lærarar og «miljøteam»
Oppstart 01.08.22

 

Søk på stillingen her.

 

Spørsmål om stillingen

Jon Olav Leira, Rektor

Mobil  400 44 125

 

Om arbeidsgiveren

Like viktig som å undervise er vårt mandat å dyktiggjere unge menneske for livet. Læring skal opplevast gjennom glede, meistring og utfordringar gjennom eit folkehøgskuleår.
Våre linjer komande skuleår er: Volleyball, Sport Adventure, Fjellsport Freeride, E-sport, Dans Idrett og Muikal Teater. Sunnfjord Folkehøgskule er ein kristen folkehøgskule, knytt til Normisjon. Det blir venta at den tilsette vil vere lojal mot skulen sitt verdigrunnlag.

 

Del stillingen

Selskap

Sunnfjord Folkehøgskule

Kontaktinfo

  • Jon Olav Leira
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 400 44 125

Lokasjon

  • Førde

Søknadsfrist

April 14, 2022

Regnskapsrevisor (03.04.2022)

 

Vi søker regnskapsrevisor

 

Innlandet Revisjon Iks, Lillehammer

Hvis du ønsker en utfordrende, allsidig og meningsfylt revisorjobb er Innlandet Revisjon IKS stedet for deg. Kommunene og fylkeskommunen forvalter store verdier og yter viktige oppgaver for innbyggerne. Vi bruker revisjonsverktøyet Visma Descartes og har fjerntilgang til kommunenes regnskapssystemer.

Vi søker en person med master eller bachelorgrad innen revisjons og/ eller økonomi samt god IT-kompetanse.

Arbeidsoppgaver:

Finansiell revisjon av kommuner og kommunale virksomheter.
Kontrollere at kommuner etterlever bestemmelser innen økonomiområdet.
Attestere merverdiavgiftkompensasjon og tilskudd kommunen mottar.
Gi veiledning innen økonomi, regnskap og avgift.

Vi vektlegger:

Selvstendighet og evne til å levere gode resultater innenfor frister og ressursrammer.
Analytiske egenskaper og gode samarbeidsevner.
Erfaring fra offentlig eller privat revisjon.
God IT- og systemforståelse samt interesse for digitalisering.
God muntlig og skriftlig formidlingsevne.

Vi tilbyr:

Interessante og varierte arbeidsoppgaver.
Godt fagmiljø og krav om faglig oppdatering.
Mulighet for oppdragsansvar.
Fleksibel organisasjon med kort vei til beslutningstaker og god involvering av ansatte.
Fast stilling med pensjonsordning i KLP og trivelige kollegaer.
Lønn etter avtale.

Det må påregnes noe reising ved bruk av egen bil.

 

Nærmere opplysninger fås ved henvendelse til fagansvarlig for regnskapsrevisjon Steinar Christen Berg tlf. 458 51 026 eller daglig leder Bjørg Hagen tlf. 913 22 881. Mer opplysninger om selskapet finnes på www.irev.no.

 

Søknad med CV sendes [email protected] eller Innlandet Revisjon IKS, Kirkegata 72, 2609 Lillehammer, oppgi gjerne hvilket kontor det er ønskelig å arbeide.

 

Søknadsfrist 3. april 2022.

 

Send søknad til: [email protected]

 

Om stillingen

Stillingstittel: Regnskapsrevisor

Sted: Kirkegata 72, 2609 Lillehammer

Ansettelsesform: Fast

Heltid/deltid: Heltid

Antall stillinger: 2

Sektor: Offentlig

Arbeidsdager: Ukedager

Arbeidstid: Dagtid

Oppstart: Etter avtale

 

Kontaktperson for stillingen

Bjørg Hagen, Daglig leder
Telefon: 913 22 881
Epost: [email protected]

 

Del stillingen

Selskap

Innlandet Revisjon IKS

Lenke til firma

http://irev.no/

Kontaktinfo

  • Bjørg Hagen
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 913 22 881

Lokasjon

  • Lillehammer

Søknadsfrist

April 3, 2022

Lærere til Nordskogen skole (1-4), utlysning for skoleåret 2022/2023 (søknadsfrist 22.04.2022)

 

Allmennlærere i Båtsfjordskolen

Lærere til Nordskogen skole (1-4), utlysning for skoleåret 2022/2023

 

Om stillingen

Båtsfjord Kommune skal bygge helt ny skole!

Du har mulighet til å være med på den spennende reisen inn i et nytt skolebygg sammen med elevene.

Vil du være med på denne reisen? Søk jobb i Båtsfjord Kommune!

Vi har et antall ledige stillinger for undervisningspersonell ved skolene, primært fra skolestart 2022. Søkere med mulighet for tiltredelse før august 2022 kan oppgi dette i søknaden.

Skolene i Båtsfjord idag er èn 1-4 skole og èn 5-10 skole med totalt ca 50 ansatte og ca. 200 elever. Skolene jobber tett sammen, med tanke på å bli èn skole.

Kvalifikasjonskrav

Undervisningspersonell som er godkjent etter kompetanseforskriften
Alle med relevant utdanning kan søke, barnehagelærere med spesialpedagogikk og barnevernspedagoger kan også søke

Søkere med følgende kompetanse vil prioriteres:

1-7 pedagogikk
Begynneropplæring 1-4
Spesialpedagogikk
Andrespråkspedagogikk
Personlig egnethet vil bli vektlagt
For søkere med annet morsmål enn skandinavisk, må norskkunnskaper på B2 nivå dokumenteres.

Personlige egenskaper

Må være opptatt av barn og unges læring og utvikling
Evne til nytenking og kjennskap til planarbeid
Fleksibilitet, gode samarbeidsevner og samtidig kunne jobbe godt selvstendig’

Vi tilbyr

Flere gunstige ordninger som følge av tiltakssonen for Nord-Troms og Finnmark, der du blant annet får slettet 10% av studielånet ditt hvert år opp til 25.000 kr pr år. Hvis du jobber som lærer i grunnskolen kan du få slettet ytterligere 20.000 kr i året.
Variert arbeid i et positivt og engasjert miljø
Veiledning for nyutdannede
Søkere med kvalifisert lærerutdanning tilbys lønn etter 10års ansiennitet (For nyutdannede vil dette utgjøre et tillegg fra kr 52 200 til 91 700 avhengig av utdanning, sammenlignet med 0 års ansiennitet.)
Tilsetting skjer på vanlige kommunale vilkår
Gode pensjon og forsikringsordninger
Behjelpelig med å finne bolig
Dekker delvis flyttegodtgjørelse
Et tettsted med korte avstander til næringsliv og flott natur, et aktivt kulturliv og mange fritidstilbud til barn og unge

Generelt

Utenlandske søkere må beherske godt norsk både muntlig og skriftlig, og utenlandsk utdanning må være godkjent av NOKUT og Utdanningsdirektoratet. Før tiltredelse må gyldig politattest fremlegges, jfr Opplæringslovens § 10-9. For søkere som ikke er ansatt i Båtsfjord kommune, ønskes det to referanser.

Det gjøres oppmerksom på at søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om å ikke bli ført opp på den offentlige søkerlista, jfr. offentleglova § 25.

 

Spørsmål om stillingen
Avdelingsleder Mirian Julie Olsen tlf: 91873714 eller epost: [email protected]

 

Søknadsfrist 22.04.2022

 

Søk på stillingen her.

 

Arbeidsgiver Båtsfjord kommune

Kommune Båtsfjord

Omfang Heltid
Varighet Fast

Arbeidssted Skoler i Båtsfjord

 

Om oss

Fiskerihovedstaden Båtsfjord i FINNMARK er en kommune med omkring 2 300 innbyggere. Vil du oppleve vinterstormer, midnattssol, kongekrabbe, fisk og hyggelig mennesker i et konsentrert og svært aktivt fiskevær, i Finnmark? Vi har en svært aktiv kulturskole, gode muligheter til jakt og fiske, turmulighetene og en attraktiv lakseelv et steinkast unna. Båtsfjord har et næringsliv med stort lokalt samfunnsengasjement, som er nytenkende og en pådriver for utvikling i kommunen.

Båtsfjord har god kommunikasjon med fly og hurtigrute.

Båtsfjord – kommunen der du vil trives. Les mer på www.batsfjord.kommune.no.

 

Del stillingen

Selskap

Båtsfjord kommune

Kontaktinfo

  • Mirian Julie Olsen
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: tlf: 918 73 714

Lokasjon

  • Båtsfjord

Søknadsfrist

April 22, 2022